Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ

Με κινητοποιήσεις και δημόσιες συζητήσεις θέλουμε να βάλλουμε φρένο στον πάτο που μας οδηγεί το πολιτικό σύστημα:

1. Στην απαξίωση της εργασίας και την εξαθλίωση της κοινωνίας.

2. Στην παραγωγική καταστροφή της χώρας.

3. Στην διάλυση του δημόσιου τομέα & στις ιδιωτικοποιήσεις

4. Στην καταστολή της αμφισβήτησης και της αντίστασης

5. Στην κυριαρχία του ψέματος από τα Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης (ΜΜΕ).

Με τον ΑΓΩΝΑ μας θέλουμε να συμβάλουμε:

1. Στην ΑΜΕΣΗ αλλαγή του πολιτικού συστήματος, το οποίο είναι ανάξιο και άδικο για τον Άνθρωπο και το οποίο ακυρώνει όλες μας τις προσπάθειες.

2. Στο βάθεμα της δημοκρατίας, ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ, με αλλαγές που ενισχύουν τη διαφάνεια και την κοινωνική συμμετοχή.

3. Στην κατάργηση ΟΛΩΝ των προνομίων των βουλευτών και του πολιτικού προσωπικού.

4. Στην καθιέρωση της απλής αναλογικής.

5. Στο ασυμβίβαστο μεταξύ βουλευτικής και κυβερνητικής θέσης, για να αποκατασταθεί επιτέλους η διάκριση νομοθετικής και εκτελεστικής εξουσίας.

6. Στην ανεξαρτησία της Δικαιοσύνης, με κατάργηση των προνομίων που την καθιστούν τοποτηρητή του εκάστοτε καθεστώτος.

7. Στην παραγωγική ανασυγκρότηση του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα.

8. Στην ενίσχυση ενός ανθρωποκεντρικού πολιτισμού.

ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΠΕΡΓΟΥΝ

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ

ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ, ΜΑΡΑΘΩΝΑ, ΚΟΡΩΠΙΟΥ, ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΠΑΙΑΝΙΑΣ, ΠΑΛΛΗΝΗΣ,
ΡΑΦΗΝΑΣ-ΠΙΚΕΡΜΙΟΥ, ΣΑΡΩΝΙΚΟΥ, ΣΠΑΤΩΝ-ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ, ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ


                                      Κ Α Λ Ε Σ Μ Α
                    ΣΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ
                      ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΗΣ Ε.Ρ.Τ


                   Το Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2012,στις 11:00.

                            Π Ο Λ Ε Μ Α Μ Ε             Γ Ι Α:

- ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΗΣ ΥΠΟΤΑΓΜΕΝΗΣ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ Ν.Δ, Π.Α.Σ.Ο.Κ, ΔΗΜ.ΑΡ.
- ΤΗΝ ΜΟΝΟΜΕΡΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ.
-ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΙΚΩΝ ΝΟΜΩΝ.
- ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΒΑΡΒΑΡΩΝ ΜΕΤΡΩΝ.
- ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Ο ΚΑΤΩΤΕΡΟΣ ΜΙΣΘΟΣ & ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ.
- ΝΑ ΜΗΝ ΔΕΧΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΣΚΛΑΒΙΑ.
- ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΥΓΕΙΑ – ΠΑΙΔΕΙΑ- ΠΡΟΝΟΙΑ.
- ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΩΝ ΜΜΕ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΠΟΥ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΟΥΝ ΤΟ ΛΑΟ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΚΑΝΑΛΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥΣ.

Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΟΥ ΧΡΩΣΤΑΝΕ

ΡΙΖΙΚΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ

ΝΑ ΠΑΡΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥ

Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΑΡΓΥΡΟΚΑΣΤΡΟΥ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΝ


ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΑΡΓΥΡΟΚΑΣΤΡΟΥ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΝ


Ο δήμαρχος και η τεχνική υπηρεσία αγνοούν ειδικό επιστήμονα

Παραθέτουμε έγγραφο στελέχους του υπουργείου υποδομών, με βάση το οποίο αντικρούεται ως επιστημονικά, νομικά και ηθικά απαράδεκτη η κυκλοφοριακή μελέτη αντιδρόμησης του άνω τμήματος της οδού Εθνικής Αντιστάσεως. Αν και υποβλήθηκε στον δήμαρχο και την τεχνική υπηρεσία πριν τέσσερις μήνες, δεν έχει απαντηθεί ακόμα. Άλλο ένα δείγμα αυθαιρεσίας και αγένειας της δημοτικής αρχής, που παραβαίνει τον νόμο και περιφρονεί τους δημότες. Αν ήταν σωστή η μελέτη θα έδιναν εξηγήσεις στους πολίτες και δεν θα κρύβονταν. Εμείς είμαστε συνεπείς απέναντι στις υποχρεώσεις μας στον Δήμο, αυτοί με ποιο δικαίωμα παραβαίνουν το καθήκον τους;

Βριλήσσια, 21 Ιουνίου 2012
Προς
α) κ. Δήμαρχο Βριλησσίων
β) Μέλη Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Βριλησσίων
γ) Τεχνική Υπηρεσία Δήμου Βριλησσίων

Θέμα: «Αντιδρόμηση οδού Εθνικής Αντιστάσεως»

Με αφορμή την αύξηση των τροχαίων ατυχημάτων στη συμβολή των οδών Ταϋγέτου και Αργυροκάστρου, έχω να αναφέρω τα παρακάτω:
Η βάση του προβλήματος είναι η από 14/7/2010 κυκλοφοριακή μελέτη (υπ’ αριθ. 4/2010) της Τεχνικής Υπηρεσίας, καθώς και η από 26/7/2010 σχετική απόφαση (υπ’ αριθ. 98/2010) του Δημοτικού Συμβουλίου.

Σας επισημαίνω ότι μια τοπικού χαρακτήρα κυκλοφοριακή μελέτη προϋποθέτει κατ’ ελάχιστον τα εξής στάδια:

α) Συλλογή και επεξεργασία των κυκλοφοριακών φόρτων τουλάχιστον σε βασικούς άξονες του πρωτεύοντος συλλεκτηρίου δικτύου.
β) Προβλέψεις για τη μεσοπρόθεσμη εξέλιξη των κυκλοφοριακών φόρτων στην περιοχή.
γ) Ανάλυση της χωρητικότητας των κρισίμων διασταυρώσεων.
δ) Διαμόρφωση προτάσεων που βασίζονται στα παραπάνω στοιχεία.

Η κυκλοφοριακή μελέτη της Τεχνικής Υπηρεσίας δεν εκπονήθηκε με βάση την ανωτέρω προτεινόμενη μεθοδολογία ή άλλη μεθοδολογία αντίστοιχης επιστημονικής βαρύτητας και πάσχει σοβαρά για τους παρακάτω λόγους:

(παραθέτονται με έντονη γραμματοσειρά αποσπάσματα της μελέτης, τα οποία ακολούθως σχολιάζονται).

1) Η μελέτη έγινε μόνο βάσει παρατήρησης και αυτοψίας, όπως αναφέρουν οι ίδιοι οι συντάκτες της, και όχι βάσει μιας μεθοδολογίας στοιχειώδους επιστημονικής βαρύτητας. Είναι πρόχειρη, ελλειμματική λόγω έλλειψης κυκλοφοριακών δεδομένων, προβληματική ως προς τον προσδιορισμό μελλοντικών προβλέψεων και σε καμία περίπτωση δεν δικαιούται να φέρει τον τίτλο Κυκλοφοριακή Μελέτη.
2) «Έχει παρατηρηθεί ότι μετά την απαγόρευση της αριστερής στροφής από τη Λ. Πεντέλης προς την οδό Ολύμπου αυξήθηκε κατακόρυφα η κίνηση στο τμήμα της οδού Εθν. Αντιστάσεως βορείως της οδού Ολύμπου».Ακόμα κι αν δεχθούμε ως ορθό το αποτέλεσμα της «παρατήρησης», μπαίνει το ερώτημα γιατί προτείνεται προς αντιδρόμηση μόνο το τμήμα της οδού Εθνικής Αντιστάσεως που βρίσκεται μεταξύ των οδών Ταϋγέτου-Κισσάβου και όχι το μεγαλύτερο τμήμα μεταξύ των οδών Ολύμπου-Κισσάβου.
3) Η «αυτοψία» της Τεχνικής Υπηρεσίας διαπιστώνει ότι η παραπάνω αύξηση της κίνησης «οφείλεται κυρίως στα οχήματα που προσεγγίζουν την οδό Ολύμπου από τη Λ. Πεντέλης, με κατεύθυνση προς το Δήμο Γέρακα και τις οδούς Ηρακλείτου και Κλεισθένους».
Το επιχείρημα αυτό είναι άστοχο, προσχηματικό και παραπλανητικό, γιατί η αντιδρόμηση του άνω τμήματος της οδού Εθνικής Αντιστάσεως και η μεταφορά του πλεονάζοντος κυκλοφοριακού φόρτου στην οδό Αργυροκάστρου, ουδόλως σχετίζεται με τις αιτίες του φαινομένου όπως αναφέρουν οι συντάκτες της κυκλοφοριακής μελέτης.
4) «Η οδός Εθνικής Αντιστάσεως στο τμήμα της από την οδό Κισσάβου έως την οδό Ταϋγέτου έχει γεωμετρικά χαρακτηριστικά (πλάτος μόλις 7.00μ και ελάχιστα πεζοδρόμια), που δεν είναι δυνατόν να υποστηρίξουν το σημερινό κυκλοφοριακό φόρτο».
Επίσης, η οδός Αργυροκάστρου έχει παρόμοια γεωμετρικά χαρακτηριστικά ενώ καλείται πλέον να υποστηρίξει πολλαπλάσιο κυκλοφοριακό φόρτο.
5) «Η οδός Εθνικής Αντιστάσεως είναι χαρακτηρισμένη ως πεζόδρομος από το εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο».
Επίσης, η οδός Αργυροκάστρου είναι χαρακτηρισμένη ως πεζόδρομος από το εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο.
6) «Η οδός Εθνικής Αντιστάσεως διέρχεται μπροστά από τον Α΄ δημοτικό παιδικό σταθμό».
Ο κυκλοφοριακός φόρτος μέσω της οδ. Αργυροκάστρου μεταφέρεται στην οδό Ταϋγέτου, η οποία περνάει μπροστά από το 6ο Δημοτικό Σχολείο, 6ο Νηπιαγωγείο, 2ο Γυμνάσιο Βριλησσίων και 2ο Λύκειο Βριλησσίων. Οι κίνδυνοι σ’ αυτή την περίπτωση είναι πολύ περισσότεροι από το παρελθόν, επειδή πλέον εμπλέκεται πολλαπλάσιος αριθμός παιδιών, τα οποία μάλιστα λόγω ηλικίας πηγαίνουν ασυνόδευτα στα σχολεία τους.
Επιπρόσθετα, η αντιδρόμηση του τμήματος της οδού Εθνικής Αντιστάσεως, που περιλαμβάνεται μεταξύ των οδών Κισσάβου-Ταΰγετου, ουδόλως απέτρεψε την κυκλοφορία μπροστά στον παιδικό σταθμό, επειδή τα αυτοκίνητα κάνουν τον κύκλο Κισσάβου-Αργυροκάστρου-Ταϋγέτου και ξαναμπαίνουν στην οδό Εθνικής Αντιστάσεως, περνώντας τελικά μπροστά από τον παιδικό σταθμό.
Είναι τουλάχιστον απαράδεκτο το γεγονός ότι η κυκλοφοριακή μελέτη χρησιμοποίησε την ευαισθησία των πολιτών αναφορικά με ζητήματα ασφαλείας των παιδιών τους για να ενδύσει με μανδύα νομιμοποίησης την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου.
7) «Η καταργούμενη κίνηση των οχημάτων διαμέσου της οδού Εθνικής Αντιστάσεως με προορισμό το Χαλάνδρι και τον Γέρακα (διαμπερής κυκλοφορία) θα πρέπει να γίνεται διαμέσου της Λ. Αναπαύσεως χωρίς ιδιαίτερη επιβάρυνση των οδηγών ως προς την επιπλέων διανυόμενη απόσταση, ενώ για τις εσωτερικές μετακινήσεις θα μπορούν να χρησιμοποιούνται οι οδοί Αργυροκάστρου και Ροδόπης».
Το σημείο αυτό απογυμνώνει και τον τελευταίο στοιχειώδη επιστημονικό χαρακτήρα της μελέτης, γιατί οι συντάκτες της μελέτης μέσω παρατήρησης και όχι μετρήσεων, αντί να αποτυπώνουν την υφιστάμενη κατάσταση (δεν είναι ξεκάθαρο εάν η μελλοντική χρήση της Λ. Αναπαύσεως αποτελεί προσδοκία ή νουθεσία από πλευράς των συντακτών) προσβλέπουν σε μελλοντικές κυκλοφοριακές συμπεριφορές των διερχόμενων οδηγών.
Στην πραγματικότητα, η αντιδρόμηση μόνο του άνω τμήματος της οδού Εθνικής Αντιστάσεως, όχι μόνο δεν αποτρέπει τη διερχόμενη διαμπερή κυκλοφορία, αλλά αναγκάζει τους οδηγούς να προβαίνουν σε αλλεπάλληλους ελιγμούς στην ευρύτερη περιοχή και έξω από σχολεία, για να καταλήξουν και πάλι στην οδό Ολύμπου.
8) Εντύπωση προκαλεί επίσης, ότι η σύνταξη της κυκλοφοριακής μελέτης έγινε στις 14/7/2010 και στις 26/7/2010 λήφθηκε η σχετική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, μην αφήνοντας χρόνο για δημόσια διαβούλευση. Η Δημοτική Αρχή όφειλε να γνωρίζει ότι η δημόσια διαβούλευση αποτελεί συνήθη διαδικασία σε τέτοιου είδους «τακτοποιήσεις» και ιδιαίτερα όταν βασίζεται σε αμφίβολη τεκμηρίωση, όπως και η κατ’ όνομα σχετική κυκλοφοριακή μελέτη.

Συνοψίζοντας, προς βοήθεια κατανόησης του κειμένου από κάθε καλοπροαίρετο αναγνώστη και έχοντας πλήρη επίγνωση των νομικών συνεπειών που δύναται να επιφέρει το κείμενο αυτό στον επιμερισμό αστικών ή/και ποινικών ευθυνών μεταξύ αντιδίκων που θα προκύψουν από πιθανά μελλοντικά ατυχήματα, σας επισημαίνω ότι :

Η κυκλοφοριακή μελέτη που εκπόνησε η Τεχνική Υπηρεσία είναι κατ’ ελάχιστον πρόχειρη, ελλειμματική και μη επιστημονικά τεκμηριωμένη, με προφανή σκοπιμότητα την παροχή νομιμοποίησης στην απόφαση της Δημοτικής Αρχής. Αποτέλεσμα της εφαρμογής της συγκεκριμένης «κυκλοφοριακής τακτοποίησης» αποτελεί η στοχευμένη κυκλοφοριακή αποφόρτιση του μικρού μόνο τμήματος της οδού Εθνικής Αντιστάσεως, που περιλαμβάνεται μεταξύ των οδών Κισσάβου και Ταϋγέτου, με αποτέλεσμα τη δυσανάλογη κυκλοφοριακή φόρτιση της ευρύτερης περιοχής, χωρίς να γίνεται αντιληπτό τι είδους σκοπιμότητα εξυπηρετεί αυτή η αποσπασματική τακτοποίηση. Μπορεί η κατ’ όνομα κυκλοφοριακή μελέτη να φαίνεται νομότυπη, αλλά είναι πρόδηλα πρόχειρη, βεβιασμένη, παραπλανητική και προβληματική στην ουσία της, χωρίς να εξυπηρετείται ουδόλως το δημόσιο συμφέρον.

Για αυτό προτείνεται η άρση της από 26/7/2010 σχετικής απόφασης (αριθ. 98/2010) του Δημοτικού Συμβουλίου Βριλησσίων και η επαναφορά των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στην προγενέστερη κατάσταση. Στη συνέχεια αφού αποκατασταθεί η εν λόγω αστοχία και επανέλθει ο κυκλοφοριακός φόρτος στην προγενέστερη «ισορροπία», μπορεί ο Δήμος να αναθέσει σε ανεξάρτητο κυκλοφοριακό σύμβουλο την εκπόνηση κυκλοφοριακής μελέτης για το σύνολο του Δήμου Βριλησσίων.

Με εκτίμηση
Αντώνιος Ι. Καούρης
Διπλωματούχος Πολιτικός Μηχανικός
Master’s στη Διοίκηση Κατασκευαστικών Έργων
Μέλος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας
Δημότης του Δήμου Βριλησσίων

Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

ΑΣΚΗΣΗ ΄΄ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ΄΄ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ

Με κατεπείγουσα εντολή η Πολιτική Προστασία του Δήμου εκλήθη να συμμετάσχει στην άσκηση με την επωνυμία ΄΄Αλέξανδρος΄΄.
Η εντολή απαιτούσαι την υλοποίησή της εντός 12 ωρών.
Η υπηρεσία ανταποκρινόμενη πάραυτα υλοποίησε την εντολή εντός 6 ωρών με απόλυτη επιτυχία!!!
Η άσκηση προέβλεπε κήρυξη μέτρων συναγερμού κατεπείγοντα τρόπο.
Δεν έχουμε παρά να πούμε άλλη μια φορά συγχαρητήρια στα παιδιά της υπηρεσίας της Πολιτικής Προστασίας. 

Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

O ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΑΚΡΟΤΑΤΑ!!!

 «Σε συνάντηση που είχα με εκπροσώπους της Τρόικα ως υπουργός μου ζήτησαν να εκκενώσουμε τα ελληνικά νησιά που έχουν μέχρι 150 κατοίκους γιατί επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό. Τους απάντησα άμεσα ότι δεν είστε καλά. Δεν το διαπραγματευόμαστε».

Αυτά δήλωσε ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου,Κωστής Μουσουρούλης μιλώντας στη Ναυτιλιακή Λέσχη του Πειραιά σήμερα το μεσημέρι ενώπιον της εκπροσώπων της ελληνικής ναυτιλιακής βιομηχανίας, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το http://www.protothema.gr/.

Πηγές  πάντως στο Υπουργείο Οικονομικών δηλώνουν άγνοια για αυτή την εντολή...

Μόλις πριν λίγο ο κ. Μουσοσυρούλης διέψευσε τα λεγόμενα και φημολογούμενα στο ραδιόφωνο του Real Fm.



ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΡΕΜΑΤΙΑΣ ΣΤΗ ΝΕΑ ΠΕΝΤΕΛΗ

Βόλτα και καθαρισμός

Ρεματιάς στη Νέα Πεντέλη
Κυριακή, 21 Οκτωβρίου 2012
10:00 π.μ.

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΔΡΑΣΗ

Ο Σύλλογος Προστασίας Περιβάλλοντος και Ρεματιάς Πεντέλης – Χαλανδρίου σας προσκαλεί για πεζοπορία στη ρεματιά της Νέας Πεντέλης με σκοπό να γνωρίσουμε και να περιποιηθούμε τη φύση που είναι δίπλα μας. Ελάτε να την ανακαλύψουμε.

Η διαδρομή είναι κατάλληλη για νέους από 8 έως 78 ετών.
Εξοπλισμός: Εκδρομική αμφίεση, κλαδευτήρια, γάντια και σακούλες για σκουπίδια (προαιρετικά).
Πρόγραμμα:
Τόπος συνάντησης (δείτε και τον χάρτη πίσω):
Πλατεία Κύπρου (25-ης Μαρτίου και Γιαλούρου),
Νέα Πεντέλη.
Ωρα: 10:00 π.μ.
Περίπατος 10:15 π.μ. – 11:30 μ.μ.
Καθαρισμός καταρράκτη στο τέρμα οδού Αριστείδου 11:30 π.μ. – 1:15 μ.μ.
Μεζεδάκια σε τοπική ταβέρνα στην πλατεία Ηρώων Πολυτεχνείου
(Κεντρική πλατεία Νέας Πεντέλης) 1:30 μ.μ. – έως ;
Για την διαδρομή, δείτε το χάρτη που ακολουθεί:
Πληροφορίες: Αλέξανδρος Αργυρόπουλος, 6942-496769
                            Νένα Ρήγα, 6937-283015
sosrematia.blogspot.com e-mail: sosrematia@gmail.com

Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

΄΄ΕΦΥΓΕ΄΄ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ ΕΝΑΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΦΙΛΟΣ

Τα μεσάνυχτα του Σαββάτου, σ' ένα κρεβάτι νοσοκομείου, ύστερα από μια εβδομάδα πόνου και ταλαιπωρίας ''έφυγε'' ένας αγαπημένος φίλος, συνδημότης μας, ο Θεμιστοκλής Καμπάς.
Ο αγαπημένος Θέμης ήταν από τους υποστηρικτές της έντυπης έκδοσης του ΄΄Περιηγητή΄΄. Από τους πρώτους, αν όχι ο πρώτος, που έγραφαν στην εφημερίδα μας, σε μόνιμη στήλη σχολιάζοντας πάντα την επικαιρότητα με το βαθυστόχαστο γνωστό του τρόπο.
Πραγματικός Έλληνας, αγνός χριστιανός, ιστορικά τεκμηριωμένος και διαβασμένος, προσπάθησε να δώσει μηνύματα ευγένειας, ήθους και αξιοπρέπειας.
Ερμηνευτής της Ελληνικής μυθολογίας, θαυμαστής της Ελληνικής γλώσσας, αυστηρός με τους συνομιλητές του στην σωστή απόδοση της γλώσσας, είχε μελετήσει πολλούς Έλληνες φιλοσόφους.
Είχε το χάρισμα να απομνημονεύει πολλά αρχαία κείμενα με μεγάλη ευχέρεια σε βαθμό που απήγγειλε απ' έξω.
Ήταν ο πρώτος που ανέφερε και υπερασπίστηκε την πατριωτική μνήμη του Έλληνα αγωνιστή Κροκίδη, ο οποίος έπεσε από την Ακρόπολη προκειμένου να μην παραδώσει την Ελληνική σημαία στον κατακτητή. Σ' αυτόν αφιέρωσε και ένα εξαιρετικό ποίημά του.
Είχε μελετήσει σε βάθος την Παλαιά και Καινή Διαθήκη, τολμώντας να απορρίπτει έντονα τα κείμενα της Παλαιάς Διαθήκης θεωρώντας ότι ήταν κείμενα που γράφηκαν για να εξυπηρετήσουν καταστάσεις της εποχής. Δεν θεώρησε ποτέ ότι ήταν κείμενα Θρησκευτικά με λόγο Θεού. Την άποψη αυτή εξέφραζε δημόσια και με τόλμη.
Θαυμαστής της Θρησκευτικής ποίησης, κάποια εποχή βρέθηκε και στο αναλόγιο ψάλλοντας στην εκκλησία.
Η ζωή του λιτή, αγνή, καθαρή, αξιοπρεπής, φιλοσοφημένη, στηριγμένη στο ήθος και τον σεβασμό.
Συγγραφέας πολλών κειμένων με μεγάλο ενδιαφέρον. Ποιητής - συγγραφέας. Αρκετές οι συλλογές των ποιημάτων του.
Δώριζε παντού τις συλλογές ή αποσπάσματα των συλλογών αυτών αποσπώντας τον θαυμασμό φίλων και γνωστών.
Μεγάλο κεφάλαιο στη ζωή του κατέλαβε η κλασική μουσική. Λάτρης της χορωδιακής κλασικής και της όπερας. Μόνιμος, σχεδόν, θεατής στη Λυρική σκηνή. Ήξερε σχεδόν, απέξω τα μεγάλα κλασικά οπερικά έργα, Βέρντι, Πουτσίνι και άλλων.
Πολλές ήταν οι φορές που με την μικρή του φυσαρμόνικα, έπαιζε άριες - αποσπάσματα των μεγάλων αυτών έργων.
Ταύτιζε πολλές φορές την κλασική Ελληνική φιλοσοφία με την μουσική αναγέννηση του 18ου αιώνα.
Άπειρες φορές ακούγονταν η φωνή του τραγουδώντας μικρά αποσπάσματα από κάποιο χορωδιακό κάποιας άριας.
Οι συζητήσεις μας πάντα με αντικείμενο τα αρχαία κείμενα των Ελλήνων κλασικών και οι μουσικές. Εμείς βάζαμε πιο πάνω απ' όλα την συμφωνική μουσική, εκείνος τα χορωδιακά και φωνητικά έργα της κλασικής παγκόσμιας μουσικής.
Μέχρι τις τελευταίες στιγμές της ζωής του, πάνω στο κρεβάτι του νοσοκομείου, οι συζητήσεις μας ήταν για την μουσική και τα αρχαία Ελληνικά κείμενα.
Θα περιγράψω εδώ μια μικρή συζήτηση που είχαμε μια μέρα πριν ''φύγει'', εκείνος στο κρεβάτι του πόνου κι εγώ δίπλα του όρθιος.
''Νοσοκόμα με το όνομα Ελένη, εμφανίζεται στην πόρτα.
-Θέμη, ήλθε η Ελένη, η....ωραία Ελένη!!!
-Καλώς ήλθες ωραία Ελένη!!!
-(στρεφόμενος προς εμένα λέει) Ποιός έκλεψε την Ωραία Ελένη;
-Θέμη, είναι γνωστό ότι ήταν ο Πάρις.
-Λάθος!!! Ήταν ο Αλέξανδρος, έτσι ήταν το πραγματικό όνομα του Πάρι. Ήταν πρωτότοκος γιός του Πρίαμου και διάδοχος του βασιλικού θρόνου της Τροίας. Όμως χάθηκε ξαφνικά από την βασιλική αυλή και παρ' όλο που ψάξανε να το βρουν δεν το κατάφεραν. Ο Αλέξανδρος βρέθηκε σ' ένα δάσος κοντά σ' ένα βοσκό με πολλά πρόβατα και μακριά από το βασίλειο. Εκεί ο βοσκός μη γνωρίζοντας ποιός ήταν τον ονόμασε Αλέξανδρο.
Κάποτε ο Πρίαμος αποφάσισε να κάνει αγώνες και κάλεσε όλους αυτούς που επιθυμούσαν να συμμετέχουν με την ελπίδα οτι θα έβρισκε τον χαμένο Πάρι. Πράγματι, εμφανίστηκε ο Πάρις, με το όνομα Αλέξανδρος. Στα αγωνίσματα θριάμβευσε αλλά αναγνωρίστηκε από τον Πρίαμο και την μητέρα. Από τότε είχε δύο ονόματα αλλά επικράτησε το όνομα Πάρις.
Αυτή ήταν μια από τις συζητήσεις μας ακόμη και την τελευταία ώρα της ζωής του, αφιέρωμα στο διάβασμα και στη γνώση.
Αξίζει να περιγράψουμε τις πολλές συζητήσεις μας τις ημέρες στο νοσοκομείο. Όμως θα παραβούμε μια επιθυμία του, να είναι πάντα ταπεινός και σεμνός. Μακριά από δημοσιότητες και προβολές. Θα το σεβαστούμε παρ' όλο που θα έπρεπε να αποτελέσει αρχή πολλών συζητήσεων μεταξύ των φίλων του!
Η παρέα του καθημερινά στην πλατεία, με αγαπημένους φίλους του, με ένα καφεδάκι ικανό για να αντέξει πολλές ώρες συζητήσεων.
Η εφημερίδα μας, ευγνώμων απέναντί του αποδίδει φόρο αγνής και καθαρής φιλίας τονίζοντας ότι ποτέ δεν θα τον ξεχάσουμε.
Υποσχεθήκαμε να εκδώσουμε σε βιβλίο ή βιβλία όλα τα κείμενά του, ικανοποιώντας μια βαθειά του επιθυμία.
Καλό δρόμο αγαπημένε φίλε Θέμη. Οι φίλοι σου εδώ στη γή θα σε θυμούνται πάντα!!

Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

ΠΡΩΪΝΟΣ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΟΣ ΚΑΦΕΣ ΜΕ ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΤΟΥ ΄΄ΠΕΡΙΗΓΗΤΗ΄΄

Όπως κάθε Κυριακή πρωϊ, έτσι και αύριο στις εννέα και μισή, ακριβώς, θα βρεθούμε στον ΄΄αέρα΄΄ στο ραδιόφωνο του Περιηγητή.
Μουσική και σχόλια αλλά και παρεμβάσεις των ακροατών θα είναι το κύριο θέμα μας. Πολλά  τα νέα της εβδομάδας από τις τοπικές εξελίξεις.
Δημοτικό συμβούλιο και πολλά θέματα βγήκαν στον αέρα.
Παρασπονδίες και ωχαδελφισμός, το νέο σύστημα στη διοίκηση!!!
Αυτά και άλλα αύριο στο www.operiigitisv.blogspot.com πατάωντας στο εικονίδιο του ραδιοφώνου ή απ' ευθείας στην διεύθυνση www.operiigitis.listen2myradio.com.

Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

Στα 3 εκατ. ευρώ αποτιμάται η αξία χειρόγραφου γράμματος του Άλμπερτ Άινσταϊν για το Θεό - Πωλείται στο Ebay

Στα 3 εκατ. ευρώ αποτιμάται η αξία χειρόγραφου γράμματος του Άλμπερτ Άινσταϊν, στο οποίο καταγράφει τους συλλογισμούς του για τον Θεό και τη θρησκεία, και το οποίο θα πουληθεί σε δημοπρασία στο Ebay στις 8 Οκτωβρίου.


Το χειρόγραφο είχε σταλεί το 1954 στον συγγραφέα του βιβλίου “Chosen Life: The Biblical Call to Revolt”, ενώ φυλάσσεται σε επαγγελματικό ακαδημαϊκό ινστιτούτο υπό ελεγχόμενες συνθήκες

Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΤΣΟΠΡΙΝΗΣ
ΝΕΟΣ ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ

Ο Δημήτρης Κατσοπρίνης είναι ο νέος Γενικός Γραμματέας του Δήμου Χαλανδρίου. Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, είναι πτυχιούχος της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, δικηγόρος (1973 -2011) και μέλος του Δ.Σ.Α. Είναι παντρεμένος και έχει μια κόρη.

Διατέλεσε Δημοτικός Σύμβουλος Χαλανδρίου με τον συνδυασμό του Νώντα Ζαφειρόπουλου (1982 – 1986).

Το Σεπτέμβριο του 2011 συνταξιοδοτήθηκε με τον τίτλο του «επίτιμου δικηγόρου». Από το 2011 είναι μέλος του Δ.Σ. του Ο.Κ.Π.Α Δήμου Χαλανδρίου (2011-2012), παλαιότερα μέλος της ΚΙ.Π.Α.Ε.Α, σύνεδρος και ομιλητής στο 1ο Συνέδριο της Ν.Δ. για την Τοπική Αυτοδιοίκηση.

Συνήγορος του Πολίτη: Χορήγηση αποκλειστικής θέσης στάθμευσης σε δημότη με αναπηρία

Πολίτης με αναπηρία διαμαρτυρήθηκε για την ανάκληση απόφασης χορήγησης αποκλειστικής θέσης στάθμευσης από δήμο, στον οποίο είναι δημότης, δι...