Τρίτη 31 Μαρτίου 2009

ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ

Άνοιξε το παιχνίδι των δημοτικών εκλογών στα Βριλήσσια. Οι ειδήσεις τρέχουν με υψηλές ταχύτητες. Ήδη από το πρωϊ δημοσιοποιήθηκε η πρόθεση του κ. Πολίτη να ηγηθεί νέου συνδυασμού, ευρύτερου σχήματος, πέρα και μακριά από κόμματα.
Πρίν λίγο η ΒΡΙΛΗΣΣΙΑΚΗ ανέβασε είδηση, χωρίς να φανερώνει απόλυτα, δημοτικός σύμβουλο της πλειοψηφίας είναι έτοιμος να ηγηθεί νέου σχήματος και εκείνος. Κάποιοι, όμως, κατά την έκφραση της ΒΡΙΛΗΣΣΙΑΚΗΣ τον συγκρατούν ακόμη και τον παροτρύνουν να έχει υπομονή ,μέχρι τις δημοτικές εκλογές.
Αυτό σημαίνει οτι τον καθοδηγούν άλλοι και βέβαια τον συμβουλεύουν να αφήσει να γίνουν οι εκλογές κι ύστερα να εκδηλώσει τον ενδιαφέρον του. Αλλά τι σημαίνει αυτό ουσιαστικά, περιμένουν την ήττα του σημερινού δημάρχου, την απομάκρυνσή του και στη συνέχεια την ανάληψη της ηγεσίας του νέου σχήματος από τον ενδιαφερόμενο.
Αν ερμηνεύουμε καλά τα πράγματα και το δημοσίευμα, οι αλλαγές, τα απρόοπτα και οι ανατροπές είναι μπροστά μας.
Και οι δύο συνδυασμοί που φέρονται διεκδικητές της νίκης θα πρέπει να βλέπουν την μεγάλη δυσκολία που διαμορφώνεται με τα μέχρι τώρα δεδομένα.
Και γιατί να μην το βλέπουν άλλωστε. Αποτελούν το παλιό, το φθαρμένο, το ανούσιο το ανεπαρκές και εν πολλοίς το ανίκανο να αντιμετωπίσει και να διαχειριστεί τα δημόσια πράγματα.
Δεν είναι άσκηση κρητικής είναι μια πραγματικότητα, την οποία γνωρίζει και μεταφέρει ο κάθε δημότης αυτής της πόλης.
Το θέμα άνοιξε χωρίς να βλέπουμε πού θα τελειώσει.
Μάλιστα αυτό που μπορούμε να πούμε είναι οτι υπάρχουν φήμες που λέγουν οτι πολλοί είναι οι δημοτικοί σύμβουλοι των οποίων οι καρέκλες τρίζουν με αυτά που είναι πιθανό να δημοσιοποιηθούν. Εμείς δεν γνωρίζουμε αλλά ακούμε τα υπονοούμενα και παρ' όλο που προσπαθήσαμε να διερευνήσουμε δεν καταφέραμε να μάθουμε κάτι.

ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΔΗΜΑΡΧΟΥ

Σημαντική είδησ έδωσε το http://www.vrilissia.eu/ . Ο Κώστας Πολίτης, πρώην δημοτικός σύμβουλος με το συνδυασμό ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ αναφέρεται στην εφημερίδα οτι είναι αποφασισμένος να ηγηθεί ενός ευρύτερου δημοτικού συνδυασμού προκειμένου να συμμετ΄χει και να διεκδικήσει το δημαρχιακό θώκο.
Η δήλωση αυτή αποτελεί νέα δεδομένα στα Βριλήσσια, δεδομένου οτι ο Κώστας Πολίτης ήταν δημοτικός σύμβουλος και εμφανίζεται τώρα αποδεσεμυμένος από τον δυνδυασμό του κ. Λώλα θα συσπειρώσει απ' όλους τους χώρους και με αποφασιστικότητα χωρίς να ενδιαφέρεται για χρίσμα από κάποιο κόμμα διεκδικεί στις επόμενες δημοτικές εκλογές.
Η είδηση, πράγματι, αποτελεί βόμβα στα Βριλήσσια διότι αφ' ενός αποδυναμώνεται ακόμη πιο πολύ ο συνδυασμός του κ. Λώλα ύστερα από την αποχώρηση του επίσημου συνδυασμού του ΣΥΡΙΖΑ με το οποίο είχε συνεργαστεί στις προηγούμενες εκλογές αλλά ταυτόχρονα δημιουργεί μια σοβαρή απειλή για την δημοτική παράταξη του σημερινού δημάρχου δεδομένου οτι ο κ. Πολίτης είχε μια σημαντική πολιτική παρουσία στα Βριλήσσια

ΜΙΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ

Οφείλουμε να αναγνωρίζουμε το καλό, το αποδοτικό, το ωφέλιμο. Έτσι εμείς μέσα από την τοπική μας εφημερίδα, μικρή προσπάθεια συμβολής στην ενημέρωση, καταγράφουμε και αναγνωρίζουμε την σπουδαία δουλειά που κάνουν οι άνθρωποι της δικτυακής εφημερίδας ' Η ΒΡΙΛΗΣΣΙΑΚΗ'.
Υπάρχει σημαντική και ευρεία ενημέρωση, όπου μπορούν όλοι να έχουν την είδηση, το γεγονός σε όλα τα επίπεδα. Η εφημερίδα συνδέεται με όλα τα άλλα τοπικά μέσα ενημέρωσης ώστε να δίνουν την πλήρη εικόνα για την πόλη μας και όχι μόνο.
Εμείς δίνουμε συγχαρητήρια στους συντελεστές αυτής της προσπάθειας

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2009

ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ

Ευρεία σύσκεψη στο υπουργείο Εσωτερικών με θέμα τα προβλήματα στην οδική ασφάλεια από την τοποθέτηση διαφημιστικών πινακίδων στις οδούς

Πραγματοποιήθηκε, υπό την προεδρία του αναπληρωτή υπουργού Εσωτερικών κ. Χρήστου Μαρκογιαννάκη, ευρεία σύσκεψη με θέμα τα προβλήματα που δημιουργούνται στην οδική ασφάλεια από την τοποθέτηση διαφημιστικών πινακίδων στις οδούς.
Στη σύσκεψη έγινε περιγραφή του προβλήματος και της επικρατούσας κατάστασης από την τοποθέτηση των διαφημιστικών πινακίδων που βρίσκονται κατά μήκος του Εθνικού Δικτύου της χώρας (Εθνικό, Επαρχιακό, Δημοτικό οδικό δίκτυο) αλλά και μέσα τις πόλεις, στα πεζοδρόμια, στις διαχωριστικές νησίδες των οδών, στα κτίρια και στους εξώστες, στις στάσεις των αστικών συγκοινωνιών καθώς και στα οχήματα μαζικής μεταφοράς (λεωφορεία, τρόλεϋ, κ.α.).
Κατά την σύσκεψη έγινε περιγραφή του ισχύοντος νομοθετικού πλαισίου και της συναρμοδιότητας των Υπηρεσιών. Εντοπίσθηκαν οι συνέπειες και τα προβλήματα που προκύπτουν, αφού η τοποθέτηση των παράνομων διαφημιστικών πινακίδων δημιουργεί άμεσο κίνδυνο τροχαίων ατυχημάτων λόγω της απόσπασης της προσοχής των οδηγών. Πλέον αυτών, οι παράνομες διαφημιστικές πινακίδες συμβάλλουν σε μια σειρά δυσμενών καταστάσεων – σε σχέση με την οδική ασφάλεια – όπως:
Δημιουργούν κίνδυνο πρόσκρουσης των οχημάτων σε αυτές
· Συντελούν στην απόκρυψη των ρυθμιστικών πινακίδων
· Παρεμποδίζουν και περιορίζουν την ορατότητα των οδηγών
· Προκαλούν άσχημη αισθητική εικόνα σε δημόσιους χώρους και δυσμενείς εντυπώσεις στους επισκέπτες και τουρίστες
Στην σύσκεψη αποφασίσθηκε ομόφωνα κατόπιν εισηγήσεως του αναπληρωτή υπουργού Εσωτερικών κ. Χρήστου Μαρκογιαννάκη να συσταθεί ολιγομελής Επιτροπή αποτελούμενη από: δύο εκπροσώπους του υπουργείου Εσωτερικών ( 1 από την Ελληνική Αστυνομία, 1 από την Τοπική Αυτοδιοίκηση), έναν εκπρόσωπο του Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε., έναν εκπρόσωπο της ΚΕΔΚΕ και έναν εκπρόσωπο του Ινστιτούτου Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Σκοπός της Επιτροπής θα είναι να εξετασθούν ενδελεχώς όλες οι παράμετροι του προβλήματος και εντός ρητής προθεσμίας δύο μηνών, να υποβάλλει συγκεκριμένη πρόταση.
Στην πρόταση θα προδιαγράφεται το πλαίσιο των όρων και των προϋποθέσεων της νόμιμης προβολής διαφημίσεων στις οδούς και θα προβλέπονται οι συνέπειες και οι κυρώσεις για τους παραβάτες καθώς και τα διοικητικά μέτρα (πρόστιμα, αφαίρεση αδειών) που θα λαμβάνονται σε βάρος των υπόχρεων. Θα καθορίζεται ακόμη η διαδικασία αφαίρεσης, εξάλειψης ή θέσης εκτός λειτουργίας των διαφημίσεων και των επιγραφών, ο φορέας που θα ενεργεί, καθώς και η υποχρεωτική δαπάνη που θα καταλογίζεται στους υπαίτιους (νομικά ή φυσικά πρόσωπα).

Σημαντικές ενισχύσεις στους ΟΤΑ

Με απόφαση που υπεγράφη από τον υφυπουργό Εσωτερικών Θανάση Νάκο, κατανέμεται στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης Β΄ βαθμού και στην ΕΝΑΕ το ποσό των 466.750.165 ευρώ, από τους Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους για το έτος 2009.
Σύμφωνα με την απόφαση το ποσό αυτό κατανέμεται ως ακολούθως:
· Ποσό συνολικού ύψους 459.875.755 ευρώ ,αποδίδεται ως τακτική επιχορήγηση σε όλες τις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις της χώρας και τα Νομαρχιακά Διαμερίσματα, ως εξής:
· 183.965.475 ευρώ διατίθεται για την κάλυψη λειτουργικών και λοιπών δαπανών
· 179.821.000 ευρώ διατίθεται προς κάλυψη επενδυτικών δαπανών και
· 96.089.280 ευρώ διατίθεται προς κάλυψη δαπανών βελτίωσης, συντήρησης και αποκατάστασης του οδικού δικτύου.
Τα κριτήρια για την κατανομή του ποσού των λειτουργικών δαπανών είναι το πληθυσμιακό μέγεθος των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων, το προσωπικό που υπηρετεί, η έκτασή τους, ο ορεινός χαρακτήρας τους, ο νησιωτικός χαρακτήρας τους, τα έσοδά τους από τις εισπράξεις του τέλους άδειας οχήματος και του τέλους μεταβίβασης αυτοκινήτου οχήματος.
Τα κριτήρια για την κατανομή του ποσού που αφορά τις επενδυτικές δαπάνες είναι το πληθυσμιακό μέγεθος των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων, η πυκνότητα του πληθυσμού, η έκταση τους, ο αριθμός των εγκαταστημένων σε αυτές οικισμών, οι επενδυτικές τους ανάγκες λόγω του αριθμού των επισκεπτών τους, το μήκος και η βατότητα του οδικού δικτύου, ο ορεινός χαρακτήρας τους, ο νησιωτικός χαρακτήρας τους, το ποσοστό ανεργίας, τα έσοδα τους από τις εισπράξεις του τέλους άδειας οχήματος και του τέλους μεταβίβασης οχήματος, το κατά κεφαλήν ΑΕΠ και οι κατά κεφαλήν ιδιωτικές αποταμιεύσεις.
Τα κριτήρια για την κατανομή του ποσού για τις δαπάνες βελτίωσης συντήρησης και αποκατάστασης του οδικού δικτύου είναι το μήκος και η βατότητα του οδικού δικτύου, ο αριθμός ιδιωτικής χρήσης οχημάτων ανά 100 κατοίκους, η επιβάρυνση του οδικού δικτύου, το πληθυσμιακό μέγεθος, ο ορεινός και νησιωτικός χαρακτήρας των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων.
· Ποσό 3.724.095 ευρώ αποδίδεται ως τακτική επιχορήγηση στις Υπερνομαρχίες Αθηνών- Πειραιώς, Ροδόπης- Έβρου και Δράμας- Καβάλας- Ξάνθης προς κάλυψη λειτουργικών και λοιπών γενικών δαπανών τους.
· Ποσό 3.150.315 ευρώ αποδίδεται ως τακτική επιχορήγηση στην Ένωση Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων Ελλάδας προς κάλυψη λειτουργικών και λοιπών γενικών δαπανών τους.

Ο 'ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ' ΑΝΤΙΔΡΑ

Σε δημοσίευμα της εφημερίδας 'ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ' ασχολούμενη με την Τοπική Αυτοδιοίκηση, αναφέρεται σε ανακοίνωση του Δήμου Βριλησσίων, όπου ο συνεταιρισμός 'ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ' που φέρεται να διακδικεί την νομιμότητα των τίτλων ιδιοκτησίας στο χώρο, προειδοποιεί τον Δήμαρχο και τον Δήμο οτι κάθε παρέμβαση στο χώρο αυτό αποτελεί παράνομη ενέργεια και οτι θα καταφύγουν στα δικαστήρια.
Ο Δήμος έκανε αναδάσωση στο τμήμα εκείνο που είχε καεί το περασμένο καλοκαίρι και εξ΄αυτού οι διεκδικητές θεώρησαν οτι θίγονται τα συμφέροντά τους. Κατέθεσαν επίσης έγγραφο και στο Αστυνομικό Τμήμα Βριλησσίων προς ενημέρωσή τους για την πρόθεσή τους.
Πρέπει να πούμε οτι εμείς δεν έχουμε ανάλογη ενημέρωση αλλά με αφορμή το δημοσίευμα της εφημερίδας έχουμε να πούμε τα εξής.
1. Αν οι φερόμενοι ως διεκηκιτές του τμήματος αυτού θα πρέπει να έχουν ήδη ενημέρωση από νομικές ενέργειες στις οποίες έχει προβεί ο Δήμος στο παρελθόν κι επομένως η δενδροφύτευση μας κάνει εντύπωση πως στάθηκε ως στοιχείο παρέμβασης σε ιδιοκτησία από πλευράς του Δήμου.
2. Υπάρχουνς δκαστικές αποφάσεις στις οποίες, τουλάχιστον εμείς δεν γνωρίζουμε, δεν υπήρξαν αντιδράσεις ή ακόμη δεν υπάρξε διαφορετικά θέση. Οι αποφάσεις αυτές δεν διακιώνουν την πλευρά αυτών αλλά φαίνεται να δικαιώνουν τον Δήμο.
3. Δεν θεωρούμε οτι μια δενδροφύτευση απο την πλευρά του Δήμου αποτελεί ενέργεια παρέμβασης διεκδίκησης κάτι περισσότερου απ' αυτό που ήδη ο Δήμος διεκδικεί.
4. Αν ο συνεταιρισμός αυτός είχε στοιχεία απόλυτης ιδιοκτησίας στο χώρο, πώς εκφράζουν το ενδιαφέρον τους όταν σε μια πυρκαγιά το περασμένο καλοκαίρι δεν εμφανίστηκε κανείς ως συνεταιρισμός να ενδιαφερεθεί για την κατάσταση εκεί αφού μόνο ο δήμος παρενέβη να προστατέψει τον χώρο, να τον καθαρίσει και τελικώς να εκφράσει το ισχυρό του ενδιαφέρον για την περιοχή.
5. Πότε άλλοτε εκφράστηκε το ενδιαφέρον του συεταιρσιμού για την περιποίηση αυτού του χώρου στο παρελθόν;
Σε καμμιά περίπτωση δεν εκφράστηκε το ενδιαφέρον τους αλλά μόνο όταν ο δήμος κάνοντας τη δουλειά του πάντα αντιδρούσαν εκ των υστέρων.
Κι αν τελικά έχουν αυτές τις αξιώσεις γιατί δεν καταφεύγουν στα δικαστήρια παρά καταφεύγουν σε ενέργειες που ούτε σοβαρότητα εκφράζουν ούτε και την ουσία επηρρεάζουν.
Θα πρέπει να τονίσουμε όμως κι ένα άλλο ζήτημα που ανέκυψε. Ο κ. Δήμαρχος γνωστοποιεί τα θέματα αυτά σε όλους ώστε να έχει και όλους τους δημότες στο πλάι του;
Καμιά επίσημη, όπως πάντα, ενημέρωση δεν πέρνουν τα τοπικά μέσα ενημέρωσης από το δήμο.

Κυριακή 29 Μαρτίου 2009

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΑΠΡΟΧΩΡΗΤΟ




ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ Β' ΛΥΚΕΙΟΥ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΥΛΕΙΟΣ ΧΩΡΟΣ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ. ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΠΡΟΚΑΤ ΣΤΟΝ ΑΥΛΕΙΟ ΧΩΡΟ. ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΑΜΕΣΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ. ΚΙ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΚΡΟΥΑΝ ΤΟΝ ΚΩΔΩΝΑ ΤΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΕΚΩΦΕΥΑΝ. ΕΔΩΣΑΝ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΛΥΣΗ.


'ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΥΛΕΙΟ ΧΩΡΟ'.


Η ΕΥΚΟΛΗ ΛΥΣΗ ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ. ΔΑΠΑΝΗΘΗΚΑΝ ΠΟΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙ' ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ, ΟΡΑΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ.


ΣΗΜΕΡΑ ΟΔΕΥΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΜΙΑΣ ΑΛΛΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ, ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΟΥΜΕ Γ' ΛΥΚΕΙΟ ΣΕ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΣΜΕΥΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 'ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ' ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΕΤΑ ΠΕΝΤΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΧΡΟΝΙΑ.


ΚΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΩΣ ΕΡΓΟ! ΩΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ! ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΑΠΑΝΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΚΤΡΩΜΑ ΘΑ ΤΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΤΗ; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ!


ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΠΙΣΩ ΝΑ ΞΑΝΑΖΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΖΩΗ Σ' ΕΝΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ; ΟΧΙ


Πέμπτη 26 Μαρτίου 2009

ΑΥΞΗΣΗ 12% ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΥΔΡΕΥΣΗΣ

Το Δημοτικό Συμβούλιο της Παρασκευής 23 Μαρτίου 2009 ελήφθη απόφαση, κατόπιν εισήγησης της διοίκησης, η αύξηση των τελών ύδρευσης στο δήμο βριλησσίων. Σε όλες τις κατηγορίες πλην των ΑΜΕΑ τα τέλη θα αυξηθούν κατά 12%.
Η απόφαση ήλθε για να επιβεβαιώσει τη δύσκολη θέση στην οποία βρίσκεται ο δήμος με τα πενιχρά έσοδα και τις βαρύτατες οικονομικές υποχρεώσεις του.

ΤΕΛΟΣ ΣΤΗ ΦΗΜΟΛΟΓΙΑ

Με αφορμή τις φήμες που κυκλοφορούν περί συνεργασίας του δημοτικού συνδυασμού 'ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΟΛΗ' με επι κεφαλής τον κ. Γ. Τσούτσια η εφημερίδα μας τηλεφώνησε στον κ. Τσούτσια και τον ρώτησε για το θέμα. Η ερώτηση έχει ως εξής:

κ. Τσούτσια φημολογείται οτι υπάρχει δίαυλος πολιτικής επικοινωνίας μεταξύ σας και τμήματος του ΠΑΣΟΚ ή συνολικά του ΠΑΣΟΚ, τμήματος ή και συνολικά με την δημοτική παράταξη 'ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ' με επικεφαλής τον κ. Λώλα και με σκοπό την συνεργασία σας στις επόμενες δημοτικές εκλογές. Μάλιστα, δε, σας φέρουν οτι ήδη έχει επέλθει συμφωνία. Ζητούμε να μας επιβεβαιώσετε ή να διαψεύσετε τις φήμες αυτές.

Από τον κ. Τσούτσια είχαμε την πάρα κάτω απάντηση αποσαφηνίζοντας πλήρως και οριστικά την κατάσταση :

"Αγαπητέ Κε Ζήση,Σας απαντώ απευθείας, χωρίς πολλές εξηγήσεις, που συνήθως αφαιρούν από την σαφήνεια: Όχι, δεν υπήρξε, ούτε υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο. Επιπλέον, θεωρώ ενοχλητικές τέτοιου είδους φημολογίες και «συζητήσεις», γιατί παραπέμπουν σ' ένα νοσηρό κλίμα παραγοντισμού. Όποιος θέλει να ασχοληθεί σοβαρά με την Τοπική Αυτοδιοίκηση, υπάρχουν ένα σωρό άλλοι τρόποι για να το πράξει. Και είναι πολλά τα ζητήματα στα οποία θα όφειλε καθένας να απαντήσει -και να συμβάλει, προτού αποδοθεί σε ασκήσεις εκλογικών σεναρίων. Γι’ αυτό εξάλλου και η Κίνηση Δημοτών Βριλησσίων «Δράση για μια άλλη πόλη» δεν έχει οποιαδήποτε σχέση με το παρακμιακό μοντέλο του ιδιότυπου «βλαχοδημαρχισμού», που δυστυχώς, κυριαρχεί και στην πόλη μας.

Ευχαριστούμε τον κ. Τσούτσια για την εκφρασμένη πρακτικά διάθεσή του να απαντήσει στην ερώτησή μας κι ετσι να αποδειχθεί η σοβαρή και υπεύθυνη αντιμετώπιση της πολιτικής του παρουσίας στον τόπο.

Δευτέρα 23 Μαρτίου 2009

Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ 'ΔΡΑΣΗΣ' ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ


Πετυχημένη η εκδήλωση του δημοτικού συνδυασμού 'ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΟΛΗ' για το θέμα της παιδείας. Η εκδήλωση έγινε με την ευκαιρία της έναρξης του δημόσιου διαλόγου με πρωτοβουλία της Κυβέρνησης για την μεταρρύθμιση στη παιδεία.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν και μαθητές, οι οποίοι κατέθεσαν την άποψή τους για το θέμα και ανέφεραν τους προβληματισμούς τους για την ποιότητα της εκπαίδευσης αφήνοντας σαφώς υπαινιγμούς για την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης από τους καθηγητές τους στο σχολείο. Ζήτησαν μάλιστα την αξιολόγηση των καηθγητών τους λέγοντας μάλιστα οτι αν γίνει τελικά ούτε οι μισοί δεν θα μείνουν για μάθημα.

Πρώην καθηγητής του Πολυτεχνείου περιέγραψε την κατάσταση στα πανεπιστήμια με τα χειρότερα λόγια προκαλώντας παριστάμενο καθηγητή δημοσίου σχολείου ώστα να παρέμβει διαμαρτυρόμενος λέγοντας 'καλά δεν γίνεται τίποτα στην εκπαίδευση;'

Στην εκδήλωση βασική εισηγήτρια ήταν καθηγήτρια του Πάντειου πανεπιστημίου, η οποία παρουσίασε στοιχεία από έρευνα που έκανε με θέμα τους λόγους που οδηγούν τους μαθητές σε καταλήψεις, σε διαμαρτυρία ακόμη και στα έκτροπα με την εξέγερση του Δεκεμβρίου 2008.


Ο κ. Θέμης Κοτσυφάκης παίρνοντας το λόγο ομολόγησε πως ο ίδιος αισθάνεται οτι δεν μπορεί να είναι δάσκαλος-καθηγητής σ' αυτό το είδος της εκπαίδευσης. Δεν είναι ένας καλός δάσκαλος δηλαδή'.

Και άλλοι ομιλητές κατέθεσαν τις εμπειρίες και τους προβληματισμούς τους.


ΣΧΟΛΙΟ


Κι ενώ οι μαθητές ζητούσαν να κατατεθούν απόψεις και θέσεις για το μέλλον όλοι μιλούσαν για την υπάρχουσα κατάσταση στη παιδεία. Δεν αναφέρθηκε από κανένα μια άποψη για το μέλλον.

Όλοι μιλούσαν για εκπαίδευση ενώ εννοούσαν την ποιότητα της παιδείας. Ούτε τους όρους δεν μπόρεσαν να διαχωρήσουν.

Ο κ. Κοτσυφάκης μίλησε οτι υπάρχει αξιολόγηση των εκπαιδευτικών αλλά δεν μας είπε οτι η ΟΛΜΕ επίσημα δεν θέλει την αξιολόγηση από χρόνια τώρα. Δεν μας είπε γιατί όταν κατεβαίνουν σε απεργία όλα τα χρόνια τώρα ποτέ δεν υπήρχε στα βασικά αιτήματά τους αναβάθμιση της εκπαίδευσης αλλά μιλούν για 'δια βίου εκπαίδευση' δηλαδή οι εκπαιδευτικοί να εκπαιδεύονται. Ποιός, κ. Κοτσυφάκη, από τους καθηγητές θα δεχθούν να εκπαιδευτούν όταν έχουν θητεία 15 χρόνια στην εκπαίδευση; Αυτοί πρέπει να είναι δάσκαλοι στους νέους και πρότυπα όμως εσείς εξακολουθείτε να θέλετε εκπαίδευση, γιατί, τι σας λείπει, κ. Κοτσυφάκη; Να σας πούμε εμείς, κ. Κοτσυφάκη, σας λείπει η συνείδηση του λειτουργήματος που θα έπρεπε να επιτελείτε, σας λείπει η αγάπη γι' αυτό που κάνετε και έχετε συνδέσει τις αμοιβές με την ποιότητα της εκπαίδευσης κάτι που δεν υπήρχε τα προηγούμενα χρόνια. Και θα σας θυμίσουμε, κ. Κοτσυφάκη, την μεγάλη προσφορά του πατέρα σας, ο οποίος όντας εκπαιδευτικός δεν έμεινε εκεί αλλά ενέπνεε τους μαθητές του και τους στήριζε ανεξάρτητα αν έπερνε λίγα, και έπερνε λίγα, χρήματα. Ποτέ δεν συνέδεσε αυτό που αισθάνονταν για τον μαθητή του με τα χρήματα που έπερνε και προφρανώς δεν το μετέφερε σ' εκείνους.

Μίλησαν κάποιοι μεταξύ τους και ο κ. Κοτσυφάκης για αύξηση δαπανών για την παιδεία, αναφέροντας μάλιστα για εργαστήρια και πειράματα και δραστηριότητες που να προκαλούν θετικά τους μαθητές. Δεν είπε, όμως, κανείς οτι και στα δύο λύκεια των Βριλησσίων υπάρχουν αίθουσες εργαστηρίων, με πειράματα και μάλιστα αξιοζήλευτα εργαστήρια όπου εκεί μέσα σκονίζεται ο πανάκριβος εξοπλισμός χρόνια τώρα, από 1999-2000. Ποιός το ξέρει αυτό; Γιατί δεν το λέτε; Η αύξηση δαπανών για την παιδεία προσανατολίζεται μόνο για την αύξηση του μισθού του εκπαιδευτικού που ναί μεν είναι αναγκαίο αλλά δεν είναι το κυρίαρχο.

Μόνο η βασική εισηγήτρια και προς το τέλος της συζήτησης είχε το θάρρος να ομολογήσει οτι στα πανεπιστήμια είναι στημένα χρόνια τώρα μαγαζάκια παραγωγής χρήματος με διάφορα προγράμματα της Ε.Ε. Αυτά δεν είναι χρήματα; Τι είναι;

Κανείς δεν είπε οτι οι καθηγητές κάνουν την δεύτερη δουλειά το απόγευμα κάνοντας ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές τους παραβιάζοντας ηθικούς κανόνες σύνδεσης της δουλειάς τους με τον μαθητή και έρχονται στη συνέχεια να κατηγορήσουν την παραπαιδεία, την πολιτεία και ό,τι άλλο για την κατάντια της εκπαίδευσης.

Και μπορεί να έχουν δίκιο για τις αμοιβές τουςόμως είναι πολύ εύκολοι να παραβιάζουν ηθικούς κανόνες και να μεταβιβάζουν τις ευθύνες σε άλλους όταν το ίδιο το μάθημά τους πάσχει σε όλα τα επίπεδα. Αυτό λέγεται υποκρισία και ανευθυνότητα.

Η παραπαιδεία δεν φταίει, φταίει το σύστημα, το οποίο διαμορφώνουν άλλοι παράγοντες όχι οι εργαζόμενοι στην παραπαιδεία. Η παραπαιδεία έχει να καταγράψει το ελάχιστο, θα έλεγα, μια πληθώρα συγγραμμάτων, βοθημάτων, βιβλίων, μελετών και πολλά άλλα αλλά από τους εκαπιδευτικούς δεν είδα έστω και ένα. Είδα όμως μόνο διαμαρτυρίες και φωνές χωρίς να συγκινείται κανείς και χωρίς να πείθουν. Οι κριτές όλης της διαδικασίας είναι οι ίδιοι οι μαθητές που τους έχουν απορρίψει και τώρα μάλιστα τώρα το λέγουν ανοιχτά και δημόσια κι ενώ θα έπρεπε να προβληματιστούν και να γίνουν καλύτεροι για να λύσουν και το θέμα της παραπαιδείας που πολύ τους 'βασανίζει' με θρασύτητα ξαναλέγουν τα ίδια πράγματα.

Ξέρετε, κύριοι, τι ζητούν τα παιδιά, που δεν φτένε πουθενά αυτό που ζητούσαν πάντα όλοι οι μαθητές, οι φοιτητές, η εκπαίδευση και η παιδεία: ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. Αυτό για το οποίο αγωνίστηκαν πολλοί αληθινα και με αγάπη. Το αίτημα είναι διαχρονικό γιατί κανείς παράγονατς που διαμορφώνει την ποιότητα της παιδείας δεν συγκινήθηκε ποτέ γιατί το έβλεπαν με ιδιοτέλεια και συμφεροντολογικά. Αυτό είναι το αίτημα εκφρασμένο σήμερα με περισσότερη βία γιατί υπάρχει η αγανάκτηση αφού κανείς δεν έχει αυτιά ν' ακούσει κανείς δεν έχει μάτια να δει. Έχει, όμως, θράσος να παραποιεί και να μεταβιβάζει τις ευθύνες στους άλλους.


Κι ένα τελευταίο για σήμερα γιατί θα επανέλθουμε στο θέμα αυτό. Τη βασική ευθύνη της σημερινής κατάστασης την έχουν οι πολιτικές που ακολουθήθηκαν μέχρι σήμερα, την έχουν οι πολιτικοί που με εξυπνάδες έκαναν τους έμπειρους στα θέματα της παιδείας να ψηφίζουν νόμους που σε τρία χρόνια τους ακύρωναν, οι υπουργοί παιδείας που ενεργοποίησαν μηχανισμούς με πολιτική σκοπιμότητα, χωρίς γνώση, χωρίς έμπνευση αλλά με περίσσεια υποκρισία, οι παρατρεχάμενοι γύρω από τους εκάστοτε υπουργούς που με προκλητικότητα στήριζαν το 'εργο' των υπουργών για το προσωπικό τους όφελος.


Μπράβο στην δημοτική παράταξη για την πρωτοβουλία αυτή. Να κάνετε, αγαπητοί φίλοι και άλλες τέτοιες εκδηλώσεις. Υποκαθιστάτε τον ΄ρόλο άλλων παραγόντων όπως για παράδειγμα, ο Δήμος, ο οποίος κοιμάται, αδιαφορεί, απαξιώνει, υποτιμά και ισοπεδώνει κάθε έννοια προόδου και ενδιαφέροντος για τόσο σοβαρά ζητήματα. Αμέτοχος, αδιάφορος αλλά διεκδικητής της εξουσίας χωρίς προσφορά, χωρίς ευαισθησίες και χωρίς κανένα όραμα για το μέλλον που διαγράφεται πολύ δύσκολο.


Θα επανέλθουμξε στο ζήτημα πολύ γρήγορα όταν μάλιστα μας προκαλέσουν κάποιοι θα είμαστε ακόμη πιο αποκαλυπτικοί.

Κυριακή 22 Μαρτίου 2009

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΑΠΟ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ

ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΣΤΟ ΤΡΟΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ

"Μπορεί ο δήμαρχος Βριλησσίων, κ. Ιωαννίδης, να οργανώνει αναδάσωση στο δάσος Θεοκλήτου, αλλά την ίδια ώρα περνάει από το δημοτικό συμβούλιο αποφάσεις για κοπή δένδρων χωρίς προφανή λόγο.Παράδειγμα στην οδό Χίου όπου διαμένω έχει ήδη κοπεί ένα δένδρο από συνεργείο του δήμου και άλλα δύο έχουν σωθεί, χάρη στην εγρήγορση των περίοικων... Παράλληλα ο Δήμαρχος, αν και έχει δεσμευτεί προφορικά, δεν φυτεύει καινούργιο δέντρο στη θέση του κομμένου και δεν απαντάει σε σχετική επιστολή που έχει κοινοποιηθεί, εδώ και 3 μήνες."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

troktiko: Δήμαρχε εδώ είμαστε και περιμένουμε μια απάντηση

Σάββατο 21 Μαρτίου 2009

ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΟ 42%

"Μετά το θέμα της ποσόστωσης των γυναικών κλείνει οριστικά και αυτό του 42%. Σύμφωνα με πληροφορίες της αυτοδιοίκηση gr, η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας αποφάσισε την Παρασκευή ότι το εκλογικό μέτρο του 42% που είχε εφαρμοστεί για πρώτη φορά στις δημοτικές και νομαρχιακές... εκλογές του 2006 δεν είναι αντίθετο στις επιταγές του Συντάγματος.Η απόφαση ελήφθη μετά από προσφυγή που είχε γίνει κατά του εκλογικού αποτελέσματος στο δήμο Αμαρούσιου και αρχικά το θέμα είχε διχάσει το ανώτατο δικαστήριο καθώς το Γ' τμήμα του ΣτΕ με διαφορετικές συνθέσεις δικαστών έχει εκδώσει δύο αντίθετες αποφάσεις.Η απόφαση για την αντισυνταγματικότητα ανέφερε ότι το ποσοστό του 42% αποτελεί δυσανάλογο περιορισμό της αρχής της ισοδυναμίας της ψήφου και της ελεύθερης εκδήλωσης της λαϊκής θέλησης, νοθεύοντας την αρχή της αντιπροσωπευτικότητας, ενώ η αντίθετη που τελικά και υπερίσχυσε στην Ολομέλεια στηρίζεται στην άποψη ότι με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζεται η εύρυθμη και αποδοτική λειτουργία των οργάνων της διοίκησης των δήμων, που είναι συνταγματικά θεμιτός σκοπός. ΠΑΣΟΚ: Θα καταργήσουμε το 42%Υπενθυμίζεται ότι το εκλογικό μέτρο βάσει του οποίου εκλέγεται δήμαρχος και νομάρχης από την 1η Κυριακή ο υποψήφιος που θα πετύχει ποσοστό 42% βοήθησε να εκλεγούν το 70% των εκπροσώπων της Αυτοδιοίκησης από τον α’ γύρο. Το επιχείρημα που είχε για την εφαρμογή του μέτρου ο υπουργός Εσωτερικών Προκόπης Παυλόπουλος ήταν ότι «αφού μπορεί να εκλεγεί κυβέρνηση με 42% γιατί να μην μπορούν δήμαρχοι και νομάρχες.»Πάντως το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης έχει δηλώσει αντίθετο με τη συγκεκριμένη διάταξη και έχει δηλώσει ότι θα την καταργήσει αν γίνει κυβέρνηση.Να σημειωθεί επίσης ότι με άλλη απόφασή της η ολομέλεια του ΣτΕ είχε κρίνει συνταγματική τη διάταξη για την ποσόστωση των γυναικών, που ορίζει ότι πρέπει να αποτελούν τουλάχιστον το ένα τρίτο των μελών του δημοτικού συμβουλίου."

Πέμπτη 19 Μαρτίου 2009

ΥΠΑΙΘΡΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΤΕΔΚΝΑ

10.03.2009

Τοπική Αυτοδιοίκηση

Υπαίθρια Διαφήμιση
Τη συγκρότηση κοινής επιτροπής από εκπροσώπους της Αυτοδιοίκησης (ΤΕΔΚΝΑ, ΚΕΔΚΕ) και των συναρμόδιων υπουργείων Εσωτερικών, ΠΕΧΩΔΕ και Μεταφορών ζητάει η ΤΕΔΚΝΑ για το νομοθετικό πλαίσιο που θα διέπει την υπαίθρια διαφήμιση. Η Εκτελεστική Επιτροπή της ΤΕΔΚΝΑ έκανε αποδεκτή την πρόταση κανονιστικού πλαισίου για την υπαίθρια διαφήμιση που συνέταξε για την Αυτοδιοίκηση το Ινστιτούτο Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Ταυτόχρονα αποφάσισε να ζητήσει σύσταση κοινής επιτροπής αποτελούμενης από εκπροσώπους της ΤΕΔΚΝΑ, της ΚΕΔΚΕ και των συναρμόδιων Υπουργείων, προκειμένου να καταλήξει σε άμεση πρόταση νόμου για το νομικό πλαίσιο που αφορά στην υπαίθρια διαφήμιση. Η Επιτροπή, όπως ανέφερε ο πρόεδρος της ΤΕΔΚΝΑ Δημήτρης Καλογερόπουλος, πρέπει να ολοκληρώσει το έργο της εντός τακτού χρονικού διαστήματος , δεδομένου ότι το πρόβλημα με τις παράνομες διαφημιστικές πινακίδες, που οφείλεται κατά κύριο λόγο στο ανεπαρκές θεσμικό πλαίσιο, έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις. Η ΤΕΔΚΝΑ έκανε το καθήκον της, όπως είχε δεσμευτεί στο ετήσιο συνέδριό της, αναθέτοντας τη μελέτη στο Ινστιτούτο Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΙΤΑ) το οποίο μετά από επίπονες προσπάθειες κατέληξε σε συγκεκριμένες προτάσεις. Η Επιτροπή με βάση και τη πρόταση του ΙΤΑ, θα κληθεί να αποσαφηνίσει το ανεπαρκές και περίπλοκο νομικό πλαίσιο, να ξεκαθαρίσει ποιος είναι ο φορέας ευθύνης , ποιός αναλαμβάνει το νομικό κόστος, αλλά και να διασφαλίσει τα έσοδα της Αυτοδιοίκησης. (Σημειωτέον ότι τα κράτος εισπράττει ποσοστό 2% επί όλων των διαφημιστικών πράξεων, υπαίθριων ή μη τα οποία όμως δεν αποδίδονται στους δήμους). Οι δήμοι είναι εκείνοι που καταβάλλουν μεγάλα ποσά από τα ταμεία τους για την αποξήλωση των παράνομων διαφημιστικών πινακίδων, παρότι άλλοι όφειλαν να έχουν φροντίσει γι’ αυτό. Η Αυτοδιοίκηση ζητά να μπει τέλος στην αυθαιρεσία της παράνομης διαφήμισης και να μην επιρρίπτονται οι ευθύνες και τα βάρη μονομερώς στους δήμους. Την ευθύνη και το λόγο από εδώ και εμπρός πρέπει να έχει η πολιτεία. Εστάλησαν ήδη επιστολές στα Υπουργεία Εσωτερικών, ΠΕΧΩΔΕ και Μεταφορών.

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΒΕΤΕΡΑΝΩΝ ΔΗΜΑΡΧΩΝ

ΤΕΔΚΝΑ

19.03.2009

Τοπική Αυτοδιοίκηση

Συνάντηση βετεράνων Δημάρχων

Περισσότεροι από 200 αιρετοί, πρώην και νυν δήμαρχοι, έδωσαν το παρών στην πρώτη ετήσια χοροεσπερίδα που οργάνωσε ο Σύλλογος Ενεργών και Διατελεσάντων Δημάρχων και Προέδρων Κοινοτήτων Αττικής με τη συνεργασία της ΤΕΔΚΝΑ και την υποστήριξη του Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας Αττικής. Στην εκδήλωση απονεμήθηκαν τιμητικές διακρίσεις σε νυν και πρώην δημάρχους. Συνολικά τιμήθηκαν 21 πρόσωπα από το χώρο της πολιτικής και της Αυτοδιοίκησης. Πρόκειται για κυβερνητικά στελέχη και βουλευτές που έχουν διατελέσει στο παρελθόν δήμαρχοι, καθώς και νυν και διατελέσαντες δήμαρχοι που έχουν θητεύσει ή θητεύουν στο Ελληνικό Κοινοβούλιο, στην Β’ Βαθμίδα Αυτοδιοίκησης και στην θέση του Γενικού Γραμματέα. Οι πρώην δήμαρχοι που τιμήθηκαν είναι: Μιλτιάδης Έβερτ (την πλακέτα παρέλαβε η Αλεξία Έβερτ), Ντόρα Μπακογιάννη (την πλακέτα παρέλαβε ο Θ. Σκυλακάκης) Κ. Τασούλας (την πλακέτα παρέλαβε ο Θ. Γκουρογιάννης), Α. Ανδριανόπουλος (την πλακέτα παρέλαβε ο Κ. Αναστόπουλος), Αργύρης Ντινόπουλος, Ντ. Βρεττός, Ν. Γιατράκος, Δ. Σαράφογλου, Λ. Χατζηανδρέου, Θ. Κατσίκης (την πλακέτα παρέλαβε ο Κ. Κατσίκης), Δ. Μπέης (την πλακέτα παρέλαβε ο Μ. Μαλτέζος), Χρ. Φωτίου, Π. Παπαπέτρου, Σπ. Σπυρίδων, Γ. Σμέρος, Κ. Ντηνιακός. Οι νυν δήμαρχοι που τιμήθηκαν είναι: Δ. Καλογερόπουλος, Π. Φασούλας, Ιων. Χαραλάμπους, Δ. Ευσταθιάδης, Π. Φωτιάδης. Χαιρετισμούς στην εκδήλωση απηύθυναν ο πρόεδρος του Συλλόγου Δημάρχων και Προέδρων Κοινοτήτων Παύλος Καμάρας, πρώην δήμαρχος Πεύκης και ο πρόεδρος της ΤΕΔΚΝΑ Δημήτρης Καλογερόπουλος, δήμαρχος Αιγάλεω. Ο κ. Καμάρας αναφέρθηκε στους σκοπούς ίδρυσης του Συλλόγου και στη δράση του, επισημαίνοντας ότι φιλοδοξεί να χαράξει μια νέα δημιουργική πορεία για την Αυτοδιοίκηση και τους λειτουργούς της. «Όλοι μαζί μπορούμε να κάνουμε περισσότερα για να βελτιώσουμε την ποιότητα ζωής στο επιβαρυμένο περιβάλλον της Αττικής. Για να αναβαθμίσουμε την Τοπική Αυτοδιοίκηση, ένα θεσμό που με πάθος και ανιδιοτέλεια υπηρετούμε και υπηρετήσαμε, για να υποστηρίξουμε οι παλιότεροι, το έργο των νέων δημάρχων» τόνισε ο κ. Καμάρας και κάλεσε τους συμμετέχοντες να υποστηρίξουν εμπράκτως την όλη πρωτοβουλία. Ο πρόεδρος της ΤΕΔΚΝΑ αναφέρθηκε στη σχέση ζωής που έχουν οι αιρετοί με την Τοπική Αυτοδιοίκηση, χαρακτηρίζοντας οξύμωρο τον χαρακτηρισμό «πρώην» για έναν ενεργό πολίτη, ο οποίος υπηρέτησε τον τόπο του από το αξίωμα του δημάρχου. «Γιατί μπορεί κάποτε να αφήνεις τη θέση, να ιδιωτεύεις ή να ακολουθείς άλλα μονοπάτια στη ζωή, πάντοτε όμως θα νοιάζεσαι και θα ενδιαφέρεσαι για τον τόπο που σε τίμησε με την εμπιστοσύνη του. Θα αγωνιάς να βελτιώνεις την καθημερινότητα των συνανθρώπων σου» επισήμανε ο κ. Καλογερόπουλος. Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο περιφερειάρχης Αττικής Χαράλαμπος Μανιάτης, ο γραμματέας της Ν.Δ. Λευτέρης Ζαγορίτης, οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ Απόστολος Κακλαμάνης, Πέτρος Ευθυμίου και Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου, ο Γεώργιος Τσαμπάς εκπρόσωπος του Υπουργού Παιδείας Άρη Σπηλιωτόπουλου, η Κατερίνα Γιαβάση Γενική Διευθύντρια της Περιφέρειας Αττικής, καθώς και πολλοί δημοτικοί σύμβουλοι.

ΠΗΓΗ ΕΝΩΣΗ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΤΑ ΒΡΗΚΑΝ ΚΕΔΚΕ ΚΑΙ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

ΚΕΔΚΕ

19.03.2009

Τοπική Αυτοδιοίκηση

Τα βρήκαν με Παπαθανασίου

Συνάντηση με τον υπουργό Οικονομίας και Οικονομικών κ. Γ. Παπαθανασίου είχε σήμερα το πρωί ο πρόεδρος της ΚΕΔΚΕ κ. Ν. Κακλαμάνης, με θέμα την μόνιμη αναπλήρωση των απωλεσθέντων θεσμοθετημένων πόρων της Αυτοδιοίκησης εξαιτίας της κατάργησης, ουσιαστικά, του 2%. Αμέσως μετά τη συνάντηση ο πρόεδρος της ΚΕΔΚΕ κ. Ν. Κακλαμάνης έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Συναντήθηκα σήμερα με τον υπουργό Οικονομίας και Οικονομικών κ. Γ. Παπαθανασίου μετά από πρόσκλησή του προκειμένου να συζητήσουμε το επίμαχο θέμα που έχει προκύψει μετά την κατάργηση πλέον, γιατί ψηφίστηκε χθες από τη Βουλή, του 2%, ο οποίος ήταν ένας θεσμοθετημένος αναπτυξιακός για την Τοπική Αυτοδιοίκηση και ιδιαίτερα για τους τουριστικούς δήμους, πόρος. Ο υπουργός δεσμεύτηκε να ξεκινήσει διάλογος από τις 4 Απριλίου, επειδή μέχρι τότε πρέπει να προετοιμαστεί για το ECO/FIN. Ο διάλογος θα ολοκληρωθεί μέχρι τέλος Απριλίου. Ζητούμενο του διαλόγου είναι να βρεθεί λύση μόνιμης αναπλήρωσης των εσόδων που χάνει η Τοπική Αυτοδιοίκηση από την κατάργηση, ουσιαστικά, του τέλους παρεπιδημούντων. Ο διάλογος θα βασισθεί πάνω σε δύο από τις προτάσεις που έχει καταθέσει ήδη η ΚΕΔΚΕ ή οποιαδήποτε άλλη εναλλακτική πρόταση προκύψει από το υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών. Οι δύο προτάσεις της ΚΕΔΚΕ είναι, πρώτον, συμμετοχή της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στα συνολικά έσοδα του ΕΤΑΚ με ποσοστό μέχρι 25% ή, δεύτερον, θεσμοθέτηση φόρου επιτηδεύματος με πάρα πολύ μικρό φορολογικό συντελεστή, ο οποίος θα εφαρμόζεται στο σύνολο των επιτηδευματιών. Εκτιμώ ως πρόεδρος της ΚΕΔΚΕ ότι αυτή είναι μία θετική εξέλιξη, που ελπίζουμε ότι θα καταλήξει σε συμφωνία στο τέλος Απριλίου. Βεβαίως, απομένει η πρόταση του υπουργού για διάλογο, σε ό,τι αφορά την ΚΕΔΚΕ, να εγκριθεί από το Διοικητικό Συμβούλιο ή και από το έκτακτο συνέδριό της, που έχει ζητήσει η αντιπολίτευση της ΚΕΔΚΕ και όπως ξέρετε έχει οριστεί για τη Δευτέρα 23 Μαρτίου».

ΠΗΓΗ ΕΝΩΣΗ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ

Τρίτη 10 Μαρτίου 2009

ΔΙΑΚΟΠΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΚΕΡΑΙΑΣ ΚΙΝΗΤΗΣ

Ύστερα απο τις συνεχείς και επίμονες προσπάθειες των κατοίκων της Δωδεκανήσου για τη διακοπή της λειτουργίας της κεραίας κινητής τηλεφωνίας έτυχε επιτυχούς αποτελέσματος.
Τελικά έπαψε η λειτουργία της κεραίας.
Δεν έγινε γνωστό, όμως, αν ξυλώθηκε η κεραία και παραμένει στη θέση της. Πρέπει να ξυλωθεί ώστε να διασφαλιστεί η μόνιμη παύση της.

Δευτέρα 9 Μαρτίου 2009

Ανώφελες συνεδριάσεις για υπαρκτά προβλήματα.

(ΑΠΟ ΤΗ 'ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΟΛΗ'

Η ημερήσια διάταξη του έκτακτου δημοτικού συμβουλίου της 4ης Μαρτίου 2009 ήταν συγκεκριμένη: «Ενημέρωση του Δ.Σ. για την εξάμηνη αναστολή των οικοδομικών αδειών στα Βριλήσσια», δεν επρόκειτο συνεπώς να ληφθούν αποφάσεις. Αν και το σοβαρό ζήτημα της αναστολής των οικοδομικών αδειών ουσιαστικά δεν συζητήθηκε, παραμένοντας τυπικά μια μονομερής απόφαση του δημάρχου, όπως αποδείχτηκε, η διοίκηση συγκάλεσε το συμβούλιο για να ενημερώσει τους γονείς για τις εξελίξεις στο ζήτημα της ίδρυσης 3ου Λυκείου, ζήτημα που εκ των πραγμάτων σχετίζεται με την αναστολή των οικοδομικών αδειών και τη μελέτη του νέου Ρυμοτομικού Σχεδίου που εξελίσσεται. Επομένως, θα έπρεπε να είχε κάτι ενδιαφέρον να ανακοινώσει η διοίκηση στους γονείς και τους μαθητές που είχαν κατακλίσει την αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου…

Υπενθυμίζουμε εδώ καταρχήν ενημερωτικά τα εξής: Η λειτουργία ενός νέου Λυκείου στα Βριλήσσια αποτελεί πάγιο αίτημα της Ένωσης Γονέων & Κηδεμόνων Βριλησσίων και πανθομολογούμενη αναγκαιότητα -έχουμε αναφερθεί αναλυτικά στην εφημερίδα μας. Οι μαθητές των 6 δημοτικών σχολείων και των 3ων Γυμνασίων που λειτουργούν σήμερα στα Βριλήσσια, όταν φθάσει η στιγμή να φοιτήσουν στο Λύκειο, συμπιέζονται στο 1ο και 2ο Λύκειο, που είναι πλέον αδύνατον να τους απορροφήσουν. Έτσι, τα υπάρχοντα Λύκεια ασφυκτιούν, πρόβλημα που καμία διοίκηση δεν προνόησε να αντιμετωπίσει, παρά τις προσθήκες σε αίθουσες που κατά καιρούς έγιναν, με μετατροπή διαδρόμων, βιβλιοθηκών και προαύλιων χώρων σε προκάτ αίθουσες διδασκαλίας.

Με αυτό το ζήτημα του «3ου Λυκείου» σχετίζεται σήμερα και η αναστολή των οικοδομικών αδειών. Διότι η αναστολή είναι το αναγκαίο βήμα για να υποδειχτούν και να απαλλοτριωθούν από τον Δήμο τα απαραίτητα αδόμητα οικόπεδα που θα καλύψουν τις μελλοντικές ανάγκες του Δήμου σε κοινωφελείς και κοινόχρηστους χώρους, επομένως και για σχολεία. Χωρίς αυτή τη διαδικασία αναστολής, οι οικοπεδούχοι-ιδιοκτήτες θα μπορούσαν να προχωρήσουν σε έκδοση οικοδομικής άδειας για τα οικόπεδά τους, καθιστώντας έτσι αδύνατη την απαλλοτρίωσή τους υπέρ του Δήμου.

Όλα αυτά βεβαίως ήταν σε γνώση της Ένωσης Γονέων Βριλησσίων, μάλιστα ο ίδιος ο δήμαρχος φρόντισε να ενημερώσει τους γονείς λίγα 24ωρα πριν το "έκτακτο" δημοτικό συμβούλιο. Εκεί προφανώς, δηλώθηκε και πάλι η διαφορετική θέση της Ένωσης Γονέων περί της διαδικασίας κατασκευής του νέου Λυκείου: Ενώ η δημοτική αρχή εντάσσει την εύρεση χώρου για τα σχολεία στα πλαίσια της ρυμοτομικής μελέτης που εκπονείται για το σύνολο των αναγκαίων χώρων του Δήμου, οι γονείς αντίθετα, υποστηρίζουν ότι θα επισπευτεί η κατασκευή του 3ου Λυκείου αν η διοίκηση προχωρήσει άμεσα και ανεξάρτητα από τις γενικότερες εξελίξεις του Πολεοδομικού-Ρυμοτομικού Σχεδίου στην απαλλοτρίωση ενός οικοπέδου για σχολείο.

Έτσι κάπως φθάσαμε στο «έκτακτο» δημοτικό συμβούλιο, όπου υποτίθεται ότι θα έπρεπε να συζητηθούν όλα αυτά, αλλά και να ανακοινωθούν οι τελικές προτάσεις της διοίκησης. Αντ’ αυτού, βρεθήκαμε όλοι θεατές μιας 4ωρης παράστασης διαξιφισμών που είχε σκηνοθετήσει η πλειοψηφία, διαγωνιζόμενη τάχα με την αξιωματική αντιπολίτευση για το ποιος αδράνησε περισσότερο στη δρομολόγηση του 3ου Λυκείου! Τίποτα νεώτερο δεν προστέθηκε! Και οι γονείς έμειναν άναυδοι! Προς τι λοιπόν τόση «φασαρία»;

Προφανώς, η ηγεσία του Δήμου ήθελε να εμφανίσει ως επιτυχία της το γεγονός ότι δρομολογήθηκαν στα πλαίσια της αναθεώρησης του Γενικού Πολεοδομικού οι διαδικασίες κατασκευής του 3ου Λυκείου -κατασκευή που έτσι θα υπερβεί την πενταετία για να ολοκληρωθεί. Προκάλεσε λοιπόν ένα έκτακτο συμβούλιο-«ημερίδα», για να εμφανίσει κινητικότητα στο θέμα, υποθέτοντας ότι έτσι θα «κατευνάσει» οριστικά τις συνεχείς πιέσεις και κριτικές που δέχεται.
Τελικά, το νεώτερο που ανακοινώθηκε ήταν ότι ο Δήμος Βριλησσίων απέστειλε αίτημα προς τον Οργανισμό Σχολικών Κτηρίων για τη σύσταση «επιτροπής καταλληλότητας». (σημ. Οι επιτροπές καταλληλότητας του Ο.Σ.Κ. ελέγχουν την καταλληλότητα των οικοπέδων που τους προτείνουν οι Δήμοι για την κατασκευή σχολείων που θα χρηματοδοτηθούν). Και σ’ αυτό το σημείο πάντως η ¨Ένωση Γονέων είχε διαφορετική θέση: Θεώρησε ότι η επιτροπή του Ο.Σ.Κ. θα έπρεπε να ελέγξει άμεσα όλους τους υποψήφιους χώρους για κατασκευή σχολείου και όχι μόνον το χώρο που τελικά θα υποδείξει η μελετητική ομάδα του Ρυμοτομικού, ώστε να κερδηθεί χρόνος και να αποφευχθεί η πιθανότητα ακαταλληλότητας.

Επιμένοντας τελικά η δημοτική πλειοψηφία στην τακτική των ειλημμένων αποφάσεων, για μια ακόμη φορά διαψεύστηκε και βρέθηκε εκτεθειμένη: Οι γονείς που προσήλθαν για να ακούσουν αποφάσεις, βρέθηκαν αντιμέτωποι με την επανάληψη γνωστών «ενημερώσεων», ενώ το δημοτικό συμβούλιο για μια ακόμη φορά υποβαθμίστηκε σε ακροατήριο ανούσιων αντιπαραθέσεων.

Η «Δράση» από την πλευρά της, πρότεινε στο Δ.Σ. τη σύσταση μιας ανοιχτής επιτροπής του Δήμου με συμμετοχή εκπροσώπων γονέων, μαθητών και καθηγητών, που θα σχεδιάζει και θα παρακολουθεί διαρκώς τις εξελίξεις στο ζήτημα της ίδρυσης του 3ου Λυκείου, ώστε και να αξιοποιηθεί η ζωντάνια και το ενδιαφέρον της εκπαιδευτικής κοινότητας, αλλά και να αντιμετωπιστούν τα ενδεχόμενα προβλήματα αναξιοπιστίας και ασυνέπειας της όποιας δημοτικής αρχής. Με την πρόταση αυτή συμφώνησε ο επικεφαλής της παράταξης της μείζονος μειοψηφίας, αλλά η πλειοψηφία την ξεπέρασε χωρίς κανένα σχολιασμό.

Είναι ίδιον πολλών διοικήσεων και ασφαλώς της σημερινής του Δήμου Βριλησσίων, να θεωρούν ότι οι πολίτες είναι «χρήσιμοι» μόνον ως ακροατήριο, διαφορετικά είναι απλώς ενοχλητικοί. Γι’ αυτό καμία διοίκηση επί τόσα χρόνια δεν ενδιαφέρθηκε να ασκήσει πολιτική προς τους δημότες, να εκφράσει τη διαθεσιμότητά τους, να αξιοποιήσει τις δυνατότητές τους, να διευρύνει την έννοια της ευθύνης και της συμμετοχής. Ωστόσο παρόλα αυτά, είναι αρκετοί οι δημότες που ενεργοποιούνται, ανάμεσά τους και η ομάδα της «Δράσης», που αξιοποιεί τη συμμετοχή της στο δημοτικό συμβούλιο ώστε αυτές οι τακτικές να μη μένουν στο απυρόβλητο…

Το πρόβλημα όμως του 3ου Λυκείου παραμένει και δρομολογούνται οι εξελίξεις χωρίς τη συναίνεση των άμεσα ενδιαφερομένων, δηλ. των γονιών και των μαθητών, ούτε βεβαίως του συνόλου της αντιπολίτευσης. Και αυτό είναι ένα «θέμα»…

Ας σημειωθεί τέλος ότι η διοίκηση του Δήμου Βριλησσίων προέτρεψε την Ένωση Γονέων Βριλησσίων να πιέσει επικουρικά τον (ακόμη ανύπαρκτο!) σύλλογο Γονέων του νεοαναγειρόμενου 8ου Γυμνασίου στο πάτημα Χαλανδρίου, ώστε αυτός να συναινέσει για να λειτουργήσουν στις αίθουσες του νέου σχολείου λυκειακές τάξεις από τα Λύκεια των Βριλησσίων! Μάλιστα φαίνεται ότι αυτή είναι η λύση που θα αιτηθεί –ως μοναδική διέξοδο και ο ίδιος ο δήμαρχος προς τον δήμαρχο Χαλανδρίου για να ανακουφιστούν τα σχολεία μας την επερχόμενη δύσκολη χρονιά!

Τρίτη 3 Μαρτίου 2009

ΤΟ MEA CULPA ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ

Έπρεπε τελικά να φτάσουμε να γίνει ε΄να τόσο σημαντικό λάθος στη διαχείριση των θεμάτων που απασχολεί την πολύπαθη ΔΕΑΒ για να ζητήσει συγγνώμη ο δήμαρχος στο δημοτικό συμβούλιο.
Και βέβαια είναι θέμα αν αυτό είναι αρκετό. Η συγγνώμη μπορεί να χαρακτηρίζει ΄τον συνετό άνθρωπο όμως πόσο αυτό μπορεί να είναι στοιχεί άφεσης αμαρτιω΄ν όταν αυτό έχει και επαναληφθεί αλλά και κοστίζει; Και τί σημαίνει συγγνώμη; Σημαίνει οτι ξεχνούμε; Σημαίνει συναίνεση σ' ένα έγκλημα που διαπράττεται κατ' εξακολούθηση;
Όχι. Συναίνεση μπορεί αν ζητήσει κανείς όταν αποδεδειγμένα έχει καταγραφεί το ουσιατικό και αποτελεσμτικό ενδιαφέρον από την πλευρά της διοίκησης. Τότε, ναι.
Πώς όμως ζητά τη συγγνώμη ο κ. Δήμαρχος όταν αυτή τη δημοτική επιχείρηση την διαχειρίζεται χωρίς στόχους, χωρίς σκοπό αλλά κινούμενος απόλυτα από προχειρότητα και πάντα με απώτερο σκοπό τη διατήρηση της εξουσίας; Πώς αντιμετώπισε τους εργαζόμενους σε όλο το προηγούμενο χρονικό διάστημα και τώρα θέλει να φανεί ως προστάτης; Πώς κατάφερε να πνίξει αυτή τη δημοτική επιχείρηση στο χρέος όταν ισχυρίζονταν οτι θα λειτουργεί με διαφάνεια, αξιποπιστία και κερδοφορία; Πώς στήνει μια νέα δημοτική επιχείρηση χωρίς να έχει συγκεκριμένο σκοπό και στόχο αφού τους εργαζόμενους τους μεταφέρει στο δήμο;. Πόσες δαπάνες έγινα για όλο αυτό το σκηνικό και πόσες ακόμη θα γίνουν από τις αστοχίες και την έλλειψη σχεδίου;
Οι εκτιμήσεις για τις τελευταίες άστοχες και σημαντικές παραλέιψεις στις δαπάνες είναι πάνω από 30000 ευρώ, άνευ λόγου και αιτίας σε μια περίοδο που οι οικονομίες τρέχουν για να σωθούν!
Και να σκεφτείτε οτι απ' όλο αυτό το ζήτημα αυτό που απασχόλησε μοναδικά ίσως το δημοτικό συμβούλιο ήταν με ποιό τρόπο θα πληρωθούν οι εργαζόμενοι. Τι μισθούς θα πάρουν αφού είχε υποσχθεί μισθούς που προβλέπονται ως υπάλληλοι του Δήμου και όχι ως συμβασιούχοι.
Το ζήτημα αυτό ο κ. Δήμαρχος το έφτασε σε σημεία που θα έχει κι άλλες συνέπειες. Δεν τελείωσε το θέμα!! Ίσως τώρα αρχίζει.
Θα πούμε σε άλλο σχόλιό μας για την συμπεριφορά και των άλλων συνδυασμών στο δημοτικό συμβούλιο και κυρίως από την πλευρά του κ. Λώλα.

Δευτέρα 2 Μαρτίου 2009

ΑΠΟ ΤΟ www.drasivrilissia.gr

«Κάναμε και κάπου λάθος!»

Η απάντηση της δημοτικής πλειοψηφίας για το σκωτσέζικο ντους των εργαζομένων της δημοτικής επιχείρησης!

Φτού κι’ από την αρχή! Μετά από συνήθη έλεγχο της επιτρόπου του ελεγκτικού συνεδρίου, (ελέγχει τη νομιμότητα των αποφάσεων των δημοτικών συμβουλίων), ακυρώθηκε η σύσταση της νέας Κοινωφελούς Επιχείρησης Βριλησσίων, επειδή έλειπε από το φάκελο η αποτίμηση των περιουσιακών στοιχείων της παλαιάς δημοτικής επιχείρησης. Έτσι μια απλή, αλλά νομικά ουσιώδης παράλειψη, οδήγησε τον σχεδιασμό της διοίκησης, που αναλώθηκε με συμβούλους και μελετητές επί μήνες στη διεκπεραίωση της μετατροπής της δημοτικής επιχείρησης σε κοινωφελή, σε απόλυτη κατάρρευση! Τώρα πλέον, επειδή από νομική άποψη όλα είναι «ως μη γενόμενα», πρέπει να επαναληφθούν! Έτσι, η πρώην ΔΕΑΒ επανακτά με την απόφαση του Δ.Σ. τις αρμοδιότητές της, ενώ -το χειρότερο, λογίζεται ως άκυρη η μεταφορά των εργαζομένων της δημοτικής προς τον Δήμο, για την οποία τόσος αγώνας δόθηκε μέχρι να υποχωρήσει η διοίκηση!Εν μέσω όλων αυτών και ενώ οι εργαζόμενοι στη δημοτική επιχείρηση παραμένουν απλήρωτοι από την αρχή του χρόνου -αναμένοντας να ολοκληρωθούν οι αλλαγές, τώρα κινδυνεύουν να βρεθούν αντιμέτωποι με νέες καθυστερήσεις. Και ακόμη, θα πληρώνονται για τους επόμενους μήνες με τους γνωστούς εξευτελιστικούς μισθούς, αντί να εξισωθούν άμεσα μισθολογικά με τους συναδέλφους τους του Δήμου, πράγμα που θα είχε ήδη συμβεί, αν η διοίκηση ολοκλήρωνε επιτυχώς τη διαδικασία μετάταξής τους. Οι εξελίξεις αυτές φέρνουν σε δύσκολη θέση τη διοικούσα παράταξη που αποδεικνύεται ανεπαρκής ακόμη και σε διαχειριστικές απαιτήσεις και ανακόλουθη με την εικόνα της δήθεν σοβαρής διοίκησης, εικόνα που η ίδια επισείει κάθε φορά που θέτουμε στο δημοτικό συμβούλιο ζητήματα αναγκαίων αλλαγών για το Δήμο μας. Την κατάσταση πάντως έδειξε να αντιλαμβάνεται ο επικεφαλής του Δήμου (αντίθετα με πολλούς συνεργάτες του), γι’ αυτό προσπαθώντας να προκαταλάβει τις αντιδράσεις, ανέλαβε -στη διάρκεια του έκτακτου Δ.Σ. της 27ης Φεβρουαρίου, την ευθύνη για τα λάθη της διοίκησης. Είναι χαρακτηριστικό πως για πρώτη ίσως φορά, ο δήμαρχος «συγκρατήθηκε» να ανταπαντήσει στην κριτική της «Δράσης» για να μην οξύνει το κλίμα, ενώ υποσχέθηκε ταχείς ρυθμούς στην αποκατάσταση των διαδικασιών και «ανέχτηκε» την πίεση της αντιπολίτευσης για άμεσες αυξήσεις προς τους εργαζόμενους της ΔΕΑΒ.Υπενθυμίζουμε ότι η πρόταση της «Δράσης» για τη δημοτική επιχείρηση ήταν ότι αυτή θα έπρεπε να εκκαθαριστεί και το προσωπικό της να μεταφερθεί στον Δήμο και τα Νομικά του Πρόσωπα. Θεωρήσαμε και θεωρούμε ότι τα κοινωνικά προγράμματα αφορούν στην πεμπτουσία ενός σύγχρονου Δήμου και δεν μπορεί να εξαρτώνται από τη διαχείριση ή τη χρηματοδότηση οποιασδήποτε μορφής δημοτικής επιχείρησης. Θεωρήσαμε ότι οι κοινωνικές υπηρεσίες δεν θα αναβαθμιστούν και ότι δεν εξασφαλίζεται η συνέχειά τους, χωρίς μια κεντρική πολιτική διαχείρισής τους, που μπορεί να υλοποιήσει μόνον ο ίδιος ο Δήμος. Η θέση μας αυτή μετά τις πρόσφατες εξελίξεις, ισχύει στο ακέραιο κι’ ακόμη περισσότερο. Γι’ αυτό, σε αντίθεση με την μείζονα αντιπολίτευση, καταψηφίσαμε και θα καταψηφίσουμε κάθε πρόταση για διαδικασίες που οδηγούν σε διαφορετικό αποτέλεσμα.Οι επικοινωνιακές τακτικές του δημάρχου και της διοίκησης, θα αποδειχτούν γρήγορα ανεπαρκείς, καθώς στα πλαίσια των προτεραιοτήτων τους δεν μπορεί να συγκροτηθούν ριζικά διαφορετικές προσεγγίσεις. Για μια εναλλακτική πολιτική πρόταση απαιτούνται πολλά περισσότερα, που δεν διαμορφώνονται μόνο στα δημοτικά συμβούλια, αλλά κατεξοχήν «έξω» από αυτά, και προϋποθέτουν την ουσιαστική συμμετοχή των δημοτών, αυτό είναι ως γνωστόν το στοίχημα και το δικό μας ερμηνευτικό σχήμα…

Συνήγορος του Πολίτη: Χορήγηση αποκλειστικής θέσης στάθμευσης σε δημότη με αναπηρία

Πολίτης με αναπηρία διαμαρτυρήθηκε για την ανάκληση απόφασης χορήγησης αποκλειστικής θέσης στάθμευσης από δήμο, στον οποίο είναι δημότης, δι...