Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Συγκέντρωση ΠΟΕ-ΟΤΑ την Τρίτη

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Τρίτη 13 Μαρτίου στις 3.00 το μεσημέρι διοργανώνει η ΠΟΕ-ΟΤΑ , έξω από το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων (Αναστάσεως 2 & Τσιγάντε – Παπάγου – Στάση Μετρό Εθνικής Άμυνας), την ώρα που θα συνεδριάζει το ΔΣ του ΕΣΔΝΑ.



Η ΠΟΕ-ΟΤΑ εναντιώνεται στις προωθούμενες λύσεις στο θέμα της διαχείρισης των απορριμμάτων.


Συγκεκριμένα σε ανακοίνωσή της αναφέρει:


"Η προσπάθεια του Περιφερειάρχη Αττικής και Προέδρου του Δ.Σ. του Ε.Δ.Σ.Ν.Α. κ. Γιάννη Σγουρού να εκχωρήσει τη διαχείριση των απορριμμάτων σε ιδιώτες, στα μεγάλα επιχειρηματικά-εργολαβικά συμφέροντα, συνεχίζεται για 3η φόρα.
Την ΤΡΙΤΗ 13 ΜΑΡΤΙΟΥ 2012, στις 3.00 το μεσημέρι, συνεδριάζει και πάλι το Δ.Σ. του Ε.Δ.Σ.Ν.Α. για να αποφασίσει την «Υλοποίηση των Έργων του Περιφερειακού Σχεδιασμού Διαχείρισης Απορριμμάτων στην Αττική».
Η συνεδρίαση θα πραγματοποιηθεί στο Αμφιθέατρο του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων (Αναστάσεως 2 & Τσιγάντε – Παπάγου – Στάση Μετρό Εθνικής Άμυνας).
Στον αγώνα αυτό, δεν έχουμε να αντιμετωπίσουμε μόνο τα επιχειρηματικά-εργολαβικά συμφέροντα και τους σύγχρονους «εφιάλτες» του κλάδου που ξεπουλάνε για προσωπικά τους οφέλη τους εργαζόμενους που εκπροσωπούν, αντιμετωπίζουμε και τα Μ.Μ.Ε. που έχουν επενδύσει στην ανάληψη της διαχείρισης των απορριμμάτων σε βάρος του περιβάλλοντος, του οικογενειακού προϋπολογισμού και των εργασιακών δικαιωμάτων των εργαζομένων στον Ε.Δ.Σ.Ν.Α. αλλά και τις δυνάμεις καταστολής που προσπαθούν να τρομοκρατήσουν το δίκαιο αγώνα μας.
Γι' αυτό, την ΤΡΙΤΗ 13 ΜΑΡΤΙΟΥ 2012, στις 3.00 μ.μ. θα πρέπει να είμαστε ΟΛΟΙ ΠΑΡΟΝΤΕΣ στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το Υπουργείο Υποδομών για να αποτρέψουμε με κάθε τρόπο την ιδιωτικοποίηση και το ξεπούλημα των υπηρεσιών των Δήμων.
Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για να απουσιάσει κανένας από αυτή τη μάχη κόντρα σε όλα τα μεγάλα οικονομικά-επιχειρηματικά συμφέροντα, που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι ο πλούτος και η εξαθλίωση της κοινωνίας. Δύναμή μας είναι η αγωνιστική και ενωτική συμμετοχή ΟΛΩΝ μας".

Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΕΧΑΣΕ ΤΟ ΄΄ΑΗΔΟΝΙ΄΄ ΤΗΣ


Σε ηλικία 84 ετών έφυγε, νικημένη από τη λευχαιμία, η σημαντικότερη εκπρόσωπος του ελληνικού δημοτικού τραγουδιού.



Η Δόμνα Σαμίου, που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο «Αμαλία Φλέμιγκ», άφησε την τελευταία της πνοή το βράδυ του Σαββάτου.


Είχε γεννηθεί στις 12 Οκτωβρίου 1928 στην Καισαριανή της Αθήνας, από γονείς πρόσφυγες της Μικράς Ασίας. Είχε αφιερώσει τη ζωή της στο δημοτικό τραγούδι και είχε τιμηθεί με πολλές διακρίσεις.


Η κηδεία της θα γίνει την Τρίτη από το νεκροταφείο της Νέας Σμύρνης
Λίγοι γνώρισαν απο κοντά την Δόμνα Σαμίου. Όσοι όμως την είχαν γνωρίσει θα διαπίστωσαν οτι επρόκειτο για μια σημαντική και πραγματική Ελληνίδα, που αγάπησε την πατρίδα και την παράδοσή της όχι μόνο στη μουσική. Είχαμε την τύχη να την γνωρίσουμε απο κοντά όταν είχε κάνει τα χορευτικά και τον Σύλλογο με παραδοιακές μουσικές και χορούς στο Φιλοππάπου στη δεκαετία του ΄80. Κταπληκτικές δουλειές με την καταγραφή των παραδοσιακών χορών απο όλη την Ελλάδα.


΄΄ΜΑΧΗ΄΄ ΣΤΑ ...ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΣΤΟΥΣ ΚΑΔΟΥΣ ΤΩΝ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ

Πρωτοδικείο Αθηνών: Υπέρ συμβασιούχου παρά τη Συνταγματική απαγόρευση

Η συνταγματική απαγόρευση μετατροπής των συμβάσεων ορισμένου σε αορίστου χρόνου (άρθρο 103 Συντάγματος) δεν εμποδίζει τα δικαστήρια να κάνουν τον ορθό χαρακτηρισμό των συμβάσεων εργασίας.

Αυτό αποφάνθηκε το Πρωτοδικείο Αθηνών με την υπ' αριθμ. 233/2012 απόφασή του και δικαίωσε συμβασιούχο εργαζόμενη στην Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων.
Ειδικότερα, η συμβασιούχος υπέγραφε από το 2008 έως το 2011 διαδοχικές συμβάσεις μίσθωσης έργου, παρά το γεγονός -όπως υποστηρίζει- ότι κάλυπτε πάγιες και διαρκείς ανάγκες της Γραμματείας. Με την απόλυση της (μη ανανέωση σύμβασης) προσέφυγε στη Δικαιοσύνη.
Το Πρωτοδικείο έκρινε κατ' αρχάς ότι το Προεδρικό διάταγμα <<Παυλόπουλου>> (Π.Δ. 164/2004) που επέτρεψε, κάτω από ορισμένες προϋποθέσεις και όρους, την μετατροπή συμβάσεων εργασίας ορισμένου σε αορίστου χρόνου δεν επιφέρει αποτελεσματική προστασία στους εργαζομένους, καθώς περιλαμβάνει αντιφατικές και αόριστες ρυθμίσεις.
Επιπρόσθετα, το δικαστήριο έκρινε ότι από την συνταγματική απαγόρευση (άρθρο 103) μετατροπής των συμβάσεων ορισμένου σε αορίστου χρόνου <<δεν συνάγεται και απαγόρευση για την αναγνώριση του πραγματικού χαρακτήρα ορισμένης σχέσης, που δεν είναι <<μετατροπή>>, αλλά ορθός χαρακτηρισμός της έννομης σχέσης κατά τη δικαστική διαδικασία ή τη διοικητική διαδικασία υπό τον έλεγχο του ΑΣΕΠ>>.
Και εν πάσει περιπτώσει για το χαρακτηρισμό της σύμβασης ως αορίστου ή ορισμένου χρόνου θα εφαρμόζεται η εργατική νομοθεσία (Ν. 2112/1920), προσθέτει το Πρωτοδικείο.
Κατόπιν αυτών το δικαστήριο έκρινε ότι οι διαδοχικές συμβάσεις που υπεγράφησαν <<φέρουν μεν τον τίτλο των συμβάσεων έργου, πλην όμως κατ' επίφαση, μόνον, δόθηκε ο εν λόγω χαρακτηρισμός, καθόσον στην πραγματικότητα υποκρύπτεται σύμβαση εξαρτημένης εργασίας αορίστου χρόνου>>.
Και αυτό γιατί η συμβασιούχος -όπως αποδέχθηκε- κάλυπτε πάγιες και διαρκείς ανάγκες της Γραμματείας.
Συνεπώς κατέληξε το δικαστήριο, η συμβασιούχος συνδέεται με τη Γραμματεία με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας αορίστου χρόνου.


ΠΗΓΗ: ΑΠΕ

Σάββατο 10 Μαρτίου 2012

ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΟ ΄΄ΚΟΥΡΕΜΑ΄΄;

Υπάρχει μια σκέψη και ασφαλώς ερώτημα για όσα ακούμε απο χθές με το κούρεμα του χρέους. Είναι αλήθεια αυτό που μας λέει το πολιτικό σύστημα οτι η χώρα απαλλάσσεται απο 100 περίπου δις; 
Το ερώτημα αυτό και η σκέψη έχει μεγάλη αξία όταν εμφανίζεται σ΄ένα κλίμα πλήρους απαξίωσης του πολιτικού συστήματος, σ΄ένα κλίμα όπου ο λαός δεν πιστεύει τίποτα απ΄αυτά που λέγουν οι πολιτικοί.  
Η ιστορικών διαστάσεων αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους, πραγματοποιήθηκε. Μαζί πιστοποιήθηκε και credit event δηλαδή επισημοποιήθηκε η χρεοκοπία ενώ πληρώνονται και τα CDS.

H αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους είναι η μεγαλύτερη του πλανήτη αλλά το μείζον ερώτημα είναι επαρκής αυτή η αναδιάρθρωση και πόσο ωφέλησε την Ελλάδα;
Ξεκινώντας από το ερώτημα των ωφελειών, σε αντίθεση με αυτά που επίσημα η κυβέρνηση υποστηρίζει ότι δηλαδή το όφελος είναι 100 δις ευρώ η πραγματικότητα είναι διαφορετική.
Η Ελλάδα ωφελήθηκε μόλις 35 με 45 δις ευρώ.
Δηλαδή υπήρξε μια παγκόσμια αναστάτωση για 1,5 χρόνο για 35 με 45 δις ευρώ.
Γιατί 35 με 45 δις ευρώ;
Από τα 100 δις του συνολικού χρέους που απομειώθηκε άρα το κράτος κέρδισε 100 δις θα πρέπει να αφαιρέσουμε τα 25 δις της απομείωσης των ελληνικών τραπεζών και τα 10 δις ευρώ των ασφαλιστικών ταμείων.
Δηλαδή 35 δις ευρώ μπορεί να έφυγαν ως βάρος από το ελληνικό κράτος αλλά το επωμίστηκαν οι τράπεζες και οι ασφαλιστικές εταιρίες της Ελλάδος άρα το πρόβλημα άλλαξε χέρια χωρίς να επιλυθεί.
Άρα 100 δις το αρχικό κέρδος του κράτους μείον 35 δις ευρώ 65 δις ευρώ.
Σε αυτά τα 65 δις ευρώ πρέπει να αφαιρεθούν και τα 30-35 με τα οποία θα χρηματοδοτηθεί το ΤΧΣ και τα οποία θα ανακεφαλαιοποιήσουν τις τράπεζες.
Το ελληνικό δημόσιο πέρασε το βάρος από πάνω του στις τράπεζες και ταυτόχρονα συνάπτει δάνειο για να ανακεφαλαιοποιήσει τις τράπεζες το οποίο αποτελεί μέρος του νέου χρέους.
Αφαιρώντας και τα κεφάλαια του ΤΧΣ το πραγματικό καθαρό όφελος της Ελλάδος είναι μεταξύ 35 και 45 δις ευρώ.
Μια παγκόσμια αναστάτωση για 35 με 45 δις ευρώ.
Να σημειώσουμε, επίσης, το γεγονός ότι μετά ακριβώς από την επιτυχία του PSI είχαμε την πιστοποίηση του πιστωτικού γεγονότος όπως και την ΄΄επιλεκτική χρεοκοπία΄΄ απο τον οίκο Fitsh!!!  η σκέψη μας πάει στο ποδόσφαιρο, ΄΄ΠΟΛΙΤΙΚΗ-ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ΄΄ ΜΕ ΄΄ΑΓΟΡΕΣ΄΄  ΣΗΜΕΙΩΣΑΤΕ...2!!
Είναι αλήθεια, λοιπόν, ότι το χρέος μειώθηκε, δηλαδή μας ΄΄χαρίστηκε΄΄;

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΡΕΜΑΤΙΑΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ-ΠΕΝΤΕΛΗΣ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Δ Ε Λ Τ Ι Ο Τ Υ Π Ο Υ



Δικαιώνονται σήμερα οι προσπάθειες του Συλλόγου Προστασίας Περιβάλλοντος & Ρεματιάς Πεντέλης-Χαλανδρίου που ξεκίνησαν όταν ο Δήμος Βριλησσίων, δια του Δημάρχου κου Κώστα Ιωαννίδη, αποφάσισε κατά παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας που διέπει το χειμαρικό ρέμα Χαλανδρίου – Πεντέλης, να αδειοδοτήσει το αναψυκτήριο –καφέ με ανεξέλεγκτο αριθμό τραπεζοκαθισμάτων σε χώρο που προστατεύεται από την δασική νομοθεσία αλλά και να ανεχθεί παρά τις καταγγελίες μας αυθαίρετες και παράνομες κατασκευές στις οποίες προέβη ο ενοικιαστής του χώρου .


Σε μία εποχή που το κράτος βρίσκεται σε αναστάτωση και δυσλειτουργία υπάρχουν υπηρεσίες όπως η Γενική Διεύθυνση Εσωτερικής Λειτουργίας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής και συγκεκριμένα το τμήμα Τοπικής Αυτοδιοίκησης, που προσφέρουν σοβαρό έργο.


Ο σύλλογός μας εκτός των ενεργειών που κατά καιρούς έχει κάνει προς τις αρμόδιες υπηρεσίες προσέφυγε στην υπηρεσία αυτή τον Δεκέμβριο του 2011 για να προσβάλλει απόφαση του ΔΣ του δήμου Βριλησσίων με την οποία ήθελε να «νομιμοποιήσει» την αυθαίρετη και παράνομη ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων στο παραρεμάτιο πάρκο όπου λειτουργεί το καφενείο.


Με την απόφαση αυτή του Γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης που κοινοποιήθηκε στο δήμο Βριλησσίων στις 16/2/2012, έγινε δεκτή η προσφυγή του συλλόγου μας, γατί θεωρήθηκε ότι ο δήμος σύμφωνα με το προεδρικό διάταγμα της 9-8-95 (ΦΕΚ 659/Δ/6-9-95), δεν έχει αρμοδιότητα έγκρισης για την κατάληψη τραπεζοκαθισμάτων στο ρέμα Πεντέλης – Χαλανδρίου, επειδή αφενός ο χώρος δεν είναι ο συνήθης κοινόχρηστος χώρος αφού προστατεύεται , αλλά και επιπλέον αρμόδιος είναι φορέας διαχείρισης των έργων διαμόρφωσης στην περιοχή που είναι η Διεύθυνση Ειδικών Έργων αναβάθμισης Περιοχών του ΥΠΕΚΑ.


Όλα αυτά τα χρόνια η δημοτική αρχή όχι μόνο αγνοεί τις προσπάθειές μας και τις εισηγήσεις μας να αποκατασταθεί η νομιμότητα αλλά επέτρεψε, αγνοώντας όλες τις διατάξεις και την περαιτέρω ανάπτυξη του καφενείου που νοικιάζει σε ιδιώτη, με παράνομες κατασκευές όπως πέργκολες και τζαμαρίες.


Μαθαίνουμε ότι ο δήμος Βριλησσίων, θέλει να εξετάσει την περίπτωση άσκησης προσφυγής κατά της απόφασης του περιφερειάρχη και η Οικονομική Επιτροπή του δήμου και αποφάσισε να αναθέσει σε δικηγόρο εντολή γνωμάτευσης, ώστε να κριθεί αν είναι σκόπιμη η άσκηση της προσφυγής. Δηλαδή για μια επιχείρηση ( καφέ ) στην πιο ευαίσθητη οικολογικά περιοχή για την λειτουργία της οποίας το νομικό καθεστώς είναι ξεκάθαρο, δεν διστάζει η δημοτική αρχή να υποβάλλει σε άσκοπες δαπάνες τον δήμο και κατ΄ επέκταση τους δημότες και μάλιστα σε δύσκολες, οικονομικά, εποχές.


Όλα αυτά θα είχαν βεβαίως αποφευχθεί, αν η δημοτική αρχή, εδώ και καιρό, είχε επιδιώξει να ανταποκριθεί στοιχειωδώς στις προσπάθειες του συλλόγου μας. Εμείς ως σύλλογος επιθυμούμε την λειτουργία νόμιμου αναψυκτηρίου με τους όρους λειτουργίας που επιβάλλει το προεδρικό διάταγμα.


Να λειτουργεί δηλαδή ένα αναψυκτήριο, που αυτοί που θα το διαχειρίζονται (δήμος ή ειδικές κοινωνικές ομάδες να προσφέρουν ό,τι ακριβώς επιτρέπει ο νόμος και σε μειωμένες λογικές τιμές όπως αρμόζει στην χρήση δημόσιου χώρου για όλους τους πολίτες και όχι για αυτούς που οικονομικά μπορούν να πληρώσουν τα είδη και στις τιμές που αυθαίρετα και ανεξέλεγκτα καθορίζει ο πλειοδοτών ενοικιαστής.
Αυτό μπορεί, κατά τη γνώμη μας, να γίνει με ανάθεση της λειτουργίας του σε δημότες του δήμου που θα επιλεγούν με κοινωνικά κριτήρια ώστε να βοηθηθούν να έχουν ένα λογικό εισόδημα και όχι με σκοπό τον άκρατο προσπορισμό κέρδους.


Η δημοτική αρχή θα έπρεπε να τηρεί και να εγγυάται την νομιμότητα και να φροντίζει για την ευημερία και ανακούφιση των κατοίκων του δήμου και της ευρύτερης περιοχής


ΤΟ ΔΣ

Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012

Συνεδριάζει σήμερα το Δ. Σ. της ΚΕΔΕ

Συνεδριάζει σήμερα στις 2 το μεσημέρι το Δ.Σ. της ΚΕΔΕ στα γραφεία της ΄Ενωσης . Μεταξύ των θεμάτων που περιλαμβάνονται στην ημερήσια διάταξη είναι τα εξής:

• Συζήτηση και λήψη απόφασης επί του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών «Ρυθμίσεις για την Τοπική Ανάπτυξη, την Αυτοδιοίκηση, την Αποκεντρωμένη Διοίκηση και την Μεταναστευτική Πολιτική – ενσωμάτωση οδηγίας 2009/50 ΕΚ».

Εισηγητές Ν. Παπαγγελής, πρόεδρος Επιτροπής Θεσμών
Γ. Καραγιάννης, Αντιπρόεδρος Επιτροπής Θεσμών
• Θέματα Επιτροπής Αειφόρου Ανάπτυξης, Περιβάλλοντος και Χωροταξίας:
α) Λειτουργία Υπηρεσιών Δόμησης (ΥΔΟΜ).
Εισηγητής: Γ. Κοτρωνιάς, πρόεδρος Επιτροπής Αειφόρου Ανάπτυξης,
Περιβάλλοντος και Χωροταξίας
β) Πρόγραμμα «ΗΛΙΟΣ».
Εισηγητής: Λ. Μαλούτας, αντιπρόεδρος Επιτροπής Αειφόρου Ανάπτυξης,
Περιβάλλοντος και Χωροταξίας
• Θέματα Επιτροπής Πολιτισμού, Παιδείας, Νεολαία και Άθλησης:
α) Πρόταση συμμετοχής της ΚΕΔΕ στο έργο «Δημιουργία Κεντρικής Υποδομής για την παροχή ολοκληρωμένου Περιβάλλοντος Δημοτικών Βιβλιοθηκών και Υπηρεσίας», του Ε.Π. "Εκπαίδευσης και δια βίου μάθησης", με δικαιούχο την ΠΕΤΑ Α.Ε.
β) Λήψη απόφασης για τη διατήρηση του Τμήματος Αυτοδιοίκησης του ΤΕΙ Καλαμάτας.
Εισηγητής: Ι. Θεοδωρακόπουλος, πρόεδρος Επιτροπής Πολιτισμού,
Παιδείας, Νεολαίας και Άθλησης
• Ενημέρωση Επιτροπής Κοινωνικής Πολιτικής, Αλληλεγγύης και Απασχόλησης για το Πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι».
Εισηγητής: Σ. Δανιηλίδης, πρόεδρος Επιτροπής Κοινωνικής Πολιτικής,
Αλληλεγγύης και Απασχόλησης
• Συζήτηση και λήψη απόφασης για τη σύναψη Προγραμματικής Σύμβασης μεταξύ ΥΠ.ΕΣ.-ΚΕΔΕ-ΠΕΤΑ Α.Ε., για την παρακολούθηση του ΕΣΠΑ.
Εισηγητής: Φ. Προβατάς, πρόεδρος Επιτροπής Αναπτυξιακών
Προγραμμάτων και Τουρισμού
• Επιλογή Γενικού Διευθυντή της ΚΕΔΕ.
Εισηγητές:Γ. Κουράκης, αντιπρόεδρος ΚΕΔΕ
Α. Κοιμήσης, γενικός γραμματέας ΚΕΔΕ
• Επιλογή Προέδρου Επιστημονικού Συμβουλίου του Ι.Τ.Α.
Εισηγητής: Κ. Ασκούνης, πρόεδρος ΚΕΔΕ

ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΧΙ ΣΤΟ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΟ ΠΑΡΚΟ ΠΕΝΤΕΛΗΣ

Το Υπουργείο Περιβάλλοντος με τον υπουργό τον κ. Παπακωνσταντίνου έδωσε το πράσινο φώς για την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών κυψελών στο Πεντελικό.
Με πρόταση της Αρχιεπισκοπής και του κ. Ιερωνύμου θα εγκατασταθούν φωτοβολταϊκών κυψελών σε 3000 στρέμματα σε χώρο του Πεντελικού όρους με σκοπό την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας υποτίθεται ήπιας μορφής.
Η πρόταση έγινε δεκτή απο το Υπουργείο Περιβάλλοντος και αποτελεί υψηλού επιπέδου επένδυση.
Ξέχασαν, όμως, οι υπεύθυνοι και γενικώς η εξουσία να ρωτήσουν τους ενδιαφερόμενους, τους δημότες, τους κατοίκους της περιοχής και ευρύτερα!!!!
Η εγκατάσταση αυτών των συσκευών σε αυτή την έκταση των 3000 στρεμμάτων, σε χώρο που είναι χαρακτηρισμένος δάσος άρα αποβαίνει εις βάρος του περιβάλλοντος δημιουργεί πολλά ερωτηματικά.
Ο δημοτικός μας συνδυασμός παρακολουθούσε στενά τις εξελίξεις στο ζήτημα και εξέφρασε άμεσα τη θέση του προκαλώντας και την δημοτική αρχή να ανοίξει το θέμα και σε επίπεδο δημοτικού συμβουλίου.
Πιστεύουμε ότι οι εγκαταστάσεις αυτές δεν είναι και πολύ....ήπιες για το περιβάλλον. Λέμε όχι στην απόφαση αυτή της Εκκλησίας και του Υπουργείου και θα αντισταθούμε στις εξελίξεις αυτές.
Συμπαραστεκόμαστε στις δημοτικές και κοινωνικές αντιδράσεις στο δήμο Πεντέλης και καλούμε όλες τις δυνάμεις του δήμου μας να αντισταθούν στις αποφάσεις της κεντρικής εξουσίας.
Θα υπάρξουν σύντομα ανακοινώσεις για εκδηλώσεις διαμαρτυρίας στο δήμο μας.
Θα παρευρεθούμε στις αντίστοιχες στο δήμο Πεντέλης.

ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

ΥΠΕΡΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΚΑΤΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ Η ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ

Με την παρουσία της μισής αντιπολίτευσης (απόντες η δημοτική παράταξη ΄΄Δράση για μια άλλη Πόλη΄΄ του κ. Τσούτσια και ΄΄Λαϊκή Συσπείρωση΄΄ του κ. Βήττου) υπερψηφίστηκε η αναθεώρηση του προϋπολογισμού. Υπερψήφισαν όλοι της συμπολιτεύσεως και καταψήφισαν όλοι της παριστάμενης αντιπολιτεύσεως.
Οι ομιλητές επικέντρωσαν το ενδιαφέρον τους στο σκέλος που αφορούσε την τροποποίηση του προϋπολογισμού για το έσοδο και αντιστοίχως την δαπάνη για το Ο.Τ. 61.
Ο δήμαρχος επαναλάμβανε το ιστορικό της υπόθεσης ενώ έριξε ευθύνες στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση, η οποία απέρριψε τον προϋπολογισμό επειδή δεν έχει καταλάβει το σκεπτικό της υπόθεσης και επειδή ασφαλώς δεν είναι νομικοί για να κατανοήσουν το περιεχόμενο.
Χωρίς νέα επιχειρήματα ο προϋπολογισμός θα κατατεθεί και πάλι όπως ήταν και πρίν, με τους ίδιους κωδικούς και στα έσοδα και στα έξοδα παρ΄όλο που τελικά είχε απορριφθεί.
Στους ισχυρισμούς του κ. Ζήση ότι δεν αναμορφώνουμε όπως ζητήθηκε και παραμένει όπως ήταν ο π/υ δεν υπήρξε καμιά απάντηση. Ο κ. Ζήσης παρουσίασε το έγγραφο με το οποίο ζητείται η αναθεώρηση και είπε ότι σύμφωνα με αυτό έπρεπε να απαντήσουμε εντός 15 ημερών. Παρ΄όλα αυτά η διοίκηση δεν ανταποκρίθηκε και πέρασε 1,5 μήνας!!
Ο δήμαρχος αποσιώπησε και αυτό το γεγονός.
Κανείς απο την συμπολίτευση δεν πήρε τον λόγο γι΄αυτό το τόσο σοβαρό ζήτημα αλλά υπερψήφισαν την εισήγηση με ελλειπέστατη τεκμηρίωση απο την πελυρά του δημάρχου. Παρ΄όλα αυτά υπερψήφισαν μια αναθεώρηση που δεν ήταν αναθεώρηση και δεν υπήρχαν μεταβολές όπως έπρεπε να γίνει.
Ο κ. Ζήσης προκάλεσε δύο φορές το δήμαρχο να απαντήσει στο ερώτημα μήπως υπάρχει υπόσχεση προφορικά απο την Αποκεντρωμένη Διοίκηση ότι θα το εγκρίνει μ΄αυτό τον τρόπο αλλά ο δήμαρχος δεν απάντησε.
Δεν απάντησε, επίσης, στο ερώτημα πώς είναι δυνατό να αρνείται την έγκριση του π/υ αρχικά και με τα ίδια δεδομένα στην επανεπιβολή να συμφωνεί!!!  καμία και πάλι απάντηση απο κανένα!!!
Ευθύνη θα έχει και ο Γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης ή η Επιτροπή του άρθρου 152, στο οποίο προσέφυγε ο δήμος κατά της απόφασης του Γραμματέα, αν και εφ΄όσον δεχθεί το αίτημα χωρίς τεκμηρίωση, όπως συνηθίζουν!!!
Αυτό που καταλαβαίνει κανείς είναι ότι το δημοτικό συμβούλιο, την Αποκεντρωμένη Διοίκηση, τα έγγραφα, την νομοθεσία και πολλά άλλα τα χειριζόμαστε κατά το δοκούν ή τα γράφουμε στα παλιά μας υποδήματα. Αυτή είναι η σημερινή κατάσταση, που είναι ίδια με αυτή που τόσα χρόνια οδήγησαν τον τόπο στη καταστροφή! Εξακολουθούν οι ίδιοι άνθρωποι με τις ίδιες λογικές να χειρίζονται όπως εκείνοι θέλουν τα δημόσια πράγματα. Το δυστύχημα είναι ότι δεν είναι μόνο η διοίκηση που αντιμετωπίζει έτσι τα πράγματα αλλά βρίσκει απόλυτα σύμφωνους και τους δημοτικούς συμβούλους της συμπολιτεύσεως. Με το ΄΄ως η εισήγηση΄΄ αντιμετωπίζουν τα ζητήματα της πόλης.
Εμείς διατηρούμε επιφυλακτικότητα αν οι άνθρωποι αυτοί διαβάζουν τι ψηφίζουν. Μας θύμισε τον κ. Χρυσοχοϊδη που ομολόγησε ότι δεν διάβασε το μνημόνιο αλλά το ψήφισε!!!!
Θα δούμε τελικά αν εγκριθεί ο προϋπολογισμός. Αν όχι, τι θα έχει να ισχυριστεί ο δήμαρχος τότε, που παίζει και σέρνει το ζήτημα αυτό πολλά χρόνια τώρα!!! Είναι υπεύθυνος για την ποιότητα των συνεδριάσεων και του χειρισμού των θεμάτων που απασχολούν την πόλη!!

Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Σήμερα, εκπρόσωποι του δημοτικού μας συνδυασμού συναντήθηκε με το διοικητικό συμβούλιο του συλλόγου των εργαζομένων του δήμου.
Την συνάντηση ζήτησε ο συνδυασμός μας στο πλαίσιο της πολιτικής, που διαμορφώνεται για τους εργαζόμενους στη τοπική αυτοδιοίκηση αλλά και στα δεδομένα των περικοπών, που επιβάλλει η κυβέρνηση και το μνημόνιο στην τοπική αυτοδιοίκηση.
Στη συζήτηση διαπιστώθηκε η ανάγκη των στενών σχέσεων, που είναι ανάγκη να αναπτυχθεί μεταξύ των εργαζομένων και όλων εκείνων που διαμορφώνουν ή που μπορεί να διαμορφώσουν στο μέλλον.
Καταγράφηκαν οι ταυτόσημες απόψεις και θέσεις ενώ επισημάνθηκαν και οι όποιες διαφορετικότητες. Κταγράφηκαν τα προβλήματα που ανακύπτουν με τις νέες πολιτικές τοπικά και ευρύτερα.
Το αποτέλεσμα αυτής της συνάντησης το χαρακτηρίζουμε απόλυτα επιτυχημένο και οι δύο πλευρές συμφώνησαν ότι θα πρέπει να υπάρξει και νέα συνάντηση σύντομα.
Θα συνεχίσουμε τις συναντήσεις μας με όλους τους εργαζόμενους του δήμου και σε όλους τους χώρους δουλειάς.
Τονίζουμε ότι θα ήταν θετικό να ανταποκριθούν όλες οι δημοτικές παρατάξεις στην κατεύθυνση αυτή ώστε να υπάρξουν αναχώματα αντίστασης απέναντι στις προθέσεις των κυβερνήσεων να απαξιώσουν τη δουλειά των Ελλήνων εργαζομένων, της παραγωγικότητας και αποδοτικότητας.
Να συμβάλλουμε στην ανάπτυξη αντιστάσεων στις πολιτικές περικοπών προς την τοπική αυτοδιοίκηση, που έχει ως συνέπεια να οδηγήσουν στην χρεοκοπία της και στη στροφή της στις ιδιωτικοποιήσεις των παροχών προς τον δημότη.
Σε κάθε συνάντησή μας θα ακολουθεί πάντα ενημερωτικό δελτίο τύπου.

ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

ΕΚΤΑΚΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΙΣ ΕΠΤΑ

Υπερεπείγον δημοτικό συμβούλιο συγκαλείται σήμερα στις επτά το απόγευμα στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου, Κισσάβου 11.
Μοναδικό θέμα συζήτησης η αναμόρφωση του προϋπολογισμού 2012.
Η αναμόρφωση προέκυψε ύστερα απο την άρνηση του Περιφερειάρχη να εγκρίνει τον ψηφισθέντα προϋπολογισμό του δήμου, που συζητήθηκε και ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία τον Ιανουάριο του 2012.
Η Περιφέρεια ζητεί απο τη δημοτική αρχή να αναμορφώσει το σκέλος εκείνο του προϋπολογισμού που αφορά την εγγραφή της δαπάνης 9.380.000 ευρώ για την απαλλοτρίωση του Ο.Τ. 61 (πρώην tenis club) και άλλα σημεία του προϋπολογισμού.

ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΟ 5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΖΗΤΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ

Διευκρινίσεις ζητεί ο Δήμαρχος Αμαρουσίου, Πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών Γ. Πατούλης από τον Αντιπρόεδρο του ΕΟΠΠΥ Κ. Σουλιώτη για το ζήτημα της συνταγογράφησης στα ΚΑΠΗ και στα Δημοτικά Πολυϊατρεία



Με επιστολή του ο Δήμαρχος Αμαρουσίου, Πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών κ. Γιώργος Πατούλης, απαντώντας στον Αντιπρόεδρο του ΕΟΠΥΥ κ. Κυριάκο Σουλιώτη, ζητεί ενημέρωση σχετικά με το ζήτημα της συνταγογράφησης στα ΚΑΠΗ και στα Δημοτικά Πολυιατρεία και ειδικότερα κατά πόσον οι συνταγογραφήσεις αυτές θα εξαιρούνται από το προσωπικό πλαφόν που έχει κάθε γιατρός, ο οποίος συνταγογραφεί ηλεκτρονικά.


ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΚΑΠΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ

Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ο δημοτικός μας συνδυασμός προγραμματίζει στις αρχές Απριλίου να διανείμει δωρεάν έτοιμα φυντάνια για μεταφύτευση από είδη λαχανικών (ντομάτες, αγγούρια, μελιτζάνες, κολοκύθια κ.α.) και αρωματικών φυτών.
Την πρωτοβουλία αναλάβαμε στο πλαίσιο κινήτρου σε όλους τους δημότες, σχολεία, συλλόγους να ασχοληθούν με την καλλιέργεια των φυτών για ατομική χρήση με την βοήθεια γεωπόνου και των παραγωγών.
Τα φυντάνια είναι πιστοποιημένα (όχι υβρίδια και μεταλλαγμένα) και μπορούν να αποτελέσουν βάση για μακροχρόνια χρήση απο τους σπόρους τους. Προέρχονται απο παραδοσιακές ράτσες φυτών, που μπορούν να αναπαραχθούν.
Η ενέργειά μας αυτή βρίσκεται σε διασύνδεση με πιστοποιημένους παραγωγούς σπόρων και βιολογικών προϊόντων, τους οποίους στηρίζουμε ενεργά. Ενταχθήκαμε στο δίκτυο αυτών των παραγωγών, προκειμένου να προωθήσουμε την καλλιέργεια φυτών ακόμη και στην πολυκατοικία.
Θεωρούμε ότι είναι όχι μόνο εφικτό αλλά και απόλυτα υλοποιήσιμο να καλλιεργηθούν τα φυντάνια αυτά και να διατηρηθούν οι παραδοσιακοί σπόροι.
Θα ακολουθήσει ανακοίνωση για την συγκεκριμένη ημερομηνία και τοποθεσία διανομής. Πιθανότερη ημερομηνία η Κυριακή των Βαϊων στην πλατεία Αναλήψεως.
Είναι και η εποχή της μεταφύτευσης.


ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΡΕΜΑΤΙΑΣ ΠΕΝΤΕΛΗΣ - ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΠΡΟΣΕΦΥΓΕ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΟΥ Δ.Σ.

Κατά της απόφασης του δημοτικού συμβουλίου προσέφυγε ο Σύλλογος Προστασίας Περιβάλλοντος Χαλανδρίου Πεντέλης, η οποία αφορά την αδειοδότηση σε ιδιώτη προκειμένου να διατηρήσει κατάστημα εστίασης στη ρεματιά και στο τμήμα της στην περιοχή του δήμου Βριλησσίων. Το δημοτικό συμβούλιο στις αρχές Δεκεμβρίου αποφάσισε να δώσει την άδεια στον ιδιώτη ύστερα απο θετική εισήγηση της τεχνικής υπηρεσίας.
Στην εισήγηση δεν αναφέρονταν οι προϋποθέσεις της απόδοσης αδείας και τις απαγορευτικές διατάξεις που προβλέπει ο νόμος. Έτσι το δημοτικό συμβούλιο αποφάσισε με βάση την ελλειπή εισήγηση αυτή.
Ο Σύλλογος, όμως, γνωρίζοντας τις διατάξεις του νόμου αφ΄ενός και αφ΄ετέρου καταμετρώντας την πραγματική κατάληψη του κοινόχρηστου χώρου και το αντίστοιχο τοπογραφικό διάγραμμα της τεχνικής υπηρεσίας διαπίστωσε ότι η κατάληψη ήταν πέραν των ορίων που προβλέπει ο νόμος.
Έτσι προσέφυγε κατά της απόφασης αυτής στην Περιφέρεια και στον Ελεγκτή Νομιμότητας. Η απόφαση αναμένεται να δημοσιευθεί σύντομα και έχει μεγάλο ενδιαφέρον.
Στην περίπτωση που δικαιώσει τον Σύλλογο, τότε θα έχει εκτεθεί όλο το δημοτικό συμβούλιο, το οποίο παρασύρθηκε είτε εξ αιτίας της δημοτικής αρχής είτε εξ αιατίας της τεχνικής υπηρεσίας.
Θα αναμένουμε με νεδιαφέρον την απόφαση.
Πληροφορίες φτάνουν στα αυτιά μας ότι η απόφαση έχει ληφθεί και συζητήθηκε σε συνεδρίαση της οικονομικής επιτροπής αλλά κανείς δεν είπε κάτι απο καμιά πλευρά ούτε καν και απο την αντιπολίτευση που συμμετείχε στην συνεδρίαση. Εκπρόσωποι της αντιπολίτευσης σ΄αυτή την επιτροπή είναι ο κ. Χονδροματίδης απο την πλευρά του κ. Μανιατογιάννη και ο Τσούτσιας.

ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

Ο δήμος υποχρεούται με βάση τις διατάξεις του ΄΄Καλλικράτη΄΄ να δημοσιεύει όλες τις προσκλήσεις για τις συνεδριάσεις των επιτροπών. Πρέπει, επίσης, να δημοσιεύονται όλες οι αποφάσεις του δήμου και του δημοτικού συμβουλίου στο διαδίκτυο και στο πρόγραμμα ΄΄Διαύγεια΄΄.
Παρ΄όλα αυτά παρατηρήθηκε ότι δύο συνεχόμενες συνεδριάσεις της οικονομικής επιτροπής του δήμου δεν έχουν δημοσιευθεί, οι με αριθμούς 3 και 4 ενώ σήμερα 6 Μαρτίου 2012 συνεδρίασε η επιτροπή 5η φορά για το 2012.
Κακές γλώσσες, που παρακολουθούν απο κοντά τις εξελίξεις, μας έλεγαν ότι η δημοτική αρχή κάτι θα κρύβει για να μην έχει δημοσιεύσει τις προσκλήσεις και τα θέματα των δύο αυτών συνεδριάσεων.
Μήπως είναι αλήθεια;

Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Επανέρχεται στην επικαιρότητα το ζήτημα του φωτοβολταϊκού πάρκου στην Πεντέλη. Χθές ο Αρχιεπίσκοπος κ. Ιερώνυμος δήλωσε ότι το θέμα της εγκατάστασης φωτοβολταϊκών κυψελών σε έκταση 3000 στρεμμάτων στην Πεντέλη βρίσκεται στα σχέδια της Εκκλησίας.
Το θέμα αυτό έχει απασχολήσει το δημοτικό συμβούλιο του γειτονικού μας δήμου δύο τουλάχιστον φορές και παραμένει ανοιχτό. Οι δημοτικές παρατάξεις έχουν πάρει θέση για το ζήτημα αυτό και είναι αρνητικές στις εγκαταστάσεις αυτές.
Κρίνουμε ότι το θέμα αυτό πρέπει να απασχολήσει και το δικό μας δήμο για πολλούς λόγους. Η δημοτική αρχή είναι απαραίτητο να θέσει το θέμα πρός συζήτηση στο δημοτικό συμβούλιο ώστε αν προκύψει η ανάγκη να αντιδράσουμε να μην προηγηθούν οι εξελίξεις και δεν θα μπορούμε να αλλάξουμε τις αποφάσεις της κεντρικής εξουσίας.
Εμείς διαφωνούμε στην τοποθέτηση  εγκαταστάσεων. Η Εκκλησία δεν είναι επιχείρηση. Το Πεντελικό είναι χώρος πρασίνου και δάσους. Είναι η ΄΄αναπνοή΄΄ της Αθήνας και της δικής μας πόλης. Η απόφαση αυτή της Εκκλησίας να ανοίξει τέτοιο θέμα μας βάζει σε μεγάλο προβληματισμό. Στο όνομα της οικονομικής κρίσης δεν είναι δυνατό να ισοπεδώνονται τα πάντα. Έχουν ισοπεδωθεί πολλά με την ανοχή του λαού. Όμως δεν αποτελεί επιχείρημα η ανοχή αυτή να υπερβαίνει τα όρια  αντοχών του!!!!

ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η συζήτηση στο τελευταίο δημοτικό συμβούλιο με αφορμή το θέμα των εργαζομένων που έθεσαν οι ίδιοι αναφορικά με τις περικοπές μισθών και εν όψει εξελίξεων σε απολύσεις εργαζομένων στην τοπική αυτοδιοίκηση έδωσε αφορμή να εμφανιστούν ΄΄φωνές΄΄ διαμαρτυρίας από τις πλευρές της αντιπολίτευσης.


Οι ΄΄φωνές΄΄ αυτές εμφανίστηκαν τώρα ύστερα από δύο τουλάχιστον χρόνια περικοπών και διάλυσης των εργατικών σχέσεων. Σήμερα που οι εργαζόμενοι με έγγραφό τους ζητούν την θέση των δημοτικών συνδυασμών στα ζητήματα αυτά.


Πού βρίσκονταν ως τώρα οι πολιτικοί παράγοντες που εμφανίζονται ως εργατοπατέρες υπερασπιζόμενοι τους εργαζόμενους; Μήπως ο σκοπός τους είναι να εμφανιστούν οι καλοί στους εργαζόμενους; Μήπως επιθυμούν να χτυπήσουν τον δήμαρχο με αυτά τα μέσα; Μήπως υποκρίνονται και διαστρεβλώνουν σκοπίμως και την πραγματικότητα όταν τα επιχειρήματα που αναπτύχθηκαν στο δημοτικό συμβούλιο από την πλευρά του κ. Μανιατογιάννη δεν ήταν αυτά που λέγονται στις διάφορες ιστοσελίδες και αποκρύπτεται σκόπιμα η πραγματικότητα; Μήπως κινούνται δυνάμεις στην τοπική κοινωνία για να υπερασπιστούν δημοτικές παρατάξεις που ανήκουν πολιτικά στο παρελθόν; Μήπως οι θέσεις που αναπτύσσονται κινούνται στην κατεύθυνση να γίνουν αλλαγές με πολιτικό περιεχόμενο που χαρακτήρισαν δημοτικές παρατάξεις στην περίοδο των εκλογών;
Πολλά τα ζητήματα, στα οποία θα μπορούσε να αντιπολιτευθεί κανείς τη δημοτική αρχή και όχι να παίζονται παιχνίδια με μοχλό τους εργαζόμενους!
Και για να γίνουμε περισσότερο αναλυτικοί. Ο δημοτικός μας συνδυασμός ισχυρίστηκε στο δημοτικό συμβούλιο ότι οι εργαζόμενοι έχουν δίκιο να αναζητούν τις πολιτικές θέσεις των δημοτικών συνδυασμών. Γιατί όμως; Διότι υπάρχει έλλειψη εμπιστοσύνης στο σύστημα, στους επαγγελματίες πολιτικούς, στους υποστηριζόμενους από χρίσματα, στους εξαρτημένους από τα κόμματα, που έφεραν τη χώρα στην καταστροφή. Γιατί να ξεχάσουν την περίοδο των εκλογών που κάποιοι συνδυασμοί ανέμεναν να πάρουν το ΄΄χρίσμα΄΄ μέχρι την τελευταία στιγμή από το κόμμα για να συμμετέχουν στις εκλογές; Γιατί να έχουν εμπιστοσύνη σ΄αυτές τις δημοτικές παρατάξεις που σήμερα επιθυμούν να αποστασιοποιηθούν με αγωνία από τις πολιτικές των κομμάτων που υποστηρίχθηκαν; Είπαμε ότι, γιατί να έχουν εμπιστοσύνη στα κόμματα όταν από το ΄΄λεφτά υπάρχουν΄΄ πήγαμε στην χρεοκοπία και στην διάλυση των εργασιακών σχέσεων; Είπαμε ότι, πώς μπορεί να έχει εμπιστοσύνη ο εργαζόμενος όταν ΄΄σοσιαλιστικό κόμμα, το ΠΑΣΟΚ, χρησιμοποιεί την γλώσσα του χρηματιστηρίου και των αγορών;΄΄


Είπαμε ότι ΄΄τα κοινωνικά αγαθά, μεταξύ των οποίων και η εργασία, μετατράπηκαν σε χρηματιστηριακά προϊόντα΄΄ με τη συμβολή της τότε κυβέρνησης, των επομένων και γενικά του πολιτικού συστήματος.


Ισχυριστήκαμε ότι οι εργαζόμενοι δεν έχουν εμπιστοσύνη στη δημοτική αρχή γιατί η ίδια αυτή δημοτική αρχή έδωσε την καθαριότητα σε ιδιώτη υποστηρίζοντας ότι το έργο του ιδιώτη είναι ποιοτικότερο. Η ίδια δημοτική αρχή ήταν εκείνη που απειλούσε τους εργαζόμενους με απολύσεις και επιπτώσεις ενώ οι εργαζόμενοι διαμαρτυρήθηκαν εγγράφως απέναντι στο δήμαρχο προσωπικά και εναντίον των αιρετών στελεχών του δήμου και όχι μόνο!! Αυτά παρουσιάσαμε στο δημοτικό συμβούλιο χωρίς να ακουστεί από κανένα κάποιο αντεπιχείρημα ή συμπαράσταση. Και πώς άλλωστε αφού το παρουσιάσαμε με έγγραφο των ίδιων των εργαζομένων, που είχε αποσταλεί ένα χρόνο πριν προς τη δημοτική αρχή;


Όμως διαβάζουμε αυτές τις ημέρες στην τοπική αρθρογραφία ότι ο κ. Μανιατογιάννης ΄΄σήκωσε΄΄ το γάντι στον δήμαρχο λέγοντάς του ότι ΄΄εκβιάζει τους εργαζόμενους΄΄!!!


Ο κ. Μανιατογιάννης και οι ΄΄εξωτερικοί συνεργάτες του΄΄ προσπαθούν να διαστρεβλώσουν την πραγματικότητα. Η προσπάθεια απεμπλοκής του κ. Μανιατογιάννη από το ΠΑΣΟΚ και των πολιτικών απόψεών του, υποτιμώντας την μνήμη μας, αποτελεί και υπόθεση τοπικών μέσων ενημέρωσης προοδευτικού χαρακτήρα χρησιμοποιώντας τους εργαζόμενους ως μοχλό άσκησης πολιτικής και επιδίωξης των στόχων τους!! Ξεδιπλώνουν τις προθέσεις τους υπόγεια και πονηρά. Το στίγμα του ο καθένας το έχει και δεν αλλάζει. Τα προβλήματα της πόλης δεν αποτελούν ζήτημα για συζήτηση αλλά η κατάληψη της εξουσίας!!! Αγωνιούν κάποιοι χρισματοδόχοι και χρισματοφόροι για το μέλλον τους!! Στο δημοτικό συμβούλιο προσπάθησαν να βρεθούν μακριά από τα κόμματα λες και δεν ήξεραν τίποτα για το 2009, το 2010, το 2011!!!


Επιστράτευσαν και τους ΄΄εξωτερικούς συνεργάτες΄΄ για την κοινή αυτή προσπάθεια.


Εμείς αντιστεκόμαστε και σ΄αυτές τις δυνάμεις, που αποπροσανατολίζουν τους δημότες στοχεύοντας στην ικανοποίηση των προσωπικών τους επιθυμιών.


Οι εργαζόμενοι γνωρίζουν καλά τις θέσεις και τις απόψεις των δημοτικών συνδυασμών και των επικεφαλής των. Δεν χρειάζονται δεκανίκια και μάλιστα ραγισμένα!!! Θα τραβήξουν μόνοι τους το Σταυρό του μαρτυρίου. Τα λόγια και οι εντάσεις στο δημοτικό συμβούλιο δεν θα τους δώσει την λύση στο πρόβλημά τους.

Απάντηση της ΚΕΔΕ στον υφυπουργό Οικονομικών για τους μισθούς των Δημάρχων

Με αφορμή την τοποθέτηση του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών Φ. Σαχινίδη χθες στη Βουλή, ότι μεταξύ του πολιτικού προσωπικού που αμείβεται με μισθό άνω των 5.000 ευρώ μικτά, συγκαταλέγονται και οι δήμαρχοι δήμων με πληθυσμό άνω των 100.000 κατοίκων, η ΚΕΔΕ για την αποκατάσταση της αλήθειας διευκρινίζει τα εξής

Οι καθαρές αποδοχές των δημάρχων δήμων με πληθυσμό άνω των 100.000 κατοίκων διαμορφώνονται στα 2.941 ευρώ.



Σημειωτέον ότι συνολικά οι έλληνες αιρετοί έχουν υποστεί τις μεγαλύτερες μειώσεις από οποιαδήποτε άλλη κατηγορία πολιτικού προσωπικού της χώρας και συγκεκριμένα:


Με την εφαρμογή του προγράμματος «Καλλικράτης» και την αλλαγή του τρόπου υπολογισμού της αποζημίωσης


-Την κατάργηση της αυτοτελούς φορολόγησής τους
-Τον περιορισμό των 14 αποζημιώσεων σε 12 ετησίως
-Την περικοπή μιας επιπλέον αποζημίωσης για το 2011 και μίας ακόμη για το 2012
-Την αλλαγή του τρόπου αποζημίωσης των αιρετών δημοσίων υπαλλήλων
-Τρεις ειδικές εισφορές
-Την επιπλέον μείωση της αποζημίωσής τους κατά 10% που προβλέπεται στο Μνημόνιο 2
-Την θεσμοθέτηση του επαγγελματικού ασυμβίβαστου


Σήμερα δηλαδή οι καθαρές αποδοχές των δημάρχων διαμορφώνονται ως εξής:


-10 δήμαρχοι σε δήμο με πληθυσμό άνω των 100.000 κατοίκων λαμβάνουν 2.941 ευρώ
-161 δήμαρχοι σε δήμο με πληθυσμό από 20.000 έως 100.000 κατοίκους λαμβάνουν 2.353
-154 δήμαρχοι σε δήμο με πληθυσμό κάτω των 20.000 κατοίκων λαμβάνουν 1.765 ευρώ


ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΠΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΕΡΝΤΟΓΑΝ

Ανοιχτή επιστολή προς τον Πρόεδρο της Τουρκικής Δημοκρατίας Ρ. Τ. Ερντογάν Κοινοποίηση στα: 1) Μέλη του ΟΗΕ 2) Μέλη Ευρωπαϊκού Κοινοβουλ...