Αγαπητοί συμπολίτες μας, Βριλησσιώτισες και Βριλησσιώτες
Βιώνοντας όλοι μία πρωτόγνωρη περίοδο έντονων κοινωνικών αναταραχών και οδυνηρών ανατροπών, είμαστε ήδη προβληματισμένοι σχετικά με το μέλλον του τόπου μας και των παιδιών μας νοιώθοντας ανασφάλεια για την αξιοπρεπή επιβίωση της οικογένειάς μας.
Εκείνο που αντιλαμβανόμαστε, προφανώς, εντονότερα και σε καθημερινή βάση είναι όσα διαδραματίζονται στον Δήμο μας, στον γειτονικό περίγυρο, σ’ αυτό το όμορφο προάστιο που επιλέξαμε να ζήσουμε, αποζητώντας την ηρεμία, την ασφάλεια και την αξιοκρατική συμπεριφορά της Δημοτικής αρχής που πρέπει να παρέχεται ισότιμα σε κάθε δημότη.
Δυστυχώς οι περισσότερες από τις προσδοκίες μας έμειναν ανεκπλήρωτο όνειρο ενώ οι υποσχέσεις που μας δόθηκαν από εκείνους που ζήτησαν την εμπιστοσύνη μας να διοικήσουν τον Δήμο παρέμειναν λόγια γραμμένα στα χαρτιά χωρίς κανένα αντίκρυσμα.
Η μέχρι σήμερα εμπειρία μας από την παρούσα δημοτική αρχή δεν κατέχει ιδιαίτερη εκτίμηση στη συνείδησή μας.
Εκείνο που όλοι καταγράψαμε είναι:
-έλλειψη προγράμματος
-έλλειψη διαφάνειας
-αποχή από τα σοβαρά προβλήματα της πόλης
-αναποτελεσματικότητα των σχεδιασμών
-υπερχρέωση των έργων που θα επιβαρύνουν το εισόδημα των πολιτών
-αποξένωση του πολίτη από τα δρώμενα
-στρουθοκαμηλισμός προς τα διαπραττόμενα λάθη
-έλλειμμα πολιτικού ήθους
-εξυπηρέτηση των συμφερόντων του δημότη, ελάχιστη
Σημαντικά ζητήματα όπως:
-Το πολεοδομικό
-Το κυκλοφοριακό
-Οι υποδομές κοινής ωφέλειας
-Η υγεία και ασφάλεια των πολιτών
-Τα σχολικά κτίρια
-Ο πολιτισμός και ο αθλητισμός
-Η κοινωνική πολιτική
-Προστασία του περιβάλλοντος
-Διαχείριση απορριμμάτων και πράσινη ανάπτυξη
-Συνεργασία με την τοπική αγορά
-Εκμετάλλευση επιστημονικών δεδομένων για αειφόρο ανάπτυξη
Έμειναν εγκλωβισμένα στις προεκλογικές εξαγγελίες οδηγώντας την τοπική κοινωνία σε σταδιακή υποβάθμιση.
Μία ομάδα νέων ανθρώπων προς τα δημοτικά, αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με τα κοινά του Δήμου, και απευθυνόμενοι προς εσάς για πρώτη φορά, σας ζητάμε να συστρατευτείτε μαζί μας:
-Για να ασκήσουμε από κοινού έντονη κριτική σε όλα
-Για να ζητήσουμε εξηγήσεις για την υπερχρέωση του Δήμου
-Για να φωτίσουμε τα γκρίζα αποτελέσματα της Διοίκησης του Δήμου που επιβαρύνουν τους πολίτες
-Να ζητήσουμε εξηγήσεις για την μεροληψία και την αδιαφάνεια που προσέφερε κέρδη σε ορισμένους
-Να διεκδικήσουμε κοινωνική δράση και αρωγή για όλες τις ηλικίες
-Να προσφέρουμε ελπίδα και αξιοπρέπεια στους γηραιότερους
-Να κτίσουμε μια υγιή πόλη που θα προσφέρει ασφάλεια προοπτική και όραμα στους νεώτερους
-Να αποδείξουμε τέλος ότι ο πολίτης δεν πρέπει να είναι αμέτοχος αλλά συμμέτοχος στις σοβαρές αποφάσεις.
Τα πρόσωπα που ασχολούνται με τα κοινά του Δήμου είναι “αρχαία”, με εναλλαγές στα διάφορα πόστα επί 20 χρόνια.
Μόνο ελάχιστοι της συμπολίτευσης και αντιπολίτευσης αποτελούν τις φωτεινές εξαιρέσεις και τους οποίους προσκαλούμε κοντά μας για να ξανακτίσουμε μαζί τους την Ελπίδα στην πόλη μας.
Να καλλιεργήσουμε την εμπιστοσύνη, το ήθος, τον πολιτισμό.
Κι επειδή δεν είμαστε επαγγελματίες Δήμαρχοι, Αντιδήμαρχοι και Δημοτικοί Σύμβουλοι, αλλά απλοί πολίτες, όπως εσείς, που οραματιζόμαστε καλύτερα Βριλήσσια σε όλα και για όλους σας προσκαλούμε πλάϊ μας.
Στις 7 Νοεμβρίου 2010, θα κληθούμε όλοι, γυναίκες και άνδρες τούτης της πόλης, να εκλέξουμε νέα Δημοτική Αρχή, με αυξημένες μάλιστα αρμοδιότητες.
Εμείς, είμαστε, το καινούργιο, το νέο. Άφθαρτα πρόσωπα με μόνο σκοπό να προσφέρουμε στα δημοτικά πράγματα τον καλύτερο εαυτό μας.
Μόνοι μας είναι αδύνατον να το κατορθώσουμε.
Μαζί σας θα διεκδικήσουμε όλα εκείνα που μας αξίζουν.
ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ
ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ-ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ-ΔΡΑΣΗ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΖΗΣΗΣ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ
Κυριακή 11 Ιουλίου 2010
Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΔΗΜΟΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας δημοτών μπροστά στο δημαρχείο την ερχόμενη Δευτέρα αποφάσισε η Επιτροπή κυκλοφοριακού.
Πολλά χρόνια λειτουργεί επιτροπή κατοίκων του δήμου, η οποία διαμαρτύρεται για τον υπερβολικό φόρτο κυκλοφορίας αυτοκινήτων απο ορισμένους δρόμους της πόλης, που επιβαρύνονται πολύ περισσότερο έναντι άλλων.
Η επιτροπή έχει συζητήσει πολλές φορές με τις διοικήσεις του δήμου και πάντα εισέπραττε αδυναμία επίλυσης του ζητήματος. Μάλιστα, δε, έχει αναλάβει η ίδια την μελέτη κυκλοφοριακού πράγμα που ζητούσε πάντα να κάνει ο δήμος. Οι ίδιοι οι κάτοικοι έχουν κάνει μετρήσεις κυκλοφορίας των αυτοκινήτων και διαθέτουν άφθονο υλικό και που δείχνει την μεγάλη επιβάρυνση.
Την Δευτέρα, όπως δείχνει και η αφίσα, συγκεντρώνονται στο δημαρχείο σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την αδιαφορία του δήμου για το ζήτημα.
ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ Ν/Σ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ
Κατατέθηκε πριν λίγο στη Βουλή το νομοσχέδιο για τις εκλογικές δαπάνες των υποψηφίων στις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές. Σε σχέση με το αρχικό κείμενο που είχε δώσει στη δημοσιότητα το υπουργείο Εσωτερικών (για να διαβάσετε το σχετικό ρεπορτάζ κάντε κλικ εδώ: http://www.aftodioikisi.gr/controlItem.aspx?id=7343) καθορίζεται επακριβώς το ύψος των δαπανών για τους υποψήφιους και τους συνδυασμούς.
Συγκεκριμένα, το ποσό βάσης υπολογισμού για τον καθορισμό του ανώτατου επιτρεπτού ορίου εκλογικών δαπανών στις οποίες συνυπολγίζεται και η αξία των αποτιμώμενων παροχών και διευκολύνσεων για κάθε υποψήφιο, παραμένει στα 1000 ευρώ σε επίπεδο δήμου και περιφέρειας. Ο καθορισμός του γίνεται με τον πολλαπλασιασμό του ποσού βάσης επί συντελεστή, ο οποίος καθορίζεται ανάλογα με τον πληθυσμό της εκλογικής περιφέρειας:
Για τις περιφερειακές εκλογές καθορίζονται οι εξής συντελεστές για κάθε υποψήφιο:
- 2,5 για μέχρι 100.000
- 3 για μέχρι 150.000
- 3,5 για μέχρι 200.000
- Αύξηση κατά 0,5 για κάθε 100.000 κατοίκους σε περιφέρειες άνω των 200.000
Για τις δημοτικές εκλογές καθορίζονται οι εξής συντελεστές για κάθε υποψήφιο:
- 1,5 για μέχρι 30.000
- 2 για μέχρι 60.000
- 2,5 για μέχρι 100.000
- 3 για μέχρι 150.000
- 3,5 για μέχρι 200.000
- Αύξηση κατά 0,5 για κάθε 100.000 κατοίκους σε εκλογικές ενότητες άνω των 200.000
Για τους συνδυασμούς στις δημοτικές εκλογές:
- Για δήμους με 1 έως 3 εκλογικές περιφέρειες οι εκλογικές δαπάνες ισοδυναμούν με το άθροισμα των δαπανών των υποψηφίων
- Για δήμους με 4 έως 6 εκλογικές περιφέρειες ισοδυναμούν με το άθροισμα των δαπανών των υποψηφίων προσαυξημένο κατά 20%
- Για δήμους με 7 έως 10 εκλογικές περιφέρειες ισοδυναμούν με το άθροισμα των δαπανών των υποψηφίων προσαυξημένο κατά 50%
- Για δήμους άνω των 10 εκλογικών περιφερειών ισοδυναμούν με το άθροισμα των δαπανών των υποψηφίων προσαυξημένο κατά 75%
Για τους συνδυασμούς στις περιεφερειακές εκλογές το ΥΠ.ΕΣ. είχε καταθέσει πίνακα στο αρχικό σχέδιο νόμου που είχε δώσει στη δημοσιότητα
Συγκεκριμένα, το ποσό βάσης υπολογισμού για τον καθορισμό του ανώτατου επιτρεπτού ορίου εκλογικών δαπανών στις οποίες συνυπολγίζεται και η αξία των αποτιμώμενων παροχών και διευκολύνσεων για κάθε υποψήφιο, παραμένει στα 1000 ευρώ σε επίπεδο δήμου και περιφέρειας. Ο καθορισμός του γίνεται με τον πολλαπλασιασμό του ποσού βάσης επί συντελεστή, ο οποίος καθορίζεται ανάλογα με τον πληθυσμό της εκλογικής περιφέρειας:
Για τις περιφερειακές εκλογές καθορίζονται οι εξής συντελεστές για κάθε υποψήφιο:
- 2,5 για μέχρι 100.000
- 3 για μέχρι 150.000
- 3,5 για μέχρι 200.000
- Αύξηση κατά 0,5 για κάθε 100.000 κατοίκους σε περιφέρειες άνω των 200.000
Για τις δημοτικές εκλογές καθορίζονται οι εξής συντελεστές για κάθε υποψήφιο:
- 1,5 για μέχρι 30.000
- 2 για μέχρι 60.000
- 2,5 για μέχρι 100.000
- 3 για μέχρι 150.000
- 3,5 για μέχρι 200.000
- Αύξηση κατά 0,5 για κάθε 100.000 κατοίκους σε εκλογικές ενότητες άνω των 200.000
Για τους συνδυασμούς στις δημοτικές εκλογές:
- Για δήμους με 1 έως 3 εκλογικές περιφέρειες οι εκλογικές δαπάνες ισοδυναμούν με το άθροισμα των δαπανών των υποψηφίων
- Για δήμους με 4 έως 6 εκλογικές περιφέρειες ισοδυναμούν με το άθροισμα των δαπανών των υποψηφίων προσαυξημένο κατά 20%
- Για δήμους με 7 έως 10 εκλογικές περιφέρειες ισοδυναμούν με το άθροισμα των δαπανών των υποψηφίων προσαυξημένο κατά 50%
- Για δήμους άνω των 10 εκλογικών περιφερειών ισοδυναμούν με το άθροισμα των δαπανών των υποψηφίων προσαυξημένο κατά 75%
Για τους συνδυασμούς στις περιεφερειακές εκλογές το ΥΠ.ΕΣ. είχε καταθέσει πίνακα στο αρχικό σχέδιο νόμου που είχε δώσει στη δημοσιότητα
Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010
ΤΑ ΠΕΡΙ ΧΡΙΣΜΑΤΩΝ
Η αναζήτηση στήριξης δημοτικών συνδυασμών απο κόμματα είναι κάτι το σύνηθες. Μή σύνηθες είναι η απόφαση να συμμετέχει συνδυασμός σε δημοτικές εκλογές χωρίς να περιμένει την όποια στήριξη ή χρισματοδότηση.
Κάποιοι έχουν την εντύπωση ότι είναι υποχρέωση του κάθε υποψηφίου να καταφύγει σ' ένα κόμμα και όχι μόνο να διεκδικήσει χρίσμα αλλά να εκλιπαρεί κιόλας.
Η αναζήτηση ενός χρίσματος υποδηλώνει a priori την αδυναμία του σχηματισμού να διεκδικήσει αφ' ενός την ψήφο του πολίτη αφ' ετέρου την έλλειψη θάρρους και τόλμης να καταθέσει ανοιχτά πρόταση διακυβέρνησης μιας πόλης. Από μόνη της η πρωτοβουλία να κατατεθεί άποψη δηλώνει την αυτοπεποίθηση αλλά και το γεγονός ότι αναγνωρίζει την ισότητα και την ταύτιση σε μια ιδιότητα ανάμεσα στο δημότη και τον υποψήφιο, οτι είναι και οι δύο δημότες!!! Επομένως ο υποψήφιος γνωρίζει πολύ καλά τα γεγονότα, την πόλη, τις ελλείψεις, τις αδυναμίες και πολύ περισσότερο τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν για να υπάρξει πρόοδος για την πόλη.
Η μη αναζήτηση χρίσματος από ένα κόμμα ουδόλως σημαίνει απαξίωση της κομματικής πεποίθησης, σημαίνει οτι αναγνωρίζει την γνώση του τόπου καλύτερα απο το κόμμα που για άλλους λόγους επιθυμεί την απόδοση στήριξης στον υποψήφιο.
Ήδη ο σημερινός δήμαρχος διατυμπανίζει ότι έχει ήδη πάρει το χρίσμα απο τη Νέα Δημοκρατία!! Γιατί το κάνει αυτό; Για να δώσει ένα μήνυμα ότι εκείνος είναι κομματικός; Ή για να δηλώσει την αδυναμία που λέγαμε;
Αν συμβαίνει το πρώτο θα ρωτούσαμε ότι πόσο κομματικότερος είναι άλλων που έδωσαν εν τοις πράγμασι πολύ περισσότερα απο εκείνον και με ανιδιοτέλεια; Πόσο κομματικότερος είναι όταν ήδη έχει αμοιφθεί απο το κόμμα; Πόσο κομματικότεροι είναι άλλοι που υπερασπίζονται αρχές αυτού του τύπου όταν μόλις πριν λίγο καιρό ταυτίζονταν με απόψεις της κ. Μπακογιάνη, η οποία βρίσκεται εκτός Νέας Δημοκρατίας; Πόσο κομματικότερος είναι ο δήμαρχος όταν άλλοι αγωνίζονταν για το κόμμα ενώ εκείνος ήταν αμέτοχος. Ποιές αρχές του κόμματος υποστηρίζει όταν μόλις πριν λίγο καιρό βρίσκονταν κοντά και στήριζε άλλες ιδεολογικοπλασματικές φανφάρες χωρίς κανένα περιεχόμενο; Τώρα που χρειάζεται τη στήριξη του κόμματος γίνεται κομματικότερος του κομματικού και μάλιστα βρέθηκε ''κοντά'' στο σημερινό πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας χωρίς να πιστεύει ούτε σ' αυτόν ούτε στις αρχές του;
Τόση είναι η ανάγκη που νοιώθει για την στήριξη του κόμματος που φθάνει να προπορεύεται της απόφασης του κόμματος και να διατυμπανίζει ότι το ζήτημα έκλεισε και ήδη έχει πάρει τη στήριξη ψευδόμενος και παραπλανώντας τους δημότες!!
Η αξία και η πίστη σε μια άλλη διαχείριση των δημοσίων πραγμάτων δεν περνά μέσα απο κόμματα αλλά απο αξίες και ιδανικά που μάλλον λείπουν απο τη σημερινή διοίκηση και μερικούς γύρω απο αυτή!!!
Κάποιοι έχουν την εντύπωση ότι είναι υποχρέωση του κάθε υποψηφίου να καταφύγει σ' ένα κόμμα και όχι μόνο να διεκδικήσει χρίσμα αλλά να εκλιπαρεί κιόλας.
Η αναζήτηση ενός χρίσματος υποδηλώνει a priori την αδυναμία του σχηματισμού να διεκδικήσει αφ' ενός την ψήφο του πολίτη αφ' ετέρου την έλλειψη θάρρους και τόλμης να καταθέσει ανοιχτά πρόταση διακυβέρνησης μιας πόλης. Από μόνη της η πρωτοβουλία να κατατεθεί άποψη δηλώνει την αυτοπεποίθηση αλλά και το γεγονός ότι αναγνωρίζει την ισότητα και την ταύτιση σε μια ιδιότητα ανάμεσα στο δημότη και τον υποψήφιο, οτι είναι και οι δύο δημότες!!! Επομένως ο υποψήφιος γνωρίζει πολύ καλά τα γεγονότα, την πόλη, τις ελλείψεις, τις αδυναμίες και πολύ περισσότερο τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν για να υπάρξει πρόοδος για την πόλη.
Η μη αναζήτηση χρίσματος από ένα κόμμα ουδόλως σημαίνει απαξίωση της κομματικής πεποίθησης, σημαίνει οτι αναγνωρίζει την γνώση του τόπου καλύτερα απο το κόμμα που για άλλους λόγους επιθυμεί την απόδοση στήριξης στον υποψήφιο.
Ήδη ο σημερινός δήμαρχος διατυμπανίζει ότι έχει ήδη πάρει το χρίσμα απο τη Νέα Δημοκρατία!! Γιατί το κάνει αυτό; Για να δώσει ένα μήνυμα ότι εκείνος είναι κομματικός; Ή για να δηλώσει την αδυναμία που λέγαμε;
Αν συμβαίνει το πρώτο θα ρωτούσαμε ότι πόσο κομματικότερος είναι άλλων που έδωσαν εν τοις πράγμασι πολύ περισσότερα απο εκείνον και με ανιδιοτέλεια; Πόσο κομματικότερος είναι όταν ήδη έχει αμοιφθεί απο το κόμμα; Πόσο κομματικότεροι είναι άλλοι που υπερασπίζονται αρχές αυτού του τύπου όταν μόλις πριν λίγο καιρό ταυτίζονταν με απόψεις της κ. Μπακογιάνη, η οποία βρίσκεται εκτός Νέας Δημοκρατίας; Πόσο κομματικότερος είναι ο δήμαρχος όταν άλλοι αγωνίζονταν για το κόμμα ενώ εκείνος ήταν αμέτοχος. Ποιές αρχές του κόμματος υποστηρίζει όταν μόλις πριν λίγο καιρό βρίσκονταν κοντά και στήριζε άλλες ιδεολογικοπλασματικές φανφάρες χωρίς κανένα περιεχόμενο; Τώρα που χρειάζεται τη στήριξη του κόμματος γίνεται κομματικότερος του κομματικού και μάλιστα βρέθηκε ''κοντά'' στο σημερινό πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας χωρίς να πιστεύει ούτε σ' αυτόν ούτε στις αρχές του;
Τόση είναι η ανάγκη που νοιώθει για την στήριξη του κόμματος που φθάνει να προπορεύεται της απόφασης του κόμματος και να διατυμπανίζει ότι το ζήτημα έκλεισε και ήδη έχει πάρει τη στήριξη ψευδόμενος και παραπλανώντας τους δημότες!!
Η αξία και η πίστη σε μια άλλη διαχείριση των δημοσίων πραγμάτων δεν περνά μέσα απο κόμματα αλλά απο αξίες και ιδανικά που μάλλον λείπουν απο τη σημερινή διοίκηση και μερικούς γύρω απο αυτή!!!
ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ ΕΠΙΣΗΜΑ Ο ΝΕΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ
''ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ''
ο νέος δημοτικός συνδυασμός που χθες αργά το βράδυ ανακοίνωσε την επίσημη συμμετοχή του στις ερχόμενες δημοτικές εκλογές.
Την ίδια ώρα που η δημοτική αρχή κυκλοφορούσε την εφημερίδα της και ανήγγειλε επίσης κι εκείνη τη συμμετοχή της στις εκλογές. Το έντυπο - εφημερίδα ήταν μια επανάληψη όσων έχει πολλές φορές δημοσιεύσει απο τις ίδιες σελίδες του, οικειοποιούμενη έργα που δεν έγιναν απο την ίδια παραπλανώντας τους δημότες.
Η νέα δημοτική παράταξη, αποτελεί μια νέα παρουσία στα δημοτικά πράγματα, ανεξάρτητη, αδέσμευτη, βγαλμένη μέσα απο τις ίδιες ανησυχίες και προβληματισμούς των πολιτών για να δώσει απάντηση σε όλους εκείνους που τέσσερα χρόνια παραπλανούν τους δημότες, ψεύδονται με σκοπό την επανεκλογή τους.
Οι άνθρωποι αυτοί χωρίς ιδιοτέλεια βγαίνουν στην κοινωνία να δηλώσουν οτι η πολιτική δεν είναι έτσι, οτι η διοίκηση δεν είναι αυτή που είχε ο πολίτης ως τώρα ότι ο δήμος δεν πρέπει να είναι αυτή η εικόνα που είχε τέσσερα χρόνια οτι η επι σειρά ετών διαχείριση της εξουσίας όχι μόνο κούρασε αλλά απέδειξε ότι δεν προσέφερε τίποτα ότι η κατοχή θέσεων ευθύνης επι σειρά ετών απέδειξε ανικανότητα και ασχετοσύνη παρασύροντας τους δημότες σε φαγοπότια, σε εκδηλώσεις χωρίς περιεχόμενο δαπανώντας άσκοπα πολλά χρήματα την ώρα που ο εργαζόμενος δίνει τον καθημερινό του αγώνα για επιβίωση.
Η δημοτική αρχή προκάλεσε για να συμμετέχουν νέοι δημοτικοί σχηματισμοί και ασφαλώς όχι μόνο η δημοτική αρχή αλλά και η αντιπολίτευση όταν για τέσσερα ολόκληρα χρόνια απουσίαζε απο τα προβλήματα της κοινωνίας και της πόλης.
Η νέα δημοτική παράταξη, χωρίς να θέλει να χαρακτηριστεί ως ο σωτήρας της πόλης, καταθέτει τη δική της πρόταση στους πολίτες αντιδρώντας στο κατεστημένο που πολλά χρόνια βρίσκεται σε θέσεις ευθύνης, παίρνοντας το μήνυμα των ίδιων των πολιτών που λέγουν ''φτάνει πια''.
Μπαίνει μπροστά και καλεί όλους τους πολίτες, όλους τους δημότες με τις ίδιες ανησυχίες και τους ίδιους προβληματισμούς να συστρατευθούν μαζί της για να αλλάξει το καθεστώς που διοικεί πολλά χρόνια το δήμο.
Τετάρτη 7 Ιουλίου 2010
ΠΛΗΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ.....
Πληθαίνουν οι πληροφορίες περί επίσημης ανακοίνωσης συμμετοχής στις εκλογές νέας δημοτικής παράταξης.
Οι πληροφορίες είναι και έγκυρες και σοβαρές!!
Δεν μάθαμε ακόμη τον χρόνο. Πάντως είναι δυνατόν να γίνει και εντός της ημέρας. Παρατηρείται κινητικότητα περί αυτού.
Αναμένουμε!!
Οι πληροφορίες είναι και έγκυρες και σοβαρές!!
Δεν μάθαμε ακόμη τον χρόνο. Πάντως είναι δυνατόν να γίνει και εντός της ημέρας. Παρατηρείται κινητικότητα περί αυτού.
Αναμένουμε!!
ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ: ΔΡΑΚΟΝΤΕΙΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ
ΑΠΟ ΤΟ aftodioikisi.gr
Προβλέπεται καθαίρεση ακόμη και δημάρχων και περιφερειαρχών, αν παρανομήσουν
ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ: ΔΡΑΚΟΝΤΕΙΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ
Φυλάκιση από ένα έτος σε ιδιοκτήτες ΜΜΕ για την παραβίαση εμφανίσεων
Αυστηρότατες κυρώσεις που οδηγούν στην έκπτωση των υποψηφίων ακόμη κι αν είναι εκλεγμένοι και την φυλάκιση τουλάχιστον ενός έτους των ιδιοκτητών ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών σταθμών, δραστική μείωση των εκλογικών δαπανών και των ραδιοτηλεοπτικών εμφανίσεων, χρηματοδότηση των δαπανών μόνο μέσω τραπεζικών λογαριασμών και αυστηρούς ελεγκτικούς μηχανισμούς, είναι μερικά από τα μέτρα που θεσπίζει το νομοσχέδιο του υπουργείου Εσωτερικών «Εκλογικές δαπάνες συνδυασμών και υποψηφίων και έλεγχος αυτών, κατά τις περιφερειακές και δημοτικές εκλογές», που εγκρίθηκε από το Υπουργικό Συμβούλιο και την Τετάρτη κατατίθεται στη Βουλή ενώ τίθεται και σε δημόσια διαβούλευση.
Ο υπουργός Εσωτερικών Γιάννης Ραγκούσης εισηγήθηκε στο υπουργικό συμβούλιο να τεθεί σε διαβούλευση το ύψος των εκλογικών δαπανών για τις περιφερειακές και δημοτικές εκλογές, καθώς και τη δημιουργία ενός ανεξάρτητου οργάνου, το οποίο θα ελέγχει εάν τηρούνται αυτές οι δαπάνες, ενώ όπου διαπιστωθεί ότι τα όρια που θα τεθούν θα έχουν παραβιασθεί, η ποινή θα περιλαμβάνει την αποπομπή του υποψηφίου, ακόμα και αν είναι εκλεγμένος.
Συγκεκριμένα:
- Η χρηματοδότηση των δαπανών συνδυασμών και υποψηφίων που θα γίνεται μέσω τραπεζικών λογαριασμών, ενώ καταργούνται και τα κουπόνια.
- Οι ραδιοτηλεοπτικές εμφανίσεις των υποψηφίων περιορίζονται και τυχόν υπέρβαση των επιτρεπτών ορίων εμφανίσεων ή άλλη άμεση ή έμμεση προβολή, εφόσον αποδειχθεί, ότι συντελέσθηκε με οικονομικό αντάλλαγμα, για μεν τους υποψηφίους συνεπάγεται έκπτωση από το αιρετό αξίωμα, για δε τους ιδιοκτήτες ή νόμιμους αντιπροσώπους των οικείων φορέων συνιστά ποινικό αδίκημα, το οποίο τιμωρείται με ποινή φυλάκισης, τουλάχιστον, ενός έτους.
- Περιορίζονται και εκλογικές δαπάνες συνδυασμών και υποψηφίων με το υπουργείο να θέτει σε διαβούλευση ενδεικτικά όρια για τους συνδυασμούς (για να διαβάσετε για τα ενδεικτικά όρια κατά περιφέρεια και δήμο κάντε κλικ εδώ προκειμένου να διαβάσετε τα σημεία του νομοσχεδίου: n.s_eklogikes_dapanes.doc)
Μέτρα για τον έλεγχο των δαπανών
Παράλληλα προβλέπεται μια σειρά μέτρων για τον έλεγχο των δαπανών, όπως ο υποχρεωτικός ο ορισμός διαχειριστή των οικονομικών των συνδυασμών, η θεώρηση των βιβλίνω εσόδων και δαπανών των συνδυασμών και των υποψηφίων από τον Δ/ντή της οικείας Δ.Ο.Υ., η ανάρτηση στο Διαδίκτυο όλων των εσόδων και των εξόδων με τα αντίστοιχα παραστατικά (που μάλιστα συνιστά και λόγο έκπτωσης), η θεσμοθέτηση ανεξάρτητης Επιτροπής έλεγχου των δαπανών στην οποία προεδρεύει δικαστικός λειτουργός, και συμμετέχουν μέλος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, Προϊστάμενος του Περιφερειακού Σ.Δ.Ο.Ε., επίτροπος του Ελεγκτικού Συνεδρίου και εκπρόσωποι της Τ.Ε.Δ.Κ. και της Ε.Ν.Α.Ε., υπό την προϋπόθεση να μην είναι υποψήφιοι (σημειωτέοων οι κυρώσεις επιβάλλονται από την Επιτροπή και είναι εκτελεστές, χωρίς την παρεμβολή οιουδήποτε άλλου οργάνου) και η αύξηση των προστίμων
Επιπλέον, προβλέπεται η σύντμηση της προεκλογικής περιόδου σε δύο από τέσσερις μήνες αλλά η συνέχιση της ισχύος των περιορισμών στις πράξεις των αιρετών για ένα τετράμηνο, ενώ προβλέπεται ότι με την έναρξη της προεκλογικής περιόδου, ήτοι δύο μήνες (αντί των 30 ημερών που ισχύει) πριν από τη διενέργεια των εκλογών και μέχρι την εγκατάσταση των νέων αιρετών οργάνων, αναστέλλεται κάθε διαδικασία πρόσληψης υπαλλήλων των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης, καθώς και κάθε υπηρεσιακή μεταβολή τούτων με εξαίρεση τη διαδικασία μετατάξεων, που προβλέπεται στο ν. 3852/2010 («ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ»).
Για το ρεπορτάζ που είχε δημοσιεύσει στις 22/6 η αυτοδιοίκηση gr σε σχέση με το παρών νομοσχέδιο κάντε κλικ εδώ: http://www.aftodioikisi.gr/controlItem.aspx?id=7210
Προβλέπεται καθαίρεση ακόμη και δημάρχων και περιφερειαρχών, αν παρανομήσουν
ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ: ΔΡΑΚΟΝΤΕΙΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ
Φυλάκιση από ένα έτος σε ιδιοκτήτες ΜΜΕ για την παραβίαση εμφανίσεων
Αυστηρότατες κυρώσεις που οδηγούν στην έκπτωση των υποψηφίων ακόμη κι αν είναι εκλεγμένοι και την φυλάκιση τουλάχιστον ενός έτους των ιδιοκτητών ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών σταθμών, δραστική μείωση των εκλογικών δαπανών και των ραδιοτηλεοπτικών εμφανίσεων, χρηματοδότηση των δαπανών μόνο μέσω τραπεζικών λογαριασμών και αυστηρούς ελεγκτικούς μηχανισμούς, είναι μερικά από τα μέτρα που θεσπίζει το νομοσχέδιο του υπουργείου Εσωτερικών «Εκλογικές δαπάνες συνδυασμών και υποψηφίων και έλεγχος αυτών, κατά τις περιφερειακές και δημοτικές εκλογές», που εγκρίθηκε από το Υπουργικό Συμβούλιο και την Τετάρτη κατατίθεται στη Βουλή ενώ τίθεται και σε δημόσια διαβούλευση.
Ο υπουργός Εσωτερικών Γιάννης Ραγκούσης εισηγήθηκε στο υπουργικό συμβούλιο να τεθεί σε διαβούλευση το ύψος των εκλογικών δαπανών για τις περιφερειακές και δημοτικές εκλογές, καθώς και τη δημιουργία ενός ανεξάρτητου οργάνου, το οποίο θα ελέγχει εάν τηρούνται αυτές οι δαπάνες, ενώ όπου διαπιστωθεί ότι τα όρια που θα τεθούν θα έχουν παραβιασθεί, η ποινή θα περιλαμβάνει την αποπομπή του υποψηφίου, ακόμα και αν είναι εκλεγμένος.
Συγκεκριμένα:
- Η χρηματοδότηση των δαπανών συνδυασμών και υποψηφίων που θα γίνεται μέσω τραπεζικών λογαριασμών, ενώ καταργούνται και τα κουπόνια.
- Οι ραδιοτηλεοπτικές εμφανίσεις των υποψηφίων περιορίζονται και τυχόν υπέρβαση των επιτρεπτών ορίων εμφανίσεων ή άλλη άμεση ή έμμεση προβολή, εφόσον αποδειχθεί, ότι συντελέσθηκε με οικονομικό αντάλλαγμα, για μεν τους υποψηφίους συνεπάγεται έκπτωση από το αιρετό αξίωμα, για δε τους ιδιοκτήτες ή νόμιμους αντιπροσώπους των οικείων φορέων συνιστά ποινικό αδίκημα, το οποίο τιμωρείται με ποινή φυλάκισης, τουλάχιστον, ενός έτους.
- Περιορίζονται και εκλογικές δαπάνες συνδυασμών και υποψηφίων με το υπουργείο να θέτει σε διαβούλευση ενδεικτικά όρια για τους συνδυασμούς (για να διαβάσετε για τα ενδεικτικά όρια κατά περιφέρεια και δήμο κάντε κλικ εδώ προκειμένου να διαβάσετε τα σημεία του νομοσχεδίου: n.s_eklogikes_dapanes.doc)
Μέτρα για τον έλεγχο των δαπανών
Παράλληλα προβλέπεται μια σειρά μέτρων για τον έλεγχο των δαπανών, όπως ο υποχρεωτικός ο ορισμός διαχειριστή των οικονομικών των συνδυασμών, η θεώρηση των βιβλίνω εσόδων και δαπανών των συνδυασμών και των υποψηφίων από τον Δ/ντή της οικείας Δ.Ο.Υ., η ανάρτηση στο Διαδίκτυο όλων των εσόδων και των εξόδων με τα αντίστοιχα παραστατικά (που μάλιστα συνιστά και λόγο έκπτωσης), η θεσμοθέτηση ανεξάρτητης Επιτροπής έλεγχου των δαπανών στην οποία προεδρεύει δικαστικός λειτουργός, και συμμετέχουν μέλος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, Προϊστάμενος του Περιφερειακού Σ.Δ.Ο.Ε., επίτροπος του Ελεγκτικού Συνεδρίου και εκπρόσωποι της Τ.Ε.Δ.Κ. και της Ε.Ν.Α.Ε., υπό την προϋπόθεση να μην είναι υποψήφιοι (σημειωτέοων οι κυρώσεις επιβάλλονται από την Επιτροπή και είναι εκτελεστές, χωρίς την παρεμβολή οιουδήποτε άλλου οργάνου) και η αύξηση των προστίμων
Επιπλέον, προβλέπεται η σύντμηση της προεκλογικής περιόδου σε δύο από τέσσερις μήνες αλλά η συνέχιση της ισχύος των περιορισμών στις πράξεις των αιρετών για ένα τετράμηνο, ενώ προβλέπεται ότι με την έναρξη της προεκλογικής περιόδου, ήτοι δύο μήνες (αντί των 30 ημερών που ισχύει) πριν από τη διενέργεια των εκλογών και μέχρι την εγκατάσταση των νέων αιρετών οργάνων, αναστέλλεται κάθε διαδικασία πρόσληψης υπαλλήλων των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης, καθώς και κάθε υπηρεσιακή μεταβολή τούτων με εξαίρεση τη διαδικασία μετατάξεων, που προβλέπεται στο ν. 3852/2010 («ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ»).
Για το ρεπορτάζ που είχε δημοσιεύσει στις 22/6 η αυτοδιοίκηση gr σε σχέση με το παρών νομοσχέδιο κάντε κλικ εδώ: http://www.aftodioikisi.gr/controlItem.aspx?id=7210
ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ 2
Πληροφορίες που έρχονται, φέρουν εκκολαπτόμενη δημοτική παράταξη να ανακοινώσει εντός της εβδομάδος την επίσημη συμμετοχή της στις ερχόμενες εκλογές.
Οι πληροφορίες, επίσης, λέγουν ότι και δεύτερος δημοστικός σχηματισμός είναι κοντά στην επίσημη ανακοίνωση για συμμετοχή στις εκλογές.
Οι δυο αυτοί συνδυασμοί, αν τελικά υπάρξουν ανακοινώσεις θα είναι οι πρώτοι που θα έχουν επισημοποιήσει την συμμετοχή τους στις εκλογές.
Οι πληροφορίες, επίσης, λέγουν ότι και δεύτερος δημοστικός σχηματισμός είναι κοντά στην επίσημη ανακοίνωση για συμμετοχή στις εκλογές.
Οι δυο αυτοί συνδυασμοί, αν τελικά υπάρξουν ανακοινώσεις θα είναι οι πρώτοι που θα έχουν επισημοποιήσει την συμμετοχή τους στις εκλογές.
ΤΡΕΧΕΙ Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ
Όπως είχαμε εκτιμήσει και το είχαμε γράψει εδώ, σ' αυτές τις γραμμές έτσι και έγινε. Η εβδομάδα που τρέχει θα είναι μια εβδομάδα εξελίξεων. Ήδη η πρώτη μεγάλη είδηση βγήκε, ο Γρηγόρης Ζαφειρόπουλος δεν θα είναι υποψήφιος στο δήμο Χαλανδρίου. Αποσύρεται και θα συμμετέχει στις εκλογές της Περιφέρειας.
Αυτό είναι μια πολύ σοβαρή εξέλιξη απο πολλές απόψεις. Ορφανεύει απο αρχηγό η φύλα προσκείμενη στη ΝΔ δημοτική παράταξη. Προφανές είναι ότι θα υπάρξουν διαδικασίς ανάδειξης άλλου υποψηφίου και ασφαλώς η ΝΔ θα δοκιμαστεί μαζί με τους συμμετέχοντες στη δημοτική αυτή παράταξη.
Το γεγονός ότι ο κ. Ζαφειρόπουλος θα θέσει υποψηφιότητα, μάλλον, ως αντιπεριφερειάρχης στην περιφέρεια Αττικής για το δήμο Βριλησσίων θα είναι πλεονέκτημα.
Η εβδομάδα, λοιπόν, που τρέχει θα φέρει κι άλλες ειδήσεις και θα λέγαμε πολλές ανατροπές ετοιμάζονται, πολλές ανακοινώσεις. Οι εξελίξεις τρέχουν με μεγάλες ταχύτητες. Κι όπως μπορείτε να αντιληφθείτε, οι ανατροπές και οι πρωτοβουλίες έχουν την πηγή τους στο λαό, στους δημότες, που δεν περιμένουν ούτε κόμματα ούτε υποδείξεις.
Αυτό είναι μια πολύ σοβαρή εξέλιξη απο πολλές απόψεις. Ορφανεύει απο αρχηγό η φύλα προσκείμενη στη ΝΔ δημοτική παράταξη. Προφανές είναι ότι θα υπάρξουν διαδικασίς ανάδειξης άλλου υποψηφίου και ασφαλώς η ΝΔ θα δοκιμαστεί μαζί με τους συμμετέχοντες στη δημοτική αυτή παράταξη.
Το γεγονός ότι ο κ. Ζαφειρόπουλος θα θέσει υποψηφιότητα, μάλλον, ως αντιπεριφερειάρχης στην περιφέρεια Αττικής για το δήμο Βριλησσίων θα είναι πλεονέκτημα.
Η εβδομάδα, λοιπόν, που τρέχει θα φέρει κι άλλες ειδήσεις και θα λέγαμε πολλές ανατροπές ετοιμάζονται, πολλές ανακοινώσεις. Οι εξελίξεις τρέχουν με μεγάλες ταχύτητες. Κι όπως μπορείτε να αντιληφθείτε, οι ανατροπές και οι πρωτοβουλίες έχουν την πηγή τους στο λαό, στους δημότες, που δεν περιμένουν ούτε κόμματα ούτε υποδείξεις.
Τρίτη 6 Ιουλίου 2010
ΦΩΣ ΣΤΟ ΤΟΥΝΕΛ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΥΣ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΑΠΟ ΤΟ aftodioikisi.gr
Απόφαση-πιλότο για χιλιάδες συμβασιούχους που απασχολούνται με διαδοχικές συμβάσεις ορισμένου χρόνου, αν και επί της ουσίας καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες, εξέδωσε με απόφασή του (την 5300/2010) το Μονομελές Πρωτοδικείο της Αθήνας.
Το δικαστήριο δικαίωσε εργαζόμενη στον Οργανισμό Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΟΤΕΚ), που απασχολούνταν επί τέσσερα χρόνια (2004-2008) με διαδοχικές συμβάσεις ορισμένου χρόνου ως θυρωρός, κρίνοντας ότι επρόκειτο για μια ενιαία σύμβαση αορίστου χρόνου και ότι η αιτούσα κάλυπτε πάγιες και διαρκείς ανάγκες.
Με αυτό το σκεπτικό, το δικαστήριο -που έλαβε υπόψη και τα προβλήματα επιβίωσης τα οποία αντιμετώπιζε η γυναίκα μετά την απόλυσή της- υποχρέωσε τον ΟΤΕΚ να δέχεται τις υπηρεσίες της και να της καταβάλλει τις αποδοχές της μέχρι την έκδοση απόφασης επί της κύριας αγωγής, που έχει προσδιοριστεί να συζητηθεί τον Μάρτιο του 2011.
Όπως μεταξύ άλλων αναφέρεται στο σκεπτικό του δικαστηρίου, «οι διαδοχικές συμβάσεις εργασίας που η αιτούσα συνάπτει με την καθ' ου από τον χρόνο πρόσληψής της έφεραν τον τίτλο των συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου, ο οποίος δεν δικαιολογείται από τη φύση και τον σκοπό της παρεχόμενης εργασίας... και δόθηκε με προφανή σκοπό την καταστρατήγηση των νόμιμων δικαιωμάτων της ενάγουσας». Επισημαίνεται επίσης ότι επί της ουσίας υποκρύπτεται μια ενιαία σύμβαση αορίστου χρόνου «λαμβανομένου υπόψη ότι παρέχει την εργασία της συνεχώς και αδιαλείπτως προς εξυπηρέτηση μόνιμων αναγκών του εναγομένου».
Ακόμη, το δικαστήριο ορίζει ότι σε περίπτωση παραβίασης της απόφασης ο ΟΤΕΚ θα υποχρεούται να καταβάλλει πρόστιμο 200 ευρώ την ημέρα.
Ο συνήγορος της συμβασιούχου, Δημήτρης Περπατάρης, εκτιμά ότι η συγκεκριμένη δικαστική απόφαση έχει «ουσιαστική αλλά και συμβολική σημασία σε μια εποχή που υπό την εκβιαστική σκέπη του ΔΝΤ επιχειρείται η πλήρης ελαστικοποίηση οποιουδήποτε προστατευτικού πλαισίου των εργασιακών δικαιωμάτων».
Σημειώνεται ότι πριν από λίγο καιρό το Μονομελές Πρωτοδικείο της Αθήνας είχε εκδώσει αντίστοιχη απόφαση επί προσφυγής 27 συμβασιούχων του υπουργείου Πολιτισμού.
Απόφαση-πιλότο για χιλιάδες συμβασιούχους που απασχολούνται με διαδοχικές συμβάσεις ορισμένου χρόνου, αν και επί της ουσίας καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες, εξέδωσε με απόφασή του (την 5300/2010) το Μονομελές Πρωτοδικείο της Αθήνας.
Το δικαστήριο δικαίωσε εργαζόμενη στον Οργανισμό Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΟΤΕΚ), που απασχολούνταν επί τέσσερα χρόνια (2004-2008) με διαδοχικές συμβάσεις ορισμένου χρόνου ως θυρωρός, κρίνοντας ότι επρόκειτο για μια ενιαία σύμβαση αορίστου χρόνου και ότι η αιτούσα κάλυπτε πάγιες και διαρκείς ανάγκες.
Με αυτό το σκεπτικό, το δικαστήριο -που έλαβε υπόψη και τα προβλήματα επιβίωσης τα οποία αντιμετώπιζε η γυναίκα μετά την απόλυσή της- υποχρέωσε τον ΟΤΕΚ να δέχεται τις υπηρεσίες της και να της καταβάλλει τις αποδοχές της μέχρι την έκδοση απόφασης επί της κύριας αγωγής, που έχει προσδιοριστεί να συζητηθεί τον Μάρτιο του 2011.
Όπως μεταξύ άλλων αναφέρεται στο σκεπτικό του δικαστηρίου, «οι διαδοχικές συμβάσεις εργασίας που η αιτούσα συνάπτει με την καθ' ου από τον χρόνο πρόσληψής της έφεραν τον τίτλο των συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου, ο οποίος δεν δικαιολογείται από τη φύση και τον σκοπό της παρεχόμενης εργασίας... και δόθηκε με προφανή σκοπό την καταστρατήγηση των νόμιμων δικαιωμάτων της ενάγουσας». Επισημαίνεται επίσης ότι επί της ουσίας υποκρύπτεται μια ενιαία σύμβαση αορίστου χρόνου «λαμβανομένου υπόψη ότι παρέχει την εργασία της συνεχώς και αδιαλείπτως προς εξυπηρέτηση μόνιμων αναγκών του εναγομένου».
Ακόμη, το δικαστήριο ορίζει ότι σε περίπτωση παραβίασης της απόφασης ο ΟΤΕΚ θα υποχρεούται να καταβάλλει πρόστιμο 200 ευρώ την ημέρα.
Ο συνήγορος της συμβασιούχου, Δημήτρης Περπατάρης, εκτιμά ότι η συγκεκριμένη δικαστική απόφαση έχει «ουσιαστική αλλά και συμβολική σημασία σε μια εποχή που υπό την εκβιαστική σκέπη του ΔΝΤ επιχειρείται η πλήρης ελαστικοποίηση οποιουδήποτε προστατευτικού πλαισίου των εργασιακών δικαιωμάτων».
Σημειώνεται ότι πριν από λίγο καιρό το Μονομελές Πρωτοδικείο της Αθήνας είχε εκδώσει αντίστοιχη απόφαση επί προσφυγής 27 συμβασιούχων του υπουργείου Πολιτισμού.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Τι ψήφισαν οι Βριλησσιώτες
Εγγεγραμμένοι 22.775 Έγκυρα 12.151 Άκυρα 134 Συμμετοχή 12.386 Λευκά 101 ...
-
Σε λίγους είναι γνωστή η φυσιογνωμία του John Nash Jr. Στους λίγους έγινε γνωστή από την αντίστοιχη κινηματογραφική τανία που παρουσίασε σ...
-
Με την αποδοχή της βοήθειας, η εθνική κυριαρχία των Ελλήνων θα περιοριστεί υποστηρίζει ο Ζ.Κ. Γιούνκερ, προαναγγέλλοντας την αποστολή ξένων...
-
Οι επόμενες δημοτικές και περιφρειακές εκλογές θα γίνουν μαζί με τις Ευρωεκλογές το 2014. Όπως ορίζει ο ''Καλλικράτης'' οι ...
-
ΤΙ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ 1.Θα καταργούσαν το Μνημόνιο με ένα νόμο και ένα άρθρο Υπέγραψαν το τρίτο μνημόνιο, οι όροι του οποίου έγιναν α...
-
Πολύ σύντομα, μέσα στον επόμενο μήνα, ανοίγει και το θέμα του νέου εκλογικού νόμου. Η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να τελειώσει το ζήτημα αυ...
-
51) ΑΘΗΝΩΝ ΑΘΗΝΑΙΩΝ Α1 ΒΑΦΕΙΟΧΩΡΙΟΥ 8 ΛΕΣΧΗ ΦΙΛΙΑΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ Α1 ΚΗΦΙΣΙΑΣ 43 ...
-
Επιστήμη και επιστήμονες Einstein και Szilárd H επιστήμη, ως αέναος αγώνας του ανθρώπου για την κατάκτηση της γνώσης, με την...