ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ - ΓΕΛ - ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ 2019 | |||||||||||||||||||||||||||
ΜΑΘΗΜΑ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΣΕΛ. ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ |
ΑΝΑΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ | 0 ≤ ΒΑΘΜΟΣ < 5 | 5 ≤ ΒΑΘΜΟΣ < 10 | 10 ≤ ΒΑΘΜΟΣ < 11 | 11 ≤ ΒΑΘΜΟΣ < 12 | 12 ≤ ΒΑΘΜΟΣ < 13 | 13 ≤ ΒΑΘΜΟΣ < 14 | 14 ≤ ΒΑΘΜΟΣ < 15 | 15 ≤ ΒΑΘΜΟΣ < 16 | 16 ≤ ΒΑΘΜΟΣ < 17 | 17 ≤ ΒΑΘΜΟΣ < 18 | 18 ≤ ΒΑΘΜΟΣ < 19 | 19 ≤ ΒΑΘΜΟΣ < 20 | |||||||||||||
ΠΛΗΘΟΣ | % | ΠΛΗΘΟΣ | % | ΠΛΗΘΟΣ | % | ΠΛΗΘΟΣ | % | ΠΛΗΘΟΣ | % | ΠΛΗΘΟΣ | % | ΠΛΗΘΟΣ | % | ΠΛΗΘΟΣ | % | ΠΛΗΘΟΣ | % | ΠΛΗΘΟΣ | % | ΠΛΗΘΟΣ | % | ΠΛΗΘΟΣ | % | ΠΛΗΘΟΣ | % | ||
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΣ | 178 | 20 | 11,24 | 29 | 16,29 | 73 | 41,01 | 16 | 8,99 | 9 | 5,06 | 10 | 5,62 | 14 | 7,87 | 13 | 7,30 | 5 | 2,81 | 6 | 3,37 | 2 | 1,12 | 1 | 0,56 | 0 | 0,00 |
ΒΙΟΛΟΓΙΑ Ο.Π. ΕΣ | 127 | 0 | 0,00 | 71 | 55,91 | 21 | 16,54 | 6 | 4,72 | 4 | 3,15 | 4 | 3,15 | 4 | 3,15 | 0 | 0,00 | 4 | 3,15 | 4 | 3,15 | 0 | 0,00 | 4 | 3,15 | 5 | 3,94 |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ο.Π. ΕΣ | 138 | 0 | 0,00 | 102 | 73,91 | 15 | 10,87 | 1 | 0,72 | 1 | 0,72 | 2 | 1,45 | 3 | 2,17 | 3 | 2,17 | 1 | 0,72 | 4 | 2,90 | 3 | 2,17 | 2 | 1,45 | 1 | 0,72 |
ΦΥΣΙΚΗ Ο.Π. ΕΣ | 178 | 1 | 0,56 | 124 | 69,66 | 33 | 18,54 | 3 | 1,69 | 4 | 2,25 | 0 | 0,00 | 0 | 0,00 | 5 | 2,81 | 2 | 1,12 | 1 | 0,56 | 1 | 0,56 | 1 | 0,56 | 4 | 2,25 |
ΧΗΜΕΙΑ Ο.Π. ΕΣ | 176 | 1 | 0,57 | 113 | 64,20 | 34 | 19,32 | 10 | 5,68 | 3 | 1,70 | 7 | 3,98 | 2 | 1,14 | 3 | 1,70 | 3 | 1,70 | 0 | 0,00 | 1 | 0,57 | 0 | 0,00 | 0 | 0,00 |
Τετάρτη 28 Αυγούστου 2019
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
Τρίτη 27 Αυγούστου 2019
ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
2019-08-27 15:30
Μαθηματικό Σάμου, ο τελευταίος υποψήφιος που εισάγεται έχει 7501 μόρια, ο οποίος καθορίζει και την βάση στην ιστορική, επιστημονική και παραγωγική σχολή της επιστήμης των μαθηματικών.
Ελληνική Φιλολογία Κομτηνής, η τελευταία που καθόρισε την βάση έχει 10289 μόρια.
Στην πρώτη περίπτωση ο φοιτητής, πια, έγραψε μέσο όρο στα τέσσερα μαθήματα της κατεύθυνσής του 7,5 στην κλίμακα του 20 ενώ η φοιτήτρια, πια, 10,289.
Αν υποθέσουμε ότι οι δυο αυτοί μαθητές, τώρα φοιτητές έδιναν αυτή την εικόνα σε ενδοσχολικές προαγωγικές εξετάσεις τι θα συνέβαινε; Ο μεν πρώτος θα απορρίπτονταν ως επανεξεταστέςο η δε δεύτερη θα προήγειτο οριακά.
Αυτό είναι παράδοξο θα έλεγε ο μαθηματικός Καραθεοδωρή!!!! Τι θα έκανε όμως; Θα προσπαθούσε να ερμηνεύσει το...παράδοξο.
Ξέρει ο (αείμνηστος Καραθεοδωρή) ότι ένα αποτέλεσμα προέρχεται από μια αιτία. (στην εποχή του κυριαρχούσε η αντίληψη ότι όλα έχουν αίτια, αντίληψη που επικρατούσε για αιώνες μέχρι που η αντίληψη έγινε επιστημονικό ρεύμα, επιστημονικό δεδομένο, αιτιοκρατία, με ημερομηνία λήξεως όμως...).
Ψάχνει, λοιπόν, το αίτιο, που για εκείνον θα ήταν παιχνίδι να το καταλάβει με την ισχυρή αναλυτική του σκέψη.
Γιατί οι δύο μαθητές έδωσαν αυτή την εικόνα. Ο καθένας μας δεν γεννιέται ξέροντας τα συμβάντα στην φύση, στην καθημερινότητα, στην κοινωνία, στις σχέσεις μας. Μαθαίνουμε τα πάντα αφού ο ηλεκτρονικός μας δίσκος (ο εγκέφαλος) ειναι κενός. Πως τα μαθαίνουμε, με την επαφή μας με την κοινωνία, τους συνομηλίκους, τους φίλους του γειτόνους....το σχολείο!!!!!
Τα δυο παιδιά πήγαν στο σχολείο εξάντλησαν τις εκπαιδευτικές βαθμίδες επιτυχώς ασφαλώς και θέλησαν να γίνουν επιστήμονες, να ασχοληθούν με την επιστήμη των μαθηματικών ο ένας με τα αρχαία Ελληνικά γράμματα η μαθήτρια.
Όταν όμως κλήθηκαν να ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΟΥΝ για την εισαγωγή τους στους πανεπιστημιακούς τόπους, κρίθηκαν με 7,501 ο ένας με 10,289 η μαθήτρια.
Καλά δεν έμαθαν τα αναγκαία, τα ικανά, τα απαραίτητα στα σχολεία τους; Αυτά που έμαθαν ήταν στο επίπεδο που έγραψαν;
Τι έκαναν στα σχολεία τους, αναρωτιέται ο αείμνηστος και αγαθός Καραθεοδωρή.
Καλέ μου Καραθεοδωρή, δεν έκαναν στο σχολείο αυτά που έπρεπε και πήγαν στο φροντιστήριο!!
-Γιατί δεν έκαναν;
-Γαιτί δεν είχαν καλό δάσκαλο, καθηγητή.
-Ο δάσκαλος αυτός γιατι δεν ήταν καλός;
-Γιατί ήταν αδιάφορος, γιατί είχε προβλήματα, γιατί είχε λόγους υγείας και απουσίαζε, γιατί δεν είχε καλή κατάρτιση, γιατί δεν έπερνε καλό μισθό, γιατί ...έτσι γίνεται στο σχολείο.....
- Δεν καταλαβαίνω καλά.
-Κανείς δεν το καταλαβαίνει αυτό.
-Ο δάσκαλος ας πούμε διορίστηκε, κατέλαβε την σπουδαία θέση να εκπαιδεύσει μαθητές, να τους μεταλαμπαδεύσει γνώση και σοφία. Δεν έκανε ορθά την δουλεία του ή δεν μπορούσε να γίνει δεν αξιολογήθηκε η κατάσταση από τον διευθυντή, τον προϊστάμεο, τον υφυπουργό, τον υπουργό, τον πρωθυπουργό;
-Εδώ στεκόμαστε, καλέ μου αείμνηστε Καραθεοδωρή. Η απάντηση είναι ενα βροντερό ΟΧΙ.
-Γιατι;
-Γιατί ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΜΟ!!!
-Δηλαδή δεν υπάρχει ο νόμος που να προστατεύει τα συμφέροντα των μαθητών; Ο δάσκαλος ή ο καθηγητής είναι ο προστάτης των συμφερόντων των μαθητών, νομίζω.
-Γιατί μιλάς για....συμφέρον εσύ ένας μεγάλος δάσκαλος; Ποιό είναι το συμφέρον;
-Δες. Ας δούμε λίγο το μέλλον. Οι δυο αυτοί φοιτητές πια θα τελειώσουν την σχολή τους και έχοντας το μαγικό χαρτάκι του πτυχίου θα επιδιώξουν να χρησιμοποιήσουν τις γνώσεις που απέκτησαν όλα τα χρόνια της εκπαίδευσης τους στο επάγγελμά τους, δηλαδή να κάνουν την γνώση...φαγητό, ψωμι..., σπίτι, αυτοκίνητο, ....πλούτο!! Όμως αναρωτιέμαι οι δυο αυτοί όντας πια στο περιβάλλον της σημερινής αγοράς, των σημερινών κανόνων θα μπορέσουν να κερδίσουν μια θέση όταν άλλοι συμφοιτητές τους είχαν αξιολγηθεί με 17, 18, 19; Έχουν τις ίδιες γνώσεις; Νομίζω πως όχι.
-Υπάρχει λύση, αγαπητέ Καραθεοδωρή. Θα διοριστεί στο δημόσιο!!!
-Α, τώρα καταλαβαίνω γιατί ο δυο αυτοί μαθητές δεν πήραν τα αναγκαία τα ικανά στα σχολεία. Γιαυτό κατέφυγαν στο φροντιστήριο. Οι δάσκαλοι οι καθηγητές, δηλαδή, που είχαν ήταν αυτής της κατηγορίας.
-Ακριβώς, καλέ μας Καραθεοδωρή.
-Και καλά πως εξηγείται το άλλο, ίσως, παράδοξο, να μιλούν όλοι για δωρεάν παιδεία όταν ο οικογενειακός προϋπολογισμός επιβαρύνεται με τις δαπάνες των φροντιστηρίων; Και τι το θέλουμε ένα τέτοιο σχολείο;
-Δωρεάν είναι για τους μέτριους και κάτω.
-Ταξικό σχολείο, δηλαδή;
-Ασε τώρα τα αριστερά σου και τις φούσκες αυτές. Εσύ που πήγες σχολείο, που σπούδασες; Απο ότι ξέρω πήγες σε όλα τα καλύτερα πανεπιστήμια της Ευρώπης, Αυστρία, Γερμανία, Γαλλία. Τότε δεν υπήρχε ταξικό σχολείο, δεν υπήρχε μετριότητα και αριστεία; Ο πατέρας σου δεν διέθεσε χρήματα να σπουδάσετε και τα τρία αδέλφια που είσαστε για να έλθετε εδώ στην Ελλάδα μας να καταλάβετε τις καλύτερες θέσεις με πολιτικές αποφάσεις, εσύ μάλιστα διορίστηκες έπαρχος Κρήτης με απόφαση Βενιζέλου, σου ανέθεσε ο ίδιος να ιδρύσεις το Πανεπιστήμιο της Μικράς Ασίας, τα ξέχασες ή θέλεις τώρα να γυρίσουμε στην πολιτική, την οποία απεχθάνθηκες στο τέλος κι έφυγες απο την Ελλάδα. τα ξέχασες;
-Έχεις δίκιο. Το σχολείο δεν μπορεί να χαρακτηρίζεται ποτέ ταξικό. Δεν κάνει διάκριση, αποδίδει δικαιοσύνη, βλέπει τους μαθητές ίσους. Οι μαθητές όμως θα κάνουν την διαφορά να παρασύρουν τον δάσκαλο και τον καθηγητή να τους προσφέρει το καλύτερο διεκδικώντας σταθερά και τίμια το δικαίωμά τους στην μόρφωση.
-Σ΄αυτό συμφωνώ κι εγω τώρα. Το σχολείο τα κάνουν οι καθηγητές, οι δάσκαλοι, οι μαθητές, οι γονείς, το σύστημα, το υπουργείο. Κι αν δεν το κάνει κάποιος απο αυτούς να εκδιωχθεί διότι αποτελεί τροχοπέδη στο συμφέρον του μαθητή, του μέλλοντός του!! Συμφωνείς, καλέ μου Καραθεοδωρή;
-Συμφωνώ και μάλιστα θα μπορούσα να σου πω τι είδα στα μεγάλα σχολεία που πέρασα στην Ευρώπη. Μπορεί να το ήθελα κι εγω αλλά αν δεν έβρισκα και το περιβάλλον κατάλληλο δεν θα έκανα αυτά που έκανα. Να θυμηθώ, μόνο, την περίοδο που διατύπωνα το ωραίο θεώρημά μου στην....φυσική παρόλο που δεν είμαι φυσικός, αυτό που περιγράφει την εντροπία στο σύστημα δηλαδή την αταξία στο σύστημα. Και ήλθε στο μυαλό μου γιατι βλέπω με παραλληλισμό την αταξία που περιγράψαμε στο σύστημα της παιδέιας στην Ελλάδα. Αυτο το θεώρημα θα έπρεπε να βρει πρώτα εφαρμογές στο σύστημα της παιδείας στην χώρα μας και ύστερα στην επιστήμη, στις εφαρμογές, στα αυτοκίνητα κλπ.
-Τώρα το γύρισες στην επιστήμη. Θεωρείς ότι ένας τέτοιος φοιτητής, μαθητής θα μπορούσε να φτάσει να κάνει επιστήμη, να είναι ένας ερευνητήςή ότι άλλο άριστο θα χρειάζονταν η κοινωνία;
-Οχι, ομολογώ, γιατι θέλει πολύ κόπο, στέρηση και πάνω απ΄όλα αγάπη. Το τελευταίο είμαι σίγουρος ότι λείπει και σ΄αυτό δεν μπορεί κανένα σύστημα να παρέμβει αποτελεσματικά., δυστυχώς.
-Σωστα. Να που ερμηνεύσαμε το παράδοξο, που διαβάσαμε σε δημοσιέυματα σημερινών εφημερίδων προκειμένου να εντυπωσιάσουν το κοινό τους!! Είδες που κι αυτό μπορεί να αποτελεί ένα παράδοξο, πως δεν μπορούν οι δημοσιογραφούντες να ερμηνεύσουν το... παράδοξο;
-Παραδίνομαι, δεν μπορώ να συνεχίσω περισσότερο γιατί τελικά θα καταλήξουμε να ασχολούμαστε με τα ΠΑΡΑΔΟΞΑ στην Ελλάδα και δεν θα κάνουμε την δουλειά μας. θα σε χαιρετήσω να συνεχίσω την σκέψη μου να λύσω ένα σπουδάιο ολοκληρωμα που βρήκα και μπορεί να ερμηνεύει αυτόματα όλα τα παράδοξα του κόσμου, των κοινωνιών, της φιλοσοφικής σκέψης του ανθρώπου μέχρι και να καταλαβαίνουν ότι η φωτιά και το νερό είναι πηγές ζωής μα και καταστροφήςκαι στον άνθρωπο έρχεται η ευθύνη να μπορεί να τα ξεχωρίσει ώστε να τα χρησιμοποιεί για όφελός του καιόχι για τηνκαταστροφή του. Σε χαιρετώ
-Μας έστειλες στην Βραζιλία τώρα, στον Αμαζόνιο, δηλαδή τόση προέκταση έχουν αυτά που είπαμε τα τόσο απλά κι όμως φαινομενικά παράδοξα!! Ομολογώ ότι είσαι πράγματι μεγάλος δάσκαλος γιαυτό και η ιστορία δεν θα σε ξεχάσει ποτέ έστω κι αν αποδημησες εις Κύριον εδω 70 χρόνια.
Θα ευχόμουν ολόψυχα να είχαμε τέτοιους δασκάλους τέτοιους καθηγητές τέτοιους πολιτικούς. Σχολείο ΑΡΙΣΤΟ!!
-Υπερβολές.....
Δευτέρα 26 Αυγούστου 2019
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΄΄ΑΥΓΗ΄΄
Με ενδιαφέρον πάντα διαβάζουμε τον καθημερινό τύπο. Πρόκληρη, όμως, αποτέλεσε το πρωτοσέλιδο της Άυγής΄ την Κυριακή 25 Αυγούστου 2019.
Λέει, η εφημερίδα: ΄΄Σύγχρονο κόμμα σύγχρονη Αριστερά΄΄.
Επαναστατικό, θα έλεγε κάποιος και μόνο από τον τίτλο. Σύγχρονο κόμμα, σύγχρονη Αριστερά!!
Ο τίτλος, αν αποδίδει την πραγματικότητα και τι συμβαίνει εντός του κόμματος του ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι τίποτα περισσότερο από την αυτοαναίρεσή ως κόμμα, ως Αριστερά και ως ως προς το ΄΄σύγχρονο΄΄.
Ο ΣΥΡΙΖΑ, λέμε εμείς, δεν ήταν ένα κόμμα; Δεν είχε τροποιήσει το 2015 (αν ενθυμούμαι καλώς, το καταστατικό του, δεν είχε αποτελέσει τότε την αρχή ενός συμπαγούς κόμματος; Τι συνέβη και αυτο αμφισβητείται σήμερα; Τα αποτελέσματα των εκλογών, ίσως. Όμως οι αλλαγές σε ένα κόμμα, μια ευραία ιδεολογική παράταξη, ένα κίνημα δεν έχουν έναν διαχρονικό χαρακτήρα όταν αποφασίζεται μέσα απο τα όργανά του; Φαίνεται ότι μάλλον δεν συνέβη στην προκειμένη περίπτωση. Έτσι επανέρχεται εκ νέου σήμερα ώστε να επανεξετάσει το κόμμα αν τελικώς η μέχρι τώρα λειτουργία του ερέθισε το εκλογικό σώμα.
Πολλά θα θυμηθούμε με τα γογονότα της εποχής εκείνης, Το κάλεσμα προς όλες τις ...δημοκρατικές και προοδευτικές δυνάμεις να συσπειρωθούν κάτω απο τα φτερά του ΣΥΡΙΖΑ. Το κάλεσμα βρήκε ανοιχτά ώτα ενδιαφερομένων, ΔΗΜΑΡ κλπ.
Ο τίτλος χαρακτηρίζει σύγχρονο το κόμμα που επιδιώκει να πετύχει ο ΣΥΡΙΖΑ. Μάλιστα. Δηλαδή αποδέχονται όλοι ότι μέχρι τώρα δεν ήταν σύγχρονο αλλά από εδω και μπρός θα είναι σύγχρονο. Ποιό είναι το σύγχρονο. Τι έχει να καταθέσει ως σύγχρονο ο σημερινός ΣΥΡΙΖΑ. Ποια ιδεολογική και κοινωνική νέα και σύγχρονη πρόταη θα καταθέσει; Γιατί δεν τα είπε στην περίοδο της εκλογικής αναμέτρησης.
Σε ποιόν τομέα θα εκσυγχρονιστεί; Στην οικονομία, στην παιδεία, στην υγεία, στην ασφάλεια, στην καθημερινότητα; Πού;
Είναι αλήθεια ότι στην οικονομία θα μπορούσε να μας πει οτι σήμερα γνωρίζουν κάποιοι να διαβάζουν ένα ισολογισμό, είναι ένα βήμα θετικό.
Στην υγεία θα μπορούσε να μας πει ότι τα νοσοκομεία θα πρέπει να φιλοξενήσουν τους καταλληλους γιατρούς, το κατάλληλο προσωπικό, τον αναγκαίο εξοπλισμό. Αυτό που θυμόμαστε είναι τις προσωπικές αντιπαραθέσεις των υπουργών του με την αντιπολίτευση. Η συνεχής έρευνα να βρεθεί κάποιο μαύρο σημείο της προηγούμενης κυβέρνησης ή η δημιουργία μιας υποψίας κάποιου ΄΄σκανδάλου΄΄ με στόχο και σκοπό να σκανδαλίσουν το εκλογικό σώμα.
Και η Αριστερά. Τελικά δεν έχουμε καταλάβει, ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ένα αριστερό κόμμα; Εφάρμοσε κάποια αρχή κάποιο πρόγραμμα με αριστερό περιεχόμενο; Κι αν ο ΣΥΡΙΖΑ εκφραζει την αριστερά το ΚΚΕ τι εκφραζει; Ή μήπως υπάρχουν πολλές αριστερές; Ίσως η ριζοσπαστική αριστερά.
Μάλιστα. Τι ριζοσπαστικό έφερε ή ανέλυσε ο ΣΥΡΙΖΑ μέχρι σήμερα; Απολύτως τίποτα και με αυτό εκθέτει την ίδια την ιεδολογική ταυτότητα των αριστερών.
Πιθανώς να εννοεί οτι η διαχείριση των οικονομικών της χώρας απο εκείνον ήταν ο άξονας μιας αριστερής αντίληψης.
Ξέρετε, η διαχείριση στα 4,5 χρόνια μου θύμιζε πάντα την διαχείριση μιας μικρής επαρχιακής επιχείρησης με ασήμαντος τζίρους, όπου ο επαγγελματίς αυτό που επιδιώκει είναι να δουλέψει να ΄΄βγάλει΄΄ τα καθημερινά και συμπιέζοντας τα έξοδα να περισσέψουν κάποια για ....ώρα ανάγκης!!!
Δεν κατάλαβε ότι είχε να κάνει με την διακυβέρνηση κράτους όπου οι πολίτες περιμένουν να εφαρμοστούν πολιτικές για την εξυπηρέτησή τους, για την επίλυση των προβλημάτων τους, για την απόκτηση πλούτου, για την ευδαιμονία τους.
Διαχείριση, λοιπόν, στην οποία ο ΣΥΡΙΖΑ προσέδωσε και ιδεολογικό πρόσημο, αριστερά!!
Τίποτα απο την αριστερά δεν θύμισαν αυτά που είδαμε από τον ΣΥΡΙΖΑ πλήν ενός. Την συγκέντρωση του οικονομικού πλούτου στα ταμεία του κράτους, στα χέρια του Πρωθυπουργού με σκοπό την ικανοποίηση αναγκών των πολιτών στοχευμένα για να διασφαλιστεί η αύξηση της εκλογικής επιρροής του στο εκλογικό σώμα. Αυτό δεν είναι αριστερά, είναι λαϊκισμός, αδυναμία, άγνοια.
Και στο τέλος - τέλος, ποιές αρχές της αριστερής κουλτούρας σήμερα είναι εφαρμόσιμες; Καμιά απολύτως. Η υπεράσπιση των εργατικών δικαιωμάτων δεν είναι μονοπώλιο στα χέρια της αριστερής τοπικής κουλτούρας σήμερα. Δεν χρειάζεται να είναι αριστερός κανείς ώστε να ενταχθεί σε κάποια αριστερή οργάνωση για να μην αδικηθεί! Υπάρχει κράτος, υπάρχουν νόμοι, υπάρχουν διαδικασίες υπάρχουν αρχές που ψηφίστηκαν από την ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗ του Ελληνικού Κράτους. Ούτε οι συνεχείς υποτιθέμενοι αγώνες στα πεζοδρόμια είναι η δέουσα τακτική. Ο χώρος ζύμωσης και κατάθεσης απόψεων δεν είναι το πεζοδρόμιο, είναι η χώρος τησςΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΒΟΥΛΗΣ. Κι αν ο ΣΥΡΙΖΑ δεν μπορεί να πείσει πια είτε με την σημερινή του μορφή είτε με οποιαδήποτε άλλη σημαίνει ότι η οποιαδήποτε αριστερή ιδεοληψία δεν έχει κανένα έρισμα στην κοινωνία. Αυτά οι πολίτες τα άφησαν πίσω τους, τρέχουν μπροστά, επιθυμούν πρακτικότητα, πειθώ, αποτέλεσμα, ευδαιμονία.
Ισχυρισμοί ότι ο κ. Τσίπρας έβγαλε από τα μνημόνια την χώρα ούτε ευσταθεί ούτε έχει περιεχόμενο. Τα μνημόνια τα ένιωσε ο λαός. Αυτο που ένιωσε με τον ΣΥΡΙΖΑ ήταν απώλεια εισοδήματος, η περαπέρα φτωχοποίησή του και το σημαντικότερο, δεν έβλεπε φως με το σύγχρονο ή μη σύγχρονο ΣΥΡΙΖΑ.
Άλλωστε ποιο το σύγχρονο όταν μια (υποτιθέμενη) αριστερά συγκυβέρνησε με ακροδεξιό κομματικό σχηματισμό που είχε ημερομηνία λήξεως ζωής;
Ας μάθει τελικά ο ΣΥΡΙΖΑ ότι η εμμονές και οι τακτικές που ακολούθησε για να πείσει ή και ακόμη να επιβάλλει στην κοινωνία αποτελεί μείζον πολιτικό και συνταγματικό παραπτωμα. Αφαιρεί το δικαίωμα της ελέυθερης σκέψης και ενέργειας του πολίτη. Η προπαγάνδα και ο λαϊκισμός εμπεριέχει επιβολή απόψεων και πολιτικών που δεν βρίσκε σύμφωνο τον πολίτη. Δεν υποχρεούται ο πολίτης να ασπαστεί απόψεις και πολιτικές άνευ ουσίας και έξω από τις επιθυμίες του, τους στόχους του. Αυτά ανήκουν στο παρελθόν, στις δεκαετίες 1920-1950!!
Κυριακή 25 Αυγούστου 2019
Παρασκευή 21 Ιουλίου 2017
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Τι ψήφισαν οι Βριλησσιώτες
Εγγεγραμμένοι 22.775 Έγκυρα 12.151 Άκυρα 134 Συμμετοχή 12.386 Λευκά 101 ...
-
Σε λίγους είναι γνωστή η φυσιογνωμία του John Nash Jr. Στους λίγους έγινε γνωστή από την αντίστοιχη κινηματογραφική τανία που παρουσίασε σ...
-
Με την αποδοχή της βοήθειας, η εθνική κυριαρχία των Ελλήνων θα περιοριστεί υποστηρίζει ο Ζ.Κ. Γιούνκερ, προαναγγέλλοντας την αποστολή ξένων...
-
Οι επόμενες δημοτικές και περιφρειακές εκλογές θα γίνουν μαζί με τις Ευρωεκλογές το 2014. Όπως ορίζει ο ''Καλλικράτης'' οι ...
-
ΤΙ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ 1.Θα καταργούσαν το Μνημόνιο με ένα νόμο και ένα άρθρο Υπέγραψαν το τρίτο μνημόνιο, οι όροι του οποίου έγιναν α...
-
Πολύ σύντομα, μέσα στον επόμενο μήνα, ανοίγει και το θέμα του νέου εκλογικού νόμου. Η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να τελειώσει το ζήτημα αυ...
-
51) ΑΘΗΝΩΝ ΑΘΗΝΑΙΩΝ Α1 ΒΑΦΕΙΟΧΩΡΙΟΥ 8 ΛΕΣΧΗ ΦΙΛΙΑΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ Α1 ΚΗΦΙΣΙΑΣ 43 ...
-
Επιστήμη και επιστήμονες Einstein και Szilárd H επιστήμη, ως αέναος αγώνας του ανθρώπου για την κατάκτηση της γνώσης, με την...