Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ για τους ΔΑΣΙΚΟΥΣ ΧΑΡΤΕΣ σε Υπουργείο Περιβάλλοντος και Πρωθυπουργό...


Ο Δήμαρχος με έγγραφό του προς την ηγεσία του Υπουργείου Περιβάλλοντος και με κοινοποίηση στον Πρωθυπουργό, αναφέρει για το θέμα των δασικών χαρτών τα παρακάτω:


Κυρία Υπουργέ,


«1.Σας γνωρίζουμε ότι αυτές τις ημέρες στις συνεργασίες που είχαμε με τον Αναπληρωτή Υπουργό Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής κο Νίκο Σηφουνάκη, τον Υφυπουργό κο Θάνο Μωραϊτη, τον Πρόεδρο του Ο.Ρ.Σ.Α. κο Ιωάννη Πολύζο, το Γεν. Γραμματέα Δασών κο Γιώργο Αμοργιανιώτη και τον Πρόεδρο και Διεθύνοντα Σύμβουλο της Κ.Ε.Δ. κο Δημήτριο Μαρζαβά για το θέμα διαπιστώθηκαν τα παρακάτω:


α. Στους προς ανάρτηση δασικούς χάρτες απεικονίζονται ως δασικές περιοχές πατροπαράδοτοι οικισμοί και η κεντρική πλατεία της Δημοτικής Κοινότητας Πεντέλης, περιοχές οι οποίες στην πλειονότητά τους είναι στο Σχέδιο Πόλεως με το υπ. αρ. 106/Β/7-6-1956 ΦΕΚ του Σχεδίου Γεωργοκτηνοτρόφων, που αναθεωρήθηκε με το υπ. αρ. 908/Δ/22-12-1999 ΦΕΚ Τροποποίησης του Σχεδίου Γεωργοκτηνοτρόφων σε τριτανακοπή στο ΣτΕ (Συμβούλιο Επικρατείας) και είχαν συμπεριληφθεί στο σύνολό τους σχεδόν στο Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο που υποβλήθηκε από τον ΟΡΣΑ για την έγκριση στο ΥΠΕΚΑ τ. ΥΠΕΧΩΔΕ την 9-6-2008.


β. Αναγράφεται ως αναδασωτέα περιοχή τμήμα εντός του οικιστικού ιστού του οικισμού Γκορζέζα Πεντέλης και το ήμισυ σχεδόν της κεντρικής πλατείας της Δημοτικής Κοινότητας Πεντέλης η οποία με το Γ.Π.Σ. χαρακτηρίζεται ως Πολεοδομικό Κέντρο.


Κυρία Υπουργέ,


2. Επειδή σαφώς αντιλαμβανόμεθα ότι η προσπάθειά σας είναι να τεθεί μια βάση ως εφαλτήριο για να περισωθεί ότι απέμεινε από το δασικό πλούτο του Πεντελικού βουνού αλλά και η απόδοση δικαίου θα ήθελα να σας αναφέρω και τα παρακάτω προκειμένου να τα λάβετε υπόψη σας κατά κρίση σας:


α. Όταν η Πολιτεία αποφάσισε μετά από μισό αιώνα να βάλει τάξη στα δάση της Πεντέλης και γι’αυτό σας συγχαίρουμε, που μέχρι τώρα η λειτουργία της κατόρθωσε να εντάξει στο σχέδιο πλαγιές και λυκορέματα του Πεντελικού και να έχει εκτός σχεδίου τις κεντρικές πλατείες της πόλης και τους πατροπαράδοτους οικισμούς, κατοικημένες και δομημένες με άδειες από το 1934, προφανώς και πρέπει να λειτουργήσει πολύ προσεκτικά αφού μπορεί η κακή εφαρμογή του υφιστάμενου νομοθετικού πλαισίου να αποτελέσει τη μεγαλύτερη αδικία.


β. Στο Πεντελικό, το Κράτος δεν λειτούργησε, αλλά λειτούργησαν «πολύ καλά» οι Οικοπεδικοί και Οικοδομικοί Συνεταιρισμοί και η διαπλοκή, με αποτέλεσμα σήμερα η προσπάθειά σας, να εμφανίζεται ως νομιμοποίηση των «νόμιμων» δασών που έγιναν οικόπεδα, το σύρσιμο στην ταλαιπωρία των αυτόχθονων Πεντελιωτών και η απαξίωση περιουσιών που αποκτήθηκαν με αίμα και ιδρώτες και κληρονομήθηκαν από γενιά σε γενιά.


γ. Αποτελεί τεράστια έκπληξη για μας πως είναι δυνατόν στους δασικούς χάρτες να λάβατε υπ’οψιν σας και να μην χαρακτηρίστηκαν ως δασικές οι πλαγιές και τα λυκορέμματα του Πεντελικού που ενετάχθησαν στο Σχέδιο χωρίς προσυπογραφή του Υπ. Γεωργίας μέσω των διαδικασιών των Οικοδομικών-οικοπεδικών Συνεταιρισμών (Ο.Ο.Σ.) και να χαρακτηρίζονται ως δασικές περιοχές οι ιδιοκτησίες που είναι στο Σχέδιο Γεωργοκτηνοτρόφων από το 1956 όπως αυτό αναθεωρήθηκε το 1999, που αφορά τους αυτόχθονες Πεντελιώτες που ζουν από την Τουρκοκρατία στην Πεντέλη.


γ. Εκτιμούμε ότι πρόθεσή σας, όπως πάντα άλλωστε το εκφράζετε και λειτουργείτε, είναι η απόδοση δικαίου.


3. Προτείνονται τα παρακάτω που αφορούν στο θέμα:


α. Άμεσα να εξαιρεθούν των δασικών χαρτών οι περιοχές που περιλαμβάνονται στα προαναφερόμενα Φ.Ε.Κ. ως ενταγμένες στο σχέδιο περιοχές και στο υπ. αρ. πρωτ.: 1925/9-6-2008 έγγραφο του Ο.Ρ.Σ.Α. ως πρόταση για ένταξη στο Γ.Π.Σ. και να υπαχθούν στις διατάξεις του άρθρου 24 του Ν. 3889/2010. Οι σωστές πολιτικές αποφάσεις δίνουν λύσεις σε χρόνια προβλήματα, τεκμηριώνουν τις εξουσίες που τις εκφράζουν, αποδίδουν δίκαιο και καταξιώνουν τους θεσμούς και τους ανθρώπους που τις υπηρετούν.


β. Να επανεξεταστεί η κρίση ως αναδασωτέων δύο (2) περιοχών, η μία που περιλαμβάνει το ήμισυ περίπου της κεντρικής πλατείας της Πεντέλης και η δεύτερη που περιλαμβάνει το ήμισυ της περιοχές του οικισμού Γκορτζέζα Πεντέλης, περιοχή πλήρως δομημένων με όλες τις υποδομές (φως, νερό, τηλέφωνο, αποχέτευση).


Κυρία Υπουργέ,


4. Εκτιμώντας το ενδιαφέρον σας για το περιβάλλον σε πλήρη στήριξη του δικαίου στη λειτουργία σας, σας παρακαλούμε να επέμβετε άμεσα προκειμένου να δοθεί λύση σε ένα θέμα που φαίνεται να μην εκφράζει το δίκαιο στην εφαρμογή του και θα δημιουργήσει σοβαρούς κλυδωνισμούς στην κοινωνία μας. Επιθυμούμε, σε συνέχεια και της τηλεφωνικής μας αίτησης, το συντομότερο δυνατόν, συνάντηση μαζί σας για λεπτομερή τοποθέτηση επί του θέματος και υποβολή προτάσεων.


5. Στον Υφυπουργό κο Θάνο Μωραΐτη, προς τον οποίο κοινοποιείται το παρόν, αποστέλλεται συνημμένο σχετικό έγγραφο όπου αναπτύσσονται οι απόψεις και οι θέσεις μας συνοδευόμενες από σχετικά έγγραφα, τα οποία απαντούν στα ερωτήματα του υπ. αρ. πρωτ. 691/28-3-2011 εγγράφου του Υφυπουργού.»


Ο Δήμαρχος
Δημήτριος Στεργίου – Καψάλης


Συνημμένο 1: Το υπ’αρ.691/28-3-2011 έγγραφο που απεστάλλει στον Υφυπουργό κ.Μωραϊτη

ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΓΙΑ TΟΥΣ ΔΑΣΙΚΟΥΣ ΧΑΡΤΕΣ...

Στις 30 Μαρτίου 2011, κλιμάκιο του Δήμου Πεντέλης που αποτελείτο από το Δήμαρχο Πεντέλης κ. Δημήτρη Στεργίου – Καψάλη, τον Προϊστάμενο Τεχνικών Υπηρεσιών και Περιβάλλοντος κ. Ιωάννη Ξανθάκο και τον υπεύθυνο της διαδικασίας δασικών χαρτών κ. Μελέτιο Μακρή, μετέβη στις εγκαταστάσεις του Γραφείου Υποστήριξης Ανάρτησης Δασικών Χαρτών της “Κτηματολόγιο Α.Ε.”, που βρίσκεται στις εγκαταστάσεις του Ιππικού Κέντρου στο Μαρκόπουλο, με σκοπό την ενημέρωση επί της επικείμενης διαδικασίας ανάρτησης των δασικών χαρτών Πεντέλης και Ν.Πεντέλης.


Στην ενημερωτική συνάντηση παρευρέθη ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος κ.Μωραϊτης, ο Γενικός Γραμματέας Δασών κ. Αμοργιανίτης, ο προϊστάμενος της “Κτηματολόγιο Α.Ε. κ. Αρβανίτης καθώς και ο Δήμαρχος Μαραθώνα.


Αφού ενημερώθηκαν γενικά για τη λειτουργία του Γραφείου, στη συνέχεια ακολούθησε σύσκεψη κατά την οποία ο Δήμαρχος ανέδειξε σημαντικά προβλήματα που προκύπτουν όπως:


1. Το ότι περιλαμβάνεται ως αναδασωτέα περιοχή τμήμα εντός του οικιστικού ιστού της Δ.Κ. Πεντέλης το ήμισυ σχεδόν της κεντρικής πλατείας της Δημ. Κοινότητας Πεντέλης, η οποία με το Γ.Π.Σ. χαρακτηρίζεται ως πολεοδομικό Κέντρο και το ήμισυ του πατροπαράδοτου οικισμού των Γεωργοκτηνοτρόφων Πεντέλης Γκορτζέζα.


2. Η δυσκολία μετάβασης των πολιτών στο Γραφείο Υποστήριξης όπου θα υποβάλλουν αντιρρήσεις, λόγω της απόστασης και της έλλειψης μέσων μαζικής μεταφοράς.


Προκειμένου να διευκολυνθεί η διαδικασία και να μην ταλαιπωρηθούν οι πολίτες, ο Δήμαρχος πρότεινε τα παρακάτω:


α. Να συμπεριληφθούν στο άρθρο 24 του Ν. 3889/2010 οι περιοχές του Σχεδίου Γεωργοκτηνοτρόφων της Δ.Κ.Πεντέλης, όπως αυτό αναθεωρήθηκε με το Φ.Ε.Κ. 908/Ιαν.1999.


β. Να συμπεριληφθεί στο 24 αρ.3889/2010 οι ως ενταγμένες στο Σχέδιο περιοχές σύμφωνα με το Γ.Π.Σ. (κεντρική πλατεία Αγ.Τριάδος και οικισμός Γκορτσέζα).


γ. Να δημιουργηθεί παράρτημα του Γραφείου Υποστήριξης Ανάρτησης των Δασικών Χαρτών στη Δημοτική Κοινότητα Πεντέλης. Προς το σκοπό αυτό ο Δήμαρχος διέθεσε την αίθουσα πολλαπλών χρήσεων της Δ.Κ.Πεντέλης καθώς επίσης, προσωπικό του Δήμου απαρτιζόμενο από έναν τοπογράφο και δύο εξειδικευμένους υπαλλήλους και συστήματα πληροφορικής, προκειμένου να υποδέχονται τους πολίτες και να εντοπίζουν – συντάσσουν τα βασικά έγγραφα των αντιρρήσεων.


Επίσης προτάθηκε λεωφορείο το οποίο θα διαθέσει η Κτηματολόγιο Α.Ε. να εκτελεί κατά την περίοδο αιχμής δρομολόγια από την πλατεία της Πεντέλης προς το Ιππικό Κέντρο Μαρκόπουλο.


Οι επισημάνσεις και προτάσεις του Δημάρχου έγιναν δεκτές, αφού απέδειξαν ότι σαφώς θα διευκολυνθεί η διαδικασία και θα εξυπηρετηθούν οι πολίτες. Για το θέμα της υπαγωγής στο 24 αρ.Ν.3889/2010 η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου δεσμεύθηκε ότι θα λάβει σοβαρά υπ’οψην τις απόψεις του Δημάρχου.

Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ

Νέο Λύκειο: Μετά το «Νέο Σχολείο» και πριν το «Νέο ΑΕΙ»



Παρουσιάζουμε σήμερα τις προτάσεις του Υπουργείου Παιδείας για το «Νέο Λύκειο».


Στη διαμόρφωση τους έχουν ληφθεί υπόψη :


• Οι μελέτες του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.


• Το πόρισμα του Εθνικού Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας υπό τον


κ. Μπαμπινιώτη.


• Το σύνολο των προτάσεων που έχουν κατατεθεί στο ΕΣΥΠ.


• Τα πορίσματα συνεδρίων της ΟΛΜΕ.


• Τα συμπεράσματα της μελέτης PISA του O.Ο.Σ.Α.


• Τα προγράμματα σπουδών πολλών ευρωπαϊκών χωρών


• Οι σύγχρονες εκπαιδευτικές ανάγκες και η σημερινή πραγματικότητα στο εκπαιδευτικό μας σύστημα συνολικά και στο Λύκειο ειδικότερα.


• Ο λυκειακος χάρτης της χώρας και το ανθρώπινο δυναμικό που υπηρετεί σήμερα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.


Για την πρόταση αυτή - που αύριο καταθέτουμε στο Εθνικό Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, υπό τον κ. Καζάζη – δούλεψαν μάχιμοι εκπαιδευτικοί, με εμπειρία στο Ελληνικό Λύκειο, στο ΙΒ αλλά και σε άλλες χώρες, καθώς και ακαδημαϊκοί με ειδική γνώση στο θέμα.


Όπως πολλές φορές έχω πει, δεν προωθούμε μια ακόμη «αλλαγή για την αλλαγή» και μάλιστα σε όλα τα επίπεδα του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Θα ήμουν ευτυχής αν μπορούσα να περιοριστώ σε επιμέρους βελτιωτικές κινήσεις, όμως όλοι οι δείκτες επιβεβαιώνουν το κοινό αίσθημα: Το εκπαιδευτικό μας σύστημα πάσχει!


Δεν προάγει την κριτική σκέψη.


Δεν ξεχωρίζει τα χρήσιμα και ταλαιπωρεί τον μαθητή, με πολλά επουσιώδη και περιττά.


Δεν αξιοποιεί σωστά το εκπαιδευτικό μας υψηλής στάθμης δυναμικό και τις υπαρκτές υποδομές.


Έχει μετατρέψει τις δυο τελευταίες τάξεις του Λυκείου, σε «παρακολούθημα» των φροντιστηρίων.


Και για το δεδομένο αποτέλεσμα, στοιχίζει πολύ ακριβά και για τον Έλληνα φορολογούμενο και για τον κάθε γονιό χωριστά.


Μερικά στατιστικά στοιχεία επιβεβαιώνουν το πρόβλημα αλλά και τις δυνατότητες που υπάρχουν και δεν αποδίδουν τα αναμενόμενα.


Το Λύκειο σήμερα έχει


• ως προς το διδακτικό προσωπικό:


o εκπαιδευτικούς πολύ υψηλής επιστημονικής εξειδίκευσης (το 34.7% των έχουν πρόσθετα ακαδημαϊκά προσόντα (μετεκπαίδευση στο εσωτερικό ή στο εξωτερικό, κατοχή δεύτερου πτυχίου ανώτατης εκπαίδευσης, μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης Master ή Διδακτορικό)


o την καλύτερη αναλογία μαθητών/διδάσκοντα (8,5:1) ανάμεσα σε όλες τις χώρες μέλη της Ε.Ε. και του ΟΟΣΑ.


• ως προς τον αριθμό σχολικών μονάδων:


o Στην Ελλάδα λειτουργούν 1297 σχολικές μονάδες Ενιαίων Λυκείων, Αντίστοιχα στην Φιλανδία ( πληθ. 5.300.000) λειτουργούν 448 μονάδες και στην Πορτογαλία (πληθ. 10.600.000) 822 μονάδες. Δηλαδή στην Ελλάδα 1 μονάδα ανά 8.700 κατοίκους, στην Φινλανδία 1 ανά 11.900 και στην Πορτογαλία 1 ανά 12.900.


• ως προς το επίπεδο υλικοτεχνικής υποδομής:


o πολύ ικανοποιητικό επίπεδο (το 91.4% των Λυκείων διαθέτουν εργαστήρια Φυσικής-Χημείας, το 97.2% διαθέτει εργαστήρια Πληροφορικής, το σύνολο των υπολογιστών που υπάρχουν στα Λύκεια είναι συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο εκ των οποίων το 91.4% με ευρυζωνική σύνδεση και επίσης) σχεδόν όλα τα Λύκεια (98.5%) εργάζονται με πρωινό ωράριο,


• ως προς την επιλογή γενικού Λυκείου η επαγγελματικού Λυκείου:


o σήμερα μόλις 1 στους 4 ή 5 περίπου έλληνες μαθητές κατευθύνεται στο τεχνικό-επαγγελματικό λύκειο. Το ποσοστό αυτό βρίσκεται σε πλήρη αναντιστοιχία με ό,τι συμβαίνει στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες όπου οι μισοί και πλέον μαθητές κατευθύνονται στον τεχνικο-επαγγελματικό κλάδο της ανώτερης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η τάση αυτή οδηγεί στην ανάγκη για πλήρη αναμόρφωση του τεχνικού-επαγγελματικού Λυκείου στη χώρα μας, ώστε να καταστεί μια αξιόπιστη και ελκυστική λύση για τους μαθητές. Προς την κατεύθυνση αυτή θα κινηθούμε άμεσα το αμέσως προσεχές διάστημα


• ως προς τα προγράμματα σπουδών:


o Στην Ελλάδα υπάρχει ο μέγιστος κατακερματισμός του σχολικού χρόνου με υπερβολικά μεγάλο αριθμό μαθημάτων στο λύκειο (49 μαθήματα), όταν στη Γαλλία είναι 26, στην Ισπανία 24, στην Ιταλία 30, και ξεχωρίζει η Κύπρος με 44 . Στα 49 περιλαμβάνονται και 8 μονόωρα. Η κατάσταση αυτή αφενός δεν επιτρέπει την εμπέδωση ύλης αφετέρου, ακυρώνει τον παιδαγωγικό ρόλο των εκπαιδευτικών που σε ελάχιστο χρόνου προσπαθούν να καλύψουν μια υπερφορτωμένη και εγκυκλοπαιδικού τύπου ύλη


• ως προς την αποτελεσματικότητα:


o οι ακαδημαϊκές επιδόσεις των μαθητών αποτελούν ένα σημαντικό κριτήριο αξιολόγησης . Τα αποτελέσματα του διαγωνισμού PISA (2009) του ΟΟΣΑ δεν είναι καθόλου ενθαρρυντικά. Σε σύνολο 34 χωρών, οι μαθητές μας κατατάσσονται στην 26η θέση στην Γλώσσα, στην 31η θέση στα Μαθηματικά, και στην 32η θέση στις Φυσικές Επιστήμες


o Ένας άλλος αρνητικός δείκτης είναι τα υψηλά ποσοστά χαμηλής βαθμολογίας στις εισαγωγικές εξετάσεις σε Πανεπιστήμια και ΤΕΙ. Με βάση τα στοιχεία της τελευταίας τετραετίας τα ποσοστά των εξεταζομένων με βαθμολογία κάτω του 10 συνολικά (σε παρένθεση τα ποσοστά κάτω του 5) έχουμε παραδείγματα όπως: Ιστορία Γενικής Παιδείας σε ποσοστό 45%-60% (23%-33%), Αρχαία Ελληνικά Θεωρητικής κατεύθυνσης σε 40% - 50% (17% - 23%) , Ιστορία θεωρητικής κατεύθυνσης σε 45% - 50% (20% -25%), Μαθηματικά Τεχνολογικής κατεύθυνσης ΙΙ σε ποσοστό 60% - 75% (40% - 50%) Φυσική Τεχνολογικής κατεύθυνσης ΙΙ σε 55% - 65% (25% - 30%)


• ως προς τον Έλληνα μαθητή και μαθήτρια:


Οι Έλληνες έφηβοι είναι οι πιο σκληρά εργαζόμενοι Έλληνες.


• ως προς το κόστος:


Η εμπέδωση σε κάθε οικογένεια της αντίληψης ότι το φροντιστήριο αλλά και η εξωσχολική βοήθεια του μαθητή είναι απολύτως αναγκαία για την είσοδο του στην τριτοβάθμια εκπαίδευση έχουν οδηγήσει στην απαξίωση του λυκείου , στο φαινόμενο της αποχής από το δημόσιο σχολείο αλλά της συστηματικής παρακολούθησης των ιδιωτικών μαθημάτων .


Η αλλαγή αυτής της κατάστασης αποτελεί ευθύνη και πρόκληση πολιτεία και εκπαιδευτικούς


Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία του ΚΑΝΕΠ της ΓΣΕΕ η μέση ετήσια δαπάνη των οικογενειών για τα φροντιστήρια ανέρχεται σε περίπου 900 εκατομμύρια € (εκ των οποίων τα δυο τρίτα α για φροντιστήρια και το ένα τρίτο για ιδιαίτερα μαθήματα).


Το «Νέο Λύκειο» πρέπει να αποκαταστήσει όχι μόνο την σωστή και πλήρη λειτουργία του.


Πρέπει να αποκαταστήσει την ισορροπία στη ζωή των εφήβων.


Πρέπει να κάνει «φυσιολογική» τη ζωή τους και τη ζωή των γονιών τους.


Ο έφηβος έχει δικαίωμα στη Γνώση, αλλά έχει δικαίωμα και στη ζωή !!!


Στον ελεύθερο χρόνο, στη δημιουργία, στη συμμετοχή.


Το Λύκειο δεν είναι απλά ο προθάλαμος του πανεπιστημίου ή του ΤΕΙ.


Είναι μια αυτόνομη εκπαιδευτική μονάδα όπου :


 ο νέος έχει πρόσβαση στη γνώση και ταυτόχρονα αναπτύσσει την κριτική του ικανότητα


 διαμορφώνεται η συνείδηση του ενεργού πολίτη


 ενδυναμώνονται οι αξίες της συλλογικότητας και της αλληλεγγύης , ο σεβασμός στον άλλο


 προετοιμάζεται ο νέος για το επόμενη βαθμίδα με ήρεμο και οργανωμένο εντός του σχολείου τρόπο.


 Λίγα μαθήματα με επαρκή αριθμό ωρών διδασκαλίας στο Σχολείο μπορούν να προετοιμάσουν πλήρως τον μαθητή να επενδύσει εκεί που έχει κλίση.


 Η μορφή και το είδος των εξετάσεων θα έχουν διαφορετικά και καινοτομικά στοιχεία που δεν θα απαιτούν αποστήθιση και αντιγραφή.


 Η οργάνωση του Λυκείου θα συζητηθεί ανεξάρτητα από το σύστημα των εξετάσεων, για το οποίο ισχύουν οι βασικές αρχές που έχουν διατυπωθεί, και θα συζητηθούν αφού έχει ολοκληρωθεί η συζήτηση για το λύκειο.


Το «Νέο Λύκειο» που προωθούμε :


1. Δεν αποτελεί μια ακόμη επιμέρους ρύθμιση ,αλλά εντάσσεται στο συνολικό σχεδιασμό αναμόρφωσης του εκπαιδευτικού μας συστήματος .


a. Με νέα προγράμματα σπουδών από το Δημοτικό,


b. Χωρίς περιττές επαναλήψεις και επικαλύψεις στην διδακτέα ύλη


c. Με την εισαγωγή ξένης γλώσσας και πληροφορικής από την πρώτη Δημοτικού και πτυχίο Δημοσίου στην Γ’ Γυμνασίου.


d. Με μαθήματα φιλαναγνωσίας, εικαστικών , θεάτρου, μουσικής κλπ.


e. Με την οριζόντια παρέμβαση του ψηφιακού σχολείου, που αξιοποιεί σύγχρονες δυνατότητες, από την βιβλιοθήκη όλων των βιβλίων Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου, μέχρι την υποδειγματική διδασκαλία και το ψηφιακό φροντιστήριο.


Στοιχεία που μας επιτρέπουν μια άλλη αντίληψη για τη λειτουργία του Λυκείου και ένα διαφορετικό περιεχόμενο σπουδών.


Στην κατεύθυνση αυτή :


 Η Α’ Λυκείου είναι πλήρως μια τάξη γενικής παιδείας και λειτουργεί ως τάξη – «γέφυρα» ανάμεσα στο Γυμνάσιο και το Λύκειο.


 Η Β’ και Γ’ Λυκείου παρέχει προοδευτικά περισσότερη εμβάθυνση και εξειδίκευση ως συμπλήρωμα μιας εντατικής γενικής παιδείας με μικρό αριθμό βασικών μαθημάτων.


 Ο Μαθητής γίνεται συνειδητός Έλληνας Πολίτης του κόσμου. Με γνώση και υπερηφάνεια για την ιστορία και τον πολιτισμό μας, μαθαίνει να ζει και προοδεύει μέσα στο σύγχρονο και ανταγωνιστικό περιβάλλον, μέσα και έξω από την χώρα.


 Εισάγεται για πρώτη φορά η ερευνητική εργασία ως διακριτή ενότητα του προγράμματος σπουδών, όπως συμβαίνει σε όλες σχεδόν της ευρωπαϊκές χώρες στη βαθμίδα αυτή. Πρόκειται για ομαδικές ερευνητικές εργασίες που ανοίγουν τους ορίζοντες αναζήτησης και παράλληλα προάγουν την συλλογικότητα και συνεργασία.


 Παρέχεται εντός του κυρίως προγράμματος του σχολείου η δυνατότητα παρακολούθησης επιπλέον διδακτικών ωρών σε επιλεγμένα μαθήματα (μαθήματα εμβάθυνσης) άμεσου ενδιαφέροντος του μαθητή αλλά και στήριξης της προετοιμασίας .


Πιο συγκεκριμένα :


• Το Λύκειο γίνεται μια βαθμίδα βαθμιαίας εξειδίκευσης και ταυτόχρονης απόκτησης στέρεης γενικής παιδείας σε κεντρικής σημασίας γνωστικά αντικείμενα. Ξεκινώντας από την γενικής παιδείας Α’ Λυκείου, προχωράμε στη Β’ Λυκείου σε μια πρώτη ειδίκευση (δυο κατευθύνσεις) και ακολουθεί η Γ’ Λυκείου (τρεις κατευθύνσεις).


Σχήμα: Η πορεία αύξουσας εξειδίκευσης των μαθητών στο Λύκειο


• Αναδιατάσσεται το περιεχόμενο της διδασκαλίας και ο αριθμός των μαθημάτων χάριν της εμβάθυνσης στα βασικά μαθήματα και εξειδίκευσης για μια ολοκληρωμένη εκπαίδευση και προετοιμασία για τις εισαγωγικές


• Στο Νέο Λύκειο δεν υφίσταται η έννοια του μονόωρου μαθήματος, κάτι που συμβαίνει και σήμερα στην πράξη


• Τα μαθήματα της Γλώσσας (Νέα και Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία-Λογοτεχνία), η Ιστορία, και σε μεγάλο βαθμό τα Μαθηματικά, συνιστούν ένα λιτό πυρήνα μαθημάτων γενικής παιδείας τα οποία παίρνουν οι μαθητές ανεξάρτητα από την περαιτέρω εξειδίκευσή τους. Στόχος είναι ο συνδυασμός της εξειδίκευσης ανάλογα με τα ιδιαίτερα ενδιαφέροντα των μαθητών, παράλληλα με την απόκτηση μιας ευρύτερης γενικής παιδείας που αναφέρεται κυρίως σε βασικά εφόδια επικοινωνίας και σκέψης (Γλώσσα), αυτογνωσίας και καλλιέργειας ολοκληρωμένης ταυτότητας (Ιστορία) και ορθολογικής περιγραφής της πραγματικότητας (Μαθηματικά). Υπενθυμίζεται ότι όλοι οι μαθητές έχουν πιστοποιηθεί στη Γ’ Γυμνασίου στην καλή γνώση της Αγγλικής Γλώσσας και στη χρήση της Πληροφορικής.


• Εισάγεται η ερευνητική εργασία (συνθετική εργασία ή project) ως διακριτή ενότητα του προγράμματος σπουδών. Είναι υποχρεωτικό για όλους τους μαθητές. Αξιολογείται αυτόνομα και ο βαθμός του προσμετράτε ισότιμα με τους βαθμούς των υπολοίπων μαθημάτων. Η αξιολόγηση συνεκτιμά τόσο τη διαδικασία όσο και το αποτέλεσμα της εργασίας των μαθητών. Επιχειρείται μια ουσιαστική μετακίνηση από τον έντονα ατομικιστικό και ανταγωνιστικό χαρακτήρα της εργασίας των μαθητών σε αυτή της ομαδικής προσπάθειας και συνεργασίας Οι μαθητές επιλέγουν το θέμα της ερευνητικής εργασίας με την οποία θέλουν να ασχοληθούν με βάση τις ιδιαίτερες προτιμήσεις και κλίσεις τους.


• Διευρύνεται ουσιαστικά το φάσμα των επιλογών των μαθητών, με κριτήριο τις ανάγκες του για την εισαγωγή του στην ανώτατη εκπαίδευση ή τις ιδιαίτερες κλίσεις και τα ενδιαφέροντά του. Επιλέγει το θέμα της ερευνητικής εργασίας με την οποία θέλει ασχοληθεί σε κάθε μια από τις τρεις τάξεις του Λυκείου. Επιλέγει την κατεύθυνση που θέλει να ακολουθήσει στη Β’ και στη Γ’ Λυκείου. Επιλέγει, τέλος, μεγαλύτερο αριθμό μαθημάτων επιλογής από ό,τι σήμερα (αυξάνεται ο αριθμός μαθημάτων επιλογής από τρία σε επτά συμπεριλαμβανομένης και της ερευνητικής εργασίας). Σήμερα προσφέρονται προς επιλογή (5 στην Α’ Λυκείου, 14 στη Β’ Λυκείου και 18 στη Γ’ Λυκείου) μαθήματα που στην πράξη, όμως περιορίζονται σε 3-4 ανά τάξη από έλλειψη ενδιαφέροντος


• Στις (Β' και Γ' Λυκείου) στους μαθητές παρέχεται εντός του κυρίως προγράμματος του σχολείου η δυνατότητα παρακολούθησης επιπλέον διδακτικών ωρών σε επιλεγμένα μαθήματα (μαθήματα εμβάθυνσης) με βάση τις ανάγκες τους για την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ.


• Μειώνεται ο αριθμός μαθημάτων και ωρών διδασκαλίας ανά τάξη:


o Στην Α΄ Λυκείου ο αριθμός μαθημάτων μειώνεται από 16 σε 8 συμπεριλαμβανομένης της ερευνητικής εργασίας, με μείωση του συνολικού αριθμού ωρών διδασκαλίας από 34 σε 32 .


o Στην Β΄Λυκείου οι κατευθύνσεις περιορίζονται από τρείς (Θεωρητική – Θετική – Τεχνολογική ) σε δύο (Α’ και Β’). Ο αριθμός μαθημάτων μειώνεται από 17 σε 12 με μείωση του συνολικού αριθμού ωρών διδασκαλίας από 34 ή 35 σε 33 .


o Στην Γ΄Λυκείου οι κατευθύνσεις γίνονται τρείς (Α’ , Β’ και ΑΒ). Ο αριθμός μαθημάτων μειώνεται από 16 σε 10. Εδώ όμως με αύξηση του συνολικού αριθμού ωρών διδασκαλίας από 31 σε 35 λόγω των προγραμμάτων εμβάθυνσης εντός του κανονικού ωραρίου..


• Ο περιορισμός στις κατευθύνσεις της Β΄ Λυκείου σε : Κατεύθυνση Α (κυρίως για μαθητές που έχουν αποφασίσει να ακολουθήσουν θετικές, τεχνολογικές ή επιστήμες υγείας) και Κατεύθυνση Β΄ (κυρίως για όσους έχουν αποφασίσει να ακολουθήσουν κλασσικές, και ανθρωπιστικές επιστήμες). Δίνει την ευχέρεια σε σημαντικό αριθμό μαθητών είτε από την Α’ είτε από την Β’ Κατεύθυνση, αν θέλουν, να επιλέξουν στην Γ’ λυκείου την ΑΒ Κατεύθυνση (για να ακολουθήσουν οικονομικές, κοινωνικές και πολιτικές επιστήμες).


Στο Παράρτημα παρουσιάζεται αναλυτικά η δομή του νέου προγράμματος σπουδών στο Λύκειο.


Το Νέο Λύκειο οδηγεί και σε Νέο Εξεταστικό Σύστημα για την Εισαγωγή στην Ανώτατη Εκπαίδευση από το σχολικό έτος 2013-2014


Από τις αλλαγές αυτές δεν αιφνιδιάζεται κανείς. Τον ερχόμενο Σεπτέμβριο η Α’ Λυκείου θα λειτουργήσει με βάση το νέο πρόγραμμα σπουδών ενώ από το σχολικό έτος 2012-13 θα είναι έτοιμα και τα νέα προγράμματα σπουδών για τη Β’ και Γ’ Λυκείου. Οι μαθητές που θα φοιτούν στην Α’ Λυκείου το ερχόμενο σχολικό έτος θα εισαχθούν στα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ με βάση το νέο σύστημα εισαγωγικών εξετάσεων το οποίο θα ισχύσει για πρώτη φορά το σχολικό έτος 2013-14.


Οι αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα βασίζονται στις ακόλουθες βασικές αρχές:


• Οι εξετάσεις διεξάγονται κεντρικά και με διαδικασίες που διασφαλίζουν το αδιάβλητο.


• Οι εξετάσεις αφορούν σε έναν μικρό αριθμό βασικών μαθημάτων και τα ΑΕΙ καθορίζουν το συντελεστή βαρύτητας των μαθημάτων αυτών, ώστε ουσιαστικά να συμμετέχουν τα ίδια στα κριτήρια επιλογής των μελλοντικών φοιτητών τους.


• Με βάση τις παραπάνω βασικές αρχές γίνεται επιστημονική επεξεργασία για το είδος και το περιεχόμενο της εξεταστικής διαδικασίας ώστε να σταματήσει η υποχρέωση και η επιβράβευση της απλής απομνημόνευσης. Κατά τη διάρκεια της Γ’ Λυκείου το ίδιο το σχολείο θα κάνει προσομοίωση της εξεταστικής διαδικασίας με στόχο οι μαθητές να αντιληφτούν και να προετοιμαστούν στο σχολείο και από τους καθηγητές τους για όλα όσα θα είναι αναγκαία.

ΔΗΜΟΣ ΠΕΝΤΕΛΗΣ: Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΕ ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ ΓΙΑ TΟΥΣ ΔΑΣΙΚΟΥΣ ΧΑΡΤΕΣ...

ΚΗΡΥΣΣΟΥΝ ΑΝΑΔΑΣΩΤΕΑ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΕΝΤΑΣΣΟΥΝ ΤΑ ΛΥΚΟΡΕΜΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΛΗΣ!!!


O Δήμαρχος Πεντέλης Δημήτρης Στεργίου Καψάλης, είχε συνάντηση με τον αναπληρωτή Υπουργό Περιβάλλοντος κ. Ν. Σηφουνάκη την Τρίτη 29 Μαρτίου 2011. Τα θέματα της συνάντησης ήταν η προώθηση του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου -Γ.Π.Σ - της Δημοτικής Κοινότητας Πεντέλης, καθώς και η εξαίρεση (ένταξη στο άρθρο24 του Ν. 3889/2010) από τους δασικούς χάρτες της περιοχής που είναι στο σχέδιο σύμφωνα με το ΦΕΚ 908 τεύχος Δ 22/12/1999.


Στην συνάντηση παρευρέθησαν ο Υφυπουργός κ. Μωραίτης, αρμόδιος για δασικά θέματα και ο Γενικός Γραμματέας Δασών.


Όπως διαφάνηκε από την συζήτηση, υπάρχει η βούληση για την εξαίρεση από τους δασικούς χάρτες των περιοχών του ανωτέρω ΦΕΚ που βρίσκεται σε ανάκληση λόγω της απόφασης του ΣτΕ και σύντομα αναμένονται ενέργειες από πλευράς του ΥΠΕΚΑ.


Σε ότι αφορά στο Γ.Π.Σ. της Δημοτικής Κοινότητας Πεντέλης, ο Δήμαρχος Δημήτρης Στεργίου - Καψάλης υπεραμύνθηκε των θέσεων του, δηλαδή να προωθηθεί για υπογραφή το Γ.Π.Σ. όπως αυτό εγκρίθηκε με του υπ΄ αριθ. 1925/9-6-2008 έγγραφο του ΟΡΣΑ.


Στην συνέχεια ο κ. Υπουργός επικοινώνησε με τον Πρόεδρο του ΟΡΣΑ κ. Πολύζο και πρότεινε αμέσως συνάντηση λόγω αρμοδιότητας.


Στην συνάντηση που επακολούθησε στα γραφεία του ΟΡΣΑ, παρουσία του Προέδρου,του Γενικού Γραμματέα Δασών και υπηρεσιακών παραγόντων, προέκυψε έγγραφο του δασαρχείου Πεντέλης, σύμφωνα με το οποίο η μισή πλατεία Αγ. Τριάδος και ο μισός οικισμός Γκορτζέζας, φέρονται ως αναδασωτέες εκτάσεις.


Η αντίδραση του Δημάρχου ήταν άμεση και υπήρξε πλήρης διάσταση απόψεων για το προτεινόμενο ΓΠΣ, χαρακτηρίζοντας τουλάχιστον περίεργο το έγγραφο του Δασαρχείου, δηλώνοντας κατηγορηματικά ότι θα προσφύγει δικαστικά και διοικητικά, τόσο κατά του παραπάνω εγγράφου, όσο και κατά κάθε σχετικής απόφασης αναδάσωσης, που αναδασώνει πατροπαράδοτους οικισμούς που προϋπάρχουν από το ΄33, όπως πιστοποιείται και από το σχετικό χάρτη (Γερμανικής εκτύπωσης), ο οποίος και διατέθηκε στο Υπουργείο για μελέτη.


Ο Δήμαρχος καλεί όλους τους θιγομένους δημότες σε εγρήγορση για την αντιμετώπιση των αποφάσεων οι οποίες θα νομιμοποιούν τις (νόμιμες εντάξεις) στο σχέδιο των Λυκορεμάτων και θα σύρουν στην εξαθλίωση τους αυτόχθονες κατοίκους της Πεντέλης, οι οποίοι εάν τελικά ισχύσει αυτό το Γ.Π.Σ , στην ουσία θα χάσουν τις περιουσίες τους.

Η ΄΄ΣΠΙΘΑ΄΄ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΣΤΕΦΑΝΙ




Στον εορτασμό της 25ης Μαρτίου φέτος συμμετείχε ένθερμα και η ΄΄Σπίθα΄΄ Βριλησσίων. Η ΄΄Σπίθα΄΄ είναι το κίνημα που έχει οργανώσει ο Μίκης Θοεδωράκης και εκφράζει την αντίθεσ αλλά και την αντίσταση της κοινωνίας απέναντι σ΄αυτά που συντελούνται στην πατρίδα μας τελευταία.

Η ΄΄Σπίθα΄΄ Βριλησσίων λειτουργεί αρκετό καιρό τώρα και μια απο τις δράσεις της ήταν η συμμετοχή της στον εορτασμό της 25ης Μαρτίου καταθέτοντας μάλιστα και στεφάνι στη Πλατεία Ηρώων μαζί με όλους τους φορείς της πόλης.

Η επόμενη δράση της είναι στις 4 Απριλίου ημέρα Δευτέρα στην αίθουσα ΄΄Μίκης Θεοδωράκης΄΄ (πρώην ΤΥΠΕΤ) στις επτά το απόγευμα όπου θα βρεθούν οι κ.κ. Φίλιας Βασίλειος, καθηγητής του Πάντειου Πανεπιστημίου και ο Αλευρομάγειρος Δημήτριος, στρατηγός ε.α.

Στην ομιλία θα αναπτυχθούν οι αρχές του κινήματος, θα τεθούν ερωτήσεις και μάλιστα πριν την ομιλία θα παρουσιαστεί video απόσπασμα απο την ομιλία του Μίκη Θεοδωράκη όταν παρουσίασε την ιδρυτική διακύρηξη.

Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ Ο.Τ. 365

Στο τελευταίο δημοτικό συμβούλιο ο δήμαρχος εισάγωντας το θέμα του Ο.Τ. 365, αθλητικές εγκαταστάσεις στην οδό Μητροπούλου και Κισσάβου ενημέρωσε το σώμα ότι ο επιχειρηματίας πλήρωσε τις υποχρεώσεις στο δήμο κι επομένως ακυρώθηκε η διαδικασία διεκδίκησης με αγωγή των οφειλομένων απο την επιχείρηση.
Το ζήτημα είχε απασχολήσει πολλές φορές το δημοτικό συμβούλιο στη βάση της πολιτικής απόφασης να επανέλθει ο χώρος στο δήμο.
Αυτό είχε υποσχεθεί και ο δήμαρχος προεκλογικά, θα έκανε κάθε δυνταή και νόμιμη ενέργεια να περιέλθει το ακίνητο στο δήμο.
Την θέση αυτή είχαν εκφράσει όλες οι δημοτικές παρατάξεις και μάλιστα είχαν κατηγορήσει το δήμαρχο ότι δεν ήταν ευθυγραμμισμένος σ΄αυτή την πολιτική θέση.
Με την ευκαιρία των οικονομικών υποχρεώσεων της επιχείρησης προς τον δήμο, οφειλόμενα μισθώματα, κατανάλωση νερού, δημοτικά τέλη και άλλα, ο δήμος επρόκειτο να τα διεκδικήσει καταφεύγοντας στη δικαιοσύνη. Όμως ο επιχειρηματίας ανταποκρίθηκε στην υποχρέωσή του κι έτσι η δημοτική αρχή ακύρωσε την απόφαση της οικονομικής επιτροπής για την προσφυγή στη δικαιοσύνη.
Ξέχασε, όμως, τη προεκλογική του υπόσχεση να κάνει οτιδήποτε δυνατό, το ακίνητο να περιέλεθει στη χρήση του δήμου.
Παρ΄όλο που είχε το νομικό έρισμα η δημοτική αρχή αθέτησε ακόμη μια υπόσχεση που είχε δώσει προεκλογικά στους δημότες.
Το ακίνητο θα εξακολουθήσει να διαχειρίζεται απο τον ιδιώτη μέχρι, τουλάχιστον, το 2016.
Ο δήμαρχος ισχυρίστηκε στη συνεδρίαση ότι ο δήμος δεν βρίσκει τρόπους να το διαχειστεί εκείνος εξ αιτίας έλλειψης προσωπικού και αδυμανίας οργάνωσης του δήμου να το χειριστεί.
Η αντιπολίτευση επέμεινε οτι ο δήμος μπορεί και απαιτείται τουλάχιστον μια μελέτη ώστε να θεμελειωθεί το επιχείρημα. Ο δήμαρχος επέμεινε στην δική του θέση κλείνοντας τελικά την υπόθεση αυτή.

Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

ΣΥΜΒΑΣΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΧΡΕΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΥΔΑΠ



 Ο δήμος άλλη μια φορά καταφεύγει σε ρύθμιση χρεών με την ΕΥΔΑΠ. Οι οφειλές του δήμου ανέρχονται σήμερα στα 2 εκατομμύρια ευρώ!!! Οι οφειλές προέκυψαν κατα σωρευτικό τρόπο τα τρία τελευταία χρόνια ενώ το 2010 ο δήμος δεν κατέβαλε καθόλου τις οικονομικές υποχρεώσεις του στην ΕΥΔΑΠ. Και στο παρελθόν υπήρχαν αυτού του είδους καθυστερήσεις όχι όμως σ΄αυτό το βαθμό. Κατά δήλωση του δημάρχου σε συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου ύστερα απο ερώτηση δημοτικού συμβούλου το χρέος προέκυψε εξ αιατίας των περικοπών στις επιχορηγήσεις απο την κεντρική κυβέρνηση λόγω της οικονομικής κρίσης κατά το 2010. Ο δήμαρχος πάντα κατά δήλωσή του προτίμησε να εξασφαλίσει την μισθοδοσία του προσωπικού απο το να αποπληρώσει τις οικονομικές υποχρεώσεις στην ΕΥΔΑΠ.
Έτσι στην τελευταία συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου εισηγηθηκε ο δήμαρχος την συμφωνία με την ΕΥΔΑΠ για την ρύθμιση των χρεών και κατέθεσε την πάρα πάνω σύμβαση, την οποία έφερε να συμφωνήσει και το δημοτικό συμβούλιο. Υπήρξε ένταση στη διάρκεια της συζήτησης του θέματος λόγω διαφωνιών και παρατηρήσεων απο την πλευρά της αντιπολίτευσης.
Διαβάζοντας την πάρα πάνω σύμβαση παρατηρούμε ότι οι όροι που τίθενται μπορούν να χαρακτηριστούν άκρως επαχθείς για τον δήμο και ασφαλώς απόλυτα δεσμευτικοί. Έτσι ύστερα απο τις διαφωνίες μεταξύ της συμπολίτευσης και της αντιπολίτευσης το θέμα τέθηκε σε ψηφοφορία και ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία υπερψηφίζοντας την εισήγηση μόνο η συμπολίτευση.
Είναι φανερό ότι η δημοτική αρχή απέκρυψε την αλήθεια απο τους δημότες προεκλογικά ότι οι οφειελές του δήμου ήταν πολύ μεγάλες πέραν των δανείων που και εκεί ο δήμαρχος απέκρυψε την αλήθεια σε ότι αφορά το ύψος τους.
Αυτό που αντιλαμβάνεται κανείς είναι ότι ξετυλίγεται στις συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου ότι οι οφειλές του δήμου μαζί με τα δάνεια υπερβαίνουν τα 12 εκατομμύρια ευρώ.
Ο δήμαρχος κατηγορώντας όλους αυτούς που εκτιμούσαν τα χρέη του δήμου πάνω απο δέκα εκατομμύρια, προεκλογικά, σήμερα αποκαλύπτεται η πραγματικότητα. Οι οικονομικές υποχρεώσεις, λοιπόν, του δήμου συνολικά βρίσκεται στα 12 εκατομμύρια ευρώ. Αβασάνιστα βγαίνει το συμπέρασμα ότι ο δήμαρχος απέκρυψε την αλήθεια απο τους δημότες κατά την προεκλογική περίοδο με σκοπό να υποκλέψει την ψήφο του και να επανεκλεγεί και το κατάφερε.
Οι φωνές απο όλους τους υπολοίπους δεν εισακούστηκαν.
Πώς όμως προέκυψαν αυτές οι οφειλές; Αυτό είναι και το σημαντικό ερώτημα. Είναι βέβαιο ότι η διαχείριση των οικονομικών απο την πλευρά της διοίκησης κάθε άλλο παρά σοβαρή και αξιόπιστη είναι.
Το δίκτυο της διανομής του νερού στο δήμο ανήκει στην ιδιοκτησία του δήμου. Αποτελεί περιουσιακό στοιχείο και μάλιστα έχουν επενδυθεί σημαντικά ποσά. Η τελευταία επένδυση βρίσκεται σήμερα σε εξέλιξη. Αλλάζουν οι σωλήνες διανομής του νερού. Μια επένδυση υψηλού επιπέδου ύψους 4,5 εκατομμυρίων ευρώ, η οποία χρηματοδοτείται απο το ΕΣΠΑ.
Κάτω απ΄αυτή την άποψη ανακύπτουν σημαντικά ερωτηματικά με πόση σοβαρότητα η διοίκηση αντιμετωπίζει τα περιουσιακά στοιχεία του δήμου, πώς διαχειρίζεται τα πράγματα, πώς και κατά πόσο υπεύθυνα αντιμετωπίζει τα οικονομικά του νεόυ δήμου;
Αξίζει να διαβάσει κανείς την σύμβαση, την οποία όχι μόνο πρότεινε η ΕΥΔΑΠ, χωρίς να υπάρξει συζήτηση αλλά έγινε αποδεκτό αμέσως απο το δήμαρχο και υπερασπίστηκε αυτή τη σύμβαση στο δημοτικό συμβούλιο, παρασύροντας τους δημοτικούς συμβούλους της παράταξής του να συμφωνήσουν.
Το ερώτημα που προκύπτει υπάρχει κάπου ευθύνη; Υπάρχει κάπου σοβαρότητα;
Ίδομεν!!!

ΔΕΥΤΕΡΑ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Την Δευτέρα στις εξ στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου θα συνεδριάσει το Δ.Σ. του δήμου.
Η ημερήσια διάταξη έχει τρία βασικά θέματα.

ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ 2011

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ  2011

ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ  ΚΕΒ

Η θεματολογία είναι άκρως ενδιαφέρουσα.

Τι ψήφισαν οι Βριλησσιώτες

Εγγεγραμμένοι 22.775 Έγκυρα 12.151 Άκυρα 134 Συμμετοχή 12.386 Λευκά 101 ...