Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2014

ΟΤΑΝ Η ΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ Ο ΕΓΩΪΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ

Τον τελευταίο καιρό είχαμε πάρα πολλές επαφές και συναντήσεις με διάφορους θεσμικούς και μη προκειμένου να μάθουμε από πολύ κοντά και σε βάθος την αλήθεια ορισμένων γεγονότων που συνέβησαν στο παρελθόν στην χώρα μας.
Ομολογούμε ότι γίναμε αρκετά σοφότεροι και σας διαβεβαιώνουμε ότι πολλά απ΄αυτά δεν τα ξέραμε αλλά κυρίως διαπιστώσαμε σε ποια άγνοια βρίσκονται οι πολλοί. 
Ποτέ δεν ήταν πηγή γνώσης και μάθησης η τηλεόραση, οι ειδήσεις και τα ρεπορτάζ. Πίσω απ΄αυτά κρύβεται μονίμως η αλήθεια.
Οι πάντες επικαλούνται τις αρχές της δημοκρατίας, της δικαιοσύνης και της λαϊκής βούλησης.
Όμως οι ίδιοι που τα επικαλούνται βρίσκονται πολύ μακριά και απ΄αυτές τις αρχές και καταστρατηγούν ΄΄εν ονόματι του λαού΄΄  βασικές και θεμελιώδεις αρχές της δημοκρατίας.
Με σκοπιμότητα αποκρύπτουν την αλήθεια, καταπατώντας το δικαίωμα του πολίτη στην καθαρή ενημέρωση.

Γιατί τα λέμε αυτά;
Ζούμε μια άκρως επικίνδυνη περίοδο πολιτικά, οικονομικά και κοινωνικά. Το ομολογούν όλες οι πτέρυγες της Βουλής. 
Γιατί όμως; Πως βρεθήκαμε σ΄αυτή την κατάσταση; Εμείς δεν είμαστε με τους υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης του 6 και 7% μόλις πριν λίγα χρόνια; Εμείς δεν είμαστε που είχαμε κυβερνήσεις με λαϊκό έρεισμα, με ισχυρή πλειοψηφία, με ευαισθησίες και δημοκρατικές αρχές;
Σ΄αυτό το σημείο θα αναφέρω ένα περιστατικό που συνέβη στο δημοτικό συμβούλιο μόλις πριν 1,5 χρόνια, ακριβώς στο επίκεντρο της κρίσης.
Σε συζήτηση που αναπτύχθηκε περί χρέους και κρίσης ο τότε δήμαρχος ισχυρίστηκε με έντονο ύφος, ως συνήθιζε, ότι η κρίση οφείλεται στις Αμερικανικές τράπεζες και από εκεί μεταφέρθηκε ως ένας ιός, όπως ο έμπολα!!!
Δεν συμφωνήσαμε ούτε και σήμερα συμφωνούμε. Δεν ξέρουμε αν ο τότε δήμαρχος επιμένει σ΄αυτή την άποψη. Το αναφέρουμε να δείξουμε την άγνοια ή ίσως και τις σκόπιμες αντιδράσεις ανθρώπων με θέση ευθύνης.

Ας γυρίσουμε λίγο στο παρελθόν όχι και πολύ παλιά. 
Οι αριθμοί και τα μαθηματικά δεν κάνουν ποτέ λάθος!!!
Θα δείξουμε δύο πίνακες ξεκινώντας από το 1995.

Ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών                       Έλλειμμα Γενικής Κυβέρνησης
                % ΑΕΠ

1995          -2,2                                                                        -9,1
1996          -3,3                                                                        -6,7
1997          -3,5                                                                        -5,9
1998          -2,7                                                                        -3,9
1999          -3,6                                                                        -3,1
2000          -7,7                                                                        -3,7
2001          -7,2                                                                        -4,5
2002          -6,5                                                                        -4,8
2003          -6,5                                                                        -5,7
2004          -5,8                                                                        -7,6
2005          -7,6                                                                        -5,5
2006          -11,4                                                                      -5,7
2007          -14,6                                                                      -6,5
2008          -14,9                                                                      -9,8
2009          -11,2                                                                      -15,6

Η εικόνα είναι σαφής. Τα στοιχεία από την ΕΛΣΤΑΤ και ΟΑΣΑ. Δεν αμφισβητούνται.
Το ερώτημα: Ποιος ήξερε στα 15 αυτά χρόνια τι συνέβαινε; Ποιος δεν κατανάλωνε στα χρόνια αυτά; Ποιος είπε που βρίσκονται αυτά τα χρήματα για την κατανάλωση; Οι λίγοι.
Το συμπέρασμα: Ζούσαμε με ξένα χρήματα, καταναλώναμε εις βάρος άλλων κουμπαράδων για να χρησιμοποιήσω μια λέξη επίκαιρη.
Για σκεφθείτε ποιος κυβερνούσε αυτή τη χώρα αυτά τα χρόνια; Μας είπαν ποτέ την αλήθεια; Ποτέ και κανείς!!!!!
Πάμε τώρα να ενισχύσουμε τον πάρα πάνω ισχυρισμό μας. 
Το πρόβλημα ήταν πραγματικό όσο και η ύπαρξή μας!!!

Πίνακας δημοσίου χρέους % ΑΕΠ

1990    71,7
1991    74
1992    79,1
1993    99,2
1994    97,2
1995    97
1996    99,4
1997    96,6
1998    94,5
1999    94
2000    103,4
2001    103,7
2001    101,7
2002    97,4
2003    98,9
2004    101,2
2005    107,5
2006    107,2
2007    112,9
2008    129,7
2009    130,5

Τα στοιχεία αναμφισβήτητα. 
Συμπέρασμα: Είναι βέβαιο ότι κάποιοι παίζανε με την άγνοιά μας, την αδιαφορία μας και την έλλειψη ενδιαφέροντος από την δική μας πλευρά. 
Αν το ξέραμε θα ψηφίζαμε αυτούς που ψηφίσαμε; Εμείς λέμε ΟΧΙ!!! Εσείς;

Ωραία, και τι έγινε από το 2009 και μετά ή αν θέλετε τα τελευταία τέσσερα χρόνια;
Στο διάστημα αυτό οι πολίτες κλήθηκαν να....πληρώσουν...!!!! Με την μείωση των μισθών, τις συντάξεις, τα κουρέματα, την ανεργία, την....φτώχεια!!!
Δείτε τον επόμενο πίνακα σύμφωνα πάντα με τα επίσημα στοιχεία:

Ισοζύγιο Γενικής Κυβέρνησης 2009-2016  (%ΑΕΠ)

ΕΤΟΣ                     ΙΣΟΖΥΓΙΟ Γ.Κ                                ΕΛΛΕΙΜΜΑ - ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ

2009                            -15,6                                                        -10,4
2010                            -10,8                                                        -4,9
2011                            -9,4                                                          -2,3
2012                            -6,4                                                          -1,3
2013                            -3,2                                                          +0,8
2014                            -2,9                                                          +1,6
2015                            -2,1                                                           +3
2016                            -0,7                                                           +4,5

Ερώτημα: Υπήρχε πρόβλημα; Απάντηση: Ασφαλώς και υπήρχε και μάλιστα εξαιρετικά σοβαρό.
Λύθηκε με όλες τις θυσίες των πολιτών;  Απάντηση : Μερικώς, ναι, η προοπτική με τους συγκεκριμένους στόχους δείχνει ότι θα λυθεί οριστικά μετά το 2016. 

Τώρα με αυτά που δείξαμε και είπαμε ασφαλώς θα σκεφθήκατε αμέσως ότι τα γράφει ένας μνημονιακός...!!!! Το σκεφθήκατε, δεν μπορεί.....!!!
Κι όμως, αγαπητοί αναγνώστες πρέπει να διώξετε αυτούς τους χαρακτηρισμούς κι όταν το κάνουμε αμέσως έρχεται η σκέψη ότι έτσι οφείλουμε να σκεφτόμαστε όλοι οι πολίτες αυτής της χώρας αν την αγαπούμε, αν θέλουμε την πρόοδο και την αλήθεια.

Είναι βέβαιο, λοιπόν, ότι ζούσαμε σε μια εικονική πραγματικότητα. Αποκτήσαμε έσοδα αναντίστοιχα της δουλειάς μας. Το προϊόν δεν προέκυψε από υπεραξίες επενδύσεων. Ήταν έτοιμα χρήματα και κυρίως ξένα. Γιατί ήταν ξένα; Γιατί καλούμαστε τώρα να τα πληρώσουμε. Κάποιος μας τα έδωσε. Τώρα μας τα ζητεί πίσω!!! 
Μας το είπε κανείς αυτό; ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ!!!
Μας έλεγαν ότι έχουμε ανάπτυξη και μάλιστα ασύγκριτα μεγαλύτερη από κάθε άλλη Ευρωπαϊκή χώρα; ΝΑΙ!!! Που είναι αυτοί που μας τα έλεγαν αυτά; Μερικοί, τουλάχιστον είναι ακόμη στη Βουλή και θα μας ζητήσουν και πάλι την ψήφο μας πολύ σύντομα!!!

Κάποιοι που διαβάσουν αυτό το άρθρο δεν θα αντέξουν μέχρι τέλους και θα παραδοθούν στην απαξιωτική αντίληψη ότι αυτά γράφονται για εντυπώσεις και οι αριθμοί γενικώς είναι κουραστική υπόθεση. Ναι, είμαι σίγουρος γι΄αυτό. Όμως δεν τα γράφουμε για εκείνους που έχουν μικρές αντοχές αλλά για εκείνους π[ου ψάχνουν την αλήθεια και για εκείνους που θα σκεφθούν πολύ πριν βάλλουν το σταυρουδάκι στο ψηφοδέλτιο. Ας πάνε να ακούσουν τα κανάλια και τα φωτεινά εκείνα μυαλά, που παραπληροφορούσαν τους πολίτες για πολλά χρόνια τώρα. Ας μείνουν στην αντίληψη και στην ταμπέλα ΄΄έλα τώρα, όλοι είναι ίδιοι΄΄. 
Εμείς δεν συμφωνήσαμε ποτέ με αυτή την θέση γι΄αυτό και ψάχνουμε συνεχώς.

Πάμε τώρα να δείξουμε ένα άλλο πίνακα εξίσου ενδιαφέρων.

Ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών %ΑΕΠ

           ΕΚΤΟΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ       ΤΡΕΧΟΝ           ΕΚΤΟΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΚΑΘΑΡΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

2003                   -4,2                            -6,5                                     -2               
2004                   -3,3                            -5,8                                     -0,6
2005                   -4,2                            -7,6                                     -4,1
2006                   -7,2                            -11,4                                   -7,1
2007                   -10,5                          -14,6                                   -6
2008                   -9,7                            -14,9                                   -4
2009                   -7,9                            -10,1                                   -2,1
2010                   -6,2                            -9.9                                     +0,2
2011                   -4,6                            -2,4                                     +5
2012                   -2,4                            -2,4                                     +7,1
2013                   +2,9                           +0,7                                    +6,1
2014                    +4,9                          +1,3                                    +6,1
2015                    +5,3                          +1,3                                    +5,5

Ελπίζουμε να καταλαβαίνετε τους πίνακες και να μην δυσκολεύουμε την κατανόηση της αλήθειας.

Να σημειώσουμε ότι οι τρέχουσες συναλλαγές είναι τα ποσά που αντιστοιχούν στις εισροές προϊόντων και τις εκροές αντίστοιχα. Δηλαδή οι δείκτες αυτοί δείχνουν τα ποσά που αντιστοιχούν στα αγαθά που εισάγονται και αντίστοιχα αυτά που εξάγονται. Είναι ολοφάνερο ότι η κατανάλωση στα εισαγόμενα κι επομένως το κόστος που πληρώναμε σε εισαγόμενα προϊόντα ήταν πολλαπλώς υψηλότερα από εκείνα που είχαμε εξάγει. Αυτό επιβαρύνει την Ελληνική οικονομία.
Τώρα που οφείλεται αυτό, θα λέγαμε πολλοί είναι οι λόγοι.  Ας πούμε έναν για παράδειγμα. Οι εγχώρια παραγωγή είχε καταπέσει είτε εξ αιτίας μεγάλου κόστους παραγωγής είτε λόγω του ότι το εισαγόμενο ήταν φθηνότερο!!! Όμως αυτό άφησε την Ελληνική παραγωγή στο περιθώριο.

Ασχολήθηκε κανείς με την Ελληνική παραγωγή, με τους νέους παραγωγούς, δόθηκαν κίνητρα να παράγει η χώρα, είδε κανείς την αγροτική παραγωγή, την καινοτομία, την αειφορία; ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ!!!!

Είναι εύλογη η επόμενη ερώτηση. Ποια είναι η δομή του Ελληνικού ΑΕΠ, πως μεταβλήθηκε και ποιος είναι ο ρυθμός ανάπτυξης; Ιδού ο επόμενος πίνακας, που δείχνει ακριβώς αυτά.


ΕΤΟΣ   ΡΥΘΜΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ     

2000                4,5
2001                4,2
2002                3,4
2003                5,9
2004                4,4
2005                2,3
2006                5,5
2007                3,5
2008                0,2
2009               -3,1
2010               -4,9
2011               -7,1
2012               -7
2013               -3,9
2014               +0,6
2015               +2,9 

Ωραία θα έλεγε κανείς. Βλέπουμε την εξέλιξη του ρυθμού ανάπτυξης. Αυτή δεν περιέχει την δομή του ΑΕΠ; Ναι, ασφαλώς περιέχει. Θα σημειώσουμε ότι Το ΑΕΠ της χώρας μειώθηκε περίπου 25% τα τελευταία χρόνια, κυρίως τα πέντε τελευταία. 
Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι η χώρα δεν παρήγαγε, έκλεισαν επιχειρήσεις, αυξήθηκε η ανεργία, δεν πληρώθηκαν φόροι, συσσώρευση χρεών στα ασφαλιστικά ταμεία, μειώθηκαν οι αποδοχές και άλλα πολλά με τις ανάλογες ερμηνείες τους.

Λύθηκαν τα προβλήματα; Απ΄ότι φαίνεται η πολιτική αυτή προβλέπει την έξοδο της χώρας από την ύφεση από το 2016 και μετά. Θα λέγαμε αρκετά σύντομα με τα δεδομένα των πέντε τελευταίων ετών. Δηλαδή σε τέσσερα χρόνια η χώρα προβλέπεται να ξεφύγει από τα ελλείμματα και τους αρνητικούς δείκτες. 
Μένει κάτι άλλο; Βέβαια!!! Και μάλιστα πολύ σοβαρό ζήτημα!!!  ΤΟ ΧΡΕΟΣ!!!
Καταναλώθηκε πολύ μελάνι σε έντυπα αναφορικά με το χρέος. Αυτό αποτελεί και το μήλον της έριδος τελευταία στην πολιτική αντιπαράθεση. 
Στο χρέος έχει κτιστεί η ρητορεία δύο διαφορετικών (φαινομενικά) κόσμων, της συμπολίτευσης και της αντιπολίτευσης.
Η σημερινή συγκυβέρνηση ισχυρίζεται δυο βασικά πράγματα. 
Πρώτον, έπρεπε να διαρθρωθεί η οικονομία σε μια άλλη βάση, υγιή και με προοπτική. Να αλλάξει η δομή της οικονομίας και να θετικοποιηθούν οι δείκτες. Με επιχείρημα αυτό θα καλέσει τους δανειστές της χώρας στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων για να συζητηθεί η βιωσιμότητα του χρέους και οι παράγοντες που θα το καταστήσουν βιώσιμο αν αποδειχθεί ότι δεν είναι.
Επιθυμεί να εξασφαλίσει την βοήθεια των δανειστών στην περίπτωση που αποτύχει το πρόγραμμα με τις πιο πάνω προβλέψεις, που φαίνονται στους πίνακες και στη συνέχεια να συμφωνηθεί η εξέλιξη του χρέους. Ασφαλώς δεν δίνει βαρύτητα στις συνέπειες αυτής της πολιτικής. Δηλαδή δεν μετρά τόσο πολύ το ενδεχόμενο λήψης νέων μέτρων εις βάρος της κοινωνίας, του εργαζόμενου, του συνταξιούχου και της επιχείρησης. 
Η αντιπολίτευση αποδέχεται προφανώς την σημερινή κατάσταση κι ενώ από κάποιες ακραίες κορώνες που έβγαζε πρόσφατα έχει προσαρμοστεί απόλυτα στα Ευρωπαϊκά πράγματα.
Θέτει την βάση της πολιτικής της εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, εντός της Ευρωζώνης. Κοινό, επομένως το σημείο αυτό με την συγκυβέρνηση.
Και άλλα κοινά σημεία υπάρχουν στις δύο πλευρές. Όπως η ύπαρξη του χρέους. Δεν αμφισβήτησε ποτέ το ύψος του χρέους ανεξάρτητα αν κατηγορεί τα δύο μεγάλα κόμματα που είναι υπεύθυνα για το χρέος αυτό. Σ΄αυτό το σημείο η μείζονα αντιπολίτευση διαφοροποιείται από τους ΑΝΕΛ, οι οποίοι δεν δέχονται ότι το χρέος της χώρας είναι αυτό, περίπου 327 δις ευρώ.
Ρωτά κανείς, είναι δυνατόν να υπάρξει πολιτική σύμπτωση ανάμεσα σ΄αυτά τα δύο μέρη; Ασφαλώς και λογικά όχι.
Κοινό σημείο, επίσης, διακρίνουμε ότι η οποιαδήποτε αναδιάρθρωση του χρέους έγκειται στον τρόπο με τον οποίο θα διαπραγματευθεί με τους δανειστές.
Εδώ να επισημάνουμε ότι, πριν λίγο καιρό μόλις η μείζονα αντιπολίτευση ισχυρίζονταν ότι θα ΄΄σκίσει΄΄ τα μνημόνια και δεν θα τα αναγνωρίσει. Σήμερα λέει ότι θα καθίσει στο τραπέζι και θα διαπραγματευθεί. 
Κοινό σημείο, επίσης είναι το γεγονός ότι η μεσαία κοινωνική τάξη στην χώρα απομακρύνθηκε ακόμη περισσότερο από την υψηλή και η κατώτερη φτωχοποιήθηκε απόλυτα.

Που, όμως, είναι τότε η διαφορά ανάμεσά τους; 
 Και οι δύο πλευρές βλέπουν το ίδιο πράγμα από διαφορετική οπτική.
Η με συγκυβέρνηση, όπως είπαμε, φέρνει τις κοινωνικές απώλειες σε μισθούς, συντάξεις, έσοδα και λουκέτα σε δεύτερη μοίρα. Η μείζονα αντιπολίτευση δίνει προτεραιότητα στην αποκατάσταση, έστω και μερικώς, της αδικίας. Έτσι εξηγείται η λήψη μέτρων υπέρ των χαμηλών κοινωνικών τάξεων άμεσα αν αναλάβει την εξουσία. Το ζήτημα του χρέους και των άμεσων οικονομικών υποχρεώσεων έρχεται σε επόμενη φάση, ισχυριζόμενη ότι ταυτόχρονα η ΕΕ έχοντας παρόμοια προβλήματα και σε άλλες χώρες θα αναγκαστεί να αλλάξει την πολιτική της λιτότητας.  
Το σχέδιο της αντιπολίτευσης μεγαλόπνοο και φιλόδοξο. Η στρατηγική που επιθυμεί να αναπτύξει είναι ενδιαφέρουσα. Όμως δεν θα πρέπει να ξεχάσουμε ότι η πλειοψηφία των Ευρωπαϊκών κυβερνήσεων και που εκπροσωπούνται στα όργανα της ΕΕ και της Ευρωζώνης δεν βρίσκονται στην γραμμή αυτή αλλά συντονίζεται στην συχνότητα της  Γερμανικής πολιτικής.

Ας δούμε όμως αυτό το χρέος τι χαρακτηριστικά έχει σήμερα.
Η κυβέρνηση προβλέπει ότι από τα μέσα του 2015 το χρέος σε απόλυτο αριθμό θα αρχίσει να αποκλιμακώνεται. Η αποκλιμάκωση συνίσταται στο γεγονός ότι η κυβερνητική πολιτική θα έχει ως προϊόν της τα δημοσιονομικά πλεονάσματα, στην επιτυχία των αποκρατικοποιήσεων, στις ιδιωτικές επενδύσεις που θα μειώσουν την ανεργία και στην εισροή σημαντικών ποσών από το ΕΣΠΑ.
Ταυτόχρονα οι επενδύσεις θα αυξήσουν το ΑΕΠ της χώρας και μάλιστα με ταχείς ρυθμούς που θα έχει ως αποτέλεσμα το κλάσμα χρέος προς ΑΕΠ θα μειώνεται με σταθερούς ρυθμούς.
Οι επαφές μας με αναλυτές και θεσμικούς αυτό τον καιρό, όπως είπαμε στην αρχή, μας έδωσαν εξαιρετικά στοιχεία όπου φαίνεται ότι το χρέος θα έλθει στο 120% του ΑΕΠ το 2022 ενώ το 2030 θα βρίσκεται στα επίπεδα του 80%.
Τεκμηριώνει την πρόβλεψη αυτή από τα εξής στοιχεία:
1. Το χρέος είναι βιώσιμο μεσοπρόθεσμα.
2. Η μέση διάρκεια χρέους με όρους οικονομικούς είναι τα 17 χρόνια
3. Η χώρα δανείζεται με χαμηλό επιτόκιο 2,5%
4. Μόνο τα 29 δις από το χρέος βρίσκεται σε χέρια ιδιωτών επενδυτών, το υπόλοιπο είναι κρατικό χρέος, οφείλεται δηλαδή στα κράτη - μέλη της Ε.Ε
5. Θα επιτευχθεί χαμηλό κόστος εξυπηρέτησης (6 δις το χρόνο ή 3% του ΑΕΠ με μέσο όρο στην Ευρώπη είναι 4,5%)
6. Οι επενδύσεις θα φέρουν ανάκαμψη της απασχόλησης και η ανεργία από το τέλος του 2014 θα αρχίσει να μειώνεται με ρυθμούς αρχικά αργούς ενώ στη συνέχεια ο ρυθμός θα αυξηθεί σημαντικά, προβλέποντας το 2016 να βρεθεί στο 21%, με τον μέσο όρο στην Ε.Ε στο 10,4%.

Από την πλευρά της αντιπολίτευσης έχουμε συλλέξει στοιχεία που αναφέρονται κυρίως στην στρατηγική και όχι σε αριθμούς με συγκεκριμένο και καθοριστικό τρόπο. Το βασικό στοιχείο βρίσκεται στην παλτφόρμα που εξέθεσε στην Θεσσαλονίκη όπου η ρητορεία της αναφέρει το γεγονός ότι η αύξηση των κατώτατων μισθών στα επίπεδα των 750 ευρώ θα ανακουφίσει την μεσαία τάξη ενώ ταυτόχρονα θα δώσει ώθηση στην αγορά η ύπαρξη ρευστότητας ακριβώς εξ αυτού του λόγου. 
Επιπρόσθετα η διαπραγμάτευση του χρέους με τους δανειστές θα φέρει θετικό αποτέλεσμα με συνέπεια να συμφωνηθεί μια μείωση των δανειακών τρεχουσών υποχρεώσεων ώστε το προϊόν αυτό να διοχετευθεί στην αγορά για την καταπολέμηση της ανεργίας.

Επιχειρήσαμε μια ανατομία  της σημερινής κατάστασης στην χώρα μας, που συνδέεται με τις επερχόμενες εξελίξεις.
Μέσα απ΄αυτή την θεώρηση δώσαμε την ευκαιρία στους έχοντες υπομονή να διαβάζουν να μάθουν τα αίτια, τους υπεύθυνους, που δεν χρειάστηκε να ονοματίσουμε. Το συμπέρασμα βγαίνει αβασάνιστα.

Όπως είπαμε και σε προηγούμενη ανάρτησή μας θα δημοσιεύσουμε μια σειρά άρθρων που θα δώσει σε όλους την ευκαιρία με τις ακτινογραφίες που θα βγάζουμε να μάθουν την αλήθεια.
Το επόμενο άρθρο θα αναφέρεται στο θέμα των μεταρρυθμίσεων. Τι έκανε η κυβέρνηση και τι δεν έκανε. Τι θα κάνει η αντιπολίτευση αν θα κερδίσει τις εκλογές.

Οι δημοσιεύσεις μας δεν έχουν κανένα πολιτικό περιεχόμενο παρά μόνο στοχεύει στο ξεδίπλωμα της πραγματικής εικόνας της πατρίδας μας. Όλοι κόπτονται, ενδιαφέρονται γι΄αυτή την πατρίδα!!
Ποιος όμως είναι αυτός που θα διαμορφώσει πολιτικές τέτοιες που να τραβήξουν μπροστά την κοινωνία, θα λύσει τα συσσωρευμένα προβλήματα και θα δώσει ελπίδα στους νέους επιστήμονες και στα μέσα τεχνικά χέρια; 
Εμείς απ΄αυτές τις δημοσιεύσεις επιχειρούμε να βοηθήσουμε την αναγνώστη να βρει απαντήσεις στα δικά του ερωτήματα χωρίς γαρνιτούρες και πολιτικά κόλπα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνήγορος του Πολίτη: Χορήγηση αποκλειστικής θέσης στάθμευσης σε δημότη με αναπηρία

Πολίτης με αναπηρία διαμαρτυρήθηκε για την ανάκληση απόφασης χορήγησης αποκλειστικής θέσης στάθμευσης από δήμο, στον οποίο είναι δημότης, δι...