To Διεθνές Ινστιτούτο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (IIEP) της UNESCO θα διοργανώσει, από 21 Νοεμβρίου έως 2 Δεκεμβρίου 2011, ένα ηλεκτρονικό φόρουμ σχετικά με τους κώδικες συμπεριφοράς των εκπαιδευτικών (στα αγγλικά).
Το φόρουμ θα επικεντρωθεί στη σημασία της προετοιμασίας και εφαρμογής των κωδικών δεοντολογίας για τους εκπαιδευτικούς στο εκπαιδευτικό σύστημα. Κατά τη διάρκεια αυτής της e-forum, θα έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν και να ανταλλάξουν ιδέες σχετικά με:
(1) τα βασικά ζητήματα που πρέπει να καλύπτονται από κώδικα.
(2) στρατηγικές για να εξασφαλιστεί η ορθή εκτέλεση του.
Και (3) τρόπους για να παρακολουθεί την εφαρμογή της.
Η δραστηριότητα αυτή είναι ανοικτή σε όλους τους επαγγελματίες που εργάζονται στον τομέα της εκπαίδευσης. Αν επιθυμείτε να συμμετάσχετε σε αυτό το φόρουμ, παρακαλούμε να εγγραφείτε ηλεκτρονικά, πριν την Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011.
Παρακαλούμε να μεταφέρετε αυτή την πρόσκληση μέσα στο δίκτυό σας σε εκείνους τους οποίους νομίζετε ότι μπορεί να ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στο e-forum.
http://www.unesco.org/new/en/education/worldwide/unesco-institutes-and-centres/education-institutes-and-centres/
Το φόρουμ θα επικεντρωθεί στη σημασία της προετοιμασίας και εφαρμογής των κωδικών δεοντολογίας για τους εκπαιδευτικούς στο εκπαιδευτικό σύστημα. Κατά τη διάρκεια αυτής της e-forum, θα έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν και να ανταλλάξουν ιδέες σχετικά με:
(1) τα βασικά ζητήματα που πρέπει να καλύπτονται από κώδικα.
(2) στρατηγικές για να εξασφαλιστεί η ορθή εκτέλεση του.
Και (3) τρόπους για να παρακολουθεί την εφαρμογή της.
Η δραστηριότητα αυτή είναι ανοικτή σε όλους τους επαγγελματίες που εργάζονται στον τομέα της εκπαίδευσης. Αν επιθυμείτε να συμμετάσχετε σε αυτό το φόρουμ, παρακαλούμε να εγγραφείτε ηλεκτρονικά, πριν την Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011.
Παρακαλούμε να μεταφέρετε αυτή την πρόσκληση μέσα στο δίκτυό σας σε εκείνους τους οποίους νομίζετε ότι μπορεί να ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στο e-forum.
http://www.unesco.org/new/en/education/worldwide/unesco-institutes-and-centres/education-institutes-and-centres/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου