Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

KAI ΝΕΟΣ ΣΕΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΩΝΗ ΤΩΡΑ

Πέντε βαθμούς της κλίμακας Ρίχτερ ήταν ο νέος σεισμός στην ίδια περιοχή με αυτόν των 4,9 βαθμών στα 30 χιλιόμετρα από την Μεθώνη το πρωί. Αυτή την φορά ήταν κοντά στην Κορώνη, 23 χιλιόμετρα ακριβέστερα.
Ζημιές δεν αναφέρονται μέχρι στιγμής.

ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΣΕΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΜΕΘΩΝΗ

Σεισμός 4,9 βαθμών στην κλίμακα Ρίχτερ σημειώθηκε 30 χιλιόμετρα νοτιοδυτικά από την Μεθώνη.
Ο σεισμός έγινε αισθητός στην ευρύτερη περιοχή ενώ το εστιακό βάθος ήταν στα 40 χιλιόμετρα.
Ο σεισμός εντάσσεται στην συνήθη σεισμική δραστηριότητα της περιοχής. 
Πάντως φύγαμε από την ΄΄σεισμική ηρεμία΄΄.

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΕΚΡΗΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΛΟΥΙΖΗΣ ΡΙΑΝΚΟΥΡ

Άγνωστος τηλεφώνησε στο ΄΄zougla.gr΄΄ και ισχυρίστηκε ότι μέχρι τις 4 το απόγευμα θα υπάρξουν συνεχείς εκρήξεις στην οδό Λουίζης Ριανκούρ, στην Αθήνα.
Χαρακτηριστικά είπε ότι : ΄΄θα τα τινάξουμε όλα στον αέρα΄΄

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΡΕΜΑΤΙΑΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ-ΠΕΝΤΕΛΗΣ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ

Από τον Σύλλογο Προστασίας Ρεματιάς Χαλανδρίου - Πεντέλης λάβαμε την πιο κάτω επιστολή - διεκδίκηση απευθυνόμενη στον ΥΠΕΚΑ για την αναγνώριση της ρεματιάς ως προστατευόμενος χώρος. Το έγγραφο κοινοποιείται σε όλους τους δημάρχους των όμορων δήμων.


Επιστολή του Συλλόγου  μας προς το Υπουργείο Περιβάλλοντος [ΥΠΕΚΑ], μετά τη σύσταση ομάδας εργασίας για τη μελέτη της εφαρμογής του  από 09.08/1995 Π Δ/τος[ ΦΕΚ 659/Δ/1995]  «Χαρακτηρισμός του χειμαρρικού ρέματος Πεντέλης-Χαλανδρίου ως προστατευόμενου τοπίου...»
Αριθ. πρωτ. 560
Χαλάνδρι, 03-06-2013
 Α/ Προς  το ΥΠΕΚΑ
1.     Υπουργό,  κ Ευάγγελο Λιβιεράτο, 
2.     Αναπληρωτή  Υπουργό,κ  Σταύρο Καλαφάτη 
3.     κ. Γενικό Γραμματέα Χωροταξίας και Αστικού Περιβάλλοντος
4.     κ. Γενική Δ/ντρια Πολεοδομίας
5.     Γενική Γραμματεία Χωροταξίας και Αστικού Περιβάλλοντος
6.      Δ/νση  Νομοθετικού Έργου

  Β/  Δήμο  Αγίας Παρασκευής, Υπηρεσία Δόμησης

  Γ/  Μέλη της Ομάδας Εργασίας, που συγκροτήθηκε με την απόφαση αριθ. 20743/29-03-13 του Αν Υπουργού ΠΕΚΑ

       
Σχετ. α/ έγγραφο της δ/νσης Πολεδομικού Σχεδιασμού  ΑΠ 30902/20- 05-2013
β/ Πόρισμα του Συνηγόρου του Πολίτη [υπόθεση 11802/2003 ]
γ/ απόφαση 1270/1998 του ΣτΕ
δ/ άρθρο 4 παρ 7 του ανωτέρω Δ/τος
ε/ άρθρο 4 παρ 11 του ίδιου διατάγματος
στ/αποφάσεις αριθ  5041/18-05-04 του κ Νομάρχη Ανατολικής       Αττικής  και αριθ 48027-44307/26-08-04 του κ Γεν. Γραμματέα       ζ] άρθρο 4 του ανωτέρω Δ/γματος
η/  αποφάσεις ΣτΕ 1270/1998 και 396/2006
θ/ άρθρο 4 παρ.5 ΙΙ 4 του ανωτέρω Δ/τος


Αναφερόμενοι   στο α σχετ., το οποίο μας κοινοποιήθηκε, έχουμε την τιμή να σας εκθέσουμε τις απόψεις μας σχετικά  με το θέμα, προϊόν της υπερεικοσαετούς ενασχόλησής μας με την προστασία της Ρεματιάς Πεντέλης- Χαλανδρίου και την εφαρμογή του ανωτέρω διατάγματος, δυνάμει του καταστατικού μας [ αποφ 1175/90 και 8558/2001  του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών].  Άλλωστε, το έννομο συμφέρον μας για την τήρησή του, έχει αναγνωριστεί, με την γ σχετ. απόφαση του ΣτΕ.

Α. Κατ’ αρχάς χαιρετίζουμε την συγκρότηση της αναφερόμενης στο έγγραφό σας ομάδας εργασίας, θεωρώντας εκ προοιμίου βέβαιο, ότι αυτή θα ασχοληθεί με όλα τα  θέματα εφαρμογής του  ανωτέρω Π. Δ/τος  και όχι μόνο με τα εκκρεμή στη  Δ/νση Πολεοδομικού Σχεδιασμού  αιτήματα ιδιωτών. Γιατί είναι γεγονός γνωστό στο Υπουργείο, από την πληθώρα εγγράφων του συλλόγου μας  προς την ΔΕΕΑΠ, την Υπηρεσία Επιθεωρητών Περιβάλλοντος και τις υπηρεσίες πολεοδομίας, πως στα σχεδόν 20 χρόνια ισχύος του ανωτέρω Π Δ/τος ελάχιστα έχουν γίνει για την εφαρμογή του και υπάρχει πληθώρα  εκκρεμών υποθέσεων, που αφορούν το δημόσιο συμφέρον,  στα οποία δεν έχουν δοθεί απαντήσεις.

Σταχυολογούμε μερικά:
1.     Δεν έχει οριοθετηθεί η Α Ζώνη και ούτε καν έχει γίνει πρoσπάθεια οριοθέτησής της, ακόμη και εκεί όπου δεν υπάρχουν διεκδικήσεις ή αυτή συμπίπτει  με το ισχύον ρυμοτομικό σχέδιο , [σχετ.β], ενέργεια η οποία, εκτός του ότι αποτελεί υποχρέωση της δημοτικής αρχής και προαπαιτούμενο για την εκτέλεση κάθε έργου [ σχετ δ] ,θα εμπόδιζε τις καταπατήσεις, τις εκ των υστέρων διεκδικήσεις  και θα ξεκαθάριζε το ιδιοκτησιακό καθεστώς στην προστατευόμενη περιοχή
2.     Δεν γίνεται κανένας έλεγχος εφαρμογής της πολεoδομικής νομοθεσίας και του διατάγματος κατά την έκδοση οικοδομικής άδειας σε ακίνητα με πρόσωπο στο Ρέμα με αποτέλεσμα οι μανδρότοιχοι τους [ σχετ. ε]  να φθάνουν μέχρι την κοίτη εμποδίζοντας την πρόσβαση και την πυροπροστασία και ακίνητα του άρθρου 4 παρ 5δ  του ανωτέρω Δ/τος να  μετατρέπονται σε βίλες.
3.     Δεν έχουν απομακρυνθεί παράνομες χρήσεις ακόμη και σε περιπτώσεις κατά τις οποίες υπάρχει απόφαση του ΣτΕ [ σχετ β] ή τελεσίδικη απόφαση Νομάρχη  [σχετ στ] ή θέματα υγιεινής με λύματα που μολύνουν  τον  υδροφόρο ορίζοντα, λόγω μη  σύνδεσης  με το κεντρικό αποχετευτικό δίκτυο [σχετ θ] τουαλετών  ακόμη και σε δημοτικές  εγκαταστάσεις.
4.      Χαρακτηριστική   είναι η περίπτωση η οποία αναφέρεται  στο ανωτέρω σχετ.β όπου χαρακτηρίζεται ως «ακραία μορφή κακοδιοίκησης» η απόπειρα  Δήμου να νομιμοποιήσει παράνομη χρήση στην Α Ζώνη Προστασίας του Ρέματος και η άρνησή του να εφαρμόσει απόφαση του ΣτΕ για τη σφράγιση παράνομης χρήσης, η οποία λειτουργεί μέχρι σήμερα.
5.       Γενικά επισημαίνουμε το γεγονός, πως  ελάχιστες παραβάσεις της πολεοδομικής νομοθεσίας, του ανωτέρω Π Δ/τος  και του Ν για την προστασία του περιβάλλοντος, έχουν αρθεί και αυτές κυρίως μετά  από προσφυγές του συλλόγου στα αρμόδια δικαστήρια, αρχές  και την Ανεξάρτητη Αρχή του Συνηγόρου του Πολίτη [σχετ. β]  και από την άλλη πλευρά  ελάχιστα έχουν γίνει από τα αναφερόμενα στο ζ σχετ έργα και παρεμβάσεις για την προστασία και ανάδειξη του Ρέματος ως προστατευόμενου τοπίου και προστατευόμενου φυσικού σχηματισμού, με αποτέλεσμα  τα πρανή να καταρρέουν, τα δέντρα να ξεραίνονται και οι κορμοί τους να παραμένουν στη Ρεματιά αποτελώντας προσάναμα για την πρώτη πυρκαγιά  ή  φράζοντας την κοίτη μέχρι την πρώτη νεροποντή προκαλώντας πλημμύρες και καταστροφές, οι δε  πολίτες να στερούμαστε, λόγω αδιαφορίας του κράτους, ενός τοπίου, το οποίο  μπορεί να μας προσφέρει  αναψυχή, ξεκούραση, καθαρό αέρα    και γενικά καλή ποιότητα ζωής, όπως επιτάσσει το Σύνταγμα.  

Β. Ως  προς το ενδεχόμενο τροποποίησης ορισμένων διατάξεων του ανωτέρω Π Δ/τος όπως αναφέρεται στο α σχετ,. θεωρούμε δεδομένο πως αυτές θα γίνουν με σκοπό την αποτελεσματικότερη  προστασία του περιβάλλοντος αφού – εκτός των άλλων - έχει νομολογηθεί  [σχετ η] πως τα σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος νομοθετήματα δεν είναι δυνατόν να τροποποιηθούν  επί τα χείρω και μάλιστα για την ικανοποίηση ιδιωτικών συμφερόντων ο  δε περιορισμός της κυριότητος είναι θεμιτός εν όψει του άρθρου 24 του Συντάγματος.

Προς επίρρωση των ανωτέρω, παραθέτουμε  απόσπασμα άρθρου του καθηγητή και τέως προέδρου  Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών κ Ιωάννη Καράκωστα, που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Καθημερινή [11-07-2006]με αφορμή επιχειρούμενες εκείνη την εποχή τροποποιήσεις επί τα χείρω της περιβαλλοντικής νομοθεσίας.
Το περιβάλλον και η προστασία του είναι απόλυτο αγαθό, είναι ενορατικός, μονοσήμαντος και απαρέγκλιτος νομοθετικός στόχος, είναι απάντηση στο υπαρξιακό μας ερώτημα και κατάφαση στην αρμονία της φύσεως, στην αισθητική, στην ποιότητα ζωής, στην αξία του ανθρώπου και διαχρονική φιλοσοφική αναζήτηση και θέση”  …
το σύνολο των ρυθμίσεων σε υπερνομοθετικό και κοινού δικαίου επίπεδο, εμπλουτισμένο από τις κοινοτικού δικαίου αρχές και διατάξεις με τη σοφή νομολογιακή επεξεργασία [ιδίως του Ε τμήματος του ΣτΕ] καιτην επιστημονική καθοδήγηση, αποτελεί σήμερα ένα ελάχιστο νομοθετικό δικαιικό περιβαλλοντικό κεκτημένο, που είναι ανεπίδεκτο επί τα χείρω νομοθετικής μεταρρύθμισης και νομολογιακής παρέκκλισης. Η διάταξη του άρθρου 24 του Συντάγματος ως΄κορωνίς του πιο πάνω κεκτημένου, είναι ανεπίδεκτη νομοθετικής σταθμίσεως με οποιοδήποτε άλλο έννομο αγαθό πλην της αξίας του ανθρώπου με την οποία είναι ισότιμη- και επιδεκτική μόνον προφανούς βελτίωσης, τόσο σε επίπεδο συνταγματικής όσο και νομοθετικής μεταρρύθμισης”

Γ.  Ευχαριστούμε για την ενημέρωση και θα το θεωρούσαμε ιδιαίτερη τιμή, αν μας καλούσατε στις συνεδριάσεις της επιτροπής να σας ενημερώσουμε δια ζώσης για τα προβλήματα της Ρεματιάς και – αν το επιθυμείτε- να σας ξεναγήσουμε σ’ αυτή , με την πεποίθηση πως θα είμαστε χρήσιμοι για την επίτευξη του κοινού σκοπού, της προστασίας του περιβάλλοντος και της εφαρμογής ενός νομοθετήματος,  το οποίο  υπήρξε προϊόν ενδελεχούς μελέτης και μακροχρόνιας  διαδικασίας   τόσο στο επιστημονικό όσο και στο διαπραγματευτικό πεδίο. Συγκεκριμένα: Της  σύνταξής του προηγήθηκε  ειδική περιβαλλοντική μελέτη, η οποία εκπονήθηκε από την ΔΕΕΑΠ με συμμετοχή ειδικών επιστημόνων, έχει εγκριθεί από το Κεντρικό ΣΧΟΠ, την Εκτελεστική Επιτροπή του Οργανισμού Αθήνας και το ΣτΕ, [βλ προοίμιο ],έχει  εκδοθεί σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 18,19 και 21 του Ν 1650/1986 για το χαρακτηρισμό περιοχών ως προστατευόμενων  τοπίων  και φυσικών σχηματισμών λόγω της ιδιαίτερης οικολογικής και αισθητικής αξίας τους [σχετ. β], η  συνταγματικότητα του έχει κριθεί με την απόφαση 1270/1998 του ΣτΕ , είχε δε γίνει ομόφωνα δεκτό από όλα τα παραρεμάτια δημοτικά συμβούλια πλην ενός, που δεν απήντησε .
                                          

Μετά τιμής,
Για το Δ.Σ.

Η πρόεδρος                                         Η γεν γραμματέας

Ελένη Ρήγα                                              Κέλλυ Δάνου






 Κοιν:
1.     Ανεξάρτητη Αρχή του Συνηγόρου του Πολίτη
2.     Δήμαρχο Αμαρουσίου κ Γιώργο Πατούλη
3.     Δήμαρχο Βριλησσίων Κων/νο  Ιωαννίδη
4.     Δήμαρχο Πεντέλης κ Δημήτρη Στεργίου-Καψάλη
5.     Δήμαρχο Χαλανδρίου κ Γιώργο Κουράση


Τρίτη 4 Ιουνίου 2013

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ

Πολιτική κίνηση βορειοανατολικών προαστίων Αθήνας

Βριλήσσια, 3 Ιουνίου 2013

ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ:
ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΕΙΣΤΕ ΤΙΣ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΚΑ ΜΑΣ
Ανοιχτή επιστολή στο δήμαρχο Βριλησσίων
για τις μοτοσυκλέτες στην Πλατεία Αναλήψεως και το Πάρκο ΤΥΠΕΤ

κ. Δήμαρχε,
Πριν μερικά χρόνια ο Δήμος Βριλησσίων πήρε την πρωτοβουλία να ελευθερώσει την κεντρική πλατεία Αναλήψεως από τη διέλευση αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών, και να δημιουργήσει έναν εκτεταμένο δημόσιο χώρο αναψυχής και παιχνιδιού. Μεγάλα ποσά δαπανήθηκαν για την αναδιαμόρφωση της πλατείας, ενώ ποδηλατόδρομοι δημιουργήθηκαν σε συνέχειά της. Αποτέλεσμα ήταν ένας ζωντανός χώρος που προσελκύει πλήθος πολίτες κάθε ηλικίας, αλλά κυρίως παιδιά και νεολαία. Ειδικά τα απογεύματα, η πλατεία γίνεται όλη ένας μεγάλος υπαίθριος χώρος παιχνιδιού.

Όλο και περισσότερο όμως, ο χώρος της πλατείας παραβιάζεται καθημερινά από δεκάδες μηχανές κάθε κυβισμού: κάποιοι διασχίζουν την πεζοδρομημένη πλατεία για να αποφύγουν να κάνουν το γύρο του οικοδομικού τετραγώνου, άλλοι για να σταθμεύσουν ακριβώς δίπλα στο σημείο που θα πιούν τον καφέ τους, άλλοι απλώς για να συναντήσουν φίλους τους και να δείξουν τη μηχανή τους σε όσο γίνεται περισσότερους.

Αποτέλεσμα των παραβιάσεων, που κορυφώνονται συνήθως τις ώρες που η πλατεία έχει τον περισσότερο κόσμο, είναι ένας χώρος ζωτικής σημασίας να υποβαθμίζεται σοβαρά: από χώρος αναψυχής και ξεκούρασης, μετατρέπεται σε «χώρο όπου πρέπει κανείς διαρκώς να προσέχει». Ιδιαίτερα επικίνδυνο είναι το πρόβλημα για τα μικρότερα παιδιά, που κάθε απόγευμα παίζουν κατά δεκάδες στην πλατεία και που δεν είναι δυνατόν να έχουν διαρκώς τους γονείς τους ακριβώς δίπλα τους, για κάθε διερχόμενο κίνδυνο.

Ανάλογες, αλλά μικρότερης έκτασης, είναι οι παραβιάσεις και στο Πάρκο «Μίκης Θεοδωράκης» (πρώην ΤΥΠΕΤ) στην οδό Μπακογιάννη, όπου μηχανές διασχίζουν συχνά τους δρόμους περιπάτου για να σταθμεύσουν μπροστά στο δημοτικό κτίριο, στο κέντρο του.

Μέχρι στιγμής για το πρόβλημα έχουμε πλήρη αδιαφορία, τόσο από τη δημοτική αρχή όσο και από την αστυνομία. Συχνά μάλιστα η τελευταία γίνεται και η ίδια μέρος του προβλήματος, με βαριές αστυνομικές μοτοσυκλέτες της Ομάδας ΔΙΑΣ να σταθμεύουν στο ξύλινο δάπεδο της πλατείας (στέλνοντας το αντίστοιχο παραβατικό μήνυμα, ιδιαίτερα στους νέους) αντί για το δρόμο μπροστά στο τοπικό αστυνομικό τμήμα, ελάχιστα μόνο μέτρα πιο πέρα. Επιπλέον αρνούνται να κάνουν ακόμη και απλή σύσταση για την παραβίαση της πλατείας από τις υπόλοιπες μοτοσυκλέτες.

Ως τοπική Πολιτική Κίνηση των Οικολόγων Πράσινων στην περιοχή, ζητάμε λοιπόν την άμεση παρέμβαση της δημοτικής αρχής, πριν το πρόβλημα γίνει οξύτερο και συμβούν σοβαρά ατυχήματα. Η κατάσταση μπορεί να βελτιωθεί θεαματικά, ακόμη και με απλά βήματα που σήμερα μένουν στα αζήτητα:

· Ενημερωτική εκστρατεία, με μήνυμα ότι ΟΙ ΜΗΧΑΝΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
· Διάβημα της δημοτικής αρχής προς το αστυνομικό τμήμα της περιοχής, ώστε οι αστυνομικές μοτοσυκλέτες να χρησιμοποιούν την πλατεία μόνο σε πραγματικά έκτακτες καταστάσεις, και να σταματήσουν να ενθαρρύνουν την παραβατικότητα (και) των άλλων δικύκλων.
·  Συστάσεις και ενημερωτικές πινακίδες, στην ίδια την πλατεία και το πάρκο.
· Ειδικές συστάσεις στα γειτονικά καταστήματα που χρησιμοποιούν δίκυκλα για παραδόσεις στα σπίτια των πελατών τους και πιθανότατα ενθαρρύνουν (ή, πάντως, ανέχονται) την παραβίαση της πλατείας από τους υπαλλήλους τους σε βάρος των υπόλοιπων πολιτών .για να συντομεύουν τις διαδρομές και να εξοικονομούν χρήμα και χρόνο
· Οριοθέτηση μικρών χώρων στάθμευσης για τις μηχανές στις εισόδους της πλατείας, δίπλα στις μπάρες που αποκλείουν τα αυτοκίνητα. Στην υπόλοιπη πλατεία, καταγραφή των παραβάσεων και επιβολή των νόμιμων προστίμων.
· Σήμανση της διαδρομής του ποδηλατόδρομου μέσα από την πλατεία, ώστε οι (ενήλικοι) ποδηλάτες να χρησιμοποιούν μόνο το συγκεκριμένο διάδρομο και οι υπόλοιποι χρήστες της πλατείας να είναι πιο ασφαλείς.
Σε καιρούς κρίσης, τα πάρκα και οι πλατείες είναι ακόμη πιο ζωτικά για την καθημερινή μας ζωή. Είναι καιρός να συνειδητοποιήσουμε όλοι ότι τέτοιοι χώροι ΔΕΝ είναι για τη μηχανοκίνητη κυκλοφορία οποιασδήποτε μορφής: ο ρόλος τους είναι να αποτελούν ασφαλείς και προσβάσιμους χώρους, για την αναψυχή όλων μας και το παιχνίδι των παιδιών.



Οικολόγοι Πράσινοι
Πολιτική Κίνηση ΒΑ Προαστίων Αθήνας
Βριλήσσια, Πεντέλη, Χαλάνδρι, Φιλοθέη/Ψυχικό


Για περισσότερες πληροφορίες:
Κωνσταντίνα Κουντουριώτη, 6977 096601
Γιάννης Παρασκευόπουλος. 6979 952070

Description: https://mail.google.com/mail/images/cleardot.gif

ΜΕ 4,4, ΡΙΧΤΕΡ ΞΥΠΝΗΣΕ Η ΑΤΤΙΚΗ

Σεισμική δόνηση τα ξημερώματα σήμερα τα ξημερώματα περί τις 4. Η σεισμική δόνηση ήταν μεγέθους 4,4 της κλίμακας Ρίχτερ, μικρής εντάσεως και στα πλαίσια της συνήθους σεισμικής δραστηριότητας της περιοχής.
Πριν λίγες ημέρες ο κ. Χουλιάρας δήλωνε δημοσίως ότι η χώρα περνά περίοδο σεισμικής ηρεμίας!!!
Με την ευκαιρία αυτή να αναφέρουμε ότι σε δημοτικό συμβούλιο μόλις πριν 10 ημέρες από την πλευρά της δημοτικής παράταξης ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ΄΄,  με ερώτησή του ο κ. Ζήσης είχε ζητήσει να μάθει αν και κατά πόσο ο δήμος είναι έτοιμος να αντιμετωπίσει ένα ενδεχόμενο μιας θεομηνίας όπως για παράδειγμα ένας σεισμός.
Η απάντηση, ως συνήθως, αόριστη και άνευ ουσιαστικού περιεχομένου. Η διοίκηση μεταβίβασε την αρμοδιότητα της ετοιμότητας σε ανώτερα κλιμάκια, στην πολιτεία και στην Περιφέρεια λέγοντας ότι η Περιφέρεια θα αποστείλει κλιμάκια μηχανικών να....καταγράψουν τις ζημιές!!!!!
Να επισημάνουμε ότι από την πλευρά του κ. Ζήση αναφέρθηκε ότι υπάρχει συγκεκριμένη νομοθεσία που αναλύει τις ενέργειες που είναι υποχρεωμένος να κάνει ο δήμος ώστε να είναι έτοιμος για τέτοιο ενδεχόμενο.
Το συμπέρασμα είναι ότι στα ερωτήματα αυτά όχι μόνο δεν υπήρξε απάντηση αλλά φάνηκε η ανετοιμότητα και η αδιαφορία της δημοτικής αρχής σε τόσο σοβαρά ζητήματα.
Η χώρα μας είναι από τις περισσότερο σεισμογενείς περιοχές μετά την Ιαπωνία και ορισμένες των Ηνωμένων Πολιτειών. Παρ΄όλα αυτά ούτε ο δήμος ούτε η πολιτεία είναι έτοιμη για κάθε ενδεχόμενο. Δεν θα σχολιάσουμε την ετοιμότητα στην οποία οφείλουν τα σχολεία να έχουν. 

Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

ΑΤΟΝΟ, ΦΘΑΡΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΠΑΞΙΩΜΕΝΟ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΚΕΔΕ

Φθείρεται και απαξιώνεται, μαζί με πολλά άλλα, το συνέδριο της ΚΕΔΕ. Στα Ιωάννινα φάνηκε η φθορά και η απαξίωση ενός θεσμού που αφορά την σχέση των τοπικών κοινωνιών με τον πρώτο βαθμό εξουσίας.
Από τους 350 δημάρχους μέλη της ΚΕΔΕ βρέθηκαν εκεί μόλις 150 και από τα 500 συνολικά μέλη της ΚΕΔΕ βρέθηκαν οι 280!!!!!
Τι σημαίνει αυτό; Απαξίωση και φθορά μέσα σε ένα κλίμα ατονίας και αδιαφορίας ακόμη και των ίδιων που κατέχουν και διαχειρίζονται εξουσία. Καμιά απόφαση (όπως γράψαμε και προχθές) δεν είχε τουλάχιστον μια αξιοπρεπή πλειοψηφία. Αγωνίζονταν οι εκπρόσωποι και χρισματούχοι των τριών κομμάτων να σχηματίσουν μια πρόταση - ψήφισμα, που να φανερώνει μια κάποια δυναμική. 
Τα τραπέζια συναντήσεων και προβληματισμού, που παλαιότερα δημιουργούσαν έστω και στα χαρτιά μεγάλη δυναμική, σ΄αυτό το συνέδριο φάνηκε η ατονία και ίσως και αδιαφορία.
Η παρουσία του κ. Στυλιανίδη δεν έδωσε κανένα χρώμα, καμιά πρόκληση. Χωρίς προτάσεις, χωρίς σκέψεις και ιδέες πέρασε η παρουσία και η ομιλία του πέρασε ως μια τυπικότητα.
Ένα από τα σοβαρά, υποτίθεται, θέματα προς συζήτηση ήταν η παράταση των εκλογών. Γιατί το θέμα αυτό ήταν από τα κυριότερα όταν μόλις πριν τρία χρόνια ψηφίστηκε ο νόμος που καθόριζε την ημερομηνία των εκλογών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης; Ένα σχόλιο από την πλευρά ενός κόμματος που έχει φθαρεί και που το συμφέρον του επιτάσσει να μετακινηθούν οι εκλογές ώστε να μειωθεί η όποια δυσαρέσκεια του λαού. Κι αυτό τελικά αποτέλεσε σημείο σημαντικό συζητήσεων γιατί απλά συμφέρει τους ήδη κατέχοντες την διαχείριση των τοπικών πραγμάτων και που έχουν την προίκα του χρίσματος. Μια φωνή ακούστηκα, πράγματι, στο συνέδριο που είπε τα πράγματα με το όνομά τους και ασφαλώς χάθηκε γιατί είπε την αλήθεια.
Για το άλλο ζήτημα που είναι πράγματι σημαντικό ζήτημα, τα περί της χρηματοδότησης της τοπικής αυτοδιοίκησης, κάτω από νέα δεδομένα υπήρξε ο προβληματισμός αλλά ανεβλήθη η εκτενής συζήτηση και η λήψη απόφασης μεταθέτοντάς το σε....επόμενο συνέδριο, μόλις τον Ιούλιο!!!!!!
Πώς σκέφτονται τελικά οι άνθρωποι - εκπρόσωποι των κομματικών μηχανισμών και πολλές φορές όχι των τοπικών κοινωνιών!!!!
Δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία ότι οι κοινωνίες έχουν παρασύρει και τους δημάρχους και περιφερειάρχες στην ατονία τους και φθορά. Μάλιστα αφού είναι πασίγνωστο ότι το κέντρο τελικών αποφάσεων δεν βρίσκεται σ΄ένα συνέδριο αλλά στα ερμητικά κλειστά γραφεία κάποιων λίγων και ξένων με την επιθυμία της τοπικής κοινωνίας, γιατί να ασχοληθούν οι δήμαρχοι και οι περιφερειάρχες; Γιατί να εμπνευστεί και να δοθεί κίνητρο στις κοινωνίες για συμμετοχή όταν επιβραβεύεται η ανικανότητα και η ασχετοσύνη; Γιατί να εκφραστεί ενδιαφέρον από την κοινωνία να βρεθεί κοντά στα προβλήματά της και την λύση τους όταν τα δημοτικά συμβούλια δεν εκφράζουν τίποτα, δεν αποτελούν την κυψέλη των προβληματισμών και της πολιτικής ιδέας; 
Γιατί να ασχοληθεί με την πόλη τους οι δημότες όταν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν τον πρώτο ρόλο, ως μέσο οπτικής προβολής και μόνο;
Έτσι ο λαός απογοητευμένος θα βρεθεί πιο κοντά στον κανεπέ του και ίσως σε καμιά παραλία από το να συμμετάσχει στις ζυμώσεις και στην δημιουργική πολιτική.

Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

ΧΑΟΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ. ΝΕΚΡΟΙ ΚΑΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ

Ανάστατη είναι όλη η κοινωνία στην Τουρκία. Σε όλες τις πόλεις παρατηρείται σχεδόν λαϊκή εξέγερση. Αφορμή ήταν κάποια αναθεώρηση πολεοδομικού σχεδίου με την ανέγερση ενός εμπορικού κέντρου στην πλατεία Ταξιμ με ταυτόχρονη κοπή δένδρων.
Παρακολουθούμε ζωντανά από το διαδίκτυο τις εξελίξεις.
Δείτε στην διεύθυνση http://livestre.am/13J7N

ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Την Δευτέρα στις 7 το απόγευμα στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου θα συνεδριάσει το δημοτικό συμβούλιο της πόλης. Οι εισηγήσεις όπως έχουν σταλεί (χωρίς ουσιαστικά να υπάρχουν) έχουν ως εξής:



Σας προσκαλώ σύμφωνα με το άρθρο 67 παρ. 5 του Ν. 3852/2010, σε κατεπείγουσα συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, η οποία θα γίνει στην αίθουσα συνεδριάσεων, οδός Κισσάβου 11, στις 03/06/2013, ημέρα Δευτέρα και ώρα 19:00, για λήψη απόφασης επί των εξής θεμάτων της ημερήσιας διάταξης:


1.      Θέμα 1ο: 4η Αναμόρφωση Προϋπολογισμού οικ. Έτους 2013 και τροποποίηση Ετήσιου Προγράμματος
2.      Θέμα 2ο: Προγραμματισμός προσλήψεων προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου έως 8 μήνες για την κάλυψη εποχικών αναγκών του Δήμου Βριλησσίων για το έτος 2013
3.      Θέμα 3ο: Καθορισμός ειδικοτήτων πρόσληψης εποχικού προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου ανταποδοτικού χαρακτήρα
4.      Θέμα 4ο: Συζήτηση και λήψη απόφασης με θέμα τον καθορισμό της στάσης του Δήμου Βριλησσίων ενόψει του αιτήματος του Υπουργείου Εσωτερικών για την αποστολή στοιχείων των υπαλλήλων των Νομικών Προσώπων του Δήμου μας


Συνημμένα: Εισήγηση επί των θεμάτων

Οι κ.κ. Σύμβουλοι που επιθυμούν περισσότερες πληροφορίες για τα θέματα, μπορούν να λάβουν γνώση αυτών από τους φακέλους που τηρούνται στο Τμήμα Συλλογικών Οργάνων του Δήμου.

Η παρούσα να επιδοθεί στο Δήμαρχο και τα μέλη του Δ.Σ. και να αναρτηθεί, συντασσομένου σχετικού αποδεικτικού, στον πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου.


          Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ Δ.Σ.



                                                     ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (ΤΑΚΗΣ) ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗΣ

Κοινοποίηση
1.                 Γενικό Γραμματέα του Δήμου
2.                 Διευθυντές υπηρεσιών του Δήμου
3.                 Τμήμα συλλογικών οργάνων του Δήμου
4.                 Γραφείο ηχογράφησης πρακτικών



ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ         
ΝΟΜΟΣ  ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΣ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ        

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΜΗΜΑ:
ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗΣ ΔΑΠΑΝΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ:
ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ
ΑΡΙΘ. ΠΡΩΤ.:


       ΠΡΟΣ
ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ


Θέμα 1ο: 4η Αναμόρφωση Προϋπολογισμού οικ. Έτους 2013 και τροποποίηση Ετήσιου Προγράμματος


































ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ         
ΝΟΜΟΣ  ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΣ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ        

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΜΗΜΑ:
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ:
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
ΑΡΙΘ. ΠΡΩΤ.:


       ΠΡΟΣ
ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ


Θέμα 2ο: Προγραμματισμός προσλήψεων προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου έως 8 μήνες για την κάλυψη εποχικών αναγκών του Δήμου Βριλησσίων για το έτος 2013


































ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ         
ΝΟΜΟΣ  ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΣ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ        

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΜΗΜΑ:
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ:
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
ΑΡΙΘ. ΠΡΩΤ.:


       ΠΡΟΣ
ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ


Θέμα 3ο: Καθορισμός ειδικοτήτων πρόσληψης εποχικού προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου ανταποδοτικού χαρακτήρα

 

 Με την αριθ. 40/2013 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου με θέμα “Προγραμματισμός Προσλήψεων Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου για την κάλυψη εποχικών αναγκών των ανταποδοτικών υπηρεσιών του Δήμου Βριλησσίων για το έτος 2013”, υποβλήθηκε στo πλαίσιo του Ετήσιου Προγραμματισμού Προσλήψεων αίτημα για πρόσληψη της ανωτέρω κατηγορίας προσωπικού, συνολικά δεκατεσσάρων (14) ατόμων, ως εξής:
  • Δύο (2) ατόμων ειδικότητας ΔΕ Οδηγών Απορριμματοφόρων (με κάρτα ψηφιακού ταχογράφου)
  • Δύο (2) ατόμων ειδικότητας ΔΕ Οδηγών Απορριμματοφόρων (χωρίς κάρτα ψηφιακού ταχογράφου)
  • Ενός (1) ατόμου ειδικότητας ΔΕ Ηλεκτρολόγων
  • Ενός (1) ατόμου ειδικότητας ΥΕ Εργατών Ύδρευσης
  • Επτά (7) ατόμων ειδικότητας ΥΕ Εργατών Καθαριότητας
  • Ενός (1) ατόμου ειδικότητας ΥΕ Εργατών Κήπων

Σύμφωνα με την παρ. 14 του άρθρου 12 του Ν. 4071/12 (ΦΕΚ 85/11.04.2012/τΑ) του Ν. 4071/2012 για την έγκριση πρόσληψης προσωπικού ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου σε υπηρεσίες ανταποδοτικού χαρακτήρα του άρθρου 205 του ν. 3584/2007 (Α' 143), εκδίδεται κοινή απόφαση των Υπουργών Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Εσωτερικών και Οικονομικών, με την οποία κατανέμονται οι εγκρινόμενες θέσεις ανά φορέα και δεν απαιτείται έγκριση της επιτροπής της ΠΥΣ 33/2006.
Κατ’ εξουσιοδότηση των ανωτέρω διατάξεων εκδόθηκε η αριθμ.20473/22-5-2013 (ΑΔΑ:ΒΕΝΝΝ-8ΥΚ) Κοινή Απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών, Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης με την οποία εγκρίθηκε η απασχόληση δεκατριών (13) ατόμων με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για την κάλυψη εποχικών αναγκών των υπηρεσιών ανταποδοτικού χαρακτήρα του Δήμου Βριλησσίων, για χρονικό διάστημα απασχόλησης έως οκτώ (8) μήνες.
Η ανωτέρω έγκριση μας κοινοποιήθηκε με το αριθμ. οικ.20528/22-5-2013 έγγραφο του Υπουργείου Εσωτερικών.
Ο καθορισμός των ειδικοτήτων του ανωτέρω προσωπικού γίνεται από το οικείο Δημοτικό Συμβούλιο σε αντιστοιχία με τα διαλαμβανόμενα στην αριθ. 40/2013 απόφαση του.
Η πρόσληψη του ανωτέρω προσωπικού θα γίνει σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 21 παρ. 1 του Ν. 2190/94 όπως ισχύει.
.Λαμβάνοντας υπόψη τα ανωτέρω καθώς και :
  1. Την αριθμ. 58/2013 Απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου με θέμα «Προγραμματισμός προσλήψεων προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου χρονικής διάρκειας έως οκτώ (8) μήνες για την κάλυψη εποχικών αναγκών του Δήμου Βριλησσίων για το έτος 2013» με την οποία κρίθηκε σκόπιμη η υποβολή αιτήματος για την πρόσληψη ενός (1) ατόμου ειδικότητας ΥΕ Εργατών Κήπων και ξεχωριστά ως αίτημα για την πρόσληψη προσωπικού πέραν των ανταποδοτικών υπηρεσιών.
  2. Τις άμεσες, επείγουσες ανάγκες του Δήμου για την προστασία της δημόσιας υγείας καθώς και τις γενικές και ειδικές ανάγκες των ανταποδοτικών υπηρεσιών του Δήμου όπως έχουν αναφερθεί και στην αριθμ.40/2013 Απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου προτείνουμε την κατανομή των δεκατριών(13) θέσεων ως εξής:
  • Δύο (2) ατόμων ειδικότητας ΔΕ Οδηγών Απορριμματοφόρων (με κάρτα ψηφιακού ταχογράφου)
  • Δύο (2) ατόμων ειδικότητας ΔΕ Οδηγών Απορριμματοφόρων (χωρίς κάρτα ψηφιακού ταχογράφου)
  • Ενός (1) ατόμου ειδικότητας ΔΕ Ηλεκτρολόγων
  • Ενός (1) ατόμου ειδικότητας ΥΕ Εργατών Ύδρευσης
  • Επτά (7) ατόμων ειδικότητας ΥΕ Εργατών Καθαριότητας

Έχοντας υπόψη όλα τα ανωτέρω, καλείται το Δημοτικό Συμβούλιο να αποφασίσει για πρόσληψη εποχικού προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου ανταποδοτικού χαρακτήρα.

 

                                                            Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ


ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ












ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ         
ΝΟΜΟΣ  ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΣ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ        

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΜΗΜΑ:
ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ:

ΑΡΙΘ. ΠΡΩΤ.:


       ΠΡΟΣ
ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ


Θέμα 4ο: Συζήτηση και λήψη απόφασης με θέμα τον καθορισμό της στάσης του Δήμου Βριλησσίων ενόψει του αιτήματος του Υπουργείου Εσωτερικών για την αποστολή στοιχείων των υπαλλήλων των Νομικών Προσώπων του Δήμου μας





Σημ. Οι εισηγήσεις στα θέματα, όπως συνηθίζει η δημοτική αρχή, διανέμονται την ώρα της συνεδρίασης.





Τι ψήφισαν οι Βριλησσιώτες

Εγγεγραμμένοι 22.775 Έγκυρα 12.151 Άκυρα 134 Συμμετοχή 12.386 Λευκά 101 ...