Από την Επιτροπή Κυκλοφοριακού πήραμε το παρακάτω άρθρο, το οποίο δημοσιεύουμε.
Ευχαριστούμε την Επιτροπή για την ενημέρωση.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ
«Δράση» και ...αντίδραση.
Τα κινήματα των ενεργών πολιτών δεν χειραγωγούνται.
Οι επί του Κυκλοφοριακού κρίσεις και σχόλια της τελευταίας σελίδας του τελευταίου φύλλου της εφημερίδας «Δράση», (αρ. 10, Σεπτέμβριος 2010), εκδιδόμενης από την ομώνυμη δημοτική παράταξη την οποία και εκπροσωπεί, θέλουμε να πιστεύουμε ότι δεν εμπεριέχουν προθέσεις προβοκάτσιας, αλλ’ οφείλονται σε άγνοια των πραγματικών διαστάσεων του προβλήματος.
Στη σύντομη ιστορία της μικρής μας πόλης, η λύση των κατά καιρούς σοβαρών προβλημάτων της δεν επιτεύχθηκε από καμία αντιπολίτευση, μείζονα ή ελάσσονα, ούτε βέβαια από τη συμπολίτευση αλλά από κινήματα ενεργών πολιτών. Είναι συνεπώς, βαρειά κι ανεύθυνη κουβέντα να μας χαρακτηρίζετε, έστω και εμμέσως, ως πιόνια στα παιχνίδια της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
Από κινήματα ενεργών πολιτών γλίτωσε το πολεοδομικό συνεπώς, από την διαβόητη μεταφορά συντελεστή δόμησης, σκεπάστηκε η Αττική οδός, κερδήθηκε η ναυτική βάση. Μένουν όμως αρκετά ακόμα να γίνουν. Εκτός από το Κυκλοφοριακό του οποίου η κατάσταση είναι εκρηκτική, ακολουθούν ως άκρως επείγοντα η διάνοιξη της οδού Λακωνίας, το Ο.Τ. 61, το «αθλητικό» πλιάτσικο της οδού Μητροπούλου, η λειτουργία των νέων δημοτικών θεσμών, κ.λ.π.
Σε μια τέτοια κινηματική αγωνιστική προσπάθεια, η «Δράση», ως δημοτικός θεσμός, δεν μπορεί και δεν πρέπει να μένει αφ’ υψηλού αμέτοχη, πολύ δε περισσότερο να αποπέμπει αβασάνιστα και με ευδιάκριτο χλευασμό πολύχρονους αγώνες όπως αυτός για την επίλυση του Κυκλοφοριακού. Ως αριστεροί και δη ανένταχτοι (κατά δήλωσή σας), άρα ευαίσθητοι και κοινωνικά αλληλέγγυοι, θάπρεπε τουλάχιστον να προβληματισθείτε, «κάτι συμβαίνει εδώ, δεν μπορεί όλοι αυτοί να μεταλλάχθηκαν σε μικροαστούληδες και να νοιάζονται μόνο για το τομαράκι τους...»
Διότι καλές είναι οι εκδηλώσεις κοινωνικοπολιτικού προβληματισμού όμως τα προβλήματα της καθημερινότητας είναι εδώ, ευκρινέστατα παρόντα κι εσείς, δυστυχώς, απόντες. Να μας επιτρέψετε την χωρίς αιχμές και υπονοούμενα κριτική, την οποία άλλωστε, ως δημοτικός θεσμός οφείλετε να δέχεσθε από τους πολίτες.
Η φάμπρικα των «Σημειακών κυκλοφοριακών ρυθμίσεων».
Το πρόβλημα του Κυκλοφοριακού στην πόλη μας είναι υπαρκτό. Εμφανίστηκε πολύ πριν αλλά εντάθηκε και γιγαντώθηκε κυρίως μετά την παράδοση στην κυκλοφορία της Αττικής οδού, εντάθηκε με την λειτουργία του σταθμού Δουκίσσης Πλακεντίας του Μετρό και επιδεινώνεται καθημερινά με τις κατά καιρούς αποσπασματικές «Σημειακές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις» που αβασάνιστα ψηφίζονται στο δημοτικό συμβούλιο, χωρίς ιδιαίτερες αντιρρήσεις από το σύνολο της αντιπολίτευσης.
Οι ρυθμίσεις αυτές, «ιδιοφυείς» εμπνεύσεις του ντουέτου «ηγεσία τεχνικής υπηρεσίας-δήμαρχος», έχουν εμπεδώσει αισθήματα διακρίσεων και αδικίας σε ένα μεγάλο μέρος των συμπολιτών μας, στους δρόμους των οποίων το εν λόγω ντουέτο κατευθύνει, μεθοδικά και συστηματικά, το σύνολο του κυκλοφορακού φορτου της πόλης. Με ποικίλα προσχήματα και τεχνάσματα (εδώ σχολείο, πιο πέρα αντιδρόμηση, εκεί ποδηλατόδρομος, παρακεί αναβάθμιση με παρτέρια και πράσινο), στενεύουν φαρδείς δρόμους απαλλάσσοντάς τους από τα φορτία πού τους αναλογούν. Οι λόγοι είναι αμιγώς ρουσφετολογικοί. Πίσω από την κάθε «ρύθμιση» κρύβεται συνήθως κάποιος φίλος ή ημέτερος -ψάξτε το και μόνοι σας.
Με βάση τον ΚΟΚ και σε συνδυασμό με άρθρα του ΚΔΔ, για οποιαδήποτε κυκλοφοριακή ρυθμίση απαιτείται εμπεριστατωμένη κυκλοφοριακή μελέτη η οποία να αποδεικνύει τεκμηριωμένα τα πλεονεκτήματα της αλλαγής. Αυτή η διαδικασία ουδέποτε ακολουθήθηκε από τη δημοτική αρχή, άρα ολες αυτές οι «Σημειακές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις» είναι παράτυπες.
Το πλάτεμα των πεζοδρομίων που αξιολογείτε σαν βασική πρόταση αλλά και τα παρτέρια, η μείωση της κυκλοφορίας και γενικώς η διαμόρφωση των «ευγενών δρόμων πράσινης διαδρομής», υλοποιούνται συστηματικά μόνον εκεί που θέλει η δημοτική αρχή (π.χ. στις μέρες μας η Εθν. Αντιστάσεως), πάντα με τη φάμπρικα των περίφημων «Σημειακών κυκλοφοριακών ρυθμίσεων», εμείς όμως «απολαμβάνουμε» πρωινό εγερτήριο απ’ τις πέντε το πρωί με το πρώτο λεωφορείο κι όλη τη μέρα πλούσια ηχορρύπανση και φρέσκο καυσαέριο.
Προτάσεις υπάρχουν, η συμπαράσταση απουσιάζει.
Με την πρότασή μας για αποθάρρυνση (και όχι «κατάργηση», όπως γράφετε) της διαμπερούς κυκλοφορίας, δεν «θα σχηματισθούν ουρές οχημάτων στην Πεντέλης», εφόσον αυτή λειτουργήσει σύμφωνα με τις προδιαγραφές της και όχι ως πάρκιν. Και, βεβαίως, εφόσον λειτουργήσει και η Λακωνίας για την οποία, σημειωτέον, εμείς έχουμε προβεί σε μια σειρά από ενέργειες και δεν περιμένουμε, όπως ο δήμαρχος, «να καθαρογραφεί η εδώ και δυόμισυ χρόνια απόφαση στο ΣτΕ».
Προς ενημέρωσή σας πάντως, από στατιστική ανάλυση των μετρήσεων που εμείς διενεργήσαμε, το ποσοστό της διαμπερούς κυκλοφορίας ανέρχεται στο 70%.
Η δεύτερη πρότασή μας για κατά το δυνατόν εντός της πόλης ισοκατανομή του κυκλοφοριακού φόρτου, θα επαναφέρει στην πράξη τον χαρακτηρισμό της, ως ζώνης αμιγούς κατοικίας, αλλά και ταυτόχρονα πιό ανθρώπινες συνθήκες διαβίωσης για όλους τους κατοίκους. Και όχι μόνο δεν «θα μας κλείσει στα σπίτια μας» αλλ’ αντίθετα θα μας βγάλει στό μπαλκόνι να καλημερίσουμε τον απέναντι, στο δρόμο, στη γειτονιά, να μπορέσουμε να συζητήσουμε ήρεμα με το διπλανό μας, θα μας κοινωνικοποιήσει. Τώρα, είναι αδύνατο, το καυσαέριο κι η ηχορρύπανση μας έχουν κυριολεκτικά απομονώσει.
Η ανά κάθε προεκλογική περίοδο εξαγγελλομένη και ουδέποτε υλοποιούμενη, αλλ’ ωστόσο απαραίτητη «Κυκλοφοριακή Μελέτη», είναι πολύ σοβαρή υπόθεση για την εμπιστευθούμε ανεξέλεγκτα στην όποια δημοτική αρχή. Και, πάντως, όταν και εάν γίνει δεν μπορεί να νομιμοποιήσει τη σημερινή κατάσταση.
Οι όμοροι δήμοι Μελίσσια, Χαλάνδρι, για να μην πάμε πιό πέρα, πήραν μέτρα, τα αποτελέσματα των οποίων είναι ευεργετικά για το σύνολο των δημοτών τους. Κι αν κάτι δεν πάει καλά το παρακολουθούν και το διορθώνουν -το κυκλοφοριακό είναι πρόβλημα δυναμικό όχι στατικό.
Όχι, δεν θα θιγούν τα συμφέροντα των τοπικών επαγγελματιών και εμπόρων, το αντίθετο μάλιστα, εάν βεβαίως, η δημοτική αρχή ασχοληθεί με το πρόβλημα. Λύσεις υπάρχουν και, πάντως, λύση δεν είναι το γενικό φρακάρισμα της πόλης με την ελπίδα πως οι οδηγοί, εν μέσω αφόρητης ταλαιπωρίας, θα κατέβουν να ψωνίσουν.
Κλείνοντας την παρέμβασή μας και με βάση την ιδεολογική σας ταυτότητα, απαιτούμε από σας «το κάτι παραπάνω». Ή μήπως ζητάμε πολλά ;
Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ
Υ.Γ. Το ως άνω άρθρο αποστέλλεται στην εφημερίδα «Δράση» με την παράκληση να δημοσιευθεί στο αμέσως επόμενο φύλλο της, όπως η δεοντολογία επιβάλλει και, βεβαίως, η δημοσίευσή του στον
τοπικό έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο, αποτελεί αναφαίρετο το δικαίωμά μας
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Τι ψήφισαν οι Βριλησσιώτες
Εγγεγραμμένοι 22.775 Έγκυρα 12.151 Άκυρα 134 Συμμετοχή 12.386 Λευκά 101 ...
-
Σε λίγους είναι γνωστή η φυσιογνωμία του John Nash Jr. Στους λίγους έγινε γνωστή από την αντίστοιχη κινηματογραφική τανία που παρουσίασε σ...
-
Με την αποδοχή της βοήθειας, η εθνική κυριαρχία των Ελλήνων θα περιοριστεί υποστηρίζει ο Ζ.Κ. Γιούνκερ, προαναγγέλλοντας την αποστολή ξένων...
-
Οι επόμενες δημοτικές και περιφρειακές εκλογές θα γίνουν μαζί με τις Ευρωεκλογές το 2014. Όπως ορίζει ο ''Καλλικράτης'' οι ...
-
ΤΙ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ 1.Θα καταργούσαν το Μνημόνιο με ένα νόμο και ένα άρθρο Υπέγραψαν το τρίτο μνημόνιο, οι όροι του οποίου έγιναν α...
-
Πολύ σύντομα, μέσα στον επόμενο μήνα, ανοίγει και το θέμα του νέου εκλογικού νόμου. Η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να τελειώσει το ζήτημα αυ...
-
51) ΑΘΗΝΩΝ ΑΘΗΝΑΙΩΝ Α1 ΒΑΦΕΙΟΧΩΡΙΟΥ 8 ΛΕΣΧΗ ΦΙΛΙΑΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ Α1 ΚΗΦΙΣΙΑΣ 43 ...
-
Επιστήμη και επιστήμονες Einstein και Szilárd H επιστήμη, ως αέναος αγώνας του ανθρώπου για την κατάκτηση της γνώσης, με την...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου