Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2016

Απάντηση του Γιώργου Μαυρωτά για την ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας για την εν κρυπτώ νομοθέτηση από τον κ.Φίλη

Μόνο αν παρακολουθεί κανείς στενά τα γεγεονότα και τις εξελίξεις μπορεί ν κατακλάβει τι συμβαίνει σ΄αυτό το κράτος. Στο Υπουργείο Παιδείας αυτή την εποχή συμβαίνουν σημεία και τέρατα. Η υποκρισία και το ψέμα έχουν τον πρώτο λόγο. Με μπροστάρη τον ΄΄σοφό΄΄ κ. Φίλη, ακολουθούμενος από την εξίσου ΄΄σοφή΄΄ κ.  Αναγνωστοπούλου δείτε τι συνέβη μόλις προχθές στην βουλή.
Βέβαια θα πει κάποιος είναι ενα συμβάν και δεν είναι ο κανόνας. Θα ξαναπούμε από εδώ ότι συμβαίνουν σημεία και τέρατα και το καταλαβαίνει κανείς μόνο όταν παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις.

Το απύθμενο θράσος του κ. Φίλη
Το θράσος του κ. Φίλη είναι απύθμενο. Έχοντας λερωμένη τη φωλιά του που πέρασε εν κρυπτώ ολόκληρη διάταξη ως νομοτεχνική βελτίωση σε τροπολογία παραβιάζοντας κάθε κοινοβουλευτική δεοντολογία, με κατηγορεί με μακροσκελή ανακοίνωση ότι «δεν ξέρω τι μου γίνεται». Ας δούμε όμως τι ξέρω με στοιχεία απαντώντας ένα προς ένα τα σημεία του:
Α. Ο κ. Φίλης εκμεταλλεύθηκε την απουσία μου από την ολομέλεια (ήμουν στην εξεταστική επιτροπή για τα δάνεια των κομμάτων & ΜΜΕ) την ώρα που «τρύπωσε» την εν λόγω διάταξη στο νομοσχέδιο, περιγράφοντάς την μάλιστα παραπλανητικά όπως φαίνεται στο video και στα πρακτικά στη σελ. 212-213 (http://bit.ly/2bMVkb2) μπερδεύει τους καθηγητές εφαρμογών ΤΕΙ με τους ΕΔΙΠ). Η δε καθ’ ύλην αρμόδια Υπουργός κ. Αναγνωστοπούλου ουδέποτε την ανέπτυξε, όπως είχε κάνει τον Μάιο (βλ. επόμενο σημείο).
Β. Το υπουργείο ψεύδεται ασύστολα όταν λέει ότι «η κ. Αναγνωστοπούλου είχε χαρακτηρίσει δίκαιο το αίτημα των μελών ΕΔΙΠ και υποσχέθηκε να μελετήσει το θέμα». Αντίθετα, δίκαιη είχε χαρακτηρίσει την αντίδρασή μου και είχε πει ότι δεν πρέπει να είναι κλειστές οι διαδικασίες. Δείτε εδώ τα πρακτικά στη σελ. 33 κάτω δεξιά (http://bit.ly/2bG97zz).
Γ. Ο κ. Φίλης δεν είναι που διατυμπανίζει σε όλους τους τόνους ότι θα ανοίξει 500 θέσεις ΔΕΠ; Γιατί λέει λοιπόν ότι οι νέοι επιστήμονες -αρκετοί εκ των οποίων είναι όντως λαμπροί, το ξέρω από πρώτο χέρι καθότι συνεργάζομαι μαζί τους στο Πολυτεχνείο- δεν έχουν προοπτική; Έχουν και πολύ καλές προοπτικές μάλιστα σε διαδικασίες που θα είναι όμως ανοικτές.
Δ. Αν είναι έτσι όμορφα, ωραία και απλά για τα τμήματα των ΑΕΙ όπως τα λέει το Υπουργείο γιατί δεν την έφερνε την διάταξη αυτή με κανονικές διαδικασίες (ηλεκτρονική διαβούλευση, επιτροπή μορφωτικών υποθέσεων, ακρόαση φορέων κλπ); Τι φοβόταν ο κ. Φίλης; Φοβόταν τις αντιδράσεις από τα Πανεπιστήμια που βλέπουν τώρα να ανατρέπεται ο προγραμματισμός τους. Θα είχε ενδιαφέρον να ακούσουμε και την άποψη των πρυτάνεων ή της ΠΟΣΔΕΠ στο τόσο «εύκολο» αυτό θέμα. Δεν ξέρω αν έχει καταλάβει ο Υπουργός ότι οι προσωποπαγείς θέσεις θα ανοίξουν στο γνωστικό αντικείμενο των ΕΔΙΠ. Είναι αυτές ταυτόσημες με τις απαιτήσεις του κάθε τμήματος σε νέο προσωπικό; Πολύ αμφιβάλλω…
Ε. Εγώ δεν ανέφερα τίποτε για το «ακατανόμαστο» θέμα, αλλά ο σοφός λαός λέει ότι όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται.
Επειδή η Ελλάδα είναι μικρό χωριό και γνωριζόμαστε, μπορεί ο καθένας να κρίνει ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο, ποιος κουρελιάζει τις κοινοβουλευτικές διαδικασίες και ποιος προσπαθεί να τις υπερασπιστεί…

Γιώργος Μαυρωτάς
Βουλευτής Αττικής, Υπεύθυνος Παιδείας

Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2016

Η ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΝΕΟ ΝΟΜΟ. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ.

Ψηφίστηκε στην βουλή το νομοσχέδιο για την παιδεία μόλις λίγες ημέρες πριν αρχίσουν τα σχολεία. 
Παρακολουθώντας τις εξελίξεις διαπιστώνουμε, όπως γράψαμε και στο προηγούμενο άρθρο μας, ότι προχωρούμε...πίσω.... με θάρρος και τόλμη, σπάζοντας αυγά (όπως ακούσαμε από δημοσιογράφο που στηρίζει απροκάλυπτα την συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ), με μπροστάρη τον κ. Φίλη εξέχον μέλος της κυβέρνησης. 
Δείτε, λοιπόν, με τον νέο νόμο πως κατανέμονται οι διδακτικές ώρες στα Γυμνάσια και Λύκεια. 
Όπως φαίνεται από το ΦΕΚ, που δημοσιεύθηκε, απ΄όπου πήραμε τα στοιχεία ο Θεολόγος μπορεί να κάνει την ιστορία, ο μαθηματικός την φυσική, ο φυσικός την βιολογία, ο βιολόγος την φυσική και άλλα τέτοια όμορφα.
Το δημοσιεύουμε επισήμως γιατί κάποιοι μπορεί να φάνηκαν δίσπιστοι στο προηγούμενο άρθρο μας και ίσως  να υπέθεσαν ότι υπερβάλαμε από αντιπολιτευτικό ζήλο. 
Ιδού ποιοι και πως θα κάνουν μάθημα στα Ελληνόπουλα με την σύγχρονη αντίληψη της κυβέρνησης στα πλαίσια της μεταρρύθμισης στην παιδεία:

Αναθέσεις μαθημάτων
Α. Με τα μαθήματα πρώτης (Α΄) ανάθεσης οι εκπαιδευτικοί καλύπτουν το υποχρεωτικό τους ωράριο, ενώ με τα μαθήματα δεύτερης (Β΄) ανάθεσης συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο ή καλύπτουν εκπαιδευτικές ανάγκες. Οι διδακτικές ώρες της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας καθώς και οι διδακτικές ώρες της πρώτης και δεύτερης ανάθεσης της δεύτερης ειδικότητας δεν πρέπει να υπερβαίνουν το όριο των έντεκα (11) διδακτικών ωρών.
Β. Στην κάλυψη των ωρών των μαθημάτων α΄ ανάθεσης, μεταξύ εκπαιδευτικών του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας, προηγείται ο παλαιότερος οργανικά τοποθετηθείς στη σχολική μ ονάδα. Το ίδιο ισχύει και για τις περιπτώσεις εκπαιδευτικών διαφορετικών κλάδων ή ειδικοτήτων με οργανική τοποθέτηση στην ίδια σχολική μονάδα, οι οποίοι έχουν ώρες μαθημάτων σε κοινή α΄ ανάθεση.
Γ. Οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΤΕ01, από τα μαθήματα που αναφέρονται στην παρούσα ως Α΄ ή Β΄ ανάθεση, διδάσκουν μόνο τα εργαστηριακά μαθήματα, τα σχεδια- στικά μαθήματα και το εργαστηριακό μέρος των μικτών μαθημάτων.
Δ. Η διδασκαλία των εργαστηριακών μαθημάτων και το εργαστηριακό μέρος των μικτών μαθημάτων σε τμήμα με αριθμό παρακολουθούντων μαθητών μέχρι και δώδεκα (12) διεξάγεται από έναν (1) εκπαιδευτικό, ενώ σε τμήμα με αριθμό παρακολουθούντων μαθητών από δεκατρείς (13) και άνω διεξάγεται από δύο (2) εκπαιδευ τικούς.
Ε. Η διδασκαλία των εργαστηριακών μαθημάτων του τομέα της Πληροφορικής σε τμήμα με αριθμό παρακολουθούντων μαθητών μέχρι και δεκαέξι (16) διεξάγεται από έναν (1) εκπαιδευτικό, ενώ σε τμήμα με αριθμό παρακολουθούντων μαθητών από δεκαεπτά (17) και άνω διεξάγεται από δύο (2) εκπαιδευτικούς.
ΣΤ. Η διδασκαλία σχεδιαστικών μαθημάτων και μαθημάτων ειδικοτήτων των ΕΠΑ.Λ. τα οποία πραγματοποιούνται στα εργαστήρια πληροφορικής σε τμήμα με αριθμό παρακολουθούντων μαθητών μέχρι και δεκαέξι (16) διεξάγεται από έναν (1) εκπαιδευτικό, ενώ σε τμήμα με αριθμό παρακολουθούντων μαθητών από δεκαεπτά (17) και άνω διεξάγεται από δύο (2) εκπαιδευτικούς.
Ζ. Οι εκπαιδευτικοί των ειδικοτήτων ΠΕ18 (01, 26, 27, 28, 29) των ΕΠΑΛ μπορεί να διατίθενται σε σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την διδασκαλία του μαθήματος των Εικαστικών.
Η. Τα μαθήματα ανατίθενται στους εκπαιδευτικούς με την εξής σειρά προτεραιότητας:
Ο/Η εκπαιδευτικός διδάσκει:
α) στο σχολείο όπου είναι τοποθετημένος/η οργανικά ή προσωρινά:
1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)
β) σε τυχόν συστεγαζόμενη σχολική μονάδα ή σε σχολική μονάδα του ίδιου συγκροτήματος:
1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)
γ) σε σχολική μονάδα της ίδιας ομάδας σχολείων:
1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)
δ) σε σχολική μονάδα όμορης ομάδας σχολείων:
1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)
ε) σε σχολική μονάδα της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης:
1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)
Θ. Η Τρίτη (Γ΄) Ανάθεση αφορά στη βασική ειδικότητα και ενεργοποιείται μετά την 30η Σεπτεμβρίου, με απόφαση του ΠΥΣΔΕ, για τυχόν κενά που δεν έχουν καλυφθεί, με την ίδια σειρά που ακολουθείται στην περίπτωση της πρώτης και δεύτερης ανάθεσης. Επίσης, μετά την 30η Σεπτεμβρίου, εφόσον υπάρχουν διδακτικές ώρες που δεν έχουν καλυφθεί στο σχολείο ή στο σχολικό συγκρότημα ή στα όμορα σχολεία ή σε άλλα σχολεία της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, τότε οι διδακτικές ώρες της δεύτερης ανάθεσης ή της δεύτερης ειδικότητας μπορούν να υπερβούν τις έντεκα (11), μετά από σχετική απόφαση του ΠΥΣΔΕ.
Ι. Όλες οι παραπάνω οδηγίες ισχύουν και για τη Β΄ Τάξη του Τομέα Ναυτιλιακών Επαγγελμάτων. Κάθε διάταξη που ρυθμίζει με διαφορετικό τρόπο τα θέματα της απόφασης αυτής παύει να ισχύει. Η ισχύς της παρούσης αρχίζει από το σχολικό έτος 2016-17.
Ιδού και ο πίνακας από  το επίσημο ΦΕΚ:




Δευτέρα 29 Αυγούστου 2016

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΟ 2014 ΕΩΣ 2016 ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ.

Με αφορμή τις νέες δηλώσεις του Υπουργού Παιδείας, Νίκου  Φίλη, ο αναπληρωτής πληροφορικής Αλέξανδρος Ρονιώτης έστειλε στο alfavita το παρακάτω χρονολόγιο που μας θυμίζει από το 2014 τι έλεγε ο ΣΥΡΙΖΑ για τους μόνιμους διορισμούς στην Εκπαίδευση χωρίς κανένα επιπλέον σχόλιο.
Ο αποστολέας που υπογράφει ως "Μόνιμος" αναπληρωτής παραθέτει την τοποθέτηση του ΣΥΡΙΖΑ από το προγραμματικό του κείμενο για την παιδεία το Σεπτέμβριο του 2014 έως τις τωρινές δηλώσεις του Νίκου Φίλη τον Αύγουστο του 2016.
Προγραμματικό κείμενο ΣΥΡΙΖΑ για την Παιδεία (Σεπτέμβριος 2014)
«Αφετηρία αυτού του προγράμματος είναι ο τερματισμός διαθεσιμοτήτων και  απολύσεων, η κατάργηση της «εργασιακής εφεδρείας» και των ευέλικτων μορφών εργασίας στην εκπαίδευση, το άνοιγμα των διορισμών νέων εκπαιδευτικών και η πολύπλευρη στήριξη εκείνων που διορίζονται για πρώτη φορά.»
Έφη Καλαμαρά (τομεάρχης Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ) (Ιανουάριος 2015)
«Δεν θα κάνουμε κανέναν ΑΣΕΠ, θα τον καταργήσουμε. Οι προσλήψεις θα γίνουν άμεσα για την επόμενη χρονιά. Υπάρχουν κενά, συνάδελφοι που συνταξιοδοτούνται. Θα υπάρξουν μόνιμοι διορισμοί ή αναπληρωτές πλήρους ωραρίου. Τα κονδύλια έχουν εξασφαλιστεί.»
Τ. Κουράκης (Φεβρουάριος 2015)
« για τη σχολική χρονιά 2015-16  πρόθεσή μας είναι να προχωρήσουμε σε σημαντικό αριθμό προσλήψεων μόνιμων και αναπληρωτών»
Υπουργείο Παιδείας (Μάρτιος 2015)
«Σε 15 μέρες ανακοινώνεται ο αριθμός των μόνιμων θέσεων»
Πιλάλης (διευθυντής του αναπληρωτή υπουργού Παιδείας) – (Μάιος 2015): 
«Σε 2.500 με 3.000 θα φθάσουν οι διορισμοί στην εκπαίδευση το 2015»
Ν. Φίλης (Νοέμβριος 2015):
«…το υπουργείο παιδείας ζήτησε από τον κο Βερναδάκη 10.000 μόνιμους διορισμούς για την επόμενη χρονιά. Η πρότασή μου θα είναι για 25000 μόνιμους διορισμούς και η εκτίμησή μου είναι πως οι μόνιμοι διορισμοί στο δημόσιο, για την επόμενη χρονιά, δεν θα πέσουν κάτω από 17.000-18.000.»
Γιάννης Παντής (Γ.Γ. Υπουργείου) - (Ιανουάριος 2016):
«Μέσα στον Γενάρη η ανακοίνωση για χιλιάδες προσλήψεις στην εκπαίδευση»
Βερναρδάκης (υπ. Διοικητικής Μεταρρύθμισης) - (Ιανουάριος 2016):
«Μόνιμοι διορισμοί 10.000 εκπαιδευτικών το 2016»
Ν. Φίλης (Ιανουάριος 2016):
«Μετά από πολλά χρόνια αδιοριστίας, η κυβέρνηση, αναλόγως και της πορείας των δημοσιονομικών, σχεδιάζει από φέτος να προχωρήσει σε μαζικούς διορισμούς εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, που σε βάθος τριετίας θα φτάσουν τους 20.000.»
Ν. Φίλης (Αύγουστος 2016)
«… μπορούμε να δεσμευτούμε ότι θα γίνουν μόνιμοι διορισμοί τον Σεπτέμβριο του 2017»
....
Αλέξανδρος Ρονιώτης
(Μόνιμος) Αναπληρωτής Πληροφορικής
Υ/Γ Τι θα γίνει τελικώς για το σχολικό ΄ετος 2016-17; Θα προσληφθούν περι τις 20000 αναπληρωτές όταν μόνο η Α βάθμια απαιτεί 15000 χωρίς να υπολογίζουμε τις ανάγκες για την νέα δομή ΄΄σχολεία για τα προσφυγόπουλα΄΄, που οι ανάγκες υπολογίζονται σε 18000 παιδιά περίπου.. Η αποδοχή από την πλευρά της κυβέρνησης να περιοριστούν οι δαπάνες και για την παιδεία στο πλαίσιο της περίφημης ΄΄σκληρής΄΄ διαπραγμάτευσης έφερε την εικόνα αυτή.
Ο Υπουργός προχωρεί μέχρι και στην γ΄ανάθεση στην Β θμια, (Γυμνάσια, Λύκεια), που σημαίνει ότι ο βιολόγος θα κάνει την φυσική, ο γεωλόγος την χημεία, ο ηλεκτρονικός ή ο της πληροφορικής θα κάνει την φυσική και τα μαθηματικά, ο θεολόγος μπορεί να κάνει ακόμη και.. ό,τι είναι ανάγκη στο σχολείο (έλεος, αυτά είχαν καταργηθεί με αγώνες της εκπαιδευτικής κοινότητας πολλών χρόνων) προκειμένου να περιορίσει διορισμούς αναπληρωτών όχι βεβαίως μονίμων που έλεγαν τα ΄΄παπαγαλάκια΄΄ της κυβέρνησης.
Δώσαμε σήμερα μια μικρή διάσταση πολιτικής και ξεφύγαμε από τα επιστημονικά μας. Θα δημοσιεύουμε τέτοια χρήσιμα γεγονότα για να μην ξεχνούμε.

ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΩΝ ΚΑΙ ΔΟΡΥΦΟΡΩΝ ΣΕ ΤΡΟΧΙΑ ΜΕ CUBESATS ΩΣ «ΤΟΥΒΛΑΚΙΑ»

Οι μικροί δορυφόροι κατηγορίας CubeSats φέρνουν επανάσταση στη διαστημική βιομηχανία, καθώς μπορούν να εκτελούν διάφορους ρόλους. Στο μέλλον θα μπορούν να χρησιμοποιούνται και ως δομικά τμήματα-«τουβλάκια» άλλων μεγαλύτερων εγχειρημάτων, όπως διαστημόπλοια, δορυφόροι και διαστημικοί σταθμοί, καθώς θα προσδένονται ο ένας στον άλλον σε τροχιά.
sunarmologisi-diastimoploion-kai-doruforon-se-troxia-me-cubesats-os-toublakia

«Η δυνατότητα αυτόνομης συνάντησης και πρόσδεσης σε CubeSats θα επέτρεπε συναρμολόγηση σε τροχιά μεγαλύτερων κατασκευών που απλά δεν θα ήταν δυνατή με άλλον τρόπο» εξηγεί ο Ρότζερ Γουόκερ, στέλεχος της ESA αρμόδιο για τους CubeSats που έχουν να κάνουν με επιδείξεις και δοκιμές τεχνολογιών. «Σκεφτείτε για παράδειγμα την κατασκευή ενός πολύ μεγάλου καθρέφτη διαστημικού τηλεσκοπίου από τμήματα CubeSat, παρακάμπτοντας τους περιορισμούς που προκύπτουν από τις δυνατότητες των (εκτοξεύσεων) πυραύλων», αναφέρει.
Ως πρώτο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση, η ESA διεξάγει έρευνες πάνω στις αυτοματοποιημένες τεχνικές πρόσδεσης για CubeSats. «Επιδιώκουμε ένα επίπεδο καθοδήγησης, πλοήγησης και ελέγχου που θα ήταν δυνατόν με τους μικρούς αισθητήρες και τα συστήματα προώθησης που είναι διαθέσιμα σε τόσο μικρούς δορυφόρους» λέει ο Φιν Άνκερσεν, ειδικός της ESA σε θέματα συνάντησης και πρόσδεσης.
Ο ερευνητής Καμίλ Πιράτ του EPFL στην Ελβετία εργάζεται πάνω στο συγκεκριμένο αντικείμενο: «Η πρόκληση είναι ότι οι CubeSats προφανώς έχουν αυστηρούς περιορισμούς όσον αφορά στη μάζα, το καύσιμο και την ενέργεια. Θα χρειαζόμαστε ακρίβεια της τάξης του ενός εκατοστού, που προηγουμένως είχε επιτευχθεί από το διαστημόπλοιο ATV της ESA κατά την πρόσδεσή του στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό, αλλά προφανώς το ATV ήταν πολύ μεγαλύτερο. Η πρόσδεση ενός CubeSat θα είναι περισσότερο σαν να βάζεις μια βελόνα μέσα σε μια τρύπα διαμέτρου ενός εκατοστού, χρησιμοποιώντας έναν περιορισμένο αριθμό αισθητήρων και φυσικά λίγο καύσιμο. Επίσης, θα ήταν επιθυμητό ένα υψηλό επίπεδο αυτονομίας».

Παρασκευή 26 Αυγούστου 2016

Ένας πλανήτης σαν τη Γη στον Εγγύτατο του Κενταύρου;

Αστρονόμοι ανακοίνωσαν στο περιοδικό Nature, την ανακάλυψη ενός πλανήτη στο μέγεθος της Γης, που ονομάστηκε Proxima b (Εγγύτατος β) και βρίσκεται στην κατοικίσιμη ζώνη του Εγγύτατου του Κενταύρου. Ο Εγγύτατος του Κενταύρου (Proxima Centauri) είναι το πλησιέστερο άστρο πέραν του ηλιακού μας συστήματος – βρίσκεται σε απόσταση μόλις 4,24 έτη φωτός από τη Γη.
Η ελάχιστη μάζα του εξωπλανήτη είναι 1,3 φορές η μάζα της Γης και βρίσκεται σε τέτοια απόσταση από το άστρο του, που επιτρέπει την ύπαρξη νερού σε υγρή μορφή, ένα χαρακτηριστικό κρίσιμης σημασίας για την ύπαρξη ζωής.
Οι αστρονόμοι εκτιμούν πως όταν (;) αρχίσει η «εποχή των διαστρικών ταξιδιών» , ο Proxima b θα αποτελέσει πιθανότατα τον πρώτο μας σταθμό.
Το ενδιαφέρον, πέρα από την ανακάλυψη ενός ακόμα – έστω και του πιο κοντινού  – εξωπλανήτη, είναι η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε για την ανακάλυψή του. Το διαστημικό τηλεσκόπιο Kepler δεν είναι το μοναδικό εργαλείο για την ανακάλυψη εξωπλανητών. Υπάρχει και η μέθοδος της ακτινικής ταχύτητας (Radial Velocity -The First Method that Worked) που χρησιμοποιήθηκε στην ανακάλυψη του Proxima b.

Τέλος ας δούμε μερικές κρίσιμες ερωτήσεις και τις απαντήσεις των αστρονόμων που πραγματοποίησαν την έρευνα, σε σύγκριση με τα σχετικά δημοσιεύματα που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο:
Ερ: Ανακαλύψατε έναν γήινο πλανήτη;
Απ: Δεν το γνωρίζουμε σίγουρα. (…)
Ερ: Έχετε βρει έναν ξάδερφο της Γης;
Απ: Όχι ακόμα (…)
Ερ: Μπορεί να υπάρχει ζωή σ’ αυτόν το πλανήτη;
Απ: Ο πλανήτης βρίσκεται στη σωστή θέση ώστε η θερμοκρασία στην επιφάνειά του να επιτρέπει την παρουσία νερού σε υγρή μορφή. Ωστόσο, το ερώτημα της κατοικισιμότητας είναι αρκετά περίπλοκο (…).
Ερ: Μπορεί να αναπτυχθεί ζωή σ’ αυτόν τον πλανήτη;
Απ: Αυτό το πλανητικό σύστημα είναι διαφορετικό από το δικό μας (…)

Πέμπτη 25 Αυγούστου 2016

ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ: ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΙΔΙΟΡΡΥΘΜΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ

 ζωή και το έργο κάθε επιστήμονα είναι ένα πραγματικό μυστήριο. Οταν όμως αυτός ο επιστήμονας είναι τόσο εσωστρεφής και… παράξενος όσο ο Χρήστος Παπακυριακόπουλος, τότε είναι απόλυτα λογικό να έχει παραμείνει στην αφάνεια, παρά την τεράστια μαθηματική του συνεισφορά. Με αφορμή τα 100 χρόνια από την γέννηση του, οργανώθηκε μία πολύ ενδιαφέρουσα ομιλία στο Μουσείο Μπενάκη, με τον κ. Απόστολο Δοξιάδη και τον καθηγητή Αντώνη Μελά να εξηγούν το μεγαλείο του έργου, αλλά και της αφοσίωσης του ταλαντούχου Ελληνα μαθηματικού στην επιστήμη.
christos_papakyriakopoulos
Το τεράστιο έργο του αδικημένου ιδιόρρυθμου Ελληνα μαθηματικού
Η ιδιαιτερότητα του μαθηματικού επαγγέλματος – Ο λόγος που ένας τόσο σημαντικός μαθηματικός έμεινε άγνωστος
Είναι πραγματικά δύσκολο για έναν άνθρωπο που δεν ανήκει στην επιστημονική κοινότητα να κρίνει το έργο ενός μαθηματικού. Ενας καλός αρχιτέκτονας, για παράδειγμα, μπορεί να αναγνωριστεί από την κοινωνία, όμως ένας καλός μαθηματικός δεν μπορεί να αρκεστεί στις… αποδείξεις του για να γίνει γνωστός. Οι μαθηματικές εξισώσεις είναι δυσνόητες και αποκρουστικές για το ευρύ κοινό, σε αντίθεση με ένα ωραίο κτίριο. Για αυτό το λόγο, η φήμη των περισσότερων επιστημόνων καθορίζεται σε τεράστιο βαθμό από την κοινωνικότητα τους, ένα στοιχείο που ο «Πάπα» δεν κατείχε ούτε στο ελάχιστο.
Ζώντας μια ζωή απομονωμένος, περνώντας το μεγαλύτερο κομμάτι της μέρας του στο γραφείο του, μένοντας μακριά από διαλέξεις και ομιλίες όπου θα μπορούσε να «μοιραστεί» τις μαθηματικές του γνώσεις, ο Παπακυριακόπουλος έζησε μια ζωή πλήρως αφοσιωμένη στα μαθηματικά. Μέσα στην επιστημονική κοινότητα διατηρούσε ένα πολύ αξιοσέβαστο όνομα, το οποίο όμως εξαφανιζόταν αμέσως όταν βρισκόταν εκτός του πανεπιστημίου του Πρίνστον. Πέραν αυτού όμως, η μαύρη πέτρα που έριξε πίσω του όταν έπαιρνε το καράβι για τις Η.Π.Α οδήγησε στο αποτέλεσμα, όπως πολύ έξυπνα σχολίασε ο κ. Δοξιάδης, να τον γνωρίζουν περισσότεροι Αμερικανοί απ’ ο,τι Ελληνες.
Τα πρώτα βήματα του «Πάπα» – Τα μαθηματικά και ο Παγκόσμιος Πόλεμος
Γιος πλούσιας και αστικής οικογένειας, ο «Πάπα» όπως τον φώναζε ο στενός του κύκλος, αποφοίτησε από το Βαρβάκειο και το 1933 εισήχθη στην σχολή Πολιτικών Μηχανικών του Μετσοβείου Πολυτεχνείου. Γρήγορα όμως ανακάλυψε πως το ενδιαφέρον του βρισκόταν αποκλειστικά στον τομέα των μαθηματικών. Ετσι, παρά τις έντονες διαφωνίες του με καθηγητές και γονείς, κατάφερε μετά από τρία χρόνια να μετεγγραφεί στη Μαθηματική Σχολή της Αθήνας.
Ηδη από το 1938 ο «Πάπα» είχε αποκτήσει πτυχίο μαθηματικού, όμως οι ιστορικές εξελίξεις στην Ελλάδα πήγαν πίσω τις σπουδές του. Με το ξέσπασμα του πολέμου κατατάχθηκε στο στρατό και βρέθηκε στο αλβανικό μέτωπο. Κατά την διάρκεια της κατοχής έγραψε την διδακτορική του διατριβή και λίγους μήνες μετά την απελευθέρωση ανέλαβε βοηθός καθηγητή στο τμήμα Πολιτικών Μηχανικών. Η θέση αυτή όμως δεν τον κάλυπτε καθόλου, ενώ παράλληλα το εμφυλιακό κλίμα στην Ελλάδα και οι αριστερές του πεποιθήσεις στέκονταν εμπόδια στην καριέρα του.
Η κλίση του προς την Τοπολογία – Το μεγάλο βήμα προς την Αμερική και το πανεπιστήμιο του Πρίνστον
Η μόνη σκέψη του «Πάπα» περιστρεφόταν συνεχώς γύρω από την έρευνα. Μάλιστα, ο κλάδος των μαθηματικών που ενδιέφερε τον Ελληνα επιστήμονα ήταν η Τοπολογία, που τότε βρισκόταν σε… εμβρυακό στάδιο. Η Ελλάδα δεν προσφερόταν για έρευνα πάνω σε έναν τόσο καινούργιο κλάδο των μαθηματικών και έτσι ο Παπακυριακόπουλος μελέτησε μόνος του ξενόγλωσσα βιβλία για να συνεχίσει το έργο του. Το 1948 έστειλε μια επιστολή στο Πανεπιστήμιο του Πρίνστον, όπου ισχυριζόταν ότι είχε αποδείξει ένα βασικό λήμμα της Τοπολογίας. Παρόλο που η απόδειξη του ήταν λανθασμένη, του προσφέρθηκε μια θέση ερευνητή καθώς εκτιμήθηκε η ανεπτυγμένη μαθηματική του σκέψη.
Το μεγάλο βήμα στην ζωή του «Πάπα» είχε γίνει. Ενθουσιασμένος με τις εξαιρετικές δυνατότητες που του παρείχε το πανεπιστήμιο, αφοσιώθηκε ακόμα περισσότερο στην αγαπημένη του επιστήμη. Οι δραστηριότητες του πέραν της μαθηματικής έρευνας ήταν πλέον μηδαμινές. Ακόμα και στους επιστημονικούς κύκλους, παρότι είχε αποκτήσει τεράστιο κύρος, δεν διατηρούσε επαφές με κανέναν συνάδερφο του.
Ο κλάδος των μαθηματικών που εργάστηκε ο «Πάπα» – Μια… διαφορετική γεωμετρία
Ο… ασκητικός τρόπος ζωής του «Πάπα» απέδωσε καρπούς, αφού μετά από περίπου εννιά χρόνια έρευνας κατάφερε να αποδείξει το λήμμα που του είχε προσφέρει θέση στο πανεπιστήμιο του Πρίνστον. Πλέον ήταν ένας αναγνωρισμένος μαθηματικός, ένας από τους πρώτους σπουδαίους τοπολόγους. Τί σημαίνει όμως η έννοια της Τοπολογίας;
Πρόκειται για έναν κλάδο των μαθηματικών που μοιάζει περισσότερο με γεωμετρία, όμως εξετάζει τα σχήματα με εντελώς διαφορετικά κριτήρια. Για έναν τοπολόγο, η όψη ενός κύκλου και ενός τριγώνου ήταν ακριβώς η ίδια, σε αντίθεση με έναν γεωμέτρη. Ενώ ο γεωμέτρης εξετάζει μήκη, γωνίες και λοιπά χαρακτηριστικά, ένας τοπολόγος εστιάζει στην «κλειστότητα» ενός σχήματος. Τρίγωνο και κύκλος είναι δύο κλειστά σχήματα, στα οποία οι γραμμές που τα αποτελούν δεν περιπλέκονται. Μπορεί να φαίνεται απλό και τετριμμένο, όμως όταν τα σχήματα δυσκολεύουν τότε η έρευνα γίνεται πραγματικός… εφιάλτης.
Το πρακτικό πρόβλημα της Τοπολογίας βρισκόταν στα περίπλοκα σχήματα, όπου δεν μπορούσαν να εφαρμοστούν οι γεωμετρικές ιδιότητες. Σκεφτείτε για παράδειγμα ένα δρόμο σε σχήμα «οκταριού». Αν κάποιος ήθελε να διασχίσει τον δρόμο χωρίς να περάσει από την διασταύρωση, θα έπρεπε να κατασκευάσει μια γέφυρα. Να περάσει δηλαδή στην τρίτη διάσταση, αυτή του ύψους. Οταν όμως αντίστοιχα προβλήματα εμφανίζονταν στις τρεις διαστάσεις, τότε χρειαζόταν μια τέταρτη διάσταση για να τα λύσει. Αυτή η διάσταση όμως δεν μπορούσε να γίνει κατανοητή μέσω της διαίσθησης.
Οι μεγάλες διακρίσεις του Ελληνα μαθηματικού – Το μειονέκτημα του που τον άφησε αδικημένο
Ο «Πάπα» εργάστηκε σε όλη του ζωή πάνω σε προβλήματα τοπολογίας. Κλεισμένος στο γραφείο του, απόμακρος και απρόσιτος, κατάφερε να αποδείξει τρία βασικά λήμματα Τοπολογίας, ανάμεσα τους και αυτό του Ντεν, το οποίο του εξασφάλισε το πρώτο βραβείο Βέμπλεν στην ιστορία, την ανώτατη μαθηματική διάκριση στον τομέα της γεωμετρίας. Το έργο του Ελληνα μαθηματικού ήταν βάση για την εξέλιξη της Τοπολογίας τα επόμενα χρόνια. Η αξία των αποδείξεων του ήταν αρκετή για να τον τοποθετήσει ανάμεσα στη λίστα με τους μεγαλύτερους μαθηματικούς. Πρόκειται για έναν σημαντικότατο επιστήμονα, πόσο μάλλον για τα ελληνικά δεδομένα.
Οπως ανέφερε και ο κ.Δοξιάδης όμως, δεν αρκεί το καθαρά επιστημονικό έργο ενός μαθηματικού για να τον κάνει γνωστό. Ο Παπακυριακόπουλος ποτέ δεν ασχολήθηκε με κάτι άλλο πλην των μαθηματικών, ποτέ δεν ασχολήθηκε με την διάδοση των γνώσεων του, ενώ όταν του προσφέρθηκε η θέση του καθηγητή την αρνήθηκε αμέσως, καθώς δεν επιθυμούσε καμία επαφή με την διδακτική. Με αυτόν τον τρόπο ένας πραγματικός μαχητής των μαθηματικών, δυστυχώς έμεινε… αδικημένος αν αναλογιστεί κανείς το τεράστιο του έργο. Ενας μαθηματικός που συγκαταλεγόταν στα μεγάλα μυαλά της γενιάς του, στους προπάτορες της Τοπολογίας, κατέληξε να λησμονηθεί μετά από λίγα χρόνια και να μην γίνει ποτέ γνωστός στην πατρίδα του.
Ενα παράδειγμα για να συνειδητοποιήσει κανείς το «μέγεθος» του Χρήστου Παπακυριακόπουλου, συναντάται στην συνομιλία που είχε ο κ.Δοξιάδης με τον Σάμιουελ Άιλενμπεργκ, τον πατέρα της Θεωρίας Κατηγοριών. Ρωτώντας τον αν υπάρχει κάποιος Ελληνας μαθηματικός εν ζωή που να μπορεί να συγκριθεί με τον Ευκλείδη ή τον Αρχιμήδη, πήρε από την αυθόρμητη απάντηση: «Μα φυσικά. Ο “Πάπα”!»

O ΚΥΡΙΟΣ ΤΙΜ ΠΟΥ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΟ WWW ΚΙ ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ

Το διαδίκτυο άρχισε να λειτουργεί για όλο τον κόσμο σαν σήμερα πριν από 25 χρόνια. Ευχαριστούμε τον φυσικό Τιμ Μπέρνερς Λι και άλλους πρωτοπόρους του διαδικτύου, γιατί χάρη σε αυτούς ο κόσμος μας έγινε πιο ανοιχτός και προσβάσιμος.
O Τιμ Μπέρνερς Λι είχε πάντα τρέλα με την τεχνολογία. Κατασκεύασε τον πρώτο του υπολογιστή, με παλιά ηλεκτρονικά εξαρτήματα και ένα κολλητήρι. Στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, που σπούδασε, φυσική συνελήφθη ως χάκερ.
Δούλεψε στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Φυσικής Στοιχειωδών Σωματιδίων (CERN), όπου επινόησε το πρόγραμμα Enquire, πρόδρομο του Παγκόσμιου Ιστού, για να παρακολουθεί τον τεράστιο αριθμό ερευνητών και προγραμμάτων του ιδρύματος. Το Enquire όμως δεν δόθηκε ποτέ για χρήση στο κοινό. Ο Μπέρνερς δεν σταμάτησε ποτέ να ψάχνει τρόπους, για να στήσει ένα παγκόσμιο σύστημα διακίνησης πληροφοριών.
Ήθελε το σύστημα αυτό να είναι γρήγορο, πολύγλωσσο και ανεξάρτητο από την πλατφόρμα του κάθε υπολογιστή. Όταν τελικά το σχεδίασε, έγραψε ένα υπόμνημα στη διοίκηση του CERN, χωρίς να πάρει απάντηση. Δεν απογοητεύθηκε όμως. Συνέχισε την έρευνα πάνω σε επιστημονικές μελέτες και ανακαλύψεις προηγούμενων ετών.
Έτσι δημιούργησε τη γλώσσα επικοινωνίας των υπολογιστών στο διαδίκτυο, γνωστή και ως πρωτόκολλο http (hypertext transfer protocol). Επινόησε επίσης έναν τρόπο αναγνώρισης κάθε «εγγράφου», αποδίδοντάς του ένα μοναδικό παγκόσμιο αναγνωριστικό (Universal Resource Identifier), μαζί με ένα αναγνωριστικό διεύθυνσης.
Τα δύο αυτά χαρακτηριστικά συνδυάστηκαν και σήμερα αποτελούν τo URL Ενιαίο Χαρακτηριστικό Εντοπισμού (Uniform Resource Locator). Το 1990 ολοκλήρωσε τη δημιουργία του πρώτου προγράμματος περιήγησης (browser), έπρεπε όμως να δημιουργήσει και ένα πρόγραμμα εξυπηρέτησης (server) και μια γλώσσα για την περιγραφή του εγγράφου. Έτσι, επινόησε τη γλώσσα HTML (HyperText Markup Language).
Το 1991 τα είχε ετοιμάσει όλα και, μη έχοντας ακόμη επίσημη απάντηση από το CERN, δημιούργησε τον πρώτο server, τον info.cern.ch., διαθέτοντας παράλληλα ελεύθερα το πρόγραμμα περιήγησης και το λογισμικό του server μέσω του Διαδικτύου.Sir-Tim-Berners-Lee-Inventor-of-Internet Παράλληλα, άρχισε να «διαφημίζει» το δημιούργημά του μέσω των Ομάδων Νέων (Newsgroups).
Σύντομα άρχισε να επικοινωνεί με χρήστες και να βελτιώνει τη δημιουργία του, χρησιμοποιώντας τις υποδείξεις τους. Οι χρήστες του Παγκόσμιου Ιστού (World Wide Web), άρχισαν να αυξάνονται αλματωδώς. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι ήταν πολύ πιο εύκολο και εξυπηρετικό να «δημοσιεύουν» τις πληροφορίες τους σε μια ιστοσελίδα, αντί να απαντούν σε πολυάριθμα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Η υπηρεσία του Παγκόσμιου Ιστού είναι σήμερα η δημοφιλέστερη στο Διαδίκτυο, με περισσότερες από 25 δισεκατομμύρια δημοσιευμένες σελίδες και περίπου 1,3 δις. χρήστες παγκοσμίως, αριθμός που αυξάνεται μέρα με την ημέρα.
Ο Τιμ Μπέρνερς Λι έχει πολλές διακρίσεις στο βιογραφικό του. Έχει χριστεί Ιππότης της Βρετανικής Αυτοκρατορίας και έχει λάβει το παράσημο εξαίρετων υπηρεσιών (Order of Merit) από τη Βασίλισσα της Αγγλίας. Είναι ο εφευρέτης του Παγκόσμιου Ιστού, γνωστός και ως www, πάνω στον οποίο βασίζεται η λειτουργία του διαδικτύου. Το περιοδικό TIME τον κατέταξε ανάμεσα σε ένα από τα 100 λαμπρότερα πνεύματα του αιώνα, καθώς η επινόησή του «μεταμόρφωσε» τον κόσμο. Άλλαξε τα στάνταρ στην ανταλλαγή πληροφοριών, στην καθημερινότητα, στη διακίνηση και το εμπόριο αγαθών, την εκπαίδευση, τα ταξίδια, την ενημέρωση και τις χρηματοοικονομικές συναλλαγές.
Πηγή: Wikipedia

Παρασκευή 19 Αυγούστου 2016

Ο ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Ο 10ος ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!!




Βρίσκεται στον νομό Αιτωλοακαρνανίας στην περιοχήΠερδικάκη και στον επαρχιακό δρόμο που συνδέει Το Πατιόπουλο με το Περδικάκη.
Είναι έυλογο να σκεφθεί κανείς τι γίνεται τον χειμώνα με τις βροχές.
Τέτοιο δρόμο είχαμε την τύχη να οδηγήσουμε στα ορεινά του νομού Καρδίτσας στην πλευρά των Αγράφων και μάλιστα χειμώνα καιρό....  η ψυχή μας στην ...κούλουρη!!!!

Ο ΖΕΝΙΑΛ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ

Καλησπέρα σας,
Θα ήθελα την βοήθεια σας για να βρούμε ένα σπιτικό για τον Ζενιαλ καθώς σε 1 μήνα μετακομίζω στο Δουβλίνο.
Ο Ζενιάλ είναι ημίαιμο λαμπραντόρ 2 ετών, 35 κιλά στειρωμένος κ τσιπαρισμένος.
Έχει πάρει την βασική εκπαίδευση και είναι απίστευτα υπάκουος, ήρεμος και αγαπησιάρης.
Έχει μεγαλώσει μέσα στο σπίτι με παιδιά αλλά αγαπάει την αυλή!
Δεν γαβγίζει κ δεν έχει τσακωθεί ποτέ με άλλα σκυλιά.
​  
Είναι ένας γατούλης πραγματικά.
Αυτό το Εξαιρετικό σκυλί δυστυχώς πρέπει να το αποχωριστώ καθώς λόγω της δουλειάς μου πρέπει να φύγω από την χώρα.
Θα εκτιμούσα αν κοινοποιούσατε τις φωτογραφίες του και το τηλέφωνο μου.
Ο Ζενιάλ θα δοθεί με συμβόλαιο υιοθεσίας καθώς είναι τσιπαρισμένος και δηλωμένος στον Δήμο που ζει. Επίσης θα δοθούν δωρεάν το σπίτι του κ όλα του τα υπάρχοντα.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Με εκτίμηση,
Κατσάνη Θεοδώρα
6984.268.247


Ο Ζενιαλ βρισκεται στα Βριλησσια κ ειναι δηλωμενος σε αυτον τον Δημο!
​  
Συνημμενα σας αποστελλω φωτογραφιες του.

Ο αρ. τσιπ ειναι  941 0000 1452 7013
​.​
Συμφωνω να ταξιδεψει σε αλλη πολη, εχουμε κανει απειρα ταξιδια λογω της δουλεια μου με τρενο κ πλοιο.

Εχει γινει κοινοποιηση στο facebook στην σελιδα της Ελληνικης Φιλοζωικης Εταιρειας στις 5/8/16

Σας παρακαλω βοηθηστε με να του βρουμε καποιον ανθρωπο που θα τον αγαπαει και θα τον φροντιζει τουλαχιστον οσο εγω.

Στην διαθεση σας οτι με χρειαστειτε.

Ευχαριστω

Παρασκευή 12 Αυγούστου 2016

SOS!!!! ΧΑΘΗΚΕ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ! Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

13882418_10210252125598425_8085020456486127919_n

ΥΠΕΡΕΠΕΙΓΟΝ    ΠΡΟΣΟΧΗ   ΠΡΟΣΟΧΗ !!!!

Τα ξημερώματα της Παρασκευής χάθηκε ο Κωνσταντίνος. 
 φορούσε μια άσπρη μπλούζα κι ένα μπλε σορτς. Έχει ύψος 1,75 cm και ζυγίζει 55 κιλά. Τα μάτια και τα μαλλιά του είναι καστανά. Ας βοηθήσουμε όλοι να εντοπιστεί ο μικρός και να επιστρέψει στην οικογενειά του που τον αναζητά.

Οι γονεις του Γιώργος και Ιουλία, όπως και όλοι μας, παρακαλούν όποιος γνωρίζει κάτι ή αντιληφθεί κάτι να επικοινωνήσει αμέσως είτε με την αστυνομία είτε στα τηλέφωνα:
6932636580 – 6973276823. 

Τι ψήφισαν οι Βριλησσιώτες

Εγγεγραμμένοι 22.775 Έγκυρα 12.151 Άκυρα 134 Συμμετοχή 12.386 Λευκά 101 ...