Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

ΕΞΙΧΝΙΑΣΤΗΚΕ Η ΛΗΣΤΕΙΑ ΣΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑ


ΕΞΙΧΝΙΑΣΤΗΚΕ Η ΛΗΣΤΕΙΑ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΛΥΜΠΙΑΣ



Αρχηγός των ληστών ήταν η Ανγκελα Μέρκελ που, αφού χτύπησε και έδεσε τον φύλακα Λουκά Παπαδήμο, αφαίρεσε κι έβαλε στον ευρωπαϊκό της σάκο ένα ανεκτίμητης αξίας έκθεμα: τη Δημοκρατία.
Το σκίτσο δημοσιεύτηκε το Σαββατο 18 Φεβρουαρίου στους TIMES του Λονδίνου
και το υπογράφει ο Νορβηγός Μόρτεν Μόρλαντ.

ΑΘΗΝΑ: STOP ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟY ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΚΑΚΛΑΜΑΝΗ

Πλήθος ερωτημάτων προκαλεί η απόφαση ενός κρατικού λειτουργού, που είναι εντεταλμένος για να φυλάττει τη νομιμότητα, του γενικού γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής Ηλία Λιακόπουλου, να απαγορέψει με την υπ' αριθμ. 4296/4126/8.2.2012 απόφασή του το διαχειριστικό έλεγχο των πεπραγμένων των διοικήσεων Μπακογιάννη και Κακλαμάνη στο Δήμο Αθήνας (περίοδο 2003-2010), μετά τη σχετική προσφυγή του τ. δημάρχου Αθηναίων Νικήτα Κακλαμάνη.

Η συγκεκριμένη απόφαση προκαλεί ακόμη μεγαλύτερες απορίες καθώς είναι πρόσφατο η υπόθεση με τα κυλικεία της «Τεχνόπολις», όπου μετά το διαχειριστικό έλεγχο διαπιστώθηκε ότι μόνο σε ένα χρόνο και όχι σε όλα τα κυλικεία είχε γίνει υπεξαίρεση ποσού κοντά στο μισό εκατομμύριο ευρώ! Μάλιστα, για το θέμα αυτό το δ.σ. της της «Τεχνόπολις» κατά του τ. προέδρου της εταιρείας Φώτη Ιγνατίου επί δημαρχίας Νικήτα Κακλαμάνη.
Στην απόφασή του, ο Ηλίας Λιακόπουλος δέχεται όλες τις αιτιάσεις Κακλαμάνη, «ότι από καμιά διάταξη νόμου δεν προβλέπεται η αρμοδιότητα του δημοτικού συμβουλίου να αποφασίζει τη διενέργεια οικονομικού και διαχειριστικού ελέγχου του δήμου, η οποία (αρμοδιότητα) ανήκει αποκλειστικά στην Οικονομική Επιθεώρηση του υπουργείου Οικονομικών, που μπορεί να ενεργήσει κατά διακριτική ευχέρεια είτε αυτεπάγγελτα είτε κατόπιν αιτήματος».
Πέραν, όμως, αυτού, ο κ. Λιακόπουλος δέχεται και τον ισχυρισμό του Νικήτα Κακλαμάνη, ότι το ποσό των 71.340 ευρώ που δέσμευσε η οικονομική επιτροπή του Δήμου Αθηναίων για τη δαπάνη πρόσληψης ορκωτών λογιστών οι οποίοι θα διενεργήσουν το διαχειριστικό έλεγχο για την επίμαχη περίοδο «ελλείπει το νόμιμο έρεισμα για την έκδοση της προσβαλλόμενης αρ. 1476/30-11-2011 πράξεως της οικονομικής επιτροπής του Δήμου Αθηναίων» για τη δέσμευση του συγκεκριμένου ποσού.
Όσον αφορά στον έλεγχο από την Οικονομική Επιθεώρηση του υπουργείου Οικονομικών, ο Νικήτας Κακλαμάνης επικαλείται το άρθρο 168 του ΚΔΚ για να δικαιολογήσει το παράτυπο του διαχειριστικού ελέγχου, πράγμα που βεβαίως δέχεται, όπως προαναφέρθηκε, και ο κ. Λιακόπουλος.


Η άποψη του νομικού Φίλιππου Σπυρόπουλου


Ωστόσο, ο έγκριτος νομικός και καθηγητής του τμήματος Νομικής του Πανεπιστημίου Αθηνών Φίλιππος Σπυρόπουλος έχει αντίθετη άποψη. Σύμφωνα με γνωμοδότηση του γνωστού συνταγματολόγου για το Δήμο Αθηναίων, «το άρθρο 168 ΚΔΚ επ' ουδενί σημαίνει ότι ο ίδιος ο Δήμος δεν δύναται να αποφασίζει ο ίδιος έκτακτο οικονομικό και διαχειριστικό έλεγχο προηγουμένων διαχειρίσεών του (και να τον αναθέτει σε ορκωτούς λογιστές). Τούτο είναι απόρροια της αρχής του αυτοελέγχου της διοικήσεως - ειδικώς σε σχέση με τους Δήμους είναι απόρροια και της διοικητικής και οικονομικής αυτοτέλειάς τους. Ό,τι δύναται ο εποπτεύων τους Δήμους σε σχέση με τους οικονομικούς και διαχειριστικούς ελέγχους, δύνανται και οι Δήμοι a fortiori (σ.σ.: κατά μείζονα λόγο). Άλλως δε θα είχαν διοικητική και οικονομική αυτοτέλεια».
Και παρακάτω: «Οι Δήμοι διοικούν τις τοπικές υποθέσεις τους, συντρέχει δε μάλιστα υπέρ αυτών τεκμήριο αρμοδιότητας για τη διοίκησή τους (άρθρο 102 παρ. 1 Σ.). Για αυτό και ο νόμος (ο ΚΔΚ) καθορίζει τις αρμοδιότητες των Δήμων για τις τοπικές υποθέσεις όχι εξαντλητικώς αλλ' ενδεικτικώς, χρησιμοποιώντας τη λέξη "ιδίως" (βλ. άρθρο 75 ΚΔΚ). Ο έλεγχος περί το δημοτικό χρήμα, την πηγή, την είσπραξη και τη δαπάνη του, είναι αναμφίβολα τοπική υπόθεση, η οποία ναι μεν αφορά και το κράτος (βλ. π.χ. άρθρο 162 ΚΔΚ σε σχέση με τον έλεγχο της νομιμότητας του προϋπολογισμού των Δήμων από την κρατική αποκεντρωμένη διοίκηση) αλλ' ασφαλώς τουλάχιστον εξ ίσου και τον ενδιαφερόμενο Δήμο».


Συμπερασματικά, όπως αναφέρει ο έγκριτος νομικός, «τον έλεγχο αυτό (δι' ορκωτών λογιστών) μπορεί να αποφασίζει και σε σχέση με τα νομικά του πρόσωπα δημοσίου δικαίου και με τις δημοτικές επιχειρήσεις του.
»Για τα νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου την αρμοδιότητα την έχει ο Δήμος βάσει της διατάξεως του άρθρο 168 ΚΔΚ: αφού την αρμοδιότητα αυτή έχει ο Υπουργός Εσωτερικών και ο Γενικός Γραμματέας Αποκεντρωμένης Διοικήσεις, a fortiori την έχει και ο Δήμος. Εξ άλλου υπέρ αυτού συνηγορούν και οι διατάξεις των άρθρων 234 παρ. 3 και 236 παρ. 1 του ΚΔΚ.
»Για τις δημοτικές επιχειρήσεις ο Δήμος έχει αρμοδιότητα βάσει του άρθρου 261 παρ. 2 του ΚΔΚ».


Η νομιμότητα της δαπάνης


Όπως, τέλος, λέει σε σχετική γνωμοδότησή του ο Αθανάσιος Τσιούρας, ειδικός σύμβουλος του δημάρχου Αθηναίων, «σύμφωνα με την παγία νομολογία του Ελεγκτικού Συνεδρίου, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων τους οι ΟΤΑ δύνανται νομίμως, με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, να προβαίνουν στη διάθεση πιστώσεων και την συνακόλουθη καταβολή δαπανών, που δεν προβλέπονται μεν από τη διάταξη του νόμου, όμως είναι λειτουργικές για τον οικείο ΟΤΑ, συνάδουν δηλαδή προδήλως με την αποστολή και τις αρμοδιότητές του και συμβάλλουν στην εκπλήρωση των σκοπών του ή στην αντιμετώπιση των λειτουργικών δαπανών του (Πρ. VII Τμ. ΕΣ 369/2009, 230/2010, 358/2010 κ.λπ.)».


Όπως, εξάλλου, συμπληρώνει και καταλήγει, «η νομιμότητα της δαπάνης για την πρόσληψη ορκωτού ελεγκτή για τη διενέργεια εκτάκτου διαχειριστικού ελέγχου παρελθουσών χρήσεων δικαιολογείται σε κάθε περίπτωση για την εύρυθμη λειτουργία του Δήμου (ειδικότερα, κατά το νομοθετικό πλαίσιο, που αναλύθηκε, για την προώθηση της διαφάνειας και την καταπολέμηση της διαφθοράς), αλλά και ως εκπλήρωση της αρμοδιότητας για την, κατ' άρθρον 75 Ι α' περ. 12 ω. 3463/2006, διαχείριση, η αξιοποίηση και η εκμετάλλευση της δημοτικής και κοινοτικής περιουσίας. Επομένως, είναι νόμιμη ως δαπάνη σε κάθε περίπτωση».

Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

ΤΟ ΄΄1.000.000΄΄ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ....ΚΟΥΒΕΛΟ

Δεν ήταν βουλευτής τελικά ο κατέχων το ένα εκατομμύριο ευρώ που ΄΄διέφυγε΄΄ στο εξωτερικό!!!!! Ήταν του συζύγου της κ. Μπακογιάννη, το οποίο προορίζονταν για την .....αγορά ενός πλοίου!!!!
Αυτό θα πει μυστήριο που επιτέλους ΄΄λύθηκε΄΄ απο την Ελληνική Δημοκρατία!!!
Τι να υποθέσει κανείς τώρα!!!

Αναβάλλεται η σύνοδος Κορυφής στις 2 Μαρτίου – Απροθυμία της Γερμανίας να συζητήσει την χρηματοδότηση των μηχανισμών στήριξης - Αγκάθι το «τείχος προστασίας»

Αναβάλλεται, σύμφωνα με πληροφορίες του Γαλλικού πρακτορείου, το οποίο επικαλείται ευρωπαϊκές πηγές, η σύνοδος Κορυφής των ευρωπαίων ηγετών την Παρασκευή.



Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η σύνοδος κορυφής ακυρώθηκε εξαιτίας της απροθυμίας της Γερμανίας να συζητήσει την χρηματοδότηση του τείχους προστασίας της ΕΕ.

ΙΣΧΥΡΗ ΧΙΟΝΟΠΤΩΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

Από τα ξημερώματα η πόλη μας δέχεται ισχυρή χιονόπτωση, κυρίως στην περιοχή του πατήματος. Τα συνεργεία των εργαζομένων του δήμου βρίσκονται στους δρόμους του πατήματος και ρίχνουν αλάτι ώστε να μην υπάρξει πρόβλημα στην κίνηση των αυτοκινήτων.
Η πρόβλεψη είναι ότι θα συνεχιστεί η χιονόπτωση σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, με διακοπές. Αργά το βράδυ θα ενταθεί η χιονόπτωση και είναι πιθανόν να το ΄΄στρώσει΄΄ δυνατά.
Έτσι τα συνεργεία θα πρέπει να βρίσκονται συνεχώς επί ποδός. Εκείνοι γνωρίζουν πολύ καλά τη δουλειά τους και πολλές φορές χωρίς την παρουσία προϊσταμένων.
Προσοχή, λοιπόν, απ΄όλους, πεζοί και αυτοκίνητα.

ΣΗΜΕΡΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Σήμερα στις επτά, στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου, συνεδριάζει το δημοτικό συμβούλιο της πόλης. Η ημερήσια διάταξη αναφέρεται στην αποδοχή του προγράμματος ΄΄εξοικονομώ΄΄ ύψους περίπου επτακοσίων χιλιάδων ευρώ για τα έτη 2009-2015, πρόταση τεχνικής στήριξης για υποβολή προτάσεων στο πλαίσιο του προγράμματος ΕΣΠΑ, την δημιουργία αναπτυξιακής σύμπραξης  για τοπικές δράσεις κοινωνικής ένταξης για ευάλωτες ομάδες.
Ενδιαφέρον ζήτημα θέτουν προς συζήτηση ο Σύλλογος εργαζομένων του δήμου περί των απολύσεςων περικοπών και του ενδεχόμενου ιδιωτικοποίησης των υπηρεσιών του δήμου προς τους δημότες, στο πλαίσιο του μνημονίου 2.

Η πρώτη εν λειτουργία χρεοκοπία στον πλανήτη – Σε καθεστώς selective dufault πλέον η Ελλάδα από την S&P - Τα παλαιά ομόλογα σε default και τα νέα με βαθμολογία Β – Η συμμετοχή στο PSI+ θα κρίνει αν θα υπάρξει credit event και πληρωμή των CDS

H Ελλάδα κατάφερε το ακατόρθωτο. Κατάφερε να αποτελέσει την πρώτη οικονομία του πλανήτη που χρεοκοπεί εν λειτουργία, επιβεβαιώνοντας πλήρως τις πληροφορίες του www.bankingnews.gr ότι αυτή την εβδομάδα η Ελλάδα θα βρεθεί σε καθεστώς selective default.



Είναι ξεκάθαρο ότι μετά το πρώτο χτύπημα από την Standard and Poor's που υποβάθμισε την Ελλάδα σε καθεστώς selective default άμεσα και οι οίκοι αξιολόγησης Moody’s, Fitch θα υποβαθμίσουν την Ελλάδα σε καθεστώς επιλεκτικής χρεοκοπίας SD ή περιορισμένης χρεοκοπίας (Restricted Default - RD), ενώ τα ελληνικά ομόλογα που θα ανταλλαγούν θα υποβαθμιστούν σε D (default).


O οίκος Standard & Poor's υποβάθμισε την Ελλάδα στην κατηγορία SD (Selective Default) μετά την επίσημη ανακοίνωση από τη χώρα της πρόσκλησης για το PSI και την εισαγωγή της ρήτρας συλλογικής ευθύνης (CACs).


H S&P είχε προηγουμένως την Ελλάδα στην κατηγορία «CC» αναφορικά με το μακροπρόθεσμο χρέος και στην κατηγορία «C» για το βραχυπρόθεσμο.


Η ενεργοποίηση των CACs έχει στόχο να δεσμεύσει όλους τους κατόχους συγκεκριμένων σειρών τίτλων να τροποποιήσουν τις οφειλόμενες προς αυτούς πληρωμές σε περίπτωση που μια προκαθορισμένη απαρτία πιστωτών συμφωνήσει να γίνει αυτό», σημειώνει στην ανακοίνωση της η S&P. «Σύμφωνα με τη γνώμη μας η αναδρομική εισαγωγή των CACs ουσιωδώς αλλάζει τους αρχικούς όρους των χρεών που αφορά και αποτελεί την έναρξη αυτού που εκτιμούμε ότι αποτελεί υπό πίεση ‘distressed’αναδιάρθρωση χρέους».


Στην ανακοίνωση του το υπουργείο Οικονομικών αναφέρει ότι


Όπως ήταν αναμενόμενο, η S&P προχώρησε στην υποβάθμιση της Ελλάδας σε βαθμίδα “SD” και τον κατάλογο των επιλέξιμων τίτλων του PSI σε βαθμίδα “D”, λόγω της νομοθετικής εισαγωγής των CACs (ρήτρες συλλογικής δράσης) στα ομόλογα ελληνικού δικαίου και της έναρξης της μεγάλης έκτασης εθελοντικής προσφοράς του PSI.


Η κίνηση αυτή είχε ανακοινωθεί εκ των προτέρων και όλες οι επιπτώσεις της έχουν προβλεφθεί, σχεδιαστεί και αντιμετωπιστεί με τις σχετικές αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου και του Eurogroup. Η αξιολόγηση αυτή δεν έχει καμία επίπτωση στο ελληνικό τραπεζικό σύστημα καθώς η όποια επίδρασή της στην ρευστότητα έχει ήδη αντιμετωπιστεί από την Τράπεζα της Ελλάδας και μετέπειτα από το EFSF


Η Ελληνική Δημοκρατία θα παραμείνει στην αξιολόγηση “SD” όσο διάστημα θα παραμένει ανοιχτή η προσφορά του PSI. Μετά την ολοκλήρωση του PSI η Ελληνική Δημοκρατία αναμένεται να επαναξιολογηθεί προς τα πάνω.


Μετά την χρεοκοπία έρχεται η αναβάθμιση αλλά...


Στη συνέχεια και μετά την ολοκλήρωση του PSI+, τα νέα ελληνικά ομόλογα θα αναβαθμιστούν σε Β ενδεχομένως.


Το πρώτο σκέλος της διαδικασίας είναι τεχνικό και δεν θα έχει άμεση επίδραση στην κοινωνία.


Οι τράπεζες θα προστατευθούν όσον αφορά το σκέλος της ρευστότητας τους από το ELA της ΤτΕ και το Ευρωπαϊκό Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας και προφανώς και την ΕΚΤ.


Το δεύτερο σκέλος της αναβάθμισης θα έχει επίδραση θετική στα collaterals των ελληνικών τραπεζών που καταθέτουν στην ΕΚΤ για να λαμβάνουν ρευστότητα. Θα είναι λιγότερα collaterals αλλά θα είναι πιο ποιοτικά καθώς θα φέρουν υψηλότερη πιστοληπτική ικανότητα.


Αυτό είναι το τεχνικό μέρος της όλης διαδικασίας σε μια χώρα που βρίσκεται σε εν λειτουργία χρεοκοπία.


Η Ελλάδα χρεοκοπεί και λειτουργεί ταυτόχρονα και αυτό βεβαίως θα πρέπει να αποδοθεί κυρίως στην Τρόικα και την Γερμανία που ενώ από την μια θέτουν το δίλλημα εντός ή εκτός ευρώ αλλά από την άλλη στηρίζουν την διάσωση της Ελλάδος.


Το πρακτικό μέρος της όλης διαδικασίας έχει ήδη ξεκινήσει και εδράζεται στα εξής 4 βασικά σημεία.


1)Η συμμετοχή στο PSI+ είναι καθοριστική. Για να είναι έγκυρο το PSI+ πρέπει να συμμετάσχουν εθελοντικά το 50% των κατόχων ανταλλάξιμων ομολόγων.


Όμως το καταλυτικό ποσοστό είναι το 66,66% ή τα 2/3 των συνολικών κεφαλαίων που αντιστοιχούν σε ελληνικά ομόλογα και στα οποία δεν περιλαμβάνονται τα 56,6 δις ευρώ ονομαστικής αξίας χρεόγραφα που κατείχαν η ΕΚΤ και οι εθνικές κεντρικές τράπεζες και τώρα έχουν περιέλθει στην Ελλάδα.


Αν η Ελλάδα καταφέρει να συγκεντρώσει εθελοντικά το 66,66% των ελληνικών ομολόγων τότε θα ενεργοποιήσει τα CACs δηλαδή τις ρήτρες συλλογικής δράσης και αν αυτό συμβεί η διαδικασία του PSI+ παύει να είναι εθελοντική και καθίσταται υποχρεωτική. Σε μκα τέτοια περίπτωση πιστοποιείται credit event και πληρώνονται τα CDS. Οι θέσεις σε CDS εκτιμώνται μεταξύ 3,5 με 4 δις δολάρια πλέον και αν πληρωθούν μπ[ορεί να επιφέρουν κέρδος περί τα 15 δις δολάρια.


2)Η αντίδραση των τραπεζών είναι δεδομένη έχουν συναποφασίσει να συμμετάσχουν εθελοντικά.


Αυτό όμως δεν συμβαίνει με τα hedge funds τα οποία ήδη προετοιμάζονται για αντεπίθεση.


Το Alea Group Holding από τις Βερμούδες θυγατρική του Fortress έχει ζητήσει να διερευνηθούν 2 βασικές παράμετροι.


Πόσο σύννομη ήταν η διαδικασία που ακολουθήθηκε ώστε τα ελληνικά ομόλογα ονομαστικής αξίας 56,6 δις ευρώ των ΕΚΤ και εθνικών κεντρικών τραπεζών να μεταβιβαστούν στην Ελλάδα νωρίτερα από την ψήφιση των CACs και πόσο σύννομη είναι η ετεροχρονισμένη θέσπιση των CACs των ρητρών συλλογικής δράσης.


(Οι ρήτρες συλλογικής δράσης ισχύουν από τα τέλη του 19ου αιώνα και έχουν στόχο να διαφυλάττουν τους εκδότες χρέους στην περίπτωση αθέτησης πληρωμών. Οι ρήτρες συλλογικής δράσης είναι υποχρεωτική διαδικασία και όχι εθελοντική). Μόνο αν ενεργοποιηθούν τα CACs η ISDA η Διεθνής Ένωση Swaps και παραγώγων δεν θα μπορεί να εθελοτυφεί.


Η διαδικασία του PSI+ μπορεί να φέρει τον μανδύα της εθελοντικής διαδικασίας αλλά είναι μια εθελοντική υποχρέωση.


3)Η βιωσιμότητα του ελληνικού χρέους αποτελεί επίσης ένα τεράστιο ερωτηματικό.


Η Ελλάδα είναι ακόμη απίθανο να προβλεφθεί πότε και αν θα βγει εκ νέου στις αγορές.


Το ζητούμενο είναι πόσο θα αντέξει η χώρα υποβασταζόμενη από την Τρόικα και την ΕΕ;


Μέχρι πότε ο φορολογούμενος πολίτης της Ευρώπης θα στηρίξει την ελληνική οικονομία;


4)Το σκέλος των φυσικών προσώπων που κατέχουν ελληνικό χρέος ύψους 3,1 με 3,2 δις ευρώ μπορεί να είναι μικρό στο συνολικό πρόβλημα αλλά η λύση που θα επιλεγεί θα επιτρέψει ή όχι την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης μεταξύ πολιτών και κράτους ή θα την διαταράξει ανεπανόρθωτα

Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2012

Στο ΙΚΑ το «Βοήθεια στο Σπίτι»

Ένα νέο πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι» αντικαθιστά το προηγούμενο συγχρηματοδοτούμενο πρόγραμμα, με τη συγκρότηση μιας μόνιμης δομής παροχής της υπηρεσίας στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, σύμφωνα με τροπολογία που κατέθεσε στον εφαρμοστικό νόμο για την Υγεία ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Γιώργος Κουτρουμάνης.


Με τη δημιουργία της νέας δομής αναβαθμίζονται οι παροχές και εξασφαλίζεται μακροπρόθεσμα η βιωσιμότητα του προγράμματος. Σκοπός του προγράμματος, που θα παρέχει οικιακή και νοσηλευτική φροντίδα σε συνταξιούχους φορέων κύριας κοινωνικής ασφάλισης, είναι η εξασφάλιση συνθηκών αυτόνομης διαβίωσης των ηλικιωμένων και των αναπήρων συνταξιούχων στην κατοικία τους, ώστε να παραμείνουν στο οικείο φυσικό και κοινωνικό περιβάλλον, και να προληφθούν καταστάσεις κοινωνικού αποκλεισμού.


ΠΗΓΗ: ΑΠΕ

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Κατά των φωτοβολταϊκών στο Πεντελικό

Πεντέλη 24 Φεβρουαρίου 2012


Συνάντηση με τον Πρόεδρο της Δημοκρατικής Αριστεράς κ. Φώτη Κουβέλη είχε η Συντονιστική Επιτροπή κατά των φωτοβολταϊκών στο Πεντελικό. Οι επαφές θα συνεχισθούν μέχρι να ενημερωθούν όλα τα κόμματα του ελληνικού κοινοβουλίου
Συνάντηση με τον Πρόεδρο της Δημοκρατικής Αριστεράς κ. Φώτη Κουβέλη είχαν τα στελέχη της Συντονιστικής Επιτροπής, στο πλαίσιο των επαφών ενημέρωσης με αρχηγούς και εκπροσώπους των κομμάτων της Βουλής.


Η συντονιστική επιτροπή δηλώνει ικανοποιημένη από τη συνάντηση με τον κ. Κουβέλη και αναμένεται να συνεχίσει τις επαφές έως ότου ενημερωθούν το ταχύτερο τα ελληνικά κόμματα.


Τέλος είναι ξεκάθαρο πλέον ότι η συντονιστική επιτροπή εκφράζει απόλυτα τον αγώνα της τοπικής κοινωνίας για το θέμα, τη στιγμή που η δημοτική αρχή εξακολουθεί να είναι απούσα και επιλέγει ένα ύποπτο δρόμο αδράνειας, σιωπής και μυστικοπάθειας.

Τι ψήφισαν οι Βριλησσιώτες

Εγγεγραμμένοι 22.775 Έγκυρα 12.151 Άκυρα 134 Συμμετοχή 12.386 Λευκά 101 ...