Από το http://www.portokali2010.gr/
Ανακοινώθηκε ότι ο Δήμος Αθηναίων αποφάσισε να συνάψει δάνειο με επιτόκιο πάνω από 7%, προκειμένου να αναχρηματοδοτήσει δάνειο με επιτόκιο 2,65%, το οποίο αδυνατεί να αποπληρώσει. Είναι εμφανές ότι ο Νικήτας Κακλαμάνης οδηγεί το Δήμο Αθηναίων στον ολισθηρό δρόμο του υπερδανεισμού, ενώ οι δημότες αναρωτιούνται πού κατασπαταλεί η Δημοτική Αρχή τα χρήματα που έχει δανειστεί, χωρίς να βελτιώνει τη γκρίζα καθημερινότητά τους στην πόλη.
Ο δημότης άκουσε μάλιστα άναυδος το Νικήτα Κακλαμάνη να δηλώνει ότι η απόλυση υπαλλήλων είναι «αιτία πολέμου». Για τον δημότη αιτία πολέμου είναι ένας τεράστιος δήμος που πληρώνεται με τα χρήματά του και δεν εξυπηρετεί αυτόν, αλλά τις πολιτικές προτεραιότητες του Δημάρχου και τις πελατειακές σχέσεις των κομματικών συνδυασμών. Αιτία πολέμου είναι η...
υπερχρέωση του Δήμου, γιατί αυτή θα αποπληρωθεί από τη νέα γενιά.
Ο δημότης ζητά εξηγήσεις από το Νικήτα Κακλαμάνη για την οικτρή οικονομική κατάσταση στην οποία περιήλθε ο Δήμος Αθηναίων χωρίς να βελτιώσει στο ελάχιστο τη ζωή στην πόλη.
portokali@portokali2010.gr
Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010
ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ 100 ΘΕΣΕΩΝ
Παρά τα νέα αρνητικά οικονομικά δεδομένα τα οποία έχουν προκύψει λόγω της κρίσης που έπληξε την χώρα μας και κατά συνέπεια κάθε ελληνική οικογένεια και στο πλαίσιο της κοινωνικής του πολιτικής , ο Δήμος Χαλανδρίου με την βοήθεια και την αμέριστη συμπαράσταση της Περιφέρειας και με μοναδικό στόχο την εξυπηρέτηση και ανακούφιση των οικογενειών της πόλης μας, προχωρά στην κατασκευή ενός νέου Παιδικού Σταθμού 100 θέσεων.
Συγκεκριμένα η δημαρχιακή επιτροπή αποφάσισε και προχώρησε στη σύνταξη των όρων Διακήρυξης Ανοιχτής Δημοπρασίας για την επιλογή αναδόχου για την κατασκευή του έργου «Κατασκευή Παιδικού Σταθμού 100 θέσεων στο Ο.Τ. 1111 Δήμου Χαλανδρίου προϋπολογισμού 3.264.074,38 ευρώ», έργο ενταγμένο στα Περιφερειακά Προγράμματα. Η Δημοπρασία θα γίνει σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 8 του Ν.3669/08, με το σύστημα προσφοράς που περιλαμβάνει μελέτη και κατασκευή με κατ’ αποκοπή τίμημα για όλο το έργο.
Αναμφισβήτητα πρόκειται για ένα σημαντικότατο έργο το οποίο θα διευκολύνει την καθημερινότητα των Χαλανδραίων σε δύσκολες για την χώρα μας οικονομικές συγκυρίες. Οι ελληνικές οικογένειες δοκιμάζονται ποικιλοτρόπως, όμως με την απαραίτητη αλληλεγγύη και την συνοχή της κοινωνίας μας θα ξεπεράσουμε μαζί κάθε εμπόδιο.
Ο Δήμος Χαλανδρίου ευχαριστεί τον Περιφερειάρχη Αττικής για την κατανόηση της ανάγκης κατασκευής του συγκεκριμένου έργου.
Συγκεκριμένα η δημαρχιακή επιτροπή αποφάσισε και προχώρησε στη σύνταξη των όρων Διακήρυξης Ανοιχτής Δημοπρασίας για την επιλογή αναδόχου για την κατασκευή του έργου «Κατασκευή Παιδικού Σταθμού 100 θέσεων στο Ο.Τ. 1111 Δήμου Χαλανδρίου προϋπολογισμού 3.264.074,38 ευρώ», έργο ενταγμένο στα Περιφερειακά Προγράμματα. Η Δημοπρασία θα γίνει σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 8 του Ν.3669/08, με το σύστημα προσφοράς που περιλαμβάνει μελέτη και κατασκευή με κατ’ αποκοπή τίμημα για όλο το έργο.
Αναμφισβήτητα πρόκειται για ένα σημαντικότατο έργο το οποίο θα διευκολύνει την καθημερινότητα των Χαλανδραίων σε δύσκολες για την χώρα μας οικονομικές συγκυρίες. Οι ελληνικές οικογένειες δοκιμάζονται ποικιλοτρόπως, όμως με την απαραίτητη αλληλεγγύη και την συνοχή της κοινωνίας μας θα ξεπεράσουμε μαζί κάθε εμπόδιο.
Ο Δήμος Χαλανδρίου ευχαριστεί τον Περιφερειάρχη Αττικής για την κατανόηση της ανάγκης κατασκευής του συγκεκριμένου έργου.
Τετάρτη 4 Αυγούστου 2010
ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΠΑΤΑΛΗ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ
Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση των έργων του δήμου δεν είναι ευθύνη μόνο του δημάρχου, είναι και των συνδιοικούντων. Για παράδειγμα η διακήρυξη της δημοπρασίας για το οικοδομικό τεράγωνο 310 φέρει την υπογραφή του αντιδημάρχου Κώστα Παπασπηλίου. Επομένως ο κ. αντιδήμαρχος γνωρίζει το θέμα αφού έβαλε την υπογραφή του κι επομένως συμφωνεί με την δαπάνη αυτού του έργου.
Το ύψος της δαπάνης θα ξαναπούμε σ' αυτή την ανάρτηση εκτιμούμε και σύμφωνα με έρευνα που κάναμε και παράλληλα αναρτήσαμε και συγκριτικά στοιχεία με το αντίστοιχο έργο στο δήμο Φαλήρου είναι πολύ υψηλή.
Πολλές φορές κάποιοι συνδιοικούντες ισχυρίζονται ότι δεν συμμετέχουν στις αποφάσεις και την υλοποίηση των έργων. Όμως ξεχνού ότι υπογράφουν ενώ ταυτόχρονα δημοσίως αρνούνται οτι συνδιοκούν και πολλές φορές μάλιστα κατηγορούν και τη δημοτική αρχή ότι λειτουργεί απο μόνη της. Το παράδειγμα που δίνουμε εδώ είναι ενδεικτικό. Υπάρχουν και άλλα στοιχεία που αποδεικνύουν την αλήθεια της εκτίμησής μας.
Η υποκρισία περισσεύει πολλές φορές. Καιρός είναι να κατανοηθεί ότι οι καιροί άλλαξαν και πρέπει, αν μη τι άλλο, να υπάρχει σοβαρότητα και υπευθυνότητα.
Δείτε την περίληψη της διακήρυξης του έργου και την υπογραφή του αντιδημάρχου.
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΕΩΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΑΣ
Ο Δήμος Βριλησσίων θα διενεργήσει Δημόσιο Μειοδοτικό Διαγωνισμό με σφραγισμένες προσφορές με το σύστημα Προσφοράς με επιμέρους ποσοστά έκπτωσης του άρθρου 6 του Ν. 3669/08 (ΚΔΕ), και σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 3669/08 «Κύρωση της Κωδικοποίησης της νομοθεσίας κατασκευής δημοσίων έργων» (ΚΔΕ), του άρθρου 20 παρ. 7 του Ν. 3669/08 (ΚΔΕ) περί ονομαστικοποίησης των μετοχών των εργοληπτικών επιχειρήσεων με μορφή Α.Ε., τις διατάξεις Ν. 1642/86 για το Φ.Π.Α. (Φ.Ε.Κ. Α’ 25/86) και του άρθρου 27 του Ν. 2166/93 για κράτηση 6‰ στο ΤΣΜΕΔΕ (Φ.Ε.Κ. Α’ 137/24-8-93), για την ανάδειξη αναδόχου εκτέλεσης του έργου:
«ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ Ο.Τ. 310 ΣΕ ΧΩΡΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΧΗΣ»
Ο συνολικός προϋπολογισμός Μελέτης του έργου ανέρχεται σε 464.100,00 € συμπεριλαμβανομένης της δαπάνης για Γενικά έξοδα και Όφελος εργολάβου 18% (Γ.Ε.+Ο.Ε.), των Απροβλέπτων (ποσοστού 15% επί της δαπάνης εργασιών και του κονδυλίου Γ.Ε.+ Ο.Ε.), της Δαπάνης Ασφάλτου, του Γ.Ε.+Ο.Ε. της Ασφάλτου, της Αναθεώρησης και του Φ.Π.Α. (19%) και αναλύεται σε:
Εργασίες Οδοποιίας Προϋπολογισμού: 164.455,30 €
(με Γ.Ε.+Ο.Ε 18% & Απρόβλεπτα 15%)
Οικοδομικές Εργασίες Προϋπολογισμού: 108.789,06 €
(με Γ.Ε.+Ο.Ε 18% & Απρόβλεπτα 15%)
Εργασίες Πρασίνου Προϋπολογισμού: 102.970,04 €
(με Γ.Ε.+Ο.Ε 18% & Απρόβλεπτα 15%)
Δαπάνη Ασφάλτου: 2.820,00 €
Γ.Ε.+Ο.Ε. Ασφάλτου : 507,60 €
Αναθεώρηση: 10.458,00 €
Φόρος Προστιθέμενης Αξίας: 74.100,00 €
Το έργο συγχρηματοδοτείται για τμήμα του Προϋπολογισμού από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και από Εθνικούς Πόρους στα πλαίσια του ΠΕΠ Αττικής 2007-2013 μέσω Π.Δ.Ε., ενώ για το υπόλοιπο τμήμα του Προϋπολογισμού από ίδιους πόρους του Δήμου.
Η δημοπρασία πρόκειται να γίνει την 16η Φεβρουαρίου 2010, ημέρα Τρίτη και ώρα 10.00 π.μ. στα γραφεία του Δήμου Βριλησσίων, οδός Δημητρίου Βερνάρδου 23, ενώπιον αρμόδιας επιτροπής.
Στην δημοπρασία γίνονται δεκτές μεμονωμένες εργοληπτικές επιχειρήσεις
- εγγεγραμμένες στο Μητρώο Εργοληπτικών Επιχειρήσεων (Μ.Ε.ΕΠ.) που τηρείται στη Γ.Γ.Δ.Ε. του Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε., εφόσον ανήκουν εφόσον ανήκουν στην A2, 1η και 2η (λόγω εντοπιότητας) για έργα Οδοποιίας, στην A2, 1η και 2η (λόγω εντοπιότητας) για έργα Οικοδομικά και στην A2, 1η και 2η (λόγω εντοπιότητας) για έργα Πρασίνου.
- Προερχόμενες από κράτη - μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (Ε.Ο.Χ.) ή από κράτη που έχουν υπογράψει την συμφωνία για τις Δημόσιες Συμβάσεις (Σ.Δ.Σ.) του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου (Π.Ο.Ε.), στα οποία τηρούνται επίσημοι κατάλογοι αναγνωρισμένων εργοληπτών, εφόσον είναι εγγεγραμμένες στους καταλόγους αυτούς και σε τάξη και κατηγορία αντίστοιχη με τις καλούμενες του Ελληνικού Μητρώου Μ.Ε.Ε.Π.
Για τη συμμετοχή στον διαγωνισμό πρέπει να κατατεθούν, από κάθε διαγωνιζόμενο, εγγυήσεις συμμετοχής συνολικού ποσού 7.591,00 € (2%) του προϋπολογισμού, οι οποίες θα απευθύνονται στην Αναθέτουσα Αρχή και θα παρέχονται όπως ορίζεται στην παρ. 1 του άρθρου 24 του Ν 3669/2008.
Οι εγγυητικές επιστολές συμμετοχής δεν γίνονται δεκτές, αν έχουν χρόνο ισχύος μικρότερο των 6 μηνών και 30 ημερών, από την ημερομηνία δημοπράτησης (άρθρο 24 παρ. 2 και 3 του Ν. 3669/08 (ΚΔΕ), δηλαδή πρέπει να έχουν ισχύ τουλάχιστον μέχρι 15 Σεπτεμβρίου 2010.
Δεν προβλέπεται η χορήγηση προκαταβολής και η πληρωμή πριμ.
Το αποτέλεσμα της Δημοπρασίας θα εγκριθεί από την Δημαρχιακή Επιτροπή του Δήμου Βριλησσίων.
Το έντυπο οικονομικής προσφοράς, που θα συμπληρωθεί από τους διαγωνιζόμενους και τα τεύχη δημοπράτησης που αναφέρονται στο άρθρο 5 (παρ. 2) με στοιχεία 2, 4, 5, 6, 7 και 8, διατίθενται από τα γραφεία της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών, οδός Δημητρίου Βερνάρδου 23. (Πληροφορίες κ. Αντώνογλου, τηλ.: 2132050570.). H Διακήρυξη θα αναρτηθεί επίσης στην ιστοσελίδα του Δήμου www.vrilissia.gr (βάση του άρθρου 38 παρ. 1 ΥΠΑΣΥΔ) για λόγους ενημέρωσης.
Τα στοιχεία αυτά χορηγούνται στους ενδιαφερόμενους από την αρχή που διεξάγει το διαγωνισμό μέχρι και την Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2010 ( Ώρα λήξης λειτουργίας ταμείου Δήμου Βριλησσίων 13:30).
Εφόσον ζητηθούν εμπρόθεσμα χορηγούνται το αργότερο εντός της επόμενης εργάσιμης ημέρας από την υποβολή της αίτησης χορήγησης. Για την παραλαβή των τευχών, οι ενδιαφερόμενοι καταβάλλουν τη δαπάνη αναπαραγωγής τους, που ανέρχεται σε 20 ΕΥΡΩ.
Τα έξοδα των εκ του νόμου απαραίτητων δημοσιεύσεων της διακήρυξης της δημοπρασίας θα ανέλθουν το πολύ στο ποσό των 1,000.00 €, βαρύνουν τον Ανάδοχο και εισπράττονται με τον πρώτο λογαριασμό πληρωμής του έργου.
Τα απαραίτητα έντυπα για την υποβολή της προσφοράς θα διατίθενται από την υπηρεσία σφραγισμένα και αριθμημένα σε κάθε Ε.Δ.Ε. ο οποίος υποχρεούται να προσκομίσει αυτά τα ίδια και μόνο σαν προσφορά του, επί ποινή αποκλεισμού.
Ο Αντιδήμαρχος
Κωνσταντίνος Παπασπηλίου
Το ύψος της δαπάνης θα ξαναπούμε σ' αυτή την ανάρτηση εκτιμούμε και σύμφωνα με έρευνα που κάναμε και παράλληλα αναρτήσαμε και συγκριτικά στοιχεία με το αντίστοιχο έργο στο δήμο Φαλήρου είναι πολύ υψηλή.
Πολλές φορές κάποιοι συνδιοικούντες ισχυρίζονται ότι δεν συμμετέχουν στις αποφάσεις και την υλοποίηση των έργων. Όμως ξεχνού ότι υπογράφουν ενώ ταυτόχρονα δημοσίως αρνούνται οτι συνδιοκούν και πολλές φορές μάλιστα κατηγορούν και τη δημοτική αρχή ότι λειτουργεί απο μόνη της. Το παράδειγμα που δίνουμε εδώ είναι ενδεικτικό. Υπάρχουν και άλλα στοιχεία που αποδεικνύουν την αλήθεια της εκτίμησής μας.
Η υποκρισία περισσεύει πολλές φορές. Καιρός είναι να κατανοηθεί ότι οι καιροί άλλαξαν και πρέπει, αν μη τι άλλο, να υπάρχει σοβαρότητα και υπευθυνότητα.
Δείτε την περίληψη της διακήρυξης του έργου και την υπογραφή του αντιδημάρχου.
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΕΩΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΑΣ
Ο Δήμος Βριλησσίων θα διενεργήσει Δημόσιο Μειοδοτικό Διαγωνισμό με σφραγισμένες προσφορές με το σύστημα Προσφοράς με επιμέρους ποσοστά έκπτωσης του άρθρου 6 του Ν. 3669/08 (ΚΔΕ), και σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 3669/08 «Κύρωση της Κωδικοποίησης της νομοθεσίας κατασκευής δημοσίων έργων» (ΚΔΕ), του άρθρου 20 παρ. 7 του Ν. 3669/08 (ΚΔΕ) περί ονομαστικοποίησης των μετοχών των εργοληπτικών επιχειρήσεων με μορφή Α.Ε., τις διατάξεις Ν. 1642/86 για το Φ.Π.Α. (Φ.Ε.Κ. Α’ 25/86) και του άρθρου 27 του Ν. 2166/93 για κράτηση 6‰ στο ΤΣΜΕΔΕ (Φ.Ε.Κ. Α’ 137/24-8-93), για την ανάδειξη αναδόχου εκτέλεσης του έργου:
«ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ Ο.Τ. 310 ΣΕ ΧΩΡΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΧΗΣ»
Ο συνολικός προϋπολογισμός Μελέτης του έργου ανέρχεται σε 464.100,00 € συμπεριλαμβανομένης της δαπάνης για Γενικά έξοδα και Όφελος εργολάβου 18% (Γ.Ε.+Ο.Ε.), των Απροβλέπτων (ποσοστού 15% επί της δαπάνης εργασιών και του κονδυλίου Γ.Ε.+ Ο.Ε.), της Δαπάνης Ασφάλτου, του Γ.Ε.+Ο.Ε. της Ασφάλτου, της Αναθεώρησης και του Φ.Π.Α. (19%) και αναλύεται σε:
Εργασίες Οδοποιίας Προϋπολογισμού: 164.455,30 €
(με Γ.Ε.+Ο.Ε 18% & Απρόβλεπτα 15%)
Οικοδομικές Εργασίες Προϋπολογισμού: 108.789,06 €
(με Γ.Ε.+Ο.Ε 18% & Απρόβλεπτα 15%)
Εργασίες Πρασίνου Προϋπολογισμού: 102.970,04 €
(με Γ.Ε.+Ο.Ε 18% & Απρόβλεπτα 15%)
Δαπάνη Ασφάλτου: 2.820,00 €
Γ.Ε.+Ο.Ε. Ασφάλτου : 507,60 €
Αναθεώρηση: 10.458,00 €
Φόρος Προστιθέμενης Αξίας: 74.100,00 €
Το έργο συγχρηματοδοτείται για τμήμα του Προϋπολογισμού από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και από Εθνικούς Πόρους στα πλαίσια του ΠΕΠ Αττικής 2007-2013 μέσω Π.Δ.Ε., ενώ για το υπόλοιπο τμήμα του Προϋπολογισμού από ίδιους πόρους του Δήμου.
Η δημοπρασία πρόκειται να γίνει την 16η Φεβρουαρίου 2010, ημέρα Τρίτη και ώρα 10.00 π.μ. στα γραφεία του Δήμου Βριλησσίων, οδός Δημητρίου Βερνάρδου 23, ενώπιον αρμόδιας επιτροπής.
Στην δημοπρασία γίνονται δεκτές μεμονωμένες εργοληπτικές επιχειρήσεις
- εγγεγραμμένες στο Μητρώο Εργοληπτικών Επιχειρήσεων (Μ.Ε.ΕΠ.) που τηρείται στη Γ.Γ.Δ.Ε. του Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε., εφόσον ανήκουν εφόσον ανήκουν στην A2, 1η και 2η (λόγω εντοπιότητας) για έργα Οδοποιίας, στην A2, 1η και 2η (λόγω εντοπιότητας) για έργα Οικοδομικά και στην A2, 1η και 2η (λόγω εντοπιότητας) για έργα Πρασίνου.
- Προερχόμενες από κράτη - μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (Ε.Ο.Χ.) ή από κράτη που έχουν υπογράψει την συμφωνία για τις Δημόσιες Συμβάσεις (Σ.Δ.Σ.) του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου (Π.Ο.Ε.), στα οποία τηρούνται επίσημοι κατάλογοι αναγνωρισμένων εργοληπτών, εφόσον είναι εγγεγραμμένες στους καταλόγους αυτούς και σε τάξη και κατηγορία αντίστοιχη με τις καλούμενες του Ελληνικού Μητρώου Μ.Ε.Ε.Π.
Για τη συμμετοχή στον διαγωνισμό πρέπει να κατατεθούν, από κάθε διαγωνιζόμενο, εγγυήσεις συμμετοχής συνολικού ποσού 7.591,00 € (2%) του προϋπολογισμού, οι οποίες θα απευθύνονται στην Αναθέτουσα Αρχή και θα παρέχονται όπως ορίζεται στην παρ. 1 του άρθρου 24 του Ν 3669/2008.
Οι εγγυητικές επιστολές συμμετοχής δεν γίνονται δεκτές, αν έχουν χρόνο ισχύος μικρότερο των 6 μηνών και 30 ημερών, από την ημερομηνία δημοπράτησης (άρθρο 24 παρ. 2 και 3 του Ν. 3669/08 (ΚΔΕ), δηλαδή πρέπει να έχουν ισχύ τουλάχιστον μέχρι 15 Σεπτεμβρίου 2010.
Δεν προβλέπεται η χορήγηση προκαταβολής και η πληρωμή πριμ.
Το αποτέλεσμα της Δημοπρασίας θα εγκριθεί από την Δημαρχιακή Επιτροπή του Δήμου Βριλησσίων.
Το έντυπο οικονομικής προσφοράς, που θα συμπληρωθεί από τους διαγωνιζόμενους και τα τεύχη δημοπράτησης που αναφέρονται στο άρθρο 5 (παρ. 2) με στοιχεία 2, 4, 5, 6, 7 και 8, διατίθενται από τα γραφεία της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών, οδός Δημητρίου Βερνάρδου 23. (Πληροφορίες κ. Αντώνογλου, τηλ.: 2132050570.). H Διακήρυξη θα αναρτηθεί επίσης στην ιστοσελίδα του Δήμου www.vrilissia.gr (βάση του άρθρου 38 παρ. 1 ΥΠΑΣΥΔ) για λόγους ενημέρωσης.
Τα στοιχεία αυτά χορηγούνται στους ενδιαφερόμενους από την αρχή που διεξάγει το διαγωνισμό μέχρι και την Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2010 ( Ώρα λήξης λειτουργίας ταμείου Δήμου Βριλησσίων 13:30).
Εφόσον ζητηθούν εμπρόθεσμα χορηγούνται το αργότερο εντός της επόμενης εργάσιμης ημέρας από την υποβολή της αίτησης χορήγησης. Για την παραλαβή των τευχών, οι ενδιαφερόμενοι καταβάλλουν τη δαπάνη αναπαραγωγής τους, που ανέρχεται σε 20 ΕΥΡΩ.
Τα έξοδα των εκ του νόμου απαραίτητων δημοσιεύσεων της διακήρυξης της δημοπρασίας θα ανέλθουν το πολύ στο ποσό των 1,000.00 €, βαρύνουν τον Ανάδοχο και εισπράττονται με τον πρώτο λογαριασμό πληρωμής του έργου.
Τα απαραίτητα έντυπα για την υποβολή της προσφοράς θα διατίθενται από την υπηρεσία σφραγισμένα και αριθμημένα σε κάθε Ε.Δ.Ε. ο οποίος υποχρεούται να προσκομίσει αυτά τα ίδια και μόνο σαν προσφορά του, επί ποινή αποκλεισμού.
Ο Αντιδήμαρχος
Κωνσταντίνος Παπασπηλίου
Τρίτη 3 Αυγούστου 2010
Η ΕΝΑΕ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ κ. ΝΤΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ 'ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ'
Συνάντηση με τον υφυπουργό Εσωτερικών Γιώργο Ντόλιο είχε σήμερα το μεσημέρι το προεδρείο της ΕΝΑΕ, μετά από αίτημα της Ενωσης, προκειμένου να τεθούν υπόψη της πολιτικής ηγεσίας τα κυριότερα προβλήματα των νομαρχιακών αυτοδιοικήσεων εν όψει και της εφαρμογής του προγράμματος «Καλλικράτης».
«Όπως αναγνώρισε και ο υφυπουργός υπάρχουν προβλήματα στις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις και ήρθαμε να ζητήσουμε την επίλυσή τους. Το μέγιστο των προβλημάτων είναι η λειτουργία του θεσμού τους τελευταίους μήνες. Τα οικονομικά τα οποία κατατίθενται αυτή την στιγμή μετά από έλεγχο που κάναμε είναι επί το ''έλατον'' κατά 40% και ο θεσμός κινδυνεύει σε πλήρη απαξίωση κατά την επόμενη περίοδο», δήλωσε μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης ο πρόεδρος της ΕΝΑΕ Δημήτρης Δράκος.
Ο κ. Δράκος ζήτησε συγκεκριμένες απαντήσεις στα προβλήματα των νομαρχιακών αυτοδιοικήσεων, διότι, όπως είπε, «οι πολίτες δεν θα εξυπηρετηθούν και αυτό μέσω οικονομικής κρίσης, μέσω γενικότερων προβλημάτων είναι ό,τι το χειρότερο μπορούμε να προσφέρουμε και αυτά, όπως είπε και ο υφυπουργός, δεν οφείλονται στον Καλλικράτη αλλά πολύ πιθανόν να προικοδοτήσουμε αρνητικά με αυτή την τακτική τον Καλλικράτη πριν καν αρχίσει την ζωή του και αυτό θα είναι ότι χειρότερο. Αντί να τον οπλίσουμε, να του δημιουργήσουμε αδυναμίες. Ελπίζουμε να καταβληθεί προσπάθεια για την άμεση επίλυσή τους».
Ερωτηθείς ποιά ειναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν αυτή την περίοδο οι νομαρχιακές αυτοδιοικήσεις, απάντησε είναι, πρώτον, οι μειωμένες χρηματοδοτήσεις που λαμβάνουν και, δεύτερον, τα στελεχιακά προβλήματα και ενόψει της μεταφοράς ενός σημαντικού αριθμού προσωπικού στον καινούριο θεσμό ή στην πρωτοβάθμια αυτοδιοίκηση και ακόμη περισσότερο λόγω των μεγάλων λειτουργικών αναγκών που υπάρχουν σε συγκεκριμένα θεματικά πεδία όπως είναι της πολεοδομίας.
«Όπως αναγνώρισε και ο υφυπουργός υπάρχουν προβλήματα στις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις και ήρθαμε να ζητήσουμε την επίλυσή τους. Το μέγιστο των προβλημάτων είναι η λειτουργία του θεσμού τους τελευταίους μήνες. Τα οικονομικά τα οποία κατατίθενται αυτή την στιγμή μετά από έλεγχο που κάναμε είναι επί το ''έλατον'' κατά 40% και ο θεσμός κινδυνεύει σε πλήρη απαξίωση κατά την επόμενη περίοδο», δήλωσε μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης ο πρόεδρος της ΕΝΑΕ Δημήτρης Δράκος.
Ο κ. Δράκος ζήτησε συγκεκριμένες απαντήσεις στα προβλήματα των νομαρχιακών αυτοδιοικήσεων, διότι, όπως είπε, «οι πολίτες δεν θα εξυπηρετηθούν και αυτό μέσω οικονομικής κρίσης, μέσω γενικότερων προβλημάτων είναι ό,τι το χειρότερο μπορούμε να προσφέρουμε και αυτά, όπως είπε και ο υφυπουργός, δεν οφείλονται στον Καλλικράτη αλλά πολύ πιθανόν να προικοδοτήσουμε αρνητικά με αυτή την τακτική τον Καλλικράτη πριν καν αρχίσει την ζωή του και αυτό θα είναι ότι χειρότερο. Αντί να τον οπλίσουμε, να του δημιουργήσουμε αδυναμίες. Ελπίζουμε να καταβληθεί προσπάθεια για την άμεση επίλυσή τους».
Ερωτηθείς ποιά ειναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν αυτή την περίοδο οι νομαρχιακές αυτοδιοικήσεις, απάντησε είναι, πρώτον, οι μειωμένες χρηματοδοτήσεις που λαμβάνουν και, δεύτερον, τα στελεχιακά προβλήματα και ενόψει της μεταφοράς ενός σημαντικού αριθμού προσωπικού στον καινούριο θεσμό ή στην πρωτοβάθμια αυτοδιοίκηση και ακόμη περισσότερο λόγω των μεγάλων λειτουργικών αναγκών που υπάρχουν σε συγκεκριμένα θεματικά πεδία όπως είναι της πολεοδομίας.
ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΣΠΑΤΑΛΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ
Η σημερινή Δημοτική Αρχή αποφάσισε και ήδη υλοποιεί την διευθέτηση του οικοδομικού τετραγώνου (0.Τ.) 310.
Το Ο.Τ. 310 βρίσκεται απέναντι από το 2ο Γυμνάσιο - Λύκειο και είναι έκτασης τριών στρεμμάτων.
Ο χώρος θα μετατραπεί σε χώρο αναψυχής και παιχνιδιού όπως αναφέρεται στην προκήρυξη του Δήμου.
Από την μελέτη της υπόθεσης προέκυψε το ανεπίτρεπτα υπερβολικό ύψος της προϋπολογιζόμενης δαπάνης.
Ειδικότερα, η Διοίκηση προϋπολογίζει για το έργο αυτό, δηλαδή για την κατασκευή αυτού του χώρου αναψυχής και πρασίνου σε μία έκταση μόλις τριών (3) στρεμμάτων, δαπάνη ύψους 464,1 χιλιάδων ευρώ.
Στην μελέτη η προκήρυξη αναφέρεται αναλυτικά στο κόστος.
Σημειώνεται επίσης ότι πόροι χρηματοδότησης είναι το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης, τα ΠΕΠ Αττικής 2007-2013 και πόροι του δήμου.
Σε αντίστοιχο όμως έργο στο δήμο Φαλήρου, έκτασης 84 στρεμμάτων, ιδιαιτέρων προδιαγραφών και υψηλής ποιότητας, το συνολικό κόστος ανήλθε στις 250 χιλιάδες ευρώ περίπου!!
Στο εν λόγω έργο, έγινε μάλιστα χρήση των πλέον σύγχρονων, «ψυχρών υλικών», απολύτως φιλικών στο περιβάλλον και παρά ταύτα, η δαπάνη δεν υπερέβη το παραπάνω ποσό των 250 χιλιάδων ευρώ.
Προσέξτε, αγαπητοί συνδημότες, στα Βριλήσσια για το έργο σε τρία στρέμματα η Δημοτική Αρχή προϋπολογίζει δαπάνη 464,1 χιλιάδων ευρώ, ενώ την ίδια στιγμή στο Δήμο Φαλήρου για ποιοτικότερο έργο σε 84 στρέμματα το κόστος ανήλθε στις 250 χιλιάδες ευρώ.
Καλούμε την απερχόμενη Δημοτική Αρχή, η οποία υπήρξε «μοιραία και άβουλη» για τέσσερα ολόκληρα χρόνια, να μην σπαταλήσει τα χρήματα των συνδημοτών μας, για να εξυπηρετήσει τις ψηφοθηρικές της σκοπιμότητες της τελευταίας στιγμής.
Να σταματήσει αμέσως τις αδιέξοδες και πανάκριβες αποσπασματικές της παρεμβάσεις, που χωρίς κανέναν σχεδιασμό, τεκμηρίωση και επιστημονική μελέτη, αποσκοπούν απλά και μόνο να κοροϊδέψουν τους Βριλησσιώτες.
ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ
Η σημερινή Δημοτική Αρχή αποφάσισε και ήδη υλοποιεί την διευθέτηση του οικοδομικού τετραγώνου (0.Τ.) 310.
Το Ο.Τ. 310 βρίσκεται απέναντι από το 2ο Γυμνάσιο - Λύκειο και είναι έκτασης τριών στρεμμάτων.
Ο χώρος θα μετατραπεί σε χώρο αναψυχής και παιχνιδιού όπως αναφέρεται στην προκήρυξη του Δήμου.
Από την μελέτη της υπόθεσης προέκυψε το ανεπίτρεπτα υπερβολικό ύψος της προϋπολογιζόμενης δαπάνης.
Ειδικότερα, η Διοίκηση προϋπολογίζει για το έργο αυτό, δηλαδή για την κατασκευή αυτού του χώρου αναψυχής και πρασίνου σε μία έκταση μόλις τριών (3) στρεμμάτων, δαπάνη ύψους 464,1 χιλιάδων ευρώ.
Στην μελέτη η προκήρυξη αναφέρεται αναλυτικά στο κόστος.
Σημειώνεται επίσης ότι πόροι χρηματοδότησης είναι το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης, τα ΠΕΠ Αττικής 2007-2013 και πόροι του δήμου.
Σε αντίστοιχο όμως έργο στο δήμο Φαλήρου, έκτασης 84 στρεμμάτων, ιδιαιτέρων προδιαγραφών και υψηλής ποιότητας, το συνολικό κόστος ανήλθε στις 250 χιλιάδες ευρώ περίπου!!
Στο εν λόγω έργο, έγινε μάλιστα χρήση των πλέον σύγχρονων, «ψυχρών υλικών», απολύτως φιλικών στο περιβάλλον και παρά ταύτα, η δαπάνη δεν υπερέβη το παραπάνω ποσό των 250 χιλιάδων ευρώ.
Προσέξτε, αγαπητοί συνδημότες, στα Βριλήσσια για το έργο σε τρία στρέμματα η Δημοτική Αρχή προϋπολογίζει δαπάνη 464,1 χιλιάδων ευρώ, ενώ την ίδια στιγμή στο Δήμο Φαλήρου για ποιοτικότερο έργο σε 84 στρέμματα το κόστος ανήλθε στις 250 χιλιάδες ευρώ.
Καλούμε την απερχόμενη Δημοτική Αρχή, η οποία υπήρξε «μοιραία και άβουλη» για τέσσερα ολόκληρα χρόνια, να μην σπαταλήσει τα χρήματα των συνδημοτών μας, για να εξυπηρετήσει τις ψηφοθηρικές της σκοπιμότητες της τελευταίας στιγμής.
Να σταματήσει αμέσως τις αδιέξοδες και πανάκριβες αποσπασματικές της παρεμβάσεις, που χωρίς κανέναν σχεδιασμό, τεκμηρίωση και επιστημονική μελέτη, αποσκοπούν απλά και μόνο να κοροϊδέψουν τους Βριλησσιώτες.
ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ
ΣΤΟ «ΣΚΑΜΝΙ» 110 ΓΝΩΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΑΠΟ ΤΟ aftodioikisi.gr
Κατηγορούνται για διασπάθιση δημοσίου χρήματος ύψους 1 εκ €!
Εμπλεκόμενος στην υπόθεση και Επίτροπος του Ελεγκτικού Συνεδρίου
Διασπάθιση δημοσίου χρήματος, που αγγίζει το ένα εκατομμύριο ευρώ, εξετάζεται από τη Δικαιοσύνη, με αποτέλεσμα να παραπέμπονται σε δικάσιμο, στις 29 Σεπτεμβρίου 2010 στο Α’ Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών, περίπου 110 Δήμαρχοι, πρώην Δήμαρχοι, Αντιδήμαρχοι, Δημοτικοί Σύμβουλοι, ακόμη και βουλευτής.
Το θέμα αφορά στην περίοδο 2005-2006 όταν ο δήμαρχος Περιστερίου, Ανδρέας Παχατουρίδης, σε συνεργασία με τον Επίτροπο του Ελεγκτικού Συνεδρίου, Θεόδωρο Γεωργακόπουλο, φέρονται να δρομολόγησαν την εγκατάσταση του δεύτερου σε κτίριο του δήμου, το οποίο κατασκευάστηκε μέσω του προγράμματος URBAN της ΕΕ για να στεγάσει το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα για την εργαζόμενη γυναίκα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της προανακριτικής διαδικασίας, η μετακίνηση και εγκατάσταση του Επιτρόπου στο κτίριο ήταν η πρώτη παράνομη πράξη σε αυτό «το έργο». Περαιτέρω ο κ. Παχατουρίδης φέρεται ότι σε συνεννόηση με δεκατρείς Δημάρχους της Δυτικής Αττικής εκταμίευσαν συνολικά περί το ένα εκατομμύριο ευρώ για την ολοκλήρωση της διαδικασίας, είτε σε χρηματικά ποσά είτε σε είδη.
Η παράνομη πράξη έγκειται στο γεγονός ότι εμφανίζονται 13 Δήμοι να πληρώνουν για την εγκατάσταση του Επιτρόπου σε ένα κτίριο, το οποίο δεν ανήκει στον Δήμο τους.
Σύμφωνα με την Νομολογία του Ελεγκτικού Συνεδρίου, ενέργειες όπως αυτή δεν είναι σύννομες, όπως άλλωστε αναφέρει και η Πράξη Τ7 2006 94, όπου το Ελεγκτικό Συνέδριο, διά του Αντιπροέδρου του, Χ. Ντάκουρη, αποφαίνεται:
«Ανάθεση από Δήμο στη Δημοτική Επιχείρηση αυτού των εργασιών συντήρησης του παλαιού Δικαστικού Μεγάρου κρίνεται ως μη νόμιμη, διότι η ως άνω δαπάνη διενεργήθηκε χάριν ακινήτου που δεν ανήκει είτε κατά κυριότητα, είτε καθ΄ οιανδήποτε άλλον νόμιμο τρόπο στην περιουσία του Δήμου».
Και ενώ η απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου, ουσιαστικά ακυρώνει τη διαδικασία, ο τότε Επίτροπος, Θ. Γεωργακόπουλος, ενέκρινε ως νόμιμη την δαπάνη. Ο ίδιος ήλεγξε και τα χρηματικά εντάλματα, που όπως αποδεικνύεται μέχρι στιγμής, μεγάλο μέρος αυτών των χρημάτων, πήγε κατευθείαν στην Αναπτυξιακή Επιχείρηση του δήμου Περιστερίου.
Αγγίζει το 1 εκ ευρώ
Το "σκάνδαλο" υπολογίζεται ότι αγγίζει το 1.000.000 €: 600χιλ. ευρώ από προϋπολογισμούς δήμων της δυτικής Αττικής και 400χιλ.€ η αξία του ακινήτου στο οποίο εγκαταστάθηκε ο Επίτροπος.
Αξίζει να σημειωθεί πως την εν λόγω δαπάνη, εφόσον κρίνονταν ως απαραίτητη, όφειλε να πραγματοποιήσει το υπουργείο Δικαιοσύνης μέσω του Ταμείου Χρηματοδότησης Δικαστικών Μεγάρων.
Την αποκάλυψη της υπόθεσης έκανε η εφημερίδα «Παρατηρητής», με αποτέλεσμα ο Πρόεδρος του Ελεγκτικού Συνεδρίου, Γεώργιος-Σταύρος Κούρτης, να στείλει την υπόθεση στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών.
Μεταξύ των κατηγορουμένων για την υπόθεση βρίσκονται: ο Ανδρέας Παχατουρίδης (δήμαρχος Περιστερίου), Δημήτρης Καλογερόπουλος (δήμαρχος Αιγάλεω και πρόεδρος της ΤΕΔΚΝΑ), Ιωάννης Γκίκας (αντιδήμαρχος Αιγάλεω), Γιώργος Λιάκος (πρώην δήμαρχος Ασπροπύργου), Νίκος Μελετίου (νυν δήμαρχος Ασπροπύργου), Ισίδωρος Τσίγκος (αντιδήμαρχος Ασπροπύργου), Γιώργος Αμπατζόγλου (δήμαρχος Ελευσίνας), Ταξιάρχης Φαρμάκης (αντιδήμαρχος Ελευσίνας), Δημήτριος Λιάσκος (αντιδήμαρχος Ελευσίνας), Παναγιώτης Λινάρδος (αντιδήμαρχος Ελευσίνας), Κλέαρχος Τζαφέρης (αντιδήμαρχος Ελευσίνας), Βασίλης Κουκουβίνος (πρώην δήμαρχος Ιλίου), Κυριάκος Ντηνιακός (πρώην δήμαρχος Χαϊδαρίου), Δημήτρης Μαραβέλιας (νυν δήμαρχος Χαϊδαρίου), Νικήτας Καμαρινόπουλος (δήμαρχος Καματερού), Θεόφιλος Ρόκκας (δήμαρχος Μαγούλας), Χρυσόστομος Σύρμος (δήμαρχος Μεγαρέων), Γιωργος Μπρεδελής (αντιδήμαρχος Μεγαρέων), Γιώργος Παπαβασίλης (αντιδήμαρχος Μεγαρέων), Νικόλαος Παπαδήμας (πρώην δήμαρχος Άνω Λιοσίων), Χρήστος Παππούς (νυν δήμαρχος Άνω Λιοσίων), Δημήτριος Καμπόλης (αντιδήμαρχος Άνω Λιοσίων), Ανδρέας Αντζάμπος (αντιδήμαρχος Άνω Λιοσίων), Σταύρος Φωτίου (δήμαρχος Νέας Περάμου), Αναστάσιος Βουρλούμης (αντιδήμαρχος Χαϊδαρίου), Μάριος Λιακόπουλος (αντιδήμαρχος Χαϊδαρίου) και ο Λάμπρος Μίχος (πρώην δήμαρχος Αγίας Βαρβάρας και νυν βουλευτής ΠΑΣΟΚ).
Κατηγορούνται για διασπάθιση δημοσίου χρήματος ύψους 1 εκ €!
Εμπλεκόμενος στην υπόθεση και Επίτροπος του Ελεγκτικού Συνεδρίου
Διασπάθιση δημοσίου χρήματος, που αγγίζει το ένα εκατομμύριο ευρώ, εξετάζεται από τη Δικαιοσύνη, με αποτέλεσμα να παραπέμπονται σε δικάσιμο, στις 29 Σεπτεμβρίου 2010 στο Α’ Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών, περίπου 110 Δήμαρχοι, πρώην Δήμαρχοι, Αντιδήμαρχοι, Δημοτικοί Σύμβουλοι, ακόμη και βουλευτής.
Το θέμα αφορά στην περίοδο 2005-2006 όταν ο δήμαρχος Περιστερίου, Ανδρέας Παχατουρίδης, σε συνεργασία με τον Επίτροπο του Ελεγκτικού Συνεδρίου, Θεόδωρο Γεωργακόπουλο, φέρονται να δρομολόγησαν την εγκατάσταση του δεύτερου σε κτίριο του δήμου, το οποίο κατασκευάστηκε μέσω του προγράμματος URBAN της ΕΕ για να στεγάσει το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα για την εργαζόμενη γυναίκα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της προανακριτικής διαδικασίας, η μετακίνηση και εγκατάσταση του Επιτρόπου στο κτίριο ήταν η πρώτη παράνομη πράξη σε αυτό «το έργο». Περαιτέρω ο κ. Παχατουρίδης φέρεται ότι σε συνεννόηση με δεκατρείς Δημάρχους της Δυτικής Αττικής εκταμίευσαν συνολικά περί το ένα εκατομμύριο ευρώ για την ολοκλήρωση της διαδικασίας, είτε σε χρηματικά ποσά είτε σε είδη.
Η παράνομη πράξη έγκειται στο γεγονός ότι εμφανίζονται 13 Δήμοι να πληρώνουν για την εγκατάσταση του Επιτρόπου σε ένα κτίριο, το οποίο δεν ανήκει στον Δήμο τους.
Σύμφωνα με την Νομολογία του Ελεγκτικού Συνεδρίου, ενέργειες όπως αυτή δεν είναι σύννομες, όπως άλλωστε αναφέρει και η Πράξη Τ7 2006 94, όπου το Ελεγκτικό Συνέδριο, διά του Αντιπροέδρου του, Χ. Ντάκουρη, αποφαίνεται:
«Ανάθεση από Δήμο στη Δημοτική Επιχείρηση αυτού των εργασιών συντήρησης του παλαιού Δικαστικού Μεγάρου κρίνεται ως μη νόμιμη, διότι η ως άνω δαπάνη διενεργήθηκε χάριν ακινήτου που δεν ανήκει είτε κατά κυριότητα, είτε καθ΄ οιανδήποτε άλλον νόμιμο τρόπο στην περιουσία του Δήμου».
Και ενώ η απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου, ουσιαστικά ακυρώνει τη διαδικασία, ο τότε Επίτροπος, Θ. Γεωργακόπουλος, ενέκρινε ως νόμιμη την δαπάνη. Ο ίδιος ήλεγξε και τα χρηματικά εντάλματα, που όπως αποδεικνύεται μέχρι στιγμής, μεγάλο μέρος αυτών των χρημάτων, πήγε κατευθείαν στην Αναπτυξιακή Επιχείρηση του δήμου Περιστερίου.
Αγγίζει το 1 εκ ευρώ
Το "σκάνδαλο" υπολογίζεται ότι αγγίζει το 1.000.000 €: 600χιλ. ευρώ από προϋπολογισμούς δήμων της δυτικής Αττικής και 400χιλ.€ η αξία του ακινήτου στο οποίο εγκαταστάθηκε ο Επίτροπος.
Αξίζει να σημειωθεί πως την εν λόγω δαπάνη, εφόσον κρίνονταν ως απαραίτητη, όφειλε να πραγματοποιήσει το υπουργείο Δικαιοσύνης μέσω του Ταμείου Χρηματοδότησης Δικαστικών Μεγάρων.
Την αποκάλυψη της υπόθεσης έκανε η εφημερίδα «Παρατηρητής», με αποτέλεσμα ο Πρόεδρος του Ελεγκτικού Συνεδρίου, Γεώργιος-Σταύρος Κούρτης, να στείλει την υπόθεση στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών.
Μεταξύ των κατηγορουμένων για την υπόθεση βρίσκονται: ο Ανδρέας Παχατουρίδης (δήμαρχος Περιστερίου), Δημήτρης Καλογερόπουλος (δήμαρχος Αιγάλεω και πρόεδρος της ΤΕΔΚΝΑ), Ιωάννης Γκίκας (αντιδήμαρχος Αιγάλεω), Γιώργος Λιάκος (πρώην δήμαρχος Ασπροπύργου), Νίκος Μελετίου (νυν δήμαρχος Ασπροπύργου), Ισίδωρος Τσίγκος (αντιδήμαρχος Ασπροπύργου), Γιώργος Αμπατζόγλου (δήμαρχος Ελευσίνας), Ταξιάρχης Φαρμάκης (αντιδήμαρχος Ελευσίνας), Δημήτριος Λιάσκος (αντιδήμαρχος Ελευσίνας), Παναγιώτης Λινάρδος (αντιδήμαρχος Ελευσίνας), Κλέαρχος Τζαφέρης (αντιδήμαρχος Ελευσίνας), Βασίλης Κουκουβίνος (πρώην δήμαρχος Ιλίου), Κυριάκος Ντηνιακός (πρώην δήμαρχος Χαϊδαρίου), Δημήτρης Μαραβέλιας (νυν δήμαρχος Χαϊδαρίου), Νικήτας Καμαρινόπουλος (δήμαρχος Καματερού), Θεόφιλος Ρόκκας (δήμαρχος Μαγούλας), Χρυσόστομος Σύρμος (δήμαρχος Μεγαρέων), Γιωργος Μπρεδελής (αντιδήμαρχος Μεγαρέων), Γιώργος Παπαβασίλης (αντιδήμαρχος Μεγαρέων), Νικόλαος Παπαδήμας (πρώην δήμαρχος Άνω Λιοσίων), Χρήστος Παππούς (νυν δήμαρχος Άνω Λιοσίων), Δημήτριος Καμπόλης (αντιδήμαρχος Άνω Λιοσίων), Ανδρέας Αντζάμπος (αντιδήμαρχος Άνω Λιοσίων), Σταύρος Φωτίου (δήμαρχος Νέας Περάμου), Αναστάσιος Βουρλούμης (αντιδήμαρχος Χαϊδαρίου), Μάριος Λιακόπουλος (αντιδήμαρχος Χαϊδαρίου) και ο Λάμπρος Μίχος (πρώην δήμαρχος Αγίας Βαρβάρας και νυν βουλευτής ΠΑΣΟΚ).
ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΣΤΟ ΣτΕ ΓΙΑ ΤΟΝ 'ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ'
ΑΠΟ ΤΟ aftodioikisi.gr
Να ακυρωθεί ως αντισυνταγματικός, αντίθετος στη Συνθήκη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και την Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου ο Ν. 3852/2010 («Καλλικράτης») ζητά με προσφυγή του στο ΣτΕ ο Δήμος Σοχού και 18 κάτοικοι του δήμου. Υπενθυμίζεται ότι με το συγκεκριμένο νόμο ο Δήμος Σοχού καταργείται και ενσωματώνεται στο Δήμο Λαγκαδά, μαζί με τους Δήμους Λαχανά, Ασσήρου, Καλλινδοίων, Κορώνειας και Βερτίσκου.
Ο Δήμος Σοχού υποστηρίζει ότι ο Ν. 3852/2010 είναι αντίθετος στα άρθρα 26, 95 και 102 του Συντάγματος, καθώς οι καταργήσεις και ενσωματώσεις των δήμων ανά την Ελλάδα έγιναν με τον ίδιο το νόμο, χωρίς να προβλέπεται η έκδοση Προεδρικών Διαταγμάτων, υπουργικών αποφάσεων ή άλλων αποφάσεων διοικητικών οργάνων.
Με τον τρόπο αυτό όμως, υποστηρίζει ο δήμος, δεν έχουν την δυνατότητα οι θιγόμενοι δήμοι να προσφύγουν στην Δικαιοσύνη και να ζητήσουν δικαστική προστασία και έλεγχο της νομιμότητας των συνενώσεων, καθώς ευθέως ο Ν. 3852/2010 δεν μπορεί να προσβληθεί στο Συμβούλιο της Επικρατείς, παρά μόνο αποφάσεις (υπουργικές, νομαρχιακές, κ.λ.π.) που εκδόθηκαν σε εκτέλεση του εν λόγω νόμου.
Παράλληλα, ο «Καλλικράτης» σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του Δήμου Σοχού, είναι αντίθετος και στο άρθρο 102 του Συντάγματος που προστατεύει και καθορίζει την διαχείριση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Ακόμη, σύμφωνα με την προσφυγή, ο Ν. 3852/2010 είναι αντίθετος και στην Συνθήκη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Λισσαβόνας οι οποίες προστατεύουν τις ορεινές περιοχές από την ερήμωση και τη φτώχεια, εξασφαλίζοντας την ανάπτυξή τους.
Να ακυρωθεί ως αντισυνταγματικός, αντίθετος στη Συνθήκη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και την Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου ο Ν. 3852/2010 («Καλλικράτης») ζητά με προσφυγή του στο ΣτΕ ο Δήμος Σοχού και 18 κάτοικοι του δήμου. Υπενθυμίζεται ότι με το συγκεκριμένο νόμο ο Δήμος Σοχού καταργείται και ενσωματώνεται στο Δήμο Λαγκαδά, μαζί με τους Δήμους Λαχανά, Ασσήρου, Καλλινδοίων, Κορώνειας και Βερτίσκου.
Ο Δήμος Σοχού υποστηρίζει ότι ο Ν. 3852/2010 είναι αντίθετος στα άρθρα 26, 95 και 102 του Συντάγματος, καθώς οι καταργήσεις και ενσωματώσεις των δήμων ανά την Ελλάδα έγιναν με τον ίδιο το νόμο, χωρίς να προβλέπεται η έκδοση Προεδρικών Διαταγμάτων, υπουργικών αποφάσεων ή άλλων αποφάσεων διοικητικών οργάνων.
Με τον τρόπο αυτό όμως, υποστηρίζει ο δήμος, δεν έχουν την δυνατότητα οι θιγόμενοι δήμοι να προσφύγουν στην Δικαιοσύνη και να ζητήσουν δικαστική προστασία και έλεγχο της νομιμότητας των συνενώσεων, καθώς ευθέως ο Ν. 3852/2010 δεν μπορεί να προσβληθεί στο Συμβούλιο της Επικρατείς, παρά μόνο αποφάσεις (υπουργικές, νομαρχιακές, κ.λ.π.) που εκδόθηκαν σε εκτέλεση του εν λόγω νόμου.
Παράλληλα, ο «Καλλικράτης» σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του Δήμου Σοχού, είναι αντίθετος και στο άρθρο 102 του Συντάγματος που προστατεύει και καθορίζει την διαχείριση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Ακόμη, σύμφωνα με την προσφυγή, ο Ν. 3852/2010 είναι αντίθετος και στην Συνθήκη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Λισσαβόνας οι οποίες προστατεύουν τις ορεινές περιοχές από την ερήμωση και τη φτώχεια, εξασφαλίζοντας την ανάπτυξή τους.
Δευτέρα 2 Αυγούστου 2010
ΜΙΑ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ
Η σημερινή δημοτική αρχή αποφάσισε και ήδη υλοποιεί την διευθέτηση του οικοδομικού τετραγώνου 310. Βρίσκεται απέναντι απο το 2ο Γυμνάσιο - Λύκειο και είναι έκτασης τριών στρεμμάτων.
Ο χώρος θα μετατραπεί σε χώρο αναψυχής και παιχνιδιού όπως αναφέρεται στην προκήρυξη του δήμου.
Μελετώντας την προκήρυξη και όλα τα σχέδια κυρίως όμως το κόστος όπως αναφέρεται στην προκήρυξη μας έκανε μεγάλη εντύπωση το ύψος της δαπάνης.
Προϋπολογίζεται το έργο αυτό στο ύψος των 464,1 χιλιάδων ευρώ και τονίζουμε ότι είναι εκτάσεως μόλις τριών στρεμμάτων.
Στην μελέτη η προκήρυξη αναφέρεται αναλυτικά στο κόστος. Να σημειώσουμε ότι πόροι χρηματοδότησης είναι το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης, τα ΠΕΠ Αττικής 2007-2013 και πόροι του δήμου.
Προκάλεσε εντύπωση σε μας το ύψος της δαπάνης. Προς ενίσχυση αυτής της εντύπωσης ήλθε δημοσίευμα της εφημερίδας Real News, η οποία αναφέρει αντίστοιχο έργο στο δήμο Φαλήρου, έκτασης 84 στρεμμάτων, το κόστος του οποίου ανήλθε στις 250 χιλιάδες ευρώ περίπου!!
Διαβάζοντας το άρθρο, το οποίο παραθέτουμε είδαμε ότι έγινε χρήση μάλιστα σύγχρονων υλικών, ψυχρά υλικά όπως αναφέρεται, φυλικά στο περιβάλλον και παρ' όλα αυτά η δαπάνη ανήλθε μόλις στις 250 χιλιάδες ευρώ.
Προσέξτε, τρία στρέμματα προϋπολογισμός 464,1 χιλιάδες ευρώ, 84 στρέμματα κόστος 250 χιλιάδες ευρώ με σύγχρονα υλικά μάλιστα.
Το έργο στο δήμο Βριλησσίων βγήκε στη δημοπρασία και πληροφορίες μας λέγουν (δεν έχουμε πληροφόρηση όπως συνήθως γίνεται) ο εργολάβος έδωσε έκπτωση και τελικά το κόστος θα ανέθει πάντα προϋπολογιστικά και με βάση την έκπτωση στις 280 χιλιάδες ευρώ.
Για μας είναι εντυπωσιακό.
Παραθέτουμε το άρθρο της εφημερίδας και την διακήρυξη του δήμου Βριλησσίων
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΣ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ
Δ/ΝΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Διεύθυνση: Δημ. Βερνάρδου 23 Τηλ. : 213 2050532,536,535,570
ΕΡΓΟ: «ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ Ο.Τ. 310
ΣΕ ΧΩΡΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΧΗΣ»
Αριθμός Μελέτης: 25/2008
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ: Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης
-ΠΕΠ Αττικής 2007 -2013 μέσω Π.Δ.Ε. -
ΠΟΡΟΙ ΔΗΜΟΥ
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ:
464.100,00 Ευρώ
(με αναθεώρηση και Φ.Π.Α.)
ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΑΣ
(Τύπος Β)
Για έργα που δεν εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής των Οδηγιών 2004/18 και 2004/17
ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ
12/01/2010
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΣ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ
Δ/ΝΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Διεύθυνση: Δημ. Βερνάρδου 23
Τηλ. : 213 2050532,536,535,570
ΕΡΓΟ: «ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ Ο.Τ. 310
ΣΕ ΧΩΡΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΧΗΣ»
Αριθμός Μελέτης: 25/2008
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ: Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης
-ΠΕΠ Αττικής 2007 -2013 μέσω Π.Δ.Ε. -
ΠΟΡΟΙ ΔΗΜΟΥ
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ:
464.100,00 Ευρώ
(με αναθεώρηση και Φ.Π.Α.)
ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΑΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΝΑΔΟΧΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΕΡΓΟΥ
Ο ΔΗΜΟΣ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ
διακηρύσσει την με ανοικτή δημοπρασία επιλογή αναδόχου για την κατασκευή του έργου:
«ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ Ο.Τ. 310 ΣΕ ΧΩΡΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΧΗΣ»
Προϋπολογισμού 464.100,00 Ευρώ (με αναθεώρηση και Φ.Π.Α.)
που θα διεξαχθεί σύμφωνα με τις διατάξεις
α) του ν. 3669/08 και
β) τους όρους του παρόντος τεύχους και καλεί τους ενδιαφερόμενους εργολήπτες να υποβάλλουν προσφορά για την ανάδειξη αναδόχου κατασκευής του ως άνω έργου.
Ο χώρος θα μετατραπεί σε χώρο αναψυχής και παιχνιδιού όπως αναφέρεται στην προκήρυξη του δήμου.
Μελετώντας την προκήρυξη και όλα τα σχέδια κυρίως όμως το κόστος όπως αναφέρεται στην προκήρυξη μας έκανε μεγάλη εντύπωση το ύψος της δαπάνης.
Προϋπολογίζεται το έργο αυτό στο ύψος των 464,1 χιλιάδων ευρώ και τονίζουμε ότι είναι εκτάσεως μόλις τριών στρεμμάτων.
Στην μελέτη η προκήρυξη αναφέρεται αναλυτικά στο κόστος. Να σημειώσουμε ότι πόροι χρηματοδότησης είναι το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης, τα ΠΕΠ Αττικής 2007-2013 και πόροι του δήμου.
Προκάλεσε εντύπωση σε μας το ύψος της δαπάνης. Προς ενίσχυση αυτής της εντύπωσης ήλθε δημοσίευμα της εφημερίδας Real News, η οποία αναφέρει αντίστοιχο έργο στο δήμο Φαλήρου, έκτασης 84 στρεμμάτων, το κόστος του οποίου ανήλθε στις 250 χιλιάδες ευρώ περίπου!!
Διαβάζοντας το άρθρο, το οποίο παραθέτουμε είδαμε ότι έγινε χρήση μάλιστα σύγχρονων υλικών, ψυχρά υλικά όπως αναφέρεται, φυλικά στο περιβάλλον και παρ' όλα αυτά η δαπάνη ανήλθε μόλις στις 250 χιλιάδες ευρώ.
Προσέξτε, τρία στρέμματα προϋπολογισμός 464,1 χιλιάδες ευρώ, 84 στρέμματα κόστος 250 χιλιάδες ευρώ με σύγχρονα υλικά μάλιστα.
Το έργο στο δήμο Βριλησσίων βγήκε στη δημοπρασία και πληροφορίες μας λέγουν (δεν έχουμε πληροφόρηση όπως συνήθως γίνεται) ο εργολάβος έδωσε έκπτωση και τελικά το κόστος θα ανέθει πάντα προϋπολογιστικά και με βάση την έκπτωση στις 280 χιλιάδες ευρώ.
Για μας είναι εντυπωσιακό.
Παραθέτουμε το άρθρο της εφημερίδας και την διακήρυξη του δήμου Βριλησσίων
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΣ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ
Δ/ΝΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Διεύθυνση: Δημ. Βερνάρδου 23 Τηλ. : 213 2050532,536,535,570
ΕΡΓΟ: «ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ Ο.Τ. 310
ΣΕ ΧΩΡΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΧΗΣ»
Αριθμός Μελέτης: 25/2008
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ: Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης
-ΠΕΠ Αττικής 2007 -2013 μέσω Π.Δ.Ε. -
ΠΟΡΟΙ ΔΗΜΟΥ
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ:
464.100,00 Ευρώ
(με αναθεώρηση και Φ.Π.Α.)
ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΑΣ
(Τύπος Β)
Για έργα που δεν εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής των Οδηγιών 2004/18 και 2004/17
ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ
12/01/2010
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΣ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ
Δ/ΝΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Διεύθυνση: Δημ. Βερνάρδου 23
Τηλ. : 213 2050532,536,535,570
ΕΡΓΟ: «ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ Ο.Τ. 310
ΣΕ ΧΩΡΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΧΗΣ»
Αριθμός Μελέτης: 25/2008
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ: Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης
-ΠΕΠ Αττικής 2007 -2013 μέσω Π.Δ.Ε. -
ΠΟΡΟΙ ΔΗΜΟΥ
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ:
464.100,00 Ευρώ
(με αναθεώρηση και Φ.Π.Α.)
ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΑΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΝΑΔΟΧΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΕΡΓΟΥ
Ο ΔΗΜΟΣ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ
διακηρύσσει την με ανοικτή δημοπρασία επιλογή αναδόχου για την κατασκευή του έργου:
«ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ Ο.Τ. 310 ΣΕ ΧΩΡΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΧΗΣ»
Προϋπολογισμού 464.100,00 Ευρώ (με αναθεώρηση και Φ.Π.Α.)
που θα διεξαχθεί σύμφωνα με τις διατάξεις
α) του ν. 3669/08 και
β) τους όρους του παρόντος τεύχους και καλεί τους ενδιαφερόμενους εργολήπτες να υποβάλλουν προσφορά για την ανάδειξη αναδόχου κατασκευής του ως άνω έργου.
Θα παρακολουθούμε την εξέλιξη του έργου διότι συνήθως στην πορεία του ο εργολάβος διευρύνει με διάφορες άλλες παρεμβάσεις και αιτιολογίες το κόστος του έργου.
Τελικά ας δούμε και ας συγκρίνουμε τα μεγέθη.
Κυριακή 1 Αυγούστου 2010
Γ. Ραγκούσης: "Έτοιμο το σχέδιο για τον νέο εκλογικό νόμο"
"Το σχέδιο για το νέο εκλογικό νόμο είναι έτοιμο και προβλέπει μονοεδρικές και ευρείες εκλογικές περιφέρειες" δηλώνει στη Real News ο υπουργός Εσωτερικών.
O Γιάννης Ραγκούσης επισήμανε ότι η ψήφισή του θα αποτελέσει ψήφο εμπιστοσύνης, στη δημιουργία μιας νέας πολιτικής εποχής. Ο υπ. Εσωτερικών τάσσεται κατά των πρόωρων εκλογών και δηλώνει ότι "δεν φοβάται μια αντικυβερνητική συσπείρωση στις εκλογές για την αυτοδιοίκηση". Παράλληλα λέει "ΝΑΙ στην εξεταστική επιτροπή για την Οικονομία με κλήτευση του Κώστα Καραμανλή και κορυφαίων στελεχών της κυβέρνησης του".
O Γιάννης Ραγκούσης επισήμανε ότι η ψήφισή του θα αποτελέσει ψήφο εμπιστοσύνης, στη δημιουργία μιας νέας πολιτικής εποχής. Ο υπ. Εσωτερικών τάσσεται κατά των πρόωρων εκλογών και δηλώνει ότι "δεν φοβάται μια αντικυβερνητική συσπείρωση στις εκλογές για την αυτοδιοίκηση". Παράλληλα λέει "ΝΑΙ στην εξεταστική επιτροπή για την Οικονομία με κλήτευση του Κώστα Καραμανλή και κορυφαίων στελεχών της κυβέρνησης του".
ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ
AΠΟ ΤΟ www.tro-ma-ktiko.blogspot.com
Οι περισσότεροι κάτοικοι,ιδιαιτέρως αυτοί που κατοικούν σε σπίτια δίπλα στους ποδηλατοδρόμους, είναι έντονα δυσαρεστημένοι με την κατάσταση που επικρατεί τους τελευταίους μήνες. Ξοδεύτηκαν πάρα πολλά λεφτά χωρίς λόγο.
Στην πλούσια Ελβετία, οι ποδηλατόδρομοι διακρίνονται από τον υπόλοιπο δρόμο με μια κόκκινη λωρίδα και μια σειρά από ανακλαστικά. Στον πάμπλουτο δήμο βριλησσίων, ο ποδηλατόδρομος είναι φτιαγμένος με τσιμέντο, άσφαλτο, βÎ! �φή, 3 σειρές από ανακλαστικά, ζαρντινιέρες, κολωνάκια και φυσικά έτοιμα 3μετρα δένδρα!!!!
Έπίσης, το πώς ακόμα δεν έχει γίνει κανένα σοβαρό ατύχημα (μακάρι να μην γίνει ποτέ)είναι θέμα τύχης. Έχει δωθεί προτεραιότητα στους ποδηλάτες σε κεντρικούς δρόμους όταν θα έπρεπε τα σήματα να ισχύουν το ίδιο και για ποδηλάτες και για αυτοκίνητα. Υπάρχουν κλειστές γωνίες χωρις ορατότητα ιδιαίτερα επικίνδυνες(π.χ.Μακεδονίας και 25ης Μαρτίου).
Και τέλος μας προξενεί ιδιαίτερη απορία πως ξαφνικά στον ίδιο φαρδύ δρόμο σταματάει ξαφνικά ο ποδηλατόδρομος (π.χ 25ης Μαρτίου, 28ης Οκτωβρίου)! Δεν φτάσαν τα λεφτά ή μήπως δεν θέλουμε να ενοχλήσουμε συγκεκριμένους κατοίκους?
Ένα έργο πανάκριβο, χωρίς σωστό σχεδιασμό και που χρησιμοποιείται το πολύ από το 1% των κατοίκων!
Αναγνώστης
Οι περισσότεροι κάτοικοι,ιδιαιτέρως αυτοί που κατοικούν σε σπίτια δίπλα στους ποδηλατοδρόμους, είναι έντονα δυσαρεστημένοι με την κατάσταση που επικρατεί τους τελευταίους μήνες. Ξοδεύτηκαν πάρα πολλά λεφτά χωρίς λόγο.
Στην πλούσια Ελβετία, οι ποδηλατόδρομοι διακρίνονται από τον υπόλοιπο δρόμο με μια κόκκινη λωρίδα και μια σειρά από ανακλαστικά. Στον πάμπλουτο δήμο βριλησσίων, ο ποδηλατόδρομος είναι φτιαγμένος με τσιμέντο, άσφαλτο, βÎ! �φή, 3 σειρές από ανακλαστικά, ζαρντινιέρες, κολωνάκια και φυσικά έτοιμα 3μετρα δένδρα!!!!
Έπίσης, το πώς ακόμα δεν έχει γίνει κανένα σοβαρό ατύχημα (μακάρι να μην γίνει ποτέ)είναι θέμα τύχης. Έχει δωθεί προτεραιότητα στους ποδηλάτες σε κεντρικούς δρόμους όταν θα έπρεπε τα σήματα να ισχύουν το ίδιο και για ποδηλάτες και για αυτοκίνητα. Υπάρχουν κλειστές γωνίες χωρις ορατότητα ιδιαίτερα επικίνδυνες(π.χ.Μακεδονίας και 25ης Μαρτίου).
Και τέλος μας προξενεί ιδιαίτερη απορία πως ξαφνικά στον ίδιο φαρδύ δρόμο σταματάει ξαφνικά ο ποδηλατόδρομος (π.χ 25ης Μαρτίου, 28ης Οκτωβρίου)! Δεν φτάσαν τα λεφτά ή μήπως δεν θέλουμε να ενοχλήσουμε συγκεκριμένους κατοίκους?
Ένα έργο πανάκριβο, χωρίς σωστό σχεδιασμό και που χρησιμοποιείται το πολύ από το 1% των κατοίκων!
Αναγνώστης
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Τι ψήφισαν οι Βριλησσιώτες
Εγγεγραμμένοι 22.775 Έγκυρα 12.151 Άκυρα 134 Συμμετοχή 12.386 Λευκά 101 ...
-
Σε λίγους είναι γνωστή η φυσιογνωμία του John Nash Jr. Στους λίγους έγινε γνωστή από την αντίστοιχη κινηματογραφική τανία που παρουσίασε σ...
-
Με την αποδοχή της βοήθειας, η εθνική κυριαρχία των Ελλήνων θα περιοριστεί υποστηρίζει ο Ζ.Κ. Γιούνκερ, προαναγγέλλοντας την αποστολή ξένων...
-
Οι επόμενες δημοτικές και περιφρειακές εκλογές θα γίνουν μαζί με τις Ευρωεκλογές το 2014. Όπως ορίζει ο ''Καλλικράτης'' οι ...
-
ΤΙ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ 1.Θα καταργούσαν το Μνημόνιο με ένα νόμο και ένα άρθρο Υπέγραψαν το τρίτο μνημόνιο, οι όροι του οποίου έγιναν α...
-
Πολύ σύντομα, μέσα στον επόμενο μήνα, ανοίγει και το θέμα του νέου εκλογικού νόμου. Η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να τελειώσει το ζήτημα αυ...
-
51) ΑΘΗΝΩΝ ΑΘΗΝΑΙΩΝ Α1 ΒΑΦΕΙΟΧΩΡΙΟΥ 8 ΛΕΣΧΗ ΦΙΛΙΑΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ Α1 ΚΗΦΙΣΙΑΣ 43 ...
-
Επιστήμη και επιστήμονες Einstein και Szilárd H επιστήμη, ως αέναος αγώνας του ανθρώπου για την κατάκτηση της γνώσης, με την...