Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015

26 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2015!!

Ξημέρωσε, σιγά σταθερά όπως πάντα...
Ο ήλιος ανέτειλε στην ..ώρα του, όπως πάντα....
Ο φούρνος άνοιξε στην ώρα του, όπως πάντα...
Ο θόρυβος των αυτοκινήτων ο ίδιος, όπως  πάντα...Ο λαός θα πιάσει δουλειά (όσοι έχουν)....όπως πάντα
Τα λεωφορεία στην ώρα τους, όπως πάντα....
Κι εγώ ξυπνώντας από τις 5 ξεκίνησα την καθημερινή μου προετοιμασία για την δουλειά, όπως πάντα....

Βγαίνω στο δρόμο, η κίνηση όλων όπως πάντα....

Ας περάσω από σημεία έντονης παρουσίας συντοπιτών...
Όπως πάντα, οι λίγοι, στην άκρη του δρόμου χαζεύοντας την κίνηση, όπως πάντα....

Δεν άλλαξε τίποτα,λέω μέσα μου. Είχαμε εκλογές, είχαμε αποτέλεσμα. Και τι αποτέλεσμα!!!
Περίμενα μια αλλαγή, κάτι άλλο, κάτι διαφορετικό!!!!
Τίποτα...
Αποφασίζω να μιλήσω με κάποιον.

-Καλημέρα...
-Καλημέρααααα και θα είναι πολύ καλή και κάθε μέρα, παίρνω απάντηση.
-Πως είδες τα αποτελέσματα των εκλογών;
-Όπως τα περιμέναμε. Ο ΣΥΡΙΖΑ κυβέρνηση και μάλιστα αυτοδύναμος, ισχυρός.
-Και τι βλέπεις τώρα;
Να σου πω. Πρωί - πρωί είδα πολλούς ανθρώπους στο ATM της απέναντι τράπεζας. Καμιά δεκαριά ήταν στην ουρά. Περίμεναν να δουν αν δουλεύουν τα μηχανήματα, αν έχουν τα λεφτά τους στο λογαριασμό, αν ήταν στην θέση τους. Διαπίστωσαν ότι όλα είναι στην θέση τους.
-Άκουσες κάποιο σχόλιο;
Βέβαια. Αφού διαπίστωσαν ότι τα λεφτά ήταν στη θέση τους είπαν: μας κοροϊδεύουν, μας φόβησαν,μας εξόργισαν, μας θύμωσαν, μας έκαναν να μην κοιμηθούμε απόψε,όχι για τα αποτελέσματα αλλά για τα λεφτά μας.
-Και καλά γιατί δεν τα πήραν από την τράπεζα χθες, προχθές, αντίπροχθές και τα άφησαν, ρωτώ.
-Ποιος σου είπε ότι δεν πήραν. Έκαναν αναλήψεις αλλά δεν μπορούσαν να τα πάρουν όλα. Ούτε είχαν κάποιο σίγουρο μέρος να τα βάλλουν ούτε οι τράπεζες είδαν με ευκολία την ανάληψη. Έτσι πήραν πιο πολλά από τα μισά και σήμερα είδαν αν τα υπόλοιπα ήταν εκεί!!
-Τι φοβήθηκαν καλέ μου άνθρωπε;
-Να μήπως ο ΣΥΡΙΖΑ με την ανάληψη της διακυβέρνησης μπουκάρει μέσα στις τράπεζες και τα πάρει όλα ή απαγορεύσει  να δίνουν λεφτά.
-Μπορούσε να γίνει κάτι τέτοιο, τι λες εσύ;
-Αδύνατο. Πως θα πάρουν τα λεφτά αφού είναι δικά τους, αφού είπαν ότι η ΕΚΤ αποτελεί σιγουριά, εγγυάται τις καταθέσεις.
-Α, ναι, έτσι είπαν. Είναι έτσι, όμως;
-Γιατί να μην είναι;
-Να, αν δεν υπάρχουν λεφτά στα ταμεία του κράτους πως θα πληρωθούν οι εργαζόμενοι, πού θα βρεθούν αφού είπαν ότι στα ταμεία αυτή την ώρα υπάρχουν μόνο 2 δις ευρώ για όλες τις υποχρεώσεις.
-Πότε το είπαν αυτό;
-Α, σε βρίσκω λίγο ανημέρωτο. Το είπαν και μάλιστα είπαν ότι υπολογίζουν στην είσπραξη φόρων εντός του μηνός ώστε να υπάρξουν τα αναγκαία ποσά.
-Δεν το ήξερα, καλέ μου φίλε. 
-Αν το ήξερες τι θα έκανες;
-Τίποτα γιατί απλά δεν έχω λεφτά.
-Είσαι ο καλύτερος, άρα να κοιμάσαι ήσυχος τότε.
-Όχι, φίλε μου. Δεν κοιμάμαι ήσυχος.
-Γιατί;
-Γιατί δεν έχω δουλειά.
-Καλά, αυτό είναι πολύ σοβαρό.
-Ναι, δυστυχώς. Έχω,όμως, ελπίδα από σήμερα. Ο ΣΥΡΙΖΑ υποσχέθηκε ότι θα βρει δουλειές, να δώσει στους άνεργους. Είμαστε πολλοί.
-Καλά, πώς θα  τα καταφέρει;
-Δεν ξέρω, ακριβώς αλλά είμαι σίγουρος. Γι΄αυτό και ψήφισα τον ΣΥΡΙΖΑ.
-Καλά έκανες. Μέχρι πότε θα περιμένεις να διαπιστώσεις αν τελικά θα σου βρει δουλειά;
-Δεν ξέρω αλλά υπολογίζω μέχρι 3 μήνες.
-Τόσο λίγο;
-Ναι, γιατί δήλωσε ότι είναι έτοιμος να κυβερνήσει. Άλλωστε και η Μέρκελ κάπως πιο ελαστική είναι τώρα τελευταία. Πούλησαν τον Σαμαρά και καλοβλέπουν τον Τσίπρα. Σιγουρεύω τα οράματά μου.
-Υπάρχουν οράματα στους Έλληνες σήμερα;
-Υπάρχουν αλλά υπάρχουν και οι τυφλοπόντικες που καταστρέφουν τα όνειρα του λαού!!!
-Ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να συμπεριληφθεί στους τυφλοπόντικες;
-Θα δούμε, γιατί κι εκεί ακούσαμε και υπερβολές. 
-Παράδειγμα;
-Ότι θα κόψουν λεφτά, ακούσαμε για ραχιλιάρικα!!!
-Έλα τώρα.Μια κουβέντα ήταν κι εσύ το έδεσες αμέσως!
-Ναι,οφείλω να προσέχω. Το παρελθόν με έκανε να προσέχω πολύ περισσότερο τώρα. Με πούλησαν, με απογοήτευσαν, με έκλεψαν, μου πήραν την δουλειά μου, μου παίρνουν  φόρους για το σπίτι μου, εκεί που μένω πολλά χρόνια τώρα και που δεν τόλμησε ποτέ κανείς να βάλλει χέρι. Δεν έχω περίθαλψη, δεν έχω λεφτά για φάρμακα, τα παιδιά μου είναι άνεργα, η γυναίκα μου βασανίζεται κάθε μέρα τι θα μαγειρέψει.
-Έτσι μ΄αυτή την απογοήτευση αποφάσισες να ψηφίσεις ΣΥΡΙΖΑ;
- Ναι, ακριβώς.
-Τι ψήφισες την προηγούμενη φορά;
-Νέα Δημοκρατία.
-Δεν θεωρείς τον Σαμαρά, ικανό; Δεν έκανε τίποτα για την χώρα;
-Φαινόταν, φαινόταν ότι θα τα καταφέρει,ότι θα βγάλει την χώρα από την ύφεση, την ανεργία....
-Τώρα τι θα γίνει στην ΝΔ; Τι εκτιμάς;
-Ο Σαμαράς πάει στο σπίτι του. Δυστυχώς, για μας και για εκείνο. 
-Στη ΝΔ τι εξελίξεις βλέπεις;
-Πριν λίγα χρόνια είχα ακούσει κάποιους να λένε ότι και το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ θα διασπαστούν, θα τεμαχιστούν. Ήδη το ΠΑΣΟΚ κόπηκε. Κι εδώ να σου πω ότι έχω μεγάλες απορίες. Πως γίνεται κάποιοι να γνωρίζουν τόσο νωρίς τι θα συμβεί στο μέλλον; Έχουν πληροφορίες που δεν έχει ο λαός, που δεν έχω εγώ. Αυτό με εξοργίζει, δεν σου κρύβω.
-Είναι αλήθεια, το είχα ακούσει κι εγώ αλλά δεν έδωσα και μεγάλη σημασία. Αλλά για πες μου. Πράγματι η χώρα αλλάζει, θα δούμε καλύτερες ημέρες; Θα γίνουμε ένα σοβαρό κράτος, ποιο σύστημα διακυβέρνησης θα έχουμε; Θα είμαστε κομμουνιστές, σοσιαλιστές, φιλελεύθεροι, τι τέλος πάντων.
-Να σου. Δεν με νοιάζει και πολύ. Δεν με προβληματίζει πια αυτό. Τα κολλήματα του παρελθόντος έφεραν αυτό που περίμενα. Βλέπω και άλλες χώρες. Προοδεύουν οι λαοί αλλά δεν έχουν αγκυλώσεις, δεν κολλάνε, δεν έχουν μίσος, δεν λαϊκίζουν, δεν κατηγορούν, δεν μηδενίζουν, σέβονται, εκτιμούν, αναγνωρίζουν, συνεχίζουν το καλό, αλλάζουν το κακό, δεν συκοφαντούν, συζητούν με επιχειρήματα, αγαπούν την χώρα τους, την πατρίδα τους, αναπτύσσουν ενδιαφέροντα, καλλιεργούν ανθρώπινες σχέσεις, με αλληλεγγύη, σέβονται το κράτος αλλά και το κράτος σέβεται τους πολίτες, νοιώθουν σιγουριά για το κράτος τους, για τις λειτουργίες του, για την δικαιοσύνη, για την ισότητα, αξίες που εμείς ανακαλύψαμε αλλά ποτέ δεν εφαρμόσαμε. Τα διδάξαμε για τους άλλους,όχι για μας.
-Καλά τα λες. Πρωί - πρωί φιλοσοφούμε στο πεζοδρόμιο. 
-Όχι, φίλε μου. Δεν είναι φιλοσοφία αυτή. Είναι ρεαλισμός, είναι η πραγματικότητα, που δεν νοιώσαμε τα προηγούμενα χρόνια. Νοιώθω σήμερα ότι έχασα πολλά χρόνια αγωνιζόμενος για ένα τίποτα, στήριξα ένα σάπιο πολιτικό σύστημα, πίστεψα σε ψέματα, σε υποσχέσεις χωρίς αντίκρισμα. Δεν σου κρύβω,όμως ότι κι εγώ συμμετείχα σ΄αυτή την ντροπιαστική για την Ελλάδα κατάντια. Νοιώθω θυμό πρώτα με τον εαυτό μου κι ύστερα για τους άλλους.
-Καλά, καλά μην στεναχωριέσαι πρωί - πρωί. Εγώ δεν σε ρώτησα για να θυμηθείς και να αγανακτήσεις. Για πες μου τώρα. Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ελπίδα;
-Έλα να σου πω. Ο ΣΥΡΙΖΑ έκλεψε αυτό το έξυπνο σύνθημα από τους Αμερικάνους market makers.
-Όπα, σιγά. Τώρα αρχίζεις να με πηγαίνεις σε δύσκολα.Δεν ξέρω αν μπορώ να σε παρακολουθήσω. 
-Μπορείς, μπορείς. Λοιπόν.Έκανε μια έξυπνη κίνηση επένδυσης. Ακριβώς εκεί που ο Έλληνας πονάει, στην ελπίδα. Και με ελπίδα να έλθει η κατάσταση αυτή που είχε πριν λίγα χρόνια, με λεφτά,με άνεση, με πλούτη, με λίγη δουλειά, με παράγκες με  με  με.....τα ξέρεις αυτά.
-Ναι, τα ξέρω
-Λοιπόν, άκου. Δεν πιστεύω ότι θα δούμε ξανά αυτό το γνωστό παρελθόν. Η χώρα εισέρχεται αργά σε μια άλλη περίοδο. Είτε το θέλουμε είτε όχι η πορεία της χώρας είναι προδιαγεγραμμένη και μάλιστα από κέντρα που εμείς ούτε καν έχουμε στο μυαλό μας. Δεν υπάρχει καμιά ιδεολογία,. Ούτε αριστερός ούτε δεξιός ούτε κεντρώος ούτε σοσιαλιστής ούτε κομουνιστής. Όλα αυτά είναι εργαλεία στα χέρια κάποιων να διαχειρίζονται τον λαό, να χειραγωγούν τον λαό που μπορεί να έχει άποψη αλλά δεν είναι μια, είναι πολλές και όπου υπάρχουν πολλές απόψεις είναι σίγουρη η αποτυχία. Ο πλουραλισμός αυτός δεν είναι υγιής, έχει πρόβλημα. Νομίζω σου απάντησα. Μπορώ να πω κι άλλα αλλά θα αργήσουμε.
-Φαίνεσαι να ξέρεις πολλά. Ναι μου απάντησες. Δηλαδή να υποθέσω ότι υποστηρίζεις ότι σύντομα θα έχουμε και πάλι εκλογές; Αυτό καταλαβαίνω.
-Το υποστηρίζω, ναι και το πιστεύω. Κάποιος μου είπε το εξής. Στην Ιταλία υπήρξε περίοδος που κυβερνήθηκε από την αριστερά. Ξέρεις τι έγινε. Τα μπέρδεψαν. Τα ισοπέδωσαν. Κατάφεραν να μετακινήσουν τον λαό από εκείνες τις αποτυχίες να απαξιώσει, να εξαφανίσει την αριστερά και να στηρίζουν για πολλά χρόνια με μεγάλες πλειοψηφίες τον ...Μπερλουσκόνι!!! Είπαμε και πριν ότι κάπου όλα αυτά είναι προδιαγεγραμμένα. Εκεί οδεύει και χώρα μας.
-Με εντυπωσιάζεις αλλά έχω πολλές απορίες. Έχουμε ώρα να στα πω;
-Όχι, τώρα, μια άλλη φορά. Να συνοδεύσουμε την συνάντηση και με καφέ. 
-Πες μου ένα τελευταίο και σου υπόσχομαι ότι πολύ σύντομα θα συναντηθούμε να συζητήσουμε, να σε ακούσω, να μάθω. Μου αρέσει. Το τελευταίο, λεφτά υπάρχουν, θα πτωχεύσουμε,  θα δούμε μια καλή μέρα; Θα αλλάξει το κράτος;
-Δεν θέλω να φέρω απογοήτευση όπως εγώ νοιώθω αλλά ναι μεν ψήφισα ΣΥΡΙΖΑ για αλλαγές αλλά δεν το πιστεύω. Πολύ γρήγορα θα δούμε άλλου είδους αλλαγές. Δεν θα πτωχεύσουμε, θα βρούμε λεφτά, τα λεφτά θα μας ....βρουν, για να το πω καλύτερα, τα έχουν ετοιμάσει, με βάσανο, με πίεση, με αγωνία αλλά δεν θα πτωχεύσουμε. Θα είμαστε, όπως πάντα, χρεωμένοι......πτωχευμένοι!!!!
Τώρα όμως πρέπει να φύγω. Και μην σκεφθείς ότι αυτή ήταν μια μοναδική ευκαιρία της αριστεράς να κυβερνήσει τον τόπο. Θα ήταν αν είμαστε μόνοι μας, μοναχικοί, ανεξάρτητοι, να μην υπάρχουν άλλοι που θα ανακαλύψουν Γούσηδες και Εφιάλτες!!!
-Με έχεις εκπλήξει. Θέλω να συναντηθούμε να συνεχίσουμε την κουβέντα μας.
-Με χαρά αλλά θέλω και καφεδάκι, που θα κεράσεις γιατί εγώ είμαι άνεργος, να το θυμάσαι.
-Το θυμάμαι και θα κεράσω τον καφέ αλλά θα μάθω κι άλλα. Δώσε μου το τηλέφωνό σου.
-Εδώ είναι και χωρίς μονάδες. Τον αριθμό έχω μόνο. Με καλούν και δεν καλώ!! Καλημέρα σου
-Καλημέρα και σ΄ευχαριστώ.

Συνεχίζεται........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνήγορος του Πολίτη: Χορήγηση αποκλειστικής θέσης στάθμευσης σε δημότη με αναπηρία

Πολίτης με αναπηρία διαμαρτυρήθηκε για την ανάκληση απόφασης χορήγησης αποκλειστικής θέσης στάθμευσης από δήμο, στον οποίο είναι δημότης, δι...