Με την έναρξη της λειτουργίας του νέου δημοτικού συμβουλίου και προκειμένου να ενισχύσουμε τους κανόνες της διαφάνειας και της πληροφόρησης, η παράταξή μας προτείνει :
''ΟΙ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΝΑ ΜΕΤΑΔΙΔΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΖΩΝΤΑΝΑ. ΣΗΜΕΡΑ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΙΣΧΥΡΗ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΜΕ ΑΠΛΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΙΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ''
ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΟΙ ΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ ΝΑ ΔΙΔΟΝΤΑΙ ΩΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΑ ΣΤΟΥΣ ΤΟΠΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΝΑ ΤΑ ΑΝΑΜΕΤΑΔΙΔΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ.
Αν ο δήμος δεν έχει αυτή την δυνατότητα, αναλαμβάνουμε εμείς με δικά μας μέσα να κάνουμε όλη αυτή την υποδομή και να μεταδίδουμε τις συνεδριάσεις.
Την πρόταση αυτή θα αναπτύξουμε και στην πρώτη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου.
Αναμένουμε τις θέσεις όλων των δημοτικών παρατάξεων.
ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ
Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010
ΑΡΧΙΣΕ Η ΓΚΡΙΝΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
«Ο προϋπολογισμός του 2011 για την Αυτοδιοίκηση είναι μικρότερος του προϋπολογισμού του 2009, ο οποίος εκπληρώθηκε, χωρίς να έχει η Τοπική Αυτοδιοίκηση τις νέες αρμοδιότητες που φέρνει ο «Καλλικράτης» στους δήμους», τόνισε ο απερχόμενος πρόεδρος της ΚΕΔΚΕ, Νικήτας Κακλαμάνης, εκδηλώνοντας ανοιχτά, με αυτό τον τρόπο, την ανησυχία των μελών της Ένωσης για τις εξελίξεις στο τομέα της οικονομίας, σύμφωνα με τον κρατικό προϋπολογισμό του 2011.
«Και δεν έχουμε καμία δέσμευση ότι και αυτός ο προϋπολογισμός θα τηρηθεί. Διότι το 2010 κόπηκε 1,5 δις ευρώ χωρίς νόμο, χωρίς υποδείξεις της τρόικας, εντελώς αυθαίρετα», συμπλήρωσε ο κ. Κακλαμάνης.
Παράλληλα στην εισηγητική έκθεση διευκρινίζονται τα εξής:
Πρώτον, ότι τα έσοδα των Δήμων από το Φόρο Εισοδήματος Φυσικών και Νομικών Προσώπων αποδίδονται με βάση τις καθαρές συνολικές ετήσιες εισπράξεις, που σημαίνει ότι δεν είναι δεδομένο το ποσό που θα κατανεμηθεί τελικά στους δήμους.
Δεύτερον, ότι όλα τα έσοδα των δήμων από τους ΚΑΠ εμφανίζονται μειωμένα κατά 10%. Παράλληλα όμως, σύμφωνα με τους υπολογισμούς του ΓΛΚ, εμφανίζεται και πλεόνασμα 500 εκ. ευρώ. Γεγονός που προβληματίζει ιδιαίτερα την Αυτοδιοίκηση.
Τρίτον, το ποσό που έχει αναγραφεί ως έσοδο από το ΦΠΑ είναι κατά 392 εκ. ευρώ μικρότερο από το 12% του φόρου μετά τη μείωση του 10%.
Τέταρτον, υπάρχει πρόβλεψη για απόδοση το 2011 213,9 εκ. ευρώ από παρακρατηθέντα προηγούμενων ετών.
Πέμπτον, η ΣΑΤΑ που παρουσιάζεται στους ενοποιημένους ετήσιους προϋπολογισμούς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης είναι κατά 214,5 εκ. ευρώ μικρότερη, από το ποσό που αναλογεί στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Στη βάση το παραπάνω πλαισίου θα η ΚΕΔΚΕ θα επιδιώξει συνάντηση με την ηγεσία του υπουργείου Εσωτερικών και θα επανέλθουν στο θέμα στην επόμενη συνεδρίαση του δ.σ., στις αρχές Δεκεμβρίου
«Και δεν έχουμε καμία δέσμευση ότι και αυτός ο προϋπολογισμός θα τηρηθεί. Διότι το 2010 κόπηκε 1,5 δις ευρώ χωρίς νόμο, χωρίς υποδείξεις της τρόικας, εντελώς αυθαίρετα», συμπλήρωσε ο κ. Κακλαμάνης.
Παράλληλα στην εισηγητική έκθεση διευκρινίζονται τα εξής:
Πρώτον, ότι τα έσοδα των Δήμων από το Φόρο Εισοδήματος Φυσικών και Νομικών Προσώπων αποδίδονται με βάση τις καθαρές συνολικές ετήσιες εισπράξεις, που σημαίνει ότι δεν είναι δεδομένο το ποσό που θα κατανεμηθεί τελικά στους δήμους.
Δεύτερον, ότι όλα τα έσοδα των δήμων από τους ΚΑΠ εμφανίζονται μειωμένα κατά 10%. Παράλληλα όμως, σύμφωνα με τους υπολογισμούς του ΓΛΚ, εμφανίζεται και πλεόνασμα 500 εκ. ευρώ. Γεγονός που προβληματίζει ιδιαίτερα την Αυτοδιοίκηση.
Τρίτον, το ποσό που έχει αναγραφεί ως έσοδο από το ΦΠΑ είναι κατά 392 εκ. ευρώ μικρότερο από το 12% του φόρου μετά τη μείωση του 10%.
Τέταρτον, υπάρχει πρόβλεψη για απόδοση το 2011 213,9 εκ. ευρώ από παρακρατηθέντα προηγούμενων ετών.
Πέμπτον, η ΣΑΤΑ που παρουσιάζεται στους ενοποιημένους ετήσιους προϋπολογισμούς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης είναι κατά 214,5 εκ. ευρώ μικρότερη, από το ποσό που αναλογεί στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Στη βάση το παραπάνω πλαισίου θα η ΚΕΔΚΕ θα επιδιώξει συνάντηση με την ηγεσία του υπουργείου Εσωτερικών και θα επανέλθουν στο θέμα στην επόμενη συνεδρίαση του δ.σ., στις αρχές Δεκεμβρίου
ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΦΑΓΙΑ
Πιλοτικό πρόγραμμα συλλογής και αποθήκευσης οργανικών αποβλήτων ξεκινά το Εδιμβούργο, σε μια προσπάθεια να αυξήσει το ποσοστό ανακύκλωσης στο 75% μέχρι το 2020.
Στο πλαίσιο του προγράμματος, 20.000 νοικοκυριά θα προμηθευτούν σφραγισμένα δοχεία, ειδικά για τη συλλογή των υπολειμμάτων φαγητού.
Αρχικά το πρόγραμμα θα εφαρμοστεί σε συνοικίες ανατολικά της πρωτεύουσας, ωστόσο αν τα αποτελέσματα είναι θετικά θα επεκταθεί σε 250.000 νοικοκυριά και υπολογίζεται ότι θα συγκεντρώνονται 20.000 τόνοι υπολειμμάτων φαγητού ετησίως.
Σε δηλώσεις του ο επικεφαλής του Τμήματος Περιβάλλοντος του Δημοτικού Συμβουλίου του Εδιμβούργου, τόνισε ότι «τα υπολείμματα φαγητού θα συλλέγονται εβδομαδιαίως και ως εκ τούτου οι πολίτες θα έχουν την ευκαιρία να ανακυκλώνουν και άλλα αντικείμενα».
«Αυτή είναι μεγάλη ευκαιρία για να αλλάξουμε συμπεριφορά. Η μείωση της ποσότητας των σκουπιδιών που στέλνουμε στις χωματερές είναι ευθύνη όλων μας. Η μείωση των απορριμμάτων βοηθά το περιβάλλον και εξοικονομεί χρήματα», κατέληξε.
Σημειώνεται ότι κάθε χρόνο 50.000 τόνοι υπολειμμάτων φαγητού καταλήγουν στις χωματερές του Εδιμβούργου.
Στο πλαίσιο του προγράμματος, 20.000 νοικοκυριά θα προμηθευτούν σφραγισμένα δοχεία, ειδικά για τη συλλογή των υπολειμμάτων φαγητού.
Αρχικά το πρόγραμμα θα εφαρμοστεί σε συνοικίες ανατολικά της πρωτεύουσας, ωστόσο αν τα αποτελέσματα είναι θετικά θα επεκταθεί σε 250.000 νοικοκυριά και υπολογίζεται ότι θα συγκεντρώνονται 20.000 τόνοι υπολειμμάτων φαγητού ετησίως.
Σε δηλώσεις του ο επικεφαλής του Τμήματος Περιβάλλοντος του Δημοτικού Συμβουλίου του Εδιμβούργου, τόνισε ότι «τα υπολείμματα φαγητού θα συλλέγονται εβδομαδιαίως και ως εκ τούτου οι πολίτες θα έχουν την ευκαιρία να ανακυκλώνουν και άλλα αντικείμενα».
«Αυτή είναι μεγάλη ευκαιρία για να αλλάξουμε συμπεριφορά. Η μείωση της ποσότητας των σκουπιδιών που στέλνουμε στις χωματερές είναι ευθύνη όλων μας. Η μείωση των απορριμμάτων βοηθά το περιβάλλον και εξοικονομεί χρήματα», κατέληξε.
Σημειώνεται ότι κάθε χρόνο 50.000 τόνοι υπολειμμάτων φαγητού καταλήγουν στις χωματερές του Εδιμβούργου.
Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010
ΕΚΠΟΜΠΗ ''ΖΩΝΗ ΠΥΡΟΣ'' ΑΥΡΙΟ ΤΡΙΤΗ
Αύριο Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010 και ώρα 20.30 θα μεταδοθεί ζωντανά η γνωστή εκπομπή
''ΖΩΝΗ ΠΥΡΟΣ''.
Θα συζητηθούν θέματα οικονομικά και τοπικά ύστερα απο την αναμενόμενη σιωπή μετά τις εκλογές.
Τα νέα δεδομένα της επιμήκυνσης του χρόνου αποπληρωμής των δανείων. Οι συνέπειες και τι αλλάζει.
Αύριο στις 20.30. Στείλτε τα μηνύματά σας και τις ερωτήσεις σας.
''ΖΩΝΗ ΠΥΡΟΣ''.
Θα συζητηθούν θέματα οικονομικά και τοπικά ύστερα απο την αναμενόμενη σιωπή μετά τις εκλογές.
Τα νέα δεδομένα της επιμήκυνσης του χρόνου αποπληρωμής των δανείων. Οι συνέπειες και τι αλλάζει.
Αύριο στις 20.30. Στείλτε τα μηνύματά σας και τις ερωτήσεις σας.
Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΟΤΑ 2011: ΑΥΞΗΣΗ 926 ΕΚ., ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ 500 ΕΚ. ΕΥΡΩ
Τι προβλέπεται για (τα προσωρινά) έσοδα και δαπάνες δήμων και περιφερειών
Όμως, λόγω «Καλλικράτη» τα στοιχεία θα οριστικοποιηθούν το α΄ 3μηνο του 2011
Αυξημένα κατά 926 εκ. ευρώ είναι τα έσοδα της τοπικής αυτοδιοίκησης για το 2011 έναντι του 2010. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον προϋπολογισμό του 2011 δήμοι και περιφέρειες θα εισπράξουν 9,7 δις ευρώ (9.756,5 εκ. ευρώ) έναντι 8,8 (8.830,7 εκ. ευρώ) μια αύξηση που φτάνει σε απόλυτους αριθμούς σε 926 εκ. και σε ποσοστό 10,4%.
Παράλληλα, όπως αναφέρεται και στον «Καλλικράτη», το σχέδιο του προϋπολογισμού προβλέπει εξοικονόμηση 500 εκ ευρώ καθώς τα έξοδα θα φτάσουν 9,2 δισ ευρώ (9.256,3 εκ ευρώ).
Ωστόσο, όπως τονίζεται, στο σχέδιο του προϋπολογισμού "οι Ενοποιημένοι προϋπολογισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ) δεν είναι δυνατόν να προκύψουν από τους προϋπολογισμούς της τοπικής αυτοδιοίκησης, διότι οι νέοι δήμοι και περιφέρειες, σύμφωνα με το ν. 3852/2010 «Πρόγραμμα Καλλικράτης» θα πρέπει να έχουν καταρτίσει τους προϋπολογισμούς τους, εντός του πρώτου τριμήνου του 2011.
Παράλληλα δεν θα μπορούσε να στηριχθεί στους προϋπολογισμούς του 2010 των Δήμων διότι στις περισσότερες περιπτώσεις οι προϋπολογισμοί των ΟΤΑ, έχουν σημαντικές αποκλίσεις από τον απολογισμό (για το λόγο άλλωστε αυτό, στο πρόγραμμα «Καλλικράτης» προβλέπεται ο αποτελεσματικότερος έλεγχος του προϋπολογισμού των Δήμων, από τον Ελεγκτή Νομιμότητας και ιδιαίτερα στην περίπτωση που «το ύψος των εσόδων υπερβαίνει αναιτιολόγητα τις αποδόσεις του προηγούμενου οικονομικού έτους» (παρ. 7 άρθρο 266)".
Για τους λόγους αυτού, σύμφωνα με το σχέδιο, οι ενοποιημένοι προϋπολογισμοί της αυτοδιοίκησης για το 2011 έγιναν με την εκτίμηση των παρακάτω στοιχείων:
• Οι επιχορηγήσεις προς την τοπική αυτοδιοίκηση είναι οι εγγεγραμμένες στο κρατικό προϋπολογισμό και αντιστοιχούν στο νέο θεσμικό πλαίσιο του Καλλικράτη και ανέρχονται συνολικά σε 5.848,50 εκατ. ευρώ.
• Για την εκτίμηση των ιδίων εσόδων της τοπικής αυτοδιοίκησης λήφθηκαν υπόψη τα εξής:
- τα υπάρχοντα στοιχεία που είχε το Υπουργείο στην διάθεσή του (απολογισμός 2007, απο-λογισμοί μέρους δήμων για το 2008 και το 2009),
- οι πιθανές επιπτώσεις της προβλεπόμενης ύφεσης στην τοπική αυτοδιοίκηση,
- η σχετική επίπτωση στα έσοδα της τοπικής αυτοδιοίκησης λόγω μείωσης, που έγινε το 2009, του τέλους παρεπιδημούντων από 2,5 σε 0,5%,
- η αποτελεσματικότερη είσπραξη των ιδίων πόρων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης λόγω του προγράμματος «Καλλικράτης».
• Συγκεκριμένα, στους νέους δήμους αποδίδεται το 12% των εσόδων από ΦΠΑ, το 50% από το φό-ρο μεγάλης ακίνητης περιουσίας και το 20% από το φόρο εισοδήματος φυσικών και νομικών προσώπων. Αντίστοιχα στις περιφέρειες αποδίδεται το 4% των εσόδων από ΦΠΑ και το 2,4% από το φόρο εισοδήματος φυσικών και νομικών προσώπων.
• Επισημαίνεται ότι στον πίνακα εσόδων των ΟΤΑ δεν συμπεριλαμβάνεται ο δανεισμός του έτους και το ταμειακό υπόλοιπο προηγούμενης χρήσης.
• Οι προϋπολογισμοί των δήμων, σύμφωνα με τον κώδικα δήμων και κοινοτήτων και με το διάταγμα που διέπει την οικονομική διοίκηση και διαχείριση των δήμων, είναι πάντα ισοσκελισμένοι. Σύμφωνα με το άρθρο 64 του ν.3852/2010, οι δήμοι και οι περιφέρειες δεν μπορούν να συνομολογούν δάνεια για να καλύψουν λειτουργικές δαπάνες.
• Προκειμένου να είναι συγκρίσιμα στοιχεία για τα έτη 2009 – 2010 προστέθηκαν στα έτη αυτά, το κόστος των μεταβιβαζόμενων αρμοδιοτήτων στους δήμους (κυρίως επιδόματα πρόνοιας και με-ταφορά προσωπικού) και κατ’ αναλογία το κόστος λειτουργίας της περιφέρειας και τα αντίστοιχα έσοδα.
• Από την πρόβλεψη του ενοποιημένου προϋπολογισμού για το 2011 προκύπτει εξοικονόμηση πό-ρων στο συνολικό αποτέλεσμα της τοπικής αυτοδιοίκησης, κατά 500,20 εκατ. ευρώ.
Όμως, λόγω «Καλλικράτη» τα στοιχεία θα οριστικοποιηθούν το α΄ 3μηνο του 2011
Αυξημένα κατά 926 εκ. ευρώ είναι τα έσοδα της τοπικής αυτοδιοίκησης για το 2011 έναντι του 2010. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον προϋπολογισμό του 2011 δήμοι και περιφέρειες θα εισπράξουν 9,7 δις ευρώ (9.756,5 εκ. ευρώ) έναντι 8,8 (8.830,7 εκ. ευρώ) μια αύξηση που φτάνει σε απόλυτους αριθμούς σε 926 εκ. και σε ποσοστό 10,4%.
Παράλληλα, όπως αναφέρεται και στον «Καλλικράτη», το σχέδιο του προϋπολογισμού προβλέπει εξοικονόμηση 500 εκ ευρώ καθώς τα έξοδα θα φτάσουν 9,2 δισ ευρώ (9.256,3 εκ ευρώ).
Ωστόσο, όπως τονίζεται, στο σχέδιο του προϋπολογισμού "οι Ενοποιημένοι προϋπολογισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ) δεν είναι δυνατόν να προκύψουν από τους προϋπολογισμούς της τοπικής αυτοδιοίκησης, διότι οι νέοι δήμοι και περιφέρειες, σύμφωνα με το ν. 3852/2010 «Πρόγραμμα Καλλικράτης» θα πρέπει να έχουν καταρτίσει τους προϋπολογισμούς τους, εντός του πρώτου τριμήνου του 2011.
Παράλληλα δεν θα μπορούσε να στηριχθεί στους προϋπολογισμούς του 2010 των Δήμων διότι στις περισσότερες περιπτώσεις οι προϋπολογισμοί των ΟΤΑ, έχουν σημαντικές αποκλίσεις από τον απολογισμό (για το λόγο άλλωστε αυτό, στο πρόγραμμα «Καλλικράτης» προβλέπεται ο αποτελεσματικότερος έλεγχος του προϋπολογισμού των Δήμων, από τον Ελεγκτή Νομιμότητας και ιδιαίτερα στην περίπτωση που «το ύψος των εσόδων υπερβαίνει αναιτιολόγητα τις αποδόσεις του προηγούμενου οικονομικού έτους» (παρ. 7 άρθρο 266)".
Για τους λόγους αυτού, σύμφωνα με το σχέδιο, οι ενοποιημένοι προϋπολογισμοί της αυτοδιοίκησης για το 2011 έγιναν με την εκτίμηση των παρακάτω στοιχείων:
• Οι επιχορηγήσεις προς την τοπική αυτοδιοίκηση είναι οι εγγεγραμμένες στο κρατικό προϋπολογισμό και αντιστοιχούν στο νέο θεσμικό πλαίσιο του Καλλικράτη και ανέρχονται συνολικά σε 5.848,50 εκατ. ευρώ.
• Για την εκτίμηση των ιδίων εσόδων της τοπικής αυτοδιοίκησης λήφθηκαν υπόψη τα εξής:
- τα υπάρχοντα στοιχεία που είχε το Υπουργείο στην διάθεσή του (απολογισμός 2007, απο-λογισμοί μέρους δήμων για το 2008 και το 2009),
- οι πιθανές επιπτώσεις της προβλεπόμενης ύφεσης στην τοπική αυτοδιοίκηση,
- η σχετική επίπτωση στα έσοδα της τοπικής αυτοδιοίκησης λόγω μείωσης, που έγινε το 2009, του τέλους παρεπιδημούντων από 2,5 σε 0,5%,
- η αποτελεσματικότερη είσπραξη των ιδίων πόρων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης λόγω του προγράμματος «Καλλικράτης».
• Συγκεκριμένα, στους νέους δήμους αποδίδεται το 12% των εσόδων από ΦΠΑ, το 50% από το φό-ρο μεγάλης ακίνητης περιουσίας και το 20% από το φόρο εισοδήματος φυσικών και νομικών προσώπων. Αντίστοιχα στις περιφέρειες αποδίδεται το 4% των εσόδων από ΦΠΑ και το 2,4% από το φόρο εισοδήματος φυσικών και νομικών προσώπων.
• Επισημαίνεται ότι στον πίνακα εσόδων των ΟΤΑ δεν συμπεριλαμβάνεται ο δανεισμός του έτους και το ταμειακό υπόλοιπο προηγούμενης χρήσης.
• Οι προϋπολογισμοί των δήμων, σύμφωνα με τον κώδικα δήμων και κοινοτήτων και με το διάταγμα που διέπει την οικονομική διοίκηση και διαχείριση των δήμων, είναι πάντα ισοσκελισμένοι. Σύμφωνα με το άρθρο 64 του ν.3852/2010, οι δήμοι και οι περιφέρειες δεν μπορούν να συνομολογούν δάνεια για να καλύψουν λειτουργικές δαπάνες.
• Προκειμένου να είναι συγκρίσιμα στοιχεία για τα έτη 2009 – 2010 προστέθηκαν στα έτη αυτά, το κόστος των μεταβιβαζόμενων αρμοδιοτήτων στους δήμους (κυρίως επιδόματα πρόνοιας και με-ταφορά προσωπικού) και κατ’ αναλογία το κόστος λειτουργίας της περιφέρειας και τα αντίστοιχα έσοδα.
• Από την πρόβλεψη του ενοποιημένου προϋπολογισμού για το 2011 προκύπτει εξοικονόμηση πό-ρων στο συνολικό αποτέλεσμα της τοπικής αυτοδιοίκησης, κατά 500,20 εκατ. ευρώ.
Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010
''ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ'' ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Επειδή η προηγούμενη ανακοίνωσή μας παρανοήθηκε μερικώς, τουλάχιστον, ανακοινώνουμε τα εξής:
1. Η διάδοση φημών θεωρήσαμε οτι επιφέρει πλήγμα σε πρόσωπα και γενικά στη δημόσια ζωή ιδιαίτερα σε ανθρώπους που διαθέτουν τον εαυτό τους, το χρόνο τους και μέρος της ζωής τους για το καλό της πόλης. Για την προστασία και των δύο συνδυασμών που εκπροσωπούνται απο τους κ.κ. Μανιατογιάννη και Ζήση θέσαμε στη δημοσιότητα τις φήμες αυτές, χωρίς να υπάρχει πρόθεση να κατηγορηθεί κανείς απο τους δύο αυτούς συνδυασμούς.
2. Οι φήμες εξακολουθούν να εμφανίζονται και να σπέρνονται στην κοινωνία χωρίς καμιά υπόσταση. Ταυτόχρονα εμφανίζονται και άλλα σενάρια - φήμες που (υποτίθεται) οτι εμπλέκουν και άλλους συνδυασμούς και επικεφαλής συνδυασμών.
3. Η σεναριολογία αυτή είμαστε πεπεισμένοι ότι δεν εκφράζουν καμιά πραγματικότητα. Θεωρούμε ότι κάποιες νοσηρές φαντασίες επιθυμούν να δημιουργήσουν ανωμαλίες χωρίς συγκεκριμένο στόχο.
4. Εμείς δηλώνουμε ότι δεν θα ασχοληθούμε περισσότερο με τις φήμες αυτές, δίνοντας τέλος σε κάθε πρόθεση δημιουργίας ανωμαλίας. Δεν συμμετέχουμε σε αυτού του είδους τα παιχνίδια. Θεωρούμε ότι έχουμε μπροστά μας πολλά σοβαρά προβλήματα να λύσουμε για την πόλη μας απο το να απαντούμε σε φήμες.
1. Η διάδοση φημών θεωρήσαμε οτι επιφέρει πλήγμα σε πρόσωπα και γενικά στη δημόσια ζωή ιδιαίτερα σε ανθρώπους που διαθέτουν τον εαυτό τους, το χρόνο τους και μέρος της ζωής τους για το καλό της πόλης. Για την προστασία και των δύο συνδυασμών που εκπροσωπούνται απο τους κ.κ. Μανιατογιάννη και Ζήση θέσαμε στη δημοσιότητα τις φήμες αυτές, χωρίς να υπάρχει πρόθεση να κατηγορηθεί κανείς απο τους δύο αυτούς συνδυασμούς.
2. Οι φήμες εξακολουθούν να εμφανίζονται και να σπέρνονται στην κοινωνία χωρίς καμιά υπόσταση. Ταυτόχρονα εμφανίζονται και άλλα σενάρια - φήμες που (υποτίθεται) οτι εμπλέκουν και άλλους συνδυασμούς και επικεφαλής συνδυασμών.
3. Η σεναριολογία αυτή είμαστε πεπεισμένοι ότι δεν εκφράζουν καμιά πραγματικότητα. Θεωρούμε ότι κάποιες νοσηρές φαντασίες επιθυμούν να δημιουργήσουν ανωμαλίες χωρίς συγκεκριμένο στόχο.
4. Εμείς δηλώνουμε ότι δεν θα ασχοληθούμε περισσότερο με τις φήμες αυτές, δίνοντας τέλος σε κάθε πρόθεση δημιουργίας ανωμαλίας. Δεν συμμετέχουμε σε αυτού του είδους τα παιχνίδια. Θεωρούμε ότι έχουμε μπροστά μας πολλά σοβαρά προβλήματα να λύσουμε για την πόλη μας απο το να απαντούμε σε φήμες.
Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010
''ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ'' ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Φήμες, των οποίων τις πηγές γνωρίζουμε και θα γνωρίσουμε περισσότερο, φέρουν τρία άτομα του συνδυασμού μας να έχουν χρηματιστεί απο τον κ. Μανιατογιάννη με σκοπό να επηρεάσουν την απόφαση της παράταξης για τον δεύτερο γύρο των εκλογών.
Έφτασαν και στα δικά μας αυτιά και το θέμα το παρακολουθούμε με πολύ διακριτικότητα. Ο σκοπός μας είναι να τεκμηριώσουμε την κατηγορία και δεν θα διστάσουμε να προβούμε σε δικαστικές ενέργειες προκειμένου να τιμωρηθούν βρώμικα στοιχεία που θέλουν να λερώσουν ανθρώπους που διέθεσαν τον εαυτό τους για να συμμετέχουν στις εκλογές και να προσφέρουν στον τόπο τους.
Αυτοί οι ποταποί και μικράνθρωποι θα τιμωρηθούν με όλη τη μήνη των καταξιωμένων ανθρώπων στην κοινωνία που δεν είχαν καμιά ανάγκη να ικανοποιήσουν παρά μόνο να προσφέρουν.
Οι πηγές αυτών των φημών θα λογοδοτήσουν και στη κοινωνία και στη δικαιοσύνη. Θα ζητήσουμε την τιμωρία με κάθε σκληρό τρόπο με κάθε μέσο για να πάψουν πια να δηλητηριάζουν ανθρώπους και οικογένειες.
Η έρευνά μας έχει ξεκινήσει και θα τερματιστεί όταν τεκμηριώσουμε την κατηγορία.
Παρακαλούμε δε όποιον έχει στοιχεία για οτιδήποτε αφορά την υπόθεση των συκοφαντιών να τα καταθέσει δημόσια.
Η υπόθεση αυτή θα συνεχιστεί απο μας πια και όχι από εκείνους που στη ζωή τους έμαθαν να λασπώνουν και να συκοφαντούν.
Ζητούμε, επίσης, απο τον κ. Μανιατογιάννη να δηλώσει τι συζητήθηκε στη μεταξύ μας συνάντηση στα πλαίσια των καθιερωμένων επαφών όλων των συνδυασμών μεταξύ τους ώστε να απομονωθούν τα βρώμικα αυτά στοιχεία της κοινωνίας και να ρίξει και εκείνος το καθαρό φώς της αλήθειας.
Είμαστε σε σωστό δρόμο για τον εντοπισμό των πηγών αυτών και δεν θα υποχωρήσουμε όποιος κι αν είναι ή όποιοι κι αν είναι.
''ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ''
Έφτασαν και στα δικά μας αυτιά και το θέμα το παρακολουθούμε με πολύ διακριτικότητα. Ο σκοπός μας είναι να τεκμηριώσουμε την κατηγορία και δεν θα διστάσουμε να προβούμε σε δικαστικές ενέργειες προκειμένου να τιμωρηθούν βρώμικα στοιχεία που θέλουν να λερώσουν ανθρώπους που διέθεσαν τον εαυτό τους για να συμμετέχουν στις εκλογές και να προσφέρουν στον τόπο τους.
Αυτοί οι ποταποί και μικράνθρωποι θα τιμωρηθούν με όλη τη μήνη των καταξιωμένων ανθρώπων στην κοινωνία που δεν είχαν καμιά ανάγκη να ικανοποιήσουν παρά μόνο να προσφέρουν.
Οι πηγές αυτών των φημών θα λογοδοτήσουν και στη κοινωνία και στη δικαιοσύνη. Θα ζητήσουμε την τιμωρία με κάθε σκληρό τρόπο με κάθε μέσο για να πάψουν πια να δηλητηριάζουν ανθρώπους και οικογένειες.
Η έρευνά μας έχει ξεκινήσει και θα τερματιστεί όταν τεκμηριώσουμε την κατηγορία.
Παρακαλούμε δε όποιον έχει στοιχεία για οτιδήποτε αφορά την υπόθεση των συκοφαντιών να τα καταθέσει δημόσια.
Η υπόθεση αυτή θα συνεχιστεί απο μας πια και όχι από εκείνους που στη ζωή τους έμαθαν να λασπώνουν και να συκοφαντούν.
Ζητούμε, επίσης, απο τον κ. Μανιατογιάννη να δηλώσει τι συζητήθηκε στη μεταξύ μας συνάντηση στα πλαίσια των καθιερωμένων επαφών όλων των συνδυασμών μεταξύ τους ώστε να απομονωθούν τα βρώμικα αυτά στοιχεία της κοινωνίας και να ρίξει και εκείνος το καθαρό φώς της αλήθειας.
Είμαστε σε σωστό δρόμο για τον εντοπισμό των πηγών αυτών και δεν θα υποχωρήσουμε όποιος κι αν είναι ή όποιοι κι αν είναι.
''ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ''
ΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ
Οι επόμενες δημοτικές και περιφρειακές εκλογές θα γίνουν μαζί με τις Ευρωεκλογές το 2014.
Όπως ορίζει ο ''Καλλικράτης'' οι εκλογές της τοπικής αυτοδιοίκησης ακολουθούν τις εκλογές του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Η θητεία είναι πενταετής για τους δημοτικούς άρχοντες με εξαίρεση η αμέσως ερχόμενη που θα διαρκέσει 3,5 χρόνια.
Ραντεβού τότε λοιπόν, το 2014, για όλους αυτούς που συμμετείχαν ή δεν συμμετείχαν σ' αυτές τις εκλογές που είναι πια παρελθόν.
Όπως ορίζει ο ''Καλλικράτης'' οι εκλογές της τοπικής αυτοδιοίκησης ακολουθούν τις εκλογές του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Η θητεία είναι πενταετής για τους δημοτικούς άρχοντες με εξαίρεση η αμέσως ερχόμενη που θα διαρκέσει 3,5 χρόνια.
Ραντεβού τότε λοιπόν, το 2014, για όλους αυτούς που συμμετείχαν ή δεν συμμετείχαν σ' αυτές τις εκλογές που είναι πια παρελθόν.
''ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ'' ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
Με την έναρξη της λειτουργίας του νέου δημοτικού συμβουλίου και προκειμένου να ενισχύσουμε τους κανόνες της διαφάνειας και της πληροφόρησης, η παράταξή μας προτείνει :
''ΟΙ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΝΑ ΜΕΤΑΔΙΔΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΖΩΝΤΑΝΑ. ΣΗΜΕΡΑ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΙΣΧΥΡΗ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΜΕ ΑΠΛΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΙΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ''
Αν ο δήμος δεν έχει αυτή την δυνατότητα, αναλαμβάνουμε εμείς με δικά μας μέσα να κάνουμε όλη αυτή την υποδομή και να μεταδίδουμε τις συνεδριάσεις.
Την πρόταση αυτή θα αναπτύξουμε και στην πρώτη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου.
Αναμένουμε τις θέσεις όλων των δημοτικών παρατάξεων.
''ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ''
''ΟΙ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΝΑ ΜΕΤΑΔΙΔΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΖΩΝΤΑΝΑ. ΣΗΜΕΡΑ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΙΣΧΥΡΗ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΜΕ ΑΠΛΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΙΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ''
Αν ο δήμος δεν έχει αυτή την δυνατότητα, αναλαμβάνουμε εμείς με δικά μας μέσα να κάνουμε όλη αυτή την υποδομή και να μεταδίδουμε τις συνεδριάσεις.
Την πρόταση αυτή θα αναπτύξουμε και στην πρώτη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου.
Αναμένουμε τις θέσεις όλων των δημοτικών παρατάξεων.
''ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ''
ΤΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ
Τα αποτελέσματα των εκλογών με πιο προσεκτική ματιά έδειξαν τα εξής:
Πρώτον, ψήφισαν το 65% των εγγεγραμμένων στους καταλόγους ή απο τους 18200 εγγεγραμμένους προσήλθαν οι 12053 δημότες.
Απ' αυτούς ο κ. Ιωαννίδης πήρε τους 4634, ο κ. Μανιατογιάννης 3254, ο κ. Τσούτσιας 1578, ο κ. Βήττος 1092 και ο κ. Ζήσης 790.
Το 35% των εγγεγραμμένων ή 6370 ψηφοφόροι δεν εμφανίστηκαν.
Το πρώτο που παρατηρούμε είναι ότι οι ψηφοφόροι δεν πείστηκαν απο το λόγο των υποψηφίων ή δεν ενδιαφέρθηκαν να μάθουν για τη δημόσια ζωή. Εντάχθηκαν στους αδιάφορους θεωρώντας ότι έτσι αντιδρούν στην απαξιωμένη πολιτική ζωή του τόπου. Κυριάρχησε η εντύπωση ότι ''όλοι ίδιοι είναι''.
Δεύτερον, στον δεύτερο γύρο φάνηκε καθαρά ότι και άλλοι απ' αυτούς που ψήφισαν στον πρώτο γύρο ότι δεν θα ήθελαν να ψηφίσουν αλλά προσήλθαν για διάφορους λόγους ο καθένας. Ένας απ' αυτούς μπορεί να είναι η ανάδειξη συγκεκριμένων υποψηφίων σε διάφορα ψηφοδέλτια.
Στο δεύτερο γύρο οι ψηφίσαντες ήταν 9451, δηλαδή η αποχή έφτασε 49,5%, σχεδόν οι μισοί δεν προσήλθαν να ψηφίσουν.
Έτσι ο κ. Ιωαννίδης ανεδείχθη δήμαρχος της πόλης με 4570 ψηφοδέλτια που αντιπορσωπεύει το 25% των εγγεγραμμένων. Έχασε απο τον πρώτο 64 ψηφοδέλτια.
Ο κ. Μανιατογιάννης έλαβε στον δεύτερο γύρο 3915 ψηφοδέλτια ή 661 παραπάνω απο τον πρώτο γύρο. Θεωρώντας ότι κράτησε τις δυνάμεις του πρώτου γύρου κέρδισε ακόμη 661 ψηφοφόρους στο β' γύρο. Ένα μέρος των ψηφοφόρων μετακινήθηκαν προς τον κ. Μανιατογιάννη που δεν ήταν αρκετοί για να δώσουν την απαιτούμενη δυναμική.
Έτσι η εκλογική δύναμη της ΝΔ έδειξε να είναι 25% ενώ του ΠΑΣΟΚ 18% θεωρώντας ότι οι δυνάμεις αυτές ανεδείχθησαν απο τον α' γύρο αφού και οι δύο εκπροσωπούσαν το κόμμα τους.
Έτσι ο δήμος αποδεικνύεται ακόμη μια φορά ότι είναι καθαρά νεοδημοκρατικός αλλά με ισχνή πλειοψηφία. Αυτό ίσως να ανατραπεί στην πορεία αν το νέο κόμμα της κ. Μπακογιάννη απορροφήσει εκλογική δύναμη και ασφαλώς θα είναι κατά κύριο λόγο απο το χώρο της ΝΔ.
Οι ψηφοφόροι τελικά έδειξαν καθαρά στο δεύτερο γύρο την πλάτη τους στο πολιτικό σύστημα αρνούμενοι να συμμετέχουν στη διαδικασία και τοποθετώντας όλους απέναντί τους.
Το 75%, τελικά θα λέγαμε ότι είπαν όχι στη σημερινή διοίκηση εκφράζοντας εμμέσως την διαφωνία τους με τον τρόπο διοίκησης είτε με τα δεδομένα του δεύτερου γύρου είτε και του πρώτου.
Η πλευρά του κ. Μανιατογιάννη κατάφερε να ανεβάσει το πσοσοτό του απο 18% στο 22% απο τον α' στον β' γύρο.
Συμπεραίνουμε ότι οι δυνάμεις των κομμάτων αποτελούν μια μεγάλη μειοψηφία που αθροιστικά βρίσκεται στο 47% μέγιστο!!
Το 25% διοικεί και το 18% είναι η μείζονα αντιπολίτευση!!!
Ένα άλλο συμπέρασμα είναι ότι δεν κατάφεραν όλοι οι δημοτικοί συνδυασμοί να ερεθίσουν τους ψηφοφόρους, δεν κατάφεραν να τους προκαλέσουν το ενδιαφέρον, δεν κατάφεραν να τους δείξουν ότι τελικά είτε με μνημόνιο είτε χωρίς ο λαός είναι αδιάφορος και υπ' αυτή την έννοια αναρωτιέται κανείς αν και στο μέλλον θα είναι έτσι οι ψηφοφορίες.
Η αμερινοποίηση της ανάδειξης των αρίστων, των καλυτέρων της κοινωνίας θα αποτελεί στοιχείο ουσιαστικής δημοκρατίας (;), δυστυχώς!!!
Πρώτον, ψήφισαν το 65% των εγγεγραμμένων στους καταλόγους ή απο τους 18200 εγγεγραμμένους προσήλθαν οι 12053 δημότες.
Απ' αυτούς ο κ. Ιωαννίδης πήρε τους 4634, ο κ. Μανιατογιάννης 3254, ο κ. Τσούτσιας 1578, ο κ. Βήττος 1092 και ο κ. Ζήσης 790.
Το 35% των εγγεγραμμένων ή 6370 ψηφοφόροι δεν εμφανίστηκαν.
Το πρώτο που παρατηρούμε είναι ότι οι ψηφοφόροι δεν πείστηκαν απο το λόγο των υποψηφίων ή δεν ενδιαφέρθηκαν να μάθουν για τη δημόσια ζωή. Εντάχθηκαν στους αδιάφορους θεωρώντας ότι έτσι αντιδρούν στην απαξιωμένη πολιτική ζωή του τόπου. Κυριάρχησε η εντύπωση ότι ''όλοι ίδιοι είναι''.
Δεύτερον, στον δεύτερο γύρο φάνηκε καθαρά ότι και άλλοι απ' αυτούς που ψήφισαν στον πρώτο γύρο ότι δεν θα ήθελαν να ψηφίσουν αλλά προσήλθαν για διάφορους λόγους ο καθένας. Ένας απ' αυτούς μπορεί να είναι η ανάδειξη συγκεκριμένων υποψηφίων σε διάφορα ψηφοδέλτια.
Στο δεύτερο γύρο οι ψηφίσαντες ήταν 9451, δηλαδή η αποχή έφτασε 49,5%, σχεδόν οι μισοί δεν προσήλθαν να ψηφίσουν.
Έτσι ο κ. Ιωαννίδης ανεδείχθη δήμαρχος της πόλης με 4570 ψηφοδέλτια που αντιπορσωπεύει το 25% των εγγεγραμμένων. Έχασε απο τον πρώτο 64 ψηφοδέλτια.
Ο κ. Μανιατογιάννης έλαβε στον δεύτερο γύρο 3915 ψηφοδέλτια ή 661 παραπάνω απο τον πρώτο γύρο. Θεωρώντας ότι κράτησε τις δυνάμεις του πρώτου γύρου κέρδισε ακόμη 661 ψηφοφόρους στο β' γύρο. Ένα μέρος των ψηφοφόρων μετακινήθηκαν προς τον κ. Μανιατογιάννη που δεν ήταν αρκετοί για να δώσουν την απαιτούμενη δυναμική.
Έτσι η εκλογική δύναμη της ΝΔ έδειξε να είναι 25% ενώ του ΠΑΣΟΚ 18% θεωρώντας ότι οι δυνάμεις αυτές ανεδείχθησαν απο τον α' γύρο αφού και οι δύο εκπροσωπούσαν το κόμμα τους.
Έτσι ο δήμος αποδεικνύεται ακόμη μια φορά ότι είναι καθαρά νεοδημοκρατικός αλλά με ισχνή πλειοψηφία. Αυτό ίσως να ανατραπεί στην πορεία αν το νέο κόμμα της κ. Μπακογιάννη απορροφήσει εκλογική δύναμη και ασφαλώς θα είναι κατά κύριο λόγο απο το χώρο της ΝΔ.
Οι ψηφοφόροι τελικά έδειξαν καθαρά στο δεύτερο γύρο την πλάτη τους στο πολιτικό σύστημα αρνούμενοι να συμμετέχουν στη διαδικασία και τοποθετώντας όλους απέναντί τους.
Το 75%, τελικά θα λέγαμε ότι είπαν όχι στη σημερινή διοίκηση εκφράζοντας εμμέσως την διαφωνία τους με τον τρόπο διοίκησης είτε με τα δεδομένα του δεύτερου γύρου είτε και του πρώτου.
Η πλευρά του κ. Μανιατογιάννη κατάφερε να ανεβάσει το πσοσοτό του απο 18% στο 22% απο τον α' στον β' γύρο.
Συμπεραίνουμε ότι οι δυνάμεις των κομμάτων αποτελούν μια μεγάλη μειοψηφία που αθροιστικά βρίσκεται στο 47% μέγιστο!!
Το 25% διοικεί και το 18% είναι η μείζονα αντιπολίτευση!!!
Ένα άλλο συμπέρασμα είναι ότι δεν κατάφεραν όλοι οι δημοτικοί συνδυασμοί να ερεθίσουν τους ψηφοφόρους, δεν κατάφεραν να τους προκαλέσουν το ενδιαφέρον, δεν κατάφεραν να τους δείξουν ότι τελικά είτε με μνημόνιο είτε χωρίς ο λαός είναι αδιάφορος και υπ' αυτή την έννοια αναρωτιέται κανείς αν και στο μέλλον θα είναι έτσι οι ψηφοφορίες.
Η αμερινοποίηση της ανάδειξης των αρίστων, των καλυτέρων της κοινωνίας θα αποτελεί στοιχείο ουσιαστικής δημοκρατίας (;), δυστυχώς!!!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Τι ψήφισαν οι Βριλησσιώτες
Εγγεγραμμένοι 22.775 Έγκυρα 12.151 Άκυρα 134 Συμμετοχή 12.386 Λευκά 101 ...
-
Σε λίγους είναι γνωστή η φυσιογνωμία του John Nash Jr. Στους λίγους έγινε γνωστή από την αντίστοιχη κινηματογραφική τανία που παρουσίασε σ...
-
Με την αποδοχή της βοήθειας, η εθνική κυριαρχία των Ελλήνων θα περιοριστεί υποστηρίζει ο Ζ.Κ. Γιούνκερ, προαναγγέλλοντας την αποστολή ξένων...
-
Οι επόμενες δημοτικές και περιφρειακές εκλογές θα γίνουν μαζί με τις Ευρωεκλογές το 2014. Όπως ορίζει ο ''Καλλικράτης'' οι ...
-
ΤΙ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ 1.Θα καταργούσαν το Μνημόνιο με ένα νόμο και ένα άρθρο Υπέγραψαν το τρίτο μνημόνιο, οι όροι του οποίου έγιναν α...
-
Πολύ σύντομα, μέσα στον επόμενο μήνα, ανοίγει και το θέμα του νέου εκλογικού νόμου. Η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να τελειώσει το ζήτημα αυ...
-
51) ΑΘΗΝΩΝ ΑΘΗΝΑΙΩΝ Α1 ΒΑΦΕΙΟΧΩΡΙΟΥ 8 ΛΕΣΧΗ ΦΙΛΙΑΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ Α1 ΚΗΦΙΣΙΑΣ 43 ...
-
Επιστήμη και επιστήμονες Einstein και Szilárd H επιστήμη, ως αέναος αγώνας του ανθρώπου για την κατάκτηση της γνώσης, με την...