Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

ΕΞΟΔΟΣ ΣΕ 11400 ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΤΟ 2014

500 επίορκοι, 1000 εργαζόμενοι για ιατρικούς λόγους, 1500 εργαζόμενοι από καταργήσεις και συγχωνεύσεις ΝΠΙΔ, ΔΕΚΟ και επιχειρήσεων των Δήμων, 2400 γιατροί του ΕΟΠΥΥ που δεν θα δεχθούν να παραμείνουν στον οργανισμό με μόνιμη σχέση εργασίας θα είναι η αποτίμηση της μείωσης του δημόσιου τομέα στο πλαίσιο του μνημονιακού δεσμευτικού πλάνου.
Ίσως να μην ολοκληρωθεί η μείωση του δημόσιου τομέα, μπορεί να προκύψει και άλλος γύρος απολύσεων.
Μεγάλος χαμένος, ασφαλώς, είναι η τοπική αυτοδιοίκηση.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΑΠΟ ΄΄ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ΄΄

Μεταφέρουμε το δελτίο τύπου από την ιστοσελίδα του δημοτικής παράταξης όπως ακριβώς είναι


ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ

17 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2014

Την 15 Ιανουαρίου 2014 συνεδρίασε το διοικητικό συμβούλιο του Αθλητικού Οργανισμού του δήμου όπου και εκπροσωπείται και ο δικός μας συνδυασμός.
Η ημερήσια διάταξη περιείχε τα εξής θέματα:

1.      Απαλλαγή υπολόγου παγίας προκαταβολής οικ. Έτους 2013
2.     Συμβιβαστική επίλυση διαφοράς με Ψωμακέλη Χρήστο ο οποίος ζητά την καταβολή του ποσού που αντιστοιχεί στο ΤΠΥ 208/5.7.2010
3.     ψήφιση του Ολοκληρωμένου Πλαισίου Δράσης οικονομικού έτους 2014
4.     Ορισμός δικηγόρου για αγωγή εργαζομένων εναντίον του νομικού προσώπου.

Στο πλαίσιο της προσπάθειάς μας να ενημερώνουμε τους δημότες για τις δικές μας ενέργειες στη συμμετοχή μας στα δημόσια πράγματα έγκυρα και υπεύθυνα δημοσιεύουμε πάντα με δελτία τύπου τις θέσεις μας στις συζητήσεις στα νομικά πρόσωπα του δήμου και στο δημοτικό συμβούλιο.

Στην συνεδρίαση αυτή δύο ήταν τα θέματα στα οποία καταθέσαμε την διαφορετική θέση, στο με αριθμό 2 και 3.

Αναφορικά με το με αριθμό 2.
Δημοσιεύουμε το τμήμα της εισήγησης που αναφέρεται στο ιστορικό της υπόθεσης αυτής.

 Β. Το ΝΠΔΔ "Πολιτιστικός και Αθλητικός Οργανισμός Δήμου Βριλησσίων" προέκυψε από την συγχώνευση των ΝΠΔΔ "Πνευματικό κέντρο Βριλησσίων" και "Αθλητικός Οργανισμός Δήμου Βριλησσίων" και η συστατική του πράξη δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 582/τ.Β΄/13.04.2011. Σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 3852/2010 το νέο Νομικό Πρόσωπο αναλαμβάνει όλα τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των προϋφισταμένων Ν. Π.
Το ΝΠΔΔ με την επωνυμία- τότε - «Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Βριλησσίων», με την υπ’ αριθ. 41/2010 απόφαση του, αποφάσισε την μίσθωση από τον κ. Χρ. Ψωμακέλη, του εξοπλισμού που αναφέρεται στην απόφαση αυτή, για διάστημα από 31/5/2010 έως 3/7/2010, προκειμένου να τα χρησιμοποιήσει, σε σειρά εκδηλώσεών του κατά το χρονικό αυτό διάστημα. Στα πλαίσια της απόφασης αυτής, υπογράφηκε η από 28/5/2010 σύμβαση μεταξύ του Πνευματικού Κέντρου του Δήμου Βριλησσίων και του Χρ. Ψωμακέλη και ακολούθως ο κ. Ψωμακέλης, με τα υπ’ αριθ. 264/29.5.2010 και 265/29.5.2010 δελτία αποστολής του, παρέδωσε στο ΝΠΔΔ τον εκμισθωμένο εξοπλισμό που αναφέρεται στην σύμβαση και στην απόφαση του ΝΠΔΔ. Ο εξοπλισμός αυτός χρησιμοποιήθηκε στις εκδηλώσεις που διοργανώθηκαν από 31/5/2010 έως 3/7/2010.
Στα ως άνω πλαίσια, εκδόθηκε από τον Χρ. Ψωμακέλη, το υπ’ αριθ. 208/5.7.2010 τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών του, προς το Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Βριλησσίων.
Ακολούθησε η έκδοση του υπ’ αριθμόν 179/2010 χρηματικού εντάλματος του Πνευματικού Κέντρου του Δήμου Βριλησσίων, ποσού 33.380,01 ευρώ, ώστε να καταβληθεί το συμφωνηθέν μίσθωμα των 33.880,01 ευρώ στον Χρ. Ψωμακέλη, όμως η Ταμειακή Υπηρεσία αμφισβήτησε με το από 11/10/2010 έγγραφό της, την νομιμότητα του εντάλματος αυτού και έτσι δεν καταβλήθηκε το ως άνω ποσό στον Χ. Ψωμακέλη.
Μετά τα παραπάνω ο Χ. Ψωμακέλης, απέστειλε την από 16/9/2011 εξώδικη διαμαρτυρία του, ζητώντας να του καταβληθεί το ποσόν των 33.880,01 ευρώ και κατόπιν άσκησε την  με αριθμό δικογράφου 1024/2013, αγωγή του κατά του Ν.Π.Δ.Δ με την επωνυμία «Πολιτιστικός και Αθλητικός Οργανισμός του Δήμου Βριλησσίων», η οποία εκδικάζεται την 13/3/2014, ζητώντας να υποχρεωθεί το Ν.Π.Δ.Δ να καταβάλλει σε αυτόν το ποσόν των 33.880,01 ευρώ, νομιμότοκα από την 6/7/2010, πλέον δικαστικής δαπάνης.
Γ. Προκειμένου να ληφθεί απόφαση του Δ.Σ, για την καταβολή στον κ. Χ. Ψωμακέλη, μόνο του συμφωνηθέντος ποσού και όχι επιπλέον του ποσού αυτού, τόκων, εξόδων και δικαστικών δαπανών, πρέπει να συνταχθεί σχετική γνωμοδότηση σχετικά με το εάν το Ν.Π.Δ.Δ με την επωνυμία «Πολιτιστικός και Αθλητικός Οργανισμός του Δήμου Βριλησσίων», οφείλει να καταβάλλει στον κ. Χρ. Ψωμακέλη, το ποσόν των 33.380,01 ευρώ, για τις ως άνω παρασχεθείσες από αυτόν υπηρεσίες.
Σύμφωνα με τον Ν. 3463/2006 (Κ.Δ.Κ.) και συγκεκριμένα τις διατάξεις του άρθρου 240 παρ. 2 σε συνδυασμό με το άρθρο 234 παρ. 1, το Διοικητικό Συμβούλιο αποφασίζει για θέματα του Νομικού Προσώπου με αναλογική εφαρμογή των διατάξεων που αφορούν το Δημοτικό Συμβούλιο και τη Δημαρχιακή Επιτροπή και νυν οικονομική επιτροπή, άρθρο 72 Ν3852/10.
Κατόπιν των ανωτέρω και λαμβάνοντας υπόψη :
-         το άρθρο 72 παρ.1 περ. ιδ και την παρ. 2 Ν.3852/2010 
-         τις διατάξεις του άρθρου 104 και 106 Εισ.ΝΑΚ
-         τις διατάξεις των άρθρων 914 και 922 ΑΚ.
-         την αίτηση του  ιδιοκτήτη του ζημιωθέντος
-         την γνωμοδότηση του δικηγόρου κ. Μιχαήλ Νοτάρη της νομικής υπηρεσίας του Δήμου
-         το γεγονός ότι στην προκειμένη περίπτωση συντρέχουν οι πραγματικοί και νομικοί όροι για τη σύναψη του συμβιβασμού
παρακαλούμε για τη λήψη απόφασης με την οποία το ΔΣ να:
1. Την καταβολή του ποσού 33.380,01 ευρώ, για τις ως άνω παρασχεθείσες από αυτόν υπηρεσίες με συμβιβαστική επίλυση (εξωδικαστικό συμβιβασμό)

Διατυπώσαμε τις ερωτήσεις μας στην συζήτηση, όπως για παράδειγμα γιατί η ταμειακή υπηρεσία αρνήθηκε να πληρώσει το τιμολόγιο του προμηθευτή. Η απάντηση που δόθηκε ήταν ότι ο προμηθευτής δεν προσκόμισε ασφαλιστική ενημερότητα και έτσι αδυνατούσε η υπηρεσία να πληρώσει. Ρωτήσαμε αν ο προμηθευτής είχε πληρωθεί για άλλες υπηρεσίες πριν και μετά το τιμολόγιο αυτό. Η απάντηση ήταν καταφατική. Ρωτήσαμε γιατί επιλέχθηκε ο δρόμος της νομικής συμβουλής από δικηγόρο με έκθεσή του όταν ο προμηθευτής δεν έχει σήμερα πρόβλημα ασφαλιστικής ενημερότητας. Η απάντηση ήταν ότι υπήρχε αγωγή και προκειμένου να μην επιβαρυνθεί το νομικό πρόσωπο με τόκους αποφασίστηκε να ακολουθηθεί ο δρόμος του εξωδικαστικού συμβιβασμού.
Ρωτήσαμε αν ο προμηθευτής θεωρεί υπεύθυνο το νομικό πρόσωπο ως υπαίτιο για την μη πληρωμή του και διεκδικεί και τόκους όταν εκείνος δεν προσκόμισε την ασφαλιστική ενημερότητα. Δεν πήραμε σαφή απάντηση.
Ύστερα από αυτά εμείς θεωρήσαμε ότι οι απαντήσεις δεν ικανοποιούσαν την λογική και καταψηφίσαμε την εισήγηση.
Το θέμα πέρασε κατά πλειοψηφία.

Στο με αριθμό 3 θέμα της ημερήσιας διάταξης.

Υπενθυμίσαμε στον πρόεδρο και το διοικητικό συμβούλιο ότι είχαμε καταθέσει μια σειρά θεμάτων κατά την συζήτηση του προϋπολογισμού για την χρήση του 2014. Δεν υπήρξε καμιά συζήτηση αν και κατά πόσο προτίθετο ο πρόεδρος να φέρει προς συζήτηση τα θέματα αυτά όπως ακριβώς είχε αποδεχθεί τότε. Διαπιστώσαμε ότι η στοχοποίηση της υλοποίησης του προϋπολογισμού δεν περιείχε κανένα ίχνος των δικών μας προτάσεων. Ο πρόεδρος απάντησε ότι είναι ενσωματωμένα όλα τα θέματα που εισηγηθήκαμε κι εκεί υπήρξε διαφωνία.
Υπενθυμίζουμε ότι στις προτάσεις μας υπήρχαν ζητήματα θεσμικά και οικονομικά και διαπιστώσαμε ότι στο συζητούμενο θέμα δεν υπήρχε απολύτως τίποτα. Το κυριότερο όμως ήταν ότι δεν προηγήθηκε καμιά συζήτηση όπως εμείς προτείναμε στο διοικητικό συμβούλιο. Πώς άλλωστε να ήταν δυνατό να συμπεριληφθούν στον προϋπολογισμό του 2014 χωρίς συζήτηση και ανάπτυξη των απόψεων αυτών με όλα τα μέλη του ΔΣ;
Έτσι καταψηφίσαμε το θέμα αυτό παρ΄όλο που ο πρόεδρος ακόμη μια φορά άφησε να εννοηθεί ότι θα συζητηθεί στο μέλλον.

Στο με αριθμό 4 θέμα. Το θέμα αυτό αναφέρεται στην αγωγή που κατέθεσαν εργαζόμενοι γυμναστές στο νομικό πρόσωπο στην οποία αγωγή διεκδικούν την μετατροπή της εργασιακής τους σχέσης με το νομικό πρόσωπο από ορισμένου χρόνου σε αορίστου με ορισμένο σκεπτικό και πρέπει να ορίσει το νομικό πρόσωπο δικηγόρο για να εκπροσωπηθεί στο δικαστήριο.
Στο θέμα αυτό καταθέσαμε την άποψή μας. Αν το δικαστήριο δικαιώσει τους εργαζόμενους θα πρέπει να αναμένεται νέα αγωγή διεκδίκησης οικονομικών αμοιβών αντίστοιχων αυτών που ορίζει η νέα εργασιακή σχέση.
Ασφαλώς η αγωγή δεν οφείλεται σε παραλήψεις και αδυναμίες του νομικού προσώπου αλλά από την κυβερνητική απαγόρευση προσλήψεων με το καθεστώς της μονιμότητας ή του αορίστου χρόνου παρ΄όλο που το νομικό πρόσωπο έχει την ανάγκη αυτών των υπηρεσιών σε μόνιμη βάση.
Έτσι συμφωνήσαμε να οριστεί δικηγόρος για την εκπροσώπηση του νομικού προσώπου.


ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

ΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ

Σήμερα παρακολουθώ ένα από τα πιο ενδιαφέροντα διαγράμματα του γενικού δείκτη του χρηματιστηρίου Αθηνών.
Οι διακυμάνσεις του είναι εντυπωσιακές όσο τόσο στο εύρος των τιμών του όσο από τεχνικής άποψης. 
Παρουσιάζει ΄΄gups΄΄ διαδοχικά που είναι πολύ χρήσιμα για τους ΄΄traders΄΄. Όλοι οι δείκτες παρουσιάζουν το ίδιο ενδιαφέρον μεταξύ των οποίων ο Parabolic SAR.  Οι εναλλαγές του είναι φοβερές. 
Οι γραμμές τάσης έχουν ακυρωθεί ενώ οι πιο σταθεροί όπως πάντα παραμένουν οι κινητοί μέσοι όροι, οι οποίοι δεν δίνουν όμως απόλυτα την ΄΄πρόβλεψη΄΄.
Όσοι δεν παρακολουθούν την τεχνική εικόνα της αγοράς και κινούνται με ΄΄ένστικτο΄΄ μάλλον είναι χαμένοι. Δεν κατανοούν τις συμπεριφορές και ΄΄χάνονται΄΄ προσπαθώντας να ΄΄προβλέψουν΄΄!!
Μπορεί κάποιος να παρακολουθήσει το σημερινό φαινόμενο από μια ιστοσελίδα οικονομικών ειδήσεων αν διαθέτει τα αντίστοιχα εργαλεία.

ΕΝΑΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ

O Πίνακας δείχνει την χρονική έναρξη της κρίσης στην Ελλάδα. Είναι φανερό ότι το πολιτικό σύστημα γνώριζε από το 2006 την πορεία της χώρας. Είναι βέβαιο ότι το γνώριζε διότι δεν αποτελούν τα στοιχεία αυτά της Στατιστικής Υπηρεσίας κρυφό χαρτί!!
Η παραγωγή έχασε από το 2006 στο 2007 το 50% περίπου ενώ ο σχηματισμός κεφαλαίου εννέα ποσοστιαίες μονάδες με πτωτική τάση. Δείτε το 2008, έχασε 23 ποσοστιαίες μονάδες. Τεράστια η ζημιά στην οικονομία!!!
Ο πίνακας αυτός είναι τεκμήριο ανικανότητας διαχείρισης της εξουσίας από το σημερινό πολιτικό σύστημα.
Είναι αξιοσημείωτο το γκρέμισμα του ακαθάριστου εγχώριου προϊόντος. Στο τέλος του 2012 είχε χάσει 6,4 ποσοστιαίες μονάδες μόνο για το 2012 ενώ το σύστημα τότε έψαχνε να βρει λύση στο  ΔΝΤ, στην τρόϊκα και αλλαχού!!! Το κακό είχε συντελεστεί προ πολλού, δυστυχώς, όταν όλοι κοίμιζαν τον λαό υποσχόμενοι ΄΄λαγούς με ...΄΄ 
Ένας πολιτικός στην αρχή του κακού είχε προδιαγράψει την πορεία και είχε κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου. Κι ο ίδιος όμως δεν μπόρεσε να κάνει τίποτα. Το ίδιο το σύστημα τον ΄΄κατάπιε΄΄.
Δυστυχώς στην χώρα μας έτσι γίνεται πάντα. Αρέσει η εντύπωση, χάνεται η αξία. Το πολιτικό σύστημα για ένα πράγμα φροντίζει με μεγάλη προσοχή, ωθεί τους ικανούς και άξιους στο περιθώριο με συνοδεία λάσπης και συκοφαντίας!!
Ο πατριωτισμός μεταφράζεται με πολλούς τρόπους. 
Δύστυχη πατρίδα!!!


Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

BEYONCE VIDEO CLIP


15 ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΤΟΥ....PSI !!!!

Ακόμη μια αυτοκτονία ομολογιούχου είχαμε τις τελευταίες ημέρες. Το σύνολο των αυτοκτονιών είναι στους 15!!!!
Οι ιδιώτες ομολογιούχοι είχαν επενδύσει τα χρήματά τους, τις οικονομίες τους, τα εφ΄άπαξ ίσως, το κομπόδεμά τους, την αποταμίευσή τους στις κρατικές εκδόσεις ομολόγων. Τα ποσά που είχαν επενδύσει ήταν από 5000  ευρώ έως 150000 ευρώ και συνολικά είχε επενδυθεί περί το 1,2 δις.
 
Με το ΄΄κούρεμα΄΄ που υπέστησαν χάθηκε το 53% του κεφαλαίου. Το υπόλοιπο 47% περίπου αντικαταστάθηκε με νέα ομόλογα μικρής και μεγάλης διάρκειας.
Ουσιαστικά αν κάποιος είχε επενδύσει 100000 ευρώ θα πάρει στην λήξη του νέου ομολόγου του (αν το πήρε τελικά) 15000 ευρώ!!!

Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΠΛΟΥΤΟΣ Ή ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΓΑΘΟ Ο ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ;

Τα τελευταία γεγονότα στο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο μας σκάλισαν την μνήμη μας και μας έφεραν στιγμές απείρου κάλλους στον τραπεζικό χώρο.
Αναρωτηθήκαμε αν τελικά ο χώρος αυτός ανήκει πράγματι στο κράτος ή αποτελεί δείκτη κοινωνικού αγαθού;
Σε μερικούς μπορεί να φανούν αυτές οι αναζητήσεις, ουτοπία και ΄΄ψιλά γράμματα΄΄. Εμείς, όμως, εντάσσουμε αυτές τις αναζητήσεις μέσα στο σάπιο πολιτικό σύστημα, που θα προσπαθήσει και τώρα στις ερχόμενες εκλογές να το θέσει στην πολιτική ατζέντα και να αποτελέσει στοιχείο πολιτικής αντιπαράθεσης άνευ ουσίας όπως γίνεται πάντα.
Το γεγονός ότι το ΤΤ αποτέλεσε πηγή μεγάλων ποσών χρημάτων προς ατομικό πλουτισμού και ότι ξέφυγε από τις αρχές των τραπεζικών κανόνων δείχνει ότι το πολιτικό σύστημα είναι αδίστακτο.
Έτσι θεωρούμε ότι στο προεκλογικό τραπέζι των αντιδικιών θα είναι κυρίαρχο το ζήτημα της χειραγώγησης του τραπεζικού χώρου και εκτιμούμε ότι κι αυτό θα αποβεί εις βάρος των οικονομικών εξελίξεων στην ελληνική οικονομία.
Ο ΣΥΡΙΖΑ άνοιξε το θέμα υπονοώντας σαφώς ότι το τραπεζικό σύστημα πρέπει να ΄΄εθνικοποιηθεί΄΄. Αλλά ας δούμε τελικά αυτή η ΄΄εθνικοποίηση΄΄ έχει αντικειμενικό τεκμήριο επιβίωσης;
Σήμερα υπάρχουν τέσσερις συστημικές τράπεζες πλήρως κρατικοποιημένες με μέσο όρο συμμετοχής του κράτους στο 90%.  Η κατάσταση προέκυψε από την αποτυχία του κράτους να διαχειριστεί τι;, τα ομόλογά του!! Δηλαδή τον ίδιο του τον δανεισμό, που ζήτησε από τις ιδιωτικές τράπεζες να στηρίξουν στην έκδοσή τους. Και οι τράπεζες έχοντας ως δεδομένο ότι αποτελούσαν εγγύηση (;!) επένδυσαν τα αποθεματικά τους στις εκδόσεις ομολόγων, που χαρακτηρίστηκαν από όλους ΄΄σκουπίδια΄΄. 
Κι αφού απέτυχε να συγκρατήσει τα ΄΄στελέχη΄΄ του (το κράτος) να βάλλουν το χέρι τους στο...μέλι, έρχεται να κουρέψει τα δικά του ομόλογα και να χρεοκοπήσει τις τράπεζες. Επειδή, όμως, οι τράπεζες είναι εργαλείο και για το πολιτικό σύστημα μετέφεραν αυτά τα χρέη στον....λαό!!!! Αρκετά έξυπνο γιατί ο λαός πάντα είναι ο αδύναμος κρίκος και επειδή δεν μπορεί να συντονιστεί και να αντιδράσει δέχεται τις επιθέσεις του συζητώντας μόνο στα καφενεία και στα στέκια.
Όμως η ΄΄δουλειά΄΄ έγινε.
Δεν έφτασε όμως αυτό. Τώρα τίθεται θέμα από το μισό πολιτικό σύστημα αν οι τράπεζες αποτελούν κρατικό πλούτο!!! Γιατί; Γιατί ήδη ο Ελληνικός λαός (ΤΧΣ) συμμετέχει (θεωρητικά ασφαλώς) στα μετοχικά κεφάλαια των πρώην ιδιωτικών τραπεζών. Για να κατανοήσουμε πιο απλά. Το πολιτικό σύστημα κατάφερε να κρατικοποιήσει τις τράπεζες και να διαχειριστεί το χρήμα αυτό μόνο του!!! (οϊμέ!!)
Δείτε, τώρα. Αν παραμείνουν κρατικοποιημένες οι τράπεζες τα χρήματα που έδωσε μέχρι τώρα τουλάχιστον ο Ελληνικός λαός για να ανακεφαλαιοποηθούν (περί τα 30 δις ως τώρα) πάνε ΄΄περίπατο΄΄.
Στη συνέχεια θα αντικατασταθούν οι επικεφαλής των σημερινών τραπεζών , Κωστόπουλος, Σάλλας, Μαντζούνης, Λεκάκος, Θωμόπουλος και άλλοι με πενήντα και πλέον χρόνια στον τραπεζικό χώρο θα σταλούν στο σπίτι τους (!!!) για να έλθουν ....ποιος;. Ας μας πει κάποιος από όλους τους πολιτικούς χώρους και κυρίως από εκείνους που πιστεύουν ότι μπορεί να ηγηθούν τραπεζών με τα σημερινά οικονομικά δεδομένα παγκόσμιας οικονομικής αναστάτωσης.
Αλλά μην πάμε και πολύ μακριά. Δείτε το ΤΤ!! Το μεγάλο ποσοστό στο μετοχικό του κεφάλαιο ανήκε στο κράτος. Δείτε τι έκανε το σύστημα. Τα CDS, χρηματιστηριακά προϊόντα υψηλού ρίσκου και απευθύνονται σε ΄΄μεγάλους παίκτες παγκοσμίου εμβέλειας΄΄, έπαιζαν στα χέρια του ντόπιου πολιτικού συστήματος και μάλιστα στο μέγαρο Μαξίμου!!! (δεύτερο οϊμέ!!!). Ποιος ωφελήθηκε απ΄αυτό; Ασφαλώς όχι ο λαός.
Μην επεκταθώ περισσότερο γιατί θα αναφέρω ακόμη πιο σημαντικά ζητήματα που προκαλούν ακόμη και τους πεθαμένους.
Είπα, όμως, στην αρχή ότι έρχονται αξέχαστες μνήμες με αυτά τα τελευταία γεγονότα. Δείτε!!!
Η Αγροτική τράπεζα τι ήταν; Απόλυτα κρατική!!! Πού βρίσκεται τώρα; Σε ιδιώτη!!! Ποιος την έκλεισε; Το κράτος!!!! Γιατί την έκλεισε; Γιατί είχε χρεοκοπήσει!! Ποιος ήταν πρόεδρος παλαιότερα; Δοτός από την κυβέρνηση!!! Πλήρωσε κανείς γι΄αυτό; Όχι!!!  Πού είναι οι τότε πρόεδροι της ΑΤΕ; Κάπου και απολαμβάνουν τους κόπους της εργασίας τους!!! (τρίτο οϊμέ!!!).
Ας δούμε το ιδιωτικό τραπεζικό σύστημα τι έδωσε στην χώρα. 
Στην δεκαετία 2000-2010 οι τράπεζες παρήγαγαν πάνω από 15 δις κέρδη!!! Απ΄αυτά το κράτος εισέπραξε φόρους της τάξης των 4 δις!!!! Αν μάλιστα δεν είχαν χρεοκοπήσει το 2008-9 το κράτος θα είχε εισπράξει ακόμη περισσότερα. Μα θα μας πει κάποιος άλλος που βλέπει την άλλη πλευρά. Οι επιχειρήσεις που λειτουργούν σε βάρος του λαού, με τις εργασιακές σχέσεις πονηρές, με μικρούς φόρους, με μονοπώλια κλπ, κλπ. Πόσους εργαζόμενους απασχολούσε το τραπεζικό αυτό σύστημα; Πόσοι εργάζονται σήμερα; Πόσα δάνεια έδωσε στον Ελληνικό λαό έστω και με δύσκολους όρους; Πόσα σπίτια έκτισαν οι Έλληνες; Πόσες επιχειρήσεις χρηματοδότησαν και βρήκαν δουλειές πολίτες; Πόσες επιχειρήσεις ίδρυσαν οι ίδιες; Πόσες δημιούργησαν οι ΄΄κρατικοποιημένες΄΄ τράπεζες στο παρελθόν; Πού είναι σήμερα;
Δεν υπερασπίζομαι την ακεραιότητα του τραπεζικού συστήματος και ότι όλα ήταν αγγελικά και όμορφα. Την ευθύνη ακόμη κι αυτή την έχει το κράτος και πάλι που δεν φρόντισε να θέσει κριτήρια και υπεύθυνους ελέγχους. Δεν έθεσε ποτέ κανόνες λειτουργίας αλλά φρόντισε να εισέλθει μέσα του και να διαβρώσει ακόμη κι αυτό το έστω και λίγο παραγωγικό κομμάτι της επιχειρηματικής δράσης της χώρας.
Εμείς εκτιμούμε ότι. Το κράτος είναι ανίκανο να είναι επιχειρηματίας, είναι ανίκανο να είναι τραπεζίτης, είναι ανίκανο να διαχειρίζεται, είναι απόλυτα προσανατολισμένο στην ρεμούλα και στο ρουσφέτι, είναι υποταγμένο στα μονοπωλιακά συμφέροντα και στους νταβατζήδες.
Εκεί μπορεί να σημειώσει σημαντικές επιδόσεις. 
Εκτιμούμε ότι το κράτος οφείλει να θέτει κανόνες, να ελέγχει, να νομοθετεί και να υπερασπίζεται το δημόσιο συμφέρον, να προστατεύει τα κοινωνικά αγαθά ή να δημιουργεί νέα για την ευδαιμονία των πολιτών του.

ΞΕΝΙΤΕΥΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κατά  3000 αυξήθηκαν εντός του 2013 οι επιχειρήσεις που μετέφεραν την έδρα τους στην γειτονική Βουλγαρία.
Ήδη πριν το 2013 είχαν μετακομίσει 6000 περίπου επιχειρήσεις. Επιλέγουν κυρίως πόλεις που βρίσκονται κοντά στα Ελληνικά σύνορα και στις πόλεις Πετρίτσι με 1800 επιχειρήσεις, την πόλη Μπλακόεβγκραντ με 760, την Σαντάνσκι με περίπου 800 επίσης επιχειρήσεις.
Στην Φιλιππούπολη βρίσκονται 600 περίπου επιχειρήσεις, το 6,67% του συνόλου των Ελληνικών επιχειρήσεων.
Τα στοιχεία δόθηκαν από το Γραφείο εμπορικών και οικονομικών υποθέσεων της πρεσβείας μας στην Σόφια
Σύμφωνα με αυτά τα στοιχεία περί το 34% των Ελληνικών επιχειρήσεων με έδρα την Σόφια έχουν μετακινηθεί πριν το 2013.
Οι λόγοι μετακίνησής τους δεν έχει να κάνει μόνο με την κρίση αλλά ένα σύνολο παραγόντων αρνητικών για την Ελληνική αγορά, θετικών, όμως, για την Βουλγαρία. 
Παράδειγμα ο χαμηλός συντελεστής φορολόγησης στο 10% για τις επιχειρήσεις στην Βουλγαρία έναντι 26% και πλέον για τις Ελλάδα. Ακόμη το χαμηλό εργατικό κόστος της τάξης των 300-400 ευρώ ανά μήνα για εργαζόμενο ενώ η κρατική μηχανή ανταποκρίνεται πολύ καλύτερα στην Βουλγαρία από ότι στην Ελλάδα. 
Να τονίσουμε ότι το ΄΄φακελάκι΄΄ τιμωρείται με πολλά χρόνια φυλακή με συνοπτικές διαδικασίες οπότε δεν υφίσταται ζήτημα ρουσφετιών ή μιζών ή ό,τι άλλο απασχολεί την Ελληνική δημόσια διοίκηση.
Ο μόνος παράγοντας άξιος σημείωσης για κάποιες καθυστερήσεις οφείλεται στην έλλειψη γνώσης από την πλευρά των δημοσίων υπαλλήλων που φέρνει την φρένο στις πρωτοβουλίες.
Οι επιχειρήσεις αυτές έχουν δραστηριότητα στους τομείς τράπεζες, τηλεπικοινωνίες, κατασκευαστικός, πληροφορική, δομικά υλικά, ένδυση υπόδηση, εμπόριο, εισαγωγές-εξαγωγές και άλλα.
Το άρθρο δημοσιεύεται ύστερα από έρευνα που κάναμε μέσα από φίλους - επιχειρηματίες, οι οποίοι βρίσκονται ήδη στην Βουλγαρία πλέον των τεσσάρων χρόνων και οι οποίοι έχουν συσσωρεύσει σημαντικές εμπειρίες για να μας διαβεβαιώσουν για την εντελώς διαφορετική εικόνα στην αγορά τους απ΄αυτή στην Ελλάδα αλλά και για προσωπικό μας ενδιαφέρον.
Διαθέτουμε πλήθος άλλων στοιχείων που επιβεβαιώνουν την αλήθεια αυτή και που είδε το φως της δημοσιότητας με την δημοσίευση των στοιχείων από το Γραφείο της Ελληνικής Πρεσβείας στην Βουλγαρία.

Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014

ΤΙ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

Ανεξάρτητη Αρχή και για την Παιδεία δημιουργείται στην αρχή του 2014, ενώ με νέο τρόπο θα εξετασθούν στο τέλος της φετινής χρονιάς οι μαθητές της Α' Λυκείου, οι οποίοι εγκαινιάζουν το νέο σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων, με το οποίο τελικά θα διαγωνισθούν για πρώτη φορά οι μαθητές της Γ' Λυκείου τον....

Ιούνιο του 2016. 
Για το λόγο αυτό ιδρύεται νέα Ανεξάρτητη Αρχή, με την επωνυμία Εθνικός Οργανισμός Εξετάσεων (ΕΟΕ), ένας επιτελικός επιστημονικός φορέας αρμόδιος για ζητήματα που αφορούν τις γραπτές προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις στο Γενικό Λύκειο και τις εξετάσεις εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. 

Ο υπουργός Παιδείας, κ. Kωνσταντίνος Aρβανιτόπουλος, προκειμένου να πληρωθεί η θέση του προέδρου της ανεξάρτητης διοικητικής αρχής, γνωστοποίησε την υποβολή υποψηφιοτήτων για επιστήμονες με υψηλού επιπέδου επιστημονικό έργο και αποδεδειγμένη εμπειρία σε θέματα εξετάσεων και εν γένει του εκπαιδευτικού έργου της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι ενδιαφέρονται για την πλήρωση της θέσης του προέδρου του ΕΟΕ, ο οποίος θα έχει τετραετή θητεία και αναμένεται να τοποθετηθεί έως το τέλος του μήνα. 

Ήδη, σύμφωνα με πληροφορίες, ο πρόεδρος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, κ. Σωτήρης Γκλαβάς, ενεργεί τα απαραίτητα, προκειμένου να είναι όλα έτοιμα στο τέλος αυτής τη χρονιάς και οι μαθητές της Α' Λυκείου να εξεταστούν με ερωτήσεις από την Τράπεζα Ερωτήσεων. 

Οι ερωτήσεις θα επιλέγονται ηλεκτρονικά, καλύπτοντας όλη την εξεταστέα ύλη. Στόχος είναι το σύνολο των ερωτήσεων να είναι διαβαθμισμένης δυσκολίας. Σύμφωνα με πληροφορίες, πάντως, από το υπουργείο Παιδείας, φέτος οι ερωτήσεις θα καλύπτονται κατά 50% από την Τράπεζα Ερωτήσεων και το υπόλοιπο 50% από ερωτήσεις καθηγητών. 

Ο νέος Εθνικός Οργανισμός Εξετάσεων, με διεθνή ονομασία National Exams Organization, αποτελεί επιστημονικό φορέα αρμόδιο για ζητήματα που αφορούν στις γραπτές προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις στο Γενικό και Επαγγελματικό Λύκειο, στις εξετάσεις εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και στη δημιουργία και λειτουργία της Τράπεζας Θεμάτων Εξετάσεων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας, σε συνεργασία με το ΙΕΠ.

Αποστολή του οργανισμού είναι η διασφάλιση υψηλής ποιότητας και διαφάνειας των εξετάσεων των μαθητών του Γενικού και του Επαγγελματικού Λυκείου.

Στο πλαίσιο της αποστολής του, ο οργανισμός είναι αρμόδιος ιδίως για:
α) τον προσδιορισμό της εξεταστέας ύλης με θεματικό προσδιορισμό,
β) τη διατύπωση πρότασης για τη συγκρότηση των περιφερειακών επιτροπών και της κεντρικής επιτροπής, για τη διεξαγωγή των εξετάσεων, 
γ) τη διατύπωση πρότασης για τον ορισμό βαθμολογητών, για τη βαθμολόγηση των γραπτών στις εξετάσεις για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, που αξιολογούνται και επιμορφώνονται διαρκώς,
δ) τη διοργάνωση των εξετάσεων σε περιφερειακό και κεντρικό επίπεδο και τον ορισμό κάθε σχετικού θέματος, όπως είναι οι επιτηρήσεις, η διάρκεια, η διαδικασία βαθμολόγησης και αναβαθμολόγησης,
ε) τη συνεργασία με τις υπηρεσιακές υποστηρικτικές αρμόδιες διευθύνσεις και υπηρεσίες του υπουργείου
Παιδείας και Θρησκευμάτων για τη διοργάνωση των εξετάσεων,
στ) τη γνωμοδότηση ή εισήγηση, ύστερα από ερώτημα του υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων ή αυτεπαγγέλτως, σχετικά με θέματα που άπτονται των ανωτέρω αρμοδιοτήτων και της αποστολής του.

Τι αλλάζει σε μαθήματα και επιστημονικά πεδία

Στόχος του υπουργείου Παιδείας είναι οι εξετάσεις να είναι περισσότερο αντικειμενικές και να ξεκινούν όλοι οι μαθητές από την ίδια αφετηρία, όπως λένε χαρακτηριστικά οι αρμόδιοι. 

Παράλληλα, θα δοθεί βαρύτητα στη γενική παιδεία στις πρώτες τάξεις του Λυκείου, ενώ στη Γ' Λυκείου θα προηγηθούν τα μαθήματα των ομάδων προσανατολισμού. Η τράπεζα ερωτήσεων θα αφορά τις ενδοσχολικές, αλλά και τις Πανελλαδικές Εξετάσεις. 

Οι μαθητές θα επιλέγουν εξ αρχής τα επιστημονικά πεδία και θα εξετάζονται σε τέσσερα αντί σε έξι μαθήματα, ενώ για τον υπολογισμό του βαθμού πρόσβασής τους στην ανώτατη εκπαίδευση θα προσμετρούνται οι βαθμοί και των τριών τάξεων. 

Η δομή του όλου συστήματος έχει γίνει με τρόπο ώστε να μη συνδέεται το Λύκειο με τις εξετάσεις, προκειμένου να υπάρχει αυτόνομη εκπαιδευτική διαδικασία. 

Για το λόγο αυτό οι μαθητές θα εξετάζονται στο τέλος κάθε σχολικής χρονιάς στα μαθήματα τα οποία διδάσκονται, ενώ στη Γ' Λυκείου θα εξετασθούν επιπλέον και στα τέσσερα μαθήματα του επιστημονικού πεδίου που έχουν επιλέξει, σαφώς λιγότερα από αυτά που εξετάζονται σήμερα. 

Ειδικότερα, στην Α’ Λυκείου οι μαθητές θα διδάσκονται μόνο μαθήματα Γενικής Παιδείας (συνολικά εννέα και διάρκειας 33 ωρών εβδομαδιαίως), ενώ εισάγεται το σύστημα των ερευνητικών εργασιών (τα λεγόμενα projects), η διάρκεια των οποίων καθορίζεται σε δύο ώρες.

Τα μαθήματα επιλογής για τους μαθητές της Α' Λυκείου είναι Εφαρμογές Πληροφορικής, Τεχνολογία και Διαχείριση Φυσικών Πόρων και Εκφραση - Πολιτισμός και Ευρωπαϊκός Πολιτισμός.

Στη Β' Λυκείου τα μαθήματα Γενικής Παιδείας γίνονται δέκα, συνολικής διάρκειας 30 ωρών. Παράλληλα, οι μαθητές της δεύτερης τάξης θα παρακολουθούν μία εκ των δύο ομάδων προσανατολισμού (όπως μετονομάζονται οι κατευθύνσεις), η διάρκεια των οποίων καθορίζεται σε πέντε ώρες.

Η μία ομάδα προσανατολισμού περιλαμβάνει μαθήματα ανθρωπιστικών επιστημών (Αρχαία Ελληνικά και Λατινικά) και η δεύτερη μαθήματα θετικών επιστημών (Φυσική και Μαθηματικά). Με την κατάργηση της τεχνολογικής κατεύθυνσης βγαίνουν από το διδακτικό πρόγραμμα τα μαθήματα της Χημείας και της Τεχνολογίας Επικοινωνιών.

Στη Γ' Λυκείου τα μαθήματα Γενικής Παιδείας μειώνονται από 11 σε 5, ενώ οι μαθητές θα έχουν τη δυνατότητα επιλογής μιας νέας ομάδας προσανατολισμού, αυτής των Οικονομικών, Πολιτικών και Κοινωνικών Σπουδών.

Για τον υπολογισμό του Βαθμού Πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση θα προσμετράται και ο Βαθμός Προαγωγής και Απόλυσης, δηλαδή η τελική βαθμολογία του μαθητή και στις τρεις τάξεις του Λυκείου.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΑΠΟ ΄΄ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ΄΄. ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

Αναδημοσιεύουμε από την ιστοσελίδα της δημοτικής παράταξης ΄΄ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ΄΄ δελτίο τύπου που αφορά κοινωνική δράση του συνδυασμού.


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ  54ο

ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ  12 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2014
ΘΕΜΑ:       ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

Στο πλαίσιο της πραγματικής κοινωνικής δράσης της δημοτικής μας παράταξης
Παραδώσαμε στις 2 Ιανουαρίου 2014 15 μεγάλα πακέτα με ρούχα, βιβλία και παιχνίδια στον οργανισμό ΄΄Το χαμόγελο του Παιδιού΄΄, προϊόν συνεισφοράς δημοτών.

Την 12 Ιανουαρίου 2014 παραδώσαμε πέντε, επίσης, μεγάλα πακέτα με ρούχα και υποδήματα στο νοσηλευτικό ίδρυμα, στο οποίο διαπιστώσαμε ότι υπήρχε άμεση ανάγκη, που επίσης ήταν συνεισφορά δημοτών.

Όλο το υλικό, όπως έχουμε καθιερώσει από δύο χρόνια και πλέον, συγκεντρώναμε και συγκεντρώνουμε σε δικούς μας χώρους και τα οποία ταξινομούμε ανάλογα με το είδος και τους αποδέκτες.

Ευχαριστούμε και συγχαίρουμε τους δημότες που συνέβαλαν στην προσπάθειά μας αυτή.

Ευχόμαστε στο μέλλον να μην υπάρξουν συνθήκες ανάγκης να στηρίζουμε ανήμπορους και αναξιοπαθούντες πολίτες της χώρας.
Ευχόμαστε, επίσης, η χώρα μας να ορθοποδήσει γρήγορα και να μην υπάρξει φτώχεια αλλά να αποκατασταθεί η αξιοπρέπεια στους πολίτες της χώρας.

Εμείς θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε με τον ίδιο τρόπο μέχρι να διαπιστώσουμε ότι δεν υφίσταται πια η ανάγκη αυτή.

  
ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ


Τι ψήφισαν οι Βριλησσιώτες

Εγγεγραμμένοι 22.775 Έγκυρα 12.151 Άκυρα 134 Συμμετοχή 12.386 Λευκά 101 ...