ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ
Θέλουμε μια Τοπική Αυτοδιοίκηση που θα βάλει την υγεία των πολιτών και του
περιβάλλοντας σε πρώτο πλάνο.
Η υγεία δεν είναι απλά η απουσία αρρώστιας η αναπηρίας, αλλά, όπως ορίζει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας, η κατάσταση πλήρους σωματικής, ψυχολογικής και κοινωνικής ευεξίας.
Το επίπεδο υγείας ενός ατόμου επηρεάζεται από πλήθος παραγόντων όπως το περιβάλλον στον οποίου ζει και εργάζεται, το εισόδημα που απολαμβάνει, η εκπαίδευση του, αν έχει εργασία η είναι άνεργος, το είδος και η διάρκεια της εργασίας του, η κατοικία του, το επίπεδο των υγειονομικών υπηρεσιών και ο βαθμός πρόσβασης σε αυτές, η οικογενειακή του κατάσταση, η στήριξη από την ευρύτερη κοινότητα.
Μέτρα που θα παρθούν άμεσα:
Για εμάς πολιτική υγείας δεν σημαίνει μόνο περίθαλψη αλλά και πρόληψη. Δεν
είναι δυνατόν να αναπτύξουμε εδώ όλους τους τομείς όπου πιστεύουμε ότι η Τοπική Αυτοδιοίκηση θα πρέπει να δράσει για την προαγωγή της υγείας, αλλά ορισμένα μέτρα μπορούν να γίνουν άμεσα:
• καθαρό νερό από την βρύση είναι πρώτη ανάγκη για την υγεία, και το δικαίωμα
κάθε πολίτη.
• η χώρα μας είναι στη χειρότερη κατάσταση σε σχέση με θανάτους στο δρόμο. Η εφαρμογή μειωμένης ταχύτητας, η απαγόρευση του παράνομου parking, η καλή
κατάσταση στους δρόμους κλπ μειώνουν τους θανάτους από ατυχήματα στο δρόμο.
• η παχυσαρκία αυξάνει το κίνδυνο από ευρύ φάσμα παθήσεων όπως υπέρταση,
καρδιολογικές παθήσεις και καρκίνο. Εκτός από την σωστή διατροφή του ατόμου, ασφαλή πεζοδρόμια, πεζόδρομους, ποδηλατοδρόμους, ενθαρρύνουν το περπάτημα και το ποδήλατο για τις καθημερινές μετακινήσεις.
• μέσα μαζικής μεταφοράς, πράσινους χώρους αναψυχής, αθλητικούς χώρους
κλπ ενθαρρύνουν επίσης την φυσική άσκηση, και βελτιώνουν την ψυχική υγεία.
• η προστασία του πρασίνου, δημιουργία πάρκα και φύτευση δένδρων βοηθά
στον καθαρό αέρα, στη κλιματική αλλαγή και στη ψυχική υγεία.
• τα παραπάνω μέτρα μειώνουν επίσης τα καυσαέρια από ιδιωτικά αυτοκίνητα.
• υγιεινές συνθήκες εργασίας έχουν κεντρική σημασία για τους εργαζομένους.
Κάθε δήμος οφείλει να δώσει έμφαση στις συνθήκες εργασίας των υπαλλήλων
του. Η συνεργασία της ΤΑ με τοπικούς επιχειρηματίες, θα μπορούσε επίσης να
βελτιώνει την υγεία στο χώρο της εργασίας στο ιδιωτικό τομέα.
• πεζοδρόμια με τρύπες, και κτήρια χωρίς ράμπες, δυσκολεύουν ηλικιωμένους,
άτομα σε αναπηρικές καρέκλες και μανάδες με παιδιά σε καρότσια.
• η διατροφή παίζει μεγάλο ρόλο στην υγεία μας. Ο δήμος μπορεί να
συμβάλει στην καλύτερη ενημέρωση για υγιεινή διατροφή, και να
προωθήσει βιολογικά προϊόντα σε σχολεία, παιδικούς σταθμούς και κυλικεία,
να οργανώσει λαϊκές αγορές όπου οι βιοκαλλιεργητές μπορούν να πωλούν τα
προϊόντα τους σε προσιτές τιμές, και να δώσει δυνατότητες για βιολογικά και
χορτοφαγικά μενού στους χώρους μαζικής εστίασης.
• παρεμβάσεις για λογικά όρια στην ισχύ των ραδιοτηλεοπτικών πομπών και
εφαρμογή της προφύλαξης για τις γραμμές υψηλής τάσης της ΔΕΗ μπορούν
επίσης να συνεισφέρουν στην προστασία της υγείας μας.
• ενημέρωση και προστασία από την έκθεση σε καρκινογόνους παράγοντες,
πράσινες προμήθειες και υγιή κτίρια απαλλαγμένα από χημικές τοξικές ουσίες
Πρωτοβάθμια Περίθαλψη
Όσο μεγαλύτερο πληθυσμό αγκαλιάζει ένα σύστημα υγείας, τόσο πιο ιατροκεντρικό και γραφειοκρατικό γίνεται. Αντίθετα , όσο πιο κοντά έρχεται στον πολίτη, όσο λιγότερο απρόσωπο είναι, τόσο πιο εύκολα γίνεται αποδεκτό.
Η υπαγωγή της πρωτοβάθμιας περίθαλψης του συστήματος υγείας στην Τ.Α, αποτελεί μια παραλλαγή του Σουηδικού μοντέλου (εκείνο εμπεριέχει όλες τις βαθμίδες περίθαλψης στην Τ.Α), είναι όμως ένα ελπιδοφόρο πρώτο βήμα για άρση του αδιεξόδου.
Οι μονάδες πρωτοβάθμιας φροντίδας θα πρέπει να είναι αυτοδιοικούμενες. Θα πρέπει να μπορούν να χρεώνουν τις υπηρεσίες τους στα ασφαλιστικά ταμεία των πολιτών της περιφέρειας(σήμερα είναι εντελώς δωρεάν και δεν καταχωρούνται πουθενά). Όλοι οι πολίτες θα είναι εφοδιασμένοι με ενιαία κάρτα ασφάλισης και όλες οι ιατρικές πράξεις θα καταγράφονται ηλεκτρονικά από τις πρωτοβάθμιες μονάδες. Μ’ αυτό τον τρόπο οι άνεργοι και οι ανασφάλιστοι θα μπορούν τουλάχιστον να παρακολουθούνται ιατρικά και υπεύθυνα, άσχετα αν πληρώνουν ή όχι .
Οι μονάδες Πρωτοβάθμιας Φροντίδας θα τηρούν δικό τους προϋπολογισμό για τα
έσοδα και τα έξοδά τους.
Η πρόβλεψη που υπάρχει σήμερα για τη χρηματοδοτική κάλυψη της Τ.Α κατευθείαν από τα ΕΣΠΑ αποτελεί σοβαρή προϋπόθεση για την επιτυχία του εγχειρήματος.
Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010
΄΄ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ΄΄ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ
ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ
Σε αρκετές περιπτώσεις, ιδίως για δημάρχους με πολλές θητείες στην εξουσία,
διαμορφωνόταν μια κουλτούρα αυθαιρεσίας και αδιαφάνειας θεωρώντας ότι ένας
τοπικός άρχοντας κρίνεται αποκλειστικά από την ικανότητά του να επανεκλέγεται και
να μη λογοδοτεί πουθενά. Αποτέλεσμα, στις εκθέσεις του Συνήγορου του Πολίτη, οι
δήμοι και οι νομαρχίες να κατέχουν την πρώτη θέση σε αναφορές για περιστατικά
κακοδιοίκησης.
Μέτρα που θα παρθούν άμεσα:
• τα δημοτικά μέσα ενημέρωσης και οι ιστοσελιδες του Δήμου, θα είναι ανοικτά στις απόψεις των δημοτών και των παρατάξεων, με έλεγχο για την τήρηση των κανόνων της αμεροληψίας.
• προσλήψεις μετά από απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου με αυξημένη
πλειοψηφία και με κριτήρια προκαθορισμένα επίσης με αυξημένη πλειοψηφία.
• δημοσιοποίηση των εκκαθαριστικών της Εφορίας των 3 τελευταίων ετών, των
υποψηφίων για αυτοδιοικητικές θέσεις
• δημόσια παρακολούθηση συνεδριάσεων δημοτικών συμβουλίων μέσω web tv.
Σε αρκετές περιπτώσεις, ιδίως για δημάρχους με πολλές θητείες στην εξουσία,
διαμορφωνόταν μια κουλτούρα αυθαιρεσίας και αδιαφάνειας θεωρώντας ότι ένας
τοπικός άρχοντας κρίνεται αποκλειστικά από την ικανότητά του να επανεκλέγεται και
να μη λογοδοτεί πουθενά. Αποτέλεσμα, στις εκθέσεις του Συνήγορου του Πολίτη, οι
δήμοι και οι νομαρχίες να κατέχουν την πρώτη θέση σε αναφορές για περιστατικά
κακοδιοίκησης.
Μέτρα που θα παρθούν άμεσα:
• τα δημοτικά μέσα ενημέρωσης και οι ιστοσελιδες του Δήμου, θα είναι ανοικτά στις απόψεις των δημοτών και των παρατάξεων, με έλεγχο για την τήρηση των κανόνων της αμεροληψίας.
• προσλήψεις μετά από απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου με αυξημένη
πλειοψηφία και με κριτήρια προκαθορισμένα επίσης με αυξημένη πλειοψηφία.
• δημοσιοποίηση των εκκαθαριστικών της Εφορίας των 3 τελευταίων ετών, των
υποψηφίων για αυτοδιοικητικές θέσεις
• δημόσια παρακολούθηση συνεδριάσεων δημοτικών συμβουλίων μέσω web tv.
΄΄ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ΄΄ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
Είναι πλέον πολιτική και κοινωνική αναγκαιότητα να ξεφύγουμε από το σχολείο απλό πάροχο γνώσεων και να περάσουμε στο σχολείο που αναπτύσσει πλήρως την προσωπικότητα των μαθητών, μέσω της ανάπτυξης και προώθησης της εκπαίδευσης για την αειφορία.
Μέτρα που θα παρθούν άμεσα:
Χρειαζόμαστε σχολικά κτήρια που είναι κατασκευασμένα με τις αρχές της βιοκλιματικής
αρχιτεκτονικής, ή αν είναι παλαιότερα, βελτιωμένα με αλλαγές που θα συμβάλλουν στη μείωση του οικολογικού τους αποτυπώματος. Τα σχολικά κτίρια προτείνουμε να είναι προσαρμοσμένα στις τοπικές ανάγκες και στις αρχιτεκτονικές ιδιαιτερότητες του τόπου. Η σχολική αυλή αποτελεί μέρος του χώρου διδασκαλίας, ενώ ο σχολικός κήπος μπορεί να εμπλουτίσει τις μαθησιακές εμπειρίες των μαθητών. Η χρήση της στέγης του σχολείου για ανάπτυξη ΑΠΕ ή για τη δημιουργία «πράσινης στέγης» οφείλει να είναι στους βασικούς στόχους του Δήμου. Με την υλοποίηση αυτών των δράσεων το αποτέλεσμα θα είναι πολλαπλό, καθώς συμβάλλουν στην αντιμετώπιση του φαινόμενου του θερμοκηπίου και αποτελούν λαμπρά παραδείγματα στο πλαίσιο της ανάπτυξης προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. Η δημιουργία σε κάθε σχολική αυλή μικρών εκπαιδευτικών κήπων με φυτά της μεσογειακής χλωρίδας και η φροντίδα τους από τους μαθητές , με έμφαση στα φυτά της ντόπιας χλωρίδας, εκτός του ότι συμβάλλει θετικά στο μικροκλίμα της περιοχής δίνει πολλές δυνατότητες για την ανάπτυξη θετικής σχέσης των μαθητών με τη χλωρίδα και φέρνει τους μαθητές κοντά σε δραστηριότητες που στα μεγάλα αστικά
κέντρα είναι πια άγνωστες.
Ο Δήμος σε συνεργασία με συλλόγους γονέων και την τοπική κοινωνία οφείλει να συμβάλλει στη δημιουργία και την ανάπτυξη Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης προσανατολισμένων στην ολιστική προσέγγιση των τοπικών ζητημάτων.
• τα κυλικεία να υποστηρίζουν τα βιολογικά προϊόντα και τους παραγωγούς της περιοχής, όπου αυτοί υπάρχουν, ενισχύοντας θετικά διατροφικά πρότυπα για τους μαθητές, κατευθύνοντας προς τις βιολογικές καλλιέργειες τους παραγωγούς της περιοχής και ενισχύοντας οικονομικά την περιοχή.
• συντήρηση των σχολικών κτιρίων διότι η σημερινή τους εμφάνιση έχει άμεσες επιπτώσεις στην υποβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
• άμεσες παρεμβάσεις για μεγαλύτερη αξιοποίηση και καλύτερη λειτουργικότητα των σχολικών χώρων εσωτερικών και εξωτερικών.
• εξασφάλιση όρων υγιεινής τόσο μέσα στους χώρους των σχολείων, όσο και γύρω απ’ αυτούς σε συνδυασμό με την αισθητική τους αναβάθμιση.
• άμεση ανταπόκριση των υπηρεσιών του Δήμου μας σε αποκατάσταση φθορών και ζημιών των σχολικών κτιρίων σε συνεργασία με τους Διευθυντές, την εκπαιδευτική κοινότητα και τους συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων.
• φύλαξη των σχολικών κτιρίων σε 24ωρη βάση.
Είναι πλέον πολιτική και κοινωνική αναγκαιότητα να ξεφύγουμε από το σχολείο απλό πάροχο γνώσεων και να περάσουμε στο σχολείο που αναπτύσσει πλήρως την προσωπικότητα των μαθητών, μέσω της ανάπτυξης και προώθησης της εκπαίδευσης για την αειφορία.
Μέτρα που θα παρθούν άμεσα:
Χρειαζόμαστε σχολικά κτήρια που είναι κατασκευασμένα με τις αρχές της βιοκλιματικής
αρχιτεκτονικής, ή αν είναι παλαιότερα, βελτιωμένα με αλλαγές που θα συμβάλλουν στη μείωση του οικολογικού τους αποτυπώματος. Τα σχολικά κτίρια προτείνουμε να είναι προσαρμοσμένα στις τοπικές ανάγκες και στις αρχιτεκτονικές ιδιαιτερότητες του τόπου. Η σχολική αυλή αποτελεί μέρος του χώρου διδασκαλίας, ενώ ο σχολικός κήπος μπορεί να εμπλουτίσει τις μαθησιακές εμπειρίες των μαθητών. Η χρήση της στέγης του σχολείου για ανάπτυξη ΑΠΕ ή για τη δημιουργία «πράσινης στέγης» οφείλει να είναι στους βασικούς στόχους του Δήμου. Με την υλοποίηση αυτών των δράσεων το αποτέλεσμα θα είναι πολλαπλό, καθώς συμβάλλουν στην αντιμετώπιση του φαινόμενου του θερμοκηπίου και αποτελούν λαμπρά παραδείγματα στο πλαίσιο της ανάπτυξης προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. Η δημιουργία σε κάθε σχολική αυλή μικρών εκπαιδευτικών κήπων με φυτά της μεσογειακής χλωρίδας και η φροντίδα τους από τους μαθητές , με έμφαση στα φυτά της ντόπιας χλωρίδας, εκτός του ότι συμβάλλει θετικά στο μικροκλίμα της περιοχής δίνει πολλές δυνατότητες για την ανάπτυξη θετικής σχέσης των μαθητών με τη χλωρίδα και φέρνει τους μαθητές κοντά σε δραστηριότητες που στα μεγάλα αστικά
κέντρα είναι πια άγνωστες.
Ο Δήμος σε συνεργασία με συλλόγους γονέων και την τοπική κοινωνία οφείλει να συμβάλλει στη δημιουργία και την ανάπτυξη Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης προσανατολισμένων στην ολιστική προσέγγιση των τοπικών ζητημάτων.
• τα κυλικεία να υποστηρίζουν τα βιολογικά προϊόντα και τους παραγωγούς της περιοχής, όπου αυτοί υπάρχουν, ενισχύοντας θετικά διατροφικά πρότυπα για τους μαθητές, κατευθύνοντας προς τις βιολογικές καλλιέργειες τους παραγωγούς της περιοχής και ενισχύοντας οικονομικά την περιοχή.
• συντήρηση των σχολικών κτιρίων διότι η σημερινή τους εμφάνιση έχει άμεσες επιπτώσεις στην υποβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
• άμεσες παρεμβάσεις για μεγαλύτερη αξιοποίηση και καλύτερη λειτουργικότητα των σχολικών χώρων εσωτερικών και εξωτερικών.
• εξασφάλιση όρων υγιεινής τόσο μέσα στους χώρους των σχολείων, όσο και γύρω απ’ αυτούς σε συνδυασμό με την αισθητική τους αναβάθμιση.
• άμεση ανταπόκριση των υπηρεσιών του Δήμου μας σε αποκατάσταση φθορών και ζημιών των σχολικών κτιρίων σε συνεργασία με τους Διευθυντές, την εκπαιδευτική κοινότητα και τους συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων.
• φύλαξη των σχολικών κτιρίων σε 24ωρη βάση.
΄΄ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ΄΄ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Αγωνιζόμαστε για την κατάργηση όλων των διακρίσεων, των προκαταλήψεων, των στερεοτύπων, των αποκλεισμών και την εξάλειψη κάθε είδους βίας, λεκτικής, σωματικής και ψυχολογικής και διεκδικούμε ίσες ευκαιρίες και δικαιώματα για όλους.
Οφείλουμε να δημιουργήσουμε εκείνες τις συνθήκες που θα επιτρέπουν την ενδυνάμωση, την αυτονομία, την πλήρη πολιτική και κοινωνική συμμετοχή όλων.
Μέτρα που θα παρθούν άμεσα:
• δομές στήριξης κακοποιημένων γυναικών με πλήρη ψυχολογική, νομική και επαγγελματική υποστήριξη
• δημιουργία ενός Αυτοδιαχειριζόμενου Κέντρου Γυναικών, πολλαπλών χρήσεων για όλες τις κατοίκους του δήμου
• στήριξη των ΜΚΟ οι οποίες δραστηριοποιούνται με σκοπό την εξάλειψη της παιδικής εργασίας και εκμετάλλευσης
• επανασχεδιασμός ελεύθερων ανοιχτών χώρων, παιδότοπων, χώρων για αθλητικές και άλλες δραστηριότητες παιδιών και εφήβων.
• απαραίτητες μετατροπές και προσθήκες ώστε όλοι οι δημόσιοι χώροι και τα κτίρια -υπηρεσίες, σχολεία, χώροι ψυχαγωγίας, πολιτισμού και άθλησης, μέσα μαζικής μεταφοράς- να είναι προσβάσιμα για όλους τους ανθρώπους με αναπηρία.
• απαραίτητες παρεμβάσεις για τη μετακίνηση των ανθρώπων αυτών μέσα στην πόλη και προσαρμογή όλων των δημόσιων ανοιχτών χώρων στις ανάγκες τους.
• διασφάλιση σε θεσμικό επίπεδο ίσων ευκαιριών για πρόσβαση των ΑΜΕΑ στην εκπαίδευση, στην περίθαλψη, στην επικοινωνία και την πληροφόρηση, στην απασχόληση και την κοινωνική ασφάλιση, στα δημόσια αγαθά και τις υπηρεσίες ώστε να πάψουν να ζουν σ αυτές τις συνθήκες απομόνωσης και αποκλεισμού.
. διερεύνηση και στόχευση κατασκευής κτηρίου όπου θα φιλοξενηθεί ο ΄ΚΡΙΚΟΣ΄ ένα αίτημα πολλών ετών από την ομάδα αυτή. Η υπόθεση ΄΄ΚΡΙΚΟΣ΄΄ για μας είναι σημαντικής σημασίας αφού πρόκειται για ύψιστης παροχής κοινωνικού έργου.
Αγωνιζόμαστε για την κατάργηση όλων των διακρίσεων, των προκαταλήψεων, των στερεοτύπων, των αποκλεισμών και την εξάλειψη κάθε είδους βίας, λεκτικής, σωματικής και ψυχολογικής και διεκδικούμε ίσες ευκαιρίες και δικαιώματα για όλους.
Οφείλουμε να δημιουργήσουμε εκείνες τις συνθήκες που θα επιτρέπουν την ενδυνάμωση, την αυτονομία, την πλήρη πολιτική και κοινωνική συμμετοχή όλων.
Μέτρα που θα παρθούν άμεσα:
• δομές στήριξης κακοποιημένων γυναικών με πλήρη ψυχολογική, νομική και επαγγελματική υποστήριξη
• δημιουργία ενός Αυτοδιαχειριζόμενου Κέντρου Γυναικών, πολλαπλών χρήσεων για όλες τις κατοίκους του δήμου
• στήριξη των ΜΚΟ οι οποίες δραστηριοποιούνται με σκοπό την εξάλειψη της παιδικής εργασίας και εκμετάλλευσης
• επανασχεδιασμός ελεύθερων ανοιχτών χώρων, παιδότοπων, χώρων για αθλητικές και άλλες δραστηριότητες παιδιών και εφήβων.
• απαραίτητες μετατροπές και προσθήκες ώστε όλοι οι δημόσιοι χώροι και τα κτίρια -υπηρεσίες, σχολεία, χώροι ψυχαγωγίας, πολιτισμού και άθλησης, μέσα μαζικής μεταφοράς- να είναι προσβάσιμα για όλους τους ανθρώπους με αναπηρία.
• απαραίτητες παρεμβάσεις για τη μετακίνηση των ανθρώπων αυτών μέσα στην πόλη και προσαρμογή όλων των δημόσιων ανοιχτών χώρων στις ανάγκες τους.
• διασφάλιση σε θεσμικό επίπεδο ίσων ευκαιριών για πρόσβαση των ΑΜΕΑ στην εκπαίδευση, στην περίθαλψη, στην επικοινωνία και την πληροφόρηση, στην απασχόληση και την κοινωνική ασφάλιση, στα δημόσια αγαθά και τις υπηρεσίες ώστε να πάψουν να ζουν σ αυτές τις συνθήκες απομόνωσης και αποκλεισμού.
. διερεύνηση και στόχευση κατασκευής κτηρίου όπου θα φιλοξενηθεί ο ΄ΚΡΙΚΟΣ΄ ένα αίτημα πολλών ετών από την ομάδα αυτή. Η υπόθεση ΄΄ΚΡΙΚΟΣ΄΄ για μας είναι σημαντικής σημασίας αφού πρόκειται για ύψιστης παροχής κοινωνικού έργου.
΄΄ ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ΄΄ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΑ
ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΑ
Ο αυτοδιοικητικός Δήμος πρέπει να έχει ως στόχο την μείωση των απορριμμάτων κατά 50% το 2012, ενώ σε βάθος χρόνου στοχεύουμε να έχει επιτευχθεί η μηδενική παραγωγή αποβλήτων.
Μέτρα που θα παρθούν άμεσα:
• προχωρούμε στην εναλλακτική διαχείριση απορριμμάτων – την αποτελεσματική εφαρμογή της νομοθεσίας – σε πράσινες θέσεις εργασίας.
Στόχοι είναι οι εξής: «Πρόληψη, μείωση, επαναχρησιμοποίηση, ανακύκλωση συσκευασιών, κομποστοποίηση των οργανικών, ασφαλής διάθεση του υπολοίπου σε χώρο υγειονομικής ταφής».
Θέλουμε την κοινωνία των μηδενικών αποβλήτων, την κοινωνία της ανακύκλωσης.
Θέλουμε την ανακύκλωση στην πηγή, την προώθηση προγραμμάτων κομποστοποίησης των βιοαποικοδομήσιμων οργανικών υλικών σε επίπεδο κατοικίας (οικιακή κομποστοποίηση), γειτονιάς (κοινοτική κομποστοποίηση) και δήμου (δημοτική κομποστοποίηση) την εναλλακτική διαχείριση των υλικών εκσκαφών, οικοδομών και κατεδαφίσεων (μπάζα).
. Κατασκευή χώρου στάθμευσης των αυτοκινήτων του δήμου ώστε να περιοριστεί η δαπάνη σε καύσιμα για την μετακίνησή τους για φύλαξη εκτός δήμου.
• ενδυνάμωση του ρόλου της κοινωνίας των πολιτών στο σχεδιασμό και την υλοποίηση προγραμμάτων διαχείρισης απορριμμάτων. Εκστρατεία ενημέρωσης-
ευαισθητοποίησης των πολιτών, ώστε να πετύχουμε δραστική μείωση του όγκου
των απορριμμάτων προς τελική διάθεση.
• αναδιοργάνωση της υπηρεσίας καθαριότητος.
• σύγχρονος κανονισμός καθαριότητος
• εκσυγχρονισμός του μηχανολογικού εξοπλισμού με την αγορά νέων απορριμματοφόρων, πλυντήριο κάδων, νέων κάδων αποκομιδής, φορτηγών για ογκώδη αντικείμενα και κλαδοφάγου για την δημιουργία κομπόστ.
• τοποθέτηση ειδικών συστημάτων συμπίεσης των απορριμμάτων σε χώρους υψηλής συσσώρευσης (πλατείες, καταστήματα, ταβέρνες).
• συχνό πλύσιμο κάδων, δρόμων, πλατειών, πεζοδρομίων για την προστασία της υγείας των δημοτών.
• καθαρισμός οικοπέδων και ρεμάτων.
• απόσυρση εγκαταλελειμμένων αυτοκινήτων από τους δρόμους της πόλης.
• συνεργασία με όμορους Δήμους για δημιουργία Διαδημοτικού σταθμού μεταφόρτωσης απορριμμάτων για μείωση δρομολογίων.
Ο αυτοδιοικητικός Δήμος πρέπει να έχει ως στόχο την μείωση των απορριμμάτων κατά 50% το 2012, ενώ σε βάθος χρόνου στοχεύουμε να έχει επιτευχθεί η μηδενική παραγωγή αποβλήτων.
Μέτρα που θα παρθούν άμεσα:
• προχωρούμε στην εναλλακτική διαχείριση απορριμμάτων – την αποτελεσματική εφαρμογή της νομοθεσίας – σε πράσινες θέσεις εργασίας.
Στόχοι είναι οι εξής: «Πρόληψη, μείωση, επαναχρησιμοποίηση, ανακύκλωση συσκευασιών, κομποστοποίηση των οργανικών, ασφαλής διάθεση του υπολοίπου σε χώρο υγειονομικής ταφής».
Θέλουμε την κοινωνία των μηδενικών αποβλήτων, την κοινωνία της ανακύκλωσης.
Θέλουμε την ανακύκλωση στην πηγή, την προώθηση προγραμμάτων κομποστοποίησης των βιοαποικοδομήσιμων οργανικών υλικών σε επίπεδο κατοικίας (οικιακή κομποστοποίηση), γειτονιάς (κοινοτική κομποστοποίηση) και δήμου (δημοτική κομποστοποίηση) την εναλλακτική διαχείριση των υλικών εκσκαφών, οικοδομών και κατεδαφίσεων (μπάζα).
. Κατασκευή χώρου στάθμευσης των αυτοκινήτων του δήμου ώστε να περιοριστεί η δαπάνη σε καύσιμα για την μετακίνησή τους για φύλαξη εκτός δήμου.
• ενδυνάμωση του ρόλου της κοινωνίας των πολιτών στο σχεδιασμό και την υλοποίηση προγραμμάτων διαχείρισης απορριμμάτων. Εκστρατεία ενημέρωσης-
ευαισθητοποίησης των πολιτών, ώστε να πετύχουμε δραστική μείωση του όγκου
των απορριμμάτων προς τελική διάθεση.
• αναδιοργάνωση της υπηρεσίας καθαριότητος.
• σύγχρονος κανονισμός καθαριότητος
• εκσυγχρονισμός του μηχανολογικού εξοπλισμού με την αγορά νέων απορριμματοφόρων, πλυντήριο κάδων, νέων κάδων αποκομιδής, φορτηγών για ογκώδη αντικείμενα και κλαδοφάγου για την δημιουργία κομπόστ.
• τοποθέτηση ειδικών συστημάτων συμπίεσης των απορριμμάτων σε χώρους υψηλής συσσώρευσης (πλατείες, καταστήματα, ταβέρνες).
• συχνό πλύσιμο κάδων, δρόμων, πλατειών, πεζοδρομίων για την προστασία της υγείας των δημοτών.
• καθαρισμός οικοπέδων και ρεμάτων.
• απόσυρση εγκαταλελειμμένων αυτοκινήτων από τους δρόμους της πόλης.
• συνεργασία με όμορους Δήμους για δημιουργία Διαδημοτικού σταθμού μεταφόρτωσης απορριμμάτων για μείωση δρομολογίων.
΄΄ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ΄΄ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ
ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΖΩΩΝ
Ο σεβασμός για τις άλλες μορφές ζωής είναι δείκτης για τις αξίες του πολιτισμού μας.
Τα ζώα που ζουν στις πόλεις και στην ύπαιθρο έχουν ανάγκη από καταφύγιο, τροφή
αλλά και αποφυγή κάθε απάνθρωπης μεταχείρισης. Ο Δήμος μπορεί να έχει πολύπλευρο ρόλο σε συνεργασία με τις διάφορες ΜΚΟ και φορείς που ασχολούνται με θέματα ζώων.
Μέτρα που θα παρθούν άμεσα:
• αυστηροί έλεγχοι για την τήρηση της απαγόρευσης εμπορίας κάθε είδους ζώων
από πλανόδιους και υπαίθριους πωλητές.
• δέσμευση των Δήμων ότι δεν θα δέχονται τσίρκο με ζώα στα όριά τους.
• μέτρα κατά της θανάτωσης ζώων με δηλητηριασμένα δολώματα «φόλες».
• δημιουργία ειδικής υπηρεσίας του δήμου με συνολική ευθύνη για τα θέματα
ζώων, όπως ορίζει ο Νόμος 3170/2003. Συνεργασία με τις επίσημες φιλοζωικές
οργανώσεις (π.χ. στις επιτροπές παρακολούθησης για προγράμματα στείρωσης
αδέσποτων).
• δημοτικά προγράμματα στείρωσης αδέσποτων σε μόνιμη βάση, με όλες τις
προδιαγραφές του νόμου και πάντα σε συνεργασία με φιλοζωικές οργανώσεις.
• δημιουργία δημοτικού κτηνιατρείου, με έμφαση στα αδέσποτα. Με συμβολική τιμή θα μπορούσαν να παρέχουν κάποιες υπηρεσίες (εμβολιασμούς, στειρώσεις, αποπαρασιτώσεις) και για τα δεσποζόμενα ζώα σε κηδεμόνες με χαμηλό εισόδημα.
• εξοπλισμός του δημοτικών κτηνιατρείου με ασθενοφόρα, που θα μεταφέρουν τα άρρωστα και τραυματισμένα ζώα και θα περισυλλέγουν τα νεκρά θύματα τροχαίων ατυχημάτων.
• ειδικοί χώροι στα πάρκα για αφόδευση σκύλων. Δωρεάν διάθεση σακουλών
μιας χρήσης από αυτόματα μηχανήματα σε πολυσύχναστους δημόσιους χώρους,
όπως γίνεται σε αρκετές ευρωπαϊκές πόλεις. Επιβολή προστίμων σε κηδεμόνες
που αδιαφορούν για τα περιττώματα των ζώων τους.
• ίδρυση κέντρου Περίθαλψης Άγριων Ζώων σε συνεργασία με μη κυβερνητικές οργανώσεις.
Ο σεβασμός για τις άλλες μορφές ζωής είναι δείκτης για τις αξίες του πολιτισμού μας.
Τα ζώα που ζουν στις πόλεις και στην ύπαιθρο έχουν ανάγκη από καταφύγιο, τροφή
αλλά και αποφυγή κάθε απάνθρωπης μεταχείρισης. Ο Δήμος μπορεί να έχει πολύπλευρο ρόλο σε συνεργασία με τις διάφορες ΜΚΟ και φορείς που ασχολούνται με θέματα ζώων.
Μέτρα που θα παρθούν άμεσα:
• αυστηροί έλεγχοι για την τήρηση της απαγόρευσης εμπορίας κάθε είδους ζώων
από πλανόδιους και υπαίθριους πωλητές.
• δέσμευση των Δήμων ότι δεν θα δέχονται τσίρκο με ζώα στα όριά τους.
• μέτρα κατά της θανάτωσης ζώων με δηλητηριασμένα δολώματα «φόλες».
• δημιουργία ειδικής υπηρεσίας του δήμου με συνολική ευθύνη για τα θέματα
ζώων, όπως ορίζει ο Νόμος 3170/2003. Συνεργασία με τις επίσημες φιλοζωικές
οργανώσεις (π.χ. στις επιτροπές παρακολούθησης για προγράμματα στείρωσης
αδέσποτων).
• δημοτικά προγράμματα στείρωσης αδέσποτων σε μόνιμη βάση, με όλες τις
προδιαγραφές του νόμου και πάντα σε συνεργασία με φιλοζωικές οργανώσεις.
• δημιουργία δημοτικού κτηνιατρείου, με έμφαση στα αδέσποτα. Με συμβολική τιμή θα μπορούσαν να παρέχουν κάποιες υπηρεσίες (εμβολιασμούς, στειρώσεις, αποπαρασιτώσεις) και για τα δεσποζόμενα ζώα σε κηδεμόνες με χαμηλό εισόδημα.
• εξοπλισμός του δημοτικών κτηνιατρείου με ασθενοφόρα, που θα μεταφέρουν τα άρρωστα και τραυματισμένα ζώα και θα περισυλλέγουν τα νεκρά θύματα τροχαίων ατυχημάτων.
• ειδικοί χώροι στα πάρκα για αφόδευση σκύλων. Δωρεάν διάθεση σακουλών
μιας χρήσης από αυτόματα μηχανήματα σε πολυσύχναστους δημόσιους χώρους,
όπως γίνεται σε αρκετές ευρωπαϊκές πόλεις. Επιβολή προστίμων σε κηδεμόνες
που αδιαφορούν για τα περιττώματα των ζώων τους.
• ίδρυση κέντρου Περίθαλψης Άγριων Ζώων σε συνεργασία με μη κυβερνητικές οργανώσεις.
΄΄ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ΄΄ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟΤΗΤΑ
ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚOΤΗΤΑ
Απαραίτητη προϋπόθεση ενίσχυσης της άμεσης δημοκρατίας με στόχο τη διαφάνεια είναι η συμμετοχή των πολιτών σε ανοικτές θεματικές επιτροπές στο πλαίσιο του δήμου.
Μια τέτοια συμμετοχή δεν δικαιώνει μόνο όσους πιστεύουν στις αξίες της άμεσης
δημοκρατίας, αλλά αναβαθμίζει τη λειτουργία των δήμων και από καθαρά πρακτική
άποψη κατοχυρώνοντας μεγαλύτερο βαθμό διαφάνειας και δημόσιου ελέγχου,
ανάλογο με το ποσοστό εκείνων που παρακολουθούν στενά τις διαδικασίες λήψης
αποφάσεων και εκπαιδεύοντας μεγάλο αριθμό πολιτών στη λειτουργία και τις
απαιτήσεις της αυτοδιοίκησης, αυξάνοντας έτσι τις πιθανότητες να προέλθουν από
αυτούς ικανοί και πολυεπίπεδα μορφωμένοι αιρετοί.
Μέτρα που θα παρθούν άμεσα:
• οι πολίτες να ψηφίζουν εκεί όπου πραγματικά ζουν, ώστε να έχουν λόγο για τις
αποφάσεις που επηρεάζουν την καθημερινή τους ζωή.
• όλες οι αποφάσεις, οι συνεδριάσεις και οι διαδικασίες του δήμου να είναι
προσιτές στους πολίτες από το διαδίκτυο.
• η διαβούλευση με τους πολίτες, διαδικτυακή ή με ηλεκτρονικά συστήματα σε
δημόσιους χώρους, να γίνει βασικό στοιχείο της λειτουργίας των δήμων.
• απευθείας συμμετοχή των πολιτών στις τοπικές τους υποθέσεις. Υπογραφές
σημαντικού αλλά ρεαλιστικού ποσοστού πολιτών πρέπει να αρκούν για τη
διεξαγωγή τοπικού δημοψηφίσματος, αυστηρά για αρμοδιότητες του δήμου.
Απαραίτητη είναι επίσης πρόβλεψη και για δημοψηφίσματα σε επίπεδο γειτονιάς.
• συνοικιακές συνελεύσεις και συμβούλια γειτονιάς, που προβλέπονται ήδη από
τη νομοθεσία χωρίς ουσιαστικά να λειτουργούν, χρειάζεται να αποκτήσουν
πραγματική υπόσταση, στα πλαίσια θεσμών όπως ο «συμμετοχικός προϋπολογισμός» για τις επενδύσεις και τα έργα του δήμου ή τα «τοπικά σχέδια βιωσιμότητας» (Agenda 21).
• το παράβολο για την υποβολή υποψηφιότητας θα πρέπει να μειωθεί προκειμένου να ενθαρρύνεται το δικαίωμα συμμετοχής των πολιτών στα κοινά και να μην αντιμετωπίζεται η υποψηφιότητα ως ανεπιθύμητη επιβάρυνση των δημόσιων οικονομικών.
. η συμμετοχικότητα προϋποθέτει αξιοπιστία από τη διοίκηση του δήμου. Έτσι κάθε τρείς μήνες θα υπάρχει οικονομικός απολογισμός του δήμου που θα αναρτάται στην ιστοσελίδα του δήμου με αναλυτικό και κατανοητό τρόπο ώστε να αντιλαμβάνεται ο δημότης τις δαπάνες και τα έσοδα με ευκολία. Όχι ένα λογιστικό κείμενο που ούτε σαφές είναι ούτε αποδίδει αυτό που επιθυμεί ο δημότης.
Απαραίτητη προϋπόθεση ενίσχυσης της άμεσης δημοκρατίας με στόχο τη διαφάνεια είναι η συμμετοχή των πολιτών σε ανοικτές θεματικές επιτροπές στο πλαίσιο του δήμου.
Μια τέτοια συμμετοχή δεν δικαιώνει μόνο όσους πιστεύουν στις αξίες της άμεσης
δημοκρατίας, αλλά αναβαθμίζει τη λειτουργία των δήμων και από καθαρά πρακτική
άποψη κατοχυρώνοντας μεγαλύτερο βαθμό διαφάνειας και δημόσιου ελέγχου,
ανάλογο με το ποσοστό εκείνων που παρακολουθούν στενά τις διαδικασίες λήψης
αποφάσεων και εκπαιδεύοντας μεγάλο αριθμό πολιτών στη λειτουργία και τις
απαιτήσεις της αυτοδιοίκησης, αυξάνοντας έτσι τις πιθανότητες να προέλθουν από
αυτούς ικανοί και πολυεπίπεδα μορφωμένοι αιρετοί.
Μέτρα που θα παρθούν άμεσα:
• οι πολίτες να ψηφίζουν εκεί όπου πραγματικά ζουν, ώστε να έχουν λόγο για τις
αποφάσεις που επηρεάζουν την καθημερινή τους ζωή.
• όλες οι αποφάσεις, οι συνεδριάσεις και οι διαδικασίες του δήμου να είναι
προσιτές στους πολίτες από το διαδίκτυο.
• η διαβούλευση με τους πολίτες, διαδικτυακή ή με ηλεκτρονικά συστήματα σε
δημόσιους χώρους, να γίνει βασικό στοιχείο της λειτουργίας των δήμων.
• απευθείας συμμετοχή των πολιτών στις τοπικές τους υποθέσεις. Υπογραφές
σημαντικού αλλά ρεαλιστικού ποσοστού πολιτών πρέπει να αρκούν για τη
διεξαγωγή τοπικού δημοψηφίσματος, αυστηρά για αρμοδιότητες του δήμου.
Απαραίτητη είναι επίσης πρόβλεψη και για δημοψηφίσματα σε επίπεδο γειτονιάς.
• συνοικιακές συνελεύσεις και συμβούλια γειτονιάς, που προβλέπονται ήδη από
τη νομοθεσία χωρίς ουσιαστικά να λειτουργούν, χρειάζεται να αποκτήσουν
πραγματική υπόσταση, στα πλαίσια θεσμών όπως ο «συμμετοχικός προϋπολογισμός» για τις επενδύσεις και τα έργα του δήμου ή τα «τοπικά σχέδια βιωσιμότητας» (Agenda 21).
• το παράβολο για την υποβολή υποψηφιότητας θα πρέπει να μειωθεί προκειμένου να ενθαρρύνεται το δικαίωμα συμμετοχής των πολιτών στα κοινά και να μην αντιμετωπίζεται η υποψηφιότητα ως ανεπιθύμητη επιβάρυνση των δημόσιων οικονομικών.
. η συμμετοχικότητα προϋποθέτει αξιοπιστία από τη διοίκηση του δήμου. Έτσι κάθε τρείς μήνες θα υπάρχει οικονομικός απολογισμός του δήμου που θα αναρτάται στην ιστοσελίδα του δήμου με αναλυτικό και κατανοητό τρόπο ώστε να αντιλαμβάνεται ο δημότης τις δαπάνες και τα έσοδα με ευκολία. Όχι ένα λογιστικό κείμενο που ούτε σαφές είναι ούτε αποδίδει αυτό που επιθυμεί ο δημότης.
΄΄ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ΄΄ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΤΙΚΟ ΠΡΑΣΙΝΟ
ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΤΙΚΟ ΠΡΑΣΙΝΟ
Η ποιότητα του δημόσιου χώρου αντικατοπτρίζει το επίπεδο διαβίωσης των κατοίκων της πόλης, αποτυπώνει την ταυτότητά της και συνιστά προνομιακό χώρο προβολής των οικονομικών πολιτικών και κοινωνικών σχέσεων. Η έμφαση στον δημόσιο χώρο υλοποιεί το δικαίωμα του πολίτη να αποκαταστήσει την ποιότητα της καθημερινής του ζωής στην πόλη και τη γειτονιά του.
Στην Ελλάδα ο δημόσιος χώρος συνήθως προκύπτει συμπτωματικά, ως περίσσευμα από την ανοικοδόμηση, κι όχι ως αποτέλεσμα συγκεκριμένων πολεοδομικών πρωτοβουλιών και κυκλοφοριακών παρεμβάσεων. Η ταυτότητά του συντίθεται από ένα μωσαϊκό χώρων, όπως πλατείες, πεζόδρομοι, καθώς και χώροι παραμελημένοι και αναξιοποίητοι, που δεν ενδείκνυται να χρησιμοποιηθούν ως χώροι ανήκοντες στο κοινό.
Το αστικό (και περιαστικό) πράσινο αποτελεί δείκτη βιωσιμότητας του αστικού ιστού. Ιδιαίτερα ευεργετική είναι η συμβολή των ελεύθερων χώρων, και ειδικότερα του αστικού πρασίνου στην βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων, κυρίως όταν πρόκειται για ιδιαίτερα πυκνοκατοικημένες πόλεις. Στο Δήμο μας ο μεγάλος όγκος πρασίνου οφείλεται στους ιδιωτικούς κήπους και όχι στο δημοτικό πράσινο.
Το πρόγραμμά μας το οποίο είναι πρωτοποριακό και ρεαλιστικό θα διπλασιάσει το πράσινο, δημιουργώντας ενιαίο δίκτυο πρασίνου για όλη την πόλη.
Βασικοί άξονες της πολιτικής μας:
Δημιουργία υπερτοπικών χώρων πρασίνου με ανάπλαση και δενδροφύτευση του δάσους Θεοκλήτου, της περιοχής Κρασά και των δύο ρεμάτων Χαλανδρίου και Βριλησσού.
Αυτή η επέμβαση είναι απαραίτητη διότι ο Δήμος μας θα περικυκλωθεί από μεγάλες επιφάνειες δένδρων και θάμνων που θα φιλτράρουν τον αέρα και τα αιωρούμενα σωματίδια που έρχονται από τα καμένα δάση της Πάρνηθας και της Πεντέλης.
Προτείνονται αισθητικές περιβαλλοντικές παρεμβάσεις στους χειμάρρους του Δήμου για επίτευξη λειτουργικής αντιπλημμυρικής συνέχειας και προστασίας και για ανάδειξη του οικολογικού και κοινωνικού ρόλου της χειμάρριας και παραχειμάρριας περιοχής, με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων της κοίτης των πρανών και των μη αστικοποιημένων παραρεμάτιων περιοχών. Έτσι διευκολύνεται η κίνηση των αερίων ρευμάτων μέσα στην πόλη μας η οποία με τη σειρά της θα συμβάλλει στη βελτίωση των ατμοσφαιρικών και κλιματολογικών συνθηκών της ευρύτερης περιοχής ( φαινόμενο της "θερμικής νησίδας").
Ειδικά στο κέντρο της Πόλης έχει δημιουργηθεί το φαινόμενο της "θερμικής νησίδας", ( αποτέλεσμα και των κλιματικών αλλαγών) που έχει ως συνέπεια το διπλασιασμό των αναγκών για κλιματισμό των κτιρίων. Για να μειωθεί δραστικά το φαινόμενο απαιτείται να συνδεθούν μεταξύ τους οι χώροι πρασίνου και αυτό γίνεται στους δρόμους που υπάρχουν δενδροστοιχίες.
Μέτρα που θα παρθούν άμεσα:
• δημιουργία αλληλοσυνδεόμενου και συνεχούς συστήματος αστικού πρασίνου που θα συνδέεται με το περιαστικό πράσινο του Δήμου.
• εκτεταμένες δενδροφυτεύσεις οδικών αρτηριών, με κριτήρια όχι μόνο αισθητικά, αλλά και προστασίας από την ηχορύπανση και αερορύπανση.
• βελτίωση των βιοκλιματικών και πολεοδομικών συνθηκών.
• δημιουργία νέων πλατειών και χώρων πρασίνου στις ξεχασμένες γειτονιές.
• προτείνεται άμεσα η ανάπλαση, βελτίωση και αξιοποίηση των υφιστάμενων μεγάλων και μικρότερων χώ¬ρων πρασίνου, η κατάρτιση σωστών προδιαγραφών για το ποια είδη φυτών, σε τι μεγέθη, με ποια ποιότητα και σε τι ποσότητες πρόκειται να εγκα¬τασταθούν στους χώρους πρασίνου. Εγκατάσταση νέων ποικιλιών χλοοτάπητα που απαιτούν ελάχιστο νερό.
• δενδροφυτεύσεις στις αυλές των σχολείων, των παιδικών σταθμών και νηπιαγωγείων.
• εγκατάσταση αυτομάτου δικτύου άρδευσης με τηλεχειρισμό για τη σωστή διαχείριση του νερού.
• παρακολούθηση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης για την προστασία της υγείας των δημοτών.
• εγκατάσταση πράσινων στεγών στα δημόσια κτίρια.
Με την ολοκλήρωση του προγράμματός μας θα πετύχουμε να αντιστοιχούν 20 τετραγωνικά μέτρα πρασίνου ανά κάτοικο, ώστε να φθάσουμε τα όρια των διεθνών προδιαγραφών.
Η ποιότητα του δημόσιου χώρου αντικατοπτρίζει το επίπεδο διαβίωσης των κατοίκων της πόλης, αποτυπώνει την ταυτότητά της και συνιστά προνομιακό χώρο προβολής των οικονομικών πολιτικών και κοινωνικών σχέσεων. Η έμφαση στον δημόσιο χώρο υλοποιεί το δικαίωμα του πολίτη να αποκαταστήσει την ποιότητα της καθημερινής του ζωής στην πόλη και τη γειτονιά του.
Στην Ελλάδα ο δημόσιος χώρος συνήθως προκύπτει συμπτωματικά, ως περίσσευμα από την ανοικοδόμηση, κι όχι ως αποτέλεσμα συγκεκριμένων πολεοδομικών πρωτοβουλιών και κυκλοφοριακών παρεμβάσεων. Η ταυτότητά του συντίθεται από ένα μωσαϊκό χώρων, όπως πλατείες, πεζόδρομοι, καθώς και χώροι παραμελημένοι και αναξιοποίητοι, που δεν ενδείκνυται να χρησιμοποιηθούν ως χώροι ανήκοντες στο κοινό.
Το αστικό (και περιαστικό) πράσινο αποτελεί δείκτη βιωσιμότητας του αστικού ιστού. Ιδιαίτερα ευεργετική είναι η συμβολή των ελεύθερων χώρων, και ειδικότερα του αστικού πρασίνου στην βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων, κυρίως όταν πρόκειται για ιδιαίτερα πυκνοκατοικημένες πόλεις. Στο Δήμο μας ο μεγάλος όγκος πρασίνου οφείλεται στους ιδιωτικούς κήπους και όχι στο δημοτικό πράσινο.
Το πρόγραμμά μας το οποίο είναι πρωτοποριακό και ρεαλιστικό θα διπλασιάσει το πράσινο, δημιουργώντας ενιαίο δίκτυο πρασίνου για όλη την πόλη.
Βασικοί άξονες της πολιτικής μας:
Δημιουργία υπερτοπικών χώρων πρασίνου με ανάπλαση και δενδροφύτευση του δάσους Θεοκλήτου, της περιοχής Κρασά και των δύο ρεμάτων Χαλανδρίου και Βριλησσού.
Αυτή η επέμβαση είναι απαραίτητη διότι ο Δήμος μας θα περικυκλωθεί από μεγάλες επιφάνειες δένδρων και θάμνων που θα φιλτράρουν τον αέρα και τα αιωρούμενα σωματίδια που έρχονται από τα καμένα δάση της Πάρνηθας και της Πεντέλης.
Προτείνονται αισθητικές περιβαλλοντικές παρεμβάσεις στους χειμάρρους του Δήμου για επίτευξη λειτουργικής αντιπλημμυρικής συνέχειας και προστασίας και για ανάδειξη του οικολογικού και κοινωνικού ρόλου της χειμάρριας και παραχειμάρριας περιοχής, με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων της κοίτης των πρανών και των μη αστικοποιημένων παραρεμάτιων περιοχών. Έτσι διευκολύνεται η κίνηση των αερίων ρευμάτων μέσα στην πόλη μας η οποία με τη σειρά της θα συμβάλλει στη βελτίωση των ατμοσφαιρικών και κλιματολογικών συνθηκών της ευρύτερης περιοχής ( φαινόμενο της "θερμικής νησίδας").
Ειδικά στο κέντρο της Πόλης έχει δημιουργηθεί το φαινόμενο της "θερμικής νησίδας", ( αποτέλεσμα και των κλιματικών αλλαγών) που έχει ως συνέπεια το διπλασιασμό των αναγκών για κλιματισμό των κτιρίων. Για να μειωθεί δραστικά το φαινόμενο απαιτείται να συνδεθούν μεταξύ τους οι χώροι πρασίνου και αυτό γίνεται στους δρόμους που υπάρχουν δενδροστοιχίες.
Μέτρα που θα παρθούν άμεσα:
• δημιουργία αλληλοσυνδεόμενου και συνεχούς συστήματος αστικού πρασίνου που θα συνδέεται με το περιαστικό πράσινο του Δήμου.
• εκτεταμένες δενδροφυτεύσεις οδικών αρτηριών, με κριτήρια όχι μόνο αισθητικά, αλλά και προστασίας από την ηχορύπανση και αερορύπανση.
• βελτίωση των βιοκλιματικών και πολεοδομικών συνθηκών.
• δημιουργία νέων πλατειών και χώρων πρασίνου στις ξεχασμένες γειτονιές.
• προτείνεται άμεσα η ανάπλαση, βελτίωση και αξιοποίηση των υφιστάμενων μεγάλων και μικρότερων χώ¬ρων πρασίνου, η κατάρτιση σωστών προδιαγραφών για το ποια είδη φυτών, σε τι μεγέθη, με ποια ποιότητα και σε τι ποσότητες πρόκειται να εγκα¬τασταθούν στους χώρους πρασίνου. Εγκατάσταση νέων ποικιλιών χλοοτάπητα που απαιτούν ελάχιστο νερό.
• δενδροφυτεύσεις στις αυλές των σχολείων, των παιδικών σταθμών και νηπιαγωγείων.
• εγκατάσταση αυτομάτου δικτύου άρδευσης με τηλεχειρισμό για τη σωστή διαχείριση του νερού.
• παρακολούθηση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης για την προστασία της υγείας των δημοτών.
• εγκατάσταση πράσινων στεγών στα δημόσια κτίρια.
Με την ολοκλήρωση του προγράμματός μας θα πετύχουμε να αντιστοιχούν 20 τετραγωνικά μέτρα πρασίνου ανά κάτοικο, ώστε να φθάσουμε τα όρια των διεθνών προδιαγραφών.
΄΄ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ΄΄ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΄΄ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ THN ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
Ως νέα Δημοτική Παράταξη πιστεύουμε ότι κύριος άξονας του προγράμματός μας πρέπει να είναι ο Δημότης και τα προβλήματά του. Δημιουργούμε νέα μοντέλα διοίκησης των υπηρεσιών του Δήμου μας στοχεύοντας στην άμεση εξυπηρέτησή του.
Μέτρα που θα παρθούν άμεσα:
• άμεση αναδιοργάνωση των υπηρεσιών του Δήμου μας προτείνοντας ένα σύγχρονο και ευέλικτο οργανόγραμμα, το οποίο θα έχει ως στόχο την αύξηση της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας όλων των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους δημότες.
• ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού του Δήμου μας με προσλήψεις προσωπικού από διαπαραταξιακή επιτροπή εποπτείας και ελέγχου των προσλήψεων.
• δημιουργία τμήματος Εσωτερικού Ελέγχου ώστε να ελέγχεται η σύννομη δράση των υπηρεσιών μας προς τους πολίτες και να αποτρέπονται φαινόμενα κακοδιοίκησης και διαφθοράς.
• συμμετοχή του πολίτη στη λήψη των αποφάσεων που τον αφορούν με την δημιουργία Συμβουλίων ή Επιτροπών Γειτονιάς. Οι ενεργοί πολίτες ενδυναμώνουν την πόλη, τους θεσμούς και όλους εμάς.
• λειτουργία επί 24ωρου βάσεως Ειδικής Υπηρεσίας Εκτάκτων Αναγκών σε συνεργασία με ενεργούς πολίτες και εθελοντές για να είμαστε προετοιμασμένοι για την αντιμετώπιση εκτάκτων κινδύνων όπως σεισμοί , πλημμύρες, χιόνια, πυρκαγιές, καύσωνες, κλπ, ώστε όλοι οι πολίτες να αισθάνονται ασφαλείς.
• αναβάθμιση και ανάπτυξη των εμπορικών καταστημάτων και των λαϊκών αγορών, ώστε να εξυπηρετούνται καλύτερα οι δημότες.
Ως νέα Δημοτική Παράταξη πιστεύουμε ότι κύριος άξονας του προγράμματός μας πρέπει να είναι ο Δημότης και τα προβλήματά του. Δημιουργούμε νέα μοντέλα διοίκησης των υπηρεσιών του Δήμου μας στοχεύοντας στην άμεση εξυπηρέτησή του.
Μέτρα που θα παρθούν άμεσα:
• άμεση αναδιοργάνωση των υπηρεσιών του Δήμου μας προτείνοντας ένα σύγχρονο και ευέλικτο οργανόγραμμα, το οποίο θα έχει ως στόχο την αύξηση της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας όλων των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους δημότες.
• ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού του Δήμου μας με προσλήψεις προσωπικού από διαπαραταξιακή επιτροπή εποπτείας και ελέγχου των προσλήψεων.
• δημιουργία τμήματος Εσωτερικού Ελέγχου ώστε να ελέγχεται η σύννομη δράση των υπηρεσιών μας προς τους πολίτες και να αποτρέπονται φαινόμενα κακοδιοίκησης και διαφθοράς.
• συμμετοχή του πολίτη στη λήψη των αποφάσεων που τον αφορούν με την δημιουργία Συμβουλίων ή Επιτροπών Γειτονιάς. Οι ενεργοί πολίτες ενδυναμώνουν την πόλη, τους θεσμούς και όλους εμάς.
• λειτουργία επί 24ωρου βάσεως Ειδικής Υπηρεσίας Εκτάκτων Αναγκών σε συνεργασία με ενεργούς πολίτες και εθελοντές για να είμαστε προετοιμασμένοι για την αντιμετώπιση εκτάκτων κινδύνων όπως σεισμοί , πλημμύρες, χιόνια, πυρκαγιές, καύσωνες, κλπ, ώστε όλοι οι πολίτες να αισθάνονται ασφαλείς.
• αναβάθμιση και ανάπτυξη των εμπορικών καταστημάτων και των λαϊκών αγορών, ώστε να εξυπηρετούνται καλύτερα οι δημότες.
΄΄ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ΄΄ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΤΙΚΟ ΠΡΑΣΙΝΟ
Η ποιότητα του δημόσιου χώρου αντικατοπτρίζει το επίπεδο διαβίωσης των κατοίκων της πόλης, αποτυπώνει την ταυτότητά της και συνιστά προνομιακό χώρο προβολής των οικονομικών πολιτικών και κοινωνικών σχέσεων. Η έμφαση στον δημόσιο χώρο υλοποιεί το δικαίωμα του πολίτη να αποκαταστήσει την ποιότητα της καθημερινής του ζωής στην πόλη και τη γειτονιά του.
Στην Ελλάδα ο δημόσιος χώρος συνήθως προκύπτει συμπτωματικά, ως περίσσευμα από την ανοικοδόμηση, κι όχι ως αποτέλεσμα συγκεκριμένων πολεοδομικών πρωτοβουλιών και κυκλοφοριακών παρεμβάσεων. Η ταυτότητά του συντίθεται από ένα μωσαϊκό χώρων, όπως πλατείες, πεζόδρομοι, καθώς και χώροι παραμελημένοι και αναξιοποίητοι, που δεν ενδείκνυται να χρησιμοποιηθούν ως χώροι ανήκοντες στο κοινό.
Το αστικό (και περιαστικό) πράσινο αποτελεί δείκτη βιωσιμότητας του αστικού ιστού. Ιδιαίτερα ευεργετική είναι η συμβολή των ελεύθερων χώρων, και ειδικότερα του αστικού πρασίνου στην βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων, κυρίως όταν πρόκειται για ιδιαίτερα πυκνοκατοικημένες πόλεις. Στο Δήμο μας ο μεγάλος όγκος πρασίνου οφείλεται στους ιδιωτικούς κήπους και όχι στο δημοτικό πράσινο.
Το πρόγραμμά μας το οποίο είναι πρωτοποριακό και ρεαλιστικό θα διπλασιάσει το πράσινο, δημιουργώντας ενιαίο δίκτυο πρασίνου για όλη την πόλη.
Βασικοί άξονες της πολιτικής μας:
Δημιουργία υπερτοπικών χώρων πρασίνου με ανάπλαση και δενδροφύτευση του δάσους Θεοκλήτου, της περιοχής Κρασά και των δύο ρεμάτων Χαλανδρίου και Βριλησσού.
Αυτή η επέμβαση είναι απαραίτητη διότι ο Δήμος μας θα περικυκλωθεί από μεγάλες επιφάνειες δένδρων και θάμνων που θα φιλτράρουν τον αέρα και τα αιωρούμενα σωματίδια που έρχονται από τα καμένα δάση της Πάρνηθας και της Πεντέλης.
Προτείνονται αισθητικές περιβαλλοντικές παρεμβάσεις στους χειμάρρους του Δήμου για επίτευξη λειτουργικής αντιπλημμυρικής συνέχειας και προστασίας και για ανάδειξη του οικολογικού και κοινωνικού ρόλου της χειμάρριας και παραχειμάρριας περιοχής, με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων της κοίτης των πρανών και των μη αστικοποιημένων παραρεμάτιων περιοχών. Έτσι διευκολύνεται η κίνηση των αερίων ρευμάτων μέσα στην πόλη μας η οποία με τη σειρά της θα συμβάλλει στη βελτίωση των ατμοσφαιρικών και κλιματολογικών συνθηκών της ευρύτερης περιοχής ( φαινόμενο της "θερμικής νησίδας").
Ειδικά στο κέντρο της Πόλης έχει δημιουργηθεί το φαινόμενο της "θερμικής νησίδας", ( αποτέλεσμα και των κλιματικών αλλαγών) που έχει ως συνέπεια το διπλασιασμό των αναγκών για κλιματισμό των κτιρίων. Για να μειωθεί δραστικά το φαινόμενο απαιτείται να συνδεθούν μεταξύ τους οι χώροι πρασίνου και αυτό γίνεται στους δρόμους που υπάρχουν δενδροστοιχίες.
Μέτρα που θα παρθούν άμεσα:
• δημιουργία αλληλοσυνδεόμενου και συνεχούς συστήματος αστικού πρασίνου που θα συνδέεται με το περιαστικό πράσινο του Δήμου.
• εκτεταμένες δενδροφυτεύσεις οδικών αρτηριών, με κριτήρια όχι μόνο αισθητικά, αλλά και προστασίας από την ηχορύπανση και αερορύπανση.
• βελτίωση των βιοκλιματικών και πολεοδομικών συνθηκών.
• δημιουργία νέων πλατειών και χώρων πρασίνου στις ξεχασμένες γειτονιές.
• προτείνεται άμεσα η ανάπλαση, βελτίωση και αξιοποίηση των υφιστάμενων μεγάλων και μικρότερων χώ¬ρων πρασίνου, η κατάρτιση σωστών προδιαγραφών για το ποια είδη φυτών, σε τι μεγέθη, με ποια ποιότητα και σε τι ποσότητες πρόκειται να εγκα¬τασταθούν στους χώρους πρασίνου. Εγκατάσταση νέων ποικιλιών χλοοτάπητα που απαιτούν ελάχιστο νερό.
• δενδροφυτεύσεις στις αυλές των σχολείων, των παιδικών σταθμών και νηπιαγωγείων.
• εγκατάσταση αυτομάτου δικτύου άρδευσης με τηλεχειρισμό για τη σωστή διαχείριση του νερού.
• παρακολούθηση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης για την προστασία της υγείας των δημοτών.
• εγκατάσταση πράσινων στεγών στα δημόσια κτίρια.
Με την ολοκλήρωση του προγράμματός μας θα πετύχουμε να αντιστοιχούν 20 τετραγωνικά μέτρα πρασίνου ανά κάτοικο, ώστε να φθάσουμε τα όρια των διεθνών προδιαγραφών.
Η ποιότητα του δημόσιου χώρου αντικατοπτρίζει το επίπεδο διαβίωσης των κατοίκων της πόλης, αποτυπώνει την ταυτότητά της και συνιστά προνομιακό χώρο προβολής των οικονομικών πολιτικών και κοινωνικών σχέσεων. Η έμφαση στον δημόσιο χώρο υλοποιεί το δικαίωμα του πολίτη να αποκαταστήσει την ποιότητα της καθημερινής του ζωής στην πόλη και τη γειτονιά του.
Στην Ελλάδα ο δημόσιος χώρος συνήθως προκύπτει συμπτωματικά, ως περίσσευμα από την ανοικοδόμηση, κι όχι ως αποτέλεσμα συγκεκριμένων πολεοδομικών πρωτοβουλιών και κυκλοφοριακών παρεμβάσεων. Η ταυτότητά του συντίθεται από ένα μωσαϊκό χώρων, όπως πλατείες, πεζόδρομοι, καθώς και χώροι παραμελημένοι και αναξιοποίητοι, που δεν ενδείκνυται να χρησιμοποιηθούν ως χώροι ανήκοντες στο κοινό.
Το αστικό (και περιαστικό) πράσινο αποτελεί δείκτη βιωσιμότητας του αστικού ιστού. Ιδιαίτερα ευεργετική είναι η συμβολή των ελεύθερων χώρων, και ειδικότερα του αστικού πρασίνου στην βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων, κυρίως όταν πρόκειται για ιδιαίτερα πυκνοκατοικημένες πόλεις. Στο Δήμο μας ο μεγάλος όγκος πρασίνου οφείλεται στους ιδιωτικούς κήπους και όχι στο δημοτικό πράσινο.
Το πρόγραμμά μας το οποίο είναι πρωτοποριακό και ρεαλιστικό θα διπλασιάσει το πράσινο, δημιουργώντας ενιαίο δίκτυο πρασίνου για όλη την πόλη.
Βασικοί άξονες της πολιτικής μας:
Δημιουργία υπερτοπικών χώρων πρασίνου με ανάπλαση και δενδροφύτευση του δάσους Θεοκλήτου, της περιοχής Κρασά και των δύο ρεμάτων Χαλανδρίου και Βριλησσού.
Αυτή η επέμβαση είναι απαραίτητη διότι ο Δήμος μας θα περικυκλωθεί από μεγάλες επιφάνειες δένδρων και θάμνων που θα φιλτράρουν τον αέρα και τα αιωρούμενα σωματίδια που έρχονται από τα καμένα δάση της Πάρνηθας και της Πεντέλης.
Προτείνονται αισθητικές περιβαλλοντικές παρεμβάσεις στους χειμάρρους του Δήμου για επίτευξη λειτουργικής αντιπλημμυρικής συνέχειας και προστασίας και για ανάδειξη του οικολογικού και κοινωνικού ρόλου της χειμάρριας και παραχειμάρριας περιοχής, με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων της κοίτης των πρανών και των μη αστικοποιημένων παραρεμάτιων περιοχών. Έτσι διευκολύνεται η κίνηση των αερίων ρευμάτων μέσα στην πόλη μας η οποία με τη σειρά της θα συμβάλλει στη βελτίωση των ατμοσφαιρικών και κλιματολογικών συνθηκών της ευρύτερης περιοχής ( φαινόμενο της "θερμικής νησίδας").
Ειδικά στο κέντρο της Πόλης έχει δημιουργηθεί το φαινόμενο της "θερμικής νησίδας", ( αποτέλεσμα και των κλιματικών αλλαγών) που έχει ως συνέπεια το διπλασιασμό των αναγκών για κλιματισμό των κτιρίων. Για να μειωθεί δραστικά το φαινόμενο απαιτείται να συνδεθούν μεταξύ τους οι χώροι πρασίνου και αυτό γίνεται στους δρόμους που υπάρχουν δενδροστοιχίες.
Μέτρα που θα παρθούν άμεσα:
• δημιουργία αλληλοσυνδεόμενου και συνεχούς συστήματος αστικού πρασίνου που θα συνδέεται με το περιαστικό πράσινο του Δήμου.
• εκτεταμένες δενδροφυτεύσεις οδικών αρτηριών, με κριτήρια όχι μόνο αισθητικά, αλλά και προστασίας από την ηχορύπανση και αερορύπανση.
• βελτίωση των βιοκλιματικών και πολεοδομικών συνθηκών.
• δημιουργία νέων πλατειών και χώρων πρασίνου στις ξεχασμένες γειτονιές.
• προτείνεται άμεσα η ανάπλαση, βελτίωση και αξιοποίηση των υφιστάμενων μεγάλων και μικρότερων χώ¬ρων πρασίνου, η κατάρτιση σωστών προδιαγραφών για το ποια είδη φυτών, σε τι μεγέθη, με ποια ποιότητα και σε τι ποσότητες πρόκειται να εγκα¬τασταθούν στους χώρους πρασίνου. Εγκατάσταση νέων ποικιλιών χλοοτάπητα που απαιτούν ελάχιστο νερό.
• δενδροφυτεύσεις στις αυλές των σχολείων, των παιδικών σταθμών και νηπιαγωγείων.
• εγκατάσταση αυτομάτου δικτύου άρδευσης με τηλεχειρισμό για τη σωστή διαχείριση του νερού.
• παρακολούθηση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης για την προστασία της υγείας των δημοτών.
• εγκατάσταση πράσινων στεγών στα δημόσια κτίρια.
Με την ολοκλήρωση του προγράμματός μας θα πετύχουμε να αντιστοιχούν 20 τετραγωνικά μέτρα πρασίνου ανά κάτοικο, ώστε να φθάσουμε τα όρια των διεθνών προδιαγραφών.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Τι ψήφισαν οι Βριλησσιώτες
Εγγεγραμμένοι 22.775 Έγκυρα 12.151 Άκυρα 134 Συμμετοχή 12.386 Λευκά 101 ...
-
Σε λίγους είναι γνωστή η φυσιογνωμία του John Nash Jr. Στους λίγους έγινε γνωστή από την αντίστοιχη κινηματογραφική τανία που παρουσίασε σ...
-
Με την αποδοχή της βοήθειας, η εθνική κυριαρχία των Ελλήνων θα περιοριστεί υποστηρίζει ο Ζ.Κ. Γιούνκερ, προαναγγέλλοντας την αποστολή ξένων...
-
Οι επόμενες δημοτικές και περιφρειακές εκλογές θα γίνουν μαζί με τις Ευρωεκλογές το 2014. Όπως ορίζει ο ''Καλλικράτης'' οι ...
-
ΤΙ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ 1.Θα καταργούσαν το Μνημόνιο με ένα νόμο και ένα άρθρο Υπέγραψαν το τρίτο μνημόνιο, οι όροι του οποίου έγιναν α...
-
Πολύ σύντομα, μέσα στον επόμενο μήνα, ανοίγει και το θέμα του νέου εκλογικού νόμου. Η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να τελειώσει το ζήτημα αυ...
-
51) ΑΘΗΝΩΝ ΑΘΗΝΑΙΩΝ Α1 ΒΑΦΕΙΟΧΩΡΙΟΥ 8 ΛΕΣΧΗ ΦΙΛΙΑΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ Α1 ΚΗΦΙΣΙΑΣ 43 ...
-
Επιστήμη και επιστήμονες Einstein και Szilárd H επιστήμη, ως αέναος αγώνας του ανθρώπου για την κατάκτηση της γνώσης, με την...