Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΙΣΠΑΝΙΑ ΚΑΙ ΓΙΒΡΑΛΤΑΡ

Παρατηρήθηκε μεγάλη επισκεψιμότητα τις τελευταίες τρεις ώρες στην ιστοσελίδα μας. Μάθαμε ότι Ελληνόπουλα παρακολουθούν από την σελίδα μας τις εξελίξεις στην Ελλάδα από ραδιοφώνου και τηλεόρασης.
Έχουν ανοίξει την σελίδα του Περιηγητή και προσπαθούν να μάθουν τα τελευταία γεγονότα.

TO ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΤΟΥ ΠΕΡΙΗΓΗΤΗ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΤΗΣ ΕΡΤ

ΑΚΟΥΣΤΕ ΖΩΝΤΑΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΤΟΥ ΠΕΡΙΗΓΗΤΗ ΤΗΝ ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΡΤ.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ www.operiigitisv.blogspot.com ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟ ΕΙΚΟΝΙΔΙΟ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ

ΔΕΙΤΕ ΖΩΝΤΑΝΑ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΤ!!! ΤΩΡΑ!!!

 http://www.thepressproject.gr/live/44219/Louketo-stin-ERT#sthash.onHVxuTw.dpuf

ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΑΝ ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ

ΑΝΑΡΤΗΣΑΜΕ ΔΥΟ ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ.
Η ΜΙΑ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΗΣ ΕΡΤ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ Ή ΟΧΙ

ΨΗΦΙΣΤΕ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

ΥΠΑΡΧΕΙ ΄΄SUCCESS STORY΄΄;

Τελευταία καλλιεργήθηκε κλίμα αισιοδοξίας και μεγάλης προσδοκίας για μια νέα δυναμική στην Ελληνική οικονομία.
Η ΄΄επιτυχής΄΄ συνύπαρξη τριών ετερόκλητων κομμάτων στο τιμόνι της χώρας και η διαφαινόμενη αγαστή συνεργασία έδωσε μήνυμα επιτυχίας στο νέο εγχείρημα. Οι σύγχρονες μέθοδοι αντιμετώπισης του οικονομικού προβλήματος της χώρας και η καθολική αποδοχή της Ευρωπαϊκής πολιτικής ότι στην Ελλάδα ανέλαβαν ισχυροί πολιτικοί αλλά υπάκουοι και πειθαρχημένοι δημιούργησαν την προσδοκία της επιτυχίας να βγει η χώρα από το σύμπλεγμα τεράστιων οικονομικών αδιεξόδων!
Οι θετικές εκτιμήσεις και τα συγχαρητήρια των Ευρωπαίων εταίρων ΄΄έδιναν κι έπαιρναν΄΄ .
Η επίσκεψη Σαμαρά στην Κίνα και η υποτιθέμενη εσωτερική επικοινωνία της κυβέρνησης με ισχυρούς οικονομικούς παράγοντες της Ρωσίας έδιναν την εικόνα μιας προσπάθειας ενός νέου και ισχυρού οικοδομήματος.
Η έναρξη της ανακεφαλαιοποίησης των τραπεζών κάτω από διθυράμβους και ιαχές επιβεβαίωναν την αλλαγή στην πορεία των πραγμάτων.
Από την πλευρά της κυβέρνησης επικρατούσε αισιοδοξία και το ενδιαφέρον άρχισε να περιορίζεται στον παράγοντα της ανεργίας. Το μεγάλο στοίχημα της κυβέρνησης και του Α. Σαμαρά ήταν πλέον η εξεύρεση τρόπων εισόδου νέων μεγάλων επενδυτικών κεφαλαίων ώστε να μπει ΄΄ζεστο΄΄ χρήμα στην αγορά να αυξηθεί η προσφορά εργασίας και να μειωθεί η ανεργία.Όλα τα υπόλοιπα είχαν πια....πάρει τον δρόμο τους!!!!
Τα εργοτάξια άρχισαν να δουλεύουν και ταυτόχρονα άρχισαν τα μεγάλα οράματα και οι μεγάλες υποσχέσεις....με τεράστιους οδικούς άξονες, με κινεζικά και ρώσικα κεφάλαια να κυκλοφορούν στην.....γλώσσα των πολιτικών!!!
Η χθεσινή απόφαση να μπει λουκέτο στην ΕΡΤ ανέδειξε, όμως, την βαθιά και πλατιά τρύπα που έχει ανοίξει στην Ελληνική οικονομία. Η ΕΡΤ ήταν η αφορμή, οι αιτίες της μάλλον αποτυχίας είναι σε όλα τα άλλα.
Ας δούμε μερικά στοιχεία.
Αν εξετάσει προσεκτικά κανείς την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών θα διαπιστώσει ένα σημαντικό γεγονός. Την απόλυτη χρεοκοπία του Ελληνικού τραπεζικού συστήματος. Καμιά τράπεζα δεν είναι αυτή την ώρα και για πολλά - πολλά χρόνια....ιδιωτική. Όλες έχουν περιέλθει στο ...κράτος!!!!
Γυρίσαμε στις εποχές της κρατικοποιημένης οικονομίας. Το 85-90% των μετοχικών κεφαλαίων όλων των τραπεζών ανήκει στο Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας, δηλαδή το κράτος. 
Κι αυτό καθ΄αυτό δεν είναι πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι ποιος θα διαχειριστεί αυτό το τραπεζικό σύστημα!! Αυτό το κράτος που απέτυχε ακόμη και να αντιμετωπίσει μια ΕΡΤ να εξυγιάνει μια αρρωστημένη κατάσταση που δημιουργήθηκε από το ίδιο το κράτος;
Μέσα σε δύο χρόνια, ίσως και σε ένα, το πολιτικό σύστημα κατάφερε να χρεοκοπήσει την χώρα ....δύο φορές!!! Μία με το αποτυχημένο PSI+ και δεύτερη με την επαναγορά των ομολόγων.
Το χρέος της χώρας ύστερα από την εισροή τεράστιων κεφαλαίων είτε σε απόλυτο ρευστό είτε με εγγυήσεις παραμένει στα ίδια επίπεδα αυτά που ήταν πριν την εισροή. Πριν ήταν στα επίπεδα των 340 δις ευρώ, σήμερα είναι στα επίπεδα των 310 δις ευρώ.
Τουλάχιστον πέντε τράπεζες εξαφανίστηκαν ως δια μαγείας. Είτε απορροφήθηκαν είτε έσπασαν σε καλές και κακές και παραμένουν στα ...αζήτητα!!!
Η περίφημη αποκρατικοποίηση.... Οργανισμοί βγήκαν στο σφυρί. ΟΠΑΠ, ΔΕΠΑ, ΔΕΣΦΑ, ΟΛΘ, ΟΛΠ και άλλοι παραμένουν στην ουρά για.....πώληση σ΄ένα περιβάλλον αμφίβολης σταθερότητας.
Ο ΟΠΑΠ πουλήθηκε με τους μισούς να πιστεύουν ότι καλά δόθηκε και τους άλλους να πιστεύουν ότι ...χαρίστηκε!!!!
Και ασφαλώς μέχρι εκεί. Πλήρης αποτυχία και απογοήτευση για την ΔΕΠΑ και ΔΕΣΦΑ. Οι Ρώσοι μας γύρισαν επιδεικτικά την πλάτη.
Το φορολογικό σύστημα αναθεωρείται καθημερινά. Είναι ξεκάθαρο ότι η κυβέρνηση δεν έχει την πρόθεση να αποδώσει δικαιοσύνη στην φοροδοτική ικανότητα των Ελλήνων. Στόχος είναι να εισπράξει και μόνο να εισπράξει. Οι τελευταίες αποφάσεις και οι αναθεωρήσεις της φορολογίας ακόμη και των .....πουρναριών καταδεικνύει τις άστοχες και ανούσιες παρεμβάσεις. Το πολιτικό σύστημα αφού ....σκέφθηκε και .....προσπάθησε  πολύ βρήκε ότι η περιουσία των Ελλήνων είναι η λύση στο πρόβλημα. Από εκεί θα μπορεί να...αρχίσει η λύση του προβλήματος της ανάκαμψης της οικονομίας!!!!  Φεύ!!!!
Η υποβάθμιση της Ελληνικής οικονομίας από τους οίκους αξιολόγησης αντιμετωπίστηκε ως κακοδαιμονία των καιρών και ως προσπάθεια κερδοσκοπίας του μεγάλου κεφαλαίου και ότι οι υποβαθμίσεις ήταν σκόπιμες και στοχευμένες. Το ΄΄μεγάλο κεφάλαιο΄΄ άλλοτε το χρειαζόμαστε και άλλοτε είναι η αιτία της κακής μοίρας μας!!! Το χειριζόμαστε όπως μας βολεύει κάθε φορά!!!
Η άνοδος των ακραίων πολιτικών σχηματισμών και οι άναρθρες πολιτικές φωνές είναι αποτέλεσμα της αναξιοπιστίας του πολιτικού συστήματος. 
Τα δυο κόμματα που κυβέρνησαν τον τόπο για σαράντα χρόνια αδυνατούν όχι μόνο να πείσουν αλλά και να ξεφύγουν από την αυτοκαταστροφή τους. Η ΝΔ, δημοσκοπικά να βρίσκεται στο 20-25% ενώ το ΠΑΣΟΚ να κινείται στην περιοχή του....5%
Η Χρυσή Αυγή, όμως να ανέρχεται συνεχώς και να έχει εγκατασταθεί στην περιοχή του 15%, ως τρίτη πολιτική δύναμη, μακράν απέχουσα από τον τέταρτο με ανοδική τάση κυνηγώντας τον...δεύτερο!!!!
Το τελευταίο φαινόμενο που κατέδειξε την αδυναμία του πολιτικού και πεπαλαιωμένου αλλά και αναξιόπιστου πολιτικού συστήματος ήταν το ζήτημα της ΕΡΤ, που απέδειξε την προχειρότητα και την εκβιαστική τακτική που ακολουθεί το σύστημα, δείχνοντας ουσιαστικά την αδυναμία του.
Και ναι μεν η ΕΡΤ ήταν ένα άνδρο, μια εστία μολύνσεως αλλά και η απόφαση της διάλυσης με βιαιότητα αφήνει να σκεφθεί κανείς ότι μάλλον συγκεκριμένους στόχους εξυπηρετούσε παρά για λόγους οικονομίας και κάθαρσης.
Το πολιτικό σύστημα εξακολουθεί να αποτυγχάνει, εξακολουθεί να είναι ίδιο, διατηρεί τις ίδιες λογικές, δες άλλαξε τίποτα. Το μόνο που άλλαξε είναι η ζωή των Ελλήνων. Αβεβαιότητα και σύγχυση. Απώλεια βασικών κεκτημένων της εργασίας και της ισορροπημένης δημοκρατικής καθημερινότητας. Ο Έλληνας δεν έχει κράτος, δεν έχει σχολείο, δεν έχει περίθαλψη, δεν έχει περιουσία, δεν έχει τις αποταμιεύσεις του, δεν έχει τα παιδιά του γιατί έφυγαν για δουλειά σε άλλες χώρες, δεν έχει οικογένεια, δεν έχει καμιά συνοχή, δεν έχει ίσως πατρίδα, δεν έχει ένοπλες δυνάμεις, δεν έχει....δουλειά!!!!!
Αυτό που έχει είναι μόνο το......΄΄success story΄΄!!!!

Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ Ο ΤΕΛΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΙΣΑΚΤΕΩΝ ΣΤΑ ΑΕΙ ΚΑΙ ΤΕΙ

Τον αριθμό των εισακτέων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2013-2014 που ανέρχεται στις 69.288, ανακοίνωσε σήμερα ο Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος για την εισαγωγή στα ΤΕΙ, στην Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΑΣΠΑΙΤΕ) και στις ΑΣΤΕ.


Αξίζει να σημειωθεί ότι ο αριθμός εισακτέων στα Ανώτατα Ιδρύματα, παρότι τα Τμήματα των Πανεπιστημίων και των ΤΕΙ μειώθηκαν κατά 25%, μειώνεται κατά 8,94%. Ειδικότερα, στα Πανεπιστήμια αυξάνεται σε σχέση με το προηγούμενο έτος κατά 4,76% ,ενώ στα ΤΕΙ μειώνεται κατά 28,1%. Παράλληλα στην ειδική σειρά δηλαδή στις κατηγορίες των πολυτέκνων, των τριτέκνων και των ειδικών περιπτώσεων με κοινωνικά κριτήρια οι εισακτέοι ανέρχονται σε ποσοστό 20% .
Ο αριθμός των εισακτέων έχει βασιστεί στις εξής παραμέτρους:
  • στον αριθμό εισακτέων και εισαχθέντων για το ακαδημαϊκό έτος 2012-2013.
  • στο μέσο ετήσιο αριθμό εισακτέων και εισαχθέντων για τουλάχιστον μία πενταετία
  • στις προτάσεις των Ιδρυμάτων, όπου αυτές υπήρχαν.
  • στην αναδιάρθρωση και τον εξορθολογισμό του Ακαδημαϊκού Χάρτη της χώρας που υλοποιήθηκε με το σχέδιο «ΑΘΗΝΑ».
Στον παραπάνω αριθμό εισακτέων προστίθενται και οι θέσεις εισακτέων:
  • Για τις Στρατιωτικές Σχολές
  • Για τις Σχολές της Αστυνομικής Ακαδημίας και της Πυροσβεστικής Ακαδημίας
  • Για τις Σχολές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού
  • Ανώτερη Σχολή Τουριστικών Επαγγελμάτων Ρόδου (ΑΣΤΕΡ)
  • Ανώτερη Σχολή Τουριστικών Επαγγελμάτων Αγ. Νικολάου (ΑΣΤΕΑΝ)
  • Καθ' υπέρβασιν του αναφερόμενου αριθμού εισακτέων εισάγονται και οι υποψήφιοι των παρακάτω κατηγοριών με τα αντίστοιχα ποσοστά:
Α/Α ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΟΣΟΣΤΑ ΘΕΣΕΩΝ
  • Αθλητές με διακρίσεις μέχρι και 7-10-2008, για τις σχολές και τα τμήματα των Πανεπιστημίων, των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών, των Τ.Ε.Ι., της ΑΣΠΑΙΤΕ και τις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης 30 % για τα ΤΕΦΑΑ και 1% για τα λοιπά τμήματα
  • Αθλητές με διακρίσεις από 8-10-2008 μέχρι και 31-8-2012, για τις σχολές και τα τμήματα των Πανεπιστημίων, των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών, των Τ.Ε.Ι., της ΑΣΠΑΙΤΕ και τις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης 20 % για τα ΤΕΦΑΑ και 1% για τα λοιπά τμήματα
  • Τέκνα ελλήνων του εξωτερικού απόφοιτοι ελληνικών λυκείων 3%
  • Τέκνα ελλήνων υπαλλήλων αποσπασμένων σε ελληνικές δημόσιες υπηρεσίες στο εξωτερικό ή σε διεθνείς οργανισμούς στους οποίους μετέχει και η Ελλάδα, απόφοιτοι ελληνικών λυκείων 1%
  • Έλληνες απόφοιτοι ξένων λυκείων ή αντίστοιχων σχολείων που λειτουργούν στο εξωτερικό που είναι απόφοιτοι ξένου σχολείου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, το οποίο λειτουργεί στο εξωτερικό και ακολουθεί πρόγραμμα σπουδών χώρας μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης (πλην της Κύπρου) 1,50%
  • Έλληνες απόφοιτοι ξένων λυκείων ή αντίστοιχων σχολείων που λειτουργούν στο εξωτερικό που είναι απόφοιτοι Κυπριακών Λυκείων που λειτουργούν στην Κύπρο και ακολουθούν το πρόγραμμα σπουδών της χώρας αυτής 1,50%
  • Έλληνες απόφοιτοι ξένων λυκείων ή αντίστοιχων σχολείων που λειτουργούν στο εξωτερικό που είναι απόφοιτοι ξένου σχολείου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, το οποίο λειτουργεί στο εξωτερικό και ακολουθεί πρόγραμμα σπουδών χώρας μη μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης 1%
  • Αλλοδαποί − Αλλογενείς, που είναι απόφοιτοι σχολείου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, το οποίο ακολουθεί πρόγραμμα σπουδών χώρας μη μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε.Ε.), για τα τμήματα και τις σχολές Πανεπιστημίων, Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών (πλην των προγραμμάτων ιερατικών σπουδών) και Τ.Ε.Ι., του επιστημονικού πεδίου Ανθρωπιστικών, Νομικών και Κοινωνικών Επιστημών 2%
  • Αλλοδαποί − Αλλογενείς, που είναι απόφοιτοι σχολείου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, το οποίο ακολουθεί πρόγραμμα σπουδών χώρας μη μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε.Ε.), για τα τμήματα και τις σχολές Πανεπιστημίων (πλην των προγραμμάτων ιερατικών σπουδών των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών) και Τ.Ε.Ι., των λοιπών επιστημονικών πεδίων 2%
  • Αλλοδαποί − Αλλογενείς, που είναι απόφοιτοι σχολείου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, το οποίο ακολουθεί πρόγραμμα σπουδών χώρας μη μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε.Ε.), για τα προγράμματα ιερατικών σπουδών των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών 20%
  • Απόφοιτοι λυκείων ή αντίστοιχων σχολείων κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε.Ε.) μη ελληνικής καταγωγής, για τα τμήματα και τις σχολές Πανεπιστημίων, Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών (πλην των προγραμμάτων ιερατικών σπουδών των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών, ΑΣΠΑΙΤΕ) και Τ.Ε.Ι., όλων των επιστημονικών πεδίων 10%
  • Απόφοιτοι λυκείων ή αντίστοιχων σχολείων κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε.Ε.) μη ελληνικής καταγωγής, για τα προγράμματα ιερατικών σπουδών των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών 20%
  • Υπότροφοι Αλλοδαποί – Αλλογενείς, για τα τμήματα των Θεολογικών σχολών των Πανεπιστημίων και των προγραμμάτων σπουδών των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών 3,50%
  • Υπότροφοι Αλλοδαποί – Αλλογενείς, για όλα τα υπόλοιπα τμήματα των Πανεπιστημίων, των Τ.Ε.Ι., της ΑΣΠΑΙΤΕ και των Ανώτερων Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης 1%
  • Υπότροφοι Ομογενείς, για όλες τις σχολές και τα τμήματα των Πανεπιστημίων, των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών, των Τ.Ε.Ι., τις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης και της ΑΣΠΑΙΤΕ 1%
  • Έλληνες πολίτες της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης, κάτοχοι απολυτηρίου Λυκείου, για τις σχολές και τα τμήματα των Πανεπιστημίων, των Τ.Ε.Ι., της ΑΣΠΑΙΤΕ, εκτός των τμημάτων Θεολογίας, Κοινωνικής Θεολογίας και Ποιμαντικής και Κοινωνικής Θεολογίας των Πανεπιστημίων Αθήνας και Θεσσαλονίκης και των προγραμμάτων σπουδών των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών 0,50%
  • Έλληνες πολίτες της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης, κάτοχοι απολυτηρίου ημερήσιου Επαγγελματικού Λυκείου ΕΠΑ.Λ (ομάδα Α΄), για τις σχολές και τα τμήματα των Τ.Ε.Ι. και της ΑΣΠΑΙΤΕ 0,50%
  • Πασχόντων από σοβαρές παθήσεις 5%


Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ Η ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΄΄ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΖΩΗΣ΄΄

Με 150 εκατομμύρια ευρώ ύψους χρηματοδότησης συνεχίζεται η στήριξη της εργαζόμενης και άνεργης μητέρας και αφορά χρηματοδότηση για τους Παιδικούς Σταθμούς όλης της χώρας.
Σύμφωνα με το περσινό πρόγραμμα τα 150 εκατομμύρια αντιστοιχούν σε 60000 οικογένειες ενώ οι αιτήσεις που αναμένεται να κατατεθούν από τις ενδιαφερόμενες μητέρες θα φθάσουν τις 120000.
Η ΚΕΔΕ ζητεί επί πλέον χρηματοδότηση ώστε να ικανοποιηθούν όλες οι αιτήσεις.
Να θυμίσουμε ότι ο δήμος Βριλησσίων πέραν της χρηματοδότησης αυτής επιβάλλει και τροφεία στις οικογένειες με το πρόσχημα να καλυφθούν οι λειτουργικές δαπάνες των Παιδικών Σταθμών.

΄΄ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ΄΄ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΡΟΦΕΙΩΝ ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ

Η δημοτική παράταξη, ΄΄ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ΄΄ δημοσιεύουν την πρότασή τους αναφορικά με τον τρόπο και το ύψος των τροφείων για την ερχόμενη εκπαιδευτική περίοδο 2013-14.
Στο διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης έγινε συζήτηση περί του τρόπου και του ύψους των τροφείων στους Παιδικούς Σταθμούς. Τρεις ήταν οι προτάσεις που κατατέθηκαν και αυτή την ώρα συζητούνται στους κόλπους του οργανισμού.
Μια πρόταση ήταν της σημερινής διοίκησης, η οποία προτείνει την επιβολή τροφείων όπως και τις προηγούμενες χρονιές ενώ το ύψος τους διαμορφώνεται κατά 10-15% λιγότερο από τις περσινές τιμές. Η δεύτερη πρόταση προέρχεται από την δημοτική παράταξη ΄΄Βριλήσσια-Δήμος Δημιουργίας΄΄ η οποία προτείνει την απαλλαγή τροφείων για εισοδήματα μέχρι του ποσού των 40000 ευρώ ετησίως και από εκεί και πάνω ακολουθείται η μέθοδος των κλιμακίων εισοδήματος με αντίστοιχα ποσά, στην λογική της πρότασης της διοίκησης αλλά με χαμηλότερες τιμές.
Η τρίτη πρόταση κατατέθηκε από την δημοτική παράταξη ΄΄Τα Βριλήσσια των Πολιτών΄΄, η οποία κινείται σε ένα άλλο μήκος κύματος. Προτείνει την κατάργηση των κλιμακίων και μέχρι του ποσού των 30000 ευρώ ετησίως οικογενειακού εισοδήματος πλήρης απαλλαγή ενώ από εισοδήματα άνω των 30000 ευρώ ενιαίος συντελεστής % στο ετήσιο εισόδημα. 
Δημοσιεύουμε την πρόταση της παράταξης ΄΄Τα Βριλήσσια των Πολιτών΄΄ έτσι ακριβώς όπως θα κατατεθεί επισήμως στο συμβούλιο του Οργανισμού.

    


     ΠΡΟΤΑΣΗ  ΓΙΑ  ΤΑ ΤΡΟΦΕΙΑ  ΠΑΙΔΙΚΩΝ  ΣΤΑΘΜΩΝ  2013-2014

Στο πλαίσιο της επιβολής τροφείων στους Παιδικούς σταθμούς και για το σχολικό έτος 2013-2014 προτείνουμε τα εξής.

  1. Η θέση μας γενικώς είναι μηδενικά τροφεία στους Παιδικούς Σταθμούς. Η άποψή μας αυτή στηρίζεται στο γεγονός ότι η εκπαίδευση στην χώρα μας πρέπει να είναι δημόσια και δωρεάν.
  2. Αναγνωρίζουμε, όμως, όπως και την προηγούμενη χρονιά τις περικοπές που υπέστη η τοπική αυτοδιοίκηση στους πόρους των ΚΑΠ και όχι μόνο. Έτσι θεωρούμε ότι ο δήμος μπορεί να εισπράξει τροφεία από τους δημότες ανάλογα με τις δυνατότητές τους αφού και εκείνοι έχουν υποστεί περικοπές στις αποδοχές τους.
  3. Το 2012 -2013 μελετήσαμε με ποιο τρόπο θα αποδοθεί δικαιοσύνη στην επιβολή τροφείων και τεκμηριώσαμε πρόταση συγκεκριμένη και στηριγμένη απόλυτα στις δυνατότητες των δημοτών. Καταργήσαμε τις κλίμακες, οι οποίες επιδεινώνουν την αδικία και εισάγουμε ενιαίο συντελεστή % στο εισόδημα των δημοτών. Ο ποσοστιαίος συντελεστής έχει επιστημονική και λογιστική βάση από μελέτες που έχουν γίνει αναφορικά με ποιο ποσοστό επί του οικογενειακού εισοδήματος αφιερώνεται στην εκπαίδευση των παιδιών σε διάφορες ηλικίες για την μέση Ελληνική οικογένεια.
  4. Για να στηρίξουμε περισσότερο τα μικρά οικογενειακά εισοδήματα προτείναμε μικρότερο συντελεστή από εισοδήματα 10000 ευρώ έως 20000 ευρώ. Μεγαλύτερο συντελεστή από εισοδήματα 20000 ευρώ έως 30000 και λίγο μεγαλύτερο από 30000 ευρώ και άνω.
  5. Επαναφέρουμε την πρότασή μας αυτή και φέτος και τις εξής βελτιώσεις
  6. α. Μέχρι οικογενειακό εισόδημα 30000 ευρώ όλα τα παιδιά δωρεάν
β. Από 30000 ευρώ και άνω προτείνουμε ενιαίο συντελεστή 1,5% στο ετήσιο οικογενειακό εισόδημα, σε ετήσια βάση. Επιμερίζοντας το ποσό στους 11 μήνες έχουμε τα μηνιαία τροφεία. Θα υπενθυμίσουμε ότι ο συντελεστής αυτός δεν είναι αυθαίρετος αλλά έχει προκύψει από στατιστικές μελέτες αναφορικά με τις δαπάνες μιας μέσης οικογένειες που κάνει για την εκπαίδευση των παιδιών σε ετήσια βάση και με τα Ελληνικά δεδομένα. Έτσι κατοχυρώνεται πλήρως η αντικειμενικότητα του ύψους των τροφείων.
      7.   Για την περίπτωση των αλλοδαπών οικογενειών προτείνουμε το ποσό των
           50 ευρώ μηνιαίως. Το προτεινόμενο ποσό δεν έχει επιστημονική
            τεκμηρίωση αλλά θεωρούμε ότι οι οικογένειες αυτές είναι σε θέση να
            ανταποκριθούν.
      8.   Στις τρίτεκνες και πολύτεκνες οικογένειες με εισοδήματα κάτω των 40000
            ευρώ προτείνουμε εντελώς δωρεάν τιμώντας και επιβραβεύοντας την
             πολυτεκνία.
     9.    Για εισόδημα άνω των 40000 ευρώ θα καταβάλλεται το 50% των
            προβλεπομένων από την γενική μας πρόταση.
     10. Για την περίπτωση αδελφών προτείνουμε το δεύτερο να πληρώνει το 50%  
            του πρώτου αδελφού ενώ για τρίτο παιδί εντελώς δωρεάν.
    11. Ο υπολογισμός των τροφείων για κάθε εγγραφή είναι εύκολη αρκεί να
          εγκατασταθεί ένα μικρό λογισμικό (ακόμη και σε μορφή ή excel). O   
          ισχυρισμός ότι απαιτείται χρόνος για τους υπολογισμούς δεν θεωρείται   
          σοβαρός ώστε να απορριφθεί μια δίκαιη και επιστημονική πρόταση. Ούτε
          ότι απαιτείται επί πλέον προσωπικό για να επιτύχει αυτό το εγχείρημα.
     12. Η πρόταση είναι πρωτοποριακή και είμαστε σίγουροι ότι θα την
           ακολουθήσουν και άλλοι δήμοι αν εφαρμοστεί από τον δικό μας δήμο.
     13. Είναι δυνατόν να υπάρχουν βελτιώσεις στην βασική πρόταση.
     14. Η σταδιακή άνοδος του ορίου μη επιβολής τροφείων θα οδηγήσει σε δύο
           έως τρία χρόνια στον μηδενισμό των τροφείων ενώ θα δοθεί ο χρόνος στην
           διοίκηση του δήμου να μελετήσει και να εξορθολογήσει τα οικονομικά του
           ώστε να είναι έτοιμος να λειτουργήσουν οι παιδικοί σταθμοί δωρεάν.
     15. Θέση μας είναι πολιτική αλλά στηριγμένη σε αντικειμενικούς όρους
           Οικονομίας χωρίς αυθαιρεσίες έτσι  ώστε να τύχει της αποδοχής όλων.

    
Θα υπενθυμίσουμε ότι, στην πρότασή μας συμπεριλαμβάνονταν και η λειτουργία ενός νέου παιδικού σταθμού από το 2013 και ένα ακόμη το 2014 προκειμένου να καλυφθούν όλες οι ανάγκες των δημοτών όταν μάλιστα επιδεινώνονται τα οικογενειακά εισοδήματα.
Ισχυριζόμαστε ότι η πρόταση της διοίκησης ενέχει το στοιχείο της αυθαιρεσίας και της αδικίας. Αν κυρίαρχος στόχος είναι η κάλυψη των λειτουργικών δαπανών θα απαντήσουμε ότι, οι λειτουργικές δαπάνες είναι Συνταγματική υποχρέωση του δήμου. Δυνητική είναι η επιβολή τροφείων. Η μισθοδοσία των εργαζομένων καλύπτεται συνολικά από την Πολιτεία ενώ μέρος των λειτουργικών δαπανών προβλέπεται από τις επιχορηγήσεις των ΚΑΠ. Να επισημάνουμε εδώ ότι υπάρχει ισχυρή χρηματοδότηση από το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα για 120 παιδιά που καλύπτονται με περίσσευμα μάλιστα. Είναι βέβαιο ότι η χρηματοδότηση από την ΕΕΤΑΑ υπερβαίνει κατά πολύ την ανά παιδί και ανά έτος δαπάνη για την λειτουργία των παιδικών σταθμών, έτσι προκύπτει περίσσευμα από την χρηματοδότηση, την οποία συμπεριλαμβάνει ο δήμος και το Νομικό πρόσωπο στα έσοδα του και τα οποία εμφανίζονται αυξημένα.. Αν η χρηματοδότηση παύσει κάποια στιγμή (που θα γίνει οπωσδήποτε στο άμεσο μέλλον) ας προετοιμαστεί ο δήμος να αντιμετωπίσει την δαπάνη αυτή εξορθολογίζοντας τα οικονομικά του ενώ με την πρότασή μας καλύπτεται ένα σημαντικό μέρος της δαπάνης για τα τροφεία.
Θεωρούμε ότι οι γονείς θα συνεισφέρουν επικουρικά στην λειτουργία των παιδικών σταθμών. Τα τροφεία δεν θα πρέπει να είναι το κύριο έσοδο του δήμου για την στήριξη της λειτουργίας των.
Την ίδια υποχρέωση έχει και για τις άλλες δομές που υπάρχουν σε εξέλιξη στο δήμο όπως για παράδειγμα η λέσχη ΄΄Κρίκος΄΄. Η χρηματοδότηση από την ΕΕΤΑΑ για τον ΄΄Κρίκο΄΄ είναι αρκετά υψηλή, καλύπτοντας πλήρως τις δαπάνες λειτουργίας του. Άλλωστε η δομή αυτή δεν απαιτεί σημαντικές δαπάνες για την λειτουργία του ενώ η λειτουργία του παρέχει σημαντικό κοινωνικό έργο.
Άλλωστε δεν έχουμε κανένα οικονομικό στοιχείο που να τεκμηριώνει αντικειμενικά το κόστος των λειτουργικών δαπανών παρ΄όλο, που έχουμε ζητήσει επανειλημμένα τα στοιχεία αυτά κατά δομή ενώ η διοίκηση αρνείται επιμόνως να ανταποκριθεί ως είναι υποχρέωσή της.
Ως εκ τούτου η διοίκηση είναι υπέρ της επιβολής τροφείων και άρα παραβλέπει ουσιαστικά ακόμη και τον συνταγματικό νόμο. Αν η εκάστοτε κυβέρνηση δεν ανταποκρίνεται στην οικονομική στήριξη των δήμων ανάλογα με τις μεταφερθείσες αρμοδιότητες δεν θα μεταφερθεί η ανευθυνότητα αυτή στην ευθύνη του δημότη και στην υποχρέωσή του να καταβάλλει τροφεία. Ταυτόχρονα καταδεικνύεται ότι η διοίκηση παρουσιάζει έλλειμμα ευαισθησίας και διεκδικητικών στόχων.
Η προσπάθεια σύγκρισης των τροφείων με τον ιδιωτικό τομέα είναι λάθος από την βάση του διότι δεν αποτελεί πρότυπο ο ιδιωτικός τομέας αλλά είναι υποχρέωση του δημοσίου και του Κράτους να αποτελεί εκείνο πρότυπο για τον ιδιωτικό τομέα.





ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ:

Δίνουμε  ενδεικτικά αριθμητικά παραδείγματα για τα τροφεία:


Εισόδημα  31000  μηνιαία τροφεία     42 ευρώ  ετήσια τροφεία  465
                   35000                                 47                                       525
                   40000                                 54                                       600
                   45000                                 61                                       675
                   50000                                 68                                       750



  ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ


      ΜΑΙΟΣ 2013 

Κυριακή 9 Ιουνίου 2013

ΑΝΟΙΞΕ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΟΥ ΕΝΙΑΙΟΥ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟΥ

Το Μαξίμου, με εύσχημο τρόπο, ανοίγει σιγά αλλά σταθερά το θέμα της αλλαγής των εκλογών στην τοπική αυτοδιοίκηση. Ο Πρωθυπουργός φαίνεται να έχει καταλήξει στην νέα μορφή των αυτοδιοικητικών εκλογών. 
Ενιαίο ψηφοδέλτιο για τους υποψηφίους δημάρχους και δεύτερο για τους υποψηφίους δημοτικούς συμβούλους.
Κύριος αντίπαλος στην μορφή αυτή είναι οι σημερινοί δήμαρχοι, που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο θεωρείται ότι έχουν φθαρεί και ότι εκπροσωπούν παλαιές και αποτυχημένες κομματικές γραμμές.
Οι σημερινοί δήμαρχοι, οι περισσότεροι με ΄΄χρίσμα΄΄ ή ΄΄στήριξη΄΄ κομμάτων από τις προηγούμενες εκλογές του 2010 εκφράζουν έντονα την επιθυμία της ανεξαρτητοποίσής τους. Αποφασίζουν την απεμπλοκή τους από τα κομματικά δεσμά γνωρίζοντας ότι τα σημερινά κόμματα έχουν απαξιωθεί. Κυρίως τα κόμματα της συγκυβέρνησης στα οποία ο λαός επιρρίπτει τις ευθύνες για την σημερινή οικονομική κατάσταση.
Ο Α. Σαμαράς γνωρίζει καλά την αποστασιοποίηση του λαού από τα κόμματα, που τα θεωρεί αποτυχημένες και απαξιωμένες ομάδες κλακαδόρων που δεν έχουν να προσφέρουν παρά φθορά στις εθνικές παρατάξεις. Θεωρεί ότι η σημερινή γενιά των δημάρχων δεν εκφράζουν τις σύγχρονες αντιλήψεις περί διοίκησης και διαχείρισης των δημοσίων πραγμάτων. Στοχεύει σε μια ριζική ανανέωση της εικόνας του κόμματός του χρησιμοποιώντας την όποια δυναμική κατέχει αυτή την ώρα το κόμμα του. Δεν μπορεί, όμως, να επιτύχει την ανανέωση χωρίς την σιωπηρή, έστω, συμφωνία του παλαιού κατεστημένου. Το μικρό ποσοστό που συγκεντρώνει (απ΄ότι φαίνεται από τις δημοσκοπήσεις) αποτελεί φρένο στις ριζοσπαστικές απόψεις του για την αλλαγή στο κόμμα του.
Αντίθετοι φαίνεται να είναι και οι πλευρές του ΣΥΡΙΖΑ, της ΔΗΜΑΡ και του ΠΑΣΟΚ.
Ισχυρίζονται ότι με τον τρόπο αυτό δεν θα υπάρχει αποτελεσματικότητα στην διοίκηση και ουσιαστικά θα υπάρχει ακυβερνησία.  
Για το ΠΑΣΟΚ τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα. Τα ποσοστά του αποτελούν σήμα αποτυχίας και προσπαθεί να κερδίσει χρόνο ώστε να εξομαλύνει τις τριβές που υφίστανται ακόμη και σ΄αυτούς που απέμειναν στο κόμμα, που και αυτοί ακόμη δεν είναι ευθυγραμμισμένοι σε μια κοινή συνιστώσα.
Για τον ΣΥΡΙΖΑ είναι φανερό ότι προσπαθεί να ενισχύσει τις τάξεις του μέσα από τους δυσαρεστημένους του ΠΑΣΟΚ. Υπάρχουν κανάλια επικοινωνίας ανάμεσα στα δύο κόμματα με στόχο να διεκδικήσουν τις τοπικές εξουσίες έστω και με μια πλασματική συσπείρωση των ΄΄προοδευτικών΄΄ δυνάμεων.
ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ θα μπορούσαν να αποτελέσουν έναν ισχυρό αντίπαλο στην ΄΄μοναχικότητα΄΄ της ΝΔ.
Πως θα λύσει τον ΄΄γόρδιο δεσμό΄΄ η ΝΔ; Τα ποσοστά είναι μικρά και οι στόχοι υψηλοί. Ασφαλώς και η ΝΔ, ως συστημική παράταξη, δεν είναι μακριά από την φθορά. Η στροφή προς άλλες παρατάξεις, κυρίως προς την πιο ΄΄πιο πέρα δεξιά΄΄ είναι κίνδυνος θάνατος. Σύμπτωση καμία ούτε και με ΄΄συνθήκες΄΄. Από άλλη ΄΄πλευρά΄΄ δεν έχει να εισπράξει. Από τα αριστερά της μικρές οι προσδοκίες. Ακόμη και με τους συνεταίρους της στην συγκυβέρνηση. 
Σημαντικός και αστάθμητος παράγοντας αποτελεί η πλευρά της Χρυσής Αυγής. Η παράταξη αυτή είναι ο φόβος και ο τρόμος των υποψηφίων στις αυτοδιοικητικές εκλογές χωρίς να εξαιρείται από τον φόβο αυτό το ίδιο το πολιτικό σύστημα. Το ενδεχόμενο μιας αυτόνομης, για παράδειγμα, υποψηφιότητας από την Χ.Α. στο δήμο της Αθήνας θα ανατρέψει σημαντικά το κατεστημένο. Και από αυτή την πλευρά υπάρχουν ΄΄προετοιμασίες΄΄ και αρκετοί προβληματισμοί. Τι είχαν τι έχασαν θα πει κάποιος. Κι όμως οι αυτοδιοικητικές εκλογές θα αποτελέσουν σημαντικό εργαλείο επιρροής για το ενδεχόμενο μιας εθνικής εκλογικής αναμέτρησης. Η τρίτη θέση, στις δημοσκοπήσεις, είναι καμπανάκι για το πολιτικό σύστημα που αυτή την ώρα αδυνατεί να αντιμετωπίσει. Ψάχνει να βρει τρόπους να περιθωριοποιήσει την δυναμική της παράταξης αυτής.
Σε κάθε περίπτωση οι ερχόμενες εκλογές στην αυτοδιοίκηση δεν είναι όπως οι άλλες από πολλές πλευρές. Όλοι οι κομματικοί μηχανισμοί βρίσκονται σε εγρήγορση. Είναι δοκιμασία που θα περάσουν. Η προσπάθειά τους θα είναι να βγουν απ΄αυτή την δοκιμασία με λιγότερα τραύματα και πολλή γνώση και εμπειρία ώστε να χρησιμοποιηθεί στις εθνικές εκλογές. Σ΄αυτό το μήκος κύματος κινείται ο Α. Σαμαράς και γι΄αυτό επιμένει στα ενιαία ψηφοδέλτια.
Το ενδεχόμενο μιας σύμπτωσης των τριών συγκυβερνόντων κομμάτων σε μια υποψηφιότητα θα ήταν μια λύση στα προβλήματά τους. Δύσκολο, όχι ακατόρθωτο. Έχουμε την αίσθηση ότι θα διερευνηθούν κάποιες τέτοιες περιπτώσεις σε δήμους ώστε είτε να μην υπάρξει νικητής είτε όλοι θα είναι νικητές. Η τρικομματική δεν δημιουργεί υπόβαθρο συνένωσης τοπικών πολιτικών δυνάμεων αφού δεν πείθει και δεν σημειώνει την κατάλληλη διείσδυση στην λαϊκή σκέψη. Η μόνη περίπτωση αποδοχής και σύμπτωσης θα είναι το ατομικό συμφέρον 
Οι αλλαγές στον εκλογικό νόμο δεν είναι και τόσο απλές. Απαιτείται νομοθέτηση σε νέα βάση όπου θα μπορεί να προβλέπεται η εκλογή αποτυχόντων υποψηφίων δημάρχων, o τρόπος συμμετοχής των υποψηφίων δημοτικών συμβούλων (κριτήρια), κριτήρια για την συμμετοχή των υποψηφίων δημάρχων, το ποσοστό επιτυχίας, ο δεύτερος γύρος, η κατάργηση του 42% αν θα επανέλθει ή όχι και άλλα.
Αναφορικά με την ημερομηνία διεξαγωγής των εκλογών έχει κλειδώσει οριστικά για τις 25 Μαίου 2014.

Σάββατο 8 Ιουνίου 2013

ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΣΤΙΣ 7 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Την Δευτέρα το απόγευμα στις 7 θα συνεδριάσει το δημοτικό συμβούλιο της πόλης με την εξής ημερήσια διάταξη:




Σας προσκαλώ σύμφωνα με το άρθρο 67 του Ν. 3852/2010, σε τακτική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, η οποία θα γίνει στην αίθουσα συνεδριάσεων, οδός Κισσάβου 11, στις 10/06/2013, ημέρα Δευτέρα και ώρα 19:00, για λήψη απόφασης επί των εξής θεμάτων της ημερήσιας διάταξης:


1.      Θέμα 1ο: 5η Αναμόρφωση Προϋπολογισμού οικ. Έτους 2013 και τροποποίηση του Τεχνικού και του Ετήσιου Προγράμματος Δράσης του Δήμου Βριλησσίων
2.      Θέμα 2ο: Έγκριση του Σχεδίου δράσης 2010-2020 για την Αειφόρο Ενέργεια του Δήμου Βριλησσίων
3.      Θέμα 3ο: Σημειακές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις
4.      Θέμα 4ο: Ετήσια έκθεση πεπραγμένων έτους 2012 της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής του Δήμου Βριλησσίων
5.      Θέμα 5ο: Αναθεώρηση των χωροταξικών ορίων των σχολικών μονάδων
6.      Θέμα 6ο: Έγκριση του οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Βριλησσίων
7.      Θέμα 7ο: Εκμίσθωση του πάρκου της πρώην Ναυτικής Βάσης

8.      Θέμα 8ο: Δωρεάν παραχώρηση χρήσης δημοτικού ακινήτου στο Ν.Π.Δ.Δ. «Οργανισμός Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης Δήμου Βριλησσίων

Τι ψήφισαν οι Βριλησσιώτες

Εγγεγραμμένοι 22.775 Έγκυρα 12.151 Άκυρα 134 Συμμετοχή 12.386 Λευκά 101 ...