Παρασκευή 27 Ιουλίου 2012

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ;

Tου Γιάννη ΔΙΟΝΑΤΟΥ



Η ακόλουθη ιστορία είναι απολύτως αληθής και αφορά τα οικονομικά “προβλήματα” που αντιμετωπίζει η Νορβηγία.


Στις αρχές, λοιπόν, του καλοκαιριού συνήλθε η νορβηγική Βουλή προκειμένου να συζητηθεί το “πρόβλημα” του σημαντικού πλεονάσματος που παρουσιάζει ο κρατικός προϋπολογισμός, καθώς και ο κίνδυνος που ενέχει για την ανατίμηση του εγχώριου νομίσματος (νορβηγική κορώνα) και οι επιπτώσεις που θα είχε μία τέτοια ανατίμηση για τις εξαγωγές της χώρας. Η πρόταση του κυβερνώντος κόμματος ήταν να χαρισθούν οι φόροι σε όλους τους πολίτες (φυσικά και νομικά πρόσωπα) για το δεύτερο εξάμηνο του 2012, προκειμένου να μην συσσωρευθούν επιπλέον έσοδα στον ήδη “προβληματικό” πλεονασματικό προϋπολογισμό.


Να σημειωθεί πως το φορολογικό σύστημα της Νορβηγίας προβλέπει άμεση φορολόγηση “στην πηγή” του εισοδήματος ενός πολίτη, χωρίς να καλείται στο τέλος του έτους – ή οποιαδήποτε άλλη στιγμή – να πληρώσει κάποιον άλλον φόρο. Αν για παράδειγμα, ένας υπάλληλος αμείβεται από μία εταιρεία με 1.000 ευρώ κάθε μήνα, το ποσοστό φόρου που του αναλογεί αποδίδεται αυτομάτως στο κράτος. Άλλο ενδιαφέρον σημείο για την “τραγική” πλεονασματική οικονομία της Νορβηγίας είναι πως τα τελευταία χρόνια το κράτος χαρίζει το φόρο του μήνα Δεκεμβρίου, σαν ένα “δώρο” προς τους πολίτες, αφού στο νορβηγικό κράτος λεφτά όντως υπάρχουν.


Η νορβηγική Αριστερά αντέδρασε στην πρόταση του κυβερνώντος κόμματος, υποστηρίζοντας ότι αν χαρίζονταν οι φόροι του υπόλοιπου έτους, το επιπλέον εισόδημα οι πολίτες θα το ξόδευαν κατά κύριο λόγο σε ταξίδια – στους Νορβηγούς αρέσει πολύ να ταξιδεύουν – και ξενύχτια, με αποτέλεσμα τα λεφτά να μην επιστρέφουν στο κράτος. Η πρόταση της Αριστεράς ήταν οι πολίτες να συνεχίσουν να καταβάλλουν τους φόρους και τα χρήματα αυτά να διατεθούν ως δωρεά σε μία άλλη χώρα που αντιμετωπίζει προβλήματα.


Αφού, λοιπόν, δεν πάρθηκε καμία απόφαση εντός του κοινοβουλίου για τον “πονοκέφαλο” των πλεονασμάτων, η κυβέρνηση έθεσε το ζήτημα σε ηλεκτρονικό δημοψήφισμα ενώπιον του νορβηγικού λαού, καλώντας τον να αποφασίσει ο ίδιος για το αν θέλουν να πληρώσουν τους φόρους του υπόλοιπου έτους ή όχι.


Το αποτέλεσμα; Το 72% ψήφισε ώστε να μην χαρισθούν οι φόροι στους Νορβηγούς πολίτες, αλλά να συνεχίσουν να τους πληρώνουν κανονικά και τα χρήματα αυτά να δοθούν ως δωρεά σε μία άλλη χώρα και επιλέχθηκε τελικά να χτιστούν νοσοκομεία στο Βιετνάμ.


Βεβαίως, αν διηγείτο κάποιος την ιστορία αυτή σε έναν συνηθισμένο Έλληνα, η – πιθανότερη – απάντηση που θα λάμβανε θα ήταν “είναι ηλίθιοι αυτοί οι Νορβηγοί”. Οι υπόλοιποι ας αναρωτηθούμε ποιοι είναι οι ηλίθιοι, τελικά.

Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012

SOS ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ ΄΄ΕΠΕΙΓΟΝ΄΄

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151799613751988&set=a.10150289614776988.361956.131501031987&type=1&theater



Βρέθηκε ΧΤΥΠΗΜΕΝΟΣ από Ι.Χ. στην οδό Αναπαύσεων (Βριλήσσια) στο ύψος του supermarket Μαρινόπουλος.


Αρσενικός, μικρής ηλικίας, γαλανομάτης & φορά σκούρο περιλαίμιο.


Οποιος τον έχασε ή όποιος τον γνωρίζει, παρακαλείται να επικοινωνήσει Α Μ Ε Σ Α με το τηλ 6973.024.266

Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΝΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΕΛΕΣΑΝΤΩΝ ΔΗΜΑΡΧΩΝ. ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΜΒΙΒΑΣΤΟ

Αθήνα 24 Ιουλίου 2012



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ του ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΥ και ΜΗ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΜΕΙΩΣΗ των ΑΠΟΔΟΧΩΝ και της ΧΟΡΗΓΙΑΣ ζητούν οι ΔΗΜΑΡΧΟΙ


Επιστολή έκκληση προς τους Υπουργούς Εσωτερικών, Εργασίας και Οικονομικών έστειλε η ΕΝΩΣΗ ΔΗΜΑΡΧΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ, επισημαίνοντας τον κίνδυνο για πλήρη απαξίωση του ΘΕΣΜΟΥ εφόσον συνεχισθεί η περικοπή των αποδοχών των Δημάρχων και της χορηγίας των διατελεσάντων σε συνάρτηση με την ισχύ του επαγγελματικού ασυμβίβαστου.


«Παραγνωρίζοντας τις ιδιαιτερότητες του λειτουργήματος», όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στην επιστολή «και επομένως των εξόδων που συνεπάγεται η αξιοπρεπής ενάσκησή του και ταυτίζοντας τους αιρετούς με Δημόσιους Υπαλλήλους, επικρατεί η λογική της ισοπέδωσης και του λαϊκισμού, στοιχεία που οδηγούν αφ ενός στην αποτροπή ενασχόλησης καταξιωμένων πολιτών με τα κοινά, αφ ετέρου στην απόγνωση όσων ήδη ασχολούνται».


Οι αιρετοί της Αυτοδιοίκησης συμπάσχουν με τους δοκιμαζόμενους από την κρίση συμπολίτες τους και αγωνίζονται με την ανάληψη πρωτοβουλιών ώστε να τους ανακουφίσουν από τα σκληρά μέτρα λιτότητας, όμως η καθιέρωση του επαγγελματικού ασυμβίβαστου, η δραματική επιβάρυνση της φορολογίας, η δραματική περικοπή των αποδοχών ως και σειρά άλλων επιβαρυντικών μέτρων για την καταστατική τους θέση,δημιουργούν συνθήκες απαγορευτικές για όποιον θέλει να συνεχίσει να προσφέρει στα κοινά.


Από το Γραφείο Τύπου

ΧΑΛΑΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ

ΑΠΟ ΤΟ aftodioikisi.gr

Σε παραιτήσεις της Α. Ροκοφύλλου από τη θέση της εντεταλμένης συμβούλου Τουρισμού και του Σπ. Σπυρίδωνα από την Επιτροπή Τουρισμού, οδήγησε η (ανεξήγητη;) επιμονή του πειφερειάρχη Γ. Σγουρού να περάσει «εδώ και τώρα» και χωρίς αλλαγές, από το περιφερειακό συμβούλιο, τη σκανδαλώδη σύμβαση των 8,5 εκατ. ευρώ για την τουριστική προβολή της Αττικής.

Είναι χαρακτηριστικό ότι μετά την υπερψήφισή της σύμβασης μόνον από τους συμβούλους της πλειοψηφίας και τον Γρ. Ψαριανό της ΔΗΜ.ΑΡ., ακόμη και πολλοί από αυτούς που ψήφισαν υπέρ έκαναν λόγο για «πύρρεια νίκη» του περιφερειάρχη, καθώς τα όσα ακούστηκαν κατά τη διάρκεια της πεντάωρης συζήτησης ήταν αποκαλυπτικά.


Ροκοφύλλου: Δεν είναι δυνατόν να δίνουμε για site 2 εκατ.


Στην ομιλία της η Άννα Ροκοφύλλου, πρώτη σε σταυρούς περιφερειακή σύμβουλος της παράταξης Σγουρού εξήγησε ότι υποβάλλει την παραίτησή της γιατί αν και αρμόδια δεν υπήρξε καμία συνεργασία της εταιρείας μαζί της («όταν ζήτησα να συνεργαστώ βρήκα κλειστές πόρτες», τόνισε), προβλέποντας ότι «μια εταιρεία που δεν συνεργάστηκε ποτέ με τη διεύθυνση Τουρισμού δεν θα συνεργαστεί ούτε από εδώ και πέρα».
Παράλληλα ζήτησε μετ' επιτάσεως να συγχρονιστούν οι τιμές με τη σημερινή πραγματικότητα: «Δεν είναι δυνατόν να δίνουμε για ένα site 2 εκατ. ευρώ» και από τα 7 εκατ. ευρώ συνολικά (σ.σ. προ ΦΠΑ) μόνο τα 2 εκατ. να δίνονται σε διαφήμιση. «Κοιτάξτε να αλλάξετε τις δράσεις σας», είπε απευθυνόμενη προς τους δέκα (!) εκπροσώπους της Mc Cann Erickson, προσθέτοντας ότι «δίνονται 1 εκατ. ευρώ για συμμετοχή σε εκθέσεις και ακόμη σχεδόν 1 εκατ. ευρώ για έντυπα τη στιγμή που είναι γνωστό ότι τέτοιου είδους δράσεις έχουν ελάχιστη αποτελεσματικότητα»


Σπ. Σπυρίδων: Τα κόστη είναι μιας άλλης εποχής


Στο ίδιος μήκος κύματος κινήθηκε και ο πρώην περιφερειάρχης, πρώην δήμαρχος Πόρου και νυν περιφερειακός σύμβουλος της μείζονος αντιπολίτευσης Σπ. Σπυρίδων ο οποίος κατήγγειλε ότι «δεν συνεκλήθη ποτέ η Επιτροπή Τουρισμού για το θέμα της τουριστικής προβολής». Μάλιστα, είχε έντονη λογομαχία με τον περιφερειάρχη Γ. Σγουρό όταν ο τελευταίος υποστήριξε ότι η τουριστική προβολή είναι έργο του ΕΣΠΑ και γι' αυτό παρακολουθείται μόνο από τη συγκεκριμένη διεύθυνση (!), τονίζοντας του ότι οι ισχυρισμοί του είναι απαράδεκτοι.


Επιπλέον ο κ. Σπυρίδων στηλίτευσε τα υπέρογκα κόστη που «έχουν σχέση με μία άλλη εποχή όταν οι αμοιβές ήταν τελείως διαφορετικές . Δεν είναι δυνατόν να πληρώνουμε 2 εκατ. ευρώ για δράσεις μέσω του Διαδικτύου», είπε χαρακτηριστικά.
Νωρίτερα ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης Β. Κικίλιας είχε καλέσει σε όλους τους τόνους τον περιφερειάρχη να αποσύρει τη σύμβαση και να τη φέρει σε ένα μήνα για να ξαναδούν από την αρχή εκπρόσωποι των παρατάξεων κι φορείς του τουρισμού τα κόστη και τις δράσεις. Ωστόσο, η απάντηση του Γ. Σγουρού ήταν αρνητική: «Δεν υπάρχει καμία αναβολή. Αν θέλει η υπουργός (Τουρισμού) ας την απορρίψει».


Γ. Μανώλης: Θα μας κρεμάσει ο κόσμος με τέτοια ποσά


Στο θέμα του κόστους αναφέρθηκε και ο περιφερειακός σύμβουλος και στέλεχος των «Ανεξάρτητων Ελλήνων», Γ. Μανώλης: «Όταν βγήκε στον αέρα αυτός ο διαγωνισμός ήταν άλλη συγκυρία για τη χώρα μας. Είναι δυνατόν να δίνουμε για site 1,5 εκατ. ευρώ; Θα μας κρεμάσει ο κόσμος με τέτοια ποσά», είπε χαρακτηριστικά. Παράλληλα αμφισβήτησε τις δράσεις της εταιρείας προσθέτοντας με έμφαση: «Μας λέτε ότι θα μας φέρετε δημοσιογράφους από την Ευρώπη. Και που ξέρουμε εμείς ότι δεν θα μας φέρετε πέντε φίλους σας; Μας λέτε ότι θα προβάλετε spot. Σε ποια ΜΜΕ θα γίνει αυτό; Έτσι όπως είναι γραμμένα στην πρόταση δεν είναι μετρήσιμα».
Από την πλευρά του ο περιφερειακός σύμβουλος και νυν βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ν. Αθανασίου που είχε φέρει το θέμα με προ έτους ερώτησή του στο Περιφερειακό Συμβούλιου άφησε υπονοούμενα για τον τρόπο με τον οποίο ξεκίνησε ο διαγωνισμός επί κρατικού περιφερειάρχη Μπ. Μανιάτη

Τρίτη 24 Ιουλίου 2012

ΑΥΡΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Αύριο στις επτά, το απόγευμα, θα συνεδριάσει το δημοτικό συμβούλιο της πόλης στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου, Κισσάβου 7.
Η ημερήσια διάταξη πλούσια αλλά και με αρκετά σοβαρά θέματα.

Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

ΦΩΤΙΑ ΧΘΕΣ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΣΕ ΤΑΒΕΡΝΑ ΣΤΑ ΑΝΩ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ

Οι υψηλές θερμοκρασίες και ίσως η απροσεξία κάποιου, μάλλον, ήταν η αιτία να εκδηλωθεί φωτιά σε ταβέρνα στα Άνω Βριλήσσια, χθες το απόγευμα.
Προσέτρεξαν αμέσως δύο πυροσβετικά της πυρασφάλειας, ευτυχώς ήταν κοντά και κατασβέστηκε αμέσως.
Την ώρα εκείνη υπήρχαν πελάτες στην ταβέρνα, οι οποίοι βγήκαν έξω. Η Πυροσβεστική Υπηρεσία ανέλαβε να κάνει προανάκριση αν και είναι φανερό ότι δεν πρόκειται για κάποιο εμπρησμό.

ΚΙ ΑΛΛΟ ΔΙΑΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ!!! ΑΥΤΟ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΑΠΟ ΤΟ http://www.aftodioikisi.gr/

Site που ο σχεδιασμός και η κατασκευή του θα κοστίσουν 1,3 εκατ. ευρώ (!!!) και η φιλοξενία του...μόλις 77 χιλ. ευρώ, δημιουργία σελίδων κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, twitter κλπ) με κόστος μισό εκατ. ευρώ (!!!), δημιουργία logo τουριστικής προβολής μόνο 170 χιλ. ευρώ (!!!),* αλλά και επικαιροποίηση του συγκεκριμένου σχεδίου στην τιμή... προσφοράς των 426 χιλ. ευρώ (!!!): Αυτά και άλλα πολλά περιλαμβάνει σε εννέα, παραχωμένες κάπου στη μέση, από τις πάνω από 800 σελίδες του το Master Plan της τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Αττικής που θα κοστίσει συνολικά πάνω από 8,5 εκατ. ευρώ (8.538.843 ευρώ)!!!

Η συγκεκριμένη σκανδαλώδης σύμβαση για το έργο «Ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής Περιφέρειας Αττικής» που έχει υπογράψει από την 1/2/2012 ο περιφερειάρχης Γιάννης Σγουρός με την εταιρεία «McCann Erickson Διαφημιστική ΑΕΕ» (Α.Π. 14287/1/2/2012) για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Αττικής και έρχεται προς έγκριση στην αυριανή συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου (ξεκινά στις 3 το μεσημέρι) ξεπερνά κάθε φαντασία ακόμη και για παλαιότερες περιόδους παχεών αγελάδων. Πόσο μάλλον σήμερα που ένα μεγάλο τμήμα των πολιτών και τη Αττικής ζει κάτω από τα όρια της φτώχειας και αναζητά ένα πιάτο φαγητό στα συσσίτια.
Τα πέντε θανάσιμα αμαρτήματα:
-Τα 663.090 ευρώ (815.110 ευρώ με ΦΠΑ) που θα «σκάσει» ο περιφερειάρχης Αττικής Γιάννης Σγουρός για να σχεδιάσει διαδικτυακή πύλη για την τουριστική της προβολή και τα άλλα 390.500 (480.315 με ΦΠΑ) -(ΣΥΝΟΛΟ ΜΕ ΦΠΑ: 1.295.425!!!!) για να την κατασκευάσει την ώρα που θα μπορούσε να το κάνει με μηδέν κόστος, χρησιμοποιώντας τους τεχνικούς και webdesigners της Περιφέρειας, και όταν στην ελεύθερη αγορά μια τέτοια δράση κοστίζει το πολύ 10-15.000 ευρώ.
-Λίγο... λιγότερο θα κοστίσουν, εξάλλου, στην Περιφέρεια Αττικής και τους πολίτες της οι... δωρεάν υπηρεσίες που παρέχονται μέσω Ίντερνετ, όπως το Facebook, το YouTube, το Flickr, και γενικότερα η παρουσία της περιφέρειας για την τουριστική της προβολή στα «social media»: 463.500 ευρώ (570.105 ευρώ με ΦΠΑ).
-Επιπλέον; Τα 138.842,98 (170.776 με ΦΠΑ), που θα δώσει η Περιφέρεια Αττικής για τη δημιουργία τουριστικού logo (!!!!),
-Αλλά και τα 77.000 ευρώ (94.710 ευρώ με ΦΠΑ) που θα πληρώσει για τη φιλοξενία της διαδικτυακής πύλης σε... πραγματικούς σέρβερ (!!!), την ώρα που η ακριβότερη «φιλοξενία» μπορεί να στοιχίσει το πολύ 1000 με 2000 ευρώ το χρόνο. Είναι χαρακτηριστικό πως στην ελεύθερη αγορά, και για παράδειγμα, στο μεγαλύτερο τηλεπικοινωνιακό φορέα της χώρας μας, τον ΟΤΕ, η... φιλοξενία της ιστοσελίδας με συνδρομή ISDN 128 K κοστίζει το μήνα... 70,28 ευρώ (χωρίς τις συμπληρωματικές υπηρεσίες). Με λίγα λόγια, αν πολλαπλασιάσουμε τους μήνες (περίπου 30) μέχρι την ολοκλήρωση του ΟΠΕΕΣ (τέλος 2015), θα δούμε ότι θα κοστίσει στην Περιφέρεια Αττικής... 2.108,4 ευρώ και όχι... 77.000 ευρώ!!!
Το... 77.000 ευρώ δε «βγαίνει» ακόμα και αν αγοράσει κάποιος τις πρόσθετες υπηρεσίες που ανέρχονται συνολικά στα 197,27 ευρώ (Χ30 μήνες = 5.198,1 ευρώ).
-Μάλιστα, το Ολοκληρωμένο Περιφερειακό Επιχειρησιακό και Επικοινωνιακό Σχέδιο (ΟΠΕΕΣ - Master Plan) είναι τόσο...Ολοκληρωμένο που για την επικαιροποίησή του προβλέπονται 347.107,44 ευρω (426.942,15 με ΦΠΑ)!!!!
Εκτός προθεσμίας, και όμως... σφυρίζει αδιάφορα
Πέραν των ουσιαστικών λόγων που η συγκεκριμένη σύμβαση δεν μπορεί να προχωρήσει υπάρχουν και τυπικοί: Συγκεκριμένα, παρά το ότι η Διακήρυξη και η σύμβαση προβλέπουν πως η ανάδοχος εταιρεία θα πρέπει να έχει υποβάλει μέσα σε δύο μήνες από την ημερομηνία υπογραφής της συμφωνίας (1/2/12) ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα (marketing plan, ανάλυση εσωτερικού & εξωτερικού περιβάλλοντος, μείγμα προωθητικών μέσων κ.λπ.) για το ΟΠΕΕΣ, η εταιρεία έδωσε την όλη τεχνική μελέτη στην Περιφέρεια Αττικής με καθυστέρηση πέντε μηνών. Ο, δε, περιφερειάρχης Αττικής Γιάννης Σγουρός φαίνεται πως δεν ενοχλείται από το γεγονός, δεν ακυρώνει τη σύμβαση, και μάλιστα -προχωρώντας ένα βήμα πιο πέρα- θα την «περάσει», όπως προαναφέρθηκε, στην αυριανή συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου Αττικής.


Πρώτα η υπογραφή της σύμβασης με ιδιώτη, μετά η έγκριση από το περιφερειακό συμβούλιο
Και ο λόγος; Για να... μπει το νερό στο αυλάκι, και να αρχίσει να «κυλά» το ΟΠΕΕΣ και η σύμβαση με την «McCann Erickson Διαφημιστική ΑΕΕ», ο Γ. Σγουρός είναι υποχρεωμένος να το «περάσει» από το περιφερειακό συμβούλιο**, προκειμένου να πει το «ναι» το υπουργείο Τουρισμό και να αρχίσει η υλοποίησή του.
Τι προβλέπει το ΟΠΠΕΣ
Οι προωθητικές και επικοινωνιακές ενέργειες του έργου (η δράση «αναπτύσσεται» και στα ελληνικά και στα αγγλικά), όπως αναφέρονταν στη Διακήρυξη του διαγωνισμού για την εξεύρεση αναδόχου και αναλύονται στον ΟΠΕΕΣ, είναι οι παρακάτω και κοστίζουν (οι τιμές είναι χωρίς ΦΠΑ) στην περιφέρεια και κατ' επέκταση στον έλληνα φορολογούμενο:


•Δημιουργία Περιφερειακής Τουριστικής Ταυτότητας (λογότυπο, σλόγκαν, μότο κ.λπ.): 138.842,98 ευρώ
•Δημιουργία και παραγωγή προωθητικού υλικού (τουριστικό έντυπο, γενικό έντυπο περιφέρειας, θεματικά έντυπα με τα νησιά, αφίσες, post cards, λεύκωμα, usb sticks, press kits δημοσιογράφων κ.λπ.): 694.214,88 ευρώ.
•Δημιουργία και διαχείριση ηλεκτρονικού περιεχομένου (κατασκευή διαδικτυακής πύλης, υποστήριξη και φιλοξενία της, web banners, smartphones applications, «κανάλι» στο YouTube, facebook, twitter, flickr, istagram, printerest, δώρα για διαγωνισμούς στα «social media» κ.λπ.): 1.943.802 ευρώ.
•Καταχωρήσεις σε ελληνικά και ξένα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (Internet campaign - banners, Τύπος εξωτερικού, 1.450 σποτ στο «Travel Channel»): 1.735.537 ευρώ.
•Παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού (84 τηλεοπτικά σποτ σε έξι γλώσσες, 10.000 CD ROM/DVD κ.λπ.): 694.215 ευρώ.
•Προσκλήσεις δημοσιογράφων, επαγγελματιών του Τουρισμού και συγκρότηση «Δικτύου Φίλων της Περιφέρειας» (συγγραφή δελτίων Τύπου, κειμένων στα ΜΜΕ, προσκλήσεις ξένων δημοσιογράφων «Φίλων της Περιφέρειας», προβολή της συμμετοχής της περιφέρειας σε τουριστικές εκθέσεις, media monitoring και ηλεκτρονική έρευνα ικανοποίησης δημοσιογράφων και tours operators, ενημέρωση και ανάπτυξη «σχέσεων» με τουριστικά πρακτορεία και αποστολή ενημερωτικού υλικού, media training, crisis manual, radian 6 κ.λπ.): 347,107 ευρώ.
•Οργάνωση συμμετοχής της Περιφέρειας Αττικής σε τουριστικές εκθέσεις στο εξωτερικό και στο εσωτερικό (branding περιπτέρου, ενοικίαση χώρου, έξοδα εκθέσεων, έξοδα διοργανωτή, διοργάνωση παράλληλων εκδηλώσεων κατά τη διάρκεια του Μαραθωνίου, δημιουργικά υλικά κ.λπ.): 1.041.322,31.
•Σε αυτά προστίθεται και η Κατάρτιση και Επικαιροποίηση του ΟΠΕΕΣ: 347,107,44 ευρώ.


ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ ΤΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΑΝΑ ΥΠΟΕΡΓΟ, ΕΔΩ.


Να σημειωθεί πως η συγκεκριμένη Πράξη, η τουριστική προβολή της Αττικής, εντάχθηκε στο Ε.Π. «Αττική 2007-2013» με την 4006/9.7.2009 απόφαση του γενικού γραμματέα Περιφέρειας Αττικής, με τελικό δικαιούχο τη Διεύθυνση Σχεδιασμού & Ανάπτυξης της Περιφέρειας Αττικής και προϋπολογισμό 10 εκατ. ευρώ. Το, δε, πρόγραμμα αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το 2015 έχοντας κύριο στόχο την προβολή της Περιφέρειας σε διεθνές επίπεδο, «ως εξαιρετικού τουριστικού brand» και την ανάδειξη των θετικών στοιχείων των περιοχών που υπάγονται στην αρμοδιότητα της Περιφέρειας Αττικής (π.χ.. Αθήνα, νησιά Αργοσαρωνικού, Πειραιάς κ.λπ.).


* H aftodioikisi.gr προσφέρει ΔΩΡΕΑΝ τη δημιουργία των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης, την εκπαίδευση των υπαλλήλων της περιφέρειας για τη λειτουργία τους αλλά και την επικαιροποίηση του masterplan και με κάτω από 10.000 ευρώ τη σχεδιάση και κατασκευή site τουριστικής προβολής της Αττικής, τη φιλοξενία του και το logo τουριστικής προβολής.


** Το προβλέπει το άρθρο 30 του Ν. 3498/2006, σύμφωνα με το οποίο προγράμματα και γενικά ενέργειες που αφορούν στην τουριστική προβολή και διαφήμιση της χώρας ή περιοχών αυτής στο εσωτερικό και εξωτερικό, τα οποία καταρτίζονται ή υλοποιούνται από οποιονδήποτε φορέα του Δημοσίου, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και γενικά του ευρύτερου δημόσιου τομέα, ανεξάρτητα από την πηγή της χρηματοδότησης, πρέπει να έχουν τη σύμφωνη γνώμη του αρμόδιου υπουργείου. Πριν, όμως, από αυτό, σύμφωνα με την 15566/23.11.2011 εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Τουρισμού, θα πρέπει να έχουν το «ΟΚ» από το περιφερειακό ή δημοτικό συμβούλιο.

Σάββατο 21 Ιουλίου 2012

ΚΑΙ Η ....ΛΙΖΑ ΣΤΑ ΧΙΟΝΙΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ....ΚΡΥΟ!!!!


ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΥΣ. ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑ ΣΤΟΝ ΜΑΡΑΘΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΠΗ





Από μια εκδρομή του ΚΑΠΗ στον Μαραθώνα στην αρχή του καλοκαιριού!!

ΚΑΤΑΣΒΕΣΤΗΚΕ Η ΦΩΤΙΑ ΣΤΟ TENNIS CLUB

Στις 17.30 εκδηλώθηκα ξαφνικά φωτιά στο χώρο του πρώην tennis club. Το παρατηρητήριο είδε καπνό και αμέσως βρέθηκε εκεί το πρωτο πυροσβεστικό όχημα. Ακολούθησε δεύτερο και στη συνέχεια εμφανίστηκε η πυροσβεστική με άλλο ένα όχημα.
Κάποιοι φαίνεται να ήθελαν να βάλλουν φωτιά στα ξερόχορτα. Ήταν πολύ επικίνδυνο σημείο δεδομένου ότι βρίσκεται ανάμεσα σε σπίτια.
Ευτυχώς όμως τα πυροσβεστικά έκαναν καλή δουλειά.
Συγχαρητήρια για την άμεση επέμβαση. Το σύστημα λειτουργεί κανονικά.
Προανάκριση διενεργεί η πυροσβεστική υπηρεσία.





Τι ψήφισαν οι Βριλησσιώτες

Εγγεγραμμένοι 22.775 Έγκυρα 12.151 Άκυρα 134 Συμμετοχή 12.386 Λευκά 101 ...