ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ
Έγκυρες πληροφορίες της ιστοσελίδας αναφέρουν ότι διενεργήθηκε δημοσκόπηση στο δήμο Βριλησσίων για λογαριασμό υποψηφίου δημάρχου. Το όνομα του υποψηφίου δημάρχου το έχουμε, δεν έχουμε ομως την εταιρεία που διενήργησε την δημοσκόπηση. Μας δόθηκαν και τα αποτελέσματα, τα οποία έχουν ως εξής:
ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ : 15,2%
ΤΣΟΥΤΣΙΑΣ : 11,8%
ΜΑΝΙΑΤΟΓΙΑΝΝΗΣ : 12,4%
ΖΗΣΗΣ : 15,3%
ΧΡΗΣΤΑΚΗΣ : 10,2%
ΒΗΤΟΣ : 6,2%
ΑΠΟΧΗ-ΑΡΝΗΣΗ : 18,2%
ΔΞ/ΔΑ : 10,7%
Η δημοσκόπηση έγινε τηλεφωνικά σε δείγμα 657 ατόμων με τυπική γεωγραφική κατανομή.
Θα επιχειρήσουμε να μάθουμε και την εταιρεία που έκανε τη δημοσκόπηση. Το όνομα του υποψηφίου δεν το ανακοινώνουμε για ευνόητους λόγους.
Η δημοσκόπηση έγινε στο διάστημα 10/9/2010 έως 13/9/2010.
Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010
Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010
200 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Με σχεδόν 200.000 ευρώ (160.000 στο πλαίσιο της τακτικής επιχορήγησης και 40.000 για τις λειτουργικές δαπάνες των σχολείων) ενισχύει του δήμους και τις κοινότητες το υπουργείο Εσωτερικών.
Συγκεκριμένα, με απόφαση του υφυπουργού Εσωτερικών Γιώργου Ντόλιου κατανέμονται από το λογαριασμό του υπουργείου, που τηρείται στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, με τον τίτλο "Κεντρικοί Αυτοτελείς Πόροι των Δήμων και Κοινοτήτων", ποσό 159.606.985 ευρώ, το οποίο αποδίδεται ως τακτική επιχορήγηση σε όλους τους Δήμους και τις Κοινότητες της χώρας.
Στην απόφαση επισημαίνεται ότι στο ανωτέρω ποσό συμπεριλαμβάνονται οι δαπάνες μισθοδοσίας του προσωπικού των παιδικών και βρεφονηπιακών σταθμών και των χώρων άθλησης που μεταφέρθηκαν σε δήμους και κοινότητες, καθώς επίσης και οι δαπάνες μισθοδοσίας των κατατασσόμενων σε θέσεις ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου σχολικών φυλάκων και εργαζόμενων σε προγράμματα «Βοήθεια στο Σπίτι», Κοινωνική Μέριμνα και για ΑμεΑ.
Επίσης, με άλλη απόφαση του υφυπουργού Εσωτερικών Γιώργου Ντόλιου, το υπουργείο προχωρά στην εκταμίευση 40.000.000 ευρώ προς τους ΟΤΑ, για τις λειτουργικές δαπάνες των σχολείων του έτους 2010.
Όπως αναφέρεται στην απόφαση, το συνολικό ποσό διατίθεται από τους Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους (Κ.Α.Π) και προορίζεται στους Δήμους και τις Κοινότητες αποκλειστικά και μόνο για την κάλυψη των λειτουργικών δαπανών του τρέχοντος έτους, των πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχολείων τους, συμπεριλαμβανομένων των μειονοτικών των Νομών Έβρου, Ξάνθης και Ροδόπης και κατά προτεραιότητα προς κάλυψη δαπανών θέρμανσης των σχολικών μονάδων του
Συγκεκριμένα, με απόφαση του υφυπουργού Εσωτερικών Γιώργου Ντόλιου κατανέμονται από το λογαριασμό του υπουργείου, που τηρείται στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, με τον τίτλο "Κεντρικοί Αυτοτελείς Πόροι των Δήμων και Κοινοτήτων", ποσό 159.606.985 ευρώ, το οποίο αποδίδεται ως τακτική επιχορήγηση σε όλους τους Δήμους και τις Κοινότητες της χώρας.
Στην απόφαση επισημαίνεται ότι στο ανωτέρω ποσό συμπεριλαμβάνονται οι δαπάνες μισθοδοσίας του προσωπικού των παιδικών και βρεφονηπιακών σταθμών και των χώρων άθλησης που μεταφέρθηκαν σε δήμους και κοινότητες, καθώς επίσης και οι δαπάνες μισθοδοσίας των κατατασσόμενων σε θέσεις ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου σχολικών φυλάκων και εργαζόμενων σε προγράμματα «Βοήθεια στο Σπίτι», Κοινωνική Μέριμνα και για ΑμεΑ.
Επίσης, με άλλη απόφαση του υφυπουργού Εσωτερικών Γιώργου Ντόλιου, το υπουργείο προχωρά στην εκταμίευση 40.000.000 ευρώ προς τους ΟΤΑ, για τις λειτουργικές δαπάνες των σχολείων του έτους 2010.
Όπως αναφέρεται στην απόφαση, το συνολικό ποσό διατίθεται από τους Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους (Κ.Α.Π) και προορίζεται στους Δήμους και τις Κοινότητες αποκλειστικά και μόνο για την κάλυψη των λειτουργικών δαπανών του τρέχοντος έτους, των πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχολείων τους, συμπεριλαμβανομένων των μειονοτικών των Νομών Έβρου, Ξάνθης και Ροδόπης και κατά προτεραιότητα προς κάλυψη δαπανών θέρμανσης των σχολικών μονάδων του
Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010
ΚΑΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ. ΟΥΤΕ ΝΟΜΙΜΟ ΟΥΤΕ ΗΘΙΚΟ!!
Δευτέρα βράδυ 20 Σεπτεμβρίου 2010 το δημοτικό συμβούλιο είχε συνεδρίαση. Ένα απο τα πολλά και ενδιαφέροντα θέματα που είχε για συζήτηση ήταν και η επιστολή παρέμβαση του κ. Ζήση, υποψηφίου Δημάρχου Βριλησσίων.
Στην επιστολή του ο κ. Ζήσης, ανέφερε τα εξής:
ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
κ.κ. ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΚΩΣΤΑ, ΔΗΜΑΡΧΟ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ
ΛΩΛΑ ΣΤΑΜΑΤΗ
ΤΣΟΥΤΣΙΑ ΓΙΑΝΝΗ
ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗ ΦΑΝΗ ΩΣ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ
ΣΥΝΔΥΑΣΜΩΝ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ
ΣΥΝΔΥΑΣΜΩΝ
Κύριοι
Οι δημότες, γνωρίζετε ασφαλώς, παρέλαβαν τα έντυπα των λογαριασμών της ύδρευσης και μαζί με αυτούς παρέλαβαν διαφημιστικό υλικό με προεκλογικό περιεχόμενο υπέρ του δημάρχου.
Θα ήθελα να σας υποβάλλω την ερώτηση αν ελήφθη ανάλογη απόφαση στο δημοτικό συμβούλιο και αν εσείς συμφωνείτε με την ενέργεια αυτή.
Παρακαλώ να απαντήσετε στο ερώτημα, επίσημα, στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο tavrilissiatonpoliton@netone.gr ή με επιστολή σας και στα πλαίσια των κανόνων δεοντολογίας για τις ερχόμενες εκλογές της Τ.Α.
Με σεβασμό και εκτίμηση
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΖΗΣΗΣ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ
Ο Πρόεδρος του Δημ. Συμβουλίου ανέφερε την επιστολή χωρίς να προχωρήσει στην αναζήτηση μελών που να επιθυμούν να τοποθετηθούν επι του ζητήματος. Ο κ. Δήμαρχος ζητώντας τον λόγο ανέφερε τα εξής:
''Είθισται στο τέλος της τετραετίας η δημοτική αρχή να αποστέλλει επιστολή στους δημότες γνωστοποιώντας τους το έργο της τετραετίας. Με λακωνικό τρόπο, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, αναφέρεται το έργο της δημοτικής αρχής και τόνισε ότι δεν υπήρξε καμμιά επιβάρυνση στο δήμο αφού ο φάκελος δεν ήταν τόσο βαρύς για να έχει κόστος ταχυδρομικών τελών. Το θέμα έκλεισε εκεί΄΄.
Ζητώντας τον λόγο ο κ. Μανιατογιάννης, ο οποίος να σημειώσουμε ότι έκανε την πρώτη του εμφάνιση ως χρισματούχος της παράταξης με το ΠΑΣΟΚ, είπε τα εξής:
΄΄Ναι, κ. δήμαρχε, είθισται να αποστέλλονται τα ενημερωτικά αλλά να μην αναφέρονται έργα που δεν έγιναν απο τον δήμο΄΄.
Τον λόγο ζήτησε ο κ. Τσούτσιας παρά τις αντιρρήσεις του κ. Προέδρου, ο οποίος επέμενε οτι δεν υφίσταται ζήτημα να συνεχιστεί η συζήτηση.
Ο κ. Τσούτσιας είπε:
Έίθισται να γίνεται αυτό αλλά δεν πρέπει να γίνεται΄΄.
Το θέμα έκλεισε οριστικά υπό την πίεση του κ. Προέδρου.
Όμως το θέμα όχι μόνο δεν έκλεισε αλλά τώρα ανοίγει. Ας δούμε γιατί.
Ο κ. Δήμαρχος βρήκε μια θέση που δεν αντιστοιχεί στην κουλτούρα του και στην παιδεία του. Μπορεί να είθισται αλλά δεν είναι πάντα εφαρμόσιμα αυτά που ΄΄είθισται΄΄. Μας θυμίζει το ΄΄νόμιμο είναι και ηθικό΄΄. Αν ταυτίζεται με την άποψη αυτή σταματούμε εδώ. Αν, όμως, όχι, έπρεπε να δώσει το παράδειγμα προς μίμηση και να αλλάξει ένα ΄΄είθισται΄΄ και που δεν είναι το μόνο που πρέπει να αλλάξει. Δεν είναι απλά μια δεοντολογία που πρέπει να ακολουθήσει αλλά το απαιτεί η σωφροσύνη και η αξιοπρέπεια.
Το γεγονός αυτό θα πρέπει να αποτελέσει το τέλος μιας κακής αντίληψης της διαχείρισης της εξουσίας, που έστω και την τελευταία στιγμή πριν τις εκλογές οφείλει να αλλάξει και να μην ξανασυμβεί.
Τα στοιχεία όμως που υπάρχουν τον διαψεύδουν κατηγορηματικά. Εμείς έχοντας καλή πληροφόρηση φέρνουμε στην δημοσιότητα άλλο έντυπο που δείχνει ότι ο κ. Δήμαρχος συστηματικά ακολουθεί μέθοδο ίδια με αυτή του παρελθόντος και οι όποιες θέσεις στο δημοτικό συμβούλιο απλά εκφράζονται για να ικανοποιήσει προς στιγμή το ΄΄κοινό΄΄.
Ο κ. Δήμαρχος πρόκειται να κυκλοφορήσει έντυπο για τις εκλογές όπου με τον τίτλο του δήμου αναλύει τα ΄΄εργα΄΄ της τετραετίας. Το έντυπο αυτό, του οποίου το πρωτοσέλιδιο δημοσιεύουμε εδώ σήμερα αποτελείται απο 16 σελίδες με την φωτογραφία του και ασφαλώς πλούσιο υλικό απο φωτογραφίες. Το έντυπο είναι καθαρά προεκλογικό και μάλιστα πολυτελούς μορφής.
Το ερώτημα. Είναι κατ' αρχήν αλήθεια αυτό; Δεύτερον με την ετικέττα του δήμου διασφαλίζεται το κόστος απο τον προϋπολογισμό του δήμου; Τρίτον, αν όχι γιατί δεν χρησιμοποιεί τα λογότυπα του συνδυασμού του ώστε αν η δαπάνη μεταβεί στον πάρεδρο να κοπεί ως μη δραστηριότητα του δήμου;
Δεν το έκανε, όμως. Το έντυπο, που πρόκειται να κυκλοφορήσει αν δεν κυκλοφόρησε ως σήμερα είναι ένα απο τα βασικά εργαλεία προβολής του δημάρχου για τις ερχόμενες εκλογές.
Το ζήτημα, λοιπόν, για μας είναι και ηθικό και νόμιμο.
Στην επιστολή του ο κ. Ζήσης, ανέφερε τα εξής:
ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
κ.κ. ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΚΩΣΤΑ, ΔΗΜΑΡΧΟ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ
ΛΩΛΑ ΣΤΑΜΑΤΗ
ΤΣΟΥΤΣΙΑ ΓΙΑΝΝΗ
ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗ ΦΑΝΗ ΩΣ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ
ΣΥΝΔΥΑΣΜΩΝ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ
ΣΥΝΔΥΑΣΜΩΝ
Κύριοι
Οι δημότες, γνωρίζετε ασφαλώς, παρέλαβαν τα έντυπα των λογαριασμών της ύδρευσης και μαζί με αυτούς παρέλαβαν διαφημιστικό υλικό με προεκλογικό περιεχόμενο υπέρ του δημάρχου.
Θα ήθελα να σας υποβάλλω την ερώτηση αν ελήφθη ανάλογη απόφαση στο δημοτικό συμβούλιο και αν εσείς συμφωνείτε με την ενέργεια αυτή.
Παρακαλώ να απαντήσετε στο ερώτημα, επίσημα, στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο tavrilissiatonpoliton@netone.gr ή με επιστολή σας και στα πλαίσια των κανόνων δεοντολογίας για τις ερχόμενες εκλογές της Τ.Α.
Με σεβασμό και εκτίμηση
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΖΗΣΗΣ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ
Ο Πρόεδρος του Δημ. Συμβουλίου ανέφερε την επιστολή χωρίς να προχωρήσει στην αναζήτηση μελών που να επιθυμούν να τοποθετηθούν επι του ζητήματος. Ο κ. Δήμαρχος ζητώντας τον λόγο ανέφερε τα εξής:
''Είθισται στο τέλος της τετραετίας η δημοτική αρχή να αποστέλλει επιστολή στους δημότες γνωστοποιώντας τους το έργο της τετραετίας. Με λακωνικό τρόπο, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, αναφέρεται το έργο της δημοτικής αρχής και τόνισε ότι δεν υπήρξε καμμιά επιβάρυνση στο δήμο αφού ο φάκελος δεν ήταν τόσο βαρύς για να έχει κόστος ταχυδρομικών τελών. Το θέμα έκλεισε εκεί΄΄.
Ζητώντας τον λόγο ο κ. Μανιατογιάννης, ο οποίος να σημειώσουμε ότι έκανε την πρώτη του εμφάνιση ως χρισματούχος της παράταξης με το ΠΑΣΟΚ, είπε τα εξής:
΄΄Ναι, κ. δήμαρχε, είθισται να αποστέλλονται τα ενημερωτικά αλλά να μην αναφέρονται έργα που δεν έγιναν απο τον δήμο΄΄.
Τον λόγο ζήτησε ο κ. Τσούτσιας παρά τις αντιρρήσεις του κ. Προέδρου, ο οποίος επέμενε οτι δεν υφίσταται ζήτημα να συνεχιστεί η συζήτηση.
Ο κ. Τσούτσιας είπε:
Έίθισται να γίνεται αυτό αλλά δεν πρέπει να γίνεται΄΄.
Το θέμα έκλεισε οριστικά υπό την πίεση του κ. Προέδρου.
Όμως το θέμα όχι μόνο δεν έκλεισε αλλά τώρα ανοίγει. Ας δούμε γιατί.
Ο κ. Δήμαρχος βρήκε μια θέση που δεν αντιστοιχεί στην κουλτούρα του και στην παιδεία του. Μπορεί να είθισται αλλά δεν είναι πάντα εφαρμόσιμα αυτά που ΄΄είθισται΄΄. Μας θυμίζει το ΄΄νόμιμο είναι και ηθικό΄΄. Αν ταυτίζεται με την άποψη αυτή σταματούμε εδώ. Αν, όμως, όχι, έπρεπε να δώσει το παράδειγμα προς μίμηση και να αλλάξει ένα ΄΄είθισται΄΄ και που δεν είναι το μόνο που πρέπει να αλλάξει. Δεν είναι απλά μια δεοντολογία που πρέπει να ακολουθήσει αλλά το απαιτεί η σωφροσύνη και η αξιοπρέπεια.
Το γεγονός αυτό θα πρέπει να αποτελέσει το τέλος μιας κακής αντίληψης της διαχείρισης της εξουσίας, που έστω και την τελευταία στιγμή πριν τις εκλογές οφείλει να αλλάξει και να μην ξανασυμβεί.
Τα στοιχεία όμως που υπάρχουν τον διαψεύδουν κατηγορηματικά. Εμείς έχοντας καλή πληροφόρηση φέρνουμε στην δημοσιότητα άλλο έντυπο που δείχνει ότι ο κ. Δήμαρχος συστηματικά ακολουθεί μέθοδο ίδια με αυτή του παρελθόντος και οι όποιες θέσεις στο δημοτικό συμβούλιο απλά εκφράζονται για να ικανοποιήσει προς στιγμή το ΄΄κοινό΄΄.
Ο κ. Δήμαρχος πρόκειται να κυκλοφορήσει έντυπο για τις εκλογές όπου με τον τίτλο του δήμου αναλύει τα ΄΄εργα΄΄ της τετραετίας. Το έντυπο αυτό, του οποίου το πρωτοσέλιδιο δημοσιεύουμε εδώ σήμερα αποτελείται απο 16 σελίδες με την φωτογραφία του και ασφαλώς πλούσιο υλικό απο φωτογραφίες. Το έντυπο είναι καθαρά προεκλογικό και μάλιστα πολυτελούς μορφής.
Το ερώτημα. Είναι κατ' αρχήν αλήθεια αυτό; Δεύτερον με την ετικέττα του δήμου διασφαλίζεται το κόστος απο τον προϋπολογισμό του δήμου; Τρίτον, αν όχι γιατί δεν χρησιμοποιεί τα λογότυπα του συνδυασμού του ώστε αν η δαπάνη μεταβεί στον πάρεδρο να κοπεί ως μη δραστηριότητα του δήμου;
Δεν το έκανε, όμως. Το έντυπο, που πρόκειται να κυκλοφορήσει αν δεν κυκλοφόρησε ως σήμερα είναι ένα απο τα βασικά εργαλεία προβολής του δημάρχου για τις ερχόμενες εκλογές.
Το ζήτημα, λοιπόν, για μας είναι και ηθικό και νόμιμο.
Σε ό,τι αφορά τον κ. πρόεδρο του δημοτικού συμβαουλίου θα λέγαμε να κρατήσει τις διαδικασίες με αντικειμενικό τρόπο και να προστατέψει τα συμφέροντα του δημότη όσο κι αν φαίνεται ότι η διαδικασία αυτή δεν επηρεάζει τα συμφέροντα του δημότη. Την αντικειμενικότητα της λειτουργίας την νοιώσαμε απο παλιά και γνωρίζουμε απο διαδικασίες.
Τώρα σε ό,τι αφορά τον κ. Μανιατογιάννη.
Ασφαλώς ο κ. Μανιατογιάννης για να περιοριστεί σε ΄΄συστάσεις΄΄ προς τον κ. δήμαρχο του τύπου ΄΄να μην αναφέρετε ανακρίβειες΄΄ αποδέχεται τη διαδικασία που ακολουθεί ο κ. δήμαρχος κι επομένως στην υπόθεση εργασίας αν γίνει δήμαρχος κάποτε θα ακολουθήσει την ίδια τακτική. Το νεαρόν της ηλικίας ίσως να είναι στοιχείο συγχωρήσεως για μας τους έχοντες άλλη άποψη για την αυτοδιοίκηση.
Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010
37 ΝΕΑ ΧΡΙΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ
ΔΗΜΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ
ΑΓΡΑΦΩΝ - ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Θόδωρος Μπαμπαλής
ΑΛΟΝΝΗΣΟΥ - ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Πέτρος Βαφίνης
ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ - ΑΤΤΙΚΗΣ Ηλίας Γιαννακάκος
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ - ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Μιχάλης Βλαχόπουλος
ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ - ΑΤΤΙΚΗΣ Ξενοφών Μανιατογιάννης
ΓΛΥΦΑΔΑΣ - ΑΤΤΙΚΗΣ Κώστας Κόκορης
ΔΑΦΝΗΣ-ΥΜΗΤΤΟΥ - ΑΤΤΙΚΗΣ Μανώλης Σταυρακάκης
ΔΕΛΦΩΝ - ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Απόστολος Καραχάλιος
ΔΙΡΦΥΩΝ-ΜΕΣΣΑΠΙΩΝ - ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Γιάννης Μπουροδήμος
ΔΡΑΜΑΣ - ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ- ΘΡΑΚΗΣ Κυριάκος Χαρακίδης
ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ - ΑΤΤΙΚΗΣ Βασίλης Τόλης
ΖΙΤΣΑΣ - ΗΠΕΙΡΟΥ Δημήτρης Ρογκότης
ΗΛΙΔΑΣ - ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Γιάννης Λυμπέρης
ΙΚΑΡΙΑΣ - ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Χρήστος Σταυρινάδης
ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ - ΑΤΤΙΚΗΣ Αντώνης Καμπάκης
ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ - ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Θεοδόσης Μπακογλίδης
ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ Θόδωρος Μπρεδήμας
ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ - ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Νίκος Μηλιώτης
ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ-ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ - ΑΤΤΙΚΗΣ Αλέξανδρος Χρυσός
ΚΕΡΚΥΡΑΣ - ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ Χρύσανθος Σαρλής
ΚΩ - ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Γιώργος Κυρίτσης
ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ - ΑΤΤΙΚΗΣ Δημήτρης Λουκάς
ΛΕΡΟΥ - ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Μιχάλης Κόλιας
ΛΕΣΒΟΥ - ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Παντελής Πατερέλης
ΜΑΝΤΟΥΔΙΟΥ-ΛΙΜΝΗΣ-ΑΓΙΑΣ ΑΝΝΑΣ - ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Πρόδρομος Ενωτιάδης
ΜΕΣΣΗΝΗΣ - ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ Νίκος Τζώρτζης
ΝΑΥΠΑΚΤΙΑΣ - ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Γιάννης Νταουσάνης
ΝΙΚΑΙΑΣ - ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΡΕΝΤΗ - ΑΤΤΙΚΗΣ Γιώργος Ιωακειμίδης
ΠΑΛΑΜΑ - ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Κώστας Παπακυρίτσης
ΠΑΠΑΓΟΥ- ΧΟΛΑΡΓΟΥ - ΑΤΤΙΚΗΣ Πάνος Δεμερτζής
ΠΑΡΓΑΣ - ΗΠΕΙΡΟΥ Θανάσης Λιόλιος
ΠΕΝΤΕΛΗΣ - ΑΤΤΙΚΗΣ Δημοσθένης Παπακωνσταντίνου
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ - ΑΤΤΙΚΗΣ Κώστας Λαλένης
ΣΕΡΡΩΝ - ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Στέφανος Φωτιάδης
ΣΤΥΛΙΔΑΣ - ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Νίκος Παπαδής
ΤΡΙΠΟΛΗΣ - ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ Νίκος Δελφάκης
ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ - ΑΤΤΙΚΗΣ Ευστάθιος Ανδριόπουλος
ΧΑΛΚΗΔΟΝΟΣ - ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Μαυρουδής Μηντσιούδης
ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ - ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Χρήστος Παγώνης
ΑΓΡΑΦΩΝ - ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Θόδωρος Μπαμπαλής
ΑΛΟΝΝΗΣΟΥ - ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Πέτρος Βαφίνης
ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ - ΑΤΤΙΚΗΣ Ηλίας Γιαννακάκος
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ - ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Μιχάλης Βλαχόπουλος
ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ - ΑΤΤΙΚΗΣ Ξενοφών Μανιατογιάννης
ΓΛΥΦΑΔΑΣ - ΑΤΤΙΚΗΣ Κώστας Κόκορης
ΔΑΦΝΗΣ-ΥΜΗΤΤΟΥ - ΑΤΤΙΚΗΣ Μανώλης Σταυρακάκης
ΔΕΛΦΩΝ - ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Απόστολος Καραχάλιος
ΔΙΡΦΥΩΝ-ΜΕΣΣΑΠΙΩΝ - ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Γιάννης Μπουροδήμος
ΔΡΑΜΑΣ - ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ- ΘΡΑΚΗΣ Κυριάκος Χαρακίδης
ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ - ΑΤΤΙΚΗΣ Βασίλης Τόλης
ΖΙΤΣΑΣ - ΗΠΕΙΡΟΥ Δημήτρης Ρογκότης
ΗΛΙΔΑΣ - ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Γιάννης Λυμπέρης
ΙΚΑΡΙΑΣ - ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Χρήστος Σταυρινάδης
ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ - ΑΤΤΙΚΗΣ Αντώνης Καμπάκης
ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ - ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Θεοδόσης Μπακογλίδης
ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ Θόδωρος Μπρεδήμας
ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ - ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Νίκος Μηλιώτης
ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ-ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ - ΑΤΤΙΚΗΣ Αλέξανδρος Χρυσός
ΚΕΡΚΥΡΑΣ - ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ Χρύσανθος Σαρλής
ΚΩ - ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Γιώργος Κυρίτσης
ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ - ΑΤΤΙΚΗΣ Δημήτρης Λουκάς
ΛΕΡΟΥ - ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Μιχάλης Κόλιας
ΛΕΣΒΟΥ - ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Παντελής Πατερέλης
ΜΑΝΤΟΥΔΙΟΥ-ΛΙΜΝΗΣ-ΑΓΙΑΣ ΑΝΝΑΣ - ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Πρόδρομος Ενωτιάδης
ΜΕΣΣΗΝΗΣ - ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ Νίκος Τζώρτζης
ΝΑΥΠΑΚΤΙΑΣ - ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Γιάννης Νταουσάνης
ΝΙΚΑΙΑΣ - ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΡΕΝΤΗ - ΑΤΤΙΚΗΣ Γιώργος Ιωακειμίδης
ΠΑΛΑΜΑ - ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Κώστας Παπακυρίτσης
ΠΑΠΑΓΟΥ- ΧΟΛΑΡΓΟΥ - ΑΤΤΙΚΗΣ Πάνος Δεμερτζής
ΠΑΡΓΑΣ - ΗΠΕΙΡΟΥ Θανάσης Λιόλιος
ΠΕΝΤΕΛΗΣ - ΑΤΤΙΚΗΣ Δημοσθένης Παπακωνσταντίνου
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ - ΑΤΤΙΚΗΣ Κώστας Λαλένης
ΣΕΡΡΩΝ - ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Στέφανος Φωτιάδης
ΣΤΥΛΙΔΑΣ - ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Νίκος Παπαδής
ΤΡΙΠΟΛΗΣ - ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ Νίκος Δελφάκης
ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ - ΑΤΤΙΚΗΣ Ευστάθιος Ανδριόπουλος
ΧΑΛΚΗΔΟΝΟΣ - ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Μαυρουδής Μηντσιούδης
ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ - ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Χρήστος Παγώνης
ΕΠΙΣΗΜΑ Ο κ. ΜΑΝΙΑΤΟΓΙΑΝΝΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ
Μόλις πριν λίγο ανακοινώθηκε απο το γραφείο τύπου του ΠΑΣΟΚ η στήριξη του κόμματος στον υποψήφιο κ. Μανιατογιάννη.
Έτσι ολοκληρώνεται η διαδικασία που είχε ορίσει το ΠΑΣΟΚ για την επιλογή υποψηφίου δημάρχου στο δήμου Βριλησσίων.
Έτσι ολοκληρώνεται η διαδικασία που είχε ορίσει το ΠΑΣΟΚ για την επιλογή υποψηφίου δημάρχου στο δήμου Βριλησσίων.
ΔΕΝ ΦΤΑΣΑΜΕ ΑΚΟΜΗ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ....
Τώρα μπαίνουμε στη ΄΄ζεστή΄΄ προεκλογική περίοδο. Και φάνηκε με το χρίσμα του ΠΑΣΟΚ. Την ίδια ημέρα που ακούστηκε και επιβεβαιώθηκε το χρίσμα στον κ. Μανιατογιάννη (δεν έχει αναγγλεθεί επίσημα αλλά και οι δύο διεκδηκητές το αποδέχθηκαν) άρχισαν οι ΄΄συσπειρώσεις΄΄ και οι ΄΄αποσυσπειρώσεις΄΄.
Όλοι οι συνδυασμοί και οι υποψήφιοι βρίσκονται στους δρόμους. Η πλατεία γεμάτη, περισσότεροι οι υποψήφιοι απο τους δημότες. Τα χέρια ΄΄χορεύουν΄΄. Τα φιλιά απλόχερα. Οι αγκαλιές εύκολες. Πολύ η αγάπη. Πού ήταν κρυμένη δεν μπόρεσα να βρω.
Μα δεν φτάνει αυτό!! Επικεφαλής συνδυασμού βρισκόμενος σε πλήρη απόγνωση και πανικό βρίσκει το θάρρος να ΄΄πιάνει΄΄ υποψήφιους άλλου συνδυασμού και να προσπαθεί εναγωνίως να τον επαναφέρει στην ΄΄τάξη΄΄. Το κάκου, όμως. Η ροή προχωρεί χωρίς να ακούγεται.
Μαθαίνουμε ότι οι δύο συνδυασμοί που κατέχουν τα χρίσματα θα προκαλέσουν μεγάλη καμπάνια. Αφίσσες, πανώ, έντυπα και όλα τα είδη χαρτιού!!
Ας μάθουν, όμως, ότι υπάρχει και μια εγκύκλιος που απαγορεύει. Και είμαστε κι εμείς εδώ, οι οικολόγοι ας πούμε, που δεν θέλουμε την ρύπανση και που δώσαμε αγώνες για να το πετύχουμε.
Να προσέξουν, λοιπόν, οι υποψήφιοι. Ναι, να τους ακούσωμε, ναι, να τους ανεχθούμε αλλά μην ξεχνούν οτι υπάρχει και όριο!!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Όλοι οι συνδυασμοί και οι υποψήφιοι βρίσκονται στους δρόμους. Η πλατεία γεμάτη, περισσότεροι οι υποψήφιοι απο τους δημότες. Τα χέρια ΄΄χορεύουν΄΄. Τα φιλιά απλόχερα. Οι αγκαλιές εύκολες. Πολύ η αγάπη. Πού ήταν κρυμένη δεν μπόρεσα να βρω.
Μα δεν φτάνει αυτό!! Επικεφαλής συνδυασμού βρισκόμενος σε πλήρη απόγνωση και πανικό βρίσκει το θάρρος να ΄΄πιάνει΄΄ υποψήφιους άλλου συνδυασμού και να προσπαθεί εναγωνίως να τον επαναφέρει στην ΄΄τάξη΄΄. Το κάκου, όμως. Η ροή προχωρεί χωρίς να ακούγεται.
Μαθαίνουμε ότι οι δύο συνδυασμοί που κατέχουν τα χρίσματα θα προκαλέσουν μεγάλη καμπάνια. Αφίσσες, πανώ, έντυπα και όλα τα είδη χαρτιού!!
Ας μάθουν, όμως, ότι υπάρχει και μια εγκύκλιος που απαγορεύει. Και είμαστε κι εμείς εδώ, οι οικολόγοι ας πούμε, που δεν θέλουμε την ρύπανση και που δώσαμε αγώνες για να το πετύχουμε.
Να προσέξουν, λοιπόν, οι υποψήφιοι. Ναι, να τους ακούσωμε, ναι, να τους ανεχθούμε αλλά μην ξεχνούν οτι υπάρχει και όριο!!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
H ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ. ΤΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥΣ
Με απόφαση του υπουργού Εσωτερικών Γιάννη Ραγκούση, καθορίζεται ο τρόπος προβολής και λειτουργίας των δημοτικών συνδυασμών.
Η απόφαση με τίτλο «Καθορισμός τρόπου χρήσης των χώρων που διατίθενται κατά την προεκλογική περίοδο των δημοτικών και περιφερειακών εκλογών στους συνδυασμούς των υποψηφίων, για την προεκλογική προβολή τους και άλλων λεπτομερειών», την οποία υπογράφει ο υπουργός Εσωτερικών Γιάννης Ραγκούσης και τίθεται σε ισχύ από τις 9 Αυγούστου, αναφέρει:
«Α π ο φ α σ ί ζ ο υ μ ε:
Καθορίζουμε τον τρόπο χρήσης των χώρων που διατίθενται από τα δημοτικά και κοινοτικά συμβούλια ή τον οικείο Γενικό Γραμματέα Περιφέρειας στους συνδυασμούς των υποψηφίων για τις δημοτικές και περιφερειακές αρχές για την προβολή τους κατά την προεκλογική περίοδο των δημοτικών και περιφερειακών εκλογών του Νοεμβρίου 2010, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 5 του Ν. 3870/2010 (ΦΕΚ 138 A΄), σε συνδυασμό με αυτές του άρθρου 9 του Ν. 3023/2002, (ΦΕΚ 146 Α΄) καθώς και κάθε αναγκαία λεπτομέρεια, ως ακολούθως:
1. Οι επικεφαλής των συνδυασμών υποψήφιοι δήμαρχοι ή υποψήφιοι περιφερειάρχες ή οι εκπρόσωποι των συνδυασμών τους συνέρχονται σε κοινή σύσκεψη με πρόσκληση του δημάρχου ή του προέδρου της κοινότητας αμέσως με την έναρξη της προεκλογικής περιόδου για την διεξαγωγή των δημοτικών και περιφερειακών εκλογών, με σκοπό την κατανομή των χώρων και τον καθορισμό του τρόπου χρήσης αυτών.
2. Σε περίπτωση που οι εκπρόσωποι των συνδυασμών συμφωνήσουν ομόφωνα, υπογράφεται πρακτικό που είναι υποχρεωτικό για το δημοτικό ή κοινοτικό συμβούλιο, το οποίο συγκαλείται αμέσως, με μοναδικό θέμα τη διάθεση των δημοτικών και κοινοτικών χώρων στους συνδυασμούς των υποψηφίων για την προεκλογική προβολή τους.
3. Αν στη σύσκεψη αυτή, που θα προκαλέσει ο δήμος ή η κοινότητα, δεν παρευρεθούν ή δεν συμφωνήσουν οι εκπρόσωποι των συνδυασμών των υποψηφίων για τις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές, το δημοτικό ή κοινοτικό συμβούλιο υποχρεούται να καθορίσει και διαθέσει από μόνο του τους χώρους αναλογικά και επί ίσοις όροις. Με τον όρο "αναλογικά" νοείται, ότι σε συνδυασμούς με μεγάλη εκλογική δύναμη σύμφωνα με τα αποτελέσματα των τελευταίων δημοτικών και νομαρχιακών εκλογών, θα διατεθούν περισσότεροι χώροι για την προεκλογική τους προβολή, απ΄ ότι σε συνδυασμούς με μικρή εκλογική δύναμη ή πρωτοεμφανιζόμενους. Για τους τελευταίους αυτούς (πρωτοεμφανιζόμενους) συνδυασμούς λαμβάνεται υπόψη και το στοιχείο της τυχόν υποστήριξής τους από πολιτικό κόμμα ή πολιτικά κόμματα και η εκλογική δύναμη αυτών, σύμφωνα με τα αποτελέσματα των τελευταίων βουλευτικών εκλογών. Δεν θεωρείται πρωτοεμφανιζόμενος ο συνδυασμός που εμφανίζεται με διαφορετική ονομασία απ΄ αυτήν των προηγούμενων δημοτικών και νομαρχιακών εκλογών, εφόσον ο επικεφαλής αυτών υποψήφιος είναι το ίδιο πρόσωπο.
Με τη φράση "Επί ίσοις όροις", νοείται ότι όλοι οι συνδυασμοί υποψηφίων δικαιούνται κατά την κατανομή των χώρων σε ίση μεταχείριση ως προς τους χώρους εκείνους οι οποίοι είναι προσφορότεροι λόγω θέσεως για την προεκλογική τους προβολή.
4. Η προβολή των συνδυασμών στους χώρους που διατίθενται γίνεται μέσα σε μόνιμα και σταθερά πλαίσια που έχουν κατασκευάσει οι δήμοι και οι κοινότητες ή σε προσωρινά και κινητά που κατασκευάζονται και τοποθετούνται με δαπάνες των συνδυασμών. Μπορούν όμως να παραχωρηθούν και άλλοι χώροι πρόσφοροι για αφισσοκόλληση, ιδιαίτερα από τους δήμους ή τις κοινότητες που δεν έχουν προβεί στην κατασκευή και διάθεση στους συνδυασμούς των υποψηφίων, μόνιμων πλαισίων.
Μετά τον καθορισμό των χώρων αυτών από τα δημοτικά και κοινοτικά συμβούλια ή τον οικείο Γενικό Γραμματέα Περιφέρειας, απαγορεύεται η επικόλληση εντύπων σε κάθε άλλο χώρο.
5. Επιτρέπεται κατ΄ εξαίρεση, η τοποθέτηση από τους συνδυασμούς, καλαίσθητων περιπτέρων ή άλλων κατασκευών στους χώρους που τους διατίθενται, των οποίων οι διαστάσεις δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερες από 2Χ2Χ2 μέτρα καθώς και τροχόσπιτα που το μήκος τους δεν μπορεί να υπερβαίνει τα τέσσερα (4) μέτρα.
Στην περίπτωση αυτή ισχύουν οι διατάξεις της παρ. 3 αυτής της απόφασης. Στους χώρους αυτούς δεν επιτρέπεται η χρήση μεγαφωνικών συσκευών.
6. Σε περίπτωση που οι δήμοι και οι κοινότητες, έχουν τοποθετήσει μόνιμα πλαίσια σε στύλους των οργανισμών κοινής ωφέλειας και των Ο.Τ.Α., τα πλαίσια αυτά διατίθενται στους συνδυασμούς επίσης αναλογικά και επί ίσοις όροις. Με τον ίδιο τρόπο διατίθενται τα σταθερά πλαίσια της εμπορικής διαφήμισης που έχουν τοποθετηθεί σε κοινόχρηστους χώρους και που την προεκλογική περίοδο διατίθενται στους συνδυασμούς, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 9 του Ν. 3023/2002 (ΦΕΚ 146 Α΄).
7. Απαγορεύεται η ανάρτηση αεροπανώ ή άλλων αντικειμένων πάνω από δρόμους, πλατείες και λοιπούς χώρους. Σε περίπτωση που τοποθετούνται πανώ η αεροπανώ οι δήμοι και οι κοινότητες υποχρεούνται για την άμεση αφαίρεσή τους.
8. Επιτρέπεται η χρήση φωτεινών διαφανειών (σλάιτς) σε ανοικτούς χώρους που καθορίζονται από τα δημοτικά και κοινοτικά συμβούλια, με την προϋπόθεση ότι δεν παρεμποδίζεται η κυκλοφορία πεζών και οχημάτων και δεν δημιουργούνται γενικά οποιασδήποτε μορφής κυκλοφοριακά προβλήματα.
9. Απαγορεύεται η χρήση πλαστικών σημαιών και γενικά προεκλογικού διαφημιστικού υλικού, από πλαστική ύλη, επειδή το υλικό αυτό δεν είναι ανακυκλώσιμο και επιβαρύνει το περιβάλλον. Επίσης απαγορεύεται η χρήση χρωστικών ουσιών, όπως σπρέϊ, χρώματα κ.λ.π.
10. Απαγορεύεται η χρήση διαφημιστικών τρυκ, γιατί η μαζική ρίψη τους συμβάλλει στη ρύπανση των πόλεων και χωριών και καθίσταται έτσι προβληματικός ο καθαρισμός των φρεατίων.
11. Δεν επιτρέπεται η επικόλληση αφισών ή άλλων εντύπων σε πλαίσια καθώς και η χρήση χώρων που έχουν διατεθεί, σύμφωνα με την απόφαση του δημοτικού ή κοινοτικού συμβουλίου σε άλλους συνδυασμούς.
12. Οι συνδυασμοί οφείλουν να φροντίζουν για την ευπρεπή εμφάνιση των χώρων που τους διατέθηκαν με την περισυλλογή των αφισών και τον καθαρισμό των χώρων από τις κολλητικές ουσίες κ.λ.π.
13. Τα περίπτερα ή άλλες κατασκευές, καθώς και τα τροχόσπιτα που τυχόν τοποθετήσουν οι συνδυασμοί, πρέπει να αποσυρθούν με φροντίδα τους, μέσα σε πέντε (5) ημέρες από την ημέρα των εκλογών, εκτός αν η ψηφοφορία επαναληφθεί την επόμενη Κυριακή σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης - Πρόγραμμα Καλλικράτης» (ΦΕΚ 87 Α΄), οπότε αυτά αποσύρονται μέσα σε πέντε (5) επίσης ημέρες μετά την επαναληπτική ψηφοφορία.
Μετά την πάροδο της προθεσμίας αυτής, οι δήμοι και οι κοινότητες υποχρεούνται να τα απομακρύνουν ή να τα καταστρέφουν.
14. Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 1 παρ. 6 του Ν. 3870/2010 (ΦΕΚ 138 A΄) η προεκλογική περίοδος των δημοτικών και περιφερειακών εκλογών του Νοεμβρίου 2010, για την εφαρμογή των διατάξεων του νόμου αυτού και συνεπώς και των διατάξεων της παρούσας απόφασης, αρχίζει από τη δημοσίευση του νόμου αυτού δηλαδή από την 9η Αυγούστου 2010.
Η περίοδος αυτή επεκτείνεται κατά μία εβδομάδα στις περιπτώσεις επανάληψης της ψηφοφορίας την επόμενη των γενικών εκλογών Κυριακή, σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης - Πρόγραμμα Καλλικράτης» (ΦΕΚ 87 Α΄), αλλά μόνο για τους συνδυασμούς των υποψηφίων για τις δημοτικές και περιφερειακές αρχές που παίρνουν μέρος στην επαναληπτική εκλογή.
Η απόφαση με τίτλο «Καθορισμός τρόπου χρήσης των χώρων που διατίθενται κατά την προεκλογική περίοδο των δημοτικών και περιφερειακών εκλογών στους συνδυασμούς των υποψηφίων, για την προεκλογική προβολή τους και άλλων λεπτομερειών», την οποία υπογράφει ο υπουργός Εσωτερικών Γιάννης Ραγκούσης και τίθεται σε ισχύ από τις 9 Αυγούστου, αναφέρει:
«Α π ο φ α σ ί ζ ο υ μ ε:
Καθορίζουμε τον τρόπο χρήσης των χώρων που διατίθενται από τα δημοτικά και κοινοτικά συμβούλια ή τον οικείο Γενικό Γραμματέα Περιφέρειας στους συνδυασμούς των υποψηφίων για τις δημοτικές και περιφερειακές αρχές για την προβολή τους κατά την προεκλογική περίοδο των δημοτικών και περιφερειακών εκλογών του Νοεμβρίου 2010, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 5 του Ν. 3870/2010 (ΦΕΚ 138 A΄), σε συνδυασμό με αυτές του άρθρου 9 του Ν. 3023/2002, (ΦΕΚ 146 Α΄) καθώς και κάθε αναγκαία λεπτομέρεια, ως ακολούθως:
1. Οι επικεφαλής των συνδυασμών υποψήφιοι δήμαρχοι ή υποψήφιοι περιφερειάρχες ή οι εκπρόσωποι των συνδυασμών τους συνέρχονται σε κοινή σύσκεψη με πρόσκληση του δημάρχου ή του προέδρου της κοινότητας αμέσως με την έναρξη της προεκλογικής περιόδου για την διεξαγωγή των δημοτικών και περιφερειακών εκλογών, με σκοπό την κατανομή των χώρων και τον καθορισμό του τρόπου χρήσης αυτών.
2. Σε περίπτωση που οι εκπρόσωποι των συνδυασμών συμφωνήσουν ομόφωνα, υπογράφεται πρακτικό που είναι υποχρεωτικό για το δημοτικό ή κοινοτικό συμβούλιο, το οποίο συγκαλείται αμέσως, με μοναδικό θέμα τη διάθεση των δημοτικών και κοινοτικών χώρων στους συνδυασμούς των υποψηφίων για την προεκλογική προβολή τους.
3. Αν στη σύσκεψη αυτή, που θα προκαλέσει ο δήμος ή η κοινότητα, δεν παρευρεθούν ή δεν συμφωνήσουν οι εκπρόσωποι των συνδυασμών των υποψηφίων για τις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές, το δημοτικό ή κοινοτικό συμβούλιο υποχρεούται να καθορίσει και διαθέσει από μόνο του τους χώρους αναλογικά και επί ίσοις όροις. Με τον όρο "αναλογικά" νοείται, ότι σε συνδυασμούς με μεγάλη εκλογική δύναμη σύμφωνα με τα αποτελέσματα των τελευταίων δημοτικών και νομαρχιακών εκλογών, θα διατεθούν περισσότεροι χώροι για την προεκλογική τους προβολή, απ΄ ότι σε συνδυασμούς με μικρή εκλογική δύναμη ή πρωτοεμφανιζόμενους. Για τους τελευταίους αυτούς (πρωτοεμφανιζόμενους) συνδυασμούς λαμβάνεται υπόψη και το στοιχείο της τυχόν υποστήριξής τους από πολιτικό κόμμα ή πολιτικά κόμματα και η εκλογική δύναμη αυτών, σύμφωνα με τα αποτελέσματα των τελευταίων βουλευτικών εκλογών. Δεν θεωρείται πρωτοεμφανιζόμενος ο συνδυασμός που εμφανίζεται με διαφορετική ονομασία απ΄ αυτήν των προηγούμενων δημοτικών και νομαρχιακών εκλογών, εφόσον ο επικεφαλής αυτών υποψήφιος είναι το ίδιο πρόσωπο.
Με τη φράση "Επί ίσοις όροις", νοείται ότι όλοι οι συνδυασμοί υποψηφίων δικαιούνται κατά την κατανομή των χώρων σε ίση μεταχείριση ως προς τους χώρους εκείνους οι οποίοι είναι προσφορότεροι λόγω θέσεως για την προεκλογική τους προβολή.
4. Η προβολή των συνδυασμών στους χώρους που διατίθενται γίνεται μέσα σε μόνιμα και σταθερά πλαίσια που έχουν κατασκευάσει οι δήμοι και οι κοινότητες ή σε προσωρινά και κινητά που κατασκευάζονται και τοποθετούνται με δαπάνες των συνδυασμών. Μπορούν όμως να παραχωρηθούν και άλλοι χώροι πρόσφοροι για αφισσοκόλληση, ιδιαίτερα από τους δήμους ή τις κοινότητες που δεν έχουν προβεί στην κατασκευή και διάθεση στους συνδυασμούς των υποψηφίων, μόνιμων πλαισίων.
Μετά τον καθορισμό των χώρων αυτών από τα δημοτικά και κοινοτικά συμβούλια ή τον οικείο Γενικό Γραμματέα Περιφέρειας, απαγορεύεται η επικόλληση εντύπων σε κάθε άλλο χώρο.
5. Επιτρέπεται κατ΄ εξαίρεση, η τοποθέτηση από τους συνδυασμούς, καλαίσθητων περιπτέρων ή άλλων κατασκευών στους χώρους που τους διατίθενται, των οποίων οι διαστάσεις δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερες από 2Χ2Χ2 μέτρα καθώς και τροχόσπιτα που το μήκος τους δεν μπορεί να υπερβαίνει τα τέσσερα (4) μέτρα.
Στην περίπτωση αυτή ισχύουν οι διατάξεις της παρ. 3 αυτής της απόφασης. Στους χώρους αυτούς δεν επιτρέπεται η χρήση μεγαφωνικών συσκευών.
6. Σε περίπτωση που οι δήμοι και οι κοινότητες, έχουν τοποθετήσει μόνιμα πλαίσια σε στύλους των οργανισμών κοινής ωφέλειας και των Ο.Τ.Α., τα πλαίσια αυτά διατίθενται στους συνδυασμούς επίσης αναλογικά και επί ίσοις όροις. Με τον ίδιο τρόπο διατίθενται τα σταθερά πλαίσια της εμπορικής διαφήμισης που έχουν τοποθετηθεί σε κοινόχρηστους χώρους και που την προεκλογική περίοδο διατίθενται στους συνδυασμούς, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 9 του Ν. 3023/2002 (ΦΕΚ 146 Α΄).
7. Απαγορεύεται η ανάρτηση αεροπανώ ή άλλων αντικειμένων πάνω από δρόμους, πλατείες και λοιπούς χώρους. Σε περίπτωση που τοποθετούνται πανώ η αεροπανώ οι δήμοι και οι κοινότητες υποχρεούνται για την άμεση αφαίρεσή τους.
8. Επιτρέπεται η χρήση φωτεινών διαφανειών (σλάιτς) σε ανοικτούς χώρους που καθορίζονται από τα δημοτικά και κοινοτικά συμβούλια, με την προϋπόθεση ότι δεν παρεμποδίζεται η κυκλοφορία πεζών και οχημάτων και δεν δημιουργούνται γενικά οποιασδήποτε μορφής κυκλοφοριακά προβλήματα.
9. Απαγορεύεται η χρήση πλαστικών σημαιών και γενικά προεκλογικού διαφημιστικού υλικού, από πλαστική ύλη, επειδή το υλικό αυτό δεν είναι ανακυκλώσιμο και επιβαρύνει το περιβάλλον. Επίσης απαγορεύεται η χρήση χρωστικών ουσιών, όπως σπρέϊ, χρώματα κ.λ.π.
10. Απαγορεύεται η χρήση διαφημιστικών τρυκ, γιατί η μαζική ρίψη τους συμβάλλει στη ρύπανση των πόλεων και χωριών και καθίσταται έτσι προβληματικός ο καθαρισμός των φρεατίων.
11. Δεν επιτρέπεται η επικόλληση αφισών ή άλλων εντύπων σε πλαίσια καθώς και η χρήση χώρων που έχουν διατεθεί, σύμφωνα με την απόφαση του δημοτικού ή κοινοτικού συμβουλίου σε άλλους συνδυασμούς.
12. Οι συνδυασμοί οφείλουν να φροντίζουν για την ευπρεπή εμφάνιση των χώρων που τους διατέθηκαν με την περισυλλογή των αφισών και τον καθαρισμό των χώρων από τις κολλητικές ουσίες κ.λ.π.
13. Τα περίπτερα ή άλλες κατασκευές, καθώς και τα τροχόσπιτα που τυχόν τοποθετήσουν οι συνδυασμοί, πρέπει να αποσυρθούν με φροντίδα τους, μέσα σε πέντε (5) ημέρες από την ημέρα των εκλογών, εκτός αν η ψηφοφορία επαναληφθεί την επόμενη Κυριακή σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης - Πρόγραμμα Καλλικράτης» (ΦΕΚ 87 Α΄), οπότε αυτά αποσύρονται μέσα σε πέντε (5) επίσης ημέρες μετά την επαναληπτική ψηφοφορία.
Μετά την πάροδο της προθεσμίας αυτής, οι δήμοι και οι κοινότητες υποχρεούνται να τα απομακρύνουν ή να τα καταστρέφουν.
14. Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 1 παρ. 6 του Ν. 3870/2010 (ΦΕΚ 138 A΄) η προεκλογική περίοδος των δημοτικών και περιφερειακών εκλογών του Νοεμβρίου 2010, για την εφαρμογή των διατάξεων του νόμου αυτού και συνεπώς και των διατάξεων της παρούσας απόφασης, αρχίζει από τη δημοσίευση του νόμου αυτού δηλαδή από την 9η Αυγούστου 2010.
Η περίοδος αυτή επεκτείνεται κατά μία εβδομάδα στις περιπτώσεις επανάληψης της ψηφοφορίας την επόμενη των γενικών εκλογών Κυριακή, σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης - Πρόγραμμα Καλλικράτης» (ΦΕΚ 87 Α΄), αλλά μόνο για τους συνδυασμούς των υποψηφίων για τις δημοτικές και περιφερειακές αρχές που παίρνουν μέρος στην επαναληπτική εκλογή.
ΑΝΟΙΞΕ Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ : ΄΄ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ΄΄
Άνοιξε η ιστοσελίδα του δημοτικού συνδυασμού ΄΄ ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ΄΄.
Η διεύθυνση είναι www.mysite.netone/tavrilissiatonpoliton
Μπορείτε να στείλετε τις παρατηρήσεις σας, τα σχόλιά σας για οποιοδήποτε θέμα επιθυμείτε. Μπορείτε, επίσης, να αρθρογραφήσετε και θα αναρτηθεί άμεσα στην ιστοσελίδα.
Οι εκλογές είναι επικοινωνία, πρόγραμμα, στόχος και δουλειά. Συμβάλλουν όλοι στη διαμόρφωση μιας πρότασης για όποιο θέμα καταθέτοντας τη σκέψη τους. Αυτό είναι στοιχείο δημοκρατίας.
Η ιστοσελίδα θα εμπλουτίζεται καθημερινά με περισσότερα στοιχεία και πληροφορίες.
Η διεύθυνση είναι www.mysite.netone/tavrilissiatonpoliton
Μπορείτε να στείλετε τις παρατηρήσεις σας, τα σχόλιά σας για οποιοδήποτε θέμα επιθυμείτε. Μπορείτε, επίσης, να αρθρογραφήσετε και θα αναρτηθεί άμεσα στην ιστοσελίδα.
Οι εκλογές είναι επικοινωνία, πρόγραμμα, στόχος και δουλειά. Συμβάλλουν όλοι στη διαμόρφωση μιας πρότασης για όποιο θέμα καταθέτοντας τη σκέψη τους. Αυτό είναι στοιχείο δημοκρατίας.
Η ιστοσελίδα θα εμπλουτίζεται καθημερινά με περισσότερα στοιχεία και πληροφορίες.
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ κ. ΓΑΙΝΝΑΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ Τ.Α.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
"Οι επερχόμενες εκλογές τοπικής αυτοδιοίκησης μπορούν και πρέπει να έχουν χαρακτήρα δημοψηφίσματος. Με την ψήφο τους οι πολίτες να προσδιορίσουν τον τύπο του πολιτεύματος: Θέλουν δημοκρατία ή κομματοκρατία;
Αν θέλουν δημοκρατία, ας περισώσουν αυτή τη φορά με την ψήφο τους τη θεμελιώδη προϋπόθεση της δημοκρατίας: τη διάκριση των εξουσιών. Ξέρουν από άμεση πείρα οι πολίτες ότι τοπική αυτοδιοίκηση υποταγμένη σε κεντρικές κομματικές ντιρεχτίβες σημαίνει την έτοιμη ραχοκοκαλιά κομματικού κράτους. Ξέρουν ότι τα κόμματα στην Ελλάδα δεν έχουν την παραμικρή σχέση με ό,τι προβλέπει για τον ρόλο τους η πολιτική θεωρία της «αντιπροσωπευτικής» δημοκρατίας. Τα κόμματα σήμερα είναι συντεχνίες επαγγελματιών της εξουσίας, οργανωμένες συσπειρώσεις συμφερόντων. Στόχος τους είναι η μονοπώληση της εξουσίας, ο ολοκληρωτικός έλεγχος κάθε πτυχής του συλλογικού βίου. Γι’ αυτό και κάθε αντίσταση στην κομματοκρατία είναι κέρδος για τη δημοκρατία, προάσπιση των κοινωνικών προτεραιοτήτων, των αναγκών του πολίτη.
Κάθε υποψήφιος για την τοπική αυτοδιοίκηση που έχει κομματικό χρίσμα επιβεβαιώνει εθελούσια την απαίτηση των κομματικών συντεχνιών να ελέγχουν ολοκληρωτικά τη χώρα, να προηγείται η κομματική σκοπιμότητα των αναγκών κάθε τοπικής κοινωνίας. Οι υποψήφιοι με κομματικό χρίσμα είναι χλεύη της δημοκρατίας, απειλή της δημοκρατίας. Απαιτούν από τους πολίτες την εθελόδουλη υποταγή στη νοοτροπία του λακέ, του ραγιά: να βάζουν πρώτο το συμφέρον του αφεντικού, τα παιχνίδια εξουσίας αδίστακτων επαγγελματιών, και σε δεύτερη μοίρα τη δική τους αξιοπρέπεια, την ποιότητα της ζωής τους.
Δεν μοιάζει να υπάρχει Ελληνας σήμερα που να μην έχει πεισθεί για την ανικανότητα, την προκλητική ιδιοτέλεια, τη φαυλότητα των υπαρχόντων κομμάτων – η οργή, η αηδία, η πίκρα των πολιτών κατακλύζει τη χώρα. Και στις εκλογές τις αυτοδιοικητικές η έκφραση της αποδοκιμασίας δεν χρειάζεται την (αμφίβολης αποτελεσματικότητας) λευκή ψήφο ή αποχή. Τώρα η απέχθεια έχει γόνιμη διέξοδο: Αποκλείει τους μολυσματικούς κεχρισμένους, εμπιστεύεται τους τίμια ασυμβίβαστους και από σεμνή αξιοσύνη ακομμάτιστους.
Επιτέλους, τι περισσότερο θέλουμε να δούμε για να βγάλουμε τις συνέπειες της κοινής αγανάκτησης για τα κόμματα; Υπερχρέωσαν εφιαλτικά το κράτος εξαγοράζοντας ψήφους με διορισμούς, επιδοτήσεις, χαριστικές «προμήθειες», ασύδοτες παροχές. Καταλήστευσαν το δημόσιο ταμείο και τους πακτωλούς των «πακέτων» της Ε.Ε. για να στήσουν το δικό του κάθε κόμμα πελατειακό κράτος, αστρονομικού κόστους μηχανισμούς επανεκλογής τους. Διαγούμισαν τα ασφαλιστικά ταμεία, την υποχρεωτική αποταμίευση κάθε βιοπαλαιστή. Εμπορεύτηκαν, με ληστρικές υπερτιμολογήσεις και «λίστες» εξαίρεσης από μειοδοτικούς διαγωνισμούς, ακόμα και ιατρικά είδη, οι αθεόφοβοι. Και πόσα ακόμα εγκλήματα ειδεχθή, με εξασφαλισμένη θεσμικά την ατιμωρησία.
Τελικά οδήγησαν την Ελλάδα στην οικονομική καταστροφή. Και πώς την αντιμετώπισαν; Κατακρεούργησαν μισθούς και συντάξεις, οι μικροεπιχειρήσεις και τα καταστήματα κλείνουν με ρυθμούς πρωτόγνωρους, η ανεργία έγινε κύμα κατακλυσμικό, οι έμμεσοι φόροι απάνθρωπης αδικίας χαράτσι, η νεολαία δίχως παραμικρή προοπτική, σε απόγνωση. Το ελληνικό (κοινό όλων μας) όνομα το κατάντησαν περίγελο σε κάθε γωνιά του πλανήτη. Κάθε κυβέρνηση πλαστογραφούσε, όπως οι κοινοί απατεώνες, τα στοιχεία που της ζητούσαν οι Βρυξέλλες και στη συνέχεια, από διεθνή μπαλκόνια, κατάγγελνε το προκάτοχο της εξουσίας κόμμα για ψεύτικα στοιχεία και τεχνάσματα.
Φυσικό ήταν οι δανειστές μας να εκμεταλλευτούν την οικονομική μας χρεοκοπία, τον διεθνή διασυρμό της αξιοπιστίας μας: Εστησαν «Τρόικα» πατρωνείας να τιθασεύσει την κομματική φαυλότητα, να δεσμεύσει τους κομματανθρώπους με τις υπογραφές τους σε «Μνημόνιο».
Χωρίς, όμως, να λογαριάσουν οι πάτρωνες την πανουργία της κομματικής ατσιδοσύνης: ...
Η σαρωτική πλειοψηφία των πολιτών δηλώνει ότι δεν εμπιστεύεται πια κανένα κόμμα, η γενικευμένη αγανάκτηση και αηδία φτάνει σε ποσοστά απίστευτα. Ομως, μπροστά στην κάλπη ο φόβος της ανασφάλειας γεννάει τον στερεότυπο συμβιβασμό: «δεν έχουμε κάτι καλύτερο να ψηφίσουμε, αυτά τα κόμματα παράγει η κοινωνία μας, αυτά συνιστούν τη δημοκρατία μας». Και συνεχίζουμε «να μεταλλάσσωμεν τυράννους», όπως έλεγε ο Παπαδιαμάντης πριν από 118 χρόνια.
Αλλά ο συλλογισμός «αυτούς έχουμε, αυτούς ψηφίζουμε» είναι τουλάχιστον αφελής και στις αυτοδιοικητικές εκλογές ούτε για τους αφελείς ισχύει. Διότι υπάρχουν υποψήφιοι με κομματικό χρίσμα, υπάρχουν και οι τίμια ακομμάτιστοι. Συνήθως το κομματικό χρίσμα δίνεται σε φανταχτερούς, με εντυπωσιακή «αναγνωρισιμότητα» γόητες του πλήθους (μπασκετμπολίστες, προπονητές, ηθοποιούς τηλεοπτικών «σειρών», πρώην καλλονές, πρόσωπα με θητεία στη δημοσιότητα έστω και παταγωδώς αποτυχημένη). Ο πολίτης που έχει συνειδητοποιήσει ότι η κομματοκρατία είναι συμφορά για τον ίδιο και για την πατρίδα θα ξέρει να αναγνωρίσει στη «γοητεία» των κεχρισμένων το στίγμα απειλητικής λοιμικής.
Αυτή τη φορά καλούμαστε να ψηφίσουμε διαχειριστές καινούργιων θεσμών αυτοδιοίκησης. Η κομματοκρατία αποφασίζει για τους θεσμούς ερήμην των πολιτών και για τη διαχείριση των θεσμών μεθοδεύει την υφαρπαγή της ψήφου μας. ...
Ο Ελληνισμός έζησε τρεις χιλιάδες χρόνια χάρη στο μοντέλο της πόλης - κράτους, της αυτοδιαχειριζόμενης κοινότητας, που ο ίδιος γέννησε – το αποδείχνει ο τεχνοκράτης Κων. Καραβίδας, που πολλοί τιμούν και ελάχιστοι καταλαβαίνουν. Η πόλη «εάλω», η γλώσσα «απέσβετο», η εκκλησία αλλοτριώθηκε σε θρησκεία. Ζούμε το ιστορικό μας τέλος, αλλά όχι ηρωικά. Απλώς παρακολουθούμε, δίχως επίγνωση, την κηδεία μας.
"Οι επερχόμενες εκλογές τοπικής αυτοδιοίκησης μπορούν και πρέπει να έχουν χαρακτήρα δημοψηφίσματος. Με την ψήφο τους οι πολίτες να προσδιορίσουν τον τύπο του πολιτεύματος: Θέλουν δημοκρατία ή κομματοκρατία;
Αν θέλουν δημοκρατία, ας περισώσουν αυτή τη φορά με την ψήφο τους τη θεμελιώδη προϋπόθεση της δημοκρατίας: τη διάκριση των εξουσιών. Ξέρουν από άμεση πείρα οι πολίτες ότι τοπική αυτοδιοίκηση υποταγμένη σε κεντρικές κομματικές ντιρεχτίβες σημαίνει την έτοιμη ραχοκοκαλιά κομματικού κράτους. Ξέρουν ότι τα κόμματα στην Ελλάδα δεν έχουν την παραμικρή σχέση με ό,τι προβλέπει για τον ρόλο τους η πολιτική θεωρία της «αντιπροσωπευτικής» δημοκρατίας. Τα κόμματα σήμερα είναι συντεχνίες επαγγελματιών της εξουσίας, οργανωμένες συσπειρώσεις συμφερόντων. Στόχος τους είναι η μονοπώληση της εξουσίας, ο ολοκληρωτικός έλεγχος κάθε πτυχής του συλλογικού βίου. Γι’ αυτό και κάθε αντίσταση στην κομματοκρατία είναι κέρδος για τη δημοκρατία, προάσπιση των κοινωνικών προτεραιοτήτων, των αναγκών του πολίτη.
Κάθε υποψήφιος για την τοπική αυτοδιοίκηση που έχει κομματικό χρίσμα επιβεβαιώνει εθελούσια την απαίτηση των κομματικών συντεχνιών να ελέγχουν ολοκληρωτικά τη χώρα, να προηγείται η κομματική σκοπιμότητα των αναγκών κάθε τοπικής κοινωνίας. Οι υποψήφιοι με κομματικό χρίσμα είναι χλεύη της δημοκρατίας, απειλή της δημοκρατίας. Απαιτούν από τους πολίτες την εθελόδουλη υποταγή στη νοοτροπία του λακέ, του ραγιά: να βάζουν πρώτο το συμφέρον του αφεντικού, τα παιχνίδια εξουσίας αδίστακτων επαγγελματιών, και σε δεύτερη μοίρα τη δική τους αξιοπρέπεια, την ποιότητα της ζωής τους.
Δεν μοιάζει να υπάρχει Ελληνας σήμερα που να μην έχει πεισθεί για την ανικανότητα, την προκλητική ιδιοτέλεια, τη φαυλότητα των υπαρχόντων κομμάτων – η οργή, η αηδία, η πίκρα των πολιτών κατακλύζει τη χώρα. Και στις εκλογές τις αυτοδιοικητικές η έκφραση της αποδοκιμασίας δεν χρειάζεται την (αμφίβολης αποτελεσματικότητας) λευκή ψήφο ή αποχή. Τώρα η απέχθεια έχει γόνιμη διέξοδο: Αποκλείει τους μολυσματικούς κεχρισμένους, εμπιστεύεται τους τίμια ασυμβίβαστους και από σεμνή αξιοσύνη ακομμάτιστους.
Επιτέλους, τι περισσότερο θέλουμε να δούμε για να βγάλουμε τις συνέπειες της κοινής αγανάκτησης για τα κόμματα; Υπερχρέωσαν εφιαλτικά το κράτος εξαγοράζοντας ψήφους με διορισμούς, επιδοτήσεις, χαριστικές «προμήθειες», ασύδοτες παροχές. Καταλήστευσαν το δημόσιο ταμείο και τους πακτωλούς των «πακέτων» της Ε.Ε. για να στήσουν το δικό του κάθε κόμμα πελατειακό κράτος, αστρονομικού κόστους μηχανισμούς επανεκλογής τους. Διαγούμισαν τα ασφαλιστικά ταμεία, την υποχρεωτική αποταμίευση κάθε βιοπαλαιστή. Εμπορεύτηκαν, με ληστρικές υπερτιμολογήσεις και «λίστες» εξαίρεσης από μειοδοτικούς διαγωνισμούς, ακόμα και ιατρικά είδη, οι αθεόφοβοι. Και πόσα ακόμα εγκλήματα ειδεχθή, με εξασφαλισμένη θεσμικά την ατιμωρησία.
Τελικά οδήγησαν την Ελλάδα στην οικονομική καταστροφή. Και πώς την αντιμετώπισαν; Κατακρεούργησαν μισθούς και συντάξεις, οι μικροεπιχειρήσεις και τα καταστήματα κλείνουν με ρυθμούς πρωτόγνωρους, η ανεργία έγινε κύμα κατακλυσμικό, οι έμμεσοι φόροι απάνθρωπης αδικίας χαράτσι, η νεολαία δίχως παραμικρή προοπτική, σε απόγνωση. Το ελληνικό (κοινό όλων μας) όνομα το κατάντησαν περίγελο σε κάθε γωνιά του πλανήτη. Κάθε κυβέρνηση πλαστογραφούσε, όπως οι κοινοί απατεώνες, τα στοιχεία που της ζητούσαν οι Βρυξέλλες και στη συνέχεια, από διεθνή μπαλκόνια, κατάγγελνε το προκάτοχο της εξουσίας κόμμα για ψεύτικα στοιχεία και τεχνάσματα.
Φυσικό ήταν οι δανειστές μας να εκμεταλλευτούν την οικονομική μας χρεοκοπία, τον διεθνή διασυρμό της αξιοπιστίας μας: Εστησαν «Τρόικα» πατρωνείας να τιθασεύσει την κομματική φαυλότητα, να δεσμεύσει τους κομματανθρώπους με τις υπογραφές τους σε «Μνημόνιο».
Χωρίς, όμως, να λογαριάσουν οι πάτρωνες την πανουργία της κομματικής ατσιδοσύνης: ...
Η σαρωτική πλειοψηφία των πολιτών δηλώνει ότι δεν εμπιστεύεται πια κανένα κόμμα, η γενικευμένη αγανάκτηση και αηδία φτάνει σε ποσοστά απίστευτα. Ομως, μπροστά στην κάλπη ο φόβος της ανασφάλειας γεννάει τον στερεότυπο συμβιβασμό: «δεν έχουμε κάτι καλύτερο να ψηφίσουμε, αυτά τα κόμματα παράγει η κοινωνία μας, αυτά συνιστούν τη δημοκρατία μας». Και συνεχίζουμε «να μεταλλάσσωμεν τυράννους», όπως έλεγε ο Παπαδιαμάντης πριν από 118 χρόνια.
Αλλά ο συλλογισμός «αυτούς έχουμε, αυτούς ψηφίζουμε» είναι τουλάχιστον αφελής και στις αυτοδιοικητικές εκλογές ούτε για τους αφελείς ισχύει. Διότι υπάρχουν υποψήφιοι με κομματικό χρίσμα, υπάρχουν και οι τίμια ακομμάτιστοι. Συνήθως το κομματικό χρίσμα δίνεται σε φανταχτερούς, με εντυπωσιακή «αναγνωρισιμότητα» γόητες του πλήθους (μπασκετμπολίστες, προπονητές, ηθοποιούς τηλεοπτικών «σειρών», πρώην καλλονές, πρόσωπα με θητεία στη δημοσιότητα έστω και παταγωδώς αποτυχημένη). Ο πολίτης που έχει συνειδητοποιήσει ότι η κομματοκρατία είναι συμφορά για τον ίδιο και για την πατρίδα θα ξέρει να αναγνωρίσει στη «γοητεία» των κεχρισμένων το στίγμα απειλητικής λοιμικής.
Αυτή τη φορά καλούμαστε να ψηφίσουμε διαχειριστές καινούργιων θεσμών αυτοδιοίκησης. Η κομματοκρατία αποφασίζει για τους θεσμούς ερήμην των πολιτών και για τη διαχείριση των θεσμών μεθοδεύει την υφαρπαγή της ψήφου μας. ...
Ο Ελληνισμός έζησε τρεις χιλιάδες χρόνια χάρη στο μοντέλο της πόλης - κράτους, της αυτοδιαχειριζόμενης κοινότητας, που ο ίδιος γέννησε – το αποδείχνει ο τεχνοκράτης Κων. Καραβίδας, που πολλοί τιμούν και ελάχιστοι καταλαβαίνουν. Η πόλη «εάλω», η γλώσσα «απέσβετο», η εκκλησία αλλοτριώθηκε σε θρησκεία. Ζούμε το ιστορικό μας τέλος, αλλά όχι ηρωικά. Απλώς παρακολουθούμε, δίχως επίγνωση, την κηδεία μας.
Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010
ΧΑΘΗΚΕ Η...ΛΥΔΙΑ
ΧΑΘΗΚΕ ΣΤΙΣ 15 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΓΥΡΩ ΣΤΙΣ 22.00 ΘΥΛΙΚΟ ΣΚΥΛΑΚΙ. ΑΚΟΥΕΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΛΥΔΙΑ. ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΠΟΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΣΤΟ 6973626902
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Τι ψήφισαν οι Βριλησσιώτες
Εγγεγραμμένοι 22.775 Έγκυρα 12.151 Άκυρα 134 Συμμετοχή 12.386 Λευκά 101 ...
-
Σε λίγους είναι γνωστή η φυσιογνωμία του John Nash Jr. Στους λίγους έγινε γνωστή από την αντίστοιχη κινηματογραφική τανία που παρουσίασε σ...
-
Με την αποδοχή της βοήθειας, η εθνική κυριαρχία των Ελλήνων θα περιοριστεί υποστηρίζει ο Ζ.Κ. Γιούνκερ, προαναγγέλλοντας την αποστολή ξένων...
-
Οι επόμενες δημοτικές και περιφρειακές εκλογές θα γίνουν μαζί με τις Ευρωεκλογές το 2014. Όπως ορίζει ο ''Καλλικράτης'' οι ...
-
ΤΙ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ 1.Θα καταργούσαν το Μνημόνιο με ένα νόμο και ένα άρθρο Υπέγραψαν το τρίτο μνημόνιο, οι όροι του οποίου έγιναν α...
-
Πολύ σύντομα, μέσα στον επόμενο μήνα, ανοίγει και το θέμα του νέου εκλογικού νόμου. Η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να τελειώσει το ζήτημα αυ...
-
51) ΑΘΗΝΩΝ ΑΘΗΝΑΙΩΝ Α1 ΒΑΦΕΙΟΧΩΡΙΟΥ 8 ΛΕΣΧΗ ΦΙΛΙΑΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ Α1 ΚΗΦΙΣΙΑΣ 43 ...
-
Επιστήμη και επιστήμονες Einstein και Szilárd H επιστήμη, ως αέναος αγώνας του ανθρώπου για την κατάκτηση της γνώσης, με την...