Πήραμε την πιο κάτω επιστολή των κατοίκων της οδού Αργυροκάστρου, ανταπάντηση στην επιστολή της Τεχνικής Υπηρεσίας.
Θέλουμε να επισημάνουμε ότι είναι καθήκον μας να δημοσιεύουμε όλες τις απόψεις απ΄όπου κι αν προέρχονται χωρίς ΄΄κοψίματα - ραψίματα΄΄.
Παρ΄όλο που στην επιστολή της Τεχνικής Υπηρεσίας υπήρχαν αναφορές για τα τοπικά μέσα ενημέρωσης, θεωρήσαμε ότι τα σχόλια δεν αφορούσαν εμάς, τουλάχιστον για τους χαρακτηρισμούς που απέδωσε η Τεχνική Υπηρεσία.
Δηλώνουμε ότι έχουμε άποψη για το θέμα.
Όμως δεν θα υπερασπιστούμε άλλα τοπικά μέσα ενημέρωσης που δημοσιογραφούν απο το γραφείο τους!!
Θα υπερασπιστούμε το δίκαιο και την αλήθεια.
Θα δημοσιεύσουμε την άποψή μας σύντομα.
Ακολουθεί η επιστολή των κατοίκων όπως και φωτογραφικό υλικό:
ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΑΡΓΥΡΟΚΑΣΤΡΟΥ ΑΝΤΑΠΑΝΤΟΥΝ
Η ένοχη σιωπή της τεχνικής υπηρεσίας
Η τεχνική υπηρεσία του Δήμου Βριλησσίων κατηγορεί με έγγραφό της εμάς τους δεκάδες οικογενειάρχες της οδού Αργυροκάστρου ότι ούτε λίγο ούτε πολύ χαιρόμαστε που γίνονται ατυχήματα στο σταυροδρόμι Ταϋγέτου-Αργυροκάστρου και ευχόμαστε ενδόμυχα να σκοτωθεί κάποιο από τα παιδιά μας ή τα παιδιά των συμπολιτών μας για να δικαιωθούμε στη διαμάχη μας με τον δήμαρχο. Μας κατηγορούν, επίσης, για έλλειψη κοσμιότητας και ήθους, επειδή κατακρίνουμε τις αυθαίρετες κυκλοφοριακές αλλαγές και την εκτροπή της κίνησης έξω από σχολεία.
Στη φλύαρη απάντησή τους δεν έγραψαν ούτε μια λέξη για την εικονική μελέτη αντιδρόμησης της Εθνικής Αντιστάσεως. Τσιμουδιά δεν έβγαλαν για τον μηδενισμό της κίνησης στο κομμάτι που αντιδρομήθηκε, με συνέπεια τη δημιουργία ενός ιδιωτικού δρόμου για εκλεκτούς. Κουβέντα δεν είπαν για τις κυκλοφοριακές μετρήσεις, που οι ίδιοι πραγματοποίησαν στη γειτονιά μας, έστω και κατόπιν εορτής, οι οποίες έδειξαν μέχρι 3.700 διασταυρώσεις αυτοκινήτων καθημερινά στο σταυροδρόμι Ταϋγέτου-Αργυροκάστρου και 3.100 διελεύσεις στην Ταϋγέτου, η οποία περνάει μπροστά από τέσσερα σχολεία.
Παρά τα παραπάνω δολοφονικά νούμερα, που τα κρατούν αναξιοποίητα στα συρτάρια τους, ισχυρίζονται, σαν να ζουν σε άλλη πόλη, ότι η κίνηση της Αργυροκάστρου είναι φυσιολογική και παρόμοια με των άλλων δρόμων. Ρίχνουν, επίσης, την ευθύνη των ατυχημάτων μόνο στους απρόσεκτους οδηγούς, ενώ πρώτα οι ίδιοι έχουν παραβεί όλες τις διατάξεις του υπουργείου παιδείας και της τροχαίας, περί κυκλοφορίας οχημάτων έξω από σχολεία.
Αντί να απαντήσουν επί της ουσίας, μας αραδιάζουν ολόκληρες σελίδες με τα έργα του Δήμου στα τελευταία 10 χρόνια, όπως κάνουν τα κόμματα στα προεκλογικά τους φυλλάδια. Πρώτη φορά βλέπουμε δημόσια υπηρεσία να ειρωνεύεται και να προσβάλει πολίτες σαν να είναι κομματικό παραμάγαζο. Εμείς αμφισβητήσαμε με στοιχεία την επιστημονική τους επάρκεια, που απειλεί την ασφάλεια και καταστρέφει την καθημερινότητα των οικογενειών μας, και αυτοί μας απαντούν με «ψυχογραφήματα», που αποδεικνύουν τάχα τα ταπεινά ελατήρια μας.
Δεν έχουν καμιά δουλειά οι δημόσιες υπηρεσίες να υπονοούν οτιδήποτε για τα αισθήματα των διαμαρτυρόμενων πολιτών, αλλά οφείλουν μόνο να απαντούν στις συγκεκριμένες καταγγελίες. Η απάντηση της τεχνικής υπηρεσίας φανερώνει με σοκαριστικό τρόπο την καθεστωτική αντίληψη που έχουν για τη δουλειά τους και την παρανόηση του ρόλου τους, ο οποίος είναι να συνδράμουν τους δημότες με τα έργα τους και όχι να τους επιπλήττουν όταν καταγγέλλουν τις παρανομίες και τις αδικίες τους.
Όσον αφορά στην επιστημονική τους επάρκεια, οι ίδιοι πώς την αποδεικνύουν; Αν ρωτηθούν πόσα αυτοκίνητα περνούσαν από την Εθνικής Αντιστάσεως πριν την αντιδρομήσουν, δεν ξέρουν τι να απαντήσουν, επειδή δεν έκαναν καμία μέτρηση, παρόλο που το προβλέπει ο νόμος. Κάνουν τριτοκοσμικές μελέτες λίγων αράδων «με το μάτι» και στη συνέχεια ζητάνε επιστημονικά εύσημα. Αν είναι δυνατόν.
Αυτοί δεν μπορούν να ολοκληρώσουν ούτε το μικρό παρκάκι των 100 τ.μ. στη γωνία Αργυροκάστρου-Ταϋγέτου. Πάνε κι έρχονται επί 10 χρόνια με εργάτες και μηχανήματα χωρίς να το τελειώνουν. Ούτε το γεφύρι της Άρτας να ήτανε. Τα έχουν παρατήσει όλα στη μέση 20 φορές, με τρύπες στο πεζοδρόμιο, μέσα στις οποίες τσακίζονται μητέρες με παιδικά καροτσάκια. Όπου κι αν πατούν οι κάτοικοι της Αργυροκάστρου κινδυνεύουν το ίδιο, είτε στα σπασμένα και ανύπαρκτα πεζοδρόμια, είτε στον δρόμο με τα 3.000 αυτοκίνητα την ημέρα, τα οποία έφερε η τεχνική υπηρεσία με την εικονική μελέτη της.
Κατά τα άλλα η Αργυροκάστρου, και σύμφωνα με τους ισχυρισμούς τους, είναι μια ειδυλλιακή οδός, όπως οι άλλες της πόλης μας. Λίγο ακόμα και θα μας έλεγαν ότι είναι πανομοιότυπη με τους δρόμους στους οποίους διαμένουν τα στελέχη της τεχνικής υπηρεσίας.
Για να είμαστε εξηγημένοι, αν δεν παρθούν έγκαιρα πίσω τα άδικα και παράνομα κυκλοφοριακά μέτρα, που εξόντωσαν μια ολόκληρη και φιλήσυχη γειτονιά, θα οξυνθούν πολύ οι αντιδράσεις μας. Θα ησυχάσουμε μόνο αν μας αφήσουν ήσυχους να ζήσουμε τις ζωές μας με τις οικογένειές μας, χωρίς να μας αδικούν. Ούτε τα παρκάκια τους θέλουμε, ούτε τίποτα άλλο. Μόνο να μας αφήσουν ήσυχους.
Υ.Γ. Οι κριτικές μας στην τεχνική υπηρεσία είναι προφανές ότι αφορούν μόνο στην ανεπάρκεια της ηγεσίας της. Η προσπάθεια να μας φέρουν σε αντίθεση με το σύνολο των υπαλλήλων είναι εκ του πονηρού. Δεν έχουμε τίποτα εναντίον του προσωπικού, με το οποίο, άλλωστε, έχουμε συνεργαστεί στο παρελθόν. Αν άθελά μας έχουμε δώσει διαφορετική εντύπωση ζητάμε την κατανόησή τους.
ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΟΔΟΥ ΑΡΓΥΡΟΚΑΣΤΡΟΥ
Την επιστολή υπογράφουν οι παρακάτω ενήλικες κάτοικοι της οδού Αργυροκάστρου:
Ειρήνη Αποστολάκου, Κώστας Τσούβαλης, Βασίλης Καλομπάτσος, Κωνσταντίνα Αγγέλη, Παύλος Καλομπάτσος, Γιώργος Ζαφειρόπουλος, Γιώργος Τσολάκης, Αργυρώ Χουσιάδα, Βασίλης Ζαφειρόπουλος, Αθανασία Χουσιάδα, Γιώργος Χουσιάδας, Σωτήρης Ποταμίτης, Αναστασία Κουμούλα, Αργυρώ Καλομπάτσου, Λητώ Χουσιάδα, Κώστας Ποταμίτης, Γιάννης Γιαπαλάκης, Σοφία Ασήμου, Στέφανος Ζαφειρόπουλος, Ορέστης Μιχάλιος, Αγγελική Ποταμίτη, Βασιλική Χουσιάδα, Χρήστος Χατζηχρήστος, Γιώργος Μαυρουδής, Kerstin Brell, Σωτήρης Καραμπάτος, Βάσω Καραμπάτου
Θέλουμε να επισημάνουμε ότι είναι καθήκον μας να δημοσιεύουμε όλες τις απόψεις απ΄όπου κι αν προέρχονται χωρίς ΄΄κοψίματα - ραψίματα΄΄.
Παρ΄όλο που στην επιστολή της Τεχνικής Υπηρεσίας υπήρχαν αναφορές για τα τοπικά μέσα ενημέρωσης, θεωρήσαμε ότι τα σχόλια δεν αφορούσαν εμάς, τουλάχιστον για τους χαρακτηρισμούς που απέδωσε η Τεχνική Υπηρεσία.
Δηλώνουμε ότι έχουμε άποψη για το θέμα.
Όμως δεν θα υπερασπιστούμε άλλα τοπικά μέσα ενημέρωσης που δημοσιογραφούν απο το γραφείο τους!!
Θα υπερασπιστούμε το δίκαιο και την αλήθεια.
Θα δημοσιεύσουμε την άποψή μας σύντομα.
Ακολουθεί η επιστολή των κατοίκων όπως και φωτογραφικό υλικό:
ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΑΡΓΥΡΟΚΑΣΤΡΟΥ ΑΝΤΑΠΑΝΤΟΥΝ
Η ένοχη σιωπή της τεχνικής υπηρεσίας
Η τεχνική υπηρεσία του Δήμου Βριλησσίων κατηγορεί με έγγραφό της εμάς τους δεκάδες οικογενειάρχες της οδού Αργυροκάστρου ότι ούτε λίγο ούτε πολύ χαιρόμαστε που γίνονται ατυχήματα στο σταυροδρόμι Ταϋγέτου-Αργυροκάστρου και ευχόμαστε ενδόμυχα να σκοτωθεί κάποιο από τα παιδιά μας ή τα παιδιά των συμπολιτών μας για να δικαιωθούμε στη διαμάχη μας με τον δήμαρχο. Μας κατηγορούν, επίσης, για έλλειψη κοσμιότητας και ήθους, επειδή κατακρίνουμε τις αυθαίρετες κυκλοφοριακές αλλαγές και την εκτροπή της κίνησης έξω από σχολεία.
Στη φλύαρη απάντησή τους δεν έγραψαν ούτε μια λέξη για την εικονική μελέτη αντιδρόμησης της Εθνικής Αντιστάσεως. Τσιμουδιά δεν έβγαλαν για τον μηδενισμό της κίνησης στο κομμάτι που αντιδρομήθηκε, με συνέπεια τη δημιουργία ενός ιδιωτικού δρόμου για εκλεκτούς. Κουβέντα δεν είπαν για τις κυκλοφοριακές μετρήσεις, που οι ίδιοι πραγματοποίησαν στη γειτονιά μας, έστω και κατόπιν εορτής, οι οποίες έδειξαν μέχρι 3.700 διασταυρώσεις αυτοκινήτων καθημερινά στο σταυροδρόμι Ταϋγέτου-Αργυροκάστρου και 3.100 διελεύσεις στην Ταϋγέτου, η οποία περνάει μπροστά από τέσσερα σχολεία.
Παρά τα παραπάνω δολοφονικά νούμερα, που τα κρατούν αναξιοποίητα στα συρτάρια τους, ισχυρίζονται, σαν να ζουν σε άλλη πόλη, ότι η κίνηση της Αργυροκάστρου είναι φυσιολογική και παρόμοια με των άλλων δρόμων. Ρίχνουν, επίσης, την ευθύνη των ατυχημάτων μόνο στους απρόσεκτους οδηγούς, ενώ πρώτα οι ίδιοι έχουν παραβεί όλες τις διατάξεις του υπουργείου παιδείας και της τροχαίας, περί κυκλοφορίας οχημάτων έξω από σχολεία.
Αντί να απαντήσουν επί της ουσίας, μας αραδιάζουν ολόκληρες σελίδες με τα έργα του Δήμου στα τελευταία 10 χρόνια, όπως κάνουν τα κόμματα στα προεκλογικά τους φυλλάδια. Πρώτη φορά βλέπουμε δημόσια υπηρεσία να ειρωνεύεται και να προσβάλει πολίτες σαν να είναι κομματικό παραμάγαζο. Εμείς αμφισβητήσαμε με στοιχεία την επιστημονική τους επάρκεια, που απειλεί την ασφάλεια και καταστρέφει την καθημερινότητα των οικογενειών μας, και αυτοί μας απαντούν με «ψυχογραφήματα», που αποδεικνύουν τάχα τα ταπεινά ελατήρια μας.
Δεν έχουν καμιά δουλειά οι δημόσιες υπηρεσίες να υπονοούν οτιδήποτε για τα αισθήματα των διαμαρτυρόμενων πολιτών, αλλά οφείλουν μόνο να απαντούν στις συγκεκριμένες καταγγελίες. Η απάντηση της τεχνικής υπηρεσίας φανερώνει με σοκαριστικό τρόπο την καθεστωτική αντίληψη που έχουν για τη δουλειά τους και την παρανόηση του ρόλου τους, ο οποίος είναι να συνδράμουν τους δημότες με τα έργα τους και όχι να τους επιπλήττουν όταν καταγγέλλουν τις παρανομίες και τις αδικίες τους.
Όσον αφορά στην επιστημονική τους επάρκεια, οι ίδιοι πώς την αποδεικνύουν; Αν ρωτηθούν πόσα αυτοκίνητα περνούσαν από την Εθνικής Αντιστάσεως πριν την αντιδρομήσουν, δεν ξέρουν τι να απαντήσουν, επειδή δεν έκαναν καμία μέτρηση, παρόλο που το προβλέπει ο νόμος. Κάνουν τριτοκοσμικές μελέτες λίγων αράδων «με το μάτι» και στη συνέχεια ζητάνε επιστημονικά εύσημα. Αν είναι δυνατόν.
Αυτοί δεν μπορούν να ολοκληρώσουν ούτε το μικρό παρκάκι των 100 τ.μ. στη γωνία Αργυροκάστρου-Ταϋγέτου. Πάνε κι έρχονται επί 10 χρόνια με εργάτες και μηχανήματα χωρίς να το τελειώνουν. Ούτε το γεφύρι της Άρτας να ήτανε. Τα έχουν παρατήσει όλα στη μέση 20 φορές, με τρύπες στο πεζοδρόμιο, μέσα στις οποίες τσακίζονται μητέρες με παιδικά καροτσάκια. Όπου κι αν πατούν οι κάτοικοι της Αργυροκάστρου κινδυνεύουν το ίδιο, είτε στα σπασμένα και ανύπαρκτα πεζοδρόμια, είτε στον δρόμο με τα 3.000 αυτοκίνητα την ημέρα, τα οποία έφερε η τεχνική υπηρεσία με την εικονική μελέτη της.
Κατά τα άλλα η Αργυροκάστρου, και σύμφωνα με τους ισχυρισμούς τους, είναι μια ειδυλλιακή οδός, όπως οι άλλες της πόλης μας. Λίγο ακόμα και θα μας έλεγαν ότι είναι πανομοιότυπη με τους δρόμους στους οποίους διαμένουν τα στελέχη της τεχνικής υπηρεσίας.
Για να είμαστε εξηγημένοι, αν δεν παρθούν έγκαιρα πίσω τα άδικα και παράνομα κυκλοφοριακά μέτρα, που εξόντωσαν μια ολόκληρη και φιλήσυχη γειτονιά, θα οξυνθούν πολύ οι αντιδράσεις μας. Θα ησυχάσουμε μόνο αν μας αφήσουν ήσυχους να ζήσουμε τις ζωές μας με τις οικογένειές μας, χωρίς να μας αδικούν. Ούτε τα παρκάκια τους θέλουμε, ούτε τίποτα άλλο. Μόνο να μας αφήσουν ήσυχους.
Υ.Γ. Οι κριτικές μας στην τεχνική υπηρεσία είναι προφανές ότι αφορούν μόνο στην ανεπάρκεια της ηγεσίας της. Η προσπάθεια να μας φέρουν σε αντίθεση με το σύνολο των υπαλλήλων είναι εκ του πονηρού. Δεν έχουμε τίποτα εναντίον του προσωπικού, με το οποίο, άλλωστε, έχουμε συνεργαστεί στο παρελθόν. Αν άθελά μας έχουμε δώσει διαφορετική εντύπωση ζητάμε την κατανόησή τους.
ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΟΔΟΥ ΑΡΓΥΡΟΚΑΣΤΡΟΥ
Την επιστολή υπογράφουν οι παρακάτω ενήλικες κάτοικοι της οδού Αργυροκάστρου:
Ειρήνη Αποστολάκου, Κώστας Τσούβαλης, Βασίλης Καλομπάτσος, Κωνσταντίνα Αγγέλη, Παύλος Καλομπάτσος, Γιώργος Ζαφειρόπουλος, Γιώργος Τσολάκης, Αργυρώ Χουσιάδα, Βασίλης Ζαφειρόπουλος, Αθανασία Χουσιάδα, Γιώργος Χουσιάδας, Σωτήρης Ποταμίτης, Αναστασία Κουμούλα, Αργυρώ Καλομπάτσου, Λητώ Χουσιάδα, Κώστας Ποταμίτης, Γιάννης Γιαπαλάκης, Σοφία Ασήμου, Στέφανος Ζαφειρόπουλος, Ορέστης Μιχάλιος, Αγγελική Ποταμίτη, Βασιλική Χουσιάδα, Χρήστος Χατζηχρήστος, Γιώργος Μαυρουδής, Kerstin Brell, Σωτήρης Καραμπάτος, Βάσω Καραμπάτου
Λογικό είναι να διαμαρτύρονται οι συνδημότες μας της οδού Αργυροκάστρου. Το ίδιο λογικό είναι να διαμαρτύρονται και οι της Εθνικής Αντιστάσεως (υπολογίστε ότι τα διερχόμενα σήμερα από την οδό Αργυροκάστρου και από τις άλλους κάθετους, ιδίας φοράς, δρόμους, διέρχονταν ΟΛΑ από την οδό Εθνικής Αντιστάσεως).
ΑπάντησηΔιαγραφήΛογικό είναι να διαμαρτύρονται οι συνδημότες μας της οδού Αναλήψεως για την συνεχή λειτουργία της λαϊκής αγοράς στον δρόμο αυτό.
Λογικό είναι να διαμαρτύρονται συνδημότες μας για την «κυκλοφοριακή στεγανότητα» της άνω της οδού Κισσάβου βορινής περιοχής.
Λογικά, λοιπόν, είναι να διαμαρτύρονται οι Δημότες για πλήθος άλλα προβλήματα, που σχετίζονται με την κυκλοφορία των οχημάτων.
Μόνη λύση: η σύνταξη και εφαρμογή κυκλοφοριακής μελέτης με στόχους
α) Την, κατά το δυνατό, αποτροπή της διαμπερούς κυκλοφορίας β) την, κατά το δυνατό, ισοκατανομή των φορτίων κ.λπ.
Όσο η μελέτη αυτή δεν γίνεται (παρ’ όλες τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και τις υποσχέσεις των Δημοτικών Αρχόντων και «Αρχόντων»), το κυκλοφοριακό πρόβλημα θα είναι ένα θαυμάσιο ψηφοθηρικό εργαλείο στα χέρια κάθε επιτήδειου.
Δημοσθένης Μπούκης του Γιάννη