Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΑΠΟ ΄΄ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ΄΄

 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ  60ο

ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ  5  ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2014
ΘΕΜΑ:       ΠΛΗΓΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
                      ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

Με θλίψη εξακολουθούμε να παρακολουθούμε τα γεγονότα στην Κεφαλονιά.
Αυτό που προσλαμβάνουμε είναι ότι η τοπική αυτοδιοίκηση σε πρώτο και δεύτερο βαθμό βρέθηκε ανέτοιμη και ανύπαρκτη σε μια τέτοια κατάσταση.
Πλήρης η έλλειψη συντονισμού και υλικοτεχνικής υποδομής σ΄ένα πολύπαθο νησί πολλών χρόνων.
 Παρ΄όλο που η ιστορία του νησιού έδωσε το ισχυρό δεδομένο της ιδιαίτερης προσοχής και αντιμετώπισης, τίποτα δεν προσέλαβε η τοπική αυτοδιοίκηση.
Παντελής η απουσία της Περιφέρειας, καμιά βοήθεια καμιά πρωτοβουλία καμιά υποδομής.
Ο δήμος αυτό που κάνει είναι να βρίσκεται δίπλα στους κυβερνητικούς παράγοντες.
Από εκεί και μετά απολύτως τίποτα. Ούτε καν νερό δεν είχε την δυνατότητα να προσφέρει στους δημότες τους. Μόλις χθες βράδυ έστησαν τα πρώτα συσσίτια, όταν ο Αρχιεπίσκοπος ήταν ήδη εκεί και στήριζε τους δημότες.
Εξαίρετη η βοήθεια της Εκκλησίας, εξαίρετη η αποφασιστικότητά της και η αποτελεσματική της παρουσία χωρίς τυμπανοκρουσίες και προβολές.
Ακούσαμε μόλις σήμερα να λέει κάποιος ότι όποιος ήθελε θα μπορούσε να πάει σε συγκεκριμένο σημείο να παραλάβει κουβέρτες!!! Πώς να πάει δεν είπε!!! Από ποιο δρόμο και με ποιο μέσο όταν οι δρόμοι ελέγχονται από την αστυνομία προκειμένου να προστατευθούν οι κάτοικοι από τις κατολισθήσεις;

Η υπόθεση της Κεφαλονιάς αποτελεί πλήγμα για την τοπική αυτοδιοίκηση. Και ο δήμος και η Περιφέρεια απέδειξε ότι και ανίκανη είναι και με έλλειψη σοβαρότητας. Τόσα χρόνια δεν τους έφτασε να οργανωθούν να δημιουργήσουν υποδομές και παρακαταθήκες για μια δύσκολη στιγμή που κάποτε θα έρχονταν και ήλθε. Η επιστήμη προειδοποιούσε σε όλα τα επίπεδα για τις αδυναμίες της διοίκησης, για τις ελλείψεις, για την ανοργανωσιά. Όλοι κώφευαν.
Έτσι διαβάζουμε εμείς αυτά που βλέπουμε.

Η υπόθεση αυτή δεν θα λυθεί στα πλαίσια της αλληλεγγύης. Η δράση αυτή είναι ένα δεύτερο επίπεδο και όχι το πρώτο και το κυρίαρχο. Το ευτύχημα είναι ότι η κυβέρνηση αντέδρασε άμεσα υποκαθιστώντας απόλυτα την τοπική αυτοδιοίκηση σε όλα τα επίπεδα. Φαίνεται ότι αντιμετωπίζει σωστά και αποτελεσματικά τα θέματα που αφήνει πίσω του ο σεισμός.

Η όποια βοήθεια κι αν έλθει από οποιαδήποτε κατεύθυνση Ευρώπη, άλλοι δήμοι, ομογενείς και άλλα, ευπρόσδεκτη. Η χώρα έχει σημαντικά προβλήματα μπροστά της. Είναι καθήκον όλων να στηρίξουμε τους συνανθρώπους μας στην Κεφαλονιά και ως δήμος και ως άτομα.
Το μεγάλο ευτύχημα είναι ότι δεν υπήρξαν ανθρώπινα θύματα.
Για μας προτεραιότητα έχουν οι πολίτες, οι δημότες και η επιστροφή τους στη φυσιολογική ζωή.


    ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

2Η ΑΝΑΔΑΣΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΠΑΠ ΣΤΗΝ ΠΕΝΤΕΛΗ


ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ. ΣΥΜΠΤΩΣΗ ΘΛΙΒΕΡΗ

Σαν σήμερα ο καταστροφικός σεισμός του 1867 στην Κεφαλονιά
Ένας από τους μεγαλύτερους σεισμούς στον ελληνικό χώρο κατά τον 19ο αιώνα. Με επίκεντρο το Ληξούρι ισοπέδωσε σχεδόν ολοκληρωτικά τη χερσόνησο της Παλικής στη δυτική Κεφαλονιά.
Όπως διαβάζουμε από το sansmera.gr σύμφωνα με μεταγενέστερες μετρήσεις, η σεισμική δόνηση ήταν μεγέθους 7,2 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ και εντάσεως 10 βαθμών της κλίμακας Μερκάλι. Εκδηλώθηκε στις 4:19 το πρωί της 4 Φεβρουαρίου του 1867 (23 Ιανουαρίου με το παλαιό ημερολόγιο), την ώρα του βαθέως ύπνου. Του κυρίου σεισμού είχαν προηγηθεί μερικές άλλες σεισμικές δονήσεις, μικρότερου μεγέθους. Σύμφωνα με μαρτυρίες, λίγο πριν από την εκδήλωση του κυρίου σεισμού ένα άλογο στο Αργοστόλι έσπασε τα δεσμά του και άρχισε να τρέχει αλαφιασμένο.
Από τον σεισμό 12 χωριά της δυτικής Κεφαλονιάς καταστράφηκαν ολοκληρωτικά (Κατωή, Ανωή, Νισοχώρι, Θυννιός, Δελλαπορτάτα, Κουραλάτα, Μεταξάτα, Καλλιγάτα, Σχοινιά, Αγία Θέκλα Ποριοράτα και Βαρόσκες), ενώ από το Ληξούρι άντεξαν μόνο δύο σπίτια. 224 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους, 2.612 σπίτια κατέρρευσαν και 2.946 έπαθαν βλάβες. Μικρότερες ήταν οι βλάβες στο Αργοστόλι, όπου επλήγη κυρίως η παραλιακή ζώνη. Σημειώθηκαν κατολισθήσεις και διαρρήξεις εδαφών, ενώ παρατηρήθηκε κι ένα ανεπαίσθητο τσουνάμι.
Ο σεισμός έγινε αισθητός στην κεντρική και νότιο Ελλάδα, τη Νότια Ιταλία και την περιοχή της σημερινής Αλβανίας. Μικρής έκτασης ζημιές προκλήθηκαν στην Ιθάκη, τη Λευκάδα, τη Ζάκυνθο, την Κέρκυρα και τη Δυτική Στερεά Ελλάδα.
Οι μετασεισμοί συνεχίστηκαν επί μήνες στην Κεφαλονιά και μέχρι το τέλος Απριλίου δεν πέρασε μέρα χωρίς σεισμούς. Μερικοί από αυτούς ήταν τόσο ισχυροί, που έγιναν αισθητοί και στην ηπειρωτικοί Ελλάδα. Ο καταστροφικός σεισμός προκάλεσε μεταναστευτικό ρεύμα, ενώ μεγάλη εκστρατεία υπέρ της ενίσχυσης των σεισμοπλήκτων πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία της κυβέρνησης Κουμουνδούρου και από Κεφαλλονίτες της διασποράς.

Πηγή: sansimera.gr

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΑΠΟ ΄΄ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ΄΄

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ  57ο

ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ  4  ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2014
ΘΕΜΑ:       ΟΙ ΣΕΙΣΜΟΙ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ ΚΑΙ Η ΓΥΜΝΙΑ ΤΗΣ
                                        ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

Τις τελευταίες ημέρες παρακολουθούμε τα έντονα σεισμικά φαινόμενα και τις συνέπειές των στο νησί.
Διαπιστώσαμε ότι η τοπική αυτοδιοίκηση φάνηκε αδύναμη να ανταποκριθεί στις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας. Οι ελλείψεις σε συντονισμό σε υποδομές υπήρξε έντονη.
Παρ΄όλο που ο κυβερνητικός μηχανισμός ανταποκρίθηκε άμεσα, υπεύθυνα και με ενδιαφέρον, η τοπική αυτοδιοίκηση όχι μόνο υστέρησε αλλά φανέρωσε την γύμνια της απέναντι στο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι δημότες.

Οι υπηρεσίες της Πολιτικής Προστασίας στο νησί πέρα από την παρουσία τους δεν είχαν καμιά δυνατότητα να παράσχουν κανένα μέσο εξυπηρέτησης σους δημότες.
Δεν είχαν ούτε καν στοιχειωδώς έστω σκηνές, ελεύθερους χώρους οργανωμένους όπως όφειλαν να έχουν προβλέψει.
Δημότες βρέθηκαν σε χώρους γηπέδων χωρίς θέρμανση καλούμενοι να κοιμηθούν σε στρώματα γυμναστικής, που κι αυτά τα πήραν από σχολεία!!!
Που να σκεφθεί κανείς να έχει προβλεφθεί να μπορούν να οργανώσουν συσσίτια και γενικώς εξυπηρέτηση των δημοτών για την επιβίωσή τους!!!

Οι εικόνες αυτές μας έφεραν στην μνήμη την παρέμβασή μας στο δημοτικό συμβούλιο στα μέσα του 2013 ερωτώντας την διοίκηση αν ο δήμος είναι έτοιμος να αντιμετωπίσει κάποια θεομηνία, κάποιο ξαφνικό φυσικό καταστροφικό φαινόμενο. Η απάντηση που πήραμε τότε ήταν ότι η Περιφέρεια είναι υπεύθυνη για την αντιμετώπιση τέτοιων καταστάσεων.

Έχουμε την άποψη ότι η διοίκηση κάνει λάθος όπως το είχαμε τονίσει και τότε. Ο δήμος και γενικά η τοπική αυτοδιοίκηση έχει την άμεση ευθύνη να έχει προβλέψει με ποιο τρόπο θα αντιμετωπίσει ένα ανάλογο καταστρεπτικό φαινόμενο. Οφείλει να έχει παρακαταθήκη κάθε είδους υλικό και κάθε οργανωμένη διαχείριση αυτών των καταστάσεων. Μάλιστα υπάρχει και νομοθεσία που καθιστά υπεύθυνη την τοπική αυτοδιοίκηση για την διαχείριση έκτακτων φαινομένων.

Και τότε είχαμε εκδώσει δελτίο τύπου και είχαμε επισημάνει τις αδυναμίες αυτές. Πιστεύουμε ότι ο δήμος μας δεν έχει οργανωθεί προς αυτή την κατεύθυνση ούτε έχει προβλέψει την αποθήκευση υλικού στήριξης των δημοτών στο ενδεχόμενο ενός έκτακτου φυσικού φαινομένου.
Άλλωστε δεν είναι χρονικά μακριά και τα γεγονότα του σεισμού στην Αττική και τους νεκρούς που χάσαμε και ακόμη τις έντονες αδυναμίες και ελλείψεις της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Επιμένουμε και συστήνουμε ακόμη μια φορά, ο δήμος και η Πολιτική Προστασία οφείλει να είναι έτοιμη για κάθε ενδεχόμενο. Να ερευνήσουν οι υπεύθυνοι τι προβλέπει η σχετική νομοθεσία και όχι μόνο.
Καλή μια διοίκηση δεν είναι επειδή οργανώνει καλές γιορτές και πανηγύρια!!


ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ


Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

Ο ΜΗΝΑΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ

·                                 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ

Αρχικά ο Φεβρουάριος ήταν ο δωδέκατος και τελευταίος μήνας του Ρωμαϊκού ημερολογίου που προστέθηκε από τον Πομπίλιο Νουμά , πρώτο νομοθέτη της Ρώμης.
Το όνομά του προέρχεται από το λατινικό ρήμα februare (εξαγνίζω, καθαίρω), λόγω των τελετών εξαγνισμού και καθαρμού που τελούνταν στη Ρώμη (Februa και Feralia), από τις οποίες προέρχονται οι μεταγενέστερες γιορτές των Απόκρεων και οι εκδηλώσεις του Καρνάβαλου. Ο Φέβρουος ήταν ο Θεός των νεκρών και η Φεβρούα ήταν η Θεά που επόπτευε τους καθαρμούς και τους εξαγνησμούς .Ο μήνας Φεβρουάριος επειδή ήταν πολύ βροχερός οι Ρωμαίοι τον είχαν αφιερώσει στον Ποσειδώνα .
Γύρω στο 153 π.Χ, όταν ο Ιανουάριος έγινε ο πρώτος μήνας του Ρωμαϊκού ημερολογίου, ο Φεβρουάριος καθιερώθηκε ως δεύτερος, θέση που διατηρεί μέχρι σήμερα στο δωδεκάμηνο πολιτικό ημερολόγιο. Με την ημερολογιακή μεταρρύθμιση ο Φεβρουάριος είχε 29 μέρες τα κοινά έτη και 30 μέρες στα δίσεκτα. Όμως, το 4 π.Χ. ο αυτοκράτορας Οκταβιανός Αύγουστος αφαίρεσε από τον Φεβρουάριο μία μέρα και την προσέθεσε στον Αύγουστο, που ήταν αφιερωμένος στο πρόσωπό του.
Η προσθήκη μιας επί πλέον ημέρας των δίσεκτων ετών ξεκίνησε το 44 π.Χ. όταν ο Ιούλιος Καίσαρ άλλαξε το ρωμαϊκό ημερολόγιο με τη βοήθεια του Έλληνα αστρονόμου Σωσιγένη από την Αλεξάνδρεια. Ο Σωσιγένης, βασισμένος στους υπολογισμούς του πατέρα τηςαστρονομίας Ίππαρχου (ο οποίος έναν αιώνα νωρίτερα είχε προσδιορίσει ότι το ηλιακό ή τροπικό έτος έχει διάρκεια ίση με 365,242 ημέρες), θέσπισε ένα ημερολόγιο του οποίου τα έτη είχαν 365 ημέρες, ενώ σε κάθε τέταρτο έτος πρόσθεταν ακόμη μία ημέρα, μετά την «έκτη προ των καλενδών του Μαρτίου», που ονομαζόταν «bis sextus». Έτσι η ημέρα αυτή, επειδή μετριόταν δύο φορές, ονομάζεται ακόμη και σήμερα «δις έκτη» και το έτος που την περιέχει «δίσεκτο
Ως τότε οι Ρωμαίοι χρησιμοποιούσαν ένα ημερολογιακό σύστημα που είχε μεν 12 μήνες, αλλά στο οποίο από καιρού εις καιρόν έπρεπε να προστίθενται ημέρες ή και μήνες έτσι ώστε αυτό να διατηρείται σε συμφωνία με τις εποχές. Την ευθύνη για την παρεμβολή των ημερών είχαν οι ιερείς.
Αλλά ο απολυταρχισμός των ιερέων, οι οποίοι άλλοτε αύξαναν το μήκος του έτους προκειμένου να παραμένουν στην εξουσία οι ευνοούμενοί τους συγκλητικοί και άλλοτε το μείωναν ώστε να τελειώνει γρήγορα η θητεία των αντιπάλων τους, είχαν καταστήσει το υπάρχον ημερολογιακό σύστημα μη λειτουργικό. Είναι χαρακτηριστικό ότι το έτος 46 π.Χ. διήρκεσε 445 ημέρες, δεδομένου ότι αναγκάστηκαν να προστεθούν τόσες ημέρες ώστε αυτό να ευθυγραμμιστεί με την εαρινή ισημερία. Ο Καίσαρ ονόμασε αυτό το έτος ultimus annus confusionis (τελευταίο έτος σύγχυσης) και κάλεσε τους καλύτερους φιλοσόφους και μαθηματικούς της εποχής προκειμένου να δημιουργηθεί το νέο ημερολόγιο.

 Η παρανόηση του λαού ότι τα δίσεκτα έτη είναι «γρουσούζικα» («κι αν έρθουν χρόνια δίσεχτα και μήνες οργισμένοι» όπως λέει το δημοτικό τραγούδι) ίσως να προέρχεται από τη λανθασμένη αντίληψη της ετυμολογίας και της ορθογραφίας του πρώτου συνθετικού της λέξης «δίσεκτο». Δηλαδή αντί του σωστού «δις» (που σημαίνει δύο φορές) να εννοείται λανθασμένα το αχώριστο προθεματικό μόριο «δυς» που έχει την έννοια της δυστυχίας, «της δυσκολίας, της κακής καταστάσεως ή του απευκταίου αποτελέσματος»

Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΑΠΟ ΄΄ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ΄΄ ΟΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ

 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ  56ο

ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ  1  ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2014
ΘΕΜΑ:       ΟΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ

Παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις σχετικά με τις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές και την πόλη μας και σε εθνικό επίπεδο και διαπιστώνουμε τα εξής θαυμάσια πράγματα.

Για ακόμη μια φορά το πολιτικό σύστημα επιχειρεί την απόλυτη χειραγώγηση των αυτοδιοικητικών εκλογών. Τα κόμματα σπεύδουν να προτείνουν υποψηφίους από τα σπλάχνα των κομματικών μηχανισμών τους.
Πρώτος ο ΣΥΡΙΖΑ άνοιξε το θέμα πολιτικοποιώντας τις εκλογές στις τοπικές κοινωνίες ξεχνώντας ότι στο παρελθόν ήταν αντίθετος με την θέση αυτή.
Οι κομματικοί μηχανισμοί του ενεργοποιήθηκαν πολύ καιρό τώρα προσπαθώντας να διερευνήσουν τον τρόπο με τον οποίο το αποτέλεσμα των εκλογών θα του δώσει τους απαιτούμενους ΄΄πόντους΄΄ για την ΄΄κατάληψη΄΄ της διακυβέρνησης της χώρας.
Επιτροπές του κόμματος βρίσκονται σε ανοιχτές συσκέψεις διερευνούν πρόσωπα και καταστάσεις με στόχο την κομματική επιτυχία.
Η ΝΔ με υστέρηση αλλά εξίσου δυναμικά ακολουθεί τις τακτικές του ΣΥΡΙΖΑ ψάχνοντας κι εκείνη να εξεύρει πρόσωπα με τα οποία θα βρεθεί κερδισμένη στις εκλογές αλλά στοχεύοντας στις εθνικές και ασφαλώς στις ευρωεκλογές.
Τα υπόλοιπα κόμματα στην συγκεκριμένη συγκυρία αδυνατούν σε δυναμική να παρακολουθήσουν την γιγαντομαχία των δυο ΄΄μεγάλων΄΄ κομμάτων. Συσκέπτονται και διαβουλεύονται με αυτογνωσία ότι θα μπορεί να παίξουν ρόλους οπισθοφυλακής και μπαλωμάτων.

Η τοπική μας κοινωνία ευθυγραμμισμένη στις προθέσεις των κομμάτων συσκέπτονται και διαβουλεύονται παρασκηνιακώς ερήμην του δημότη. Ετοιμάζονται να προσφέρουν ακόμη μια φορά την εικόνα της απόλυτης εξάρτησής τους από τους κομματικούς εναγκαλισμούς.  Το παρασκήνιο στοχεύει σε δύο στόχους. Ο πρώτος είναι να ανατραπεί η υφιστάμενη κατάσταση και ο δεύτερος η αλλαγή της σημερινής διοίκησης. Ουσιαστικά επενδύουν στον δεύτερο γύρο όντας βέβαιοι ότι ο πρώτος γύρος δεν θα δώσει το οριστικό αποτέλεσμα.
Προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος μηχανεύονται ακόμη και πλασματικές δημοτικές κινήσεις ώστε την κατάλληλη στιγμή να διαφανεί ο πολιτικός συντονισμός, να επιτευχθεί ένας σημαντικός παράγοντας, η εντύπωση.

Εμείς, ως μια δημοτική παράταξη παντελώς ανεξάρτητη και αδέσμευτη, συμμετείχαμε στις εκλογές του 2010 αποφασισμένοι να δώσουμε την πραγματική διάσταση της ανεξάρτητης τοπικής αυτοδιοίκησης γνωρίζοντας ότι όλα τα προεκλογικά τρύκ αποτελούν εργαλεία χειραγώγησης των τοπικών κοινωνιών.
Παρ΄όλο που και άλλοι συνδυασμοί επικαλούνται αυτή την αρχή δεν αρνούνται να συμμετέχουν στις παρασκηνιακές διαβουλεύσεις και επικοινωνίες προκειμένου να βρεθούν στην κορυφή των αποτελεσμάτων των εκλογών. Το ζήτημα όμως είναι ότι το αποκρύπτουν από τους ψηφοφόρους – δημότες κινούμενοι υποκριτικά και υπόγεια.
Εμείς έχουμε απόλυτη επίγνωση των ενεργειών αυτών και συνειδητά στεκόμαστε μακριά από παρασκήνια και υπόγειες διαδρομές γνωρίζοντας ότι όλα αυτά την επόμενη των εκλογών θα ξεχαστούν και οι γραμμές λειτουργίας των δήμων θα ανήκει αποκλειστικά σε ομαδούλες των δημοτικών παρατάξεων. Τα κόμματα θα έχουν επιτελέσει το έργο τους και οι τοπικές κοινωνίες θα είναι αποδέκτες άσχετων πολιτικών σχετικά με αυτά που εξαγγέλλονταν προεκλογικά.

Ένα από τα πολλά λάθη του ΄΄Καλλικράτη΄΄ είναι και αυτό, η συνύπαρξη των ευρωεκλογών και αυτών της αυτοδιοίκησης. Η διενέργεια αυτών των  εκλογών ταυτόχρονα αίρει στην ουσία το ανεξάρτητο της αυτοδιοίκησης. Σ΄αυτό εμείς είμαστε κάθετα απέναντι και μαχόμαστε να πείσουμε ότι τουλάχιστον αυτό απαιτείται να αλλάξει χωρίς να σημαίνει ότι είναι και μοναδικός παράγοντας επιρροής.
Το κυρίαρχο μέρος εντοπίζεται στην νοοτροπία των κομμάτων και των υποψηφίων, που στη βάση της ισχυρής επιθυμίας τους να ασκήσουν εξουσία αποδέχονται a priori την αλληλεξάρτησή τους.
Κανείς, ως τώρα τουλάχιστον, δεν ασχολήθηκε με το ζήτημα αυτό και για μας αποτελεί αποδεικτικό στοιχείο αποδοχής του επιχειρήματός μας. Δεν ακούσαμε και δεν είδαμε δημόσιες δηλώσεις από κανέναν να θέτουν το ζήτημα και να αποποιούνται αυτών των αντιλήψεων. Κατά τα άλλα επικαλούνται το…ανεξάρτητο!!!!

Δεν θα παραλείψουμε να επισημάνουμε ότι λείπει ο αυτοδιοικητικός λόγος που για μας είναι το κυρίαρχο. Ο λόγος που επικρατεί είναι προσαρμοσμένος στις συνθήκες που επιβλήθηκαν από τις σημερινές διοικήσεις και προκαλούν το αίσθημα του ψηφοφόρου να συγκρίνουν. Η διαδικασία της σύγκρισης αποπροσανατολίζει και παραπλανεί. Για μας ο αυτοδιοικητικός λόγος οφείλει να ενσωματώνει την διαφορετική αντίληψη για τις τοπικές κοινωνίες. Το δυστύχημα είναι ότι όχι μόνο λείπει αλλά οι πάντες προσπαθούν να μιμηθούν ο ένας τον άλλο κλέβοντας ιδέες και απόψεις να τις προσαρμόσουν στα δικά τους στεγανά.
Ποιο κόμμα θα παρατηρήσει αυτά τα στοιχεία; Κανένα. Το ζήτημα γι΄αυτά είναι ποιος είναι ο ΄΄αναγνωρίσιμος΄΄ για να του παραδοθεί η στήριξη, το χρίσμα λες και αυτό είναι το θείο χάρισμα στον εκλεκτό και τον ξεχωριστό της τοπικής κοινωνίας!!!

Δεν ακούσαμε από κανένα και ποτέ για ένα από τα βασικά σημεία της οικονομικής αυτοτέλειας της αυτοδιοίκησης.  Όλοι θεωρούν ως δεδομένο την συνεχή, αδιάλειπτη και συνολική χρηματοδότηση της αυτοδιοίκησης από την κεντρική εξουσία. Κατά τα άλλα όλοι επιθυμούν να μιμηθούν την Ευρωπαϊκή πραγματικότητα χωρίς να την γνωρίζουν. Κι όταν έλθουν στην εξουσία προσπαθούν να μεταφέρουν την αδυναμία διαχείρισης των υποχρεώσεών τους απέναντι στους δημότες στην έλλειψη πόρων από την κεντρική εξουσία. Η υποκριτική αυτή στάση είναι αρκετή να αντιληφθεί ένας κοινός νους την αντίφαση.

Ένα από τα επιχειρήματα, επίσης,  που ακούμε τελευταία, άξιο μνείας, είναι και ο χαρακτηρισμός της αυτοδιοίκησης μέσα από συγκεκριμένους προσανατολισμούς. Διαβάζουμε για παράδειγμα ότι η άσκηση της εξουσίας περνά από….αριστερές αντιλήψεις!!!!
Όχι μόνο δεν το καταλαβαίνουμε αλλά πιστεύουμε ότι το επιχείρημα ενισχύει ακόμη περισσότερο την δική μας άποψη ότι η θέση αυτή είναι αγκιστρωμένη σε πεπαλαιωμένες και εξαρτημένες αντιλήψεις και ότι οι άνθρωποι αυτοί δεν επιθυμούν να αλλάξει η υφιστάμενη κατάσταση στην αυτοδιοίκηση. Βολεύονται με την καθεστωτική αντίληψη της πολιτικής Μαυρογιαλούρου!!!

Εμείς θα συνεχίσουμε να υπερασπιζόμαστε τις αρχές του αυτοδιοικητικού ρόλου των εξελίξεων στις τοπικές κοινωνίες απαλλαγμένες από τις εξαρτήσεις και τις δεσμεύσεις δείχνοντας τον πραγματικό δρόμο του πολιτικού συστήματος, έξω από τις τοπικές κοινωνίες. Επιθυμούμε να κόψουμε τον ομφάλιο λώρο με ένα πολιτικό σύστημα, το οποίο οι κοινωνίες έχουν ήδη απαξιώσει. Έτσι είμαστε μόνο με την κοινωνία και όχι με το σύστημα, έμπρακτα και ουσιαστικά και χωρίς να έχουμε το ΄΄βίτσιο΄΄ της άσκησης της εξουσίας. Αφήνουμε όλους τους άλλους στο παρασκήνιο και στην παραπλάνηση. Παραμένουμε στις αρχές που χαράξαμε στις εκλογές του 2010, δεν υποχωρούμε και δεν θα επηρεαστούμε. Διατηρούμε το δικαίωμα να έχουμε την διαφορετική πολιτική άποψη αλλά και την υποχρέωση να καταθέτουμε τις θέσεις μας όπως εμείς πιστεύουμε για την τοπική μας κοινωνία, ανοιχτά και χωρίς να φοβηθούμε την υποκλοπή των θέσεών μας από άλλους.    
Θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε τις παρασκηνιακές κινήσεις τοπικά και ευρύτερα και θα διατηρούμε την υποχρέωση να τις αποκαλύπτουμε γιατί πιστεύουμε ότι είναι σε βάρος της κοινωνίας κινούμενες αντίθετα από τα συμφέροντα των δημοτών.
Η αλήθεια έχει προτεραιότητα.


ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΗΣ ΠΟΕ - ΟΤΑ

Από το δήμαρχο Βριλησσίων λάβαμε απαντητική επιστολή στις καταγγελίες της ΠΟΕ - ΟΤΑ που αφορούσε εργαζόμενο του δήμου. Την επιστολή δημοσιεύουμε όπως παραλάβαμε και οφείλουμε να κάνουμε.


                                                              Αιθμ. Πρωτ.: ΓΔ/014/03
Βριλήσσια 24 Ιανουαρίου 2014


Αξιότιμοι Κύριοι,

Σε απάντηση από 23 Ιανουαρίου 2014 ανακοίνωσή σας επαγόμεθα τα κάτωθι:
            Με αγανάκτηση τόσο εγώ όσο κι ο Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος κ. Παναγιώτης Μακρής αναγνώσαμε την παραπάνω ανακοίνωσή της Ομοσπονδίας η οποία προφανώς προήλθε από εσκεμμένα παραπειστική ενημέρωση σας. 
            Οι σχέσεις μεταξύ των εργαζομένων και της διοίκησης του Δήμου Βριλησσίων ήταν και παραμένουν πάντοτε άριστες, αφού τους Υπαλλήλους του Δήμου τους αντιμετωπίζουμε ως συνεργάτες κι όχι απλά ως εργαζόμενους. Ιδίως στη δύσκολη αυτή οικονομική συγκυρία έχουμε συμπαρασταθεί προς αυτούς με κάθε τρόπο ακόμα κι ενώπιων δικαστηρίων αλλά και με τη συμμετοχή μας στις κινητοποιήσεις της Ομοσπονδίας σας.
            Η καταγγελία που σας έγινε για τη δήθεν απομάκρυνση του κ. Μήτση από τα καθήκοντά του είναι παντελώς ψευδής. Ο κ. Μήτσης ήταν και παραμένει στέλεχος του Γραφείου Κίνησης της  Διεύθυνσης Περιβάλλοντος του Δήμου. Τα καθήκοντά του κατόπιν του επισήμου εγγράφου καθηκοντολογίου και σχετικών εντολών του κ. Αντιδημάρχου όσο και του κ. Διευθυντού Περιβάλλοντος είναι η συνεχής παρακολούθηση του στόλου των οχημάτων του Δήμου, η διάγνωση των τυχών προβλημάτων λειτουργίας τους και η έγγραφη αναφορά αυτών προς την «Επιτροπή Επισκευής και Συντήρησης Οχημάτων» του Δήμου. Ως εκ τούτου ουδεμία απομάκρυνση από τα καθήκοντά του υφίσταται. Αντιθέτως συμμετείχε και μάλιστα με καθοριστική συμβολή στη σύνταξη του περιεχομένου της διακήρυξης των διαγωνισμών συντήρησης κι επισκευής των οχημάτων του 2013. Επιπλέον δε μέχρι το τέλος του 2013 ήταν μέλος της επιτροπής επισκευής και συντήρησης των οχημάτων του Δήμου μετά από σχετική κλήρωση που έγινε στις αρχές του 2013 σύμφωνα με το Νόμο.
            Κατόπιν αυτών μας προξενεί κατάπληξη η καταγγελία περί δήθεν αποκλεισμού του από την παραπάνω Επιτροπή, ενώ είναι σε όλους γνωστό ότι τα μέλη των επιτροπών αυτών κληρώνονται-και δεν ορίζονται-μεταξύ των Υπαλλήλων του Δήμου που συγκεντρώνουν τις προϋποθέσεις και τα προσόντα που θέτει ο Νόμος και οι σχετικές Εγκύκλιοι και στην προκειμένη περίπτωση των συναδέλφων του ΠΕ και ΤΕ Μηχανολόγων και άλλων τεχνικών ειδικοτήτων.  
Πέραν όμως αυτών, πραγματικά εγείρει ερωτηματικά η εμμονή στη συμμετοχή του παραπάνω εργαζόμενου στην «Επιτροπή Επισκευής και Συντήρησης Οχημάτων», η οποία σύμφωνα με το Νόμο συγκροτείται από Υπαλλήλους του Δήμου εκ των οποίων ο ένας τουλάχιστον πρέπει να είναι τεχνικός, η οποία δείχνει πέραν των άλλων και άγνοια βασικών διατάξεων του Νόμου. Οποιαδήποτε δε απόφαση περί διορισμού του στην επιτροπή κατά παράβαση του Νόμου που επιβάλλει την κλήρωση, θα ήταν προφανώς παράνομη.
Τέλος, μου γεννά απορία το γεγονός ότι η ανακοίνωσή σας αντιπαρέρχεται με  απαράδεκτη ευκολία τους εις βάρος του προσώπου μου προσβλητικούς και απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς που περιέχονται στην ανακοίνωση του Δ.Σ. του Συλλόγου Εργαζομένων Βριλησσίων, επιφυλασσόμενος κάθε νομίμου ενέργειάς μου.    
           

Κωνσταντίνος Ιωαννίδης



Δήμαρχος Βριλησσίων

Η ΝΥΧΤΑ ΤΩΝ ΙΜΙΑ. ΕΠΕΤΕΙΟΣ. (ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ)


Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ

                                         ΤΟ  ΠΟΔΗΛΑΤΟ

 Στις 29 Ιανουαρίου του 1870 δημοσιεύεται στην εφημερίδα Αλήθεια ότι το 1869 είναι έτος εισαγωγής στην Ελλάδα του ποδηλάτου, του «περίεργου τούτου και δυσκόλου άμα είδους παιδιάς και ταχυδρομίας», όπως γράφει η εφημερίδα, και εισαγωγείς του ο βασιλιάς Γεώργιος Α' και ο Παύλος Δαμαλάς, γιατρός και Δήμαρχος Πειραιώς.
Η πρώτη ιδέα για τη δημιουργία του ποδηλάτου ήταν τον 15ο αιώνα από τον Λεονάρδο ντα Βίντσι , αν και είναι ένα από τα μυστήρια που περιβάλλουν τη ζωή και το έργο του .Κατά την αποκατάσταση του Codex Atlantius βρέθηκαν δύο κολλημένες μεταξύ τους σελίδες, στις οποίες απεικονιζόταν το ποδήλατο . Η σχεδίαση, η έλλειψη λεπτομερειών και η υπογραφή του μαθητή του ντα Βίντσι,< Σαλάι> , καταδεικνύει ότι το συγκεκριμένο σχέδιο δεν ήταν του ντα Βίντσι αλλά του μαθητή του που ίσως αντέγραψε το ποδήλατο από ένα μοντέλο που είδε στο εργαστήριο του δασκάλου του .
 Το 1880 το ποδήλατο πήρε τη μορφή  του σημερινού και το 1890, τη χρονιά ίδρυσης της Διεθνούς Ποδηλατικής Ομοσπονδίας, έγιναν οι πρώτοι ποδηλατικοί αγώνες στην Ελλάδα. Το πρώτο ποδηλατοδρόμιο της χώρας κατασκευάζεται στην Αθήνα για τις ανάγκες των πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων, Πρόκειται για το μετέπειτα ποδοσφαιρικό Γήπεδο Καραϊσκάκη. Στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 1896 οι ποδηλάτες Αριστείδης Κωνσταντινίδης και Γεώργιος Παρασκευόπουλος αναδεικνύονται Ολυμπιονίκες στα δύο αγωνίσματα ποδηλασίας (85 και 320 χιλιόμετρα αντίστοιχα).
Στην Ελλάδα το πρώτο ελληνικό ποδήλατο με χειροποίητο σκελετό κατασκευάστηκε από την Rafbikes (HERMES) στο Ναύπλιο.
Σήμερα ο αριθμός των ποδηλάτων σε όλο τον κόσμο υπολογίζεται ότι ξεπερνά το ένα δισεκατομμύριο, ενώ πολλοί περισσότεροι είναι οι φίλοι του, οι οποίοι το αγαπούν ως μέσο μετακίνησης, άθλησης και ψυχαγωγίας.
Σε αρκετές πόλεις του πλανήτη προωθείται η χρήση του ποδηλάτου ως βασικού μέσου μετακίνησης με χαρακτηριστικότερα παραδείγματα το Άμστερνταμ,να βρίσκεται πρώτο στη λίστα των φιλικότερων χωρών προς το ποδήλατο , διαθέτοντας 400 χιλ. ποδηλατοδρόμων , θέτοντας συνεχώς ως στόχο την επέκταση και βελτίωσή τους .Το ποσοστό μετακινήσεων με ποδήλατο φτάνει το 28%του συνόλου των μετακινήσεων) . Ακολουθούν η Κοπεγχάγη και η Βαρκελώνη. Οι ευρωπαϊκές πόλεις γεμίζουν όλο και περισσότερο με δίκτυα ποδηλατοδρόμων και θέσεων στάθμευσης για τα ποδήλατα. Από τη δεκαετία του 80 προωθούνται ειδικές υποδομές και ασκούνται πολιτικές ευαισθητοποίησης για την αλλαγή των συμπεριφορών μετακίνησης .

Η Ελληνική πολιτεία ακολούθησε πολύ καθυστερημένα αυτές τις πρακτικές.  Παράδειγμα εκτεταμένης χρήσης του ποδηλάτου αποτελεί η πόλη της Καρδίτσας που ήταν η πρώτη πόλη που δημιούργησε ποδηλατοδρόμους . 

Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΜΑΣ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ!!!

Σήμερα διαβάσαμε στην εφημερίδα ΄΄ΤΟ ΕΘΝΟΣ΄΄, το αποτέλεσμα δημοσκόπησης με ένα πολύ σημαντικό ερώτημα: ΄΄το ενδεχόμενο σύμπτωσης και συνέργειας δεξιάς - αριστεράς΄΄. Οι πολίτες που συμμετείχαν στην δημοσκόπηση απάντησαν σε ποσοστό 58% θετικά ενώ το υπόλοιπο αρνητικά.

Πριν λίγο καιρό είχαμε γράψει και είχαμε προβλέψει ότι είναι πιθανή μια συγκυβέρνηση ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ. Τότε κάποιοι όχι μόνο απέρριψαν την άποψη αυτή αλλά διαμαρτυρήθηκαν έντονα, που θέτουμε τέτοια ζητήματα. Η απάντηση ήλθε από την δημοσκόπηση, που σε Πανελλαδικό επίπεδο φαίνεται να ωριμάζει η άποψη αυτή. 

Δύο είναι τα αδιέξοδα που ενισχύουν την θέση αυτή και που την βλέπουμε πολύ εφικτή και ίσως η μόνη λύση.
Το πρώτο είναι η αδυναμία σχηματισμού αυτοδύναμης κυβέρνησης, την οποία έχουμε την άποψη ότι στην ουσία δεν την επιθυμεί κανείς. Η ευθύνη είναι πολύ βαριά να πέσει στις πλάτες ενός κόμματος ή ενός ανθρώπου-κυβερνήτη!!! Καλύτερη η διάχυση της ευθύνης και της εξουσίας άρα και των αποφάσεων στο μεγάλο μέρος του πολιτικού συστήματος.

Το δεύτερο είναι ότι κανένα μοντέλο (αν υποθέσουμε ότι υφίσταται μοντέλο) διαχείρισης της σημερινής κατάστασης δεν μπορεί να θεωρηθεί επιτυχές για την έξοδο της χώρας από την οικονομική δυσχέρεια. Το μεν μοντέλο της αυστηρής δημοσιονομικής πειθαρχίας που επιβάλλει η ευρωζώνη και ιδιαίτερα η Γερμανία δεν έφερε κανένα αποτέλεσμα, τουλάχιστον στην Ελλάδα. Μετά από τόσες θυσίες και περιορισμούς στα εισοδήματα αυτό που επετεύχθη είναι ένα πρωτογενές πλεόνασμα της τάξης μερικών εκατομμυρίων (600 αναφέρονται τις τελευταίες ημέρες από 1 δις πριν λίγο καιρό) κι αυτό αμφισβητούμενης βιωσιμότητας. Η ρητορεία της κυβέρνησης περί εξόδου της χώρας στις αγορές δεν φαίνεται να βρίσκει συμμάχους στην ίδια την αγορά, που καταγράφει σημαντικές αδυναμίες της Ελληνικής οικονομίας να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της ελεύθερης αγοράς.
Αλλά και η ασαφής πολιτική, που εκφράζεται από τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, προκαλεί αβεβαιότητα ακόμη και στο ίδιο αυτό το κόμμα. Εξ ου και η διαφορετικότητα στις πολιτικές θέσεις των στελεχών του. Η έλλειψη ενός συγκεκριμένου μοντέλου διαχείρισης της οικονομίας και η πολυφωνία μεταξύ των στελεχών του απομακρύνει το εκλογικό σώμα να προσφέρει την ζητούμενη αυτοδυναμία.Οι μετακινήσεις του συνεχώς από αρχικές δογματικές θέσεις δείχνουν αδυναμία να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα. Αναγνωρίζουν έμμεσα τις μεγάλες προκλήσεις.
Η έλλειψη ακόμη και της εμπειρίας των στελεχών του κόμματος να ανταποκριθεί στις προκλήσεις της παγκόσμιας οικονομικής αναστάτωσης, προστίθεται στις αρνητικές παραμέτρους σχηματισμού αυτοδυναμίας και αυτοδιαχείρισης. Γι΄αυτό και ο ΣΥΡΙΖΑ μιλά για συνέργειες μετεκλογικά.  

Από μόνη της η χώρα δεν είναι δυνατόν να αποφασίσει να ικανοποιήσει τις ανάγκες της μέσα από την ελεύθερη αγορά με το χρέος να βρίσκεται στα 320 δις. Μόνο το επιτόκιο να συγκρίνουμε αρκεί να κατανοήσουμε τι πρόκειται να αντιμετωπίσει η χώρα. Είναι βέβαιη η αποτυχία ακόμη και  μιας μικρής έκδοσης ομολόγου!!!
Η Ευρώπη δεν φαίνεται διατεθειμένη να αντιμετωπίσει το ζήτημα του χρέους με γενναιότητα. Ένα γενναίο κούρεμα στο χρέος ίσως να αποτελούσε μια λύση κι ύστερα να συζητηθεί η έξοδος προς τις αγορές.

Μια ενδεχόμενη συνέργεια υπό το πρίσμα της διάσωσης της χώρας με την συμμετοχή όλων σε μια διακυβέρνηση εθνικής σωτηρίας θα βόλευε ακόμη και την ίδια την Ευρώπη. Θα ηρεμούσε τις αγορές,θα απάλλασσε τις αγορές από τον φόβο της αμφιβολίας στη βιωσιμότητα του σταθερού πολιτικού κλίματος στη χώρα. θα έδινε λύσεις στα ίδια τα κόμματα, τα οποία διακινδυνεύουν την ίδια τους την ύπαρξη και θα αποφύγουν την διάλυσή τους. Θα δώσει την ευκαιρία να αναπτυχθούν ελεύθερα μοντέλα διάσωσης της οικονομίας από ένα μείγμα πολιτικής, που δεν θα γέρνει ούτε προς την αριστερά ούτε προς την δεξιά αντίληψη ων πολιτικών αλλά θα έχει ως μοναδικό στόχο της διάσωση της χώρας. Θα επέλθει εσωτερική ηρεμία αναγκαία για την περίοδο αυτή για την χώρα. Κάποιοι από το πολιτικό σύστημα, που δεν κατάφεραν παρά μόνο να προκαλούν και να μην προσφέρουν, θα εξαφανιστούν ταχύτατα. 
Οι συνέργειες παρ΄όλο που στην χώρα μας δεν αποτελούσαν ποτέ λύσεις, η συνδιαχείριση τριών πριν λίγο καιρό και των δυο σήμερα ακόμη και με τον φόβο της πολιτικής εξαφάνισής τους, κάτω από τον κοινό σκοπό της διάσωσης της χώρας θα έδινε θετικά αποτελέσματα. Η επίτευξη των μεταρρυθμίσεων θα έρχονταν γρηγορότερα και με δικαιότερο σύστημα, χωρίς ακρότητες και βιαιότητες.

Μην μας φαίνεται αδύνατο ένα τέτοιο, λοιπόν, ενδεχόμενο. Δεν αποτελεί για μας ένα σενάριο αλλά εκτιμούμε ότι στην περίοδο που βρισκόμαστε αφού το πολιτικό σύστημα του παρελθόντος απέτυχε να κυβερνήσει την χώρα και να προσφέρει αυτά που ανέμενε ο Έλληνας ύστερα από τόσους πολέμους και τόσες στερήσεις, είναι η μοναδική λύση στο πρόβλημα. Οι πολιτικές αντιπαλότητες χωρίς ουσία και περιεχόμενο είδαμε που οδήγησαν την χώρα. Καταστροφή και διάβρωση. 

ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΟΠΩΝ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΜΑΪΟΥ

Συνηθίζουμε να αρθρογραφούμε όταν έχουμε κάτι να πούμε. Κι αυτό το κάτι δεν αποτελεί μια είδηση αλλά ένα σενάριο, ένα ενδεχόμενο στις εξελίξεις της πολιτικής.
Αφορμές για να αρθρογραφήσουμε είναι πολλές. Οι προκλήσεις είναι ακόμη περισσότερες αλλά οι δυνάμεις της αυτοσυγκράτησης, πολλάκις, είναι ισχυρότερες ώστε να εκφράζουμε άποψη ή σενάριο και να αναμένουμε τον χρόνο να επαληθευθεί ή όχι.
Οι τελευταίες, όμως, εξελίξεις και σε συνδυασμό με τις ερχόμενες εκλογές ήταν ισχυρότατες.

Παρατηρούμε τις εξελίξεις στο οικονομικό επίπεδο σε Ευρωπαϊκό επίπεδο και παγκόσμιο θα λέγαμε. Βρίσκουμε σημαντικές αναταράξεις, που μπορεί να αποτελέσουν πηγές ανατροπών. 
Πολλές φορές και σε πολλούς υπάρχει το ερώτημα ΄΄πως οι Έλληνες υπομένουν τόσα χρόνια αυτή την τρομακτική πίεση και δεν αντιδρούν΄΄. Κι εμείς έχουμε αυτό το ερώτημα.
Η εκτίμησή μας είναι ότι οι πολίτες της χώρας υπέμειναν, τουλάχιστον ως τώρα, γιατί υπήρχαν αντοχές. Το παρκαρισμένο χρήμα είτε στις τράπεζες είτε στα...΄΄μπαούλα΄΄ ή ακόμη οι κρυφές πηγές εσόδων έχει εξαντληθεί. Παράλληλα οι αρχικές εκτιμήσεις των πολιτών ότι η ΄΄μπόρα΄΄ θα περάσει σύντομα διαψεύστηκαν. Φαίνεται να επανεκτιμούν όλοι τα δεδομένα και να παίρνουν νέες θέσεις.

Το πολιτικό σύστημα κινείται με πολύ προσεκτικές κινήσεις θέτοντας νέους στόχους γιατί ακριβώς έχει αντιληφθεί ότι με τα δεδομένα αυτών πριν τρία χρόνια δεν είναι δυνατόν να φθάσει στις εκλογές.
Το πρόβλημα εντοπίζεται περισσότερο στον κυβερνητικό σχηματισμό, ο οποίος βλέπει αφ΄ενός την αλλαγή στάσης του εκλογικού σώματος με τις αντοχές του να έχουν μηδενιστεί και αφ΄ετέρου τον σύμμαχο και εταίρο Ευρώπη να αδυνατεί να ανταποκριθεί. Κι ενώ ανέμενε πρωτοβουλίες κυρίως από την Γερμανική πολιτική φαίνεται να διαψεύδεται. 
Η Γερμανία κρατεί στάση αναμονής ενώ δείχνει με μικρές και προσεκτικές δηλώσεις ότι προτεραιότητα θέτει την ενδυνάμωση των εσωτερικών αντοχών της. Προετοιμάζεται για κάθε ενδεχόμενο στο αποτέλεσμα των ερχόμενων εκλογών. Φαίνεται να ΄΄βλέπει΄΄ αλλαγές στην σύνθεση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Οι ακραίες πολιτικές δυνάμεις φαίνεται να ενισχύονται. Οι φωνές αυτές ταυτίζονται σε ένα καίριο σημείο, ΄΄οι σημερινές πολιτικές κατευθύνσεις δεν οδηγούν σε επιτυχία΄΄. Πάνω σ΄αυτό κάθε πλευρά συνθέτει την δική της πολιτική και με αυτή θα εμφανιστεί στις εκλογές με στόχο να ανατραπεί η σημερινή πολιτική κατεύθυνση.
Σε όλη της Ευρώπη φαίνεται να βρίσκονται σε άνοδο οι δυνάμεις αυτών των ανατροπών. Οι δυνάμεις αυτές έχουν ήδη προσαρμοστεί στις επιθυμίες των λαών. Έτσι διαφαίνεται να υπάρχει ένας συντονισμός που δεν θα έχει άλλο αποτέλεσμα παρά τις αλλαγές στις πολιτικές και στις απόψεις και οικονομικές που έχουν ΄΄επιβληθεί΄΄ έως τώρα.

Να σημειώσουμε ότι δεν υπάρχει ένα συγκεκριμένο μοντέλο, που να προτείνεται σε αντιστάθμισμα του σημερινού αλλά προσπαθεί τώρα να διαμορφωθεί. Δεν υφίσταται συγκεκριμένη πολιτική ή ιδεολογική πρόταση αλλά κυριαρχεί η ΄΄αντίδραση΄΄ ή αν θέλετε η αντίσταση.

Η χώρα μας δεν βρίσκεται εκτός αυτού του κλίματος. Οι δύο βασικές προτάσεις, που διαφαίνονται είναι αυτή της κυβέρνησης και η άλλη που υποστηρίζεται από τον ΣΥΡΙΖΑ και τα μικρότερα κομματική σχήματα, που κινούνται πέριξ αυτής της θέσης. 
Στο κυβερνητικό σχήμα δεν εμφανίζονται σύμμαχοι και γι΄αυτό υστερεί, μειονεκτεί απέναντι σε μια δυναμική που αναπτύσσεται με ρυθμό. Το κυβερνητικό σχήμα περιλαμβάνει πολιτικές δυνάμεις, που συνέβαλαν στην διαμόρφωση των σημερινών οικονομικών καταστάσεων και γι΄αυτό βαρύνεται. Είναι ένοχο και προσπαθεί να αποβάλλει τις κατηγορίες από πάνω του προσφέροντας στην κοινή γνώμη μια εικόνα επιτυχίας στα σχέδια της εφαρμοσμένης νέας πολιτικής. Προσπαθεί να δημιουργήσει προσδοκίες μιας νοικοκυρεμένης διακυβέρνησης βασισμένη σε σύγχρονα πρότυπα και νέα μοντέλα.Όμως φαίνεται να μην πείθει.

Η μείωση των εισοδημάτων, η φτωχοποίηση, η πτώση στο βιοτικό επίπεδο και η επιστροφή σε συνθήκες μεγάλων κοινωνικών ανισοτήτων θα είναι το κυρίαρχο διακύβευμα στις ερχόμενες εκλογές. Κι αυτό θα εκμεταλλευθεί η μια πλευρά του πολιτικού συστήματος κατηγορώντας το κυβερνόν σχήμα ως υπαίτιο αυτής της κατάστασης.
. Η προσδοκία και η υπόσχεση μιας αλλαγής στην πολιτική του παρελθόντος θα είναι το πολιτικό όπλο του αντιπάλου χωρίς αποδείξεις, χωρίς σοβαρά στοιχεία, που αν δείχνουν μια επιτυχία στο εγχείρημα. Οι συμπεριφορές και η διατήρηση πολλών σταθερών πακτωμένων στο παρελθόν θα απομακρύνουν το εκλογικό σώμα παρά θα το προσελκύσουν. 

Χωρίς να εισέλθουμε σε λεπτομέρειες εκτιμούμε ότι κερδισμένος θα είναι ο χώρος των αντίθετων θέσεων από τον σημερινό κυβερνητικό σχηματισμό, που τέλος - τέλος δεν έχει αποδείξει ότι μπορεί να σταθεί στις νέες προκλήσεις. Πείθει, όμως, ότι είναι μια συνταγή του παρελθόντος που προσπαθεί να παρασύρει και πάλι με υποσχέσεις. Υπ αυτή την έννοια το εκλογικό σώμα δεν είναι διατεθειμένο  να υποκύψει σήμερα, να πιστέψει και πάλι και να δώσει ΄΄συγχωροχάρτι΄΄. 

Έτσι εκτιμούμε ότι βρισκόμαστε στην έναρξη μιας νέας σελίδας στην ιστορία της ανθρωπότητας και κυρίως στην Ευρώπη. Από εκεί θα αρχίσει μια ΄΄ειρηνική΄΄ επανάσταση, που θα περάσει στις άλλες ηπείρους. Όλοι οι λαοί αυτό φαίνεται να περιμένουν. Δείτε σε πόσα σημεία του πλανήτη βρίσκονται σε εξέλιξη μικρές, ίσως, σημαντικές, όμως, εστίες αντίδρασης, που αναμένουν τον συντονιστή, αυτό που θα οδηγήσει. 
Συρία, Ιράκ, Κορέα, Αραβία, ανατολικές χώρες του πρώην σοβιέτ, κεντρική και ανατολική Ευρώπη, Κίνα και τόσα άλλα σημεία.

Βρισκόμαστε στο τέλος μιας παλιάς και κουρασμένης πολιτικο-οικονομικο-κοινωνικής διαχείρισης των κοινών ενδιαφερόντων των λαών. Το σημερινό πολιτικό σύστημα διαχείρισης δείχνει ότι είναι στο τέλος του ενώ νέες δυνάμεις με νέες απόψεις και θέσεις περί διαχείρισης της κοινωνίας, χωρίς έως τώρα να έχουν διαμορφώσει συγκεκριμένη ιδεολογική και κοινωνική κατεύθυνση.

Ασφαλώς δεν θα χρησιμοποιηθούν μέσα επιβολής του παρελθόντος, με όπλα και πολέμους. Σ΄αυτό συμβάλλει το γεγονός ότι οι λαοί έχουν ωριμάσει και είναι έτοιμοι να δεχθούν τις νέες αυτές πολιτικές.
Παρωνυχίδα σ΄αυτή την θεώρηση είναι οι εκλογές στην τοπική αυτοδιοίκηση στην χώρα μας. Όμως δεν θα υστερήσει στην αποδοχή αυτής της δυναμικής. 
Οι παλαιά ασχολούμενοι με αυτήν κάτω από το πρίσμα της θεωρητικής της εξέλιξης, που έβλεπαν την αποτυχία της παλαιάς καθεστωτικής αντίληψης έκρουαν τον κώδωνα ακόμη και από τις τελευταίες εκλογές του 2010. Λίγοι, όμως, είχαν αντιληφθεί από τότε τις επικείμενες αλλαγές. Ίσως και σήμερα ακόμη να παραμένουν στις ίδιες θέσεις. Θα είναι οι χαμένοι της υπόθεσης. Είναι βέβαιοι ότι στην αποτυχία τους θα προσπαθήσουν να βρουν τα εξιλαστήρια θύματα για να δικαιολογηθούν.  
Θα είναι πολύ αργά γιατί απλά θα είναι οι χαμένοι. 
Για δε τους παλαιά θεωρητικούς το γεγονός των αλλαγών θα είναι μια ακόμη επιβεβαίωση των προβλέψεών τους. 
Ένα θα είναι το γεγονός. Η απώλεια χρόνου, η απώλεια της δυνατότητας των ήπιων αλλαγών και όχι των βίαιων μη προσανατολισμένων και επιβαλλόμενων αυταρχικών πολιτικών.
Εκεί θα είναι το...΄΄κρίμα΄΄!!

Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΕΞΕΛΙΞΗ Η ΑΝΤΙΔΙΚΙΑ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

Ύστερα από την καταγγελία του  Συλλόγου των εργαζομένων του Δήμου εναντίον της διοίκησης του καμιά απάντηση δεν είχαμε από την πλευρά της διοίκησης ούτε και δημοσιεύθηκε (απ΄ότι γνωρίζουμε) κάτι σε απάντηση αυτής της καταγγελίας.
Παρ΄όλα αυτά σήμερα λάβαμε νέο μήνυμα από την πλευρά των εργαζομένων όπου μας επισυνάπτουν έγγραφο παρέμβασης της ΠΟΕ - ΟΤΑ (συνδικαλιστικό όργανο των εργαζομένων). 
Στο έγγραφο το Συνδικαλιστικό όργανο των εργαζομένων καλεί την διοίκηση να ανακαλέσει όλα αυτά που καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι του Δήμου. Το έγγραφο έχει ήδη δημοσιευθεί σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Δημοσιεύουμε το έγγραφο και αναζητούμε και πάλι την απάντηση της διοίκησης.




                                                                                     Αθήνα,  23 Ιανουαρίου 2014
                                                                                     Αριθμ. Πρωτ.: 67



ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Η Εκτελεστική Επιτροπή της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. καταγγέλλει τη Δημοτική Αρχή του Δήμου Βριλησσίων και ιδιαίτερα τον Αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος κ. Παναγιώτη Μακρή για την υπηρεσιακή δίωξη και απαξίωση σε βάρος του Γραμματέα του Συλλόγου Εργαζομένων κ. Νίκου Μήτση εξ΄ αιτίας της συνδικαλιστικής του δράσης.
Με πρωτοφανή και παράνομο τρόπο ο Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος ουσιαστικά απομάκρυνε από τα καθήκοντά του τον επί 14 έτη υπηρετούντα υπάλληλο κ. Νίκο Μήτση αμέσως μετά την εκλογή του στο Δ.Σ. του Συλλόγου Εργαζομένων.
Δυστυχώς οι συναντήσεις που έγιναν μεταξύ του ίδιου εργαζόμενου με το Δήμαρχο κ. Κώστα Ιωαννίδη αλλά και με την Πρόεδρο του Συλλόγου ώστε να λυθεί το θέμα ομαλά δεν καρποφόρησαν. Αντιθέτως, η συμπεριφορά σε βάρος του υπαλλήλου έγινε ακόμη πιο εκδικητική, με τη νέα προκλητική απόφαση αποκλεισμού του από τις επιτροπές «Παραλαβής και Επισκευών οχημάτων του Δήμου», όπου λόγω ειδικότητας ως μοναδικός μηχανοτεχνίτης επιβάλλεται να συμμετέχει.
Θεωρούμε ότι η απαξίωση του ανθρώπινου δυναμικού και οι συνδικαλιστικές διώξεις από πλευράς των Διοικήσεων υπηρετούν μόνο τις μνημονιακές πολιτικές της συγκυβέρνησης που βασικό στόχο έχουν να τρομοκρατήσουν και να κάμψουν κάθε φωνή αντίδρασης ώστε να επιβάλλουν την κατάργηση του Δημόσιου και Κοινωνικού χαρακτήρα των υπηρεσιών της Τ.Α.
Η Εκτελεστική Επιτροπή της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. καλεί το Δήμαρχο Βριλησσίων κ. Κώστα Ιωαννίδη να ανακαλέσει ΑΜΕΣΑ την παράνομη απομάκρυνση του συνδικαλιστική Νίκου Μήτση από τα καθήκοντά του. Σε αντίθετη περίπτωση, πολύ σύντομα θα αντιμετωπίσει τη συνολική αντίδραση των εργαζομένων του Δήμου και όχι μόνο, προκειμένου να μπει ένα τέλος στις αυθαίρετες αποφάσεις της Δημοτικής Αρχής.
Για την Εκτελεστική Επιτροπή της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.

         Ο Πρόεδρος                                                                      Ο Γεν. Γραμματέας


Θέμης Μπαλασόπουλος                                                            Γιάννης Τσούνης

Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ

Από τον Σύλλογο εργαζομένων του δήμου Βριλησσίων λάβαμε την πιο κάτω καταγγελία, την οποία δημοσιεύουμε. Να σημειώσουμε ότι η καταγγελία αυτή έχει ήδη δημοσιευθεί σε πολλά μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε ηλεκτρονικές ιστοσελίδες. Θα περιμένουμε την απάντηση από την πλευρά του δήμου και την οποία θα δημοσιεύσουμε με τον ίδιο τρόπο στην ιστοσελίδα μας χωρίς να παίρνουμε θέση υπέρ του ενός ή του άλλου. Το θέμα θεωρούμε πολύ σοβαρό και απαιτείται περαιτέρω διερεύνησης. Θα προσπαθήσουμε κι εμείς να ερευνήσουμε το ζήτημα και θα ενημερώσουμε δεόντως.
Ενημερωθήκαμε από μέλος του ΔΣ του Συλλόγου για να διατσαυρώσουμε την αλήθεια της καταγγελίας και διαπιστώσαμε ότι πράγματι υφίσταται το θέμα χωρίς και πάλι να γνωρίζουμε λεπτομέρειες και πολύ περισσότερο που βρίσκεται το δίκιο.

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
ΔΗΜΟΥ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ

Ανακοίνωση – Καταγγελία

Καταγγέλλουμε την συνεχιζόμενη υπηρεσιακή απαξίωση του Γραμματέα του Συλλόγου μας, Νίκου Μήτση, εργαζόμενου στην Διεύθυνση Περιβάλλοντος & Πολιτικής Προστασίας με ειδικότητα ΔΕ Μηχανοτεχνιτών, που προφανή στόχο έχει την κάμψη της συνδικαλιστικής του δραστηριότητας και αγγίζει τα όρια του πολιτικού διωγμού.
Η εκδικητική συμπεριφορά στελεχών της Διοίκησης, απέναντι στον συνάδελφο Νίκο Μήτση, ξεκίνησε το Μάιο του 2012 αμέσως μετά την εκλογή του ως αντιπροσώπου των εργαζομένων του Δήμου στο συνέδριο της ΠΟΕ-ΟΤΑ και έγινε απροκάλυπτη μετά την εκλογή του στο Δ.Σ. του Συλλόγου Εργαζομένων του Δήμου, με την «φιλική προειδοποίηση» που δέχθηκε από τον Αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος & Πολιτικής Προστασίας κ. Παναγιώτη Μακρή με τη φράση «θα σου γυρίσει μπούμεραγκ η εκλογή σου στο σωματείο».
Η συνέχεια δεν ήταν το ίδιο «φιλική». Ο ίδιος ο Αντιδήμαρχος κ. Παναγιώτης Μακρής, εισέβαλε στο γραφείο του Νίκου Μήτση τον Απρίλιο του 2013 και του αφαίρεσε τον ηλεκτρονικό υπολογιστή, με αποτέλεσμα να μην έχει πρόσβαση στο ηλεκτρονικό πρόγραμμα  καταγραφής καυσίμων και συντηρήσεων, το οποίο δεν έχει ενημερωθεί από τότε.                    Η απομάκρυνση του Η.Υ. έγινε βέβαια, χωρίς την τήρηση των προβλεπόμενων διαδικασιών (πρωτόκολλο παραλαβής, εξασφάλιση ηλεκτρονικών αρχείων).
Έχουμε εξαντλήσει κάθε δυνατότητα επίλυσης του θέματος στα πλαίσια του διαλόγου και της συνεννόησης με την Διοίκηση του Δήμου.
Δυστυχώς οι συναντήσεις που έγιναν μεταξύ του Δημάρχου κ. Κώστα Ιωαννίδη, τόσο με τον Γραμματέα του Συλλόγου μας Νίκο Μήτση, όσο και με την Πρόεδρο του Συλλόγου  Βίκυ Χαλκιά, για να διευθετηθεί το θέμα χωρίς οξύνσεις που διαταράσσουν την εύρυθμη λειτουργία της υπηρεσίας, η κατάσταση δεν άλλαξε. Αντιθέτως πρόσφατα οξύνθηκε με την νέα προκλητική απόφαση αποκλεισμού του από τις επιτροπές «Παραλαβής και επισκευών οχημάτων του Δήμου» όπου λόγω ειδικότητας  ως μοναδικός στον Δήμο Μηχανοτεχνίτης, καταφανώς επιβάλλεται να συμμετέχει.
Απαιτούμε την απεμπλοκή της υπηρεσιακής αντιμετώπισης του Νίκου Μήτση,  από την συνδικαλιστική του δράση.
Απαιτούμε την άμεση επαναφορά του συναδέλφου μας, στα καθήκοντά του στο Γραφείο κίνησης, συντήρησης και επισκευών οχημάτων του Δήμου, όπως προβλέπεται από την ειδικότητά του και από τις αρμοδιότητες του Γραφείου όπως περιγράφονται στον Ο.Ε.Υ. ΦΕΚ113Β/05-02-2010.                  Θέση στην οποία υπηρετεί 14 έτη και από την οποία απομακρύνθηκε μετά την εκλογή του στο Δ.Σ. του Συλλόγου Εργαζομένων.

Αντιλαμβανόμαστε ότι η συνδικαλιστική μας δραστηριότητα, η επιλογή μας να απορρίψουμε τον παραδοσιακό εργοδοτικό συνδικαλισμό και να σταθούμε απέναντι σε όλες τις μνημονιακι﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽καθαρισμοη ιδιωτικοποίές – κυβερνητικές επιλογές  που θίγουν  τα εργασιακά μας δικαιώματα, ενοχλεί την Διοίκηση του του Δήμου και δυσχεραίνει επιλογές της όπως η ιδιωτικοποίηση του οδοκαθαρισμού και οι συμβάσεις του Δήμου με ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ.
Κατανοούμε ότι η ενεργή παρουσία μας σε όλους τους αγώνες των εργαζομένων, στα ναυπηγεία, στην ΕΡΤ, στον ΕΟΠΥΥ, στο πλάι των Σχολικών Φυλάκων και της Δημοτικής Αστυνομίας δεν αρέσουν στους κρυφούς συνομιλητές του Φούχτελ.
Πρέπει να γνωρίζουν όμως, ότι οι μεθοδεύσεις τους δεν θα κάμψουν το φρόνημα των εργαζομένων στο Δήμο μας, πολύ περισσότερο δεν θα φιμώσουν τους εκλεγμένους εκπροσώπους τους, με πρακτικές που θυμίζουν άλλες εποχές.
Η υποβάθμιση, η απαξίωση και η αναξιοκρατία αφορά όλους τους εργαζόμενους  και  θα  αντιμετωπιστεί  ενωτικά  και  δυναμικά.
Ας το καταλάβουν όλοι, ότι οι εργαζόμενοι του Δήμου Βριλησσίων, δεν υπονομεύονται, δεν τρομοκρατούνται, δεν διασπώνται!


ΤΟ Δ.Σ.

ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΙΣ ΕΠΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ





Σας προσκαλώ σύμφωνα με το άρθρο 67 του Ν. 3852/2010, σε τακτική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, η οποία θα γίνει στην αίθουσα συνεδριάσεων, οδός Κισσάβου 11, στις 22/1/2014, ημέρα Τετάρτη και ώρα 19:00, για λήψη απόφασης επί των εξής θεμάτων της ημερήσιας διάταξης:


1.      Θέμα 1ο: Συμπλήρωση της αριθ. 154/2013 Απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Βριλησσίων ως προς τους Πίνακες Στοχοθεσίας των Νομικών Προσώπων του Α «Οργανισμός Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης Δήμου Βριλησσίων» και Β «Πολιτιστικός και Αθλητικός Οργανισμός Δήμου Βριλησσίων» και ψήφιση του Ενοποιημένου Ο.Π.Δ. του Δήμου Βριλησσίων οικονομικού έτους 2014
2.      Θέμα 2ο: Καθιέρωση 24ωρης λειτουργίας, καθώς και λειτουργίας κατά το Σάββατο, τις Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες και των υπηρεσιών Ύδρευσης, Αυτεπιστασίας της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Βριλησσίων (άρθρο 36 παρ. 3 και παρ. 8, παρ. 9 και παρ. 10 του Ν. 3584/07)
3.      Θέμα 3ο: Έγκριση παρατάσεως της προθεσμίας του έργου: «Κατασκευή Εξωτερικών Διακλαδώσεων Ακινήτων Ομάδας Δ2/2012»
4.      Θέμα 4ο: Έγκριση 1ου Ανακεφαλαιωτικού Πίνακα (Τακτοποιητικού) του έργου: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΔΙΑΚΛΑΔΩΣΕΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ Δ1/2012
5.      Θέμα 5ο: Έγκριση της υπ’ αριθ. 72/2013 απόφασης Διοικητικού Συμβουλίου του Ν.Π.Δ.Δ. με την επωνυμία «Οργανισμός Κοινωνικής Προστασίας & Αλληλεγγύης Δήμου Βριλησσίων», που αφορά στην έγκριση τροποποίησης της 67/2013 απόφασης περί «ψήφισης προϋπολογισμού οικ. έτους 2014»
6.      Θέμα 6ο  Έγκριση της υπ’ αριθ. 97/2013 απόφασης Διοικητικού Συμβουλίου του Ν.Π.Δ.Δ. με την επωνυμία «Οργανισμός Κοινωνικής Προστασίας & Αλληλεγγύης Δήμου Βριλησσίων», που αφορά στην «Έγκριση Απολογισμού οικονομικού έτους 2012»
7.      Θέμα 7ο: Έγκριση της υπ’ αριθ. 98/2013 απόφασης Διοικητικού Συμβουλίου του Ν.Π.Δ.Δ. με την επωνυμία «Οργανισμός Κοινωνικής Προστασίας & Αλληλεγγύης Δήμου Βριλησσίων», που αφορά στην «Έγκριση Ισολογισμού οικονομικού έτους 2012»
8.      Θέμα 8ο: Ορισμός μέλους της Επιτροπής Επίλυσης με Συμβιβασμό Φορολογικών Διαφορών και Αμφισβητήσεων
9.      Θέμα 9ο: Διαγραφή οφειλής της OLYMPIC ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ & ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ από Βεβαιωτικό Χρηματικό Κατάλογο και Επανεγγραφή
10.  Θέμα 10ο: Διαγραφή οφειλής ΜΕΝΤΖΕΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ από Βεβαιωτικό Χρηματικό Κατάλογο
11.  Θέμα 11ο: Διαγραφή οφειλής της ALPHA LEASING από Βεβαιωμένο Χρηματικό Κατάλογο και επανεγγραφή
12.  Θέμα 12ο: Διαγραφή οφειλής της ALPHA LEASING από Βεβαιωμένο Χρηματικό Κατάλογο και επανεγγραφή
13.  Θέμα 13ο: Διαγραφή οφειλής της εταιρίας Πειραιώς Multifin Α.Ε. από Βεβαιωμένο Χρηματικό Κατάλογο
14.  Θέμα 14ο: Διαγραφή οφειλής Σ.Κ. ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε. από Βεβαιωμένο Χρηματικό Κατάλογο και επανεγγραφή
15.  Θέμα 15ο: Διαγραφή οφειλής του ΣΑΡΡΗ ΣΤΑΥΡΟΥ από Βεβαιωμένο Χρηματικό Κατάλογο και επανεγγραφή
16.  Θέμα 16ο: Συγκρότηση επιτροπής παραλαβής προμηθειών που διενεργούνται με διαγωνισμό και απ’ ευθείας ανάθεση σύμφωνα με το άρθρο 28 του ΕΚΠΟΤΑ
17.  Θέμα 17ο: Ορισμός Δημοτικού Συμβούλου ως μέλος της επιτροπής παραλαβής – βεβαίωσης καλής εκτέλεσης εργασιών (παροχής υπηρεσιών) που διενεργούνται με διαγωνισμό και απ’ ευθείας ανάθεση σύμφωνα με το αρ. 67 του Π.Δ. 28/80 πλην οχημάτων
18.  Θέμα 18ο: Ορισμός Δημοτικού Συμβούλου ως μέλος της επιτροπής παραλαβής – βεβαίωσης καλής εκτέλεσης εργασιών (παροχής υπηρεσιών) και προμηθειών για την επισκευή και συντήρηση των οχημάτων – μηχανημάτων του Δήμου που διενεργούνται με διαγωνισμό και απ’ ευθείας ανάθεση σύμφωνα με το αρ. 67 του Π.Δ. 28/80
19.  Θέμα 19ο: Έγκριση υποβολής πρότασης έργου στα πλαίσια της πρόσκλησης της ΕΕΤΑΑ με τίτλο «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΤΑ»

Συνημμένα: Εισηγήσεις επί των θεμάτων

Οι κ.κ. Σύμβουλοι που επιθυμούν περισσότερες πληροφορίες για τα θέματα, μπορούν να λάβουν γνώση αυτών από τους φακέλους που τηρούνται στο Τμήμα Συλλογικών Οργάνων του Δήμου.
Η παρούσα να επιδοθεί στο Δήμαρχο και τα μέλη του Δ.Σ. και να αναρτηθεί, συντασσομένου σχετικού αποδεικτικού, στον πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου.

          Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ Δ.Σ.

                                                     ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (ΤΑΚΗΣ) ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗΣ

Κοινοποίηση
1.                 Γενικό Γραμματέα του Δήμου
2.                 Διευθυντές υπηρεσιών του Δήμου
3.                 Τμήμα συλλογικών οργάνων του Δήμου

4.                 Γραφείο ηχογράφησης πρακτικών

Συνήγορος του Πολίτη: Χορήγηση αποκλειστικής θέσης στάθμευσης σε δημότη με αναπηρία

Πολίτης με αναπηρία διαμαρτυρήθηκε για την ανάκληση απόφασης χορήγησης αποκλειστικής θέσης στάθμευσης από δήμο, στον οποίο είναι δημότης, δι...