Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Η κυβέρνηση ξεπέρασε κάθε όριο κοινωνικής αναλγησίας

Το δίδυμο Παπανδρέου – Βενιζέλου ξεπέρασε κάθε όριο κοινωνικής αναλγησίας. Ενώ προχωρούν σε μα-ζικές απολύσεις και οριζόντιες περικοπές μισθών, την ίδια στιγμή δρομολογούν χιλιάδες νέες προσλήψεις.


Οι πρακτικές τους δεν μπορεί να γίνουν ανεκτές. Δεν μπορεί να απολύουν, να κόβουν τους μισθούς στο μισό, να αυξάνουν τους φόρους και ταυτόχρονα να διορίζουν. Δεν μπορεί ούτε να σιωπούν πια μπροστά στις αποκαλύψεις. Νέα στοιχεία αποκαλύπτουν ότι μόνο τους δύο τελευταίους μήνες (Αύγουστο και Σε-πτέμβριο) ο κ. Βενιζέλος υπέγραψε και ενέκρινε 1788 νέες προσλήψεις. Συγκεκριμένα:


• Με την Απόφαση της Επιτροπής της ΠΥΣ 33/2006 αριθμ. Πρωτ. ΔΙΠΠ/Φ.ΕΓΚΡ.1/48/13861, στις 5.9.2011, εγκρίθηκαν:


- 223 προσλήψεις με συμβάσεις ορισμένου χρόνου.


• 1218 προσλήψεις με συμβάσεις έργου σε Δήμους, Περιφέρειες, Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού δικαίου και Συνδέσμους, σε 30 νομούς της Χώρας. Και αυτό χωρίς να έχει προηγηθεί η έγκριση του ΑΣΕΠ, που προβλέπει ο νόμος για συμβάσεις έργου. Γεγονός που καθιστά την απόφαση αυτή για τις συμβάσεις έργου απολύτως παράνομη.


Με την Απόφαση της Επιτροπής της ΠΥΣ 33/2006, αριθμ. Πρωτ. ΔΙΠΠ/Φ.ΕΓΚΡ.11/46/3865, στις 2.9.2011, εγκρίθηκαν:


214 προσλήψεις με συμβάσεις ορισμένου χρόνου στο Ταμείο Διαχείρισης Πιστώσεων για την εκμετάλ-λευση Αρχαιολογικών έργων, ΝΠΙΔ του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού.


• Με την Απόφαση της Επιτροπής της ΠΥΣ 33/2006, αριθμ. Πρωτ. ΔΙΠΠ/Φ.ΕΓΚΡ.10/47/16670, στις 2.9.2011, εγκρίθηκαν:


50 προσλήψεις με συμβάσεις ορισμένου χρόνου στο Πανελλήνιο Ιερό ίδρυμα Ευαγγελιστρίας Τήνου (Υ-πουργείο Παιδείας ).


• Με την Απόφαση της Επιτροπής της ΠΥΣ 33/2006, αριθμ. Πρωτ. ΔΙΠΠ/Φ.ΕΓΚΡ.12/42/οικ.16695, στις 24.8.2011, εγκρίθηκαν:


50 προσλήψεις με συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου για τις σχολές της Ελληνικής Αστυνομίας.


• Με την Απόφαση της Επιτροπής της ΠΥΣ 33/2006, αριθμ. Πρωτ. ΔΙΠΠ/Φ.ΕΓΚΡ.17/38/3725, στις 5.8.2011, εγκρίθηκαν:


18 προσλήψεις με συμβάσεις ορισμένου χρόνου στην Ανώνυμη Εταιρεία Εκμετάλλευσης και Διαχείρισης Ελληνικών Αυτοκινητόδρομων. Πρόκειται για την ΤΕΟ Α.Ε. δηλαδή ένας από 151 φορείς από τους ο-ποίους το ΥΠΟΙΚ ζητούσε το πλεονάζον προσωπικό και την έξοδό του σε εργασιακή εφεδρεία.


• Με την Απόφαση της Επιτροπής της ΠΥΣ 33/2006, αριθμ. Πρωτ. ΔΙΠΠ/Φ.ΕΓΚΡ.10/39/10402, στις 5.8.2011, εγκρίθηκαν:


10 προσλήψεις με συμβάσεις έργου στη Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας του Υπουργείου Παιδείας.


• Με την Απόφαση της Επιτροπής της ΠΥΣ 33/2006, αριθμ. Πρωτ. ΔΙΠΠ/Φ.ΕΓΚΡ.12/42/οικ.16695, στις 24.8.2011, εγκρίθηκαν:


5 προσλήψεις με συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου στους Ειδικούς Χώρους Παραμονής Αλλοδαπών (Ε.Χ.Π.Α.) του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη.


Σύνολο 1788 προσλήψεις.

Αναπάντητα καίρια ερωτήματα για τις προσλήψεις

Χρειάστηκαν δύο υπουργοί και τουλάχιστον δεκαπέντε μέρες για να απαντήσει η κυβέρνηση στις καταγγε-λίες για διόγκωση του σπάταλου κράτους, τις οποίες υιοθέτησαν και βουλευτές τους ΠΑΣΟΚ.


Όλες τους οι δηλώσεις, όμως, επιβεβαιώνουν ουσιαστικά τις αποκαλύψεις.


 Δεν λένε τίποτα για τις 30.000 προσλήψεις που έγιναν το 2010.


 Δεν λένε τίποτα για την αύξηση των μετακλητών υπαλλήλων στα γραφεία υπουργών.


 Δεν λένε τίποτα για τη δημιουργία νέων κρατικών δομών.


 Γιατί ενώ δεσμεύτηκαν να προχωρήσουν σε καταργήσεις και συγχωνεύσεις φορέων κάνουν το ακριβώς αντίθετο;


 Γιατί χρειαζόταν, για παράδειγμα, να δημιουργηθεί τώρα ειδικός φορέας για να προβλέπονται τα… «τσουνάμι»;


 Γιατί, σε πολλές περιπτώσεις, προχωρούν σε συμβάσεις έργου, παρακάμπτοντας το ΑΣΕΠ;


Ενώ, όμως, αφήνουν αναπάντητα καίρια ερωτήματα, προχωρούν σε ισχυρισμούς που τους εκθέτουν ακόμη περισσότερο.


Συγκεκριμένα:


• Ισχυρίζονται οι κύριοι Ρέππας και Μόσιαλος ότι προσλήφθηκαν στο ΙΚΑ επιτυχόντες της Αγροτικής διότι τα αποτελέσματα του διαγωνισμού για την Αγροτική βγήκαν πιο πριν, απ΄ ό,τι εκείνα για το ΙΚΑ.


Δηλαδή, αν έβγαιναν πιο πριν αποτελέσματα για καθαρίστριες, θα προσλάμβαναν αυτές; Δεν αντιλαμβά-νονται ότι παρανομούν; Δεν αντιλαμβάνονται ότι δεν μπορεί επιτυχόντες άλλου διαγωνισμού να τοποθε-τούνται αλλού;


• Λένε ότι οι προσλήψεις αυτές δεν υπάγονται στον κανόνα 1 προς 10 διότι οι προκηρύξεις αυτές ολο-κληρώθηκαν πριν το τέλος του 2010.


Πόσες άλλες προκηρύξεις έχουν ολοκληρωθεί πριν το 2010;


Θα διορισθούν κι αυτοί;


Η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για κατάφωρη αδικία σε βάρος των επιτυχόντων του ΙΚΑ, αφού με ειδική ρύθμιση, διορίζονται στη θέση τους οι επιτυχόντες της Αγροτικής Τράπεζας.


• Ισχυρίζονται οι δύο υπουργοί ότι η μετατροπή των 250 θέσεων καθαριστριών του ΙΚΑ ΤΕΑΜ σε διοικη-τικές θέσεις Τεχνολογικής Εκπαίδευσης δεν δημιουργεί κανένα απολύτως νέο ή επιπλέον κόστος.


Τους διαψεύδει η ειδική έκθεση δαπάνης του σχετικού νόμου (σελ. 3) που αναφέρει ότι το κόστος της μετατροπής των θέσεων φτάνει στα 1.335.000 ευρώ.


Και έπειτα:


Πως γίνεται οι θέσεις καθαριστριών να μετατρέπονται σε θέσεις διοικητικών; Και, κυρίως, πως και από ποιους θα καλυφθούν;


• Ισχυρίζονται ότι ο νόμος 4001/2011 προβλέπει τις θέσεις της νέες θέσεις της ΡΑΕ και ότι δεν έχει γίνει καμία απολύτως προκήρυξη ή κάλυψη τους με άλλη παράνομη πρόσληψη, καθώς υπάγονται στον ίδιο κανόνα 1 προς 10.


Ρωτούμε:


- Γιατί συστήνονται νέες οργανικές θέσεις αφού οι ανάγκες σε προσωπικό της ΡΑΕ μπορούν να καλυφθούν με αποσπάσεις από το δημόσιο τομέα;


- Γιατί προτιμούν από τη μια να απολύουν και από την άλλη να διορίζουν;


• Ισχυρίζονται για το ΣΕΠΕ ότι «πρόκειται για το νέο οργανισμό του ΣΕΠΕ, χωρίς ούτε ένα παραπάνω υπάλληλο σε σχέση με τον παλιό κανονισμό του 1999 και ότι είναι ακριβώς οι ίδιες θέσεις».


- Η αλήθεια είναι ότι και το υπάρχον προσωπικό μεταφέρθηκε με τις οργανικές του θέσεις και συστάθηκαν επιπλέον και 2 Θέσεις Γενικών Επιθεωρητών, 916 θέσεις Επιθεωρητών Εργασίας και 240 θέσεις γραμματειακής, διοικητικής και λοιπής υποστήριξης, όπως αναφέρεται στα άρθρα 5 και 8 του νό-μου 3996/2011.


Άλλωστε, η δημιουργία νέων θέσεων προκύπτει και από την αιτιολογική έκθεση του νόμου (σελ. 5) που αναφέρει :«Το άρθρο αυτό (παράγραφοι 1 και 2) αναφέρεται στην στελέχωση του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας, στις προβλεπόμενες κατά κλάδο και κατηγορία θέσεις και στη σύσταση επιπλέον θέσεων για γραμματειακή, διοικητική και λοιπή υποστήριξη».


• Ισχυρίζονται ότι οι τρεις μετακλητοί είναι απολύτως απαραίτητοι στην ΗΔΙΚΑ και ότι ζητήθηκαν 100 άτομα ως εποχικό προσωπικό για να στελεχωθεί ο φορέας που εκτελεί άκρως σημαντικά έργα για το δημόσιο.


- Αν η ΗΔΙΚΑ έχει ανάγκη από πρόσθετο προσωπικό, τότε γιατί είναι μεταξύ των 151 φορέων του δημοσίου με πλεονάζον προσωπικό που βγάζουν σε εργασιακή εφεδρεία, σύμφωνα με την πρόσφατη εγκύ-κλιο του ΥΠΟΙΚ; Πως γίνεται στον ίδιο οργανισμό να απολύουν και ταυτόχρονα να προσλαμβάνουν


• Ισχυρίζονται ότι στο νέο φορέα « Ε.Ι.Ε.Α.Δ.» δεν υπάρχει καμία νέα πρόσληψη και ότι προκύπτει από την ενοποίηση των Π.Α.Ε.Π. και Ε.Κ.Α.Ε. με τις ίδιες θέσεις.


Ρωτούμε:


Γιατί, εκτός από τη μεταφορά του προσωπικού των δύο οργανισμών συστήνονται. Κεντρική Υπηρεσία με 5 Διευθύνσεις, απροσδιόριστο αριθμό υπηρεσιών, τμημάτων και γραφείων.


13 Περιφερειακά Γραφεία, 75 νέες οργανικές θέσεις, 3 θέσεις δικηγόρων (Ν.3996/2011, ΦΕΚ 170/Α΄/2011, άρθρο 88)


Η ΠΟΕ-ΟΤΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ

Αθήνα, 16 Οκτωβρίου 2011

Αριθμ. Πρωτ.: 1082


Προς:
Συλλόγους-Μέλη
της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


Η Κυβέρνηση απέναντι στο διογκούμενο κύμα αγανάκτησης και έντασης των εργατικών αγώνων προχώρησε στο μοναδικό «όπλο» που της έχει απομείνει. Την χρήση της αστυνομικής βίας, τις δικαστικές παρεμβάσεις και τους απεργοσπαστικούς μηχανισμούς που έχει στήσει με τους ιδιώτες «φίλους» της.


Η είσοδος των Μ.Α.Τ. στο Χ.Υ.Τ.Α. Φυλής είναι κενό γράμμα αφού αυτή τη στιγμή όλοι οι εργαζόμενοι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση βρίσκονται σε θέση μάχης εντείνοντας και κλιμακώνοντας τις μορφές πάλης με την καθολική τους συμμετοχή στην απεργία της Ομοσπονδίας.


Είναι κενό γράμμα επίσης γιατί κανένα απορριμματοφόρο Δήμου δεν πρόκειται να πάει στο Χ.Υ.Τ.Α. για να αδειάσει και γιατί οι ιδιώτες δεν μπορούν να μαζέψουν απορρίμματα τόσων ημερών, αλλά και γιατί σε κάθε γειτονιά και σε κάθε δρόμο της Αθήνας συναντούν την αντίσταση και αποδοκιμασία, όχι μόνο των απεργών εργαζομένων, αλλά του συνόλου της εργατικής τάξης, της νεολαίας και του λαού της Αθήνας.


Καλούμε τους ιδιώτες και το συνδικάτο των ιδιοκτητών φορτηγών να σταματήσουν από μόνοι τους, πριν τους σταματήσουν τα «κύματα» των αγανακτισμένων πολιτών.


Ο αγώνας ο δικός μας έχει γίνει αγώνας όλων των εργαζομένων, γιατί γνωρίζουν ότι η ήττα η δικιά μας θα είναι και δικιά τους και του εργατικού κινήματος.


Η υπεράσπιση αυτού του αγώνα είναι ζήτημα τιμής για την εργατική τάξη της χώρας μας η οποία δοκιμάζεται από την ανεργία, την πείνα και την εξαθλίωση.
Η Εκτελεστική Επιτροπή της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. καλεί όλα τα σωματεία μέλη της μετά αυτές τις εξελίξεις να πάρουν πρόσθετα απεργιακά μέτρα, να συγκροτήσουν απεργιακές φρουρές παντού για να οδηγήσουν σε πλήρη παράλυση τον απεργοσπαστικό μηχανισμό των ιδιωτών και ταυτόχρονα θα θέσουν εκτός λειτουργίας όλες της υπηρεσίες των Ο.Τ.Α.


Από τη Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011, που ξεκινάνε οι 48ωρες απεργίες δεν δουλεύει ΤΙΠΟΤΑ.


Πιο συγκεκριμένα:


1. Ενισχύουμε τα απεργιακά μπλόκα στα αμαξοστάσια των Δήμων και μετά την ανακοίνωση της Κυβέρνησης ότι τα επείγοντα δρομολόγια εξυπηρετούνται από τους ιδιώτες ακυρώνουμε κάθε δρομολόγιο εξυπηρέτησης που πραγματοποιούσαμε μέχρι σήμερα δηλ. Νοσοκομεία, Λαϊκές Αγορές και Σχολεία. ΔΕΝ ΜΑΖΕΥΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.


2. Παρεμποδίζουμε με μαζικές συγκεντρώσεις, διαμαρτυρίες τον απεργοσπαστικό μηχανισμό των ιδιωτών που στήνει η Κυβέρνηση.


3. Κλείνουμε από αύριο όλες τις υπηρεσίες που μέχρι σήμερα λειτουργούσαν και καταλαμβάνουμε όλα τα Δημοτικά κτίρια.


4. Με απόφαση της Εκτελεστικής Επιτροπής αποφασίστηκε ο καθαρισμός από σκουπίδια όλης της διαδρομής που θα κινηθεί η πορεία των εργαζομένων που θα συμμετέχουν στην 48ΩΡΗ Πανεργατική Απεργία της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.-Γ.Σ.Ε.Ε.
Ταυτόχρονα την ΔΕΥΤΕΡΑ 17 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2011, στις 9.00 το πρωί συγκεντρωνόμαστε στα δικαστήρια της Ευελπίδων, χωρίς να αποδυναμώνουμε τα μπλόκα στα αμαξοστάσια την ώρα που θα συζητείται η αίτηση ασφαλιστικών μέτρων κατά της Απεργίας της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. και της Γ.Σ.Ε.Ε.-Α.Δ.Ε.Δ.Υ.


ΚΑΛΟ ΑΓΩΝΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ
ΚΑΙ Η ΝΙΚΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΑΣ


Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς


Για την Εκτελεστική Επιτροπή της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.


Ο Πρόεδρος                                                 Ο Αναπλ. Γεν. Γραμματέας


Θέμης Μπαλασόπουλος                                Ιωάννης Τσούνης

ΑΝΟΔΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ, ΠΤΩΣΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

Με κέρδη άνοιξαν τα Ευρωπαϊκά χρηματιστήρια. Η Γερμανία σημειώνει κέρδη, αυτή την ώρα, 1,61%, η Αγγλία 1,23% και η Γαλλία 1,33%.
Το Ελληνικό χρηματιστήριο βρίσκεται σε αρνητικό έδαφος, με απώλειες 0,74% στις 769 μονάδες. Όλοι οι κλάδοι σημειώνουν πτώση.
Το ευρώ με το δολλάριο στο 1,3868 με μικρές απώλειες 0,06% απο το κλείσιμο της Παρασκευής. Ο χρυσός αυτή την ώρα στα 1681,5 δολλάρια η ουγγιά ενώ το πετρέλαιο 87,41 δολλάρια το βαρέλι με άνοδο 0,70%.

ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΩΝ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ. ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΕΡΓΙΕΣ

Η τρέχουσα εβδομάδα αποτελεί μια απο τις κρισιμότερες εβδομάδες των τελευταίων ετών. Δραματικές κινητοποιήσεις, απεργίες και καταλήψεις απο πολλά, αν όχι όλα, τα σωματεία εργαζομένων.
Μάχες στους δρόμους και στους χώρους εργασίας.
Τετάρτη και Πέμπτη πανελλαδική 48ωρη πανελλαδική απεργία με κινητοποιήσεις στο κέντρο της Αθήνας απο την ΑΔΕΔΥ και τη ΓΣΕΕ.
Από σήμερα και 48 ώρες απεργία στους ΟΤΑ, θα συνεχίσουν συμμετέχοντας στην απεργία της ΑΔΕΔΥ και ΓΣΕΕ, Τετάρτη και Πέμπτη.
Στο χωρό μπαίνουν και οι δικαστικοί, οι ΟΛΜΕ με τους  καθηγητές και τους δασκάλους.
Ακόμη και τα σώματα ασφαλείας προγραμματίζουν κινητοποιήσεις και απεργίες.
Από σήμερα αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση για τη σύνοδο κορυφής. Σήμερα συνάντηση Πρωθυπουργού και Προέδρου της Δημοκρατίας στις 12.30 εν όψει της συνόδου κορυφής.
Στις 16.30 άτυπο υπουργικό συμβούλιο.

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2012 ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ. ΥΦΕΣΗ 3%. ΕΛΛΕΙΜΜΑ 9%. ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ

Σε επί τα χείρω αναθεώρηση των προβλέψεων τους για την ύφεση της ελληνικής οικονομίας το 2012, προχώρησαν κυβέρνηση και Τρόικα.



Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, Ευάγγελος Βενιζέλος, Πολ Τόμσεν του ΔΝΤ Ματίας Μορς της Ε.Ε. και Κλάους Μαζούχ της ΕΚΤ, συμφώνησαν ότι η ύφεση του χρόνου θα είναι χειρότερη απ’ ότι είχαν προβλέψει αρχικά και θα φτάσει το 3%.


Να σημειωθεί ότι το προσχέδιο του νέου προϋπολογισμού που κατατέθηκε στις αρχές του μήνα έκανε λόγο για ύφεση 2,5% του ΑΕΠ από 5,5%φέτος.


Εκτός από την ύφεση, επί το δυσμενέστερο θα αλλάξει και ο στόχος για το έλλειμμα αφού η Τρόικα εξακολουθεί να δυσπιστεί με την απόδοση που θα έχει το πρόσφατο «πακέτο» των παρεμβάσεων. Κυρίως από την πλευρά των εσόδων.


Οι ξένοι εκτιμούν ότι η απόδοση που θα έχουν τα νέα μέτρα δεν θα ξεπεράσουν τα 6 δις. ευρώ. Εν αντιθέσει με την κυβέρνηση που κάνει λόγο για 7 δις. ευρώ.


Οι εκτεταμένες όμως απεργιακές κινητοποιήσεις από τους θιγόμενους κλάδους κάνουν την Τρόικα να ανησυχεί. Ως εκ τούτου έχουν αρχίσει να πιέζουν για νέα μέτρα από την στιγμή που το φετινό έλλειμμα , εξαιτίας της αστοχίας των εσόδων θα εξακοντιστεί στο 9%.


Τα νεότερα δημοσιονομικά δεδομένα θα αποτυπώνονται στον προϋπολογισμό του 2012 που έχουν ξεκινήσει να συντάσσουν οι υπηρεσίες του Γενικού Λογιστηρίου του κράτους.


Ο νέος προϋπολογισμός τελεί υπό την αυστηρή εποπτεία της των ελεγκτών της Τρόικας και αναμένει τις τελικές αποφάσεις σχετικά με το ποσοστό απομείωσης των ελληνικών ομολόγων.


Σύμφωνα με αρμόδια στελέχη, το «κούρεμα» του ελληνικού χρέους θα περιληφθεί και στο νέο προϋπολογισμό, ο οποίος, θα διαφοροποιείται σημαντικά σε σχέση με το προσχέδιο.


Ενδεχομένως τούτο να παρατείνει την ημερομηνία κατάθεσης του που έχει ανακοινωθεί για τις 31 Οκτωβρίου, από την στιγμή που θα πρέπει να ενσωματωθούν και οι αποφάσεις του προγράμματος της εθελοντικής ανταλλαγής των ελληνικών ομολόγων (PSI).


Από την στιγμή που οι αποφάσεις για τη μείωση του ελληνικού χρέους καθυστερούν στο Γενικό Λογιστήριο αδυνατούν να υπολογίσουν τις χρηματοδοτικές ανάγκες της χώρας για το2012.


Σε κάθε περίπτωση αυτές θα είναι αυξημένες εξαιτίας της βαθύτερης ύφεσης και των καθυστερήσεων στις διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις και τις ιδιωτικοποιήσεις.


Την δυσκολία αναγνωρίζει και η τρόικα καθώς στην ανακοίνωση που εξέδωσε παραπέμπει στις αναθεωρημένες αποφάσεις της21ης Ιουλίου. Μόνο έτσι θα ξεκαθαρίσει το τοπίου του χρέους για την Ελλάδα.


Αξίζει να σημειωθεί ότι για την αποπληρωμή τοκοχρεωλυσίων χωρίς την συμμετοχή των ιδιωτών το ελληνικό δημόσιο θα πρέπει να καλύψει για τόκους και χρεολύσια περίπου 70 δις. ευρώ το 2012.


Εφόσον, όμως , τεθούν σε ισχύ οι αποφάσεις της 21ηςΙουλίου και τα ελληνικά ομόλογα κουρευτούν κατά 21% τότε οι δανειακές ανάγκες για τα επόμενα δέκα χρόνια δεν θα ξεπεράσουν τα 80 με 90 δις. ευρώ!


Την επισήμανση αυτή έκανε στο «bankingnews» αξιωματούχος του υπουργείου Οικονομικών, ο οποίος, τόνισε ακόμη ότι εφόσον η Ελλάδα εξασφαλίσει το δεύτερο πακέτο βοήθειας των 109 δις. ευρώ από τον μηχανισμό της ευρωζώνης τότε θα έχει εγγυημένη χρηματοδότηση μέχρι το 2020.


H εβδομάδα που ξεκινά είναι πλέον κρίσιμη επισημαίνει το ίδιο στέλεχος καθώς εκκρεμεί η ψήφιση του πολυνομοσχεδίου, η έκθεση της τρόικα και η Σύνοδος Κορυφής που θα προκαλέσει τη διεύρυνση του PSI και την εκταμίευση της έκτης δόσης των 8 δις. ευρώ.


Η ψήφιση του πολυνομοσχεδίου σηματοδοτεί όχι μόνο την εκταμίευση της έκτης δόσης, αλλά και την πλήρη ανατροπή στο εργασιακό τοπίο με την ουσιαστική κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων εργασίας μέχρι και τη λήξη του Μεσοπρόθεσμου.


Η αγωνία κορυφώνεται στο οικονομικό επιτελείο, καθώς ανήμερα της ψήφισης του πολυνομοσχεδίου αναμένεται να ανακοινωθεί η έκθεση της τρόικας από την 5η αξιολόγηση.


Μπορεί οι ξένοι να δίνουν την έγκριση τους για την εκταμίευση της δόσης των 8 δις. ευρώ, αλλά η έκθεση τους αναμένεται να βρίθει από αιχμές ως προς τις καθυστερήσεις που υπήρξαν: Στην υλοποίηση των διαρθρωτικών αλλαγών, στις δημοσιονομικές αστοχίες (1,8 δις. ευρώ η υστέρηση των εσόδων, 1 δις. ευρώ η υπέρβαση των δαπανών στο 9μηνο) και στις ιδιωτικοποιήσεις.


Τα μαρτύρια, πάντως, δεν πρόκειται να σταματήσουν, αφού της εκταμίευσης της έκτης δόσης αναμένεται να ξανάρθει η τρόικα στην Αθήνα στο πλαίσιο των διαπραγματεύσεων για το νέο πακέτο βοήθειας.

ΠΙΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ G20 ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

Ισχυρές πιέσεις δέχθηκαν οι Ευρωπαίοι στη σύνοδο των υπουργών Οικονομικών του G20 , προκειμένου να θέσουν υπό έλεγχο την κρίση χρέους στην ευρωζώνη. ΗΠΑ και αναδυόμενες οικονομίες κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου



Στο τελικό ανακοινωθέν της συνόδου των υπουργών Οικονομικών και των κεντρικών τραπεζιτών της G20, αναφέρεται εμφατικά και με ασυνήθιστη σαφήνεια ότι «αναμένεται με ενδιαφέρον η επικείμενη σύνοδος κορυφής των 20 ανεπτυγμένων και αναδυομένων οικονομιών». Στο ίδιο ύφος και η αναφορά στις προσπάθειες για να καταστεί αποτελεσματικότερος ο μηχανισμός στήριξης EFSFκαι να αποτραπεί έτσι η μετάδοση της κρίσης σε άλλες χώρες.


Θα διασφαλιστεί η ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών


Οι Ευρωπαίοι έπεισαν, υποστηρίζει ο Β. ΣόιμπλεΣτο τελικό ανακοινωθέν υπογραμμίζεται ότι οι 20 θα διασφαλίσουν την απαιτούμενη ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών και θα εξασφαλίσουν επαρκείς προσβάσεις σε κεφάλαια, προκειμένου να αντιμετωπιστούν επιτυχώς όλοι οι δυνητικοί κίνδυνοι. Και όπως έκαναν τον περασμένο Σεπτέμβριο έτσι και τώρα υπόσχονται, εάν χρειαστεί, να διασφαλίσουν τη ρευστότητα στα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα μέσω των κεντρικών τραπεζών.


Οι 20 δεν τοποθετούνται στο ζήτημα της αναγκαστικής κεφαλαιοποίησης των τραπεζών από τα κράτη σε περίπτωση αναδιάρθρωσης του ελληνικού χρέους. Αναπάντητο μένει το ερώτημα της αύξησης των πόρων του ΔΝΤ, προκειμένου αυτό να είναι σε θέση να βοηθήσει τους Ευρωπαίους. ΗΠΑ και Γερμανία διαφώνησαν στο αίτημα αυτό που έθεσαν κάποιες αναδυόμενες οικονομίες.


Τηλεφωνική επικοινωνία Ομπάμα-Μέρκελ


Τηλεφωνική επικοινωνία με την καγκελάριο Μέρκελ είχε ο Μπαράκ ΟμπάμαΓια άλλη μια φορά το G20 προειδοποιεί για τις ολέθριες συνέπειες που έχουν στην πραγματική οικονομία και στον χρηματοπιστωτικό κλάδο απρόοπτες και ανεξέλεγκτες συναλλαγματικές διακυμάνσεις.Στο σχέδιο εξαίρεται η επιτυχής διαχείριση της κρίσης από τους Ευρωπαίους, οι οποίοι όμως καλούνται να δώσουν ταχύτατα λύση στο πρόβλημα.


Στο μεταξύ, στην ανάγκη συντονισμού των θέσεών τους ενόψει της συνόδου κορυφής του G20 στις Κάνες συμφώνησαν ο πρόεδρος Ομπάμα και η καγκελάριος Μέρκελ σε τηλεφωνική τους επικοινωνία. Ο Μπαράκ Ομπάμα φέρεται να επανέλαβε τους κινδύνους που αντιμετωπίζει η αμερικανική οικονομία σε περίπτωση που δεν βρεθεί λύση στην κρίση χρέους που μαστίζει την ευρωζώνη.

ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ ΤΥΠΟΣ (Ρίζου) •Αρχίζει εβδομάδα – θρίλερ!- Τσουνάμι απεργιών, θα διαλύσουν κράτος και κοινωνία – Μέτωπα βουλευτών του ΠΑΣΟΚ κατά των νέων μέτρων (.κ.α) •Τι λένε 5 κορυφαίοι οικονομολόγοι – Έρευνα του «Αδέσμευτου» για το «κούρεμα» του χρέους- Ποιες οι αλλαγές που θα βιώσουν οι Έλληνες•Παρά το άνοιγμα της Χωματερής από τα ΜΑΤ- Ούτε σε 20 μέρες δεν θα καθαρίσει από τα σκουπίδια η Αθήνα!



ΑΥΡΙΑΝΗ •Χτύπησε η… συμμορία των «3» με στόχο τον Βενιζέλο και την διαδοχή στο ΠΑΣΟΚ- Οι εκλεκτοί της τρόικας Λοβέρδος, Διαμαντοπούλου και Ραγκούσης θεωρούν ξοφλημένο τον Παπανδρέου και ετοιμάζονται για την επόμενη μέρα•Επιστολή Ιερώνυμου στον Μπαρόζο- «Θυσιάζεται ένας λαός περήφανος»•Μεγάλες αντιδράσεις – Κατεβαίνουν από τις έδρες οι δικαστές


ΒΡΑΔΥΝΗ •Κούρεμα οφειλών προς τις τράπεζες – Χιλιάδες αιτήσεις στα ειρηνοδικεία – Σωτήριες λύσεις για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά•Ο Γ. Μιχελάκης μιλάει στη «Β» - Το πρόβλημα δεν λύνεται με συμμαχική κυβέρνηση- Ο εκπρόσωπος της Ν. Δ. τονίζει ότι η αυτοδυναμία είναι βασικός όρος για να βγει η χώρα από την κρίση•Εβδομάδα απεργιών – Η κοινωνία στους δρόμους


ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ •Παραιτήσου με το καλό! Ύστερα από δύο χρόνια άθλιας διακυβέρνησης, τα «συστήματα» (που τον έκαναν με το ζόρι πρωθυπουργό) πετάνε τον Γιώργο στα σκουπίδια•Περικοπές χωρίς έλεος: - Πάνε για μειώσεις ακόμα και στις συντάξεις του ΟΓΑ!•Στην υπηρεσία του ΠΑΣΟΚ «λαγός» και Μπακογιάννη – Τα δίνουν όλα για λίγα ψίχουλα εξουσίας


ΕΘΝΟΣ •Μανιφέστο για ρήξεις και ανατροπές – Ταράζει το πολιτικό σύστημα το ηχηρό μήνυμα των 3+1 υπουργών•Απεργιακό λουκέτο σε όλο το κράτος•Τροπολογία –φωτιά – στην εφεδρεία δάσκαλοι και καθηγητές


ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ •Μνημόνιο διαδοχής από «τρόικα» αποφασισμένων – Αντίστροφη μέτρηση για το «κούρεμα» Παπανδρέου (αμφισβήτηση του Πρωθυπουργού από υπουργούς του)•Στον αέρα η κόντρα κυβέρνησης – ΠΟΕ ΟΤΑ- Πνιγμένη στα σκουπίδια η Αθήνα, παρά το άνοιγμα της χωματερής•Μείωση αφορολόγητου – Φόροι – φωτιά σε 450.000 επαγγελματίες με χαμηλά εισοδήματα


ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ •Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ- Όλα στην κόψη του ξυραφιού – Το μεσημέρι ο Παπανδρέου στον Παπούλια•Η ανεργία στο απόγειο, το εμπόριο στα τάρταρα•Αγανακτισμένοι σε 951 πόλεις, κάηκε η Ρώμη


ΕΣΤΙΑ •Σωτηρία ή καταστροφή – Κρίσιμες αποφάσεις για την Ελλάδα•Αποφασιστικότητα ζητούν οι G20•Η έκθεσις της τρόικα


ΤΑ ΝΕΑ •Κολασμένη εβδομάδα – ΠΑΣΟΚ- Πυρετός μετά την «κίνηση των τριών» - Βουλή – Τα δύο κρίσιμα τεστ για το άρθρο 37•Την Κυριακή κρίνονται όλα – Ο Σόιμπλε επιμένει•Δεν έχει τέλος το…απεργιολόγιο

Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΠΕΡΙΗΓΗΤΗΣ Η ΕΚΠΟΜΠΗ ΄΄ΖΩΝΗ ΠΥΡΟΣ΄΄

Το ραδιοφωνικό ραντεβού με το ΡΑΔΙΟΠΕΡΙΗΓΗΤΗΣ επαναλαμβάνεται την Τετάρτη στις 21.15. Με εκλεκτές μουσικές και σχόλια, πολιτικά, τοπικά και γεγονότα πολλά.
Στείλτε τα μηνύματά σας στο operiigitis@gmail.com ή ακόμη και στο πεδίο μηνυμάτων στο παράθυρο του ραδιοφώνου. Στείλτε τις παρατηρήσεις, τα παράπονά σας, τα σχόλιά σας.
Πατήστε στο www.operiigtis.listen2myadio.com  ή ακόμη και στο www.operiigitisv.blogspot.com πατώντας στο εικονίδιο του ραδιοφώνου.
Την Τετάρτη και κάθε Τετάρτη στις 21.15 μαζί σας. Τα....παράπονά σας στο....δημοτικό συμβούλιο της πόλης....

ΑΝΟΙΞΕ Ο ΧΥΤΑ ΦΥΛΗΣ ΧΩΡΙΣ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ

Σε λειτουργία βρίσκεται ο ΧΥΤΑ της Φυλής ύστερα απο την αποχώρηση των εργαζομένων καταληψιών απο το χώρο, με ήρεμο τρόπο.
Τα ιδιωτικά και μόνο εναποθέτουν τα απορρίμματα ενώ οι εργαζόμενοι αποχωρούντες υπενθύμισαν ότι απο αύριο κατεβαίνουν σε 48ωρη απεργία και ακολουθεί η επόμενη 48ωρη με τη συμμετοχή τους στην απεργία ΑΔΕΔΥ και ΓΣΕΕ.

ΚΛΙΜΑΚΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΟΤΑ. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ

Αθήνα, 15 Οκτωβρίου 2011
Αριθμ. Πρωτ.: 1079


Προς:


Συλλόγους-Μέλη


της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


Συνάδελφοι,


Η Εκτελεστική Επιτροπή της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. στην συνεδρίασή της που πραγματοποιήθηκε στο χώρο του Χ.Υ.Τ.Α. Φυλής και μετά τις ραγδαίες εξελίξεις ποινικοποίησης και καταστολής των κινητοποιήσεων των εργαζομένων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση αποφάσισε:


1. ΑΠΟΧΗ από κάθε εργασία για το ΣΑΒΒΑΤΟ 15 και ΚΥΡΙΑΚΗ 16 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2011 για όσους εργάζονται υπερωριακά και 48ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ για όσους έχουν κανονική βάρδια εργασίας.


2. Προκηρύσσει 48ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ για τη ΔΕΥΤΕΡΑ 17 και ΤΡΙΤΗ 18 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2011.


3. Συνεχίζεται ο πολύμορφος αγώνας με καταλήψεις όλων των Δημοτικών Γκαράζ, Δημαρχείων, Πολεοδομιών, Κ.Ε.Π. και όλων των Δημοτικών κτιρίων.


ΚΛΙΜΑΚΩΝΟΥΜΕ ΔΕΝ ΧΑΛΑΡΩΝΟΥΜΕ !!!


Συμμετέχουμε μαζικά και δυναμικά στην 48ΩΡΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. και της Γ.Σ.Ε.Ε. την ΤΕΤΑΡΤΗ 19 ΚΑΙ ΠΕΜΠΤΗ 20 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2011, με προσυγκέντρωση των εργαζομένων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση την ΤΕΤΑΡΤΗ στις 10.30 το πρωί, στα γραφεία της Ομοσπονδίας (Πλατεία Καραϊσκάκη-Αθήνα).


Η αγωνιστική ανατροπή της ακραίας νεοφιλελεύθερης πολιτικής που «πασχίζει να μας σώσει», ΕΞΑΘΛΙΩΝΟΝΤΑΣ ΜΑΣ, είναι μονόδρομος.


Ή ΑΥΤΟΙ Ή ΕΜΕΙΣ… ΜΟΝΟ ΑΓΩΝΑΣ !!!


Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς


Για την Εκτελεστική Επιτροπή της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.


Ο Πρόεδρος                                                     Ο Αναπλ. Γεν. Γραμματέας
Θέμης Μπαλασόπουλος                                   Ιωάννης Τσούνης

PIGS ON THE FIRST ANNIVERSARY OF OCTOBER-18 TERROR

In a deja vu of the Confederate States of America, PIGS oppose the North! Northern Fourthreichians have the strong suspicion that some of their hard work is going down the drain with the hundreds of billions that are currently disappearing into aid packages and bailout funds for PIGS, lived well at the expense of others, and that those who were more careful with their money are now expected to swallow the poison that is making its way northward. http://venitism.blogspot.com



The Fourth Reich bailout of the Cradle of Kleptocracy cannot succeed, because the October-18 Mafia continues corruption, Kangaroo Justice, marilizardism, Marilizard Libel, Marilizard Spaghetti, and Marilizard Towers. October-18 Mafia is the most disgusting predator of internet on Earth! Civil society was shocked by the brutality and stupidity of the October-18 2010 terror, initiated by the government of Greece. That's why October-18 Mafia is the new name of the government of Greece!


Greek bonds have to be written down by 60 percent, Portuguese and Irish bonds by 40 percent and Italian and Spanish bonds by 20 percent on bank balance sheets. Due to these writedowns alone, European banks require an extra €150 billion more in capital.


Fuehrer Merkozy declares Greece's case is exceptional and unique, due to October-18 Mafia's huge corruption and marilizardism! Myriad bloggers, netizens, bankers, traders, and investors have joined the global boycott against October-18 Mafia, government of Greece, penalizing it for its terror on October 18, 2010. The boycott will stop only when October-18 Mafia apologizes for this disgusting terror.


The situation is critical for Spanish and Italian banks, which have been largely cut off from this important flow of dollars for some time now. The US Federal Reserve and the ECB, together with the British, Swiss, and Japanese central banks, joined forces to make dollars available to these banks until the end of the year. Without this regular intervention by the central banks, liquidity would have long since dried up.


PIGS use marilizardist tools to manipulate netizens. Marilizard Libel is accusing dissident bloggers of treason. Marilizard Spaghetti is hurling charges against innocent people. Marilizard Tower is a stack of imaginary charges to scare a blogger. Marilizardism is terrorizing dissident bloggers. October 18 is the international day against marilizardism, and October-18 Mafia is the marilizardist government of Greece. http://venitism.blogspot.com


What PIGS are experiencing at the moment is a shock and awe. But it was also overdue. PIGS are not innocent when it comes to their decline. But providing PIGS with extended maturities and lower interest rates is in no way a true solution. PIGS need restructured debt in order to have a little breathing room. http://venitism.blogspot.com


October-18 terror has proven that the Greek government is the #1 enemy of the Greek people! Kleptocracy, Kangaroo Justice, marilizardism, Marilizard Libel, Marilizard Spaghetti, and Marilizard Towers are very common in PIGS. PIGS prefer to detach themselves from reality. One can do that for a while, but now the capital markets are suggesting those days are over. Either you face up to reality or you will be punished.


PIGS first need to implement credible savings measures. PIGS already have considerable problems in that respect. PIGS also need a strict revenue policy. Tax evasion needs to be fought more effectively. And some things have also gone wrong with PIGS' industrial policy.


Accusing dissident bloggers of treason, Pigsokleptocrats have manufactured a blood libel in cyberspace, which in turn incites hatred and violence. The freakish October-18 Mafia, is the only government on Earth which robs the computers of its citizens! Infamous CCU is the brutal arm of October-18 Mafia which terrorizes the cyberspace, robbing computers and files at gunpoint, perjuring, jailing dissident bloggers, and gagging the truth. CCU of Graecokleptocracy is the most disgusting gang in Fourth Reich.


Quo vadis October-18 Mafia? The fundamental problem is that politicians believe that markets react in panic, in other words, irrationally. But that's not true. The capital markets aren't children who can simply be quieted down. Investors look at the figures and can see that PIGS are going bankrupt.


No more hanky-panky from October-18 Mafia! Markets are more rational than politicians. Punishing PIGS is a rational thing to do. There are people who have invested their money there and have now determined that the investment is no longer secure, so they are pulling out. In addition, there are players who have taken notice that the yields are rising and they are betting on that. That's the snowball effect which we are now seeing. It is not based on panic, but rather on totally rational appraisals.


October-18 Mafia, government of Greece, needs a coup de grace now! Marilizardists use charge stacking, which is the ability to charge a large number of overlapping crimes for a single course of conduct, building a Marilizard Tower of charges. This is the most disgusting tool used by the freakish October-18 mafia to jail innocent dissident bloggers.


Combining crimes enables prosecutors to get convictions in cases where there may be no misconduct at all. By stacking enough charges, freakish marilizardists try to jack up the threat value of a trial and thereby induce a guilty plea, even if the government's case is weak.


Global Tax Revolt points out the marilizardist persecution of dissident bloggers is unquestionably a serious attack on freedom of speech, and contrary to Article 2 of Lisbon Treaty, Article 10 of the European Convention of Human Rights, and Article 19 of the International Covenant on Civil and Political Rights. The disgusting October-18 Mafia cannot bully the blogosphere without repercussions and blowbacks. The international civil society got a shock and awe from the brutality of the freakish October-18 Mafia on October 18, 2010.


Global Tax Revolt was the first organization to report the October-18 2010 terror to all banks, hedge funds, big investors, traders, and analysts. As a result, the yields of Greek treasury bonds skyrocketted, as no prudent investor was willing to touch them. Marilizard's stupidity cost October-18 Mafia, government of Greece, many billions of euros! The only thing October-18 Mafia got out of this terror is toilet paper in the form of worthless Greek treasury bonds!


PIGS harass their bloggers. Clinton points out that walls that divide the internet, that block political content, or ban broad categories of expression, or allow certain forms of peaceful assembly but prohibit others, or intimidate people from expressing their ideas are far easier to erect than to maintain. Not just because people using human ingenuity find ways around them and through them but because there isn't an economic internet and a social internet and a political internet; there's just the internet.


Global Tax Revolt promotes an international boycott of October-18 Mafia. Punishing online stalking is considered unconstitutional in USA. But Greece has laws that ban defamation on internet. However, internet's decentralized structure makes it immune to gagging. A blogger considers censorship a rotten path and routes around it. Blogs thrive on information gaps created by conventional mainstream media that come with sources and bylines.


Maintaining marilizardist barriers that attempt to change this reality entails a variety of costs – moral, political, and economic. Marilizardist countries may be able to absorb these costs for a time, but they are unsustainable in the long run. There are opportunity costs for trying to be open for business but closed for free expression – costs to a nation's education system, its political stability, its social mobility, and its economic potential. Helping October-18 Mafia is taxpayers' hard-earned money blown out in the wind!


October-18 Mafia, government of Greece, has created a misery archipelago. When marilizardist PIGS curtail internet freedom, they place limits on their economic future. Their young people don't have full access to the conversations and debates happening in the world or exposure to the kind of free inquiry that spurs people to question old ways of doing and invent new ones.


And barring criticism of marilizardist officials makes governments more susceptible to corruption, which create economic distortions with long-term effects. Freedom of thought and the level playing field made possible by the rule of law are part of what fuels innovation economies. October-18 Mafia should be hanged in front of the Grand Brothel on Syntagma Square!


FUEHRER MERKOZY'S WORDS OF WISDOM TO PIGS


With our compliments to Beatles


When PIGS are in trouble


Fuehrer Merkozy comes to PIGS
Speaking words of wisdom, let it be.
And in their hour of darkness
Merkozy is standing right in front of PIGS
Speaking words of wisdom, let it be.
Let it be, let it be.
Let it be, let it be.


Whisper words of wisdom, let it be.
And when the broken hearted people
Living in the world agree,
There will be an answer, let it be.
For though there is no money
Still a chance that they will see
There will be an answer, let it be.
Let it be, let it be.
Let it be, let it be.
Yeah, There will be an answer, let it be.
Let it be, let it be.
Let it be, let it be.


Whisper words of wisdom, let it be.
Let it be, let it be.
Let it be, let it be.
There will be an answer, let it be.
Let it be, let it be.
Let it be, let it be.
There will be an answer, let it be.


And when the night is cloudy,
There is still a light that shines on PIGS.
Shine until tomorrow, let it be.
PIGS wake up to the sound of music
Fuehrer Merkozy comes to PIGS
Speaking words of wisdom, let it be.
Let it be, let it be.
Let it be, let it be.
There will be no sorrow, let it be.
Let it be, let it be.
Let it be, let it be.
Whisper words of wisdom, let it be.

MIA ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΑ

Απο Dr Nicolas Kaloy-Καλογερόπουλος, Geneva, Ελβετία



Αγαπητοί φίλοι.


Από ό,τι ξέρω εδώ στην Ελβετία,
1ον. Το ακριβές ποσό δεν είναι δυνατόν να γίνει γνωστό - υπαρχουν Έλληνες με ελληνικά ή ξένα ονόματα και υπάρχουν Έλληνες καμουφλαρισμένοι όπως υπάρχουν και Έλληνες που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΕΛΛΑΔΟΣ.
2ον. Υπάρχει ΗΔΗ συμφωνία ώστε οι κάτοικοι χωρών της ΕΕ υπόκεινται σε κράτηση, αρχικώς 20%, αργότερα 35% για τα εισοδήματα (τόκους) που έχουν από τα κατατεθειμένα κεφάλαια. Η κράτησις αυτή στην πηγή (δηλ. στις ελβετικές Τράπεζες) παραδίδεται στην οικεία χὠρα ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ εκάστου καταθέτου. Αποκλείεται η αναφορά ονομάτων διότι το τραπεζικό απόρρητο είναι μέρος του Συντάγματος της Ελβετίας
3ον. Θα πρέπει να ξέρετε κάτι που φαίνεται οτι αγνοείτε:


Από το 1953 μέχρι και το 1973 η εισροή κεφαλαίων στην Ελλάδα για επενδύσεις ήταν της τάξεως του 10% του ελληνικού ΑΕΠ ετησίως /υπήρχε δηλ. τάσις αθρόου επαναπατρισμού κεφαλαίων ιδία εκ μέρους των εφοπλιστών που κατοικούν στο εξωτερικό.


Μετά το 1975 οι ιδιωτικές επενδύσεις μειώθηκαν στο 0,6% (μηδέν, έξη) και γι'αυτό θα πρέπει να ζητάμε τους πραγματικά υπαιτίους και όχι τους Έλληνες που έχουν κάθε δικαίωμα και υποχρέωση απέναντι στα παιδιά τους να σώσουν τις περιουσίες τους. Η μείωσις των ιδιωτικών επενδύσεων οφείλεται στα συνθήματα των διαφόρων κομμάτων ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗς ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΑΣ και του «ΜΕΓΑΛΟΥ ΝΤΌΠΙΟΥ ΚΑΙ ΞΕΝΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ, ΠΟΥ ΠΊΝΕΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ». Θυμηθείτε ποιός είναι ο κύριος υπεύθυνος για τούτο μετά την μεταπολίτευση.


Οι ξένοι κεφαλαιούχοι-επενδυτές έχουν moto το «εμείς πάμε μόνο εκεί που μας θέλουνε» και όπως είχα συχνά γράψει «οι επενδυτές δεν πλησιάζουν αυλές όπου υπάρχουν σκυλιά που γαβγίζουν». Συνέπεια αυτού ήταν ο επηρεασμός (για ψηφοθηρικούς λόγους) του Καραμανλή ο οποίος εισήγαγε στο Σύνταγμα του 1975 το άρθρο 106 παράγρ. 3. και το οποίο ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΚΤΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ´ Διαβάστε το και πέστε μου αν ΕΣΕΙΣ, οι επικριτές, είχατε μία δεκάρα, θα την επενδύατε στην Ελλάδα; Για να σας πουν «επενδύσατε, φέρτε τα στην Ελλάδα, φτιάχτε επιχειρήσεις ή βιομηχανία και εμείς σε λίγο ΘΑ ΣΑΣ ΤΑ ΠΑΡΟΥΜΕ, ΘΑ ΣΑΣ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΕΝΑ ΦΙΛΑΡΑΚΟ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΝΑ ΔΙΕΥΘΥΝΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΕΦΤΙΑΞΑΤΕ. Αποτέλεσμα αυτού είναι ότι οι ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΕΠΕΣΑΝ ΣΤΟ 0,6%


Επομένως προτού καταδικάσετε, βρήτε αυτούς που είναι αξιοι καταδίκης αντί να σκέπτεστε πώς αυτών, που έχουν τα κεφάλαιἀ τους στην Ελβετία, θα τους τα φάτε. Θυμάμαι ότι όταν ο Καραμανλής εδίωξε τους Ανδρεάδη και Νιάρχο η ΕΡΤ είχε βγάλει μικρόφωνα στους δρόμους και ρωτούσε «πώς σας φάνηκε η δίωξις Ανδρεάδη και Νιάρχου» για να λάβουν την ενθουσιαστική απάντηση «καλά κάναν και τους τα πήρανε»!


Σημειώσατε ότι αυτά γράφω όχι σε αναφορά με τον εαυτό μου ΔΙΟΤΙ εγώ δεν είμαι κάτοικος Ελλάδος. και το θέμα αυτό της κλοπής δεν με ενδιαφέρει προσωπικώς (διότι, επιπροσθέτως, εγώ ...δεν έχω κεφάλαια, ούτε είμαι ...πλουτοκρατία κατά την ορολογία της Κας Αλέκας! Δεν είμαι παρά ένας απλός Διδάκτωρ Φιλοσοφίας του Πανεπ. Γενεύης (ή, όπως έλεγε ο καθηγητής μου Α.Philonenko, "je ne suis qu'un philosophe"!).


Κατακλείς: Αν υπάρχουν 200 ή 600 δισ. στις ελβετικές Τράπεζες είστε άξιοι της τύχης σας όταν θέλατε να σας κυβερνούν αυτοί που ψηφίζατε!


Διατί οι Ελβετοί δεν έχουν τα κεφάλαιά τους στην ...Ελλάδα αλλά επενδύουν στην χώρα τους; Διερωτηθήκατε ποτέ; ΤΙ ΕΚΑΝΑΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΑΣ ΕΛΒΕΤΙΑ; TO ΞEΡΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΦΥΣΙΚΟΣ ΠΛΟΥΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΒΕΤΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΓΕΛΑΔΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ Η ΕΡΓΑΤΙΚΟΤΗΣ ΤΟΥΣ;

Dr Nicolas Kaloy-Καλογερόπουλος, Geneva

Η ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών και η ελληνική κρίση χρέους βρέθηκαν στο επίκεντρο των G20 – Γερμανία και Γαλλία δηλώνουν ότι υπήρξε πρόοδος στο νέο ελληνικό haircut….

Οι υπουργοί οικονομικών από τις 20 μεγαλύτερες οικονομίες του πλανήτη ενέτειναν τις πιέσεις τους ώστε να αντιμετωπιστεί η κρίση χρέους στο πλαίσιο της συνάντησης των G20 στο Παρίσι.



Παρ΄ ότι δεν υπήρξε συμφωνία για τον τρόπο επίλυση της κρίσης ωστόσο φαίνεται ότι όλες οι πλευρές συγκλίνουν στην άποψη ότι χρειάζεται ένα συνολικό σχέδιο ανακεφαλαιοποίησης των τραπεζών.


Από τα βασικά συμπεράσματα της κρίσης συνάντησης των G20 είναι 1) θα πρέπει να υπάρξει ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών 2)η ελληνική κρίση πρέπει να περιοριστεί 3) το νέο haircut που θα υπάρξει στο ελληνικό χρέος πρέπει να τεθεί σε πλαίσιο…


Ο υπουργός οικονομικός της Γαλλίας F. Baroin δήλωσε ότι έχει σημειωθεί πρόοδος όσον αφορά το νέο haircut στο ελληνικό χρέος ενώ ανάλογες ήταν και οι εκτιμήσεις του Σόιμπλε του Γερμανού υπουργού οικονομικών. Ωστόσο δεν αναφέρθηκε πόσο υψηλότερο του 21% θα είναι. Ορισμένοι κάνουν λίγο για 35% αλλά 35% θα είναι λίγο και θα καταλήξει σε φιάσκο εκτιμούν αναλυτές. Ο Dallara του IIF πάντως δηλώνει αντίθετως σε νέο haircut πιεζόμενος από τις τράπεζες που εκπροσωπεί.


Ο αμερικανικός υπουργός οικονομικών Τ. Geithner δήλωσε ότι όταν συμφωνούν η Γερμανία και Γαλλία μπορεί να βρεθεί μια λύση.


Η ομάδα των υπουργών οικονομικών των G 20 ζήτησε από το ΔΝΤ να εξετάσει τρόπους ώστε να ενισχύσει περαιτέρω οικονομικά τις αδύναμες χώρες.


Ωστόσο ο αμερικανός υπουργός οικονομικών δήλωσε ότι ακόμη δεν χρειάζεται το ΔΝΤ να διαδραματίσει αυτό τον ρόλο αν πρώτα δεν αυξηθούν οι ευρωπαϊκοί πόροι για την αντιμετώπιση της κρίσης.


Γενικώς ωστόσο οι απόψεις για τον ρόλο του ΔΝΤ δεν φαίνεται να βρήκε πολλούς υποστηρικτές καθώς και ο Βρετανός υπουργός οικονομικών Osbone ότι δεν είναι αρνητική η Βρετανία στην αύξηση των κεφαλαίων του ΔΝΤ αλλά σε καμία περίπτωση αυτό δεν μπορεί να αποτελέσει υποκατάστατο στην προσπάθεια της ευρωζώνης να λύσει τα προβλήματα της.

ΚΟΥΚΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΣΓΟΥΡΟΣ ΚΑΤΑ ΚΑΜΙΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΧΥΤΑ ΣΤΟΝ ΕΛΑΙΩΝΑ

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Εκτός από τις σχέσεις κυβέρνησης-συνδικαλιστών της ΠΟΕ-ΟΤΑ, στα άκρα οδηγούνται και οι σχέσεις μεταξύ του δημάρχου Αθηναίων Γιώργου Καμίνη με τον υφυπουργό Εσωτερικών Πάρι Κουκουλόπουλο και τον περιφερειάρχη Αττικής Γιάννη Σγουρό. Αιτία η τελική άρνηση του Γ. Καμίνη να συζητήσει το ενδεχόμενο προσωρινής εναπόθεσης των περίπου 1000 τόνων απορριμμάτων που έχουν συλλέξει απορριμματοφόρα και φορτηγά ιδιωτών από τους δρόμους της Αθήνας στο δημοτικό χώρο του γηπέδου του ΠΑΟ στον Ελαιώνα.



Μάλιστα, πρόσωπα που είναι σε θέση να γνωρίζουν εξηγούσαν με αυτό τον τρόπο τον έντονο εκνευρισμό του περιφερειάρχη στη συνέντευξή του χθες το βράδυ στο Mega, κατά τη διάρκεια της οποίας επιτέθηκε στο δήμαρχο Αθηναίων, λέγοντας ότι είναι δική του ευθύνη να μαζέψει τα σκουπίδια από την πόλη του. Με τον ίδιο τρόπο εξηγούσαν και την κατηγορηματική άρνηση (σχεδόν ενόχληση) του κ. Σγουρού σε σχετικό ερώτημα του παρουσιαστή του κεντρικού δελτίου Νίκου Στραβελάκη (σ.σ. Δεν θα ήταν κακό κύριε συνάδελφε να κάνετε μνεία στις πηγές της πληροφόρησής σας) όταν έχοντας προφανώς διαβάσει το σχετικό αποκλειστικό ρεπορτάζ της aftodioikisi.gr του έθεσε το ερώτημα αν η Περιφέρεια Αττικής σκοπεύει να μεταφέρει προσωρινά τα σκουπίδια που έχουν μαζευτεί στον Ελαιώνα. Τα ίδια πρόσωπα δεν θεωρούσαν τυχαία και την παρέμβαση του δημάρχου Αθηναίων στο ίδιο δελτίο, προκειμένου να απαντήσει στον περιφερειάρχη για τη δήθεν απραξία του στο θέμα των σκουπιδιών και να του υπενθυμίσει ότι πρώτος έστειλε επιστολή στον πρόεδρο του ΕΣΔΚΝΑ (σ.σ. και όχι ΤΕΔΚΝΑ όπως λαθεμένα αναφέρει στις τηλεοπτικές συνεντεύξεις του ο κ. Καμίνης) Νίκο Χιωτάκη με αίτημα την παρέμβαση του εισαγγελέα για την κατάσταση με τα σκουπίδια


Οι τέσσερις λόγοι της άρνησης


Σύμφωνα με απολύτως ασφαλείς πληροφορίες της aftodioikisi.gr αν και αρχικά ο δήμαρχος Αθηναίων μετά τις έντονες (αφόρητες, κατά ορισμένους) πιέσεις που του ασκήθηκαν από το απόγευμα της Παρασκευής από τους κύριους Κουκουλόπουλο και Σγουρό να βρει χώρο, μιας και ο ΧΥΤΑ Φυλής είναι κλειστός λόγω κατάληψης, με το επιχείρημα ότι «εμείς μαζεύουμε τα σκουπίδια σου εσύ οφείλεις να μας βρεις που να τα βάλουμε», είχε αφήσει να εννοηθεί ότι θα θέσει το θέμα στην έκτακτη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, χθες το απόγευμα τέσσερα γεγονότα τον έκαναν να μην προχωρήσει σε αυτή την κίνηση:
-Πρώτον, το δημοσίευμα της aftodioikisi.gr με τίτλο «ΘΕΛΟΥΝ ΧΥΤΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΟΥ ΠΑΟ ΣΤΟΝ ΕΛΑΙΩΝΑ», λίγη ώρα πριν την κρίσιμη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου που προκάλεσε αναταραχή ανάμεσα στους δημοτικούς συμβούλους της παράταξης τους
-Δεύτερον, το γεγονός ότι στενοί του συνεργάτες ανάμεσα τους και αντιδήμαρχοι, σε μίνι σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε μετά το δημοσίευμα και λίγο πριν τη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, εξέφρασαν την έντονη διαφωνία τους με τη συγκεκριμένη κίνηση, προεξοφλώντας ότι δεν πρόκειται να εγκριθεί από το δ.σ. Μάλιστα, ένας εκ τον συνεργατών του φέρεται να του είπε ότι αν θέσει τέτοιο θέμα «θα καούμε (πολιτικά) όλοι μαζί», καθότι εκτός των άλλων ο δήμαρχος θα έκανε εισήγηση στο δ.σ. για μία καταφανώς παράνομη πράξη.
-Τρίτον, το γεγονός ότι η ένταση στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου ήταν πολύ μεγάλη, με τις παρατάξεις της αντιπολίτευσης, ανάμεσά τους και αυτή της ΝΔ με επικεφαλής τον Νικήτα Κακλαμάνη να καταγγέλλουν το δήμαρχο για τον τρόπο που διαχειρίζεται την υπόθεση των απορριμμάτων και τη στάση του απέναντι στους εργαζόμενους.
-Το τελειωτικό «χτύπημα» (τέταρτο) ήρθε από την αναβολή της εκδίκασης της προσφυγής του Δήμου Αθηναίων κατά της απεργίας της ΠΟΕ-ΟΤΑ, είδηση που έφτασε στον κ. Καμίνη κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του δ.σ., δημιουργώντας έντονα αρνητικό κλίμα ανάμεσα στον ίδιο και τους συνεργάτες του. Λίγο αργότερα αποδεικνυόταν ότι ο δήμαρχος Αθηναίων έπραξε σωστά που δεν έθεσε το συγκεκριμένο θέμα στο δ.σ., καθώς σε σχετική πρόταση της αντιπολίτευσης να αποσύρει την προσφυγή του ο δήμος κατά της ΠΟΕ-ΟΤΑ που απορρίφθηκε με ψήφους 20 κατά 12 υπέρ και δύο λευκά, τρεις δημοτικοί σύμβουλοι της παράταξής του είτε αποφάσισαν να συμπλεύσουν με την αντιπολίτευση (Γιώργος Αναγνωστόπουλος) είτε να τηρήσουν ουδέτερη στάση (τα δύο λευκά).

ΙΔΟΥ: ΦΡΙΚΗ ΑΣΙΤΙΑΣ

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΓΗ

Η απόλυτη φρίκη: όπως γράφτηκε στη Lifo, στα σχολεία της περιοχής Αμπελοκήπων υπάρχουν παιδιά που λιποθυμούν από πείνα. Να το επαναλάβω γιατί είναι τόσο απόλυτα φρικώδες, ώστε να μην το συνειδητοποιείς με την πρώτη φορά: στα σχολεία της περιοχής Αμπελοκήπων υπάρχουν παιδιά που λιποθυμούν από ασιτία. Αυτό καταγγέλλουν σύλλογοι εκπαιδευτικών, γονέων και κατοίκων της περιοχής, αυτό αναφέρεται σε δελτίο Τύπου του Α' Συλλόγου Εκπαιδευτικών Αθηνών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.



Στην πρωτεύουσα της "ισχυρής Ελλάδας", στις παρυφές του κέντρου, εκεί όπου συνεδριάζουν τα θηρία και ψηφίζουν τα ανδράρια και τα γύναια, λίγες εκατοντάδες μέτρα από το υπουργείο της εκτροχιασμένης υπουργού Παιδείας Άννας Διαμαντοπούλου (που φυσικά το δικό της παιδί, με τα λεφτά του τίμιου ιδρώτα της, το στέλνει σε πανάκριβο ιδιωτικό σχολείο), υπάρχουν παιδιά που λιποθυμούν επειδή ο γονιός δεν έχει λεφτά για την τροφή τους. Και, άλλον δεν είναι άσχετη η αυτοκτονία άνεργου γονιού στην ίδια περιοχή.


Η άναυδη απελπισία που οδηγεί στον θάνατο: να μην έχεις λεφτά να ταΐσεις το παιδί σου. Όχι. Δεν είναι αυτοκτονία. Είναι κανονική εκτέλεση. Και όλοι ξέρουμε πια -δεν έχουμε δικαίωμα να μην ξέρουμε επιτέλους- ποιοι είναι οι δήμιοι αυτού του ανθρώπου. Ο μόνος που μοιάζει να μην το ξέρει (έχοντας, βέβαια, υπ' αυτές τις συνθήκες, περάσει από την περιοχή της άγνοιας σ' εκείνη της συνειδητής και γι' αυτό ανάλγητης αδιαφορίας) είναι ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας. Που αντί να πράξει όπως απαιτεί ο υψηλός συμβολισμός του Αξιώματός του, πράττει ως άθυρμα των κανονιστικών όρων που διέπουν τον ρόλο του.


Καλά, για τον πρόεδρο της Βουλής και δεύτερο τη τάξει πολιτειακό παράγοντα Φίλιππο Πετσάλνικο δεν μιλάω. Και τι να πω για τον άνθρωπο που βγήκε φωτογραφία με τα παιδάκια και τους κουμπαράδες τους που θα έσωζαν την Ελλάδα, ενώ προσποριζόταν τα λεφτά των κουμπαράδων διά της φοροδιαφυγής, φτιάχνοντας αυθαίρετη πισίνα στην άκρη του Θεού??? εν Κορακοχωρίω Καστοριάς. Τώρα που οι σημερινοί ομήλικοι εκείνων των παιδιών λιποθυμούν από την πείνα μέσα στα σχολεία τους, τι να πει και ο Πετσάλνικος; Το πολύ - πολύ να μην πλύνει τα ποδάρια του και τον δείκτη ευφυίας του μέσα στη γούρνα πολυτελείας εν Κορακοχωρίω Καστοριάς μέχρι να ησυχάσουν τα πράγματα. Που αναμφιβόλως θα είναι ησυχία θανάτου.


Και βεβαίως δεν μιλάω για τον αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο. Τι να πεις για έναν άνθρωπο που προσπάθησε μανιασμένα και κατάφερε να γίνει ο προκαθήμενος της μεγαλύτερης και σκληρότερης φοροκλεπτικής συμμορίας χρημάτων και κλοπής συνειδήσεων που επενδύονται σε off shore εταιρεία ξεπλύματος χρήματος με την επωνυμία "Μέλλουσα ζωή" και η οποία τιτλοφορείται Εκκλησία της Ελλάδος; Μη γελιέστε, δεν πρόκειται για τη θρησκεία. Πρόκειται για "βιτρίνα" άνομων, σε βαθμό τερατωδίας, συναλλαγών με τις άλλες μορφές εξουσίας προς απόκτηση όλο και περισσότερου χρυσίου.


Στο μεταξύ, υπάρχουν παιδιά σήμερα που λιμοκτονούν και λιποθυμούν από ασιτία μέσα στα σχολεία τους. Μα, καλά, είναι δυνατόν; Τόσοι αιώνες φιλανθρωπίας από τους εκπροσώπους μιας σάπιας αγάπης, τόσα χρόνια προστασίας των "ευπαθών ομάδων" από ηλίθιες πολιτικές ασύδοτων Παπανδρέου και λοιπών της εφαρμοσμένης αισχρότητας και πάλι πεινάνε τα παιδιά; Ναι. Πάλι πεινάνε τα παιδιά. Εν έτει 2011.


Φαντάσου τώρα τις σκηνές. Κι αν μπορείς, νιώσε. Φαντάσου ένα παιδί που ξυπνάει και κλαίει. Φαντάσου το βλέμμα του γονιού που το ετοιμάζει για το σχολείο και προσπαθεί όσο γίνεται να το ξεγελάσει με τα ψέματα κάποιας λίγης τροφής, που κι αυτή είναι αμφίβολο αν θα υπάρχει αύριο. Νιώσε τι συμβαίνει μέσα στην ψυχή αυτού του παιδιού καθώς πηγαίνει προς το σχολείο. Κοίτα το βλέμμα του στο περίπτερο με τις σοκολάτες. Μπορεί και να παραπατάει μερικές στιγμές. Το απαρηγόρητο χέρι του μέσα στο απαρήγορο χέρι του γονιού. Σχολείο. Σκοτοδίνη. Λιποθυμία. Κι ύστερα; Κι ύστερα τίποτα, αν δεν γίνουν τα πάντα. Τώρα.


Συνεπώς, τώρα είναι βαρύτατη η ευθύνη του καθενός. Και είναι αρκετοί που την αναλαμβάνουν. Είτε ως πρόσωπα είτε ως συλλογικότητες κάθε είδους. Σωστά ή λάθος, δεν έχει σημασία. Θα επαληθευτούν μέσα στο καμίνι της πραγματικότητας ή θα πάψουν να υπάρχουν, αρκεί να αισθανθούν όλοι το μέγεθος της οδύνης και να μην αντικρούονται για ένα πουκάμισο γεμάτο από σφαγή η έπαρση της εξωκοινωνικής πλειοψηφίας με τη δεσποτεία της κάθε βεβαιωμένης, από τα πράγματα, μειοψηφίας.


Πάντως το γεγονός είναι εδώ. Μόνο -πικρότατο να το λες- το ΚΚΕ απουσιάζει. Ή μάλλον όχι. Είναι παρόν καταστρέφοντας κάθε κοινή προοπτική. Λες και εκτελεί συμβόλαιο αποσπώντας την εύνοια ενός Αδώνιδος Γεωργιάδη του ΛΑΟΣ (Λαϊκός Ορθόδοξος Συναγερμός). Ιδού η Αλέκα Παπαρήγα ομιλώντας στη γιορτή (του ΚΚΕ) για τα 70 χρόνια ιδιόκτητου ΕΑΜ και Αντίστασης: "Το κήρυγμα για το νέο ΕΑΜ, με όλη τη θολούρα που προβάλλεται, ακουμπάει στην πρόσκαιρη ικανοποίηση των ανυπόμονων λαϊκών μαζών να βρεθεί ένας ήπιος τρόπος να σταματήσει η βαρβαρότητα των μέτρων της κυβέρνησης και έστω να γυρίσουμε στην κατάσταση προ Μνημονίου".


Λοιπόν, απερίφραστα: πρόκειται για την άλλη πλευρά του νομίσματος της φρίκης. Ώστε "πρόσκαιρη ικανοποίηση των ανυπόμονων λαϊκών μαζών" η αγωνία της ανάσας. Ας αφήσουμε κατά μέρος το βλακώδες του πράγματος, όπου οι "ανυπόμονες λαϊκές μάζες" (άκου "μάζα" οι άνθρωποι και άκου τον φρικωδέστερο πληθυντικό του, "μάζες"), εάν τεθούν υπό την εποπτεία του ΚΚΕ, παύουν να είναι "ανυπόμονες" και αυτομάτως επιταχύνουν την Ιστορία.


Ας πάμε στην ουσία: Πότε θα πρέπει να γίνουν "ανυπόμονες" οι "λαϊκές μάζες"; Όταν θ' αρχίσουν τα παιδιά τους να πεθαίνουν από πείνα; Τότε θα επαναστατικοποιηθούν και θα τεθούν στη διάθεση και στις ορέξεις του ΚΚΕ; Ε, τότε, εμπρός για τον μεταφυσικό σοσιαλισμό των νεκρών παιδιών από πείνα. Εμπρός για τη δρεπανηφόρο ισότητα της επαναστατικής απελπισίας. Είναι ντροπή. Είναι φρίκη. Και είναι ύβρις. Στα παιδιά που λιποθυμούν από πείνα. Στον άνεργο γονιό που αυτοκτόνησε. Και είναι λογική τεράτων με ανίκητη αριστερή φρασεολογία. Τελεία και παύλα.

Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

ΑΠΕΙΛΗ Η ΑΡΝΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΑΚΕΤΟ ΔΙΑΣΩΣΗΣ

Σημαντική απειλή για το δεύτερο πακέτο διάσωσης της Ελλάδας συνιστούν οι επενδυτές, αναφέρουν σε νέο δημοσίευμά τους οι Financial Times

Οι FT, επικαλούνται δηλώσεις του γενικού διευθυντή του IIF, Charles Dallara, o οποίος επισημαίνει ότι οι επενδυτές αρνούνται να δεχθούν ένα haircut μεγαλύτερο του 21% στο ελληνικό χρέος, γεγονός που θέτει σε μεγάλο κίνδυνο την οριστικοποίηση έως τα τέλη της άλλης εβδομάδας,του νέου, δεύτερου πακέτου διάσωσης της Ελλάδας, ύψους 109 δισ. ευρώ




ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ ΒΟΥΛΕΥΤΗ κ. ΓΙΑΝΝΗ ΔΗΜΑΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΡΩΓΗΣ ΑΝΑΠΗΡΩΝ ΠΟΛΕΜΟΥ

ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ

Πραγματοποιήθηκε η προγραμματισμένη εκδήλωση διαμαρτυρίας της Ένωσης Γονέων και Κηδεμόνων του Δήμου Βριλησσίων στην πλατεία Αναλήψεως, σήμερα Σάββατο στις 12 το μεσημέρι.
Παρεβρέθηκαν το διοικητικό συμβούλιο της Ένωσης, επικεφαλής δημοτικών παρατάξεων, μηδέ εξαιρουμένου και του δημάρχου, εναντίον του οποίου ήταν και η εκδήλωση, γονείς και λίγα παιδιά - μαθητές.
Βρέθηκε εκεί και ο διευθυντής του Β΄Λυκείου Βριλησσίων Τάσος Χρηστάκης μαζί με ένα καθηγητή του Β΄Λυκείου Βριλησσίων.
Ο Πρόεδρος της Ένωσης πολύ σύντομα ενημέρωσε το κοινό τους λόγους που έγινε η εκδήλωση αυτή και εκεί τελείωσε η εκδήλωση.
Πολλά ερωτήματα μας γεννήθηκαν με την σημερινή εκδήλωση. Πρώτον, η συμμετοχή γονέων δεν μας εντυπωσίασε. Δεύτερον, δεν υπήρχαν μαθητές!!!!  Τρίτον, ποιός ήταν ο στόχος της εκδήλωσης δεν τον έχουμε καταλάβει καλά.
Τα επόμενα ερωτηματικά και ίσως και οι απαντήσεις θα τα εκθέσουμε σε επόμενο σχόλιό μας.

ΚΟΥΚΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΛΕΙ ΣΕ....ΒΟΗΘΕΙΑ ΙΔΙΩΤΕΣ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΟΜΙΔΗ ΤΩΝ ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ....!!!!

Η κυβέρνηση και ασφαλώς ο κ. Κουκουλόπουλος ως έμπειρος στην αυτοδιοίκηση αφού διεπίστωσε την αδυναμία να πείσει τους εργαζόμενους να επιστρέψουν στη δουλειά τους και να μαζέψουν τα σκουπίδια, αποτάνθηκε στη διεθνή αγορά για .....εθελοντές.
Ω!!! του θαύματος. Βρήκε ανταπόκριση. Αμέσως ανταποκρίθηκε ποιός; Δείτε τις φωτό πιο κάτω!!!
Αυτό θα πει πειστικότητα!!!!!!!!

Δείτε το λαμπρό παράδειγμα...μετά απο πρόσκληση του Υφυπουργού Εσωτερικών κ.Πάρι Κουκουλόπουλου,



Η πρώην πρωταγωνίστρια του Baywatch, Traci Bingham ήρθε στη χώρα μας για να εργαστεί εθελοντικά ως οδοκαθαριστής. Όπως φαίνεται από τα στιγμιότυπα η απόδοσή της στη δουλειά είναι... εντυπωσιακή


ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΠΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΕΡΝΤΟΓΑΝ

Ανοιχτή επιστολή προς τον Πρόεδρο της Τουρκικής Δημοκρατίας Ρ. Τ. Ερντογάν Κοινοποίηση στα: 1) Μέλη του ΟΗΕ 2) Μέλη Ευρωπαϊκού Κοινοβουλ...