Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

Διαβάστε ένα ωραίο ποίημα για Ελλάδα της Ελένης Νικ. Δάλλα...

Η Ελλάδα αντιστέκεται. Οι Έλληνες δεν υποτάσσονται. Η ψυχή τους θα είναι πάντα ελεύθερη. Το βραβείο ποίησης, που απέσπασε η Ελένη Νικ. Δάλλα από τη Πανελλήνια Ένωση Ελλήνων Λογοτεχνών, αναδεικνύει ακριβώς όλα τα παραπάνω.


Οι στίχοι "μιλούν" απευθείας στη καρδιά του κάθε πατριώτη. Αξίζει, να τους διαβάσετε:


<<Ευλογημένη γη μου
Σωπαίνω από δέος
Φεγγοβολάει η γνώση μου
Σ' ότι αρχαίο αγγίζει το βλέμμα μου.
Αιώνια φωτεινή γή
Απαρομοίαστη ιστορία της χώρας μου.
*
Πεταρίζει ο νους μου
Στα μακρινά ταξίδια,
στις ολόφωτες χώρες των ημίθεων,
που ξεπροβάλλουν
απ' τα βάθη των αιώνων,
σ' ένα ευλογημένο τόπο
που το ήρεμο γαλάζιο χρώμα
τ' ουρανού και της θάλασσας,
είναι η βαθιά ματιά που διαπερνά,
παραστέκεται στοχαστικά,
αναδιπλώνει τους χιτώνες της,
αγναντεύοντας το φως
της κορφής τ' Ολύμπου
*
Θάθελα ν' ανέβω στη κορφή του
μα καίγεται το κορμί μου
από φωτιά και μέταλλο.
*
Κυρίαρχε Δία παντογνώστη
Γενναιοδώροι αθάνατοι
Ολύμπιοι θεοί
Μία ιστορία από μύθους
*
Θύμηση μου και ανάσα μου
κάθε φορά που κάτι με πληγώνει,
κλείνω τις πληγές μου και πάλι
λυτρώνομαι μεγαλόπρεπα.
αναρριχώμαι καρποφόρα
μέσα απ' τους αιώνες.
Μα ποτέ κανείς δεν με ξεχνά.
Μία ιστορία ένα όνομα
Ελλάδα!!!!>>


(βιβλίο "Δύναμη Ψιθύρων")




(Η Ελένη Νικ. Δάλλα γεννήθηκε στους Σοφάδες Καρδίτσας και μεγάλωσε στην Αθήνα. Έχει σπουδάσει οικονομικά, δημοσιογραφία και γραμμικό σχέδιο.
Παρακολούθησε σεμινάρια ελληνικής λογοτεχνίας όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στην Ιταλία (Φλωρεντία) παράλληλα με τις σπουδές της.
Συμμετέχει στη λογοτεχνική ζωή του τόπου με ποιήματα άρθρα και πεζά κείμενα της, που τακτικά δημοσιεύονται σε πολιτιστικά περιοδικά.
Ασχολείται, παράλληλα, με την ζωγραφική, έχει εκθέσει έργα της τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό αποσπώντας τιμητικές διακρίσεις.


Οι ποιητικές της συλλογές <<Εναστρη σιωπή>> και <<Δύναμη ψιθύρων συμπεριλαμβάνουν έργα ζωγραφικής, καθώς επίσης και στο παιδικό της βιβλίο <<Σήμερα γιορτάζουμε !!! Μην πυροβολείτε !!!>> από τις Εκδόσεις Μιχ. Σιδέρη εκτός από την συγγραφή της έκανε ή ίδια την εικονογράφηση)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνήγορος του Πολίτη: Χορήγηση αποκλειστικής θέσης στάθμευσης σε δημότη με αναπηρία

Πολίτης με αναπηρία διαμαρτυρήθηκε για την ανάκληση απόφασης χορήγησης αποκλειστικής θέσης στάθμευσης από δήμο, στον οποίο είναι δημότης, δι...