Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012

ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΟ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟ ΣΩΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ 2

Αγαπητοί μου συνάδελφοι,

πολλές είναι οι απόψεις και προτροπές για κάθε οικονομικό θέμα που μας απασχολεί.

Θαυμάζω, πάντως, τη σχετική άποψη του πιλότου που σας παραθέτω, ύστερα και από την εξαγγελία της διαμαρτυρίας μας στην ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΛΑΘΜΩΝΟΣ!

Τίποτε άλλο... από ένα ΜΠΡΑΒΟ και ΑΞΙΟΣ στρατιωτικός ο ανώνυμος πιλότος.

Με την αγάπη μου

Κ.Παδουβάς

«Όσο κι αν προσπαθήσουν να μικρύνουν αυτό που κάνουμε μέσα στο αεροπλάνο, όσο κι αν παλέψουν να μας παρουσιάσουν σαν μία επαγγελματική κατηγορία ενστόλων που πρέπει να μας κόψουν 100 ή 200 ευρώ το μήνα, να τους πεις κύριε Χαρδαβέλλα (μου γράφει ο πιλότος του F16) ότι δεν θα μπορέσουν να μας στερήσουν ποτέ τον δικό μας γαλάζιο ουρανό της Ελλάδος που είναι το σπίτι μας και δεν θα συρρικνώσουν την αγάπη που έχουμε για την πατρίδα.

Τους χαρίζουμε και τα 100 και τα 200 ευρώ κι όλο μας το μισθό, αν χρειάζεται αυτό για τη σωτηρία της χώρας.

Όταν εγώ πιάνω στα ψαλίδια τον Τούρκο εισβολέα και λοκάρω το δικό του αεροπλάνο στους δικούς μου πυραύλους, τότε βλέπω σαν μυρμήγκια τους 2300 στη Βουλή που θα αποφασίσουν αν αυτό που κάνω αξίζει περισσότερα ή λιγότερα από 100 ευρώ το μήνα.

Όταν φωνάζω στο κέντρο επιχειρήσεων καθώς κυνηγάω τον Τούρκο «Fox-1» (δηλαδή είμαι σε θέση εικονικής βολής με πύραυλο Sparrow) και μετά «Fox-2» (για βολή με ΑΙΜ-9) είναι σαν να αγκαλιάζω για να την προστατεύσω, όπως το μωρό που απέκτησα πριν δυο μήνες.

Τους τα χαρίζω όλα αν έτσι θα σωθεί η Ελλάδα. Δεν τους χαρίζω ποτέ την τιμή μου, την περηφάνια μου και αυτό το απέραντο γαλάζιο πάνω από το Αιγαίο που εκεί συναντάω το δικό μας ήρωα, τον Κώστα Ηλιάκη να μου χαμογελάει από τη μια γωνιά και να με καθοδηγεί».

Αγαπητοί Συνάδελφοι ε.ε. και ε.α.
Αυτός είναι ο υπερήφανος αξιωματικός, ποιός μπορεί ν'αντέξει
στην ψυχική δύναμη αυτού του παλλικαριού στο γεναίο φρόνημα αυτού του Μαχητή,
στο φάσγανο που με τόση αποφασιστικότητα κρατά στο χέρι του. Να γιατί οι Ένοπλες
Δυνάμεις της Πατρίδος μας είναι η ελπίς και η ασπίς του Λαού μας.
-Θαυμάστε τον όσοι πιστεύετε
-Μιμηθήτε τον όσοι μπορείτε
-Ακολουθήστε τον όσοι αντέχετε?????

Με Σεβασμό στην λεβεντιά
και Αγάπη

Ιωάννης Μ. Ασλανίδης
Αντγος ε.α.
Επίτιμος Δκτης της Σ.Σ.Ε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνήγορος του Πολίτη: Χορήγηση αποκλειστικής θέσης στάθμευσης σε δημότη με αναπηρία

Πολίτης με αναπηρία διαμαρτυρήθηκε για την ανάκληση απόφασης χορήγησης αποκλειστικής θέσης στάθμευσης από δήμο, στον οποίο είναι δημότης, δι...