Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011

ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ - ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ 15512

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (Σ.ΕΠ.Ε.)


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Ημερομηνία: Δευτέρα, 24 Οκτωβρίου 2011


Θέμα: Απολογισμός της λειτουργίας της τηλεφωνικής γραμμής 15512 του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας.


Σε πλήρη λειτουργία είναι τον τελευταίο ενάμιση χρόνο η τηλεφωνική γραμμή καταγγελιών 15512, του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας, του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης.


Πιο συγκεκριμένα, για το χρονικό διάστημα από 20/04/2010 έως 21/10/2011 η γραμμή, που χρησιμοποιείται για την υποβολή καταγγελιών επώνυμων ή ανώνυμων σχετικά με παραβάσεις εργατικής νομοθεσίας και αδήλωτης εργασίας, δέχθηκε 1.379 τηλεφωνικές καταγγελίες.


«Μεγάλο ποσοστό των καταγγελιών αφορά περιπτώσεις μη καταβολής δεδουλευμένων, υπερωριακής απασχόλησης χωρίς τις αντίστοιχες αποδοχές, και ανασφάλιστης εργασίας», υπογράμμισε ο Ειδικός Γραμματέας του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας κ. Μιχάλης Χάλαρης, τονίζοντας παράλληλα πως στην τηλεφωνική γραμμή μπορούν να υποβάλλονται και καταγγελίες για παραβάσεις διατάξεων που αφορούν την ασφάλεια και υγεία των εργαζομένων.


Όλες οι καταγγελίες διαβιβάζονται στις αρμόδιες περιφερειακές υπηρεσίες του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας ή στην Υπηρεσία Ειδικών Επιθεωρητών Εργασίας, ελέγχονται, και σε περιπτώσεις που διαπιστώνονται παραβάσεις της εργατικής νομοθεσίας, επιβάλλονται από τους Επιθεωρητές οι προβλεπόμενες διοικητικές και ποινικές κυρώσεις.


Στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ψηφιακή Σύγκλιση» έχει ενταχθεί το έργο «Ανάπτυξη και εγκατάσταση του ΟΠΣ ΣΕΠΕ», όπου μέρος των εφαρμογών του σχετίζεται με τη μετεξέλιξη της τηλεφωνικής γραμμής 15512 σε Αυτοτελές Γραφείο Ενημέρωσης, Υποδοχής, Αξιολόγησης και Διαχείρισης Καταγγελιών, βάσει του Ν.3996/2011, με βασικό έργο την ενημέρωση εργαζομένων και εργοδοτών για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους, την υποδοχή και αξιολόγηση των καταγγελιών, και την διαβίβαση τους στις αρμόδιες περιφερειακές Υπηρεσίες ή στην Ειδική Ομάδα Ετοιμότητας και Άμεσης Επέμβασης που πρόκειται να συσταθεί, εφοδιασμένο με όλα τα σύγχρονα μέσα και αξιοποιώντας τις ΤΠΕ.


Αξίζει να σημειωθεί ότι η τηλεφωνική γραμμή καταγγελιών 15512 στο Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας, λειτουργεί καθημερινά από τις 9πμ έως τις 9μμ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνήγορος του Πολίτη: Χορήγηση αποκλειστικής θέσης στάθμευσης σε δημότη με αναπηρία

Πολίτης με αναπηρία διαμαρτυρήθηκε για την ανάκληση απόφασης χορήγησης αποκλειστικής θέσης στάθμευσης από δήμο, στον οποίο είναι δημότης, δι...