Τετάρτη 22 Ιουλίου 2015

Η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΝΟΙΞΗ ΣΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΄΄ΒΕΡΟΠΟΥΛΟΣ΄΄

Διαβάζουμε την τεκμηρίωση της τεχνικής υπηρεσίας του δήμου προκειμένου να δικαιολογήσει την διάνοιξη.
Ουσιαστικά η διάνοιξη γίνεται για να μην τυχόν γίνει ατύχημα από τους παρανομούντες οδηγούς που στρίβουν αριστερά ανεβαίνοντας την Λεωφόρο στην οδό Ταϋγέτου. Αυτό αποτελεί τεκμηρίωση κι ας το έχουμε υπ΄όψη μας ώστε και σε άλλους δρόμους στα Βριλήσσια προκειμένου να αποφευχθεί ατύχημα να προβεί ο δήμος σε τοπική ρύθμιση Κυκλοφορίας.
Θαυμάζουμε τα επιχειρήματα.  Θα πρέπει να βραβευθεί ο νους που τα επινόησε.

Θα επισημάνουμε τα εξής:

Ένα τμήμα του χώρου στάθμευσης και συγκεκριμένα η ζώνη παράλληλα στην Λεωφόρο Πεντέλης σε όλο το μήκος του καταστήματος είναι ιδιοκτησίας του δήμου Βριλησσίων και η εταιρία πληρώνει κάποιο τίμημα, το οποίο έχει να ρυθμιστεί από την αρχή της χρήσης του. Μέρος αυτού του χώρου τώρα παύει να αποτελεί χώρο στάθμευσης αλλά αποτελεί λειτουργικό χώρο του καταστήματος. Επομένως νομικά απαιτείται αναπροσαρμογή της σύμβασης και ασφαλώς νέο τίμημα θα πρέπει να συμφωνηθεί.
Στην εισήγηση δεν γίνεται καμιά αναφορά. Αποσιωπάται ένα στοιχείο που αποτελεί και έσοδο του δήμου, που προφανώς με μειωμένες θέσεις στάθμευσης θα είναι μειωμένο!!! 
Εμείς εκτιμούμε ότι το νέο τίμημα πρέπει να είναι μεγαλύτερο παρά μικρότερο. 
Θα το δούμε τελικά αν η δημοτική αρχή θα ΄΄ακούσει΄΄ ή θα αδιαφορήσει.

Παρατήρηση, που πρέπει να κάνουμε είναι ποιος θα επιβαρυνθεί με το κόστος κατασκευής. Ούτε αυτό αναφέρεται στην εισήγηση.

 Άλλη μια παρατήρηση, που πρέπει να επισημάνουμε είναι αν ο δήμος θα ΄΄εισπράξει΄΄ κάποιο αντισταθμιστικό όφελος απ΄αυτή την νέα συμφωνία. Ακούσαμε κάτι αλλά δεν θα πρέπει να το μάθουν οι δημότες;

Και το τελευταίο: Μήπως απαιτείται και κάποια  μελέτη περιβάλλοντος, που πρέπει να συνοδεύει τις αλλαγές; Εμείς δεν το ξέρουμε αλλά το σκεφθήκαμε διότι η επιχείρηση δεν είναι ένα μικρό κατάστημα!!!
Ο χώρος συγκεντρώνει μεγάλο αριθμό τροχοφόρων και πεζών!!!
Παρατηρήσαμε δε ακόμη ότι η τεχνική υπηρεσία του δήμου έχει κάνει και ....κυκλοφοριακή μελέτη προκειμένου να στηρίξει την πρότασή της, η οποία μάλιστα (διαβάζουμε και πάλι στην εισήγηση) ότι έγινε  σε συνεργασία με ....την ενδιαφερόμενη επιχείρηση!!!

Η ΤΕΚΜΗΡΊΩΣΗ:

α) Συμβολή των οδών Λ. Πεντέλης και Ταϋγέτου
Τα οχήματα που κινούνται στην άνοδο της Λ. Πεντέλης, για να εισέλθουν στο χώρο
στάθμευσης του συγκροτήματος παραβιάζουν για 8-10 μέτρα την μονοδρόμηση της οδού
Ταϋγέτου, με αποτέλεσμα να έρχονται αντιμέτωπα με τα νομίμως κινούμενα στην οδό με
κατεύθυνση την Λ. Πεντέλης, με κίνδυνο ατυχήματος.
β) Συμβολή του παράδρομου της Λ. Πεντέλης με την οδό Κισσάβου
Η έξοδος του παράδρομου της Λ. Πεντέλης, που διέρχεται έμπροσθεν του συγκροτήματος και
το διαχωρίζει από τον δημοτικό χώρο στάθμευσης, στην οδό Κισσάβου, ευρίσκεται πολύ
κοντά στον σηματοδοτούμενο κόμβο Λ. Πεντέλης – Κισσάβου. Τα οχήματα που εξέρχονται
του παράδρομου και επιθυμούν να κινηθούν επί της Λ. Πεντέλης, είτε δεξιά προς Πεντέλη –

Μελίσσια, είτε αριστερά προς Χαλάνδρι, για να αποφύγουν την απαραίτητη περιπορεία, που θα τα εντάξει ομαλά στο ρεύμα εξόδου του σηματοδοτημένου κόμβου, προσπαθούν να ενταχθούν σε αυτό κατευθείαν, με αποτέλεσμα να καθίσταται προβληματική η κίνηση των υπόλοιπων οχημάτων στον εν λόγω κόμβο και να δημιουργούνται ουρές σε όλες τις δυνατές κινήσεις.


ΚΙ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ

Και πάλι με έκπληξη διαπιστώσαμε ότι την Δευτέρα στο δημοτικό συμβούλιο υπήρξε και άλλο θέμα που αγγίζει το θέμα των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων και άρα την μελέτη κυκλοφοριακού στην πόλη.

Βλέπετε αν ψάχνει κανείς βρίσκει και καινούρια θέματα και απ΄ότι φαίνεται σε κάθε δημοτικό συμβούλιο κάτι θα υπάρχει για να εκτίθεται ακόμη πιο πολύ η δημοτική αρχή.

Το θέμα τώρα το επεξεργαζόμαστε και θα το δημοσιεύσουμε σύντομα. 

Το ευτύχημα με αυτή την ιστοσελίδα, αυτό το ....παραδοσιακό blog, είναι ότι αποτελεί μια ανεξάρτητη φωνή και σε καμιά περίπτωση με άκρες στην όποια εξουσίας, ανιδιοτελώς, καθαρά και έντιμα, εκθέτει τα προβλήματα της πόλης ασκώντας κριτική όπου απαιτείται ώστε η εξουσία να καταλάβει ότι δεν είναι όλοι ίδιοι. 
Κάποιοι διαφέρουν. 

Πάντα, όμως, οι αναρτήσεις μας τίθενται σε κριτική και θα είμαστε πάντα ανοιχτοί να διορθώσουμε όποιο θέμα δεν είχε την ορθή τεκμηρίωση. Έως τώρα ποτέ και κανείς δεν αμφισβήτησε όσα γράψαμε.
Μόνο υπόγειες και κρυφές κριτικές, ανούσιες και μάλλον με εκδικητική διάθεση και πολλάκις συκοφαντική.

Δεν θα ακολουθήσουμε άλλους, που δεν ασχολούνται με τα θέματα της τοπικής αυτοδιοίκησης και άρα και του δήμου μας. Θα ασχοληθούμε με τα κύρια, καυτά και σοβαρά ζητήματα που απασχολούν την πόλη, τους δημότες και την τοπική αυτοδιοίκηση!!

ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ!!! ΝΤΡΟΠΗ!!!

Τελικά αυτή η δημοτική αρχή μας εκπλήσσει συνεχώς δυσάρεστα.

Παρ΄όλο που είχε τα χαρακτηριστικά μιας νέας πολλά υποσχόμενης ομάδας διοίκησης και έχοντας εμπειρία αρκετών χρόνων κάτω από άλλες διοικήσεις καταφέρνει να αποδείξει ότι η όλη της προεκλογική παρουσία ήταν μια φούσκα.
Διαπιστώνουμε καθημερινά ότι η δημοτική αρχή καταγράφει τις ανάγκες των δημοτών σε προσωπικό επίπεδο και σε κατάλληλο χρόνο τις υλοποιεί χωρίς κανένα κριτήριο, χωρίς καμιά προϋπόθεση. Είναι βέβαιο ότι αυτά που έχει κάνει ως τώρα δεν είναι τίποτα άλλο από την εξυπηρέτηση δημοτών, επιχειρηματιών, επαγγελματιών πάντα σε προσωπικό επίπεδο και το συνδέει με τις επόμενες εκλογές.

Γιατί τα λέμε όλα αυτά; Ιδού, αγαπητοί φίλοι, γιατί!!

Την Δευτέρα συνεδρίασε το δημοτικό συμβούλιο της πόλης. Μεταξύ των άλλων θεμάτων υπήρχε θέμα που αγγίζει άμεσα την κυκλοφορία στην πόλη και όχι μόνο. Σ΄ενα σημείο με αυξημένη κυκλοφορία πάνω στο βασικό οδικό δίκτυο της πόλης ικανοποιεί την επιθυμία της επιχείρησης ΄΄Βερόπουλος΄΄ στην συμβολή Λ. Πεντέλης και Κισσάβου.
Η επιχείρηση πρότεινε να ανοίξει στο μέσον της απόστασης Κισσάβου-Ταϋγέτου το πεζοδρόμιο και να διαμορφωθεί είσοδος - έξοδος για το σούπερ μάρκετ.
Στην εισήγησή της η τεχνική υπηρεσία αναφέρει ότι το άνοιγμα αυτό θα εξυπηρετήσει τους οδηγούς που ανέρχονται την λεωφόρο ώστε να μη αναγκάζονται να κάνουν μικρή ανακύκλωση από την Κισσάβου και να εισέρχονται στον χώρο στάθμευσης του σούπερ μάρκετ! 
Οϊμε, σοβαρή επιχειρηματολογία!!!  

Ο κ. δήμαρχος ΄΄υπέρμαχος΄΄ (όπως έδειχνε προεκλογικά) της τάξης στην κυκλοφορία της πόλης αλλά και της απόδοσης δικαιοσύνης  προφανώς συνεργαζόμενος με την τεχνική υπηρεσία (ουσιαστικά έδωσε εντολή) ικανοποιεί το αίτημα της επιχείρησης να ανοίξει στην Λ. Πεντέλης είσοδος - έξοδος του σούπερ μάρκετ.

Όταν το είδαμε ως θέμα και ως εισήγηση στην ημερήσια διάταξη δεν το πιστεύαμε!! Κι όμως είναι αλήθεια.
Μάθαμε, δε, ότι σε ερώτηση κάποιου αν αγγίζει το κυκλοφοριακό της πόλης ο κ Δήμαρχος απάντησε με το αμίμητο, 
΄΄η λεωφόρος είναι βασικό οδικό δίκτυο και δεν εμπίπτει στην μελέτη κυκλοφοριακού διότι δεν είναι στην αρμοδιότητα του δήμου!!!΄΄
Δηλαδή ο κ. Δήμαρχος θα κάνει την μελέτη του κυκλοφοριακού της πόλης χωρίς να αγγίξει την Λ. Πεντέλης!! Πως θα γίνει αυτό, κ. Δήμαρχε να μας πείτε. Πως είναι δυνατόν αυτό να γίνει!!!

Κι αυτή η δημοτική αρχή πρέπει να αισθάνεται περήφανη γιατί εξυπηρετεί τους δημότες, τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες με μεγάλη ευχέρεια, μάλιστα κρατά και πρωτόκολλο προτεραιότητας ώστε να μην υπάρχει κανένα παράπονο.

Για το συγκεκριμένο δε σημείο υπάρχει μακρά ιστορία αναφορικά με τον προαύλιο χώρο του σούπερ μάρκετ. Δεν θα το ανοίξουμε όμως τώρα αυτό το ζήτημα. Αλλά το θυμίζουμε σ΄αυτούς που γνωρίζουν το παρελθόν και την συμπεριφορά προηγούμενων διοικήσεων. Κι ενώ πρώτος ο σημερινός δήμαρχος όφειλε να γνωρίζει και να είναι προσεκτικός κάνει ότι είναι δυνατόν να αποδείξει ότι ασκεί πολιτική εκ του προχείρου και με συγκεκριμένους στόχους, την επανεκλογή του!!!

Για μας αποτελεί πρόκληση για ακόμη μια φορά ο τρόπος διαχείρισης των θεμάτων της πόλης. Αισθανόμαστε ντροπή για την διοίκηση αυτού του επιπέδου. Να θυμηθούμε ότι δημοσίευσε την προκήρυξη της μελέτης του κυκλοφοριακού της πόλης μόνο και μόνο να ρίξει στάχτη στα μάτια αυτών που ασχολήθηκαν με τα κυκλοφοριακά προβλήματα της πόλης πριν ακόμη ο σημερινός δήμαρχος γεννηθεί. Θα δούμε πότε θα υλοποιήσει την μελέτη. Ωστόσο μέχρι τότε θα έχει ικανοποιήσει όλα τα αιτήματα προσωπικού χαρακτήρα αλλά θα έχει διαμορφώσει άλλες συνθήκες από αυτές που υπήρχαν στην αρχή της θητείας της. 

Συντελείται για ακόμη μια φορά ένα έγκλημα στην πόλη. Άλλης μορφής από αυτά των προηγούμενων διοικήσεων αλλά είναι φανερό ότι η σημερινή διοίκηση στρώνει το χαλί για τις επόμενες εκλογές.  Κινείται εις βάρος του κοινού συμφέροντος.

Θα προσθέσουμε εδώ ότι υπάρχουν και άλλες αποδείξεις (όχι ενδείξεις) που δείχνουν τον τρόπο λειτουργίας αυτής της διοίκησης και τους στόχους της. Συγκεντρώνουμε τα στοιχεία αυτά και σιγά - σιγά θα τα δημοσιεύουμε. 
Πάντως δεν πρέπει να αισθάνονται περήφανοι και ικανοποιημένοι οι δημότες για τις επιλογές τους,  κρίνοντας την διοίκηση μέχρι σήμερα.

Θα επισημάνουμε ότι τα βαθιά και σοβαρά προβλήματα της πόλης δεν τα έχει αγγίξει ακόμη ο σημερινός δήμαρχος. Αυτά για τα οποία στο παρελθόν και ως αντιπολίτευση τα είχε κάνει σημαία!!!  Σημαία επανάστασης!!! 

Και για να δώσουμε και ένα άλλο στοιχείο, που δείχνει την αδιαφορία και την έλλειψη στόχων. Να μας πει ο κ. Δήμαρχος πόσο καιρό ο δήμος λειτουργεί χωρίς αντιδήμαρχο οικονομικών; 
Πόσο καιρό η σημαντικότερη επιτροπή του δήμου, η Επιτροπή Οικονομικών, δεν έχει τον αντιδήμαρχο οικονομικών προεδρεύοντα όπως ορίζει ο νόμος; 
Ποιος υπογράφει τις εισηγήσεις των θεμάτων και πως τελικά διαμορφώνεται ο έλεγχος και η οικονομική πολιτική του δήμου;
Μην βιαστεί ο κ. Δήμαρχος να απαντήσει (αν απαντήσει, γιατί προτιμά την σιωπή) γιατί μας είναι όλα γνωστά και όπως πάντα δεν θα χαρίσουμε σε κανένα όσο κι αν κάποιοι δυσαρεστηθούν και θα δυσαρεστηθούν, είμαστε βέβαιοι.

Λοιπόν, καλούμε όλους τους δημότες, επιχειρηματίες, επαγγελματίες και κάθε άλλο κάτοικο αυτής της πόλης να καταθέσει το αίτημα του στον δήμο και θα ικανοποιηθεί στο πλαίσιο αυτό που περιγράψαμε πριν και μάλιστα με προτεραιότητα τις κυκλοφοριακές παρεμβάσεις, ακόμη και για καθορισμό θέσεων στάθμευσης έξω από κατοικίες για ανάπηρους και μη όπως έκανε κατά κόρον και η προηγούμενη διοίκηση, η οποία μάλιστα όπως μάθαμε έπαιρνε και τηλέφωνο στους (υποτίθεται) ενδιαφερόμενους για να τους ΄΄εξυπηρετήσει΄΄!!!

Υ/Γ  Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΑΣ ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΄΄ΒΕΡΟΠΟΥΛΟΣ΄΄ - ΄΄ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ΄΄ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Ή ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ. Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΤΗΝ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΤΗΣ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΓΕΝΙΚΩΣ!!!!

Τρίτη 21 Ιουλίου 2015

ΟΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ. ΑΚΙΝΗΤΑ ΣΤΟ ΣΦΥΡΙ!!

Μια τεράστια λίστα ακινήτων και περιουσαικών στοιχείων του δημοσίου δημοσιεύθηκε χθες το απόγευμα.

Η λίστα των ακινήτων πρόκειται να δοθούν, να πουληθούν ή να παραχηρηθούν με κάποιο τρόπο, ο οποίος δεν έχει ακόμη αποσαφηνιστεί. Αν λάβουμε υπ όψη μόνο τις δηλώσειοςκαι την αρχική συμφωνία μάλλον πρόκειται για πώληση.

Ταπερισσότερα βρίκσονταν και στην λίστα των προηγούμενων κυβερνήσεων, οι οποίες ήδη τα είχαν προωθήσει αλλά πολλοί ήταν οι λόγοι που δεν είχαν επιτυχή κατάληξη.
Θα κολουθλησει κι άλλη λίστα απ΄ότι μαθαίνουμε.

Ιδού η λίστα της ακίνητης δημόσιας περιουσίας μέχρι σήμερα:

Η λίστα:

1. Μαρίνες όπως στην Επίδαυρο ή στο νησί της Ύδρας (τιμή ασαφής).
2. Εκτάσεις στα ελληνικά λιμάνια, όπως στον Πειραιά ή τη Θεσσαλονίκη, με αναμενόμενα έσοδα: 600.000.000 ευρώ.
3. Μερικά από τα 6.000 νησιά της Ελλάδας, όπως αναφερόταν και στην κυβερνητική έκθεση του 2013.
Να σημειωθεί ότι ο αμερικανός δισεκατομμυριούχος Warren Buffett
αγόρασε το Σαββατοκύριακα το νησί του Αγίου Θωμά για περίπου 15 εκατομμύρια ευρώ.
4. Παραλίες, όπως για παράδειγμα της Πελοποννήσου
5. 14 περιφερειακά αεροδρόμια, μεταξύ άλλων της Ρόδου και της Κέρκυρας, με αναμενόμενα έσοδα: 1.300.000.000 ευρώ.
6. Δύο κυβερνητικά Airbus, αξίας 10 εκατομμυρίων ευρώ
7. 2500 κτίρια του υπουργείου Πολιτισμού και κάποιο από τα κτίρια των σιδηροδρόμων. 
Συμπεριλαμβάνονται και κτίρια στο εξωτερικό (π.χ. Ουάσινγκτον, Νέα Υόρκη)
8. 77332 στρέμματα δημόσιας γης
9. ιαματικές πηγές 
10. Κάποια από τα στάδια και τις αίθουσες των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, για παράδειγμα το «Ολυμπιακό Κέντρο Γαλατσίου» (91 εκτάρια)
11. Πολλά ξενοδοχεία (μεταξύ άλλων στη Ρόδο).
12. Την πρώην αμερικανική αεροπορική βάση του Ηρακλείου στην Κρήτη.

Δευτέρα 20 Ιουλίου 2015

ΞΑΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ

Αποτελεί πρόκληση τελικά να ακούς κάποιους να λένε ότι διαφωνούν με την πολιτική της κυβέρνησης και παρ΄όλο που κατέχουν θεσμικές θέσεις και απειλούν να παραιτηθούν εξακολουθούν να παραμένουν στις θέσεις τους.

Είναι πρόκληση επίσης να ακούς τον κ. Κατρούγκαλο να δηλώνει (η πρώτη δήλωση με την ανάληψη της νέας θέσης) ότι μπαίνει τέλος στις...πρόωρες συντάξεις!!!  Θέμα για το οποίο κάηκε η Βουλή πριν λίγο καιρό. Σήμερα ο κ. Κατρούγκαλος αναλαμβάνει κάθε ευθύνη (ποια ευθύνη κανείς δεν μπορεί να κατανοήσει) να επιφέρει μια ισορροπία, να αποκαταστήσει μια κοινωνική αδικία, που πολλά χρόνια τώρα βαραίνει αυτή την χώρα.
Δείτε μερικούς αριθμούς:

Το 2014 δαπανήθηκαν για συντάξεις του δημοσίου 7,2 δις ευρώ, ήτοι 1336 ευρώ ανά μήνα και ανά συνταξιούχο (εν μέσω κρίσης, μη ξεχνούμε).

Το σύνολο των συνταξιούχων του δημοσίου είναι στις 449.000. Απ΄αυτούς το 91% ή 258.000 συνταξιούχοι είναι ηλικίας από 45 έως 65 ετών. Δηλαδή όλοι αυτοί πήραν σύνταξη πολύ νωρίτερα του κανονικού!!!

Στην Ελλάδα για τις συντάξεις δαπανάται το 16,2% του ΑΕΠ ενώ στην Ολλανδία για παράδειγμα δαπανάται το 6,9%.

Τελικά για να κατανοήσει η κυβέρνηση ότι υπάρχει αδικία και ανισορροπία έπρεπε να περάσουν πέντε χρόνια (θυμηθείτε τι έλεγε προεκλογικά για τα θέματα αυτά) και να αυτοαναιρεθεί.

 Για να πληρωθούν αυτές οι συντάξεις από κάπου έπρεπε να βρεθούν τα χρήματα. Ναι βρέθηκαν είτε από τις δανειοληψίες είτε από την συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα, ο οποίος στηρίζει συνεχώς ένα αδηφάγο κράτος, μια απέραντη μαύρη τρύπα ώστε να δοθεί η ευκαιρία σε κάποιους πολιτικούς να κάνουν τις προσωπικές τους πολιτικές και μόνο και να φανούν αρεστοί σ΄εκείνους που εύκολα ΄΄μετακινούνται΄΄.

Κάποιοι από το περιβάλλον μας εδώ δουλεύουν πάνω από 37 χρόνια και συνεχίζουν να δουλεύουν και δεν θα πάψουν να δουλεύουν. Δεν σκέφθηκαν ποτέ να μην παράγουν και να μην προσφέρουν σε όλους τους τομείς.  Ε, αυτοί είναι που μόνιμα πληρώνουν για να φύγουν πολύ νωρίτερα κάποιοι έξυπνοι δημόσιοι υπάλληλοι!!!

Οι αριθμοί δεν αμφισβητούνται.

ΚΙ ΟΜΩΣ ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΔΕΝ ΕΠΑΨΑΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!

Η επιβολή ελέγχου στην διακίνηση κεφαλαίων έφερε και το κλείσιμο του Ελληνικού χρηματιστηρίου, το οποίο  μετρά σήμερα 16 ημέρες εργάσιμες κλειστό, από τις 29 Ιουνίου, ημέρα Δευτέρα.
Το διάστημα αυτό επέφερε τεράστιες ζημιές στον χρηματιστηριακό χώρο. Τα τελευταία τέσσερα χρόνια η χρηματιστηριακή αγορά έχει γνωρίσει μόνο ζημιές αλλά μεγάλες αγωνίες. Όλα τα χαρτοφυλάκια, εγχώρια ή ξένα, μικρά ή μεγάλα έχουν καταγράψει τεράστιες ζημιές.
Έχει χαθεί η εμπιστοσύνη για ακόμη μια φορά απέναντι στον βασικό μηχανισμό στήριξης στον επιχειρηματικό κόσμο και ανάπτυξης της οικονομίας μιας χώρας.

Οι χρηματιστηριακές επιχειρήσεις, που απασχολούν πλήθος εργαζομένων, (εκτιμάται σε 7-8000 άτομα) έχουν υποστεί σημαντικές μειώσεις στα έσοδά τους, στις προμήθειες τους. Στο τελευταίο διάστημα προέβησαν πολλές εξ αυτών σε απολύσεις σημαντικών στελεχών ενώ με την επιβολή των capital controls προέβησαν σε αναγκαστικές άδειες των εργαζομένων.

Το κλείσιμο του χρηματιστηρίου είναι άμεσα συνδεδεμένο με την τραπεζική αργία αλλά όχι μόνο. Παρ΄όλο που σήμερα οι τράπεζες άνοιξαν, όπως άνοιξαν, το χρηματιστήριο παραμένει κλειστό και προβληματίζονται όλοι οι άνθρωποι της χρηματιστηριακής αγοράς αν πρέπει να ανοίξει και πότε.
Τα θεσμικά όργανα έχουν χωριστεί σε  δυο στρατόπεδα. Το ένα υποστηρίζει το άνοιγμα της αγοράς την Τετάρτη ή όσο πιο νωρίτερα μπορεί ώστε να αποφευχθεί η οποιαδήποτε υποβάθμισή του ή ακόμη και η αφαίρεσή του από διεθνείς δείκτες και το δεύτερο επιμένει ότι με το άνοιγμα του χρηματιστηρίου θα υπάρξει κίνδυνος στρέβλωσης της αγοράς από πολλούς παράγοντες. Βασική άνιση μεταχείριση η δυνατότητα πώλησης από ξένους επενδυτές ή εταιρείες αλλά η μη δυνατότητα αγοράς τίτλων από Έλληνες θεσμικούς ή ιδιώτες μικροεπενδυτές αφού υπάρχει το τραπεζικό πλαφόν.

Υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις στρέβλωσης όπως για παράδειγμα η προσπάθεια κερδοσκοπίας που γίνεται πάντα αλλά τώρα δεν υφίσταται ένα βασικός παράγοντας η ισορροπία προσφοράς - ζήτησης. Δηλαδή πολλοί (κυρίως ξένα μεγάλα χαρτοφυλάκια) θα επιδιώξουν να πουλήσουν τουλάχιστον τις πρώτες ημέρες για να ξαναγοράσουν σε χαμηλότερες τιμές αλλά είναι δυνατόν να ξεφύγει η κατάσταση και να δούμε τραγικά μειωμένες τιμές όπου θα μπορεί να επιφέρει αρνητικά αποτελέσματα και στις ίδιες τις εταιρίες.

Πάντως είναι σε εξέλιξη πολλές συζητήσεις και συσκέψεις στην προσπάθεια των θεσμικών παράγονταν να βρεθεί μια φόρμουλα ώστε να ανοίξει το χρηματιστήριο την Τετάρτη ή την Πέμπτη.

Εμείς πάντως πιστεύουμε ότι μια χρηματιστηριακή αγορά δεν πεθαίνει ποτέ. Πάντα υπάρχουν οι ευκαιρίες. Αυτή η βασική πίστη αποτελεί θεμελιώδη προϋπόθεση ενασχόλησης με το χρηματιστήριο. Το χρηματιστήριο δεν είναι τζόγος όσο κι αν κάποιοι θέλουν να το βλέπουν έτσι. 
Δυστυχώς βέβαια επιβεβαιώνονται αυτοί οι υποστηρικτές τα τελευταία χρόνια από την κατάσταση στο Ελληνικό χρηματιστήριο και κυρίως για την διαχείρισή του από το πολιτικό σύστημα. 

Το άνοιγμα του χρηματιστηρίου δεν θα αργήσει. Το ζήτημα είναι πως θα συμπεριφερθούν οι μικροεπενδυτές τις πρώτες ημέρες. Υποστηρίζουμε την άποψη ότι παρ΄όλο που οι δύο πρώτες ημέρες θα είναι κρίσιμες  και χρειάζεται προσοχή να μην παρασυρθούν οι μικροεπενδυτές, η συνέχεια θα είναι πολύ ενδιαφέρουσα. 
Ο τραπεζικός κλάδος που δεν θα είναι στις πρώτες ημέρες σε διαπραγμάτευση, όπως λέγεται, θα δώσει τεράστιες ευκαιρίες αποδοτικής επένδυσης.
Μια προϋπόθεση θέτουμε, την σταθερά απομάκρυνσή μας από την πτώχευση της χώρας και το grexit.

Τελικά προσοχή τις πρώτες δυο ημέρες, ψυχραιμία και όχι πανικός, ενώ στην πορεία να είναι όλοι έτοιμοι για καλύτερες ημέρες.

ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΡΟΪΚΑ. ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΕ!!

Ύστερα από έξι μήνες και πλέον η τρόϊκα επανέρχεται επισήμως στην χώρα μας.
Άλλη σύνθεση άλλα ονόματα, το όνομα παραμένει και η δουλειά ίδια. 
Η τρόϊκα θα λειτουργεί με ακριβώς τον ίδιο τρόπο καθημερινά με αυτό που ίσχυε και πριν μετονομαστεί από την σημερινή κυβέρνηση ΄΄θεσμοί΄΄.

Τι κάναμε τελικά με την νέα, σημερινή κυβέρνηση; Απολύτως τίποτα. Μάλλον (και το γράψαμε εκτενώς αυτό) επιβαρύνθηκε η ελληνική οικονομία και το νοικοκυριό με επί πλέον υποχρεώσεις κι αυτό για τα επόμενα τρία χρόνια και βλέπουμε.

Είχαμε γράψει, επίσης, ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα προσπαθήσει να ωραιοποίηση την νέα κατάσταση και να ηρωποιήσει την κυβέρνηση που κατάφερε να έχει ένα νέο μνημόνιο!!!
Έτσι βλέπουμε να γίνεται από την Παρασκευή. Εκπρόσωποι της κυβέρνησης ούτε λίγο ούτε πολύ υπερασπίζονται την απόφαση του Πρωθυπουργού να αποδεχθεί ένα νέο μνημόνιο. Μόνο η αριστερή πλατφόρμα διατηρεί σταθερή θέση, μένοντας μακριά από μνημόνια και υπογραφές.

Βέβαια παράλληλα στηρίζουν την κυβέρνηση. Τώρα τι σημαίνει αυτό κανείς δεν καταλαβαίνει ούτε και οι ίδιοι γνωρίζουν τι σημαίνει πρακτικά αυτό.
Μπροστά μας, την Τετάρτη έρχεται η δεύτερη φάση ψήφισης αποδοχής του νέου προγράμματος. Την Τετάρτη πολλοί ισχυρίζονται ότι η κοινοβουλευτική θέση της κυβέρνησης θα αποδυναμωθεί ακόμη πιο πολύ αφού περιμένουν νέες αρνήσεις να ψηφίσουν τα μέτρα.
Έτσι δικαιολογείται να υποθέτει κανείς ότι ο ανασχηματισμός της κυβέρνησης δεν είναι μακράς πνοής και μάλλον ΄΄εξυπηρέτηση τρεχόντων υποχρεώσεων΄΄ ικανοποιεί τελικά. Άλλωστε και η επιλογή των προσώπων δείχνει αδυναμία ανάπτυξης συγκεκριμένου προγράμματος και ανάπτυξης δυναμικής στην οικονομία της χώρας. Απλή διαχείριση και ψηφοφορίες για να πάμε μέχρι την οριστική συμφωνία με το μνημόνιο αριθμ. 3 και το επόμενο βήμα, δυστυχώς, εκλογές. Κάτι που η χώρα ούτε έχει ανάγκη ούτε και θα προσφέρει κάτι πέραν από το να ξεκαθαρίσει το σκηνικό στο κυβερνητικό σχήμα. Μεγάλες δαπάνες αποκλειστικά για την κυβέρνηση. Κανένα όφελος για τον λαό, αντίστροφα μάλιστα κάθε καθυστέρηση και έλλειψη κυβερνητικού έργου έχει επιπτώσεις βαριές στην οικονομία ενώ πλησιάζουμε αντί να απομακρυνόμαστε από την πτώχευση και το grexit.

Έχουμε πει πολλές φορές ότι καλό θα είναι πριν επιλεγεί το πολιτικό προσωπικό να πλαισιώσει ένα ψηφοδέλτιο και πολύ περισσότερο αν πρόκειται να αναλάβει θέση ευθύνης ας γίνεται κάποια αξιολόγηση, ας περνούν κάποιες εξετάσεις οι υποψήφιοι, ας εξεταστεί τουλάχιστον η ποιότητα του βιογραφικού του!!!
Είναι φανερό ότι από υπουργεία περνούν άνθρωποι που ούτε περίπτερο δεν μπορούν να διαχειριστούν. Κι όμως βλέπουμε τέτοιας ποιότητας πολιτικούς να εμφανίζονται σε υπουργικούς θώκους και να αποφασίζουν για τον λαό ή να διαχειρίζονται τόσο σοβαρά ζητήματα για την χώρα!!!

Κυριακή 19 Ιουλίου 2015

ΟΙ 20 ΠΡΩΤΕΣ ΧΩΡΕΣ ΜΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΑΕΠ



Ο πίνακας δημοσιεύθηκε στο World Economic Forum σήμερα το μεσημέρι.

Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ 6 ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΜΗΝΩΝ

Μας κάνει εντύπωση το γεγονός ότι η  κυβέρνηση ΄΄βλέπει΄΄ τις εξελίξεις μέσα από την πολιτική. Δεν είδε ή δεν ήθελε να δει πραγματικότητες μέσα από τους αριθμούς και την τεχνοκρατία. Μια πραγματικότητα που δηλώνει την πλήρη αποτυχία της διακυβέρνησης. Η γλώσσα της πολιτικής χαϊδεύει τα αυτιά και αποκοιμίζει. Την μέθοδο αυτή ακολούθησαν όλες οι κυβερνήσεις στον τόπο εξού και η σημερινή κατάντια της οικονομίας, της κοινωνίας και συνολικά του κράτους.

Ας δούμε τις πραγματικότητες μέσα από τους αριθμούς, που μιλούν αντικειμενικά και που δείχνουν το μέλλον και όχι μόνο το παρελθόν.

Έξι μήνες η κυβέρνηση διαπραγματεύονταν με τους δανειστές, με τους εταίρους μας πάνω στο πλάνο, που είχε υποσχεθεί προεκλογικά. Ανέδειξε και με σκοπιμότητα θα λέγαμε την προσπάθεια με τους δανειστές να πειστούν ότι  η πολιτική της λιτότητας δεν έχει αποτέλεσμα. Άρα προσανατολίστηκε στην προσπάθεια να πειστούν οι δανειστές μας και εταίροι μας να αλλάξουν την ήδη θεμελιωμένη και σε εξέλιξη εφαρμογή της συγκεκριμένης πολιτικής της λιτότητας.
Καλώς ή κακώς ( θα λέγαμε καλώς ως ένα σημείο αλλά δεν αγωνιζόμαστε για να αγωνιστούμε) έχουμε τα εξής αποτελέσματα αυτής της εξάμηνης διακυβέρνησης. (Δεν θα αναφερθούμε καθόλου στα σχέδια στο παρασκήνιο και εις βάρος του λαού, που βλέπουν το φως της δημοσιότητας σήμερα με πρωταγωνιστή τον κ. Βαρουφάκη. Έχουμε χρόνο να το κάνουμε που ως τότε θα δούμε και άλλα γεγονότα άγνωστα και επικίνδυνα).

Δεν θα αμφισβητήσουμε μειωμένα πατριωτικά ιδεώδη στην κυβέρνηση. Δεν ισχυριζόμαστε ότι η κυβέρνηση κινήθηκε με σκοπιμότητα. Μάλλον από άγνοια και απειρία που ωστόσο άνοιξε τον δρόμο να συμβούν σημεία και τέρατα.

Δείτε, λοιπόν, την πραγματικότητα.

Το ΑΕΠ

Το ακαθάριστο εγχώριο προϊόν θα μειωθεί από 4% έως 5,5% για το 2015 και για το 2016 1,5% ενώ η προηγούμενη κυβέρνηση είχε προβλέψει αύξηση 2,9% για το 2015.
Έτσι το ΑΕΠ θα συρρικνωθεί στα 172-173 δις ευρώ για το 2015 και στα 170 δις ευρώ για το 2016.
Η προηγούμενη κυβέρνηση είχε προβλέψει και είχε στοχεύσει το ΑΕΠ να βρεθεί στα 184,8 δις ευρώ με αύξηση 2,9% για το 2015.
Σημειώνουμε, λοιπόν, μια απώλεια της τάξης των 15 δις ευρώ σχετικά με το ΑΕΠ.

Οι καταθέσεις.

Οι καταθέσεις μειώθηκαν ταχύτατα στα 118-119 δις ευρώ τους τελευταίους 6 μήνες σημειώνοντας απώλειες από το τραπεζικό σύστημα κατά 30 δις. Τον Δεκέμβριο ήταν στα 148-150 δις ευρώ.
Γιατί παρουσιάστηκε αυτό το φαινόμενο; Ενώ οι πολίτες έδειξαν εμπιστοσύνη στην νέα κυβέρνηση απέσυραν τις καταθέσεις τους από το τραπεζικό σύστημα επιφέροντας τρομακτικό πλήγμα σ΄αυτό. Ένα τρελό και παράδοξο φαινόμενο. Στηρίζουμε πολιτικά αλλά οικονομικά δεν υπάρχει καμιά εμπιστοσύνη.
Για το τραπεζικό σύστημα υπήρξε κι ακόμη ένα σοβαρό πλήγμα. Η αδυναμία αποπληρωμής των δανείων είτε από τα νοικοκυριά είτε από τις επιχειρήσεις με αποτέλεσμα να μην εισρέει χρήμα προς τις τράπεζες άρα συρρίκνωση της ρευστότητας. Οπότε τον Ιούλιο το μείγμα αυτό της ασφυξίας έφερε την απόφαση της επιβολής των ελέγχων στην διακίνηση των κεφαλαίων, που ουσιατικά επεβλήθηκαν για να προστατέψουν τις εναπομείνασες καταθέσεις, δηλαδή τους καταθέτες και τις ίδιες τις τράπεζες, την βιωσιμότητά τους. Κι ήταν ορθή η απόφαση σ΄αυτή την χρονική στιγμή. Δεν υπήρχε καμιά άλλη εναλλακτική λύση όσο κι αν η κυβέρνηση ρίχνει την ευθύνη στην ΕΚΤ. 
Κανονικά θα έπρεπε να υπερασπίζεται ακριβώς το αντίθετο. Δηλαδή θα έπρεπε να υπερασπίζεται η ίδια την επιβολή των capital controls διότι προστάτεψε τον καταθέτη. 
Βέβαια η συνέχιση αυτής της κατάστασης έφερναν τις τράπεζες μπροστά σε άλλο παράγοντα, την εφαρμογή των διατάξεων του Bail in. Θέμα που αγγίζει και άλλες παραμέτρους.

Τα δάνεια

Στο διάστημα αυτό τα προβληματικά δάνεια αυξήθηκαν και ήταν και εύλογο. Πως θα μπορούσε να πληρώσει ο δανειολήπτης όταν η αγορά έχανε καθημερινά τις αξίες, επέρχονταν συνεχείς μειώσεις στην ζήτηση;
Τα μη εξυπηρετούμενα δάνεια ήταν στο 35% στο τέλος του 2014. Μέχρι το τέλος Ιουλίου εκτιμάται ότι θα φθάσουν στο 50%, αύξηση 15% ή σε απόλυτους αριθμούς, τα δάνεια από 210 δις ευρώ που ήταν, με αύξηση 15% θα έχουμε αύξηση 30 περίπου δις ευρώ.
Ήδη στο πρώτο τρίμηνο του 2015 τα δάνεια βρίσκονταν στο 37% ήτοι 27 δις ευρώ.
Ένα επι πλέον πλήγμα στο τραπεζικό σύστημα. 

Χρηματιστήριο και ιδιωτική οικονομία.

Μαζί με τις τράπεζες έκλεισε και το χρηματιστήριο και  ορθά αφού ήταν αδύνατη η εκτέλεση των εκκαθαρίσεων. Αυτό, όμως, κοστίζει στην οικονομία. Μόνο από τις αποτιμήσεις εκτιμάται μια απώλεια της τάξης του 5-6 δις ευρώ.
Η επιβολή των νέων φόρων θα επιφέρει στην ιδιωτική οικονομία μια ακόμη απώλεια της τάξης των 10 δις ευρώ.
Στην πραγματικότητα, δηλαδή, στην διαμορφωμένη κατάσταση φαίνεται να επιβραβεύεται και να ευνοείται ο εργαζόμενος στο δημόσιο ενώ τιμωρείται ο εργαζόμενος στον ιδιωτικό τομέα.
Τεράστιο το μέγεθος της απώλειας σε διαφυγόντα κέρδη στον ιδιωτικό τομέα, στην κτηματαγορά, στις επενδύσεις, στα επενδυτικά σχέδια των επιχειρήσεων, παράγοντες που αδυνατούμε να εκτιμήσουμε.

Συμπέρασμα

Ζημιά από ΑΕΠ για  2015-2016 15 δις περίπου.
Ζημιά από καταθέσεις 30 δις ευρώ περίπου
Ζημιά από τα μη εξυπηρετούμενα δάνεια 27-30 δις ευρώ

Άρα συνολικά έχουμε μια απώλεια της τάξης των 87-90 δις ευρώ. Η κυβέρνηση συμφώνησε να πάρει δάνειο ύψους 82-85 δις ευρώ ακριβώς ό,τι χάθηκε από τους τελευταίους εξ μήνες.
Αθροιστικά και για την πραγματικότητα η κυβέρνηση φόρτωσε την οικονομία με απώλειες και υποχρεώσεις ύψους 170 - 180 δις ευρώ!!!

Αυτή είναι η πραγματικότητα, έτσι όπως φαίνεται μέσα από τους αριθμούς. Τώρα αν θέλει κανείς να παραβλέψει αυτή την πραγματικότητα, η οποία θα φανεί στους επόμενους μήνες, μάλλον επιθυμεί να παραπλανήσει παρά να βοηθήσει μια βαθιά τραυματισμένη οικονομία που ακόμη δεν ξέρουμε που θα φτάσει γιατί το όλο ζήτημα είναι σε πλήρη εξέλιξη έχοντας ισχυρή δυναμική. Δεν έχει εκτονωθεί ακόμη η κατάσταση ούτε και η συμφωνία θα μπορέσει να θέσει όρους ανάκαμψης ή να θέσει τέλος στην κατηφόρα. 
Δεν συζητούμε βέβαια για τις κοινωνικές επιπτώσεις, για τις απώλειες σε κοινωνικές παροχές!!


Ακόμη και το grexit είναι  πάνω στο τραπέζι και μάλιστα από πολλούς τίθεται συνεχώς σε συζητήσεις ως η μοναδική λύση για το πρόβλημα της χώρας.

Παρασκευή 17 Ιουλίου 2015

Ο ΚΟΥΒΑΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟΥ ΠΥΡΚΑΓΙΑΣ!!!

Που πας ρε Καραμήτρο (!!) θα έλεγε κάποιος βλέποντας στην τηλεόραση τις μάχες που δίνουν οι πολίτες να σώσουν τις περιουσίες τους από τις πυρκαγιές.

 Όλη η Αττική είναι ζωσμένη από πυρκαγιές, Μαλακάσα, Ημηττός, Βύρωνας, Ηλιούπολη βρίσκονται κάτω από πύρινα μέτωπα.  
Οι πολίτες με τους κουβάδες προσπαθούν να σβήσουν τα πύρινα μέτωπα. Ελάχιστη η παρουσία αεροπλάνων ελικοπτέρων ή άλλων μέσων πυρόσβεσης.

Που είναι τα αεροπλάνα και τα ελικόπτερα; Πού είναι ο κρατικός μηχανισμός; Πού είναι τα πεζοπόρα τμήματα υποστήριξης από τους δήμους και την περιφέρεια; Πού είναι τα προγράμματα πυρόσβεσης που στήθηκαν σε διάφορους δήμους και που δεν λειτούργησαν; Γιατί δεν λειτούργησαν; Ακούμε καταγγελίες εναντίον της τοπικής αυτοδιοίκησης. Δεν θα εκπλαγούμε αν αποδειχθεί ελλειμματική η παρουσία της τοπικής αυτοδιοίκησης. Δεν θα είναι και η πρώτη φορά. Οι εμπειρίες του παρελθόντος δεν γίνονται μαθήματα για το μέλλον, ποτέ στην χώρα μας!!!

Στην υπόλοιπη Ελλάδα, φωτιές υπάρχουν στην Εύβοια, Λακωνία, στην Νεάπολη, η οποία εκκενώθηκε από τους κατοίκους.
Ο Πρωθυπουργός βρέθηκε στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας και στο κέντρο επιχειρήσεων της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας. Δήλωσε δε ότι ΄΄είμαστε σε επιφυλακή΄΄.

Ζητήθηκε η συνδρομή βοήθειας από τους ευρωπαϊκούς θεσμούς και ήδη θα καταφθάσουν στην Αθήνα πυροσβεστικά αεροπλάνα από Ιταλία.

Είναι γεγονός ότι ο κρατικός μηχανισμός πιάστηκε στον ύπνο αν κρίνουμε από την έλλειψη συντονισμού και τον πανικό που απλώθηκε στους πολίτες.
Ο κ. Λαφαζάνης βρέθηκε αμέσως στην περιοχή του Υμηττού και δέχθηκε λεκτικές επιθέσεις από κατοίκους οπότε αναχώρησε αμέσως χωρίς να κάνει τις δηλώσεις που ήθελε.

Πάντως πολλοί είναι εκείνοι που προβληματίζονται για την στιγμή που εμφανίστηκαν τόσες πολλές φωτιές σε πολλά σημεία στην χώρα, ταυτόχρονα και θα λέγαμε και οργανωμένα.

Ηρωική αντίδραση χειριστή ελικοπτέρου έσωσε εαυτόν και τους υπολοίπους επιβαίνοντας όταν στην προσπάθειά του να κάνει ρίψη νερού σε σημείο μπλέχτηκε η έλικα σε δένδρο. Με ψυχραιμία και υψηλού τεχνικού επιπέδου χειρισμούς κατάφερε να το σώσει.
Σε αυτούς τους πιλότους και όχι μόνο οφείλουμε πάρα πολλά.
Εύγε στον τρομερό χειριστή του ελικοπτέρου.

Συνήγορος του Πολίτη: Χορήγηση αποκλειστικής θέσης στάθμευσης σε δημότη με αναπηρία

Πολίτης με αναπηρία διαμαρτυρήθηκε για την ανάκληση απόφασης χορήγησης αποκλειστικής θέσης στάθμευσης από δήμο, στον οποίο είναι δημότης, δι...