Τρίτη 24 Απριλίου 2012

Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΑΡΓΥΡΟΚΑΣΤΡΟΥ

Από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου λάβαμε την πιο κάτω επιστολή, που αποτελεί απάντηση στην επιστολή διαμαρτυρίας κατοίκων της οδού Αργυροκάστρου σχετικά με την αυξημένη κυκλοφορία στην εν λόγω οδό.
Στην επιστολή γίνεται αναφορά και στα μέσα ενημέρωσης με κάποιους χαρακτηρισμούς. Στην αναφορά αυτή εμείς δεν απαντούμε γιατί πιστεύουμε οτι δεν μας αφορά.
Δημοσιεύουμε την επιστολή αυτή ευχαριστώντας την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου για την ενημέρωση αυτή.
Ελπίζουμε η δημοσίευση απόψεων και θέσεων αποτελεί  το σοβαρότερο στοιχείο της δημοκρατίας.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ



ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ


Σχετικά με το δημοσίευμα που αφορά στην διαμαρτυρία των κατοίκων της οδού Αργυροκάστρου στα Βριλήσσια
Η συμπεριφορά ορισμένων πολιτών της οδού Αργυροκάστρου έχει ξεπεράσει πλέον κάθε όριο υπερβολής και κοσμιότητας. Είναι βεβαίως δικαίωμά τους να κρίνουν την δημοτική αρχή, όχι όμως να υβρίζουν τους δημοτικούς υπαλλήλους της τεχνικής υπηρεσίας του Δήμου με χαρακτηρισμούς όπως «οι φωστήρες της αξιολύπητης τεχνικής υπηρεσίας του Δήμου» ή «ξεπεσμένη και ανεύθυνη υπηρεσία, ακόμη δε και με έμμεσες απειλές όπως «πλησιάζει η ήμερα που θα τους καταλογιστούν ποινικές ευθύνες» αλλά και « …. οι δικαστές που θα τους στείλουν στη φυλακή».
Όμως η κριτική της ομάδας των κατοίκων της οδού Αργυροκάστρου εξαντλείται στην αύξηση της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων μπροστά από το σπίτι τους, υπερβάλλοντας σε τέτοιο βαθμό, λες και τα Βριλήσσια είναι η Κυψέλη, ή το Παγκράτι ή οι Αμπελόκηποι ή άλλες κοσμοπλημμυρισμένες συνοικίες του λεκανοπεδίου. Το μόνο τους ενδιαφέρον, από τις απόψεις που διατυπώνουν δημόσια, και αναπαράγουν άκριτα διάφορα τοπικά ηλεκτρονικά μέσα «ενημέρωσης», είναι πόσα αυτοκίνητα περνούν μπροστά από το σπίτι τους και υπερβάλλουν ασυστόλως. Όλοι γνωρίζουμε πόσα αυτοκίνητα κινούνται στην περιοχή των Βριλησσίων. Όλοι γνωρίζουμε ότι πέραν της αυξημένης κίνησης που παρατηρείται στις κεντρικές αρτηρίες της πόλης (Πεντέλης, Αναπαύσεως, Αττική Οδός) στους υπόλοιπους δρόμους η κίνηση είναι η αναμενόμενη σε μία μικρή πόλη αμιγούς κατοικίας, με ελάχιστες υπηρεσίες και θέσεις εργασίας. Έτσι λογικά παρατηρείται κίνηση στους δρόμους της πόλης το πρωϊ και το απόγευμα όταν οι Βριλησσιώτες πηγαίνουν στην εργασία τους και αντίστοιχα επιστρέφουν. Η δε κίνηση της οδού Αργυροκάστρου δεν είναι μεγαλύτερη από την μέση κίνηση των περισσοτέρων οδών του Δήμου μας.
H ομάδα των κατοίκων της οδού Αργυροκάστρου έχει ανοίξει «βεντέτα» με την δημοτική αρχή και …. «αναμένει» εναγωνίως το πρώτο …. ανθρώπινο θύμα και μάλιστα παιδί, από ατύχημα (δηλαδή από παραβίαση της προτεραιότητας από κάποιο απρόσεκτο οδηγό στην διασταύρωση των οδών Ταϋγέτου και Αργυροκάστρου) γιά να εκραγεί και να καταλύσει κάθε έννομη τάξη παίρνοντας τον νόμο στα χέρια της.
Σε αυτό τον παροξυσμό, θύμα του «μένους» αυτής της ομάδας των κατοίκων της οδού Αργυροκάστρου έχει πέσει και η τεχνική υπηρεσία του δήμου. Με μία, πρωτοφανή για τα δημοτικά ήθη της πόλης, συμπεριφορά η ομάδα αυτή βάλει ασύστολα κατά των τεχνικών υπαλλήλων του δήμου, αγνοώντας ουσιαστικά τι γίνεται στην πόλη τα τελευταία δέκα τουλάχιστον χρόνια.


Αγνοούν βέβαια ότι έργα αυτής της «αξιολύπητης», «ξεπεσμένης» και «ανεύθυνης» υπηρεσίας είναι:


 η ανάπλαση της πλατείας Αναλήψεως, που μεταμόρφωσε το κέντρο της πόλης από ένα απέραντο χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων, σε μία από τις ωραιότερες και εξαιρετικής επιτυχίας αναπλάσεις δημοσίου χώρου στο λεκανοπέδιο,
 η ανάπλαση του πάρκου ΤΥΠΕΤ, του πάρκου της πρώην Ναυτικής Βάσης, της πλατείας Ανδρόνικου (οδός Κύπρου και Μακεδονίας), της πλατείας Μάνου Χατζηδάκη (οδός 25ης Μαρτίου), της πλατείας Γεωργίου Σεφέρη (πλατεία πρώην 28ης Οκτωβρίου), του πάρκου της ρεματιάς,
 το δίκτυο των 6 περίπου χιλιομέτρων ποδηλατοδρόμων – πεζοδρόμων της πόλης μας (περίπου το 8% του οδικού μας δικτύου), που άλλαξε τις συνθήκες μετακίνησης των πεζών και των ποδηλατών στην πόλη μας,
 η κατασκευή νέου δικτύου ύδρευσης (από πόρους του ΕΣΠΑ) μήκους 16 περίπου χιλιομέτρων στην πόλη μας,
 το 5ο Δημοτικό Σχολείο (στην οδό Αλφειού), το Πνευματικό Κέντρο (στην οδό Κισσάβου), το θέατρο Αλίκη Βουγιουκλάκη, το 6ο Δημοτικό Σχολείο (στην οδό Ταϋγέτου), ο Α’ Παιδικός Σταθμός (στην οδό Εθνικής Αντιστάσεως), ο Γ’ Παιδικός Σταθμός (στην οδό Προποντίδος), το Δημαρχείο (στην οδό Δημ. Βερνάρδου), το μικρό Πνευματικό Κέντρο στο πάρκο ΤΥΠΕΤ,
 το έργο του δημοτικού φωτισμού των οδών Πεντέλης, Αναλήψεως, Γράμμου, 28ης Οκτωβρίου, 25ης Μαρτίου, Μεταμορφώσεως Σωτήρος, Μπακογιάννη,
 η πρώτη εφαρμογή διασυνδεδεμένων φωτοβολταϊκών συστημάτων σε δημόσιο χώρο (πλατεία Αναλήψεως και πάρκο πρώην Ναυτικής Βάσης) στην χώρα μας,.
 το έργο των ομβρίων (περίπου 5 χιλιόμετρα αγωγών). Οι μελέτες σκοπιμότητας, οι αδειοδοτήσεις και η σύνταξη των τευχών δημοπράτησης αυτών των έργων ομβρίων, είναι έργο αυτής της υπηρεσίας και όχι των υπηρεσιών της νομαρχίας και της περιφέρειας που απλά επέβλεψαν την κατασκευή των έργων, λόγω αρμοδιότητας).
Αγνοούν ότι τα τελευταία δώδεκα χρόνια αυτή η υπηρεσία του Δήμου εκπόνησε μελέτες και υπέβαλε προτάσεις για έργα που χρηματοδοτήθηκαν από το Γ’ Κ.Π.Σ. και το Ε.Σ.Π.Α.
Αγνοούν ότι το έργο πνοής που γίνεται στην πόλη μας, δηλαδή η τροποποίηση του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου και η Αναθεώρηση του Εγκεκριμένου Ρυμοτομικού Σχεδίου των Βριλησσίων, που ολοκληρώθηκε με την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου μας για την δέσμευση 40 περίπου στρεμμάτων οικοδομήσιμης γης, για έργα κοινωφελών χρήσεων για τις επερχόμενες γενεές, έγινε με εκατοντάδες ώρες υπερωριακής εργασίας χωρίς αμοιβή υπαλλήλων αυτής; Της «ξεπεσμένης», «ανεύθυνης» και «αξιολύπητης» υπηρεσίας των «ανεπαρκών» επιστημόνων.
Και πέρα από όλα αυτά, αγνοούν ότι αυτή η υπηρεσία των «ανεπαρκών» επιστημόνων, έφερε στην πόλη μας (με τις πρωτότυπες και τεκμηριωμένες ολοκληρωμένες μελέτες και προτάσεις της που επιλέχθηκαν από τις αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφέρειας και του Κράτους):


 τον Γ’ Παιδικό Σταθμό της οδού Προποντίδος,
 τον συλλεκτήριο αγωγό ομβρίων της οδού Αγίου Αντωνίου,
 το νέο δίκτυο αγωγών ομβρίων στα Βριλήσσια και στο Χαλάνδρι (Μπακογιάννη, Έβρου, Γρηγορίου Λαμπράκη, Σητείας, Μελίνας Μερκούρη, Εθνικής Αντιστάσεως),
 το δίκτυο αγωγών ομβρίων στο κέντρο της πόλης,
 το νέο δίκτυο αγωγών ύδρευσης μήκους 16 χιλιομέτρων,
 τον πεζόδρομο – ποδηλατόδρομο της οδού Εθνικής Αντιστάσεως και της οδού Ξάνθης,
 τους πεζόδρομους - ποδηλατόδρομους στις οδούς Ολύμπου, Λάδωνος, Μακεδονίας, 25ης Μαρτίου, Θερμοπυλών,
 τις ευρυζωνικές εφαρμογές και την δικτυακή πύλη του Δήμου.

Αυτό είναι το έργο των υπαλλήλων της «αξιολύπητης» τεχνικής υπηρεσίας κυρίες και κύριοι κάτοικοι της οδού Αργυροκάστρου. Αυτοί είναι οι «φωστήρες» όπως τους αποκαλείτε εσείς και αναπαράγουν άκριτα τα τοπικά ηλεκτρονικά μέσα «ενημέρωσης» (που φαίνεται δεν έχουν πάρει μυρωδιά τόσα χρόνια για το πώς γίνονται τα έργα υποδομής της πόλης μας, και πως εξασφαλίζονται τα δεκάδες εκατομμύρια ευρώ που επενδύονται στην πόλη μας). Αυτοί κυρίες και κύριοι κάτοικοι της οδού Αργυροκάστρου είναι οι υπάλληλοι που προσδοκάτε να δείτε βορά των εισαγγελικών αρχών, οψέποτε συμβεί το μοιραίο που ενδόμυχα παρακαλείτε, προκειμένου να «δικαιωθούν» οι απόψεις σας.
Αιδώς για τους υπογράφοντες το κείμενο διαμαρτυρίας, κατοίκους της οδού Αργυροκάστρου και τους «αναμεταδότες» αυτών, με τους άθλιους χαρακτηρισμούς για τους υπαλλήλους της τεχνικής υπηρεσίας της πόλης μας.


Η δημοκρατία και ο δημόσιος βίος για να λειτουργούν ορθώς απαιτούν σωστούς πολίτες και σωστοί πολίτες είναι οι ενημερωμένοι πολίτες. Λυπούμαστε πραγματικά που η ενημέρωση των κατοίκων της οδού Αργυροκάστρου που υπογράφουν το κείμενο με τους άθλιους χαρακτηρισμούς για την τεχνική υπηρεσία της πόλης μας, εξαντλείται στα «κυκλοφοριακά προβλήματα» του δρόμου τους.


Βριλήσσια, 24 Απριλίου 2012


Η τεχνική υπηρεσία του Δήμου Βριλησσίων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνήγορος του Πολίτη: Χορήγηση αποκλειστικής θέσης στάθμευσης σε δημότη με αναπηρία

Πολίτης με αναπηρία διαμαρτυρήθηκε για την ανάκληση απόφασης χορήγησης αποκλειστικής θέσης στάθμευσης από δήμο, στον οποίο είναι δημότης, δι...