Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

ΔΥΟ ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ ΩΣ ΤΩΡΑ. ΔΙΑΚΟΜΙΣΤΗΚΑΝ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ




Δύο οι τραυματίες ως τώρα είναι ο απολογισμός των επιθέσεων της αστυνομίας στο κέντρο της Αθήνας. Οι τραυματίες είναι πολίτες που δέχθηκαν επίθεση απο αστυνομικούς χτυπώντας τους με τα γκλόμπς. Τα τραύματα προήλθαν απο ξυλοδαρμό.
Καλούνται ασθενοφόρα για κάθε ενδεχόμενο.

ΕΝΤΕΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ

Κάηκε το φυλάκιο του τσολιά στην πλατεία Συντάγματος. Κάποιοι το πυρπόλησαν. Το πλήθος του κόσμου δεν εννοεί να εγκαταλείψει την πλατεία παρ΄όλο που η αστυνομία χρησιμοποιεί χημικά προς όλες τις κατευθύνσεις.
Πετροπόλεμος ανάμεσα στους διαδηλωτές και την αστυνομία.
Πάντως η αστυνομία βρίσκεται γύρω απο την Βουλή, προσπαθώντας να αποτρέψουν τους διαδηλωτές να προσεγγίσουν για να διαδηλώσουν.
Έκτεταμενη η χρήση των χημικών. Ο βασικό ςόγκος των διαδηλωτών βρίσκεται μέσα στη πλατεία και ιδιαίτερα κοντά στον Άγνωστο στρατιώτη.
Οι διαδηλωτές παραμένουν στις θέσεις τους, ακλώνητοι.

TA MAT ΕΔΡΑΣΑΝ

Αυτή τη στιγμή πραγματοποιείται επίθεση των ΜΑΤ στο.....πλήθος των διαδηλωτών με σκοπό τη διάλυσή τους.
Χωρίς πε΄ρισκεψη οι επικεφαλής των αστυνομικών έδωσαν εντολές να διαλυθεί η διαδήλωση. Κανείς δεν σκέφθηκε πώς θα μπορούσαν να διαλυθούν 400000 άνθρωποι. Υπήρχε κίνδυνος να ποδοπατηθούν, να χτυπήσουν, να σκοτωθούν.
Καμιά υπευθυνότητα απο την ηγεσία της αστυνομίας. Ρίχνουν δακρυγόνα, χημικά, χτυπούν με τα γκλόμπς όποιον συνατούν μπροστά τους. Η ίδια κατάσταση όπως πάντα. Ανευθυνότητα!!!!
Κουβέντα απο κάποιο κανάλι!!! Μούγκα!!!!!  Πήραν τις εντολές απο χθες απο τον πρωθυπουργό της χώρας.

ΤΑ ΜΑΤ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΡΙΨΗ ΧΗΜΙΚΩΝ

Πληροφορίες αναφέρουν ότι τα ΜΑΤ έχουν πάρει εντολή να ρίξουν χημικά στην συγκέντρωση ύστερα απο τη καταστροφή μέρους του τεχνητού τείχους στη Β. Σοφίας.

ΕΣΠΑΣΑΝ ΤΟ ΦΡΑΓΜΑ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΣΤΗ ΒΑΣ. ΣΟΦΙΑΣ

Οι διαδηλωτές κατάφεραν να σπάσουν το φράγμα που είχε τοποθετήσει η αστυνομία στην οδό Βασ. Σοφίας.
Τουλάχιστον ένα μέρος του έχει υποχωρήσει παρά την αντίδραση της αστυνομίας με ρίψη δακρυγόνων.

ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΕΘΕΣΕ Η κ. ΚΑΤΣΕΛΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ

Η κ. Κατσέλη μαζί με άλλους σαράντα βουλευτές του ΠΑΣΟΚ κατέθεσε πριν λίγο τροπολογία για το άρθρο 37 του πολυνομοσχεδίου που συζητείται αυτή τη στιγμή στη Βουλή.
Πριν είχε δηλώσει ότι δεν θα το ψηφίσει για λόγους αρχής και δείψευσε τη φήμη ότι χθες συναντήθηκε με τον Πρωθυπουργό.
Αύριο η κ. Κατσέλη θα μιλήσει στη Βουλή αναλύνοντας τη θέση της για το άρθρο 37.

ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ

Πάνω απο 400000 οι διαδηλωτές στην πλατεία. Δεν χωρούν να βρεθούν όλοι στην πλατεία. Έτσι η Σταδίου μέχρι την Ομόνοια είναι γεμάτες. Κανείς δεν μπορει να μετακινηθεί.
Είναι χιλιάδες οι διαδηλωτές ενώ σημειώνονται μικροεπεισόδια, τα οποία αμέσως ακυρώνονται.

ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ

Τα γραφεία της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας κατέλαβαν οι διαδηλωτές στην Πάτρα, ενώ η πορεία που διοργανώνει το Εργατικό Κέντρο έχει φθάσει ήδη στη νέα εθνική οδό. Οι συγκεντρωμένοι εισήλθαν στο κτίριο, έβγαλαν έξω τους εργαζόμενους που δεν συμμετείχαν στην απεργία και ανήρτησαν πανό στο μπαλκόνι.
Την ίδια ώρα στο κέντρο της πόλης, στην πλατεία Γεωργίου, βρίσκεται σε εξέλιξη η μεγάλη πορεία του ΠΑΜΕ. Στην κορυφή της πορείας που ξεκίνησε λίγα πριν τις 12 έχουν τεθεί αγρότες με τρακτέρ καθώς και ταξιτζήδες.

ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ Η ΕΙΡΗΝΗ

Κάποιοι έχοντας ίσως πρόθεση να διαλύσουν τη συγκέντρωση δημιούργησαν μικρό επιεσόδι στο κέντρο της πλατείας Συντάγματος. Οι ψυχραιμότεροι επενέβησαν και επήλθε η ηρεμία. Η συγκέντρωση εξελίσεται κανονικά με τα σωματεία να προσέρχονται με πλακάτ και συνθήματα.
Αυτή την ώρα μπαίνουν στην πλατεία η ΠΟΕ-ΟΤΑ με εντυπωσιακή εμφάνιση και με δυνατά συνθήματα για μηνμόνιο και μεσοπρόθεσμο και πολυνομοσχέδιο.

ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ

Ομάδα κουκουλοφόρων και  ίσως οπαδοί της Χρυσαυγής δημιοργούν ένταση αυτή τη στιγμή στο κέντρο της πλατείας.
Πετάγονται μπουκάλια και η κατάσταση δημιουργεί προϋποθέσεις μεγάλης έντασης. Χαλά το ειρηνικό κλίμα της συγκέντρωσης.

ΟΙ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΙ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ

Έντονη παρουσία έχουν οι απόστρατοι αξιωματικοί στις διαδηλώσεις στην πλατεία Συντάγματος σήμερα.
Ηχεί το σύνθημα ΄΄αέρα-αέρα να φύγει η χολέρα΄΄. Με Ελληνικές σημαίες οι απόστρατοι διαδηλώνουν ειρηνικά κατά της μνημονιακής πολιτικής και της μη ψήφισης του πολυνομοσχεδίου.

ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ: ΔΕΝ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΤΙΠΟΤΑ, ΜΟΝΟ ΑΚΟΥΣΑ

Έληξε η συνάντηση Παπανδρέου - Καρατζαφέρη. Ο κ. Καρατζαφέρης έκανε δηλώσεις λέγοντας οτι η χώρα είναι σε πολύ κρίσιμη κατάσταση. Δήλωσε, επίσης, ότι δεν πρότεινε τίποτα αλλά άκουσε μόνο τον Πρωθυπουργό.

ΝΕΟ ΡΕΚΟΡ ΣΤΑ SPREADS ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ


Το Παρίσι είναι σε κατάσταση σοκ από την εκρηκτική άνοδο των σπρεντ των γαλλικών ομολόγων έναντι των γερμανικών, κάτι που δεν έχει συμβεί ποτέ ξανά στα τελευταία 20 χρόνια και που επιβεβαιώνει πως η κρίση έχει μολύνει τη Γαλλία - Αυτή τη στιγμή τα γαλλικά σπρεντ καταγράφουν νέο ευρωπαϊκό ιστορικό ρεκόρ αυξάνοντας την πίεση στη Μέρκελ να βρει μία λύση η οποία να προστατεύει τουλάχιστον τη Γαλλία και τον γαλλικό τραπεζικό κλάδο.

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ - ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ

Αυτή την ώρα είναι σε εξέλιξη η συνάντηση του Πρωθυπουργού με τον κ. Καρατζαφέρη στο πλαίσιο των συνατήσεων του κ. Παπανδρέου με τους αρχηγούς των κομμάτων εν όψει της συνόδου κορυφής.

ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕ ΚΕΡΔΗ

Από την έναρξη της συνεδρίασης το χρηματιστήριο προαπθαέι να αντιδράσει θετικά κάτω απο την είδηση ότι θα δοθεί λύση στη σύνοδο κορυφής την Κυριακή. Ενισχυτικά επέδρασε και η δήλωση Σαρκοζί περί σημαντικών αποφάσεων την Κυριακή κάτω απο την πίεση πρωτοφανούς και έντονης αβεβαιότητας για το μέλλον της Ευρώπης.
Ο γενικός δείκτης κερδίζει 2,01% αυτή την ώρα, με τις συναλλαγές στα 10,3 εκατομμύρια τεμάχια και με αξία 15,9 εκατομμύρια ευρώ.
Ο τραπεζικός κλάδος που έχει χάσει σημαντικές αξίες, είναι ο κλάδος με τα μεγαλύτερα κέρδη και με την Εθνική να σημειώνει κέδρη 7,45% στα 1,73 ευρώ και την Αλφα στο 1 ευρώ με κε΄δρη 5,26%.
Η Ευρώπη σημειώνει, επίσης, κέρδη με την Γερμανία +1,3%, την Αγγλία +1,10% και την Γαλλία +1,06%.
Το ευρώ με το δολλάριο στο 1,3845 κερδισμένο κατά 0,8% απο χθες.
Ο χρυσός ελαφρώς χαμηλότερα στα 1648,3 δολλάρια η ουγγιά ενώ το πετρεάλαιο στα 88,27 δολλάρια το βαρέλι.

Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΕΤΩΝ

Αυτή τη στιγμή καταφθάνουν στην πλατεία Συντάγματος απο όλους τους δρόμους πορείες και μπλόκ απεργών.
Η πορεία ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ ξεκινά απο την πλατεία Ομόνοιας και φθάνει μέρχι το Σύνταγμα. Η Αστυνομία κάνει λόγο για πάνω απο 70000 άνθρωποι.
Όλα τα μαγαζιά είναι κλειστά, ακόμη και τα περίπτερα!!!
Μεγάλη πορεία και συμμετοχή και στην΄κεντρική πλατεία του Ηρακλείου στην Κρήτη.
Στη Θεσσαλονίκη επίσης έχουν κατακλυστεί απο διαμαρτυρόμενους πολίτες και απεργούς!!!
Μέχρι στιγμής, ευτυχώς, ήρεμα και ειρηνικά.

ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ

Απόψε στις εννέα ακριβώς στο ΡΑΔΙΟΠΕΡΙΗΓΗΤΗΣ θα αναφερθεί τι έγινε στη συζήτηση στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής χθες το πρωί για το εγκεκριμένο ρυθμιστικό της πόλης και για τις δεσμεύσεις των ακινήτων.
Απόψε στις 21.15 στο ιντερνετικό ραδιόφωνο, www.operiigitis.listen2myradio.com.

ΜΕ ΠΕΤΡΕΣ ΕΠΙΤΕΘΗΚΑΝ ΣΤΗ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ

Επίθεση με πέτρες δέχθηκαν από ομάδα ατόμων αστυνομικοί της ομάδας ΔΙΑΣ στην πλατεία Καισαριανής με αποτέλεσμα τον τραυματισμό ελαφρά του ενός εξα αυτών πριν λίγο.

΄΄ΖΩΝΗ ΠΥΡΟΣ΄΄ ΑΠΟΨΕ ΣΤΙΣ 21.15 ΑΚΡΙΒΩΣ

Σήμερα στις εννέα και τέταρτο το βράδυ η εκπομπή ΄΄ΖΩΝΗ ΠΥΡΟΣ΄΄ θα ακουστεί και πάλι στο ιντερνετικό ραδιόφωνο του ΡΑΔΙΟΠΕΡΙΗΓΗΤΗ.



Πολλά τα γεγονότα, πολλές οι εξελίξεις κι εμείς θα τα αναψηαλαφίσουμε, θα τα σχολιάσουμε.


Θέλουμε να μας βοηθήσετε να ακουστεί η αληθινή φωνή, να ακουστεί η πραγματικότητα. Στείλτε τα μηνύματά σας, συμμετέχετε στη τοπική αυτή προσπάθεια, να αναδείξουμε την αλήθεια.


Η διεύθυνση του ραδιοφώνου είναι www.operiigitis.listen2myradio.com. Μπορείτε να μπείτε στο ραδιόφωνο και απο την ιστοσελίδα του Περιηγητή στην διεύθυνση www.operiigitisv.blogspot.com πατώντας πάνω στο εικονίδιο του ραδιοφώνου.
Απόψε στις εννέα και τέταρτο στο ΡΑΔΙΟΠΕΡΙΗΓΗΤΗΣ

Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΜΕ ΗΓΕΤΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ

Ο κ. Σαμαράς έκλεισε συνάντηση υψηλού επιπέδου το σάββατο το βράδυ στο πλαίσιο της συμβολής του κ. Σαμαρά να ξεπεραστούν τα προβλήματα της χώρας.
Θα συναντηθεί με Ευρωπαίους ηγέτες του Λαϊκού κόμματος προκειμένου να τους εκθέσει τα ζητήματα της χώρας και να επηρεάσει θετικά τις εξελίξεις.

ΜΙΧΕΛΑΚΗΣ: ΥΠΗΡΞΕ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ ΚΑΙ ΑΡΝΗΣΗ

Υπήρξε τηλεφώνημα στον κ. Σαμαρά. Η απάντηση ήταν η εξής: Όταν ο πρωθυπουργός εμφανίζεται με τον επικεφαλής της αντιπολίτευσης φαίνεται να έχουν ταυτισμένες απόψεις. Δεν υφίσταται τέτοι ζήτημα. Απέρριψε επομένως ο κ. Σαμαράς την πρόταση να μεταβούν οι δύό τους στη σύνοδο κορυφής κι αυτό γιατί κανείς δεν ξέρει ποιές είναι οι θέσεις της κυβέρνησης για τα ζητήματα. Καμιά πολιτική γραμμή δεν υπάρχει απο την πλευρά της κυβέρνησης. Ούτε τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ δεν έχει πείσει για τις θέσεις που δεν υπάρχουν καν, ο πρωθυπουργός. Με την κοινή εμφάνιση δεσμεύεται το μέλλον της χώρας.
Δεν υπάρχει κανένα σημείο συνάντησης απόψεων όταν δεν γνωρίζουμε τι θα συζητήσουμε. Δεν υπάρχει καμιά πολιτική γραμμή γνωστή στη Ν.Δ. για να υπάρξει συζήτηση.
Υπάρχουν αήθεις επιθέσεις στη Ν.Δ. απο τον Πρωθυπουργό και τον κ. Βενιζέλο χθες στη Βουλή.
Στη χθεσινή συνάντηση δεν ειπώθηκε τίποτα περί αυτών των προτάσεων.

ΦΗΜΕΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΜΕ ΠΗΓΗ ΤΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

Από το Πρωθυπουργικό γραφείο διαρρέουν φήμες ότι ο Πρωθυπουργός έκανε πρόταση στον κ. Σαμαρά να μεταβεί μαζί του στη σύνοδο κορυφής.
Από την πλευρά της Ν.Δ. δεν υπάρχει μέχρι στιγμής επίσημη ανακοίνωση. Όμως διαρρέει και απο εκείο ότι δεν πήραν κανένα μήνυμα ούτε κάποια πρόσκληση κι επομένως δεν έχουν να ανκοινώσουν τίποτα.

ΑΡΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ



O Πρόεδρος του ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΑΡΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΩΝ κ. Γιάννης Δημαράς προέβη στην ακόλουθη ανακοίνωση:


«Από την αρχή της ίδρυσής μας, είμαστε και παραμένουμε σταθερά υπέρ μιας Ενωμένης, Προοδευτικής, Κοινωνικής πρότασης που χωρά τους πάντες.


Αν δεν υπάρξει αυτή η συμφωνία, το ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΑΡΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ είναι έτοιμο να κατέβει στις Εθνικές Εκλογές, αυτόνομα.


Οτιδήποτε άλλο γράφεται το τελευταίο χρονικό διάστημα είναι ψευδές.»

ΑΠΟΨΕ ΘΑ ΖΩΝΤΑΝΕΨΕΙ ΚΑΙ ΠΆΛΙ Η ΕΚΠΟΜΠΗ ΄΄ΖΩΝΗ ΠΥΡΟΣ΄΄ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΠΕΡΙΗΓΗΤΗΣ

Σήμερα στις εννέα και τέταρτο το βράδυ η εκπομπή ΄΄ΖΩΝΗ ΠΥΡΟΣ΄΄ θα ακουστεί και π[άλι στο ιντερνετικό ραδιόφωνο του ΡΑΔΙΟΠΕΡΙΗΓΗΤΗ.



Πολλά τα γεγονότα, πολλές οι εξελίξεις κι εμείς θα τα αναψηαλαφίσουμε, θα τα σχολιάσουμε.


Θέλουμε να μας βοηθήσετε να ακουστεί η αληθινή φωνή, να ακουστεί η πραγματικότητα. Στείλτε τα μηνύματά σας, συμμετέχετε στη τοπική αυτή προσπάθεια, να αναδείξουμε την αλήθεια.


Η διεύθυνση του ραδιοφώνου είναι www.operiigitis.listen2myradio.com. Μπορείτε να μπείτε στο ραδιόφωνο και απο την ιστοσελίδα του Περιηγητή στην διεύθυνση www.operiigitisv.blogspot.com πατώντας πάνω στο εικονίδιο του ραδιοφώνου.


Απόψε στις εννέα και τέταρτο στο ΡΑΔΙΟΠΕΡΙΗΓΗΤΗΣ.

ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ

Η Κρήτη όλη ανάστατη. Όλοι οι εργαζόμενοι στις πλατείες και στους δρόμους. Μαχητές και αντιστασιακοί και στο κέντρο της Αθήνας. Δάσκαλοι, καθηγητές, δικαστικοί, εργάτες, υπάλληλοι, δικηγόροι, σωματεία, ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ, τραπεζικοί υπάλληλοι, όλοι στις συγκεντρώσεις στο κέντρο της Αθήνας.
Στην Θεσσαλονίκη έχει κατακλυστεί το κέντρο, ο Λευκός Πύργος!!! Άρχισε η πορεία.
Οι καταστηματάρχες, μικρομεσαίοι κι αυτοί συμμετέχουν στα συλλαλητήρια.
Οι αγανακτισμένοι στο πεδίο του Άρεως. Πρώτοι στις κινητοποιήσεις, ήταν και οι πρώτοι που βγήκαν στους δρόμους.
Σήμερα κι αύριο η Ελλάδα αναστενάζει, ζητεί και αντιστέκεται.
Καταλήψεις σε όλα τα δημόσια κτήρια και υπηρεσίες. Κατελήφθη το υπουργείο δικαιοσύνης απο σωφρωνιστικούς υπαλλήλους. 
Παράδειγμα για όλη την Ευρώπη για όλο τον πλανήτη.
Στις πλατείες η Ελλάδα αναστενάζει.....η Ελλάδα που αντιστέκεται, η Ελλάδα που λέει και πάλι ΟΧΙ!!!!

ΟΧΥΡΩΘΗΚΕ Η ΒΟΥΛΗ

Υψώθηκε το τεχνικό τείχος γύρω απο τη Βουλή. Τρείς σειρές απο  δεμένα σχοινιά και ασφαλώς σειρές απο ΜΑΤ γύρω απο το ναό της δημοκρατίας.
Οχυρώθηκε το πολιτικό σύστημα φανερά πια. Πάντα ήταν ΄΄οχυρωμένο΄΄, τώρα οχυρώνεται πίσω από τεχνητά κάγκελα με την προστασία σύσσωμης της αστυνομικής δύναμης της Αττικής.
Έξω ο.....λαός, που , όπως λέει η κυβέρνηση, ΄΄στηρίζει΄΄ το έργο της και τις αποφάσεις της!!!!!!
Ο Πρωθυπουργός και η κυβέρνηση απο τη μεγάλη λαϊκή συναίνεση στείνει οχυρά γύρω απο τη Βουλή. Τόση είναι η.....λαϊκή συναίνεση στη κυβέρνηση.

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΜΕ ΣΑΜΑΡΑ

Με πρωτοβουλία του Πρωθυπουργού σε λίγο θα υπάρξει τηλεφωνική συνομιλία με το κ. Σαμαρά.
Τελικά ο Πρωθυπουργός δεν παίζεται με τίποτα. Παίζει με τους θεσμούς και τις αξίες αυτού τόπου. Είναι ντροπή και αίσχος!!!
Έχει αξία η αντίδραση του κ. Σαμαρά.
Έχει αξία αν και κατά πόσο θα ανταπικριθεί στο κάλεσμα.
Ίδομεν!!!

ΑΠΟΨΕ ΣΤΙΣ 21.15 Η ΕΚΠΟΜΠΗ ΄΄ΖΩΝΗ ΠΥΡΟΣ΄΄ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΠΕΡΙΗΓΗΤΗΣ

Σήμερα στις εννέα και τέταρτο το βράδυ η εκπομπή ΄΄ΖΩΝΗ ΠΥΡΟΣ΄΄ θα ακουστεί και π[άλι στο ιντερνετικό ραδιόφωνο του ΡΑΔΙΟΠΕΡΙΗΓΗΤΗ.
Πολλά τα γεγονότα, πολλές οι εξελίξεις κι εμείς θα τα αναψηαλαφίσουμε, θα τα σχολιάσουμε.
Θέλουμε να μας βοηθήσετε να ακουστεί η αληθινή φωνή, να ακουστεί η πραγματικότητα. Στείλτε τα μηνύματά σας, συμμετέχετε στη τοπική αυτή προσπάθεια, να αναδείξουμε την αλήθεια.
Η διεύθυνση του ραδιοφώνου είναι www.operiigitis.listen2myradio.com. Μπορείτε να μπείτε στο ραδιόφωνο και απο την ιστοσελίδα του Περιηγητή στην διεύθυνση www.operiigitisv.blogspot.com πατώντας πάνω στο εικονίδιο του ραδιοφώνου.
Απόψε στις εννέ και τέταρτο στο ΡΑΔΙΟΠΕΡΙΗΓΗΤΗΣ.

ΕΝΑΣ ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ

Χθές ο Πρωθυπουργός της χώρας ημέρα απεργίας στα ΜΜΕ, κάλεσε επειγόντως τον κ. Σαμαρά για συνάντηση. Όλοι επι ποδός, προσδοκώντας για μια συνάντηση με πολύ σοβατό περιεχόμενο. Ανέμεναν όλοι μια πρόταση συναίνεσης ή τουλάχιστον μια πρόταση, μια σκέψη για το καλό της χώρας σε μια περίοδο κρισιμότατη για την Ελλάδα.



Αφού άλλαξε τρείς φορές ώρα και σημείο συνάντησης και αφού καθυστέρησε επι μια ώρα και ύστερα απο έντονη επίθεση εναντίον της Ν.Δ. στη Βουλή μιλώντας στην Κ.Ο. του ΠΑΣΟΚ, κάθισε στην καρέκλα του συνομιλητή. Και τι ζήτησε! Ζήτησε απο τον κ. Σαμαρά να καταδικάσει το Γουδί, τις κρεμάλες. Χωρίς προτάσεις αλλά ζήτησε απο τον κ. Σαμαρά να μην μιλά, να μην κάνει αντιπολίτευση, να σιωπά!!!!


Ζήτησε απο τον κ. Σαμαρά να ΄΄βαλλει πλάτη΄΄ και μέσα και έξω.


Ο κ. Σαμαράς απάντησε ότι πώς ζητεί ο Πρωθυπουργός αυτά όταν μισή ώρα πριν είχε επιτεθεί εναντίον της Ν.Δ. με τα χειρότερα λόγια!


Η συζήτηση οδηγήθηκε σε επίπεδο καφενείου.


Ο Πρωθυπουργός μετέτρεψε μια συνάντηση κορυφής, σ' ένα χρονικό σημείο κρίσιμο για τη χώρα, σε εντυπώσεις και προσπάθησε να δημιουργήσει πολιτικό άλλοθι ότι κάνει κάθε προσπάθεια συναίνεσης και ομοψυχίας!!!


Ο Πρωθυπουργός των εντυπώσεων και των πολιτικών ύβρεων!!! Φάνηκε εξάλλου και απο την ομιλία του στη Βουλή όπου καταφέρθηκε εναντίον όλων, δικαστών, υπαλλήλων, στρατιωτικών, τραπεζικών, τραπεζιτών, εργαζομένων....εναντίον όλων!!!


Ένας Πρωθυπουργός που επέβαλε μια πολιτική και μια οικονομία καραίας πτώχευσης σ΄ένα λαό που υποφέρει και αδημονεί για το μέλλον της χώρας, υπομένει και το μόνο που του απέμεινε ήταν οι απεργίες και οι διαμαρτυρίες ζητεί απο τους πάντες να μην μιλούν, προκειμένου να δώσουμε το καλό παράδειγμα στους Γερμανοευρωπαίους!!!! Να σιωπούν και να γίνονται κάθε και μέρα και φτωχώτεροι, κάθε μέρα και περισσότερο εξαρτημένοι, κάθε μέρα και περισσότερο στο περιθώριο. Κι εκείνος να ΄΄πουλά΄΄ πατριωτισμό, ποιός εκείνος που παλαιότερα όταν άκουγε την λέξη πατρίδα του σηκώνονταν η τρίχα. Σήμερα υπερασπίζεται την πατρίδα!!!! Οιμέ!!!

ΑΘΗΝΑΙΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙ ΙΑTO ΟΛΛΑΝΔΙΚΟ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ ΜΠΥΡΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ







Η Επιτροπή Ανταγωνισμού στην Ελλάδα είναι ΥΠΗΡΕΤΗΣ των συμφερόντων της ΟΛΛΑΝΔΙΚΗΣ -ΑΘΗΝΑΙΚΗΣ ΖΥΘΟΠΟΙ ΙΑΣ.



Καταγγελίες επώνυμες υπάρχουν.
Δημοσιεύσεις στις εφημερίδες υπάρχουν.


Δεν υπάρχει όμως διάθεση από το κράτος να λυθεί το θέμα
Περιμένουμε μόνο την παρέμβαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Έχουν το 85% της Ελληνικής αγοράς μπύρας.


Την τελευταία 10ετια έχουν ΚΕΡΔΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 9 ΔΙΣ ΕΥΡΩ.


Οι Ολλανδοί με τα λεφτά του μέσου Έλληνα που κερδίζουν ,εξαγοράζουν άλλα εργοστάσια μπύρας στην Ευρώπη.


Μόνο ψίχουλα από αυτά τα κέρδη επανα-επενδύονται στην Ελλάδα.


Η Ηeineken πουλιέται στα Ελληνικά Σούπερ Μάρκετς 60% υπερτιμημένη


από τα αντίστοιχα Oλλανδικά !!!!!.


Και όλα αυτά με τις ΕΥΛΟΓΙΕΣ και την ΑΝΟΧΗ του Ελληνικού Κράτους.


Το ΟΛΛΑΝΔΙΚΟ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ μπύρας είναι ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ.


Εκβιάζει, πιέζει, υποβάλλει κανόνες, μπλοκάρει τον ανταγωνισμό.


Στα Σουπερ μάρκετς, πρατήρια, κάβες, χονδρεμπόρους, εστιατόρια, ταβέρνες, σουβλατζίδικα. καφενεία, μπαρ, ψιλικατζίδικα, φαστ φουντάδικα, πιτσαρίες κτλ
δεν βρίσκει άλλες μπύρες παρά μόνο της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας.


Κάνουν ΠΑΡΑΝΟΜΑ ιδιωτικά συμβόλαια για την αποκλειστική διάθεση των προϊόντων τους.


Γέμισαν την αγορά με ΔΩΡΕΑΝ ψυγεία , όπου υπάρχει χώρος ΜΟΝΟ για τα προϊόντα τους.
Μας εκμεταλλεύονται ,εξάγουν τα κέρδη τους οι φιλέλληνες Ολλανδοί,
Και το μεγάλο ευχαριστώ τους βρίσκεται στην ιστοσελίδα της Heineken www.Heineken.com ,




Παρουσιάζουν το FYROM σαν ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.


ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ .
ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ.
ΠΕΣ OXI ΣΤΟ ΟΛΛΑΝΔΙΚΟ ΤΣΙΦΛΙΚΙ.
ΠΟΛΕΜΗΣΕ ΤΟ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ ΜΠΥΡΑΣ .
ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΞΙΑ.
ΟΧΙ ΣΤΟ ΞΕΖΟΥΜΙΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΛΛΑΝΔΟΥΣ!!!
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΟΛΛΑΝΔΙΚΗ ΑΘΗΝΑΙΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙ ΙΑ.
...ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ...




ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ "FIX", "ΜΥΘΟΣ" ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΟΙ "ΒΕΡΓΙΝΑ" ΚΑΙ "EDELSTEINER" ΤΗΣ ΖΥΘΟΠΟΙΪΑΣ ΘΡΑΚΗΣ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΠΟΛΕΜΟ ΕΧΕΙ ΔΕΧΤΕΙ


ΠΡΟΩΘΕΙΣΤΕ ΤΟ ΣΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΣ.


ΟΙ BLOGGERS ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ

Η MOODY'S ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΕ ΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ

Κατά δύο κλίμακες, σε Α1- και με αρνητικό outlook, προχώρησε ο Moody's στην Ισπανική οικονομία.

Σοκ... η Βρετανία λοξοκοιτά την έξοδο από την ΕΕ; Υπάρχει σχέδιο που θα αλλάξει την σχέση της χώρας με την Ευρωπαική Ένωση;

Σοκ έχει προκαλέσει στις αγορές παγκοσμίως το γεγονός ότι προωθείται από ομάδα Βρετανών βουλευτών να καταθέσουν πρόταση που να συστήνει την έξοδο της χώρας από την Ευρωπαϊκή Ένωση, ή να υπογραφεί ένα Μνημόνιο συνεργασίας ή σύνδεσης που να διατηρούνται μόνο οι οικονομικές σχέσεις μεταξύ των δύο.



Σύμφωνα με διαρροές, με επικεφαλής τον βουλευτή των Συντηρητικών Zac Goldsmith, θα υπάρξει πρόταση με τρεις εναλλακτικές: να διατηρηθεί το στατους κβο, να υπάρξει έξοδος από την ΕΕ ή να υπογραφεί κάποιο μνημόνιο συνεργασίας. Ήδη μάλιστα, ο επίσης Συντηρητικός David Nuttall έχει συλλέξει πάνω από 100 χιλ. «ηλεκτρονικές» υπογραφές που στηρίζουν το αίτημα για να ξεκινήσει η συζήτηση στο βρετανικό κοινοβούλιο, και μάλιστα οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι κάτι τέτοιο θα γίνει στις 27 Οκτωβρίου.


Αν και ο πρωθυπουργός David Cameron και ο Υπουργός Οικονομικών George Osborne έχουν δηλώσει επανηλειμμένως ότι η Βρετανία πρέπει να μείνει κοντά στην Ευρώπη, έχουν πολλάκις αναφέρει τη δυσαρέσκεια τους για τον τρόπο διακυβέρνησης στην ΕΕ. Η τάση αυτή αποκτά επιπλέον νόημα αν αναλογιστεί κανείς ότι οι Συντηρητικοί συμμετέχουν στην κυβέρνηση συνεργασίας εκφράζοντας μάλιστα μεγάλο ποσοστό της βρετανικής δυσαρέσκειας.


Ο Cameron άλλωστε σε πρόσφατη συνέντευξή του στους «Financial Times» ζήτησε από τους ευρωπαίους ηγέτες άμεση λύση στην κρίση της ευρωζώνης, ενώ κάλεσε ειδικά το Βερολίνο και το Παρίσι να γεφυρώσουν τις διαφορές τους, τονίζοντας την ανάγκη να συνεχιστεί η στήριξη της Ελλάδας με μεγαλύτερο κούρεμα του ελληνικού χρέους (από αυτό των αποφάσεων της 21ης Ιουλίου).


«Έχουν μια αντίληψη α λα καρτ, για την κατάσταση, τρέχουν πίσω από τις εξελίξεις», υποστηρίζει ο Βρετανός πρωθυπουργός και καλεί για άμεσα εφαρμόσιμες πολιτικές για τη στήριξη των τραπεζών, την ενίσχυση του EFSM και την οριστική λύση του ελληνικού προβλήματος.

.Πρακτορείο ειδήσεων Dow Jones: Το ρεπορτάζ της Guardian είναι εντελώς λάθος

Η αμερικανική αγορά μετοχών απογειώθηκε μετά από ένα ρεπορτάζ της Guardian στο οποίο αναφερόταν πως Γερμανία και Γαλλία συμφώνησαν σε ενίσχυση του EFSF ύψους 2 τρις ευρώ - Λίγο αργότερα, ωστόσο οι δείκτες μετοχών υποχώρησαν αισθητά από τα υψηλά τους καθώς το πρακτορείο ειδήσεων Dow Jones ανέφερε πως το ρεπορτάζ της Guardian είναι εντελώς λάθος και το νούμερο εντελώς απλουστευμένο.



Προς το παρόν δε γνωρίζουμε τί ακριβώς ισχύει και οι πηγές από την Ελλάδα δηλώνουν πλήρη άγνοια. Πρόκειται για άλλη μία φήμη ή για ακριβείς πληροφορίες που σηματοδοτούν ένα μεγάλο βήμα προς την αντιμετώπιση της κρίσης;

Σπίθα Βριλησσίων

Τα αντικείμενα τα οποία δεν χρειαζόμαστε, γίνονται πολύτιμα δώρα


Ρούχα, έπιπλα, βιβλία, παιχνίδια που θα κατέληγαν στα σκουπίδια, για κάποιους είναι είδη πρώτης ανάγκης .


Συγκεντρώνουμε ότι δεν χρειαζόμαστε και τα προσφέρουμε σε όσους τα έχουν ανάγκη.


Με αυτόν τον τρόπο δεν γεμίζουμε τον κάδο της ανακύκλωσης, προσφέρουμε σε όσους τα έχουν ανάγκη, εκπαιδευόμαστε να σκεφτόμαστε τους άλλους και το σημαντικότερο δεν ξοδεύουμε τα φυσικά αποθέματα τα οποία έχουμε κατασπαταλήσει.


“Η ζωή δεν είναι για να περιμένει τις καταιγίδες να περνούν ... είναι για την εκμάθηση πώς να χορεύουμε στη βροχή”


Τηλ.επικοινωνίας : 69770 96601


ΕΚΑΝΑΝ… ΛΑΘΟΣ «ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ»

Σε φαρσοκωμωδία εξελίσσεται η «επιστράτευση»* που αποφάσισε η κυβέρνηση, ώστε να πραγματοποιηθεί επιτέλους η αποκομιδή των δεκάδων χιλιάδων τόνων απορριμμάτων που βρίσκονται στους δρόμους της Αττικής και της Θεσσαλονίκης. Κι αυτό, γιατί καταρχήν στην πρώτη απόφαση έγινε... λάθος και επιστρατεύθηκαν μόνον οι οδηγοί και τα απορριμματοφόρα και όχι το σύνολο των εργαζομένων στις υπηρεσίες καθαριότητας των δήμων (δηλαδή, και οι εργάτες καθαριότητας), με αποτέλεσμα να είναι δυνατόν εκ των πραγμάτων να γίνει αποκομιδή.

Μάλιστα, το... λάθος επιχειρήθηκε να διορθωθεί με χθεσινή δεύτερη, συμπληρωματική απόφαση στην οποία συμπεριλαμβάνονται όλοι οι εργαζόμενοι στην καθαριότητα των δήμων της Αττικής, ενώ η πολιτική «επιστράτευση» διευρύνεται (με το σωστό τρόπο, πλέον) και στη Θεσσαλονίκη.


Tα τρία λάθη που προηγήθηκαν


Μόνο που τώρα είναι πλέον αργά! Κι αυτό γιατί η επιστράτευση μόνο των οδηγών και των απορριμματοφόρων ήταν το... τέταρτο λάθος της κυβέρνησης. Είχαν προηγηθεί:
1) Η προαναγγελία της «επιστράτευσης», με αποτέλεσμα να δοθεί χρόνος στους εργαζομένους στην καθαριότητα με τη βοήθεια των συνδικαλιστών να... εξαφανιστούν ώστε να μην παραλάβουν ποτέ το ατομικό φύλλο επίδοσης.
Μάλιστα, όπως είναι σε θέση να γνωρίζει η aftodioikisi.gr, ήδη σε δήμους της Αττικής υπάρχουν ομάδες περιφρούρησης, οι οποίες ειδοποιούν τους εργαζόμενους σε περίπτωση που αντιληφθούν κάτι... ύποπτο να κινείται (βλ. περιπολικό να επιχειρεί να επιδώσει τα ατομικά φύλλα).
2) Η παντελής έλλειψη προετοιμασίας, με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν οι σχετικές καταστάσεις με τα ονόματα των εργαζομένων στους οποίους έπρεπε επιδοθούν τα ατομικά φύλλα.
Οι δήμαρχοι δεν είχαν ειδοποιηθεί, με αποτέλεσμα να είναι πολύ δύσκολο να φτιάξουν αυτές τις καταστάσεις σήμερα λόγω της απεργίας, ενώ κανείς δε σκέφτηκε εγκαίρως ότι θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν σχετικές καταστάσεις που έχουν αποστείλει οι δήμοι στο ΚΕΠΥΟ προκειμένου να λειτουργήσει η Ενιαία Αρχή Πληρωμών.
3) Η «επιστράτευση» αποφασίστηκε τη στιγμή που όλη η αστυνομική δύναμη της Αττικής θα βρίσκεται επί διήμερο στο κέντρο της Αθήνας και το μόνο που δε θα είναι σε θέση όχι να κάνει αλλά ούτε καν να σκεφθεί θα είναι η επίδοση στους απεργούς των ατομικών φύλλων.
Αποτέλεσμα; Μέχρι στιγμής κανένα ατομικό φύλλο να μην έχει επιδοθεί σε απεργούς!

Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

"Συμφωνία Γερμανίας - Γαλλίας για την ενίσχυση του ευρωπαϊκού μηχανισμού στήριξης στα 2 τρις"



Σε συμφωνία για την αύξηση των διαθέσιμων πόρων του ευρωπαϊκού μηχανισμού στήριξης στα 2 τρις ευρώ φέρεται να έχουν καταλήξει Γερμανία και Γαλλία.



Τα ανωτέρω επισημαίνει δημοσίευμα της εφημερίδας Guardian, επικαλούμενο διπλωματικές πηγές.


Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η γαλλογερμανική αυτή συμφωνία αφορά μέρος μιας συντονισμένης λύσης για την αντιμετώπιση της κρίσης χρέους.

Μerkel: Η κρίση χρέους δεν αντιμετωπίζεται με μία Σύνοδο Κορυφής - Απαιτούνται περισσότερα βήματα

Σύγχυση προκαλούν οι δηλώσεις της Γερμανίδας Καγκελαρίου, A. Merkel, λίγα 24ωρα πριν την Σύνοδο Κορυφής της 23ης Οκτωβρίου, αποδεικνύοντας το μέγεθος της πολυφωνίας που υπάρχει εντός της Ευρωζώνης για την αντιμετώπιση της κρίσης χρέους.

Ενώ νωρίτερα γερμανικές πηγές ήθελαν την Καγκελάριο να δηλώνει ότι θα υπάρξει σχέδιο για την Ελλάδα στις 23/10, οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν τη Merkel να τονίζει ότι μια και μόνο Σύνοδος Κορυφής δεν είναι αρκετή για την επίλυση της κρίσης χρέους.


Κατά τις πληροφορίες αυτές, η Merkel φέρεται να δήλωσε ότι η Σύνοδος Κορυφής της Κυριακής θα είναι σημαντική για την επίλυση της κρίσης, αλλά απαιτούνται περισσότερα σημαντικά βήματα πέραν της Συνόδου αυτής.


"Η Σύνοδος Κορυφής θα είναι ξεκάθαρη δέσμευση για τη σταθερότητα του ευρώ", διεμήνυσε η Καγκελάριος.

Η STANDARD & POORS ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΙ 24 ΙΤΑΛΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ

Σε υποβάθμιση των αξιολογήσεων 24 ιταλικών τράπεζών ανακοίνωσε ότι προχώρησε ο οίκος αξιολόγησης Standard & Poor's


Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΘΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΑΡΧΗΓΟΥΣ

Ο Πρωθυπουργός θα έχει συνάντηση και με τους άλλους πολιτικούς αρχηγούς αύριο Τετάρτη στο Μέγαρο Μαξίμου.



Αναλυτικότερα, ο Πρωθυπουργός θα συναντηθεί στις:


- 12:00, με τον Πρόεδρο του ΛΑΟΣ, Γιώργο Καρατζαφέρη


- 1:00 μ.μ., με την Γενική Γραμματέα της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ, Αλέκα Παπαρήγα


- 2:00 μ.μ., με τον Πρόεδρο της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξη Τσίπρα

ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΦΩΝΙΑ. ΔΙΑΦΩΝΗΣΑΝ ΣΕ ΟΛΑ

1. Δεν υπήρξε συμφωνία ούτε καν σύγκληση πουθενά και σε κανένα σημείο.



2. Δεν έθεσε θέμα συγκυβέρνησης ο Παπανδρέου.


3. Ο Παπανδρέου ζήτησε αντιπολίτευση με κανόνες και αρχές και όχι με κραυγές.


4. Ο Α. Σαμαράς είπε "όχι" σε όλα και διαφώνησε φυσικά με το ζήτημα της αντιπολίτευσης.

.Βόμβα: Η πρώτη (ήπια) προειδοποίηση της Moody's για υποβάθμιση της Γαλλίας

Η Moody's επιβεβαίωσε την άριστη πιστοληπτική αξιολόγηση της Γαλλίας στην ετήσια της έκθεση ενώ διατήρησε τις προοπτικές σταθερές – Υπάρχει, όμως, μία φράση βόμβα στην έκθεση της Moody's και αυτή είναι η εξής” Το κρατικό χρέος της Γαλλίας είναι τώρα μεταξύ των πιο αδύναμων ΑΑΑ χρεών της χώρας... Η επιδείνωση της βαθμολογίας του κρατικού χρέους και η πιθανότητα να προκύψουν νέες υποχρεώσεις αυξάνουν την πίεση στη σταθερή βαθμολογία ΑΑΑ του γαλλικού χρέους”.


Πρόκειται για την πρώτη έμμεση προειδοποίηση από τη Moody's για πιστοληπτική υποβάθμιση της Γαλλίας αλλά και για το πρώτο ξεκάθαρο μήνυμα προς μία από τις μεγαλύτερες οικονομίες του κόσμου ότι κινδυνεύει με υποβάθμιση.

ΤΕΛΕΙΩΣΕ Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ

Ολοκληρώθηκε η συνάντηση Παπανδρέου-Σαμαρά που κράτησε περίπου 35 λεπτά! Πριν από ελάχιστα λεπτά ο Σαμαράς αποχώρησε εμφανώς εκνευρισμένος και προβληματισμένος. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, στην συνάντηση δεν υπήρξε σε κανένα σημείο συμφωνία. Ο Παπανδρέου έμεινε στο γραφείο του.

ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΑΜΑΡΑ - ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

Σε εξέλιξη η συνάντηση Παπανδρέου - Σαμαρά στη Βουλή. Πληροφορίες λέγουν ότι μάλλον δεν θα υπάρξουν δηλώσεις κι αυτό ερμηνεύεται οτι δεν υπάρχουν σημαντικές εξελίξεις.

ΑΠΕΚΛΕΙΣΑΝ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Δάσκαλοι και καθηγητές απέκλεισαν πριν λίγο το υπουργείο παιδείας. Στον αποκλεισμό συμμετέχουν και εργαζόμενοι στο ίδιο το υπουργείο.

ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ

ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ Ή ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΤΟΥΣ



Πριν από λίγα δευτερόλεπτα άλλαξαν τα πάντα και τελικά η συνάντηση των δυο θα γίνει στη Βουλή από το Μαξίμου που ξέραμε μέχρι από μερικά λεπτά! Ο Α. Σαμαράς ξεκίνησε πριν από λίγο από την Συγγρού. Συνοδευόταν από τους Γ. Μιχελάκη και Κ. Αρβανιτόπουλο. Από τις μέχρι τώρα πληροφορίες που έχει στη διάθεσή του το Fimotro, τις...


τελευταίες ώρες δεν υπήρξε καμία προσυνεννόηση Παπανδρέου-Σαμαρά, είτε απευθείας των δυο, είτε μέσω συνεργατών. Αυτό από έγκυρους πολιτικούς παρατηρητές ερμηνεύεται ότι πολύ δύσκολα θα υπάρξει σήμερα άμεση πρόταση για συγκυβέρνηση με αποχώρηση του Παπανδρέου από την πρωθυπουργία της χώρας.

Παπανδρέου: Η κυβέρνηση προσπαθεί να σώσει την Ελλάδα από τη χρεοκοπία - Μηνύματα ενότητας και ίσως… συγκυβέρνησης αναμένονται από τη συνάντηση με Σαμαρά

Η ελληνική κυβέρνηση προσπαθεί να σώσει τη χώρα από τη χρεοκοπία, δήλωσε μιλώντας στην ΚΟ του ΠΑΣΟΚ και λίγο πριν την κρίσιμη συνάντηση με τον πρόεδρο της ΝΔ, Αντ. Σαμαρά, ο Πρωθυπουργός Γ. Παπανδρέου.



Σύμφωνα με τον κ. Παπανδρέου, στόχος της ελληνικής κυβέρνησης είναι η ελάφρυνση του χρέους και βήμα - βήμα η χώρα να βγει από την κρίση. Μιλώντας στην ΚΟ του ΠΑΣΟΚ ο κ. Παπανδρέου τόνισε την ανάγκη όλα τα πολιτικά κόμματα να ψηφίσουν το πολυνομοσχέδιο την Πέμπτη, ώστε η Ελλάδα να εμφανιστεί δυνατή στην κρίσιμη Σύνοδο Κορυφής της 23ης Οκτωβρίου.Όπως ανέφερε ο Πρωθυπουργός, στην κρίσιμη Σύνοδο της Κυριακής διακυβεύονται πολλά και είναι επιτέλους η ώρα η Ευρώπη να λάβει επιτέλους σοβαρές αποφάσεις. Η Σύνοδος Κορυφής πρέπει να δώσει τέλος στην αβεβαιότητα στην Ελλάδα και την Ευρώπη, ανέφερε μεταξύ άλλων ο Πρωθυπουργός, τονίζοντας για μια ακόμη φορά ότι η Ελλάδα είναι και θα παραμείνει μέλος της Ευρωζώνης.


Σύμφωνα με τον Πρωθυπουργό, η Ελλάδα συνεχίζει να βασίζεται στις αποφάσεις της Συνόδου Κορυφής του Ιουλίου.


Στη διάρκεια της ομιλίας του στην ΚΟ του ΠΑΣΟΚ ο Πρωθυπουργός άσκησε παράλληλα δριμεία κριτική στη ΝΔ, τονίζοντας μεταξύ άλλων ότι αυτή τη στιγμή το ΠΑΣΟΚ προσπαθεί να κλείσει λογαριασμούς του παρελθόντος. "Δεν έφερε το Μνημόνιο την ύφεση... Η ύφεση της ΝΔ έφερε το Μνημόνιο", σημείωσε ο Πρωθυπουργός.


"Οι αλλαγές γίνονται πράξη, με πίεση χρόνου και αντιδράσεις, αλλά γίνονται πράξη. Είμαστε κοντά στο στόχο και θα κερδίσουμε τη μάχη", πρόσθεσε.


"Από του χρόνου η Ελλάδα θα παράγει πρωτογενή πλεονάσματα. Από του χρόνου τέλος στα ελλείμματα", ανέφερε μεταξύ άλλων.


Το βλέμμα στη συνάντηση Παπανδρέου - Σαμαρά


Την ίδια ώρα, φουντώνουν πλέον τα σενάρια που θέλουν τον Πρωθυπουργό να υποβάλλει νέα πρόταση συγκυβέρνησης στον πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας.


Η μεταξύ τους συνάντηση είχε οριστεί για τις 19.00.


Ο Γ. Παπανδρέου χτες συνάντησε τον πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κάρολο Παπούλια, τον οποίο και ενημέρωσε για την κρισιμότητα της κατάστασης, καθώς την Πέμπτη πρέπει με κάθε τρόπο να ψηφιστεί το Πολυνομοσχέδιο, ώστε να εμφανιστεί η ελληνική αποστολή την Κυριακή στη Σύνοδο Κορυφής.


Ο Γ. Παπανδρέου, εκτός από τον Αντώνη Σαμαρά, ενδέχεται να συναντήσει και τους άλλους πολιτικούς αρχηγούς, στους οποίους αναμένεται να παρουσιάσει τις λύσεις που έχουν προταθεί για τη διαχείριση του χρέους. Μάλιστα, πιθανόν να ζητήσει και τη στήριξη τους ώστε να εμφανιστεί η πολιτική σκηνή ενωμένη απέναντι στους Ευρωπαίους.

Μerkel: Θα υπάρξει σχέδιο για την Ελλάδα στη Σύνοδο Κορυφής της 23ης Οκτωβρίου - Ζητά μόνιμα την τρόικα στην Αθήνα

Θα υπάρξει σχέδιο για την Ελλάδα και το ελληνικό ζήτημα στη Σύνοδο Κορυφής της 23ης Οκτωβρίου, φέρεται να δήλωσε η Γερμανίδα Καγκελάριος, Α. Μerkel, όπως αναφέρουν γερμανικές πηγές.



Κατά τις ίδιες πληροφορίες, η Merkel φέρεται να δήλωσε ακόμη ότι ίσως απαιτηθεί τα κλιμάκια της τρόικα να βρίσκονται μόνιμα στην Αθήνα για τη διαρκή παρακολούθηση της εξέλιξης της ελληνικής οικονομίας και της πορείας εφαρμογής των απαραίτητων μέτρων και μεταρρυθμίσεων.


Παράλληλα, η Merkel επισήμανε ακόμη ότι η ΕΕ πρέπει να διασφαλίσει ότι ο EFSF θα λειτουργήσει με τρόπο αποτελεσματικό, χωρίς ωστόσο η διαδικασία μόχλευσής του να στηριχθεί σε κεφάλαια της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας.

Η διαπραγματευτική ισχύς της Ελλάδος έχει έως μηδενιστεί – Η κυβέρνηση δεν γνωρίζει τι θα αποφασιστεί στις 23/10 και οι τραπεζίτες που ανησυχούν σφόδρα για το haircut…στρέφονται στην ΝΔ

Η Ελλάδα και αυτό αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία δεν γνωρίζει ποιο θα είναι το νέο haircut. Η στρατηγική είναι οι Ευρωπαίοι αποφασίζουν και η Ελλάδα θα ενημερωθεί για τις αποφάσεις που θα ληφθούν.



Ακόμη και η Αργεντινή είχε την δυνατότητα να διαπραγματευτεί και πλέον το μείζον θέμα για την χώρα δεν είναι αν το haircut είναι 30% ή 40% ή 50% αλλά αν η χώρα μπορεί να διαπραγματευτεί. Αν δεν μπορεί εγείρεται μείζον θέμα πολιτικής νομιμοποίησης της κυβέρνησης.


Πως όμως έχει η κατάσταση; Η κυβέρνηση θα επιθυμούσε το μέγιστο haircut δηλαδή 50% ή 60% ή 70% αλλά αφενός δεν μπορεί να διαπραγματευτεί καθώς θεωρείται αναξιόπιστη και ασυνεπής η Ελλάδα αφετέρου μπορεί το μεγάλο haircut να ωφελεί την χώρα αλλά ζημιώνει καίρια το τραπεζικό σύστημα.


Χθες για πολλοστή φορά ο υπουργός οικονομικών Ε. Βενιζέλος ενημέρωσε τους τραπεζίτες για τα σχέδια που υπάρχουν χωρίς όμως να γνωρίζει το ακριβές σχέδιο απομείωσης ή νέου psi που προωθείται.


Αν το haircut είναι π.χ. 35% τότε θα πρόκειται για νέα απομείωση 14% και σε γενικές γραμμές θα είναι διαχειρίσιμη η ζημία.


Αν το haircut είναι 40% οι ζημίες θα φθάσουν τα 12 δις ευρώ ή αν αφαιρεθεί το 21% του παλαιού psi νέες ζημίες 6 δις ευρώ.


Αν το haircut είναι 50% οι νέες ζημίες θα φθάσουν τα 9 δις και οι συνολικές τα 15 δις ευρώ.


Όσο μεγαλώνει το haircut τόσο ωφελείται το κράτος αλλά ζημιώνονται οι τράπεζες.


Οι διοικήσεις των τραπεζών κατανοούν πλήρως ότι αν το haircut είναι μεγάλο θα υποχρεωθούν να προσφύγουν στο ΤΧΣ αν είναι μικρότερο θα το αποφύγουν για την ώρα.


Οι τραπεζίτες ή τουλάχιστον ορισμένοι εξ αυτών κατανοώντας ότι η κυβερνώσα παράταξη έχει απολέσει την κοινωνική ανοχή και στις δημοσκοπήσεις έχει καταρρεύσει ήδη έχουν κάνει κρούσεις στην ΝΔ.


Ήδη κορυφαίος τραπεζίτης που προέρχεται από το ΠΑΣΟΚ έχει ανοίξει διαύλους επικοινωνίας με την ΝΔ ενώ το ρεύμα των τραπεζιτών είναι «πάμε με την ΝΔ το ΠΑΣΟΚ τελείωσε»

ΣΥΣΚΕΨΕΙΣ ΕΠΙ ΣΥΣΚΕΨΕΩΝ ΧΘΕΣ

Ο κ. Βενιζέλος συμμετείχε σε πολλές συσκέψεις, χθες όλη σχεδόν την ημέρα, με στελέχη και επι κεφαλής τραπεζών.
Συνομίλησε σχεδόν με όλους στο πλα΄σιο της προετοιμασίας για το Eurogroup του Σαββατοκύριακου και της συνόδου κορυφής.
Το θέμα ήταν η αντιμετώπιση της κρίσης, το ενδεχόμενο μεγάλου ΄΄κουρέματος΄΄ στο χρέος, οι επιπτώσεις στις τράπεζες και ασφαλώς ζήτησε την άποψη των τραπεζιτών.
Ο ίδιος ανέπτυξε τις θέσεις της Ελληνικής πλευράς, η οποία θα ξεδιπλωθεί στις συνεδριάσεις το Σαββατοκύριακο.
Δραματική είναι η κατάσταση στο Ελληνικό τραπεζικό σύστημα, το οποίο κινδνεύει άμεσα να καταρρεύσει αν και εφόσον η σύνοδος κορυφής αποφασίσει και πάλι χλιαρά για το μέλλον του χρεόυς στην Ευρωζώνη.

ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ Ο κ. ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΣ

Την παραίτησή του από βουλευτής Α' Θεσσαλονίκης του ΠΑΣΟΚ υπέβαλε ο Θ Ρομπόπουλος, ο οποίος είχε και σύντομη συνάντηση με τον πρόεδρο της Βουλής Φίλιππο Πετσάλνικο.



Υπενθυμίζεται ότι την περασμένη εβδομάδα ο βουλευτής είχε εκφράσει πρόθεση παραίτησης, ωστόσο, προς τα τέλη της εβδομάδας είχε αλλάξει στάση, λέγοντας ότι θα ανεξαρτητοποιηθεί.


Ο ίδιος είχε θέσει ως καταληκτική ημερομηνία πραγματοποίησης των προθέσεών του τη Δευτέρα.


Ο κ. Ρομπόπουλος αναφέρει:


«Η προσπάθεια μου να γίνω μέλος του Κοινοβουλίου άρχισε με τις εκλογές το 2000, όπου και εξελέγην πρώτος επιλαχών βουλευτής. Έχασα την έδρα για 41 ψήφους από τις 13.500 που είχα πάρει. Εάν έκανα ένσταση είχα πάρα πολλές πιθανότητες να την κερδίσω. Δεν έκανα ένσταση, δεν ήθελα να βγω βουλευτής από το Εκλογοδικείο.


» Προσπάθησα πάλι το 2004 και ξαναπροσπάθησα για τρίτη φορά το 2009 όπου και εξελέγην έβδομος. Δεν θα είχα εκλεγεί βουλευτής εάν εσείς δεν είχατε παραιτηθεί από την έδρα της Θεσσαλονίκης και επιλέξει αυτή του Υπολ. Αττικής. Αυτό δεν το ξέχασα ποτέ!


Όλα αυτά τα χρόνια έδινα τις υπηρεσίες μου στο ΠΑΣΟΚ με ευχαρίστηση. Πίστευα στην ιδεολογία του. Η ανταμοιβή μου είναι η εκτίμηση, η αγάπη του κόσμου και η προσπάθεια για το καλύτερο.


» Εκλέχθηκα βουλευτής σε μια ιστορική στιγμή. Στις 6/5/2010 ψηφίσαμε το Μνημόνιο Ι για να σώσουμε την Ελλάδα. Το ψήφισα με πολύ βαριά καρδιά νιώθοντας απογοήτευση. Ψήφισα χωρίς να ξέρω τι ψηφίζω. Όποιος δεν το ψήφισε διαγράφηκε.


» Θα μπορούσα να αξιοποιήσω την εμπειρία μου και τις γνώσεις μου, ώστε να γίνουν γρήγορα οι μεταρρυθμίσεις που θα κάνουν τη χώρα ανταγωνιστική, φιλική στην επιχειρηματικότητα, για να γίνουν επενδύσεις, να επιτύχουμε ανάπτυξη και να καταπολεμήσουμε την ανεργία. Αλλά δυστυχώς, παρά τα 32 χρόνια επιχειρηματίας και χρόνια επικεφαλής της παράταξής μας στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, δεν ρωτήθηκα ποτέ για υποθέσεις των κλάδων που υπηρέτησα με επιτυχία.


» Στις 21/12/10 στη συζήτηση για τον προϋπολογισμό μίλησα στην Ολομέλεια της Βουλής και είπα 'ότι συνειδησιακά και τεχνοκρατικά δε μπορώ να δεχτώ τη μείωση των αποδοχών των χαμηλόμισθων και την περικοπή των συντάξεων των χαμηλοσυνταξιούχων'. Πρέπει να πληρώσουν και όλοι αυτοί που έκαναν τεράστιες περιουσίες χωρίς να έχουν πληρώσει τους φόρους τους και πίεσα την κυβέρνηση να αποδώσει το αίσθημα δικαιοσύνης λέγοντας ότι ψηφίζω τον προϋπολογισμό δίνοντας μια τελευταία ευκαιρία.


» Τον Ιούνιο του 2011 αντέδρασα έντονα για το Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα και είπα δημόσια ότι δε θα το ψήφιζα. Οι πολιτικές εξελίξεις άλλαξαν και στις 21/06/2011 στη ολομέλεια της Βουλής ακούγοντας όλους τους βουλευτές, ακόμη και της αντιπολίτευσης (θυμάμαι τα λόγια του κ. Αβραμόπουλου που μιλούσε για εθνική συναίνεση) και νιώθοντας το βάρος της ιστορικής στιγμής, πίστεψα ότι άλλαξε το κλίμα και δίνοντας ψήφο εμπιστοσύνης στη νέα κυβέρνηση, ο νέος Αντιπρόεδρος κ.Βενιζέλος θα μπορούσε να διαπραγματευθεί καλύτερα με τους δανειστές αλλά και ότι θα έπειθε και τους υπόλοιπους πολιτικούς αρχηγούς να κάνουν μαζί την εθνική προσπάθεια διάσωσης της χώρας. Άλλαξα την ομιλία μου εκείνη τη στιγμή -όπως έχει καταγραφεί και στα πρακτικά- μέσα στη Βουλή και έδωσα ψήφο εμπιστοσύνης.


» Στις 29/06/2011 ψήφισα το Μεσοπρόθεσμο λέγοντας στην Ολομέλεια: Η καταψήφιση αυτού του Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος, όπως έχει τεθεί εκβιαστικά από τους εταίρους μας, χωρίς περιθώριο συζήτησης, θα οδηγήσει την Ελλάδα σε χρεοκοπία. Δεν μπορώ να πτωχεύσω εγώ τη χώρα μου, ούτε να διαλύσω την ΕΕ. Για αυτό πάνω από την προσωπική μου αξιοπρέπεια τοποθετώ το εθνικό μας συμφέρον με την προϋπόθεση ότι θα επαναδιαπραγματευθούμε γρήγορα το Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα.


» Δυστυχώς oύτε το Μεσοπρόθεσμο μπορέσαμε να διαπραγματευτούμε προς το καλύτερο, αλλά ούτε και εθνική συναίνεση υπήρξε.


» Κύριε Πρόεδρε, αναγνωρίζω τον αγώνα σας και όλης της κυβέρνησης σε περίοδο κρίσης. Την τελευταία διετία έγιναν και γίνονται πάρα πολλά πράγματα τα οποία έπρεπε να είχαν γίνει εδώ και πολλά χρόνια. Τα ελλείμματα μειώνονται, η εξοικονόμηση των δαπανών του κράτους γίνεται πράξη. Αλλά για να σωθεί η χώρα, η προσπάθεια πρέπει να είναι με πανεθνική συναίνεση όλων των κομμάτων και όλων των Ελλήνων.


» Το όραμα της χώρας μας τούτη τη στιγμή πρέπει να είναι αναρτημένο παντού, στη Βουλή στης δημόσιες επιχειρήσεις, στο διαδίκτυο κλπ. Ο κόσμος ζητάει κάθαρση, θέλει δικαιοσύνη, δεν δέχεται πια να πληρώνουν οι ίδιοι και οι ίδιοι.


» Με μεγάλη μου λύπη πήρα την απόφαση να παραιτηθώ από το βουλευτικό αξίωμα, γιατί δεν μπορώ άλλο να συνεχίσω:


» Να ψηφίζω:


1) Να ψηφίζω χωρίς να ξέρω τι ψηφίζω, όπως έκανα με το Μνημόνιο Ι.


2) Να ψηφίζω χωρίς να συμφωνώ άδικα και αντιλαϊκά μέτρα υπό την πίεση ότι θα ανατραπεί η κυβέρνηση, η δόση δεν θα καταβληθεί, η χώρα θα χρεοκοπήσει και δεν θα υπάρχουν χρήματα για να πληρωθούν μισθοί και συντάξεις όπως έκανα στο Μεσοπρόθεσμο.


3) Όποιος δεν συμφωνεί να διαγράφεται.


» Θα είχα παραμείνει ανεξάρτητος βουλευτής εάν δεν μου είχατε δώσει εσείς την έδρα. Δεν είμαι επαγγελματίας πολιτικός που κατέληξα επιχειρηματίας αλλά είμαι επιχειρηματίας που έγινα και πολιτικός

» Εκτιμώ όλους τους συναδέλφους μου βουλευτές, τους συνεργάτες του γραφείου μου, τους εργαζόμενους στη Βουλή και τους ευχαριστώ για την άριστη συνεργασία που είχαμε μέχρι σήμερα.


Ευχαριστώ όλους τους συμπολίτες μου στη Θεσσαλονίκη που με τίμησαν με την ψήφο τους.»

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΠΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΕΡΝΤΟΓΑΝ

Ανοιχτή επιστολή προς τον Πρόεδρο της Τουρκικής Δημοκρατίας Ρ. Τ. Ερντογάν Κοινοποίηση στα: 1) Μέλη του ΟΗΕ 2) Μέλη Ευρωπαϊκού Κοινοβουλ...