Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΝΕΟ ΚΑΙ ΔΙΠΛΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Την Τετάρτη θα συνεδριάσει εκ νέου το δημοτικό συμβούλιο της πόλης σε διπλή συνεδρίαση. Η μια απ΄αυτές αφορά τον απολογισμό της χρήσης του 2012. Δημοσιεύουμε την εισήγηση της διοίκησης.
Να επισημάνουμε μεταξύ πολλών άλλων ότι κλείνει η επόμενη χρήση σε τρεις μήνες και θα συζητηθεί η προηγούμενη απολογιστικά.
Μπορείτε να διαβάσετε την εισροή χρηματικών ποσών και την διαχείρισή τους αποκομίζοντας μια ιδέα αναφορικά με την διαχείριση. Αν κανείς θα ήθελε να αναζητήσει περισσότερα θα έπρεπε να έχει την αναλυτική κατάσταση των ενεργειών του δήμου. 
Ωστόσο μια εικόνα δίνεται μέσα απ΄αυτόν απολογισμό.         



            ΠΡΟΣ
                      Τον κ. Δήμαρχο
      Για τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου                    
                                                

Θέμα 1ο: Έγκριση Ισολογισμού, Αποτελεσμάτων Χρήσεως & Απολογισμού οικ. έτους 2012 Δήμου Βριλησσίων


Σχετ: Η αριθ.  187/2013 &  112/2013 Α.O.Ε.

Σύμφωνα με το άρθρο 163 του Ν. 3463/06 η Οικονομική Επιτροπή υποβάλλει τον απολογισμό, ισολογισμό και τα αποτελέσματα χρήσης μαζί με έκθεσή της στο Δημοτικό Συμβούλιο.

Η διαχειριστική έκθεση καταρτίστηκε με την αριθμ. 187/2013 απόφαση Οικονομικής Επιτροπής και έχει ως εξής:

ΓΕΝΙΚΑ
Στην ανάλυση που ακολουθεί αποτυπώνεται η κατάσταση λογαριασμού αποτελεσμάτων της χρήσης 2012 σύμφωνα με το διπλογραφικό σύστημα, το οποίο αποτελεί την πλέον διασφαλισμένη μέθοδο αποτίμησης της ετήσιας οικονομικής διαχείρισης.
Στην χρήση 2012, το σύνολο των  οργανικών εσόδων, μειώθηκε σημαντικά σε σχέση με το προηγούμενο έτος κατά €1.865.570,64, κυρίως λόγω των μειωμένων επιχορηγήσεων που έλαβε ο Δήμος, οι οποίες σε σχέση με τις αντίστοιχες του 2011 ήταν χαμηλότερες κατά 1.330.321,73€, δηλαδή κατά 26,30%.
 Συγκρίνοντας τα συνολικά έσοδα και έξοδα της διαχειριστικής χρήσης 2012, παρατηρούμε ότι τόσο τα συνολικά έσοδα όσο και τα συνολικά έξοδα μειώθηκαν σε σχέση με αυτά της χρήσης 2011, κατά 8,63% και 8,82% αντίστοιχα.
Επίσης, στην χρήση 2012 διενεργήθηκαν  προβλέψεις σε βάρος των αποτελεσμάτων της χρήσης α) ποσού 495.288,62€ για ενδεχόμενη ζημία από την έκβαση εκκρεμών δικαστικών υποθέσεων και β) ποσού 291.964,90 για επισφαλείς απαιτήσεις που αφορούν σε βεβαιωμένους χρηματικούς καταλόγους.
  Μετά από τις προβλέψεις αυτές, το πλεόνασμα χρήσης 2012 διαμορφώθηκε στο ποσό των 92.582,22€. 

Περαιτέρω ακολουθεί ανάλυση των σημαντικότερων οικονομικών μεγεθών του Ισολογισμού της 31.12.2012 και των αποτελεσμάτων της  χρήσης 2012.

1. ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΣΟΔΩΝ

Τα συνολικά οργανικά έσοδα του Δήμου της χρήσεως 2012 ανήλθαν στο ποσό των 12.729.198,82.
Στο παραπάνω ποσό αν προστεθούν και τα έκτακτα και τα ανόργανα έσοδα ποσού 1.630.531,85€, καθώς και τα έσοδα προηγουμένων χρήσεων ποσού 527.022,65€, τα συνολικά έσοδα του Δήμου οργανικά και ανόργανα ανήλθαν στο ποσό των  14.886.753,32 €.

 Η ανάλυση των εσόδων της χρήσεως 2012 και των αντίστοιχων της χρήσης 2011 έχει ως εξής:



Οργανικά Έσοδα

2012
2011
72
Έσοδα από φόρους-εισφορές-πρόστιμα-προσαυξήσεις
             918.533,59
          1.167.718,48
73
Έσοδα από τέλη και δικαιώματα
8.071.635,51
8.207.824,92
74
Έσοδα από επιχορηγήσεις
3.727.993,87
5.058.315,60
75
Έσοδα από παρεπόμενες υπηρεσίες
3.270,00
134.752,15
76
Έσοδα κεφαλαίων
7.765,85
26.158,31

Σύνολο Οργανικών εσόδων
12.729.198,82
14.594.769,46





Ανόργανα Έσοδα


81.01
Έκτακτα και ανόργανα έσοδα
1.630.531,85
1.481.981,32
82.01
Έσοδα προηγούμενων χρήσεων
527.022,65
214.068,31
82.07
Έσοδα από επιστροφές (αχρεωστήτως  καταβληθέντων)
                      0,00
                2.568,82

Σύνολο Ανόργανων Εσόδων
2.157.554,50
1.698.618,45

Γενικό Σύνολο Εσόδων
14.886.753,32
16.293.387,91





2. ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΞΟΔΩΝ

Η ανάλυση των εξόδων της χρήσεως του 2012 και των αντίστοιχων της χρήσης 2011 έχει ως εξής:

               Οργανικά Έξοδα
2012
2011
60
Αμοιβές και έξοδα προσωπικού
4.564.213,75
6.143.862,86
61
Αμοιβές και έξοδα αιρετών αρχόντων και τρίτων
530.601,27
544.032,55
62
Παροχές  τρίτων
1.240.474,61
1.365.195,36
63
Φόροι-τέλη
10.108,61
2.760,41
64
Διάφορα έξοδα
1.577.303,95
1.193.900,14
65
Τόκοι και συναφή έξοδα
400.976,71
414.837,22
66
Αποσβέσεις παγίων ενσωματωμένες στο λειτουργικό κόστος
2.817.531,66
2.672.726,72
67
Παροχές-Χορηγίες-Επιχορηγήσεις-Επιδοτήσεις-Δωρεές
1.160.763,08
1.132.405,52
68
Προβλέψεις εκμετάλλευσης
3.535,31
100.771,71

Σύνολο Οργανικών Εξόδων
12.305.508,95
13.570.492,49










              Ανόργανα Έξοδα


81.00
Έκτακτα και ανόργανα έξοδα
0,00
10.470,27
82.00
Έξοδα προηγούμενων χρήσεων
367.887,96
403,93
   83.11
Προβλέψεις για επισφαλείς απαιτήσεις και δάνεια
291.964,90
958.735,43
83.12
Προβλέψεις για έκτακτους κινδύνους
495.288,62
255.000,00

Σύνολο Ανόργανων Εξόδων
1.155.141,48
1.224.609,63
20
Αξία αναλωθέντος  ύδατος
            1.333.520,67
         1.431.020,63

Σύνολο αναλώσεων
1.333.520,67
1.431.020,63

Γενικό Σύνολο Εξόδων
14.794.171,10
16.226.122,75


3. ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΩΝ ΕΞΟΔΩΝ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

     Το συνολικό λειτουργικό κόστος , που απαρτίζεται από το κόστος της παροχής υπηρεσιών, της διοικητικής λειτουργίας, των δημοσίων σχέσεων και το  χρηματοοικονομικό,ανήλθε στο ποσό των  13.639.029,62 .
Πιο αναλυτικά, το κόστος των παρεχόμενων υπηρεσιών ανήλθε στο ποσό των 10.454.466,54€, τα έξοδα διοικητικής λειτουργίας του Δήμου στο ποσό των 2.774.790,37€, τα έξοδα λειτουργίας δημοσίων σχέσεων στο ποσό των 8.796,00€ και τα χρηματοοικονομικά έξοδα ανήλθαν στο ποσό των 400.976,71€.
     Στο παραπάνω συνολικό ποσό, αν προστεθούν τα έξοδα προηγούμενων χρήσεων ποσού 367.887,96€, οι προβλέψεις για επισφαλείς απαιτήσεις ποσού 291.964,90€ και οι προβλέψεις για έκτακτους κινδύνους ποσού 495.288,62 , τα συνολικά έξοδα της χρήσεως του 2012 ανήλθαν στο ποσό των 14.794.171,10€.
Η διαφορά μεταξύ των συνολικών εσόδων της χρήσης του 2012 ποσού  14.886.753,32 € μείον τα συνολικά έξοδα της χρήσεως του 2012 ποσού 14.794.171,10€ αποτελεί το πλεόνασμα της χρήσεως του 2012 το οποίο ανέρχεται σε 92.582,22€.

4. ΠΑΓΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

     Όπως προκύπτει από τον Ισολογισμό του Δήμου της 31.12.2012 η αξία κτήσεως των παγίων στοιχείων ανέρχεται στο ποσό των 60.973.738,30€ και αφαιρουμένων των  αποσβέσεων που διενεργήθηκαν μέχρι 31.12.2012, ποσού 25.379.171,50€ ,η αναπόσβεστη αξία τους ανέρχεται στο ποσό των 35.594.566,80€.

5. ΔΑΝΕΙΑ

 Οι υποχρεώσεις για την εξόφληση δανείων στις 31/12/2012 εμφανίζονται στους εξής λογαριασμούς του Ισολογισμού:

Ι. Μακροπρόθεσμες Υποχρεώσεις
2.Δάνεια Τραπεζών                                                                  €      560.055,35    
4.Δάνεια Ταμείου παρακαταθηκών και δανείων                    €    5.385.581,89
ΙΙ Βραχυπρόθεσμες Υποχρεώσεις
7. Μακροπρόθεσμες υποχρεώσεις πληρωτέες στην
   επόμενη χρήση.                                                            €      514.889,80
ΣΥΝΟΛΟ                                                                         €    6.460.527,04   
Το ποσό των € 6.460.527,04 περιλαμβάνει:

α) Το υπόλοιπο των λογαριασμών των δανείων του Δήμου στις 31-12-2012, που ανέρχονται σε 5.753.015,00€, και  αναλύονται στο ποσό των 5.099.626,49 που έχει ληφθεί από το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, και το ποσό των 653.388,51€ από την Τράπεζα Πειραιώς.
Το τμήμα από αυτά τα δύο κονδύλια που αναλογεί  στις καταβλητέες δόσεις της επόμενης χρήσης (2013), ανέρχεται στο ποσό των 288.006,79€ και εμφανίζεται στον Ισολογισμό στο κονδύλι «ΓII.7. Μακροπρόθεσμες υποχρεώσεις πληρωτέες στην επόμενη χρήση».

β) Το υπόλοιπο των λογαριασμών των δανείων του Δήμου που προέρχονται από την ΚΕΒ (από το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων) στις 31-12-2012, ανέρχονται σε 707.512,04€. Το τμήμα αυτών που αναλογεί  στις καταβλητέες δόσεις του επομένου οικονομικού έτους (2013), ανέρχεται στο ποσό των 226.883,01€ και εμφανίζεται στον Ισολογισμό στο κονδύλι «ΓII.7. Μακροπρόθεσμες υποχρεώσεις πληρωτέες στην επόμενη χρήση» μαζί με το αντίστοιχο ποσό της προηγούμενης παραγράφου (α).
Βάσει του Νόμου 4093/12 και κατόπιν αιτήματός του, ο Δήμος υπήχθη στις ρυθμίσεις που προβλέπονται από αυτόν  σχετικά με την επιμήκυνση της διάρκειας αποπληρωμής των περισσοτέρων  δανείων που έχουν ληφθεί από το ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων.


6. ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ

Το σύνολο του κυκλοφορούντος ενεργητικού (απαιτήσεις και διαθέσιμα) και των μεταβατικών λογαριασμών ενεργητικού, που ανέρχεται στο ποσό των 5.606.532,62€ υπερκαλύπτει το σύνολο των βραχυπροθέσμων υποχρεώσεων και των μεταβατικών λογαριασμών παθητικού του Δήμου, το οποίο ανέρχεται στο ποσό των 3.265.455,25€.

Ο απολογιστικός  πίνακας ο οποίος  ελέγχθηκε και εγκρίθηκε με την αριθμ. 112/2013 απόφαση Οικονομικής Επιτροπής παρουσιάζει τα ακόλουθα :

ΕΣΟΔΑ
ΤΑΚΤΙΚΑ                          12.077.123,88
ΕΚΤΑΚΤΑ                        3.487.483,18
ΧΡΗΜ.ΥΠΟΛΟΙΠΟ            1.561.698,46
 ΣΥΝΟΛΟ                    17.126.305,52

ΕΞΟΔΑ
ΣΥΝΟΛΟ ΕΞΟΔΩΝ           14.849.855,33
ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΟ                2.276.450,19
ΣΥΝΟΛΟ                     17.126.305,52


Παρακαλούμε το Δ.Σ. για τη λήψη απόφασης με την οποία να εγκρίνει τον απολογισμό, ισολογισμό και τα αποτελέσματα χρήσης οικ. έτους 2012 του Δήμου Βριλησσίων.


                                                                                        Ο   ΔΗΜΑΡΧΟΣ




Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

ΣΤΑ ΥΨΗ Η ΑΝΕΡΓΙΑ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ

Τα στοιχεία της Eurostat δείχνουν μεγάλο πρόβλημα στην Ευρώπη και ειδικότερα στην Ευρωζώνη. 
Στην Ε.Ε. η ανεργία είναι στο 10,9% ή 25,6 εκατομμύρια άνεργοι. Στην Ευρωζώνη η ανεργία στο 12%, στην Ελλάδα στο 27,9% που μαζί με την Ισπανία στο 26,2% ΄΄κερδίζουν΄΄την πρώτη θέση. Στη καλύτερη θέση η Αυστρία με 4,9% και η Γερμανία με 5,2%.

Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013

΄΄ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ΄΄ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ Π-Υ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ  44ο

ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ        29 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2013
ΘΕΜΑ                ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ
                             ΄΄ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ΄΄

 Η δημοτική μας παράταξη στο πλαίσιο του καθήκοντός της καταθέσαμε προτάσεις επί του προϋπολογισμού για την χρήση του 2014 και για το νομικό πρόσωπο του δήμου ΄΄ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ΄΄.

Οι προτάσεις μας περιλαμβάνουν κωδικούς με συγκεκριμένα ποσά έχοντας ως βάση την ελάφρυνση των δημοτών στις συνδρομές τους στην συμμετοχή τους στα προγράμματα άθλησης και καλλιτεχνικών δράσεων.
Πέραν αυτού θεωρούμε ότι η διαχείριση του φεστιβάλ στο νταμάρι κάθε καλοκαίρι πρέπει να περιέλθει αποκλειστικά στον νομικό πρόσωπο και στον δήμο.
Θεωρούμε ακόμη ότι με την πρότασή μας, απολύτως τεκμηριωμένη, δίνει το περιθώριο να ανακαινιστούν οι ανοιχτοί χώροι άθλησης του δήμου στην οδό Ολύμπου.
Παρ΄όλο που δώσαμε γραπτώς τις προτάσεις μας στο νομικό πρόσωπο, η γραμματεία και ο πρόεδρος δεν ασχολήθηκαν αλλά ούτε και δόθηκαν, όπως απαιτείται ηθικά και δεοντολογικά, στα μέλη του διοικητικού συμβουλίου. Έτσι τα μέλη του συμβουλίου δεν είχαν μπροστά τους παρά μόνο τις εισηγήσεις του δήμου και της διοίκησης.

Θεωρούμε ότι η ενέργειά μας αυτή αποτελεί πρωτοπορία για τα καθιερωμένα αφού ποτέ και κανένας δεν κατέθεσε γραπτώς προτάσεις επί του προϋπολογισμού. Δεν φοβηθήκαμε μήπως μας κλέψουν τις ιδέες όπως συνηθίζεται αλλά με γνώμονα το συμφέρον του δημότη δώσαμε τις απόψεις μας και τις θέσεις μας ώστε να αποτελέσει ακόμη και απάντηση σε ερωτήματα της διοίκησης ΄΄ποια είναι η άλλη πρόταση΄΄.

Δημοσιεύουμε τις προτάσεις μας μέσα από τα τοπικά μέσα ενημέρωσης.

                                ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

  ΠΡΟΤΑΣΗ  ΓΙΑ  ΤΟΝ ΠΡΟΫΠΛΟΓΙΣΜΟ  ΤΟΥ  ΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ
  ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΔΗΜΟΥ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ

Διαβάσαμε με προσοχή τον προϋπολογισμό του νομικού προσώπου για το οικονομικό έτος 2014.
Διαπιστώσαμε την δικαιολογημένη, ως ένα βαθμό, μειωμένη δράση του νομικού προσώπου εξ αιτίας των περικοπών προς την τοπική αυτοδιοίκηση.
Έχουμε την άποψη, την οποία έχουμε καταθέσει και στα προηγούμενα χρόνια, ότι υπάρχει μικρή αλλά ίσως ελαφρυντική συμβολή στα οικονομικά του νομικού προσώπου δυνατότητα αύξησης των εσόδων του με σοβαρές αλλαγές στην διαχείριση και κυρίως την εκμετάλλευση των μη φανερών δυνατοτήτων του.

Ο δημοτικός μας συνδυασμός δεν θα παραμείνει για ακόμη μια χρονιά στην στείρα αντιπαράθεση και ανούσια αντιπολίτευση προκειμένου να εκθέσουμε την δημοτική αρχή ως κάποιοι νομίζουν ή πιστεύουν. Κάθε χρόνο υπήρχε άρνηση στην υπερψήφιση των προϋπολογισμών και αποδοχή μας στο σκέλος των δαπανών για μισθοδοσία του προσωπικού και σε έργα που προτίθεται να προχωρήσει είτε το νομικό πρόσωπο είτε ο δήμος γιατί πιστεύουμε ότι υπάρχουν δυνατότητες, που δεν έχουν εκμεταλλευθεί.

Έτσι και φέτος θα καταψηφίσουμε τον προϋπολογισμό με εξαίρεση και πάλι το σκέλος της μισθοδοσίας των εργαζομένων με όποια μορφή κι αν βρίσκονται στο νομικό πρόσωπο ως επίσης και στο σκέλος που αναφέρεται σε προγραμματισμένα έργα ή ακόμη και έκτακτα αρκεί να είναι τεκμηριωμένα στην οικονομική τους βάση και στο αποτέλεσμά τους.

Πλέον, όμως των ανωτέρω, προχωρούμε φέτος γραπτώς στις συγκεκριμένες προτάσεις μας επί του προϋπολογισμού γενικών θέσεων. Δεν έχουμε την δυνατότητα να καταγράψουμε σε αντίστοιχο πρόγραμμα προϋπολογισμού ώστε να εκτιμήσουμε το κόστος και το έσοδο με ακρίβεια. Γνωρίζουμε ότι προηγείται η μελέτη στις προτάσεις μας. Όμως οι δυνατότητές μας δεν μας επιτρέπουν να έχουμε σαφή οικονομική εικόνα αυτών προτάσεων. Αυτό δεν μειώνει σε καμιά περίπτωση την δυνατότητα και το κύρος των προτάσεων.

Έχουμε την ισχυρή άποψη ότι καινοτομούμε με την ενέργειά μας αυτή προχωρώντας σε πρόταση επί του προϋπολογισμού. Είναι η πρώτη φορά που εκπροσωπούμενη δημοτική παράταξη καταθέτει συγκεκριμένες προτάσεις στην συζήτηση για τον προϋπολογισμό. Και το κάνουμε με στόχο να βοηθήσουμε και το νομικό πρόσωπο και τον δήμο αλλά κυρίως τον δημότη.

                                                    ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

ΕΣΟΔΑ

1. Αύξηση κατά 12,4% ή σε ποσό 56000 ευρώ επί του προτεινόμενου ποσού  από την διοίκηση.
2. Μείωση στις συνδρομές των ιδιωτών κατά 35600 ευρώ ή σε ποσοστό 53%.

ΕΞΟΔΑ

Στις δαπάνες προτείνουμε μειώσεις σε ορισμένους κωδικούς όπου παρατηρήσαμε αυξήσεις από την προηγούμενη χρήση χωρίς ισχυρό τεκμήριο. Οι μειώσεις φαίνονται στον πίνακα που καταθέτουμε στο διοικητικό συμβούλιο.
Προτείνουμε μόνο αύξηση στις πληρωμές ΠΟΕ όπου διαπιστώσαμε ανεξήγητη καθυστέρηση στις πληρωμές. Την αύξηση την προτείνουμε με σκοπό και οι προμηθευτές να είναι ικανοποιημένοι ώστε να εξυπηρετούν το νομικό πρόσωπο αλλά και να μην παρουσιάζονται οι καθυστερήσεις υψηλές.
Να επισημάνουμε ότι δεν έχουμε σαφή οικονομική εικόνα των οικονομικών του νομικού προσώπου ούτε και του Δήμου ώστε να τεκμηριώσουμε με περισσότερα στοιχεία την πρότασή μας.
Θεωρούμε, όμως, ότι είναι η πρόταση είναι απόλυτα εφικτή συγκρινόμενη μάλιστα και με τις προηγούμενες χρήσεις του νομικού προσώπου, τα στοιχεία του οποίου έχουμε από τους οικονομικούς απολογισμούς και τις λογιστικές καταστάσεις. Είναι πολύ πιθανόν να υπάρχουν κι άλλες αναδιαρθρώσεις των δαπανών ή και των εσόδων. Μπορούμε να το βεβαιώσουμε αν θα έχουμε όλα τα στοιχεία.

  Το προϊόν της πρότασής μας, που όπως δείχνουμε, είναι θετικό κατά 48000 ευρώ περίπου δείχνει ότι υπάρχει δυνατότητα να προβεί το νομικό πρόσωπο σε :

  1. Στην πρόσληψη περισσότερων ειδικοτήτων στα προγράμματα γυμναστικής.
  2. Οι μειώσεις στις συνδρομές που προτείνουμε πιστεύουμε ότι θα αυξήσουν την προσέλευση περισσοτέρων δημοτών που θα ισοσκελίσουν κατά κάποιο τρόπο τις μειώσεις που αναφέρουμε αλλά θα αυξήσουν πιθανό και τα τμήματα. Εκεί θα απαιτηθεί περισσότεροι  γυμναστές ή καλλιτέχνες για να ικανοποιηθεί η ζήτηση.
  3. Ανακαίνιση των ανοιχτών γηπέδων στην οδό Ολύμπου, κυρίως στον χώρο του μπάσκετ.

Η βασική μας πρόταση είναι:

Να αναλάβει εξ ολοκλήρου το νομικό πρόσωπο την διαχείριση, προγραμματισμό και υλοποίηση του φεστιβάλ στο Νταμάρι. Θεωρούμε ότι, το νομικό πρόσωπο είναι ισχυρότατο έμπειρο και θα έχει την οικονομική ευρωστία ώστε να προσφέρει στους δημότες ποιότητα και ποσότητα.
Άλλωστε η διαχείριση παλαιότερα ήταν αρμοδιότητα του παλαιού Πνευματικού Κέντρου του δήμου, που μικρότερες δυνατότητες κατάφερνε πολλά πράγματα.
Το επιχείρημα ότι απαιτείται κόπος και ικανότητες έχουμε την αίσθηση ότι προσβάλλει το ίδιο το νομικό πρόσωπο όταν μάλιστα άλλοι δήμοι έχουν την απόλυτη διαχείριση των εκδηλώσεων τα καλοκαίρι με δωρεάν παροχές προς τους δημότες μάλιστα.
Την πρόταση αυτή, να θυμίσουμε έχουμε κάνει από διετίας και κάθε χρόνο αποδεικνύεται ότι και σωστή είναι και θα δώσει κύρος και θέσεις εργασίας.


  ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

     ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ  2013



Ακολουθεί πίνακας εσόδων και δαπανών για το νομικό πρόσωπο όπου φαίνεται το πλεόνασμα του προϋπολογισμού, το οποίο προτείνουμε να δαπανηθεί για την ανακαίνιση των ανοιχτών αθλητικών χώρων επί της οδού Ολύμπου.


    ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ


ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

info@nikolaoszisis.gr


operiigitis@gmail.com

Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2013

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ

Το σενάριο εθνικών εκλογών βρίσκεται στο τραπέζι των συζητήσεων στα γραφεία του Μαξίμου. Από μια άποψη οι τελευταίες εξελίξεις αποτελούν, ίσως, μια σημαντική ευκαιρία στον Α. Σαμαρά να αποφασίσει την διενέργεια εθνικών εκλογών.
Η ευκαιρία έγκειται στο γεγονός ότι
1. Η βουλευτική ιδιότητα των συλληφθέντων βουλευτών της Χρυσής Αυγής δεν αίρεται. Εξακολουθούν να είναι μέλη του Ελληνικού κοινοβουλίου. Υπ΄αυτή την έννοια μπορεί να δοθεί η δυνατότητα στους βουλευτές αυτοί να παραιτούνται σταδιακά ώστε κάθε μήνα να έχουμε και τοπικές εκλογές στις περιφέρειες που χηρεύουν οι θέσεις.
2. Η διαδικασία των συνεχόμενων εκλογών δεν μπορεί να προσφέρει τίποτα παρά μόνο καθυστέρηση και αποσυντονισμό στο έργο της κυβέρνησης.
3.Η πρωτοβουλία της κυβέρνησης να ανοίξει δυναμικά και αποφασιστικά το θέμα της χρυσής αυγής και η επιτυχία του αιφνιδιασμού θα είναι το μείζον ζήτημα που θα αναδείξει η κυβέρνηση για να αποδείξει το ισχυρό ενδιαφέρον της να λύσει τα ζητήματα της χώρας.
4.Διαφαίνεται ότι ο άλλος πολιτικός πόλος, ο ΣΥΡΙΖΑ, εμφανίζεται αποσβολωμένος. Φαίνεται ότι η πρωτοβουλία της κυβέρνησης περιόρισε τον πολιτικό λόγο και τις δηλώσεις με ενιαίο λόγο τα στελέχη του.
5. Τα απανωτά λάθη από την πλευρά των Ανεξάρτητων  Ελλήνων έβαλε φρένο την διαρροή ψήφων προς εκεί από την Χρυσή Αυγή.
6. Το ζήτημα της επιτυχίας του πρωτογενούς πλεονάσματος βρίσκεται στο προσκήνιο ενώ έχει αναγνωριστεί και από την πλευρά της Ε.Ε. και της τρόϊκα.
Όλα αυτά αποτελούν σύνολο αρκετά σοβαρών επιχειρημάτων ο κ. Σαμαράς να αποφασίσει να οδηγήσει την χώρα σε εκλογές ανανεώνοντας ταυτόχρονα τον βίο της κυβέρνησης, η οποία θα κληθεί να λάβει πολύ σύντομα σοβαρές αποφάσεις ακόμη και νέα μέτρα περιορισμού εισοδημάτων των πολιτών. Στο τελευταίο ενισχύεται και από την εκκρεμότητα στο ζήτημα των απολύσεων μεγάλου αριθμού δημοσίων υπαλλήλων., θέμα μεγάλου αγκαθιού στις εξελίξεις.
Έτσι μπορεί η σημερινή εξέλιξη να αποτελέσει την λύση το γόρδιου δεσμού της κυβέρνησης.

ΕΚΤΑΚΤΗ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΜΕ VIDEO...

ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΤΟΥ ΄΄ΠΕΡΙΗΓΗΤΗ΄΄ ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΜΕ VIDEO CLIPS
ΤΩΡΑ ΠΑΙΖΕΙ...ΠΑΡΙΟ....

ΠΕΝΤΑΜΗΝΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ

Στο πλαίσιο της καταπολέμησης της ανεργίας η κυβέρνηση είχε αποφασίσει να προσληφθούν εργαζόμενοι στις δομές της διοίκησης. Η χρηματοδότηση εξασφαλίζεται από τον ΟΑΕΔ και ο αριθμός των εργαζομένων έχει υπολογιστεί στα 10000 άτομα.
Η τοπική αυτοδιοίκηση εντάσσεται στο πρόγραμμα αυτό και έτσι ο δήμος Βριλησσίων προχωρεί στην υλοποίησή του προσλαμβάνοντας 20 άτομα. Η διαδικασία υποβολής των δικαιολογητικών έχει αρχίσει ενώ η αξιολόγηση θα γίνει από το ΑΣΕΠ.
Στην ιστοσελίδα του δήμου έχει αναρτηθεί η ανακοίνωση ενώ δικαίωμα συμμετοχής στο πρόγραμμα έχουν οι έχοντες τις κάτωθι προϋποθέσεις:

Δικαίωμα υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων συμμετοχής έχουν μόνο οι εγγεγραμμένοι άνεργοι στα μητρώα ανέργων του Ο.Α.Ε.Δ., οι οποίοι ανήκουν σε μία τουλάχιστον από τις παρακάτω κατηγορίες:

1. εγγεγραμμένοι άνεργοι στα μητρώα ανέργων του ΟΑΕΔ, μέλη οικογενειών στις οποίες δεν εργάζεται κανείς και οι σύζυγοι αυτών είναι εγγεγραμμένοι άνεργοι στα μητρώα ανέργων του ΟΑΕΔ.

2.  εγγεγραμμένοι άνεργοι στα μητρώα ανέργων του ΟΑΕΔ, μέλη μονογονεϊκών οικογενειών, στις οποίες δεν εργάζεται κανείς

3.  εγγεγραμμένοι νέοι άνεργοι (18 έως 29 ετών) στα μητρώα ανέργων του ΟΑΕΔ

4.  εγγεγραμμένοι μακροχρόνια άνεργοι στα μητρώα ανέργων του ΟΑΕΔ

5.  άνεργοι πτυχιούχοι ανωτάτων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων πανεπιστημιακού και τεχνολογικού τομέα εγγεγραμμένοι στα μητρώα ανέργων του Ο.Α.Ε.Δ.
Η υποβολή των αιτήσεων των ενδιαφερομένων εγγεγραμμένων ανέργων στα μητρώα ανέργων του Οργανισμού ηλικίας 18 ετών και άνω, που επιθυμούν να συμμετάσχουν στη διαδικασία προσλήψεων προσωπικού για την προώθηση της απασχόλησης ξεκινά στις 26-9-2013 και λήγει στις 11-10-2013 και ώρα 12η μεσημβρινή και γίνεται μόνο με ηλεκτρονικό τρόπο.

Τι ψήφισαν οι Βριλησσιώτες

Εγγεγραμμένοι 22.775 Έγκυρα 12.151 Άκυρα 134 Συμμετοχή 12.386 Λευκά 101 ...