Αύριο θα ανακοινωθούν οι βάσεις των σχολών για τις Πανελλήνιες εξετάσεις του 2015.
Οι ενδείξεις δείχνουν σημαντική πτώση σε όλες τις σχολές ενώ σε κάποιες θα είναι εξαιρετικά σημαντικές.
Όμως να γνωρίζουν όλοι οι μελλοντικά τουλάχιστον ενδιαφερόμενοι ότι το φαινόμενο είναι πρόσκαιρο.
Η καταγραφή της βάσης σε μια σχολή είναι συνάρτηση δυο παραγόντων. Πρώτον η ποιότητα των θεμάτων, δυσκολία ή ευκολία και που αυτό με την σειρά του είναι συνάρτηση της δουλειάς που έγινε στα τρία τελευταία χρόνια της κάθε φουρνιάς υποψηφίων και άρα του επιπέδου της εκπαιδευτικής διαδικασίας στο σχολείο και δεύτερον το ύψος της ζήτησης της κάθε σχολής.
Έτσι και ο διαχωρισμός σε σχολές με ΄΄υψηλή ζήτηση΄΄.
Πολλές χρονιές είχε συμβεί στο παρελθόν η πτώση στις βάσεις ενώ την επομένη σημειώθηκε ανάλογα σημαντική άνοδος.
Προσοχή, λοιπόν, κυρίως στους μελλοντικούς υποψηφίους και στους γονείς που τελικά παρασύρονται από έντονα δημοσιεύματα.
Σε κάθε πάντως περίπτωση αυτό που έχει σταθερή αξία είναι η συνεχής μελέτη, η συνεχής προσπάθεια του υποψηφίου στα τρία τελευταία χρόνια της πορείας του στον δεύτερο βαθμό εκπαίδευσης.
Το ενδιαφέρον του υποψηφίου πρέπει να μένει ζωηρό και πολλάκις ακραία ζωηρό αν θέλει να διεκδικήσει σοβαρά μια θέση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Κύριο ρόλο στην διαδικασία αυτή παίζει η ίδια η προσωπικότητα του υποψηφίου, η αποφασιστικότητά του, η πειθαρχία, η πίστη στην απόφασή του και η ακάματη προσπάθεια να κατακτήσει πραγματικά την γνώση.
Την γνώση που κρύβεται πίσω από τις αράδες των βιβλίων και που περιμένουν να τις ανακαλύψει κάθε σκεπτόμενος άνθρωπος, που θα μάθει απ΄αυτή την συνεχή προσπάθεια να αξιοποιεί τον πλούτο αυτό που απέκτησε.
Καλά αποτελέσματα, λοιπόν, σ΄εκείνους που τα αναμένουν.
Οι ενδείξεις δείχνουν σημαντική πτώση σε όλες τις σχολές ενώ σε κάποιες θα είναι εξαιρετικά σημαντικές.
Όμως να γνωρίζουν όλοι οι μελλοντικά τουλάχιστον ενδιαφερόμενοι ότι το φαινόμενο είναι πρόσκαιρο.
Η καταγραφή της βάσης σε μια σχολή είναι συνάρτηση δυο παραγόντων. Πρώτον η ποιότητα των θεμάτων, δυσκολία ή ευκολία και που αυτό με την σειρά του είναι συνάρτηση της δουλειάς που έγινε στα τρία τελευταία χρόνια της κάθε φουρνιάς υποψηφίων και άρα του επιπέδου της εκπαιδευτικής διαδικασίας στο σχολείο και δεύτερον το ύψος της ζήτησης της κάθε σχολής.
Έτσι και ο διαχωρισμός σε σχολές με ΄΄υψηλή ζήτηση΄΄.
Πολλές χρονιές είχε συμβεί στο παρελθόν η πτώση στις βάσεις ενώ την επομένη σημειώθηκε ανάλογα σημαντική άνοδος.
Προσοχή, λοιπόν, κυρίως στους μελλοντικούς υποψηφίους και στους γονείς που τελικά παρασύρονται από έντονα δημοσιεύματα.
Σε κάθε πάντως περίπτωση αυτό που έχει σταθερή αξία είναι η συνεχής μελέτη, η συνεχής προσπάθεια του υποψηφίου στα τρία τελευταία χρόνια της πορείας του στον δεύτερο βαθμό εκπαίδευσης.
Το ενδιαφέρον του υποψηφίου πρέπει να μένει ζωηρό και πολλάκις ακραία ζωηρό αν θέλει να διεκδικήσει σοβαρά μια θέση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Κύριο ρόλο στην διαδικασία αυτή παίζει η ίδια η προσωπικότητα του υποψηφίου, η αποφασιστικότητά του, η πειθαρχία, η πίστη στην απόφασή του και η ακάματη προσπάθεια να κατακτήσει πραγματικά την γνώση.
Την γνώση που κρύβεται πίσω από τις αράδες των βιβλίων και που περιμένουν να τις ανακαλύψει κάθε σκεπτόμενος άνθρωπος, που θα μάθει απ΄αυτή την συνεχή προσπάθεια να αξιοποιεί τον πλούτο αυτό που απέκτησε.
Καλά αποτελέσματα, λοιπόν, σ΄εκείνους που τα αναμένουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου