ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
Είναι πλέον πολιτική και κοινωνική αναγκαιότητα να ξεφύγουμε από το σχολείο απλό πάροχο γνώσεων και να περάσουμε στο σχολείο που αναπτύσσει πλήρως την προσωπικότητα των μαθητών, μέσω της ανάπτυξης και προώθησης της εκπαίδευσης για την αειφορία.
Μέτρα που θα παρθούν άμεσα:
Χρειαζόμαστε σχολικά κτήρια που είναι κατασκευασμένα με τις αρχές της βιοκλιματικής
αρχιτεκτονικής, ή αν είναι παλαιότερα, βελτιωμένα με αλλαγές που θα συμβάλλουν στη μείωση του οικολογικού τους αποτυπώματος. Τα σχολικά κτίρια προτείνουμε να είναι προσαρμοσμένα στις τοπικές ανάγκες και στις αρχιτεκτονικές ιδιαιτερότητες του τόπου. Η σχολική αυλή αποτελεί μέρος του χώρου διδασκαλίας, ενώ ο σχολικός κήπος μπορεί να εμπλουτίσει τις μαθησιακές εμπειρίες των μαθητών. Η χρήση της στέγης του σχολείου για ανάπτυξη ΑΠΕ ή για τη δημιουργία «πράσινης στέγης» οφείλει να είναι στους βασικούς στόχους του Δήμου. Με την υλοποίηση αυτών των δράσεων το αποτέλεσμα θα είναι πολλαπλό, καθώς συμβάλλουν στην αντιμετώπιση του φαινόμενου του θερμοκηπίου και αποτελούν λαμπρά παραδείγματα στο πλαίσιο της ανάπτυξης προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. Η δημιουργία σε κάθε σχολική αυλή μικρών εκπαιδευτικών κήπων με φυτά της μεσογειακής χλωρίδας και η φροντίδα τους από τους μαθητές , με έμφαση στα φυτά της ντόπιας χλωρίδας, εκτός του ότι συμβάλλει θετικά στο μικροκλίμα της περιοχής δίνει πολλές δυνατότητες για την ανάπτυξη θετικής σχέσης των μαθητών με τη χλωρίδα και φέρνει τους μαθητές κοντά σε δραστηριότητες που στα μεγάλα αστικά
κέντρα είναι πια άγνωστες.
Ο Δήμος σε συνεργασία με συλλόγους γονέων και την τοπική κοινωνία οφείλει να συμβάλλει στη δημιουργία και την ανάπτυξη Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης προσανατολισμένων στην ολιστική προσέγγιση των τοπικών ζητημάτων.
• τα κυλικεία να υποστηρίζουν τα βιολογικά προϊόντα και τους παραγωγούς της περιοχής, όπου αυτοί υπάρχουν, ενισχύοντας θετικά διατροφικά πρότυπα για τους μαθητές, κατευθύνοντας προς τις βιολογικές καλλιέργειες τους παραγωγούς της περιοχής και ενισχύοντας οικονομικά την περιοχή.
• συντήρηση των σχολικών κτιρίων διότι η σημερινή τους εμφάνιση έχει άμεσες επιπτώσεις στην υποβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
• άμεσες παρεμβάσεις για μεγαλύτερη αξιοποίηση και καλύτερη λειτουργικότητα των σχολικών χώρων εσωτερικών και εξωτερικών.
• εξασφάλιση όρων υγιεινής τόσο μέσα στους χώρους των σχολείων, όσο και γύρω απ’ αυτούς σε συνδυασμό με την αισθητική τους αναβάθμιση.
• άμεση ανταπόκριση των υπηρεσιών του Δήμου μας σε αποκατάσταση φθορών και ζημιών των σχολικών κτιρίων σε συνεργασία με τους Διευθυντές, την εκπαιδευτική κοινότητα και τους συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων.
• φύλαξη των σχολικών κτιρίων σε 24ωρη βάση.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Τι ψήφισαν οι Βριλησσιώτες
Εγγεγραμμένοι 22.775 Έγκυρα 12.151 Άκυρα 134 Συμμετοχή 12.386 Λευκά 101 ...
-
Σε λίγους είναι γνωστή η φυσιογνωμία του John Nash Jr. Στους λίγους έγινε γνωστή από την αντίστοιχη κινηματογραφική τανία που παρουσίασε σ...
-
Με την αποδοχή της βοήθειας, η εθνική κυριαρχία των Ελλήνων θα περιοριστεί υποστηρίζει ο Ζ.Κ. Γιούνκερ, προαναγγέλλοντας την αποστολή ξένων...
-
Οι επόμενες δημοτικές και περιφρειακές εκλογές θα γίνουν μαζί με τις Ευρωεκλογές το 2014. Όπως ορίζει ο ''Καλλικράτης'' οι ...
-
ΤΙ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ 1.Θα καταργούσαν το Μνημόνιο με ένα νόμο και ένα άρθρο Υπέγραψαν το τρίτο μνημόνιο, οι όροι του οποίου έγιναν α...
-
Πολύ σύντομα, μέσα στον επόμενο μήνα, ανοίγει και το θέμα του νέου εκλογικού νόμου. Η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να τελειώσει το ζήτημα αυ...
-
51) ΑΘΗΝΩΝ ΑΘΗΝΑΙΩΝ Α1 ΒΑΦΕΙΟΧΩΡΙΟΥ 8 ΛΕΣΧΗ ΦΙΛΙΑΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ Α1 ΚΗΦΙΣΙΑΣ 43 ...
-
Επιστήμη και επιστήμονες Einstein και Szilárd H επιστήμη, ως αέναος αγώνας του ανθρώπου για την κατάκτηση της γνώσης, με την...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου