Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

ΜΙΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ

Για πρώτη φορά στα χρονικά της λειτουργίας του δημοτικού συμβουλίου βρέθηκαν δημότες με συγκεκριμένο λόγο και μάλιστα καθαρά πολιτικό. Οι δημοτικές παρατάξεις κλήθηκαν να πάρουν θέση για ενα ζήτημα πολύ σοβαρό, που εξ αυτού προέκυψε και η παρουσία και η καταγγελία των δημοτών στο συμβούλιο.
Κάτοικος και δημότης του δήμου μαζί με περίπου δέκα άτομα κατήγγειλαν την συμπεριφροά και τις πράξεις άλλου δημότη σε περιστατικό που συνέβη την ημέρα των εσωτερικών εκλογών του ΠΑΣΟΚ, για την ανάδειξη προέδρου του κόμματος.
Καταγγέλθηκε, λοιπόν, ότι την ημέρα εκείνη έξω απο το εκλογικό κέντρο, στην οδό Κισσάβου, στο Πνευματικό Κέντρο, βρέθηκαν τριάντα περίπου άτομα αγανακτισμένων δημοτών των Βριλησσίων, να διαμαρτυρηθούν προς εκείνους που προσέρχονταν να ψηφίσουν. Την ώρα που διαμαρτύρονταν βγήκε κάποιος από το κτίριο και άρχισε σκληρή αντιπαράθεση ανάμεσα τους. Βρέθηκε κοντά τους, επίσης, μια κυρία που δεν είχε καμιά σχέση με του διαμαρτυρόμενους, η οποία καταφέρονταν με σκληρούς χαρακτηρισμούς εναντίον του. Ξαφνικά ο κύριος αυτός έβγαλε απο το σακκάκι του γκλόμπ, το οποίο χρησιμοποιήσε χτυπώντας την κυρία αυτή, η οποία έπεσε στο πεζοδρόμιο αιμόφυρτη.
Αμέσως βγήκαν απο το κτίριο και άλλα άτομα και προσπάθησαν να κατευνάσουν τα πνεύματα. Πήραν τον κύριο με το γκλόμπ και τον μετέφεραν μέσα στο κτίριο απ΄όπου φυγαδεύτηκε.
Ο κύριος αυτός συμμετείχε στις δημοτικές εκλογές του 2010 με το ψηφοδέλτιο του κ. Μανιατογιάννη, Δήμος Δημιουργίας. Αυτό ήταν και η αιτία να βρεθούν οι δημότες. Ήθελαν να καταγγείλουν και ταυτόχρονα να αναδείξουν κι εδώ την κατάσταση στην πολιτική κι ασφαλώς να απαιτήσουν τιμωρία.
Όλοι οι επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων καταδίκασαν το γεγονός. Ο ίδιος ο κ. Μανιατογιάννης αφού καταδίκασε το γεγονός ανέφερε ότι τα η περιγραφή των δημοτών δεν ταυτίζεται με την άλλη πλευρά σε πολλά της σημεία. Η υπόθεση, είπε, βρίσκεται στα χέρια της δικαιοσύνης και θα πρέπει να αναμένουμε το αποτέλεσμα της υπόθεσης. Ωστόσο ανέφερε ότι ο κύριος αυτός δεν βρίσκεται πια κοντά στο συνδυασμό του εδώ και ένα χρόνο.
Ο κ. Τσούτσιας και ο κ. Ζήσης παίρνοντας τον λόγο καταδίκασαν το γεγονός τονίζοντας την πολιτική διάσταση της παρουσίας του προσώπου στο δημόσιο βίο.
Αυτό, που διαπιστώσαμε είναι ότι σιγά αλλά σταθερά εισέρχεται η κεντρική πολιτική διαμάχη στο δημοτικό συμβούλιο της πόλης. Πρέπει να επισημάνουμε ότι και στο παρελθόν υπήρχαν κομματικά - πολιτικά ΄΄φτερουγίσματα΄΄ σε συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου. Όμως δεν είχαν ποτέ την ένταση αυτή και το περιεχόμενο αυτό, την βία και τα αίματα. Εδώ, κατά την άποψή μας, υφίσταται η μεγάλη διαφορά, που αποτελεί επικίνδυνο σημείο. Είναι απαραίτητο να πέσουν οι τόνοι, να αφαιρέσουν όλοι απο τη γλώσσα της πολιτικής τους κομματικούς φανατισμούς και να αφήσουν την τοπική αυτοδιοίκηση να είναι ξένη με την κεντρική πολιτική παλαίστρα!!!
Η Τοπική Αυτοδιοίκηση και οι άνθρωποι που ασχολούνται με τα προβλήματα της πόλης τους οφείλουν να υψώσουν τοίχος προστασίας σ΄αυτούς που επιθυμούν να διαβρώσουν και το χώρο αυτό.
Είναι καιρός να ακούσουμε απο όλους ότι δεν επιθυμούν την εξάρτηση απο τα κόμματα με τα χρίσματα κια τις πολιτικές στηρίξεις. Είναι καιρός να καταθέσουν όλες οι δημοτικές παρατάξεις τα χρίσματά τους και να ζητήσουν τα χρίσματα απο τους δημότες. Αυτοί είναι οι κατάλληλοι για να δώσουν το χρίσμα της αρετής και της δημιουργίας. Έτσι θα απομονωθούν και όλα τα στοιχεία εκείνα που θα προσπαθήσουν να αμαυρώσουν τις εξελίξεις στην πόλη και να απομακρύνουν και αυτούς τους λίγους που προσπαθούν να λύσουν καθημερινά και σοβαρά προβλήματα της πόλης !!! Η συνοχή και η αλληλεγγύη είναι σημαντικό συστατικό στοιχείο των εξελίξεων στην πόλη. Είναι και κίνητρο για να προκαλέσουν όλους τους δημότες να βρεθούν στο δημόσιο βίο, ένα βίο που θα δώσει ζωντάνια, δημιουργία και προοπτική για τα παιδιά.

Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΗΣΑΠ ΑΠΟ ΤΙΣ 11

Στάση εργασίας στο μετρό σήμερα απο τις έντεκα μέχρι τις τρείς το απόγευμα. Οι εργαζόμενοι διαμαρτύρονται για την οικονομική κατάσταση.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΕΝΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΕΛΕΣΑΝΤΩΝ ΔΗΜΑΡΧΩΝ

Aθήνα, 26 Μαρτίου 2012



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Κατευθυνόμενη συκοφαντική δυσφήμιση των Δήμων


Ανυπόστατα και απαράδεκτα δημοσιεύματα μετά την έκθεση του Ελεγκτικού Συνεδρίου
Δεν είναι προφανώς, τυχαίο, το ότι τέσσερις μόλις μέρες πριν τις προγραμματισμένες κινητοποιήσεις των Δημάρχων της Αττικής – που αποφασίστηκαν στη Συνέλευση της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Αττικής (ΠΕΔΑ) με στόχο να περισωθούν οι παρεχόμενες στους δημότες κοινωνικές υπηρεσίες, εξαπολύθηκε από μερίδα του Τύπου μια έντονη συκοφαντική δυσφήμηση κατά των Δήμων.


Απαράδεκτα πρωτοσέλιδα δημοσιεύματα, με πηχυαίους μάλιστα τίτλους «ΠΟΡΙΣΜΑ – ΣΟΚ για τη διαφθορά στους Δήμους, Πάρτυ εκατομμυρίων καταγγέλει το Ελεγκτικό Συνέδριο» δημιουργούν απορίες για το σκοπό της καταφανούς διαστρέβλωσης του πορίσματος αφού από κανένα στοιχείο της έκθεσης του Ε.Σ. προκύπτει «διαφθορά και πάρτι εκατομμυρίων» στους Δήμους.


Συγκεκριμένα στην τακτική ετήσια έκθεση του Ελεγκτικού Συνεδρίου που αναφέρεται στους ελέγχους που διενεργήθηκαν για όλο το Δημόσιο τομέα το 2009, τα στοιχεία που αναφέρονται στους Δήμους, και κοινοποιήθηκαν την 21/03/2012, έχουν για τον καλόπιστο και αντικειμενικό αναγνώστη ως εξής:


1. Στα 657 εκατομμυρίων που χαρακτηρίσθηκαν ως μη νόμιμες δαπάνες από το Ε.Σ. οι δαπάνες που αφορούν στην Αυτοδιοίκηση (Δήμους και Νομαρχίες) είναι 38 εκατομμύρια δηλαδή ποσοστό 5,6%.


2. Τα 38 εκατομμύρια, σε σχέση με το συνολικό ποσό των 6 περίπου δις (τακτικά συν έκτακτα έσοδα) που διαχειρίσθηκαν το 2009, οι 1033 Δήμοι και οι 54 Νομαρχίες είναι ποσοστό 0,78%.


3. ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ


Από την έκθεση προκύπτει, ότι οι χαρακτηρισθείσες ως μη νόμιμες δαπάνες των 38 εκατομμυρίων δεν αφορούν σε προϊόν διαφθοράς ή ατασθαλιών, όπως παραπλανητικά προσπαθεί να περάσει στην Κοινή Γνώμη μερίδα του τύπου αλλά μικρής σημασίας παρατυπίες ή πλημμελή εφαρμογή της νομοθεσίας. Χαρακτηριστικά αναφέρονται:


● Μη νόμιμη καταβολή επιδομάτων διαχειριστικών λαθών σε δημοτικούς υπαλλήλους
● Μη νόμιμη κατάταξη υπαλλήλων σε ανώτερα μισθολογικά κλιμάκια
● Μη νόμιμη καταβολή σε χρήμα της αξίας των δικαιούμενων παροχών ένδυσης και γάλακτος σε εργαζομένους του Δήμου
● Παράνομη καταβολή άδειας σε υπαλλήλους
● Μη νόμιμη καταβολή οικογενειακού επιδόματος
● Παράνομη καταβολή αμοιβής για εργασίες που ανάγονται στα καθήκοντα των Δημοτικών υπαλλήλων κ.λ.π..


Οι παρατυπίες αυτές μπορούν να οφείλονται είτε σε άγνοια των υπηρεσιών λόγω της πολυδαίδαλης νομοθεσίας, είτε σε ελλείψεις του Νομοθετικού πλαισίου στις αρμοδιότητες των ΟΤΑ (που συμπληρώθηκαν το 2010 με τον Νόμο Καλλικράτη), αλλά και σε αυθαίρετες ερμηνείες του Νόμου από τους


Επιτρόπους του Ε.Σ. λόγω ασαφειών αυτού (με αντικρουόμενες μάλιστα αποφάσεις των Επιτρόπων για το ίδιο θέμα κ.λ.π..) Βεβαίως μπορεί να υπάρχουν και περιπτώσεις κακοδιαχείρισης όμως


ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ


ΤΗΝ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΣΠΙΛΩΣΗ ΘΕΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΩΝ.


Αφού σύμφωνα και με την ενημέρωσή μας τα ΜΗ ΝΟΜΙΜΑ ΕΝΤΑΛΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΣΑΝ ΣΕ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΑΤΑΣΘΑΛΙΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΕΜΦΘΗΚΑΝ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ (ΩΣ ΩΦΕΙΛΕ ΤΟ Ε.Σ) ΗΤΑΝ ΜΗΔΑΜΙΝΑ.


Περιμένουμε από τα Μ.Μ.Ε., ιδιαίτερα την κρίσιμη περίοδο που διανύουμε, με την γενική απαξίωση των πάντων, να είναι περισσότερο υπεύθυνα και προτρέπουμε τα Συλλογικά Όργανα του Τόπου να παρέμβουν ενεργητικά όπου αντιμετωπίζονται φαινόμενα κιτρινισμού ή κατευθυνόμενης δημοσιογραφίας

Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

Πασχαλινό μπαζάρ από το ξεblogάρισμα


Σάββατο 31/3 και Κυριακή 1/4


Ώρες 10.00 – 21.00 και 10.00 – 18.00 αντίστοιχα


Πνευματικό κέντρο Αγ. Νικολάου Ραγκαβά,
Πρυτανείου και Επιχάρμου (Πλάκα), ΜΕΤΡΟ Ακρόπολη


To ξεblogάρισμα διοργανώνει το Σάββατο 31 Μαρτίου και την Κυριακή 1 Απριλίου το 3ο Πασχαλινό μπαζάρ του, για την ενίσχυση των άπορων κρατουμένων και των παιδιών που ζουν με τις φυλακισμένες μητέρες τους στις γυναικείες φυλακές Ελεώνα Θήβας. Στο μπαζάρ, θα διατίθενται έργα κρατουμένων, πασχαλινές λαμπάδες, χειροποίητα είδη δώρων, παραδοσιακά προϊόντα, ρούχα, βιβλία και πολλά άλλα, σε συμβολικές τιμές όπως: λαμπάδες και πασχαλινά είδη από 3 ευρώ, μεταχειρισμένα ρούχα με 2 ευρώ, καινούργια βρεφικά και παιδικά σετ με 3 ευρώ, χειροποίητα κεριά με 2 ευρώ, βιβλία από 1-5 ευρώ κ.ά. Στη διάρκεια του μπαζάρ θα συλλέγουμε είδη πρώτης ανάγκης για τις φυλακισμένες και τα παιδάκια όπως: πάνες, είδη παιδικής περιποίησης, σαμπουάν, αφρόλουτρα, οδοντόκρεμες, οδοντόβουρτσες, σερβιέτες, χαρτί υγείας, απορρυπαντικό για πλύσιμο ρούχων, υγρό καθαρισμού χώρου, σαπούνια, τηλεκάρτες κ.ά. Το μπαζάρ θα πραγματοποιηθεί στο Πνευματικό κέντρο Αγ. Νικολάου Ραγκαβά, Πρυτανείου και Επιχάρμου (Πλάκα) και οι ώρες λειτουργίας θα είναι το Σάββατο από τις 10 το πρωί ως τις 9 το βράδυ και την Κυριακή από τις 10 το πρωί ως τις 6 το απόγευμα
Το ξεblogάρισμα είναι μια ομάδα bloggers που ξεκίνησε την δράση της πριν από 5 περίπου χρόνια με σκοπό τη βοήθεια και την οικονομική ενίσχυση των παιδιών 0-3 ετών που κρατούνται μαζί με τις φυλακισμένες μητέρες τους στις γυναικείες φυλακές Ελεώνα Θήβας. Το πλαίσιο υποστήριξης, μαζί με τα 20 περίπου παιδάκια και τις μαμάδες τους, περιλαμβάνει επίσης και τις 90 και πλέον άπορες φυλακισμένες. Οι εθελοντές του ξεblogαρίσματος πραγματοποιούν συχνές αποστολές ειδών πρώτης ανάγκης στον Ελεώνα και διοργανώνουν εκδηλώσεις με τα έσοδα των οποίων καλύπτουν άμεσες ανάγκες των παιδιών και των απόρων. Επίσης, συμμετέχουν οικονομικά σε αποφυλακίσεις, στηρίζουν το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας των φυλακών, ενθαρρύνουν την εθελοντική προσφορά μαθημάτων δημιουργικής απασχόλησης και άλλων πολιτιστικών εκδηλώσεων μέσα στις φυλακές και ευαισθητοποιούν τον κόσμο από το blog τους.






ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΑΠΟ ΔΗΜΟΤΕΣ

Επιστολή διαμαρτυρίας απέστειλαν κάτοικοι της τρίτης συνοικίας (Τροίας-Σπάρτης) για την άσχημη κατάσταση του δικτύου ύδρευσης στην περιοχή. Κατά την γνώμη των δημοτών αυτών η κακή κατάσταση του δικτύου έχει ως αποτέλεσμα η υδροδότηση να μην είναι συνεχής και ιακνή για τις ανάγκες τους. Οι δημότες έχουν διαμαρτυρηθεί ξανά και έχουν επισημάνει το θέμα και στα διάφορα όργανα του δήμου χωρίς να υπάρχει αποτέλεσμα. Η επιστολή αυτή δημοσιεύεται πιο κάτω. Μετά το κείμενο ακολουθεί πίνακας συλλογής υπογραφών διαμαρτυρίας απο τους δημότες.

ΠΡΟΣ



Την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Βριλησσίων
Κοινοποίηση: Στον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου
Κοινοποίηση: Γραφείο Δημάρχου

ΘΕΜΑ: Παρέμβαση των Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου, για την Άμεση Αποκατάσταση της Ομαλής και Υγιεινής ροής του Δικτύου Ύδρευσης στην 3 η Συνοικία.


Στην 3η συνοικία των Βριλησσίων, εκατέρωθεν των οδών Πατρόκλου και Τροίας, υπάρχει χρόνιο πρόβλημα στις σωληνώσεις και την υδροδότηση των υψηλών κτηρίων.


Το πρόβλημα όπως έχουν ενημερώσει τους κατοίκους, ανεπίσημα οι υπηρεσίες της ύδρευσης, οφείλεται αφ΄ ενός μεν στην κλίση του εδάφους, τη μεγάλη απόσταση από την παροχή και τη χαμηλή πίεση τροφοδότησης του πεπαλαιωμένου και φθαρμένου δικτύου ύδρευσης και αφ΄ ετέρου στις σωληνώσεις μικρής διατομής.


(Ανάλογη ενέργεια έγινε το 2002 στην περιοχή μεταξύ Σισμανογλείου και Ομήρου).


Αποτέλεσμα της μικρής διατομής και παλαιότητας του εν λόγω τμήματος δικτύου ύδρευσης, είναι:


• α) Να μην υπάρχει νερό με πίεση στα διαμερίσματα 3ου 4 ου και 5 ου ορόφου.


• Β) Να καίγονται τα μοτέρ των πλυντηρίων αν συμπέσει να δουλεύουν την ώρα της διακοπής και δεν προλάβει η νοικοκυρά να το απενεργοποιήσει.


• Να είναι κάποιος στο μπάνιο και να μείνει με τις σαπουνάδες.


• Να παρουσιάζονται συχνές βλάβες στο τμήμα του δικτύου, με αποτέλεσμα οι υπηρεσίες του Δήμου να ασχολούνται συνεχώς με την επισκευή του, χωρίς λύση του προβλήματος, παρά μόνο τη συνεχή ταλαιπωρία των κατοίκων.


Συγκεκριμένα το Φεβρουάριο 2012 έγινε διακοπή νερού τέσσερεις ημέρες για την επισκευή διαρροών σε τρία διαφορετικά σημεία στην οδό Πατρόκλου 24,26 και 28. Ο χρόνος δε επισκευής των εν λόγω βλαβών ήταν μεγάλος, διότι η επισκευή σε έναν σάπιο αγωγό ήταν πολύ δύσκολη (Μπαλώματα).


Παρά τις κατά καιρούς υποσχέσεις, το πρόβλημα δεν έχει ακόμα αντιμετωπισθεί.


Απαιτείται να προγραμματισθεί, να γίνει έλεγχος- μελέτη από την αρμόδια τεχνική υπηρεσία και να επιλυθεί άμεσα και οριστικά το πρόβλημα της ύδρευσης στη συνοικία αυτή, ώστε επί τέλους οι κάτοικοι της περιοχής αυτής να έχουν και αυτοί το αγαθό του νερού όλες τις ώρες και υγιεινό. (Υπάρχουν σοβαρές επιφυλάξεις εισόδου βλαβερών ουσιών στους φθαρμένους αγωγούς).



Σημείωση: Παρόμοιο αίτημα έχει επανυποβληθεί στην Δημοτική Επιτροπή Διαβούλευσης την 21-3-11 και στάλθηκε Ηλεκτρονικά την 11-12-2011 στο E-MAIL του ΔΗΜΟΥ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ 'etzelepi@vrilissis.gr', από τον κο. Παπαδή Κων/νο, Μέλος της Επιτροπής Διαβούλευσης, για να συμπεριληφθεί στα έργα Ύδρευσης του ετήσιου Προγράμματος Δράσης του 2012.


Βριλήσσια 16-03-2012

ΚΛΕΙΣΤΟΙ ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟ 11-15

Σε ένδειξη διαμαρτυρίας όλοι οι δήμοι της Αττικής σήμερα θα κλείσουν απο τις έντεκα το πρωί έως στις τρείς το μεσημέρι και δεν θα εξυπηρετούν τους δημότες τους. Η διαμαρτυρία ήλθε με τις περικοπές στις κρατικές χρηματοδοτήσεις σε σημείο που να μην μπορούν να ανταποκριθούν ακόμη και στις άμεσες ανάγκες της.

Επιστολή καταπέλτης καθηγήτριας Γυμνασίου πρός τον κ. Ανδρέα Λοβέρδο

Σοφία Λαμπίκη

Εκπαιδευτικός Μέσης Εκπαίδευσης


Ο υπουργός Υγείας Ανδρέας Λοβέρδος, μιλώντας το βράδυ της Τετάρτης στην επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων της Βουλής, είπε ότι «το ένα εκατομμύριο δημοσίων υπαλλήλων, που ταλαιπωρούν δέκα εκατομμύρια πολίτες με την βεβαιότητα ότι ο δημόσιος τομέας είναι ισόβιος, μας έφτασαν εδώ που.....μας έφτασαν». (από τον Τύπο)


Είμαι μία εκ των διαρκώς καθυβριζόμενων Δημοσίων Υπαλλήλων. Υπηρετώ την Εκπαίδευση 12 χρόνια. Έχω αξιολογηθεί πολλάκις από τους μαθητές μου, τους συναδέλφους, τους προϊσταμένους μου, τις τοπικές κοινωνίες, όπου δούλεψα, ως τουλάχιστον επαρκής. Δεν είναι δική μου ευθύνη που το Κράτος είναι ανίκανο, ως αμιγώς κομματικός μηχανισμός που είναι, να θέσει αντικειμενικά κριτήρια αξιολόγησης και μάλιστα αδικούμαι απ΄ αυτήν τη πρακτική. Έζησα και δούλεψα 4 χρόνια στα Ψαρά που ο υπουργός αγνοεί κατά που πέφτουν. Έχω δουλέψει πριν το Δημόσιο 16 χρόνια στον Ιδιωτικό τομέα όπου και σε όλες τις εργασίες που έκανα αξιολογήθηκα θετικά. Πληρώνω κανονικά τους φόρους μου 30 χρόνια, δεν χρηματοδοτήθηκα ως ΜΚΟ, δεν έλαβα κρατική επιδότηση κανενός τύπου όταν έρρεε το χρήμα, δεν πήρα δωράκι από υποβρύχιο ούτε αντάλλαξα λίμνη με τη Μονή Βατοπεδίου. Έχω εργαστεί σε ΟΛΕΣ τις δουλειές από που πέρασα ,εκτός ωραρίου και πέραν αμοιβής, όταν υπήρξε ανάγκη (στο Δημόσιο δεν είχα ούτε καν την ηθική επιβράβευση). Δεν έχω κάνει στη θητεία μου στο Δημόσιο ούτε μία ώρα αμειβόμενου ιδιαίτερου μαθήματος σε μαθητή. Μού έχουν γίνει τους τελευταίους 20 μήνες, 5 περικοπές οριζόντιου τύπου στις αμοιβές μου που ως εκπαιδευτικού είναι οι χαμηλότερες στο Δημόσιο και αυτή τη στιγμή είναι χαμηλότερες του αντίστοιχου συναδέλφου σε ιδιωτικό σχολείο. Λοιδορούμαι συστηματικά από ανθρώπους που δεν έχουν πληρώσει ποτέ φόρο, ζουν πάμπλουτα και λένε ότι "δεν γουστάρουν να με πληρώνουν πια". Ο μόνιμος χαρακτηρισμός που μου αποδίδεται είναι "κοπρίτης". Με το νέο μισθολόγιο θα φτάσω στα όρια της εξαθλίωσης και με την εργασιακή εφεδρεία δεν μου επιτρέπεται καν να απολυθώ απευθείας, να πάρω την αποζημίωση μου καθώς και ό,τι έχω αποδώσει για το εφάπαξ μου και να φτιάξω μια δουλειά δική μου έξω, στην αγορά. Σήμερα ο Λοβέρδος συλλήβδην με έβαλε στους αποδιοπομπαίους τράγους που ευθύνονται για τα πάντα σ΄ αυτή τη χώρα.. Ο κος υπουργός δεν έχει αξιολογηθεί ποτέ στην Ελλάδα για το έργο το δικό του και των κυβερνήσεων του κόμματός του που διέλυσαν τη χώρα (παρακαλώ να μην μου φέρετε ως επιχείρημα ότι αξιολογείται δια της ανά τετραετίας ψήφου διότι θα καγχάσω) Κε υπουργέ είμαι σίγουρη ότι εάν τα μέλη των κυβερνήσεων σας έδιναν στον ΑΣΕΠ η πλειονότης ούτε κλητήρες δεν θα διοριζόσασταν. Όμως , 20 μήνες τώρα, σας αξιολογεί η τρόικα, ο δικός σας ΑΣΕΠ, και σας έχει αξιολογήσει ως άχρηστους αλλά σας διατηρεί στην εξουσία ως βολικούς και ταπεινούς υπαλλήλους. Αγαπητέ υπουργέ που πάσχετε από σύνδρομο αδικημένου καλλιτέχνη μελοδραματικής ταινίας, θα σας έπρεπε μία μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση καθώς και αστική αγωγή για αποζημίωση αλλά οι φοβερές συνδικαλιστικές μας ενώσεις δεν διαθέτουν μήτε τμήμα νομικής υποστήριξης, αφού χρόνια τώρα αποτελούν το αριστερό σας χέρι. Σας παραδίδω στη χλεύη των σκεπτόμενων ανθρώπων και των έντιμων εργαζόμενων γνωρίζοντας ότι όλοι οι μικροαστοί νοικοκυραίοι θα επικροτήσουν με ζητωκραυγές τις ισοπεδωτικές επικοινωνιακές τακτικές. Θα σας έλεγα : Ντροπή σας, αλλά η έννοια της ντροπής προϋποθέτει την ύπαρξη Αρχών και Συνείδησης που ως φαίνεται δεν διαθέτετε. Εγώ πάντως δεν θα ξεχάσω τους δραματικούς λίβελους σας -άξιους δευτεροκλασσάτου ηθοποιού - και θα σας αναμένω όταν θα έχει παρέλθει η Εξουσία απ΄τα χέρια σας και θα φτάσει η ώρα της αληθινής λαϊκής αξιολόγησής σας.


Σοφία Λαμπίκη

Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Την Τετάρτη, 28 Μαρτίου 2012 και ώρα επτά, στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου, θα συνεδριάσει το δημοτικό συμβούλιο της πόλης. Η ημερήσια διάταξη περιλαμβάνει διάφορα θέματα μεταξύ των οποίων χρηματοδότηση του δήμου από το Υπουργείο Περιβάλλοντος ποσού 490 χιλιάδων ευρώ για την υλοποίηση του προγράμματος ΄΄εξοικονομώ΄΄ για τα έτη 2009-2015.
Προγραμματική σύμβαση για την λειτουργία της δημοτικής συγκοινωνίας. Οι οδηγοί της δημοτικής συγκοινωνίας είναι συμβασιούχοι των οποίων οι συμβάσεις λήγουν στο τέλος Μαρτίου. Για να συνεχίσει την λειτουργία της η δημοτική συγκοινωνία είναι απαραίτητο να ανανεωθούν οι συμβάσεις των οδηγών.

Σάββατο 24 Μαρτίου 2012

ΓΙΑΤΙ ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΟ ΠΑΡΚΟ. ΄΄ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ΄΄ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΓΙΑΤΙ ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΟ ΠΑΡΚΟ



Με αφορμή απόψεις και σχόλια, που κυκλοφορούν με την ανάρτηση αεροπανό κατά των φωτοβολταϊκών στην Πεντέλη έχουμε να καταθέσουμε τα εξής:


Το θέμα έχει τέσσερις διαστάσεις


Πρώτον. Το νομικό μέρος, που στο βάθος βρίσκεται το ιδιοκτησιακό σε εκτάσεις στο όρος Πεντελικό. Η Ι.Μ. Πεντέλης διεκδικεί τις εκτάσεις αυτές βασισμένη ουσιαστικά σε προφορικές υποσχέσεις μεταβιβάσεων από την εποχή του Όθωνα. Μετά από διάφορες κρατικές παρεμβάσεις με στόχο την διατήρηση του κρατικού χαρακτήρα στο ιδιοκτησιακό της περιοχής φτάνουμε στο τελευταίο γεγονός των τελευταίων πυρκαγιών στο όρος επί κυβερνήσεως Κώστα Καραμανλή όπου οι αποφάσεις και οι θέσεις ήταν ΄΄κάθε καμένη γη κηρύσσεται δημόσια και αναδασωτέα ΄΄.


Από εκείνη την περίοδο άρχισε μια συστηματική αναδάσωση όλης της περιοχής με πρωτοβουλία φορέων, μέσων ενημέρωσης και κυρίως της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.


Η Ι.Μ. Πεντέλης κατάφερε να αποκτήσει μικρό μέρος της περιοχής αυτής, κτήμα Καρακατσούλη, που αυτό αποτέλεσε αφορμή να εντείνει και να συνεχίσει τις διεκδικήσεις της επί της περιοχής. Σειρά νόμων και προεδρικών διαταγμάτων καθορίζει το ιδιοκτησιακό, που στην ουσία τους ποτέ δεν αμφισβητήθηκε η κυριότητα και ασφαλώς η πρόθεση της πολιτικής εξουσίας να μεταβιβάσει την κυριότητα σε άλλους.


Παρ΄όλα αυτά η Εκκλησία επιμένει συνεχώς. Το αποκορύφωμα της προσπάθειας αυτής ήταν η κρυφή αλλά και μυστηριώδης επικοινωνία τον τελευταίο καιρό μεταξύ της Εκκλησίας και του υπουργού κ. Παπακωνσταντίνου στο πλαίσιο του καθορισμού σχεδίων για την ανάπτυξη των προγραμμάτων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ήπιες πηγές. Η τελευταία τους επικοινωνία έδωσε καρπό την νυχτερινή κατάθεση και τροπολογίας όπου εμφανίζεται να μεταβιβάζονται από το Ελληνικό δημόσιο έκταση 23500 στρεμμάτων στην Εκκλησία. Ως τόσο εκείνη έχει ήδη ιδρύσει ανώνυμη εταιρεία με μετόχους την Αρχιεπισκοπή Αθηνών, την Ι.Μ. Πετράκη και την Ι.Μ. Πεντέλης με σκοπό την εκμετάλλευση της περιοχής αυτής για την παραγωγή και πώληση ηλεκτρικής ενέργειας. Η τροπολογία αυτή έγινε γνωστή εντελώς τυχαία κι αυτό δημιούργησε την πλήρη αναστάτωση. Η συμφωνία μεταξύ δύο βουλευτών των δύο κομμάτων ΠΑΣΟΚ και ΝΔ είχε ως αποτέλεσμα την πρόκληση αντίδρασης της κοινωνίας.


Η τοπική κοινωνία της Πεντέλης παρακολουθώντας το ζήτημα από κοντά αντέδρασαν αμέσως. Οι αντιδράσεις αυτές άρχισαν από τον περασμένο Οκτώβριο όταν εμφανίστηκαν τα πρώτα σημάδια της πρόθεσης της τότε κυβέρνησης να οργανώσει μονάδες παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ήπιες πηγές, κυρίως από την ηλιακή ενέργεια. Το πρώτο βήμα ήταν η εκμετάλλευση του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού.


Στις 5 Δεκεμβρίου 2011 εμείς, ως δημοτικός συνδυασμός, θέτουμε ερώτημα στο δημοτικό συμβούλιο με το θέμα αυτό και ζητούμε ενημέρωση και συζήτηση επ΄αυτού. Δυστυχώς η δημοτική αρχή ούτε απάντησε ούτε έδωσε την πρέπουσα σημασία. Είκοσι ημέρες μετά το θέμα αρχίζει να δημοσιοποιείται περισσότερο και έρχεται νέα ερώτηση στο δημοτικό συμβούλιο από την πλευρά της Λαϊκής Συσπείρωσης. Και πάλι η δημοτική αρχή υποτιμά το θέμα και δεν συζητείται. Ως τόσο οι συζητήσεις του Υπουργείου και της Εκκλησίας συνεχίζονται απρόσκοπτα και δυναμικά. Οπότε έρχεται ξαφνικά η τροπολογία της 16 Μαρτίου 2012 στη Βουλή όπου προκαλεί την άμεση αντίδραση της κοινωνίας και των φορέων στην Πεντέλη.


Το ελάχιστο που θα μπορούσαμε να κάνουμε ήταν να προσθέσουμε και τις δικές μας δυνάμεις ώστε να δημοσιοποιηθεί το ζήτημα ευρύτερα. Να μάθουν και οι δημότες του δήμου μας το θέμα αυτό. Αναρτήσαμε, λοιπόν, το αεροπανό.


Στο πρώτο, λοιπόν, ζήτημα που εμείς δεν συμφωνούμε και είμαστε κάθετα αντίθετοι είναι ο τρόπος, που χειρίζεται το ζήτημα, ποιος συμμετέχει στην μια εκμετάλλευση του δάσους, ποιος δημιουργεί προκλήσεις σε δασικές περιοχές και μάλιστα αμφισβητούμενες στο ιδιοκτησιακό ακόμη κατά παράβαση πολλών και βασικών κανόνων και νόμων.


Εμείς διαφωνούμε απόλυτα στην συμμετοχή της Εκκλησίας σε επιχειρηματικές δραστηριότητες ακόμη και με σκοπό την εύρεση πόρων για την λειτουργία του φιλανθρωπικού της έργου.


Δεύτερον. Επιστημονικά η υπόθεση της χρήσης φωτοβολταϊκών κυψελών σε αυτή την έκταση είναι υπό αμφισβήτηση. Η θέση μας στηρίζεται στα εξής:


Α. Είναι η παραγόμενη ενέργεια μεγαλύτερη από την καταναλισκόμενη; Η ωφέλιμη ενέργεια θα είναι μεγαλύτερη από αυτή που θα καταναλώνουμε για την παραγωγή τους;


Β. Η αναπτυσσόμενη θερμοκρασία γύρω από τις εγκαταστάσεις θα είναι μεγαλύτερη από αυτή που είναι χωρίς τις εγκαταστάσεις Έχει αποδειχθεί ότι τα υλικά κατασκευής των εγκαταστάσεων κρατώντας ποσά θερμότητας μέσα τους την αποβάλλουν ανάλογα με την θερμοκρασία του περιβάλλοντος αυξάνοντας έτσι την θερμοκρασία.


Γ. Θα αποκοπεί χαμηλή ή και υψηλή βλάστηση σε έκταση 3500 στρεμμάτων για τις κυψέλες και ακόμη 500 στρεμμάτων περίπου για τις εγκαταστάσεις. Η βλάστηση αυτή απορροφά ποσότητες διοξειδίου του άνθρακα σε ποσοστά 0,045-1,23 κιλά ανά τετραγωνικό μέτρο και ανά έτος. Ή με άλλο τρόπο μέτρησης 0,2-5,7 γραμμάρια ανά παραγόμενη κιλοβατώρα. Ένα κιλοβάτ ισχύος φωτοβολταϊκών σκιάζει 6 τετραγ. Μέτρα. Κάνοντας τους υπολογισμός ανάγοντας τα ποσά της μη απορρόφησης του διοξειδίου του άνθρακα λόγω της έλλειψης της βλάστησης, θα διαπιστώσουμε ότι τεράστια ποσά διοξειδίου θα παραμένουν στην ατμόσφαιρα μολύνοντάς την ακόμη περισσότερο από άλλες πηγές εκπομπής.


Δ. Το φαινόμενο της Λευκάγειας. Η προσπίπτουσα ηλιακή ακτινοβολία ανακλάται σε ποσοστό 50% σε συνθήκες φυσικού περιβάλλοντος. Η ακτινοβολία αυτή είναι απαραίτητη για διάφορες διεργασίες στην ατμόσφαιρα, χημικές αντιδράσεις παραγωγής οξυγόνου κλπ. Με τις συσκευές κυψελών οι οποίες έχουν σκοπό την απορρόφηση της ηλιακής ενέργειας σε μεγαλύτερες ποσότητες τα ποσά της ανακλώμενης θα περιοριστούν σημαντικά εις βάρος των χημικών αντιδράσεων κι επομένως θα συμβάλλουν στην κλιματική αλλαγή. Μετρήσεις έδειξαν ότι η ανακλώμενη ακτινοβολία υποπενταπλασιάζεται!!!


Ε. Υλικά κατασκευής. Οι συσκευές κατασκευάζονται από υλικά που έχουν ως βασικό στοιχείο το πυρίτιο και μόλυβδο, τα οποία χαρακτηρίζονται βαρέα μέταλλα και είναι επικίνδυνα για την ζωή αν συμβεί να εισρεύσουν στο κύκλο ζωής από κάποια καταστροφή της συσκευής (κακή συντήρηση, κεραυνός, θραύση κλπ). Η νέα τεχνολογία χρησιμοποιεί ως βασικό στοιχείο το υμένιο και το τελουριούχο κάδμιο, άκρως επικίνδυνα μέταλλα, κυρίως το κάδμιο.


ΣΤ. Η μεγάλη έκταση των συσκευών αυτών είναι πάντα προβληματική λόγω της ανακλάσεως του ηλιακού φωτός στα κινούμενα αεροπλάνα, ιδιαίτερα αν έχουν τοποθετηθεί σε ζώνες διέλευσης επιβατικών αεροπλάνων.


Τρίτον. Οικονομική διάσταση του ζητήματος. Καμιά μελέτη ως τώρα δεν υπάρχει που να δείχνει το ύψος του κόστους των εγκαταστάσεων ούτε και ποιος θα είναι ο χρηματοδότης. Φαίνεται να ανατίθεται η υπόθεση αυτή στο Ελληνικό δημόσιο σε μια εποχή που η Ελληνική οικονομία έχει καταρρεύσει. Η αγορά των υλικών, επίσης, είναι άγνωστο από πού θα γίνει. Μήπως Γερμανικά προϊόντα θα κάνουν την εμφάνισή τους; Δηλαδή θα γίνεται παραγωγή ενέργειας με ξένα μέσα για τους ξένους!!! Η παραγόμενη ενέργεια θα μεταφέρεται στην Γερμανία, η οποία έχει εκδηλώσει όχι απλά το ενδιαφέρον της γι΄αυτό αλλά αναγκάζει εμμέσως το Ελληνικό κράτος να αναπτύξει αυτές τις πρωτοβουλίες προς όφελός της!!! Να σκεφθούμε το ύψος του κόστους των εγκαταστάσεων για την μεταφορά της ηλεκτρικής ενέργειας από την Ελλάδα στην…Γερμανία!!!


Να επισημάνουμε, δε, ότι. Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι επενδύσεις για την παραγωγή ενέργειας από ήπιες πηγές (οικολογικές, πράσινη ενέργεια) προσανατολίζονται προς την χρήση βιομάζας σε ποσοστό 65%, η χρήση υδροηλεκτρισμού σε ποσοστό 24%, η χρήση της γεωθερμίας σε ποσοστό 7%, η χρήση αιολικών πάρκων (αιολική ενέργεια) σε ποσοστό 3% και τελευταία η χρήση φωτοβολταϊκών σε ποσοστό 1%!!


Τέταρτον. Η διάσταση της πολιτικής. Αυτό που πέρασε σε όλους είναι ότι και πάλι οι πολιτικοί αποφασίζουν ελαφρώς για λογαριασμό του λαού, χωρίς να μελετούν και να προβληματίζονται για το όποιο αρνητικό αποτέλεσμα μιας απόφασης. Δεν ρωτήθηκε κανείς, δεν συμμετείχε η τοπική αυτοδιοίκηση, δεν συμμετείχαν επιστημονικοί φορείς. Μια απόφαση από δύο κόμματα, από δύο βουλευτές και μάλιστα με μοχλό υλοποίησης την Εκκλησία!!!


Ασφαλώς το αισθητικό παράγοντα θα μπορούσαμε να τον παραλείψουμε αν όλοι οι άλλοι παράγοντες ήταν θετικοί.


Όλα αυτά αποτέλεσαν για μας σημαντικά επιχειρήματα για να καταλήξουμε να πούμε όχι στο φωτοβολταϊκό πάρκο στο Πεντελικό όρος.




ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

Blanchard (ΔΝΤ): Απομένει ακόμη 20% μείωση στο εισόδημα των Ελλήνων για να γίνει ανταγωνιστική η οικονομία – Το νέο πρόγραμμα προωθεί τις μεταρρυθμίσεις που θα βγάλουν την Ελλάδα από το τούνελ

Δύο πράγματα πρέπει να γίνουν ώστε να επανέλθει η Ελλάδα στο σωστό δρόμο… Να μειωθεί το χρέος και να βελτιωθεί η ανταγωνιστικότητα της οικονομίας. Και το νέο της πρόγραμμα προωθεί αυτές τις δύο δράσεις, αναφέρει σε άρθρο του στη Voxeu, ο επικεφαλής οικονομολόγος του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, Olivier Blanchard.



Μερικές χώρες έχουν τη δυνατότητα να αποδώσουν υπό την πίεση του δημόσιου χρέους. Ωστόσο, για να γίνει αυτό θα πρέπει να υπάρξει ισχυρή ανάπτυξη, κάτι που δεν συμβαίνει στην Ελλάδα. Γι’ αυτό και το χρέος αναδιαρθρώθηκε, αφού η προοπτική της ανάπτυξης έδειχνε ότι η ανάπτυξη δεν θα έρθει σύντομα.


Η διαδικασία ήταν μακρά και δύσκολη. Μετά από όλες τις διαπραγματεύσεις μεταξύ των αξιωματούχων και των πιστωτών, η σχέση της Ελλάδας με τους ιδιώτες έχει αρχίσει να αποκαθίσταται. Αν και οι τράπεζες είχαν τη φήμη του κακού, πλέον δέχτηκαν να απομειώσουν τα χαρτοφυλάκια τους και να αποδεχθούν τη μείωση της αξίας των μετοχών τους. Αποτέλεσμα αυτών των διεργασιών ήταν η μεγαλύτερη διαπραγμάτευση για απομείωση κρατικού χρέους στην ιστορία, με τη μεγαλύτερη συμμετοχή ιδιωτών πιστωτών.


Τώρα είναι η σειρά της Ελλάδας να εφαρμόσει τις δύσκολες αλλά απαραίτητες μεταρρυθμίσεις, ώστε να επανέλθει η ανταγωνιστικότητα της. Είναι μεγάλη πρόκληση, χωρίς αμφιβολίες. Αλλά είναι και μία τεράστια ευκαιρία να αποκτήσει η οικονομία τα πλεονεκτήματα που χρειάζονται ώστε να εγκαθιδρυθεί μία ισχυρή ανάπτυξη.


Το ερώτημα παραμένει: Μπορεί η Ελλάδα να τα καταφέρει;


Το πρώτο πρέπει να κάνει η ελληνική κυβέρνηση είναι να εξαλείψει το έλλειμμα προϋπολογισμού. Διαφορετικά τα οφέλη που έλαβε από την μείωση του χρέους θα εξανεμιστούν. Ήδη έχουν γίνει πολλά βήματα, αφού το πρωτογενές έλλειμμα έχει μειωθεί από το 10% σε λιγότερο από το 3%, μείωση που είναι εντυπωσιακή. Μάλιστα, οι προοπτικές για περαιτέρω μείωση είναι θετικές αφού έχουν πλέον μειωθεί τα κόστη εξυπηρέτησης του χρέους. Αλλά αυτό δεν θα είναι αρκετό από μόνο του να εξυγιάνει τα δημόσια οικονομικά.


Θα πρέπει να καταγράψει φέτος πρωτογενές πλεόνασμα. Δεν υπάρχει εναλλακτική. Οι δαπάνες πρέπει να μειωθούν, και να ενισχυθεί η αποτελεσματικότητα του φορολογικού συστήματος, ώστε οι πραγματικά πλούσιοι να πληρώνουν τους φόρους τους.


Επιπρόσθετα, η Ελλάδα πρέπει να μειώσει το έλλειμμα τρεχουσών συναλλαγών, το οποίο φτάνει στο 10% του ΑΕΠ, για δύο λόγους. Ο πρώτος είναι ότι η χώρα δεν μπορεί να δανείζεται στο διηνεκές για να καλύπτει αυτά τα ελλείμματα, και ο δεύτερος είναι ότι δεδομένου ότι η λιτότητα έχει μειώσει την εσωτερική ζήτηση, ο μόνος δρόμος για την επιστροφή στην ανάπτυξη είναι η ξένη ζήτηση. Για να επιτευχθεί η τελευταία συνθήκη πρέπει η Ελλάδα να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα της, και να ενισχύσει τις εξαγωγές. Τώρα, η Ελλάδα εξάγει μόνο το 14% αυτών που παράγει.


Η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της Ελλάδας θα πρέπει να είναι της τάξεως του 20%, αναφέρει ο Blanchard.


Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας


Υπάρχουν δύο τρόποι για να γίνει μία χώρα πιο ανταγωνιστική: Να υπάρξουν επενδύσεις στην παραγωγικότητα και να μειωθεί το κόστος εργασίας και το λειτουργικό κόστος.


Ο πρώτος τρόπος είναι πολύ πιο ελκυστικός. Αλλά δεν υπάρχει μαγικό ραβδί. Σε πολλούς τομείς στην Ελλάδα εμφανίζεται μεγάλο χάσμα παραγωγικότητας, το οποίο θα κλείσει μόνο μέσω της προώθησης των μεταρρυθμίσεων ώστε να ρυθμιστεί η αγορά. Το πρόγραμμα που σχεδιάστηκε από την ελληνική κυβέρνηση προσπαθεί να εντοπίσει πού και πώς μπορεί να επιτευχθεί πρόοδος. Ο κατάλογος είναι μακρύς, αλλά η εφαρμογή είναι δύσκολη, και αβέβαια αποτελέσματα, σε κάθε περίπτωση, δεν θα έρθουν «αύριο».


Αναφορικά με την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας, θα πρέπει να σημειωθεί ότι σε χώρες με ευελιξία στην άσκηση της νομισματικής πολιτικής και των βασικών επιτοκίων, μπορεί να επιτευχθεί με την υποτίμηση του νομίσματος. Ωστόσο η Ελλάδα είναι μέλος της ευρωζώνης, γι’ αυτό και θα πρέπει να γίνει μέσω της μείωσης των μισθών. Στην Ελλάδα για πολλά χρόνια υπήρξε μεγαλύτερη αύξηση των μισθών από αυτήν της παραγωγικότητας, επιδεινώνοντας το πρόβλημα. Το κόστος εργασίας ανά μονάδα προϊόντος - το οποίο αποτελεί βασικό μέτρο της ανταγωνιστικότητας - αυξήθηκε πάνω από 35% κατά τη διάρκεια 2000-10, συγκριτικά με μόλις το 20% στην Ευρωζώνη. Αυτό πρέπει να αναιρεθεί, αναφέρει ο Blanchard.


Ο καλύτερος τρόπος να προχωρήσουν οι μεταρρυθμίσεις είναι μέσω της διαπραγμάτευσης μεταξύ των κοινωνικών εταίρων για τη μείωση των μισθών και των τιμών, ώστε να αποφευχθεί η μακρά και επίπονη διαδικασία προσαρμογής. Αυτό δεν συνέβη όμως. Το πρόγραμμα προσπαθεί να επιταχύνει τη διαδικασία, ενώ υπάρχουν και ρυθμίσεις για την προστασία των ευάλωτων ομάδων.


Η σκληρή πραγματικότητα είναι ότι η προσαρμογή πρέπει να πραγματοποιηθεί με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Διαφορετικά δεν θα βελτιωθεί η ανταγωνιστικότητα, η ζήτηση δεν θα αυξηθεί, το έλλειμμα τρεχουσών συναλλαγών θα συνεχίσει, και θα παραμείνει πολύ υψηλά η ανεργία. Όσο πιο γρήγορα πραγματοποιηθεί, τόσο καλύτερα θα είναι για την οικονομία και τους φορολογούμενους.


Δεν υπάρχουν βιώσιμες εναλλακτικές λύσεις.

Ο κίνδυνος δέσμευσης του 10% ή 20% των καταθέσεων δεν είναι υπαρκτός σε αυτή την φάση – Αλλά αν η Ελλάδα αποτύχει και δεύτερη φορά οι καταθέτες θα πρέπει να ανησυχούν…

Παρά τα σενάρια, τις φήμες, τις εκτιμήσεις, τις απόψεις περί κινδύνου δέσμευσης των καταθέσεων κατά 10% έως 20% ανά λογαριασμό ή καταθέτη δεν έχουν βάση.

Όσοι τα διακινούν περισσότερο μεταφράζουν τον προσωπικό τους φόβο σε κοινωνικό φόβο, περισσότερο εξωτερικεύουν ενδόμυχες ανησυχίες παρά γνωρίζουν σχέδια δέσμευσης καταθέσεων.
Τόσο το τραπεζικό σύστημα όσο και το κράτος – το αναξίοχρεο και αναξιόπιστο κράτος – δεν μελετά να δεσμεύσει καταθέσεις.


Αυτό το αναφέρουμε υπεύθυνα και όχι χάριν εντυπώσεων.


Όμως το ιστορικό προηγούμενο με τα φυσικά πρόσωπα και τα ελληνικά ομόλογα που κατείχαν και υπέστησαν haircut δημιουργεί ένα προβληματισμό για το μέλλον.
Ωραία ας δεχτούμε ότι τώρα δεν υπάρχει κανένας σχεδιασμός για τις καταθέσεις στο μέλλον τι θα συμβεί αν η Ελλάδα εκτροχιαστεί εκ νέου;
Οι καταθέσεις στην Ελλάδα είναι 168 με 169 δις ευρώ.
Οι καταθέσεις αποτελούν των σωρευμένο κοινωνικό πλούτο της χώρας, τις αποταμιεύσεις της κοινωνίας είναι το ιερό κειμήλιο κάθε χώρας.
Όμως δεν θα πρέπει να τρέφονται αυταπάτες, αν η Ελλάδα οδηγηθεί σε αδιέξοδο, υπάρχει αμφιβολία ότι η Γερμανία θα πιέσει ή υποχρεώσει την Ελλάδα να δεσμεύσει μέρος των καταθέσεων;


Σίγουρα θα το πράξει.


Τα σενάρια που επίσης ορισμένοι κυκλοφορούν για υποχρεωτική συμμετοχή των καταθετών σε εκδόσεις του ελληνικού δημοσίου κατά την άποψη μας είναι αντισυνταγματικές και παράνομες.
Αν το δούμε και αυτό θα έχει καταλυθεί το κράτος οπότε όλα θα είναι δυνατά.


Το συμπέρασμα…


Οι καταθέσεις δεν κινδυνεύουν και στις καταθέσεις συνεχίζουμε να μένουμε Ελλάδα.


Αν η Ελλάδα τα καταφέρει οι καταθέσεις δεν θα επηρεαστούν ούτε χιλιοστό αν όμως η Ελλάδα εκ νέου καταρρεύσει τότε και οι καταθέσεις θα στοχοποιηθούν από τους δήθεν ειδήμονες οι οποίοι βεβηλώνουν με τα σχέδια τους κάθε προσπάθεια της κοινωνίας να ανταποκριθεί με αξιοπρέπεια στην οικονομική κατρακύλα της χώρας.

ΠΗΓΗ http://www.bankingnews.gr/

Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ. ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΠΑΦΕΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ

Ακόμη μια συνάντηση με τους εργαζόμενους του δήμου έγινε χθες, 21 Μαρτίου 2012.
Ο δημοτικός μας συνδυασμός βρέθηκε ακόμη μια φορά στους εργαζόμενους του δήμου, ειδικότερα στην καθαριότητα, το πράσινο και τους οικοδόμους.
Καταθέσαμε τις απόψεις μας για τα εργασιακά, τις εργασιακές συνθήκες και τις αποφάσεις της κυβέρνησης για τις περικοπές στην τοπική αυτοδιοίκηση.
Ακούσαμε τα σημαντικά προβλήματα των εργαζομένων, από την καθημερινότητα έως και τις αποδοχές τους.
Υπήρξε φιλικό κλίμα και καταφάνηκε η σύμπτωση όλων των θεμάτων. Αναγνωρίσαμε τα σημαντικά προβλήματα της περικοπής των αμοιβών τους, στους μισθούς, στα νυχτερινά, τις υπερωρίες. Η σημερινή κατάσταση απαιτεί απο τους εργαζόμενους να υπερβάλλουν εαυτούς στην προσπάθειά τους να συμβάλλουν θετικά στην υψηλού επιπέδου παροχής των υπηρεσιών προς τους πολίτες - δημότες.
Παρατηρήθηκε ότι η διοίκηση δεν είναι πάντα φιλική και συμπαραστέκουσα στο έργο καθημερινά ενώ κατέθεσαν τους φόβους τους ότι οι αντοχές τους με την έλλειψη προσωπικού και την καθυστέρηση στις προσλήψεις κάποια στιγμή θα τελειώσουν.
Συμπαραστεκόμαστε στο έργο των εργαζομένων και βρισκόμαστε κοντά τους στα μεγάλα οικονομικά προβλήματα που συναντούν μαζί με όλα τα υπόλοιπα. Θα προσπαθήσουμε κι εμείς να συμβάλλουμε στην επίλυσή τους με κάθε μέσο και προπαντώς θα προσπαθήσουμε να μην υπάρχουν αδικίες. Ζητήσαμε αλληλεγγύη και υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντι στις υποχρεώσεις στους δημότες μας.

ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

ΟΜΟΦΩΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΟ ΠΑΡΚΟ ΣΤΗΝ ΠΕΝΤΕΛΗ

Το Δημοτικό Συμβούλιο του δήμου κατόπιν εγγράφου από τον ΣΠΑΠ συζήτησε για την υπόθεση των φωτοβολταϊκών συστημάτων στο Πεντελικό όρος.
Το ζήτημα απασχολεί όλα τα δημοτικά συμβούλια των όμορων δήμων και με πρόσκληση απο τον ΣΠΑΠ καλούνται να πάρουν θέση επί του ζητήματος αυτού.
Η χθεσινή συνεδρίαση έδωσε ένα ηχηρό μήνυμα λέγοντας όχι στην τοποθέτηση φωτοβολταϊκών στο Πεντελικό. Όλες οι δημοτικές παρατάξεις συμφώνησαν να δοθεί ψήφισμα όπου να φαίνεται η πλήρης διαφωνία του δημοτικού συμβουλίου της πόλης στο ΄΄φύτεμα΄΄ φωτοβολταϊκών σε αναδασωτέα περιοχή.
Τονίστηκε από πολλούς το γεγονός ότι η περιοχή έχει κριθεί αναδασωτέα απο την εποχή των πυρκαγιών και δεν αποτελεί χώρο ανάπτυξης επιχειρηματικών δράσεων και μάλιστα με κύριο αν όχι μοναδικό επιχειρηματία την .....Εκκλησία!!!
Να σημειώσουμε ότι η Αρχιεπισκοπή έχει ιδρύσει ανώνυμη εταιρεία εκμετάλλευσης γης με βασικούς μετόχους την Ι.Μ. Πεντέλης, την Αρχιεπισκοπή και την Μ. Πετράκη.
Στην εταιρεία αυτή το Ελληνικό δημόσιο παραχώρησε, με τροπολογία που πέρασε από την Βουλή την περασμένη Παρασκευή, παραχώρησε 23500 στρεμμάτων με σκοπό την εκμετάλλευσή τους. Η εταιρεία προβλέπει την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών σε έκταση 3500 στρεμμάτων ενώ τα υπόλοιπα να αναδασωθούν με γρήγορους ρυθμούς.
Κατά της απόφασης αυτής στάθηκαν δημότες του Δήμου Πεντέλης και δημοτικοί συνδυασμοί όμορων δήμων, όπως και στα Βριλήσσια από την πρώτη στιγμή, ο δημοτικός συνδυασμός ΄΄ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ΄΄.
Ο Σύνδεσμος Πεντελικού, βρίσκει στηρίγματα στην προσπάθεια αντίδρασής του και φαίνεται να αποδίδει καρπούς. Το Συντονιστικό όργανο των δημοτών συναντήθηκε με εκπρόσωπους όλων των κομμάτων από τα οποία απέσπασαν την υπόσχεση να αποσύρουν την στήριξη στην τροπολογία.
Σε αναμονή για την τελική απόφαση της απόσυρσης.

ΑΝΟΙΓΕΙ Η ΟΔΟΣ ΛΑΚΩΝΙΑΣ

Έγινε δεκτή η προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας  για την διάνοιξη της οδού Λακωνίας.
Να θυμίσουμε τα εξής: Η οδός Λακωνίας είχε κλείσει με την κατασκευή της Αττικής οδού. Απέκλεισε έτσι την διαφυγή των αυτοκινήτων προς την βορειοδυτική πλευρά των πόλεων Χαλανδρίου και Βριλησσίων αναγκάζοντάς τα να περνούν μέσα από το Χαλάνδρι. Το αποτέλεσμα ήταν να συσσωρεύεται η κυκλοφορία στο μέρος της Λ. Πεντέλης από την Αττική οδό μέχρι την πλατεία Δούρου, στο Χαλάνδρι.
Την επιτυχία αυτή θα πρέπει να την πιστώσουμε κυρίως στις πιέσεις που ασκήθηκαν απο τους κατοίκους - δημότες των Βριλησσίων και ιδιαίτερα στην πρωτοβουλία πλήθους δημοτών που έχουν μάλιστα και επιτροπή αγώνα για το κυκλοφοριακό.
Γνωρίζοντας το παρασκήνιο αποκαλύπτουμε ότι υπήρξε ισχυρή παρέμβαση απο υπουργικό στέλεχος της κυβέρνησης, στην οποία υπήρξε ενημερωτική συνάντηση με στόχο την δημοσίευση της απόφασης του ΣτΕ και την οποία απόφαση είχαν κλεισμένη σε συρτάρι από αρκετό καιρό.
Η Επιτροπή Αγώνα κατάφερε την απεμπλοκή της υπόθεσης αυτής που αφήνει ελπίδες αποσυμφόρησης της κυκλοφορίας στην Λ. Πεντέλης.
Η Επιτροπή Αγώνα, όμως, δεν ασχολήθηκε μόνο με το ζήτημα αυτό αλλά και με το κυκλοφοριακό της πόλης όπου οι αυθαίρετες κυκλοφοριακές σημειακές παρεμβάσεις, που επέβαλαν οι δημοτικές αρχές στηριζόμενες στην εκάστοτε πλειοψηφία στο δημοτικό συμβούλιο φόρτωσαν με σημαντικά προβλήματα την πόλη. Παρ΄όλο που και η αντιπολίτευση πίεσε και εξακολουθεί να πιέζει την σημερινή δημοτική αρχή να προχωρήσει στην υλοποίηση της απόφασης του δημοτικού συμβουλίου της κυκλοφοριακής μελέτης, η δημοτική αρχή σιωπά ηχηρά!!!
Ο αγώνας συνεχίζεται μέχρι να αποκατασταθεί η ισορροπία στην πόλη.
Σημειώνουμε ότι η Επιτροπή Αγώνα των δημοτών Βριλησσίων, λειτουργεί πολλά χρόνια και με ίδια έξοδα πολλές φορές έχουν καταγράψει τις ανωμαλίες στην κυκλοφορία στην πόλη. Μέχρι και σε ανάθεση μελέτης στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο για το κυκλοφοριακό.
Κατά τα άλλα η δημοτική αρχή επιχαίρει για το αποτέλεσμα της απόφασης!!!!

4 ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΑΜΟΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΟΥ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ!!!!

Πριν 4 χρόνια στο Α΄Λύκειο Βριλησσίων ο ΟΣΚ προχώρησε σε σημαντικές παρεμβάσεις κατασκευής των εξωτερικών παραθύρων. Ο ΟΣΚ ανέθεσε σε εργολάβο την κατασκευή αυτή. Προφανώς θα υπάρχει ανάλογη σύμβαση, την εφαρμογή της οποίας παρακολούθησε και ο μηχανικός του ΟΣΚ και η τεχνική υπηρεσία του δήμου.
Δυστυχώς στο χθεσινό δημοτικό συμβούλιο αποκαλύφθηκε η ανυπαρξία δημοτικής αρχής και ΟΣΚ. Ο πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Α΄Λυκείου ανέφερε περιστατικό πτώσης παραθύρων από μεγάλο ύψος, ται οποία έπεσαν δίπλα απο εκεί που βρίσκονταν μαθητές!!!!
Ουσιαστικά ο πρόεδρος κατήγγειλε τη δημοτική αρχή για αδράνεια και πλήρη αποσυντονισμό.
Ο δήμαρχος προσπάθησε αγωνιωδώς να υπερασπιστεί τη θέση του θεωρώντας ότι εκείνος δεν είναι υπεύθυνος και έριξε την ευθύνη στον ΟΣΚ. Ισχυρίστηκε ότι ο εργολάβος είναι αναξιόπιστος!!!!
Παρ΄όλες τις παρατηρήσεις και παροτρύνσεις του προέδρου του συλλόγου γονέων απο πολύ καιρό για την ΄΄επισκευή των νέων παραθύρων΄΄ ο δήμαρχος και πάλι δεν είχε αυτιά. Έπρεπε να αναγκάσει τον πρόεδρο να καταγγείλει το θέμα στο δημοτικό συμβούλιο και να προειδοποιήσει για τον κίνδυνο.
Σκεφθείτε τι έγινε πρίν έλθει ο πρόεδρος στο δημοτικό συμβούλιο!!! Είναι σίγουρο ότι και στη σχολική επιτροπή θα έχει συζητηθεί και στην τεχνική υπηρεσία. Παρ΄όλα αυτά ο πρόεδρος δεν βρήκε την λύση του προβλήματος και αναγκάστηκε να πάει στο δημοτικό συμβούλιο και να προειδοποιήσει για τον κίνδυνο!!!!
Έτσι αντιμετωπίζει ο δήμαρχος τα προβλήματα της πόλης και πολύ περισσότερο στον ευαίσθητο χώρο της εκπαιδευτικής κοινότητας!!!!
Λίγο πριν, όμως, αποφάσισε μόνος του ασφαλώς παρ΄όλο που βρίσκονταν μέσα στο δημοτικό συμβούλιο την παραχώρηση χώρου στην Ναυτική Βάση και στο ορειβατικό σύλλογο ΄΄Βριλησσός΄΄ για την καλλιέργεια λαχανικών. Εκεί φάνηκε η προσπάθεια του δημάρχου να αναπτύξει τις δημόσιες σχέσεις του και βέβαια να υποσχεθεί απλόχερα τον χώρο.
Στην ουσία του θέματος συμφωνούν όλοι γι΄αυτό αλλά δείτε την αντίθεση. Απο την μια κίνδυνος και αποποίηση ευθυνών απο την άλλη δίνουμε χώρο για καλλιέργεια λαχανικών!!!

ΕΠΝΙΞΕ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΜΕΛΕΤΗ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ

Πολλές φορές ρωτήθηκε ο δήμαρχος στο δημοτικό συμβούλιο για την τύχη της κυκλοφοριακής μελέτης. ¨ολες τις φορές η απάντηση ήταν ΄΄θα δούμε πότε΄΄.
Στο χθεσινό δημοτικό συμβούλιο άλλαξε την απάντηση και σε σχετική ερώτηση και πάλι είπε  ΄΄όταν θα έχουμε κάποιο νέο για την μελέτη θα σας ενημερώσουμε΄΄΄.
Αυτές είναι οι τακτικές του δημάρχου. Αφού κορόϊδεψε τους πάντες από την προεκλογική περίοδο μέχρι και χθές υποσχόμενος την διενέργεια μελέτης για την κυκλοφορία στην πόλη τώρα κάνει πως δεν ......καταλαβαίνει!!!!!
Έτσι.....γίνεσαι δήμαρχος ή ό,τι άλλο, υπόσχεσαι ανεύθυνα και μετά ξεχνάς!!!
Αυτές είναι οι αρχές που ακολουθούν οι πολιτικοί του συστήματος. Και ο δήμαρχος αποτελεί μέρος του σάπιου συστήματος, που μας έφεραν στη σημερινή κατάσταση.

Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΓΙΑ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ Ν-ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ ΄΄ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ΄΄ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Η συντονιστική επιτροπή των κατοίκων της Πεντέλης ύστερα από επαφές με την πολιτική ηγεσία των δυο μεγάλων κομμάτων ΠΑΣΟΚ και ΝΔ απέσπασαν την υπόσχεση των υπευθύνων ότι θα αποσύρουν την στήριξή τους στην τροπολογία που ψηφίστηκε την περασμένη Παρασκευή από τη Βουλή.
Καρποφόρησε η αντίδραση των κατοίκων και των αιρετών που ανέλαβαν την πρωτοβουλία της αντίδρασης με όλες τις μορφές δράσης!!!
Παρ΄όλα αυτά, επειδή οι υποσχέσεις είναι υποσχέσεις παραμένουν όλοι στις θέσεις αντίστασης μέχρι τελικής απόφασης απόσυρσης της τροπολογίας.
Παραμένουμε κι εμείς σε θέσεις ΄΄μάχης΄΄ προκειμένου να αποτραπεί οριστικά η τροπολογία και η εφαρμογή της.

ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ – Απίστευτο και όμως αληθινό: Αστυνομική Διαταγή έτους 1907

Το παρακάτω κείμενο είναι ένα ντοκουμέντο. Πρόκειται για την αστυνομική διαταγή που εξέδωσε ο διοικητής του αστυνομικού τμήματος Ματαράγκας Καρδίτσας, στις 8 Δεκεμβρίου 1907 και είναι αποκαλυπτική για τα ήθη της επαρχίας εκείνης της εποχής. Απολαύστε το:


Προς απάσας τας αρχάς που διοικούν το χωρίον Ματαράγκα Καρδίτσης:


Δήμαρχο, ιερέα του χωριού, Δάσκαλο και άπαντας τους προύχοντας του χωρίου.


Ήρθα εις Ματαράγκαν κατόπιν διαταγής του διοικητού μου μετά ενός χωροφύλακος προς επιβολήν της τάξεως, από άκρου εις άκρον του χωρίου, άνευ χρονοτριβής και άμεσα.


Διότι προχθές στο σιργιάνη μετά την Θίαν και Ιεράν Λιτουργίαν εν τω ναό όταν έπεζαν τα κλαρίνα και τα όργανα ο Κώστας (ας μην αναφέρο το ονομά του) χόρεβε σινέχεια μπροστά χορίς να αφίνη και τους άλους να χορέψουν μπροστά με κατά συνέπια παραξιγιθήκατε και πλακoθίκατε στο ξίλο με τα παλούκια και τα μαχέρια με αποτέλεσμα και κατά σινέπια να τραβματιστούν πολλοί άνθροποι.


Πάραφτα να εφαρμόσετε απάσας τα εξίς διαταγάς μου:


1) Αν ξανασιμβή τιάφτη πράξης εν τω χωρίο να γνορίζετε ότι θα σας συλλάβω και άνεφ χρονοτριβής αμέσος θα σας κλείσο στη φυλακή. Όταν πέζουν τα κλαρίνα και τα μουσικά όργανα στο σιργιάνη στο πανιγίρη και στο γάμο πρέπη να χορέβουν μπροστά άπαντες που επιθιμούν να χορέψουν και όχι μόνο ο ίδιος άνθροπος. Αφτό είνε γαηδουριά.


2) Μου αναφέρθικε ότι ο γάηδαρος του χαντζόπουλου τον Σεπτέμβριο μπίκε στο καλαμπόκι του Βάϊου (ας μην αναγράψο το επίθετο) και ο Βάϊος εκνεβρίστικε και κάρφοσε τον γάηδαρο με την αξάλη στο ένα καπούλι. Καταλαβένετε ο γάηδαρος δέν είναι όνος αλά ο Βάϊος. Άνεφ πολόν σκέψεον καταλαβένη κανής ότι το κεφάλη δεν έχει μιαλό αλά κολοκιθόσπορο. Απαγορεύετε να ξαναγίνη εκ νέου τέτιο απαράδεκτο ή παρόμιο πράγμα.


3) Πίγα στο μαγαζή για καφέ και από έξο βρομούσε κατρουλιό. Απαγορεύετε νά κατουράτε έξω στον τίχο του μαγαζιού.


4) Απαγορεύετε το βρισίδιν το φονασκίν και εντός του καφενίου το ανεμίζιν διότι είναι χιμόνας και εσθάνετέ τις αποφορά από τι βρόμα. Όστις επιθιμή να ανεμιστή να εξέρχετε έξοθεν του καφενίου.


5) Ίδα πολλές γυνέκες να πιάνουν τη σιγκούνα μετά του υποκαμίσου να το τραβούν πρό το έμπροσθεν να ανίγουν τα πόδια και να ουρούν ορθίος. Το τιούτον είναι απαράδεκτο και πρέπη άνεφ χρονοτριβίς να τις βρακόσετε άπαξ και διαπαντός.


6) Όταν λίαν προίαν πάτε τα γελάδια στο γελαδάρη και γιρίζοντας πρέπη ανιπερθέτος να μαζέβετε τις βονιές των ζώον από το δρόμο, το ίδιο να κάνετε και το βράδη διότι δεν έχη που να πατίση όστις βαδίζη εις τας οδούς του χωρίου. Και εκτός του τιούτου σας χριάζοντε αι βονιές να ζεστένεστε στο μπουχαρί το χιμόνα με τα κρία.


7) Σε κάθε πανιγίρι αποκριές πάσχα και γάμους που βαδίζη καλοντιμένος ο κόσμος πάι στην Εκλισία και μετά χορέβη στα σιργιάνια και στους γάμους πρέπη άπαντα τα σκυλιά να είναι δεμένα διά χονδρόν αλισίδεον και σχινίον προς αποφιγίν ατιχιμάτων εκ τον σκιλοδακομάτων.


8 ) Να μιν πίνετε πολί ινοπνεμβατόδη ποτά τσίπουρα και ίνους και μετά ξερνοβολάτε και κάνετε χαζαμάρες.


9) Να τιρίσετε άνεφ αντιρίσεος και χρονοτριβής την άνοθεν τάφτην διαταγήν μου άνθροπη σκύλη και γινέκες διότι όπιος συληφθή παραβάτις θα τον σιλάβο θα τον κλίσο στο σχολίο και αλίμονό του θα τον ταράξο και θα τον μαβρίσο στο ξίλο.


Να με σιγχορίτε αν έκανα κάπιο σιντακτικό λάθος καθότι τελίοσα και εγώ την Τρίτη του Δημοτικού σχολίου διότι δεν με έστιλε ο πατέρας μου από το χωρίον εις τιν Λάρισσαν για να μάθο περισσότερα γράματα. Σαν γκαραγκούνις που είμε και εγό καταλαβένετε άπαντες τας γραφάς μου τας οπίας θέλετε δεν θέλετε να τας τιρίσετε ανιπερθέτος.


Εν Ματαράγκα τη 8η Δεκεμβρίου 1907


Ο διοικητής του χωρίου


Νικόλαος Παπακωνσταντίνου
Υπονοματάρχης

Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

ΑΥΡΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Αύριο, ημέρα Τετάρτη και ώρα επτά το απόγευμα, στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου, οδός Κισσάβου, θα συνεδριάσει το δημοτικό συμβούλιο της πόλης.
Τα θέματα που θα συζητηθούν έχουν υψηλό ενδιαφέρον. Μεταξύ αυτών είναι και το ζήτημα που ανέκυψε με την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συσκευών στο Πεντελικό όρος.
Το θέμα ζητεί με έγγραφό του ο ΣΠΑΠ να συζητηθεί με τον χαρακτήρα του επέιγοντος και ασφαλώς δεν τέθηκε απο την δημοτική αρχή.

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΠΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΕΡΝΤΟΓΑΝ

Ανοιχτή επιστολή προς τον Πρόεδρο της Τουρκικής Δημοκρατίας Ρ. Τ. Ερντογάν Κοινοποίηση στα: 1) Μέλη του ΟΗΕ 2) Μέλη Ευρωπαϊκού Κοινοβουλ...