Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

΄΄ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ΄΄ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Νο 26 ΄΄ΤΑ ΠΕΡΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ΄΄


                                          ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ   Νο   26
                                        ------------------------------------

ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ     27 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2012  
ΘΕΜΑ                ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ


Συνεχίζει η δημοτική αρχή να παρεμβαίνει στην κυκλοφορία της πόλης με τον χαρακτήρα της ΣΗΜΕΙΑΚΗΣ παρέμβασης.
Η τελευταία, που συζητήθηκε στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής και η οποία θα συζητηθεί και στο δημοτικό συμβούλιο είναι αυτή επί των οδών Ιάσονος και επί της Αθ. Διάκου.
Η εισήγηση της Τεχνικής Υπηρεσίας αναφέρει χαρακτηριστικά:
΄΄Έχει παρατηρηθεί ότι, εξαιτίας της στενότητας του οδοστρώματος ορισμένων οδών του Δήμου Βριλησσίων, των οχημάτων που σταθμεύουν επ΄αυτών και της επιτρεπόμενης διπλής κατεύθυνσης των οχημάτων, δημιουργείται έντονη δυσκολία στην κυκλοφορία επί των παραπάνω οδών.
Η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου, ΚΑΤΟΠΙΝ ΑΥΤΟΨΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΜΒΆΝΟΝΤΑΣ ΥΠΌΨΗ ΤΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΊΕΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΊΚΩΝ, ΠΡΟΤΕΊΝΕΙ ΤΗΝ ΜΟΝΟΔΡΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΩΘΙ ΟΔΩΝ΄΄.
Η σημερινή διοίκηση επικαλείται, ως τεκμήριο της σημειακής παρέμβασης, την διαμαρτυρία των κατοίκων - δημοτών και εξ αυτού προέκυψε η απόφαση να προχωρήσει η Τεχνική Υπηρεσία σε αυτοψία και να διαπιστώσει τον ισχυρισμό των δημοτών και το επιβεβαίωσε. Επικαλείται μάλιστα κυκλοφοριακή μελέτη με αριθμό 1/2012 και 2/2012.
Η πρώτη παρατήρησή μας είναι ότι κυκλοφοριακή μελέτη τοπικού χαρακτήρα δεν ευσταθεί.
Δεύτερον, οι παρεμβάσεις τοπικού χαρακτήρα επηρεάζουν την συνολική κυκλοφορία της πόλης.
Τρίτον, δεν είναι δυνατόν να χαρακτηρίζεται μελέτη κυκλοφοριακού της πόλης μια αυτοψία!!!
Τέταρτον, με την ίδια επιχειρηματολογία η δημοτική αρχή παρενέβη επί της οδού Εθν. Αντιστάσεως και παρέκλινε την κυκλοφορία των αυτοκινήτων επί της οδού Αργυροκάστρου. Το αποτέλεσμα αυτής της τοπικής παρέμβασης είναι γνωστό από τις εντάσεις, που υπάρχουν μεταξύ των δημοτών και των δημοτών με την  διοίκηση του δήμου και που εξακολουθεί να υφίσταται.
Πέμπτον, η σημερινή δημοτική αρχή, με την αποδοχή μέρους της αντιπολίτευσης, δεν προχωρεί στην ήδη ειλημμένη απόφαση του δημοτικού συμβουλίου στην συνολική μελέτη του κυκλοφοριακού της πόλης. Η επιχειρηματολογία της διοίκησης στηρίζεται στο γεγονός της έλλειψης χρημάτων.
Έκτον, πολλά είναι τα σημεία στα οποία η δημοτική αρχή παρενέβη στην κυκλοφορία των αυτοκινήτων. Θυμίζουμε την τοπική παρέμβαση επί της διασταύρωσης των οδών Σπάρτης και Σισμανογλείου, στρέφοντας την κυκλοφορία εξόδου από την πόλη μέσα στην πόλη!! Και εκεί υπήρξαν αντιδράσεις από τους δημότες – κατοίκους και όμως η δημοτική αρχή αδιαφόρησε.
Θα θυμίσουμε, επίσης, το γεγονός ότι στην πόλη λειτουργεί επιτροπή κυκλοφοριακού, η οποία πιέζει κάθε φορά τις διοικήσεις του δήμου για την υλοποίηση της μελέτης κυκλοφοριακού. Στην επιτροπή αυτή και σε ορισμένους δημότες με υψηλό ενδιαφέρον βασίστηκε η πίεση που ασκήθηκε στις διοικήσεις των δήμων Βριλησσίων και Χαλανδρίου προκειμένου να απελευθερωθεί η οδός Λακωνίας.
Να επισημάνουμε ότι και οι δυο διοικήσεις των δήμων δεν γνώριζαν το ζήτημα αυτό και ουσιαστικά ήταν ανύπαρκτο στις μελέτες τους.
Εμείς, κατέχουμε το ιστορικό και το υλικό των εξελίξεων για το τελευταίο, ιδιαίτερα, ζήτημα και συμμετείχαμε στις πρωτοβουλίες των δημοτών και της επιτροπής κυκλοφοριακού για το εν λόγω θέμα. Έτσι κατέχουμε την υπόθεση αυτή, η οποία, βρίσκεται σε εξέλιξη και δεν έχει ακόμη οριστικοποιηθεί. Η αδυναμία και των δυο δήμων και ο ισχυρισμός ότι δεν υπάρχουν χρήματα για την απελευθέρωση της οδού Λακωνίας αποτελεί αυτή την ώρα θέμα προς διερεύνηση στο υπουργείο όπου έγινε ισχυρή παρέμβαση δημοτών, με σκοπό την τελική απόφαση.
Οι τελευταίες εξελίξεις στο συγκεκριμένο θέμα αναφέρουν ότι αναζητείται τρόπος κάλυψης των δαπανών και μάλιστα η προσπάθεια του υπουργείου είναι να ενταχθεί σε κάποιο άλλο πρόγραμμα ώστε να διασφαλιστεί η χρηματοδότηση.
Με όλα τα παραπάνω, καταδεικνύεται η έλλειψη σοβαρής πολιτικής και βούλησης της διοίκησης. Καταδεικνύεται η αδυναμία της να παρακολουθήσει τα πραγματικά γεγονότα στην πόλη. Στερείται προγραμματισμού και ρεαλιστικού και αντικειμενικού στόχου προς όφελος των δημοτών.
Γι΄αυτούς τους λόγους εμείς και διαφωνήσαμε στην επιτροπή ποιότητας ζωής και θα διαφωνήσουμε στο δημοτικό συμβούλιο και κυρίως επιμένουμε στην υλοποίηση της μελέτης κυκλοφοριακού στην πόλη με ρεαλιστικά και επιστημονικά κριτήρια.


ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

www.tavrilissiatonpoliton.gr

1 σχόλιο:

  1. Με τους λογαριασμούς του νερού του Δήμου Βριλησσίων απεστάλη στους κατοίκους ειδικό ένθετο, το οποίο ενημερώνει για τα έργα που γίνονται στον Δήμο μας.
    Και μέχρι εδώ όλα καλά (αν και δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο πρέπει οι Δήμαρχοι να ενημερώνουν τους δημότες για το αυτονόητο καθήκον τους. Σε λίγο θα μας ενημερώνουν και για το ότι μαζεύουν τα σκουπίδια, ότι τα φρεάτια τα ξεβούλωσαν κ.τλ.).
    Αλλά από αυτό το σημείο μέχρι να επαινεί ο δήμαρχος ΜΟΝΟ τον εαυτό του για την διαδικασία ανοίγματος (προσεχώς) της οδού Λακωνίας, υπάρχει μεγάλη απόσταση.
    Το να ανέφερε απλά και μόνο την ΚΟΙΝΗ προσπάθεια των τριών δημάρχων (Βριλησσίων-Αμαρουσίου-Χαλανδρίου) δεν θα υποβίβαζε την δική του συμμετοχή στην προσπάθεια.
    Όπως και με το να επαινούσε την αγωνία και την αποτελεσματική παρέμβαση ομάδας, αλλά και μεμονωμένων πολιτών (των οποίων είναι γνώστης), δεν θα πετύχαινε τίποτα περισσότερο από το να γράψει τις λέξεις δημοτικός άρχοντας με κεφαλαία (Δημοτικός Άρχοντας).
    Όπως και να έχει το πράγμα εύχομαι να πάνε όλα καλά και να αποφορτισθεί η Λεωφόρος Πεντέλης. Η Δημοτική Αρχή θα έχει πάντα δίπλα της όσους ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ για την πόλη.
    Δημοσθένης Μπούκης του Γιάννη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Ενάτη Συμφωνία του Μπετόβεν γίνεται 200 ετών!

Στις 7 Μαΐου 1824, στη Βιέννη, έλαβε χώρα ένα από τα σημαντικότερα γεγονότα στην παγκόσμια ιστορία της μουσικής: Η πρώτη παρουσίαση της Ενάτ...