Τί κοινό έχουν από σήμερα οι: Barclays Bank plc, BNP Paribas, Credit Suisse AG, Deutsche Bank AG, Goldman Sachs, Morgan Stanley και Societe Generale; Είναι όλες υποψήφιες για υποβάθμιση από τη Fitch. Σύμφωνα με τον οίκο αξιολόγησης οι υποβαθμίσεις δε θα είναι μεγαλύτερες από μία ή δύο βαθμίδες αλλά δε νομίζουμε πως αυτό θα καθησυχάσει τους επενδυτές. Αντίθετα, μάλλον θα πείσει και τους πιο αισιόδοξους πως η τραπεζική κρίση γίνεται διεθνής.
Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011
ΤΟ ΑΡΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΣΤΗΝ PROTON BANK
Αθήνα 13/10/2011
Σχετικά με τη συνέχεια του πολιτικού σκανδάλου της ProtonBank, από το Γραφείο Τύπου του ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΑΡΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΩΝ εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:
Eδώ και μήνες έχoυμε τοποθετηθεί τεκμηριωμένα για το πολιτικό πρωτίστως σκάνδαλο της ProtonBank-Λαυρεντιάδη.
Ο ελληνικός λαός σε καμία περίπτωση δεν είναι δυνατόν να πληρώσει αυτά τα οποία δημιούργησαν στελέχη του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ., μαζί με τον κ. Λαυρεντιάδη και το πλέγμα των εταιριών του.
Το ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΑΡΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ διαθέτει ορισμένα αδιάσειστα στοιχεία των υπόγειων διαδρομών του μαύρου χρήματος, υπενθυμίζοντας παράλληλα σε όσους σκοπίμως το λησμονούν, τη στενή σχέση Παπανδρέου-Πρέσβη των ΗΠΑ και Προέδρου για ένα διάστημα της Τράπεζας, Σπέκχαρντ ή αν προτιμάτε το αντίστροφο.
Η σημερινή υπόδουλη Κυβέρνηση έδωσε «μάχη» για τη συγκάλυψη του σκανδάλου συνεπικουρούμενη από την αξιωματική αντιπολίτευση και δυστυχώς και άλλα μικρά κόμματα.
Η κατάσταση αυτή, δεν μπορεί να μην οδηγήσει τους φυσικούς και ηθικούς αυτουργούς του πολιτικού και οικονομικού αυτού σκανδάλου στο εδώλιο των κατηγορουμένων. Όσοι θεωρούν ότι, απλά πρέπει να μείνουμε στις πολιτικές ή άλλες καταγγελίες, δεν συμβάλλουν στην αποκάλυψη των ενόχων.
Το ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΑΡΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ μαζί με το σύνολο του ελληνικού λαού απαιτεί και επιδιώκει την πλήρη διαλεύκανση της πολύκροτης αυτής υπόθεσης.
Σχετικά με τη συνέχεια του πολιτικού σκανδάλου της ProtonBank, από το Γραφείο Τύπου του ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΑΡΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΩΝ εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:
Eδώ και μήνες έχoυμε τοποθετηθεί τεκμηριωμένα για το πολιτικό πρωτίστως σκάνδαλο της ProtonBank-Λαυρεντιάδη.
Ο ελληνικός λαός σε καμία περίπτωση δεν είναι δυνατόν να πληρώσει αυτά τα οποία δημιούργησαν στελέχη του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ., μαζί με τον κ. Λαυρεντιάδη και το πλέγμα των εταιριών του.
Το ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΑΡΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ διαθέτει ορισμένα αδιάσειστα στοιχεία των υπόγειων διαδρομών του μαύρου χρήματος, υπενθυμίζοντας παράλληλα σε όσους σκοπίμως το λησμονούν, τη στενή σχέση Παπανδρέου-Πρέσβη των ΗΠΑ και Προέδρου για ένα διάστημα της Τράπεζας, Σπέκχαρντ ή αν προτιμάτε το αντίστροφο.
Η σημερινή υπόδουλη Κυβέρνηση έδωσε «μάχη» για τη συγκάλυψη του σκανδάλου συνεπικουρούμενη από την αξιωματική αντιπολίτευση και δυστυχώς και άλλα μικρά κόμματα.
Η κατάσταση αυτή, δεν μπορεί να μην οδηγήσει τους φυσικούς και ηθικούς αυτουργούς του πολιτικού και οικονομικού αυτού σκανδάλου στο εδώλιο των κατηγορουμένων. Όσοι θεωρούν ότι, απλά πρέπει να μείνουμε στις πολιτικές ή άλλες καταγγελίες, δεν συμβάλλουν στην αποκάλυψη των ενόχων.
Το ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΑΡΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ μαζί με το σύνολο του ελληνικού λαού απαιτεί και επιδιώκει την πλήρη διαλεύκανση της πολύκροτης αυτής υπόθεσης.
ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ
ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ ΤΥΠΟΣ (Ρίζου) •Κόντρα στο προβληματικό φορολογικό σύστημα – Τι προτείνει η Ν Δ. για τη φορολογία – Κατάργηση των μέχρι τώρα τεκμηρίων διαβίωσης – Ενιαίος φορολογικός συντελεστής 15% σε όλα τα Νομικά Πρόσωπα, Μείωση του ΦΠΑ στο 19% ….(συνέχεια των προτάσεων)•Δεν λειτουργεί τίποτε!- Σε πλήρη διάλυση η Ελλάδα!... (αναλυτικά)•Για 3 χρόνια στον γύψο οι κλαδικές συμβάσεις – Από τους μισθούς θα παρακρατείται το χαράτσι!
ΑΥΓΗ •Σηκώθηκαν και οι πέτρες – Κολασμένη η επόμενη εβδομάδα, με 48ωρη γενική απεργία Τετάρτη και Πέμπτη. Κλειστά και τα καταστήματα την Τετάρτη•Παιδεία – Κληρώνουν κινητά για να κόψουν τα συγγράμματα!•Παπακωνσταντίνου- Εγώ αποφασίζω που είναι δάσος!
ΑΥΡΙΑΝΗ •Ντροπή και αίσχος – Ανάκτορο για να κάνουν σκι οι βουλευτές – 16.000.000 ευρώ σπατάλησε μέχρι τώρα ο πρόεδρος της Βουλής (χτίστηκε στο χωριό του Πετσάλνικου…)•Σε ιδιώτες τα σκουπίδια – Ξύλο σε δημάρχους από εργαζόμενους στην καθαριότητα•
ΒΡΑΔΥΝΗ •Με τροπολογία του υπουργείου Περιβάλλοντος – Αλλάζουν όλα στους δασικούς χάρτες•Οι προτάσεις της Ν. Δ. για το φορολογικό – Κατάργηση του ειδικού τέλους για τα ακίνητα•Ρύθμιση υπ. Οικονομικών – Και οι ιερείς στο ενιαίο μισθολόγιο
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ •Κυβέρνηση των σκουπιδιών – Κυνηγητό με τον Καστανίδη που ανακοίνωσε διακοπή μισθοδοσίας και ιδιώτες στην καθαριότητα•Χάθηκε ο έλεγχος με.. διλήμματα, βία και άρωμα Αργεντινής – Νέος εκβιασμός για το άρθρο 37 από τον Βενιζέλο στους βουλευτές που διαφωνούν•Σαμαράς- Έχει σχέδιο η Ν. Δ. για την ανάπτυξη
ΕΘΝΟΣ •Διπλό σοκ για μισθωτούς και συνταξιούχους – Μέσα σε μια χρονιά θα πληρώσουμε χαράτσια δύο ετών (παρακράτηση από τον μισθό η έκτακτη εισφορά..)•Εκτός ελέγχου ο πόλεμος για τα σκουπίδια – Άγριοι προπηλακισμοί δημάρχων από συνδικαλιστές της ΠΟΕ - ΟΤΑ•Περικοπές χωρίς ανάσα – Επίδομα γάμου τέλος και στα ειδικά μισθολόγια
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ •Ληστεύουν χωρίς οίκτο μισθωτούς και συνταξιούχους – Τελειωτικό χτύπημα με διπλό χαράτσι αλληλεγγύης το 2012•Φορολογικές δεσμεύσεις από τη Νέα Δημοκρατία – ΦΠΑ στο 19%, φόρος 15% για τις εταιρίες, ηλεκτρονικό περιουσιολόγιο•Βερολίνο – Παρίσι- Αποφασίζουν εν κρυπτώ το «κούρεμα» της Ελλάδας
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ •ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ- Διπλός κεφαλικός φόρος το 2012. Απ ευθείας από τη μισθοδοσία! •Η κοινωνία έχει σαλτάρει (φωτογραφία με σάλτο εργαζομένου στα σκουπίδια)•Διαρκής μείωση στων συντάξεων – Εφεδρεία ως το ’15- Τριετές πάγωμα κλαδικών συμβάσεων
ΕΣΤΙΑ •Η κατάστασις δεν ελέγχεται – Απεργίες και καταλήψεις παρέλυσαν τα πάντα•Οι Σλοβάκοι ενέκριναν την ενίσχυση του Ταμείου•Οι προτάσεις τη Ν. Δ. για την φορολογία
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ •Εικόνες βίας και αποσύνθεσης – Προπηλακισμοί δημάρχων – Σε ιδιώτες θα ανατεθεί η αποκομιδή των απορριμμάτων•Νέο σοκ με «διπλή» εισφορά το 2012- Για μισθωτούς και συνταξιούχους•Για δέκα ημέρες – Χωρίς καύσιμα λόγω απεργίας των τελωνειακών
ΤΑ ΝΕΑ •Φορο-εξόντωση με δύο έκτακτες εισφορές το 2012•Στα σκουπίδια ο διάλογος – Οι τραμπουκισμοί ανοίγουν τον δρόμο για τους ιδιώτες και τις απολύσεις•Μικρότερο «κούρεμα» βλέπει ο Γ. Παπανδρέου
ΑΥΓΗ •Σηκώθηκαν και οι πέτρες – Κολασμένη η επόμενη εβδομάδα, με 48ωρη γενική απεργία Τετάρτη και Πέμπτη. Κλειστά και τα καταστήματα την Τετάρτη•Παιδεία – Κληρώνουν κινητά για να κόψουν τα συγγράμματα!•Παπακωνσταντίνου- Εγώ αποφασίζω που είναι δάσος!
ΑΥΡΙΑΝΗ •Ντροπή και αίσχος – Ανάκτορο για να κάνουν σκι οι βουλευτές – 16.000.000 ευρώ σπατάλησε μέχρι τώρα ο πρόεδρος της Βουλής (χτίστηκε στο χωριό του Πετσάλνικου…)•Σε ιδιώτες τα σκουπίδια – Ξύλο σε δημάρχους από εργαζόμενους στην καθαριότητα•
ΒΡΑΔΥΝΗ •Με τροπολογία του υπουργείου Περιβάλλοντος – Αλλάζουν όλα στους δασικούς χάρτες•Οι προτάσεις της Ν. Δ. για το φορολογικό – Κατάργηση του ειδικού τέλους για τα ακίνητα•Ρύθμιση υπ. Οικονομικών – Και οι ιερείς στο ενιαίο μισθολόγιο
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ •Κυβέρνηση των σκουπιδιών – Κυνηγητό με τον Καστανίδη που ανακοίνωσε διακοπή μισθοδοσίας και ιδιώτες στην καθαριότητα•Χάθηκε ο έλεγχος με.. διλήμματα, βία και άρωμα Αργεντινής – Νέος εκβιασμός για το άρθρο 37 από τον Βενιζέλο στους βουλευτές που διαφωνούν•Σαμαράς- Έχει σχέδιο η Ν. Δ. για την ανάπτυξη
ΕΘΝΟΣ •Διπλό σοκ για μισθωτούς και συνταξιούχους – Μέσα σε μια χρονιά θα πληρώσουμε χαράτσια δύο ετών (παρακράτηση από τον μισθό η έκτακτη εισφορά..)•Εκτός ελέγχου ο πόλεμος για τα σκουπίδια – Άγριοι προπηλακισμοί δημάρχων από συνδικαλιστές της ΠΟΕ - ΟΤΑ•Περικοπές χωρίς ανάσα – Επίδομα γάμου τέλος και στα ειδικά μισθολόγια
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ •Ληστεύουν χωρίς οίκτο μισθωτούς και συνταξιούχους – Τελειωτικό χτύπημα με διπλό χαράτσι αλληλεγγύης το 2012•Φορολογικές δεσμεύσεις από τη Νέα Δημοκρατία – ΦΠΑ στο 19%, φόρος 15% για τις εταιρίες, ηλεκτρονικό περιουσιολόγιο•Βερολίνο – Παρίσι- Αποφασίζουν εν κρυπτώ το «κούρεμα» της Ελλάδας
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ •ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ- Διπλός κεφαλικός φόρος το 2012. Απ ευθείας από τη μισθοδοσία! •Η κοινωνία έχει σαλτάρει (φωτογραφία με σάλτο εργαζομένου στα σκουπίδια)•Διαρκής μείωση στων συντάξεων – Εφεδρεία ως το ’15- Τριετές πάγωμα κλαδικών συμβάσεων
ΕΣΤΙΑ •Η κατάστασις δεν ελέγχεται – Απεργίες και καταλήψεις παρέλυσαν τα πάντα•Οι Σλοβάκοι ενέκριναν την ενίσχυση του Ταμείου•Οι προτάσεις τη Ν. Δ. για την φορολογία
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ •Εικόνες βίας και αποσύνθεσης – Προπηλακισμοί δημάρχων – Σε ιδιώτες θα ανατεθεί η αποκομιδή των απορριμμάτων•Νέο σοκ με «διπλή» εισφορά το 2012- Για μισθωτούς και συνταξιούχους•Για δέκα ημέρες – Χωρίς καύσιμα λόγω απεργίας των τελωνειακών
ΤΑ ΝΕΑ •Φορο-εξόντωση με δύο έκτακτες εισφορές το 2012•Στα σκουπίδια ο διάλογος – Οι τραμπουκισμοί ανοίγουν τον δρόμο για τους ιδιώτες και τις απολύσεις•Μικρότερο «κούρεμα» βλέπει ο Γ. Παπανδρέου
Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011
Τραπεζίτες, αξιωματούχοι, επενδυτές συναντώνται στο Παρίσι - Στο επίκεντρο το νέο haircut 35% έως 50% στο ελληνικό χρέος - Δεν αναμένεται συμφωνία πριν τη Σύνοδο Κορυφής 23/10
Τραπεζίτες, αξιωματούχοι και επενδυτές αναμένεται να πραγματοποιήσουν συνάντηση στο Παρίσι, με στόχο να διερευνήσουν το ενδεχόμενο επιβολής μεγαλύτερου haircut στο ελληνικό χρέος. Η πληροφορία αυτή διέρρευσε από τους κόλπους του ΙIF. Την ίδια ώρα, ωστόσο, ευρωπαϊκές διπλωματικές πηγές διαμηνύουν ότι δεν θα πρέπει να αναμένεται συμφωνία για το τελικό ύψος του haurcut πριν τη Σύνοδο Κορυφής της 23ης Οκτωβρίου.
Kατά τις ίδιες πληροφορίες, η συνάντηση αυτή στο Παρίσι έχει έναν πρωταρχικό στόχο: Να αποφευχθεί το πιστωτικό γεγονός στην Ελλάδα.
Και όλα αυτά, την ώρα που η πολυφωνία και η διχογνωμία για το τελικό ύψος του haircut καλά κρατεί.
Η Γερμανία ζητάει ενεργή συμμετοχή των ιδιωτών και εκτιμά ότι η αύξηση από το 21% στο 50% του haircut θα βοηθήσει την Ελλάδα ουσιαστικά.
Η Γαλλία λόγω της μεγάλης έκθεσης των γαλλικών τραπεζών στο ελληνικό χρέος προτείνει μικρότερο haircut 35% δηλαδή περαιτέρω αύξηση 14% από το υφιστάμενο 21% που έχει πραγματοποιηθεί.
Κύκλοι στις Βρυξέλλες αναφέρουν ότι ένα haircut 40% θα ήταν πιο αντιπροσωπευτικό δηλαδή επιπλέον 20% απομείωση στο ελληνικό χρέος.
Το IIF κάνει λόγο για 39% haircut στο χρέος
Kατά τις ίδιες πληροφορίες, η συνάντηση αυτή στο Παρίσι έχει έναν πρωταρχικό στόχο: Να αποφευχθεί το πιστωτικό γεγονός στην Ελλάδα.
Και όλα αυτά, την ώρα που η πολυφωνία και η διχογνωμία για το τελικό ύψος του haircut καλά κρατεί.
Η Γερμανία ζητάει ενεργή συμμετοχή των ιδιωτών και εκτιμά ότι η αύξηση από το 21% στο 50% του haircut θα βοηθήσει την Ελλάδα ουσιαστικά.
Η Γαλλία λόγω της μεγάλης έκθεσης των γαλλικών τραπεζών στο ελληνικό χρέος προτείνει μικρότερο haircut 35% δηλαδή περαιτέρω αύξηση 14% από το υφιστάμενο 21% που έχει πραγματοποιηθεί.
Κύκλοι στις Βρυξέλλες αναφέρουν ότι ένα haircut 40% θα ήταν πιο αντιπροσωπευτικό δηλαδή επιπλέον 20% απομείωση στο ελληνικό χρέος.
Το IIF κάνει λόγο για 39% haircut στο χρέος
"Οι γερμανικές τράπεζες προετοιμάζονται για ένα haircut 60% στο ελληνικό χρέος" - Επίκειται ταξίδι τoυ Αckermann της Deutsche Bank στις Βρυξέλλες
Οι γερμανικές τράπεζες προετοιμάζονται για την επιβολή ενός haircut της τάξης του 60% στο ελληνικό χρέος, καθώς οι Ευρωπαίοι ηγέτες ασκούν μεγάλες πιέσεις για την αύξηση της συμμετοχής του ιδιωτικού τομέα στη διάσωση της Ελλάδας.
Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του το Bloomberg, οι διοικήσεις των γερμανικών τραπεζών πραγματοποίησαν έκτακτη τηλεδιάσκεψη στη διάρκεια της τρέχουσας εβδομάδας.
Στο επίκεντρο της τηλεδιάσκεψης αυτής βρέθηκε, κατά τις πληροφορίες, το ενδεχόμενο επιβολής ενός haircut από 50% έως 60% στο ελληνικό χρέος, χωρίς ωστόσο να ληφθεί κάποια οριστική απόφαση.
Κατά τις ίδιες πληροφορίες, ο επικεφαλής της Deutsche Bank, Josef Ackermann αναμένεται να μεταβεί σύντομα στις Βρυξέλλες, προκειμένου να συζητήσει το ενδεχόμενο επιβολής μεγαλύτερου haircut στο ελληνικό χρέος.
Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του το Bloomberg, οι διοικήσεις των γερμανικών τραπεζών πραγματοποίησαν έκτακτη τηλεδιάσκεψη στη διάρκεια της τρέχουσας εβδομάδας.
Στο επίκεντρο της τηλεδιάσκεψης αυτής βρέθηκε, κατά τις πληροφορίες, το ενδεχόμενο επιβολής ενός haircut από 50% έως 60% στο ελληνικό χρέος, χωρίς ωστόσο να ληφθεί κάποια οριστική απόφαση.
Κατά τις ίδιες πληροφορίες, ο επικεφαλής της Deutsche Bank, Josef Ackermann αναμένεται να μεταβεί σύντομα στις Βρυξέλλες, προκειμένου να συζητήσει το ενδεχόμενο επιβολής μεγαλύτερου haircut στο ελληνικό χρέος.
ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΥΝ
Ο δημοτικός μας συνδυασμός είχε συναντηθεί ύστερα απο αίτημα της Ένωσης Γονέων και Κηδεμόνων του Δήμου μας, προκειμένου να συζητήσει την κατάσταση στις σχολικές επιτροπές του δήμου και την γενική κατάσταση στην εκεπιδευτική κοινότητα.
Αντιλάγησαν απόψεις και θέσεις σε κλίμα υψηλού επιπέδου και συμφώνησαμε να συναντηθούμε ξανά προκειμένου να επανεξετάσουμε την κατάσταση και να συνεργαστούμε προς την κατεύθυνση της ανάτασης της λειτουργίας των σχολικών μονάδων.
Εντοπίστηκε η αδυναμία χρηματοδότησης των σχολικών επιτροπών απο την πλευρά της διοίκησης και ζητήσαμε άμεσα ο δήμος να στηρίξει οικονομικά, ώς οφείλει, την εκπαιδευτική κοινότητα άμεσα.
Η Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων ανείγγειλε κινητοποιήσεις για το ερχόμενο Σάββατο στις 12 το μεσημέρι στην πλατεία Αναλήψεως.
Συμπαριστάμεθα στις κινητοποιήσεις αυτές και στηρίζουμε τον αγώνα των γονέων στα αιτήματά τους.
Θα παρευρεθούμε στην εκδήλωση διαμαρτυρίας της Ένωσης Γονέων και κηδεμόνων στο ερχόμενο Σάββατο στις 12 το μεσημέρι.
Αντιλάγησαν απόψεις και θέσεις σε κλίμα υψηλού επιπέδου και συμφώνησαμε να συναντηθούμε ξανά προκειμένου να επανεξετάσουμε την κατάσταση και να συνεργαστούμε προς την κατεύθυνση της ανάτασης της λειτουργίας των σχολικών μονάδων.
Εντοπίστηκε η αδυναμία χρηματοδότησης των σχολικών επιτροπών απο την πλευρά της διοίκησης και ζητήσαμε άμεσα ο δήμος να στηρίξει οικονομικά, ώς οφείλει, την εκπαιδευτική κοινότητα άμεσα.
Η Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων ανείγγειλε κινητοποιήσεις για το ερχόμενο Σάββατο στις 12 το μεσημέρι στην πλατεία Αναλήψεως.
Συμπαριστάμεθα στις κινητοποιήσεις αυτές και στηρίζουμε τον αγώνα των γονέων στα αιτήματά τους.
Θα παρευρεθούμε στην εκδήλωση διαμαρτυρίας της Ένωσης Γονέων και κηδεμόνων στο ερχόμενο Σάββατο στις 12 το μεσημέρι.
ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΕΠ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΗΜΟΥ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ
ΘΕΜΑ : ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ
Στη Γενική Συνέλευση που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 12/10/2011 αποφασίστηκε η κλιμάκωση των κινητοποιήσεων.
Την Παρασκευή 14/10/2011 θα πραγματοποιηθεί συμβολική κατάληψη στο Δημαρχείο και στα Κ.Ε.Π. του Δήμου και ώρες 10.00 π.μ. – 13.00 μ.μ.
Επίσης μία ομάδα εργαζομένων θα βρίσκεται από τις 10.00 π.μ. – 13.00 μ.μ. στη λαϊκή αγορά στην οδό Αναλήψεως και θα ενημερώνει τους πολίτες για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι από τα βάρβαρα αντιλαϊκά μέτρα της κυβέρνησης.
Το Σάββατο 15/10/2011 ο Σύλλογος των Εργαζομένων μαζί με τους εργαζόμενους θα συμμετέχει στο Πανδημοσιοϋπαλληλικό Συλλαλητήριο. Οι εργαζόμενοι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση θα πραγματοποιήσουν προσυγκέντρωση στα γραφεία της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. (Καρόλου 24 – Πλατεια Καραϊσκάκη – Αθήνα) στις 10.00 π.μ.
Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας
Βιρβίλης Αναστάσιος Χειλάκος Δημήτριος
ΘΕΜΑ : ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ
Στη Γενική Συνέλευση που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 12/10/2011 αποφασίστηκε η κλιμάκωση των κινητοποιήσεων.
Την Παρασκευή 14/10/2011 θα πραγματοποιηθεί συμβολική κατάληψη στο Δημαρχείο και στα Κ.Ε.Π. του Δήμου και ώρες 10.00 π.μ. – 13.00 μ.μ.
Επίσης μία ομάδα εργαζομένων θα βρίσκεται από τις 10.00 π.μ. – 13.00 μ.μ. στη λαϊκή αγορά στην οδό Αναλήψεως και θα ενημερώνει τους πολίτες για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι από τα βάρβαρα αντιλαϊκά μέτρα της κυβέρνησης.
Το Σάββατο 15/10/2011 ο Σύλλογος των Εργαζομένων μαζί με τους εργαζόμενους θα συμμετέχει στο Πανδημοσιοϋπαλληλικό Συλλαλητήριο. Οι εργαζόμενοι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση θα πραγματοποιήσουν προσυγκέντρωση στα γραφεία της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. (Καρόλου 24 – Πλατεια Καραϊσκάκη – Αθήνα) στις 10.00 π.μ.
Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας
Βιρβίλης Αναστάσιος Χειλάκος Δημήτριος
Alpha Bank: Ενα «κούρεμα» 50% του χρέους δεν θα θίξει τις καταθέσεις αλλά θα εκμηδενίσει τις περιουσίες των μετόχων των τραπεζών
«Φωνές πλειοδοσίας ότι απαιτείται απομείωση των ομολόγων κατά 50% δεν μπορεί να θεωρηθούν εποικοδομητικές καθώς θα είναι αδύνατον σε αυτό το επίπεδο η συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα να θεωρηθεί εθελοντική», αναφέρει η ανάλυση της Alpha Bank.
ΕΦΥΓΑΝ ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΔΕΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ ΤΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΤΗΣ ΔΕΗ
Πριν λίγο οι συνδικαλιστές έλυσαν την κατάληψή τους στα γραφεία όπου θα εκτύπωνονταν οι λογαριασμοί της ΔΕΗ με τα χαράτσια.
Οι συνδικαλιστές δήλωσαν ότι ο αγώνας θα συνεχιστεί όταν θα μεταβαίνουν τα συνεργεία της ΔΕΗ για διακοπή του ρεύματος αν δεν πληρωθούν οι λογαριασμοί.
Περίερη η απόφαση των συνδικαλιστών αφού δήλωναν ότι δεν θα φύγουν απο εκεί παρά θα δώσουν τον αγώνα........σώμα με σώμα!!!!!!
Τώρα το.....σώμα με σώμα αναβάλλεται και μεταφέρεται στο χρόνο που θα προβαίνει η ΔΕΗ σε διακοπές ρεύματος.
Αυτοί οι αγώνες μας έχουν συγκινήσει σφόδρα. Τέτοιοι αγώνες είναι πολύ αποδοτικοί και ασφαλώς ενδεικτικότατοι του συνδικαλιστικού κινήματος στη.....ΔΕΗ!!!!!
Οι συνδικαλιστές δήλωσαν ότι ο αγώνας θα συνεχιστεί όταν θα μεταβαίνουν τα συνεργεία της ΔΕΗ για διακοπή του ρεύματος αν δεν πληρωθούν οι λογαριασμοί.
Περίερη η απόφαση των συνδικαλιστών αφού δήλωναν ότι δεν θα φύγουν απο εκεί παρά θα δώσουν τον αγώνα........σώμα με σώμα!!!!!!
Τώρα το.....σώμα με σώμα αναβάλλεται και μεταφέρεται στο χρόνο που θα προβαίνει η ΔΕΗ σε διακοπές ρεύματος.
Αυτοί οι αγώνες μας έχουν συγκινήσει σφόδρα. Τέτοιοι αγώνες είναι πολύ αποδοτικοί και ασφαλώς ενδεικτικότατοι του συνδικαλιστικού κινήματος στη.....ΔΕΗ!!!!!
ΔΙΑΔΟΧΙΚΕΣ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΣΕ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΑΠΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ
Σε συνέχεια των καταλήψεων των υπουργείων και διαφόρων δημόσιων χώρων εργασίας απο εργαζόμενοςυ και απεργούς, πριν λίγο κατλήφθη το γαρφείο του γενικού γραμματέα του υπουργείου υποδομών απο οδηγούς ταξί.
Φήμες για συζητήσεις μεταξύ Εθνικής και HSBC για την πώληση ποσοστού της Finansbank – "Ουδέν σχόλιον" από την HSBC
Έντονη είναι η φημολογία που θέλει την HSBC να αποκτά ποσοστό στην θυγατρική της Εθνικής στην Τουρκία, την Finansbank, με την τουρκική εφημερίδα Milliyet να αναφέρει ότι ήδη έχουν υπάρξει κάποιες συζητήσεις, αν και από τη μεριά της HSBC δεν σχολιάστηκε το δημοσίευμα.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η Εθνική Τράπεζα σχεδιάζει εδώ και 1,5 χρόνο να πουλήσει το 20%, ενδεχομένως και 30%, της Finansbank, με στόχο να συγκεντρώσει περί το 1 δις. Ευρώ. Η τρέχουσα αποτίμηση της Finansbank διαμορφώνεται σήμερα περί τα 3,5 δις. ευρώ. Το τελευταίο χρονικό διάστημα έχει υπάρξει πλήθος αναφορών ότι η ΕΤΕ βρίσκεται σε διερευνητικές επαφές με διεθνείς τράπεζες για να αποκτήσουν στρατηγικό ποσοστό μειοψηφίας στην Finansbank. Είχε αναφερθεί η Deutsche Bank, και εσχάτως αναφέρεται και η HSBC.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η Εθνική Τράπεζα σχεδιάζει εδώ και 1,5 χρόνο να πουλήσει το 20%, ενδεχομένως και 30%, της Finansbank, με στόχο να συγκεντρώσει περί το 1 δις. Ευρώ. Η τρέχουσα αποτίμηση της Finansbank διαμορφώνεται σήμερα περί τα 3,5 δις. ευρώ. Το τελευταίο χρονικό διάστημα έχει υπάρξει πλήθος αναφορών ότι η ΕΤΕ βρίσκεται σε διερευνητικές επαφές με διεθνείς τράπεζες για να αποκτήσουν στρατηγικό ποσοστό μειοψηφίας στην Finansbank. Είχε αναφερθεί η Deutsche Bank, και εσχάτως αναφέρεται και η HSBC.
Κυβέρνηση υπό καθολική αμφισβήτηση
Η ολοκληρωτική κατάρρευση της κυβερνητικής αξιοπιστίας είναι πια γεγονός πανθομολογούμενο. Η μετα-τροπή της κυβέρνησης σε απλό παρατηρητή των εξελίξεων που αφορούν στο μέλλον της χώρας συνιστά μια οδυνηρή για όλη την κοινωνία αλήθεια. Ο ελληνικός λαός παρακολουθεί με εντεινόμενη αγωνία την καθημερινή καταιγίδα μέτρων, που οριζόντια, χωρίς προγραμματισμό και, κυρίως, χωρίς αποτέλεσμα πλήττουν πρωτίστως τα πιο αδύναμα κοινωνικά στρώματα. Σε ένα περιβάλλον πρωτοφανούς ύφεσης, ε-κτόξευσης της ανεργίας και ασφυξίας της αγοράς οι πολίτες διακατέχονται από αισθήματα απόγνωσης, ανασφάλειας και δικαιολογημένης οργής.
Επιβεβαιώνεται, δυστυχώς, πανηγυρικά το σύνολο της κριτικής που έχει διατυπώσει εγκαίρως η αξιωματι-κή αντιπολίτευση. Κριτική που στόχευε τόσο την λανθασμένη οικονομική συνταγή που ακολουθείται όσο και την ανικανότητα αυτής της κυβέρνησης.
Η αμφισβήτηση της κυβερνητικής πολιτικής αλλά και της ίδιας της ικανότητας του πρωθυπουργού και των υπουργών του να διαχειριστούν την κρίση εκδηλώνεται με σφοδρότητα πλέον στην ίδια την κοινοβουλευ-τική ομάδα του ΠΑΣΟΚ.
Αναμφίβολα η ογκούμενη κοινωνική δυσαρέσκεια κινητοποιεί τους κυβερνητικούς βουλευτές ώστε να αντιδρούν λεκτικά στις αποφάσεις της κυβέρνησης. Έχει όμως αξία το γεγονός ότι η πλειοψηφία τους εγεί-ρει τα ίδια ζητήματα και χρησιμοποιεί τα ίδια επιχειρήματα που η Νέα Δημοκρατία «φωνάζει» εδώ και μήνες. Διότι απλούστατα είναι η δραματική αλήθεια.
Αναφέρουμε λίγα μόνο από όσα ακούστηκαν και αποδεικνύουν την ορθότητα της επιχειρηματολογίας της Νέας Δημοκρατίας:
• Βάσω Παπανδρέου: «δεν υπάρχει διαπραγματευτική ομάδα» και «να καταργηθούν οι 77 φορείς που ιδρύθηκαν την τελευταία διετία, πριν πάμε σε εφεδρεία και απολύσεις».
• Λούκα Κατσέλη: «από την απότομη μείωση των μισθών στον ιδιωτικό τομέα, η ύφεση θα ξεπεράσει το -5% το 2012».
• Ν. Σαλαγιάννης: «δεν υπάρχει σωτηρία για τη χώρα με κατακρεουργημένα τα μεσαία και χαμηλά στρώματα της κοινωνίας».
• Μιλένα Αποστολάκη: «δεν είναι μόνο οι επιδόσεις της κυβέρνησης που είναι κατώτερες των περι-στάσεων. Είναι και η συνταγή που ακολουθείται».
• Άννα Νταλάρα: «Η εσωτερική υποτίμηση που έχει επιλέξει η τρόικα έχει εσωτερική αντίφαση. Αντί για τόνωση της ανταγωνιστικότητας φέρνει ύφεση και ανεργία»
• Οδ. Κωνσταντινόπουλος: «Η ηγετική ομάδα είναι κατώτερη των περιστάσεων. Ήταν ηγετική ομάδα στα εύκολα».
Η πρόκληση του αντιπροέδρου της κυβέρνησης κ. Βενιζέλου προς τους διαφωνούντες αν τολμούν να ρί-ξουν την κυβέρνηση λίγη σημασία έχει πλέον αν θα βρει κάποιους που θα την απαντήσουν και θα σηκώ-σουν το γάντι.
Για την συντριπτική πλειοψηφία της κοινωνίας αυτή η κυβέρνηση είναι ήδη παρελθόν, ένα παρελθόν καταστροφικό και εφιαλτικό.
Επιβεβαιώνεται, δυστυχώς, πανηγυρικά το σύνολο της κριτικής που έχει διατυπώσει εγκαίρως η αξιωματι-κή αντιπολίτευση. Κριτική που στόχευε τόσο την λανθασμένη οικονομική συνταγή που ακολουθείται όσο και την ανικανότητα αυτής της κυβέρνησης.
Η αμφισβήτηση της κυβερνητικής πολιτικής αλλά και της ίδιας της ικανότητας του πρωθυπουργού και των υπουργών του να διαχειριστούν την κρίση εκδηλώνεται με σφοδρότητα πλέον στην ίδια την κοινοβουλευ-τική ομάδα του ΠΑΣΟΚ.
Αναμφίβολα η ογκούμενη κοινωνική δυσαρέσκεια κινητοποιεί τους κυβερνητικούς βουλευτές ώστε να αντιδρούν λεκτικά στις αποφάσεις της κυβέρνησης. Έχει όμως αξία το γεγονός ότι η πλειοψηφία τους εγεί-ρει τα ίδια ζητήματα και χρησιμοποιεί τα ίδια επιχειρήματα που η Νέα Δημοκρατία «φωνάζει» εδώ και μήνες. Διότι απλούστατα είναι η δραματική αλήθεια.
Αναφέρουμε λίγα μόνο από όσα ακούστηκαν και αποδεικνύουν την ορθότητα της επιχειρηματολογίας της Νέας Δημοκρατίας:
• Βάσω Παπανδρέου: «δεν υπάρχει διαπραγματευτική ομάδα» και «να καταργηθούν οι 77 φορείς που ιδρύθηκαν την τελευταία διετία, πριν πάμε σε εφεδρεία και απολύσεις».
• Λούκα Κατσέλη: «από την απότομη μείωση των μισθών στον ιδιωτικό τομέα, η ύφεση θα ξεπεράσει το -5% το 2012».
• Ν. Σαλαγιάννης: «δεν υπάρχει σωτηρία για τη χώρα με κατακρεουργημένα τα μεσαία και χαμηλά στρώματα της κοινωνίας».
• Μιλένα Αποστολάκη: «δεν είναι μόνο οι επιδόσεις της κυβέρνησης που είναι κατώτερες των περι-στάσεων. Είναι και η συνταγή που ακολουθείται».
• Άννα Νταλάρα: «Η εσωτερική υποτίμηση που έχει επιλέξει η τρόικα έχει εσωτερική αντίφαση. Αντί για τόνωση της ανταγωνιστικότητας φέρνει ύφεση και ανεργία»
• Οδ. Κωνσταντινόπουλος: «Η ηγετική ομάδα είναι κατώτερη των περιστάσεων. Ήταν ηγετική ομάδα στα εύκολα».
Η πρόκληση του αντιπροέδρου της κυβέρνησης κ. Βενιζέλου προς τους διαφωνούντες αν τολμούν να ρί-ξουν την κυβέρνηση λίγη σημασία έχει πλέον αν θα βρει κάποιους που θα την απαντήσουν και θα σηκώ-σουν το γάντι.
Για την συντριπτική πλειοψηφία της κοινωνίας αυτή η κυβέρνηση είναι ήδη παρελθόν, ένα παρελθόν καταστροφικό και εφιαλτικό.
ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΕΤΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ
Συνάντηση σήμερα του πρωθυπουργό και τον κ. Πάγκαλο με στόχο να λύσουν το ζήτημα που ανέκυψε με την μη αποκομιδή των σκουπιδιών εξ αιτίας της συνεχιζόμενης απεργίας στους ΟΤΑ.
Πληροιχνουν ότι η κυβέρνηση προσανατολίζεται στην επιβολή επιστράτευσης των εργαζομένων ύστερα απο την ροειδοποίηση και του κ. Καστανίδη προς τους εργαζόμενους αν δεν πάνε στη δουλειά θα απολυθούν!!!!
Πληροιχνουν ότι η κυβέρνηση προσανατολίζεται στην επιβολή επιστράτευσης των εργαζομένων ύστερα απο την ροειδοποίηση και του κ. Καστανίδη προς τους εργαζόμενους αν δεν πάνε στη δουλειά θα απολυθούν!!!!
ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ
Η απόφαση να βρεθούν στην κεντρική πλατεία οι σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων Βριλησσίων αποτελεί πολιτική πράξη και συμφωνούμε. Γιατί άραγε απεφάσισαν έτσι οι Γονείς των μαθητών;
Ασφαλώς εναντιώνονται στην πολιτική της σημερινής κυβέρνησης και βεβαίως τα σκάγια πιάνουν και τη σημερινή διοίκηση του δήμου.
Αφορμή είναι οι περικοπές σε οικονομικές δαπάνες στις σχολικές επιτροπές. Πώς έρχεται όμως το αποτέλεσμα αυτό. Ασφαλώς επειδή ο δήμος δέχθηκε με τη σειρά του τις αντίστοιχες περικοπές απο τους πόρους που έπρεπε να έχει απο την κεντρική διοίκηση, την κυβέρνηση.
Ευθύνες δεν στρέφονται μόνο στην κυβέρνηση αλλά και προς τη διοίκηση αφού οι σημερινοί οικονομικοί διαχειριστές των σχολικών επιτροπών παρέλαβαν τιμολόγια σε εκκερεμότητα απο το.....2009!!!
Όταν ρωτήθηκε ο δήμαρχος στο δημοτικό συμβούλιο απο πότε υπάρχουν απλήρωτα τιμολόγια απάντησε, τα τιμολόγια αφορούν την τρέχουσα χρήση!!!!
Αυτά συμβαίνουν στο δημοτικό συμβούλιο κι αυτά τα γνωρίζουν οι γονείς και δεν είναι μόνο αυτά. Έτσι αφού διαμαρτυρήθηκαν και δεν βρήκαν την ανάλογη αντιμετώπιση κατέφυγαν στη λύση της δημόσιας διαμαρτυρίας ξεσηκώνοντας την εκπαιδευτική κοινότητα και δικαίως βεβαίως, ζητώντας δημόσια και δωρεάν παιδεία!!!!
Ποιός θα μπορούσε να διαφωνήσει με τις διαμαρτυρίες αυτές;
Ασφαλώς εναντιώνονται στην πολιτική της σημερινής κυβέρνησης και βεβαίως τα σκάγια πιάνουν και τη σημερινή διοίκηση του δήμου.
Αφορμή είναι οι περικοπές σε οικονομικές δαπάνες στις σχολικές επιτροπές. Πώς έρχεται όμως το αποτέλεσμα αυτό. Ασφαλώς επειδή ο δήμος δέχθηκε με τη σειρά του τις αντίστοιχες περικοπές απο τους πόρους που έπρεπε να έχει απο την κεντρική διοίκηση, την κυβέρνηση.
Ευθύνες δεν στρέφονται μόνο στην κυβέρνηση αλλά και προς τη διοίκηση αφού οι σημερινοί οικονομικοί διαχειριστές των σχολικών επιτροπών παρέλαβαν τιμολόγια σε εκκερεμότητα απο το.....2009!!!
Όταν ρωτήθηκε ο δήμαρχος στο δημοτικό συμβούλιο απο πότε υπάρχουν απλήρωτα τιμολόγια απάντησε, τα τιμολόγια αφορούν την τρέχουσα χρήση!!!!
Αυτά συμβαίνουν στο δημοτικό συμβούλιο κι αυτά τα γνωρίζουν οι γονείς και δεν είναι μόνο αυτά. Έτσι αφού διαμαρτυρήθηκαν και δεν βρήκαν την ανάλογη αντιμετώπιση κατέφυγαν στη λύση της δημόσιας διαμαρτυρίας ξεσηκώνοντας την εκπαιδευτική κοινότητα και δικαίως βεβαίως, ζητώντας δημόσια και δωρεάν παιδεία!!!!
Ποιός θα μπορούσε να διαφωνήσει με τις διαμαρτυρίες αυτές;
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΕΩΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΗΝ ΘΡΑΚΗ
Έγινε κι αυτό!!! Ο δήμαρχος Αλεξανδρουπόλεως σε ομιλία του ούτε λίγο ούτε πολύ είπε ότι η Θράκη βρίσκεται μεταξύ δύο πολιτισμών, μεταξύ δύο Ηπείρων κι επειδή οι κυβερνήσεις των Αθηνών δεν προστάτεψαν τις επιχεςιρήσεις και τους επιχειρηματίες και τις βιοτεχνίες αυτά τα χρόνια με αποτέλεσμα την πτώχευση των νοικοκυριών των Θρακιωτών θα μπορούσε να σταθεί η Θράκη απο μόνη της, με αυτονομία και ανεξαρτησία!!!
Αυτά είπε ο περίφημος δήμαρχος στηριγμένος απο την Νέα Δημοκρατία στον λόγο του.
Τι κάνει η Νέα Δημοκρατία με τα λόγια δημάρχου που του έδωσε τη στήριξη στις τελευταίες εκλογές;
Αυτά είπε ο περίφημος δήμαρχος στηριγμένος απο την Νέα Δημοκρατία στον λόγο του.
Τι κάνει η Νέα Δημοκρατία με τα λόγια δημάρχου που του έδωσε τη στήριξη στις τελευταίες εκλογές;
Εάν επιβληθεί μεγαλύτερο haircut στο ελληνικό χρέος θα υπάρξει credit event, προειδοποιούν Barclays Capital, Evolution Securities και Credit Agricole
Εάν επιβληθεί haircut στο ελληνικό χρέος μεγαλύτερο του 21% που έχει ήδη συμφωνηθεί στη Σύνοδο Κορυφής του Ιουλίου τότε είναι ορατός ο κίνδυνος ενεργοποίησης των CDS, προειδοποιούν από κοινού Barclays Capital, Evolution Securities και Credit Agricole.
"Μεγαλύτερες ζημιές για τους κατόχους ελληνικών ομολόγων θα οδηγήσουν σε πιστωτικό γεγονός (credit event)", εκτιμούν οι αναλυτές των τριών αυτών επενδυτικών οίκων.
"Υπάρχει πλέον αυξημένη πιθανότητα ότι θα υπάρξει μεγαλύτερη αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους και αυτό θα είναι δύσκολο να πραγματοποιηθεί χωρίς ενεργοποίηση των CDS", σχολιάζει ο Thomas Harjes της Barclays Capital.
"Ένα κούρεμα 21% μοιάζει πολύ γενναιόδωρο για τις τράπεζες, ωστόσο αρκετές θα θελήσουν να συμμετάσχουν. Αν παρόλα αυτά το haircut αυξηθεί στο 60%, τότε δεν μπορούμε να ξέρουμε πόσες θα θέλουν να συμμετάσχουν", σχολιάζει με τη σειρά του ο Harpreet Parhar της Credit Agricole.
"Μεγαλύτερες ζημιές για τους κατόχους ελληνικών ομολόγων θα οδηγήσουν σε πιστωτικό γεγονός (credit event)", εκτιμούν οι αναλυτές των τριών αυτών επενδυτικών οίκων.
"Υπάρχει πλέον αυξημένη πιθανότητα ότι θα υπάρξει μεγαλύτερη αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους και αυτό θα είναι δύσκολο να πραγματοποιηθεί χωρίς ενεργοποίηση των CDS", σχολιάζει ο Thomas Harjes της Barclays Capital.
"Ένα κούρεμα 21% μοιάζει πολύ γενναιόδωρο για τις τράπεζες, ωστόσο αρκετές θα θελήσουν να συμμετάσχουν. Αν παρόλα αυτά το haircut αυξηθεί στο 60%, τότε δεν μπορούμε να ξέρουμε πόσες θα θέλουν να συμμετάσχουν", σχολιάζει με τη σειρά του ο Harpreet Parhar της Credit Agricole.
Οι δύο μεγαλύτερες κρατικές τράπεζες της χώρας ΑΤΕ και ΤΤ έμειναν χωρίς κεφάλαια με υπαιτιότητα του δημοσίου
Οι δύο μεγαλύτερες κρατικές τράπεζες της χώρας ΑΤΕ και ΤΤ έμειναν χωρίς κεφάλαια με υπαιτιότητα του δημοσίου – Να αλλάξει το καταστατικό του ΤΧΣ και να δέχεται και κρατικές τράπεζες…..
Το ελληνικό δημόσιο με τους χείριστους σχεδιασμούς του κατάφερε να αφήσει κεφαλαιακά έκθετες τις δύο κρατικές τράπεζες την ΑΤΕ και το ΤΤ.
Αν έρθει haircut 39% όπως εκτιμά το IIF (αναφέρεται 35% και 50%) η ΑΤΕ θα εγγράψει ζημία 1,85 δις ευρώ και το ΤΤ ζημία 1 δις ευρώ. Επειδή οι τράπεζες έχουν ήδη διενεργήσει haircut 21% αυτό σημαίνει ότι οι νέες απομειώσεις θα φθάσουν για την ΑΤΕ τα 850 εκατ και το ΤΤ περίπου τα 450 εκατ ευρώ.
Με δεδομένο ότι η ΑΤΕ διαθέτει 439 εκατ κεφάλαια και το ΤΤ 621 εκατ ευρώ είναι καταφανές ότι οι δύο μεγαλύτερες κρατικές τράπεζες μένουν χωρίς κεφάλαια.
Οι λύσεις είναι δύο 1)το ελληνικό δημόσιο με λύσεις ημίμετρα να τονώσει κεφαλαιακά τις τράπεζες ήδη σχεδιάζει αύξηση κεφαλαίου 300-350 εκατ ευρώ 2)Να ζητήσει το δημόσιο ως βασικός μέτοχος να τροποποιηθεί το καταστατικό του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας και να δέχεται και κρατικές τράπεζες.
Το Ταμείο δεν δέχεται κρατικές τράπεζες με το αιτιολογικό ότι το δημόσιο θα πρέπει να καλύψει τις κεφαλαιακές ανάγκες των τραπεζών που ελέγχει.
Τι συμβαίνει με το ΤΤ;
Η χρηματιστηριακή κατακρήμνιση του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου το οποίο έφθασε να αποτιμάται συνολικά 110 εκατ ευρώ έχει σαφή αιτιολογία.
Διαθέτει 605 εκατ κεφάλαια ενώ η έκθεση του στο ελληνικό χρέος φθάνει τα 5,5 δις ευρώ.
Το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο βρέθηκε λόγω της υφής των στοιχείων ενεργητικού του και της πλεονάζουσας ρευστότητας - που φθάνει τώρα τα 1,4 δις ευρώ - να επενδύει σημαντικά κεφάλαια σε ομόλογα του ελληνικού δημοσίου.
Στο παρελθόν λόγω ομολόγων κατέγραψε σημαντικά κέρδη αλλά στην τρέχουσα συγκυρία θα καταγράφει σημαντικότατες ζημίες.
Οι ζημίες αυτές προφανώς προέρχονται από το haircut που επιβλήθηκε στο χρέος καθώς τα 5,5 δις ευρώ ομόλογα έχουν μεταφερθεί κατά βάση σε χαρτοφυλάκια που δεν επιδρούν στην καθαρή θέση.
Τα 5,5 δις ευρώ δεν αποτελούν στο σύνολο τους τον δυνητικό κίνδυνο για το ΤΤ καθώς περί τα 1,63 δις ευρώ είναι έντοκα τα οποία δεν περιλαμβάνονται σε haircut
Το ΤΤ συμμετείχε στο PSI με 3,123 δις ευρώ ομόλογα που ήταν η ονομαστική τους αξία αλλά η εύλογη διαμορφώνεται στα 1,890 δις ευρώ κατά μέσο όρο haircut 40% ή συνολικό μέγεθος 1,23 δις ευρώ ζημία. Το ΤΤ ενέγραψε ζημία 574 εκατ ευρώ λόγω του haircut 21%.
Το ΤΤ διαθέτει όμως και επιπλέον 2,950 δις ομόλογα τα οποία δεν συμμετείχαν στο PSI εκ των οποίων 1,63 δις έντοκα γραμμάτια και 789 εκατ ομόλογα λήξης μετά το 2020.
Αν το haircut στα ομόλογα φθάσει το 50% είναι προφανές ότι η ζημία που θα υποστεί το ΤΤ θα ξεπεράσει το 1 δις ευρώ εξαιρώντας τα 1,65 δις ευρώ έντοκα γραμμάτια τα οποία δεν θα ενταχθούν σε haircut.
Πως μεταφράζεται αυτή ζημία; Το ΤΤ θα μείνει χωρίς κεφάλια στην κυριολεξία καθώς τα 605 εκατ καθαρή θέση του Ταμιευτηρίου δεν θα είναι επαρκή.
Το κομβικό ερώτημα είναι το ΤΤ θα ζητήσει από τον βασικό μέτοχο το κράτος να καλύψει μεγάλη αύξηση κεφαλαίου;
Το ελληνικό δημόσιο μαζί με τα ΕΛΤΑ κατέχουν 44% αλλά το κράτος δεν έχει κεφάλαια για να επενδύσει σε αυξήσεις κεφαλαίου.
Το ΤΤ θα προσφύγει στο ΤΧΣ; Δεν μπορεί καθώς το καταστατικό του Ταμείου αναφέρει ότι οι κρατικές τράπεζες θα στηρίζονται από τους βασικούς τους μετόχους δηλαδή το κράτος.
Θα πωληθεί; Είναι αδύνατο;
Τι θα συμβεί τελικά;
Μπορεί να υλοποιηθεί μια αύξηση κεφαλαίου από το κράτος και ταυτόχρονα να ζητηθεί από το ΤΧΣ να στηρίξει με επιπλέον κεφάλαια, κοινώς να προσφύγει το ΤΤ στο ταμείο.
Για να προσφύγει στο Ταμείο θα προηγηθεί συνεννόηση με την Τρόικα ώστε να δώσει το πράσινο φως στο Ταμείο καθώς το καταστατικό του δεν επιτρέπει προσφυγή κρατικών τραπεζών.
Αποφάσεις δεν έχουν ληφθεί όλα θα εξαρτηθούν από το αν υπάρξει και τι κλίμακας νέο haircut.
Η αγορά όμως καραδοκεί και κατανοεί ότι αν το haircut στα ομόλογα είναι μεγάλο το ΤΤ θα μείνει χωρίς κεφάλαια και θα ανακύψει μείζον ζήτημα συνολικά για το τραπεζικό σύστημα
Τι συμβαίνει με την ΑΤΕ Bank
Λύση ημίμετρο μελετά ο βασικός μέτοχος της ΑΤΕ το ελληνικό δημόσιο με ποσοστό 89,7% ώστε να διευθετήσει το μείζον κεφαλαιακό ζήτημα της ανεπαρκούς κεφαλαιακά τράπεζας.
Η ΑΤΕ έμεινε χωρίς κεφάλαια κατ΄ ουσία μετά την εμπλοκή της στην αναδιάταξη του χρέους. Οι δείκτες κεφαλαιακής επάρκειας κατάρρευσαν με το core tier 1 στο 4,3% και συνολικό δείκτη κεφαλαιακής επάρκειας 5,7%. H TτΕ ζητάει Core tier 1 στο 10% άρα η τράπεζα χρειάζεται μεγάλη αύξηση κεφαλαίου 700 εκατ με 1 δις ευρώ.
Με βάση πηγή στο υπουργείο Οικονομικών η μόνη λύση που μπορεί να εξεταστεί αυτή την περίοδο είναι το ελληνικό δημόσιο να μπορεί να συγκεντρώσει από τα ευρώ που δεν του περισσεύουν 300 -350 εκατ ευρώ ώστε η τράπεζα να επιτύχει τον ελάχιστον δείκτη κεφαλαιακής επάρκειας 8% έτσι ώστε να μπορεί να κάνει χρήση και του ELA από την ΤτΕ.
Με τα κεφάλαια αυτά τα οποία θα συγκεντρωθούν μέσω αύξησης κεφαλαίου το ελληνικό δημόσιο θα αυξήσει περαιτέρω το ποσοστό συμμετοχής του πάνω δηλαδή από το 89,7%.
Πηγή στο υπουργείο Οικονομικών αναφέρει ότι μπορεί να τεθεί και θέμα εξόδου της μετοχής από το ΧΑ αλλά ίσως ακόμη ένα τέτοιο ενδεχόμενο να μην είναι της παρούσης.
Η αύξηση κεφαλαίου δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί με τις παρελθούσες παραδοχές.
Όπως αναφέρει τραπεζικό στέλεχος τράπεζας που συμμετείχε ως εγγυητής στην προηγούμενη αύξηση κεφαλαίου λόγω της συγκυρίας είναι προφανές ότι δύσκολα τράπεζες θα αποδεχθούν να αναλάβουν ως εγγυητές αύξηση κεφαλαίου της ΑΤΕ.
Ως εκ τούτου στην νέα αύξηση κεφαλαίου θα συμμετάσχει μόνο το ελληνικό δημόσιο το οποίο αντιμετωπίζει πλέον την ΑΤΕ ως μεγάλο βάρος.
Να σημειωθεί ότι από την προηγούμενη αύξηση κεφαλαίου οι τράπεζες κατέχουν το 7,8% του μετοχικού κεφαλαίου της ΑΤΕ και αναζητούν τρόπους πλήρους απεμπλοκής τους. Δεσμεύονται από την διαδικασία των αμκ π.χ. διακράτηση μετοχών…αλλά όπως τονίζει το ίδιο κορυφαίο τραπεζικό στέλεχος «αν μπορούσαμε να πουλήσουμε τις μετοχές θα το πράτταμε»
Και ενώ αυτό φαίνεται να είναι το σχέδιο κεφαλαιακής διάσωσης της ΑΤΕ τα 300-350 εκατ δεν φθάνουν να αντιμετωπίσουν τις νέες κεφαλαιακές προκλήσεις της τράπεζας. Νέο haircut, Blackrock θα υποχρεώσουν την ΑΤΕ σε μεγάλη αύξηση κεφαλαίου.
Με δεδομένο ότι το κράτος δεν έχει κεφάλαια επεξεργάζονται μια φόρμουλα ώστε μετά την αύξηση η ΑΤΕ να προσφύγει στο Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας.
Το καταστατικό του Ταμείου ορίζει ότι κρατικές τράπεζες πρέπει να στηρίζονται από το κράτος κεφαλαιακά και όχι από το ΤΧΣ αλλά ίσως υπάρξουν κάποιες εξαιρέσεις.
Η ΑΤΕ βιάστηκε να επιστρέψει τις προνομιούχες μετοχές των 675 εκατ τις οποίες τώρα χρειάζεται 100%.
Η μετοχική σύνθεση της ΑΤΕ Bank
Ελληνικό δημόσιο 89,7%
Τράπεζες 7,8%
Μικρομέτοχοι 1,6%
Το ελληνικό δημόσιο με τους χείριστους σχεδιασμούς του κατάφερε να αφήσει κεφαλαιακά έκθετες τις δύο κρατικές τράπεζες την ΑΤΕ και το ΤΤ.
Αν έρθει haircut 39% όπως εκτιμά το IIF (αναφέρεται 35% και 50%) η ΑΤΕ θα εγγράψει ζημία 1,85 δις ευρώ και το ΤΤ ζημία 1 δις ευρώ. Επειδή οι τράπεζες έχουν ήδη διενεργήσει haircut 21% αυτό σημαίνει ότι οι νέες απομειώσεις θα φθάσουν για την ΑΤΕ τα 850 εκατ και το ΤΤ περίπου τα 450 εκατ ευρώ.
Με δεδομένο ότι η ΑΤΕ διαθέτει 439 εκατ κεφάλαια και το ΤΤ 621 εκατ ευρώ είναι καταφανές ότι οι δύο μεγαλύτερες κρατικές τράπεζες μένουν χωρίς κεφάλαια.
Οι λύσεις είναι δύο 1)το ελληνικό δημόσιο με λύσεις ημίμετρα να τονώσει κεφαλαιακά τις τράπεζες ήδη σχεδιάζει αύξηση κεφαλαίου 300-350 εκατ ευρώ 2)Να ζητήσει το δημόσιο ως βασικός μέτοχος να τροποποιηθεί το καταστατικό του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας και να δέχεται και κρατικές τράπεζες.
Το Ταμείο δεν δέχεται κρατικές τράπεζες με το αιτιολογικό ότι το δημόσιο θα πρέπει να καλύψει τις κεφαλαιακές ανάγκες των τραπεζών που ελέγχει.
Τι συμβαίνει με το ΤΤ;
Η χρηματιστηριακή κατακρήμνιση του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου το οποίο έφθασε να αποτιμάται συνολικά 110 εκατ ευρώ έχει σαφή αιτιολογία.
Διαθέτει 605 εκατ κεφάλαια ενώ η έκθεση του στο ελληνικό χρέος φθάνει τα 5,5 δις ευρώ.
Το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο βρέθηκε λόγω της υφής των στοιχείων ενεργητικού του και της πλεονάζουσας ρευστότητας - που φθάνει τώρα τα 1,4 δις ευρώ - να επενδύει σημαντικά κεφάλαια σε ομόλογα του ελληνικού δημοσίου.
Στο παρελθόν λόγω ομολόγων κατέγραψε σημαντικά κέρδη αλλά στην τρέχουσα συγκυρία θα καταγράφει σημαντικότατες ζημίες.
Οι ζημίες αυτές προφανώς προέρχονται από το haircut που επιβλήθηκε στο χρέος καθώς τα 5,5 δις ευρώ ομόλογα έχουν μεταφερθεί κατά βάση σε χαρτοφυλάκια που δεν επιδρούν στην καθαρή θέση.
Τα 5,5 δις ευρώ δεν αποτελούν στο σύνολο τους τον δυνητικό κίνδυνο για το ΤΤ καθώς περί τα 1,63 δις ευρώ είναι έντοκα τα οποία δεν περιλαμβάνονται σε haircut
Το ΤΤ συμμετείχε στο PSI με 3,123 δις ευρώ ομόλογα που ήταν η ονομαστική τους αξία αλλά η εύλογη διαμορφώνεται στα 1,890 δις ευρώ κατά μέσο όρο haircut 40% ή συνολικό μέγεθος 1,23 δις ευρώ ζημία. Το ΤΤ ενέγραψε ζημία 574 εκατ ευρώ λόγω του haircut 21%.
Το ΤΤ διαθέτει όμως και επιπλέον 2,950 δις ομόλογα τα οποία δεν συμμετείχαν στο PSI εκ των οποίων 1,63 δις έντοκα γραμμάτια και 789 εκατ ομόλογα λήξης μετά το 2020.
Αν το haircut στα ομόλογα φθάσει το 50% είναι προφανές ότι η ζημία που θα υποστεί το ΤΤ θα ξεπεράσει το 1 δις ευρώ εξαιρώντας τα 1,65 δις ευρώ έντοκα γραμμάτια τα οποία δεν θα ενταχθούν σε haircut.
Πως μεταφράζεται αυτή ζημία; Το ΤΤ θα μείνει χωρίς κεφάλια στην κυριολεξία καθώς τα 605 εκατ καθαρή θέση του Ταμιευτηρίου δεν θα είναι επαρκή.
Το κομβικό ερώτημα είναι το ΤΤ θα ζητήσει από τον βασικό μέτοχο το κράτος να καλύψει μεγάλη αύξηση κεφαλαίου;
Το ελληνικό δημόσιο μαζί με τα ΕΛΤΑ κατέχουν 44% αλλά το κράτος δεν έχει κεφάλαια για να επενδύσει σε αυξήσεις κεφαλαίου.
Το ΤΤ θα προσφύγει στο ΤΧΣ; Δεν μπορεί καθώς το καταστατικό του Ταμείου αναφέρει ότι οι κρατικές τράπεζες θα στηρίζονται από τους βασικούς τους μετόχους δηλαδή το κράτος.
Θα πωληθεί; Είναι αδύνατο;
Τι θα συμβεί τελικά;
Μπορεί να υλοποιηθεί μια αύξηση κεφαλαίου από το κράτος και ταυτόχρονα να ζητηθεί από το ΤΧΣ να στηρίξει με επιπλέον κεφάλαια, κοινώς να προσφύγει το ΤΤ στο ταμείο.
Για να προσφύγει στο Ταμείο θα προηγηθεί συνεννόηση με την Τρόικα ώστε να δώσει το πράσινο φως στο Ταμείο καθώς το καταστατικό του δεν επιτρέπει προσφυγή κρατικών τραπεζών.
Αποφάσεις δεν έχουν ληφθεί όλα θα εξαρτηθούν από το αν υπάρξει και τι κλίμακας νέο haircut.
Η αγορά όμως καραδοκεί και κατανοεί ότι αν το haircut στα ομόλογα είναι μεγάλο το ΤΤ θα μείνει χωρίς κεφάλαια και θα ανακύψει μείζον ζήτημα συνολικά για το τραπεζικό σύστημα
Τι συμβαίνει με την ΑΤΕ Bank
Λύση ημίμετρο μελετά ο βασικός μέτοχος της ΑΤΕ το ελληνικό δημόσιο με ποσοστό 89,7% ώστε να διευθετήσει το μείζον κεφαλαιακό ζήτημα της ανεπαρκούς κεφαλαιακά τράπεζας.
Η ΑΤΕ έμεινε χωρίς κεφάλαια κατ΄ ουσία μετά την εμπλοκή της στην αναδιάταξη του χρέους. Οι δείκτες κεφαλαιακής επάρκειας κατάρρευσαν με το core tier 1 στο 4,3% και συνολικό δείκτη κεφαλαιακής επάρκειας 5,7%. H TτΕ ζητάει Core tier 1 στο 10% άρα η τράπεζα χρειάζεται μεγάλη αύξηση κεφαλαίου 700 εκατ με 1 δις ευρώ.
Με βάση πηγή στο υπουργείο Οικονομικών η μόνη λύση που μπορεί να εξεταστεί αυτή την περίοδο είναι το ελληνικό δημόσιο να μπορεί να συγκεντρώσει από τα ευρώ που δεν του περισσεύουν 300 -350 εκατ ευρώ ώστε η τράπεζα να επιτύχει τον ελάχιστον δείκτη κεφαλαιακής επάρκειας 8% έτσι ώστε να μπορεί να κάνει χρήση και του ELA από την ΤτΕ.
Με τα κεφάλαια αυτά τα οποία θα συγκεντρωθούν μέσω αύξησης κεφαλαίου το ελληνικό δημόσιο θα αυξήσει περαιτέρω το ποσοστό συμμετοχής του πάνω δηλαδή από το 89,7%.
Πηγή στο υπουργείο Οικονομικών αναφέρει ότι μπορεί να τεθεί και θέμα εξόδου της μετοχής από το ΧΑ αλλά ίσως ακόμη ένα τέτοιο ενδεχόμενο να μην είναι της παρούσης.
Η αύξηση κεφαλαίου δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί με τις παρελθούσες παραδοχές.
Όπως αναφέρει τραπεζικό στέλεχος τράπεζας που συμμετείχε ως εγγυητής στην προηγούμενη αύξηση κεφαλαίου λόγω της συγκυρίας είναι προφανές ότι δύσκολα τράπεζες θα αποδεχθούν να αναλάβουν ως εγγυητές αύξηση κεφαλαίου της ΑΤΕ.
Ως εκ τούτου στην νέα αύξηση κεφαλαίου θα συμμετάσχει μόνο το ελληνικό δημόσιο το οποίο αντιμετωπίζει πλέον την ΑΤΕ ως μεγάλο βάρος.
Να σημειωθεί ότι από την προηγούμενη αύξηση κεφαλαίου οι τράπεζες κατέχουν το 7,8% του μετοχικού κεφαλαίου της ΑΤΕ και αναζητούν τρόπους πλήρους απεμπλοκής τους. Δεσμεύονται από την διαδικασία των αμκ π.χ. διακράτηση μετοχών…αλλά όπως τονίζει το ίδιο κορυφαίο τραπεζικό στέλεχος «αν μπορούσαμε να πουλήσουμε τις μετοχές θα το πράτταμε»
Και ενώ αυτό φαίνεται να είναι το σχέδιο κεφαλαιακής διάσωσης της ΑΤΕ τα 300-350 εκατ δεν φθάνουν να αντιμετωπίσουν τις νέες κεφαλαιακές προκλήσεις της τράπεζας. Νέο haircut, Blackrock θα υποχρεώσουν την ΑΤΕ σε μεγάλη αύξηση κεφαλαίου.
Με δεδομένο ότι το κράτος δεν έχει κεφάλαια επεξεργάζονται μια φόρμουλα ώστε μετά την αύξηση η ΑΤΕ να προσφύγει στο Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας.
Το καταστατικό του Ταμείου ορίζει ότι κρατικές τράπεζες πρέπει να στηρίζονται από το κράτος κεφαλαιακά και όχι από το ΤΧΣ αλλά ίσως υπάρξουν κάποιες εξαιρέσεις.
Η ΑΤΕ βιάστηκε να επιστρέψει τις προνομιούχες μετοχές των 675 εκατ τις οποίες τώρα χρειάζεται 100%.
Η μετοχική σύνθεση της ΑΤΕ Bank
Ελληνικό δημόσιο 89,7%
Τράπεζες 7,8%
Μικρομέτοχοι 1,6%
Δεκτή η μήνυση του γιατρού κατά των 300 της βουλής για εσχάτη προδοσία !!
Ενας γενναίος γιατρός από τη Χαλκίδα, ο χειρουργός - ογκολόγος κ. Δημήτρης Αντωνίου, κατέθεσε τον περασμένο Μάιο ονομαστική μήνυσηκατά του Πρωθυπουργού, των βουλευτών που υπέγραψαν το μνημόνιο, διαφόρων υπουργών, του ίδιου του Προέδρου της Δημοκρατίας αλλά και των μελών της Τρόικας με την κατηγορία της εσχάτης προδοσίας!
Ο κ. Αντωνίου, πριν κάποιοι βιαστούν να τον χαρακτηρίσουν ως «γραφικό» και «δικομανή», είναι ένας σοβαρός άνθρωπος ο οποίος μελέτησε και έψαξε πάρα πολύ πριν καταλήξει -μόνος του, χωρίς δικηγόρο, γιατί δεν έβγαζε άκρη- στον τρόπο με τον οποίο θα συνέτασσε τη μήνυσή του και θα προωθούσε την υπόθεση.
Ο Εισαγγελέας Πρωτοδικών Αθηνών, λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη τα τεκμηριωμένα στοιχεία που παρέθεσε ο μηνυτής, έκανε δεκτή τη μήνυση και όρισε -προς μεγάλη έκπληξη όλων- ταχύτατα την προανάκριση για την Τρίτη 11 Ιανουαρίου. Στην προανακριτική διαδικασία ο κ. Αντωνίου κατέθεσε πολλά συμπληρωματικά στοιχεία για την υπόθεση.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι ο τρόπος που συντάχθηκε η μήνυση και τα άρθρα του Συντάγματος τα οποία επικαλείται, παρακάμπτουν τη βουλευτική ασυλία, εφόσον η εσχάτη προδοσία αποτελεί διαρκές έγκλημα και υπάγεται στην αυτόφωρη διαδικασία.
Να πούμε επίσης ότι πλήθος κόσμου συμμετείχε ενεργά στην όλη υπόθεση και δήλωσε τη συμπαράστασή του. Ο κ. Αντωνίου, στη σχετική ομιλία του στο Δημοτικό Θέατρο Παπαδημητρίου Χαλκίδας μεταξύ άλλων τόνισε ότι «το Μνημόνιο είναι μια δανειακή σύμβαση η οποία όμως έχει αντικαταστήσει και καταλύει το ίδιο το Σύνταγμα και βάσει της οποίας αν δεν πληρώσουμε μία δόση, οι δανειστές μας μπορούν να προβούν σε κατάσχεση κάθε δημόσιας περιουσίας μας, χωρίς περιορισμό – εξ’ ου και τα δημοσιεύματα για τα νησιά μας!» συνεχίζει: «Αν είναι έτσι, να το δηλώσουμε επισήμως και να λεγόμαστε Τροϊτκιστάν και όχι Ελλάδα, κι εμείς Τροϊκανοί!» και κατέληξε μεταξύ άλλων: «Αυτοί δεν θα φερόντουσαν σαν λύκοι αν εμείς δεν φερόμασταν ως αρνιά. Ας γίνουμε εμείς λοιπόν λύκοι. Λυσσασμένοι λύκοι!»
Τέλος να σημειώσουμε ότι εκτός από τα ανώνυμα blogs που παρακολούθησαν το θέμα, παρουσιάσθηκε επίσης στον σταθμό Κόντρα Tv, στην εκπομπή του Τέρενς Κουίκ και στο Media Soup της Σεμίνας Διγενή. Το θέμα κάλυψε επίσης η δημοσιογράφος Νέλλυ Ψαρρού. Όλοι οι άλλοιίσως δεν το θεώρησαν σπουδαίο …
Διαβάζοντας ξανά το κείμενο πριν πατήσω το «αποστολή» στον υπολογιστή μου, είδα ότι άρχισα τον πρόλογό μου αποκαλώντας τον κ. Αντωνίου «γενναίο». Θα μας κατηγορήσουν για προγονολαγνεία, αλλά στην αυθεντική Δημοκρατία της αρχαίας Ελλάδας ο κ. Αντωνίου θα ήταν ένας ενσυνείδητος Ελληνας πολίτης που έκανε απλά το καθήκον του.
Και κλείνουμε με μία φράση του ίδιου: «Σε αυτά τα χώματα χύθηκε αίμα για την ελευθερία, δεν μπορούν αυτοί να τα πουλάνε».
Ο κ. Αντωνίου, πριν κάποιοι βιαστούν να τον χαρακτηρίσουν ως «γραφικό» και «δικομανή», είναι ένας σοβαρός άνθρωπος ο οποίος μελέτησε και έψαξε πάρα πολύ πριν καταλήξει -μόνος του, χωρίς δικηγόρο, γιατί δεν έβγαζε άκρη- στον τρόπο με τον οποίο θα συνέτασσε τη μήνυσή του και θα προωθούσε την υπόθεση.
Ο Εισαγγελέας Πρωτοδικών Αθηνών, λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη τα τεκμηριωμένα στοιχεία που παρέθεσε ο μηνυτής, έκανε δεκτή τη μήνυση και όρισε -προς μεγάλη έκπληξη όλων- ταχύτατα την προανάκριση για την Τρίτη 11 Ιανουαρίου. Στην προανακριτική διαδικασία ο κ. Αντωνίου κατέθεσε πολλά συμπληρωματικά στοιχεία για την υπόθεση.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι ο τρόπος που συντάχθηκε η μήνυση και τα άρθρα του Συντάγματος τα οποία επικαλείται, παρακάμπτουν τη βουλευτική ασυλία, εφόσον η εσχάτη προδοσία αποτελεί διαρκές έγκλημα και υπάγεται στην αυτόφωρη διαδικασία.
Να πούμε επίσης ότι πλήθος κόσμου συμμετείχε ενεργά στην όλη υπόθεση και δήλωσε τη συμπαράστασή του. Ο κ. Αντωνίου, στη σχετική ομιλία του στο Δημοτικό Θέατρο Παπαδημητρίου Χαλκίδας μεταξύ άλλων τόνισε ότι «το Μνημόνιο είναι μια δανειακή σύμβαση η οποία όμως έχει αντικαταστήσει και καταλύει το ίδιο το Σύνταγμα και βάσει της οποίας αν δεν πληρώσουμε μία δόση, οι δανειστές μας μπορούν να προβούν σε κατάσχεση κάθε δημόσιας περιουσίας μας, χωρίς περιορισμό – εξ’ ου και τα δημοσιεύματα για τα νησιά μας!» συνεχίζει: «Αν είναι έτσι, να το δηλώσουμε επισήμως και να λεγόμαστε Τροϊτκιστάν και όχι Ελλάδα, κι εμείς Τροϊκανοί!» και κατέληξε μεταξύ άλλων: «Αυτοί δεν θα φερόντουσαν σαν λύκοι αν εμείς δεν φερόμασταν ως αρνιά. Ας γίνουμε εμείς λοιπόν λύκοι. Λυσσασμένοι λύκοι!»
Τέλος να σημειώσουμε ότι εκτός από τα ανώνυμα blogs που παρακολούθησαν το θέμα, παρουσιάσθηκε επίσης στον σταθμό Κόντρα Tv, στην εκπομπή του Τέρενς Κουίκ και στο Media Soup της Σεμίνας Διγενή. Το θέμα κάλυψε επίσης η δημοσιογράφος Νέλλυ Ψαρρού. Όλοι οι άλλοιίσως δεν το θεώρησαν σπουδαίο …
Διαβάζοντας ξανά το κείμενο πριν πατήσω το «αποστολή» στον υπολογιστή μου, είδα ότι άρχισα τον πρόλογό μου αποκαλώντας τον κ. Αντωνίου «γενναίο». Θα μας κατηγορήσουν για προγονολαγνεία, αλλά στην αυθεντική Δημοκρατία της αρχαίας Ελλάδας ο κ. Αντωνίου θα ήταν ένας ενσυνείδητος Ελληνας πολίτης που έκανε απλά το καθήκον του.
Και κλείνουμε με μία φράση του ίδιου: «Σε αυτά τα χώματα χύθηκε αίμα για την ελευθερία, δεν μπορούν αυτοί να τα πουλάνε».
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΠΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΕΡΝΤΟΓΑΝ
Ανοιχτή επιστολή προς τον Πρόεδρο της Τουρκικής Δημοκρατίας Ρ. Τ. Ερντογάν Κοινοποίηση στα: 1) Μέλη του ΟΗΕ 2) Μέλη Ευρωπαϊκού Κοινοβουλ...
-
Σε λίγους είναι γνωστή η φυσιογνωμία του John Nash Jr. Στους λίγους έγινε γνωστή από την αντίστοιχη κινηματογραφική τανία που παρουσίασε σ...
-
Με την αποδοχή της βοήθειας, η εθνική κυριαρχία των Ελλήνων θα περιοριστεί υποστηρίζει ο Ζ.Κ. Γιούνκερ, προαναγγέλλοντας την αποστολή ξένων...
-
Οι επόμενες δημοτικές και περιφρειακές εκλογές θα γίνουν μαζί με τις Ευρωεκλογές το 2014. Όπως ορίζει ο ''Καλλικράτης'' οι ...
-
ΤΙ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ 1.Θα καταργούσαν το Μνημόνιο με ένα νόμο και ένα άρθρο Υπέγραψαν το τρίτο μνημόνιο, οι όροι του οποίου έγιναν α...
-
Πολύ σύντομα, μέσα στον επόμενο μήνα, ανοίγει και το θέμα του νέου εκλογικού νόμου. Η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να τελειώσει το ζήτημα αυ...
-
51) ΑΘΗΝΩΝ ΑΘΗΝΑΙΩΝ Α1 ΒΑΦΕΙΟΧΩΡΙΟΥ 8 ΛΕΣΧΗ ΦΙΛΙΑΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ Α1 ΚΗΦΙΣΙΑΣ 43 ...
-
Επιστήμη και επιστήμονες Einstein και Szilárd H επιστήμη, ως αέναος αγώνας του ανθρώπου για την κατάκτηση της γνώσης, με την...

