Κυριακή 9 Ιουνίου 2013

ΑΝΟΙΞΕ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΟΥ ΕΝΙΑΙΟΥ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟΥ

Το Μαξίμου, με εύσχημο τρόπο, ανοίγει σιγά αλλά σταθερά το θέμα της αλλαγής των εκλογών στην τοπική αυτοδιοίκηση. Ο Πρωθυπουργός φαίνεται να έχει καταλήξει στην νέα μορφή των αυτοδιοικητικών εκλογών. 
Ενιαίο ψηφοδέλτιο για τους υποψηφίους δημάρχους και δεύτερο για τους υποψηφίους δημοτικούς συμβούλους.
Κύριος αντίπαλος στην μορφή αυτή είναι οι σημερινοί δήμαρχοι, που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο θεωρείται ότι έχουν φθαρεί και ότι εκπροσωπούν παλαιές και αποτυχημένες κομματικές γραμμές.
Οι σημερινοί δήμαρχοι, οι περισσότεροι με ΄΄χρίσμα΄΄ ή ΄΄στήριξη΄΄ κομμάτων από τις προηγούμενες εκλογές του 2010 εκφράζουν έντονα την επιθυμία της ανεξαρτητοποίσής τους. Αποφασίζουν την απεμπλοκή τους από τα κομματικά δεσμά γνωρίζοντας ότι τα σημερινά κόμματα έχουν απαξιωθεί. Κυρίως τα κόμματα της συγκυβέρνησης στα οποία ο λαός επιρρίπτει τις ευθύνες για την σημερινή οικονομική κατάσταση.
Ο Α. Σαμαράς γνωρίζει καλά την αποστασιοποίηση του λαού από τα κόμματα, που τα θεωρεί αποτυχημένες και απαξιωμένες ομάδες κλακαδόρων που δεν έχουν να προσφέρουν παρά φθορά στις εθνικές παρατάξεις. Θεωρεί ότι η σημερινή γενιά των δημάρχων δεν εκφράζουν τις σύγχρονες αντιλήψεις περί διοίκησης και διαχείρισης των δημοσίων πραγμάτων. Στοχεύει σε μια ριζική ανανέωση της εικόνας του κόμματός του χρησιμοποιώντας την όποια δυναμική κατέχει αυτή την ώρα το κόμμα του. Δεν μπορεί, όμως, να επιτύχει την ανανέωση χωρίς την σιωπηρή, έστω, συμφωνία του παλαιού κατεστημένου. Το μικρό ποσοστό που συγκεντρώνει (απ΄ότι φαίνεται από τις δημοσκοπήσεις) αποτελεί φρένο στις ριζοσπαστικές απόψεις του για την αλλαγή στο κόμμα του.
Αντίθετοι φαίνεται να είναι και οι πλευρές του ΣΥΡΙΖΑ, της ΔΗΜΑΡ και του ΠΑΣΟΚ.
Ισχυρίζονται ότι με τον τρόπο αυτό δεν θα υπάρχει αποτελεσματικότητα στην διοίκηση και ουσιαστικά θα υπάρχει ακυβερνησία.  
Για το ΠΑΣΟΚ τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα. Τα ποσοστά του αποτελούν σήμα αποτυχίας και προσπαθεί να κερδίσει χρόνο ώστε να εξομαλύνει τις τριβές που υφίστανται ακόμη και σ΄αυτούς που απέμειναν στο κόμμα, που και αυτοί ακόμη δεν είναι ευθυγραμμισμένοι σε μια κοινή συνιστώσα.
Για τον ΣΥΡΙΖΑ είναι φανερό ότι προσπαθεί να ενισχύσει τις τάξεις του μέσα από τους δυσαρεστημένους του ΠΑΣΟΚ. Υπάρχουν κανάλια επικοινωνίας ανάμεσα στα δύο κόμματα με στόχο να διεκδικήσουν τις τοπικές εξουσίες έστω και με μια πλασματική συσπείρωση των ΄΄προοδευτικών΄΄ δυνάμεων.
ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ θα μπορούσαν να αποτελέσουν έναν ισχυρό αντίπαλο στην ΄΄μοναχικότητα΄΄ της ΝΔ.
Πως θα λύσει τον ΄΄γόρδιο δεσμό΄΄ η ΝΔ; Τα ποσοστά είναι μικρά και οι στόχοι υψηλοί. Ασφαλώς και η ΝΔ, ως συστημική παράταξη, δεν είναι μακριά από την φθορά. Η στροφή προς άλλες παρατάξεις, κυρίως προς την πιο ΄΄πιο πέρα δεξιά΄΄ είναι κίνδυνος θάνατος. Σύμπτωση καμία ούτε και με ΄΄συνθήκες΄΄. Από άλλη ΄΄πλευρά΄΄ δεν έχει να εισπράξει. Από τα αριστερά της μικρές οι προσδοκίες. Ακόμη και με τους συνεταίρους της στην συγκυβέρνηση. 
Σημαντικός και αστάθμητος παράγοντας αποτελεί η πλευρά της Χρυσής Αυγής. Η παράταξη αυτή είναι ο φόβος και ο τρόμος των υποψηφίων στις αυτοδιοικητικές εκλογές χωρίς να εξαιρείται από τον φόβο αυτό το ίδιο το πολιτικό σύστημα. Το ενδεχόμενο μιας αυτόνομης, για παράδειγμα, υποψηφιότητας από την Χ.Α. στο δήμο της Αθήνας θα ανατρέψει σημαντικά το κατεστημένο. Και από αυτή την πλευρά υπάρχουν ΄΄προετοιμασίες΄΄ και αρκετοί προβληματισμοί. Τι είχαν τι έχασαν θα πει κάποιος. Κι όμως οι αυτοδιοικητικές εκλογές θα αποτελέσουν σημαντικό εργαλείο επιρροής για το ενδεχόμενο μιας εθνικής εκλογικής αναμέτρησης. Η τρίτη θέση, στις δημοσκοπήσεις, είναι καμπανάκι για το πολιτικό σύστημα που αυτή την ώρα αδυνατεί να αντιμετωπίσει. Ψάχνει να βρει τρόπους να περιθωριοποιήσει την δυναμική της παράταξης αυτής.
Σε κάθε περίπτωση οι ερχόμενες εκλογές στην αυτοδιοίκηση δεν είναι όπως οι άλλες από πολλές πλευρές. Όλοι οι κομματικοί μηχανισμοί βρίσκονται σε εγρήγορση. Είναι δοκιμασία που θα περάσουν. Η προσπάθειά τους θα είναι να βγουν απ΄αυτή την δοκιμασία με λιγότερα τραύματα και πολλή γνώση και εμπειρία ώστε να χρησιμοποιηθεί στις εθνικές εκλογές. Σ΄αυτό το μήκος κύματος κινείται ο Α. Σαμαράς και γι΄αυτό επιμένει στα ενιαία ψηφοδέλτια.
Το ενδεχόμενο μιας σύμπτωσης των τριών συγκυβερνόντων κομμάτων σε μια υποψηφιότητα θα ήταν μια λύση στα προβλήματά τους. Δύσκολο, όχι ακατόρθωτο. Έχουμε την αίσθηση ότι θα διερευνηθούν κάποιες τέτοιες περιπτώσεις σε δήμους ώστε είτε να μην υπάρξει νικητής είτε όλοι θα είναι νικητές. Η τρικομματική δεν δημιουργεί υπόβαθρο συνένωσης τοπικών πολιτικών δυνάμεων αφού δεν πείθει και δεν σημειώνει την κατάλληλη διείσδυση στην λαϊκή σκέψη. Η μόνη περίπτωση αποδοχής και σύμπτωσης θα είναι το ατομικό συμφέρον 
Οι αλλαγές στον εκλογικό νόμο δεν είναι και τόσο απλές. Απαιτείται νομοθέτηση σε νέα βάση όπου θα μπορεί να προβλέπεται η εκλογή αποτυχόντων υποψηφίων δημάρχων, o τρόπος συμμετοχής των υποψηφίων δημοτικών συμβούλων (κριτήρια), κριτήρια για την συμμετοχή των υποψηφίων δημάρχων, το ποσοστό επιτυχίας, ο δεύτερος γύρος, η κατάργηση του 42% αν θα επανέλθει ή όχι και άλλα.
Αναφορικά με την ημερομηνία διεξαγωγής των εκλογών έχει κλειδώσει οριστικά για τις 25 Μαίου 2014.

Σάββατο 8 Ιουνίου 2013

ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΣΤΙΣ 7 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Την Δευτέρα το απόγευμα στις 7 θα συνεδριάσει το δημοτικό συμβούλιο της πόλης με την εξής ημερήσια διάταξη:




Σας προσκαλώ σύμφωνα με το άρθρο 67 του Ν. 3852/2010, σε τακτική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, η οποία θα γίνει στην αίθουσα συνεδριάσεων, οδός Κισσάβου 11, στις 10/06/2013, ημέρα Δευτέρα και ώρα 19:00, για λήψη απόφασης επί των εξής θεμάτων της ημερήσιας διάταξης:


1.      Θέμα 1ο: 5η Αναμόρφωση Προϋπολογισμού οικ. Έτους 2013 και τροποποίηση του Τεχνικού και του Ετήσιου Προγράμματος Δράσης του Δήμου Βριλησσίων
2.      Θέμα 2ο: Έγκριση του Σχεδίου δράσης 2010-2020 για την Αειφόρο Ενέργεια του Δήμου Βριλησσίων
3.      Θέμα 3ο: Σημειακές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις
4.      Θέμα 4ο: Ετήσια έκθεση πεπραγμένων έτους 2012 της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής του Δήμου Βριλησσίων
5.      Θέμα 5ο: Αναθεώρηση των χωροταξικών ορίων των σχολικών μονάδων
6.      Θέμα 6ο: Έγκριση του οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Βριλησσίων
7.      Θέμα 7ο: Εκμίσθωση του πάρκου της πρώην Ναυτικής Βάσης

8.      Θέμα 8ο: Δωρεάν παραχώρηση χρήσης δημοτικού ακινήτου στο Ν.Π.Δ.Δ. «Οργανισμός Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης Δήμου Βριλησσίων

Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013

....ΜΗΔΕΝΙΣΤΗΚΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ....!!!!!

Αυτή την ώρα (16.43) το δικαίωμα της Εθνικής τράπεζας διαπραγματεύεται στα 0,005 του λεπτού!!!!
Δεν έχει ξαναγίνει αυτό!!!!
Δικαίωμα της αύξησης κεφαλαίου της Εθνικής Τράπεζας......στα 0,004 του λεπτού!!!! Η σημερινή απώλεια....96,24%!!!!
Να που πήγαν τα λεφτά, πατριώτες!!!!
Πού είναι να απολογηθούν και να πληρώσουν οι υπεύθυνοι;

ΕΝΤΟΝΗ ΣΕΙΣΜΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΙΓΙΟΥ

Την τελευταία εβδομάδα παρατηρείται έντονη σεισμική δραστηριότητα στην περιοχή του Αιγίου. Σημειώθηκαν, ευτυχώς ως τώρα, μικρής εντάσεως σεισμικές δονήσεις με μέγιστη 3,7 βαθμοί της  κλίμακας Ρίχτερ.
Το επίσης ευτύχημα είναι ότι οι σεισμικές δονήσεις ήταν πολλοί κι αυτό βοηθά στην εκτόνωση του φαινομένου.
Πάντως στην περιοχή έχουν σπεύσει κλιμάκια επιστημόνων - παρατηρητών για την καταγραφή όλων των σεισμικών δονήσεων με σκοπό την ανάλυση και πιθανόν την καταγραφή μεγαλύτερης δραστηριότητας.
Είναι φανερό ότι στην ευρύτερη περιοχή της δυτικής Πελοποννήσου έχει παρατηρηθεί αλλαγή της σεισμικής κατάστασης, η οποία δεν φαίνεται να είναι ανησυχητική αλλά καλά θα ήταν να λαμβάνονται πάντα προληπτικά μέτρα. Η φύση δεν προειδοποιεί πάντα.

ΕΚΔΟΣΗ 6ΜΗΝΩΝ ΕΝΤΟΚΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΙΩΝ

Στις 11 Ιουνίου ο ΟΔΔΗΧ πρόκειται να εκδώσει σειρά έντοκων γραμματίων ύψους 1,25 δις.
Το επιτόκιο θα καθοριστεί με την μέθοδο της δημοπρασίας.

ΣΥΝΕΧΗ ΤΑ ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ.....

Ανοίγει κεφάλαιο για το Ball-in στις τράπεζες ακόμη και κάτω των εκατό χιλιάδων ευρώ.
Ο Επίτροπος Μπαρνιέ, μόλις πριν λίγο, δήλωσε ότι από εδώ και μετά οι τράπεζες θα πληρώνουν τις όποιες αστοχίες, ζημιές ή και εκτροπές των προγραμμάτων απ΄όπου και αν προέρχονται.
Τούτο σημαίνει ότι ακόμη και οι καταθέσεις κάτω των εκατό χιλιάδων ευρώ κινδυνεύουν στο μέλλον(;) να συμμετάσχουν σε ζημιές των τραπεζών.

ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΙ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΣΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ ΑΠΟ ΚΑΚΟΔΑΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ

Πάνω από 40 εκατομμύρια ευρώ χάθηκαν από τα χαρτοφυλάκια των ασφαλιστικών ταμείων, που κατείχαν μετοχές της Εθνικής Τράπεζας.
Η τράπεζα βρίσκεται στην διαδικασία αύξησης κεφαλαίου ύστερα από το φοβερό ΄΄κούρεμα΄΄, που αποφάσισε η Τρόϊκα και η κυβέρνηση. Δεν υπάρχει ασφαλιστικό ταμείο που να μην έχει στο χαρτοφυλάκιό του τίτλους μετοχών της Εθνικής. Έτσι έπρεπε να συμμετέχουν στην αύξηση κεφαλαίου της τράπεζας. Όμως η κυβέρνηση αφ΄ενός και η αδυναμία (έλλειψη ρευστότητας) των ταμείων να συμμετέχουν αποφάσισαν την μη συμμετοχή τους στην αύξηση κεφαλαίου. Αποτέλεσμα αυτής της απόφασης ήταν να πουλήσουν τα δικαιώματα της αύξησης. Κι ενώ το δικαίωμα άρχισε να διαπραγματεύεται στο 4,5 ευρώ περίπου έφτασε μόλις στα .....4 λεπτά!!!! 
Εκατομμύρια δικαιώματα πουλήθηκαν σε εξευτελιστικές τιμές επιβαρύνοντας τα ταμεία με πάνω από 40 εκατομμύρια ευρώ τα ασφαλιστικά ταμεία.
Σήμερα λήγει η διαπραγμάτευση των δικαιωμάτων της τράπεζας, η οποία να επισημάνουμε ότι αγωνίζεται να εξασφαλίσει την επιτυχία της αύξησης κεφαλαίου κατά ποσοστό τουλάχιστον 10% ώστε να μην κρατικοποιηθεί.
Να μην σχολιάσουμε ασφαλώς πώς αποκτήθηκαν οι μετοχές των τραπεζών από τα ασφαλιστικά ταμεία, ποιος διαχειρίζονταν τα χαρτοφυλάκια αυτά και πώς λαμβάνονταν οι αποφάσεις αγοράς των μετοχών και ασφαλώς κάποιων ομολόγων, για τα οποία έχουν ειπωθεί πολλά.
Έτσι τα ασφαλιστικά ταμεία χρεοκόπησαν και αδυνατούν να πληρώσουν τις συντάξεις και σήμερα αλλά και στο μέλλον.
Είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε πολλά για τον χειρισμό των χαρτοφυλακίων των ασφαλιστικών ταμείων κι αυτό που θα πούμε μόνο είναι ....κρίμα  στους κόπους των Ελλήνων εργαζομένων!!!!!

Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

KAI ΝΕΟΣ ΣΕΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΩΝΗ ΤΩΡΑ

Πέντε βαθμούς της κλίμακας Ρίχτερ ήταν ο νέος σεισμός στην ίδια περιοχή με αυτόν των 4,9 βαθμών στα 30 χιλιόμετρα από την Μεθώνη το πρωί. Αυτή την φορά ήταν κοντά στην Κορώνη, 23 χιλιόμετρα ακριβέστερα.
Ζημιές δεν αναφέρονται μέχρι στιγμής.

ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΣΕΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΜΕΘΩΝΗ

Σεισμός 4,9 βαθμών στην κλίμακα Ρίχτερ σημειώθηκε 30 χιλιόμετρα νοτιοδυτικά από την Μεθώνη.
Ο σεισμός έγινε αισθητός στην ευρύτερη περιοχή ενώ το εστιακό βάθος ήταν στα 40 χιλιόμετρα.
Ο σεισμός εντάσσεται στην συνήθη σεισμική δραστηριότητα της περιοχής. 
Πάντως φύγαμε από την ΄΄σεισμική ηρεμία΄΄.

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΕΚΡΗΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΛΟΥΙΖΗΣ ΡΙΑΝΚΟΥΡ

Άγνωστος τηλεφώνησε στο ΄΄zougla.gr΄΄ και ισχυρίστηκε ότι μέχρι τις 4 το απόγευμα θα υπάρξουν συνεχείς εκρήξεις στην οδό Λουίζης Ριανκούρ, στην Αθήνα.
Χαρακτηριστικά είπε ότι : ΄΄θα τα τινάξουμε όλα στον αέρα΄΄

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΡΕΜΑΤΙΑΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ-ΠΕΝΤΕΛΗΣ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ

Από τον Σύλλογο Προστασίας Ρεματιάς Χαλανδρίου - Πεντέλης λάβαμε την πιο κάτω επιστολή - διεκδίκηση απευθυνόμενη στον ΥΠΕΚΑ για την αναγνώριση της ρεματιάς ως προστατευόμενος χώρος. Το έγγραφο κοινοποιείται σε όλους τους δημάρχους των όμορων δήμων.


Επιστολή του Συλλόγου  μας προς το Υπουργείο Περιβάλλοντος [ΥΠΕΚΑ], μετά τη σύσταση ομάδας εργασίας για τη μελέτη της εφαρμογής του  από 09.08/1995 Π Δ/τος[ ΦΕΚ 659/Δ/1995]  «Χαρακτηρισμός του χειμαρρικού ρέματος Πεντέλης-Χαλανδρίου ως προστατευόμενου τοπίου...»
Αριθ. πρωτ. 560
Χαλάνδρι, 03-06-2013
 Α/ Προς  το ΥΠΕΚΑ
1.     Υπουργό,  κ Ευάγγελο Λιβιεράτο, 
2.     Αναπληρωτή  Υπουργό,κ  Σταύρο Καλαφάτη 
3.     κ. Γενικό Γραμματέα Χωροταξίας και Αστικού Περιβάλλοντος
4.     κ. Γενική Δ/ντρια Πολεοδομίας
5.     Γενική Γραμματεία Χωροταξίας και Αστικού Περιβάλλοντος
6.      Δ/νση  Νομοθετικού Έργου

  Β/  Δήμο  Αγίας Παρασκευής, Υπηρεσία Δόμησης

  Γ/  Μέλη της Ομάδας Εργασίας, που συγκροτήθηκε με την απόφαση αριθ. 20743/29-03-13 του Αν Υπουργού ΠΕΚΑ

       
Σχετ. α/ έγγραφο της δ/νσης Πολεδομικού Σχεδιασμού  ΑΠ 30902/20- 05-2013
β/ Πόρισμα του Συνηγόρου του Πολίτη [υπόθεση 11802/2003 ]
γ/ απόφαση 1270/1998 του ΣτΕ
δ/ άρθρο 4 παρ 7 του ανωτέρω Δ/τος
ε/ άρθρο 4 παρ 11 του ίδιου διατάγματος
στ/αποφάσεις αριθ  5041/18-05-04 του κ Νομάρχη Ανατολικής       Αττικής  και αριθ 48027-44307/26-08-04 του κ Γεν. Γραμματέα       ζ] άρθρο 4 του ανωτέρω Δ/γματος
η/  αποφάσεις ΣτΕ 1270/1998 και 396/2006
θ/ άρθρο 4 παρ.5 ΙΙ 4 του ανωτέρω Δ/τος


Αναφερόμενοι   στο α σχετ., το οποίο μας κοινοποιήθηκε, έχουμε την τιμή να σας εκθέσουμε τις απόψεις μας σχετικά  με το θέμα, προϊόν της υπερεικοσαετούς ενασχόλησής μας με την προστασία της Ρεματιάς Πεντέλης- Χαλανδρίου και την εφαρμογή του ανωτέρω διατάγματος, δυνάμει του καταστατικού μας [ αποφ 1175/90 και 8558/2001  του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών].  Άλλωστε, το έννομο συμφέρον μας για την τήρησή του, έχει αναγνωριστεί, με την γ σχετ. απόφαση του ΣτΕ.

Α. Κατ’ αρχάς χαιρετίζουμε την συγκρότηση της αναφερόμενης στο έγγραφό σας ομάδας εργασίας, θεωρώντας εκ προοιμίου βέβαιο, ότι αυτή θα ασχοληθεί με όλα τα  θέματα εφαρμογής του  ανωτέρω Π. Δ/τος  και όχι μόνο με τα εκκρεμή στη  Δ/νση Πολεοδομικού Σχεδιασμού  αιτήματα ιδιωτών. Γιατί είναι γεγονός γνωστό στο Υπουργείο, από την πληθώρα εγγράφων του συλλόγου μας  προς την ΔΕΕΑΠ, την Υπηρεσία Επιθεωρητών Περιβάλλοντος και τις υπηρεσίες πολεοδομίας, πως στα σχεδόν 20 χρόνια ισχύος του ανωτέρω Π Δ/τος ελάχιστα έχουν γίνει για την εφαρμογή του και υπάρχει πληθώρα  εκκρεμών υποθέσεων, που αφορούν το δημόσιο συμφέρον,  στα οποία δεν έχουν δοθεί απαντήσεις.

Σταχυολογούμε μερικά:
1.     Δεν έχει οριοθετηθεί η Α Ζώνη και ούτε καν έχει γίνει πρoσπάθεια οριοθέτησής της, ακόμη και εκεί όπου δεν υπάρχουν διεκδικήσεις ή αυτή συμπίπτει  με το ισχύον ρυμοτομικό σχέδιο , [σχετ.β], ενέργεια η οποία, εκτός του ότι αποτελεί υποχρέωση της δημοτικής αρχής και προαπαιτούμενο για την εκτέλεση κάθε έργου [ σχετ δ] ,θα εμπόδιζε τις καταπατήσεις, τις εκ των υστέρων διεκδικήσεις  και θα ξεκαθάριζε το ιδιοκτησιακό καθεστώς στην προστατευόμενη περιοχή
2.     Δεν γίνεται κανένας έλεγχος εφαρμογής της πολεoδομικής νομοθεσίας και του διατάγματος κατά την έκδοση οικοδομικής άδειας σε ακίνητα με πρόσωπο στο Ρέμα με αποτέλεσμα οι μανδρότοιχοι τους [ σχετ. ε]  να φθάνουν μέχρι την κοίτη εμποδίζοντας την πρόσβαση και την πυροπροστασία και ακίνητα του άρθρου 4 παρ 5δ  του ανωτέρω Δ/τος να  μετατρέπονται σε βίλες.
3.     Δεν έχουν απομακρυνθεί παράνομες χρήσεις ακόμη και σε περιπτώσεις κατά τις οποίες υπάρχει απόφαση του ΣτΕ [ σχετ β] ή τελεσίδικη απόφαση Νομάρχη  [σχετ στ] ή θέματα υγιεινής με λύματα που μολύνουν  τον  υδροφόρο ορίζοντα, λόγω μη  σύνδεσης  με το κεντρικό αποχετευτικό δίκτυο [σχετ θ] τουαλετών  ακόμη και σε δημοτικές  εγκαταστάσεις.
4.      Χαρακτηριστική   είναι η περίπτωση η οποία αναφέρεται  στο ανωτέρω σχετ.β όπου χαρακτηρίζεται ως «ακραία μορφή κακοδιοίκησης» η απόπειρα  Δήμου να νομιμοποιήσει παράνομη χρήση στην Α Ζώνη Προστασίας του Ρέματος και η άρνησή του να εφαρμόσει απόφαση του ΣτΕ για τη σφράγιση παράνομης χρήσης, η οποία λειτουργεί μέχρι σήμερα.
5.       Γενικά επισημαίνουμε το γεγονός, πως  ελάχιστες παραβάσεις της πολεοδομικής νομοθεσίας, του ανωτέρω Π Δ/τος  και του Ν για την προστασία του περιβάλλοντος, έχουν αρθεί και αυτές κυρίως μετά  από προσφυγές του συλλόγου στα αρμόδια δικαστήρια, αρχές  και την Ανεξάρτητη Αρχή του Συνηγόρου του Πολίτη [σχετ. β]  και από την άλλη πλευρά  ελάχιστα έχουν γίνει από τα αναφερόμενα στο ζ σχετ έργα και παρεμβάσεις για την προστασία και ανάδειξη του Ρέματος ως προστατευόμενου τοπίου και προστατευόμενου φυσικού σχηματισμού, με αποτέλεσμα  τα πρανή να καταρρέουν, τα δέντρα να ξεραίνονται και οι κορμοί τους να παραμένουν στη Ρεματιά αποτελώντας προσάναμα για την πρώτη πυρκαγιά  ή  φράζοντας την κοίτη μέχρι την πρώτη νεροποντή προκαλώντας πλημμύρες και καταστροφές, οι δε  πολίτες να στερούμαστε, λόγω αδιαφορίας του κράτους, ενός τοπίου, το οποίο  μπορεί να μας προσφέρει  αναψυχή, ξεκούραση, καθαρό αέρα    και γενικά καλή ποιότητα ζωής, όπως επιτάσσει το Σύνταγμα.  

Β. Ως  προς το ενδεχόμενο τροποποίησης ορισμένων διατάξεων του ανωτέρω Π Δ/τος όπως αναφέρεται στο α σχετ,. θεωρούμε δεδομένο πως αυτές θα γίνουν με σκοπό την αποτελεσματικότερη  προστασία του περιβάλλοντος αφού – εκτός των άλλων - έχει νομολογηθεί  [σχετ η] πως τα σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος νομοθετήματα δεν είναι δυνατόν να τροποποιηθούν  επί τα χείρω και μάλιστα για την ικανοποίηση ιδιωτικών συμφερόντων ο  δε περιορισμός της κυριότητος είναι θεμιτός εν όψει του άρθρου 24 του Συντάγματος.

Προς επίρρωση των ανωτέρω, παραθέτουμε  απόσπασμα άρθρου του καθηγητή και τέως προέδρου  Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών κ Ιωάννη Καράκωστα, που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Καθημερινή [11-07-2006]με αφορμή επιχειρούμενες εκείνη την εποχή τροποποιήσεις επί τα χείρω της περιβαλλοντικής νομοθεσίας.
Το περιβάλλον και η προστασία του είναι απόλυτο αγαθό, είναι ενορατικός, μονοσήμαντος και απαρέγκλιτος νομοθετικός στόχος, είναι απάντηση στο υπαρξιακό μας ερώτημα και κατάφαση στην αρμονία της φύσεως, στην αισθητική, στην ποιότητα ζωής, στην αξία του ανθρώπου και διαχρονική φιλοσοφική αναζήτηση και θέση”  …
το σύνολο των ρυθμίσεων σε υπερνομοθετικό και κοινού δικαίου επίπεδο, εμπλουτισμένο από τις κοινοτικού δικαίου αρχές και διατάξεις με τη σοφή νομολογιακή επεξεργασία [ιδίως του Ε τμήματος του ΣτΕ] καιτην επιστημονική καθοδήγηση, αποτελεί σήμερα ένα ελάχιστο νομοθετικό δικαιικό περιβαλλοντικό κεκτημένο, που είναι ανεπίδεκτο επί τα χείρω νομοθετικής μεταρρύθμισης και νομολογιακής παρέκκλισης. Η διάταξη του άρθρου 24 του Συντάγματος ως΄κορωνίς του πιο πάνω κεκτημένου, είναι ανεπίδεκτη νομοθετικής σταθμίσεως με οποιοδήποτε άλλο έννομο αγαθό πλην της αξίας του ανθρώπου με την οποία είναι ισότιμη- και επιδεκτική μόνον προφανούς βελτίωσης, τόσο σε επίπεδο συνταγματικής όσο και νομοθετικής μεταρρύθμισης”

Γ.  Ευχαριστούμε για την ενημέρωση και θα το θεωρούσαμε ιδιαίτερη τιμή, αν μας καλούσατε στις συνεδριάσεις της επιτροπής να σας ενημερώσουμε δια ζώσης για τα προβλήματα της Ρεματιάς και – αν το επιθυμείτε- να σας ξεναγήσουμε σ’ αυτή , με την πεποίθηση πως θα είμαστε χρήσιμοι για την επίτευξη του κοινού σκοπού, της προστασίας του περιβάλλοντος και της εφαρμογής ενός νομοθετήματος,  το οποίο  υπήρξε προϊόν ενδελεχούς μελέτης και μακροχρόνιας  διαδικασίας   τόσο στο επιστημονικό όσο και στο διαπραγματευτικό πεδίο. Συγκεκριμένα: Της  σύνταξής του προηγήθηκε  ειδική περιβαλλοντική μελέτη, η οποία εκπονήθηκε από την ΔΕΕΑΠ με συμμετοχή ειδικών επιστημόνων, έχει εγκριθεί από το Κεντρικό ΣΧΟΠ, την Εκτελεστική Επιτροπή του Οργανισμού Αθήνας και το ΣτΕ, [βλ προοίμιο ],έχει  εκδοθεί σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 18,19 και 21 του Ν 1650/1986 για το χαρακτηρισμό περιοχών ως προστατευόμενων  τοπίων  και φυσικών σχηματισμών λόγω της ιδιαίτερης οικολογικής και αισθητικής αξίας τους [σχετ. β], η  συνταγματικότητα του έχει κριθεί με την απόφαση 1270/1998 του ΣτΕ , είχε δε γίνει ομόφωνα δεκτό από όλα τα παραρεμάτια δημοτικά συμβούλια πλην ενός, που δεν απήντησε .
                                          

Μετά τιμής,
Για το Δ.Σ.

Η πρόεδρος                                         Η γεν γραμματέας

Ελένη Ρήγα                                              Κέλλυ Δάνου






 Κοιν:
1.     Ανεξάρτητη Αρχή του Συνηγόρου του Πολίτη
2.     Δήμαρχο Αμαρουσίου κ Γιώργο Πατούλη
3.     Δήμαρχο Βριλησσίων Κων/νο  Ιωαννίδη
4.     Δήμαρχο Πεντέλης κ Δημήτρη Στεργίου-Καψάλη
5.     Δήμαρχο Χαλανδρίου κ Γιώργο Κουράση


Τρίτη 4 Ιουνίου 2013

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ

Πολιτική κίνηση βορειοανατολικών προαστίων Αθήνας

Βριλήσσια, 3 Ιουνίου 2013

ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ:
ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΕΙΣΤΕ ΤΙΣ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΚΑ ΜΑΣ
Ανοιχτή επιστολή στο δήμαρχο Βριλησσίων
για τις μοτοσυκλέτες στην Πλατεία Αναλήψεως και το Πάρκο ΤΥΠΕΤ

κ. Δήμαρχε,
Πριν μερικά χρόνια ο Δήμος Βριλησσίων πήρε την πρωτοβουλία να ελευθερώσει την κεντρική πλατεία Αναλήψεως από τη διέλευση αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών, και να δημιουργήσει έναν εκτεταμένο δημόσιο χώρο αναψυχής και παιχνιδιού. Μεγάλα ποσά δαπανήθηκαν για την αναδιαμόρφωση της πλατείας, ενώ ποδηλατόδρομοι δημιουργήθηκαν σε συνέχειά της. Αποτέλεσμα ήταν ένας ζωντανός χώρος που προσελκύει πλήθος πολίτες κάθε ηλικίας, αλλά κυρίως παιδιά και νεολαία. Ειδικά τα απογεύματα, η πλατεία γίνεται όλη ένας μεγάλος υπαίθριος χώρος παιχνιδιού.

Όλο και περισσότερο όμως, ο χώρος της πλατείας παραβιάζεται καθημερινά από δεκάδες μηχανές κάθε κυβισμού: κάποιοι διασχίζουν την πεζοδρομημένη πλατεία για να αποφύγουν να κάνουν το γύρο του οικοδομικού τετραγώνου, άλλοι για να σταθμεύσουν ακριβώς δίπλα στο σημείο που θα πιούν τον καφέ τους, άλλοι απλώς για να συναντήσουν φίλους τους και να δείξουν τη μηχανή τους σε όσο γίνεται περισσότερους.

Αποτέλεσμα των παραβιάσεων, που κορυφώνονται συνήθως τις ώρες που η πλατεία έχει τον περισσότερο κόσμο, είναι ένας χώρος ζωτικής σημασίας να υποβαθμίζεται σοβαρά: από χώρος αναψυχής και ξεκούρασης, μετατρέπεται σε «χώρο όπου πρέπει κανείς διαρκώς να προσέχει». Ιδιαίτερα επικίνδυνο είναι το πρόβλημα για τα μικρότερα παιδιά, που κάθε απόγευμα παίζουν κατά δεκάδες στην πλατεία και που δεν είναι δυνατόν να έχουν διαρκώς τους γονείς τους ακριβώς δίπλα τους, για κάθε διερχόμενο κίνδυνο.

Ανάλογες, αλλά μικρότερης έκτασης, είναι οι παραβιάσεις και στο Πάρκο «Μίκης Θεοδωράκης» (πρώην ΤΥΠΕΤ) στην οδό Μπακογιάννη, όπου μηχανές διασχίζουν συχνά τους δρόμους περιπάτου για να σταθμεύσουν μπροστά στο δημοτικό κτίριο, στο κέντρο του.

Μέχρι στιγμής για το πρόβλημα έχουμε πλήρη αδιαφορία, τόσο από τη δημοτική αρχή όσο και από την αστυνομία. Συχνά μάλιστα η τελευταία γίνεται και η ίδια μέρος του προβλήματος, με βαριές αστυνομικές μοτοσυκλέτες της Ομάδας ΔΙΑΣ να σταθμεύουν στο ξύλινο δάπεδο της πλατείας (στέλνοντας το αντίστοιχο παραβατικό μήνυμα, ιδιαίτερα στους νέους) αντί για το δρόμο μπροστά στο τοπικό αστυνομικό τμήμα, ελάχιστα μόνο μέτρα πιο πέρα. Επιπλέον αρνούνται να κάνουν ακόμη και απλή σύσταση για την παραβίαση της πλατείας από τις υπόλοιπες μοτοσυκλέτες.

Ως τοπική Πολιτική Κίνηση των Οικολόγων Πράσινων στην περιοχή, ζητάμε λοιπόν την άμεση παρέμβαση της δημοτικής αρχής, πριν το πρόβλημα γίνει οξύτερο και συμβούν σοβαρά ατυχήματα. Η κατάσταση μπορεί να βελτιωθεί θεαματικά, ακόμη και με απλά βήματα που σήμερα μένουν στα αζήτητα:

· Ενημερωτική εκστρατεία, με μήνυμα ότι ΟΙ ΜΗΧΑΝΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
· Διάβημα της δημοτικής αρχής προς το αστυνομικό τμήμα της περιοχής, ώστε οι αστυνομικές μοτοσυκλέτες να χρησιμοποιούν την πλατεία μόνο σε πραγματικά έκτακτες καταστάσεις, και να σταματήσουν να ενθαρρύνουν την παραβατικότητα (και) των άλλων δικύκλων.
·  Συστάσεις και ενημερωτικές πινακίδες, στην ίδια την πλατεία και το πάρκο.
· Ειδικές συστάσεις στα γειτονικά καταστήματα που χρησιμοποιούν δίκυκλα για παραδόσεις στα σπίτια των πελατών τους και πιθανότατα ενθαρρύνουν (ή, πάντως, ανέχονται) την παραβίαση της πλατείας από τους υπαλλήλους τους σε βάρος των υπόλοιπων πολιτών .για να συντομεύουν τις διαδρομές και να εξοικονομούν χρήμα και χρόνο
· Οριοθέτηση μικρών χώρων στάθμευσης για τις μηχανές στις εισόδους της πλατείας, δίπλα στις μπάρες που αποκλείουν τα αυτοκίνητα. Στην υπόλοιπη πλατεία, καταγραφή των παραβάσεων και επιβολή των νόμιμων προστίμων.
· Σήμανση της διαδρομής του ποδηλατόδρομου μέσα από την πλατεία, ώστε οι (ενήλικοι) ποδηλάτες να χρησιμοποιούν μόνο το συγκεκριμένο διάδρομο και οι υπόλοιποι χρήστες της πλατείας να είναι πιο ασφαλείς.
Σε καιρούς κρίσης, τα πάρκα και οι πλατείες είναι ακόμη πιο ζωτικά για την καθημερινή μας ζωή. Είναι καιρός να συνειδητοποιήσουμε όλοι ότι τέτοιοι χώροι ΔΕΝ είναι για τη μηχανοκίνητη κυκλοφορία οποιασδήποτε μορφής: ο ρόλος τους είναι να αποτελούν ασφαλείς και προσβάσιμους χώρους, για την αναψυχή όλων μας και το παιχνίδι των παιδιών.



Οικολόγοι Πράσινοι
Πολιτική Κίνηση ΒΑ Προαστίων Αθήνας
Βριλήσσια, Πεντέλη, Χαλάνδρι, Φιλοθέη/Ψυχικό


Για περισσότερες πληροφορίες:
Κωνσταντίνα Κουντουριώτη, 6977 096601
Γιάννης Παρασκευόπουλος. 6979 952070

Description: https://mail.google.com/mail/images/cleardot.gif

ΜΕ 4,4, ΡΙΧΤΕΡ ΞΥΠΝΗΣΕ Η ΑΤΤΙΚΗ

Σεισμική δόνηση τα ξημερώματα σήμερα τα ξημερώματα περί τις 4. Η σεισμική δόνηση ήταν μεγέθους 4,4 της κλίμακας Ρίχτερ, μικρής εντάσεως και στα πλαίσια της συνήθους σεισμικής δραστηριότητας της περιοχής.
Πριν λίγες ημέρες ο κ. Χουλιάρας δήλωνε δημοσίως ότι η χώρα περνά περίοδο σεισμικής ηρεμίας!!!
Με την ευκαιρία αυτή να αναφέρουμε ότι σε δημοτικό συμβούλιο μόλις πριν 10 ημέρες από την πλευρά της δημοτικής παράταξης ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ΄΄,  με ερώτησή του ο κ. Ζήσης είχε ζητήσει να μάθει αν και κατά πόσο ο δήμος είναι έτοιμος να αντιμετωπίσει ένα ενδεχόμενο μιας θεομηνίας όπως για παράδειγμα ένας σεισμός.
Η απάντηση, ως συνήθως, αόριστη και άνευ ουσιαστικού περιεχομένου. Η διοίκηση μεταβίβασε την αρμοδιότητα της ετοιμότητας σε ανώτερα κλιμάκια, στην πολιτεία και στην Περιφέρεια λέγοντας ότι η Περιφέρεια θα αποστείλει κλιμάκια μηχανικών να....καταγράψουν τις ζημιές!!!!!
Να επισημάνουμε ότι από την πλευρά του κ. Ζήση αναφέρθηκε ότι υπάρχει συγκεκριμένη νομοθεσία που αναλύει τις ενέργειες που είναι υποχρεωμένος να κάνει ο δήμος ώστε να είναι έτοιμος για τέτοιο ενδεχόμενο.
Το συμπέρασμα είναι ότι στα ερωτήματα αυτά όχι μόνο δεν υπήρξε απάντηση αλλά φάνηκε η ανετοιμότητα και η αδιαφορία της δημοτικής αρχής σε τόσο σοβαρά ζητήματα.
Η χώρα μας είναι από τις περισσότερο σεισμογενείς περιοχές μετά την Ιαπωνία και ορισμένες των Ηνωμένων Πολιτειών. Παρ΄όλα αυτά ούτε ο δήμος ούτε η πολιτεία είναι έτοιμη για κάθε ενδεχόμενο. Δεν θα σχολιάσουμε την ετοιμότητα στην οποία οφείλουν τα σχολεία να έχουν. 

Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

ΑΤΟΝΟ, ΦΘΑΡΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΠΑΞΙΩΜΕΝΟ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΚΕΔΕ

Φθείρεται και απαξιώνεται, μαζί με πολλά άλλα, το συνέδριο της ΚΕΔΕ. Στα Ιωάννινα φάνηκε η φθορά και η απαξίωση ενός θεσμού που αφορά την σχέση των τοπικών κοινωνιών με τον πρώτο βαθμό εξουσίας.
Από τους 350 δημάρχους μέλη της ΚΕΔΕ βρέθηκαν εκεί μόλις 150 και από τα 500 συνολικά μέλη της ΚΕΔΕ βρέθηκαν οι 280!!!!!
Τι σημαίνει αυτό; Απαξίωση και φθορά μέσα σε ένα κλίμα ατονίας και αδιαφορίας ακόμη και των ίδιων που κατέχουν και διαχειρίζονται εξουσία. Καμιά απόφαση (όπως γράψαμε και προχθές) δεν είχε τουλάχιστον μια αξιοπρεπή πλειοψηφία. Αγωνίζονταν οι εκπρόσωποι και χρισματούχοι των τριών κομμάτων να σχηματίσουν μια πρόταση - ψήφισμα, που να φανερώνει μια κάποια δυναμική. 
Τα τραπέζια συναντήσεων και προβληματισμού, που παλαιότερα δημιουργούσαν έστω και στα χαρτιά μεγάλη δυναμική, σ΄αυτό το συνέδριο φάνηκε η ατονία και ίσως και αδιαφορία.
Η παρουσία του κ. Στυλιανίδη δεν έδωσε κανένα χρώμα, καμιά πρόκληση. Χωρίς προτάσεις, χωρίς σκέψεις και ιδέες πέρασε η παρουσία και η ομιλία του πέρασε ως μια τυπικότητα.
Ένα από τα σοβαρά, υποτίθεται, θέματα προς συζήτηση ήταν η παράταση των εκλογών. Γιατί το θέμα αυτό ήταν από τα κυριότερα όταν μόλις πριν τρία χρόνια ψηφίστηκε ο νόμος που καθόριζε την ημερομηνία των εκλογών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης; Ένα σχόλιο από την πλευρά ενός κόμματος που έχει φθαρεί και που το συμφέρον του επιτάσσει να μετακινηθούν οι εκλογές ώστε να μειωθεί η όποια δυσαρέσκεια του λαού. Κι αυτό τελικά αποτέλεσε σημείο σημαντικό συζητήσεων γιατί απλά συμφέρει τους ήδη κατέχοντες την διαχείριση των τοπικών πραγμάτων και που έχουν την προίκα του χρίσματος. Μια φωνή ακούστηκα, πράγματι, στο συνέδριο που είπε τα πράγματα με το όνομά τους και ασφαλώς χάθηκε γιατί είπε την αλήθεια.
Για το άλλο ζήτημα που είναι πράγματι σημαντικό ζήτημα, τα περί της χρηματοδότησης της τοπικής αυτοδιοίκησης, κάτω από νέα δεδομένα υπήρξε ο προβληματισμός αλλά ανεβλήθη η εκτενής συζήτηση και η λήψη απόφασης μεταθέτοντάς το σε....επόμενο συνέδριο, μόλις τον Ιούλιο!!!!!!
Πώς σκέφτονται τελικά οι άνθρωποι - εκπρόσωποι των κομματικών μηχανισμών και πολλές φορές όχι των τοπικών κοινωνιών!!!!
Δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία ότι οι κοινωνίες έχουν παρασύρει και τους δημάρχους και περιφερειάρχες στην ατονία τους και φθορά. Μάλιστα αφού είναι πασίγνωστο ότι το κέντρο τελικών αποφάσεων δεν βρίσκεται σ΄ένα συνέδριο αλλά στα ερμητικά κλειστά γραφεία κάποιων λίγων και ξένων με την επιθυμία της τοπικής κοινωνίας, γιατί να ασχοληθούν οι δήμαρχοι και οι περιφερειάρχες; Γιατί να εμπνευστεί και να δοθεί κίνητρο στις κοινωνίες για συμμετοχή όταν επιβραβεύεται η ανικανότητα και η ασχετοσύνη; Γιατί να εκφραστεί ενδιαφέρον από την κοινωνία να βρεθεί κοντά στα προβλήματά της και την λύση τους όταν τα δημοτικά συμβούλια δεν εκφράζουν τίποτα, δεν αποτελούν την κυψέλη των προβληματισμών και της πολιτικής ιδέας; 
Γιατί να ασχοληθεί με την πόλη τους οι δημότες όταν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν τον πρώτο ρόλο, ως μέσο οπτικής προβολής και μόνο;
Έτσι ο λαός απογοητευμένος θα βρεθεί πιο κοντά στον κανεπέ του και ίσως σε καμιά παραλία από το να συμμετάσχει στις ζυμώσεις και στην δημιουργική πολιτική.

Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

ΧΑΟΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ. ΝΕΚΡΟΙ ΚΑΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ

Ανάστατη είναι όλη η κοινωνία στην Τουρκία. Σε όλες τις πόλεις παρατηρείται σχεδόν λαϊκή εξέγερση. Αφορμή ήταν κάποια αναθεώρηση πολεοδομικού σχεδίου με την ανέγερση ενός εμπορικού κέντρου στην πλατεία Ταξιμ με ταυτόχρονη κοπή δένδρων.
Παρακολουθούμε ζωντανά από το διαδίκτυο τις εξελίξεις.
Δείτε στην διεύθυνση http://livestre.am/13J7N

Συνήγορος του Πολίτη: Χορήγηση αποκλειστικής θέσης στάθμευσης σε δημότη με αναπηρία

Πολίτης με αναπηρία διαμαρτυρήθηκε για την ανάκληση απόφασης χορήγησης αποκλειστικής θέσης στάθμευσης από δήμο, στον οποίο είναι δημότης, δι...