Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

Επιμένει στο δημοψήφισμα ο πρωθυπουργός

Σταθερός στην απόφασή του να τεθεί σε δημοψήφισμα η νέα δανειακή σύμβαση, εμφανίστηκε ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου στο Υπουργικό Συμβούλιο. Κατά τη συνεδρίαση, υπήρξαν κυβερνητικά στελέχη που τάχθηκαν υπέρ της διεξαγωγής του δημοψηφίσματος, δεν έλειψαν όμως οι φωνές κριτικής και οι αρνητικές προσεγγίσεις.



Ο πρωθυπουργός φέρεται να ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξει ο σχεδιασμός και ο οδικός χάρτης που ανακοίνωσε στην ΚΟ του ΠΑΣΟΚ και πρόσθεσε ότι όλα θα κριθούν την Παρασκευή. Χαρακτήρισε δε ως «θεσμική εκτροπή» τις φωνές που ακούστηκαν από τα κόμματα της αντιπολίτευσης και τα οποία προέτρεπαν τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ να πουν «όχι» την Παρασκευή στην παροχή ψήφου εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση.


Οι πληροφορίες αναφέρουν επίσης ότι ο πρωθυπουργός είπε μεταξύ άλλων πως το σύστημα που θίγεται από την ελάφρυνση του χρέους, ήταν φυσικό να αντιδράσει λυσσαλέα και εξαπέλυσε επίθεση σε μέσα ενημέρωσης για την κριτική που άσκησαν σχετικά με το δημοψήφισμα.


Όσον αφορά στο θέμα των πρόωρων εκλογών, ο κ. Παπανδρέου τις χαρακτήρισε υπεκφυγή και υποστήριξε ότι τελικά, με την επιλογή αυτή, θα συρόμασταν προς τη χρεοκοπία. Σχετικά με το μήνυμα που αναμένει από τη G20, εκτίμησε ότι αυτό θα είναι πως η δημοκρατία είναι υπεράνω των αγορών.


Ο κ. Παπανδρέου απάντησε επίσης σε όσα λέγονται ότι οι τράπεζες δεν προσέλθουν στις διαπραγματεύσεις για την απομείωση του χρέους με το δημοψήφισμα να εκκρεμεί, τονίζοντας ότι οι τράπεζες θα είναι στο τραπέζι.


Θετικά για το δημοψήφισμα φέρεται να έχουν τοποθετηθεί οι Δημήτρης Ρέππας, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, Χρήστος Παπουτσής, Πάνος Μπεγλίτης, Χάρης Καστανίδης, Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου και Γιώργος Παπακωνσταντίνου.


«Κριτική στήριξη» παρείχε κατά τις ίδιες πληροφορίες η Άννα Διαμαντοπούλου, η οποία ζήτησε διευκρινίσεις για την πολιτική σκοπιμότητα που εξυπηρετεί η επιλογή του δημοψηφίσματος στην παρούσα φάση. Σημείωσε επίσης ότι η απόφαση θα έπρεπε να είχε ληφθεί από την κυβερνητική επιτροπή και να είχε οργανωθεί η υποστήριξη αυτής της απόφασης.


Ο Κώστας Σκανδαλίδης, από την μεριά του, έθεσε το θέμα της έλλειψης ενημέρωσης των μελών της κυβέρνησης για το δημοψήφισμα. Θα έπρεπε να είμαστε ενημερωμένοι για να πάμε ομογενοποιημένα και όχι αιφνιδιασμένοι, φέρεται να τόνισε ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης.


Αρνητικός με το δημοψήφισμα ο Ανδρέας Λοβέρδος, ο οποίος ανέφερε πως «δεν μπορεί να τίθεται ένα τόσο θεμελιώδες ερώτημα για δημοψήφισμα, που δεσμεύει την χώρα για 30 χρόνια», ενώ εξήγησε πως πως επιθυμεί να δει το περιεχόμενο του δημοψηφίσματος πριν τοποθετηθεί.


Αναβρασμός στο ΠΑΣΟΚ


Οι διεργασίες είναι έντονες, στον απόηχο της πρωτοβουλίας του πρωθυπουργού. Την απόφασή της να ανεξαρτητοποιηθεί ανακοίνωσε νωρίτερα η κυρία Μιλένα Αποστολάκη, εκφράζοντας την κατηγορηματική αντίθεσή της στην πρωτοβουλία του Γιώργου Παπανδρέου για διενέργεια δημοψηφίσματος. Έτσι, η ΚΟ του ΠΑΣΟΚ μένει με 152 βουλευτές.


Συγκρότηση κυβέρνησης εθνικής ενότητας ώστε να διασφαλιστεί το νέο πακέτο για την Ελλάδα, όπως προκύπτει από τις πρόσφατες αποφάσεις των Βρυξελλών, ζήτησε η Βάσω Παπανδρέου με δήλωσή της από το περιστύλιο της Βουλής, τονίζοντας ότι αμέσως μετά η χώρα πρέπει να οδηγηθεί σε εκλογές.


Επιστολή στον πρωθυπουργό με την οποία εκφράζει την αντίθεσή της στη διενέργεια δημοψηφίσματος και του ζητά να αναλάβει την πρωτοβουλία για νέα κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας, με πρωθυπουργό πρόσωπο κοινής αποδοχής, για τη διασφάλιση συμφωνίας Βρυξελλών απέστειλε η Εύα Καιλή.


Ενστάσεις για το δημοψήφισμα εκφράζει με επιστολή της στον πρωθυπουργό και η βουλευτής Χαρά Κεφαλίδου, η οποία προτείνει συγκρότηση κυβέρνησης εθνικής σωτηρίας. «Η χθεσινή αιφνιδιαστική και αψυχολόγητη αναγγελία του δημοψηφίσματος με έχει κάνει να αμφιβάλω για κάτι που μέχρι χθες θεωρούσα βέβαιο, ότι είμαι μέλος μιας ομάδας που πασχίζει να σώσει την πατρίδα από τη χρεοκοπία».


Αντίθετη με τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος δήλωσε και η Τόνια Αντωνίου, που τόνισε ότι μοναδική λύση παραμένει η συνεννόηση των πολιτικών δυνάμεων. Αυτά τα θέματα ξεπερνούν τις σχέσεις κυβέρνησης - αντιπολίτευσης και χρειάζεται υπεύθυνη στάση, σημείωσε προσθέτοντας ότι το δημοψήφισμα δεν μπορεί να λύσει κανένα από τα προβλήματα, αν δεν δημιουργεί και πρόσθετα.

Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

ΔΗΛΩΣΗ Λ. ΚΑΝΕΛΛΗ

Η κυβέρνηση πρέπει να πέσει εδώ και τώρα - Ο Παπανδρέου έδρασε ως κουκουλοφόρος


ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ

Δεν θα υπάρχει σε λίγες ώρες κυβέρνηση - Η Ελλάδα χρειάζεται κυβέρνηση και κυβέρνηση δεν έχει

ΣΧΟΛΙΑ...ΔΗΛΩΣΕΙΣ...

Michelbach: Ο κ. Παπανδρέου υπεύθυνος για την εκτίναξη των spreads των ευρωπαϊκών χωρών



UMP (Γαλλία): Το ελληνικό δημοψήφισμα θέτει σε κίνδυνο την πορεία της κρίσης



Διαψεύδουν συνεργάτες της Λ. Κατσέλη ότι η ίδια δήλωσε ότι θα στηρίξει την κυβέρνηση στην ψήφο εμπιστοσύνης



Συνεργάτες Κατσέλη: Θα λάβει τις αποφάσεις της την Παρασκευή

Ελσα Παπαδημητρίου (ανεξάρτητη βουλευτής): Καταστροφικές για τη χώρα οι εκλογές Θα πρέπει να δοθεί ψήφος εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση

Βουδούρης (ΠΑΣΟΚ): Δεν είναι παράλογο μια διεθνής σύμβαση να επικυρώνεται με δημοψήφισμα

Το δημοψήφισμα δεν θα γίνει, καθώς θα υπερισχύσει η λογική








ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕ ΤΟ ΚΥΣΕΑ

Σε έκτακτη συνεδρίαση του ΚΥΣΕΑ σήμερα αποκεφαλίστηκαν όλοι οι αρχηγοί των ενόπλων δυνάμεων.
Το ΠΑΣΟΚ άλλαξε τις ηγεσίες εν όψει επικείμενων εκλογών. Θα είναι μια απο τις τελευταίες πράξεις του υπουργού άμυνας που έκανε τσιφλίκι του το υπουργείο.

ΤΟ ΑΡΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΙΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ

Με αφορμή τις έκτακτες κρίσεις και την ομαδική αντικατάσταση όλων των Αρχηγών των Ενόπλων Δυνάμεων, από τον Τομέα Εξωτερικών και Άμυνας του Πανελλήνιου Άρματος Πολιτών, εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:



Στα πλαίσια της σχεδιασμένης διάλυσης της χώρας, και μετά την διάλυση της Υγείας, της Παιδείας, της Δημόσιας Διοίκησης, ήλθε και η στιγμή της διάλυσης, της Αμυντικής θωράκισης της χώρας, αποκεφαλίζοντας συλήβδην, όλους τους αρχηγούς που εναντιώνονται στα διαλυτικά σχέδια του Υπουργού Άμυνας.


Ο Υπερήφανος Ελληνικός Λαός δεν θα επιτρέψει την διάλυση της χώρας.


Είναι επιτακτική ανάγκη ,η άμεση προκήρυξη εκλογών!

ΑΡΧΙΣΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Τα βλέμματα στραμένα στο υπουργικό συμβούλιο που άρχισε πριν λίγο. Ευρώπη και Ελλάδα στους δέκτες και στους υολογιστές για το νέο.

Συνάντηση Μέρκελ - Σαρκοζί την Τετάρτη για την Ελλάδα, εν μέσω ραγδαίων πολιτικών εξελίξεων

Συνάντηση στο επίκεντρο της οποίας θα βρεθούν οι ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις στην Ελλάδα θα έχουν την Τετάρτη, στο περιθώριο των εργασιών της Συνόδου της G20 η Γερμανίδα Καγκελάριος, Α. Μerkel και ο Γάλλος πρόεδρος Ν. Sarkozy.



Κατά τις πληροφορίες, στο δείπνο εργασίας μεταξύ των δύο ηγετών θα μετέχουν και οι κ.κ. Juncker, Barroso, Rompuy, αλλά και η επικεφαλής του ΔΝΤ, C. Lagarde.


Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα σήμερα, Μerkel και Sarkozy είχαν τηλεφωνική επικοινωνία, στη διάρκεια της οποίας δεσμεύθηκαν για την πλήρη και άμεση εφαρμογή των αποφάσεων της Συνόδου Κορυφής της 26ης Οκτωβρίου.


Να σημειωθεί ότι αύριο στις Κάννες, για τις εργασίες της Συνόδου της G20, θα βρεθεί και ο Γ. Παπανδρέου.


Πριν από λίγη ώρα ο Έλληνας πρωθυπουργός είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τη Γερμανίδα Καγκελάριο, την οποία και ενημέρωσε για τις εξελίξεις στην Ελλάδα. O κ. Παπανδρέουν είχε παράλληλα επικοινωνία και με τους κ.κ. Rompuy και Βarroso.




ΦΗΜΕΣ ΠΕΡΙ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

Πριν λίγο υπήρξε φήμη που έφερε τον Πρωθυπουργό να παραιτείται. Δεν έχει διασταυρωθεί.

H ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΕ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ






Η ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΄΄ΤΡΙΩΝ΄΄ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ. ΣΕ ΛΙΓΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Ραγδαίες εξελίξεις μπροστά μας. Οι τρείς υπουργοί ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ-ΛΟΒΕΡΔΟΣ-ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ ετοιμάζονται για ανακοινώσεις στις επόμενες ώρες.
Όλη η πολιτική σκηνή σε πλήρη ετοιμότητα. Τα γραφεία των βουλευτών, των υπουργών, της αντιπολίτευσης σε μεγάλη αναστάτωση.
Τις προσεχείς ώρες αναμένουμε ανατροπές και ίσως να ετοιμάζονται κάλπες για εκλογές.
Η απόφαση μπορεί να έλθει και απο τον ίδιο τον Παπανδρέου μετά το υπουργικό συμβούλιο απ΄όπου αναμένουμε οπωσδήποτε αποφάσεις.
Στο υπουργικό συμμετέχουν όχι μόνο στενοί συνεργάτες του πρωθυπουργού.

ΕΚΤΑΚΤΟ ΥΠΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΣΤΙΣ 6 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

Σε λίγες ώρες συνέρχεται εκτάκτως το υπουργικό συμβούλιο. Θέμα συζήτησης είναι η προσφυγή στις κάλπες ή δημοψήφισμα με το γνωστό ερώτημα.

ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

Η Εύα Καϊλή κατέθεσε επιστολή στον Παπανδρέου όπου αναφέρει ότι διαφωνεί με το δημοψήφισμα μόλις πριν λίγο. Ο Λιντζέρης δήλωσε ότι προς το παρόν δεν παραιτείται ούτε ανεξαρτητοποιείται. Είχε αποστείλει χθες βράδυ επιστολή στον Παπανδρέου και ζητούσε το σχηματσιμό κυβέρνησης εθνικής σωτηρίας.
Χάνει τη δεδηλωμένη με την επιστολή της κ. Καϊλή.
151 η κοινοβουλευτική δύναμη του ΠΑΣΟΚ στη βουλή!!!

ΕΥΡΩ - ΔΟΛΛΑΡΙΟ 1,3632. ΑΠΩΛΕΙΕΣ 1,63%

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ

Τέσσερις βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, Σ.Μερεντίτη, Τ. Αντωνίου, Ε. Καϊλή και Δ. Βαρβαρίγος αυτή τη στιγμή βρίσκονται στο γραφείο του προέδρου της Βουλής.
Το πιθανότερο να καταθέσουν δήλωση ανεξαρτητοποίησης.

ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ

Αν μέχρι το βράδυ υπάρξουν δύο ακόμη επίησμες ανεξαρτητοποιήσεις δεν θα υπάρξει συνεδρίαση της ολομέλειας της Βουλής για ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση αφού η κοινοβουλευτική δύναμή της θα είναι στο όριο στους 150!!
Άρα πολύ σύντομα θα έχουμε την απόφαση για προσφυγή στις κάλπες.
Στον κατάλογο των υπο ανεξαρτητοποίηση βουλευτών του ΠΑΣΟΚ προστ'ιθενται και οι Λεωνίδας Γρηγοράκος και Δ. Λιντζέρη.

ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΤΗ ΟΔΟ ΑΡΓΥΡΟΚΑΣΤΡΟΥ

Οι κάτοικοι της οδού Αργυροκάστρου, συνεχίζουν να αγωνίζονται για τις αλλαγές που έγιναν στην κυκλοφορία των αυτοκινήτων, που κάποια στιγμή ο δήμαρχος άλλαξε την ροή των αυτοκινήτων απο την Εθνικής Αντιστάσεως προς την οδό Αργυροκάστρου.



Η αποκάλυψη είναι ότι οι κάτοικοι της οδού Αργυροκάστρου ερευνώντας την υπόθεση ανακάλυψαν οτι ο δήμαρχος εψεύδετο όταν έλεγε οτι έγινε κυκλοφοριακή μελέτη και με βάση αυτή έγινε η αλλαγή.
Πιέζοντας την τεχνική υπηρεσία, ως υπεύθυνη της εισήγησης στην αρχή, ανέλαβαν να προχωρήσουν σε μετρήσεις εκ των υστέρων για να αποδειχθεί η δικαίωση των κατοίκων.


Στη συνέχεια η τεχνική υπηρεσία απευθυνόμενη στον δήμαρχο εισηγήθηκε την επιστροφή στην προτέρα κατάσταση αλλά μέχρι στιγμής δεν υπάρχει εξέλιξη.
Δεν υπήρξε καμιά μελέτη, λοιπόν, για τις παρεμβάσεις στην κυκλοφορία των οχημάτων. Ο δήμαρχος με αυταρχικό τρόπο και με το ΄΄έτσι θέλω΄΄ άλλαξε την κυκλοφορία ενώ εψεύδετο όταν πιέζονταν και απο το δημοτικό συμβούλιο γιατί και πώς έγιναν οι αλλαγές αυτές!!!


Πώς, λοιπόν, μπορεί να έχει εμπιστοσύνη δημότης ή δημοτικός σύμβουλος στο λόγο του δημάρχου;Ας το βλέπουν όλοι με ποιό τρόπο διοικείται αυτή πόλη και πώς δημοτικοί σύμβουλοι αποδέχονται τις εισηγήσεις του δημάρχου λέγοντας το εκπληκτικό (!!!!) ΄΄ώς η εισήγηση΄΄.
Διαβάστε σε προηγούμενο δημοσίευμά μας - καταγγελία των κατοίκων της οδού Αργυροκάστρου.

ΑΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

Μια επίσημη ανεξαρτητοποίηση, της κ. Μιλένας Αποστολάκη, και δύο σε αναμονή εντός των επόμενων ωρών, Καϊλή, Αντωνίου καταγράφονται οι πρώτες αντιδράσεις μετά τις εξελίξεις απο την πλευρά Παπανδρέου.
Έξ στελέχη του ΠΑΣΟΚ έχουν αποστείλει επιστολή απαίτησης αλλαγής στην εξουσία και προσφυγή στις κάλπες.
Πολλοί μιλούν για αποστασία στο Μαξίμου. Ένας - ένας κατεβαίνει απο το τρένο, τώρα όσο είναι καιρός. Δεν θα φθάσει το βράδυ και θα έχουμε άμεσες εξελίξεις κι ασφαλώς ερωτηματικό τίθεται αν θα αρχίσει η συζήτηση στη Βουλή για την ψήφο εμπιστοσύνης. ήδη επίσημα η κυβερνώσα παράταξη βρίσκεται με 152 βουλευτές και πάνω απο πέντε βουλευτές βρίσκονται σε συσκέψεις με σκοπό την ανεξαρτητοποίησή τους.
Ο Σαρκοζί καλεί σε έκτακτη συνεδρίαση υπουργικού συμβουλίου.
Από την Γερμανία μηνύματα που λέγουν για διακοπή της βοήθειας προς την Ελλάδα ενώ ταυτόχρονα όλος ο Ευρωπαϊκός τύπος κρίνει αυστηρά τον Έλληνα Πρωθυπουργό λέγοντας ότι πυροδοτεί τις συμφωνίες και βάζει εκρηκτικά στα θεμέλεια της Ευρώπης.
Το ΚΚΕ καλεί με επίσημη ανακοίνωση το λαό την Παρασκευή σε συλλαλητήριο στο Σύνταγμα.

ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΑΡΓΥΡΟΚΑΣΤΡΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥΣ


Οι αριθμοί που σκοτώνουν

Μετά την προεκλογική αντιδρόμηση τμήματος της Εθνικής Αντιστάσεως αυξήθηκε απελπιστικά η κυκλοφορία στις οδούς Αργυροκάστρου και Ταϋγέτου και μπήκαν σε διαρκή κίνδυνο οι μαθητές τεσσάρων σχολείων. Γι αυτό κάναμε παρέμβαση στο δημοτικό συμβούλιο, όπου όμως αντιμετωπίσαμε την απόλυτη περιφρόνηση του Δημάρχου και την προσβλητική σιωπή των δημοτικών συμβούλων του. Το μόνο που καταδέχτηκε να μας πει ο Δήμαρχος είναι ότι επίκειται συνολική κυκλοφοριακή μελέτη των Βριλησσίων, η οποία θα αντιμετωπίσει και το πρόβλημα της Αργυροκάστρου. Στο ερώτημά μας γιατί έσπευσε να αντιδρομήσει την Εθνικής Αντιστάσεως πριν τη συνολική μελέτη, απάντησε ότι ειδικά γι αυτή την περίπτωση εκπόνησε ξεχωριστή μελέτη η τεχνική υπηρεσία του Δήμου Βριλησσίων. Βασιζόμενοι στα λεγόμενά του ζητήσαμε από την τεχνική υπηρεσία αντίγραφο της παραπάνω έξτρα μελέτης, μαζί με τις σχετικές μετρήσεις κυκλοφορίας που την τεκμηρίωσαν. Μας απάντησαν προφορικά ότι δεν προηγήθηκαν κανενός είδους κυκλοφοριακές μετρήσεις και μας έδωσαν μια κόλα χαρτί με ένα κείμενο λίγων γραμμών, το οποίο είχαν βαφτίσει ως μελέτη.


Η παραπάνω μελέτη-μινιατούρα, προτείνει την αντιδρόμηση της Εθνικής Αντιστάσεως επειδή είναι χαρακτηρισμένη ως πεζόδρομος, οδηγεί σε παιδικό σταθμό και έχει στενά πεζοδρόμια και πλάτος. Δεν αναφέρει πόσα αυτοκίνητα περνούσαν πριν την αντιδρόμηση, ούτε λαμβάνει υπόψη της την πιθανότητα εξ’ αιτίας αυτής να εκτραπεί η κυκλοφορία ανάμεσα στα σχολεία που βρίσκονται στους επόμενους δρόμους. Φυσικά δεν αναφέρει η μελέτη ότι και η Αργυροκάστρου, που απορρόφησε την κίνηση της Εθνικής Αντιστάσεως, είναι κι αυτή πεζόδρομος, έχει χειρότερα πεζοδρόμια και είναι επίσης στενή. Επικαλείται την ανάγκη μείωσης της κίνησης μπροστά σε ένα παιδικό σταθμό με λίγα επιτηρούμενα μωρά, που δεν κυκλοφορούν ποτέ μόνα τους στον δρόμο, και αποσιωπά τον κίνδυνο αύξησης της κίνησης μπροστά σε ένα λύκειο, γυμνάσιο, δημοτικό και νηπιαγωγείο.


Η τεχνική υπηρεσία, όμως, του Δήμου Βριλησσίων, προφανώς αντιλαμβανόμενη το λάθος της, έκανε εκ των υστέρων ειδική εσωτερική εισήγηση προς τον Δήμαρχο, στην οποία δηλώνει τη διαφωνία της με τις κυκλοφοριακές αλλαγές που εξέτρεψαν χιλιάδες αυτοκίνητα κοντά σε σχολεία. Ίσως την τρόμαξαν τα στοιχεία των μετρήσεων της κυκλοφορίας στις οδούς Αργυροκάστρου και Ταϋγέτου, που έγιναν από την ίδια υπηρεσία πέντε μήνες μετά από την αντιδρόμηση της Εθνικής Αντιστάσεως. Παρά το ότι οι μετρήσεις συμπεριελάμβαναν και το τριήμερο της Καθαρής Δευτέρας, τότε που δεν λειτουργούσαν τα σχολεία και είχε αδειάσει η Αθήνα, η οδός Αργυροκάστρου στέναξε από τα χιλιάδες αυτοκίνητα. Σύμφωνα με τις καταγραφές, την Πέμπτη πριν την Καθαρή Δευτέρα πέρασαν στην Αργυροκάστρου 2363 αυτοκίνητα, την Παρασκευή 2630, το Σάββατο 2020, την Κυριακή 1015 και ανήμερα την Καθαρή Δευτέρα, που έριχνε πυκνό χιόνι και είχε σταματήσει η κυκλοφορία, πέρασαν ούτε λίγο ούτε πολύ 1083 αυτοκίνητα. Σήμερα περνούν πολλαπλάσια αυτοκίνητα, επειδή έχουν μάθει τη διαδρομή πολύ περισσότεροι οδηγοί, οι οποίοι στη μεγάλη πλειοψηφία τους δεν είναι κάτοικοι της πόλης μας, αλλά περαστικοί που κόβουν δρόμο ανάμεσα από κατοικίες και σχολεία των Βριλησσίων με τις ευλογίες του Δημάρχου μας.


Ο Δήμαρχος αποσιωπά επί μήνες την εισήγηση της τεχνικής υπηρεσίας, η οποία του χτυπάει καμπάνα για τα προβλήματα που δημιούργησε η αντιδρόμηση της Εθνικής Αντιστάσεως, περιφρονώντας το πρόγραμμα «Διαύγεια», το οποίο δεν έχει το πολιτικό ανάστημα να εφαρμόσει πλήρως. Από την άλλη μεριά η τεχνική υπηρεσία δεν τολμά να δημοσιοποιήσει την εισήγησή της σε ένα τόσο σοβαρό θέμα ασφάλειας παιδιών, αποδεχόμενη τον υποβιβασμό της σε άβουλο όργανο εξυπηρέτησης της εκάστοτε προσωπικής πολιτικής του Δημάρχου. Κρύβουν και οι δύο το άκρως επικίνδυνο εύρημα των μετρήσεων, ότι η κίνηση στην Ταϋγέτου, η οποία περνάει μπροστά από τέσσερα σχολεία, έχει αυξηθεί κατακόρυφα εξ αιτίας της κίνησης στην Αργυροκάστρου. Για παράδειγμα, κάθε Παρασκευή περνούν στην Ταϋγέτου 3.056 αυτοκίνητα, εκ των οποίων τα 2.136 προέρχονται από την Αργυροκάστρου. Δεδομένου ότι τη νύχτα παύει σχεδόν τελείως η κίνηση, τα παραπάνω χιλιάδες αυτοκίνητα περνούν κατά τη διάρκεια της ημέρας στην Ταϋγέτου, όταν αυτή είναι γεμάτη από μπουλούκια μαθητών που πηγαινοέρχονται στα σχολεία τους.


Το επιχείρημα του Δημάρχου ότι δεν πρέπει να παραπονούνται οι κάτοικοι της Αργυροκάστρου, επειδή η αυξημένη κίνηση αφορά μόνο σε κάποιες ώρες της ημέρας, αποδεικνύει τον στρεβλωμένο τρόπο σκέψης του και την αδιαφορία του για την ασφάλεια των μαθητών. Άλλοι δήμαρχοι διακόπτουν εντελώς την κυκλοφορία την ημέρα έξω από τα σχολεία κι αυτός επιχαίρει που τις ίδιες ώρες χιλιάδες παιδιά διασταυρώνουν την πορεία τους με χιλιάδες αυτοκίνητα σε έναν επικίνδυνο δρόμο χωρίς καν πεζοδρόμια.


Τα παραπάνω δολοφονικά νούμερα έμειναν σχεδόν επτά μήνες καταχωνιασμένα και ανεπεξέργαστα στα συρτάρια της τεχνικής υπηρεσίας. Στις αγωνιώδεις εκκλήσεις μας ότι υπάρχει πιθανότητα να εμπλακούν μαθητές σε ατύχημα ειδικά στο σταυροδρόμι Ταϋγέτου-Αργυροκάστρου, στο οποίο με βάση τις μετρήσεις συναντούνται καθημερινά μέχρι 4.000 χιλιάδες αυτοκίνητα, πήραμε από προκλητικές μέχρι αστείες απαντήσεις. Μας μίλησαν για την κακή συνήθεια των Ελλήνων να χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο με το παραμικρό και μας πρότειναν να χρησιμοποιούμε ποδήλατα. Για τα ατυχήματα ο Δήμαρχος και η τεχνική υπηρεσία βγάζουν την ουρά τους απέξω, θεωρώντας ότι γίνονται παντού και γι αυτό φταίνε οι οδηγοί. Αφού έριξαν χιλιάδες επιπλέον αυτοκίνητα σε λαβυρινθώδη στενάκια κακής ορατότητας και δίπλα σε σχολεία, παριστάνουν τους ανήξερους. Να δούμε πώς θα απολογηθούν στους γονείς των μαθητών που θα εμπλακούν αργά ή γρήγορα σε ατύχημα, όταν αυτοί θα τους κραδαίνουν στο πρόσωπο τις καταγραφές των δικών τους μετρητών κυκλοφορίας.


Αναρωτιόμαστε μήπως κατοικούν στην Εθνικής Αντιστάσεως κάποιοι πολιτικοί ή συγγενείς πολιτικών, ώστε για χάρη τους αναγκάζονται χιλιάδες οδηγοί να κάνουν ανόητους κύκλους στην ενδοχώρα των Βριλησσίων και να διαταράσσουν την καθημερινότητα και την ασφάλεια εκατοντάδων οικογενειών. Δεν μπορούμε να εξηγήσουμε αλλιώς την επιμονή του Δημάρχου να μηδενιστεί η κυκλοφορία στην Εθνικής Αντιστάσεως και να μην κατανεμηθεί τουλάχιστον ισομερώς με τους επόμενους δρόμους. Η χώρα καταστρέφεται εξ αιτίας των ρουσφετιών και αυθαιρεσιών των εκάστοτε πολιτικών ηγεσιών και λυπούμαστε πολύ που ο Δήμαρχος Βριλησσίων είναι ακόμα προσκολλημένος σε τριτοκοσμικές μεθόδους διοίκησης.


Θεωρούμε ότι συντρέχουν σοβαρότατοι λόγοι επανεξέτασης και ακύρωσης της απόφασης αντιδρόμησης της Εθνικής Αντιστάσεως. Οι ανησυχητικές μετρήσεις της κυκλοφορίας στις οδούς Ταϋγέτου και Αργυροκάστρου, η εισήγηση της τεχνικής υπηρεσίας προς τον Δήμαρχο για λανθασμένη κυκλοφοριακή παρέμβαση και η ανεπαρκέστατη μελέτη επάνω στην οποία στηρίχθηκε η αντιδρόμηση, αποτελούν νέα ατράνταχτα δεδομένα. Για επείγοντες λόγους ασφαλείας πρέπει να επανεισαχθεί άμεσα το θέμα στο δημοτικό συμβούλιο και να ληφθεί νέα απόφαση. Το υπαρκτό κυκλοφοριακό πρόβλημα της Εθνικής Αντιστάσεως πρέπει να αντιμετωπιστεί από τη συνολική κυκλοφοριακή μελέτη των Βριλησσίων και όχι με βάση ατεκμηρίωτες μελέτες και σε βάρος γειτονικών οδών. Η αντιδρόμηση της Εθνικής Αντιστάσεως πριν τη συνολική μελέτη αποτελεί επικίνδυνη και κραυγαλέα άδικη πράξη, που πρέπει άμεσα να επανορθωθεί. Αν ο κάθε Δήμαρχος μπορεί με παιδαριώδεις μελέτες λίγων αράδων να εισηγείται χαριστικές αλλαγές της κυκλοφορίας, γιατί να ξοδεύονται εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ για συνολικές μελέτες;


Οι δημοτικοί σύμβουλοι που πρόσκεινται στον Δήμαρχο οφείλουν να αρθρώσουν λόγο στο δημοτικό συμβούλιο. Να μην αρκεστούν στις διαβεβαιώσεις του Δημάρχου ότι το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Αργυροκάστρου θα αντιμετωπιστεί από τη συνολική μελέτη. Το πρόβλημα το είχε η Εθνικής Αντιστάσεως και αυτή πρέπει να αναμένει τη λύση του από τη συνολική μελέτη, όχι η Αργυροκάστρου. Οι δημοτικοί σύμβουλοι που ψήφισαν μια κυκλοφοριακή αλλαγή που απειλεί παιδιά και απαξιώνει περιουσίες, πρέπει επειγόντως να επανορθώσουν το λάθος τους. Αν συνεχίσουν να φορτώνουν το πρόβλημα στην Αργυροκάστρου χωρίς να λαμβάνουν υπόψη τους τα σοβαρά νέα δεδομένα, που πιθανόν τους απέκρυπταν ο Δήμαρχος και η τεχνική υπηρεσία, θα αντιδράσουμε με κάθε τρόπο και θα αναγκαστούμε να στραφούμε νομικά εναντίον τους. Είναι θέμα στοιχειώδους αξιοπρέπειας να μην παραμείνουν για μια ακόμα φορά βουβοί χωρίς να αιτιολογήσουν την ψήφο τους.

Ομάδα κατοίκων οδού Αργυροκάστρου


Τη διαμαρτυρία υπογράφουν οι παρακάτω ενήλικες κάτοικοι της οδού Αργυροκάστρου:


Γιώργος Ζαφειρόπουλος, Αναστασία Κουμούλα, Σταμάτης Ζαφειρόπουλος, Στέφανος Ζαφειρόπουλος, Σωτήρης Ποταμίτης, Αγγελική Ποταμίτη, Κώστας Ποταμίτης, Γιάννης Γιαπαλάκης, Σοφία Ασήμου, Ορέστης Μιχάλιος, Γιώργος Τσολάκης, Ήρα Χουσιάδα, Γιώργος Χουσιάδας, Αθανασία Χουσιάδα, Βίκυ Χουσιάδα, Λητώ Χουσιάδα, Ρίζος Τσολάκης , Ξανθίππη Τσολάκη, Παύλος Καλομπάτσος, Αργυρώ Καλομπάτσου, Κωνσταντίνα Αγγελή, Καλομπάτσος Παύλος, Αλέξανδρος Παπαϊωάννου, Ιωάννα Μπρατσιάκου, Γιάννης Ζαρκωτός, Βασίλης Ζαρκωτός, Έφη Ζαρκωτού, Λίτσα Μαντζαβίνου, Χρήστος Χατζηχρήστος Kerstin Brell

ΤΡΙΑ ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΜΕ ΕΝΑ ΣΤΟΧΟ

1. Ο κ. Παπανδρέου οδηγείται στην απόφαση απο μόνος του σε εκλογές.
2. Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας παραιτείται
3. Αποσύρεται η κοινοβουλευτική ομάδα της Νέας Δημοκρατίας

Μία απο αυτές τις δυνατότητες θα οδηγηθούμε σε εκλογές. Σε κανιά περίπτωση δεν διαφαίνεται να υπάρχει άλλη διέξοδος στο πρόβλημα που ανέκυψε. μια απ΄αυτές τις περιπτώσεις θα έχουμε τις επόμενες ημέρες μπροστά μας.

ΣΑΜΑΡΑΣ: Η Ν.Δ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΗ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΕΙ ΚΑΘΕ ΤΥΧΟΔΙΩΚΤΙΣΜΟ

Ο κ. Παπανδρέου έθεσε ουσιαστικά ζήτημα εθνικής ανάγκης. Δεν είναι το αίτημα απλά για εκλογές αλλά είναι θέμα εθνικής ανάγκης.
 Πάσει θυσία η Νέα Δημοκρατία θα αποτρέψει κάθε τυχοδιωκτικό δίλλημα.

ΣΕΝΑΡΙΑ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ

Σενάρια ανατροπής Παπανδρέου από τραπεζικούς κύκλους
Κανείς δεν θέλει τον Παπανδρέου πια. Όλους τους έβαλε απέναντι. Σε αναμονή για την έξοδο Σαμαρά απο τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Σε εξέλιξη αυτή την ώρα η συνάντηση.

ΣΑΜΑΡΑΣ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ

ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ
Δεν θα είμαστε συνεργοί στα σχέδια για την Ελλάδα

Να μην μπει η χώρα σε περιπέτειες



ΣΥΝΕΔΡΙΑΖΕΙ Η Κ.Ο. ΤΟΥ ΛΑΟΣ

Στις 13.30 συνεδριάζει η κοινοβουλευτική ομάδα του ΛΑΟΣ. Μεταξύ των θεμάτων που θα συζητηθούν είναι και το ενδεχόμενο να παραιτηθούν απο βουλευτές προκειμένου να ασκήσουν πίεση να πάμε σε εκλογές.
Ο Κρατζαφέρης καλεί Σαμαρά να προχωρήσουν σε παραίτηση όλοι.

ΕΞ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΖΗΤΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ

Έξ στελέχη του απο την κεντρική Επιτροπή ζητούν να κάνει στην ΄΄μπάντα΄΄ ο Παπανδρέου και να πάμε σε εκλογές με επιστολή τους.

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΡΚΕΛ - ΣΑΡΚΟΖΙ

Φήμες λέγουν ότι υπήρξε τηλεφώνημα Σαρκοζί με την Μέρκελ μετά τις εξελίξεις που προκάλεσε ο Παπανδρέου.

«Ανήσυχος και σοκαρισμένος» o Sarkozy - Απειλείται η ευρωπαϊκή συμφωνία - Αρνητικός ο διεθνής Τύπος από τις εξελίξεις στην Ελλάδα - «Η χρεοκοπία πλησιάζει»

Ανήσυχος και σοκαρισμένος είναι ο Γάλλος Πρόεδρος Nicolas Sarkozy, μετά την απόφαση του Έλληνα πρωθυπουργού για τη διενέργεια δημοψηφίσματος, όπως αναφέρει η γαλλική εφημερίδα Le Monde.



«Όλα πάλι από την αρχή» γράφει η γαλλική εφημερίδα, αναφέροντας, μεταξύ άλλων, πως «η κίνηση αυτή είναι παράλογη και η γνώμη των Ελλήνων επικίνδυνη», σύμφωνα με εκτιμήσεις στενού συνεργάτη του κ. Sarckozy.


«Τολμά δημοψήφισμα» είναι ο τίτλος άρθρου της ηλεκτρονικής έκδοσης της γαλλικής εφημερίδας Liberation, η οποία αναρωτιέται αν «ο κ. Παπανδρέου αποφάσισε να πέσει ένδοξα».


«Ουδέν σχόλιο. Είμαστε σε επαφές και αναμένουμε επίσημη ενημέρωση από τις ελληνικές αρχές» ήταν η απάντηση της εκπροσώπου της Ευρωπαϊκής Ένωσης Καρολίνας Κότοβα, σε σχετική ερώτηση.


Από την πλευρά του, ο γερμανικός Τύπος χαρακτηρίζει ως «ριψοκίνδυνη» την απόφαση του Γιώργου Παπανδρέου.


Η Handelsblatt, σε άρθρο της που φέρει τον τίτλο «Η χρεοκοπία πλησιάζει» σημειώνει ότι, «ενώ όλα έδειχναν ότι η Ελλάδα κάπως σώθηκε μετά τη συμφωνία για κούρεμα του ελληνικού χρέους, ο Έλληνας πρωθυπουργός τα ανατρέπει όλα και ανακοινώνει εντελώς ξαφνικά δημοψήφισμα για τις αποφάσεις της συνόδου».


Το περιοδικό Der Spiegel κυκλοφορεί με τίτλο «Ο Παπανδρέου αιφνιδιάζει το λαό του». Στο άρθρο αναφέρεται ότι ο Πρωθυπουργός θα αφήσει το λαό τελικά να αποφασίσει και ότι «Όλη η Ευρώπη πρέπει να περιμένει την Ελλάδα». Παράλληλα, γίνεται λόγος για «γενικότερη σύγχυση στο εσωτερικό της χώρας και πολλαπλές αντιδράσεις από την αντιπολίτευση που δηλώνει ότι ο Παπανδρέου προσπαθεί να κερδίσει χρόνο».


Για απρόβλεπτες συνέπειες στην ευρωζώνη σε περίπτωση που οι Έλληνες πουν «όχι» κάνουν λόγο οι γερμανικοί Financial Times.


H Die Zeit σημειώνει ότι «πέραν των μαζικών εκδηλώσεων διαμαρτυρίας, και της αντίστασης που προβάλει η αντιπολίτευση, ο Έλληνας πρωθυπουργός είναι αντιμέτωπος με αντιδράσεις στο ίδιο του το κόμμα».


Πιο καυστική, η λαϊκή Bild αναρωτιέται «Ποιος θα σταματήσει την τρέλα των Ελλήνων;». «Η είδηση έσκασε το βράδυ στην Αθήνα το βράδυ σαν βόμβα. Ο Έλληνας πρωθυπουργός, Γιώργος Παπανδρέου ανακοίνωσε τη διενέργεια δημοψηφίσματος για το νέο πακέτο διάσωσης της χώρας του. Η αντιπολίτευση είναι ζαλισμένη. Και οι ηγέτες της ΕΕ έκπληκτοι», αναφέρει στην ηλεκτρονική της έκδοση η εφημερίδα.


Σύμφωνα με τον Γκάβιν Χιούιτ του BBC, πρόκειται για ένα μεγάλο στοίχημα υψηλού ρίσκου για τον Γιώργο Παπανδρέου, ο οποίος θα προβάλει το επιχείρημα ότι είναι προς το συμφέρον της Ελλάδας η υποστήριξη της συμφωνίας των Βρυξελλών. Βέβαια, όπως επισημαίνει ο δημοσιογράφος «πολλοί άνθρωποι στην Ελλάδα δηλώνουν ότι προτιμούν το χάος της χρεοκοπίας από την πολυετή κακουχία».


«Το ερώτημα είναι παρόμοιο, του να ρωτάς τις γαλοπούλες, αν θέλουν να ψηθούν τα Χριστούγεννα», σχολιάζει το BBC.


«Σε νέα αναταραχή οδήγησε την ευρωζώνη η Ελλάδα, χθες το βράδυ, ανακοινώνοντας ότι θα δώσει στους ψηφοφόρους μία ευκαιρία να απορρίψουν το πακέτο διάσωσης που συμφωνήθηκε την περασμένη εβδομάδα στις Βρυξέλλες», αναφέρεται στην ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας The Times. Κάνει λόγο για τον αιφνιδιασμό που προκάλεσε στις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες η ανακοίνωση η οποία «υψώνει το φάσμα χρηματοπιστωτικού χάους σε ολόκληρη την Ευρώπη, σε περίπτωση απόρριψης» της ευρωπαϊκής συμφωνίας .


«Είναι δύσκολο να προβλέψει κανείς τι θα συμβεί στην Ελλάδα εάν απορρίψουν (την ευρωπαϊκή συμφωνία). Η εξέλιξη αυτή θα είναι αρκετά αρνητική για την Ευρωπαϊκή Ενωση και ιδιαίτερα για την ευρωζώνη, αλλά θα είναι πολύ χειρότερη για την Ελλάδα», δήλωσε ο βραβευμένος με το Νόμπελ Οικονομίας, Χριστόφορος Πισαρίδης. «Σύμφωνα με το σενάριο της επικράτησης του "όχι", η Ελλάδα θα κηρύξει αμέσως πτώχευση, θα χρεοκοπήσουν αμέσως. Δεν τους βλέπω να παραμένουν στο ευρώ», πρόσθεσε.


Σύμφωνα με τους New York Times, «η ανησυχία ανακινείται καθώς η Ελλάδα ανακοινώνει δημοψήφισμα για την τελευταία συμφωνία οικονομικής στήριξης». Η κίνηση Παπανδρέου αιφνιδιάζει τους ευρωπαίους. Το ρίσκο είναι εξαιρετικά υψηλό. Μια πλειοψηφία του ‘Όχι’ θα μπορούσε να σπάσει τη συμφωνία μεταξύ Ελλάδας και τρόικας, που απαιτεί διαρθρωτικές αλλαγές και σκληρή λιτότητα».


«Δημοψήφισμα στην Ελλάδα: θα μπορούσε να αποδειχθεί εξαιρετικά προβληματικό. Ο Έλληνας Πρωθυπουργός λέει ότι εμπιστεύεται τον λαό του. Οι αγορές, πάλι, ίσως όχι...», τονίζει η Guardian.


BBC Business: «Ο Έλληνας Πρωθυπουργός τζογάρει με δημοψήφισμα… η κίνηση Παπανδρέου θα μπορούσε να απειλήσει τη συμφωνία για την κρίση χρέους του ευρώ».


Φιλανδία: Σε δημοψήφισμα η παραμονή της Ελλάδας στο ευρώ


«Η κατάσταση είναι τόσο κρίσιμη που ουσιαστικά είναι μια ψηφοφορία για την παραμονή της χώρας στο ευρώ» δήλωσε για το δημοψήφισμα στην Ελλάδα ο υπουργός Ευρωπαϊκών Υποθέσεων της Φινλανδίας, Alexander Stubb, που είναι ο πρώτος Ευρωπαίος που τοποθετείται επίσημα πάνω στο θέμα του ελληνικού δημοψηφίσματος.


Όπως μεταδίδει το πρακτορείο Reuters, ο Φιλανδός υπουργός τόνισε ότι η Ελλάδα έχει δεσμευτεί για την απόφαση της Συνόδου Κορυφής και για τις διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις. «Ξαφνικά αν καταψηφίσει τις μεταρρυθμίσεις, τότε θα είναι η Ελλάδα που θα έχει παραβιάσει τη συμφωνία», είπε.


Τόνισε ότι δεν θα παρασχεθεί καμία βοήθεια, αν η Ελλάδα προσπαθήσει να αποφύγει τις μεταρρυθμίσεις.

ΚΑΤΑΡΡΕΕΙ Ο ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ

Με απώλειες 6,74% άνοιξε το χρηματιστήριο. Οι τράπεζες σημειώνουν σηματικές απώλειες και ίσως δεν έχουμε δει τίποτ ακόμη. Οι απώλειες στις τράπεζες μέχρι και 29%!!!
Ο γενικός δείκτης βρίσκεται στις 757 μονάδες. Ο δείκτης τραπεζών χάνει 12,9% αυτή την ώρα.
Όπου φύγει - φύγει. Πουλάνε όλοι με πανικό. Αυτή είναι η εικόνα αυτή την ώρα στο Ελληνικό χρηματιστήριο ύστερα απο την απόφαση του Παπανδρέου.
Η Γερμανία χάνει 4,25%, η Αγγλία 2,5% και η Γαλλία 3,25%.
Συγχαρητήρια κ. Παπανδρέου!!!

ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΔΕΙΝΩΣΗ ΣΤΑ CDS ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ

Η απόφαση - έκπληξη του Παπανδρέου να προσφύγει σε δημοψήφισμα σ΄αυτή την κρίσιμη κατάστση έφερε τα πρώτα αποτελέσματα της σημερινής ημέρας. Τα CDS εκτοξέυθηκαν κατά 1000 μονάδες βάση, απο 5500 μονάδες βάσης βρέθηκαν στις 6200 μονάδες  βάσης. Το ίδιο περίπου συμβαίνει αυτή την ώρα σε όλα τα ασφάλιστρα κινδύνου και των άλλων χωρών. Της Ιρλανδίας στις 760 μ.β., της Πορτογαλίας 375, της Ιταλίας 485 μ.β., της Γαλλίας 191 μ,β. και της Γερμανίας στις 96 μ.β..
Το ευρώ δέχεται επίθεση με σημαντική πτώση. Από 1,40 χθες βρίσκεται στο 1,3741 τώρα.
Το spread στο 10ετές βρίσκεται στις 2268 μονάδες αυτή την ώρα. σημειώνοντας άνοδο απο τις 2266 μονάδες βάσης.

Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ

Σήμερα στις 12 το μεσημέρι ο κ. Σαμαράς θα βρεθεί στον πρόεδρος της δημοκρατίας ύστερα απο αίτημα του κ. Σαμαρά.
Το πιθανότερο είναι να ζητήσει ο κ. Σαμαράς άμεση παρέμβαση του προέδρου με σκοπό να μην προσφύγει η χώρα σε δημοψήφισμα αλλά να προχωρήσει σε εκλογές.
Η πεπείθηση της Ν. Δημοκρατίας είναι ότι με το δημοψήφισμα υπάρχει συνταγματική εκτροπή αφ΄ενός και αφ΄ετέρου θα υπάρξει κενό στη διαχέίριση των έντονων προβλημάτων που αντιμετωπίζει η χώρα. Με αυτό το σκεπτικό και με το γεγονός ότι οι Ευρωπαίοι ετέροι μας αιφνιδιάστηκαν απο τις τελευταίες εξελίξεις σε βαθμό που να τίθεται ζήτημα αναξιοπιστίας στην Ευρώπη ώστε να τινάζεται στον αέρα όλο το πρόγραμμα στήριξης, χρηματοδότησης, της χώρας μας με τις τελευταίες συμφωνίες στη σύνοδο κορυφής πριν λίγες ημέρες.
Ο κ. Σαμαράς  φαίνεται αποφασισμένος να αναλάβει πρωτοβουλίες ώστε να τελειώσει το γρηγορότερο η ανασφάλεια του λαού και να επέλθει ηρεμία εσωτερικά και εξωτερικά. Είναι μια στιγμή, που αν θέλει, πράγματι, ο κ. Σαμαράς να χαρακτηριστεί η επόμενη ηγεσία και μάλιστα με σημαντικές προσδοκίες θα πρέπει να παίξει εδώ και τώρα το χαρτί του, με σκοπό τη διάσωση της χώρας.
Ταυτόχρονα πρέπει να προχωρήσει και σε άλλες πρωτοβουλίες ώστε να ανακοπεί η κατηφόρα. Για παράδειγμα εξετάζεται το ενδεχόμενο να μην παρευρεθούν στη συζήτηση για ψήφο εμπιστοσύνης στη βουλή μέχρι την Παρασκευή όποιο δίλλημα κι αν βάλει η κυβέρνηση, κάνοντας οτιδήποτε ώστε η χώρα να οδηγηθεί σε εκλογές άμεσα και γρήγορα.
Οφείλει, επίσης, να έλεθι σε επικοινωνία με την ηγεσία της Ευρώπης να δώσει μήνυμα αισιοδοξίας και σιγουριάς και να μην θεωρήσει κανείς ότι η χώρα είναι ακέφαλη και ανίκανη χωρίς επόμενη ημέρα. Εδώ και τώρα να αναλάβει τις ευθύνες του ο κ. Σαμαράς και να δώσει ελπίδα στον Ελληνικό λαό ότι δεν είμαστε στον πάτο του γκρεμού.
Εδώ και τώρα!!

ΣΕ ΚΛΙΝΙΚΗ ΕΚΤΑΚΤΩΣ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

Εκτάκτως ο Ε. Βενιζέλος εισήχθη σε κλινική των Αθηνών με  ισχυρούς κοιλιακούς πόνους. Σε ανακοίνωση της κλινικής αναφέρεται ότι σήμερα μέχρι το μεσημέρι ο κ. Βενιζέλος θα εξέλθει.

ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ ΤΥΠΟΣ (Ρίζου) • Γαντζωμένος στο θρόνο του, πουλάει την Ελλάδα – Βάζει τη χώρα σε περιπέτειες για να αποφύγει τις εκλογές •Συνταγματική εκτροπή το δημοψήφισμα, καταγγέλλει η Ν .Δ. – Ο Α. Σαμαράς συναντάται σήμερα εκτάκτως με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας•Αγώνας δρόμου από την κυβέρνηση μετά το «κούρεμα»- Θα πληρωθούν τον Δεκέμβριο συντάξεις και επιδόματα από τα Ταμεία;



ΑΥΓΗ •Σύρεται στις κάλπες – Σε πλήρη απομόνωση από΄ τον λαό, ο πρωθυπουργός προσπαθεί με το τέχνασμα του δημοψηφίσματος να θέσει εκβιαστικά διλήμματα και να αποφύγει την άμεση απομάκρυνσή του με εκλογές•Συνάντηση με τον Κάρολο Παπούλια – Αλ. Τσίπρας: Το Σύνταγμα δίνει δυνατότητα παρέμβασης στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας•Τέσσερις μέρες κράτησε η ευφορία – Ανησυχία και εκτός συνόρων από την απόφαση της 26ης Οκτωβρίου


ΑΥΡΙΑΝΗ •Εκλογές η μόνη λύση για να μην οδηγηθούμε σε αιματοκύλισμα- Να αφήσει ο Γιωργάκης τις απατεωνιές με τα δημοψηφίσματα •Άμεση προσφυγή σε εκλογές ζητάει σήμερα ο Αντώνης Σαμαράς από τον Παπούλια, που πρέπει επιτέλους να αναλάβει τις ευθύνες του •Αλώνιζαν τα κυκλώματα – Εφέτης – ανακριτής για τη διαφθορά στα νησιά


ΒΡΑΔΥΝΗ •Εφεδρεία – Ποιοι εξαιρούνται – Δόθηκαν στη δημοσιότητα οι εγκύκλιοι Ρέππα•ΟΑΕΔ- Στον πάγο προγράμματα για 30.00 ανέργους•Γιώργος Παπανδρέου στην Κ. Ο. του ΠΑΣΟΚ- Ψήφος εμπιστοσύνης και δημοψήφισμα


ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ •3 μήνες χάους – Το συμφέρον της «οικογένειας Παπανδρέου» υπεράνω της πατρίδας•Ο Σαμαράς εκτάκτως σήμερα στις 12 στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας- Ο ανεύθυνος πρωθυπουργός παίζει κορόνα – γράμματα το μέλλον της χώρας με εκβιαστικό δημοψήφισμα (ή με εμένα ή με… δραχμή!) για να παραμείνει στην εξουσία•Επικίνδυνη κυβέρνηση με αδίστακτους και τυχοδιώκτες


ΕΘΝΟΣ •Διπλή ζαριά με δημοψήφισμα – ψήφο εμπιστοσύνης – Φωτιά στο πολιτικό σκηνικό από τον αιφνιδιασμό του Γ. Παπανδρέου•Το μήνυμα του Γιώργου – Εθνική απάντηση στο μείζον εθνικό ερώτημα•Τέλος χρόνου για 36 φορείς του Δημοσίου –Αντίστροφη μέτρηση για λουκέτο μέχρι το τέλος Νοεμβρίου


ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ •Τυχοδιωκτικός εκβιασμός για να μείνει στην εξουσία – Εξήγγειλε δημοψήφισμα γιατί έτσι τον συμφέρει!!!!...• Α. Σαμαράς: «Επικίνδυνος ο Παπανδρέου, εκλογές τώρα»- Οργισμένος ο Αντώνης Σαμαράς..•Ευρωπαϊκό ρεκόρ ανεργίας για Ελλάδα και Ισπανία – Η EUROSTAT αποκάλυψε αλχημείες της ΕΛΣΤΑΤ


ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ •Χρεοκόπησε πολιτικά η κυβέρνηση – Δημοψήφισμα αφού έφερε τη χώρα στο χείλος του γκρεμού•Στην εφεδρεία με κουρεμένη και την αποζημίωση•Ακίνητα – Και λάθη δήμων στο χαράτσι -


ΕΣΤΙΑ •Δημοψήφισμα για την σύμβαση – Εκβιαστικό δίλημμα στον ελληνικό λαό•Κίνδυνος αναταραχών σε πολλές χώρες•Η αντιπολίτευσις ζητεί εκλογές


ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ •Πρωτοβουλία υψηλού ρίσκου – Οκ. Παπανδρέου αποφάσισε δημοψήφισμα για τη συμφωνία της 27ης Οκτωβρίου- Οξύτατη αντίδραση της αντιπολίτευσης•Δύο επιλογές για καταθέσεις στην Ελβετία – Φόρος 25% έως 45% ανήκουν σε Έλληνες πολίτες και δεν δηλωθούν τελικά ή είναι παράνομες•Νομικό Συμβούλιο του Κράτους – Η ΔΕΗ δεν μπορεί να μην εισπράττει το τέλος ακινήτων


ΤΑ ΝΕΑ •Πολιτικές εξελίξεις υψηλού κινδύνου – Τα μεσάνυχτα της Παρασκευής η ψήφος εμπιστοσύνης- έντονες αντιδράσεις από όλα τα κόμματα και τον ξένο Τύπο• Μουδιασμένοι οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ • Όλες οι αλλαγές στο Δημόσιο – Τι προβλέπουν οι νέες εγκύκλιοι για το ενιαίο βαθμολόγιο και την εφεδρεία

ΚΟΛΑΣΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ

Έρχεται μια κολασμένη ημέρα για τις αγορές και κυρίως για την Ελληνική χρηματιστηριακή αγορά. Προβλέπεται ισχυρή πτώση στο γενικό δείκτη  και κυρώς για τις τράπεζικούς τίτλους.
Θα είναι μια ημέρα θρήνου και οργής με τι ςτελευταίες εξελίξεις. Και μόνο το γεγονός ότι ο Παπανδρέου δήλωσε οτι η προσφυγή των τραπεζών στο μηχανισμό στήριξης θα γίνει με κοινές μετοχές, πράγμα που σημαίνει ότι οδηγούνται σε απόλυτη κρατηκοποίηση, τίθεται ζήτημα παραμονής της χώρας στην Ευρώπη. Ο πολιτικός αυτός ο ελιγμός του Παπανδρέου θέτει ζήτμα του Ευρωπαϊκού προσανατολισμού της χώρας. Πλήρης ανατροπή των δεδομένων της χώρας, πλήρης ανατροπή της πορείας της χώρας χαραγμένη απο το 1981 όταν η χώρα εντάσσονταν στην Ευρωπαϊκή οικογένεια. Επιλογή της Ελλάδας, που δεν αμφισβήτησε ποτέ και κανένας, τουλάχιστον στην πρώτη εικοσαετία της πορείας αυτής. Ακόμη και σήμερα δημοσκοπήσεις δείχνει ότι οι Έλληνες επιθυμούν να βρίσκονται στην Ευρωπαϊκή οικογένεια με μεγάλα ποσοστά παρ΄όλες τους ατυχείς χειρισμούς της σημερινής κυβέρνησης.

Όλος ο κόσμος μιλά για το ελληνικό δημοψήφισμα

Η ανακοίνωση της ελληνικής κυβέρνησης για δημοψήφισμα εντός μερικών εβδομάδων με στόχο την έγκριση από τους πολίτες της συμφωνίας της 26ης-27ης Οκτωβρίου έχει προκαλέσει διεθνή αίσθηση με τους επενδυτές να προβαίνουν σε μαζικές πωλήσεις μετοχών φοβούμενοι την επιδείνωση της κρίσης και τα ΜΜΕ να εκφράζουν την ανησυχία αλλά και την έκπληξη τους για την εξέλιξη, εκφράζοντας φόβους για την πιθανή κατάληξη που μπορεί να έχει το όλο εγχείρημα.



Οι απόψεις φαίνεται να συγκλίνουν στο ότι η συμφωνία θα εγκριθεί και το δημοψήφισμα θα έχει ως αποτέλεσμα το ΝΑΙ. Ωστόσο, κανείς δεν αποκλείει ένα αρνητικό αποτέλεσμα το οποίο οι περισσότεροι συνδέουν, όπως ακριβώς περίμενε η ελληνική κυβέρνηση και μάλλον όπως πρόκειται να κάνει, με την έξοδο της Ελλάδας απ' το ευρώ και την άμεση πτώχευση της χώρας. "Οι Έλληνες είναι μορφωμένοι - δεν είναι όπως οι Αργεντίνοι", αναφέρει ξένο δημοσίευσμα εξηγώντας ότι αυτός θα είναι και ένας από τους λόγους που σκεπτόμενοι άνθρωποι θα αποφασίσουν να ψηφίσουν ΝΑΙ.


Από την άλλη πλευρά το παράδειγμα της Ισλανδίας έχει δείξει ότι υπάρχει ζωή μετά την άρνηση πληρωμής των χρεών, αν και το δημοψήφισμα δε θα έχει αυτόν ακριβώς το χαρακτήρα κατά πάσα πιθανότητα και η κυβέρνηση δεν πρόκειται να θέσει θέμα πληρωμής ή όχι του χρέους.

Το σχέδιο για αφελληνισμό των ελληνικών τραπεζών μετά τα έως 2 χρόνια παραμονής στο ΤΧΣ ισχύει; Κινδυνεύει όντως το τραπεζικό σύστημα; Ποιο είναι το μέλλον των τραπεζών;

Το τελευταίο διάστημα καλλιεργείται μια επιχειρηματολογία η οποία στηρίζεται πάνω στο εξής απλό σκεπτικό.



Οι ελληνικές τράπεζες αποδεκατισμένες κεφαλαιακά θα καταφύγουν στο Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας, θα παραμείνουν έως 2 χρόνια και εν συνεχεία οι μεγάλες ξένες τράπεζες θα έρθουν να αγοράσουν τις ελληνικές πάμφθηνα και πλήρως εξυγιασμένες.


Η επιχειρηματολογία αυτή λοιπόν τι λέει ότι υπάρχει σχέδιο αφελληνισμού των ελληνικών τραπεζών;


Το σχέδιο αυτό αρχικά είχαμε εν μέρει υιοθετήσει και εμείς αλλά εσχάτως δεν το πιστεύουμε.


Ας πάρουμε 2 -3 παραδείγματα που είναι και χαρακτηριστικά.


1)Ο ζωτικός οικονομικός χώρος της Ελλάδος για τα πανευρωπαϊκά δεδομένα είναι ασήμαντος.


Έντεκα εκατομμύρια πολίτες εξ αυτών 7 με 8 εκατ ενεργοί αποτελούν μάλλον σταγόνα στον ωκεανό.


2)Οι ελληνικές τράπεζες για την παρουσία τους στην Ελλάδα δεν έχουν ιδιαίτερη επιχειρηματική αξία για τους ξένους.


Για το εξωτερικό;


Ακόμη και για το εξωτερικό οι ξένοι π.χ. στην Finansbank που αποτελεί και την καλύτερη ελληνική τραπεζική επένδυση στο εξωτερικό και ειδικά στην Τουρκία, μια ξένη τράπεζα θα μπορούσε να αποκτήσει και τώρα ποσοστό στην Finansbank σε συνεργασία με την Εθνική.


3)Η Ελλάδα θα εισέλθει σε μια παρατεταμένη λιτότητα που θα αναπαράγει ύφεση και όλα αυτά θα δημιουργούν ένα φαύλο κύκλο προβλημάτων.


Οι ελληνικές τράπεζες όσον και αν δεν αρέσει αυτό δεν αξίζουν και τόσα πολλά όσο πιστεύουν πολλοί.


Ο ζωτικός χώρος τους είναι περιορισμένος, η κερδοφορία τους ισχνή, ο κοινωνικός πλούτος, οι καταθέσεις μειώνονται, νέος πλούτος δεν παράγεται γιατί ένας ξένος να έρθει να επενδύσει στην Ελλάδα;


Κατά την άποψη μας το investment banking θα έχει μέλλον στην Ελλάδα όχι τόσο η λιανική τραπεζική.


Δεν είναι τυχαίο ότι η Goldman Sachs εδώ και πολλές εβδομάδες αναζητά διόδους εισόδου αλλά μόνο για investment banking (για το θέμα αυτό θα γράψουμε προσεχώς)


Βέβαια σε αυτή την επιχειρηματολογία που προωθείται από ορισμένους κύκλους δεν μπορούμε να μην αναφέρουμε και τα σενάρια για την Rothschild και το εβραϊκό λόμπι.


Καλά τα σενάρια συνωμοσίας αλλά δεν νομίζουμε ότι η Rothschild έχει τέτοια δύναμη συν τοις άλλοις δεν ενδιαφέρεται να αγοράσει τράπεζες.


Όμως σε όλα αυτά τα επιχειρήματα θέλουμε να προσθέσουμε ένα πρακτικό.


Στην Ελλάδα έχουμε ξένες τράπεζες δύο μεγάλες Γαλλικές την Credit Agricole και την Societe Generale. Αν ρωτήσουμε τις διοικήσεις των δυο τραπεζών «κύριοι πουλάτε ή αγοράζετε στην Ελλάδα» η απάντηση που θα λαμβάναμε θα ήταν πουλάμε όσο όσο.


Η Ελλάδα όπως κάθε πολίτης κάθε χώρας πιστεύει πολλά για την χώρα του και τις αξίες όχι ιστορικές ή πολιτισμικές αλλά υλικές που την περιβάλλουν.


Εμείς θα πούμε ότι με όρους αγορών η Ελλάδα αξίζει μόνο σε συγκεκριμένους τομείς και για συγκεκριμένα πράγματα;


Ωστόσο η άποψη μας είναι ότι στην νέα Ελλάδα που θα αναγεννηθεί το τραπεζικό μέλλον θα είναι το investment banking.


Πέτρος Λεωτσάκος

ΥΠΟΙΚ: Στα 19,161 δισ. ευρώ το έλλειμμα το 9μηνο Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου

Στα 19.161 εκατ. ευρώ διαμορφώνεται το έλλειμμα του κρατικού προϋπολογισμού στο 9μηνο Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου 2011, όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Οικονομικών, έναντι του νέου στόχου 19.242 εκατ. ευρώ όπως προσδιορίστηκε μετά το προσχέδιο του προϋπολογισμού 2012 και ελλείμματος 16.650 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2010.



Τα συνολικά έσοδα του Κρατικού Προϋπολογισμού (Τακτικός και ΠΔΕ) είναι αυξημένα έναντι του νέου στόχου κατά 5 εκατ. €, ενώ οι συνολικές δαπάνες (Τακτικός και ΠΔΕ) παρουσιάζονται μειωμένες κατά 76 εκατ. €.


Ειδικότερα τα καθαρά έσοδα του τακτικού προϋπολογισμού ανήλθαν σε 34.980 εκατ. € και περιορίζεται η μείωσή τους έναντι του αντίστοιχου χρονικού διαστήματος του 2010 σε 4,2% από 5,3% στο οκτάμηνο . Η υστέρηση των εσόδων σε επίπεδο εννιαμήνου οφείλεται κυρίως στη μεγαλύτερη από την προβλεπόμενη, κατά την περίοδο σύνταξης του προϋπολογισμού, ύφεση, στις μειωμένες εισπράξεις από παρακράτηση φόρου εισοδήματος φυσικών προσώπων κατά το τρέχον έτος λόγω της ευνοϊκότερης φορολόγησης βάσει του νέου φορολογικού νόμου και στη μείωση των εισοδημάτων και τέλος, στις αυξημένες επιστροφές φόρων λόγω συμψηφισμού εκκρεμοτήτων παρελθόντων ετών.


Τα έσοδα του ΠΔΕ είναι αυξημένα κατά 39,2% ή κατά 529 εκατ. € σε σύγκριση με το εννιάμηνο του 2010.


Τονίζεται ότι η παρούσα υστέρηση των εσόδων αναμένεται να αντιμετωπισθεί στο απομένον τρίμηνο, με την απόδοση των φορολογικών ρυθμίσεων που περιέχονται στους εφαρμοστικούς νόμους του Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2011 - 2015.


Επισημαίνεται ότι τα έσοδα του εννιαμήνου βάσει του δελτίου εκτέλεσης του Π/Υ είναι σε ταμειακή βάση. Το συνολικό όμως αποτέλεσμα των εσόδων του 2011, σε εθνικολογιστική βάση, καθορίζεται και από την πορεία των εσόδων έως το πρώτο δίμηνο του 2012, ενώ μέρος των εσόδων της τρέχουσας περιόδου λογίζονται εθνικολογιστικά στα έσοδα του 2010.


Κατά το ίδιο διάστημα οι δαπάνες του τακτικού προϋπολογισμού είναι αυξημένες κατά 7,0% έναντι του 2010. H αύξηση αυτή οφείλεται κυρίως:


· στις αυξημένες δαπάνες για τόκους κατά 2.380 εκατ. €


· στις αυξημένες επιχορηγήσεις στα Ασφαλιστικά Ταμεία εξαιτίας της μείωσης των εσόδων τους από ασφαλιστικές εισφορές κατά 1.862 εκατ. ευρώ,


· στον ΟΑΕΔ για την καταβολή επιδομάτων ανεργίας κατά 306 εκατ. ευρώ και


· στα νοσοκομεία κατά 834 εκατ. ευρώ (700 εκατ. ευρώ για την πληρωμή των προμηθειών του έτους 2011 και 134 εκατ. ευρώ για την καταβολή οφειλών από προμήθειες παρελθόντων ετών).


Ειδικότερα, οι πρωτογενείς δαπάνες είναι αυξημένες κατά 2.9% ή κατά 1.050 εκατ. €, κυρίως λόγω των αυξημένων επιχορηγήσεων στα Ασφαλιστικά Ταμεία (κυρίως στον ΟΓΑ κατά 471 εκατ. ευρώ και στο ΙΚΑ κατά 1.307 εκατ. ευρώ), στον ΟΑΕΔ κατά 306 εκατ. ευρώ και στα νοσοκομεία κατά 700 εκατ. ευρώ.


Οι δαπάνες του ΠΔΕ, τέλος, παρουσιάζουν μείωση κατά 35,1% ή 1.906 εκατ. €.


Υπενθυμίζεται, ότι όλα τα παραπάνω στοιχεία αφορούν μόνο στην εκτέλεση του Κρατικού Προϋπολογισμού και όχι στο σύνολο των δημοσιονομικών δεδομένων για το έλλειμμα της Γενικής Κυβέρνησης - κατά τον ορισμό του ESA95 - που αποτελεί το κριτήριο για την αξιολόγηση του Προγράμματος Οικονομικής Πολιτικής της Ελλάδας.

ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗ ΔΡΑΧΜΗ;

Ο Πρωθυπουργός με ανεύθυνο και επιπόλαιο τρόπο απεφάσισε την διεξαγωγή δημοψηφίσματος και ζητεί ψήφο εμπιστοσύνης απο τη Βουλή. Λέμε ανεύθυνο γιατί μόλις πριν λίγες ημέρες ήταν συνομιλητής με  τους φίλους ευρωπαίους, οι οποίοι με τον ένα ή τον άλλο τρόπο και στα πλαίσια της ευρωπαϊκής ένωσης προσπαθούσαν να βρουν την λύση στο οικονομικό πρόβλημα της Ελλάδας. Και πρότειναν αποφάσισαν και ο Παπανδρέου συμφώνησε και ήλθε στη χώρα κομίζων μεγάλη συμφωνία. Τι έκανε, όμως;
Αποφάσισε δημοψήφισμα για να πει ναί ή όχι ο Ελληνικός λαός στη συμφωνία. Τώρα τον θυμήθηκε;
Όμως όλοι οι αναλυτές μιλούν πια για ερώτημα κατά πόσο θα είμαστε στην Ευρώπη ή όχι. Στην ουσία, με αυτές τις προϋποθέσεις σ΄αυτή την συγκυρία το δημοψήφισμα, το οποίο θα διεξαχθεί στο τ΄λεος Ιανουαρίου 2012 ισοδυναμεί με το ναι στην Ευρώπη ή όχι. Ναί στο υερώ ή όχι. Κάτι που έπρεπε να κάνει ο Σημίτης πριν δέκα χρόνια!!!
Γιατί όμως ο Παπανδρέου κινήθηκε έτσι; Ένα σενάριο που επικρατεί είναι να οδηγήσει τη χώρα στη χρεοκοπία συνειδητά και επιλεγμένα. Η Ευρώπη δήλωνε ότι η Ελλάδα δεν θα χρεοκοπήσει και αγωνίζονταν με τον τρόπο τους να κρατήσουν τη χώρα στην ευρωζώνη. Όχι ασφαλώς γιατί μας αγαπούν και μας εκτιμούν αλλά γιατί στήριζαν έτσι τα συμφέροντά τους.
Έρχεται τώρα ο Παπανδρέου και όλα τα ανατρέπει. Ο ίδιος βάζει σε αμφσβήτηση την παραμονή μας στην Ευρωζώνη. Οδηγεί τη χώρα στη χρεοκοπία, γιατί έβλεπε ότι οι προσπάθειες ήταν να κρατηθεί μέσα και η νέα συμφωνία με κάποιες προϋποθέσεις και θυσίες κρατά την χώρα στην ευρωζώνη. ¨ομως πώς θα πληρωθούν τα CDS; Πώς θα οδηγηθούμε στο πιστωτικό γεγονός και να κλείσουν τα ασφάλιστρα κινδύνου; Εκεί είναι το θέμα του Παπανδρέου. Μόνο αυτός ο δρόμος υπήρχε. Και αυτόν ακολουθεί!!!
Χρεοκοπία και πληρωμή των ασφαλίστρων κινδύνου. Στο διάολο η χώρα και η πατρίδα και η Ευρώπη. Όλα αυτά είναι μικρής σημασίας για τον Πρωθυπουργό, που εξέθεσε τη χώρα ακόμη μια φορά. Μόνο που τώρα είναι ήδη στο γκρεμό κι ασφαλώς εκείνος δεν θα πληρώσει, θα πληρώσει ξανά ο πολίτης, στην πλάτη του οποίου έπαιξε ο Παπανδρέου για προσωπικό όφελος και για όφελος κάποιων που τον στηρίζουν ακόμη!!!

Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

Αιφνιδίασε η απόφαση του Έλληνα πρωθυπουργού να προσφύγει σε δημοψήφισμα στο τέλος Ιανουαρίου περίπου. Στην Ευρώπη θεωρούν ότι η ενέργεια αυτή αποτελεί απάτη και προκαλεί τρομερή αναστάτωση σε όλες τις αγορές του πλανήτη.
Στο άκουσμα της είδησης όλοι θυμήθηκαν δημοσκοπήσεις όπου εμφανίζονται οι Έλληνες να μην συμφωνούν με την τελευταία συμφωνία της συνόδου κορυφής.
Στην είδηση αυτή, λοιπόν, όλοι θεωρούν ότι η χώρα βγαίνει απο το ευρώ, ταχύτατα. Η ισοτιμία ευρώ-δολλάριο άμέσως κιμήθηκε προς την ενίσχυση του δολλαρίου και πτώση του ευρώ κατά 2,5%.
Όλες οι χρηματιστηριακές αγορές άμεσα αντέδρασαν κινούμενες σε ακόμη μεγαλύτερες απώλειες πάνω απο 3,5% τα Ευρωπαϊκά πάνω απο 2% η Αμερικανική αγορά.

ΣΤΑ ΖΑΡΙΑ ΠΑΙΖΕΤΑΙ Η ΧΩΡΑ

Ο παίχτης έπαιξε ακόμη μια φορά και μάλιστα σε στιγμή που η χώρα περνά την χειρότερη στιγμή της ζωής της. Ο πρωθυπουργός λειτουργώντας αριβίστικα θυμήθηκε να κάνει δημοψήφισμα όταν ήδη έχει συμφωνήσει τόσα πολλά με τους εταίρους μας στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Έγραψε στα παλιά του τα παούτσια τις υπογραφές που έβαλε με τους εταίρους μας και εκθέτει ακόμη μια φορά την χώρα.
Στην ουσία το ερώτημα θα είναι ΄΄μέσα στο ευρώ ή έξω απο το ευρώ΄΄.
Έτσι ελπίζει ότι στο δίλλημα αυτό ο λαός θα απαντήσει θετικά εκβιάζοντας στην ουσία τους Έλληνες.
Ανατρέπει όλο το σκηνικό που στήθηκε στην τελευταία σύνοδο κορυφής όταν μετά απο πολλές ώρες συνεργασίας προς εξεύρεση λύσεως, ο βασικός συνομιλητής λέει όχι και αποσύρει την υπογραφή του.
Ο μοναδικός πρωθυπουργός που σε λίγα 24ωρα ανατρέπει όλα τα δεδομένα στην Ευρώπη. Και απο την άλλη ο  ίδιος επικαλείται την βούληση του Ελληνικού λαού για να δικαιολογήσει την απόσυρσή του απο την πρωθυπουργία!!!
Ο καλύτερος τρόπος να φύγει απο την εξουσία ενώ ο Ελληνικός λαός υποφέρει και βρίσκεται στην χειρότερη οικονομική, κοινωνική και πολιτισμική!!!
Καληνύχτα κ. Παπανδρέου!!!!

ΟΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

Την Τετάρτη ξεκινάει η συζήτηση για την ψήφο εμπιστοσύνης της κυβέρνησης

Την Παρασκευή θα αναζητηθεί η ψήφος εμπιστοσύνης



Bενιζέλος: Από το νέο έτος και μετά το haircut στο ελληνικό χρέος το δημοψήφισμα - Συνάντηση Παπούλια - Σαμαρά την Τρίτη - Τι απαντά η αντιπολίτευση

"Δημοκρατικά εκτονωτική και λυτρωτική διαδικασία" χαρακτήρισε ο υπουργός Οικονομικών Ευ. Βενιζέλος την απόφαση του Πρωθυπουργού Γ. Παπανδρέου να προχωρήσει στη διεξαγωγή δημοψηφίσματος και να ζητήσει την ψήφο εμπιστοσύνης της Βουλής.

Το ερώτημα του δημοψηφίσματος θα είναι "ναι ή όχι στο νομοσχέδιο για τη νέα δανειακή σύμβαση, διαδικασία η οποία θα πραγματοποιηθεί από το νέο έτος και αφού ολοκληρωθούν οι διαδικασίες για το haircut στο ελληνικό χρέος", γνωστοποίησε ο κ. Βενιζέλος.


"Ο ελληνικός λαός πρέπει να σκεφτεί και να αξιολογήσει. Ο Έλληνας μπορεί αν πει και όχι εν γνώσει των συνεπειών της κάθε απάντησης. Βρισκόμαστε υπό καθεστώς εθνικού, κοινωνικού και πολιτικού αδιεξόδου. Μετά την ψήφο εμπιστοσύνης θα διαπραγματευτούμε σκληρά και ενωμένοι. Χρειαζόμαστε την αντιπολίτευση", σημείωσε μεταξύ άλλων ο κ. Βενιζέλος.


"Το δημοψήφισμα θα γίνει γιατί πρέπει να εκφραστεί ο λαός με έναν άμεσο τρόπο. Τώρα είμαστε σε ένα σταυροδρόμι. Τώρα μπορούμε να αλλάξουμε τα δεδομένα", πρόσθεσε. "Η χώρα ζει ένα δράμα που δεν αντέχει να βιώνει. Πρέπει να επέλθει η κάθαρση, να ξαναγνωριστούμε ως έθνος για να οργανώσουμε τη φυγή προς τα εμπρός, δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών.


Αμέσως μετά την απόφαση του Πρωθυπουργού να προχωρήσει στη διενέργεια δημοψηφίσματος, ο πρόεδρος της ΝΔ, Αντ. Σαμαράς ζήτησε εκτάκτως συνάντηση με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κ. Παπούλια. Η συνάντηση Παπούλια - Σαμαρά θα πραγματοποιηθεί το μεσημέρι της Τρίτης.


"Κάτω η κυβέρνηση. Εκλογές τώρα. Όχι στον ωμό εκβιασμό και την ιδεολογική τρομοκρατία σε βάρος του λαού. Ο εκβιασμός δεν θα περάσει", τονίζει το ΚΚΕ σε ανακοίνωσή του σχολιάζοντας την εξαγγελία του Πρωθυπουργού για διενέργεια δημοψηφίσματος.


Στην ανακοίνωσή του, το ΚΚΕ αναφέρει ακόμη τα εξής: "Η εξαγγελία του πρωθυπουργού για δημοψήφισμα σημαίνει ότι στήνεται ένας πελώριος μηχανισμός καταναγκασμού του λαού, όπου η κυβέρνηση και η ΕΕ θα χρησιμοποιήσουν όλα τα μέσα, τις απειλές, την προβοκάτσια για να γονατίσουν την εργατική τάξη και τα λαϊκά στρώματα, για να υφαρπάξουν το ναι στη νέα σύμβαση. Το δημοψήφισμα πρόκειται να διεξαχθεί με έναν αντιδραστικό νόμο και βάζοντας στο ίδιο τσουβάλι τη θέση του ΚΚΕ με εκείνη της ΝΔ και των άλλων κομμάτων, παρότι αυτή είναι διαμετρικά αντίθετη, ενώ η στρατηγική της κυβέρνησης ταυτίζεται με της ΝΔ, του ΛΑΟΣ και των παρατρεχάμενών τους. Εκλογές τώρα. Η εργατική τάξη και τα λαϊκά στρώματα να τις επιβάλλουν και να τις υποδεχθούν με μαζικές κινητοποιήσεις σε όλη τη χώρα. Με τη δράση και την ψήφο τους να καταφέρουν ένα ισχυρό πλήγμα στο αστικό πολιτικό σύστημα, να ανοίξουν το δρόμο για την ανατροπή της αντιλαϊκής πολιτικής, της εξουσίας των μονοπωλίων".


Για τρικ προκειμένου να κερδίσει χρόνο στην εξουσία η κυβέρνηση έκανε λόγο ο πρόεδρος της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας, σχολιάζοντας την προαναγγελία του Πρωθυπουργού για τη διενέργεια δημοψηφίσματος για τη νέα δανειακή σύμβαση. Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Alter, ο κ. Τσίπρας υποστήριξε ότι ο Πρωθυπουργός είναι σε απελπισία, ενώ τόνισε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα επιδιώξει να υπάρξει μια συντριπτική υπέροχή του 'όχι' στην υποτέλεια. Διερωτήθηκε μάλιστα τι θα κάνει σε αυτή την περίπτωση ο κ. Παπανδρέου και αν θα παραιτηθεί.


"Για μια ακόμη φορά ο κ. Παπανδρέου επέλεξε να βάλει τη χώρα σε μια μεγάλη περιπέτεια για να διασώσει το μέλλον το δικό του και του ΠΑΣΟΚ", επισημαίνει από την πλευρά της η Δημοκρατική Συμμαχία, με αφορμή την προαναγγελία δημοψηφίσματος για τη νέα δανειακή σύμβαση. Σε ανακοίνωσή της η Δημοκρατική Συμμαχία κατηγορεί τον Πρωθυπουργό ότι "για αυτή τη μικροκομματική στόχευση θέτει σε κίνδυνο την Ελλάδα και τις επόμενες γενιές της" και τονίζει ότι "είναι καλύτερα αντί να ζητήσουμε από το λαό να πει τι 'δεν θέλει'', να ζητήσουμε να επιλέξει τι θέλει μέσα από εθνικές εκλογές".

ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑΝΝΗ ΔΗΜΑΡΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ Γ.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

O Πρόεδρος του ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΑΡΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΩΝ κ. Γιάννης Δημαράς προέβη σήμερα στην ακόλουθη ανακοίνωση:


Οι « αναγγελίες» περί δημοψηφισμάτων με το οποιοδήποτε περιεχόμενο και αν έχουν - στην συγκεκριμένη- χρονική συγκυρία, είναι άλλοθι για αυτούς, οι οποίοι επιθυμούν μόνο την καρέκλα της εξουσίας.

ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΚΑΙ ΨΗΦΟΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΖΗΤΕΙ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ!!!!

Οι πρωτοβουλίες που αναμένονταν και ζητούσαν οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ ήλθαν. Ο Πρωθυπουργός στην ομιλία του στην Κ.Ο. του ΠΑΣΟΚ αφού αναφέρθηκε στη σύνοδο κορυφής είπε ότι η κυβέρνηση προσφεύγει στον Ελληνικό λαό με δημοψήφισμα στο ερώτημα αν δέχεται το νέο μνημόνιο και δεύτερο ζητεί ψήφο εμπιστοσύνης απο τη βουλή.
Η δεύτερη εξέλιξη θα εξελιχθεί εντός των επόμενων ημερών και θα υπάρξει τριήμερος συζήτησης στη βουλή και στη συνέχεια ψηφοφορία.
Η πρώτη εξέλιξη θα πρέπει να μεσολαβήσουν αρκετές ενέργειες και ταυτόχρονα θα πρέπει να λυθούν και να απαντηθούν πολλά ζητήματα που ανέκυψαν με την πρόταση του Πρωθυπουργού.
Ο κ. Σαμαράς ζήτησε αύριο συνάντηση με τον πρόεδρο της δημοκρατίας.
Πολλά τα ζητήματα που προήλθαν απο τις τελευταίες εξελίξεις. Πολλοί μιλούν ακόμη και για συνταγματική εκτροπή.
Τελευταίες εξελίξεις αναφέρουν οτι η Νέα Δημοκρατία δεν θα προσέλθει στη συζήτηση στη βουλή για παροχή ψήφου εμπιστοσύνης.

Αίτημα φτώχειας από πολίτη στο ΣτΕ

Του Παναγιώτη Στάθη



Σε μια πρωτοφανή αίτηση, που αντικατοπτρίζει τα σημεία των καιρών και την οδυνηρή θέση των Ελλήνων πολιτών, καλούνται να απαντήσουν οι Σύμβουλοι Επικρατείας του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου της χώρας με μια απόφαση που πιθανόν θα αποτελέσει και πιλότο για χιλιάδες άλλες οι οποίες αναμένεται να ακολουθήσουν.


Ένας ιδιοκτήτης γκαρσονιέρας 48 τ.μ. με μηνιαίο εισόδημα 361 ευρώ (ετήσιο 4.332 ευρώ) κατέθεσε στον ΣτΕ προσφυγή κατά του ειδικού τέλους ακινήτων που πρέπει να καταβληθεί μέσω του λογαριασμού της ΔΕΗ λόγω αδυναμίας πληρωμής. Το ποσό που καλείται να καταβάλει ο συγκεκριμένος πολίτης είναι 350 ευρώ και χαρακτηριστικό είναι πως λόγω οικονομικής αδυναμίας συνέταξε ο ίδιος την προσφυγή που κατέθεσε στον ΣτΕ.


Παράλληλα, προκάλεσε ιδιαίτερη αίσθηση στο δικαστήριο καταθέτοντας και αίτημα πενίας (φτώχειας) ζητώντας με αυτόν τον τρόπο, λόγω της οικονομικής αδυναμίας του, να του διορίσουν οι δικαστές δικηγόρο για να τον εκπροσωπήσει στο δικαστήριο.


Ο ιδιοκτήτης της γκαρσονιέρας αναφέρει ότι το ειδικό τέλος αποτελεί, λόγω πενιχρού εισοδήματος, υπέρμετρο βάρος, ενώ η απειλή διακοπής του ρεύματος «είναι απάνθρωπη και ατιμωτική και ειδικά όταν γίνεται μέσα στο χειμώνα, τη στιγμή μάλιστα που η ηλεκτρική ενέργεια είναι κοινό αγαθό. Ο νέος ειδικός φόρος είναι εκβιαστικός, αντισυνταγματικός, αντίθετος στην ΕΣΔΑ και παράνομος».


Εν τω μεταξύ στο Διοικητικό Πρωτοδικείο Αθηνών κατατέθηκε η πρώτη αίτηση κατά λογαριασμού της ΔΕΗ στον οποίο περιλαμβάνεται το ειδικό τέλος. Την αίτηση κατέθεσε ο δικηγόρος Αθηνών Αντώνης Αργυρός ο οποίος μαζί με τη ΔΕΗ καλείται να καταβάλει επιπρόσθετα και ποσό 832 ευρώ.


Πηγή:www.capital.gr

Άμεση δράση ζητά ο ΟΟΣΑ από την G20 – Αναθεωρεί δραματικά τις προβλέψεις για την παγκόσμια ανάπτυξη - «Να εφαρμοστεί άμεσα το ελληνικό σχέδιο» - Ζητά μείωση των ευρωεπιτοκίων

Τον κώδωνα του κινδύνου για την παγκόσμια ανάπτυξη έκρουσε σήμερα ο ΟΟΣΑ τονίζοντας σε έκθεσή του που δόθηκε στη δημοσιότητα – ενόψει της Συνόδου της G20 – ότι πρέπει να ενισχυθεί η συνεργασία των χωρών ώστε να αποφευχθούν τα χειρότερα.



Ο ΟΟΣΑ προειδοποιεί ότι υποβόσκει νέα κρίση για τις ευρωπαϊκές οικονομίες και για τα χρέη των χωρών της Ευρωζώνης και τονίζει ότι πρέπει να υιοθετηθεί μία κοινή στρατηγική για να δοθεί ώθηση στην ανάπτυξη, ενώ προβλέπει ότι ορισμένες χώρες της Ευρωζώνης θα βυθιστούν σε ύφεση.


Στην έκθεση που δόθηκε στη δημοσιότητα μόλις τρεις ημέρες πριν από την κρίσιμη σύνοδο της G20, ο ΟΟΣΑ προχωρά σε υποβάθμιση των προβλέψεών του για την ανάπτυξη της ευρωζώνης για το 2012 στο 0,3% έναντι αρχικής πρόβλεψης στο 2%.


Επίσης, αναθεωρεί πτωτικά τις προβλέψεις ανάπτυξης για τις ΗΠΑ, στο 1,8% έναντι 3,1%.


«Η επιδείνωση των χρηματοοικονομικών συνθηκών στο μέγεθος που είδαμε κατά την περίοδο της παγκόσμιας κρίσης, μπορεί να οδηγήσει σε μείωση του επιπέδου του ΑΕΠ στις μεγάλες οικονομίες του ΟΟΣΑ κατά μέχρι 5% στο πρώτο εξάμηνο του 2013» αναφέρει η έκθεση του διεθνούς Οργανισμού.


«Να εφαρμοστεί άμεσα το ελληνικό σχέδιο»


Σε σύντομη δήλωσή του, ο Γενικός Γραμματέας του ΟΟΣΑ, Angel Gurria, είπε ότι το σχέδιο που υιοθέτησαν οι ευρωπαίοι ηγέτες για να ελεγχθεί η κρίση χρέους πρέπει να μπει σε εφαρμογή «άμεσα και δυναμικά».


Σχετικά με τα επιτόκια, ο ΟΟΣΑ ζητά από την ΕΚΤ να προχωρήσει άμεσα σε μειώσεις επιτοκίων και από τις άλλες Κεντρικές Τράπεζες του κόσμου να τα διατηρήσουν προς το παρόν σταθερά.

Να διαφυλάξουμε την εθνική μας κυριαρχία

Μετά από ενάμιση χρόνο σκληρών θυσιών του Ελληνικού λαού, η πρόσφατη απόφαση των Βρυξελλών αποδεικνύει ξεκάθαρα ότι η πολιτική της κυβέρνησης ήταν και λαθεμένη και αδιέξοδη. Κι όπως ήλθαν τα πράγματα, αυτή η απόφαση ήταν, τελικά, αναπόφευκτη…


Η μεγαλύτερη απόδειξη αυτής της αποτυχημένης πολιτικής ήλθε, δυστυχώς για τον κ. Παπανδρέου, κατευθείαν από τις Βρυξέλλες.


Τελικά, με το κούρεμα που αποφασίστηκε, το χρέος της χώρας μας το 2020 θα είναι όσο ήταν και το 2009, πριν μπούμε στο Μνημόνιο, δηλαδή 120% του ΑΕΠ!


Αυτή η κυβέρνηση, όχι μόνο μας έφερε δύο χρόνια φορο-επιδρομών και λιτότητας, αλλά χωρίς ίχνος ντροπής τολμά και πανηγυρίζει πως, σε εννιά χρόνια από σήμερα, το 2020, θα μας έχει φτάσει… και πάλι στο 2009!


Και μάλιστα υπό πολύ χειρότερες συνθήκες! Κι ενώ θα έχει εκποιηθεί μεγάλο μέρος της δημόσι-ας περιουσίας.


Το κρίσιμο ερώτημα δεν είναι μόνο πόσο θα «κουρευτεί» το χρέος. Αλλά το πως η Ελληνική οι-κονομία θα βγει από την ύφεση, ώστε να βγάλει πρωτογενή πλεονάσματα και να μπορέσει κάποια στιγμή να ορθοποδήσει. Ώστε να ξεπληρώσει τα χρέη της.


Όλα, επομένως, εξαρτώνται πια από ένα πράγμα: Να τεθεί, ως προτεραιότητα η ανάκαμψη! Και για να συμβεί αυτό, η πολιτική που εφαρμόζεται πρέπει να αλλάξει. Όχι να αλλάξουν οι στόχοι που έχουμε όλοι για τη μείωση του ελλείμματος. Αλλά να αλλάξουν αυτά που δεν αποδίδουν και εμποδίζουν την ανάκαμ-ψη. Όπως οι αλλεπάλληλες φοροεπιδρομές και οι αβάστακτες οριζόντιες περικοπές.


Αν δεν αλλάξουν όλα αυτά, δεν βρισκόμαστε πιο κοντά στη λύση. Αλλά μπροστά σε άλλα εννιά χρόνια φτώχειας και κατάρρευσης, που δεν αντέχει, ούτε η οικονομία, ούτε η κοινωνία.


Κι όπως φαίνεται, καμιά αναφορά δεν γίνεται σε ανάκαμψη. Άρα το λάθος παραμένει και διαιωνί-ζεται…


Τώρα, ως προς το ίδιο το «κούρεμα»: η μείωση του χρέους θα είναι μικρότερη από τα 100 δισεκατομμύρια. Διότι θα υπάρχει προσαύξηση χρέους από την επανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών. Ενώ δεν αναφέρεται τίποτε συγκεκριμένο για το τι θα συμβεί στα Ασφαλιστικά Ταμεία. Αυτό είναι πολύ κρίσιμο γιατί αφορά τις συντάξεις εκατομμυρίων Ελλήνων. Λέγεται ότι υπάρχει εγγύηση γι’ αυτές. Πώς; Και από πού;


Επίσης, δεν διευκρινίζεται πως θα γίνει η βελτίωση της αξιοπιστίας των νέων ομολόγων, με τα οποία θα ανταλλαγούν τα παλιά. Και δεν είναι σαφές ακόμα σε ποιο βαθμό θα συμμετάσχουν εθελοντικά οι ιδιώτες, ώστε να μην υπάρξει «χρηματοδοτικό κενό»…


Ούτε διευκρινίζεται τι θα γίνει με τη ρευστότητα, που είναι το νούμερο ένα πρόβλημα της οικονομίας. Έχει στεγνώσει η αγορά.


Η κυβέρνηση πρέπει να αναλογιστεί ότι τέσσερις φορές ως τώρα πανηγύρισε που μας… «έσωσε»: Όταν υπέγραφε το Μνημόνιο, το Μάιο του 2010. Όταν αποφασιζόταν η επιμήκυνση αποπληρω-μής του χρέους μας, τον περασμένο Μάρτιο. Όταν ψηφιζόταν το Μεσοπρόθεσμο, τον περασμένο Ιούλιο. Και όταν έκλεινε η Συμφωνία της 21ης Ιουλίου. Στην τελευταία περίπτωση, μάλιστα, κόμπαζε ότι «έβαλε πάτο στο βαρέλι». Κι ότι διασφάλιζε τότε, τη «βιωσιμότητα του χρέους».


Έπεσε, βέβαια, έξω και τις τέσσερις φορές!


Και τώρα πανηγυρίζει που πέτυχε «κούρεμα» του χρέους, αυτό ακριβώς που ως πριν λίγο καιρό απέκλειε κατηγορηματικά με κάθε τρόπο.


Η Ελλάδα χρειάζεται πάνω απ’ όλα ανάκαμψη της οικονομίας. Αυτό πρέπει να είναι η προτεραιό-τητα όλων, για να βγάλουμε πρωτογενή πλεονάσματα, να βγούμε από την κρίση, να μπούμε σε δρόμο ανά-πτυξης να αποκαταστήσουμε την κοινωνική συνοχή.


Και – το πιο σημαντικό απ’ όλα: να διαφυλάξουμε την εθνική μας κυριαρχία. Που δεν δικαιούμαστε, δεν μπορούμε και δεν έχουμε κανένα απολύτως λόγο να την παραδώσουμε σε κανένα! Και με οποιοδήποτε τρόπο…


Άλλωστε, μας το απαγορεύει το Σύνταγμα και δεν το επιτρέπουν, ούτε οι ευρωπαϊκές συνθήκες.


Η Νέα Δημοκρατία θα εξακολουθήσει να λέει “όχι” στο λάθος, να στηρίζει ο,τιδήποτε σωστό και να απορρίπτει εξ αρχής και χωρίς συζήτηση κάθε σκέψη για απώλεια εθνικής κυριαρχίας.


Όσοι, επομένως, πανηγυρίζουν πως θα φέρουν την Ελλάδα του 2020 πίσω στο 2009, να σοβαρευτούν!


Οι υπεύθυνοι του σημερινού ναυάγιου δεν μπορούν να παριστάνουν άλλο τους… ναυαγοσώστες. Ο κύκλος αυτής της κυβέρνησης έκλεισε!


Όμως, η Πατρίδα μας θα τα καταφέρει!


Όλοι μαζί θα σταθούμε στα πόδια μας. Κι όσοι στοιχηματίζουν ότι θα γονατίσουμε, θα χάσουν…


Η Ελλάδα δεν είναι «παρίας» στην Ευρώπη. Έχουμε δυνατότητες - και κυρίως ατσαλένια θέληση, το τσαγανό, να ορίσουμε τις τύχες μας και να εγγυηθούμε το μέλλον.

ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ Κ.Ο. ΠΑΣΟΚ ΣΗΜΕΡΑ

Με μεγάλη ανησυχία και αναβρασμό συνεδριάζει σ΄λημερα η κοινοβουλευτική ομάδα του κυβερνώντος κόμματος.
Ο Πρωθυπουργός θα προσπαθήσει να πείσει ακόμη μια φορά τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ να στηρίξουν τις αποφάσεις της κυβέρνησης, να ψηφίσουν θετικά τα νομοσχέδια που έρχονται προς ψήφιση στη Βουλή και που αποτελούν μέρος της συμφωνίας με την Ε.Ε.
Οι βουλευτές προσέρχονται με πολλά ερωτηματικά και πολλές ανησυχίες. Μπροστά τους έχουν το νέο σχέδιο διάσωσης της Ελλάδας και απο την άλλη τον Ελληνικό λαό, αγανακτισμένο και οργισμένο. Αυτή την οργή φοβούνται όλοι οι σημερινοί βουλευτές κυρίως του ΠΑΣΟΚ.
Φάνηκε στο τριήμερο που πέρασε και που δεν τόλμησαν να εμφανιστούν σε δημόσιους χώρους.
Το σημαντικό είναι ότι ο αναβρασμός αυτός ίσως να προμηνύει σοβαρές εξελίξεις με κοινωνικές αναταραχές χωρίς να μπορούν να ανακάμψουν.
Στη σημερινή συνεδρίαση άγνωστο είναι αν θα δοθεί η ευκαιρία να πάρουν τον λόγο οι βουλευτές αλλά να περιοριστεί, όπως μέχρι τώρα γίνονταν, σε μια ομιλία του Πρωθυπουργού.
Αυτό, ίσως, να εντείνει περισσότερο το κλίμα. Πολλοί είναι οι βουλευτές θέτουν εμμέσως πλην σαφώς θέμα διακυβέρνησης της χώρας απο τον Γ. Παπανδρέου, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι το νέο μνημόνιο είναι αδύνατο να φορτωθεί μόνο απο το κυβερνόν κόμμα.

ΔΕΝ ΕΠΕΙΣΕ Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ

Μια ημέρα διάρκησε η αισιοδοξία στις χρηματιστηριακές αγορές. Η απαισιοδοξία επανήλθε και οι μαύρες ημέρες ξανάρχονται στα χρηματιστήρια.
Όλα άνοιξαν με απώλειες κι ασφαλώς πρώτο σε απώλειες το Ελληνικό.
Ο γενικός δείκτης χάνει αυτή την ώρα μόλις δέκα λεπτά μετά το άνοιγμα 1,75% με σηματικές ζημιές να καταγράφουν οι τράπεζες. Ο δείκτης των τραπεζών σημειώνει απώλειες 6,34%.
Η Γερμανία χάνει αυτή την ώρα 1%, η Αγγλία 0,86% και η Γαλλία 1,38%.
Το ενδεχόμενο της μη συμμετοχής όλων των ιδιωτών στο εθελοντικό ΄΄κούρεμα΄΄ και η ρευστή πολιτική κατάσταση στην Ελλάδα δημιουργούν αμφιβιβολίες αν και κατά πόσο θα επιτύχει η νέα συμφωνία κυρίως για τις τράπεζες αλλά και το εγχείρημα του νέοπυ μοντέλου στην Ελληνική οικονομία.

«Κούρεμα» 50% στις δόσεις για τα ληξιπρόθεσμα προωθεί το Υπ. Οικονομικών – Αλλαγές στο σύστημα φορολόγησης των ελεύθερων επαγγελματιών - Στο 20% μειώνεται ο ΦΠΑ

«Κούρεμα» στα ποσά των δόσεων που προβλέπει η ρύθμιση για την εξόφληση των ληξιπρόθεσμων οφειλών, ετοιμάζει το υπουργείο Οικονομικών.



Η μηνιαία δόση των 500 ευρώ πρόκειται να μειωθεί στα 250 ευρώ, σύμφωνα με τροπολογία η οποία πρόκειται να κατατεθεί αυτή την εβδομάδα στην Βουλή.


Η μείωση κρίθηκε αναγκαία εξαιτίας της αδυναμίας χιλιάδων πολιτών να πληρώσουν μέσα στην κρίση ένα τέτοιο ποσό οφειλής- εκτός των άλλων έκτακτων εισφορών που τους περιμένουν - για να μπορέσουν να πάρουν φορολογική ενημερότητα.


Πρόκειται για μία κίνηση η οποία όπως εκτιμούν στο υπουργείο Οικονομικών θα έχει θετική επίδραση στις εισπράξεις του Δημοσίου, οι οποίες πηγαίνουν από το κακό στο χειρότερο.


Είναι χαρακτηριστικό ότι στο φετινό εννιάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου η « μαύρη τρύπα» του προϋπολογισμού προσεγγίζει τα 3 δις. ευρώ, με την τρόικα να ανησυχεί ιδιαίτερα για αυτή την κατάσταση.


Στο τομέα υπουργείο Οικονομικών αισιοδοξούν ότι στην ενίσχυση των δημοσίων εσόδων θα συμβάλουν και οι ιδιώτες, δικηγορικά γραφεία και ελεγκτικές εταιρίες, που θα αναλάβουν τον έλεγχο των 10.000 φορολογούμενων που έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές προς το δημόσιο άνω των 150.000 ευρώ ο καθένας.


Εκτιμούν ακόμη ότι οι κινήσεις αυτές σε συνδυασμό με τα φορολογικά μέτρα που προβλέπονται στον εφαρμοστικό νόμο του μεσοπρόθεσμου προγράμματος (εισφορά αλληλεγγύης, μείωση αφορολόγητου, τέλος επιτηδεύματος, περικοπές μισθών ) θα καλύψουν μέρος της υστέρησης στα κρατικά ταμεία.


Ωστόσο, στο υπουργείο Οικονομικών προωθούν και αλλά εισπρακτικά μέτρα τα οποία θα έρθουν με το νέο φορολογικό νομοσχέδιο που ετοιμάζει η κυβέρνηση με σκοπό να κατατεθεί τέλος Νοεμβρίου στην Βουλή.


Μεταξύ αυτών είναι η αυτοτελή φορολόγηση (έως 20%) των εισοδημάτων από ελεύθερα επαγγέλματα και ατομικές επιχειρήσεις με κατάργηση του αφορολόγητου ορίου, η επιβολή προστίμων στους καταναλωτές που δεν ζητούν αποδείξεις και το καθιέρωση ηλεκτρονικού «πόθεν έσχες» για όλους τους πολίτες.


Ειδικά για το ηλεκτρονικό «πόθεν έσχες», ο προσδιορισμός του διαθέσιμου δηλωμένου εισοδήματος κάθε νοικοκυριού θα γίνεται επί τη βάση, όχι μόνο της δήλωσης αλλά και διαφόρων διασταυρώσεων και αλγοριθμικών κριτηρίων. Έτσι θα τεκμηριώνεται πλήρως, τόσο ως προς το μέρος της κατανάλωσης, όσο και ως προς το μέρος της αποταμίευσης.


Από τη νέα χρονιά υποχρεωτική θα είναι η χρήση της φοροκάρτας. Σε ό,τι αφορά τις αποδείξεις, στο τραπέζι βρίσκεται πρόταση για την επιβολή προστίμου σε όσους καταναλωτές εντοπίζονται από τα κλιμάκια του ΣΔΟΕ να μην έχουν μαζί τους αποδείξεις από αγορές προϊόντων ή υπηρεσιών.


Το ύψος του προστίμου δεν θα συναρτάται από το ύψος των αγορών, αλλά θα είναι αυτοτελές και θα ανέρχεται στα 100 ευρώ.


Για τους ελεύθερους επαγγελματίες και τα έσοδα από ατομικές επιχειρήσεις θα προβλέπεται η επιβολή αυτοτελούς φορολογίας με συντελεστή 20% (ή και 25%) στα κέρδη.


Οι αγρότες θα υποχρεωθούν να τηρούν φορολογικά βιβλία και να εκδίδουν τιμολόγια και αποδείξεις για τα προϊόντα που πωλούν, όπως και οι επιτηδευματίες.


Ακόμη, εξετάζει τα να υπάρξει σημαντική μείωση του ορίου πάνω από το οποίο θα επιβάλλεται εισφορά αλληλεγγύης (σήμερα το όριο είναι 12.000 ευρώ ετήσιο εισόδημα) και να διαμορφωθεί από 5.000 ευρώ έως 8.000 ευρώ.


Σε ότι αφορά τους συντελεστές ΦΠΑ, προωθείται η απόφαση για κατάργηση των μειωμένων συντελεστών σε ορισμένα «ακριβά» νησιά του Αιγαίου όπως είναι η Μύκονος, η Σαντορίνη, η Πάρος, η Ρόδος κ.ά.


Στα ακίνητα, προωθείται η αύξηση των αντικειμενικών αξιών και η εξίσωσή τους με τις λεγόμενες αγοραίες τιμές, που θα επιβαρύνει ακόμα περισσότερο τους ιδιοκτήτες και την κτηματαγορά, ενώ «αντισταθμιστικά» μέτρα όπως η μείωση της φορολογίας στις μεταβιβάσεις δεν εκτιμάται ότι θα προσφέρουν κάτι ιδιαίτερο.


Ακόμα, επί τάπητος είναι η επιβολή αυτοτελούς φορολόγησης και στα εισοδήματα από ακίνητα.


Τέλος, για τον ΦΠΑ πρόθεση της κυβέρνησης είναι η μείωση του κατά 3 μονάδες σε 20% από 23% που είναι σήμερα.


Τούτο θα έχει εφαρμογή μόνο για τον ανώτερο συντελεστή. Αρχικά εξετάστηκε ταυτόχρονη μείωση και του χαμηλού συντελεστή από 13% σε 10%, ωστόσο υπολογίζεται ότι κάτι τέτοιο θα προκαλούσε απώλεια εσόδων 1,8 δισ. ευρώ, καθώς το 70% των εσόδων από ΦΠΑ προέρχονται από τον χαμηλό συντελεστή, στον οποίο υπάγονται τα τρόφιμα.


Στο τραπέζι έπεσε και πρόταση για ενιαίο συντελεστή ΦΠΑ μεταξύ 15% και 18%, ωστόσο επίσης απορρίφθηκε, καθώς θα προκαλούσε σαρωτικές ανατιμήσεις στις τιμές των τροφίμων.


Εφόσον ο ΦΠΑ μειωθεί σε 20% από το 2012, με αυτόν τον συντελεστή θα επιβαρύνονται, μεταξύ άλλων, τα καύσιμα, η ένδυση, η υπόδηση, η αγορά αυτοκινήτου, τα αλκοολούχα ποτά, τα είδη οικιακής χρήσης, οι λογαριασμοί σταθερής και κινητής τηλεφωνίας κ.ά.


Στον ίδιο συντελεστή θα βρεθεί και ο κλάδος της εστίασης, ο οποίο τον Σεπτέμβριο δέχθηκε το «χτύπημα» της αύξησης του φόρου από το 13% στο 23%.


Τρόφιμα, τιμολόγια ΔΕΚΟ, εισιτήρια των μέσων μαζικής μεταφοράς όπως και άλλα αγαθά θα εξακολουθήσουν να υπάγονται στον ΦΠΑ 13%.


Οι συζητήσεις για την οριστικοποίηση των νέων φορολογικών ρυθμίσεων θα ξεκινήσουν με την επιστροφή του Ευάγγελου Βενιζέλου από τις Βρυξέλλες και αφού θα έχει κάτσει η «σκόνη» από το «κούρεμα» του ελληνικού χρέους.

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΠΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΕΡΝΤΟΓΑΝ

Ανοιχτή επιστολή προς τον Πρόεδρο της Τουρκικής Δημοκρατίας Ρ. Τ. Ερντογάν Κοινοποίηση στα: 1) Μέλη του ΟΗΕ 2) Μέλη Ευρωπαϊκού Κοινοβουλ...