Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

΄΄ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ΄΄ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ 15 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2012

ΘΕΜΑ          ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΣ ΜΑΣ

1. Η ιδέα που είχαμε για να οδηγηθούμε στην πλήρη κατάργηση των κλιμακίων εισοδήματος αποτελεί ανατρεπτική πρακτική απόλυτα δίκαιη και αντικειμενική αφού η κάθε οικογένεια συμμετέχει στα τροφεία απόλυτα αναλογικά με το εισόδημά της. Ποτέ μέχρι σήμερα και σε κανένα δήμο δεν έχει εφαρμοστεί μια τέτοια πρόταση και ιδέα.

2. Για να είναι ακόμη πιο δίκαιη και προσαρμοσμένη υπέρ των χαμηλών εισοδημάτων δεν θέσαμε τον ίδιο συντελεστή για όλα τα εισοδήματα. Εισάγουμε τρεις συντελεστές. Από 20000 έως 30000 ευρώ ο συντελεστής είναι 0,17% ανά μήνα ή 1,87% στο ετήσιο εισόδημα και για ετήσια τροφεία. Από 30000 έως 40000 ο συντελεστής είναι 0,2% ανά μήνα ή 2,2% στο ετήσιο και για ετήσια τροφεία. Από 40000 ευρώ και άνω ο συντελεστής είναι 0,22% ανά μήνα και 2,42% στο ετήσιο και για ετήσια τροφεία.

3. Συνάδει με τις καθολικά επικρατούσες μελέτες, αναφορικά με το μέρος του εισοδήματος των Ελλήνων πολιτών, που αφιερώνεται στην εκπαίδευση των παιδιών τους, όποιας μορφής κι αν είναι.

4. Οι μελέτες αυτές καταγράφουν ότι το εισόδημα της μέσης Ελληνικής οικογένειας που αφιερώνεται στην εκπαίδευση των παιδιών κυμαίνεται από 1,6% έως 11% σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης κλιμακούμενο αναλογικά με την βαθμίδα.

5. Είναι απόλυτα κοινωνικά δίκαιη η συμμετοχή στα τροφεία. Τα υψηλά εισοδήματα επιβαρύνονται περισσότερο από τα χαμηλά.

6. Η πρόταση όπως αρχικά είχε διατυπωθεί προέβλεπε κατάργηση των τροφείων για εισοδήματα μέχρι 20000 ευρώ ετησίως. Δεχθήκαμε, όμως, την επίθεση από την πλευρά του κ. Πολίτη εξ αιτίας της παραβίασης του συμφωνημένου όρου της επιτροπής ότι μέχρι τις 10000 ευρώ ετησίου εισοδήματος να μην υπάρχουν τροφεία. Όμως, ο κ. Πολίτης προτείνει στην δική του πρόταση μέχρι τις 15000 ευρώ, παραβιάζοντας εκείνος την συμφωνία μας στην επιτροπή. Έτσι επαναφέρουμε την αρχική μας πρόταση να μην υπάρχουν τροφεία σε όλες τις οικογένειες εκείνες που έχουν ετήσιο εισόδημα μέχρι 20000 ευρώ.

7. Ο αριθμός των παιδιών που υπάγονται στην κατηγορία αυτή είναι 28 ή σε ποσοστό 9,45% επί του συνόλου των παιδιών.

8. Στις ειδικές κατηγορίες προτείναμε την έκπτωση κατά 50% επί των οριζομένων από τα προβλεπόμενα της βασικής πρότασης.

9. Το ζήτημα των υπαλλήλων του δήμου. Ύστερα από την πρόταση της πλευράς του κ. Πολίτη να συμμετέχουν κανονικά στα τροφεία όλοι έτσι όπως θα οριστικοποιηθούν μετά την απόφαση του διοικητικού συμβουλίου και της πρότασης της διοίκησης να μην συμμετέχει κανείς ( όπως ίσχυε ως τώρα) εμείς προτείναμε την συμβιβαστική και ισορροπημένη πρόταση. Όσοι έχουν εισόδημα μέχρι 40000 ευρώ να απαλλαγούν από την υποχρέωση αναγνωρίζοντας τον ήδη διαμορφωμένο οικογενειακό προγραμματισμό των υπαλλήλων για το ερχόμενο έτος. Οι έχοντες εισόδημα άνω των 40000 ευρώ ετησίως θα εμπίπτουν στις ειδικές κατηγορίες όπως προβλέπεται στην παρατήρηση 7 της παρούσας.

10. Αξίζει να σημειωθεί η στατιστική των εισοδημάτων των οικογενειών για την τρέχουσα χρήση συνδυασμένη με την καθιέρωση των τριών συντελεστών που εμείς προτείνουμε. Ο αριθμός των οικογενειών με εισόδημα από 0 έως 20000 είναι 28 ή ποσοστό 9,45%. Από 20000 έως 30000 ευρώ είναι 22 ή σε ποσοστό 7,43%. Από 30000 έως 40000 ευρώ 38 ή σε ποσοστό 12,83%. Και από 40000 και άνω είναι 46 ή σε ποσοστό 15,54%. Το συμπέρασμα είναι ότι τα εισοδήματα κατανέμονται στα υψηλά κλιμάκια και λιγότερο στα χαμηλά. Οι ειδικές κατηγορίες είναι 33 περιπτώσεις οικογενειών ή σε ποσοστό 11,15% ενώ οι υπάλληλοι του δήμου είναι 9 με ένα μόνο να βρίσκεται άνω των 40000 ευρώ.

11. Το ποσό που θα εισπράξει το νομικό πρόσωπο κι επομένως ο δήμος είναι ικανοποιητικό και στο πλαίσιο της κάλυψης μέρους των λειτουργικών δαπανών των παιδικών σταθμών.

12. Η άποψή μας ήταν και εξακολουθεί να είναι η κατάργηση των τροφείων θεωρώντας ότι ο παιδικός σταθμός αποτελεί μέρος της συνολικής εκπαίδευσης ενός παιδιού σήμερα. Η παροχή αυτή, συνταγματικά κατοχυρωμένη παρέχεται δωρεάν από την Ελληνική Πολιτεία. Στο πλαίσιο, όμως, των ισχυρών περικοπών που υπέστη η αυτοδιοίκηση αναγνωρίζουμε την αδυναμία του δήμου να ανταπεξέλθει στις αυξημένες ανάγκες προς την κοινωνία αν και εφόσον η πολιτική του δήμου έχει κατεύθυνση στήριξης της κοινωνίας με συγκεκριμένο κοινωνικό έργο. Ισχυριζόμαστε, επίσης, ότι ακόμη και με τις σημερινές συνθήκες και κάτω από ορισμένες προϋποθέσεις, (περικοπές στις σπατάλες, ορθολογική διαχείριση, προγραμματισμό με συγκεκριμένους στόχους) είναι δυνατή η κατάργηση. Στο πλαίσιο αυτό στηρίζεται και η πρότασή μας, τα εισοδήματα μέχρι 20000 ευρώ να απαλλαγούν από την υποχρέωση πληρωμής των τροφείων.


ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ
www.tavrilissiatonpoliton.gr

΄΄ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ΄΄ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Νο 23

------------------------------------

ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ 15 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2012
ΘΕΜΑ:  ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΤΡΟΦΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ

Ύστερα από τεσσάρων μηνών διεργασίες και διαλόγου, στον Οργανισμό Κοινωνικής Προστασίας του Δήμου, όπου συμμετέχουμε ως εκλεγμένος συνδυασμός καταθέτουμε την πρότασή μας σε ό,τι αφορά τα τροφεία στους παιδικούς σταθμούς.

Ιστορική αναφορά: Τον Ιούνιο του 2012 η Πρόεδρος του Οργανισμού άνοιξε το θέμα των τροφείων στους Παιδικούς σταθμούς. Οι πρώτες σκέψεις, ως εισήγηση για συζήτηση, ήταν να υπάρξουν τροφεία ακριβώς όπως ήταν την προηγούμενη χρονιά.

Κατατέθηκε, λοιπόν, η λίστα των περσινών τροφείων.

Καταθέσαμε τις αντιρρήσεις μας επικαλούμενοι τις ιδιαίτερες οικονομικές δυσκολίες στο οικογενειακό εισόδημα ύστερα από τις επιβληθείσες περικοπές στα πλαίσια των μέτρων της κεντρικής κυβέρνησης.

Η Πρόεδρος δέχθηκε να υπάρξει βαθύτερος διάλογος ενώ εμείς υποσχεθήκαμε να καταθέσουμε πλήρη μελέτη για το συζητούμενο θέμα.

Στις αρχές Αυγούστου και στην επιτροπή που συνέθεσε η Πρόεδρος με δική της πρωτοβουλία όπου υπήρχε αντιπροσωπεία από όλες τις δημοτικές παρατάξεις πλην αυτής της ΄΄Λαϊκής Συσπείρωσης΄΄ αρνούμενη να συμμετέχει στην επιτροπή καταθέσαμε την μελέτη μας, που περιελάμβανε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων για τους Παιδικούς Σταθμούς, από την στιγμή της πρώτης παρουσίας του παιδιού μέχρι την αποχώρησή του.

Καμία άλλη πρόταση δεν υπήρξε από καμία άλλη πλευρά.

Μεταξύ των άλλων προτείναμε την καθιέρωση μορίων για την επιλογή των παιδιών αφού η χωρητικότητα των υπαρχόντων Παιδικών Σταθμών δεν μπορεί να ικανοποιήσει όλες τις ανάγκες των δημοτών. Μάλιστα, δε, προτείναμε την έκδοση των μορίων ταυτόχρονα με την κατάθεση της αίτησης από τον γονέα με βάση ολοκληρωμένο πρόγραμμα που έχουμε εκπονήσει σε ηλεκτρονική μορφή. Έτσι αποφεύγουμε τα όποια ερωτηματικά, που θα μπορούσαν να ανακύψουν από την πλευρά των γονέων κάτω από υποψίες αδιαφανών ενεργειών.

Προτείναμε την ίδρυση ενός νέου Παιδικού Σταθμού με έναρξη λειτουργίας την επόμενη χρονιά 2013-2014. Υπολογίσαμε με οικονομική μελέτη το κόστος λειτουργίας του και διαπιστώσαμε ότι είναι εντός των δυνατοτήτων του δήμου.

Κύριο μέρος της συνολικής μας μελέτης ήταν το ύψος των τροφείων για το διάστημα 2012-2013. Η σταθερή άποψή μας είναι να μην επιβάλλονται τροφεία στους Παιδικούς Σταθμούς. Όμως αναγνωρίζουμε την δυσκολία που επήλθε με τις περικοπές στην Τοπική Αυτοδιοίκηση κι έτσι δεχθήκαμε με τα νέα δεδομένα την επιβολή τροφείων με την προϋπόθεση να καταργηθεί η μέχρι τώρα ισχύουσα λίστα και να αντιμετωπιστούν οι δημότες με ισοδύναμο και δίκαιο τρόπο. Συνδέσαμε τα τροφεία με το οικογενειακό εισόδημα με ισοδύναμο τρόπο, προτείνοντας ίδιο ποσοστό επί του εισοδήματος, καταργώντας το αυθαίρετο ποσό που ίσχυε ως τώρα. Καταργούμε τα κλιμάκια των εισοδημάτων θεωρώντας το σύστημα αυτό άδικο, αντιμετωπίζοντας με ισοδύναμο τρόπο όλα τα οικογενειακά εισοδήματα. Έτσι στο μικρό εισόδημα αντιστοιχούν μικρά τροφεία, στα μεγαλύτερα αντιστοιχούν υψηλότερα τροφεία.

Στην μελέτη μας παρουσιάσαμε ενδεικτικά την αντιστοιχία των μέχρι τώρα τροφείων με αυτά της μελέτης.

Είχαμε, επίσης, δεδομένο ότι τα τροφεία θα έπρεπε να καλύψουν ΜΕΡΟΣ των ανελαστικών δαπανών για την λειτουργία των Παιδικών Σταθμών, μεταθέτοντας την υποχρέωση αυτή στους πόρους του δήμου.

Δεν πήραμε σημαντικό στοιχείο ως καθοριστική παράμετρο το γεγονός ότι και για αυτή την χρονιά θα υπάρχει σε λειτουργία το πρόγραμμα χρηματοδότησης από την Ευρωπαϊκή Ένωση μέσω της ΕΕΤΑΑ. Θεωρήσαμε ότι η παροχή αυτή κάποια στιγμή θα σταματήσει (από φέτος μάλιστα επρόκειτο να περικοπεί το πρόγραμμα αλλά δόθηκε λύση με περιορισμό του ύψους των τροφείων ανά παιδί) και τότε ο δήμος θα κληθεί να στηρίξει την λειτουργία των σταθμών με ίδιους πόρους. Θέσαμε έτσι τα θεμέλια της λειτουργίας των σταθμών σε αντικειμενικές βάσεις με σταθερές παραμέτρους.

Κύριο στοιχείο αποτελεί η εξασφάλιση της μισθοδοσίας των εργαζομένων από τους Κεντρικούς αυτοτελείς πόρους, που δεν θα επιβαρύνουν άμεσα τους δημότες.

Προτείναμε, επίσης, την μηδενική συμμετοχή στα τροφεία οικογενειών που έχουν ετήσιο οικογενειακό εισόδημα μέχρι 20000ευρώ ενώ διατηρούμε το περσινό δεδομένο μείωση κατά 50% σε όλες τις οικογένειες ειδικών κατηγοριών.

Η μελέτη στηρίχθηκε σε οικονομικά στοιχεία των τελευταίων ετών από τους ισολογισμούς, τους απολογισμούς και τους προϋπολογισμούς του Νομικού προσώπου και του Δήμου.

Στο πλαίσιο αυτό που εμείς θέσαμε, παρουσιάστηκαν στο τέλος του Σεπτεμβρίου διάφορες απόψεις μόνο επί του ύψους των τροφείων, διαφοροποιούμενες κατά ελάχιστα ποσά της τάξης των 3-5 ευρώ σε ορισμένες κλίμακες και μόνο, θεωρώντας ότι αποτελούν διακεκριμένες προτάσεις, οι οποίες είχαν πάντα το αυθαίρετο στοιχείο ίσως και την λαϊκίστικη αντιμετώπιση του σοβαρού αυτού ζητήματος και στο οποίο εμείς δεν υπαναχωρήσαμε, υποστηρίζοντας την πρότασή μας, η οποία ισχυριζόμαστε ότι είναι απόλυτα δίκαιη με τα σημερινά ήδη διαμορφωμένα δεδομένα.

Η διοίκηση διαμόρφωσε την πρότασή της κατά την διάρκεια των συζητήσεων της επιτροπής, δείγμα έλλειψης θέσης και βούλησης, στηρίχθηκε στα περσινά δεδομένα με μικρές αποκλίσεις δεν παρέχει καμιά στήριξη και σε κανένα επίπεδο αφού η ίδια η διοίκηση αποδέχθηκε ότι η περσινή ήταν αυθαίρετη και άδικη.

Η αυθαίρετη πρόταση περί μείωσης των τροφείων κατά όποιο ποσοστό, το οποίο δεν τεκμηριώνεται, όπως αυτή της πλευράς του κ. Πολίτη, εκπροσώπου της παράταξης του κ. Μανιατογιάννη, δεν μας βρίσκει σύμφωνους. Η συγκεκριμένη πρόταση δεν κατατέθηκε ποτέ στην επιτροπή παρά την ημέρα της συνεδρίασης του διοικητικού συμβουλίου. Η γενική θεώρηση μείωσης των τροφείων κατά ποσοστό 40% επί των περσινών τροφείων, τα οποία δέχθηκε ως αυθαίρετα, διατηρεί το αυθαίρετο και το άδικο αφού διατηρεί και πάλι τις κλίμακες εισοδήματος.

Η χρονιά, που διανύουμε ήδη θα είναι καλή σχετικά με τα έσοδα του νομικού προσώπου, ιδιαίτερα για τους Παιδικούς σταθμούς αφού εξακολουθεί να υφίσταται η χρηματοδότηση από πόρους του ΕΣΠΑ – ΕΕΤΑΑ. Κανείς, όμως δεν διασφαλίζει την συνέχιση του προγράμματος για τα επόμενα χρόνια κι αυτό ας είναι η αρχή μιας σοβαρής αντιμετώπισης του ζητήματος της λειτουργίας των Παιδικών Σταθμών και την ικανοποίηση όλων των αναγκών των δημοτών μας με την ίδρυση δυο νέων σταθμών και ενός βρεφονηπιακού.

Επισυνάπτουμε τον πίνακα των τροφείων της πρότασής μας που αποτελεί μέρος της μελέτης μας για την λειτουργία των Παιδικών Σταθμών. Την μελέτη παρουσιάσαμε στο σύνολό της στις αρχές Αυγούστου. Εισπράξαμε τα θετικότερα σχόλια χωρίς να υπάρξει καμιά επιφύλαξη σε κανένα επίπεδο.

ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ
www.tavrilissiatonpoliton.gr

''ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ΄΄ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Νο 22

------------------------------------
ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ 16ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2012
ΘΕΜΑ:  ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΣΤΗΜΕΝΟΥ ΣΚΗΝΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΤΡΟΦΕΙΑ ΤΩΝ
               ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ


Η χθεσινή συνεδρίαση του Οργανισμού Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης με θέμα την διαμόρφωση του ύψους των τροφείων στους παιδικούς σταθμούς κατέδειξε ακόμη μια φορά την λογική ΄΄του μαντριού΄΄.

Το ένα ΄΄μαντρί΄΄ η παράταξη της διοίκησης στηριγμένη πολιτικά από την Νέα Δημοκρατία στις προηγούμενες εκλογές συμμετείχε στην επιτροπή μελέτης και καθορισμού το ύψους των τροφείων, δεν εμφανίστηκε με συγκεκριμένη πολιτική βούληση και συγκεκριμένου πολιτικού στόχου πέραν της εισπρακτικής λογικής.

Η πρόθεσή της ήταν να εισπράξει συγκεκριμένο ποσό χωρίς να αποτελεί και αντικειμενικό στοιχείο αφού δεν απέδειξε ποτέ πώς προκύπτει το συγκεκριμένο αυτό ποσό.

Παρ’ όλα αυτά παρεμβαίνοντας στη λίστα των περσινών τροφείων έκανε διορθώσεις με ελάχιστες αποκλίσεις προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος της είσπραξης, διατηρώντας τις άδικες και κατάπτυστες λίστες των κλιμακίων εισοδήματος.

Έτσι η διαμορφωθείσα πρόταση ψηφίστηκε από όλα τα μέλη της δημοτικής παράταξης της διοίκησης υπακούοντας απόλυτα στις αρχές του ΄΄μαντριού΄΄.

Η παράταξη του κ. Μανιατογιάννη, το δεύτερο ΄΄μαντρί΄΄ στηριγμένη πολιτικά, ΄΄επιχρισμένη΄΄ από το κόμμα του ΠΑΣΟΚ, χωρίς να έχει καταθέσει με σεβασμό και ειλικρίνεια την πρότασή της στο πλαίσιο των εργασιών της επιτροπής και αποφεύγοντας συστηματικά να φανερώσει την πρόθεσή της εμφανίστηκε στη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου με την γραπτή πρότασή της. Μείωση των τροφείων κατά 40% επί των περσινών τροφείων. Η ίδια αποδέχθηκε το άδικο των κλιμακίων εισοδήματος και το αυθαίρετο των περσινών τροφείων και παρ’ όλα αυτά πρότεινε την μείωσή τους κατά 40%.

Στο δεύτερο αυτό ΄΄μαντρι΄΄ προχώρησε και η παράταξη του κ. Τσούτσια, η οποία εμφανίστηκε χωρίς συγκεκριμένη πρόταση αλλά δέχθηκε και εκείνη την μείωση αυτή του 40% άνευ ουσιαστικής τεκμηρίωσης.

Με λύπη μας διαπιστώνουμε την διατήρηση και τη συντήρηση της λειτουργίας των ομαδοποιήσεων (κοινώς ΄΄μαντριά΄΄) των μελών των επιτροπών στο δήμο.

Καταγγέλλουμε την λογική αυτή και αντιδρούμε στις αυθαιρεσίες και τους λαϊκισμούς της πιο κακής ποιότητας.

Εμείς βρεθήκαμε στην επιτροπή και στο συμβούλιο με συγκεκριμένη απόλυτα τεκμηριωμένη επιστημονικά και με αντικειμενικές παραμέτρους πρόταση. Κανείς δεν έθεσε αρνητικά στοιχεία και εισπράξαμε άριστα σχόλια.

Όμως επικράτησε η λογική του ΄΄μαντριού΄΄ ακόμη μια φορά και σ΄αυτό εμείς είμαστε κάθετα αντίθετοι λέγοντας ΄΄φτάνει πια, να μπει τέλος στις λογικές που κατέστρεψαν την χώρα μας, τέλος στα ΄΄μαντριά΄΄.

ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ
www.tavrilissiatonpoliton.gr

Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

ΖΩΝΤΑΝΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΄΄ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΕΤΟΥΤΟ΄΄ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΙΣ 4 ΑΚΡΙΒΩΣ

Τί έκανε η δημοτική αρχή για τις παρεμβάσεις των δημοτών με τις κυκλοφοριακές παρεμβάσεις στους δρόμους; Πώς αντιμετωπίζει τα αιτήματα των δημοτών; Τί δεν έκανε για την υπόθεση της οδού Λακωνίας που χρονίζει για τόσα χρόνια; Ποιά η θέση της και ποιά είναι η αλήθεια για την υπόθεση; Ποιά ήταν η παρέμβαση του δημάρχου Χαλανδρίου;
Τί γίνεται με την υπόθεση του πρώη τένις κλαμπ; Πόσα χρήματα έχουν σπαταληθεί και ΄πού βρίσκεται η υπόθεση αυτή;  Πού βρίσκονται οι διεκδικήσεις των υπολοίπων αντιδίκων πλέον του επιχειρηματία και ιδιοκτήτου σήμερα του ακινήτου; Υπάρχουν οικονομικές διεκδικήσεις από δικηγόρους που αναμείχθηκαν στην υπόθεση αυτή; Τί λένε οι υπόλοιπες δημοτικές παρατάξεις;
Τί γίνεται με την σκοτεινή υπόθεση του Ο.Τ. 365; Ο επιχειρηματίας ανταποκρίνεται στις συμβατικές του υποχρεώσεις;
Πόσο ευσταθεί το επιχείρημα της δημοτικής αρχής ότι ο δήμος δεν έχει χρήματα; Υπάρχουν προσλήψεις στο δήμου; Υπάρχους εργαζόμενοι που είναι στον αέρα τούτη την ώρα και όμηροι της σημερινής κατάστασης;
Όλα στην φόρα εδώ και τώρα.
Αν έχετε εσείς που θα ακούσετε την εκπομπή την Κυριακή στις τέσσερις το απόγευμα κάποιο θέμα που σας ενδιαφέρει και έχετε αδικηθεί είμαστε εδώ να σας ακούσουμε και να δημοσιοποιήσουμε το πρόβλημα. Έτσι βρίσκει κανείς το δίκιο του, με την δημοσιοποίηση!!
Οι δημοτικές παρατάξεις συνεργάζονται με την διοίκηση του δήμου και πώς;
Υπάρχουν θολές διαδρομές; Ακολουθεί η διοίκηση την περπατημένη στις διαδικασίες του δημοτικού συμβουλίου ή έχει εισάγει πια νέες τακτικές προκειμένου να καλύψει τις αδυναμίες της;
Όλα την Κυριακή το απόγευμα στις τέσσερις ακριβώς όπως και κάθε Κυριακή στις τέσσερις στο ραδιόφωνο του Περιηγητή, στο www.operiigitis.listen2myradio.com.

΄΄ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΕΤΟΥΤΟ΄΄ Η ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΙΣ 4 ΑΚΡΙΒΩΣ!!!

Ο Σαββόπουλος τραγούδησε για άλλο χειμώνα, στο ομόνυμο τραγούδι του. Εμείς μιλάμε για τον χειμώνα του 2012-13. Αυτόν τον χειμώνα με τις ανατροπές τις εκπλήξεις και τα θαύματα.
Οι ανατροπές διαδέχεται η μια την άλλη.
Τρόϊκα, κυβέρνηση, αντιπολίτευση, λαός όλοι τουρλουμπούκι. Κανείς δεν ξέρει τι γίνεται. Κι εμείς μαζί. Αλλά και η εκπομπή, εκπομπή.
΄΄ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΕΤΟΥΤΟ΄΄, για να πούμε τις αλήθειες, για να βοηθήσουμε στην αποκάλυψη της αλήθειας και της πραγματικότητας. Να δώσουμε το μήνυμα ότι τώρα καταλαβαίνουμε πολύ περισσότερα από πρίν. Οτι είμαστε εδώ και θέλουμε να βάλλουμε τέλος στην υποκρισία και στο ψέμα.
Πού πάνε τα λεφτά, που ΄΄υπάρχουν΄΄; Ποιός τα διαχειρίζεται; Ποιός αποφασίζει; Ποιός;
Ο κόμπος πιέζει πια το χτένι!!!
Ανατροπή και η επιβολή της επιθυμίας του λαού, που θα τον βοηθήσουμε να δει πίσω από τις κλειετές πόρτες. Τέλος στις εντυπώσεις και τις φανφάρες!!!
Όλοι ακούστε την εκπομπή μας στο ραδιόφωνο του ΄΄Περιηγητή΄΄ την Κυριακή το απόγευμα στις τέσσερις ακριβώς, με τον απογευματινό καφέ μας και τα συνταρακτικά μας νέα!!!
Ποιοί στηρίζουν το βαρύ παρελθόν; Ποιοί βρίσκοντα πίσω από την εικόνα; Ποιός στηρίζει την εικονική πραγματικότητα;
Υπάρχει φώς στο τούνελ ή θα δούμε την ....Νικολούδη μόνο; Θα ανορθωθεί η οικονομία ή είμαστε βαθειά στο πηγάδι; Τα οικονομικά του δήμου είναι, πράγματι, άσχημα; Μήπως κι εδώ έχουμε την εικονική πραγματικότητα;
Υπάρχει η λύση στα προβλήματα; Πού είναι αυτή; Ποιός υποκρίνεται σήμερα;
Στις 4 το απόγευμα της Κυριακής 21 Οκτωβρίου στο ραδιόφωνο του ΄΄Περιηγητή΄΄ και στην διεύθυνση www.operiigitis.listen2myradio.com.

ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΣΤΗΝ ΖΩΝΤΑΝΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΜΑΣ.....

Φαντάσματα του παρελθόντος ξαναζωντανεύουν!!!!!  
Πολιτική παρουσία χωρίς ουσία αλλά με ....εντυπώσεις!!!!!
Η εικόνα που παρουσιάζεται στο πολιτικό γίγνεσθαι της πόλης. Άνθρωποι που κατέδειξαν στο παρελθόν ότι είναι εξαρτημένοι αλλά προσπαθούν να κρυφτούν εμφανίζονται υποστηρικτές των δημοτών, μοιρολογώντας μαζί τους (υποτίθεται) για την οικονομική δυσκολία τους σήμερα.
Το παρασκήνιο και οι υπόγειες διαδρομές ορισμένων. Η παραπλάνηση εργαλείο προσπάθειας αποπροσανατολισμού της κοινωνίας!!!! Ο στόχος γνωστός, η κατάληψη της εξουσίας.
Αυτή την εικόνα θα παρουσιάσουμε, με στοιχεία, την Κυριακή, στην ζωντανή εκπομπή μας στο ραδιόφωνου του Περιηγητή.
''ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΕΤΟΥΤΟ΄΄ , η εκπομπή, που θα σπάσει κόκκαλα!!!!
Μην την χάσετε. Η αλήθεια στην φόρα!!!!
Απόγευμα Κυριακής στις τέσσερις ακριβώς στο www.operiigitis.listen2myradio.com
Τέρμα στις ανοχές. Τέλος στις υποκρισίες και τα ψέματα!!!
Η εκπομπή που τα λέει όλα με το όνομά τους.
Μην την χάσετε!!!!

Η ΖΩΝΤΑΝΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΠΡΩΪΝΟΥ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ

Η εκπομπή της Κυριακής στις εννέα και μισή μεταφέρεται το απόγευμα στις τέσσερις.
Είναι γνωστό οτι κάθε Κυριακή είμαστε μαζί σας το πρωϊ ζωντανά με την εκπομπή μας ΄΄ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΕΤΟΥΤΟ΄΄.
Ύστερα από αιτήματα των ακροατών μας να μεταφερεθεί άλλη ώρα, αποφασίσαμε να μεταφέρουμε την εκπομπή το απόγευμα στις τέσσερις ακριβώς.
Στην εκπομπή της Κυριακής θα έχουμε ωραία και όμορφα νέα από τις τελευταίες εξελίξεις στα δημοτικά μας δρώμενα. Εξελίξεις στα νομικά πρόσωπα του δήμου και στις δημοτικές παρατάξεις που απαρτίζουν το σημερινό δημοτικό συμβούλιο.
Οι κινήσεις απαγκίστρωσης ορισμένων από το παρελθόν τους και οι προοπτικές στα δημοτικά πράγματα.
Μην χάσετε την ζωντανή εκπομπή μας στο ραδιόφωνο του Περιηγητή.
Πιέζετε στο εικονίδιο του ραδιοφώνου στην σελίδα του ΄΄Περιηγητή΄΄ και βρίσκεστε στο ραδιόφωνο.
Εναλλακτικά στην διεύθυνση www.operiigitis.listen2myradio.com
Θα κούσετε αλήθειες και τα παρασκήνια των δημοτικών παρατάξεων. Τα γεγονότα και οι υπόγειες διαδρομές. Η εικονική πραγματικότητα της τοπικής αυτοδιοίκησης και οι επιδράσεις της στην κοινωνία. Ποιοί κρύβονται και πώς.
Μην χάσετε την μοναδική ζωντανή εκπομπή σε τοπικό ραδιόφωνο της πόλης, που λέει τα πράγματα με το όνομά τους.

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ

Με κινητοποιήσεις και δημόσιες συζητήσεις θέλουμε να βάλλουμε φρένο στον πάτο που μας οδηγεί το πολιτικό σύστημα:

1. Στην απαξίωση της εργασίας και την εξαθλίωση της κοινωνίας.

2. Στην παραγωγική καταστροφή της χώρας.

3. Στην διάλυση του δημόσιου τομέα & στις ιδιωτικοποιήσεις

4. Στην καταστολή της αμφισβήτησης και της αντίστασης

5. Στην κυριαρχία του ψέματος από τα Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης (ΜΜΕ).

Με τον ΑΓΩΝΑ μας θέλουμε να συμβάλουμε:

1. Στην ΑΜΕΣΗ αλλαγή του πολιτικού συστήματος, το οποίο είναι ανάξιο και άδικο για τον Άνθρωπο και το οποίο ακυρώνει όλες μας τις προσπάθειες.

2. Στο βάθεμα της δημοκρατίας, ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ, με αλλαγές που ενισχύουν τη διαφάνεια και την κοινωνική συμμετοχή.

3. Στην κατάργηση ΟΛΩΝ των προνομίων των βουλευτών και του πολιτικού προσωπικού.

4. Στην καθιέρωση της απλής αναλογικής.

5. Στο ασυμβίβαστο μεταξύ βουλευτικής και κυβερνητικής θέσης, για να αποκατασταθεί επιτέλους η διάκριση νομοθετικής και εκτελεστικής εξουσίας.

6. Στην ανεξαρτησία της Δικαιοσύνης, με κατάργηση των προνομίων που την καθιστούν τοποτηρητή του εκάστοτε καθεστώτος.

7. Στην παραγωγική ανασυγκρότηση του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα.

8. Στην ενίσχυση ενός ανθρωποκεντρικού πολιτισμού.

ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΠΕΡΓΟΥΝ

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ

ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ, ΜΑΡΑΘΩΝΑ, ΚΟΡΩΠΙΟΥ, ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΠΑΙΑΝΙΑΣ, ΠΑΛΛΗΝΗΣ,
ΡΑΦΗΝΑΣ-ΠΙΚΕΡΜΙΟΥ, ΣΑΡΩΝΙΚΟΥ, ΣΠΑΤΩΝ-ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ, ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ


                                      Κ Α Λ Ε Σ Μ Α
                    ΣΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ
                      ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΗΣ Ε.Ρ.Τ


                   Το Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2012,στις 11:00.

                            Π Ο Λ Ε Μ Α Μ Ε             Γ Ι Α:

- ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΗΣ ΥΠΟΤΑΓΜΕΝΗΣ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ Ν.Δ, Π.Α.Σ.Ο.Κ, ΔΗΜ.ΑΡ.
- ΤΗΝ ΜΟΝΟΜΕΡΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ.
-ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΙΚΩΝ ΝΟΜΩΝ.
- ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΒΑΡΒΑΡΩΝ ΜΕΤΡΩΝ.
- ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Ο ΚΑΤΩΤΕΡΟΣ ΜΙΣΘΟΣ & ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ.
- ΝΑ ΜΗΝ ΔΕΧΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΣΚΛΑΒΙΑ.
- ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΥΓΕΙΑ – ΠΑΙΔΕΙΑ- ΠΡΟΝΟΙΑ.
- ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΩΝ ΜΜΕ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΠΟΥ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΟΥΝ ΤΟ ΛΑΟ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΚΑΝΑΛΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥΣ.

Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΟΥ ΧΡΩΣΤΑΝΕ

ΡΙΖΙΚΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ

ΝΑ ΠΑΡΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥ

Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΑΡΓΥΡΟΚΑΣΤΡΟΥ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΝ


ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΑΡΓΥΡΟΚΑΣΤΡΟΥ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΝ


Ο δήμαρχος και η τεχνική υπηρεσία αγνοούν ειδικό επιστήμονα

Παραθέτουμε έγγραφο στελέχους του υπουργείου υποδομών, με βάση το οποίο αντικρούεται ως επιστημονικά, νομικά και ηθικά απαράδεκτη η κυκλοφοριακή μελέτη αντιδρόμησης του άνω τμήματος της οδού Εθνικής Αντιστάσεως. Αν και υποβλήθηκε στον δήμαρχο και την τεχνική υπηρεσία πριν τέσσερις μήνες, δεν έχει απαντηθεί ακόμα. Άλλο ένα δείγμα αυθαιρεσίας και αγένειας της δημοτικής αρχής, που παραβαίνει τον νόμο και περιφρονεί τους δημότες. Αν ήταν σωστή η μελέτη θα έδιναν εξηγήσεις στους πολίτες και δεν θα κρύβονταν. Εμείς είμαστε συνεπείς απέναντι στις υποχρεώσεις μας στον Δήμο, αυτοί με ποιο δικαίωμα παραβαίνουν το καθήκον τους;

Βριλήσσια, 21 Ιουνίου 2012
Προς
α) κ. Δήμαρχο Βριλησσίων
β) Μέλη Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Βριλησσίων
γ) Τεχνική Υπηρεσία Δήμου Βριλησσίων

Θέμα: «Αντιδρόμηση οδού Εθνικής Αντιστάσεως»

Με αφορμή την αύξηση των τροχαίων ατυχημάτων στη συμβολή των οδών Ταϋγέτου και Αργυροκάστρου, έχω να αναφέρω τα παρακάτω:
Η βάση του προβλήματος είναι η από 14/7/2010 κυκλοφοριακή μελέτη (υπ’ αριθ. 4/2010) της Τεχνικής Υπηρεσίας, καθώς και η από 26/7/2010 σχετική απόφαση (υπ’ αριθ. 98/2010) του Δημοτικού Συμβουλίου.

Σας επισημαίνω ότι μια τοπικού χαρακτήρα κυκλοφοριακή μελέτη προϋποθέτει κατ’ ελάχιστον τα εξής στάδια:

α) Συλλογή και επεξεργασία των κυκλοφοριακών φόρτων τουλάχιστον σε βασικούς άξονες του πρωτεύοντος συλλεκτηρίου δικτύου.
β) Προβλέψεις για τη μεσοπρόθεσμη εξέλιξη των κυκλοφοριακών φόρτων στην περιοχή.
γ) Ανάλυση της χωρητικότητας των κρισίμων διασταυρώσεων.
δ) Διαμόρφωση προτάσεων που βασίζονται στα παραπάνω στοιχεία.

Η κυκλοφοριακή μελέτη της Τεχνικής Υπηρεσίας δεν εκπονήθηκε με βάση την ανωτέρω προτεινόμενη μεθοδολογία ή άλλη μεθοδολογία αντίστοιχης επιστημονικής βαρύτητας και πάσχει σοβαρά για τους παρακάτω λόγους:

(παραθέτονται με έντονη γραμματοσειρά αποσπάσματα της μελέτης, τα οποία ακολούθως σχολιάζονται).

1) Η μελέτη έγινε μόνο βάσει παρατήρησης και αυτοψίας, όπως αναφέρουν οι ίδιοι οι συντάκτες της, και όχι βάσει μιας μεθοδολογίας στοιχειώδους επιστημονικής βαρύτητας. Είναι πρόχειρη, ελλειμματική λόγω έλλειψης κυκλοφοριακών δεδομένων, προβληματική ως προς τον προσδιορισμό μελλοντικών προβλέψεων και σε καμία περίπτωση δεν δικαιούται να φέρει τον τίτλο Κυκλοφοριακή Μελέτη.
2) «Έχει παρατηρηθεί ότι μετά την απαγόρευση της αριστερής στροφής από τη Λ. Πεντέλης προς την οδό Ολύμπου αυξήθηκε κατακόρυφα η κίνηση στο τμήμα της οδού Εθν. Αντιστάσεως βορείως της οδού Ολύμπου».Ακόμα κι αν δεχθούμε ως ορθό το αποτέλεσμα της «παρατήρησης», μπαίνει το ερώτημα γιατί προτείνεται προς αντιδρόμηση μόνο το τμήμα της οδού Εθνικής Αντιστάσεως που βρίσκεται μεταξύ των οδών Ταϋγέτου-Κισσάβου και όχι το μεγαλύτερο τμήμα μεταξύ των οδών Ολύμπου-Κισσάβου.
3) Η «αυτοψία» της Τεχνικής Υπηρεσίας διαπιστώνει ότι η παραπάνω αύξηση της κίνησης «οφείλεται κυρίως στα οχήματα που προσεγγίζουν την οδό Ολύμπου από τη Λ. Πεντέλης, με κατεύθυνση προς το Δήμο Γέρακα και τις οδούς Ηρακλείτου και Κλεισθένους».
Το επιχείρημα αυτό είναι άστοχο, προσχηματικό και παραπλανητικό, γιατί η αντιδρόμηση του άνω τμήματος της οδού Εθνικής Αντιστάσεως και η μεταφορά του πλεονάζοντος κυκλοφοριακού φόρτου στην οδό Αργυροκάστρου, ουδόλως σχετίζεται με τις αιτίες του φαινομένου όπως αναφέρουν οι συντάκτες της κυκλοφοριακής μελέτης.
4) «Η οδός Εθνικής Αντιστάσεως στο τμήμα της από την οδό Κισσάβου έως την οδό Ταϋγέτου έχει γεωμετρικά χαρακτηριστικά (πλάτος μόλις 7.00μ και ελάχιστα πεζοδρόμια), που δεν είναι δυνατόν να υποστηρίξουν το σημερινό κυκλοφοριακό φόρτο».
Επίσης, η οδός Αργυροκάστρου έχει παρόμοια γεωμετρικά χαρακτηριστικά ενώ καλείται πλέον να υποστηρίξει πολλαπλάσιο κυκλοφοριακό φόρτο.
5) «Η οδός Εθνικής Αντιστάσεως είναι χαρακτηρισμένη ως πεζόδρομος από το εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο».
Επίσης, η οδός Αργυροκάστρου είναι χαρακτηρισμένη ως πεζόδρομος από το εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο.
6) «Η οδός Εθνικής Αντιστάσεως διέρχεται μπροστά από τον Α΄ δημοτικό παιδικό σταθμό».
Ο κυκλοφοριακός φόρτος μέσω της οδ. Αργυροκάστρου μεταφέρεται στην οδό Ταϋγέτου, η οποία περνάει μπροστά από το 6ο Δημοτικό Σχολείο, 6ο Νηπιαγωγείο, 2ο Γυμνάσιο Βριλησσίων και 2ο Λύκειο Βριλησσίων. Οι κίνδυνοι σ’ αυτή την περίπτωση είναι πολύ περισσότεροι από το παρελθόν, επειδή πλέον εμπλέκεται πολλαπλάσιος αριθμός παιδιών, τα οποία μάλιστα λόγω ηλικίας πηγαίνουν ασυνόδευτα στα σχολεία τους.
Επιπρόσθετα, η αντιδρόμηση του τμήματος της οδού Εθνικής Αντιστάσεως, που περιλαμβάνεται μεταξύ των οδών Κισσάβου-Ταΰγετου, ουδόλως απέτρεψε την κυκλοφορία μπροστά στον παιδικό σταθμό, επειδή τα αυτοκίνητα κάνουν τον κύκλο Κισσάβου-Αργυροκάστρου-Ταϋγέτου και ξαναμπαίνουν στην οδό Εθνικής Αντιστάσεως, περνώντας τελικά μπροστά από τον παιδικό σταθμό.
Είναι τουλάχιστον απαράδεκτο το γεγονός ότι η κυκλοφοριακή μελέτη χρησιμοποίησε την ευαισθησία των πολιτών αναφορικά με ζητήματα ασφαλείας των παιδιών τους για να ενδύσει με μανδύα νομιμοποίησης την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου.
7) «Η καταργούμενη κίνηση των οχημάτων διαμέσου της οδού Εθνικής Αντιστάσεως με προορισμό το Χαλάνδρι και τον Γέρακα (διαμπερής κυκλοφορία) θα πρέπει να γίνεται διαμέσου της Λ. Αναπαύσεως χωρίς ιδιαίτερη επιβάρυνση των οδηγών ως προς την επιπλέων διανυόμενη απόσταση, ενώ για τις εσωτερικές μετακινήσεις θα μπορούν να χρησιμοποιούνται οι οδοί Αργυροκάστρου και Ροδόπης».
Το σημείο αυτό απογυμνώνει και τον τελευταίο στοιχειώδη επιστημονικό χαρακτήρα της μελέτης, γιατί οι συντάκτες της μελέτης μέσω παρατήρησης και όχι μετρήσεων, αντί να αποτυπώνουν την υφιστάμενη κατάσταση (δεν είναι ξεκάθαρο εάν η μελλοντική χρήση της Λ. Αναπαύσεως αποτελεί προσδοκία ή νουθεσία από πλευράς των συντακτών) προσβλέπουν σε μελλοντικές κυκλοφοριακές συμπεριφορές των διερχόμενων οδηγών.
Στην πραγματικότητα, η αντιδρόμηση μόνο του άνω τμήματος της οδού Εθνικής Αντιστάσεως, όχι μόνο δεν αποτρέπει τη διερχόμενη διαμπερή κυκλοφορία, αλλά αναγκάζει τους οδηγούς να προβαίνουν σε αλλεπάλληλους ελιγμούς στην ευρύτερη περιοχή και έξω από σχολεία, για να καταλήξουν και πάλι στην οδό Ολύμπου.
8) Εντύπωση προκαλεί επίσης, ότι η σύνταξη της κυκλοφοριακής μελέτης έγινε στις 14/7/2010 και στις 26/7/2010 λήφθηκε η σχετική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, μην αφήνοντας χρόνο για δημόσια διαβούλευση. Η Δημοτική Αρχή όφειλε να γνωρίζει ότι η δημόσια διαβούλευση αποτελεί συνήθη διαδικασία σε τέτοιου είδους «τακτοποιήσεις» και ιδιαίτερα όταν βασίζεται σε αμφίβολη τεκμηρίωση, όπως και η κατ’ όνομα σχετική κυκλοφοριακή μελέτη.

Συνοψίζοντας, προς βοήθεια κατανόησης του κειμένου από κάθε καλοπροαίρετο αναγνώστη και έχοντας πλήρη επίγνωση των νομικών συνεπειών που δύναται να επιφέρει το κείμενο αυτό στον επιμερισμό αστικών ή/και ποινικών ευθυνών μεταξύ αντιδίκων που θα προκύψουν από πιθανά μελλοντικά ατυχήματα, σας επισημαίνω ότι :

Η κυκλοφοριακή μελέτη που εκπόνησε η Τεχνική Υπηρεσία είναι κατ’ ελάχιστον πρόχειρη, ελλειμματική και μη επιστημονικά τεκμηριωμένη, με προφανή σκοπιμότητα την παροχή νομιμοποίησης στην απόφαση της Δημοτικής Αρχής. Αποτέλεσμα της εφαρμογής της συγκεκριμένης «κυκλοφοριακής τακτοποίησης» αποτελεί η στοχευμένη κυκλοφοριακή αποφόρτιση του μικρού μόνο τμήματος της οδού Εθνικής Αντιστάσεως, που περιλαμβάνεται μεταξύ των οδών Κισσάβου και Ταϋγέτου, με αποτέλεσμα τη δυσανάλογη κυκλοφοριακή φόρτιση της ευρύτερης περιοχής, χωρίς να γίνεται αντιληπτό τι είδους σκοπιμότητα εξυπηρετεί αυτή η αποσπασματική τακτοποίηση. Μπορεί η κατ’ όνομα κυκλοφοριακή μελέτη να φαίνεται νομότυπη, αλλά είναι πρόδηλα πρόχειρη, βεβιασμένη, παραπλανητική και προβληματική στην ουσία της, χωρίς να εξυπηρετείται ουδόλως το δημόσιο συμφέρον.

Για αυτό προτείνεται η άρση της από 26/7/2010 σχετικής απόφασης (αριθ. 98/2010) του Δημοτικού Συμβουλίου Βριλησσίων και η επαναφορά των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στην προγενέστερη κατάσταση. Στη συνέχεια αφού αποκατασταθεί η εν λόγω αστοχία και επανέλθει ο κυκλοφοριακός φόρτος στην προγενέστερη «ισορροπία», μπορεί ο Δήμος να αναθέσει σε ανεξάρτητο κυκλοφοριακό σύμβουλο την εκπόνηση κυκλοφοριακής μελέτης για το σύνολο του Δήμου Βριλησσίων.

Με εκτίμηση
Αντώνιος Ι. Καούρης
Διπλωματούχος Πολιτικός Μηχανικός
Master’s στη Διοίκηση Κατασκευαστικών Έργων
Μέλος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας
Δημότης του Δήμου Βριλησσίων

Τι ψήφισαν οι Βριλησσιώτες

Εγγεγραμμένοι 22.775 Έγκυρα 12.151 Άκυρα 134 Συμμετοχή 12.386 Λευκά 101 ...