Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

ΤΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΕ ΚΑΙ ΤΕ Ν.4172/13. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ

ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΕ και ΤΕ

Κ Ρ Ι Τ Η Ρ Ι Α
Μ Ο Ρ Ι Α*
1.    ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ

ΜΑΧ  30
ΒΑΣΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
βαθμός πτυχίου
επί 0,5
έως 5
ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΙΤΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ(της ίδιας κατηγορίας  με το βασικό τίτλο σπουδών )

3
ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΔΙΠΛΩΜΑ

συναφές με το αντικείμενο του Φορέα
7
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
συναφής με το αντικείμενο του Φορέα
4
ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΣΔΔ ή ΕΣΤΑ

5
ΓΝΩΣΗ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (μοριοδοτούνται μέχρι 2 ξένες γλώσσες)
άριστη γνώση
3
πολύ καλή γνώση
2
 καλή γνώση
1
2.    ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

ΜΑΧ  30
ΕΤΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ


Για τα πρώτα 5 έτη
(αριθμός ετών x συντελεστή 1)
5
Για τα επόμενα 10 έτη
(αριθμός ετών x συντελεστή 0,5)
5
Για τα επόμενα 20 έτη
(αριθμός ετών x συντελεστή 0,25)
5
ΧΡΟΝΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΕ ΘΕΣΗ ΕΥΘΥΝΗΣ


προϊσταμένου Γενικής Διεύθυνσης
(max  5 έτη  x 1,5  μόριο για κάθε έτος)
7,5
προϊσταμένου Διεύθυνσης
(max  5 έτη  x 1 μόριο για κάθε έτος)
5
προϊσταμένου Τμήματος
(max  5 έτη  x 0,5 μόριο για κάθε έτος)
2,5
3.    ΤΡΟΠΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ

ΜΑΧ  30
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΕΣΔΔ ή ΣΤΗΝ ΕΣΤΑ

30
ΓΡΑΠΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΣΕΠ


30
ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ ΜΕ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΡ.18 ΤΟΥ Ν.2190/1994

25
ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΥΠΟ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΑΣΕΠ


20
ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΒΑΣΕΙ Ν.1648/1986 ή Ν.2643/1998

15
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ  ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΕΛΟΥΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΣΕ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

15
ΓΡΑΠΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΡΟ ΑΣΕΠ

20
ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ

5
4.    ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ(Μ.Ο. βαθμολογίας εκθέσεων τελευταίων 8 ετών)

MAX 10
Μ.Ο. βαθμολογίας έως και 8,00

2
Μ.Ο. βαθμολογίας: 8,01 - 9,00

4
Μ.Ο. βαθμολογίας: 9,01 – 9,50

6
Μ.Ο. βαθμολογίας: 9,51 – 9,80

8
Μ.Ο. βαθμολογίας: 9,81 – 10,00

10
5.    ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΕΣ  ΠΟΙΝΕΣ

MAX-30
Πρόστιμο έως τις αποδοχές 12 μηνών

-10
·       Στέρηση δικαιώματος προαγωγής από 1 έως 5 έτη
·       Στέρηση δικαιώματος συμμετοχής σε διαδικασία επιλογής Προϊστάμενου οργανικής μονάδας οποιουδήποτε επιπέδου από 1 έως 5 έτη
·       Αφαίρεση της άσκησης των καθηκόντων προϊσταμένου οργανικής μονάδας οποιουδήποτε επιπέδου για τη θητεία ή το υπόλοιπό της









-20
·         Υποβιβασμός έως 2 βαθμούς
·         Προσωρινή παύση από 3 έως 12 μήνες με πλήρη στέρηση αποδοχών

-30
















ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΙ
ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΔΕ


Κ Ρ Ι Τ Η Ρ Ι Α
Μ Ο Ρ Ι Α*
1.      ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ

ΜΑΧ  30
ΒΑΣΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
βαθμός επί 1

έως 20
ΜΕΤΑΛΥΚΕΙΑΚΕΣ  ΣΠΟΥΔΕΣ


4
ΓΝΩΣΗ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (μοριοδοτούνται μέχρι 2 ξένες γλώσσες)
άριστη γνώση
3
πολύ καλή γνώση
2
 καλή γνώση
1
2.    ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

ΜΑΧ  30
ΕΤΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ

Για τα πρώτα 5 έτη
(αριθμός ετών x συντελεστή 1)
5
Για τα επόμενα 10 έτη
(αριθμός ετών x συντελεστή 0,5)
5
Για τα επόμενα 20 έτη
(αριθμός ετών x συντελεστή 0,25)
5
ΧΡΟΝΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΕ ΘΕΣΗ ΕΥΘΥΝΗΣ


προϊσταμένου Διεύθυνσης
(max  5 έτη  x 2 μόριο για κάθε έτος)
10
προϊσταμένου Τμήματος
(max  5 έτη  x 1 μόριο για κάθε έτος)
5
3.    ΤΡΟΠΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ

ΜΑΧ 30
ΓΡΑΠΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΣΕΠ


30
ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ ΜΕ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΡ.18 ΤΟΥ Ν.2190/1994

25
ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΥΠΟ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΑΣΕΠ


20
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ  ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΕΛΟΥΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΣΕ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

15
ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΒΑΣΕΙ Ν.1648/1986 ή Ν.2643/1998

15
ΓΡΑΠΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΡΟ ΑΣΕΠ

20
4.    ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ(Μ.Ο. βαθμολογίας εκθέσεων τελευταίων 8 ετών)

MAX 10
Μ.Ο. βαθμολογίας έως και 8,00

2
Μ.Ο. βαθμολογίας: 8,01 - 9,00

4
Μ.Ο. βαθμολογίας: 9,01 – 9,50

6
Μ.Ο. βαθμολογίας: 9,51 – 9,80

8
Μ.Ο. βαθμολογίας: 9,81 – 10,00

10
5.    ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΕΣ  ΠΟΙΝΕΣ


Πρόστιμο έως τις αποδοχές 12 μηνών

-10
·         Στέρηση δικαιώματος προαγωγής από 1 έως 5 έτη
·         Στέρηση δικαιώματος συμμετοχής σε διαδικασία επιλογής Προϊστάμενου οργανικής μονάδας οποιουδήποτε επιπέδου από 1 έως 5 έτη
·         Αφαίρεση της άσκησης των καθηκόντων προϊσταμένου οργανικής μονάδας οποιουδήποτε επιπέδου για τη θητεία ή το υπόλοιπό της





-20
·         Υποβιβασμός έως 2 βαθμούς
·         Προσωρινή παύση από 3 έως 12 μήνες με πλήρη στέρηση αποδοχών

-30




ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΙΙ
ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΥΕ


Κ Ρ Ι Τ Η Ρ Ι Α
Μ Ο Ρ Ι Α*
1.      ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ

ΜΑΧ  20
ΒΑΣΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
βαθμός επί 0,70

έως 14
ΓΝΩΣΗ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (μοριοδοτούνται μέχρι 2 ξένες γλώσσες)
άριστη γνώση
3
πολύ καλή γνώση
2
 καλή γνώση
1
2.      ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

ΜΑΧ  25
ΕΤΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ


Για τα πρώτα 10 έτη
(αριθμός ετών x συντελεστή 1,25)
12,5
Για τα επόμενα 25 έτη
(αριθμός ετών x συντελεστή 0,5)
12,5
3.      ΤΡΟΠΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ

ΜΑΧ  25
ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ ΜΕ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΡ.18 ΤΟΥ Ν.2190/1994

25
ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΥΠΟ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΑΣΕΠ

20
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ  ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΕΛΟΥΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΣΕ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

15
ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΒΑΣΕΙ Ν.1648/1986 ή Ν.2643/1998

15
6.      ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ(Μ.Ο. βαθμολογίας εκθέσεων τελευταίων 8 ετών)

MAX 10
Μ.Ο. βαθμολογίας έως και 8,00

2
Μ.Ο. βαθμολογίας: 8,01 - 9,00

4
Μ.Ο. βαθμολογίας: 9,01 – 9,50

6
Μ.Ο. βαθμολογίας: 9,51 – 9,80

8
Μ.Ο. βαθμολογίας: 9,81 – 10,00

10
4.      ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

20
ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΕΝΩΝ ΤΕΚΝΩΝ(έως 5)

Για κάθε τέκνο x 4
20
5.      ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΕΣ  ΠΟΙΝΕΣ


Πρόστιμο έως τις αποδοχές 12 μηνών

-10
Στέρηση δικαιώματος προαγωγής από 1 έως 5 έτη

-20
·        Υποβιβασμός έως 2 βαθμούς
·        Προσωρινή παύση από 3 έως 12 μήνες με πλήρη στέρηση αποδοχών

-30



ΠΙΝΑΚΑΣ IV
ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΙΣΟΒΑΘΜΙΑΣ


Κ Ρ Ι Τ Η Ρ Ι Α
Μ Ο Ρ Ι Α*
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ


ΕΓΓΑΜΟΣ

2
ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΕΝΩΝ ΤΕΚΝΩΝ
Για κάθε τέκνο x 4

Σε περίπτωση ισοβαθμίας εκ νέου λαμβάνονται υπόψη εισοδηματικά κριτήρια 
……
……

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Γ΄:ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
I. Απαραίτητα επικυρωμένα δικαιολογητικά με τα οποία αποδεικνύεται η αλήθεια και η ακρίβεια των ιδιοτήτων για την εφαρμογή της περ.δ της παρ.2 του άρθρου 90 του
ν.4172/2013



ε)  Επίσης, πολύτεκνοι είναι (Ν. 860/5.1.1979)

i) Η μητέρα χήρα με τρία (3) τρία τέκνα, εφόσον είναι υπόχρεη για τη διατροφή τους από οποιοδήποτε λόγο.
ii) Ο πατέρας με τρία (3) τέκνα εφόσον κατέστη τελείως ανίκανος για κάθε εργασία, από οποιοδήποτε λόγο και δεν εργάζεται ή είναι ανάπηρος πολέμου με αναπηρία τουλάχιστον 70% και δεν εργάζεται.
iii) Ο σύζυγος με τρία (3) τέκνα σε περίπτωση θανάτου της μητρός των τέκνων ή εφόσον αυτή κατέστη τελείως ανίκανη για κάθε εργασία από οποιοδήποτε λόγο.
iv) Τα ορφανά από πατέρα και μητέρα εφόσον είναι τουλάχιστον τρία (3), αποτελούν ίδια οικογένεια και απολαμβάνουν αυτοδίκαια των ευεργετημάτων των Πολυτέκνων και εφόσον τα θήλεα δεν έχουν ιδίους πόρους ζωής.
Επισημάνσεις: Α. Σε όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις (iiv) πρέπει επιπλέον να είναι:I) τα θήλεα άγαμα ή σε διάζευξη ή σε χηρεία και να τα συντηρεί ένας από τους γονείς τους II) τα άρρενα ανήλικα III) σπουδαστές μέχρι περατώσεως των σπουδών τους ή μαθητές τεχνών και επαγγελμάτων IV) ανίκανα προς εργασία από οποιοδήποτε λόγο ή ανάπηρα πολέμου, ανεξαρτήτως ηλικίας και στις δύο περιπτώσεις. Β. Από 1.1.1983 τόσον τα άρρενα όσο και τα θήλεα πρέπει να είναι ανήλικα (άρθρο 4 παρ. 2 και 116 παρ. 1 του Συντάγματος). Γ. Μέχρι 17.2.1983 το όριο ανηλικότητας είναέτος. Από 18/2/1983 το όριο ανηλικότητας είναι το 18o έτος (άρθρο 3 Ν. 1329/1983).

ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΣΧΕΤΙΖΟΜΕΝΟ ΜΕ ΤΟ ΑΕΠ % ΑΠΟ ΤΗΝ ΕUROSTAT. ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ Η ΕΛΛΑΔΑ


Πρωταθλήτρια η Ελλάδα στο χρέος έναντι του ΑΕΠ στην Ευρωζώνη. Στην καλύτερη θέση η Εσθονία, η οποία εισήλθε στην Ευρωζώνη μόλις το 2011 και αμέσως εφάρμοσε μέτρα λιτότητας ενώ η κυβέρνηση δέχθηκε αυστηρή κρητική τότε. Τώρα βλέπουν να αποδίδει η πολιτική αυτή καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση.
Αυτά προς γνώση και συμμόρφωση απευθυνόμενοι στο εγχώριο πολιτικό σύστημα



Πέμπτη 1 Αυγούστου 2013

ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΗ Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

Σήμερα θα δημοσιευθούν τα κριτήρια διαθεσιμότητας των δημοσίων υπαλλήλων ενώ ταυτόχρονα τίθενται σε διαθεσιμότητα 2200 καθηγητές της τεχνικής εκπαίδευσης.
Η πλευρά της πλειοψηφίας στο κοινοβούλιο βρίσκεται σε πλήρη αναστάτωση. Οι βουλευτές καλούνται να συναινέσουν σε απολύσεις στο δημόσιο, σε αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων με απώτερο σκοπό την απόλυση την στιγμή που πολλοί απ΄αυτούς δημοσίως έχουν πάρει αρνητική θέση γι΄αυτά.
Κρίνεται η βιωσιμότητα του κυβερνητικού συνασπισμού με τις τελευταίες αποφάσεις. Χθες μόλις βουλευτής του ΠΑΣΟΚ ψήφισε ΄΄παρούσα΄΄ σε τροπολογία που ήλθε ξαφνικά και που αφορούσε τα χρέη προς την ΕΥΔΑΠ.
Αναστατώθηκε ο μηχανισμός όχι μόνο του ΠΑΣΟΚ αλλά και της ΝΔ εν όψει ανάλογων περιστατικών απειθαρχίας για ψήφιση άλλων παρόμοιων μέτρων.
Παρ'  όλο που έχει διαμηνυθεί και από τους μηχανισμούς και των δυο κομμάτων ότι δεν θα δεχθούν απειθαρχία και ανυπακοή απειλώντας ακόμη και με διαγραφή φαίνεται ότι οι απειλές θα μείνουν στο επίπεδο των απειλών. 
Η ισχνή πλειοψηφία που διαθέτει η κυβέρνηση στην Βουλή δεν αφήνει περιθώρια υλοποίησης των απειλών. Οι 155 βουλευτές της πλειοψηφίας κρίνεται ανασφαλές περιβάλλον για να προχωρήσουν στα επόμενα βήματα των μεταρρυθμίσεων. Μεταρρυθμίσεις που ουσιαστικά έχουν να κάνουν με συρρίκνωση του δημόσιου τομέα και περιορισμός των δαπανών, κυρίως σε επίπεδο μισθών και συντάξεων σ΄ένα περιβάλλον που κινείται στα όρια της κοινωνικής αντοχής.
Στο ενδεχόμενο μιας καταψήφισης ενός επόμενου μέτρου μπορεί να αναμένουμε την διάλυση της σημερινής βουλής και στη προσφυγή στις κάλπες.
Η εξέλιξη αυτή θα ανατρέψει πλήρως το πρόγραμμα δημοσιονομικής προσαρμογής που έχει επιβάλλει η τρόϊκα με απρόβλεπτα αποτελέσματα. 
Αν συμβεί αυτό, δηλαδή το ενδεχόμενο μιας κοινωνικής έκρηξης με αφορμή την καταψήφιση ενός νομοσχεδίου μέτρων στο επόμενο διάστημα και πριν τις Γερμανικές εκλογές ίσως να αποτελέσει την αφορμή οι Ευρωπαίοι να δουν με διαφορετικό μάτι την πραγματική κατάσταση στην Ελληνική αγορά, την οικονομία, στα νοικοκυριά και στις επιχειρήσεις.
Η άρση της προστασίας της πρώτης κατοικίας είναι το αμέσως επόμενο βήμα δοκιμασίας της κυβέρνησης. Πολλοί βουλευτές έχουν πάρει θέση αρνητική και δεν θα υπερψηφίσουν παρ΄όλο που το ΔΝΤ πιέζει να περάσει από την Βουλή. Αν τελικώς υπάρχουν υπόνοιες ότι δεν θα περάσει από την Βουλή δεν αποκλείεται να έχουμε την εφαρμογή του νέου νόμου με παράκαμψη της Βουλής. Νομοθετική ρύθμιση και τέλος. Σ΄αυτό το ενδεχόμενο έχουμε την άποψη ότι η πρωτοβουλία για το έναυσμα κοινωνικών αντιδράσεων θα μεταφερθεί στην ίδια την κοινωνία.
Τότε το φαινόμενο θα μεταφερθεί σε όλο τον φτωχό νότο και τότε η Γερμανία όντας σε περίοδο εκλογών θα βρεθεί μπροστά σε απίθανα γεγονότα.
Αυτό το σενάριο αυτή την στιγμή εξετάζει και φοβάται η Γερμανική κυβέρνηση.

TA ΚΑΥΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΝΤ!!!

Ισχυριστήκαμε μερικές ημέρες πριν και μόλις χθες ότι τα πράγματα όχι μόνο δεν είναι ευχάριστα και ελπιδοφόρα αλλά έρχονται σημαντικές αλλαγές και νέα μέτρα στο άμεσο μέλλον.
Διαβάσαμε τα ζητήματα που θέτει το ΔΝΤ στην τελευταία συνεδρίασή του για την εκταμίευση της τελευταίας δόσης προς την Ελλάδα.
Είναι φανερό ότι τα ερωτήματα που θέτει είναι ουσιώδη για ό,τι προκύψει στο άμεσο μέλλον.
1. Αποκρατικοποιήσεις. Προειδοποιεί ότι στον επόμενο έλεγχο δεν θα είναι ελαστική η αντιμετώπιση των μεγάλων καθυστερήσεων. Αφήνει να εννοηθεί ότι η πίεση θα φθάσει ακόμη και στην απαίτηση να αλλάξει η σύνθεση του Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων και τη απόδοση του ελέγχου σε ιδιώτες.
2. Άνοιγμα προϊόντων και υπηρεσιών. Διαπιστώνει καθυστερήσεις και προβλέπει την πώληση επιλεγμένων μη συνταγογραφούντων φαρμάκων εκτός φαρμακείων μέσα στο 2013, την μείωση των περιθωρίων κέρδους των φαρμακοποιών στο 15% από την 1-1-2014 και την επανεξέταση - κατάργηση των εκπτώσεων στις ακτοπλοϊκές μεταφορές για ειδικές κατηγορίες όπως π.χ. φοιτητές.
3. Υγεία. Θέτει θέμα μείωσης των γιατρών του ΕΟΠΥΥ και αύξησης της κινητικότητας των γιατρών του ΕΣΥ. Ορίζει ότι το 50% των φαρμάκων πρέπει να είναι γενόσημα.
4. Κόκκινα δάνεια. Κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για την αύξησή τους το α τρίμηνο του ερχόμενου έτους.
5. ΦΠΑ εστίασης. Εκφράζει ευθέως την διαφωνία της για την μείωση του ΦΠΑ, επικαλούμενη το περιορισμένο δημοσιονομικό περιθώριο και την προσπάθεια εστίασης σε πιο αποτελεσματικές παρεμβάσεις στήριξης της οικονομίας, όπως η μείωση των ασφαλιστικών εισφορών και των καθαρών αμοιβών των εργαζομένων.
6. Μισθοί, ανεργία. Η μείωση μισθών στη χώρα θα διαμορφωθεί συνολικά στο 20% ενώ η ανεργία θα ανέβει στο 27% φέτος και θα αποκλιμακωθεί στο 16,3% το....2018!!
7. Ύφεση. Η εκτίμηση για την ύφεση στο 4,2% φέτος ενώ για το 2014 προβλέπεται αύξηση του ΑΕΠ κατά 0,6%.
8. Αξιολόγηση Σεπτεμβρίου. Στην ατζέντα περιλαμβάνεται ο προϋπολογισμός του 2014, το νέο μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα 2014-2017, ο νέος φόρος ακινήτων, η αξιολόγηση των αποκρατικοποιήσεων, η πρόοδος των  μεταρρυθμίσεων στη φορολογική διοίκηση.
9. Χρηματοδοτικό κενό. Προβλέπει ότι θα φθάσει στα 10,9 δις ευρώ, 4,4 δις το 2015 και 6,5 δις το 2016. Για τα μέτρα που έχουν ήδη ληφθεί για το 2013 και 2014 θα επανεξετάσουν την επιτυχία τους.
Υπάρχει εκτίμηση ότι και για τα επόμενα χρόνια θα υπάρξουν δημοσιονομικά κενά.
10. Δημόσιο χρέος. Εντοπίζει σημαντικούς κινδύνους για την μακροπρόθεσμη βιωσιμότητά του και προβλέπει την εκτίναξή του στο 176% και μείωση στο 124% το....2020!!!. Προτρέπει δε τους Ευρωπαίους να λάβουν πρόσθετα μέτρα μείωσης του χρέους κατά 4% περίπου του ΑΕΠ.

Είναι απόλυτα αντιληπτό ότι το ΔΝΤ δεν εκτιμά θετικά τις εξελίξεις και την επιτυχία των ληφθέντων μέτρων στην Ελληνική οικονομία και θέτει υπό αμφισβήτηση την επιτυχία γενικά του προγράμματος δημοσιονομικής σταθερότητας.
Τα προβλήματα είναι μπροστά μας και δεν πέρασαν όπως μερικοί ισχυρίζονται στην προσπάθειά τους να δώσουν μια ευφορία στους φορολογούμενους και στην αγορά.

Συνήγορος του Πολίτη: Χορήγηση αποκλειστικής θέσης στάθμευσης σε δημότη με αναπηρία

Πολίτης με αναπηρία διαμαρτυρήθηκε για την ανάκληση απόφασης χορήγησης αποκλειστικής θέσης στάθμευσης από δήμο, στον οποίο είναι δημότης, δι...