Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2011

Η διαμαρτυρία δεν πρέπει να μένει χωρίς ελπίδα

Η πάνδημη χθεσινή και προχθεσινή συγκέντρωση ήταν από τις μεγαλύτερες της Μεταπολίτευσης.


Το κεντρικό της χαρακτηριστικό ήταν ότι συμμετείχαν όλοι.


Η Ελλάδα της Εργασίας, της Παραγωγής, της Δημιουργίας, του Πολιτισμού.


Εργαζόμενοι, Συνταξιούχοι, Άνεργοι, Ελεύθεροι Επαγγελματίες, Μικρομεσαίοι επιχειρηματίες, Φοιτητές.


Τα επικοινωνιακά παιχνίδια της κυβέρνησης για δήθεν εθνική συνεννόηση δεν μπορούν ούτε να αποπρο-σανατολίσουν το Λαό, ούτε να ακυρώσουν την καθολική αποδοκιμασία της κυβέρνησης. Άλλωστε και αυτά είναι ψεύτικα. Διότι, αν ο κ. Παπανδρέου ήθελε συνεννόηση, δεν θα εξύβριζε, λίγες ώρες πρωτύτερα, τη Νέα Δημοκρατία και τον πρόεδρό της Αντώνη Σαμαρά.


Από την άλλη μεριά μεγαλώνουν οι ευθύνες όλων μας για μια πιο ουσιαστική, πιο αποτελεσματική πολιτι-κή εξόδου από την κρίση.


Η διαμαρτυρία δεν πρέπει να μένει χωρίς ελπίδα.


Όμως! Για μια ακόμη φορά καταδικάζουμε με τον πιο έντονο τρόπο τα επεισόδια από τους λίγους που ου-σιαστικά πλήττουν τους πολλούς.


Δεν μπορούν οι όποιοι ελάχιστοι να εκθέτουν την ειρηνική εκδήλωση χιλιάδων ανθρώπων.


* Όλα είναι θέμα Παιδείας


Με κοινή συνεδρίαση της Γραμματείας Προγράμματος και του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης για τα θέματα Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, συνεχίστηκε η διαδικασία Εσωτερικής Διαβούλευσης για την εκπό-νηση του Κυβερνητικού Προγράμματος της Νέας Δημοκρατίας.


Η ομάδα εργασίας εντατικοποίησε τις εργασίες της καταλήγοντας στους βασικούς άξονες πολιτικής στο χώρο της Εκπαίδευσης και της Έρευνας. Επισήμανε ότι η επένδυση στην Παιδεία και στην καινοτομία είναι ο πιο ασφαλής δρόμος εξόδου της Ελλάδας από την κρίση. Είναι χαρακτηριστικό, ότι η ολοκληρωμέ-νη πρόταση Προγράμματος που υπεβλήθη προς έγκριση στον Πρόεδρο του κόμματος φέρει τον τίτλο «Ο-ΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ».


Η ομάδα εργασίας:


• Στοιχειοθέτησε την εκπαιδευτική απορρύθμιση που προκάλεσαν οι αποφάσεις της κυβέρνησης τα δύο τελευταία χρόνια σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.


• Καθόρισε ως κεντρική αντίληψη της εκπαιδευτικής πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας την άποψη ότι η Παιδεία είναι το Εθνικό Συγκριτικό μας Πλεονέκτημα.


• Υπογράμμισε τις βασικές παρεμβάσεις, που θα προωθήσει η Νέα Δημοκρατία στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, στην τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση.


• Επισήμανε την βούληση της Νέας Δημοκρατίας να επενδύσει με εμπιστοσύνη στον Έλληνα εκπαιδευτικό.


Αποσαφήνισε το θεσμικό πλαίσιο για την Μεταλυκειακή Εκπαίδευση και Κατάρτιση (Εργαστήρια Ελευ-θέρων Σπουδών, Κολλέγια, ΙΕΚ κλπ) επιμένοντας στην ποιότητα.


• Συγκρότησε μια καινοτόμο κοινωνική πολιτική ίσων ευκαιριών μέσα από την προώθηση Ψηφιακού Δι-κτύου Βιβλιοθηκών σε όλη την χώρα.


• Κατέθεσε ολοκληρωμένη πρόταση πολιτικής για ένα Σύγχρονο Εξωστρεφές Πανεπιστήμιο και ΤΕΙ.


• Προσδιόρισε με σαφήνεια την πολιτική της Δια Βίου Μάθησης και τη σημασία της για την αγορά εργασί-ας, την κοινωνική συνοχή και την κοινωνική κινητικότητα.


Η Γραμματεία Προγράμματος και ο Τομέας Παιδείας συνεχίζουν την συνεργασία τους για την κατάρτιση ολοκληρωμένων προτάσεων σε τρία ζητήματα που έχουν ιδιαίτερη σημασία: τα Θρησκεύματα, την Έρευ-να, Τεχνολογική Ανάπτυξη και Καινοτομία, και την Ιδιωτική Εκπαίδευση.


Συνεχίζεται η συμπλήρωση του Φακέλου Τεκμηρίωσης που συνοδεύει την προγραμματική πρόταση της Νέας Δημοκρατίας για την Παιδεία από εξειδικευμένες κλαδικές ή θεματικές μελέτες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνήγορος του Πολίτη: Χορήγηση αποκλειστικής θέσης στάθμευσης σε δημότη με αναπηρία

Πολίτης με αναπηρία διαμαρτυρήθηκε για την ανάκληση απόφασης χορήγησης αποκλειστικής θέσης στάθμευσης από δήμο, στον οποίο είναι δημότης, δι...