Σημαντική είδησ έδωσε το http://www.vrilissia.eu/ . Ο Κώστας Πολίτης, πρώην δημοτικός σύμβουλος με το συνδυασμό ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ αναφέρεται στην εφημερίδα οτι είναι αποφασισμένος να ηγηθεί ενός ευρύτερου δημοτικού συνδυασμού προκειμένου να συμμετ΄χει και να διεκδικήσει το δημαρχιακό θώκο.
Η δήλωση αυτή αποτελεί νέα δεδομένα στα Βριλήσσια, δεδομένου οτι ο Κώστας Πολίτης ήταν δημοτικός σύμβουλος και εμφανίζεται τώρα αποδεσεμυμένος από τον δυνδυασμό του κ. Λώλα θα συσπειρώσει απ' όλους τους χώρους και με αποφασιστικότητα χωρίς να ενδιαφέρεται για χρίσμα από κάποιο κόμμα διεκδικεί στις επόμενες δημοτικές εκλογές.
Η είδηση, πράγματι, αποτελεί βόμβα στα Βριλήσσια διότι αφ' ενός αποδυναμώνεται ακόμη πιο πολύ ο συνδυασμός του κ. Λώλα ύστερα από την αποχώρηση του επίσημου συνδυασμού του ΣΥΡΙΖΑ με το οποίο είχε συνεργαστεί στις προηγούμενες εκλογές αλλά ταυτόχρονα δημιουργεί μια σοβαρή απειλή για την δημοτική παράταξη του σημερινού δημάρχου δεδομένου οτι ο κ. Πολίτης είχε μια σημαντική πολιτική παρουσία στα Βριλήσσια
Τρίτη 31 Μαρτίου 2009
ΜΙΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ
Οφείλουμε να αναγνωρίζουμε το καλό, το αποδοτικό, το ωφέλιμο. Έτσι εμείς μέσα από την τοπική μας εφημερίδα, μικρή προσπάθεια συμβολής στην ενημέρωση, καταγράφουμε και αναγνωρίζουμε την σπουδαία δουλειά που κάνουν οι άνθρωποι της δικτυακής εφημερίδας ' Η ΒΡΙΛΗΣΣΙΑΚΗ'.
Υπάρχει σημαντική και ευρεία ενημέρωση, όπου μπορούν όλοι να έχουν την είδηση, το γεγονός σε όλα τα επίπεδα. Η εφημερίδα συνδέεται με όλα τα άλλα τοπικά μέσα ενημέρωσης ώστε να δίνουν την πλήρη εικόνα για την πόλη μας και όχι μόνο.
Εμείς δίνουμε συγχαρητήρια στους συντελεστές αυτής της προσπάθειας
Υπάρχει σημαντική και ευρεία ενημέρωση, όπου μπορούν όλοι να έχουν την είδηση, το γεγονός σε όλα τα επίπεδα. Η εφημερίδα συνδέεται με όλα τα άλλα τοπικά μέσα ενημέρωσης ώστε να δίνουν την πλήρη εικόνα για την πόλη μας και όχι μόνο.
Εμείς δίνουμε συγχαρητήρια στους συντελεστές αυτής της προσπάθειας
Δευτέρα 30 Μαρτίου 2009
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ
Ευρεία σύσκεψη στο υπουργείο Εσωτερικών με θέμα τα προβλήματα στην οδική ασφάλεια από την τοποθέτηση διαφημιστικών πινακίδων στις οδούς
Πραγματοποιήθηκε, υπό την προεδρία του αναπληρωτή υπουργού Εσωτερικών κ. Χρήστου Μαρκογιαννάκη, ευρεία σύσκεψη με θέμα τα προβλήματα που δημιουργούνται στην οδική ασφάλεια από την τοποθέτηση διαφημιστικών πινακίδων στις οδούς.
Στη σύσκεψη έγινε περιγραφή του προβλήματος και της επικρατούσας κατάστασης από την τοποθέτηση των διαφημιστικών πινακίδων που βρίσκονται κατά μήκος του Εθνικού Δικτύου της χώρας (Εθνικό, Επαρχιακό, Δημοτικό οδικό δίκτυο) αλλά και μέσα τις πόλεις, στα πεζοδρόμια, στις διαχωριστικές νησίδες των οδών, στα κτίρια και στους εξώστες, στις στάσεις των αστικών συγκοινωνιών καθώς και στα οχήματα μαζικής μεταφοράς (λεωφορεία, τρόλεϋ, κ.α.).
Κατά την σύσκεψη έγινε περιγραφή του ισχύοντος νομοθετικού πλαισίου και της συναρμοδιότητας των Υπηρεσιών. Εντοπίσθηκαν οι συνέπειες και τα προβλήματα που προκύπτουν, αφού η τοποθέτηση των παράνομων διαφημιστικών πινακίδων δημιουργεί άμεσο κίνδυνο τροχαίων ατυχημάτων λόγω της απόσπασης της προσοχής των οδηγών. Πλέον αυτών, οι παράνομες διαφημιστικές πινακίδες συμβάλλουν σε μια σειρά δυσμενών καταστάσεων – σε σχέση με την οδική ασφάλεια – όπως:
Δημιουργούν κίνδυνο πρόσκρουσης των οχημάτων σε αυτές
· Συντελούν στην απόκρυψη των ρυθμιστικών πινακίδων
· Παρεμποδίζουν και περιορίζουν την ορατότητα των οδηγών
· Προκαλούν άσχημη αισθητική εικόνα σε δημόσιους χώρους και δυσμενείς εντυπώσεις στους επισκέπτες και τουρίστες
Στην σύσκεψη αποφασίσθηκε ομόφωνα κατόπιν εισηγήσεως του αναπληρωτή υπουργού Εσωτερικών κ. Χρήστου Μαρκογιαννάκη να συσταθεί ολιγομελής Επιτροπή αποτελούμενη από: δύο εκπροσώπους του υπουργείου Εσωτερικών ( 1 από την Ελληνική Αστυνομία, 1 από την Τοπική Αυτοδιοίκηση), έναν εκπρόσωπο του Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε., έναν εκπρόσωπο της ΚΕΔΚΕ και έναν εκπρόσωπο του Ινστιτούτου Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Σκοπός της Επιτροπής θα είναι να εξετασθούν ενδελεχώς όλες οι παράμετροι του προβλήματος και εντός ρητής προθεσμίας δύο μηνών, να υποβάλλει συγκεκριμένη πρόταση.
Στην πρόταση θα προδιαγράφεται το πλαίσιο των όρων και των προϋποθέσεων της νόμιμης προβολής διαφημίσεων στις οδούς και θα προβλέπονται οι συνέπειες και οι κυρώσεις για τους παραβάτες καθώς και τα διοικητικά μέτρα (πρόστιμα, αφαίρεση αδειών) που θα λαμβάνονται σε βάρος των υπόχρεων. Θα καθορίζεται ακόμη η διαδικασία αφαίρεσης, εξάλειψης ή θέσης εκτός λειτουργίας των διαφημίσεων και των επιγραφών, ο φορέας που θα ενεργεί, καθώς και η υποχρεωτική δαπάνη που θα καταλογίζεται στους υπαίτιους (νομικά ή φυσικά πρόσωπα).
Πραγματοποιήθηκε, υπό την προεδρία του αναπληρωτή υπουργού Εσωτερικών κ. Χρήστου Μαρκογιαννάκη, ευρεία σύσκεψη με θέμα τα προβλήματα που δημιουργούνται στην οδική ασφάλεια από την τοποθέτηση διαφημιστικών πινακίδων στις οδούς.
Στη σύσκεψη έγινε περιγραφή του προβλήματος και της επικρατούσας κατάστασης από την τοποθέτηση των διαφημιστικών πινακίδων που βρίσκονται κατά μήκος του Εθνικού Δικτύου της χώρας (Εθνικό, Επαρχιακό, Δημοτικό οδικό δίκτυο) αλλά και μέσα τις πόλεις, στα πεζοδρόμια, στις διαχωριστικές νησίδες των οδών, στα κτίρια και στους εξώστες, στις στάσεις των αστικών συγκοινωνιών καθώς και στα οχήματα μαζικής μεταφοράς (λεωφορεία, τρόλεϋ, κ.α.).
Κατά την σύσκεψη έγινε περιγραφή του ισχύοντος νομοθετικού πλαισίου και της συναρμοδιότητας των Υπηρεσιών. Εντοπίσθηκαν οι συνέπειες και τα προβλήματα που προκύπτουν, αφού η τοποθέτηση των παράνομων διαφημιστικών πινακίδων δημιουργεί άμεσο κίνδυνο τροχαίων ατυχημάτων λόγω της απόσπασης της προσοχής των οδηγών. Πλέον αυτών, οι παράνομες διαφημιστικές πινακίδες συμβάλλουν σε μια σειρά δυσμενών καταστάσεων – σε σχέση με την οδική ασφάλεια – όπως:
Δημιουργούν κίνδυνο πρόσκρουσης των οχημάτων σε αυτές
· Συντελούν στην απόκρυψη των ρυθμιστικών πινακίδων
· Παρεμποδίζουν και περιορίζουν την ορατότητα των οδηγών
· Προκαλούν άσχημη αισθητική εικόνα σε δημόσιους χώρους και δυσμενείς εντυπώσεις στους επισκέπτες και τουρίστες
Στην σύσκεψη αποφασίσθηκε ομόφωνα κατόπιν εισηγήσεως του αναπληρωτή υπουργού Εσωτερικών κ. Χρήστου Μαρκογιαννάκη να συσταθεί ολιγομελής Επιτροπή αποτελούμενη από: δύο εκπροσώπους του υπουργείου Εσωτερικών ( 1 από την Ελληνική Αστυνομία, 1 από την Τοπική Αυτοδιοίκηση), έναν εκπρόσωπο του Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε., έναν εκπρόσωπο της ΚΕΔΚΕ και έναν εκπρόσωπο του Ινστιτούτου Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Σκοπός της Επιτροπής θα είναι να εξετασθούν ενδελεχώς όλες οι παράμετροι του προβλήματος και εντός ρητής προθεσμίας δύο μηνών, να υποβάλλει συγκεκριμένη πρόταση.
Στην πρόταση θα προδιαγράφεται το πλαίσιο των όρων και των προϋποθέσεων της νόμιμης προβολής διαφημίσεων στις οδούς και θα προβλέπονται οι συνέπειες και οι κυρώσεις για τους παραβάτες καθώς και τα διοικητικά μέτρα (πρόστιμα, αφαίρεση αδειών) που θα λαμβάνονται σε βάρος των υπόχρεων. Θα καθορίζεται ακόμη η διαδικασία αφαίρεσης, εξάλειψης ή θέσης εκτός λειτουργίας των διαφημίσεων και των επιγραφών, ο φορέας που θα ενεργεί, καθώς και η υποχρεωτική δαπάνη που θα καταλογίζεται στους υπαίτιους (νομικά ή φυσικά πρόσωπα).
Σημαντικές ενισχύσεις στους ΟΤΑ
Με απόφαση που υπεγράφη από τον υφυπουργό Εσωτερικών Θανάση Νάκο, κατανέμεται στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης Β΄ βαθμού και στην ΕΝΑΕ το ποσό των 466.750.165 ευρώ, από τους Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους για το έτος 2009.
Σύμφωνα με την απόφαση το ποσό αυτό κατανέμεται ως ακολούθως:
· Ποσό συνολικού ύψους 459.875.755 ευρώ ,αποδίδεται ως τακτική επιχορήγηση σε όλες τις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις της χώρας και τα Νομαρχιακά Διαμερίσματα, ως εξής:
· 183.965.475 ευρώ διατίθεται για την κάλυψη λειτουργικών και λοιπών δαπανών
· 179.821.000 ευρώ διατίθεται προς κάλυψη επενδυτικών δαπανών και
· 96.089.280 ευρώ διατίθεται προς κάλυψη δαπανών βελτίωσης, συντήρησης και αποκατάστασης του οδικού δικτύου.
Τα κριτήρια για την κατανομή του ποσού των λειτουργικών δαπανών είναι το πληθυσμιακό μέγεθος των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων, το προσωπικό που υπηρετεί, η έκτασή τους, ο ορεινός χαρακτήρας τους, ο νησιωτικός χαρακτήρας τους, τα έσοδά τους από τις εισπράξεις του τέλους άδειας οχήματος και του τέλους μεταβίβασης αυτοκινήτου οχήματος.
Τα κριτήρια για την κατανομή του ποσού που αφορά τις επενδυτικές δαπάνες είναι το πληθυσμιακό μέγεθος των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων, η πυκνότητα του πληθυσμού, η έκταση τους, ο αριθμός των εγκαταστημένων σε αυτές οικισμών, οι επενδυτικές τους ανάγκες λόγω του αριθμού των επισκεπτών τους, το μήκος και η βατότητα του οδικού δικτύου, ο ορεινός χαρακτήρας τους, ο νησιωτικός χαρακτήρας τους, το ποσοστό ανεργίας, τα έσοδα τους από τις εισπράξεις του τέλους άδειας οχήματος και του τέλους μεταβίβασης οχήματος, το κατά κεφαλήν ΑΕΠ και οι κατά κεφαλήν ιδιωτικές αποταμιεύσεις.
Τα κριτήρια για την κατανομή του ποσού για τις δαπάνες βελτίωσης συντήρησης και αποκατάστασης του οδικού δικτύου είναι το μήκος και η βατότητα του οδικού δικτύου, ο αριθμός ιδιωτικής χρήσης οχημάτων ανά 100 κατοίκους, η επιβάρυνση του οδικού δικτύου, το πληθυσμιακό μέγεθος, ο ορεινός και νησιωτικός χαρακτήρας των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων.
· Ποσό 3.724.095 ευρώ αποδίδεται ως τακτική επιχορήγηση στις Υπερνομαρχίες Αθηνών- Πειραιώς, Ροδόπης- Έβρου και Δράμας- Καβάλας- Ξάνθης προς κάλυψη λειτουργικών και λοιπών γενικών δαπανών τους.
· Ποσό 3.150.315 ευρώ αποδίδεται ως τακτική επιχορήγηση στην Ένωση Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων Ελλάδας προς κάλυψη λειτουργικών και λοιπών γενικών δαπανών τους.
Σύμφωνα με την απόφαση το ποσό αυτό κατανέμεται ως ακολούθως:
· Ποσό συνολικού ύψους 459.875.755 ευρώ ,αποδίδεται ως τακτική επιχορήγηση σε όλες τις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις της χώρας και τα Νομαρχιακά Διαμερίσματα, ως εξής:
· 183.965.475 ευρώ διατίθεται για την κάλυψη λειτουργικών και λοιπών δαπανών
· 179.821.000 ευρώ διατίθεται προς κάλυψη επενδυτικών δαπανών και
· 96.089.280 ευρώ διατίθεται προς κάλυψη δαπανών βελτίωσης, συντήρησης και αποκατάστασης του οδικού δικτύου.
Τα κριτήρια για την κατανομή του ποσού των λειτουργικών δαπανών είναι το πληθυσμιακό μέγεθος των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων, το προσωπικό που υπηρετεί, η έκτασή τους, ο ορεινός χαρακτήρας τους, ο νησιωτικός χαρακτήρας τους, τα έσοδά τους από τις εισπράξεις του τέλους άδειας οχήματος και του τέλους μεταβίβασης αυτοκινήτου οχήματος.
Τα κριτήρια για την κατανομή του ποσού που αφορά τις επενδυτικές δαπάνες είναι το πληθυσμιακό μέγεθος των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων, η πυκνότητα του πληθυσμού, η έκταση τους, ο αριθμός των εγκαταστημένων σε αυτές οικισμών, οι επενδυτικές τους ανάγκες λόγω του αριθμού των επισκεπτών τους, το μήκος και η βατότητα του οδικού δικτύου, ο ορεινός χαρακτήρας τους, ο νησιωτικός χαρακτήρας τους, το ποσοστό ανεργίας, τα έσοδα τους από τις εισπράξεις του τέλους άδειας οχήματος και του τέλους μεταβίβασης οχήματος, το κατά κεφαλήν ΑΕΠ και οι κατά κεφαλήν ιδιωτικές αποταμιεύσεις.
Τα κριτήρια για την κατανομή του ποσού για τις δαπάνες βελτίωσης συντήρησης και αποκατάστασης του οδικού δικτύου είναι το μήκος και η βατότητα του οδικού δικτύου, ο αριθμός ιδιωτικής χρήσης οχημάτων ανά 100 κατοίκους, η επιβάρυνση του οδικού δικτύου, το πληθυσμιακό μέγεθος, ο ορεινός και νησιωτικός χαρακτήρας των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων.
· Ποσό 3.724.095 ευρώ αποδίδεται ως τακτική επιχορήγηση στις Υπερνομαρχίες Αθηνών- Πειραιώς, Ροδόπης- Έβρου και Δράμας- Καβάλας- Ξάνθης προς κάλυψη λειτουργικών και λοιπών γενικών δαπανών τους.
· Ποσό 3.150.315 ευρώ αποδίδεται ως τακτική επιχορήγηση στην Ένωση Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων Ελλάδας προς κάλυψη λειτουργικών και λοιπών γενικών δαπανών τους.
Ο 'ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ' ΑΝΤΙΔΡΑ
Σε δημοσίευμα της εφημερίδας 'ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ' ασχολούμενη με την Τοπική Αυτοδιοίκηση, αναφέρεται σε ανακοίνωση του Δήμου Βριλησσίων, όπου ο συνεταιρισμός 'ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ' που φέρεται να διακδικεί την νομιμότητα των τίτλων ιδιοκτησίας στο χώρο, προειδοποιεί τον Δήμαρχο και τον Δήμο οτι κάθε παρέμβαση στο χώρο αυτό αποτελεί παράνομη ενέργεια και οτι θα καταφύγουν στα δικαστήρια.
Ο Δήμος έκανε αναδάσωση στο τμήμα εκείνο που είχε καεί το περασμένο καλοκαίρι και εξ΄αυτού οι διεκδικητές θεώρησαν οτι θίγονται τα συμφέροντά τους. Κατέθεσαν επίσης έγγραφο και στο Αστυνομικό Τμήμα Βριλησσίων προς ενημέρωσή τους για την πρόθεσή τους.
Πρέπει να πούμε οτι εμείς δεν έχουμε ανάλογη ενημέρωση αλλά με αφορμή το δημοσίευμα της εφημερίδας έχουμε να πούμε τα εξής.
1. Αν οι φερόμενοι ως διεκηκιτές του τμήματος αυτού θα πρέπει να έχουν ήδη ενημέρωση από νομικές ενέργειες στις οποίες έχει προβεί ο Δήμος στο παρελθόν κι επομένως η δενδροφύτευση μας κάνει εντύπωση πως στάθηκε ως στοιχείο παρέμβασης σε ιδιοκτησία από πλευράς του Δήμου.
2. Υπάρχουνς δκαστικές αποφάσεις στις οποίες, τουλάχιστον εμείς δεν γνωρίζουμε, δεν υπήρξαν αντιδράσεις ή ακόμη δεν υπάρξε διαφορετικά θέση. Οι αποφάσεις αυτές δεν διακιώνουν την πλευρά αυτών αλλά φαίνεται να δικαιώνουν τον Δήμο.
3. Δεν θεωρούμε οτι μια δενδροφύτευση απο την πλευρά του Δήμου αποτελεί ενέργεια παρέμβασης διεκδίκησης κάτι περισσότερου απ' αυτό που ήδη ο Δήμος διεκδικεί.
4. Αν ο συνεταιρισμός αυτός είχε στοιχεία απόλυτης ιδιοκτησίας στο χώρο, πώς εκφράζουν το ενδιαφέρον τους όταν σε μια πυρκαγιά το περασμένο καλοκαίρι δεν εμφανίστηκε κανείς ως συνεταιρισμός να ενδιαφερεθεί για την κατάσταση εκεί αφού μόνο ο δήμος παρενέβη να προστατέψει τον χώρο, να τον καθαρίσει και τελικώς να εκφράσει το ισχυρό του ενδιαφέρον για την περιοχή.
5. Πότε άλλοτε εκφράστηκε το ενδιαφέρον του συεταιρσιμού για την περιποίηση αυτού του χώρου στο παρελθόν;
Σε καμμιά περίπτωση δεν εκφράστηκε το ενδιαφέρον τους αλλά μόνο όταν ο δήμος κάνοντας τη δουλειά του πάντα αντιδρούσαν εκ των υστέρων.
Κι αν τελικά έχουν αυτές τις αξιώσεις γιατί δεν καταφεύγουν στα δικαστήρια παρά καταφεύγουν σε ενέργειες που ούτε σοβαρότητα εκφράζουν ούτε και την ουσία επηρρεάζουν.
Θα πρέπει να τονίσουμε όμως κι ένα άλλο ζήτημα που ανέκυψε. Ο κ. Δήμαρχος γνωστοποιεί τα θέματα αυτά σε όλους ώστε να έχει και όλους τους δημότες στο πλάι του;
Καμιά επίσημη, όπως πάντα, ενημέρωση δεν πέρνουν τα τοπικά μέσα ενημέρωσης από το δήμο.
Ο Δήμος έκανε αναδάσωση στο τμήμα εκείνο που είχε καεί το περασμένο καλοκαίρι και εξ΄αυτού οι διεκδικητές θεώρησαν οτι θίγονται τα συμφέροντά τους. Κατέθεσαν επίσης έγγραφο και στο Αστυνομικό Τμήμα Βριλησσίων προς ενημέρωσή τους για την πρόθεσή τους.
Πρέπει να πούμε οτι εμείς δεν έχουμε ανάλογη ενημέρωση αλλά με αφορμή το δημοσίευμα της εφημερίδας έχουμε να πούμε τα εξής.
1. Αν οι φερόμενοι ως διεκηκιτές του τμήματος αυτού θα πρέπει να έχουν ήδη ενημέρωση από νομικές ενέργειες στις οποίες έχει προβεί ο Δήμος στο παρελθόν κι επομένως η δενδροφύτευση μας κάνει εντύπωση πως στάθηκε ως στοιχείο παρέμβασης σε ιδιοκτησία από πλευράς του Δήμου.
2. Υπάρχουνς δκαστικές αποφάσεις στις οποίες, τουλάχιστον εμείς δεν γνωρίζουμε, δεν υπήρξαν αντιδράσεις ή ακόμη δεν υπάρξε διαφορετικά θέση. Οι αποφάσεις αυτές δεν διακιώνουν την πλευρά αυτών αλλά φαίνεται να δικαιώνουν τον Δήμο.
3. Δεν θεωρούμε οτι μια δενδροφύτευση απο την πλευρά του Δήμου αποτελεί ενέργεια παρέμβασης διεκδίκησης κάτι περισσότερου απ' αυτό που ήδη ο Δήμος διεκδικεί.
4. Αν ο συνεταιρισμός αυτός είχε στοιχεία απόλυτης ιδιοκτησίας στο χώρο, πώς εκφράζουν το ενδιαφέρον τους όταν σε μια πυρκαγιά το περασμένο καλοκαίρι δεν εμφανίστηκε κανείς ως συνεταιρισμός να ενδιαφερεθεί για την κατάσταση εκεί αφού μόνο ο δήμος παρενέβη να προστατέψει τον χώρο, να τον καθαρίσει και τελικώς να εκφράσει το ισχυρό του ενδιαφέρον για την περιοχή.
5. Πότε άλλοτε εκφράστηκε το ενδιαφέρον του συεταιρσιμού για την περιποίηση αυτού του χώρου στο παρελθόν;
Σε καμμιά περίπτωση δεν εκφράστηκε το ενδιαφέρον τους αλλά μόνο όταν ο δήμος κάνοντας τη δουλειά του πάντα αντιδρούσαν εκ των υστέρων.
Κι αν τελικά έχουν αυτές τις αξιώσεις γιατί δεν καταφεύγουν στα δικαστήρια παρά καταφεύγουν σε ενέργειες που ούτε σοβαρότητα εκφράζουν ούτε και την ουσία επηρρεάζουν.
Θα πρέπει να τονίσουμε όμως κι ένα άλλο ζήτημα που ανέκυψε. Ο κ. Δήμαρχος γνωστοποιεί τα θέματα αυτά σε όλους ώστε να έχει και όλους τους δημότες στο πλάι του;
Καμιά επίσημη, όπως πάντα, ενημέρωση δεν πέρνουν τα τοπικά μέσα ενημέρωσης από το δήμο.
Κυριακή 29 Μαρτίου 2009
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΑΠΡΟΧΩΡΗΤΟ
ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ Β' ΛΥΚΕΙΟΥ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΥΛΕΙΟΣ ΧΩΡΟΣ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ. ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΠΡΟΚΑΤ ΣΤΟΝ ΑΥΛΕΙΟ ΧΩΡΟ. ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΑΜΕΣΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ. ΚΙ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΚΡΟΥΑΝ ΤΟΝ ΚΩΔΩΝΑ ΤΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΕΚΩΦΕΥΑΝ. ΕΔΩΣΑΝ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΛΥΣΗ.
'ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΥΛΕΙΟ ΧΩΡΟ'.
Η ΕΥΚΟΛΗ ΛΥΣΗ ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ. ΔΑΠΑΝΗΘΗΚΑΝ ΠΟΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙ' ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ, ΟΡΑΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ.
ΣΗΜΕΡΑ ΟΔΕΥΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΜΙΑΣ ΑΛΛΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ, ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΟΥΜΕ Γ' ΛΥΚΕΙΟ ΣΕ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΣΜΕΥΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 'ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ' ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΕΤΑ ΠΕΝΤΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΧΡΟΝΙΑ.
ΚΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΩΣ ΕΡΓΟ! ΩΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ! ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΑΠΑΝΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΚΤΡΩΜΑ ΘΑ ΤΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΤΗ; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ!
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΠΙΣΩ ΝΑ ΞΑΝΑΖΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΖΩΗ Σ' ΕΝΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ; ΟΧΙ
Πέμπτη 26 Μαρτίου 2009
ΑΥΞΗΣΗ 12% ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΥΔΡΕΥΣΗΣ
Το Δημοτικό Συμβούλιο της Παρασκευής 23 Μαρτίου 2009 ελήφθη απόφαση, κατόπιν εισήγησης της διοίκησης, η αύξηση των τελών ύδρευσης στο δήμο βριλησσίων. Σε όλες τις κατηγορίες πλην των ΑΜΕΑ τα τέλη θα αυξηθούν κατά 12%.
Η απόφαση ήλθε για να επιβεβαιώσει τη δύσκολη θέση στην οποία βρίσκεται ο δήμος με τα πενιχρά έσοδα και τις βαρύτατες οικονομικές υποχρεώσεις του.
Η απόφαση ήλθε για να επιβεβαιώσει τη δύσκολη θέση στην οποία βρίσκεται ο δήμος με τα πενιχρά έσοδα και τις βαρύτατες οικονομικές υποχρεώσεις του.
ΤΕΛΟΣ ΣΤΗ ΦΗΜΟΛΟΓΙΑ
Με αφορμή τις φήμες που κυκλοφορούν περί συνεργασίας του δημοτικού συνδυασμού 'ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΟΛΗ' με επι κεφαλής τον κ. Γ. Τσούτσια η εφημερίδα μας τηλεφώνησε στον κ. Τσούτσια και τον ρώτησε για το θέμα. Η ερώτηση έχει ως εξής:
κ. Τσούτσια φημολογείται οτι υπάρχει δίαυλος πολιτικής επικοινωνίας μεταξύ σας και τμήματος του ΠΑΣΟΚ ή συνολικά του ΠΑΣΟΚ, τμήματος ή και συνολικά με την δημοτική παράταξη 'ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ' με επικεφαλής τον κ. Λώλα και με σκοπό την συνεργασία σας στις επόμενες δημοτικές εκλογές. Μάλιστα, δε, σας φέρουν οτι ήδη έχει επέλθει συμφωνία. Ζητούμε να μας επιβεβαιώσετε ή να διαψεύσετε τις φήμες αυτές.
Από τον κ. Τσούτσια είχαμε την πάρα κάτω απάντηση αποσαφηνίζοντας πλήρως και οριστικά την κατάσταση :
"Αγαπητέ Κε Ζήση,Σας απαντώ απευθείας, χωρίς πολλές εξηγήσεις, που συνήθως αφαιρούν από την σαφήνεια: Όχι, δεν υπήρξε, ούτε υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο. Επιπλέον, θεωρώ ενοχλητικές τέτοιου είδους φημολογίες και «συζητήσεις», γιατί παραπέμπουν σ' ένα νοσηρό κλίμα παραγοντισμού. Όποιος θέλει να ασχοληθεί σοβαρά με την Τοπική Αυτοδιοίκηση, υπάρχουν ένα σωρό άλλοι τρόποι για να το πράξει. Και είναι πολλά τα ζητήματα στα οποία θα όφειλε καθένας να απαντήσει -και να συμβάλει, προτού αποδοθεί σε ασκήσεις εκλογικών σεναρίων. Γι’ αυτό εξάλλου και η Κίνηση Δημοτών Βριλησσίων «Δράση για μια άλλη πόλη» δεν έχει οποιαδήποτε σχέση με το παρακμιακό μοντέλο του ιδιότυπου «βλαχοδημαρχισμού», που δυστυχώς, κυριαρχεί και στην πόλη μας.
Ευχαριστούμε τον κ. Τσούτσια για την εκφρασμένη πρακτικά διάθεσή του να απαντήσει στην ερώτησή μας κι ετσι να αποδειχθεί η σοβαρή και υπεύθυνη αντιμετώπιση της πολιτικής του παρουσίας στον τόπο.
κ. Τσούτσια φημολογείται οτι υπάρχει δίαυλος πολιτικής επικοινωνίας μεταξύ σας και τμήματος του ΠΑΣΟΚ ή συνολικά του ΠΑΣΟΚ, τμήματος ή και συνολικά με την δημοτική παράταξη 'ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ' με επικεφαλής τον κ. Λώλα και με σκοπό την συνεργασία σας στις επόμενες δημοτικές εκλογές. Μάλιστα, δε, σας φέρουν οτι ήδη έχει επέλθει συμφωνία. Ζητούμε να μας επιβεβαιώσετε ή να διαψεύσετε τις φήμες αυτές.
Από τον κ. Τσούτσια είχαμε την πάρα κάτω απάντηση αποσαφηνίζοντας πλήρως και οριστικά την κατάσταση :
"Αγαπητέ Κε Ζήση,Σας απαντώ απευθείας, χωρίς πολλές εξηγήσεις, που συνήθως αφαιρούν από την σαφήνεια: Όχι, δεν υπήρξε, ούτε υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο. Επιπλέον, θεωρώ ενοχλητικές τέτοιου είδους φημολογίες και «συζητήσεις», γιατί παραπέμπουν σ' ένα νοσηρό κλίμα παραγοντισμού. Όποιος θέλει να ασχοληθεί σοβαρά με την Τοπική Αυτοδιοίκηση, υπάρχουν ένα σωρό άλλοι τρόποι για να το πράξει. Και είναι πολλά τα ζητήματα στα οποία θα όφειλε καθένας να απαντήσει -και να συμβάλει, προτού αποδοθεί σε ασκήσεις εκλογικών σεναρίων. Γι’ αυτό εξάλλου και η Κίνηση Δημοτών Βριλησσίων «Δράση για μια άλλη πόλη» δεν έχει οποιαδήποτε σχέση με το παρακμιακό μοντέλο του ιδιότυπου «βλαχοδημαρχισμού», που δυστυχώς, κυριαρχεί και στην πόλη μας.
Ευχαριστούμε τον κ. Τσούτσια για την εκφρασμένη πρακτικά διάθεσή του να απαντήσει στην ερώτησή μας κι ετσι να αποδειχθεί η σοβαρή και υπεύθυνη αντιμετώπιση της πολιτικής του παρουσίας στον τόπο.
Τετάρτη 25 Μαρτίου 2009
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Τι ψήφισαν οι Βριλησσιώτες
Εγγεγραμμένοι 22.775 Έγκυρα 12.151 Άκυρα 134 Συμμετοχή 12.386 Λευκά 101 ...
-
Σε λίγους είναι γνωστή η φυσιογνωμία του John Nash Jr. Στους λίγους έγινε γνωστή από την αντίστοιχη κινηματογραφική τανία που παρουσίασε σ...
-
Με την αποδοχή της βοήθειας, η εθνική κυριαρχία των Ελλήνων θα περιοριστεί υποστηρίζει ο Ζ.Κ. Γιούνκερ, προαναγγέλλοντας την αποστολή ξένων...
-
Οι επόμενες δημοτικές και περιφρειακές εκλογές θα γίνουν μαζί με τις Ευρωεκλογές το 2014. Όπως ορίζει ο ''Καλλικράτης'' οι ...
-
ΤΙ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ 1.Θα καταργούσαν το Μνημόνιο με ένα νόμο και ένα άρθρο Υπέγραψαν το τρίτο μνημόνιο, οι όροι του οποίου έγιναν α...
-
Πολύ σύντομα, μέσα στον επόμενο μήνα, ανοίγει και το θέμα του νέου εκλογικού νόμου. Η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να τελειώσει το ζήτημα αυ...
-
51) ΑΘΗΝΩΝ ΑΘΗΝΑΙΩΝ Α1 ΒΑΦΕΙΟΧΩΡΙΟΥ 8 ΛΕΣΧΗ ΦΙΛΙΑΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ Α1 ΚΗΦΙΣΙΑΣ 43 ...
-
Επιστήμη και επιστήμονες Einstein και Szilárd H επιστήμη, ως αέναος αγώνας του ανθρώπου για την κατάκτηση της γνώσης, με την...