Τρίτη 24 Ιουλίου 2012

ΑΥΡΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Αύριο στις επτά, το απόγευμα, θα συνεδριάσει το δημοτικό συμβούλιο της πόλης στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου, Κισσάβου 7.
Η ημερήσια διάταξη πλούσια αλλά και με αρκετά σοβαρά θέματα.

Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

ΦΩΤΙΑ ΧΘΕΣ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΣΕ ΤΑΒΕΡΝΑ ΣΤΑ ΑΝΩ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ

Οι υψηλές θερμοκρασίες και ίσως η απροσεξία κάποιου, μάλλον, ήταν η αιτία να εκδηλωθεί φωτιά σε ταβέρνα στα Άνω Βριλήσσια, χθες το απόγευμα.
Προσέτρεξαν αμέσως δύο πυροσβετικά της πυρασφάλειας, ευτυχώς ήταν κοντά και κατασβέστηκε αμέσως.
Την ώρα εκείνη υπήρχαν πελάτες στην ταβέρνα, οι οποίοι βγήκαν έξω. Η Πυροσβεστική Υπηρεσία ανέλαβε να κάνει προανάκριση αν και είναι φανερό ότι δεν πρόκειται για κάποιο εμπρησμό.

ΚΙ ΑΛΛΟ ΔΙΑΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ!!! ΑΥΤΟ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΑΠΟ ΤΟ http://www.aftodioikisi.gr/

Site που ο σχεδιασμός και η κατασκευή του θα κοστίσουν 1,3 εκατ. ευρώ (!!!) και η φιλοξενία του...μόλις 77 χιλ. ευρώ, δημιουργία σελίδων κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, twitter κλπ) με κόστος μισό εκατ. ευρώ (!!!), δημιουργία logo τουριστικής προβολής μόνο 170 χιλ. ευρώ (!!!),* αλλά και επικαιροποίηση του συγκεκριμένου σχεδίου στην τιμή... προσφοράς των 426 χιλ. ευρώ (!!!): Αυτά και άλλα πολλά περιλαμβάνει σε εννέα, παραχωμένες κάπου στη μέση, από τις πάνω από 800 σελίδες του το Master Plan της τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Αττικής που θα κοστίσει συνολικά πάνω από 8,5 εκατ. ευρώ (8.538.843 ευρώ)!!!

Η συγκεκριμένη σκανδαλώδης σύμβαση για το έργο «Ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής Περιφέρειας Αττικής» που έχει υπογράψει από την 1/2/2012 ο περιφερειάρχης Γιάννης Σγουρός με την εταιρεία «McCann Erickson Διαφημιστική ΑΕΕ» (Α.Π. 14287/1/2/2012) για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Αττικής και έρχεται προς έγκριση στην αυριανή συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου (ξεκινά στις 3 το μεσημέρι) ξεπερνά κάθε φαντασία ακόμη και για παλαιότερες περιόδους παχεών αγελάδων. Πόσο μάλλον σήμερα που ένα μεγάλο τμήμα των πολιτών και τη Αττικής ζει κάτω από τα όρια της φτώχειας και αναζητά ένα πιάτο φαγητό στα συσσίτια.
Τα πέντε θανάσιμα αμαρτήματα:
-Τα 663.090 ευρώ (815.110 ευρώ με ΦΠΑ) που θα «σκάσει» ο περιφερειάρχης Αττικής Γιάννης Σγουρός για να σχεδιάσει διαδικτυακή πύλη για την τουριστική της προβολή και τα άλλα 390.500 (480.315 με ΦΠΑ) -(ΣΥΝΟΛΟ ΜΕ ΦΠΑ: 1.295.425!!!!) για να την κατασκευάσει την ώρα που θα μπορούσε να το κάνει με μηδέν κόστος, χρησιμοποιώντας τους τεχνικούς και webdesigners της Περιφέρειας, και όταν στην ελεύθερη αγορά μια τέτοια δράση κοστίζει το πολύ 10-15.000 ευρώ.
-Λίγο... λιγότερο θα κοστίσουν, εξάλλου, στην Περιφέρεια Αττικής και τους πολίτες της οι... δωρεάν υπηρεσίες που παρέχονται μέσω Ίντερνετ, όπως το Facebook, το YouTube, το Flickr, και γενικότερα η παρουσία της περιφέρειας για την τουριστική της προβολή στα «social media»: 463.500 ευρώ (570.105 ευρώ με ΦΠΑ).
-Επιπλέον; Τα 138.842,98 (170.776 με ΦΠΑ), που θα δώσει η Περιφέρεια Αττικής για τη δημιουργία τουριστικού logo (!!!!),
-Αλλά και τα 77.000 ευρώ (94.710 ευρώ με ΦΠΑ) που θα πληρώσει για τη φιλοξενία της διαδικτυακής πύλης σε... πραγματικούς σέρβερ (!!!), την ώρα που η ακριβότερη «φιλοξενία» μπορεί να στοιχίσει το πολύ 1000 με 2000 ευρώ το χρόνο. Είναι χαρακτηριστικό πως στην ελεύθερη αγορά, και για παράδειγμα, στο μεγαλύτερο τηλεπικοινωνιακό φορέα της χώρας μας, τον ΟΤΕ, η... φιλοξενία της ιστοσελίδας με συνδρομή ISDN 128 K κοστίζει το μήνα... 70,28 ευρώ (χωρίς τις συμπληρωματικές υπηρεσίες). Με λίγα λόγια, αν πολλαπλασιάσουμε τους μήνες (περίπου 30) μέχρι την ολοκλήρωση του ΟΠΕΕΣ (τέλος 2015), θα δούμε ότι θα κοστίσει στην Περιφέρεια Αττικής... 2.108,4 ευρώ και όχι... 77.000 ευρώ!!!
Το... 77.000 ευρώ δε «βγαίνει» ακόμα και αν αγοράσει κάποιος τις πρόσθετες υπηρεσίες που ανέρχονται συνολικά στα 197,27 ευρώ (Χ30 μήνες = 5.198,1 ευρώ).
-Μάλιστα, το Ολοκληρωμένο Περιφερειακό Επιχειρησιακό και Επικοινωνιακό Σχέδιο (ΟΠΕΕΣ - Master Plan) είναι τόσο...Ολοκληρωμένο που για την επικαιροποίησή του προβλέπονται 347.107,44 ευρω (426.942,15 με ΦΠΑ)!!!!
Εκτός προθεσμίας, και όμως... σφυρίζει αδιάφορα
Πέραν των ουσιαστικών λόγων που η συγκεκριμένη σύμβαση δεν μπορεί να προχωρήσει υπάρχουν και τυπικοί: Συγκεκριμένα, παρά το ότι η Διακήρυξη και η σύμβαση προβλέπουν πως η ανάδοχος εταιρεία θα πρέπει να έχει υποβάλει μέσα σε δύο μήνες από την ημερομηνία υπογραφής της συμφωνίας (1/2/12) ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα (marketing plan, ανάλυση εσωτερικού & εξωτερικού περιβάλλοντος, μείγμα προωθητικών μέσων κ.λπ.) για το ΟΠΕΕΣ, η εταιρεία έδωσε την όλη τεχνική μελέτη στην Περιφέρεια Αττικής με καθυστέρηση πέντε μηνών. Ο, δε, περιφερειάρχης Αττικής Γιάννης Σγουρός φαίνεται πως δεν ενοχλείται από το γεγονός, δεν ακυρώνει τη σύμβαση, και μάλιστα -προχωρώντας ένα βήμα πιο πέρα- θα την «περάσει», όπως προαναφέρθηκε, στην αυριανή συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου Αττικής.


Πρώτα η υπογραφή της σύμβασης με ιδιώτη, μετά η έγκριση από το περιφερειακό συμβούλιο
Και ο λόγος; Για να... μπει το νερό στο αυλάκι, και να αρχίσει να «κυλά» το ΟΠΕΕΣ και η σύμβαση με την «McCann Erickson Διαφημιστική ΑΕΕ», ο Γ. Σγουρός είναι υποχρεωμένος να το «περάσει» από το περιφερειακό συμβούλιο**, προκειμένου να πει το «ναι» το υπουργείο Τουρισμό και να αρχίσει η υλοποίησή του.
Τι προβλέπει το ΟΠΠΕΣ
Οι προωθητικές και επικοινωνιακές ενέργειες του έργου (η δράση «αναπτύσσεται» και στα ελληνικά και στα αγγλικά), όπως αναφέρονταν στη Διακήρυξη του διαγωνισμού για την εξεύρεση αναδόχου και αναλύονται στον ΟΠΕΕΣ, είναι οι παρακάτω και κοστίζουν (οι τιμές είναι χωρίς ΦΠΑ) στην περιφέρεια και κατ' επέκταση στον έλληνα φορολογούμενο:


•Δημιουργία Περιφερειακής Τουριστικής Ταυτότητας (λογότυπο, σλόγκαν, μότο κ.λπ.): 138.842,98 ευρώ
•Δημιουργία και παραγωγή προωθητικού υλικού (τουριστικό έντυπο, γενικό έντυπο περιφέρειας, θεματικά έντυπα με τα νησιά, αφίσες, post cards, λεύκωμα, usb sticks, press kits δημοσιογράφων κ.λπ.): 694.214,88 ευρώ.
•Δημιουργία και διαχείριση ηλεκτρονικού περιεχομένου (κατασκευή διαδικτυακής πύλης, υποστήριξη και φιλοξενία της, web banners, smartphones applications, «κανάλι» στο YouTube, facebook, twitter, flickr, istagram, printerest, δώρα για διαγωνισμούς στα «social media» κ.λπ.): 1.943.802 ευρώ.
•Καταχωρήσεις σε ελληνικά και ξένα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (Internet campaign - banners, Τύπος εξωτερικού, 1.450 σποτ στο «Travel Channel»): 1.735.537 ευρώ.
•Παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού (84 τηλεοπτικά σποτ σε έξι γλώσσες, 10.000 CD ROM/DVD κ.λπ.): 694.215 ευρώ.
•Προσκλήσεις δημοσιογράφων, επαγγελματιών του Τουρισμού και συγκρότηση «Δικτύου Φίλων της Περιφέρειας» (συγγραφή δελτίων Τύπου, κειμένων στα ΜΜΕ, προσκλήσεις ξένων δημοσιογράφων «Φίλων της Περιφέρειας», προβολή της συμμετοχής της περιφέρειας σε τουριστικές εκθέσεις, media monitoring και ηλεκτρονική έρευνα ικανοποίησης δημοσιογράφων και tours operators, ενημέρωση και ανάπτυξη «σχέσεων» με τουριστικά πρακτορεία και αποστολή ενημερωτικού υλικού, media training, crisis manual, radian 6 κ.λπ.): 347,107 ευρώ.
•Οργάνωση συμμετοχής της Περιφέρειας Αττικής σε τουριστικές εκθέσεις στο εξωτερικό και στο εσωτερικό (branding περιπτέρου, ενοικίαση χώρου, έξοδα εκθέσεων, έξοδα διοργανωτή, διοργάνωση παράλληλων εκδηλώσεων κατά τη διάρκεια του Μαραθωνίου, δημιουργικά υλικά κ.λπ.): 1.041.322,31.
•Σε αυτά προστίθεται και η Κατάρτιση και Επικαιροποίηση του ΟΠΕΕΣ: 347,107,44 ευρώ.


ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ ΤΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΑΝΑ ΥΠΟΕΡΓΟ, ΕΔΩ.


Να σημειωθεί πως η συγκεκριμένη Πράξη, η τουριστική προβολή της Αττικής, εντάχθηκε στο Ε.Π. «Αττική 2007-2013» με την 4006/9.7.2009 απόφαση του γενικού γραμματέα Περιφέρειας Αττικής, με τελικό δικαιούχο τη Διεύθυνση Σχεδιασμού & Ανάπτυξης της Περιφέρειας Αττικής και προϋπολογισμό 10 εκατ. ευρώ. Το, δε, πρόγραμμα αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το 2015 έχοντας κύριο στόχο την προβολή της Περιφέρειας σε διεθνές επίπεδο, «ως εξαιρετικού τουριστικού brand» και την ανάδειξη των θετικών στοιχείων των περιοχών που υπάγονται στην αρμοδιότητα της Περιφέρειας Αττικής (π.χ.. Αθήνα, νησιά Αργοσαρωνικού, Πειραιάς κ.λπ.).


* H aftodioikisi.gr προσφέρει ΔΩΡΕΑΝ τη δημιουργία των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης, την εκπαίδευση των υπαλλήλων της περιφέρειας για τη λειτουργία τους αλλά και την επικαιροποίηση του masterplan και με κάτω από 10.000 ευρώ τη σχεδιάση και κατασκευή site τουριστικής προβολής της Αττικής, τη φιλοξενία του και το logo τουριστικής προβολής.


** Το προβλέπει το άρθρο 30 του Ν. 3498/2006, σύμφωνα με το οποίο προγράμματα και γενικά ενέργειες που αφορούν στην τουριστική προβολή και διαφήμιση της χώρας ή περιοχών αυτής στο εσωτερικό και εξωτερικό, τα οποία καταρτίζονται ή υλοποιούνται από οποιονδήποτε φορέα του Δημοσίου, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και γενικά του ευρύτερου δημόσιου τομέα, ανεξάρτητα από την πηγή της χρηματοδότησης, πρέπει να έχουν τη σύμφωνη γνώμη του αρμόδιου υπουργείου. Πριν, όμως, από αυτό, σύμφωνα με την 15566/23.11.2011 εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Τουρισμού, θα πρέπει να έχουν το «ΟΚ» από το περιφερειακό ή δημοτικό συμβούλιο.

Σάββατο 21 Ιουλίου 2012

ΚΑΙ Η ....ΛΙΖΑ ΣΤΑ ΧΙΟΝΙΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ....ΚΡΥΟ!!!!


ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΥΣ. ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑ ΣΤΟΝ ΜΑΡΑΘΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΠΗ





Από μια εκδρομή του ΚΑΠΗ στον Μαραθώνα στην αρχή του καλοκαιριού!!

ΚΑΤΑΣΒΕΣΤΗΚΕ Η ΦΩΤΙΑ ΣΤΟ TENNIS CLUB

Στις 17.30 εκδηλώθηκα ξαφνικά φωτιά στο χώρο του πρώην tennis club. Το παρατηρητήριο είδε καπνό και αμέσως βρέθηκε εκεί το πρωτο πυροσβεστικό όχημα. Ακολούθησε δεύτερο και στη συνέχεια εμφανίστηκε η πυροσβεστική με άλλο ένα όχημα.
Κάποιοι φαίνεται να ήθελαν να βάλλουν φωτιά στα ξερόχορτα. Ήταν πολύ επικίνδυνο σημείο δεδομένου ότι βρίσκεται ανάμεσα σε σπίτια.
Ευτυχώς όμως τα πυροσβεστικά έκαναν καλή δουλειά.
Συγχαρητήρια για την άμεση επέμβαση. Το σύστημα λειτουργεί κανονικά.
Προανάκριση διενεργεί η πυροσβεστική υπηρεσία.





ΦΩΤΙΑ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΣΤΟ TENIS CLUB

 Πριν λίγα λεπτά πυρκαιά εκδηλώθηκε μέσα στο οικοδομικό τετράγνω 61 (πρώη tenis club) από άγνωστη αιτία. Τα πυροσβεστικά του δήμου κινητοποιήθηκαν αμέσως. Με σχετική ευκολία έσβησαν την φωτιά.
Το οικόπεδο αυτό ήταν γεμάτο από ξερόχορτα και κάποια οικοδομικά υλικά. Μέχρι αυτή την στιγμή δεν γνωρίζουμε περισσότερα.
Σε λίγο θα έχουμε νεότερα.

ΕΘΝΙΚΟ ΩΔΕΙΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ: ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΜΑΝΩΛΗ ΚΑΛΟΜΟΙΡΗ


Κάθε χρόνο το Εθνικό Ωδείο, το παράρτημα Βριλησσίων διοργανώνει συναυλία αφιέρωμα κάθε φορά σε κάποιον μουσικό υψηλών προδιαγραφών.
Φέτος το αφιέρωμα ήταν προς τιμή του μεγάλου μουσικού Μανώλη Καλομοίρη στην αίθουσα ΄΄Παρνασσός΄΄.
Η εκδήλωση έγινε στις 18 Ιουνίου, με το τέλος των μαθημάτων του ωδείου.
Παρουσιάστηκαν έργα των Μότσαρτ, Σούμπερτ, Σούμαν, Σοπέν, και του ίδιου του Μανώλη Καλομοίρη.
Την παρουσίαση και την οργάνωση της συναυλίας είχε ο καθηγητής του ωδείου Χρήστος Πουρής, ο οποίος αρχικά αναφέρθηκε στο έργο του μουσουργού. Για την προσφορά του Μανώλη Καλομοίρη μίλησε και η μουσικολόγος Μυρτώ Οικονομίδου, η οποία είναι και υπεύθυνη αρχείου του συλλόγου ΄΄Μ. Καλομοίρης΄΄.
Στην εκδήλωση παραβρέθηκε  η εγγονή του μεγάλου μας μουσικού, η οποία περιέγραψε για λίγο την προσωπικότητά του, ως άνθρωπο και ελεύθερου πολίτη αυτής της χώρας.
Στα έργα που παρουσιάστηκαν συμμετείχε η ομάδα καθηγητών του Εθνικού Ωδείου Βριλησσίων και ασφαλώς έντονη ήταν και η παρουσία της κ. Φασουλά με τον Χρήστο Πουρή καθηγητές και ιδρυτές του Εθνικού Ωδείου Βριλησσίων.
Συγχαρητήρια και του χρόνου με μεγαλύτερο κουράγιο.

Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΣΤΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Σάλος έχει προκληθεί με την απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτικής Ελλάδας να διαθέσει το ποσό των 52 χιλ. ευρώ για τη δημιουργία λογαριασμών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Το εξοργιστικό δεν είναι ότι η Περιφέρεια επιθυμεί να προβάλλει το έργο της μέσω των κοινωνικών δικτύων, όσο το γεγονός ότι πληρώνει 83 χιλ. ευρώ ενώ την ίδια ώρα η δημιουργία αυτών των λογαριασμών μπορεί να γίνει εύκολα ακόμη και από μικρής ηλικίας άτομα. Μάλιστα, η χρηματοδότηση αυτής της πρωτοβουλίας γίνεται μέσω του προγράμματος "ΤουριστικήςΠροβολής Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας", ήτοι με χρήματα των φορολογουμένων.


Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με την απόφαση:


Με απόφαση της Επιτροπής Αναπτυξιακής και Κοινωνικής Πολιτικής του Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτικής Ελλάδας, η οποία ελήφθη στις 26 Ιουνίου (και η οποία έχει αναρτηθεί στη Διαύγεια) εγκρίνεται κονδύλι ύψους περίπου 83.000 ευρώ για «τη δημιουργία κατάλληλου πολυμεσικού υλικού για χρήση στα κοινωνικά δίκτυα».
Με απόφαση της Επιτροπής Αναπτυξιακής και Κοινωνικής Πολιτικής του Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτικής Ελλάδας, η οποία ελήφθη στις 26 Ιουνίου (και η οποία έχει αναρτηθεί στη Διαύγεια) εγκρίνεται κονδύλι ύψους περίπου 83.000 ευρώ για «τη δημιουργία κατάλληλου πολυμεσικού υλικού για χρήση στα κοινωνικά δίκτυα».
Από αυτά τα χρήματα, περίπου 52.000 ευρώ προορίζονται για την δημιουργία και διαχείριση λογαριασμών στο Youtube, το Facebook, το Twitter και το Google+ (!).
Πιο συγκεκριμένα:
-6.150 ευρώ για τη δημιουργία καναλιού YouTube
-15.252 ευρώ για τη δημιουργία και διαχείριση δικτύου στο Facebook
-15.252 ευρώ για τη δημιουργία και διαχείριση δικτύου στο Twitter
-15.252 ευρώ για τη δημιουργία και διαχείριση δικτύου στο Google +
Ύστερα λέγουν πολλοί να μην ελέγχεις τι γίνεται στους δήμους και στα νομικά των πρόσωπα. Βεβαιώνουμε κι εμείς ότι η τοπική αυτοδιοίκηση έχει πολλά ανοίγματα και πολλά σκοτεινά σημεία!!!

O ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

Ψηφίστηκε, κατά πλειοψηφία, χθές σε συνεδρίαση του νομικού προσώπου του δήμου, Αθλητικός και Πολιτιστικός Οργανισμός του δήμου, ο ισολογισμός χρήσης 2011 από τον Απρίλιο μέχρι τον Δεκέμβριο.
Διαβάζοντας τον ισολογισμό ένα συμπέρασμα μπορεί να βγάλει κανείς. Δεν πιστεύουμε ότι υπάρχει άλλος αθλητικός και πολιτιστικός οργανισμός στο πλανήτη με αυτή την φτωχή εικόνα. Η όλη δράση του οργανισμού αποτιμάται οικονομικά στο επίπεδο των 200000 ευρώ.
Με αυτά τα χρήματα το νομικό πρόσωπο έδωσε και αρνητικό αποτέλεσμα. Ζημιές 36882 ευρώ!!!
Σκεφθείτε να είχε να διαχειριστεί παραδείγματος χάριν ένα εκατομμύριο ευρώ, τι οικονομικό αποτέλεσμα θα είχε!!!
Το πρώτο συμπέρασμα που εξάγεται από τον ισολογισμό είναι ότι πρόκειται περί ενός φτωχότατου νομικού προσώπου, που ουσιαστικά απορρέει από την μύζερη και χωρίς πρόγραμμα πολιτική της δημοτικής αρχής. Ταυτόχρονα προσπαθεί να δώσει μια πλασματική εικόνα μεγάλων δράσεων στον τομέα αυτό σε κάθε ευκαιρία. Ακούγεται πολλές φορές ότι τα αθλητικά και πολιτιστικά προγράμματα του δήμου απασχολούν 2000 άτομα στις δράσεις του. Αυτές οι δράσεις, λοιπόν, φαίνεται να κινούνται οικονομικά στο επίπεδο των 150000 ευρώ!!! Πώς επιτυγχάνεται αυτό;
Το δεύτερο συμπέρασμα που εξάγεται είναι ότι ακόμη και με αυτά τα λίγα χρήματα το νομικό πρόσωπο έδωσε ζημιές ύψους 36000 ευρώ. Δηλαδή πρόκειται περί μιας αδυναμίας ή ανικανότητας χειρισμού των οικονομικών στο νομικό πρόσωπο.
Αναλύοντας ακόμη περισσότερο θα βλέπαμε ότι τα αποτελέσματα της χρήσης είναι ζημιές ύψους 97343 ευρώ. Ήλθε η επιχορήγηση του δήμου με 300000 ευρώ να περισώσει τις ζημιές στο ύψος των 36882 ευρώ.
Βέβαια το νομικό πρόσωπο δεν έχει ίδιους πόρους, έτσι φαίνεται. Όμως αν δει βαθύτερα κανείς θα διαπιστώσει ότι πολλά απο τα αθλητικά και τα πολιτιστικά προγράμματα λειτουργούν με συνδρομές των δημοτών, την ώρα που θα έπρεπε ο αθλητισμός και ο πολιτισμός στο δήμο δεν θα έπρεπε να επιβαρύνει τους δημότες.
Να σημειώσουμε, επίσης, ότι στο νομικό πρόσωπο του δήμου υπάρχουν συσωρευμένες βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις ύψους 101665 ευρώ!!! Σ΄αυτές υπάρχουν κάποιες οι οποίες λιμνάζουν από επταετίας και πλέον!!!! Εκεί υπάρχει σοβαρό ζήτημα. Κανείς δεν απαντά υπεύθυνα από που προέκυψαν αυτές οι υποχρεώσεις ούτε ακόμη και ο πρόεδρος του νομικού προσώπου, ο οποίος απαντά ότι εγώ το....παρέλαβα αλλά δεν ξέρω από που έρχεται!!!! Τί συμβαίνει με αυτές τις οικονομικές υποχρεώσεις; Θα πληρωθούν ποτέ ή αφήνεται σκοπίμως στο χρόνο που θα έχει ως αποτέλεσμα πιθανόν να αποσύρουν οι προμηθευτές τις απαιτήσεις τους;
Ένα, επίσης ερώτημα που μπορεί να τεθεί είναι πόσοι εργαζόμενους απασχολεί το νομικό πρόσωπο και με ποιές εργασιακές σχέσεις;
Οι γυμναστές που απασχολούνταν ήταν προσλήψεις (με αδιαφανείς διαδικασίες θα λέγαμε) ορισμένου χρόνου οκτώ μηνών.
Το νομικό πρόσωπο ύστερα από την τελευταία απόφαση της κυβέρνησης προχωρά σε ΄΄προσλήψεις΄΄ με συμβάσεις μίσθωσης έργου, που είναι ένα εντελώς διαφορετικό εργασιακό περιβάλλον. Θα πρέπει οι εργαζόμενοι να έχουν δελτίο παροχής υπηρεσιών και μ΄αυτό τον τρόπο το νομικό πρόσωπο δεν θα επιβαρύνεται με δώρα, επιδόματα και άλλα. Δύο θέματα ανακύπτουν εδώ.
Πρώτον, το νομικό πρόσωπο και ο δήμος επιλέγει τους ΄΄σύγχρονους τρόπους΄΄ απασχόλησης, με δελτίο παροχής υπηρεσιών.
Δεύτερον, οι ΄΄προσλήψεις΄΄ αυτές δεν περνούν από ΑΣΕΠ κι επομένως βρίσκεται στη ΄΄διακριτική΄΄ ευχέρια του προέδρου για την τελική επιλογή και τον τρόπο επιλογής των εργαζομένων.
Ίσως να προχωρούμε πάρα πολύ και δεν είναι ακόμη καιρός.
Δείτε κι εσείς την οικονομική εικόνα αυτού του νομικού προσώπου. Βγάλτε τα συμπεράσματά σας.

Τι ψήφισαν οι Βριλησσιώτες

Εγγεγραμμένοι 22.775 Έγκυρα 12.151 Άκυρα 134 Συμμετοχή 12.386 Λευκά 101 ...