Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΑΠΑΔΗΜΟΥ

Αποδέχθηκα την εντολή να σχηματίσω κυβέρνηση εθνικής συνεργασίας

Αποδέχτηκα την πρόταση να σχηματίσω κυβέρνηση ευρύτερης συνεργασίας

Πρέπει όλοι να συμβάλουμε στην αντιμετώπιση της κρίσης και της ανόρθωσης της οικονομίας

Είναι μεγάλη η τιμή και η ευθύνη μου ακόμη μεγαλύτερη

Δεν είμαι πολιτικός

Αλλά έχω αφιερώσει μεγάλο μέρος της ζωής μου δίπλα στην Ελλάδα και την Ευρώπη Η Ελλάδα βρίσκεται σε κρίσιμο σταυροδρόμι

Η πορεία δεν θα είναι εύκολη αλλά τα προβλήματα θα επιλυθούν ταχύτερα αν υπάρχει ενότητα

Η Ελλάδα βρίσκεται σε σταυροδρόμι. Η πορεία δεν θα είναι εύκολη. Οι επιλογές που θα γίνουν θα επηρεάσουν την ευημερία των πολιτών

Πρέπει όλοι να συνδράμουμε στη δύσκολη διαδικασία της προσαρμογής και της ανόσθωσης



Η νέα κυβέρνηση είναι μεταβατική. Έχει συγκεκριμένο έργο...

Η νέα κυβέρνηση είναι μεταβατική έχει συγκεκριμένο έργο - να ψηφίσει την συμφωνία της δανειακής σύμβασης

Η υλοποίηση των αποφάσεων της 26ης Οκτωβρίου και η εφαρμογή της οικονομικής πολιτικής που συνδέεται με την απόφαση

Η συμμετοχή της χώρας στην ευρωζώνη θα διευκολύνει την προσαρμογή της οικονομίας και της ανάπτυξης της

Η συμμετοχή της Ελλάδος στο ευρώ αποτελεί αιτία σταθερότητας

Δεν τέθηκαν όροι προς κανένα πολιτικό αρχηγό.



Διευκρυνίζω ότι δεν τέθηκαν όροι για τη συμμετοχή μου στην κυβέρνηση








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνήγορος του Πολίτη: Χορήγηση αποκλειστικής θέσης στάθμευσης σε δημότη με αναπηρία

Πολίτης με αναπηρία διαμαρτυρήθηκε για την ανάκληση απόφασης χορήγησης αποκλειστικής θέσης στάθμευσης από δήμο, στον οποίο είναι δημότης, δι...