Παρασκευή 24 Ιουλίου 2015

Πέμπτη 23 Ιουλίου 2015

ΣΚΕΨΕΙΣ.....

Υπό τον συνεχή βομβαρδισμό ειδήσεων, εκτιμήσεων, αποτιμήσεων, συνδέσεων κάνουμε και σκέψεις.......

Σκέψη 1

Όλοι ανέμεναν σήμερα μετά την συνάντηση του κ. Τσίπρα με την κ. Ζ. Κωνσταντοπούλου ότι η Πρόεδρος της Βουλής θα έβγαινε από το Μαξίμου φορτωμένη και θα ξιφουλκούσε εναντίον του Πρωθυπουργού. Τίποτα δεν συνέβη και καλώς δεν συνέβη. Αντίστροφα θα λέγαμε ότι η κ. Κωνσταντοπούλου άφησε σαφή μηνύματα ότι δεν συντρέχει κανένα πρόβλημα και ότι και οι δύο βρίσκονται στην κατεύθυνση της διασφάλισης της ενότητας του ΣΥΡΙΖΑ.

Για μας αυτό ήταν και το αναμενόμενο αλλά και το ορθό. 
Ποιον θα ωφελούσε αν προέκυπτε μια έντονη ρήξη μεταξύ των δυο; Ποιος θα μετρούσε πληγές από αυτή την ρήξη; Μάλλον και οι δυο θα ήταν χαμένοι αλλά και η χώρα ακόμη περισσότερο.
Έχουμε πάρει θέση για τις πολιτικές εξελίξεις στην χώρα από καιρό τώρα και πριν ακόμη η αντιπολίτευση εκφραστεί περί στήριξης της κυβέρνησης.
Είχαμε στηρίξει την άποψή μας αυτή με λογική και πάνω απ΄όλα σύνεση, απαραίτητη για τις σημερινές συγκυρίες.
Θεωρούμε δε ότι και τα δυο αυτά πρόσωπα βρίσκονται σε ένα άλλο επίπεδο σχετικά μα άλλα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ ώστε να τους δίνει την ευχέρεια να εκτιμούν το κόστος και το όφελος.

Σκέψη 2

Η χθεσινή συνεδρίαση στην Βουλή μας έδωσε μια ευκαιρία να εμπεδώσουμε ότι η ενότητα του ΣΥΡΙΖΑ δεν κινδυνεύει τουλάχιστον σύντομα.
Οι διαφωνούντες που εξεδήλωσαν με αρνητική ψήφο ακόμη μια φορά δεν πρόκειται να ρίξουν την κυβέρνηση ούτε και θέτουν στόχο την απομάκρυνση του κ. Τσίπρα όπως πολλοί εκτιμούν.
Η άποψη ότι ο κ. Τσίπρας θα οδηγηθεί σε εκλογές το Φθινόπωρο δεν μας βρίσκει σύμφωνους. Εκτιμούμε ότι η κυβέρνηση θα συνεχίσει όπως είναι σήμερα μέχρι την ψήφιση της συμφωνίας κι εκεί ίσως να δούμε μια νέα αναδόμηση της κυβέρνησης, μια αλλαγή προσώπων που θα εξυπηρετήσει συγκεκριμένους στόχους.

Σκέψη 3

Από αύριο έχουμε την ...τρόϊκα που απέκτησε και τέταρτο μέλος αλλά και πέμπτο, ίσως και έκτο μέλος. Πέραν της Ρουμάνας απεσταλμένης του ΔΝΤ μάθαμε ότι στις συσκέψεις που θα αρχίσουν από αύριο θα παρευρίσκονται και ένα ίσως και δύο μέλη από τον ESM.

Σκέψη  4

Καλά και άγια όλα αυτά με την συνέχεια της κυβέρνησης. Όμως ποιος βλέπει την κατάσταση της αγοράς. Κι κάποιοι από την κυβέρνηση το βλέπουν, τι κάνουν. Τίποτα δεν λειτουργεί. Η αγορά συρρικνώνεται ακόμη περισσότερο ενώ οι επιχειρηματίες, επαγγελματίες προσπαθούν να βρουν τρόπους να διέξοδο στα αδιέξοδα. Οι αλλαγές του ΦΠΑ ίσως αποδειχθεί το λιγότερο. Όταν η αγοραστική δύναμη του πολίτη έχει εκμηδενιστεί πως θα δοθεί ώθηση στην αγορά. Όταν δεν πέφτει μισθός στο νοικοκυριό πως θα αυξηθεί η ζήτηση; 
Κι εδώ θα εμφανιστεί και το εξής φαινόμενο. Οι φορολογούμενοι θα κληθούν εντός του Ιουλίου - Αυγούστου να πληρώσουν φόρους που αντιστοιχούν και σε δόσεις που έχουν με τις ρυθμίσεις και τις δόσεις από την τρέχουσα φορολογική χρήση, την ώρα  μάλιστα που ο ιδιωτικός τομέας έχει εφαρμόσει στάση πληρωμών ή όταν οι τράπεζες δεν δίνουν την δυνατότητα ούτε αναλήψεις να γίνουν για να πληρωθούν οι μισθοί των εργαζομένων.
Ποια θα είναι η ώθηση σε μια τραυματισμένη αγορά  που θα επιβαρύνεται με ακόμη πιο πολλά προβλήματα.

Σκέψη 5

Στην Νέα Δημοκρατία πήγε να ανοίξει το θέμα της εκλογής νέου αρχηγού. Ξαφνικά σταμάτησαν οι απανωτές εμφανίσεις των δελφίνων. Τι έγινε; Νομίζουμε ότι όλοι κατάλαβαν ότι δεν είναι κι εύκολο να τραβήξουν με ορμή και επιτυχία μπροστά το κόμμα. 
Δεν έχουν επουλωθεί οι πρόσφατες πληγές από τις εκλογές ούτε και συνέβη κάτι εξαιρετικά σπουδαίο να δικαιολογήσει την ορμητική εμφάνιση των νέων υποψηφίων που κάποιοι θα είναι και ΄΄παλαιοί΄΄ μόνο που θα επανεμφανιστούν παίζοντας τον ρόλο του σωτήρα για το κόμμα ή της χώρας.
Ακόμη και τον τρόπο εκλογής του νέου αρχηγού θέτουν προς συζήτηση κάποιοι. Μα καλά δεν έχουν καταλάβει κάποιοι ότι κάποια πράγματα είναι αναλλοίωτα; Πόσο πίσω θα πρέπει να έχουν μείνει αυτοί για να κατανοήσουν την απόσταση από την κοινωνία, που αντί να μικραίνει μεγαλώνει;

Σκέψη 6

Το χρηματιστήριο εξακολουθεί να παραμένει κλειστό θέτοντας σε άμεσο κίνδυνο της εργασία πολλών εργαζομένων. Πάνω από δέκα χιλιάδες εργαζόμενους απασχολεί ο χρηματιστηριακός χώρος. Το 80-90% αυτών βρίσκονται σε αναγκαστική αργία. κοντά ένα μήνα τώρα.
Τα θεσμικά όργανα του χώρου συνεδριάζουν συνεχώς με σκοπό να βρεθεί η λιγότερο κακή λύση για το άνοιγμα του χρηματιστηρίου. Σήμερα συνεδριάζουν όλοι οι φορείς στην Τράπεζα της Ελλάδος υπό την προεδρία του κ. Στουρνάρα και εκτιμούμε ότι θα τελειώσει η συνεδρίαση σε λίγο και θα έχουμε απόφαση. Πιθανό άνοιγμα θα είναι την Δευτέρα με κάποιες ασφαλιστικές δικλείδες με πλαφόν σε συναλλαγές, συνδυασμός ορίων κλπ.

Σκέψη 7

Ο διάλογος μεταξύ Τσίπρα και Μεϊμαράκη χθες αργά στην Βουλή έβγαλε είδηση. Και οι δύο λέμε εμείς ότι επιζητούν σημεία σύγκλισης και σταθερής επικοινωνίας και όχι σύγκρουσης.
Κι αυτό είναι ελπιδοφόρο. Η συγκυρία ευνοεί ένα τέτοιο κλίμα, το οποίο όφειλαν από πολύ ενωρίτερα να έχουν επιδιώξει να επιβάλλουν.

Σκέψη 8

Αύριο θα είναι μια καλύτερη μέρα.

Η ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΑΫΓΕΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

Συνεχίζουμε και με το σημερινό δημοσίευμά μας την ενημέρωση των δημοτών για θέματα που κανένας δεν έχει ασχοληθεί παρά μόνο κάποιοι στο δημοτικό συμβούλιο.
Βέβαια γιατί να ασχοληθεί ο οποιοσδήποτε όταν ούτε έχει τον χρόνο ούτε την διάθεση αλλά ούτε και την υπομονή και γνώση να καταλάβει τις εξελίξεις.
Ούτε καν τα τοπικά μέσα ενημέρωσης δεν μπορούν να παρακολουθήσουν ή μερικές φορές δεν θέλουν να ασχοληθούν για διάφορους λόγους.

Αυτή η σελίδα όπως πολλάκις έχουμε καταγράψει θα ασχολείται με τα θέματα που απασχολούν την πόλη, θέματα που δεν εξελίσσονται, θέματα που κρύβουν πολλά ερωτηματικά, θέματα που η εκάστοτε διοίκηση δείχνει την πραγματική της βούληση.

Η προηγούμενη διοίκηση του δήμου είχε εισάγει στο δημοτικό συμβούλιο πρόταση με την οποία επρόκειτο να αναπλάσει την οδό Ταϋγέτου από το ύψος της οδού Δίρφης έως στην Λ. Πεντέλης μήκους 400 μέτρων περίπου. Η ανάπλαση αυτή είχε ενταχθεί σ΄ένα πρόγραμμα ανάπλασης και άλλων περιοχών και οδών της πόλης όπως Κισσάβου, Ολύμπου, Σπάρτης και Λυκαβηττού.
Όμως δεν είχε προβλέψει ότι δεν υπάρχουν χρήματα. Απλά ανακοίνωσε την πρόθεση χωρίς να εξασφαλίζει την κατασκευή. Κι αυτό από το 2010 όπου το δημοτικό συμβούλιο ενέκρινε την εισήγηση αυτή.
Ο προϋπολογισμός αυτού του έργου ήταν στα 470.000 ευρώ χωρίς ΦΠΑ 23%. Μαζί με το ΦΠΑ η δαπάνη ανέρχεται στο ύψος των 578.000 ευρώ.
Δηλαδή το κόστος (πρόβλεψη ασφαλώς, με ό,τι σημαίνει αυτό και όσοι ξέρουν από κοντά τα θέματα αυτά σημαίνει πολλά) κατασκευής είναι 1500 (!!!)  ευρώ ανά μέτρο μήκους. 
Η δαπάνη εξασφαλίζονταν από πόρους του δήμου, δηλαδή άμεσα από τους δημότες. 

Το πρόγραμμα ξεχάστηκε μέχρι μόλις πριν λίγες ημέρες που η νέα διοίκηση το ανέσυρε από τα συρτάρια και το εισάγει εκ νέου στο δημοτικό συμβούλιο (αυτό της περασμένης Δευτέρας) αλλά με άλλο σκοπό.
Επειδή, (αναφέρει η εισήγηση), δεν υπάρχουν χρήματα πρόκειται να παρέμβει στην οδό Ταϋγέτου με ηπιότερο τρόπο. Ορίζει ότι από το ύψος της οδού Δίρφης μέχρι την Λ. Πεντέλης και στα δεξιά της οδού θα κατασκευαστεί μια λουρίδα αποκλειστικής κίνησης πεζών, πλάτους 2 μέτρων και η οποία λουρίδα θα οριοθετηθεί από εύκαμπτους οριοδείκτες. 
Σωστά και καλά μέχρι εδώ.

Την μελέτη έκανε και πάλι η τεχνική υπηρεσία του δήμου. Το κόστος δεν αναφέρεται στην εισήγηση αλλά θα κατασκευαστεί από τα συνεργεία του δήμου εκτιμούμε.

Που είναι το ζήτημα θα πει κάποιος ώστε να ασχοληθούμε με το θέμα.

Να που είναι το θέμα. 

Η οδός Ταϋγέτου είναι τουλάχιστον κατά ένα τμήμα της χαρακτηρισμένος πεζόδρομος
Τι σημαίνει πεζόδρομος μπορεί κανείς να το βρει εύκολα ακόμη και στο διαδίκτυο. 
Η πόλη με βάση το ισχύον πολεοδομικό της σχέδιο διαθέτει πάρα πολλούς πεζόδρομους και ευτυχώς.
Όμως αυτούς τους πεζόδρομους η εκάστοτε διοίκηση δεν τους διαχειρίζεται με τον απαιτούμενο σεβασμό. Αν ψάξει κανείς να βρει πως η αδιαφορία και η έλλειψη αυτής της απαιτούμενης σοβαρότητας καταγράφεται θα κατανοήσει αμέσως τους λόγους που αναδεικνύουμε σήμερα αυτό το ζήτημα.
Και για να είμαστε και απόλυτα αληθείς. Η αναθεώρηση του γενικού πολεοδομικού σχεδίου της πόλης που άρχισε από δεκαετίας και πλέον και ακόμη δεν έχει τελειώσει (μεγάλα ερωτήματα εδώ για το ζήτημα αυτό, όπου υπάρχουν και βαριές ευθύνες σε κάποιους) δεν επισημαίνει τίποτα για τους ήδη χαρακτηρισμένους πεζόδρομους από την προηγούμενη αναθεώρηση. Η πόλη δεν θα θέλαμε να έχει πεζόδρομους και μάλιστα να είναι κατασκευασμένοι με προδιαγραφές αντίστοιχες αυτού του ποδηλατοδρόμου δηλαδή υψηλής δαπάνης; Ασφαλώς και θα θέλαμε αλλά δεν οφείλουμε να εκτιμούμε την οικονομική κατάσταση και τους άλλους παράγοντες; 
Η προηγούμενη διοίκηση σχετικά με την αναθεώρηση του σχεδίου (ομηρικές οι μάχες στο δημοτικό συμβούλιο) δεν δέχθηκε ποτέ καμιά πρόταση από καμιά πτέρυγα του δημοτικού συμβουλίου, για να έχουμε μια πιο βελτιωμένη κατάσταση. Όταν κάποιοι μιλούσαν για τους υπάρχοντες πεζόδρομους και την χρήση τους η διοίκηση εκώφευε!!!
Γι΄αυτό εκκρεμεί σήμερα προσφυγή στο δικαστήριο δημότη εναντίον του δήμου για την αποκατάσταση πεζόδρομου σύμφωνα με τα καθιερωμένα. Ο δε δήμος ούτε καν είχε ασχοληθεί με το θέμα της προσφυγής με αποτέλεσμα να κινδυνεύσει να δικαστεί ...ερήμην (!!!!) αν δεν υποχωρούσε ο δημότης να μεταφερθεί η δίκη ώστε δήμος να...ενημερωθεί!!!!
Έτσι για να πάρετε μια γεύση τι συμβαίνει στο παρασκήνιο και που ποτέ, εύκολα τουλάχιστον, δεν θα μάθουμε ποτέ!!

Όμως υπάρχει και κάτι άλλο εξίσου σπουδαίο.
Στην εισήγηση αναφέρεται ότι η τεχνική υπηρεσία έκανε και κυκλοφοριακή μελέτη ώστε να είναι σε θέση να προτείνει την παρέμβαση αυτή. Σε κάθε παρέμβαση πρόχειρου και τοπικού χαρακτήρα πρέπει να υπάρχει και κυκλοφοριακή μελέτη όπως ορίζει ο νόμος.
Οι παρεμβάσεις αυτές όμως διαμορφώνουν μια πρόχειρη κατάσταση σχετικά με το κυκλοφοριακό της πόλης που ουσιαστικά η ερχόμενη μελέτη κυκλοφοριακού της πόλης αποδυναμώνεται. 
Η διοίκηση όπως και η προηγούμενη έχει κάθε λόγο να μην γίνει η μελέτη κυκλοφοριακού γιατί απλά έχει την δυνατότητα να ΄΄εξυπηρετεί΄΄ με τοπικές παρεμβάσεις δημότες, επιχειρήσεις ή επαγγελματίες όπως έχουμε γράψει πολλές φορές.
Παράδειγμα είναι και η παρέμβαση στο σούπερ μάρκετ Βερόπουλου, που την ίδια ημέρα στο ίδιο δημοτικό συμβούλιο ελήφθη η απόφαση της διάνοιξης επί της Λεωφόρου!!

Έτσι η πόλη δεν θα αποκτήσει ποτέ κανόνες κυκλοφορίας πεζών και οχημάτων με πρότυπα μιας ευρωπαϊκής χώρας. Η μελέτη που θα έλθει, αν έλθει, θα προσαρμοστεί στα δεδομένα που ήδη έχει καθορίσει και η σημερινή διοίκηση αλλά και η προηγούμενη.
Από την άλλη ο δήμαρχος δεν αρνείται, τουλάχιστον τώρα μετά την δημοσίευση της προκήρυξης της μελέτης, να κάνει την μελέτη. Όμως κάνει οτιδήποτε να προλάβει να ....΄΄εξυπηρετήσει΄΄ πριν αρχίσει η υλοποίησή της.
Στην πραγματικότητα εμείς πιστεύαμε πάντα ότι κανείς από τους δημοτικούς συνδυασμούς δεν ήθελαν την μελέτη. Παρ΄όλα αυτά προεκλογικά φόρτωναν με ψέματα τους δημότες, με υποσχέσεις ωραίες και ευχάριστες στα αυτιά αλλά ποτέ δεν ακολούθησαν τις υποσχέσεις αυτές.

Έτσι, λοιπό, όπως γράψαμε, ακόμη μια κυκλοφοριακή παρέμβαση διενεργείται στην πόλη με πρωτοβουλία του δημάρχου και εις βάρος της κυκλοφοριακής μελέτης αλλά και εις βάρος των δημοτών που πίστεψαν στις υποσχέσεις.

Για να ξεκαθαρίσουμε και κάτι άλλο.
Αν δεν υπήρχε η κυκλοφοριακή μελέτη, αν δεν υπήρχαν τα προκλητικά ψέματα, αν τα κόστη ήταν λογικά, αν υπήρχε αξιοπιστία και σοβαρότητα, θα βλέπαμε την παρέμβαση αυτή άκρως απαραίτητη, έξυπνη και αναγκαία. 
Δεν είμαστε όμως ένα χωριό όπου οι τοπικές παρεμβάσεις δίνουν θετικό ισοζύγιο στην πόλη.
Είμαστε μεταξύ άλλων πόλεων, είμαστε μέρος ενός ευρέος αστικού ιστού, που σημαίνει ότι δεχόμαστε τις επιρροές και των όμορων πόλεων ή κι εμείς επηρεάζουμε τις όμορες πόλεις και γι΄αυτό οφείλει η δημοτική αρχή να είναι εξαιρετικά σοβαρή, εξαιρετικά επιστημονικά τεκμηριωμένη και να βρίσκεται μακριά από εξαρτήσεις και ιδιοτελείς στόχους. Αυτά συνέβαιναν στο παρελθόν αλλά σήμερα δεν είμαστε στα παλιά, διεκδικούμε μια θέση στον πολιτισμό, για να απολαμβάνουμε τον σεβασμό όλων αλλά να είμαστε και χρήσιμοι.

Συνεχίζουμε να αποκαλύπτουμε από αυτές τις σελίδες την πραγματικότητα και επειδή αυτή η πραγματικότητα δεν αρέσει γενικώς γινόμαστε δυσάρεστοι.
Δεν θα αφήσουμε να περνούν ζητήματα που εξελίσσονται εις βάρος της πόλης συνολικά. Εμείς δεν βλέπουμε την εξέλιξη της πόλης μέσα από τις τοπικού χαρακτήρα παρεμβάσεις. Βλέπουμε την πόλη να εξελίσσεται ισότιμα, δίκαια, με βάση τα επιστημονικά δεδομένα, με κάθε νόμιμο τρόπο και όχι κάτω από ιδιοτελείς στόχους.

Γνωρίζουμε ότι δεν αρέσει στον δήμαρχο να ανεβάζουμε τέτοια ζητήματα. Μας αντιμετωπίζει υπό το πρίσμα της αντιπαλότητας. Έχουμε αποδείξεις περί αυτού την ώρα που θα έπρεπε να μας ευχαριστεί και να μας ευγνωμονεί γι΄αυτό που κάνουμε.

Όμως το ζήτημα αυτό θα το αγγίξουμε προσεχώς. 

Δεν θα σιωπήσουμε.

Τετάρτη 22 Ιουλίου 2015

Η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΝΟΙΞΗ ΣΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΄΄ΒΕΡΟΠΟΥΛΟΣ΄΄

Διαβάζουμε την τεκμηρίωση της τεχνικής υπηρεσίας του δήμου προκειμένου να δικαιολογήσει την διάνοιξη.
Ουσιαστικά η διάνοιξη γίνεται για να μην τυχόν γίνει ατύχημα από τους παρανομούντες οδηγούς που στρίβουν αριστερά ανεβαίνοντας την Λεωφόρο στην οδό Ταϋγέτου. Αυτό αποτελεί τεκμηρίωση κι ας το έχουμε υπ΄όψη μας ώστε και σε άλλους δρόμους στα Βριλήσσια προκειμένου να αποφευχθεί ατύχημα να προβεί ο δήμος σε τοπική ρύθμιση Κυκλοφορίας.
Θαυμάζουμε τα επιχειρήματα.  Θα πρέπει να βραβευθεί ο νους που τα επινόησε.

Θα επισημάνουμε τα εξής:

Ένα τμήμα του χώρου στάθμευσης και συγκεκριμένα η ζώνη παράλληλα στην Λεωφόρο Πεντέλης σε όλο το μήκος του καταστήματος είναι ιδιοκτησίας του δήμου Βριλησσίων και η εταιρία πληρώνει κάποιο τίμημα, το οποίο έχει να ρυθμιστεί από την αρχή της χρήσης του. Μέρος αυτού του χώρου τώρα παύει να αποτελεί χώρο στάθμευσης αλλά αποτελεί λειτουργικό χώρο του καταστήματος. Επομένως νομικά απαιτείται αναπροσαρμογή της σύμβασης και ασφαλώς νέο τίμημα θα πρέπει να συμφωνηθεί.
Στην εισήγηση δεν γίνεται καμιά αναφορά. Αποσιωπάται ένα στοιχείο που αποτελεί και έσοδο του δήμου, που προφανώς με μειωμένες θέσεις στάθμευσης θα είναι μειωμένο!!! 
Εμείς εκτιμούμε ότι το νέο τίμημα πρέπει να είναι μεγαλύτερο παρά μικρότερο. 
Θα το δούμε τελικά αν η δημοτική αρχή θα ΄΄ακούσει΄΄ ή θα αδιαφορήσει.

Παρατήρηση, που πρέπει να κάνουμε είναι ποιος θα επιβαρυνθεί με το κόστος κατασκευής. Ούτε αυτό αναφέρεται στην εισήγηση.

 Άλλη μια παρατήρηση, που πρέπει να επισημάνουμε είναι αν ο δήμος θα ΄΄εισπράξει΄΄ κάποιο αντισταθμιστικό όφελος απ΄αυτή την νέα συμφωνία. Ακούσαμε κάτι αλλά δεν θα πρέπει να το μάθουν οι δημότες;

Και το τελευταίο: Μήπως απαιτείται και κάποια  μελέτη περιβάλλοντος, που πρέπει να συνοδεύει τις αλλαγές; Εμείς δεν το ξέρουμε αλλά το σκεφθήκαμε διότι η επιχείρηση δεν είναι ένα μικρό κατάστημα!!!
Ο χώρος συγκεντρώνει μεγάλο αριθμό τροχοφόρων και πεζών!!!
Παρατηρήσαμε δε ακόμη ότι η τεχνική υπηρεσία του δήμου έχει κάνει και ....κυκλοφοριακή μελέτη προκειμένου να στηρίξει την πρότασή της, η οποία μάλιστα (διαβάζουμε και πάλι στην εισήγηση) ότι έγινε  σε συνεργασία με ....την ενδιαφερόμενη επιχείρηση!!!

Η ΤΕΚΜΗΡΊΩΣΗ:

α) Συμβολή των οδών Λ. Πεντέλης και Ταϋγέτου
Τα οχήματα που κινούνται στην άνοδο της Λ. Πεντέλης, για να εισέλθουν στο χώρο
στάθμευσης του συγκροτήματος παραβιάζουν για 8-10 μέτρα την μονοδρόμηση της οδού
Ταϋγέτου, με αποτέλεσμα να έρχονται αντιμέτωπα με τα νομίμως κινούμενα στην οδό με
κατεύθυνση την Λ. Πεντέλης, με κίνδυνο ατυχήματος.
β) Συμβολή του παράδρομου της Λ. Πεντέλης με την οδό Κισσάβου
Η έξοδος του παράδρομου της Λ. Πεντέλης, που διέρχεται έμπροσθεν του συγκροτήματος και
το διαχωρίζει από τον δημοτικό χώρο στάθμευσης, στην οδό Κισσάβου, ευρίσκεται πολύ
κοντά στον σηματοδοτούμενο κόμβο Λ. Πεντέλης – Κισσάβου. Τα οχήματα που εξέρχονται
του παράδρομου και επιθυμούν να κινηθούν επί της Λ. Πεντέλης, είτε δεξιά προς Πεντέλη –

Μελίσσια, είτε αριστερά προς Χαλάνδρι, για να αποφύγουν την απαραίτητη περιπορεία, που θα τα εντάξει ομαλά στο ρεύμα εξόδου του σηματοδοτημένου κόμβου, προσπαθούν να ενταχθούν σε αυτό κατευθείαν, με αποτέλεσμα να καθίσταται προβληματική η κίνηση των υπόλοιπων οχημάτων στον εν λόγω κόμβο και να δημιουργούνται ουρές σε όλες τις δυνατές κινήσεις.


ΚΙ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ

Και πάλι με έκπληξη διαπιστώσαμε ότι την Δευτέρα στο δημοτικό συμβούλιο υπήρξε και άλλο θέμα που αγγίζει το θέμα των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων και άρα την μελέτη κυκλοφοριακού στην πόλη.

Βλέπετε αν ψάχνει κανείς βρίσκει και καινούρια θέματα και απ΄ότι φαίνεται σε κάθε δημοτικό συμβούλιο κάτι θα υπάρχει για να εκτίθεται ακόμη πιο πολύ η δημοτική αρχή.

Το θέμα τώρα το επεξεργαζόμαστε και θα το δημοσιεύσουμε σύντομα. 

Το ευτύχημα με αυτή την ιστοσελίδα, αυτό το ....παραδοσιακό blog, είναι ότι αποτελεί μια ανεξάρτητη φωνή και σε καμιά περίπτωση με άκρες στην όποια εξουσίας, ανιδιοτελώς, καθαρά και έντιμα, εκθέτει τα προβλήματα της πόλης ασκώντας κριτική όπου απαιτείται ώστε η εξουσία να καταλάβει ότι δεν είναι όλοι ίδιοι. 
Κάποιοι διαφέρουν. 

Πάντα, όμως, οι αναρτήσεις μας τίθενται σε κριτική και θα είμαστε πάντα ανοιχτοί να διορθώσουμε όποιο θέμα δεν είχε την ορθή τεκμηρίωση. Έως τώρα ποτέ και κανείς δεν αμφισβήτησε όσα γράψαμε.
Μόνο υπόγειες και κρυφές κριτικές, ανούσιες και μάλλον με εκδικητική διάθεση και πολλάκις συκοφαντική.

Δεν θα ακολουθήσουμε άλλους, που δεν ασχολούνται με τα θέματα της τοπικής αυτοδιοίκησης και άρα και του δήμου μας. Θα ασχοληθούμε με τα κύρια, καυτά και σοβαρά ζητήματα που απασχολούν την πόλη, τους δημότες και την τοπική αυτοδιοίκηση!!

ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ!!! ΝΤΡΟΠΗ!!!

Τελικά αυτή η δημοτική αρχή μας εκπλήσσει συνεχώς δυσάρεστα.

Παρ΄όλο που είχε τα χαρακτηριστικά μιας νέας πολλά υποσχόμενης ομάδας διοίκησης και έχοντας εμπειρία αρκετών χρόνων κάτω από άλλες διοικήσεις καταφέρνει να αποδείξει ότι η όλη της προεκλογική παρουσία ήταν μια φούσκα.
Διαπιστώνουμε καθημερινά ότι η δημοτική αρχή καταγράφει τις ανάγκες των δημοτών σε προσωπικό επίπεδο και σε κατάλληλο χρόνο τις υλοποιεί χωρίς κανένα κριτήριο, χωρίς καμιά προϋπόθεση. Είναι βέβαιο ότι αυτά που έχει κάνει ως τώρα δεν είναι τίποτα άλλο από την εξυπηρέτηση δημοτών, επιχειρηματιών, επαγγελματιών πάντα σε προσωπικό επίπεδο και το συνδέει με τις επόμενες εκλογές.

Γιατί τα λέμε όλα αυτά; Ιδού, αγαπητοί φίλοι, γιατί!!

Την Δευτέρα συνεδρίασε το δημοτικό συμβούλιο της πόλης. Μεταξύ των άλλων θεμάτων υπήρχε θέμα που αγγίζει άμεσα την κυκλοφορία στην πόλη και όχι μόνο. Σ΄ενα σημείο με αυξημένη κυκλοφορία πάνω στο βασικό οδικό δίκτυο της πόλης ικανοποιεί την επιθυμία της επιχείρησης ΄΄Βερόπουλος΄΄ στην συμβολή Λ. Πεντέλης και Κισσάβου.
Η επιχείρηση πρότεινε να ανοίξει στο μέσον της απόστασης Κισσάβου-Ταϋγέτου το πεζοδρόμιο και να διαμορφωθεί είσοδος - έξοδος για το σούπερ μάρκετ.
Στην εισήγησή της η τεχνική υπηρεσία αναφέρει ότι το άνοιγμα αυτό θα εξυπηρετήσει τους οδηγούς που ανέρχονται την λεωφόρο ώστε να μη αναγκάζονται να κάνουν μικρή ανακύκλωση από την Κισσάβου και να εισέρχονται στον χώρο στάθμευσης του σούπερ μάρκετ! 
Οϊμε, σοβαρή επιχειρηματολογία!!!  

Ο κ. δήμαρχος ΄΄υπέρμαχος΄΄ (όπως έδειχνε προεκλογικά) της τάξης στην κυκλοφορία της πόλης αλλά και της απόδοσης δικαιοσύνης  προφανώς συνεργαζόμενος με την τεχνική υπηρεσία (ουσιαστικά έδωσε εντολή) ικανοποιεί το αίτημα της επιχείρησης να ανοίξει στην Λ. Πεντέλης είσοδος - έξοδος του σούπερ μάρκετ.

Όταν το είδαμε ως θέμα και ως εισήγηση στην ημερήσια διάταξη δεν το πιστεύαμε!! Κι όμως είναι αλήθεια.
Μάθαμε, δε, ότι σε ερώτηση κάποιου αν αγγίζει το κυκλοφοριακό της πόλης ο κ Δήμαρχος απάντησε με το αμίμητο, 
΄΄η λεωφόρος είναι βασικό οδικό δίκτυο και δεν εμπίπτει στην μελέτη κυκλοφοριακού διότι δεν είναι στην αρμοδιότητα του δήμου!!!΄΄
Δηλαδή ο κ. Δήμαρχος θα κάνει την μελέτη του κυκλοφοριακού της πόλης χωρίς να αγγίξει την Λ. Πεντέλης!! Πως θα γίνει αυτό, κ. Δήμαρχε να μας πείτε. Πως είναι δυνατόν αυτό να γίνει!!!

Κι αυτή η δημοτική αρχή πρέπει να αισθάνεται περήφανη γιατί εξυπηρετεί τους δημότες, τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες με μεγάλη ευχέρεια, μάλιστα κρατά και πρωτόκολλο προτεραιότητας ώστε να μην υπάρχει κανένα παράπονο.

Για το συγκεκριμένο δε σημείο υπάρχει μακρά ιστορία αναφορικά με τον προαύλιο χώρο του σούπερ μάρκετ. Δεν θα το ανοίξουμε όμως τώρα αυτό το ζήτημα. Αλλά το θυμίζουμε σ΄αυτούς που γνωρίζουν το παρελθόν και την συμπεριφορά προηγούμενων διοικήσεων. Κι ενώ πρώτος ο σημερινός δήμαρχος όφειλε να γνωρίζει και να είναι προσεκτικός κάνει ότι είναι δυνατόν να αποδείξει ότι ασκεί πολιτική εκ του προχείρου και με συγκεκριμένους στόχους, την επανεκλογή του!!!

Για μας αποτελεί πρόκληση για ακόμη μια φορά ο τρόπος διαχείρισης των θεμάτων της πόλης. Αισθανόμαστε ντροπή για την διοίκηση αυτού του επιπέδου. Να θυμηθούμε ότι δημοσίευσε την προκήρυξη της μελέτης του κυκλοφοριακού της πόλης μόνο και μόνο να ρίξει στάχτη στα μάτια αυτών που ασχολήθηκαν με τα κυκλοφοριακά προβλήματα της πόλης πριν ακόμη ο σημερινός δήμαρχος γεννηθεί. Θα δούμε πότε θα υλοποιήσει την μελέτη. Ωστόσο μέχρι τότε θα έχει ικανοποιήσει όλα τα αιτήματα προσωπικού χαρακτήρα αλλά θα έχει διαμορφώσει άλλες συνθήκες από αυτές που υπήρχαν στην αρχή της θητείας της. 

Συντελείται για ακόμη μια φορά ένα έγκλημα στην πόλη. Άλλης μορφής από αυτά των προηγούμενων διοικήσεων αλλά είναι φανερό ότι η σημερινή διοίκηση στρώνει το χαλί για τις επόμενες εκλογές.  Κινείται εις βάρος του κοινού συμφέροντος.

Θα προσθέσουμε εδώ ότι υπάρχουν και άλλες αποδείξεις (όχι ενδείξεις) που δείχνουν τον τρόπο λειτουργίας αυτής της διοίκησης και τους στόχους της. Συγκεντρώνουμε τα στοιχεία αυτά και σιγά - σιγά θα τα δημοσιεύουμε. 
Πάντως δεν πρέπει να αισθάνονται περήφανοι και ικανοποιημένοι οι δημότες για τις επιλογές τους,  κρίνοντας την διοίκηση μέχρι σήμερα.

Θα επισημάνουμε ότι τα βαθιά και σοβαρά προβλήματα της πόλης δεν τα έχει αγγίξει ακόμη ο σημερινός δήμαρχος. Αυτά για τα οποία στο παρελθόν και ως αντιπολίτευση τα είχε κάνει σημαία!!!  Σημαία επανάστασης!!! 

Και για να δώσουμε και ένα άλλο στοιχείο, που δείχνει την αδιαφορία και την έλλειψη στόχων. Να μας πει ο κ. Δήμαρχος πόσο καιρό ο δήμος λειτουργεί χωρίς αντιδήμαρχο οικονομικών; 
Πόσο καιρό η σημαντικότερη επιτροπή του δήμου, η Επιτροπή Οικονομικών, δεν έχει τον αντιδήμαρχο οικονομικών προεδρεύοντα όπως ορίζει ο νόμος; 
Ποιος υπογράφει τις εισηγήσεις των θεμάτων και πως τελικά διαμορφώνεται ο έλεγχος και η οικονομική πολιτική του δήμου;
Μην βιαστεί ο κ. Δήμαρχος να απαντήσει (αν απαντήσει, γιατί προτιμά την σιωπή) γιατί μας είναι όλα γνωστά και όπως πάντα δεν θα χαρίσουμε σε κανένα όσο κι αν κάποιοι δυσαρεστηθούν και θα δυσαρεστηθούν, είμαστε βέβαιοι.

Λοιπόν, καλούμε όλους τους δημότες, επιχειρηματίες, επαγγελματίες και κάθε άλλο κάτοικο αυτής της πόλης να καταθέσει το αίτημα του στον δήμο και θα ικανοποιηθεί στο πλαίσιο αυτό που περιγράψαμε πριν και μάλιστα με προτεραιότητα τις κυκλοφοριακές παρεμβάσεις, ακόμη και για καθορισμό θέσεων στάθμευσης έξω από κατοικίες για ανάπηρους και μη όπως έκανε κατά κόρον και η προηγούμενη διοίκηση, η οποία μάλιστα όπως μάθαμε έπαιρνε και τηλέφωνο στους (υποτίθεται) ενδιαφερόμενους για να τους ΄΄εξυπηρετήσει΄΄!!!

Υ/Γ  Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΑΣ ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΄΄ΒΕΡΟΠΟΥΛΟΣ΄΄ - ΄΄ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ΄΄ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Ή ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ. Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΤΗΝ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΤΗΣ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΓΕΝΙΚΩΣ!!!!

Τρίτη 21 Ιουλίου 2015

ΟΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ. ΑΚΙΝΗΤΑ ΣΤΟ ΣΦΥΡΙ!!

Μια τεράστια λίστα ακινήτων και περιουσαικών στοιχείων του δημοσίου δημοσιεύθηκε χθες το απόγευμα.

Η λίστα των ακινήτων πρόκειται να δοθούν, να πουληθούν ή να παραχηρηθούν με κάποιο τρόπο, ο οποίος δεν έχει ακόμη αποσαφηνιστεί. Αν λάβουμε υπ όψη μόνο τις δηλώσειοςκαι την αρχική συμφωνία μάλλον πρόκειται για πώληση.

Ταπερισσότερα βρίκσονταν και στην λίστα των προηγούμενων κυβερνήσεων, οι οποίες ήδη τα είχαν προωθήσει αλλά πολλοί ήταν οι λόγοι που δεν είχαν επιτυχή κατάληξη.
Θα κολουθλησει κι άλλη λίστα απ΄ότι μαθαίνουμε.

Ιδού η λίστα της ακίνητης δημόσιας περιουσίας μέχρι σήμερα:

Η λίστα:

1. Μαρίνες όπως στην Επίδαυρο ή στο νησί της Ύδρας (τιμή ασαφής).
2. Εκτάσεις στα ελληνικά λιμάνια, όπως στον Πειραιά ή τη Θεσσαλονίκη, με αναμενόμενα έσοδα: 600.000.000 ευρώ.
3. Μερικά από τα 6.000 νησιά της Ελλάδας, όπως αναφερόταν και στην κυβερνητική έκθεση του 2013.
Να σημειωθεί ότι ο αμερικανός δισεκατομμυριούχος Warren Buffett
αγόρασε το Σαββατοκύριακα το νησί του Αγίου Θωμά για περίπου 15 εκατομμύρια ευρώ.
4. Παραλίες, όπως για παράδειγμα της Πελοποννήσου
5. 14 περιφερειακά αεροδρόμια, μεταξύ άλλων της Ρόδου και της Κέρκυρας, με αναμενόμενα έσοδα: 1.300.000.000 ευρώ.
6. Δύο κυβερνητικά Airbus, αξίας 10 εκατομμυρίων ευρώ
7. 2500 κτίρια του υπουργείου Πολιτισμού και κάποιο από τα κτίρια των σιδηροδρόμων. 
Συμπεριλαμβάνονται και κτίρια στο εξωτερικό (π.χ. Ουάσινγκτον, Νέα Υόρκη)
8. 77332 στρέμματα δημόσιας γης
9. ιαματικές πηγές 
10. Κάποια από τα στάδια και τις αίθουσες των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, για παράδειγμα το «Ολυμπιακό Κέντρο Γαλατσίου» (91 εκτάρια)
11. Πολλά ξενοδοχεία (μεταξύ άλλων στη Ρόδο).
12. Την πρώην αμερικανική αεροπορική βάση του Ηρακλείου στην Κρήτη.

Δευτέρα 20 Ιουλίου 2015

ΞΑΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ

Αποτελεί πρόκληση τελικά να ακούς κάποιους να λένε ότι διαφωνούν με την πολιτική της κυβέρνησης και παρ΄όλο που κατέχουν θεσμικές θέσεις και απειλούν να παραιτηθούν εξακολουθούν να παραμένουν στις θέσεις τους.

Είναι πρόκληση επίσης να ακούς τον κ. Κατρούγκαλο να δηλώνει (η πρώτη δήλωση με την ανάληψη της νέας θέσης) ότι μπαίνει τέλος στις...πρόωρες συντάξεις!!!  Θέμα για το οποίο κάηκε η Βουλή πριν λίγο καιρό. Σήμερα ο κ. Κατρούγκαλος αναλαμβάνει κάθε ευθύνη (ποια ευθύνη κανείς δεν μπορεί να κατανοήσει) να επιφέρει μια ισορροπία, να αποκαταστήσει μια κοινωνική αδικία, που πολλά χρόνια τώρα βαραίνει αυτή την χώρα.
Δείτε μερικούς αριθμούς:

Το 2014 δαπανήθηκαν για συντάξεις του δημοσίου 7,2 δις ευρώ, ήτοι 1336 ευρώ ανά μήνα και ανά συνταξιούχο (εν μέσω κρίσης, μη ξεχνούμε).

Το σύνολο των συνταξιούχων του δημοσίου είναι στις 449.000. Απ΄αυτούς το 91% ή 258.000 συνταξιούχοι είναι ηλικίας από 45 έως 65 ετών. Δηλαδή όλοι αυτοί πήραν σύνταξη πολύ νωρίτερα του κανονικού!!!

Στην Ελλάδα για τις συντάξεις δαπανάται το 16,2% του ΑΕΠ ενώ στην Ολλανδία για παράδειγμα δαπανάται το 6,9%.

Τελικά για να κατανοήσει η κυβέρνηση ότι υπάρχει αδικία και ανισορροπία έπρεπε να περάσουν πέντε χρόνια (θυμηθείτε τι έλεγε προεκλογικά για τα θέματα αυτά) και να αυτοαναιρεθεί.

 Για να πληρωθούν αυτές οι συντάξεις από κάπου έπρεπε να βρεθούν τα χρήματα. Ναι βρέθηκαν είτε από τις δανειοληψίες είτε από την συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα, ο οποίος στηρίζει συνεχώς ένα αδηφάγο κράτος, μια απέραντη μαύρη τρύπα ώστε να δοθεί η ευκαιρία σε κάποιους πολιτικούς να κάνουν τις προσωπικές τους πολιτικές και μόνο και να φανούν αρεστοί σ΄εκείνους που εύκολα ΄΄μετακινούνται΄΄.

Κάποιοι από το περιβάλλον μας εδώ δουλεύουν πάνω από 37 χρόνια και συνεχίζουν να δουλεύουν και δεν θα πάψουν να δουλεύουν. Δεν σκέφθηκαν ποτέ να μην παράγουν και να μην προσφέρουν σε όλους τους τομείς.  Ε, αυτοί είναι που μόνιμα πληρώνουν για να φύγουν πολύ νωρίτερα κάποιοι έξυπνοι δημόσιοι υπάλληλοι!!!

Οι αριθμοί δεν αμφισβητούνται.

ΚΙ ΟΜΩΣ ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΔΕΝ ΕΠΑΨΑΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!

Η επιβολή ελέγχου στην διακίνηση κεφαλαίων έφερε και το κλείσιμο του Ελληνικού χρηματιστηρίου, το οποίο  μετρά σήμερα 16 ημέρες εργάσιμες κλειστό, από τις 29 Ιουνίου, ημέρα Δευτέρα.
Το διάστημα αυτό επέφερε τεράστιες ζημιές στον χρηματιστηριακό χώρο. Τα τελευταία τέσσερα χρόνια η χρηματιστηριακή αγορά έχει γνωρίσει μόνο ζημιές αλλά μεγάλες αγωνίες. Όλα τα χαρτοφυλάκια, εγχώρια ή ξένα, μικρά ή μεγάλα έχουν καταγράψει τεράστιες ζημιές.
Έχει χαθεί η εμπιστοσύνη για ακόμη μια φορά απέναντι στον βασικό μηχανισμό στήριξης στον επιχειρηματικό κόσμο και ανάπτυξης της οικονομίας μιας χώρας.

Οι χρηματιστηριακές επιχειρήσεις, που απασχολούν πλήθος εργαζομένων, (εκτιμάται σε 7-8000 άτομα) έχουν υποστεί σημαντικές μειώσεις στα έσοδά τους, στις προμήθειες τους. Στο τελευταίο διάστημα προέβησαν πολλές εξ αυτών σε απολύσεις σημαντικών στελεχών ενώ με την επιβολή των capital controls προέβησαν σε αναγκαστικές άδειες των εργαζομένων.

Το κλείσιμο του χρηματιστηρίου είναι άμεσα συνδεδεμένο με την τραπεζική αργία αλλά όχι μόνο. Παρ΄όλο που σήμερα οι τράπεζες άνοιξαν, όπως άνοιξαν, το χρηματιστήριο παραμένει κλειστό και προβληματίζονται όλοι οι άνθρωποι της χρηματιστηριακής αγοράς αν πρέπει να ανοίξει και πότε.
Τα θεσμικά όργανα έχουν χωριστεί σε  δυο στρατόπεδα. Το ένα υποστηρίζει το άνοιγμα της αγοράς την Τετάρτη ή όσο πιο νωρίτερα μπορεί ώστε να αποφευχθεί η οποιαδήποτε υποβάθμισή του ή ακόμη και η αφαίρεσή του από διεθνείς δείκτες και το δεύτερο επιμένει ότι με το άνοιγμα του χρηματιστηρίου θα υπάρξει κίνδυνος στρέβλωσης της αγοράς από πολλούς παράγοντες. Βασική άνιση μεταχείριση η δυνατότητα πώλησης από ξένους επενδυτές ή εταιρείες αλλά η μη δυνατότητα αγοράς τίτλων από Έλληνες θεσμικούς ή ιδιώτες μικροεπενδυτές αφού υπάρχει το τραπεζικό πλαφόν.

Υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις στρέβλωσης όπως για παράδειγμα η προσπάθεια κερδοσκοπίας που γίνεται πάντα αλλά τώρα δεν υφίσταται ένα βασικός παράγοντας η ισορροπία προσφοράς - ζήτησης. Δηλαδή πολλοί (κυρίως ξένα μεγάλα χαρτοφυλάκια) θα επιδιώξουν να πουλήσουν τουλάχιστον τις πρώτες ημέρες για να ξαναγοράσουν σε χαμηλότερες τιμές αλλά είναι δυνατόν να ξεφύγει η κατάσταση και να δούμε τραγικά μειωμένες τιμές όπου θα μπορεί να επιφέρει αρνητικά αποτελέσματα και στις ίδιες τις εταιρίες.

Πάντως είναι σε εξέλιξη πολλές συζητήσεις και συσκέψεις στην προσπάθεια των θεσμικών παράγονταν να βρεθεί μια φόρμουλα ώστε να ανοίξει το χρηματιστήριο την Τετάρτη ή την Πέμπτη.

Εμείς πάντως πιστεύουμε ότι μια χρηματιστηριακή αγορά δεν πεθαίνει ποτέ. Πάντα υπάρχουν οι ευκαιρίες. Αυτή η βασική πίστη αποτελεί θεμελιώδη προϋπόθεση ενασχόλησης με το χρηματιστήριο. Το χρηματιστήριο δεν είναι τζόγος όσο κι αν κάποιοι θέλουν να το βλέπουν έτσι. 
Δυστυχώς βέβαια επιβεβαιώνονται αυτοί οι υποστηρικτές τα τελευταία χρόνια από την κατάσταση στο Ελληνικό χρηματιστήριο και κυρίως για την διαχείρισή του από το πολιτικό σύστημα. 

Το άνοιγμα του χρηματιστηρίου δεν θα αργήσει. Το ζήτημα είναι πως θα συμπεριφερθούν οι μικροεπενδυτές τις πρώτες ημέρες. Υποστηρίζουμε την άποψη ότι παρ΄όλο που οι δύο πρώτες ημέρες θα είναι κρίσιμες  και χρειάζεται προσοχή να μην παρασυρθούν οι μικροεπενδυτές, η συνέχεια θα είναι πολύ ενδιαφέρουσα. 
Ο τραπεζικός κλάδος που δεν θα είναι στις πρώτες ημέρες σε διαπραγμάτευση, όπως λέγεται, θα δώσει τεράστιες ευκαιρίες αποδοτικής επένδυσης.
Μια προϋπόθεση θέτουμε, την σταθερά απομάκρυνσή μας από την πτώχευση της χώρας και το grexit.

Τελικά προσοχή τις πρώτες δυο ημέρες, ψυχραιμία και όχι πανικός, ενώ στην πορεία να είναι όλοι έτοιμοι για καλύτερες ημέρες.

ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΡΟΪΚΑ. ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΕ!!

Ύστερα από έξι μήνες και πλέον η τρόϊκα επανέρχεται επισήμως στην χώρα μας.
Άλλη σύνθεση άλλα ονόματα, το όνομα παραμένει και η δουλειά ίδια. 
Η τρόϊκα θα λειτουργεί με ακριβώς τον ίδιο τρόπο καθημερινά με αυτό που ίσχυε και πριν μετονομαστεί από την σημερινή κυβέρνηση ΄΄θεσμοί΄΄.

Τι κάναμε τελικά με την νέα, σημερινή κυβέρνηση; Απολύτως τίποτα. Μάλλον (και το γράψαμε εκτενώς αυτό) επιβαρύνθηκε η ελληνική οικονομία και το νοικοκυριό με επί πλέον υποχρεώσεις κι αυτό για τα επόμενα τρία χρόνια και βλέπουμε.

Είχαμε γράψει, επίσης, ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα προσπαθήσει να ωραιοποίηση την νέα κατάσταση και να ηρωποιήσει την κυβέρνηση που κατάφερε να έχει ένα νέο μνημόνιο!!!
Έτσι βλέπουμε να γίνεται από την Παρασκευή. Εκπρόσωποι της κυβέρνησης ούτε λίγο ούτε πολύ υπερασπίζονται την απόφαση του Πρωθυπουργού να αποδεχθεί ένα νέο μνημόνιο. Μόνο η αριστερή πλατφόρμα διατηρεί σταθερή θέση, μένοντας μακριά από μνημόνια και υπογραφές.

Βέβαια παράλληλα στηρίζουν την κυβέρνηση. Τώρα τι σημαίνει αυτό κανείς δεν καταλαβαίνει ούτε και οι ίδιοι γνωρίζουν τι σημαίνει πρακτικά αυτό.
Μπροστά μας, την Τετάρτη έρχεται η δεύτερη φάση ψήφισης αποδοχής του νέου προγράμματος. Την Τετάρτη πολλοί ισχυρίζονται ότι η κοινοβουλευτική θέση της κυβέρνησης θα αποδυναμωθεί ακόμη πιο πολύ αφού περιμένουν νέες αρνήσεις να ψηφίσουν τα μέτρα.
Έτσι δικαιολογείται να υποθέτει κανείς ότι ο ανασχηματισμός της κυβέρνησης δεν είναι μακράς πνοής και μάλλον ΄΄εξυπηρέτηση τρεχόντων υποχρεώσεων΄΄ ικανοποιεί τελικά. Άλλωστε και η επιλογή των προσώπων δείχνει αδυναμία ανάπτυξης συγκεκριμένου προγράμματος και ανάπτυξης δυναμικής στην οικονομία της χώρας. Απλή διαχείριση και ψηφοφορίες για να πάμε μέχρι την οριστική συμφωνία με το μνημόνιο αριθμ. 3 και το επόμενο βήμα, δυστυχώς, εκλογές. Κάτι που η χώρα ούτε έχει ανάγκη ούτε και θα προσφέρει κάτι πέραν από το να ξεκαθαρίσει το σκηνικό στο κυβερνητικό σχήμα. Μεγάλες δαπάνες αποκλειστικά για την κυβέρνηση. Κανένα όφελος για τον λαό, αντίστροφα μάλιστα κάθε καθυστέρηση και έλλειψη κυβερνητικού έργου έχει επιπτώσεις βαριές στην οικονομία ενώ πλησιάζουμε αντί να απομακρυνόμαστε από την πτώχευση και το grexit.

Έχουμε πει πολλές φορές ότι καλό θα είναι πριν επιλεγεί το πολιτικό προσωπικό να πλαισιώσει ένα ψηφοδέλτιο και πολύ περισσότερο αν πρόκειται να αναλάβει θέση ευθύνης ας γίνεται κάποια αξιολόγηση, ας περνούν κάποιες εξετάσεις οι υποψήφιοι, ας εξεταστεί τουλάχιστον η ποιότητα του βιογραφικού του!!!
Είναι φανερό ότι από υπουργεία περνούν άνθρωποι που ούτε περίπτερο δεν μπορούν να διαχειριστούν. Κι όμως βλέπουμε τέτοιας ποιότητας πολιτικούς να εμφανίζονται σε υπουργικούς θώκους και να αποφασίζουν για τον λαό ή να διαχειρίζονται τόσο σοβαρά ζητήματα για την χώρα!!!

Τι ψήφισαν οι Βριλησσιώτες

Εγγεγραμμένοι 22.775 Έγκυρα 12.151 Άκυρα 134 Συμμετοχή 12.386 Λευκά 101 ...