Τετάρτη 1 Απριλίου 2009

ΤΑΣΟΣ ΧΡΗΣΤΑΚΗΣ: ΔΕΝ ΣΤΗΡΙΖΩ ΔΗΜΑΡΧΟ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΠΟΛΙΤΗ

Όπως είχε αναγγελθεί ο κ. Χρηστάκης έδωσε συνέντευξη στο τοπικό ραδιόφωνο και είπε αρκετά και ενδιαφέροντα.

Το πρώτο, που ανέφερε σε σχετική ερώτηση ήταν οτι δεν θα στηρίξει την υποψηφιότητα του κ. Πολίτη. Είπε οτι δεν συμφωνεί με την τακτική που ακολουθεί ο κ. Πολίτης αλλά θα προτιμούσε αφού γίνει συζήτηση για οποιαδήποτε υποψηφιότητα τότε θα ήταν δυνατή μια συνενόηση. Ζητά στην ουσία ένα διάλογο επί μιας υποψηφιότητας.

Πρότεινε μάλιστα ανοιχτά στον κ. Πολίτη να συνεργαστούν προς αυτή την κατεύθυνση.

Σε ρώτηση του κ. Παναγόπουλου αν θα είναι ο ίδιος υποψήφιος είπε οτι:

' Προς το παρόν δεν το βλέπω' .

Συνεχίζοντας όμως, χωρίς να ερωτηθεί αναλόγως είπε οτι:

'αν με ερωτάτε κατά πόσο έχω τις δυνατότητες, πιστεύω πως έχω τις δυνατότητες, αφού έχω εμεπιρία στα δημοτικά πράγματα, όντας δημοτικός σύμβουλος πολλά χρόνια, ήμουν υποψήφιος δήμαρχος, είμαι διευθυντής σχολείου όπου ασκώ διοίκηση σ' ένα σχολείο με πολλά θέματα άρα έχω τις ανάλογες διοικητικές εμπειρίες και ικανότητες'.

Ένα τρίτο σημείο όπου αναφέρθηκε ο κ. Χρηστάκης ήταν αν και κατά πόσο θα τον ενδιέφερε ένα χρίσμα κάποιου κόμματος. Είπε:

'Η Τοπική Αυτοδιοίκηση πρέπει να απαλαγεί από χρίσματα κομμάτων. Όταν ήμουν υποψήφιος δήμαρχος το είπα οτι οι τοπικές κοινωνίες πρέπει να αποφασίζουν από μόνες τους, το ίδιο πιστεύω και τώρα'.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Ενάτη Συμφωνία του Μπετόβεν γίνεται 200 ετών!

Στις 7 Μαΐου 1824, στη Βιέννη, έλαβε χώρα ένα από τα σημαντικότερα γεγονότα στην παγκόσμια ιστορία της μουσικής: Η πρώτη παρουσίαση της Ενάτ...