Τρίτη 16 Ιουνίου 2015

ΙΣΤΟΡΙΚΗ Η ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ

Η χώρα βρίσκεται σ΄ένα θανατηφόρο σταυροδρόμι. Οι στιγμές είναι ιστορικής σημασίας. Η ευθύνη της κυβέρνησης και του κ. Τσίπρα είναι τεράστιας σημασίας.

Ο Πρωθυπουργός βρίσκεται μπροστά σε εξαιρετικά δύσκολη θέση.
Οι εταίροι μας (δανειστές) με μπαζούκας απειλούν και προειδοποιούν ένα μήνα και πλέον τώρα για έξοδο (ουσιαστικά) της χώρας από την ευρωπαϊκή οικογένεια.
Είτε βολεύει εκείνους η απουσία της χώρας μας από την ευρωζώνη είτε όχι είτε βολεύει και εξυπηρετεί την ίδια την χώρα είτε όχι ένα είναι το αποτέλεσμα, οι πολίτες θα νιώσουν (ήδη νιώθουν) τις συνέπειες μιας αντιπαράθεσης και εχθρότητας θα λέγαμε με τους εταίρους δανειστές μας όντας μέσα σ΄ενα πρόγραμμα οικονομικής στήριξης, που θα ισχύει έως τέλος Ιουνίου 2015.
Κυρίαρχο ζήτημα είναι μετά την 30 Ιουνίου τι θα γίνει.

Ο Πρωθυπουργός ανεξάρτητα αν είναι της αντίληψης της εξόδου της χώρας από την ευρωζώνη έχει την ευθύνη όσων συνεπειών θα υπάρξουν στην ελληνική κοινωνία.
Μπορεί ο κ. Τσίπρας να είχε στο μυαλό του ακριβώς αυτό, την έξοδο της χώρας από το ευρώ (πολλοί είναι αυτοί που το ισχυρίζονται). όμως η εντολή που πήρε από τον λαό δεν ήταν αυτή. Ο λαός επιθυμεί την παραμονή του στην ευρωζώνη. 
Εδώ είναι η αντίθεση.
Αν ο Πρωθυπουργός πράγματι ταυτίζεται με την θέση της λαϊκής βούλησης καλείται να συμβιβαστεί με τις απόψεις των εταίρων μας. 
Εδώ είναι η άλλη αντίθεση.
Αν ο κ. Τσίπρας βρεθεί σε αδιέξοδο προκειμένου να μην εκτεθεί στην λαϊκή βούληση έκτιμούμε ότι θα καταφύγει σε εκλογές. Είναι η μόνη οδός διαφυγής και απαλλαγής της ευθύνης τουλάχιστον έμμεσα. Όσο κι αν το έχει απορρίψει με τις τελευταίες του δηλώσεις η αλήθεια είναι ότι αργά ή γρήγορα θα προσφύγει σε εκλογές.

Η Ευρώπη φαίνεται να εμμένει στις θέσεις της παρ΄όλο που πολλές φωνές προειδοποιούν ότι το ενδεχόμενο ακόμη και μιας χρεοκοπίας της Ελλάδας η ευρωζώνη οδηγείται σε αχαρτογράφητα νερά.
Κανείς δεν είναι βέβαιος που θα οδηγηθεί η ευρωζώνη και η παγκόσμια οικονομία. Αν λάβουμε υπ΄όψη μας τις συνεχείς και έντονες παρεμβάσεις των ΗΠΑ ακόμη και του ίδιου του κ. Ομπάμα είναι σίγουρο ότι η παγκόσμια οικονομία δεν επιθυμεί μια έστω και μικρή αναταραχή σ΄αυτή την χρονική στιγμή. 

Ο πατριωτισμός της κυβέρνησης και του κ. Τσίπρα δεν εξαντλείται σε μια αντίδραση απέναντι στην σκληρή και άκαμπτη θέση των δανειστών. Έχει και μια άλλη όψη ίσως πιο δύσκολη, πιο πραγματική. Η επόμενη μέρα για ένα λαό που κόπιασε, πόνεσε, αδικήθηκε, πλήρωσε λάθη άλλων και θα κληθεί να πληρώσει πολύ ακριβότερα τώρα.
Αυτή η οπτική είναι που θα καταγράψει η ιστορία, που δεν βλέπει κομματικά οφέλη, δεν βλέπει φιλοδοξίες, δεν βλέπει δεξιά ή αριστερά, δεν βλέπει τίποτα άλλο παρά μόνο την πρόοδο του λαού και την απαλλαγή του από τα βασανά του. Και σ΄αυτό οφείλει να απαντήσει το σημερινό και το προηγούμενο πολιτικό σύστημα.
Οι ΄΄μαγκιές΄΄ δεν καταγράφονται στην ιστορία. Καταγράφονται οι γενναίες και τολμηρές αποφάσεις, οι οφέλιμες για τον λαό με διαχρονικό ορίζοντα. 
Κι αν ακόμη ο κ. Τσίπρας κληθεί να υποχωρήσει στο προεκλογικό πρόγραμμα ή στις υποσχέσεις του για χάρη της ζωής του Ελληνικού λαού η ιστορία θα τον δικαιώσει.

Σ΄αυτό το σημείο καλέιται να πάρει θέση σήμερα ο κ. Τσίπρας. Κι εμείς, ως λαός, οφείλουμε να σταθούμε αντικειμενικοί απέναντι στις κρίσιμες αυτές στιγμές και να μην παρασυρθούμε από ανεύθυνες φωνασκίες που θα μας οδηγήσουν ακόμη μια φορά στο φανατισμό, στον λαϊκισμό και στην εξάντλησή μας.
Να δούμε το όφελος του Ελληνικού λαού συνολικά και όχι μέσα από κομματικές πειθαρχίες και κομματικές οδηγίες.
Μια ματιά στην ιστορία με ανάλογα χαρακτηριστικά, στην εποχή του Ελ. Βενιζέλου, του Χ. Τρικούπη ή του Κ. Καραμανλή υπήρξαν διλλήμματα και κρίσιμα ζητήματα. Εκείνο που κυριάρχησε ήταν το όφελος του Ελληνικού λαού. 

Αυτό κατέγραψε η ιστορία.

Δευτέρα 15 Ιουνίου 2015

ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΠΤΩΣΗ ΣΤΗΝ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΗ ΑΓΟΡΑ ΜΕ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ

Θα ήταν μη φυσιολογικό αν το χρηματιστήριο σήμερα δεν θα αντιδρούσε αρνητικά στις χθεσινές εξελίξεις.
Με το άνοιγμα όλοι οι τίτλοι βρέθηκαν με σημαντικές απώλειες κυρίως οι τραπεζικοί τίτλοι, οι οποίοι χάνουν από 10-16%.
Την Παρασκευή είχε σημειωθεί και πάλι πτώση της ίδιας τάξης του 12% και πάλι στους τραπεζικούς τίτλους με πωλητές τους ξένους επενδυτές, οι οποίοι προφανώς δεν πίστεψαν ότι θα έχουμε επιτυχία στις διαπραγματεύσεις.

Απώλειες σημειώνεται και στις ισοτιμίες με το ευρώ να σημειώνει πτώση αυτή την ώρα 0,05%.

Στο χώρο των ομολόγων δεν παρουσιάζεται κάποια σημαντική αλλαγή αλλά θα δούμε την συνέχεια.

Πάντως σε δυο ημέρες οι τραπεζικοί τίτλοι έχασαν (μέχρι τώρα) 25-27% και η συνέχεια δεν προμηνύει κάποια βελτίωση.

Τα Ευρωπαϊκά χρηματιστήρια αντιδρούν αρνητικά και αυτά με τις εξελίξεις στην Ελλάδα. Η Γερμανία χάνει 1,04%, η Γαλλία 0,79% και το Λονδίνο 0,43%.

Θα επισημάνουμε ότι οι επενδυτές κινούνται με βάση τον φόβο μιας μη συμφωνίας ακόμη και την 18η Ιουνίου στο Eurogroup.
Οι περισσότερο αισιόδοξοι αναμένουν εντός της ημε΄ρας κάποια πρωτοβουλία από την πλευρά των εταίρων στην Ευρώπη και κυρίως από τον κ. Γιουνκέρ.
Σ΄αυτή την περίπτωση ίσως υπάρξει κάποιο ίχνος θετικής αντίδρασης. 

Κυριακή 14 Ιουνίου 2015

Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΕΔΩΣΕ ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ

Η ιστοσελίδα αυτή ένα πράγμα που έχει να υπερασπίζεται είναι η αντικειμενικότητα με την οποία ΄΄βλέπει΄΄ τα ζητήματα της πόλης και έχει το θάρρος όχι μόνο να τα δημοσιεύει αλλά και να τα υπερασπίζεται.

Είχαμε αποφασίσει να απέχουμε από την κριτική στην ΄΄νέα΄΄  δημοτική αρχή, για πολλούς λόγους ένας εκ των οποίων και ο σοβαρότερος ήταν ότι οφείλαμε να δώσουμε ΄΄εύλογο΄΄ χρόνο ώστε να ερευνήσει και να οργανωθεί.

΄΄Εύλογος΄΄ χρόνος είναι (ίσως και πάνω του εύλογου) ένας ολόκληρος χρόνος και πλέον από τα αποτελέσματα των αυτοδιοικητικών εκλογών. Δέκα μήνες από την επίσημη ανάληψη των καθηκόντων της.

Το δελτίο τύπου από ΄΄ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ΄΄ μας έκανε να σκεφθούμε ότι ο χρόνος που σιωπήσαμε ήταν υπέρ αρκετός. 
Όλο αυτό το διάστημα παρακολουθούσαμε τις εξελίξεις, καταγράψαμε τις παρεμβάσεις της δημοτικής αρχής, διαβάσαμε τις εισηγήσεις της στα δημοτικά συμβούλια.
Βεβαίως διαπιστώσαμε μέσα από τις κινήσεις της αυτές ότι κάθε άλλο παρά αξιόπιστη μπορεί να χαρακτηριστεί (έως σήμερα, τουλάχιστον).
Λησμόνησε τον πολιτικό λόγο της πριν από τις εκλογές. Και ήταν μακρύ το διάστημα γιατί για αρκετά χρόνια η σημερινή δημοτική αρχή ήταν παρούσα στο δημοτικό συμβούλιο και γνώριζε τα γεγονότα που διαδραματίζονταν ώστε να έχει και άποψη και θέση  για όλα τα ζητήματα της πόλης.
Άρα ήταν σχετικά έτοιμη να διαχειριστεί τις εξελίξεις και να δρομολογήσει αποφάσεις σύμφωνα με το ΄΄προεκλογικό πρόγραμμά της΄΄, όπως υποσχέθηκε στους δημότες.

 ΄΄ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ΄΄ έθεσαν ένα, πράγματι, σημαντικό ζήτημα για την πόλη, το κυκλοφοριακό. Θέμα που έχει μεγάλη ιστορία και που, δυστυχώς, πολλοί δημοτικοί σύμβουλοι του σημερινού δημοτικού συμβουλίου δεν γνωρίζουν.
Γι΄αυτό είμαστε κι εμείς εδώ να θυμίζουμε και να κρίνουμε όχι με βάση κάποια ιδιοτέλεια αλλά με βάση και γνώμωνα την πορεία των κρίσιμων θεμάτων για την πόλη.

Το κυκλοφοριακό της πόλης έχει την αφετηρία του από την δεκαετία του 1980 όπου ομάδες δημοτών παρενέβαιναν σε αποφάσεις των δημοτικών αρχόντων και προσπαθούσαν να επηρεάσουν προς το καλύτερο τις εξελίξεις.
Μέχρι πριν λίγο καιρό οι ομάδες αυτών των πολιτών είχαν μετεξελιχθεί σε μια άτυπη επιτροπή κυκλοφοριακού, η οποία, πράγματι, λειτουργούσε με αντικειμενικά και πολλάκις με επιστημονικά κριτήρια για οποιαδήποτε παρέμβασή της στην εκάστοτε δημοτική αρχή. Ιστορική θα λέγαμε ότι ήταν η έντονη δραστηριότητά της κατά την διάρκεια της προηγούμενης δημοτικής αρχής. 
Θυμίζουμε, τις συγκεντρώσεις, τις διαμαρτυρίες, τις επισκέψεις στον δήμαρχο, την καταμέτρηση της κυκλοφορίας στην πόλη με τις οδηγίες επιστημονικού συνεργάτη, την παρέμβαση για το άνοιγμα της οδού Λακωνίας, τις παρεμβάσεις στον δήμο Χαλανδρίου, Αμαρουσίου και τόσα άλλα.
Την επιτροπή αυτή πολλοί ήταν εκείνοι  των υποψηφίων και επι κεφαλής παρατάξεων, που ήθελαν να προσεταιριστούν. 
Φυσικά δεν εξαιρέθηκε ο σημερινός δήμαρχος με τον οποίο η επιτροπή είχε πάμπολλες συναντήσεις προεκλογικά.
Σε όλες αυτές τις συναντήσεις αλλά και σε όλες τις συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου η θέση της σημερινής δημοτικής αρχής ήταν ότι άμεσα θα έπρεπε η τότε δημοτική αρχή να προχωρήσει στην υλοποίηση της κυκλοφοριακής μελέτης, χωρίς να μεσολαβήσουν κυκλοφοριακές παρεμβάσεις τοπικού χαρακτήρα.
Στην σωρεία τέτοιων παρεμβάσεων που είχε κάνει η προηγούμενη δημοτική αρχή (παρ΄όλο που κι εκείνη είχε υποσχεθεί τα περί κυκλοφοριακής μελέτης)  η τότε μείζονα αντιπολίτευση και σημερινή δημοτική αρχή κρατούσε το λάβαρο της κυκλοφοριακής μελέτης.
Τι κάνει, όμως, σήμερα;
Ήδη έχει προχωρήσει σε παρεμβάσεις τοπικού χαρακτήρα όπου φάνηκε να κινείται στην ίδια τακτική με την προηγούμενη δημοτική αρχή, την εξυπηρέτηση σε προσωπικό επίπεδο ή σε ικανοποίηση μικρής μερίδας δημοτών ώστε να αποκομίσει εκλογικά οφέλη. Στις παρεμβάσεις αυτές δεν πήραμε θέση, δεν ανακοινώσαμε κάτι, δεν ασχοληθήκαμε γιατί ελπίζαμε ότι ο δήμαρχος θα έχει υποσχεθεί προσωπικά σε ορισμένους δημότες κάποιες αλλαγές, οι οποίες απαιτούσαν άμεση επίλυση.
Όμως τα πράγματα δεν απεδείχθησαν ότι είναι έτσι. Η δημοτική αρχή προχωρεί σε μείζονες και καθοριστικές παρεμβάσεις στο κυκλοφοριακό της πόλης χωρίς να έχει αναλόγως κάποιο δείγμα ή συμβουλή από μελετητές. Η καρδιά της καθημερινότητας της πόλης θα υποδεχθεί παρεμβάσεις πεζοδρόμησης όπου σήμερα ουσιαστικά εξυπηρετούν τροχοφόρα για στάθμευση.
Όπως υπολογίζουμε, ένας αριθμός τουλάχιστον 2500 τροχοφόρων σε καθημερινή βάση θα πρέπει να βρούν σε όμορους δρόμους αντίστοιχους χώρους στάθμευσης. Υπάρχουν; Έχουν προβλεφθεί;

 Δεν είναι, όμως, πως θα εξυπηρετηθούν οι οδηγοί αυτών των οχημάτων. Είναι η βαθειά αλλαγή που επιφέρει μια τέτοια παρέμβαση, στην καρδιά της πόλης. 
Ο χαρακτηρισμός ΄΄πεζόδρομος΄΄ είναι εξαιρετικά σημαντικός όταν μάλιστα η δημοτική αρχή σέβεται τον χαρακτήρα αυτό. Και το λέμε γιατί και σε άλλα σημεία της πόλης υπάρχουν χαρακτηρισμένοι πεζόδρομμοι αλλά οι δημοτικές αρχές ουδέποτε σεβάστηκαν. Όλοι, όμως, το εκμεταλλεύθηκαν. Και δεν εκμεταλλεύθηκαν την κατάσταση αλλά τους παραπονεμένους, θυμωμένους και μη δικαιωμένους δημότες που αν μη τι άλλο διεκδικούσαν το δίκιο τους. Από ποιούς όμως; Ιδού το ερώτημα!!!

Ο σημερινός δήμαρχος, λοιπόν, αποφάσισε μονομερώς, αυταρχικά, με έλλειψη μνήμης να προχωρήσει σε χαρακτηρισμό δύο τεμαχίων - δρόμων  στο κέντρο της πόλης. Ενεργεί σε πλήρη αντίθεση με αυτά που είχε υποσχεθεί προεκλογικά.
Μαθαίνουμε ότι σε κάποιες διαμαρτυρίες για την απόφαση αυτή προσπαθεί να υποβαθμίσει την εισήγησή του προς το δημοτικό συμβούλιο τονίζοντας τον χαρακτήρα του ΄΄πιλοτικού΄΄ προγράμματος.
Θα πούμε στον δήμαρχο εμείς από εδώ ότι:
Πρώτον, ουδέν μονιμότερον του προσωρινού΄΄.
Δεύτερον, αν η δημοτική αρχή έχει πρόθεση να εφαρμόσει μελέτη του κυκλοφοριακού οι παρεμβάσεις αυτές επιδεινώνουν τις συνθήκες της μελέτης. Δημιουργεί προηγούμενο ενώ οι μετρήσεις τις οποίες θα κάνει ο μελετητής θα περιέχουν προσωρινού χαρακτήρα δεδομένα.

Άρα, μεμφόμαστε τον κ. δήμαρχο όχι μόνο για την ελλειμματική μνήμη αλλά και για σκοπιμότητα.

Η ιστοσελίδα μας, θα επαναλάβουμε, ότι υπερασπίζεται το δικαίωμα της κριτικής, της γνώμης και κυρίως της σύγκρισης του προεκλογικού λόγου και της πρακτικής, της εφαρμογής μετεκλογικά.
Πράγμα που δεν βλέπουμε, δυστυχώς, πουθενά αλλού, σε άλλες σελίδες ενημερωτικού χαρακτήρα.
Γνωρίζουμε πολύ καλά γιατί.

Θα επισημάνουμε ότι όσες φορές ασκήσαμε κριτική στην εκάστοτε εξουσία ουδείς τόλμησε να αντιπαραθέσει απόψεις ή να μας διαψεύσει. Απλά αδιαφόρησαν, υποβάθμισαν, απαξίωσαν και πολλάκις συκοφάντησαν.
Το αποτέλεσμα αυτής της τακτικίστικης μεθοδολογίας το είδαμε στα εκλογικά αποτελέσματα.
Ελπίζουμε να μην έχουμε μια επανάληψη από την σημερινή διοίκηση και αν τελικά κατανοήσει το λάθος της καλό θα είναι να το αναγνωρίσει και να το αποσύρει ενώ παράλληλα να δρομολογήσει την εφαρμογή μελέτης κυκλοφορικαού της πόλης όπως έχουν κάνει σχεδόν όλοι οι δήμοι της χώρας.
Όσον αφορά για την επιτροπή κυκλοφοριακού αναρωτιόμαστε, υπάρχει, λειτουργεί, έχει πάρει θέση στο ζήτημα ή τελικά λειτούργησαν φυγοκεντρικές δυνάμεις;

Επανερχόμαστε, παρακολουθώντας όλες τις εξελίξεις στα δημοτικά πράγματα.  Προτεραιότητα αυτή την περίοδο δύο ζητήματα, το κυκλοφοριακό και τα οικονομικά του δήμου.

Σάββατο 13 Ιουνίου 2015

ΕΚΘΕΤΗ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΙΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΤΗΣ

ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 

 13 ΙΟΥΝΙΟΥ 2015

Ακόμη μια φορά αποδεικνύεται ότι είναι δύσκολο ή ακατόρθωτο να είναι αξιόπιστη στις υποσχέσεις που δίνει προεκλογικά μια δημοτική παράταξη. Κι είναι εύκολο να δίνει υποσχέσεις να ΄΄περνούν΄΄ τελικά στην κοινωνία!!

Ο λόγος για την δημοτική αρχή. Αφορμή θέμα στο ερχόμενο δημοτικό συμβούλιο της Τρίτης (16/6/2015). Θέμα στην ημερήσια διάταξη :


<<ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΗΜΕΡ. 05 / 06 / 2015
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΣ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:
ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΜΗΜΑ:
ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΠΟΛΗΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ:
ΑΡΙΘ. ΠΡΩΤ.:
ΠΡΟΣ :
Το Δημοτικό Συμβούλιο
ΘΕΜΑ : ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΠΕΖΟΔΡΟΜΗΣΗ ΟΔΩΝ ΘΕΤΙΔΟΣ & ΑΝΑΛΗΨΕΩΣ
ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ
Σχετικά : Η 3/2015 Κυκλοφοριακή Μελέτη
Ο Δήμος Βριλησσίων, θέλοντας να βελτιώσει την εικόνα κοινόχρηστων χώρων του Δήμου οι οποίοι λόγω των όμορων χρήσεων γης (εμπορικά καταστήματα, καταστήματα εστίασης κλπ) προσελκύουν μεγάλο αριθμό πεζών επισκεπτών, προτίθεται να προχωρήσει στην πιλοτική πεζοδρόμηση των οδών που γειτνιάζουν με τους χώρους αυτούς.
Πιο συγκεκριμένα προτείνει την Πιλοτική Πεζοδρόμηση των οδών Θέτιδος (από την οδό Ομήρου έως την οδό Αίαντος) και Αναλήψεως (από την οδό Γράμμου έως την Λεωφ. Πεντέλης).
ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ
Η εφαρμογή των πιλοτικών πεζοδρομήσεων έχουν σαν στόχο να δώσουν μία πρώτη εικόνα των αποτελεσμάτων που θα έχουν οι σχεδιαζόμενες από τον Δήμο Βριλησσίων μόνιμες μελλοντικές παρεμβάσεις.
Η παρέμβαση στην οδό Θέτιδος σκοπό έχει την τόνωση της επισκεψιμότητας και επιχειρηματικότητας της πλατείας Ελευθερίας, μιας εκ των ομορφότερων πλατειών του Δήμου, που σήμερα κατακλύζεται από σταθμευμένα οχήματα.
Η παρέμβαση στην οδό Αναλήψεως, στο τμήμα της από την οδό Γράμμου έως την Λεωφόρο Πεντέλης, σκοπό έχει την απαλλαγή του εν λόγω τμήματος από την άναρχη κίνηση αλλά και στάθμευση των οχημάτων και ταυτόχρονα την υλοποίηση ενός χώρου κίνησης πεζών που θα αποτελεί, ουσιαστικά, τον συνδετικό κρίκο πεζής κινητικότητας ανάμεσα στις δύο σημαντικότερες πλατείες του Δήμου, την πλατεία Αναλήψεως και την πλατεία Ελευθερίας.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ
Η πιλοτική Πεζοδρόμηση θα συνοδεύεται από τις κάτωθι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις κατά τις ημέρες και ώρες εφαρμογής των πεζοδρομήσεων :
2
 Πιλοτική Πεζοδρόμηση Οδού Θέτιδος (από οδό Ομήρου έως οδό Αίαντος)
 Απαγόρευση στάσης και στάθμευσης όλων των οχημάτων
 Απαγόρευση διέλευσης όλων των οχημάτων, πλην των οχημάτων με προορισμό τους, τον εντός των παρόδιων ιδιοκτησιών χώρων στάθμευσης. Η εν λόγω επιτρεπόμενη κίνηση, θα γίνεται διαμέσου οριζόμενης λωρίδας κίνησης πλάτους 3.00 μ., με πρόσβαση μόνο από την οδό Αίαντος. Της απαγόρευσης εξαιρούνται και τα οχήματα αμέσου δράσεως (νοσοκομειακά, πυροσβεστικά και αστυνομίας)
 Πιλοτική Πεζοδρόμηση Οδού Αναλήψεως (από οδό Γράμμου έως Λ. Πεντέλης)
 Απαγόρευση στάσης και στάθμευσης όλων των οχημάτων
 Απαγόρευση διέλευσης όλων των οχημάτων, πλην των οχημάτων με προορισμό τους, τον εντός των παρόδιων ιδιοκτησιών χώρων στάθμευσης. Η εν λόγω επιτρεπόμενη κίνηση, θα γίνεται διαμέσου οριζόμενης λωρίδας κίνησης πλάτους 3.00 μ., με πρόσβαση μόνο από την οδό Γράμμου. Της απαγόρευσης εξαιρούνται και τα οχήματα αμέσου δράσεως (νοσοκομειακά, πυροσβεστικά και αστυνομίας)
 Απαγόρευση στάθμευσης επί της οδού Ομήρου (από Λ. Πεντέλης έως οδό Θέτιδος)
 Για την εύρυθμη και ασφαλή λειτουργία των ανωτέρω πιλοτικών πεζοδρομήσεων, στα τμήματα των οδών Θέτιδος και Αναλήψεως, προτείνεται η απαγόρευση της στάσης και στάθμευσης παντός είδους οχημάτων, παρά την οδό Ομήρου, στο τμήμα της από την Λεωφ. Πεντέλης έως την οδό Θέτιδος.
ΧΡΟΝΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
Η Πιλοτική Πεζοδρόμηση στα τμήματα των οδών Θέτιδος και Αναλήψεως, προτείνεται να εφαρμοστεί κατά τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβρη (1 Ιουλίου – 30 Σεπτεμβρίου) του τρέχοντος έτους (2015) καθημερινά από τις 19:30 έως τις 24:00.
ΟΡΙΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΗΣΗΣ
Η πεζοδρόμηση, όπως εμφαίνεται στο επισυναπτόμενο σχέδιο, θα περιλαμβάνει :
 την οδό Αναλήψεως, στο τμήμα της από την οδό Γράμμου (Ανατολικό Όριο) έως την Λεωφόρο Πεντέλης (Δυτικό Όριο)
 την οδό Θέτιδος, στο τμήμα της από την οδό Ομήρου (Νότιο Όριο) έως την οδό Αίαντος (Βόρειο Όριο)
3
ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ ΠΕΖΟΔΡΟΜΩΝ
Η προτεινόμενη μορφή οριοθέτησης των πεζοδρόμων, όπως εμφαίνεται διαγράμματα που ακολουθούν, αποτελείται από τρία, κόκκινου χρώματος, μπλόκ στηθαίων τύπου “New Jersey” διαστάσεων (μήκος x ύψος x πλάτος) 100 cm x 60 cm x 46 cm (στο πάνω μέρος φέρουν οπή με πώμα για την επιθυμητή πλήρωση του στηθαίου με νερό, ώστε να αυξάνεται κατά βούληση η ευστάθεια τους) και από έναν μεταλλικό στύλο ο οποίος θα τοποθετείται σε οπή που θα ανοιχθεί στο οδόστρωμα, θα έχει το ύψος στύλου οδικής σήμανσης και θα φέρει : α) Ενημερωτική πινακίδα 0,80Χ0,80 μ που θα δίνει στοιχεία για την λειτουργία του πεζόδρομου, β) σήμα κυκλοφορίας Ρ-7 (απαγορεύεται η είσοδος οχημάτων) και γ) σήματα κυκλοφορίας Ρ-47, Ρ-48, Ρ50 (υποχρεωτικές κατευθύνσεις οχημάτων) ανάλογα την περίπτωση.
Το ένα ακραίο μπλοκ εκ των τριών, στις εισόδους της οδού Θέτιδος από την οδό Αίαντος και της οδού Αναλήψεως από την οδό Γράμμου, θα είναι δυνατόν να μετακινείται για την εξυπηρέτηση των κατοίκων που διαμένουν στο τμήμα της οδού που πεζοδρομείται. Αντίθετα όλα τα υπόλοιπα μπλοκ θα είναι γεμάτα με κατάλληλη ποσότητα νερού για να εξασφαλίζεται η σταθερότητα τους και την μη μετακίνηση τους από τρίτους.>>.

Η δημοτική αρχή κάνει χρήση  διατάξεων :

<<Λαμβάνοντας υπόψη :
α) Το άρθρο 79 (Κανονιστικές Αποφάσεις) του N. 3463/06 (ΦΕΚ 114/08.06.2006 τεύχος Α') Δημοτικός & Κοινοτικός Κώδικας σύμφωνα με το οποίο :
«1. Οι δημοτικές και κοινοτικές αρχές ρυθμίζουν θέματα της αρμοδιότητάς τους εκδίδοντας τοπικές κανονιστικές αποφάσεις, στο πλαίσιο της κείμενης νομοθεσίας, με τις οποίες:
α) Θέτουν κανόνες:
α4. Για τη ρύθμιση της κυκλοφορίας, των μονοδρομήσεων και κατευθύνσεων της κυκλοφορίας, τον προσδιορισμό και τη λειτουργία των χώρων στάθμευσης των οχημάτων, καθώς και για την τοποθέτηση και λειτουργία μετρητών ή εγκαταστάσεων ρύθμισης της στάθμευσης οχημάτων σε κοινόχρηστους χώρους.
Κινητό μπλοκ
Λωρίδα κίνησης οχήματος προς θέση στάθμευσης
8
2. Οι αποφάσεις της ανωτέρω παραγράφου λαμβάνονται από τα δημοτικά ή κοινοτικά συμβούλια με την απόλυτη πλειοψηφία του συνόλου των μελών τους, το συντομότερο δυνατό διάστημα από την έναρξη της δημοτικής ή κοινοτικής περιόδου.
Την έκδοση των τοπικών κανονιστικών αποφάσεων των Δήμων εισηγείται στο δημοτικό συμβούλιο η δημαρχιακή επιτροπή.
4. Οι τοπικές κανονιστικές αποφάσεις δημοσιεύονται υποχρεωτικά, κατά το πλήρες κείμενό τους, στο δημοτικό ή κοινοτικό κατάστημα του Δήμου ή της Κοινότητας, σύμφωνα με τη διαδικασία που προβλέπεται από το άρθρο 284 και περίληψη αυτών σε μια ημερήσια ή εβδομαδιαία τοπική εφημερίδα. Οι αποφάσεις αυτές παραμένουν συνεχώς εκτεθειμένες σε χώρο του δημοτικού ή κοινοτικού καταστήματος, που είναι προσιτός στο κοινό. Οι ίδιες αποφάσεις, με φροντίδα του προέδρου του δημοτικού ή κοινοτικού συμβουλίου, μπορεί να καταχωρούνται στην ιστοσελίδα του Δήμου ή της Κοινότητας.
Επιπλέον, το δημοτικό και κοινοτικό συμβούλιο λαμβάνει μέτρα για την όσο το δυνατόν ευρύτερη δημοσιοποίηση των αποφάσεων αυτών, μέσω των τοπικών μέσων μαζικής ενημέρωσης, εκδίδοντας ειδικούς οδηγούς ενημέρωσης των κατοίκων και των οικείων επαγγελματικών τάξεων και χρησιμοποιεί, για τον ίδιο σκοπό, οποιοδήποτε άλλο πρόσφορο μέσο.»
β) Το άρθρο 82 (Ρύθμιση κυκλοφορίας) του N. 3463/06 (ΦΕΚ 114/08.06.2006 τεύχος Α') Δημοτικός & Κοινοτικός Κώδικας σύμφωνα με το οποίο : «οι κανονιστικές αποφάσεις, που αφορούν τη ρύθμιση της κυκλοφορίας, τον καθορισμό πεζοδρόμων, μονοδρομήσεων και κατευθύνσεων της κυκλοφορίας, τον προσδιορισμό και τη λειτουργία των χώρων στάθμευσης οχημάτων σε κοινόχρηστους χώρους, εκδίδονται, μετά προηγούμενη κατάρτιση σχετικών μελετών, οι οποίες έχουν εκπονηθεί ή εγκριθεί από τις Τεχνικές Υπηρεσίες του οικείου Δήμου ή Κοινότητας ή από τις Τεχνικές Υπηρεσίες Δήμων και Κοινοτήτων των Περιφερειών. Σύμφωνα με το ίδιο άρθρο οι κανονιστικές αποφάσεις των δημοτικών ή κοινοτικών συμβουλίων που αφορούν την κυκλοφορία κοινοποιούνται στις κατά τόπους Υπηρεσίες της Τροχαίας ή στις Αστυνομικές Υπηρεσίες που ασκούν καθήκοντα Τροχαίας, καθώς και στις αρμόδιες υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Δημόσιων Έργων του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημόσιων Έργων.»
γ) Το άρθρο 73 παρ. 1β του N. 3852/10 (ΦΕΚ 87 Α/7-6-2010) - Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης - Πρόγραμμα Καλλικράτης περί αρμοδιοτήτων Επιτροπής Ποιότητας Ζωής σύμφωνα με το οποίο : «η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής εισηγείται στο δημοτικό συμβούλιο το σχέδιο κανονιστικών αποφάσεων των άρθρων 79 και 82 του Κ.Δ.Κ.»
9
δ) το άρθρο 46 του Ν. 3542/07 (ΦΕΚ 50/02.03.2007 τεύχος Α') : Τροποποιήσεις διατάξεων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (κωδ. ν. 2696/1999, Φ.Ε.Κ. 57/Α΄)>>

και προχωρεί σε τοπικές ρυθμίσεις κυκλοφορίας, οι οποίες έχουν σημαντικές επιπτώσεις στην κυκλοφορία των οχημάτων στην πόλη ή ακόμη και στην στάθμευση των αυτοκινήτων ή ακόμη και στους πεζούς.

Δεν ισχυριζόμαστε ότι δεν μπορεί να εφαρμόσει το δικό της πρόγραμμα ως δημοτική αρχή ενός έτους τώρα αλλά εμείς θυμόμαστε ότι επι του συγκεκριμένου ζητήματος η δημοτική αρχή προεκλογικά άλλα έλεγε ότι θα εφαρμόσει και άλλα πράττει.
Η τοπικού χαρακτήρα ρυθμίσεις κυκλοφορίας όσο κι άν έχουν πιλοτικό χαρακτήρα απομακρύνουν την βασική υπόσχεση (ασφαλώς και ανάγκη) της εφαρμογής της κυκλοφοριακής μελέτης που είχε υποσχεθεί η δημοτική αρχή προεκλογικά.

Θα θυμίσουμε, επίσης, ότι και η προηγούμενη δημοτική αρχή αποφάσιζε και εφάρμοζε αυτού του τύπου ρυθμίσεις κυκλοφορίας, τις οποίες κατήγγειλε σκληρά η σημερινή δημοτική αρχή που τότε ήταν αντιπολίτευση.
Θα θυμίσουμε, επίσης, ότι η σημερινή δημοτική αρχή κατηγορούσε την προηγούμενη δημοτική αρχή γιατί δεν προχώρησε ποτέ σε εφαρμογή κυκλοφοριακής μελέτης για την πόλη ενώ σήμερα εκείνη ακολουθεί την ίδια τακτική με μόνη διαφορά βαπτίζει τις ρυθμίσεις ΄΄πιλοτικές΄΄.

Θα τονίσουμε ότι κι άλλες παρεμβάσεις τοπικού χαρακτήρα αποφάσισε το σημερινό δημοτικό συμβούλιο με εισήγηση της δημοτικής αρχής. Δεν δημοσιεύσαμε κάποια διαμαρτηρία γι΄αυτές διότι πιστεύαμε ότι η μνήμη της δημοτικής αρχής λειτουργικά φυσιολογικά. 
Είμαστε βέβαιοι ότι η δημοτική αρχή δεν κινείται με γνώμωνα το γενικό συμφέρον της πόλης και των δημοτών αλλά κινείται με άξονα το δικό της πολιτικό συμφέρον.

Δεν θα παραλείψουμε να τονίσουμε την απουσία της ΄΄επιτροπής κυκλοφοριακού΄΄ τελευταία, που δεν παρενέβη μέχρι σήμερα στο ελάχιστο είτε με τις προηγούμενες παρεμβάσεις είτε με αυτές της ερχόμενης Τρίτης.  Μας δίνει την εντύπωση ότι οι συνεχείς και με συνέπεια συναντήσεις της προεκλογικά μάλλον άλλα ζητήματα εξυπηρετούσε.

Μπορεί να είμαστε καυστικοί και αυστηροί αλλά δεν υπαναχωρήσαμε ποτέ σ΄αυτά που εμείς πιστεύαμε και υπερασπιζόμαστε. Ποτέ δεν υποσχεθήκαμε και ποτέ δεν είμαστε ανεκτικοί σε βασικές αρχές της λειτουργίας του δήμου.
Υπερασπιστήκαμε την ανάγκη μιας συνολικής κυκλοφοριακής μελέτης για όλη την πόλη και μέχρι σήμερα εξακολουθούμε να πιστεύουμε ακριβώς το ίδιο. Δεν αλλάξαμε άποψη ούτε σκεφθήκαμε ποτέ να εξυπηρετηθούν μερικώς κάποιοι.
Η κυκλοφοριακή μελέτη είναι αναγκαίο να γίνει. 
Κι αν η δημοτική αρχή ισχυριστεί ότι θα γίνει όχι μόνο δεν το πιστεύουμε αλλά δημιουργεί προηγούμενο στην πόλη με τις αποφάσεις που προτίθεται να πάρει. Άρα έμμεσα επηρεάζει τον μελετητή, ο οποίος θα δεσμεύεται με δημιουργηθείσα κατάσταση. Ουσιαστικά παρεμβαίνει δίνοντας κατεύθυνση στον μελετητή.

Αναφορικά με τις συγκεκριμένες ρυθμίσεις δεν θα διαφωνούσαμε ως αισθητική ή ως πρακτική. Αλλά αυτό απέχει από την πραγματικότητα και δεσμεύσεις σ΄ένα επιστημονικό δεδομένο ή ακόμη δεν απαντά στο βασικό ερώτημα της στάθμευσης των αυτοκινήτων για τα οποία όλοι οι επαγγελματίες διαμαρτύρονταν παλαιότερα. 
Με αυτές τις αποφάσεις τι έχουν να πουν τα τοπικά όργανα των επαγγελματιών; Συμφωνούν;
Αν ναι ας σκεφθούν τι έλεγαν παλαιότερα.

Ευτυχώς δεν είμαστε όλοι ίδιοι. Πάντως είναι δύσκολο να είναι κανείς αξιόπιστος και ακέραιος σ΄αυτά που κατ΄αρχήν πιστεύει και υποστηρίζει όταν συζητά για το κοινό συμφέρον.

Θα επανέλθουμε στο ζήτημα αυτό με περισσότερα στοιχεία πολύ περισσότερο αν προκληθούμε!!!

ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

ΤΟ ΤΕΛΟΣ Η 18η ΙΟΥΝΙΟΥ

Είχαμε δημοσιεύσει την εκτίμησή μας ότι ΄΄υπάρχει ημερομηνία λήξης στις διαπραγματεύσεις και συμφωνία σύντομα΄΄ σε αντίθεση με τον Πρωθυπουργό που είχε δηλώσει στην Βουλή ότι θα διαπραγματεύεται μέχρι να υπάρξει συμφωνία!!

Σήμερα οριστικοποιείται από όλες τις πλευρές ότι η 18η Ιουνίου είναι η καθοριστική και οριστική ημερομηνία ρήξης ή συμφωνίας.
Κλιμάκιο της Ελληνικής κυβέρνησης σε υψηλό επίπεδο αναχωρεί για τις Βρυξέλες όπου θα συναντηθεί με τα αντίστοιχα πιστοποιημένα κλιμάκια των θεσμών για να καταθέσει και συζητήσει πρόταση λύσης στο πρόβλημα. Στόχος η επίτευξη συμφωνία.
Ο Πρωθυπουργός ρίχνει στην μάχη και τον κ. Δραγασάκη, ο οποίος θα είναι επικεφαλής της Ελληνικής αντιπροσωπείας. Είναι δείγμα ότι είμαστε στο τέλος της προσπάθειας και της μάχης.
Η Ελληνική αντιπροσωπεία κομίζει πρόταση συμφωνίας. Έχει υποχωρήσει κατά 85% στις προτάσεις Γιουνκέρ ενώ αναμένει κατά 15% αντίστοιχη υποχώρηση από τους θεσμούς.
Στα τεχνικά κλιμάκια θα συμμετάσχει και αντιπροσωπεία του ΔΝΤ, επιστρέφοντας στο τραπέζι των συζητήσεων ύστερα από την αποχώρησή του την προηγούμενη Παρασκευή.

Είναι βέβαιο ότι αν υπάρξει συμφωνία θα ακολουθήσουν νέα και σκληρά μέτρα. Μόνο το δημοσιονομικό πλεόνασμα να υπολογίσει κανείς σε όποιο ποσοσοτό κι είναι θα απαιτήσει μέτρα σκληρά για τον λαό. Η αναπροσαρμογή των τιμών του ΦΠΑ, η μετακίνηση προϊόντων σε μεγαλύτερους συντελεστές είναι μέτρα οριζόντιου χαρακτήγρα, αγγίζουν όλους τους πολίτες κι ασφαλώς τις επιχειρήσεις.
Σε κάθε περίπτωση όμως για όλους τους αναλυτές και εκτιμητές αυτό που προέχει είναι η συμφωνία έστω και με την συνοδεία μέτρων. Αυτό επιθυμεί και ο λαός εν τέλει αφού σε όλες τις μετρήσεις σε δημοσκοπικό επίπεδο το αποτέλεσμα είναι η αποδοχή της παραμονής της χώρας στην ευρωζώνη.

Ο Πρωθυπουργός γνωρίζει πολύ καλά την κατάσταση ύστερα μάλιστα από τις διαδοχικ΄ς συναντήσεις του με την ηγεσία των ευρωπαϊκών θεσμών. 
Επισπεύδει μάλιστα τις διαδικασίες ώστε την Δευτέρα με το άνοιγμα των αγορών να έχει καταγραφεί σαφώς ύπαρξη συμφωνίας. 
Επομένως μέχρι την Κυριακή το βράδυ θα έχουμε την συμφωνία εφόσον η κυβέρνηση αποφάσισε όχι ρήξη.
Έτσι επιβεβαιώνεται η εκτίμησή μας ότι υπήρχε ημερομηνία λήξης των βασικών συζητήσεων και έμεση συμφωνία. Οι επι μέρους συζητήσεις θα συνεχιστούν και κυρίως στο σκέλος που αφορά την διευθέτηση του χρέους. Κεφάλαιο που θα χρειαστεί ακόμη πιο σκληρές διαπραγματεύσεις αλλά η υπόθεση της παραμονής θα έχει εξασφαλιστεί και όλοι θα είναι απόλυτα δεσμευμένοι. Κάτω απ΄αυτό το πλαίσιο θα συνεχιστούν οι συζητήσεις για το χρέος.

Παρασκευή 12 Ιουνίου 2015

ΗΧΗΡΗ ΟΜΙΛΙΑ ΓΛΕΖΟΥ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΌ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΜΕ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΜΑΤΑ

Ηχηρή παρέμβαση Μανώλη Γλέζου πριν λίγο στο ευρωπαϊκό κοινοβούλιο εισέπραξε έντονα χειροκροτήματα λέγοντας:

΄΄Κάτω τα χέρια από την Ελλάδα΄΄.
΄΄Κάθε ημέρα που θα περνά θα σας λέω το ίδιο ακριβώς όπως στην αρχαία ρωμαϊκή σύγκλητο όπου κάθε πρωϊ ακούγονταν το ΄΄Hannibal ante portas!!
Μην δεν επιτρέπεται να επεμβαίνετε στην χώρα μου, όπου ο λαός της χαράζει τον δικό του δρόμο΄΄

Επέμενε και επανέλαβε ακόμη μια φορά να παγώσουν όλες οι υποχρεώσεις της Ελλάδας για ένα χρόνο.

ΔΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΟΙ ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ

Έκτακτη σύσκεψη στο Μαξίμου αυτή την ώρα με την συμμετχοή των κ.κ. Δραγασάκη, Βαρουφάκη, Σταθάκη και Καμμένου δείχνει την κρίσιμη κατάσταση.
Σ΄αυτό να προσθέσουμε τα απόνερα των χθεσινών εξελίξεων με την αποχώρηση του ΔΝΤ και της δηλώσεις Ράϊς όπως επίσης και τις δηλώσεις Γιουνκέρ.

Σήμερα εξακολουθούν να κυκλοφορούν φήμες περί τελεσιγράφων από την πλευρά των δανειστών. Μάλιστα υπήρξε φήμη ότι εντός 24 ωρών θα πρέπει να υπάρξει απάντηση από την Ελληνική πλευρά πάνω στο κείμενο Γιουνκέρ.
Άλλες φήμες έφερναν το Μπράσελς Γκρούπ να έρχεται στην Αθήνα για συνομιλίες. Το τελευταίο διέψευσε επίσημα το Μαξίμου.

Δημοσιεύματα στην Γερμανία αναφέρουν ότι οι Γερμανικές τράπεζες ετοιμάζονται για την χρεοκοπία της Ελλάδας ενώ ο κ. Γιουνκέρ δήλωσε σήμερα το πρωϊ ότι ΄΄η μπάλα βρίσκεται στα ...χέρια της Ελλάδας΄΄.

Όλα αυτά μπορεί να δηλώνουν δυο πράγματα είτε ότι φθάνουμε πραγματικά σε μια συμφωνία είτε επέρχεται η ρήξη οριστικά.

Στελέχη της αντιπολίτευσης παρεμβαίνουν με δηλώσεις τους εμφανίζοντας την κατάσταση εξαιρετικά κρίσιμη και ότι ο Πρωθυπουργός έχει την ευθύνη της τελικής απόφασης της συμφωνίας με τα δεδομένα των δανειστών ή κάτι καλύτερο για την χώρα είτε να προκαλέσει την ρήξη.
Κατάσταση όπου η χώρα είναι άγνωστο που θα οδηγηθεί και πως. Ποιές θα είναι οι επιπτώσεις στην κοινωνία και ποιές οι παρενέργειες.

Πάντως κρίνοντας από την σιωπή της τελευταίας ώρας εκτιμούμε ότι θα υπάρξουν πολύ σύντομα ίσως και εντός της ημέρας σημαντικές εξελίξεις.

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ περνά κρίσιμες αλλά και ιστορικές στιγμές. Η τύχη της χώρας, το μέλλον της, η πορεία της εξαρτάται από τις αποφάσεις της κυβέρνησης αυτές τις ώρες. Παίζεται σε μεγάλο βαθμό η παραμονή της χώρας στην ευρωζώνη ή όχι.
Αν η κυβέρνηση αποφασίσει να συγκρουστεί οι εξελίξεις θα είναι ραγδαίες, κυρίως στους χρηματοπιστωτικούς χώρους. Ο έλεγχος στην διακίνηση του χρήματος να θεωρούμε ότι θα είναι βέβαιος. Η ΕΚΤ, παρ΄όλο που λειτούργησε άψογα θεσμικά μέχρι τώρα. δεν θα διατηρήσει την στήριξή της στην χώρα. Ο ELA  που τροφοδοτεί με ρευστότητα το τραπεζικό σύστημα θα τελειώσει, ο Ντράγκι θα τραβήξει την πρίζα. 
Το χρηματιστήριο που ήδη σήμερα σημειώνει απώλειες της τάξης του 4% θα ακολουθήσει τις τράπεζες και μάλλον θα κλείσει αφού δεν θα μπορούν να γίνονται οιεκκαθαρίσεις στις συναλλαγές.

Ίσως να έχει ενεργοποιηθεί plan B, χρεοκοπία της χώρας μετά την αδυναμία επίτευξης συμφωνίας. Αυτό που ίσως έμμεσα θα επιβάλλουν οι εταίροι μας.

Αναμονή ελπίζοντας το καλύτερο

Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015

ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΗΚΕ ΟΡΘΑ

Με αφορμή το ατύχημα στον Ασπρόπυργο Αττικής, η πυρκαγιά στο εργοστάσιο αποθήκευσης και επεξεργασίας ανακυκλούμενων υλικών (κυρίως πλαστικά) είναι απαραίτητο να μάθουμε τις επιπτώσεις που έχει αυτό το ατύχημα και που δεν αντιμετωπίστηκε γρήγορα και ορθά από την πολιτεία.
Το πλαστικό υλικό, που χρησιμοποιείται κατά κ΄ρον σήμερα με διάφορες μορφές όπως το PVC είναι παράγωγο υλικό που παρασκευάζεται βιομηχανικά με την προσθήκη ποσοστήτων χλωρίου, στοιχείο που είναι άκρως επικίνδυνο όταν μάλιστα είναι συστατικό αυτών των υλικών.
Σε πολλές άλλες περιπτώσεις στον πλανήτη όταν συνέβη κάτι παρόμοιο εκκενώθηκε ολόκληρη η περιοχή. 
Δύο είναι τα βασικά αρνητικά στοιχεία στις επιπτώσεις.
Πρώτον η μεγάλη διάρκεια ζωής των συστατικών αυτών στο περιβάλλον (μεγάλος χρόνος ημίσειας ζωής) και δεύτερον δεν είναι υδατοδιαλυτά.
Δείτε, λοιπόν, τα παράγωγα διοξίνες τι είναι και ποιές οι επιπτώσεις στο περιβάλλον και στην ζωή μας.

Οι διοξίνες είναι μια οικογένεια χημικών ουσιών εξαιρετικά ύποπτη για καρκινογενέσεις, ιδιαίτερα τοξική για τον άνθρωπο και ανθεκτική στην βιολογική αποικοδόμηση. Η ημιπερίοδος ζωής της, δηλαδή η μείωση στο 50% της αρχικής ποσότητας, διαρκεί 3 έως 30 χρόνια.[1] Ως διοξίνη (στον ενικό) αναφέρεται η 2,3,7,8-τετραχλωροδιβενζο-p-διοξίνη (2,3,7,8-TCDD), η οποία είναι και η πλέον επικίνδυνη ένωση της οικογένειας.[2] Λόγω της ομοιότητας στη δομή και τις ιδιότητες, οι διοξίνες μελετούνται και αναφέρονται συνήθως μαζί με τα φουράνια. Η κύρια αιτία έκλυσης διοξινών από τα καιόμενα απορίμματα είναι η παρουσία χλωρίου σε αυτά. Μια σημαντική, αν όχι η σημαντικότερη, πηγή χλωρίου είναι τα πλαστικά PVC (πολυβινυλοχλωριδίου). Χιλιάδες τόνοι αυτού του τύπου πλαστικών καταλήγουν κάθε χρόνο στις χωματερές με την μορφή φιαλών νερού, σωλήνων, καλωδίων, μουσαμάδων κτλ.
Οι διοξίνες είναι παραπροϊόντα των διεργασιών στις οποίες εμπλέκεται το περιεχόμενο χλώριο. Από τη βιομηχανική παραγωγή του χλωρίου και των χλωριωμένων πλαστικών PVC, ως την καύση των αποριμμάτων ή των αποβλήτων που περιέχουν χλωροπαράγωγα, παράγονται σημαντικές ποσότητες διοξινών, που απειλούν το περιβάλλον και την υγεία των ζωντανών οργανισμών.[3]
Οι διοξίνες δεν διαλύονται στο νερό, αλλά είναι λιποδιαλυτές, συσσωρεύονται στους λιπώδεις ιστούς των ζωντανών οργανισμών και, μέσω της τροφικής αλυσίδας, καταφέρνουν να "πολλαπλασιάζουν" τις ποσότητές τους.

Πρόχειρα και άμεσα μέτρα που απαιτείται να ληφθούν από τους κατοίκους  είναι να πλύνουν αυτοκίνητα, αυλές, χώρους από την σκόνη που κάθησε στην επιφάνεια από την καύση, να αποφύγουν δραστηριότητες σε ανοιχτούς χώρους, να ελέγχθούν όλα τα παραγόμενα προϊόντα από την γύρω περιοχή και να συνεχιστεί για μεγάλο χρονικό διάστημα ώστε να πιστοποιηθεί ότι οι τοξίνες δεν πέρασαν στην τροφική αλυσίδα και ασφαλώς να περιοριστεί η έκθεση στον χώρο αυτό με γυμνά μέρη του σώματος. 
Οι τοξίνες έχουν την ιδιότητα να εισέρχονται στον οργανισμό ακόμη και μέσα από το ...δέρμα.

Τετάρτη 10 Ιουνίου 2015

ΤΡΙΓΜΟΙ ΚΑΙ ΑΝΑΤΑΡΑΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

Μόλις πριν λίγο έφθασαν έγκυρες πληροφορίες ότι στην Γερμανική κυβέρνηση εκδηλώνονται αναταράξεις για το Ελληνικό ζήτημα.
Υψολόβαθμο στέλεχος επιβεβαίωσε την διάσταση απόψεων Μέρκελ - Σόϊμπλε για την Ελλάδα ενώ δεν επιβεβεώνεται από καμιά πηγή πλην της κυβερνητικής ότι υπάρχει προγραμματσιμένη συνάντηση Τσίπρα - Μέρκελ - Ολάντ.
Δεν υπήρξε, επίσης, απάντηση στις τελευταίες Ελληνικές προτάσεις από κανένα θεσμικό όργανο ενώ η Ελληνική κυβέρνηση δηλώνει ότι τις απορρίψεις μαθαίνει μέσα από τα μέσα ενημέρωσης. Ούτε ο κ. Γιουνκέρ δέχεται να συνομιλήσει πια με τον κ. Τσίπρα.
Μέσα ενημέρωσης στην Ευρώπη εκτιμούν ότι η Ελλάδα έχασε την ίδια την κομισιόν!!!!

Αν τελικά υπάρξει αυτή η συνάντηση δεν φαίνεται να αναμένουμε κάτι εξαιρετικά διαφορετικό απ΄αυτά που ήδη γνωρίζουμε περί μη συμφωνίας των εταίρων στις νέες Ελληνικές προτάσεις.

Ολοφάνερο είναι ότι οδεύουμε σε εξαιρετικά κρίσιμες εξελίξεις πολύ σύντομα και μάλιστα αρνητικές για την χώρα. Η μη συμφωνία θα ανοίξει τον ασκό του Αιόλου εντός και εκτός της χώρας με απρόβλεπτες συνέπειες για όλους.

Θα σημειώσουμε ότι αν δεν υπάρξει συμφωνία και ακολουθήσει ένας έλεγχος διακίνησης κεφαλαίων μέσα και έξω από την χώρα, σοβαρότατη συνέπεια θα προκαλέσει στην αγορά το ενδεχόμενο κλείσιμο του Ελληνικού χρηματιστηρίου αφού δεν θα είναι δυνατή η εκκαθάριση των συναλλαγών.

ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ BLOOMBERG ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ







Τι ψήφισαν οι Βριλησσιώτες

Εγγεγραμμένοι 22.775 Έγκυρα 12.151 Άκυρα 134 Συμμετοχή 12.386 Λευκά 101 ...